.

ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΗΓΗΘΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣΤΕ MOZZILA FIREFOX

Τετάρτη, 6 Ιουλίου 2011

Ποιοι είναι η Διονυσοσκουφίτσα


Σε μια παλιότερη ανάρτηση (Τι είναι η Διονυσοσκουφίτσα), είχα επισημάνει ότι η σωστή ερώτηση δεν ήταν το ‘ποιος-α είναι η Διονυσοσκουφίτσα’, αλλά το ‘τι είναι’. Επεσήμαινα δε ότι: 
ο λόγος που η Διονυσοσκουφίτσα είναι ανώνυμη είναι για να ξεπεράσει τις επώνυμες αντιπαλότητες μεταξύ παραγόντων (που εκμεταλλεύονται τέτοιες πρωτοβουλίες ανάλογα με τους υπολογισμούς τους), αλλά και κάθε αιτίαση περί μη συμμετοχής – μη προσφοράς (που συνήθως χρησιμοποιούν οι ‘άρχοντες’ σαν άλλοθι για να προσπερνούν τους απλούς πολίτες). Έτσι, θα είναι πιο εύκολο για την Διονυσοσκουφίτσα να παίξει τον ρόλο του αντηχείου για κείνα τα ζητήματα που ‘υπευθύνως’ διαχειρίζονται ή ‘αρμοδίως’ αποσιωπούν κάποιοι. Είναι γνωστές άλλωστε οι δυσκολίες που (εν γένει) αντιμετωπίζει σήμερα η επώνυμη καταγγελία κάποιων ζητημάτων απέναντι σε μια εξουσία, που (εν γένει) είναι καλά οργανωμένη και διαπλεκόμενη.
Πολλά από τα "καχύποπτα" σχόλια αναγνωστών, αλλά και τα πρόσφατα γεγονότα στο ΔΣ, δείχνουν πόσο μέσα είχα πέσει σ' εκείνους τους φόβους μου για τους "πολέμους" μεταξύ παραγόντων ...

Πέρασαν σχεδόν πέντε μήνες από το ξεκίνημα του blog. Οι αναρτήσεις έγιναν πολλές (ξεπέρασαν τις 80), οι επισκέψεις αυξήθηκαν πολύ περισσότερο (πλησιάζουν τις 26.500), το ίδιο και τα σχόλια των αναγνωστών, τόσο τα θετικά όσο και τα αρνητικά (πάνω από 450 μαζί με τις δικές μου απαντήσεις). 

Το ερώτημα όμως: “ποιος-α κρύβεται πίσω από την Διονυσοσκουφίτσα;” παραμένει αναπάντητο (;) για κάποιους. Βάζω το ερωτηματικό γιατί τα σχόλιά τους δείχνουν σαν να ξέρουν την απάντηση και να θέτουν ρητορικά ερωτήματα. Το ίδιο όμως κάνουν και στις ερωτήσεις που αφορούν τα πραγματικά προβλήματα του δήμου, τα οποία αναφέρονται στις αναρτήσεις. Εκεί υπονοείται μια στερεότυπη απάντηση. “Για όλα φταίνε οι ‘γνωστοί άγνωστοι’: οι βολικοί ένοχοι του χθες κι οι βολικοί ‘σαμποτέρ’ του σήμερα”. Υπάρχει όμως και κάτι άλλο που προκύπτει από τα σχόλιά τους:
Εκείνο που τους ενδιαφέρει δεν είναι το ΤΙ ρωτάει κανείς, αλλά το ΠΟΙΟΣ το ρωτάει! 
Ίσως εντέλει αυτός είναι ο δικός τους τρόπος. Αυτό που μάλλον υπονοούν είναι ότι "δεν δικαιούται κανείς να μιλάει και να ρωτάει αν δεν τον ξέρουμε ποιος είναι". 
Αν δεν τον ξέρουμε εμείς που ελέγχουμε τα πράγματα, οι προεστοί της περιοχής...
Ίσως τελικά αυτό που τους τρελαίνει είναι η όλη φάση της Διονυσοσκουφίτσας, που: 
φανερώνει χωρίς να φανερώνεται - ελέγχει και ξεσκεπάζει την εξουσία, χωρίς υποχρεωτικά να πρέπει να υποστηρίζει κάποιους άλλους - μπορεί να δέχεται απόψεις, πληροφορίες και καταγγελίες απ’ όλους, χωρίς να ελέγχει ταυτότητες - φιλοξενεί όλες τις διαφορετικές απόψεις στο ‘δάσος’ της, χωρίς εξαιρέσεις, ανεξαρτήτως αν της είναι ευχάριστες ή δυσάρεστες.
Εν πάσει περιπτώσει όμως, νομίζω ότι τώρα μπορώ να ξαναδοκιμάσω να δώσω μιαν απάντηση στο ερώτημα αυτό. Δεν ξέρω αν θα τους ικανοποιήσει ή όχι. Ελπίζω ότι τουλάχιστον θα ικανοποιήσει τους φίλους μου, στους οποίους χρωστώ πολλά ευχαριστώ για την βοήθειά τους τόσο καιρό.
Η Διονυσοσκουφίτσα λοιπόν δεν είναι ένας άνθρωπος, αλλά πολλοί! Αν και ξεκίνησε μόνη της, γρήγορα περιστοιχίστηκε από διάφορους συμπολίτες μας. Τους δέχτηκε για φίλους όπως ήταν – χωρίς επικρίσεις ή εξαιρέσεις.
Να λοιπόν ΠΟΙΟΙ είναι η Διονυσοσκουφίτσα:
Είναι όλοι εκείνοι που βαρέθηκαν να ακούνε απλοϊκά διλήμματα του τύπου; ‘είσαι μ’ αυτόν ή με τον άλλον;’ ή ‘παίζεις το παιχνίδι του Α ή του Β;’ Είναι όλοι εκείνοι που βαρέθηκαν να βλέπουν τους εκπροσώπους μας να στοιχίζονται σαν τα πρόβατα πίσω από τους τσοπαναραίους  της περιοχής - και δουλειά να μην γίνεται... Που βαρέθηκαν τους αχυράνθρωπους να προσπαθούν να κρύψουν την αχρηστία τους ή να την φορτώνουν πάντα στους άλλους. Που βαρέθηκαν τους μεγάλους και αφανείς προστάτες – λύκους να διαφεντεύουν την περιοχή χρόνια τώρα χωρίς να δίνουν αντάλλαγμα. (Κι ούτε θα δώσουν αν δεν τους διώξουμε από το δάσος. Κι αν χρειάζεται γι αυτό να συμμαχήσουμε ακόμα και με τον διάβολο, ας το κάνουμε!)

Είναι όλοι εκείνοι που εσείς οι ‘άρχοντες’ δεν τους δίνετε ποτέ λογαριασμό. (Ούτε που σας περνάει μάλιστα απ’ το μυαλό πως οφείλετε να το κάνετε…) Μια που έχετε πάρει τα κοινά ‘εργολαβικά’ (‘δικαιωματικά’ το λέτε), δεν έχετε χρόνο για τέτοια. Είναι όλοι αυτοί που κάτω από το συγκαταβατικό σας προσωπείο και τον ευγενικό σας λόγο, προσβάλετε την αξιοπρέπειά τους βαθιά, όταν τους λέτε και ξελέτε, χωρίς ντροπή. Σαν να είναι πιόνια στο σκάκι της φιλόδοξης καριέρας σας.

Είναι επίσης εκείνοι που υποτιμάτε τις δυνατότητές τους με αναθέσεις εργολαβιών δεξιά-αριστερά σε ‘επισκέπτες’ ειδικούς και σε συμβούλους. (Αλήθεια, πέστε μας κύριε αντιδήμαρχε των τεχνικών, αν οι υπάλληλοι της υπηρεσίας που προϊστασθε "δεν είναι ικανοί και για πολλά πράγματα", όπως δηλώνετε δημοσίως, γιατί δεν παραιτείσθε ως υπεύθυνος;) Είναι ακόμα όλοι αυτοί που βλέπουν τους ‘άλλους’ να παίρνουν τις δουλειές. Κι είναι και κάποιοι από εκείνους (τους ‘άλλους’) που αναγκάζονται να ‘συνεισφέρουν’ για να επιβιώσουν.

Και υπάρχουν και κάποιοι άλλοι, που δεν ανέχονται να γίνονται όλα αυτά και από πάνω να τα λούζονται. Όλοι αυτοί στέλνουν πληροφορίες και υλικά. Διαρκώς! Απ' ευθείας ή μέσω τρίτων, "δίνουν" τις παρανομίες των διοικούντων στεγνά. Και σιγά - σιγά το παζλ σχηματίζεται. Γι αυτό και η Διονυσοσκουφίτσα έχει γίνει ο χειρότερος εφιάλτης αυτής της κακής - κάκιστης - διοίκησης και των μόνιμων συμβουλατόρων, εργολάβων, παρατρεχάμενων και επαγγελματιών γλειφτών της (που δυστυχώς είναι τόσοι πολλοί στους δύσκολους καιρούς μας).

Η αλήθεια είναι βέβαια ότι όσο ο λόγος και το περιεχόμενο των αναρτήσεων γίνεται καταγγελτικός, τόσο περιορίζεται η νηφαλιότητα της σκέψης και της πρότασης. 
Αλλά, όπως λέει ένας φίλος, όταν βλέπεις κάποιον να βάζει φωτιά στο σπιτικό σου, πρώτα κοιτάς να τον σταματήσεις και μετά ότι άλλο. Και πολύ φοβάμαι ότι το (κοινό) σπιτικό μας είναι έτοιμο να πιάσει φωτιά – και δεν αναφέρομαι μόνο στα οικονομικά. 
Εν πάσει  περιπτώσει, το ‘δίλημμα’ αυτό (καταγγελία ή νηφαλιότητα) δεν νομίζω ότι μπορεί να λυθεί κατά μόνας. Και σίγουρα όχι τώρα. Εγώ τουλάχιστον, χρειάζομαι διακοπές, επειγόντως! Γιατί ο  χειμώνας ήταν πολύ γεμάτος και το φθινόπωρο προβλέπεται ιδιαίτερα θερμό… 

Καλό καλοκαίρι λοιπόν και ραντεβού τον Σεπτέμβριο!


 

20 σχόλια:

  1. ΥΓ. “ΛΟΓΩ ΘΕΡΟΥΣ” Η ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΣΧΟΛΙΩΝ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΑΝΟΙΚΤΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος6/7/11 11:26 π.μ.

    Όποιες και να είναι οι δικαιολογίες της ανωνυμίας σου, δεν πείθΟΥΝ ΚΑΝΈΝΑ. Ο τόπος πάσχει απο διαφάνεια, και όχι απο πολιτική ομίχλη. Μπορεί οι προθέσεις σου να είναι ειλοκρινείς, εμείς όμως πως θα πεισθούμε κοκκινοσκουφίτσα μας ότι το καλάθι σου έχει φαϊ για την άρρωστη γιαγια και όχι για κάποιον από του Λύκους του Δήμου? Το ότι αναγκάστηκες να μας απαντήσεις στις 2 το πρωϊ, δείχνει πως κι' εσύ δεν νοιώθεις άνετα απο την ανωνυμία σου. Αν πράγματι σ' ενδιαφέρει ο Δήμος και η προκοπή του γίνε αντικειμενικός. Γράφε τα γεγονότα χωρίς σκόρ, νικητές ή ηττημένους, και άσε σε μας να σχηματίσουμε γνώμη για το ποιός ενδιαφέρεται για τον Δήμο και ποιός είναι απλώς πικραμένος διότι δεν του βγήκε η φιλοδοξία.
    ΣΥΝΑΞΑΡΙΣΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εκκλησιαστής6/7/11 12:48 μ.μ.

    Η πολύ η διαφάνεια λειτουργεί σαν χλωρίνη, δηλαδή τα ξασπρίζει όλα φίλε μου.
    Κατά τα άλλα, αυτό που δυστυχώς βλέπω είναι ότι η πρόδηλη προσωπική εμπάθεια οδηγεί συχνά στο "Ου με πείσεις καν με πείσεις".
    Γεια χαρά σε όλους και καλο καλοκαιρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος6/7/11 1:56 μ.μ.

    Κε Εκκλησιαστή δεν ήξερα πως η διαφάνεια και η ασπρίλα, δηλαδή η καθαριότητα είναι και εμπάθεια. Ευχαριστώ γιατί μου το μάθατε. Εγώ πάντως προτιμάω την ασπρίλα απο τον σκοτάδι στο οποίο κινούνται μερικοί άλλοι. Θα ζητάω συνέχεια να πληροφορηθώ ποιοί είναι αυτοί που καταγγέλουν τα κακώς κείμενα του Δήμου(και καλά κάνουν), που προβάλλουν πολυτικό ήθος, πλην όμως ντρέπονται να πουν το όνομά τους.
    ΣΥΝΑΞΑΡΙΣΤΗΣ
    Εγώ δεν θα πάω για μπάνια, ούτε θα κάνω καλοκαίρι, θα μου λείψουν όμως οι κοκκινοσκουφίτσες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εκκλησιαστής6/7/11 2:06 μ.μ.

    Καλή ξεκούραση τότε, όπου και αν μείνετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος6/7/11 7:19 μ.μ.

    Διαβάζω τόσο καιρό αναρτήσεις επι αναρτήσεων και ειλίκρινα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να τα βλέπουμε όλα μαυρα στο Δήμο. Οι 7 πρωην δημοι-κοινότητες έγιναν ενας ενιαίος Δήμος και όπως είναι φυσικό τα πράγματα απο την αρχή αναμένονταν εξαιρετικά δύσκολα...Είναι λογικό να υπάρχει πρόβλημα στην οργάνωση του Δήμου ή στην αποκομοιδη των απορριμάτων λόγω της μεγάλης έκτασης του νεου Δήμου Διονύσου.Σίγουρα έχουν γίνει πολλά λάθη και παραλείψεις απο τη νεα δημοτική αρχή όλο αυτό το διάστημα αλλά πως είναι δυνατόν να ξεπεραστούν τα χρόνια προβλήματα της κάθε δημοτικής κοινότητας μέσα σε 7 μήνες που λειτουργεί ο νεος δήμος?Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το γεγονός ότι εύρωστοι δήμοι που δεν είχαν ουτε ενα απορριματοφορο οχημα για την αποκομοιδη των σκουπιδιων όπως ο πρωην δήμος Δροσιάς ενώ την ίδια στιγμή κοινότητες όπως της Ροδόπολης που εχουν 2 απορριματοφόρα αποδεικνύουν ποσο ανοργάνωτοι και απροετοίμαστοι ήταν καποιοι δήμοι για τον Καλλικράτη. Εδώ δήμοι όπως ο γειτονικός της Κηφισιας που μέχρι πρόσφατα λειτουργουσε σαν προτυπο αν αναλογιστεί κανείς το μέγεθος του,παρουσιάζει όλο και συχνότερα περιστατικά με τους ξεχειλισμενους απο σκουπίδια κάδους ακόμη και σε περιοχές όπως το Κεφαλάρι.Και φυσικά κάτι που έμαθα πρόσφατα απο συγγενικό μου πρόσωπο είναι ότι οι κάτοικοι της Εκάλης ή της Νεας Ερυθραίας θα πρέπει ακόμη και για ένα απλό πιστοποιητικο πρέπει να πηγαινουν στην έδρα του Δήμου δηλαδή στο δημαρχείο της Κηφισιάς και δεν μπορούν να το παραλάβουν απο τις τοπικές δημοτικές κοινότητες...Ας μην φέρνουμε λοιπόν την συντέλεια του κόσμου καθώς όλα χρειάζονται κάποιο χρόνο για να βρουν το δρόμο τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος6/7/11 7:23 μ.μ.

    Κύριοι,
    θέτω ευθέως τα ακόλουθα ερωτήματα :
    1. Τι γινόταν στο παρελθόν με τις αναθεσεις σε εργολάβους αποκκομμιδής απορ/των ; Να δοθούν στην δημοσιότητα οι προσφορές των εταιρειών και οι συμβάσεις για να δούμε ποιός προσέφερε τι τελικά (Πόσο πλήρωνε ο Διόνυσος, πόσο η Δροσιά και πόσο η Άνοιξη - μιλάμε για τεράστια ποσά).
    2. Ποιός εργολάβος κατέβαινε που (και θα πρόσθετα γιατί δεν κατέβαινε στην διπλανη περιοχή - αν δεν κατέβαινε) ;
    3. Τι γινόταν με τους μισθωμένους-πλίβιους εργάτες γραφείων ; Αληθεύει οτι πληρώνονταν απο τους εργαλάβους ;
    Αν ναί αυτό σημαίνει οτι :
    1. Υπήρχαν κόστη (μισθοδοσίας διοικητικού προσωπικού) με τα οποία επιβαρύνονταν οι δημότες (μέσα απο τα δημοτικά τέλη), αφού η αποκομιδή είναι ανταποδοτική δαπάνη. Το γεγονός αυτό, εκτός οτι είναι ηθικά κολάσιμο, διώκεται και ποινικά νομίζω (απ' όσο θυμάμαι απο μία αντίστοιχη περίπτωση παρέμβασης Ρακιντζή στην Αθήνα τον Ιανουάριο του 2011).
    2. Υπήρχαν συμβάσεις "μίσθωσης οχημάτων" που τελικά αφορούσαν αποκκομμιδή απορ/των ; Αν ναι γιατί ; Μήπως δεν το επέτρεπε η νομοθεσία την δεδομένη χρονική στιγμή ; Μήπως η σύμβαση για τρείς μήνες (τόσο επιτρέπει ο νόμος) δεν έχει χρηματικά όρια (άρα παίρνω όποιον θέλω χωρίς διαγωνισμούς και λοιπές διαδικασίες) ; Και γενικά το επιτρέπει η νομοθεσία αυτό ;
    2. Οτι κάποιοι "προύχοντες" που μας το παίζουν ηθικά στοιχεία και ευαγγελίζονται κι επικαλούνται το γράμμα του νόμου είναι υποκριτές και φαρισαίοι και οτι όλα αυτά τα κάνουν γιατί πιθανόν να περιμένουν να ξαναγυρίσουν στην εξουσία (αλήθεια παρατηρήσατε οτι σαν να αδυνατίσαν κάποιοι απο δαύτους - με την κάλη έννοια πάντα)
    3. Οτι πιθανόν να υπήρχε ένα πολιτικό αλισβερίση (προσλαμβάνω τους δικούς μου) με λεφτά των δημοτών και με μαιμού διαδικασίες. Κοιτά να δείς που αυτοί που μπορεί να ρωτάνε για πρόσωπα και πράγματα και να "καταγγέλουν" μέσα απο blogs μπορεί τελικα στα "σκοτεινά" να διόριζαν όποιον ήθελαν χωρίς άγχοι, διαδικασίες ...
    4. Οτι το γεγονός αυτό συνιστά κατάφορη παραβίαση εργατικών και λοιπών δικαιωμάτων (αλλά μάλλον εσύ που όλα τα ξέρεις και όλα τα προβάλλεις δεν ήξερες τίποτα - ή μήπως έκανες την πάπια γιατί έχεις λερωμένη την φωλιά σου;;;)
    5. Οτι τελικά η υπόθεση αποκκομμιδή δεν ήταν τόσο εύκολη υπόθεση (όπως παρουσιάζεται στον συγκεκριμένο ιστότοπο) αφού, φεύγοντας οι εργολάβοι δημιουργήθηκαν τεράστια κενά σε διοικητικές θέσεις και στην καθαριότητα (μιάς και ο νόμος απογόρευε τους ιδιώτες) ΑΡΑ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΜΟΝΟ ΕΥΚΟΛΗ ΔΕΝ ΗΤΑΝ...
    6. Οτι το σωματείο των εργαζομένων ανατολικής αττικής έτρωγε κουτόχορτο (ή μήπως όχι σύντροφοι)
    7. Οτι κάποιοι υπάλληλοι (διευθυντάδες και μη) ΗΞΕΡΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΣΑΝ.ΥΠΕΓΡΑΦΑΝ ΟΜΩΣ. ΚΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΗΣ. Αρα ΔΕΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΑΝ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ. ΑΡΑ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΦΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΝ ΤΑ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΜΕΝΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΠΟΙΝΗ ΤΟΥΣ
    7. Γενικά οτι με κάποιους μέσα απο το δημοτικό συμβούλιο και τον Δήμο πρέπει να ασχοληθεί ο εισαγγελέας και μάλιστα ΑΜΕΣΑ πριν την παραγραφή των τυχόν αδικημάτων

    Μέχρι την Παρασκευή προλαβαίνεις να τα ψάξεις, δεν προλαβαίνεις ... Ε, και μετά φεύγετε ήσυχοι, ήσυχοι για διακοπές (ή μήπως σας τις χάλασα τώρα).
    Και πού' σαι ακόμα αγαπητέ...
    Ο ΚΑΚΟΣ Ο ΛΥΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητέ φίλε του 6ου σχολίου,

    Εάν βλέπεις την καταιγίδα να έρχεται, μάλλον πρέπει να ψάξεις για ομπρέλα ή αδιάβροχο. Έτσι, παρότι όντως υπάρχουν κι άλλες περιοχές στην Ελλάδα σε χειρότερη κατάσταση, εμένα δεν μου αρκεί.

    Εδώ, οι 2-3 μήνες περιθώριο έγιναν 6 κι αυτοί πάνε για 9 (Σεπτέμβριος) και βλέπουμε. Από την μεριά μου διακρίνω μερικά χαρακτηριστικά που συνδυασμένα με κάνουν να ανησυχώ πάρα πολύ.

    Για να σου δώσω ένα παράδειγμα, βλέπω: συγκεντρωτισμό + ετσιθελισμό + ζαμανφού + "ψεματάκια". Αν υπήρχε το πρώτο συνδυασμένο με γνώση (για ένα διάστημα μόνο) δεν θα ανησυχούσα. Αλλά εδώ τα έχουμε όλα διαρκώς.

    Οπότε συμπεραίνω καταιγίδα και σας λέω να ψάξουμε για ομπρέλες. Αν βγω λάθος, όλα καλά. Απλώς καταπίνω την γλώσσα μου. Αν όμως επαληθευτώ; Έτσι άλλωστε δεν έγινε και με τις κυβερνήσεις μας; όσους φωνάζαν τους λέγαμε γραφικούς και δίναμε χρόνο στους θύτες μας. Ε, τώρα ήρθε ο λογαριασμός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος6/7/11 8:39 μ.μ.

    Αγαπητέ κακέ λύκε μου φαίνεται ότι είσαι άνθρωπος ιδιαίτερα ενημερωμένος για τα κοινά της περιοχής μας και με βαθία γνώση των προβλημάτων και των "συμβάσεων" από οτι καταλαβαίνω.θέλω λοιπόν να σε ρωτήσω μερικά πράγματα :
    1) Γιατί δεν βοηθάς το έργο της δικαιοσύνης αλλά και του Κου Ρακιντζή πριν τη γλιτώσει κανένας επίορκος αιρετός που σήμερα πουλάει ηθική και πνεύμα ?
    2) Γιατί έστω δεν καταγγέλεις ξεκάθαρα έδω σε εμάς τους άσχετους τι ακριβώς έχει γίνει ώστε να ξέρουμε με ποιόν έχουμε να κάνουμε?
    3) Αλήθεια μόνο εσύ γνωρίζεις αυτού του είδους τα γεγονότα ή και η νυν Δημοτικη αρχή ? και αν τα γνωρίζει
    4) Γιατί δεν φροντίζει εκείνη να τα καταδείξει ?
    Μήπως γιατί κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει ? ή μήπως γιατί δεν επιθυμεί να σκαλίσει κανείς και τις δικές της ατασθαλείες και όλα όσα καταγγέλει η Διονυσοσκουφίτσα ειναί ακριβή ?
    5) Σε κάθε περίπτωση εμείς θα μάθουμε ποτέ κάτι ουσιαστικό για το τι συμβαίνει στον τόπο μας ή διαρκώς θα υπάρχουν οι αιωρούμενες κουβέντες καφενείου και απείλες του στιλ " ξέρω εγώ να σου πω τα άπλυτα του τάδε και του δείνα , μη κοιτάς που δε μιλάω"
    6) Θα μιλήσει ποτέ κανείς ή ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΔΩ ΠΕΡΑ ΜΕΣΑ ΨΙΛΟ ΓΑΖΙ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ , ΕΝΩ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΡΑΦΟΝΤΕΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΙΣΤΑΙ ΑΝΑΜΕΜΗΓΜΕΝΟΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΩΣ ΤΟ ΛΑΙΜΟ ΜΕ ΤΑ ΑΠΛΥΤΑ ΤΟΥ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΑΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



    Ο ΚΥΝΗΓΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητέ φίλε του 7ου σχολίου

    Πολύ αναλυτικό και ενδιαφέρον το σχόλιό σου, και με αρκετές αλήθειες. Σαν τέτοιο κείμενο διαπιστώσεων και υποδείξεων έχει όντως θέση στο blog αυτό.

    Υπάρχει όμως κάτι που θέλω να σημειώσω επ' ευκαιρία και δεν αφορά εσένα μόνο.

    Η Διονυσοσκουφίτσα γνωστοποιεί ή αναδημοσιεύει:
    α) ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ πληροφορίες και καταγγελίες (αφού φυσικα πρώτα διασταυρωθούν) και
    β) ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ επισημάνσεις για όσα (νομίζει ότι) δεν λειτουργούν και για ότι θα έπρεπε να γίνει.

    Όμως, η Διονυσοσκουφίτσα ΔΕΝ είναι Ρακιτζής ή Σέρλοκ για να ψάχνει όσα ο ένας ή ο άλλος αναγνώστης (καλοπροαίρετα ή μη) αναφέρει ή καταγγέλει στα σχόλιά του. Αυτού του είδους όμως τα σχόλια παραμένουν (όπως βλέπεις) για όσους ενδιαφέρονται να τα ψάξουν παραπάνω.

    Τα λέω αυτά γιατί ενώ δεν με ξέρετε, κάνετε ΑΠΛΩΣ υποθέσεις ("τάξερες αλλά δεν μιλούσες γιατί είχες λερωμένη τη φωλιά σου"), οι οποίες όμως είναι ενδεικτικές της δικής σας λογικής και πρακτικής και όχι της δικής μου.

    Σκεφθείτε λίγο και το εξής: όταν με "κατηγορείτε" ότι μιλάω επιλεκτικά και σιωπώ για όσα εσείς ξέρετε, επί της ουσίας αναγνωρίζετε ότι τελικά εσείς κάνατε τουμπεκί και τότε και τώρα! (αφού ούτε τότε ούτε τώρα κάνετε το βήμα παραπάνω για να σταματήσετε κάτι που βλέπατε στραβό).

    Άντε και καλό καλοκαίρι.



    Από την μεριά της όμως,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος7/7/11 9:55 π.μ.

    Στον ιστότοπο της Διονυσοσκουφίτσας φαίνεται τελικά ότι συγκρούονται πολλά βαρίδια και βουβάλια του παρελθόντος και του σήμερα.Ετσι από τη μία ενώ είναι διάχυτη η πολύ μεγάλη απογοήτευση των ημερών "Καλαφατέλη",δημιουργούνται στο ακροατήριο τα αντίθετα αποτελέσματα και ανοχές εξαιτίας του εμπαθή και στοχευμένου τρόπου (πολλές φορές σε "αντικειμενικό" δήθεν περιτύλιγμα) που ασκείται η "κριτική".
    Φαίνεται ότι και οι δύο πλευρές βιάστηκαν.
    -Η μία για να φανερώσει την μεγάλη πράγματι αυτοδιοκητική μετριότητά της
    -Η άλλη για να φανερώσει τις βουλιμικές διαθέσεις της,αποδεικνύοντας συγχρόνως γινάτι και αδυναμία να καταλάβει τα αίτια της ήττας της.
    Δεν περιμένω φυσικά από τους πρωταγωνιστές κάποια επιβεβαίωση όμως κάποια πράγματα είναι πολύ φανερά. Κάποιοι φρόντησαν να δημοσιοποιήσουν τις προθέσεις τους ΠΟΛΎ απροκάλυπτα.Λίγη αξία έχει αν λέγονται Γιάννης,Γιώργος ή Παναγιώτης,διονυσοσκουφίτσα,καλαφατελίτσα ή συμμαχοσκουφίτσα.Σημασία έχει τι κρύβεται πίσω από αυτούς και πόσα -και πιά- συμφέροντα.
    Η άλλη προσέγγιση ίσως θα πρέπει να είναι ότι τώρα που σας πείραμε και τους δυό χαμπάρι σας χρειαζόμαστε όλο και περισσότερο. Για να καταλαβαίνουμε όλο και πιο πολύ χρήσιμα πράγματα, τόσο από εσάς που μηδενίσατε τα πάντα και ανυπόμονα από το πρώτο μήνα αλλά και από εσας που φροντίσατε με το καλημέρα (με τις επιλογές και τις αντιθέσεις σας!!!)να μας απογοητεύσεται.
    ΕΝΑΣ ΚΟΙΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εκκλησιαστής7/7/11 11:30 μ.μ.

    Δυο σχόλια αν μου επιτρέπετε.

    Το πρώτο είναι σχετικά με τον "ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ" χρόνο να μιλάει κανείς, ο οποίος προφανώς προσδιορίζεται υποκειμενικά. Πχ, κάποιοι πάντα θέλουν (ή βιάζονται) να πουν αυτό που βλέπουν ή εκείνο που φοβούνται ότι θα συμβεί. Άλλοι, λένε εκείνο που θα ήθελαν να δουν. Κάποιοι μπορούν να δουν εξ αρχής αν ένα σχέδιο ή ένα σχήμα θα προχωρήσει. Αλλοι δεν βλέπουν τίποτα, επειδή είτε δεν ξέρουν να εξηγούν τα σημάδια, είτε θέλουν οπωσδήποτε να πετύχει.
    Το ποιος έχει δίκιο κρίνεται πάντα στο τέλος. Επιπροσθέτως, αν μας ενοχλεί κάτι, είναι γι αυτό που λέγεται, και όχι για το πότε λέγεται. Ως εκ τούτου η συζήτηση για το αν είναι πολύ νωρίς ή πολύ αργά για κριτική στην διοίκηση δεν έχει ιδιαίτερο νόημα. Ας κρατήσουμε και στα υπόψη ότι όταν η Κασάνδρα προειδοποιούσε τους Τρώες για τον Δούρειο Ίππο, εκείνοι την αποπαίρναν.
    Μάλιστα, αν οι (κάθε) διοικούντες ήταν πιο έξυπνοι και πιο ικανοί και με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, θα έβαζαν έναν υπάλληλο να διαβάζει κάθε πρωι τι γράφεται στα blogs, ώστε να το διορθώνουν. Δηλαδή,η Διονυσοσκουφίτσα θα μπορούσε να είναι ο καλύτερος συμβουλός τους και μάλιστα άμισθος!!! Αντί όμως γι αυτό, τι κάνουν; Απλώς τσαντίζονται και (μάλλον) αγχώνονται...

    Το δεύτερο που θέλω να παρατηρήσω αφορά εμας που σχολιάζουμε. Είναι αλήθεια ότι τελευταία η Διονυσοσκουφίτσα γράφει πιο σκληρά από ότι παλιά. Αλλά αν προσέξουμε, θα δούμε ότι σπανίως γράφει ατεκμηρίωτα. Αντιθέτως, πολλοί από μας (όχι όλοι) μέσα στις 2-3 πρώτες γραμμές του σχολίου μας έχουμε φτάσει στο συμπέρασμα... Οπότε όταν μιλάμε για "αντικειμενικότητα" καλύτερα να ξαναδιαβάζουμε το τι γράφουμε.
    Αν και δεν ξέρω τους λόγους που τα κείμενα έχουν χάσει τον αρχικό στοχασμό τους, δεν έχω και ιδιαίτερο ζόρι. Ίσα ίσα μάλιστα που αρχίζω να πιστεύω ότι ο πολύς ο καθωσπρεπισμός και το πολύ το στρογγύλεμα δεν κάνουν για την εποχή μας. Γι αυτό, και συχώρα με Διονυσοσκουφίτσα που παίρνω μόνος μου τέτοιο θάρρος, όποιανού δεν του αρέσει μπορεί να την κάνει γι αλλού που δεν έχει τόσα βράχια.

    OVER AND OUT._

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος8/7/11 12:50 π.μ.

    Αγαπητή Διονυσοσκουφίτσα,

    αντί για μαντήλι, θα σου κουνήσω το 4o θέμα του Δημοτικού Συμβουλίου της Δευτέρας 11 Ιουλίου: «Λήψη απόφασης για την καταβολή εξόδων παράστασης στον πρόεδρο και αντιπρόεδρο Ν.Π.Δ.Δ. “Οργανισμός Νεολαίας, Άθλησης και Πολιτισμού “Ο ΘΕΣΠΙΣ”» (Δες και το link: http://www.dionysos.gr/?q=node/540).

    Με απλά λόγια και επειδή οι καιροί είναι τέτοιοι, ο Πρόεδρος κ. Ποτίδης ζητά να λάβει μισθό για τις επιδόσεις του (δεν είναι και λίγο να ρημάζεις τόσο γρήγορα ένα γυμναστήριο που ο προηγούμενός του έφτιαξε αμισθί) 24.000 ευράκια (τόσα προβλέπονται) Μαζί με αυτόν και η αντιπρόεδρος. Και αν ψηφιστεί, θα ακολουθήσουν και οι άλλοι πρόεδροι και αντιπρόεδροι Νομικών Προσώπων.

    Αγαπητέ Εκκλησιαστή, που τόσο όμορφα γράφεις, θα συμφωνήσω μαζί σου: δεν μπορεί να υπάρξει στρογγύλεμα για την ξεφτίλα και, καμιά φορά, η γλώσσα σκεπάζει πολύ επιδέξια τον καιροσκοπισμό.

    Τελικά, η Ελλάδα ποτέ δεν αλλάζει! ούτε καν τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο Λύκος της Στέπας - borh 2 b wild8/7/11 9:37 π.μ.

    Δεν έχουμε όλοι ανάμιξη (κακώς νοούμενη), ούτε άπλυτα κλπ. κλπ. Δικαίωμα του καθενός η άποψή του - άλλο όμως οι (επι)κρίσεις επί δικαίων και αδίκων. Δυστυχώς ελλείψει χρόνου μένει μόνον η ευχή μου... καλύτερο Σεπτέμβρη λοιπόν!

    Επίσης, άλλο ελευθερία λόγου & άλλο δημοκρατία (αν και η δημοκρατία προϋποθέτει μεταξύ άλλων την ελευθερία λόγου), όπως άλλο το ηθικό και άλλο το νόμιμο (όπου το ιδανικό είναι να ταυτίζονται)!

    Φιλώ σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος8/7/11 11:50 π.μ.

    ...(επι)κρίσεις επί αδίκων; Κι εγώ που νόμιζα ότι έθιξα το θέμα με περισσή κομψότητα...... όπως μάλιστα δεν αρμόζει στους χαλεπούς καιρούς και στις ατομικές επιδόσεις των διεκδικητών. Δίκιο, όμως, εδώ τίθεται πρώτα και κύρια θέμα ΗΘΟΥΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος8/7/11 12:09 μ.μ.

    Ρε τι είναι αυτά που γράφετε ?
    Γίναμε όλοι ασχετάκιδες ?
    Ας πούνε ποιοί είβαι πίσω απο την Διονυσοσκουφίτσα και όλα λύνονται. Το ότι κρύβονται τι σημαίνει ? Σκοπιμότητα και μόνο σκοπιμότητα. Ο διάφανος δεν έχει ανάγκη απο ηλεκτρονική κουρτίνα. Δεν σηκώνονται ιστότοποι χωρίς λόγο. Κάποιο ΝΙΚΗΤΟΠΟΥΛΟ - ΠΑΣΙΠΟΥΛΑΡΗ - Ή ΚΑΛΑΦΑΤΈΛΗ έχει η Φάβα. Τσάμπα δεν δουλεύει κανείς.
    ΑΦΕΛΗΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος8/7/11 5:30 μ.μ.

    Καλά τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμύδια? Ο κόσμο το έχει τούμπανο και εσύ κρυφό καμάρι... Διονυσοσκουφίτσα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος8/7/11 5:58 μ.μ.

    Γιατί είναι η ΔιονυσοΣκουφίτσα και δεν είναι ο Κακός Λύκος?

    Τα Blogs πάνε και διακοπές με αυτή την κρίση? Τι μας λες καλέ? Φαίνεται ότι δεν σε έχει αγγίξει ακόμα...

    Μόλις αποκτήσεις όνομα ... θα σου γράψουμε και εμεις το δικό μας.

    Η διαφορά μας είναι ότι εμείς σε ξέρουμε!
    Εσύ ξέρεις ποιοι είμαστε εμείς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος8/7/11 7:05 μ.μ.

    Αγαπητή διονυσοσκουφίτσα θα ήθελα να σε συγχαρώ για την ευρηματική ιδέα της ανωνυμίας. θα 'ηθελανα σημειώσω κάτιπου δεν είμαι σίγουρη πόσοι έχουν προσέξει.
    Μέσα από τα σχόλια φίλωνκαι αντιπάλων αυτού του blog αποκαλυπτεται αρκετα καθαρα οχι τόσο το "who is who", αλλά το πώς σκέφτονται οι διάφορες πλευρές και πώς αντιδρούν όταν καποιος τους ερεθίσει.
    Καθώς δεν γνωρίζω πολλά πρόσωπα και πράγματα απόόλες τις 7 πρώην κοινότητες και δήμους, λειτουργώ σαν τους τυφλούς και προσέχω άλλου είδους λεπτομέρειες, που μάλλον οι γνώστες δεν προσέχουν. Όμως ναμου επιτρέψεις να κρατήσω τα πρώτα συμπεράσματα προς τοπαρόν για τον εαυτό μου.
    Εκτός όμως απόαυτά, θα ήθελα να σε ευχαριστήσω και για την ενημέρωση γύρω από τα διαδραματιζόμενα, όπως επίσης και για την μεγάλη ανοχή που δείχνεις σε ανθρώπους τόσο διαφορετικούς από σενα σε απόψεις, ταμπεραμέντο και γραμματική.
    Καλό καλοκαίρι σε όλους.
    Μια ανώνυμη και παρατηρητική φίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κλείνοντας την πρώτη περίοδο της Διονυσοσκουφίτσας, επιθυμώ να ευχαριστήσω όλους και όλες που έγραψαν εδώ τις απόψεις τους, τις ελπίδες τους, τους φόβους τους, ακόμα και τον εκνευρισμό τους.

    Καλά να είμαστε και καλά να περάσουμε και με το καλό να τα ξαναπούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή