.

ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΗΓΗΘΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣΤΕ MOZZILA FIREFOX

Κυριακή, 28 Απριλίου 2013

Για την Ηγεσία των ΝΠ του Δήμου

Έλαβα με τη μορφή σχολίου, που υπογράφει ένας παλιός αναγνώστης, μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση για ένα θέμα που θα επανέλθει σε λίγο καιρό στο δημοτικό προσκήνιο. Πρόκειται για μία πρόταση επιλογής των επικεφαλής των νομικών προσώπων του δήμου (Θέσπις, Εστία, Σχολικές Επιτροπές), που αξιολόγησα ως πολύ σοβαρή, γι αυτό και την αναδημοσιεύω αυτούσια. 
Φίλες και φίλοι,
Η χρεωκοπία της μικροπολιτικής και της διαπλοκής των συμφερόντων είναι πλέον αυταπόδεικτη.
Η αποτυχία των κυβερνώντων σχετίζεται με ανικανότητα, άγνοια αλλά και διαφθορά.
Όμως, δεν προτίθεμαι να αναλωθώ στη γεγονοτολογία και την απαρίθμηση θλιβερών επεισοδίων.

Το άδοξο τέλος της σύντομης θητείας των παρανόμως εκλεγέντων οργάνων δίνει την ευκαιρία στους πολίτες να παρέμβουν και να απαιτήσουν την καλύτερη δυνατή εκπροσώπηση και την ικανότερη διοίκηση στα δημοτικά σχήματα.

Η πρόταση είναι απλή:

1. Οι υποψήφιοι για τις θέσεις των επικεφαλής ΔΕΝ προέρχονται από τους αιρετούς. Αν αιρετός επιθυμεί να εκλεγεί, ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ και στη συνέχεια θέτει υποψηφιότητα.

2. Το δημοτικό συμβούλιο απευθύνει ΑΝΟΙΚΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ και καλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλουν υποψηφιότητα.

3. Σε ανοικτή δημόσια εκδήλωση οι υποψήφιοι ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ την υποψηφιότητά τους αναδεικνύοντας τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα που διαθέτουν και σχετίζονται με την θέση που επιθυμούν να καταλάβουν. Επί πλέον, ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ως προς την θέση, εκθέτοντας το όραμα, τις ιδέες και τις δράσεις που σχεδιάζουν. Έχει προηγηθεί σχετική δημοσιότητα μέσω του διαδικτύου.

4. Οι υποψήφιοι απαντούν σε ερωτήσεις των πολιτών και των συντεταγμένων φορέων (των μελών του δ.σ., εκπροσώπων συλλόγων, ομάδων κλπ)

5. Το σώμα των εκλεκτόρων (τα μέλη του δ.σ.) ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΙ ολοκληρωμένη άποψη για κάθε υποψήφιο αλλά και για την ΘΕΣΗ των πολιτών απέναντι στις υποψηφιότητες.

Ας μην πειραματιστούμε άλλη μια φορά με διαδικασίες και μεθοδεύσεις που αποδείχθηκαν (επανειλημμένως) ατελέσφορες και βλαπτικές για το δημοτικό συμφέρον.

Ας κάνουμε ένα βήμα εμπρός.

Καλή Μεγαλοβδομάδα!

Εκηβόλος 12/09/68

26 σχόλια:

  1. Ανώνυμος29/4/13 9:39 π.μ.

    Μην με θεωρήσετε μεμψίμοιρο ή γκρινιάρη: Παρόλο που συμφωνώ 100% με την παραπάνω πρόταση, εντούτοις δεν μπορώ παρά να παρατηρήσω πως η εφαρμογή της απαιτεί τουλάχιστον χρόνο- για να μην αναφέρω και την καλλιέργεια μιας άλλης αντίληψης για το ποιοι πρέπει-και μπορούν- να διοικούν τα σχετικά με τον πολιτισμό ή τον αθλητισμό ή την κοινωνική πρόνοια. Φοβάμαι πως δεν είμαστε έτοιμοι. Εκτός και αν αναγκαστεί η δημοτική αρχή να συρθεί σε τέτοιου είδους μεθόδευση, υπό το βάρος και της γενικής κατακραυγής και των αλλεπάλληλων αποτυχιών, για τις οποίες παρατηρώ πως μέχρι στιγμής δεν έχει σκεφτεί να απολογηθεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε,
      Φοβαμαι ότι με τέτοια λογική δεν θα γίνουμε ποτέ έτοιμοι. Ακριβώς όταν η γνωστή μέθοδος είναι σε αδιέξοδο, πρέπει να σκεφτούμε out of the box. Και βεβαίως έχω την γνώμη ότι τώρα είναι που μπορεί να συρθεί η δημοτική αρχή και οι συνδράμοντες αυτήν.

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος29/4/13 12:27 μ.μ.

    Λίγα λόγια για τη πρόταση.
    Καταρχάς ας μην λέμε με ευκολία πράγματα που σκοπό έχουν μόνο να εντυπωσιάσουν.
    Η στελέχωση μπορεί να γίνει και από αιρετούς και από μη αιρετούς αρκεί να συνδιάζεται από ήθος,γνώση, ικανότητα, αποτελεσματικότητα αλλά και από την ανάλογη ευθύνη από αυτόν που τοποθετεί (πρόσωπο ή όργανο) απέναντι στις αρχές και τη κοινωνία.
    Αυτή η ευθύνη θα χανόταν στην ασάφεια ενός γενικόλογου και υπευθυνοανεύθυνου σώματος όπου τοπικά ο ένας θα μετακύλιε τις ευθύνες στον άλλον.
    Επιπροσθέτως "οι εκλέκτορες", ακόμα και αν είχαν νομική ισχύ (που δεν έχουν), δεν θα μπορούν να ευθύνονται για εισηγητική πρότασή τους που έγινε αποδεκτή. Από την άλλη όμως ο δήμαρχος και το ΔΣ, αν είχε δεσμευτεί για αυτή τη διαδικασία, δεν θα μπορούσε να αγνοήσει τη πρόταση των "εκλεκτόρων".
    Όλα αυτά στερούνται σοβαρότητας αφού η εκλογή του δημοτικού συμβουλίου έχει πρόσθετη (και κοινωνικά)ισχύ γιατί γίνεται καθολικά σε όλη την επικράτεια του δήμου (που στη περίπτωσή μας αφορά περίπου 70.000 πολίτες) και όχι περιορισμένα και κλαδικά όπως των κατά τόπους αθλητικών συλλόγων ή των εξωραϊστικών της κάθε γειτονιάς ή ακόμα και των γυναικείων συλλόγων της κάθε πόλης, (από όπου σύμφωνα με τον Εκηβόλο θα προέρχονταν οι "εκλέκτορες") που όμως ακόμα και αν συμφωνεί κανείς μαζί τους, εκφράζουν και εκπροσωπούν, πάντα συμβουλευτικά, περιορισμένα και κλαδικά αιτήματα πολύ λιγότερων πολιτών.
    Επίσης δεν προκύπτει από πουθενά η βεβαιότητα ότι η κρίση του όποιου άλλου "εκλέκτορα" ή "σώματος" θα ήταν πιο αντικειμενική από το ΔΣ οσο και αν αυτό (το δικό μας σίγουρα) έχει χάσει πολλά από την έξωθεν καλή μαρτυρία.
    Αν πάντως παρόλα αυτά η πρόταση του Εκηβόλου υιοθετείτο, τότε ο κάθε δήμαρχος, σε περίπτωση ανικανότητας ή κακοδιοίκησης των νομικών προσώπων ή των άλλων εποπτευόμενων δημοτικών φορέων, θα είχε το άλλοθι ότι η πρόταση δεν ήταν δική του αλλά του σώματος (πιάσε το αυγό και κούρευτο) των "εκλεκτόρων" που ήταν δεσμευμένος να υιοθετήσει.
    Κανένας δεν μπορεί να στηριχτεί σε δημοκρατηκοφανείς, πλήν όμως αμφιλεγόμενες, διαδικασίες διοίκησης.
    Μπορεί στο δήμο μας επιλογές του δημάρχου και της διοίκησης να ταλαιπώρησαν τους θεσμούς, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι λύση είναι η προτεινόμενη. Απεναντίας θα έλεγα ότι είναι ένα επιχείρημα, που σε κανένα δήμο της Ελληνικής επικράτειας, δεν μπορεί να υλοποιηθεί. Ηθελημένα ή όχι μπάζει και λαϊκίζει. Είναι ένα πυροτέχνημα που δεν αποκλείεται να τύχει κάποιας αποδοχής. Επί της ουσίας όμως αυτό που κάνει είναι να χαϊδεύει αυτιά, ελπίζω πάντως πως όχι επειδή τα βλέπει ως ψηφοφόρους.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε

      Προσωπικά κατάλαβα εντελώς διαφορετικά την πρόταση του Εκηβόλου.

      - Οι καθ' ύλην σχετικοί σύλλογοι και πρόσωπα, με τα οποία (υποτίθεται ότι) το νπδδ θα έχει συνεργασία λόγω αντικειμένου, θαρρώ πως έχουν κάθε δικαίωμα να κάνουν κι αυτοί ερωτήσεις (εκτός από τους συνήθως "αμίλητους" συμβούλους). αυτό όμως δεν έχει καμία σχέση με εκλέκτορες και άλλες συναφείς παπαριές. Οι μόνοι που ψηφίζουν είναι οι δημοτικοί σύμβουλοι. Αυτοί έχουν το δικαίωμα και την ευθύνη να διαλέγουν σωστούς ή φαύλους. Και μέχρι τώρα έχει φανεί πως ρέπουν στο δεύτερο...

      - Η παρουσία στο ΤΙΜΟΝΙ (πρόεδρος - αντιπρόεδρος) προσώπων που ΔΕΝ είναι μέλη δημοτικού συμβουλίου περιορίζει (ως ένα βαθμό) την γνωστή ρουσφετολογική - πελατειακή πρακτική, απ' όπου και να προέρχεται. Επιπλέον, λύνει το πρόβλημα της μη επίτευξης πλειοψηφίας.

      - Ούτως ή άλλως, από τα καταστατικά τους, στα ΔΣ των νπδδ συμμετέχουν ΚΑΙ δημοτικοί σύμβουλοι απ' όλες τις παρατάξεις. Αν δουν να συμβαίνει η οποιαδήποτε κακαοδιαχείρση, δεν έχουν παρά να φέρουν το θέμα στο δημοτικό συμβούλιο και αυτό να πρα΄ξει αναλόγως - ακόμα και με αντικατάσταση μελών των ΔΣ των νπδδ. Αυτό ακριβώς διευκολύνει την διαφάνεια και την χρηστή διοίκηση, γιατι αλλιώς ποιος καταγγέλει τον ομοτράπεζό του; κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει.

      - Τέλος, η γνωστή παπαριά περί λαϊκισμού (που σαν την Coca cola πάει με όλα) είναι απόρροια της προφανούς αλλεργίας που φέρνει στην εξουσία και τους αυλικούς οτιδηποτε αμφισβητεί την παντοκλρατορία τους. Πάρτε το χαμπάρι όμως παιδιά, το πάρτυ τέλειωσε...

      ΥΓ. Δεν μπορείς να πεις ότι εγώ χαϊδεύω αυτιά...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/4/13 4:12 μ.μ.

      Οφείλω να καταστήσω σαφές ότι ΔΕΝ αναφέρομαι σε εξωθεσμικούς εκλέκτορες. Ούτε, φυσικά, προτείνω παράκαμψη των θεσμικών οργάνων. Αναφέρομαι, απλώς, σε μια διαφορετική διαδικασία που θα διασφαλίσει την ανάδειξη, προβολή και επιλογή του καλύτερου και όχι αυτού που προκύπτει από τις μικροπολιτικές ισορροπίες, συναλλαγές και υποσχέσεις.

      Αυτά.

      Εκηβόλος 12/09/68

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος29/4/13 3:05 μ.μ.

    Aπό παπαριές πράγματι σκίζουμε. Πρώτοι και καλύτεροι οι εκλεκτοί της δ/σας. Ο εντυπωσιασμός και η μπούρδα πάει σύννεφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/4/13 8:26 μ.μ.

      Αγαπητέ "εργολάβε",

      αντί να πετάς την μπάλα στην εξέδρα αντιμετώπισε τον Εκηβόλο με επιχειρήματα... αν έχεις!

      Διαφορετικά, κράτησε έντιμη στάση δηλώνοντας ότι προτιμάς τα νομικά πρόσωπα βραχίονες πολιτικής επιρροής και εργαλεία συναλλαγής.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/4/13 8:29 μ.μ.

      Πάντως, η γλώσσα που (επιλέγεις να) χρησιμοποιείς είναι ενδεικτική ποιότητας ιδεών και ήθους...
      Θα μπορούσες να επιδιώξεις μια ηγετική θέση σε κάποιο νομικό πρόσωπο... Έχεις, όντως, πολλά να προσφέρεις στην παιδεία και τον πολιτισμό!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος29/4/13 8:30 μ.μ.

      Διονυσοσκουφίτσα, δώσε χώρο στους κρετίνους!!!

      Είναι διασκεδαστικοί!!!

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος29/4/13 9:10 μ.μ.

      ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΙ ΣΑΣ ΦΟΒΙΖΕΙ ΣΤΙΣ ΑΝΟΙΚΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ.

      ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΛΕΓΑΤΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΓΡΑΦΑΤΕ ΣΤΑ ΦΥΛΛΑΔΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΚΙΝΟΥΣΑΤΕ!

      ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ ΟΤΙ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΝ ΚΡΥΠΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ.

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος29/4/13 8:16 μ.μ.

    Οι απολογητές και υπηρέτες του χρεοκωπημένου και στην αυτοδιοίκηση παραδοσιακού μοντέλου άσκησης της εξουσίας, όταν διατυπώνεται κάτι διαφορετικό έξω από τα καλούπια τους, το λοιδορούν χωρίς να είναι ικανοί να πουν κάποια δικιά τους άποψη.
    Πέρα από τις λαμογιές, που τους τις ακυρώνει πια συστηματικά ο νέος Γενικός Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης (βλέπεις δήμαρχε δεν σε καλύπτει πια ο ομοϊδεάτης σου Λιακόπουλος.....), δεν καταλαβαίνουν τίποτα άλλο. Τι να περιμένουμε από αυτούς από το να αμς αδειάσουν γρήγορα τη γωνιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος29/4/13 9:59 μ.μ.

    Δεν ξέρω τι λέτε εσείς αλλά εγώ είχα πάει το απόγευμα στην εκδήλωση που έκανε ο ΘΕΣΠΙΣ στο Κρυονέρι και πραγματικά εντυπωσιάστικα. Τα παιδιά μας ακόμη τραγουδούν και χορεύουν στο σπίτι. Πρωτόγνωρη εκδήλωση πραγματικά για τον Δήμο μας και μπράβο σ' αυτούς που την διοργάνωσαν. Τέτοια πράγματα θέλουμε να γίνονται και δεν μας ενδιαφέρει ποιοι είναι πρόεδροι, μέλη κλπ. Όλα τα άλλα επιτρέψτε μου να πω ότι είναι μεμψιμοιρίες και μόνο, που ίσως να εξυπηρετούν μικροπολιτικές σκοπιμότητες τις οποίες προσωπικά σιχαίνομαι και δεν με ενδιαφέρουν καθόλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/4/13 11:31 μ.μ.

      Σωστά... Θα μας επιτρέψεις, όμως, να ανεβάσουμε τον πήχη λίγο ψηλότερα...

      Εμείς που δεν ενθουσιαζόμαστε με τα talent shows...

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος29/4/13 10:59 μ.μ.

    Δεν πέρασε πριν λίγο η προσπάθεια της δημοτικής αρχής να υφαρπάξει τη σύμφωνη γνώμη του Τοπικού Συμβουλίου Σταμάτας και των κατοίκων για το αντλιοστάσιο. Αναβλήθηκε η λήψη απόφασης.
    Αποκαλύφθηκε όμως ότι σχεδιάζεται και 2ο αντλιοστάσιο στην Μικράς Ασίας.
    Αξιοσημείωτο ότι, ο Κυριακόπουλος (δημοτικός σύμβουλος της Συμμαχίας) αποδείχθηκε και σε αυτό το θέμα ο καλύτερος θλιβερός σύμμαχος του Καλαφατέλη (πάντα για το καλό μας....). Αφού το λέει, Θανάση, η καρδούλα σου εδώ και μήνες γιατί δεν πας εκεί κατευθείας, να ησυχάσουμε κι εμείς; Θέλεις να συμπαρασύρεις και όλη τη Συμμαχία, έ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος29/4/13 11:00 μ.μ.

    Επιτέλους στον Δήμο μας άρχισαν να γίνονται ωραία πράγματα. Και αυτό με τους αλλοδαπούς που θα κάνουν μαθήματα ελληνικών πιστεύω ότι είναι πολύ καλό. Χρειάζονται και αυτοί την βοήθειά μας ας μην τους έχουμε μόνο να μαζεύουν φράουλες στη Μανωλάδα και μάλιστα απλήρωτοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος30/4/13 7:59 π.μ.

    Αφού,λοιπόν, αποφάσισε ο Ολίγιστος να κάνει -με ξένα κόλυβα- ωραία πράγματα, δεν στήνει και μια σχολή μαθημάτων "γαλλικών" για τους δημότες;
    Αφού έχει μεταπτυχιακό σε αυτά και τώρα πάει για διδακτορικό.
    Μπορούν άνετα να διδάξουν, εκτός από τον ίδιο, οι Ροϊδης, Χρ. Κλεφτάκης (βετεράνος του είδους), Κανατσούλης και άλλοι.
    Προσωπικώς, θα εγγραφόμουν ως ο πρώτος ενδιαφερόμενος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος30/4/13 9:18 π.μ.

    Δεν ανησυχεί ο Καλαφατέλης και η παρέα του. Αυτούς θα τους τελειώσουμε γιατί διαφορετικά θα είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Ανησυχούν πιο πολύ οι μπουρδολόγοι με μανδύα που φιλοξενούνται σε αυτό το blog που προσπαθούν με κάθε τρόπο να καθοδηγήσουν στους σκοπούς τους. Όλοι οι άλλοι είναι ανίκανοι εκτός από αυτούς. Αυτοί δεν θα μας σώσουν. Θα μας πατώσουν περισσότερο και από τον Καλαφατέλη. Αυτοί τον μόνο που αγαπούν και δεν αντιπολιτεύονται είναι ο εαυτός τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλα που είναι και μερικοί σκληροί τύποι, αλλιώς χαθηκαμε οι καημενούλες "μπουρδολογούσες" μωρες παρθένες.
    Σας ευχαριστούμε εκ βαθέων σιωπηλε σωτήρα μας...
    Γονυπετουσα ευγνώμων για παντα...
    Δ/Σ

    ΥΓ. Η Πέμπτη Φάλαγγα είχε κάποιες μεθόδους που έμειναν κλασικές, δε νομίζεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΥΓ2. Εκτός απ τις κατηγορίες για μπουρδολογιες, δεν είδα κάποια άποψη για την ουσία της πρότασης του Εκηβολου.

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος30/4/13 11:49 π.μ.

    Η μή απάντηση είναι απάντηση. Ιδιαίτερα όταν υπάρχουν ανόητες προτάσεις. Υπάρχουν κάποια πράγματα που κατακτιούνται και το παρήγορο είναι ότι αρκετοί δεν τσιμπάνε σε εντυπωσιασμούς, όπως θα ήθελε ο ανιδιοτελής αναγνώστης και η δ/τσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος30/4/13 12:15 μ.μ.

    Γιατί τέτοιος εκνευρισμός βρε παιδιά; Η έκλειψη πέρασε. Μου φαίνεται ότι η εβδομάδα των Παθών που για κάποιους είναι ατέλειωτη φταίει. Ο ένας θυμάται την πέμπτη φάλαγγα ο άλλος τα γαλλικά και το πιάνο, στον άλλο φταίνε τα ξένα κόλλυβα αλλά αν τα μαθήματα γινόταν με χρήματα του Δήμου θα μοιρολογούσε για τα καημένα τα λεφτά των πολιτών σε κάποιον άλλο η ηγεσία το Ν.Π. (τρομάρα του) και σε άλλους άλλα εξίσου ασήμαντα. Εγώ να ευχηθώ σε όλους καλή Σταύρωση και καλή Ανάσταση. Και αν με ξαναδείτε εδώ μέσα να μου γράψετε. Τόση μα-κακία μαζεμένη δεν αντέχεται.
    Ο Δροσιώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος30/4/13 12:33 μ.μ.

    Όλο λόγια είσαι χοντρούλη Δροσιωτη. Άντε λοιπόν στο καλ και να μας γράφεις. Και καλές Γιορτές σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος30/4/13 2:07 μ.μ.

    "Ανιδιοτελής αναγνώστης"? Συμφωνώ με την ειρωνία και προσθέτω, ΝΕΡΟΚΟΥΒΑΛΙΤΗΣ αναγνώστης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αφού ρε παιδιά μας θεωρείτε όλους εδώ ύποπτους και νεροκουβαλητές και μπουρδολόγους και και και και, γιατί τότε συνεχίζετε και μας επισκέπτεστε και μας διαβάζετε και μας κατηγορείτε κι από πάνω;

    Ολόκληρο επιτελείο από δημοσιοσχεσίτες υπεύθυνους τύπου έχετε που τους πληρώνετε από τον δημοτικό κορβανα΄, γιατί ασχολιέστε μαζί μας; Μήπως γιατί αυτό το blog αποτελεί (παρ' όλες τις αδυναμίες του) μία από τις λίγες εστίες πληροφόρησης και αντίστασης στο διεφθαρμένο καθεστώς που υποστηρίζετε - ή που θέλετε να αλλάξετε μ' ένα όμοιό του;

    Πάρτε το χαμπάρι, η μπογιά σας δεν περνάει πια και ούτε σας πιστεύει κανένας. Μετά την αποτυχία της "free" - εδώ κι ένα μήνα, ούτε τις αναρτήσεις μας δεν καταφέρατε να αντιγράψετε... - ξαναγυρίσατε στην παλιά καλή μορφή πειρατείας.

    Και παράλληλα αρνείστε να δείτε τα πραγματικά αδιέξοδα που έχετε οδηγήσει τον δήμο και την παράταξή σας. με την μοναδική στα ελληνικά χρονικά παπαριά που προσπαθήσατε στις εκλογες για τα νπδδ ("όχι = λευκό" και "19 ναι - 21 όχι" σημαίνει "ναι"... ) πετύχατε να καθυστερήσετε 2 μήνες την λειτουργία των πάντων. Κι έχετε και το θράσος να μιλάτε από πάνω. Αντι να παραιτηθεί αμέσως ο εμπνευστής του και ο απίστευτος Γ.Γ. που δεν ντράπηκε να το δικαιολογησει, τολμάτε και μιλάτε...

    Η αλήθεια είναι ότι για ένα πράγμα προσπαθείτε ακούραστα: ότι είστε μοναδικό είδος. Μην ανησυχείτε, δεν θα σας ξεχάσουμε στις εκλογές. κι ελπίζω νωρίτερα, να μην σας ξεχάσει όυτε ο εισαγγελέας και το ΣΔΟΕ. Τα μάθατε τι έγινε στου Ζωγράφου; παράνομες προσλήψεις, περίεργα δάνεια κλπ. Δείχνει τον δρόμο.. Γι αυτό και η ανησυχία φαίνεται.

    Όπως και να χει, ας είναι μέχρι εδώ. Καλές γιορτές σε όλους, και του χρόνου στα "σπίτια σας"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος6/5/13 6:18 μ.μ.

    Σε λίγο δεν θα υπάρχουν πολλές θέσεις με μισθούς στις τοπικές αυτοδιοικήσεις. Γιατί σπρώχνεται ρε παιδιά???? Δυστυχώς το εκλογικό σώμα είναι ακόμη ΑΝΩΡΙΜΟ η παρασυρεται απο τον κάθε ΚΟΛΛΗΤΟ. Νά βοηθήση τον κάθε τυχάρπαστο, τεμπέλη,με την νέα λέξη ΛΑΜΟΓΙΟ.... γιά να διοικήση την μικρή κοινωνία τών δήμων.ΞΥΠΝΑΤΕ ΠΟΛΙΤΕΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος8/5/13 7:53 μ.μ.

    Μια ερωτησούλα μονο καλοί μου φιλοι.!!!!
    Αν , λέω Αν ελεγαν αυριο οτι κανενας αιρετος στήν Τοπική Αυτοδιοικηση δεν θα δικαιούται να λαβει μισθον ή καθε ειδους αποζημίωση για την απασχολησή του στα κοινά , θα υπήρχαν υποψήφιοι????? ή θα την εκαναν με ελαφρα πηδηματάκια??? Εάν υπάρχουν τετοιοι ας το δηλώσουν και ας ασχοληθούν ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ με την Τοπική Αυτοδιοικηση και να παραιτηθούν απο οποιαδήποτε αμοιβή μισθου ή αποζημιωση για εξοδα παράστασης κ.λ.π. ΥΠΕΡ της κατασκευής κάποιου εργου οπως Παιδικου Σταθμου,Νηπειαγωγείου κ.λ.π. !!!!!!!!
    Μπαμπανικας Δημήτρης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή