.

ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΗΓΗΘΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣΤΕ MOZZILA FIREFOX

Τρίτη, 9 Απριλίου 2013

Ειδήσεις, παραπολιτικά και μερικές απορίες

Πλούσια η ειδησεογραφία, αλλά και το παρασκήνιο, τις τελευταίες μέρες. Καταψηφίσεις θεμάτων, αποσύρσεις άλλων (προτού καν συζητηθούν), αντεγκλήσεις μεταξύ "διαζευγμένων", κινήσεις και συναντήσεις μεταξύ παραγόντων και μερικές απορίες, που γεννιούνται σε όσους παρακολουθούν (και θυμούνται) τα δημοτικά πράγματα.

Το πράγμα ξεκίνησε στραβά για την δημοτική αρχή από την Οικονομική Επιτροπή της περασμένης Παρασκευής. Εκεί παρουσιάστηκε, από τον αντιδήμαρχο κ. Σακελλαρίου, μια (τουλάχιστον) περίεργη εισήγηση για τακτοποίηση παλαιών λογαριασμών και "διευκολύνσεων" - από την εποχή της δικής του δημαρχίας!.... Δεν αμφισβητώ (γιατί δεν ξέρω) τα όσα ο "Παριζιάνος" υποστήριξε ότι είχαν γίνει τότε. Απορώ όμως γιατί δεν σκέφθηκε - αν και τόσο έμπειρος - ότι η ανυπαρξία νόμιμων παραστατικών και η επίκληση χειρόγραφων άτυπων αποδείξεων (!) καθιστά έωλη την κάθε απαίτηση του οποιουδήποτε. Ή μήπως, η ανάγκη "τακτοποίησης" των παλιών εκκρεμοτήτων είναι πια μονόδρομος στρατηγικής για την απερχόμενη (και αποτυχημένη) δημοτική αρχή; 

Για την ιστορία, η εισήγηση απορρίφθηκε με 6-3, γιατί, εκτός της αντιπολίτευσης (Πασιπουλαρίδης, Ζαμάνης, Μπούσμουρας), την κατεψήφισαν (ορθώς) και οι Πέππας και Μαγγίνα, ενώ λευκό έριξε ο Παπαχαρτοφύλης. Οι 3 που πείστηκαν από την εισήγηση ήταν οι Σακελλαρίου, Τζανετή και Κοντάκης. (Ίσως το μέλλον δείξει ότι τέτοιου είδους αποτελέσματα θα είναι περισσότερο συχνά απ' όσο νομίζουμε). 

Το πράγμα όμως συνέχισε (εξίσου) στραβά χθες, στο Τοπικό Συμβούλιο Σταμάτας, που συνεδρίασε εκτάκτως για το Αντλιοστάσιο της περιοχής. Η δημοτική αρχή είχε παρακάμψει το Τ.Σ. και, χωρίς να ζητήσει τη γνώμη του (ως όφειλε), ετοιμαζόταν να φέρει το θέμα στο σημερινό Δ.Σ. Τα πράγματα όμως εξελίχθηκαν διαφορετικά απ' ότι λογάριαζε η δημοτική αρχή (και κάποιους "αυτόκλητους" συμμάχους της) και τελικά υποχρεώθηκε στην απόσυρσή του από το Δ.Σ. Περισσότερα για το θέμα στο ΝΕΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ρεπορτάζ της "Οδού Διονύσου".

Στο περιθώριο όμως αυτών των γεγονότων, έγιναν γνωστές και μερικές άλλες "μικρές" ειδήσεις, όπως:

1. Ο δήμαρχος μεταστέγασε τους ψυχολόγους - κοινωνιολόγους, που υποδέχονται και διαχειρίζονται τις αιτήσεις για το πρόγραμμα των Κοινωνικών Δομών. Τους πήρε από τα γραφεία της δημοτικής επιχείρησης "Εξέλιξη Α.Ε.", όπου μέχρι τώρα ήταν εγκατεστημένοι, και τους μετέφερε (προσωρινά;) δίπλα του, βάζοντας μάλιστα ως επικεφαλής τους την ειδική του σύμβουλο κ.Γιδαράκου. Έτσι, όπως φαίνεται, μπορεί πλέον να ελέγχει καλύτερα και απ' ευθείας τα άτομα που θα ωφεληθούν από το πρόγραμμα, παρακάμπτοντας την "Εξέλιξη", που είχε υποβάλλει την πρόταση και συνήθως διαχειρίζεται τέτοια προγράμματα. Βλέπετε, παλιά μου τέχνη κόσκινο και πώς να σε ξεχάσω, το ρουσφέτι...

2. Εντύπωση προξένησε η έντονη επίθεση της (εναπομείνασας) Συμμαχίας εναντίον των στελεχών που αποχώρησαν. Με μια φρασεολογία, ομολογουμένως ξένη για το (μέχρι τώρα) προσωπικό στυλ του του προέδρου της κ.Βορριά, η Συμμαχία αποκαλεί "άεργους" τους "Ενεργούς Πολίτες" (!...) και τους ζητά να μην παρενοχλούν τους ψηφοφόρους της!... Μουουου, μπεεεε, έκαναν τα ζωντανά, ακούγοντας τη φωνή του βοσκού...

3. Κυκλοφόρησε τέλος η (βάσιμη) πληροφορία ότι στην πρόσφατη συνεδρίαση της δημοτικής ομάδας της Ενωτικής Πρωτοβουλίας συμμετείχαν και άτομα, που (κατα δήλωσή τους) δεν ανήκουν στις γραμμές της. Συγκεκριμένα, παραβρέθηκαν ο "πρόθυμος" και ο μαϊμουδο-ανεξάρτητος", ο κάπτεν τζίμυ". Από μεριάς μου ένα μεγάλο μπράβο στην δημοτική αρχή για την ..."πολιτική ανοικτών θυρών" που εγκαινιάζει (Ή μήπως απλά, θέλει η ....... να κρυφτεί μα η χαρά δεν την αφήνει;)

Εν αναμονή όμως του σημερινού δημοτικού συμβουλίου, έχω και δυο ακόμα (αφελείς) απορίες, που αφορούν τον Θέσπι:

1. Τόσο light ήταν τελικά η δήλωση - διαβεβαίωση του κ. Καρυστινού, ότι δεν θα αναλάβει την διοίκηση του Θέσπιδος μέχρι την επικύρωση του ορισμού του; (από τον Γ.Γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης, λόγω της ένστασης της ΑΔΚ για το περίφημο 19 ναι - 21 όχι) Τον παρέσυρε άραγε ο ενθουσιασμός για το έργο του ή μήπως (απλώς) το "αφεντικό" τον επανέφερε στη τάξη; Σε κάθε περίπτωση, ας είναι (στο μέλλον) πιο φειδωλός σε δηλώσεις.

2. Πώς είναι δυνατό να συζητηθεί (2ο θέμα στο αποψινό ΔΣ) ο προϋπολογισμός και το ετήσιο πρόγραμμα του Θέσπιδος για το 2013, αν δεν κατατεθεί και εγκριθεί προηγουμένως ο φυσικός και οικονομικός απολογισμός του 2012; - ούτε καν του 2011... Τι είδους (μη) λογική διέπει αυτούς που αποφάσισαν να το εισάγουν ως θέμα;

Αυτά προς το παρόν. Νεώτερα μετά το βραδυνό "δελτίο ειδήσεων", τα δε υπόλοιπα αύριο.

101 σχόλια:

  1. Ανώνυμος9/4/13 12:26 μ.μ.

    Χτες στη Σταματα έγινε κόλαση!!! Ο Συμμαχιτης Πουλίδας έξαλλος έβριζε χυδαια και ζητουσε την ιδιοτητα οσων διαφωνούσαν μαζι του. Σε αρωγη της διοικησης ηταν και ο Κυριακοπουλος, Συμμαχιτης δημοτικος συμβουλος. Κυριε Βορια να τον παρετε στη καθοδηγηση!!! ταιριαζει γαντι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος9/4/13 12:57 μ.μ.

    Μια διόρθωση: Το θέμα με την τακτοποίηση παλιών λογαριασμών δεν το έφερε ο Σακελλαρίου στην Οικονομική Επιτροπή, αλλά ο Πέππας ο Αντιδήμαρχος. Και παράλληλα το καταψήφισε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο λύκος της στέπας - born 2 B wild9/4/13 6:57 μ.μ.

      ούτε καν ο Πέππας αγαπητέ ανώνυμε 9/4/13 12:57 μμ. Προφανώς είτε δεν ξέρεις να διαβάζεις είτε αγνοείς, ή ακόμα χειρότερα σκοπίμως παραποιείς. Η εισήγηση έγινε από το Γραφείο Δημάρχου (!) και όχι ως συνήθως από την αρμόδια υπηρεσία και υπογράφεται από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο κ. Σακελλαρίου. Δες εδώ: http://dionysos.gr/sites/default/files/14o%20%CE%98%CE%95%CE%9C%CE%91.pdf

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ Λύκε, εγώ αναφερόμουν σε άλλη "τακτοποίηση", αυτήν του κ. Κούκου. Δεν είχα υπόψη ότι οι τακτοποιήσεις πάνε κι έρχονται στο μαγαζί... Σ' ευχαριστώ όμως και θα κοιτάξω να το ψάξω.

      ΥΓ. Με την ευκαιρία, πολλά από τα αναρτώμενα έγγραφα (κυρίως τα αρχεία word) είναι κυριολεκτικά αδιάβαστα.

      Διαγραφή
    3. Ο λύκος της στέπας - born 2 B wild9/4/13 8:03 μ.μ.

      οκ το παίρνω πίσω για τον Ανώνυμο 9/4/13 12:57 μμ., αλλά είναι πολλά τα θέματα και ο τρόπος παρουσίασης στο site του Δήμου χάλια... Αλήθεια τι έκανε η ειδική συνεργάτης για την πληροφορική και τις επικοινωνίες? Όσο για τις τακτοποιήσεις, κάνε μια έρευνα στις υπηρεσίες και τους υπεραντιδημάρχους... εκλογές έρχονται και των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν... Ευτυχώς που κάποιοι αντιστέκονται ακόμα!

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος9/4/13 1:03 μ.μ.

    Και μετά διαμαρτύρονται γιατί τους λέει ο κόσμος δεκανίκι του Καλαφατέλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος9/4/13 1:12 μ.μ.

    Και που να δείτε τι θα γίνει, όταν έρθει για έγκριση, απαλλοτριώσεις, αποζημιώσεις το αντλιοστάσιο ακαθάρτων του Αγίου Στεφάνου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/4/13 8:37 μ.μ.

      ΕΔΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ. ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ??? ΤΙ ΕΜΠΛΟΚΗ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ??

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος10/4/13 8:46 μ.μ.

      ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΑ ΠΟΥ ΑΝΕΘΕΣΕ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ Η Κα ΓΙΔΑΡΑΚΟΥ ΕΝΑΙ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΟΣ "ΚΑΤΙ ΨΗΝΕΤΑΙ".!!!! Η ΚΥΡΙΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ "CHEF".!! NA ΔΟΥΜΕ ΘΑ "ΕΥΛΟΓΙΣΗ ΤΑ ΓΕΝΙΑ" ΚΑΠΟΙΑΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ????

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος9/4/13 1:14 μ.μ.

    Κουφό ή με νόημα; Συγκαλεί σήμερα η Μήλα τη σχολική επιτροπή για να συγκροτηθεί σε Σώμα στις 6 το απόγευμα. ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ που το Δημοτικό Συμβούλιο έχει την ειδική συνεδρίαση με την απογραφή της περιουσίας του. Ανάμεσα στα μέλη της Σχολικής επιτροπής είναι και δύο δημοτικοί σύμβουλοι, η Φέρμελη και ο Τσούκας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ενδιαφέρουσα σύμπτωση!
      Αλλά πάλι, με το απόλυτο μπάχαλο που επικρατεί παντού στον δήμο, ίσως και να έτυχε.

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος9/4/13 2:29 μ.μ.

    Τόσες ανακρίβειες μαζί πρώτα φορά Δ.τσα. Να αρχίσεις να προσέχεις αυτούς που σου δίνουν τις πληροφορίες γιατί σου στήνουν παγίδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ αγαπητέ μου φίλε για το ενδιαφέρον σου! Αν μου έλεγες κιόλας ποιες ακριβώς πληροφορίες είναι ανακριβείς, θα πρόσεχα πιο πολύ να μην πιστεύω τους "κακούς λύκους" που μου στήνουν παγίδες της καημενούλας...

      Διαγραφή
  7. Αρκετά σχόλια για το θέμα της Σταμάτας συνεχίζουν και έρχονται στο προηγούμενο θέμα ("οδός Διονύσου")

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος9/4/13 3:02 μ.μ.

    Γιατί τέτοιο ενδιαφέρον για την εγκυρότητα των αναρτήσεων σου, Διονυσοσκουφίτσα, από τους γνωστούς άγνωστους;
    Μόνο για το καθημερινό σου πρόγραμμα δεν έχουν ενδιαφερθεί ακόμη.
    Άμα υποψιαστώ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι φαίνεται ότι νοιάζονται "για το καλό μου"...

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος9/4/13 3:37 μ.μ.

    Έχουν δίκιο κάποιοι που σου λένε ότι γράφεις πολλές ανακρίβειες. Πρόχειρα βλέπω αυτό που γράφεις για τον ΘΕΣΠΙ. Που το βρήκες ότι δεν μπορεί να ψηφιστεί ο προυπολογισμός αν δεν εγκριθεί πρώτα ο απολογισμός; τεράστια ανακρίβεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για ξαναδιάβασε προσεκτικά την διατύπωση φίλε μου!
      Ο Θέσπις δεν έχει δώσει ποτέ απολογισμό, ούτε φυσικό, ούτε οικονομικό, ούτε του 2011, ούτε του 2012!... Ούτε στο ΔΣ, ούτε και στην Αντιπολίτευση που το έχει ζητήσει.
      Επομένως, το θέμα δεν είναι αν τυπικά έχει το δικαίωμα να ψηφίσει νέο προϋπολογισμό (2013) πριν παρουσιάσει και εγκρίνει τον παλιό απολογισμός (2012). Ακόμα κι αν έχουν περάσει 3 μήνες μετά την λήξη του 2012... Είναι ότι αρνείται να υποβάλλει απολογισμό ακόμα και του 2011, το οποίο είναι ηθικά, πολιτικά και τυπικά απαράδεκτο.

      Δεν γουστάρει δηλαδή ο Καλαφατέλης να δίνει λογαριασμό - και καλά κάνει! Γιατί με κάτι τέτοια (ο ανόητος) εξοργίζει τους πάντες (φυσικά, πλην "προθύμων και κρυστάλλων"...) και τους ενώνει εναντίον του. Και πιο πολύ, εξαγριώνει τον κ. Εισαγγελέα... Βάζει δηλαδή μόνος του τη θηλειά γύρω από τον λαιμό του και την σφίγγει.

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος9/4/13 3:37 μ.μ.

    Αγαπητή Διονυσοσκουφίτσα,

    Στο πρώτο σημερινό συμβούλιο που είναι για την απογραφή του δήμου, μπορεί να μας πει ο κ. Κανατσούλης γιατί δεν συνεδρίασε ποτέ η Επιτροπή των συμβούλων που δεν είχε συνεδριάσει ούτε στην προηγούμενη περίοδο; Τότε ως τι εισηγείται την απογραφή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΝΕΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΗΣ "ΟΔΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ" ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΛΙΟΣΤΑΣΙΟ ΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΑΣ

    http://www.odosdionysou.gr/%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%BB%CE%B9%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B9%CE%BF-%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%BC%CE%AC%CF%84%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CF%86%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%BA%CE%B1/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος9/4/13 6:12 μ.μ.

    Πολύ αβάντα στην Οδό Διονύσου κάνεις Δ.τσα. Δεν είσαι καθόλου έξυπνη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο λύκος της στέπας - born 2 B wild9/4/13 7:08 μ.μ.

    Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της οδού Διονύσου οι τοπικοί παράγοντες της Σταμάτας και ο τοπικός αντιδήμαρχος κ. Πέππας δεν γνώριζαν τα περί παραχώρησης, πόσο μάλλον περί συμψηφισμού! Βέβαια, το γεγονός ότι ο αρμόδιος αντιδήμαρχος κ. Παππάς είναι και αυτός από τη Σταμάτα λέει κάτι: οι Σταματιώτες μάλλον δεν πολυμιλάνε μεταξύ τους! Ας είναι... όσο για τον τοπικό παράγοντα με ή χωρίς ιδιότητα, ας ρωτήσουν οι ενδιαφερόμενοι την κοινοτική αρχή της Σταμάτας προ Καλλικράτη. Τα ωραία έπονται φίλτατοι! υπομονή! άλλωστε δεν είναι τυχαία η αποστασιοποίηση μελών της πλειοψηφίας σε διάφορα θέματα. Πολλά μυρίζουν και δεν είναι μόνο τα λύματα... Οι εκλογές πλησιάζουν και απαιτούνται θυσίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος9/4/13 7:52 μ.μ.

    Πρωτίστως Εισαγγελέας απαιτείται, ανεξαρτήτως εκλογών. Και γρήγορα και για πολλαπλά θέματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος9/4/13 8:52 μ.μ.

    ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΕΙΔΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟΓΡΑΦΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.
    ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ ΕΙΧΕ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΟ 2012 ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΑΠΟΓΡΑΦΗΣ.
    ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2,5 ΩΡΕΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΠΕΣΥΡΘΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ !!!

    ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΙΚΑΝΟΙ. ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΞΕΦΤΙΛΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος9/4/13 9:32 μ.μ.

    Πρέπει να φύγουν πριν ολοκληρώσουν το καταστροφικό τους έργο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος9/4/13 11:21 μ.μ.

    Σοβαρό φραστικό επεισόδιο πριν από λίγο, έξω από την αίθουσα δημοτικού συμβουλίου μεταξύ Καρυστινού και Κοροβέση. Ο πρώτος επιτέθηκε με σκαιό τρόπο στη Βάσ.Κοροβέση για τη καταψήφιση (17-18) του προϋπολογισμού του ΘΕΣΠΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/4/13 12:17 π.μ.

      Και τώρα τι θα κάνει χωρίς παραδες ο Πρόεδρος; Πώς θα κάνει πράξη το οραμά του;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος10/4/13 10:16 π.μ.

      Πόσο χαιρέκακοι είστε κάποιοι. Ο κόσμος βλέπει πάντως και δεν είναι μακάκας όπως θα θέλατε να είναι... Και μας και το φέρατε στην κουβέντα πόσο δύσκολο σας είναι να καταλάβετε ότι οι προϋπολογισμοί δεν προσφέρονται για αντιπολίτευση γιατί από πίσω υπάρχουν άνθρωποι και οικογένειες που μένουν απλήρωτοι και δυσκολεύονται ακόμη και για τα ως προς το ζειν. Αλλά τι σας νοιάζει εσάς...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος10/4/13 10:36 π.μ.

      Κάνεις λάθος φίλε, οι προϋπολογισμοί είναι κυρίως για μάσες και ρουσφέτια και ξεπληρώματα προεκλογικών δεσμεύσεων και δαπανών. Έτσι γίνεται σε όλη την Ελλάδα κι έτσι γίνεται και δω. Αν ήταν διαφορετικά, ο Καλαφατέλης θα είχε δώσει και τον απολογισμό της προεκλογικής του εκστρατείας, και τον απολογισμό του Θέσπη. Το παραμύθι με τις οικογένειες που δήθεν πεινάνε αλλού, γιατί εδώ δεν πιάνει. Όταν με το καλό έρθει ο πραγματικός εισαγγελέας, θα γελάσει και ο κάθε πικραμένος και θα κλάψετε με μαύρο δάκρυ.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος10/4/13 6:35 μ.μ.

      Μακάρι να μην χρειαστεί να βρεθούν ποτέ οι οικογενειές σας στη δική μας κατάσταση για να καταλάβετε. Έτσι κι αλλιώς εσάς μόνο οι καρέκλες σας ενδιαφέρουν και οι μάσες. Δυστυχώς.

      Διαγραφή
    5. Πληροφορήθηκα ότι υπάρχουν άτομα που εργάζονται εδώ και πέντε μήνες για τα προγράμματα του Θέσπιδος και είναι ΑΚΟΜΑ ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΒΑΣΗ! Αυτό είναι εγκληματική αμέλεια εκ μέρους της διοίκησης και πρέπει να λυθεί άμεσα. Αν σ' αυτό αναφέρεται ο παραπάνω σχολιαστής έχει κάθε λόγο να ανησυχεί, αλλά νομίζω προς την λάθος κατεύθυνση. Ανεξαρτήτως ψήφισης Π/Υ, πρέπει να πιέσει να υπογράψει αμέσως σύμβαση, για να μπορέσει να πληρωθεί αργότερα.
      Η περιπτωση αυτή δείχνει πόσο σημαντικό είναι να υπάρχει φυσικός και οικονομικός απολογισμός ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ και ΔΗΜΟΣΙΩΣ.

      Διαγραφή
  18. Ανώνυμος9/4/13 11:35 μ.μ.

    Απορρίφθηκε και ο προϋπολογισμός του ΘΕΣΠΙΣ για το 2013. Έχει χάσει τα αυγά και τα καλάθια ο Ολίγιστος, δεν σώζεται με τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος10/4/13 12:18 π.μ.

    Δεν φτάνει που είναι παράνομα πρόεδρος του ΘΕΣΠΙΣ με τα πραξικοπήματα τους, δεν φτάνει που ο αρχηγός του διέγραψε τους 3, δεν φτάνει που οι δικοί του την κοπάνησαν απο την ψηφοφορία, τώρα του φταίει η Βάσια και η κάθε Βάσια.
    Ένας μικρός Ολίγιστος κατάντησε κι ο Καρυστινός. Αδειάστε μας τη γωνιά και γρήγορα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος10/4/13 12:19 π.μ.

    Καλαφατέλη πες αλεύρι, ο Πουλίδας σε γυρεύει.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος10/4/13 7:40 π.μ.

    ΩΣΤΕ ΕΤΣΙ Ο ΚΟΚΟΒΙΚΟΣ ΕΒΓΑΛΕ ΓΛΩΣΑ ΤΩΡΑ; ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΠΡΩΤΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΟΧΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΙΣ ΜΑΓΚΙΕΣ;
    ΚΙ ΑΜΑ ΒΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΡΓΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΣΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ 1-2 ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΣΙΓΟΥΡΙΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος10/4/13 11:14 π.μ.

    Έστω και με ένα κουρελόχαρτο, ο Ολίγιστος ανέλαβε κάποιες δεσμεύσεις για την ψήφιση του προϋπολογισμού και από τη Συμμαχία.΄
    Έχουν περάσει 40 ημέρες από τότε κι αυτός σφυρίζει αδιάφορα. Μα τόσο ανάλγητος και ξεδιάντροπος είναι τέλος πάντων; Η έχει χάσει τελείως τη μπάλα και δεν ξέρει, πέραν των ρουσφετιών, τι του γίνεται;
    Μια κάποια καρπαζιά από τους ενδιαφερόμενους, ίσως τον συνεφέρει. Γιατί μόνο αυτή τη γλώσσα καταλαβαίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος10/4/13 11:16 π.μ.

    Μέχρι σήμερα είχαμε τον Ολίγιστο. Τώρα αποκτήσαμε και τον μικρό Ολίγιστο εκ Δροσιάς, με τις μεγάλες φιλοδοξίες, που προσπαθεί να μοιάσει στο πρότυπο του αντιγράφοντας το πιστά, όπως χθες με τα γαλλικά του στη Βάσια Κοροβέση.
    Μικροί άνθρωποι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος10/4/13 11:45 π.μ.

    Ν.Καρυστινέ,
    Διαβάζω με ενδιαφέρον για τις απαιτήσεις σου. Συμφωνούμε φυσικά με τον κανόνα, ότι πάνω από όλα είναι η προκοπή του Δήμου μας. Όμως όταν υπάρχει ανικανότητα ή έστω πολλές και δικαιολογημένες αμφιβολίες για το πως θα επιτευχθεί αυτός ο σκοπός, τότε στη διαμόρφωση του τελικού αποτελέσματος παίζουν ρόλο και άλλοι παράγοντες.
    Στη καταψήφηση του προϋπολογισμού του ΘΕΣΠΙΣ θα βρείς όλα τα παραπάνω, αλλά και,
    - Δημοτικούς συμβούλους της παράταξής σου να μη συμμετέχουν ή να αποχωρούν.
    - Προεδρείο (δηλαδή εσύ) που για τη νομιμότητά του υπάρχουν πολλές αντιρρήσεις και ενστάσεις.
    - Προϊστορία, στην οποία εσύ προσωπικά έπαιξες καθοριστικό ρόλο, υπό τις παρακάτω τουλάχιστον ιδιότητες,
    του δημοτικού συμβούλου,
    του νομικού (που δεν θέλησε όμως να χρησιμοποιήσει τον χρυσό κανόνα, "κανένα δεν θα δικάσεις πρωτού να τον ακούσεις"), αλλά και
    του νέου ανθρώπου.
    Αναφέρομαι βέβαια στο ρόλο σου στις διαγραφές και στους διαγραμμένους από τους οποίους τώρα (όπως φαίνεται από το επεισόδιο με τη Βάσια Κοροβέση) απαιτείς υποστήριξη.
    Αρκούσε μία από τις προηγούμενες ιδιότητες για να συμπεριφερθείς διαφορετικά. Αγνόησες και υποτίμησες και τις τρείς.
    Αντί λοιπόν να το παίζεις αδικημένος, βάλε το κεφάλι κάτω και σκέψου πόσα θα είχαν αποφευχθεί αν είχες ανταποκριθεί με άλλο τρόπο στις περιστάσεις και αν υπήρχε από τη πλευρά σου (σας) στοιχειώδης λογική.
    Βάλε τον δείκτη του χεριού σου στο τύπο των ύλων και στρέψτον και προς τον εαυτό σου (σας). Όσο αυτό δεν γίνεται δεν μπορείς να απαιτείς και τα μονά και τα ζυγά δικά σου.
    Γιατί στα λέω όλα αυτά? Γιατί όλα έχουν κάποια όρια και γιατί τουλάχιστον στους νέους η αυτοκριτική είναι καλύτερο να είναι σύμμαχος παρά αντίπαλος. Αν θες όμως μπορείς να το δείς και διαφορετικά, ότι από εσένα υπάρχουν περισσότερες απαιτήσεις.
    Φιλικά, Στέλιος Κοροβέσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/4/13 1:44 μ.μ.

      Πες του τα ρε Στέλιο! Των ήλων βέβαια και όχι των ύλων!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος10/4/13 5:25 μ.μ.

      Πές του τα ρε Στέλιο! Όχι βέβαια "καταψήφηση", ούτε "πρωτού", ούτε "στρέψτον"...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος10/4/13 5:38 μ.μ.

      Ρε Στελιο, ελεος. Το βρηκες μικρο και απειρο το παληκαρι και το ελιωσες. Πως θα κυκλοφορησει τωρα στην πιατσα; Δε το λυπηθηκες;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος12/4/13 8:19 μ.μ.

      Μεγάλε ηγέτη Στέλιο μην πέφτεις στην παγίδα και ασχολείσαι με ανύπαρκτους, γιατί έτσι τους κάνεις υπαρκτούς...

      Διαγραφή
  25. Ανώνυμος10/4/13 1:01 μ.μ.

    Πληρωμένη και διδακτική συγχρόνως απάντηση με πολλά πολλά μπράβο. Στέλιο είσαι άπαιχτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/4/13 5:35 μ.μ.

      ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΡΟΧΩΡΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ, ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΚΛΗΘΕΙ Ο ΣΤΕΛΙΟΣ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ.

      ΟΣΟΙ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΟΤΙ Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΕΛΙΟΣ. ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΦΘΑΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΘΑ ΤΟΝ ΑΝΑΔΕΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΗΓΕΤΗ.

      ΧΑΣΑΜΕ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΒΡΩΜΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΠΑΙΧΤΗΚΕ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΣΤΕΛΙΟΥ.

      ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΧΑΜΕΝΟ ΕΔΑΦΟΣ. Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΓΝΗΣΙΟΣ, ΑΚΕΡΑΙΟΣ, ΚΑΘΑΡΟΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΕΛΙΟΣ.

      Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΝ ΑΓΑΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΕΛΕΙ. ΤΟΝ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΝ ΘΕΛΟΥΝ. ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΜΕ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ ΑΛΛΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ.

      Ο ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΩΤΙΚΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΟΡΑΜΑΤΙΣΤΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΗΓΕΤΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΣ ΝΙΚΗΤΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.

      Η ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΓΙΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΩ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ.

      ΣΤΟ ΣΤΕΛΙΟ, ΤΟΝ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟ ΣΤΕΛΙΟ, ΤΟΝ ΓΙΓΑΝΤΑ ΣΤΕΛΙΟ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο "ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΟΥ ΛΕΞΙΚΟΥ". Ο "ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ".

      ΟΧΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ... ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΑΨΕΤΕ. ΜΗΝ ΠΕΦΤΕΤΕ ΤΟΣΟ ΧΑΜΗΛΑ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΣΤΕΛΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΗΡΩΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟΣ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΤΕΡΗΔΟΝΑ!!!

      Διαγραφή
  26. Ανώνυμος10/4/13 2:21 μ.μ.

    Να γίνει κεντρική ανάρτηση και αφορμή για ευρύτερη συζήτηση η παρέμβαση του κου Κοροβέση.
    Γιωργ. Δροσινός, Κρυονέρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/4/13 5:46 μ.μ.

      Η παρέμβαση του Κοροβέση
      -Να γίνει διεθνές επιστημονικό συνέδριο, συμπόσιο, μεταπτυχιακό πρόγραμμα, κύκλος ημερίδων, ειδικό σεμινάριο,
      -Να εκδοθεί βιβλίο, να μεταφραστεί σε όλες τις γλώσσες, να περιληφθεί στο Σύνταγμα,
      -Να γίνει σενάριο για ταινία του Παπακαλιάτη,
      -Να μελοποιηθεί από τον Καρβέλα και να γίνει ο νέος Εθνικός Ύμνος,
      -Να γίνει cd (το τραγούδι) και dvd (το videoclip) και να διανεμηθεί από ΟΛΕΣ τις κυριακάτικες...

      Διαγραφή
  27. Ανώνυμος10/4/13 3:01 μ.μ.

    Μόνο ο Στέλιος ο Κοροβέσης μπορεί να γίνει Δήμαρχος και να πετύχει. Γερά Στέλιο. Η βίαιη και ενορχηστρωμένη επίθεση εναντίον σου δε θα περάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/4/13 6:37 μ.μ.

      Οοοολα στον μπαμπά!!!

      Διαγραφή
  28. Ανώνυμος10/4/13 9:24 μ.μ.

    Στέλιο τρέμουν και τον ίσκιο σου. Είναι τόσο απλο, τόσο καθαρό και εσύ τόσο αναγκαίος. Σε παρακαλώ μην το βάλεις κάτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος10/4/13 9:26 μ.μ.

    Δηλαδή επειδή η κόρη του είναι δημοτικός σύμβουλος αυτός πρέπει να σωπαίνει? Τον φοβόσαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος10/4/13 10:41 μ.μ.

    τουλάχιστον ο Κοροβέσης δεν είχε ποτέ δίπλα του ΠΟΥΛΙΔΕΣ σε αντίθεση με ΑΥΤΟΝ που του την έστησε στο παρελθόν που ΤΟΝ έχει βάλει να κάνει τη βρώμική δουλεια, τη λάσπη,τις ύβρεις , τις συκοφαντίες εναντίον όλων αυτών που βαρέθηκαν να παριστάνουν τα αβουλα πιόνια του Προέδρου της Συμμαχίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος11/4/13 12:20 π.μ.

    Mπορεί να ακούγεται τραβηγμένο αλλά τον αγαπάμε. Μπορεί κανείς άλλος να διεκδικήσει τόση αγάπη? Και μη νομίσει κανείς ότι του χαρίστηκαν οι περιστάσεις. Όχι, όχι, όχι. Επίσης όποιος υποστηρίζει ότι τα κάνει αυτά για τη κόρη του δεν ξέρει το μέγεθος αυτού του ανδρός. Αυτά ο Σ.Κ. δεν τα υπολογίζει.Αν υπολόγιζε συμφέροντα οι κόρες του θα ήταν υπάλληλοι τουλάχιστον του δήμου. Όμως αν η Βάσια θέλει, θα είναι δημοτική σύμβουλος με το σπαθί της. Όσο για την ορθογραφία, σας έχει βάλει στο κόπο να τον ψάχνετε και δυστυχώς για κάποιους μόνο αυτό του βρίσκουν.Αυτός όμως τους γράφει και δεν συμβουλεύεται ούτε λεξικά. Είναι ο εαυτός του και εσείς δεν έχετε να του προσάψετε άλλα λάθη παρά μόνο ορθογραφικά. Όλα τα άλλα είναι άκυρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος11/4/13 4:20 π.μ.

    Έργα και ημέρες του αμετανόητου κ. Σακελλαρίου

    Το πόρισμα των Ορκωτών Λογιστών (2007) αποκαλύπτει σημεία και τέρατα αλλεπάλληλων παρανομιών-παρατυπιών για τα έργα και τις ημέρες της δημαρχίας του (2003-2006) στην Αναπτυξιακή Εταιρεία του Δήμου Αγίου Στεφάνου.
    Κάποιες από αυτές αφορούν συναλλαγές με συγκεκριμένα τοπικά ΜΜΕ, άλλες πολλές με προμηθευτές. Τέλος, υπάρχει και μια που αφορά τον τότε Γενικό Διευθυντή της Εταιρείας κ. Κούκο, ο οποίος ισχυρίζονταν ότι δάνεισε ιδιωτικά την Εταιρεία με το ποσό των 14.000 €.
    Πέρασαν από τότε πολλά χρόνια και στην τελευταία Οικονομική Επιτροπή του δήμου Διονύσου ήρθε ξανά το θέμα της πληρωμής, χωρίς να υπάρχει κανένα απολύτως παραστατικό, του κ. Κούκου! Η μεθόδευση έγινε έγκαιρα αντιληπτή και απορρίφθηκε κατά πλειοψηφία…

    Τι άλλο πρόκειται να δούμε σε αυτόν τον κατά-ταλαιπωρημένο δήμο, όσο αυτή η ομάδα παριστάνει ότι τον «διοικεί»;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε,

      Ετοιμάζω Ειδικό Αφιέρωμα στα κατορθώματα του "Παριζιάνου", ο οποίος από τότε που ανέλαβε υπεύθυνος των Εσόδων δεν αρκείται μόνο στο σβήσιμο κλήσεων σε ημετέρους (όπως ο ίδιος είχε δηλώσει στο ΔΣ στις αρχές του 2011...)

      Θυμίζω προς το παρόν την ρητορική του για την καταπάτηση δημοτικού χώρου από τους Μπερουκλήδες και την προσωρινή απώλεια μνήμης για τον τ.Α/δημαρχο Παπαβασιλείου.

      Διαγραφή
  33. Αναλυτικό ρεπορτάζ για την κατ' εξακολούθηση προχειρότητα που η διοίκηση του δήμου αντιμετώπισε το θέμα της ΑΠΟΓΡΑΦΗΣ:

    http://www.odosdionysou.gr/%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%AE-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AE-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος11/4/13 11:56 π.μ.

    Πρόσφατα στις πρώτες ειδήσεις ήταν η συγκινητική περίπτωση της ασθένειας 15χρονου μαθητή από τη Πάτρα που μεταφέρθηκε επειγόντως με το πρωθυπουργικό αεροπλάνο στο εξωτερικό για μία πολύ σοβαρή εγχείρηση με διάγνωση συραγγώδες αγγείωμα στελέχους εγκεφάλου.
    Οι πιθανότητες επιτυχίας της εγχείρησης σε συγκεκριμένα κέντρα του εξωτερικού είναι πολύ περισσότερες από ότι εδώ. Η γραφειοκρατία όμως και το μεγάλο οικονομικό κόστος της εγχείρησης είναι απαγορευτικοί λόγοι για τα ασφαλιστικά ταμεία που δεν εγκρίνουν την εγχείρηση στο εξωτερικό.
    Μόνο με πολύ υψιλό ενδιαφέρον, όπως του πρωθυπουργού στη περίπτωση του μαθητή από τη Πάτρα, μπορεί να γίνει.
    Στον Αγ. Στέφανο επι δημαρχίας Στ. Κοροβέση υπήρξε ακριβώς ίδιο περιστατικό νεότατου ανθρώπου στην οικογένεια του Γιωργ. Σουλτάτου. Ο τότε δήμαρχος κίνησε γη και ουρανό και χωρίς τυμπανοκρουσίες κατάφερε ανέξοδα η εγχείρηση με επιτυχία και μάλιστα δύο φορές, στο εξωτερικό.
    Αυτή την ιστορία την αφιερώνω σε πολλούς. Κυρίως όμως σε αυτούς που ανακάλυψαν ότι πρέπει να μη μιλάει επειδή η κόρη του είναι δημοτική σύμβουλος.
    ΑΓΙΟΣΤΕΦΑΝΙΩΤΙΣΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος11/4/13 1:22 μ.μ.

    Με σεβασμό σε όλους ανεξαιρέτως, η πόλη και τα προβλήματα της έχουν ανάγκη από νέα ηγεσία κυριολεκτικά και όχι επιστροφή σε παλιότερες εποχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ αγαπητέ και επαυξανω.
      Και προπαντός από νέα μυαλά και νέες πρακτικές!

      Διαγραφή
  36. Διαβάζω στην "φίλια" voreini.gr για την καταψήφιση του Π/Υ του Θέσπιδος, με ψήφους 17 υπέρ, 10 κατά και 8 λευκά:
    "Η εικόνα των δημοτικών συμβούλων για άλλη μια φορά μόνο καλή δεν ήταν , δυστυχώς για τον τόπο η πολιτική ανωριμότητα κυριαρχεί..."

    Δεν καταλαβαίνω σε τι αναφέρεται όταν μιλά για "πολιτική ανωριμότητα".
    Στην απουσία 5 δ.σ. (έχουν υπάρξει και πολύ λιγότεροι από 35 στους 40 - η "ομορφη" εξακολουθεί εις Παρισίους...) - ή στην επιλογή τους να καταψηφίσουν;

    Γιατί αν είναι το δεύτερο, μάλλον παρεκτρέπεται. Νομίζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος11/4/13 2:55 μ.μ.

    Μη φοβόσαστε δεν σας χαλάει κανείς τη σούπα. Όμως καταντάει πληκτικό να ακούγεται κάθε φορά πριν από τις εκλογές για "νέα μυαλά" και "νέες ηγεσίες" που στη πορεία καταντούν χειρότεροι από τους προηγούμενους. Εμένα δήμαρχοι σαν και αυτόν που φοβόσαστε μου κάνουν και με το παραπάνω αλλά δεν νομίζω ότι ενδιαφέρει τον ίδιο. Ας δοκιμάσουμε λοιπόν τη προπαγάνδα και τα νέα σας μυαλά που κατα εσάς χωρίς καν να τους γνωρίζουμε είναι καλύτερα από κάποιους παλαιότερους. Προς το παρόν πάντως θαυμάζω το σκεπτικό σας και "επαυξάνω" και εγώ. Είναι πλήρες και σύμφωνο με τις δημοκρατικές μας αξίες, πιστό στον άγνωστο θεό μας που όμως "θα είναι μόνο νέος και άνθρωπος νέων πρακτικών". Μου θυμίζει ποδόσφαιρο, ξένος να είναι και ότι νάναι ακόμα και πολύ χειρότερος από τους δικούς μας. Πόσο είπατε ότι απέχει η ελπίδα από την απογοήτευση? Τις πιο πολλές φορές μόνο μία θητεία.
    Γιωργ. Δροσινός Κρυονέρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος11/4/13 4:28 μ.μ.

    Προσπαθώ να το καταλάβω αλλά δεν μου βγαίνει. Η παρέα π.χ. του Σταθόπουλου, του Σακοράφα και των υπόλοιπων είναι τα νέα μυαλά, που εάν όμως ο Βοριάς δεν τους άδειαζε θα ήταν παλιά. Μπορεί να μην είμαι έξυπνος αλλά ρε γαμώτο δεν μου βγαίνει. Εσας τουλάχιστον σας βγαίνει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΑΔΕΙΑΣΕ ΠΟΙΟΝ ?? ΜΠΑΜΠΑΝΙΚΑΣ Δ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος11/4/13 7:10 μ.μ.

      ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΑΔΕΙΑΣΕ ΠΟΙΟΝ ??
      ΜΠΑΜΠΑΝΙΚΑΣ ΔΗΜ.

      Διαγραφή
  39. Αγαπητέ κ. Δροσινέ

    Νομίζω ότι η αγάπη σας για το συγεκριμένο πρόσωπο σας οδηγεί σε λάθος εκτιμήσεις και υπεραπλουστεύσεις. Για παράδειγμα:

    1. Πού είδατε νέα πρόσωπα και νέες ιδέες στις τελευταίες εκλογές; Όλοι οι πρωταγωνιστές ήταν "γέρικα σκυλιά", είτε ηλικιακά είτε θεσμικά. Όσοι νέοι συμμετείχαν ήταν στο επίπεδο του (απαραίτητου) μαϊντανού και παρέμειναν πειθήνιοι στην συνέχεια.

    2, Και πού είδατε νέες πρακτικές από όλους αυτούς; Αντιθέτως, όλοι συμφωνούν ότι το ΔΣ και ο Δήμος λειτουργουν με τον χειρότερο των χειροτέρων τρόπων. Ψέματα;

    3. Οπότε, γιατί νομίζετε ότι οι οποιοιδήποτε νέοι άνθρωποι αύριο (ακόμα κι αν τους κληρώσουμε…) θα είναι χειρότεροι από τους παλιούς του σήμερα, οι οποίοι σε τελική ανάλυση ήταν και προϊόντα και δημιουργοί του συστήματος; Και μάλιστα σε τέτοιο βαθμό, που ούτε καλημέρα να μην λένε μεταξύ τους, κι όταν μιλάνε άλλα να λένε κι άλλα να σκέφτονται - και φυσικά άλλα να κάνουν... Πώς και από ποιους νομίζετε ότι δημιουργήθηκε όλο αυτό το τεράστιο έλλειμμα εμπιστοσύνης;

    4. τέλος, γιατί αγνοείτε ότι πάρα πολλοί ‘καθημερινοί’ άνθρωποι (αλλά με προσόντα και ικανότητες) νιώθουν αηδία για την πολιτική και τους πολιτικούς, ακριβώς εξαιτίας της σημερινής κατάστασης; - η οποία εκφράζεται μέσα από τους σημερινούς παλιούς; Γιατί πρέπει να μηδενίσουν τις απαιτήσεις τους, μόνο και μόνο για να επιστρέψουν κάποιοι στις αναμνήσεις τους;

    Συμπερασματικά, αν θέλουν κάποιοι (απ’ τους παλιούς) να προσφέρουν, τρόποι και ρόλοι υπάρχουν πολλοί. Αλλά όχι πρώτης γραμμής. Γιατί τα σύμβολά τους ξεθώριασαν – από την πολλή χρήση…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος11/4/13 5:25 μ.μ.

    Τα έργα και οι ημέρες του κομματικά εγκάθετου ξενομερίτη Κοροβέση χαρακτηρίζονται από την επίλυση όλων των ζωτικών θεμάτων για τον Άγιο Στέφανο αλλά και την ευρύτερη περιοχή όπως :

    Το σχέδιο πόλης....,
    Η άναρχη δόμηση και η καταστροφή του περιβάλλοντος....,
    Το αποχετευτικό...,
    Το κυκλοφοριακό...και τόσα άλλα μεγαλεπίβολα οραματικά έργα που δεν έγιναν....

    Να τον χαίρεστε!!!

    Δώστε του μια ευκαιρία ακόμα να ολοκληρώσει το λαμπρό έργο που άφησε ατελείωτο. Προφανώς τώρα μετά τις πυρκαγιές έχει κι άλλες εκτάσεις για άναρχη δόμηση.

    Εμπρός λοιπόν λεβέντες υποστηρικτές τι κάθεστε, μας έχει πιάσει τέτοιος φόβος και ειλικρινά αρχίσαμε να τρέμουμε αν και ζέστανε ο καιρός....

    Ο άστεγος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος11/4/13 5:54 μ.μ.

    ΟΣΟ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ, ΜΑΛΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΤΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΒΑΣΙΛΙΑΔΩΝ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος11/4/13 9:37 μ.μ.

    Aστεγε με τόσο δηλητήριο που έχεις στη ψυχή σου ξέρω πως ότι και να σου πω δεν αλλάζει τίποτα. Ψάξε όλες τις τοποθετήσεις από την αρχή της δ/σας και αν βρείς άλλη με τόση εμπάθεια, έστω και αν δεν σου αξίζει, τα ξαναλέμε. Πάντως για καλό και για κακό μην τον τσιγκλάτε γιατί είμαστε και εμείς εδώ και μπορεί να γίνει αυτό που φοβάσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος11/4/13 10:08 μ.μ.

    Eγώ λέω ότι ο ΣΚ φταίει για
    το μνημόνιο
    την ανεργία
    για την ανομβρία και
    για τον κάλο που έχει ο άστεγος στο κεφάλι του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος12/4/13 7:19 π.μ.

    Μη τσιμπάς. Δεν καταλαβαίνεις ότι οι άστεγοι έχουν χάσει τον ύπνο τους?. Μην λε τι θα κάνεις, συνέχισε να τους παίζεις έτσι. Αν έλεγε τό όνομά του θα αποκαλυπτότανε ότι σημαντικό δεν είναι ποιοί είναι οι φίλοι σου αλλά πιο πολύ ποιοί είναι οι εχθροί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος12/4/13 8:35 π.μ.

    Αυτός δεν είναι άστεγος αλλά σώγαμπρος και σπιτωμένος. Όταν κάποιος νομίζει ότι λέει κάτι σοβαρό ή όταν καταγγέλει, βάζει όνομα. Εκτός και αν ντρέπεται γιαυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος12/4/13 8:51 π.μ.

    Καλά τα όσα καταμαρτυράτε στον άστεγο, αλλά απάντηση συγκεκριμένη δεν βλέπω στα όσα αληθινά είπε:
    Το σχέδιο πόλης....,
    Η άναρχη δόμηση και η καταστροφή του περιβάλλοντος....,
    Το αποχετευτικό...,
    Το κυκλοφοριακό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος12/4/13 2:50 μ.μ.

    ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ, ΟΡΙΣΤΕ ΟΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΔΟ ΔΙΟΝΥΣΟΥ:

    "Να αποζημιωθεί ιδιώτης χωρίς απαιτούμενα παραστατικά ψήφισαν Σακελλαρίου, Τζανετή και Κοντάκης στην Οικ. Επιτροπή!

    Με ιστορία από το παρελθόν, και συγκεκριμένα από την προ Καλλικράτη εποχή, όταν λειτουργούσε η Δημοτική Επιχείρηση Αγ. Στεφάνου, ασχολήθηκε η Οικονομική Επιτροπή στη συνεδρίασή της την Τετάρτη 3 Απριλίου. Πιο συγκεκριμένα, το θέμα που ήρθε προς συζήτηση αφορούσε επί λέξει στην «Έγκριση δαπάνης και διάθεση πίστωσης για πληρωμή οφειλής της Κοινωφελούς Δημοτικής Επιχείρησης Αγ. Στεφάνου».

    Ποια ήταν όμως αυτή η οφειλή και σε ποιον; Όπως αποδείχτηκε από τη συζήτηση, επρόκειτο για ποσόν ύψους 12.623 ευρώ, που διεκδικεί ο πρώην Γενικός Γραμματέας της Επιχείρησης Γ. Κούκος, υποστηρίζοντας πως το δάνεισε στην Επιχείρηση και τώρα πρέπει να του επιστραφεί.

    Όμως, για τη συγκεκριμένη πράξη, παραστατικό δεν υπάρχει ούτε ένα, που να αποδεικνύει του λόγου του το αληθές και να νομιμοποιεί την οιαδήποτε χρηματική του αξίωση έναντι του Δήμου.

    Τα παραπάνω επισημάνθηκαν τόσο από συμβούλους των μειοψηφιών όσο και από τον εισηγητή του θέματος Αντιδήμαρχο Οικονομικών Ν. Πέππα, ο οποίος επίσης το καταψήφισε.

    Το θέμα τελικώς δεν εγκρίθηκε με 6 ψήφους «κατά» και 3 «υπέρ»- για «την πληρωμή της οφειλής» ψήφισαν οι Δ. Σακελλαρίου (Δήμαρχος Αγ. Στεφάνου και πολιτικός προϊστάμενος της Δημοτικής Επιχείρησης τότε), Κ. Κοντάκης και Α. Τζανετή. Ενώ καταψήφισαν οι Ν. Πέππας, Στ. Μαγγίνα, Α. Πασιπουλαρίδης, Δ. Ζαμάνης, Θ. Μπούσμπουρας και λευκό έδωσε ο Ηλ. Παπαχαρτοφύλης.

    Αξίζει εδώ να σημειωθεί πως αποστασιοποιημένος από το θέμα εμφανίστηκε ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών, που αν και είχε υπογράψει την εισήγηση, εντούτοις την καταψήφισε. Στην τοποθέτησή του ο κ. Πέππας τόνισε «την αυτόνομη βούληση και την ελεύθερη έκφρασή του για το συγκεκριμένο ζήτημα», που τον οδήγησαν, μετά και την ανάγνωση των πορισμάτων των λογιστών, στην απόφασή του να καταψηφίσει το θέμα.

    «Μέχρι σήμερα που είμαι Αντιδήμαρχος, τίποτα δεν έχω εγκρίνει και δεν θα εγκρίνω αν δεν διαθέτει τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγραφα και τα αντίστοιχα παραστατικά. Για την περίπτωση που συζητάμε, στις εκθέσεις και των πρώην και των νυν ελεγκτών δεν υπάρχει ούτε ένα χαρτί», απάντησε σε σχετική ερώτηση της Οδού Διονύσου ο κ. Πέππας.

    Τα είχε σπάσει στο Δημοτικό Συμβούλιο!

    Ο Γ. Κούκος ήταν μέλος του Δ.Σ. της Δημοτικής Επιχείρησης Αγ. Στεφάνου επί δημαρχίας Δ. Σακελλαρίου (2003-2006). Εκεί, σύμφωνα με παράγοντες του Δήμου, ασχολείτο με ευρωπαϊκά προγράμματα και με τα λογιστικά της Επιχείρησης. Όταν η Διοίκηση του Δήμου πέρασε στον Π. Βορριά, ο τελευταίος παρήγγειλε το 2007 έλεγχο της Επιχείρησης από ορκωτούς λογιστές (Παταβούκας και Παναγιωτόπουλος). Από το πόρισμά τους γίνεται φανερή η απουσία οποιουδήποτε παραστατικού που να νομιμοποιεί τις δαπάνες που διατεινόταν ότι έκανε ο κ. Κούκος και για τις οποίες ζητούσε να αποζημιωθεί, προσκομίζοντας, όπως τονίζουν οι ίδιοι παράγοντες, δικές του αποδείξεις ή χειρόγραφα σημειώματα. Είχε φθάσει μάλιστα μέχρι του σημείου να «τα σπάσει» στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, επεισόδιο για το οποίο είχε επέμβει και η Αστυνομία.

    Με τη νέα αλλαγή της Διοίκησης, μετά τον Καλλικράτη, πραγματοποιήθηκε εκκαθάριση των τριών Δημοτικών Επιχειρήσεων (σ.σ. Αγ. Στεφάνου, Άνοιξης και Κρυονερίου) από νέους ορκωτούς λογιστές (Ζιάγκας και Λυκούδης). Και από τη δική τους έκθεση απουσιάζουν τα έγγραφα που θα νομιμοποιούσαν οφειλή της Επιχείρησης Αγ. Στεφάνου προς ιδιώτη.

    Να προστεθεί εδώ πως η έκθεση των ορκωτών λογιστών του 2007, όπως τόνισε στην Οικονομική Επιτροπή ο δ.σ. της μείζονος μειοψηφίας Δ. Ζαμάνης, δεν προσκομίσθηκε όταν το θέμα περί εκκαθάρισης των Δημοτικών Επιχειρήσεων συζητήθηκε πέρυσι στο Δημοτικό Συμβούλιο, υπενθυμίζοντας επιπλέον πως «στους Δήμους που λειτουργούσαν με ανάλογο τρόπο- με χειρόγραφες αποδείξεις και ευχαριστήριες επιστολές- ακόμα ασχολείται μαζί τους η δικαιοσύνη»."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/4/13 9:11 π.μ.

      Θαυμάστε Δήμαρχο Καλαφατέλη, Αντιδήμαρχο Σακελαρίου και την παρέα τους, νοοτροπίες παρελθόντος, θέσεις και απόψεις μικροπολιτικές και συμφεροντολογικές, εκδουλεύσεις , ρουσφέτια, φαμφάρες, φιέστες και κακοδιαχείριση και για όλα τους φταίνε οι "άλλοι" που τους πολεμάνε, σαν δεν ντρέπεστε περιφερόμενοι καραγκιόζηδες...

      Διαγραφή
  48. Ανώνυμος12/4/13 4:48 μ.μ.

    Ένας Κούκος δεν φέρνει την Άνοιξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος12/4/13 5:02 μ.μ.

    ΤΡΕΙΣ ΚΙ Ο ΚΟΥΚΟΣ !!!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ανώνυμος12/4/13 5:03 μ.μ.

    ΤΟΣΟΙ ΟΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος12/4/13 5:03 μ.μ.

    ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος12/4/13 5:04 μ.μ.

    Δια χειρός Παριζιάνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος12/4/13 10:02 μ.μ.

    Αντί να γίνεστε εκ-τιμητές των πάντων και να κάνετε ομοθυμαδόν επιθέσεις επί δικαίων και αδίκων δεν έρχεστε την Κυριακή στην ωραία δράση Let's Do it που διοργανώνουμε οι εθελοντές στον Διόνυσο μπας και φανείτε και σε κάτι χρήσιμοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/4/13 11:09 μ.μ.

      Ωπα, πλάκωσε ο άρχων του εθελοντισμού!!! Κορίτσια στα μετερίζια σας...
      Και συ μεγάλε χαλάρωσε γιατί όπως φαίνεται από το πολύ το πρόσταγμα σου βγαίνει παντού ο ανθρωποδιώκτης......

      Διαγραφή
  54. Ανώνυμος13/4/13 8:16 π.μ.

    ΦΙΛΕ (ανώνυμε) ΕΣΥ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΜΙΛΑΣ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ. ΤΟΥ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΘΕΛΟΝΤΟΥ. ΦΥΣΙΚΑ ΟΧΙ ΤΟΥ "ΜΙΣΘΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟΥ ΕΘΕΛΟΝΤΟΥ"
    ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.;;;;; ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ.!!!!!! ΔΩΣΕ ΤΟΠΟ ΣΤΗΝ ΟΡΓΗ ΔΕΝ ΣΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ.!!!!!! Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΑΚΙ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/4/13 9:14 μ.μ.

      Ναι, ναι. Έχεις δίκιο. Με πληρώνει ο δήμαρχος να κάνω τον εθελοντή. Αυτό δεν θέλεις να ακούσεις; Τουλάχιστον κάτι τέτοιο υπαινίσσεσαι. Όσο για την έννοια του εθελοντή μάλλον δεν μπορείς να την καταλάβεις όσο καλά ελληνικά κι αν ξέρεις. Θα πρέπει να το ζεις καθημερινά αυτό για να το νιώσεις. Εθελοντισμός είναι ιδέα, είναι στάση ζωής και πολλά άλλα. 'Μισθοδοτούμενος εθελοντής' όπως λες, ίσως να είσαι εσύ και βγάζεις τόση χολή. Αυτό βέβαια είναι δικό σου θέμα και δεν με αγγίζει.

      Ο επί 16 χρόνια ('μισθοδοτούμενος' με τη χαρά του εθελοντισμού και δεν το αλλάζω) εθελοντής.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος13/4/13 9:35 μ.μ.

      Παρατηρώ ότι επιμένεις στην αναφορά σου στα καλά ελληνικά, χωρίς λόγο. Και επιπλέον μπλέκεις στη κουβέντα και τον δήμαρχο (από πού ως πού;) και με λες και "μισθοδοτούμενο εθελοντή" ...

      Εκείνο που φαίνεται από την θυμωμένη σου απάντηση είναι (όπως σου γράφω στο τελευταίο σχόλιο - 8.51 μμ) ότι ζητάς αναγνώριση και συμμετοχή από όλους σε αυτό που εσύ κάνεις. Και όταν αυτό δεν γίνεται, τα βάζεις με όσους αμφισβητούν όχι το τι κάνεις, αλλά πώς ζητάς να το επιβάλεις παντού και πάντα.

      Αν είναι στάση ζωής, αυτό αφορά εσένα και δεν έχεις κανένα δικαίωμα να κατηγορείς όσους δεν την μοιράζονται . Πού ξέρεις, μπορεί να είμαστε εθελοντές κάπου αλλού.

      Αυτό δεν καταλαβαίνεις και έτσι σου βγαίνει η στρ@τόκ@υλη πλευρά. Χαλάρωσε και κάνε ότι νομίζεις χωρίς να μας την πέφτεις κιόλας που δεν γουστάρουμε τον τρόπο σου.

      Άντε καληνύχτα και φύλαξε και μερικές δυνάμεις για αύριο.

      Αντι-Μουτζαχεντίν

      Διαγραφή
    3. Επειδή είναι προφανές ότι γνωρίζεστε, γιατί δεν συνεχιζετε την (άσχετη με το θέμα) κουβεντούλα σας κατ' ιδίαν; Όπως έχω ξαναπεί, προσωπικές αντιπαραθέσεις εκτός θέματος δεν είναι του προσωπικού μου γούστου και φροντίζω να τις αποφεύγω.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος13/4/13 9:41 μ.μ.

      ΕΛΠΙΖΩ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΕΛΙΟ...

      Διαγραφή
  55. Ανώνυμος13/4/13 8:45 π.μ.

    θα ηταν παραληψη να μην σχολιασουμε το τελευταιο δημοτικο συμβουλιο..... αρμονια .... πληρη συνενοηση... χωρις φωνες και διαπληκτισμους ηταν πραγματι ενας ομορφος ζωολογικος κηπος!!!!!!!!!!!!!! ΤΙ ΟΜΟΡΦΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΜΠΑΜΠΑ?????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος13/4/13 9:07 π.μ.

    Δεν έχει καταγραφεί μία απάνηση που έχω δώσει στον 12/4 8.51 π.μ. που είναι.
    Ως γνωστόν όλα αυτά (άναρχη δόμηση, περιβάλλον, αποχέτευση, κυκλοφοριακό) τα επίλυσαν οι επόμενοι που κέρδισαν εκλογές με τέτοιες υποσχέσεις. "Ψηφήστε μας και θα κάνουμε τον Αγ. Στέφανο Εκάλη" ήταν το σύνθημα του Σακελαρίου και αργότερα " πόλη για το πολίτη και πρότυπο" του Βορριά.
    Δυστυχώς, έστω και για μία τετραετία, οι πολίτες τους
    ψήφησαν. Μετά τους είχαν μάθει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος13/4/13 9:39 π.μ.

    Ζήτω ο εθελοντισμός, ειδικά όταν υπάρχουν κάμερες και φωτογραφίες να αποθανατίζουν τους τοπικούς παράγοντες, με την φραπεδια στο ένα χέρι και το τσιγάρο στο άλλο, την κοστουμιά, το δερματινούλι,το κολλάν για ευλιγισία, ακόμα και την γόβα στο πόδι. Περισσότερη ώρα φωτογραφίζει ο ένας τον άλλον και οι ειδικοί σύμβουλοι τον μεγάλο δημαρχο με το μικρό ανάστημα παρά η δράση που κάνουν. Μετά τις φωτογραφίες αρχίζουν οι χαιρετούρες και οι δημόσιες σχέσεις (ψηφαλάκια) και στην συνέχεια καταλήγουμε σε διάφορα ταβερνάκια να συνεχίσουμε την Κυριακάτικη ενασχόληση με τα κοινά και τον εθελοντισμό. Η συνέχεια το βράδυ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συνεχίζεται ο κοπιαστικός αγώνας της αυτοπροβολής και της ετεροπροβολής, η αλλιώς ο ένας ευογάει τα γένια του άλλου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος13/4/13 9:59 π.μ.

    Έχει δίκιο ο φίλος εθελοντής από τον Διόνυσο (10.02 μ.μ.) Από το να γκρινιάζουμε νύχτα μέρα εδώ μέσα καλύτερα να κάνουμε και κάτι χρήσιμο. Δεν έχει σημασία που διοργανώνει ο δήμος την δράση, τόπος μας είναι. Ότι καλό γίνετε ας το στηρίζουμε γιατί έτσι είμαστε χρήσιμοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος13/4/13 4:06 μ.μ.

    Μπήκα τώρα Δ.τσα στο σάιτ της Οδού Διονύσου στο οποίο κάνεις ειδικές αναφορές και παρατήρησα το εξής: Για τα κοινωνικά θέματα που είναι σε εξέλιξη (κοινωνικό Παντοπωλείο, Κοιν. Φαρμακείο κλπ) δεν γράφει κουβέντα. Να υποθέσω ότι είναι τυχαίο ή πως ότι θετικό γίνεται το κάνει επίτηδες γαργάρα; Μήπως παραδίνεις σημασία στο συγκεκριμένο σάιτ; Εγώ πάντως νομίζω ότι παίζει, ή τουλάχιστον προσπαθεί να παίξει παιχνίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου κίνησες την περιέργεια γιατί νόμιζα πως το είχα δει. Μπήκα λοιπόν και το βρήκα στα 'Τοπικά Νέα":
      http://www.odosdionysou.gr/%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%83%CE%AE%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B1-%CE%BF%CE%B9-%CE%B1%CE%B9%CF%84%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%BF%CF%87%CE%AE-%CF%83/

      Βιάζεσαι να βγάλεις συμπεράσματα ή μήπως τα έχεις βγάλει ήδη;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος13/4/13 8:49 μ.μ.

      Έχεις δίκιο ζητώ συγγνώμη. Ήταν "θαμμένο" και δεν το είχα δει.

      Διαγραφή
    3. Με την ευκαιρία να συστήσω (στην Ο.Δ.) να έχει μεγαλύτερη λίστα των τελευταίων αναρτήσεων.

      Διαγραφή
  60. Ανώνυμος13/4/13 8:51 μ.μ.

    Ο "ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ" κρατάει από το αρχαίο ρήμα "εθέλω".

    Η βασική σημασία του είναι η εξής: κάποιος που προσφέρει τις υπηρεσίες του ή τις γνώσεις του σε ένα τομέα της αρεσκείας ή του ενδιαφέροντός του (συνήθως για κάποιο κοινωφελή σκοπό), χωρίς να περιμένει αμοιβή ή ανταπόδοση (οικονομική, επαγγελματική, κοινωνική, πολιτική) . Μέσα από την εμπειρία του αποκτά νέες δεξιότητες και ανακαλύπτει νέο νόημα στα καθημερινά πράγματα.

    Η λέξη έχει σήμερα και μια δεύτερη σημασία που σχετίζεται με τον στρατό: αυτός που παρουσιάζεται στο στρατό για να κάνει θητεία χωρίς να υπάγεται σε αυτή την υποχρέωση. Ανάμεσα σε αυτούς είναι και οι στρ@τόκ@υλοι.

    Το πρόβλημα (και) με τον εθελοντισμό είναι η "Σκιά" του: κάποιοι εθελοντές θεωρούν τους εαυτούς τους "εκλεκτούς" και περιμένουν από τους άλλους να αναγνωρίζουν την προσφορά τους. Για την ακρίβεια, ζουν μέσα από αυτό τον μύθο τους. Και όσους αδιαφορούν, τους θεωρούν υποδεέστερους, κηφήνες, κοπρίτες κλπ. Έτσι, τελικά δημιουργούν ένα χάσμα ανάμεσα στους απλούς συνηθισμένους ανθρώπους και το "υπεράνθρωπο" πρότυπο που οι ίδιοι ενσαρκώνουν.

    Ελπίζω να σε διαφώτισα. Κάνε λοιπόν αυτό που είναι να κάνεις και άσε τους άλλους να επιλέξουν μόνοι τους τι, πώς και πότε θα το κάνουν.


    ΥΓ. Και αν κρίνω από τα πολλά θαυμαστικά και ερωτηματικά που χρησιμοποιείς, κάπου πάει το μυαλό μου για το ποιος μπορεί να είσαι. Αλλά ακολουθώντας τον απαράβατο κανόνα του blog, θα υπογράψω με ένα ψευδώνυμο, ειδικό για την περίσταση.

    Αντι-Μουτζαχεντίν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/4/13 8:56 μ.μ.

      Το σχόλιο απευθύνεται στον Ανώνυμο, 13/4/13, 8:16 π.μ.

      Διαγραφή
  61. Ρε παιδιά ας αφήσουμε τους ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ στην άκρη ΓΙΑΤΙ σε 17 ημέρες αρχίζει η αντιπυρική περίοδος και αυτοί είναι οι μόνοι που μπορούν να μας γλυτώσουν απο μια πιθανή καταστροφή. Τα παιδιά κάνουν ΟΤΙ μπορούν για να μας προστατεύουν κάθε χρόνο. ΜΗΠΩΣ περιμένετε να μας γλιτώσει το κράτος ;;;
    Μπαμπανικας Δημ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Συμφωνώ μαζι σου αγαπητέ φίλε.
    Νομίζω δε ότι η ολη συζήτηση ΔΕΝ αφορούσε τους Δασοπυροσβέστες εθελοντές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Αγαπητή Δ /στα με την ΕΥΚΑΙΡΕΙΑ αυτή κανε μια κίνηση να βοηθήσουμε τις ομάδες των εθελοντών δασοπυροσβεστων του δήμου μας δημιουργώντας ομάδες πυροφυλαξις. Πρέπει για να δρουν ΑΜΕΣΩΣ τα παιδιά των ομάδων αυτών να έχουν άμεση και σωστή ενημέρωση απο τους εθελοντές πυροφυλακες. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ των προτέρων. Μπαμπανικας Δημ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος17/4/13 3:01 μ.μ.

    φίλε στέλλιο,
    εμεις που επι τρεις τετραετίες σε στηρίξαμε σε καναμε δήμαρχο σε τιμ'ησαμε και μας΄τίμησες,νοιώθουμε λιγο μακακες απο τις τελευταίες ανουσιες διαρκεις παρεμβασεις σου.
    κρατα λιγο την θεση σου,κοντευεις να γίνεις σαν τους γλυκανάλατους

    ΑπάντησηΔιαγραφή