.

ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΗΓΗΘΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣΤΕ MOZZILA FIREFOX

Τρίτη, 10 Σεπτεμβρίου 2013

Sympathy for the devil

 
H Διονυσοσκουφίτσα χαιρετίζει την υιοθέτηση της γραμμής για "συνεργασία με τον διάβολο" από τον δημοτικό σύμβουλο κ. Ροϊδη, ο οποίος δήλωσε στο Δημοτικό Συμβούλιο κατά λέξη:
"θα συνεργαστώ ακόμα και με τον διάβολο για να μην επανακτήσει την εξουσία η ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ και ο Δήμαρχος κ. Καλαφατέλης, γιατί ούτε τους αρμόζει, ούτε τους αξίζει".
Αφιερώνω λοιπόν στον ίδιο και σ' όλους τους φίλους τη κλασική ροκιά του Μικ 
(πατήστε πάνω στην εικόνα για το video)

"Pleased to meet you
Hope you guess my name
But what's puzzling you
Is the nature of my game"

51 σχόλια:

  1. Ανώνυμος11/9/13 4:25 π.μ.

    OK, βρισκόμαστε για τα καλά σε προεκλογική περίοδο.
    Αλλά μην εκμεταλλεύονται κάποιοι παράγοντες του δήμου τόσο φτηνιάρικα την Παιδεία για να διασωθούν εκλογικά, γιατί θα τους γυρίσει μπούμεραγκ.
    Ξέρουν αυτοί....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος11/9/13 11:21 π.μ.

    Γιατί κε Ροίδη δεν μας εξηγείς τους λόγους της κολουούμπας σου? Καλά γράφονται στα έντυπα της περιοχής ότι δεν πρέπει να ψηφίσουμε "δοκιμασμένους" άχρηστους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος11/9/13 6:19 μ.μ.

    Ποιές κολοτούμπες και πράσινα άλογα ρε φίλε. 170 κιλά είναι ο άνθρωπος. Εδώ δεν μορεί να σταθεί στα πόδια του πιρουέτες τον βάζεις να κάνει? Με το ζόρι προσπαθεί να στρίψει προς τον ΣΥΡΙΖΑ αγοράζοντας την Αυγή. Σαν τί να περιμένει άραγε με αυτά του τα τερτίπια. Δεν ξέρεις μπορεί να τον πάρει η παρέα που αισχάτως τρώει στου Πέππα. Κάτι τέτοιους ψαρεύει ο Νικητόπουλος. Έτσι Νικολάκη της Κεντρικής Επιτροπής της Ν. Δ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος11/9/13 6:23 μ.μ.

    ΑΥΤΌς ΠΟΥ ΧΟΡΕΎΕΙ ΕΊΝΑΙ Ο ΡΟΪΔΗΣ ?
    ΚΟΥΦΑΛΑ Δ/ΣΚΟΥΦΙΤΣΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις καταλάβει τίποτα φίλε μου! Ίσως Εξηγείται αν δεν ήσουν ροκάς...

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος11/9/13 10:45 μ.μ.

    Ανάρτηση χωρίς κανένα απολύτως ενδιαφέρον. Όπως δεν έχουν κανένα απολύτως ενδιαφέρον και τα ψαρέματα του Νικητόπουλου. Συμφωνώ πάντως με αυτούς που σε άλλες αναρτήσεις έχουν υποστηρίξει ότι όποιοι αναστήσουν τον σημερινό δήμαρχο, το λέω ξεκάθαρα, θα είναι ξεφτύλες. Μέχρι στιγμής είναι μικρότεροι του αναμενομένου αυτοί που ακούγονται (Ζυγούνας - Φέρμελη απο τη πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ, Ζαμάνης, Κουριδάκης από τους υπόλοιπους). Όλοι τους έχουν φροντίσει να μας απογοητεύσουν και μάλιστα πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος11/9/13 11:28 μ.μ.

    Τι να κάνουμε ρε φίλε, εσ´ενα φαίνεται σου αρέσουν τα "σκληρά". Αλλά δεν κρατήθηκες και το έκανες Το σχολιάκι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος12/9/13 11:14 π.μ.

    ΜΆΛΛΟΝ Η ΠΙΚΡΉ ΑΛΉΘΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΈΣΕΙ ΤΟΥ ΣΚΛΗΡΟΎ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΉΘΕΙΑ ΠΩΣ ΖΑΜΑΝΟΖΥΓΚΟΥΝΑΙΟΙ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΞΟΦΛΗΣΕΙ? ΡΩΤΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ. ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΤΙ ΠΡΟΣΕΦΕΡΑΝ ΣΤΟΝ ΔΉΜΟ ΣΤΗΝ ΘΗΤΕΊΑ ΚΑΛΑΦΑΤΈΛΗ, ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΙΝΤΡΙΓΚΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΣΙΕΣ? ΜΑΣ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΕΣΧΑΤΩΣ ΣΩΤΉΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΡΟΪΔΗΣ. ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΤΙ, ΤΙ ΝΑ ΕΚΣΤΟΜΙΣΟΥΜΕ, ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΛΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος12/9/13 4:39 μ.μ.

    Αφήστε τους νεότερους να δράσουν δώστε τους την ευκαιρία. Ο κόσμος δεν αντέχει άλλο την υποβάθμιση της ζωής του και της νοημοσύνης του. Το σημερινό σύστημα που διοικεί το δήμο προεξάρχοντος του καλαφατέλη, είναι πολύ κατώτερο των περιστάσεων. Η μετριότητα, το δηθεν και η βλαχοδημαρχια που το χαρακτηρίζει δεν αφήνει περιθώρια στους σκεπτόμενους δημότες να τους ξαναψηφίσουν. Οι νέοι ανθρωποι που ασχολήθηκαν και θέλουν να ασχοληθούν με τα κοινά πρέπει να υποστηριχθούν από τους παλαιότερους για να αλλάξει κάτι στον Δήμο μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/9/13 12:03 π.μ.

      Οι νέοι πρέπει να απαγκιστρωθούν από τα βαρίδια του παρελθόντος, μόνο με την ρήξη, με το χθες έρχεται το καινούργιο αύριο. Το χθες προσφέρει μια ισορροπία με την γνώση και την εμπειρία, αλλά υην ανανέωση και την φρεσκάδα την έχουν οι αυθόρμητοι, οι ειλικρινείς και οι ακηδεμόνευτοι. Η ειλικρίνεια και η ισότιμη συμμετοχή δημιουργεί συνθήκες νίκης και προοδου.

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος12/9/13 4:42 μ.μ.

    Ασε θα μας σώσουν ο Βορριάς και ο Νικητόπουλος. Και οι Συριζαίοι που δεν τολμούν να προβάλουν κεφάλι ή μάλλον δεν βρίσκουν κόσμο για ψηφοδέλτιο. Και μετά σου λένε για Βόρεια Προάστεια και άλλα χαζά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/9/13 4:50 μ.μ.

      ΣΑΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΕΠΑΓΓΕΛΤΟ, ΚΑΦΕΝΟΒΙΟ, ΤΡΟΒΑΔΟΥΡΟ ΤΟΥ ΚΡΥΟΝΕΡΙΟΥ.

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος12/9/13 5:01 μ.μ.

    Ο σκληρός είπε τα πράγματα με το ονομά τους. Συριζαίοι που νομίζουν ότι οι δημοτικές εκλογές είναι ευκαιρία καταγραφής της πελατείας τους, Ζαμάνηδες που νομίζουν ότι ακόμα μπορεί να κουμαντάρουν τα πράγματα οι πασιπουλαρίδηδες, Κουριδάκηδες που νομίζουν ότι μπορούν να διοικούν ακόμα οι Νικητοπουλαίοι, Βοριάδες που ενδιαφέρονται να γίνουν Βενιζέλοι του Καλαφατέλη, Καλαφατέληδες που θέλουν να διαιωνίζονται αν και είναι προσωποποιήσεις της αποτυχίας και της ξεφτύλας. Με αυτά είναι πολλοί, χωρίς συμφέρον, που διαφωνούν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/9/13 11:57 μ.μ.

      Μας μπέρδεψες λιγο. Ποιος ειναι ο κακός; ποιος ο καλός; ποιος ο ασχημος; και ποιος ο σκληρος;
      Εγω ξέρω το, ο παλιος είναι αλλιώς αλλά ο νέος είναι ωραίος! Νέοι στην ψυχή και στα μυαλά τραβάτε μπροστά, ο κόσμος έχει βαρεθεί τους κομματικούς, τους γλύφτες, τους ανεπάγγελτους και τους τυχοδιώκτες. Η σημερινή διοίκηση έχει πολλούς από δαύτους, οπως και καταπατητές, χαρτοπαίχτες, αυλοκόλακες και γυμνοσάλιαγκες.

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος12/9/13 7:16 μ.μ.

    Δυστυχώς πολλά ευχολόγια διαβάζω. Και πολλά <> επίσης τα οποία σιχαίνομαι όταν τα ακούω από πολιτικούς και πολιτικάντηδες. <> λένε κάποιοι... <> προσθέτω εγώ. Μας έχετε ζαλίσει τον έρωτα κύριοι. Καμιά πρόταση σοβαρή υπάρχει; Και όταν λέω σοβαρή δεν εννοώ Ζαμανοζυγούνες και σία. Ούτε Κουριδάκηδες και Πασιπουλαρίδηδες. Από βλαχοδήμαρχους έχουμε μπουχτίσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/9/13 8:59 π.μ.

      Φίλε πες μας μια εναλλακτική πρόταση, γιατί αν θεωρεις ότι αυτοί δεν είναι κλάσεις ανώτεροι από τους σημερινούς, έχεις πρόβλημα και πρέπει να το κοιτάξεις. Εκτός και αν φοβάσαι την νέα δημοτική κίνηση η είσαι από αυτούς που αρμέγουν τον Δήμο με τις ευλογίες του τσοπάνη.

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος12/9/13 10:57 μ.μ.

    Το σύστημα Καλαφατέλη έντρομο παρακολουθεί στενά καθημερινά τις διεργασίες για την μορφοποίηση του νέου αυτοδιοικητικού σχήματος.
    Ξέρει καλά ότι αυτό θα σημάνει το τέλος του μια για πάντα.
    Μάταια ελπίζει στη ματαίωση αυτού του εγχειρήματος, που δεν έχει καμιά απολύτως σχέση με την δική του Ενωτική Πρωτοβουλία του 2010.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/9/13 9:25 π.μ.

      Το σύστημα καλαφατέλη ξέρει να αρπάζει την λεία. Η ενωτική πρωτοβουλία δεν ηταν δική του, κάποιοι αφελείς από την Άνοιξη την δημιούργησαν. Και οσμιζόμενος το ψητό όρμηξε και το κατασπάραξε, φυσικά και με την βοήθεια και άλλων θηρευτών με σημαντικό ρόλο "υαινες".

      Διαγραφή
  13. Ανώνυμος12/9/13 10:59 μ.μ.

    Συμφωνώ και επαυξάνω ότι πολλοί από τους παραπάνω φρόντησαν και έχουν την ευθύνη που δεν τραβάνε. Και κάτι ακόμα. Χρειάζεται πολύ μυαλό για να γίνει κατανοητό ότι στις εκλογές δεν μπορούμε να πάμε χωρίς τον Αγ. Στέφανο? Από ότι βλέπω πρός το παρόν δεν γίνεται κουβέντα για κανέναν από εκεί. Στέλιο Κοροβέση τι περιμένεις, καιρός να πάρεις μπρός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/9/13 4:45 μ.μ.

      ΦΊΛΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΟΠΙΚΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΠΛΕΞ, ΤΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΤΑ ΙΔΙΑ, ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΟΝΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΣΤΡΑΒΟ ΜΑΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΞΙΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος13/9/13 7:21 π.μ.

    Χτες ο Καλάφι είχε πάρτυ στο δημαρχείο, διαλαλούσε πως οι άλλοι δεν τα βρήκαν και διασπάστηκαν και πως εκείνος θα είναι και πάλι ο δήμαρχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος13/9/13 8:29 π.μ.

    Με αυτό το πλευρό να κοιμάται.
    Ας ετοιμάζει τα μπογαλάκια του.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος13/9/13 9:08 π.μ.

    ο καλάφι είναι ιδανικός για πάρτυ, τραγούδι και κονσομανσιον. Οπου γάμος και χαρά ο καλάφι πρώτος. (δεν αφήνει έξω, κηδείες μνημόσυνα και λαοσυνάξεις. Ο δήμαρχος εκτός απο αυτά τα σοβαρά, πρέπει να έχει κύρος και να χαίρει τον σεβασμό των συνεργατών του, των εργαζομένων και των δημοτών. Ο ρόλος του πρέπει να συμβολίζει την εντιμότητα, την ακεραιότητα, την αξιοκρατία, την ισονομία, το ήθος και όχι το ρουσφέτι τις διευκολύνσεις σε ημετέρους, το δήθεν, την φαυλότητα και την προχειρότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος13/9/13 11:22 π.μ.

    Αυτή η πρακτική της Συμμαχίας, σε κάθε συνεδρίαση της, να εκθέτει συστηματικά και τόσο άκομψα τους απόντες αλλά κυρίως τις απούσες, μόνο ως διαστροφή μπορείς να την χατακτηρίσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος13/9/13 8:26 μ.μ.

    Ας αφήσουμε κατά μέρος μεγάλα λόγια και αποκλεισμούς. Ας αναζητήσουμε για την επόμενη τεραετία αυτούς που μπορούν να ενώσουν και όχι αυτούς που χωρίζουν. Ας είναι η επόμενη τετραετία η σύνδεση τουλάχιστον με την άλλη εποχή, αυτή από την οποία έχουμε πολλές απαιτήσεις. Να φύγει λοιπόν με κάθε τρόπο ο σημερινός ιδιοτελής και ολίγιστος και ο επόμενος ας είναι αυτός που θα συνδέσει τα κομμάτια μας. Όποιος έχει την ιδιότητα της σύνθεσης είναι καλοδεχούμενος, όποιος και όσοι προτάσσουν ιδιοτέλειες αποκαλύπτονται. Αυτό ας μην το ξεχνάνε κάποιοι, όπως και να λέγονται, ότι και αν εκφράζουν. Δεν είμαστε διατεθειμένοι για κομματικά παιχνίδια αλλά ούτε και για αυτά της δ/τσας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος13/9/13 11:37 μ.μ.

    Όλοι ξέρουμε ποιοί ενώνουν και ποιοί χωρίζουν. Οι δεύτεροι παρά το ότι μας πιπιλάνε υπέρ τους και προωθούνται από τα γνωστά κέντρα δεν θα φάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Παρατηρώ με προσοχή τη μεγάλη ροή των σχολίων.
    Σ' αρκετά από αυτά επαναλαμβάνεται η ανώνυμη χρήση του πληθυντικού, κάτι που ακόμα δεν καταλαβαίνω γιατί το συνεχίζουν οι αναγνώστες - σχολιαστές.
    Μήπως για να δείξουν ότι είναι πολλοί ή για λόγους (έλλειψης) αυτοπεποίθησης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος16/9/13 5:39 μ.μ.

    Διονυσοσκουφίτσα πότε θα κάνει ξαστεριά; Γιατί δεν μπαίνεις μπροστά για δήμαρχος να σε στηρίξουμε; Τι τρέχεις πίσω από ζαμανοζυγουναίους και λοιπούς συγγενείς; Και γιατί δεν στηρίζουμε όλοι μαζί Στέλιο Κοροβέση; Έχει δίκιο ένας φίλος παραπάνω, δεν είναι καιρός για πειράματα. Και δοκιμασμένος και πετυχημένος και ενωτικός ο Στέλιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ-ή φίλε-η
      Νομίζω πως τα χουμε ξαναπεί, για μένα τουλάχιστον. Δεν είναι ούτε ήταν ποτέ αυτή η πρόθεσή μου.
      Όσο για τους γνωστούς και δικιμασμένους τοπικούς παράγοντες, νομίζω ότι δεν είναι η λύση που ζητάμε σήμερα.

      ΥΓ (με πολλούς αποδέκτες): Πρέπει κανείς να ξέρει πότε να φεύγει.

      Διαγραφή
  22. Ανώνυμος17/9/13 11:25 π.μ.

    Μαθαίνω εγκύρως ότι, ο αντιδήμαρχος κ. Πέππας κινείται δραστήρια και σφυγομετρά διαθέσεις και δυνάμεις για πιθανή υποψηφιότητα του ως δήμαρχος Διονύσου.
    Δυό αγκάθια μόνο καταγράφονται στην προσπάθεια του:

    1. Παραμένει στο ανώτατο κομματικό όργανο της Νέας Δημοκρατίας, ομού μετά του κ. Καλαφατέλη, όπου πριν λίγο καιρό επεδίωξε και πέτυχε να εκλεγεί.

    2. Παραμένει πιστός συνεργάτης του κ. Καλαφατέλη εδώ και τρία συναπτά χρόνια. Απόδειξη ότι, τώρα ετοιμάζει τον προϋπολογισμό για το 2014.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/9/13 1:02 π.μ.

      Η λέξη ΄αγκάθια΄ που χρησιμοποιείς είναι σχετική :
      1.Ίσως παραμένει στο ανώτατο κομματικό όργανο της Νέας Δημοκρατίας γιατί τον εκφράζει ακόμα και τώρα,
      2.Καλά κάνει και ετοιμάζει τον προϋπολογισμό για το 2014 . Νομίζεις ότι υπάρχει άλλος ικανότερος να το κάνει ? Ή θα έπρεπε να μην το ετοιμάσει μόνο και μόνο για να βλάψει τον Δήμαρχο και κατά επέκτεση τους δημότες??????

      Διαγραφή
  23. Ανώνυμος17/9/13 2:50 μ.μ.

    ΤΡΕΛΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΗΜΑΡΧΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ......
    ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΤΟΥ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΚΑΙ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ. ΚΑΙ ΓΩ ΛΕΩ ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΟΥΝΕ ΜΠΡΟΣΤΑ. ΑΝΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος17/9/13 2:54 μ.μ.

    Αυτό ξαναπέστο Διονυσοσκουφίτσα. Πρέπει να ξέρει κανείς πότε να φεύγει από τη σκηνη. Το λέω για μερικούς μερικούς παπούδες που το παίζουν τελευταία και νεάζοντες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος17/9/13 4:31 μ.μ.

    Δ/τσα, Στ. Μιχιώτη και λοιποί οδηγείτε με βεβαιότητα τα πράγματα πρός την ήττα. Ποιός σας είπε ότι θα ακολουθήσουμε αυτούς που εσείς θέλετε? Και ποιός σου είπε ότι όλοι αυτοί μαζί είναι καλύτεροι, γιατί πιο ενωτικοί δεν είναι, από τον Στ. Κοροβέση. Και σε κάθε περίπτωση ποιοί είστε εσείς που θα μας πείτε ποιοί κάνουν και ποιοί όχι? Μήπως βάλατε ποτέ υποψηφιότητα και αν ναί μήπως φάγατε τα μούτρα σας και έχετε απωθυμένα? Εγώ θα ήθελα ο Στέλιος και όποιος άλλος να βγεί και να μιλήσει. Είναι αδιανόητο να θεωρείτε ότι εσείς εκφράζεται τη κοινωνία και είναι παράξενο που ο Στέλιος σωπαίνει. Αν φοβάται ένα του λέμε ας τολμήσει και θα μας θυμηθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος17/9/13 5:38 μ.μ.

    Πλάκα έχουν οι ψεκασμένοι του Καλαφατέλη.
    Βγαίνουν μετά από κάθε συζήτηση της νέας παράταξης και διαλαλούν ότι .... διαλύθηκε!
    Την περασμένη εβδομάδα ήταν ο ίδιος ο Καλάφι.
    Σήμερα ήταν η σειρά του Ροϊδη. Ο οποίος απογοητευμένος από το "πούλημα" της Συμμαχίας στις πρωτοβουλίες του, γυρίζει έρημος, βαρύς και μόνος και περιφέρει τη μιζέρια του.
    Έ, ρε γλέντια. Το φόβο μας νάχετε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος17/9/13 6:01 μ.μ.

    Έχουν μαζευτεί όλοι οι προηγούμενοι αντίπαλοι του Σ.Κ. και αποφαίνονται ότι ο Σ.Κ. "δεν είναι η λύση που ζητάνε" και "ότι κανείς πρεπει να ξέρει πότε να φεύγει". Και το λένε σε αυτόν που και επι παντοδυναμίας του δεν τον γούσταραν και το λένε για κάποιον που αν είχαν οι ίδιοι τη μισή του ικανότητα και τη δύναμη θα είχαν σηκώσει τη γη ανάποδα. Το λένε σε κάποιον ο οποίος μένει στο πλάι τόσο διακριτικά. Α ρε σηκώθηκαν τα πόδια να βαραίσιυν το κεφάλι. Που φτάσαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος17/9/13 9:04 μ.μ.

    Δηλαδή πολλοί από αυτούς που δεν τον ήθελαν ανέκαθεν, είπαν τώρα ότι δεν είναι η λύση που ζητάνε. Αποθέωση δηλαδή της αντικειμενικότητας. Αυτοί δεν τον ήθελαν όταν ήταν κυρίαρχος και ήθελαν να τελειώνουν με αυτόν. Αυτό έλειπε να τον θέλουνε τώρα. Τούς είναι αδιάφορο βέβαια τι θέλουν κάποιοι (πιστεύω πολλοί) από εμάς. Με τέτοια μυαλά θα προκόψουνε. Κάποιοι πανηγυρίζουνε και από ότι φαίνεται καλά κάνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος17/9/13 10:56 μ.μ.

    Αν δεν κάνω λάθος, η συζήτηση γίνεται για το αύριο του Διονύσου. Ας επικεντρωθούμε σε αυτό, με σεβασμό βέβαια στο παρελθόν αυτής της πόλης.
    Στο αύριο, στο μέλλον, δίνοντας τόπο σε νέους ανθρώπους και νέα μυαλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος17/9/13 11:49 μ.μ.

    Πηγαίντε με τους ζυγουροζαμάνηδες. Μας πρήξατε με αυτούς. Αϊ σιχτίρ χάστε μόνοι σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος18/9/13 12:44 π.μ.

    Τι γύρευε χθες με τις ώρες στο γραφείο του Καλάφι ο Ροϊδης, σε σημείο που πολλοί αναρωτιούνταν τι συμβαίνει μέσα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος18/9/13 1:32 π.μ.

    Φίλες και Φίλοι,

    τώρα που φουντώνει η προεκλογική περίοδος καλό θα είναι να είμαστε διπλά προσεκτικοί απέναντι στα σενάρια που διαρρέουν και στις φήμες που κυκλοφορούν. Η εμπειρία και η κοινή λογική διδάσκουν ότι 99 στις 100 φορές είναι είτε χοντροκομμένα ψεύδη, είτε διασπορά σκοπίμως κατευθυνόμενων ειδήσεων, είτε ευσεβείς πόθοι.

    Πάντως, οι κάθε λογής πρεσβύτεροι ή νεώτεροι "παίκτες" ας μελετήσουν με προσοχή τα ευρήματα και τα πορίσματα της πρόσφατης έρευνας του ΒΗΜΑΤΟΣ για την αυτοδιοίκηση. Και ας αφήσουν εκτός τους καμένους, τους δοκιμασμένους και φθαρμένους του παρελθόντος (που αυτο-προβάλλονται ως σωτήρες). Ας αφήσουν τους σκελετούς στη ντουλάπα (λέγε με Στέλιο...).

    Οι πληροφορίες λένε ότι Πάσι και Νικητ έχουν αυτοβούλως και οριστικά αποσυρθεί από το προσκήνιο. Ο Βορριάς... να μη χάνουμε το χρόνο μας.

    'Οπως φαίνεται οι μεγάλες συνεργασίες είναι σε καλό δρόμο. Τα διαδικαστικά θα λυθούν σύντομα και προγραμματίζεται ταχεία δημόσια ανακοίνωση ιδρυτικής διακήρυξης και καταστατικών αρχών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος18/9/13 7:17 π.μ.

    Κάνε και μία ανάρτηση που να αφορά τον Σ.Κ. για να μπορούμε να τοποθετηθούμε ελεύθερα. Αφού θέλεις δ?τσα "το καλύτερο" για το δήμο γιατί την αποφεύγεις σαν το διάβολο το λιβάνι. θα πάρεις έτσι μία γεύση αν η λύση είναι αυτοί που θες να μας επιβάλλεις και αν ο ίδιος είναι αμελητέα ποσότητα. Καταλαβαίνουμε ότι αυτό που δεν αρέσει σε εσένα και στους αντιπάλους του αξίζει περισσότερο για μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος18/9/13 9:18 π.μ.

    τελικά τα σχόλια έχουν περισσότερα πλάκα απο τα άρθρα......όλοι ενδιαφέρονται για κάτι νέο και φρέσκο και αυτοί οι ίδιοι ταυτόχρονα μηδενίζουν ο,τι νέο παρουσιαστεί προσπαθώντας επι της ουσίας να επαναφέρουν το ίδιο πρότυπο Δημάρχου , αυτό του χτυποπλάτη, του "βεβαίως, βεβαίως" του κλικαδόρου, του φτιαχνολακούβα και του δήθεν ανεξάρτητου πολιτικώς και επισήμως ανήκοντα σε κόμμα. Οσο για τους Αλλους??? είναι τα ίδια πρόσωπα που απέτυχαν να ανελιχθούν και να ανακηρυχθούν πνευματικοί καθοδηγητές σε παλαιότερους σχηματισμούς και επανακάμπτουν βάζοντας και Νέους στο παιχνίδι, τους μοιράζουν δήθεν ρόλους ( κατά το λαικώς λεγόμενο τους πετάνε κανένα ξεροκόμματο) στα πλαίσια των δημοκρατικών και συλλογικών προσπαθειών αλλά οι αποφάσεις παίρνονται σε κλειστές συζητήσεις, κλειστά γραφεία , ολιγάριθμες ομάδες και υποομαδούλες γι αυτό και δεν πρόκειται να συμβεί απολύτως ΤΙΠΟΤΑ ξαναβλεπω Δήμαρχο τον Καλάφι όπως λέει και η Διονυσοσκουφίτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος18/9/13 9:49 π.μ.

    Όταν το σύστημα Καλάφι καταρρέει κάτω από τη γενική κατακραυγή, το τελευταίο ανάχωμα των απελπισμένων, που κούρνιασαν αυτά τα 2,5 χρόνια στην αγκαλιά του, είναι ο μηδενισμός όλων των προσπαθειών που βρίσκονται σε εξέλιξη για την ανατροπή του.
    Δεν προτείνουν τίποτα απολύτως και καταλήγουν στο αμίμητο ανέκδοτο - "ξαναβλεπω Δήμαρχο τον Καλάφι"....

    Όμως οι πολίτες έμαθαν πολλά αυτά τα 2,5 χρόνια: ποιοί πολέμησαν αυτό το σάπιο καθεστώς, ποιοί κατέθεσαν πολλές προτάσεις που πετάχτηκαν στο καλάθι των σκουπιδιών και ποιοί τούδωσαν δεκανίκι στήριξης στην κρίσιμη στιγμή.

    Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω.
    Πολλές και διαφορετικές δυνάμεις συζητούν, διαφωνούν και συνθέτουν. Σε λίγο θα καταθέσουν δημόσια για Διαβούλευση με τους πολίτες την ιδρυτική τους διακήρυξη και τις καταστατικές αρχές λειτουργίας τους.
    Και θα προτείνουν μια νέα υποψηφιότητα, άφθαρτη, ακομμάτιστη στη θέση του γερασμένου αυτοδιοικητικά, χρεοκοπημένου πολιτικά, σάπιου συστήματος εξουσίας.

    Η μέρα εκείνη δεν θα αργήσει, για να θυμηθούμε τον αξέχαστο Μάνο Λοϊζο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος18/9/13 10:35 π.μ.

    Δεν ξέρω αν η φραση "δεν θα γίνει τίποτα και ο Καλαφι θα είναι ξανα δήμαρχος" είναι εκ του πονηρού ή αυθορμητη.

    Η συνεργασία "με τον δαιμονα" αποδεικνύεται παντωσ δυσκολότερη του αναμενόμενου.

    Ίσως γιατί αυτός είναι τελικά η (σκοτεινή) πλευρά του χαρακτήρα μας, όπως άλλωστε μας έχει υποδείξει ο Πλάτωνας. Με αυρην πρέπει πρώτα να μετρηθουμε για να αντιμετωπίσουμε τον οποιοδήποτε"άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος18/9/13 3:10 μ.μ.

    Αφιερωμένο στους υποστηρικτές του Σ.Κ.

    Ευσεβείς πόθοι για νεκρανάσταση αγαπητοί μου υποστηρικτές του Σ.Κ. Δεν πρέπει όμως να ξεχνάτε ότι : "Παλιός γάιδαρος καινούργια περπατησιά δεν γίνεται" που λέει ο λαός μας και μάλλον έχει δίκιο.

    Επιτέλους γιατί τόση νοσταλγία για όλους όσους κουβάλησαν νερό εδώ και τριάντα χρόνια στο μύλο ενός τόσο σαθρού συστήματος, όπως αποδεικνύεται κάθε μέρα από όσα συμβαίνουν τοπικά και όχι μόνο;;;
    Αν κοιτάξτε την δημοτική κοινότητα του Αγ. Στεφάνου θα αντιληφθείτε γιατί σας το υπενθυμίζω καθώς επί των θητειών του Σ.Κ. προφανώς άλλαξε όψη γιατί:
    • Απέκτησε σχέδιο πόλης και σταμάτησε η αυθαίρετη δόμηση…
    • Οι δρόμοι είναι φαρδείς για τα αυτοκίνητα και όλοι κινούμαστε με άνεση στα υπάρχοντα φαρδιά πεζοδρόμια…
    • Απέκτησε αποχετευτικό δίκτυο και δεν υπάρχουν το χειμώνα ειδικά λύματα στους δρόμους όταν βρέχει…
    • Λειτουργούν ακόμα και σήμερα οι θεσμικές πολιτιστικές εκδηλώσεις που οργανώνονταν και τότε…
    • Λύθηκε το θέμα του κοιμητηρίου, της αποκομιδής των απορριμμάτων και της καθαριότητα της περιοχής
    • Συγχωρέστε με είναι πράγματι τόσα πολλά που μου διαφεύγουν….

    Άραγε δεν μπορείτε να απογαλακτιστείτε ή δεν λαμβάνετε υπόψη σας ότι το μόνο που απομένει στον Σ.Κ. για την όποια υστεροφημία του είναι να αποσυρθεί, και από το παρασκήνιο, και να αφήσει ελεύθερο το χώρο για να αναδειχθούν νέοι στο προσκήνιο και της τοπικής πολιτικής σκηνής;;;

    Ελάτε, λοιπόν, να παρακινήσουμε νέους όχι μόνο ηλικιακά για να δείξουμε ότι θέλουμε να αλλάξουμε πραγματικά την ζωής μας καθώς είναι αποδεδειγμένο ότι οι άνθρωποι που οδήγησαν τα πράγματα στην σημερινή κατάσταση – τέλμα και δεν θέλουν και δεν μπορούν να μας βγάλουν από αυτό.

    Ο άστεγος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/9/13 6:05 μ.μ.

      Απάντηση από υποστηρικτή του Σ.Κ. στον άστεγο, ελπίζοντας ότι και αυτή θα καταχωρηθεί.
      Ενώ μετά από αυτόν ο Αγ. Στέφανος έγινε Παρίσι... Όμως, -Λειτουργούν ακόμα πολιτιστικές και θεσμικές εκδηλώσεις που αυτός ξεκίνησε και κυρίως σε χώρο που αυτός αγόρασε και κανένας δεν αξιώθηκε να αξιοποιήσει (ΤΥΠΕΤ).
      -Με δικές του ενέργειες η αποχέτευση εγκρίθηκε και επι της εποχής του συνδέθηκαν οι πόλεις μας (κεντρικός αγωγός και υπόγεια τούνελ) με τον καταληκτικό σταθμό λυμμάτων στη Λυκόβρυση. Έκτοτε χρειάστηκαν σχεδόν 15 χρόνια για να δρομολογηθεί, το τελευταίο τελικά σταδιο της αποχέτευσης που είναι ανταποδοτικό (πληρώνει ο δημότης).
      - Ο νέος χώρος του κοιμητηρίου, προς το Κρυονέρι, από τότε είχε δεσμευτεί και χρειάστηκαν 15 χρόνια (και βάλε) στασιμότητας.
      - Όσο για τα πεζοδρόμια και τις λεωφόρους είναι γεγονός ότι έκτοτε στον Αγ. Στέφανο, έγιναν διάπλατες ενώ το σχέδιο πόλης πραγματικότητα. Θα σου διαφεύγει ίσως ότι οι αντιπαλοί του με αυτά (και με την εκκλησία) τον πολέμησαν εξαγγέλοντας ότι αν κερδίσουν τις εκλογές όλα αυτά θα τα έφτιαχναν.
      Αφου αναλώνεσαι λοιπόν με την ιστορία εξέτασε και αυτή τη πλευρά και αν κάτι από αυτά εξακολουθεί να σου διαφεύγει, τότε θα είναι από το προσωπικό πρόβλημα που έχεις και δεν μπορείς να δείς.
      Αυτά τα λίγα άστεγε (και ανιστόρητε), με την υπενθύμιση ότι κάτι σαν και σένα, που υποτίθεται ότι θέλουν να συνθέσουν και να απαλλαγούμε από τη σημερινή τραγική μας κατάσταση, κάνουν τα πάντα, ακόμα και με ψέμματα, για να διαιρούν.
      ΑΓΙΟΣΤΕΦΑΝΙΩΤΙΣΣΑ ( και δηλωμένη υποστηρίκτρια του Σ.Κ.)

      Διαγραφή
  38. Ανώνυμος18/9/13 7:40 μ.μ.

    Το παρελθόν αυτής της πόλης είναι αυτό που είναι. Δεν αλλάζει. Και είναι νωρίς ιστορικά να κριθεί. Μέχρι τότε αξίζει να το σεβόμαστε σε όλες τους τις στιγμές.
    Τώρα, δεν μπορεί αυτό να είναι το κριτήρια για τις αλλαγές που απαιτούνται και για τα πρόσωπα που θα τις διαχειριστούν.
    Ευτυχώς, δεν λείπουν οι δυνάμεις και οι προσωπικότητες για να πραγματώσουν αυτή την αλλαγή από το σάπιο καθεστώς, που συζητούν και συνθέτουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος18/9/13 11:40 μ.μ.

    Ο λαός μας δολοφονείται, οι εμφυλιοπολεμικές πρακτικές εντείνονται και κάποιοι ασχολούνται με τους κοροβέσηδες, τους ζαμαναίους τους ζυγουνοσυριζαίους και δεν αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους να πάρουν πρωτοβουλίες να αποτινάξουμε τα σάπια συστήματα που διαφεντεύουν τις ζωές μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Βλέπω πως με κάθε ευκαιρία "διάφοροι" - για να μη πω 1-2 τύποι - προσπαθούν να "τσουβαλιάσουν" γενικώς και αδιακρίτως συγκεκριμένους συμπολίτες μας που ασχολούνται με τα κοινά.
    Έχω κατ' αρχήν να σχολιάσω ότι οι αναφερόμενοι δεν είναι ίδιοι μεταξύ τους και είναι άδικο και υποτιμητικό να "συνδυάζονται" με αυτόν τον τρόπο.
    Και προειδοποιώ ότι αφεξής θα εφαρμόζω με περισσότερη προσήλωση τα υπεσχημένα για τα ανώνυμα σχόλια που αναφέρονται ειρωνικά σε ονόματα.
    Δ/Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή