.

ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΗΓΗΘΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣΤΕ MOZZILA FIREFOX

Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου 2013

Διόνυσος, Ανοικτοί Ορίζοντες (B' έκδοση)

Η νέα δημοτική κίνηση "ΔΙΟΝΥΣΟΣ, ΑΝΟΙΚΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ" έκανε χθες την (αναμενόμενη) πρώτη εμφάνισή της. Επικεφαλής ο δημοτικός σύμβουλος Διονύσης Ζαμάνης, πλαισιωμένος από μια πλειάδα εκλεγμένων συμβούλων, τοπικών παραγόντων και στελεχών. Η νέα κίνηση έδωσε στη δημοσιότητα την ακόλουθη ιδρυτική διακήρυξη, ενώ στις επόμενες μέρες αναμένεται να δώσει και τα ονόματα των ιδρυτικών μελών της.

ΔΙΟΝΥΣΟΣ ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ - ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚHΡΥΞΗ

Φτάνει πλέον
Τρία χρόνια τώρα βιώνουμε την παρακμή της Πόλης, ζούμε σε καθεστώς ασφυξίας, στασιμότητας και αδιαφάνειας.
Παρακολουθούμε τη φαύλη πολιτική μιας δημοτικής αρχής κατώτερης πάσης προσδοκίας, πλήρως ανίκανης να ανταποκριθεί ακόμα και στις στοιχειώδεις ζωτικές ανάγκες των Δημοτών μας.
Παρακολουθούμε την αποθέωση των πελατειακών σχέσεων, του ρουσφετιού και της αναξιοκρατίας.

Αλλάζουμε το σήμερα
Θέλουμε να αλλάξουμε την καθημερινότητας μας, να διαχειριστούμε την εξουσία προς όφελος των Δημοτών και όχι ιδιοτελών συμφερόντων.
Το τρίπτυχο μας
• διαφάνεια, αξιοκρατία, αποτελεσματικότητα
• εξυπηρέτηση του πολίτη και συμμετοχή του στα κέντρα λήψης των αποφάσεων
• ισχυρό δίχτυ κοινωνικής προστασίας κι αλληλεγγύης

Στηρίζουμε
• τη βιώσιμη ανάπτυξη, που δε βασίζεται στη σπατάλη αλλά στην αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων
• την ανοιχτή κι εξωστρεφή πόλη
• τη χρηστή διοίκηση και διαχείριση, μακριά από πελατειακές λογικές
• την συνεργασία με συλλόγους και φορείς
• την ουσιαστική λειτουργία θεσμών όπως, τα Τοπικά Συμβούλια, η Επιτροπή Διαβούλευσης, o Συμπαραστάτης του Δημότη και της Επιχείρησης, το Συμβούλιο Μεταναστών

Οι δεσμεύσεις μας
• Δίκαιη λύση στο οικιστικό πρόβλημα, σύγχρονος πολεοδομικός σχεδιασμός
• Προστασία του δομημένου-φυσικού περιβάλλοντος και των δημοσίων-δημοτικών εκτάσεων
• Σύγχρονες λύσεις στη διαχείριση των αποβλήτων και απορριμμάτων
• Εκσυγχρονισμός και επέκταση των κοινωνικών δομών του Δήμου (Παιδικοί Σταθμοί, Πολυϊατρείο, ΚΑΠΗ, Βοήθεια στο Σπίτι, Συμβουλευτική και Ψυχολογική Υπηρεσία, Κοινωνικό Παντοπωλείο–Φαρμακείο-Φροντιστήριο)
• Εκτεταμένο πρόγραμμα αναβάθμισης των σχολικών μονάδων, των αθλητικών εγκαταστάσεων και υποδομών
• Ανάδειξη του πολιτιστικού πλούτου της Πόλης και στήριξη των συλλογικών του εκφράσεων
• Προτεραιότητα στην ολοκλήρωση και εκτέλεση νέων έργων αποχέτευσης, εκτεταμένο πρόγραμμα τοπικών έργων με ισόρροπη φροντίδα για όλες τις δημοτικές κοινότητες
• Άμεσες παρεμβάσεις και διαρκής φροντίδα για την καθημερινότητα των Δημοτών (καθαριότητα, συντήρηση οδών και υποδομών, πολιτική προστασία)
Μπορούμε

Μας γνωρίζετε καλά.
Από την ασυμβίβαστη στάση μας απέναντι στο καθεστώς κακοδιαχείρισης, αδιαφάνειας και πελατειακών σχέσεων της σημερινής διοίκησης του Δήμου.
Από την ενεργό παρουσία μας στα κοινά και στον επαγγελματικό στίβο.
Θέλουμε να αλλάξουμε τα πράγματα, όχι να διαχειριστούμε τα σημερινά αδιέξοδα.
Έχουμε τη γνώση, την εμπειρία, τις ικανότητες και τα στελέχη για να το πετύχουμε.
Πρόσκληση
Απευθύνουμε Ανοιχτή Πρόσκληση Ένταξης στη νέα δημοτική παράταξη που ανοίγει νέους ορίζοντες για την αναγέννηση και το αύριο του Δήμου μας.
Απευθύνουμε πρόσκληση ισότιμης συνεργασίας στις άλλες αυτοδιοικητικές δυνάμεις που θέλουν μιαν άλλη πορεία του Δήμου και της Πόλης.
Μαζί μπορούμε να φέρουμε ξανά την Ελπίδα στη ζωή μας.


Στο μεταξύ, χτες έγιναν και οι εκλογές για την ανάδειξη οργάνων στον "Διόνυσο Αύριο". Νεώτερα και γι αυτό σε επόμενη έκδοση.

Β' έκδοση: Τα ονόματα 

Οι υπογράφοντες την διακήρυξη της κίνησης "Διόνυσος, Ανοικτοί Ορίζοντες"


Τα εκλεγέντα μέλη της Διοικούσας Επιτροπής της δ.κ. "Ο Διόνυσος, Αύριο"
Στις 11 θέσεις υπάρχουν 7 εκπρόσωποι γεωγραφικών περιοχών και 4 υπεύθυνοι θεματικών ενοτήτων, που είναι οι εξής:
ΚΥΠΡΑΙΟΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ (ΑΓ. ΣΤΕΦΑΝΟΣ)  
ΚΟΥΡΙΔΑΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ (ΑΝΟΙΞΗ)
ΧΑΖΑΠΗ ΜΑΡΙΑ (ΔΙΟΝΥΣΟΣ)  
ΚΛΗΜΗΣ ΝΙΚΟΣ (ΔΡΟΣΙΑ)
ΠΑΠΑΪΩΑNΟΥ ΝΙΚΟΣ (ΚΡΥΟΝΕΡΙ) 
ΠΑΝΔΗ ΕΙΡΗΝΗ (ΡΟΔΟΠΟΛΗ)
ΛΑΣΚΑΡΗΣ ΗΛΙΑΣ (ΣΤΑΜΑΤΑ) 
ΥΦΑΝΤΗΣ ΗΛΙΑΣ (ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝ.- ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ)  
ΠΑΝΑΓΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ) 
ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ ΡΕΝΑ (ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ - ΠΟΛΙΤ.ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΝΟΙΑ - ΥΓΕΙΑ) 
ΜΠΕΤΣΗ ΡΙΤΣΑ (ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ - ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ - ΠΑΙΔΕΙΑ - ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ)

102 σχόλια:

  1. Ανώνυμος21/11/13 4:54 μ.μ.

    Καλή αρχή και στο νέο σχήμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος21/11/13 5:25 μ.μ.

    Πριν από οποιοδήποτε σχόλιο καλό θα ήταν να δούμε ποιοι στελεχώνουν το νέο σχήμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος21/11/13 11:06 μ.μ.

    Γιατί καθυστερείς ΔιονυσοΣκουφίτσα να μας ενημερώσεις για την Διοικούσα Επιτροπή του "ο Διόνυσος Αύριο"; Μήπως για να ρετουσάρεις το ρεπορτάζ για τα παρατράγουδα που συνέβησαν χθες; Σε πληροφορώ ότι, τα νέα έχουν κυκλοφορήσει ευρύτατα και από διαφορετικές πηγές. Και δεν κρύβεται η κατάσταση παρά τις φιλότιμες προσπάθειες κάποιων "προθύμων".
    Τύφλα να έχει ο Καλάφι με τις μεθοδεύσεις. Τον βρίζετε αλλά τον αντιγράφεται στο ακέραιο. Αλλά με όποιον δάσκαλο καθήσεις, τέτοια γράμματα θα μάθεις. Τα χούγια δεν κόβονται.
    Διαφωνείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/11/13 2:38 μ.μ.

      Αγαπητέ Ανώνυμε,
      θα ήθελα να μας γνωστοποιήσεις ποια είναι τα παρατράγουδα στα οποία αναφέρεσαι και σε ποιες ακριβώς μεθοδεύσεις αναφέρεσαι - με το ονοματεπώνυμο σου-.
      ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος22/11/13 10:54 π.μ.

    Ζαμάνη δεν μας πείθεις δεν μας πείθεις....Να σε ρωτησούμε Κε Ζαμάνη 2 πραγματάκια και αν νομιζείς ότι μπορείς να απαντήσεις μέσα απο αυτό το βήμα θα έχει ενδιαφέρον , αν πάλι δεν μπορείς να απαντήσεις πές μας που μπορουμε να απευθυνθουμε..
    1ο Ερώτημα (Δίκαιη λύση στο οικιστικό πρόβλημα) τι ακριβώς εννοείτε με την δίκαιη λύση στο Οικιστικό ??
    2ο Ερώτημα (Σύγχρονες λύσεις στη διαχείριση των αποβλήτων και απορριμμάτων) Τι ακριβώς προτείνετε , μπορειτε να μας πείτε κάτι συγκεκριμένου επ αυτού??

    Ο Ταραξίας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος22/11/13 3:43 μ.μ.

    ΕΙΔΑ ΞΑΦΝΙΚΑ ΟΤΙ ΕΚΛΕΙΣΕ Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΩΝ ΣΤΟ ΦΑΤΣΟΒΙΒΛΙΟ. ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ; ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΤΟΥΣ. ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/11/13 5:45 μ.μ.

      Αν εννοείς αυτους που αποχωρήσανε Από το Βορρια τότε έπεσες διάνα!!!!!!..... Τώρα έχουν πιάσει μεγαλύτερο στέκι........!!! Και εκεμπουν πανελαδικα.......

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος22/11/13 5:30 μ.μ.

    Διονυσοσκουφίτσα,

    Αν ξέρεις τα ονόματα να τα αναρτήσεις μπας και ησυχάσουν οι σεναριογράφοι των παρασκηνίων γιατί αυτό μόνο τους τρέφει οι ίντριγκες και τα παρασκήνια και να βλέπουν παντού φαντάσματα του παρελθόντος για να δημιουργούν φοβικά σύνδρομα και απογοήτευση στους Πολίτες....

    Στόχος τους να συνεχίσουν να προσφέρουν τις βρώμικες υπηρεσίες τους για μια ακόμη φορά στη διαπλοκή, στο σάπιο κατεστημένο του σήμερα και στα φερέφωνά του καθώς και στα κάθε είδους κομματικά και οικονομικά συμφέροντα ή εξαρτήσεις.

    Αν πάλι έχουν δίκιο θα προσφέρουν ανεκτίμητη υπηρεσία την παράταξη «Ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ ΑΥΡΙΟ» να απαλλαγεί άμεσα απ' αυτά τα καρκινώματα του παρελθόντος, αν έχουν, ωστόσο, τη δύναμη έστω και κρυπτόμενοι στην ανωνυμία τους να κατονομάσουν τα παρατράγουδα συγκεκριμένα με «αριθμό και διεύθυνση».

    Σε άλλη περίπτωση πρόκειται για κοινούς ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ.

    Ο Συμπολίτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος22/11/13 5:34 μ.μ.

    ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΠΑΙΔΕΣ. ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητέ Συμπολίτη
    Αναμένω κι εγω τηνεπίσημη ανακοίνωσή τους.
    Δ/Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος23/11/13 11:13 π.μ.

      Τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας για την Διοικούσα Επιτροπή της Δημοτικής Παράταξης O ΔΙΟΝΥΣΟΣ ΑΥΡΙΟ μπορεί όποιος θέλει να τα μάθει από το επίσημο site της παράταξης www.dionysosavrio.gr

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος22/11/13 6:20 μ.μ.

    Ο Γιώργος Δαρδανός με δήλωσή του αποχώρησε από την δημοτική κίνηση Ο Διόνυσος Αύριο.
    Ανεμομαζώματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος22/11/13 8:55 μ.μ.

    Όλοι είστε μαθητευόμενοι μάγοι. Οδηγείτε ομως έτσι τα πράγματα στην ήττα. Ζαμάνηδες, Ζυγούνες, Λυδίες,Δ/τσες, Ανοιχτοί ορίζοντες, Διόνυσος μεθαύριο,με αυτά και μαυτά κάνετε τον ολίγιστο μάγκα.Και αυτοί τη φορά τα πράγματα αποφάσισαν να τα οδηγήσουν μέτριοι. Περαστικά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος22/11/13 9:37 μ.μ.

    Ο ολίγιστος είναι πλήρως απομονωμένος και από τα τελευταία στηρίγματα, που του απέμειναν στον συντηρητικό χώρο. Βαδίζει κατευθείαν στο γκρεμό και θα δώσει μάχη κυριολεκτικά για να μπει στο 2ο γύρο.
    Δεν καταλαβαίνω όμως εσύ τι ζόρι τραβάς.
    Μήπως θέλεις να αναλάβεις εργολαβικά καλά και σώνει να μας σώσεις;
    Μυρίζει ναφθαλίνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος22/11/13 10:46 μ.μ.

    Δεδομένου του γεγονότος ότι η τελειότητα ,αν και επιθυμητή ,δύσκολα μπορεί να επιτευχθεί από τον άνθρωπο ,θεωρώ ότι αν οι μέτριοι συνειδητά αποφασίσουν να ασχοληθούν για την εύρεση λύσεων σε προβλήματα που ταλανίζουν τον Δήμο μας σίγουρα θα τα καταφέρουν καλύτερα από αυτόν που θεωρεί τον εαυτό του τέλειο ή μάστορα ή αρχηγό ή ηγέτη .
    Φιλικά
    scorch

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος23/11/13 2:52 π.μ.

    Για τα ζόρια, τις ναφθαλίνες, τους σωτήρες και τις εργολαβίες... "Η βλακεία είναι ανίκητη". Αν 9.37μμ. διακρίνεις σε αυτό τον εαυτό σου μάθε ότι το έχει πει ο Αϊνστάιν. Φίλε μου (και ελπίζω φέρελπη νέε) θα είναι χρήσιμο να ξέραμε κάτι και για σένα. Αρκεί βέβαια αυτό το κάτι να έχει ενδιαφέρον. Γιατί διαφορετικά είναι λόγια του αέρα, τζάμπα (και εκ του ασφαλούς) μαγκιές. Κατά τα άλλα, πίστεψέμε, καλή επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος23/11/13 7:51 π.μ.

    Δείτε στο site "ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ" την πρόσκληση της παράταξης για τη παρουσίασή της στους πολίτες και στα τοπικά Μ.Μ.Ε, στο Gala, στις 30/11/13 και τους 72 υποψήφιους που τη στηρίζουν .. (σχεδόν όλοι οι προηγούμενοι υποψήφιοι της Α.Δ.Κ., πλην κάποιων εξαιρέσεων ...) ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος23/11/13 10:09 π.μ.

    Καλημερα φιλες & φιλοι της Δ/Σ.

    Επειδη αρκετα πραγματα εχουν γινει τελευταια ειναι, ισως, ωρα να καμουμε μια ανασκοπηση.

    Ο τωρινος δημαρχος αγωνιζεται να κρατησει ζωντανο το σχημα του παρα τα τραυματα και τις ανοιχτες πληγες. Εχει το πλεονεκτημα της αναγνωρισιμοτητας και των τριων χρονων στην "καρεκλα". Πολλοι απλοι δημοτες που δεν πολυενδιαφερονται και δεν πολυασχολουνται τον γνωριζουν απεναντι σε αλλους που τους ειναι εντελως αγνωστοι. Εξαλλου ο Καλαφατελης εχει προσωπικοτητα και ιδιοσυγκρασια που βοηθουν στην δημοφιλια του. Η δεξαμενη ψηφων της ενωτικης πρωτοβουλιας είναι πλουσια και ειναι βεβαιο οτι καποιοι απο τους δικους του θα θελησουν να ξεκινησουν με αυτο το πλεονεκτημα. Και θα το κανουν. Απο αυτους θα χασει ο Καλαφατελης και οχι απο τη δυναμική των απεναντι.

    Στην αρενα βγηκε και ο Ζαμανης. Μετα τις αποτυχημενες αποπειρες συνεργασιας με τα υπολοιπα σχηματα εκτιθεται και αυτος. Εχει διπλα του σχεδον ολη την ΑΔΚ. Λιγες οι απουσιες. Εχει και καποιες καλες μεταγραφες. Και κινειται εντατικα. Μεχρι σημερα δεν εχει κανει το μεγαλο αλμα αλλα είναι εκει. Εχει δημιουργησει ενα σημαντικο πολο και θα το παλεψει μεχρι τελους παρα τις κλειστες πορτες που συναντα σε καποιες περιπτωσεις. Και αυτες οι πορτες σχετιζονται με τους παικτες που ειναι σε αναμονη.

    Η ομαδα με την "ταυτοτητα ΣΥΡΙΖΑ" αφου δεν προκοψαν (οπως και στην περιπτωση Ζαμανη) οι συνεργασιες τραβαει το δικο της δρομο αλλα το γεγονος οτι δεν εχει συγκροτησει σχημα σημαινει οτι συναντα προβληματα. Καποια εχουν να κανουν με τη διεισδυση και την απηχηση στους δημοτες. Καποια εχουν να κανουν με τα εσωτερικα τους.

    Η ΛΑΣ/ΚΚΕ δεν θα δημιουργησει εκπληξεις. Η Συμμαχια είναι πολυ μικρη και θα γινει ουρα σε καποιον Καλαφατελη.

    Ο Διονυσος Αυριο μετα από μηνες εξελεξε διοικουσα και θα εκλεξει συντονιστικη. Επικεφαλης δεν θα υπαρχει. Το σχημα ξεκινησε με τον αερα του διαφορετικου. Ανοιχτο στην κοινωνια. Με προταση που προκαλεσε το ενδιαφερον πολλων. Απο τις τελευταιες κινησεις και τη δραστηριοποιηση συγκεκριμενων ετεροκινουμενων και μεσαιας κατηγοριας παραγοντων μπορουν να βγουν συμπερασματα για να ολοκληρωθει η εικονα.

    Το καινουργιο σχημα θα χρησιμοποιηθει σαν οχημα για να συναντηθουν Πεππας και Νικητοπουλος. Κινηση ματ απο τους παλιους. Κλεβουν την προικα του Καλαφατελη. Τραβανε μεγαλο κομματι ΣΥΡΙΖΑ. Χτυπανε το Ζαμανη εκει που εχει καταφερει να εχει ερεισματα (Διονυσο, Ροδοπολη). Εχουν μαζι και τους Ενεργους (πρωην Συμμαχιτες) που ειναι ηδη μεσα. Το παιχνιδι το παιζουν Κουριδακης (για λογαριασμο Νικητοπουλου) και Λασκαρης (για λογαριασμο Πεππα). Οι υπολοιποι ειτε είναι στο κολπο, ειτε ειναι διακοσμητικοι, ειτε είναι αφελεις και αιθεροβαμονες ερασιτεχνες.

    Καπως ετσι θα τελειωσει το παραμυθι και θα ζησουν αυτοι καλα και οι δημοτες χειρότερα.

    Διονυσιώτης (εξ Αλεξανδρουπολεως)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος23/11/13 3:43 μ.μ.

    Η ανάλυση του Διονυσιώτη (εξ Αλεξανδρουπόλεως) δίνει τροφή για πολλή συζήτηση. Έχει ενδιαφέρουσες εκτιμήσεις και πληροφορίες αλλά και αστοχίες. Δεν θα αναφερθούμε σήμερα σε αυτές.

    Ο σημερινός δήμαρχος είναι πλήρως απομονωμένος από τα σημαντικότερα στηρίγματα, που του πρόσφεραν τη νίκη το 2010. Έχει απομείνει με δευτεράντζες και παρακάτω. Και βλέπει με μελαγχολία το τέλος να έρχεται αναπότρεπτα.

    Το μόνο ισχυρό στήριγμα, που τυπικά παραμένει ακόμη κοντά του, είναι εκείνο των δυνάμεων που έχουν αναφορά στη ΝΔ (Σακελλαρίου Φρόσω και Διονύσης, Πέππας Νίκος, Καρυστινός Νίκος). Αλλά και αυτό ετοιμάζεται δραστήρια γι΄ άλλη γη, γι΄ άλλα μέρη. Οι διεργασίες στο χώρο αυτό εντάθηκαν μετά το δημοσίευμα του Τύπου της Κυριακής, όπου ανέφερε ότι στο Διόνυσο το χρίσμα της ΝΔ «γέρνει» προς τον Νίκο Πέππα.

    Έκτοτε, ξεκίνησαν πυρετώδεις συζητήσεις που ανέδειξαν τις 2 τάσεις που συνυπάρχουν αυτήν την στιγμή, χωρίς να γνωρίζουμε ακόμη τι θα γίνει αύριο.
    Η μια τάση, της Νομαρχιακής Επιτροπής με τους Σακελλαρίου να κυριαρχούν, δεν επιθυμεί χρίσμα από τη ΝΔ σε κανέναν αλλά «υπόγεια» στήριξη προς τον «Γιαννάκη», όπως λένε χαρακτηριστικά.
    Η άλλη τάση, εκείνη του Νίκου Πέππα (με τον οποίο συμπλέει πλήρως ο Ηλίας Λάσκαρης ήδη από την εποχή ακόμη που ήταν στη Συμμαχία), ξεκίνησε συζητήσεις με την ηγεσία της ΝΔ και αποδέχεται το χρίσμα, με τον όρο ότι η υποψηφιότητα του θα στηριχθεί από ολόκληρη τη ΝΔ (υπονοώντας την Νομαρχιακή Επιτροπή των Σακελλαρίου).

    Είναι σίγουρο ότι, αν η ηγεσία της ΝΔ «γείρει» τελικά προς τον Νίκο Πέππα, θα σαρωθούν οι όποιες αντιρρήσεις της Νομαρχιακής. Όπως έγινε αντίστοιχα το 2010 με το ΠΑΣΟΚ, που παρότι η Νομαρχιακή του Επιτροπή αντιτάχθηκε στην στήριξη Καλαφατέλη, η ηγεσία και οι βουλευτές Αττικής στήριξαν ανοιχτά Καλαφατέλη.

    Εδώ παίζει δυνατά και το σενάριο της στήριξης των κομμάτων της συγκυβέρνησης στο πρόσωπο ενός υποψηφίου από τη ΝΔ αλλά όχι του Καλαφατέλη, δηλαδή τελικά του Πέππα. Έχει απασχολήσει σοβαρά και κάποιους κύκλους του τοπικού ΠΑΣΟΚ, που συμμετέχουν στην κίνηση «Ο Διόνυσος, Αύριο» και φλερτάρουν δυνατά με την υποψηφιότητα Πέππα, συμπλέοντας με τον Λάσκαρη.

    Να σημειωθεί εδώ ότι, πρόσφατα βολιδοσκοπήθηκε η Νομαρχιακή του ΠΑΣΟΚ από τα κεντρικά, με το ερώτημα «θα στηρίξουμε πάλι Καλαφατέλη»; Αλλά συνάντησε την ομόθυμη αντίδραση τους.

    Αξίζει, τέλος, να σταθούμε στην πλήρη ρευστοποίηση και περιθωριοποίηση της Συμμαχίας για τον Πολίτη, που ενώ έληξε η προθεσμία για την υποβολή υποψηφιοτήτων για νέο Πρόεδρο στη συνέλευση της 1ης Δεκεμβρίου, δεν κατέθεσε κανένας το ενδιαφέρον του. Οπότε, έχουν πέσει τώρα όλοι πάνω στον νυν πρόεδρο της να παραμείνει ισόβιος.

    Αυτά προς το παρόν και σύντομα θα επανέλθουμε δριμύτεροι και με περισσότερες πληροφορίες.


    Παρατηρητής (εξ Αλεξανδρείας)



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος23/11/13 3:47 μ.μ.

    Ευφάνταστος ο εξ Αλεξανδρουπόλεως Διονυσιώτης. Έχουμε δει όμως τόσα πολλά που τίποτε πια δεν είναι αδύνατο ή απίθανο. Επιπλέον, το κόλπο με τους "λαγούς" είναι συνηθισμένο στην περιοχή. Και αφού υπάρχει δοκιμασμένο κόλπο γιατί να ανακαλύπτουμε τον τροχό; Οι επόμενες κινήσεις των πρωταγωνιστών θα αποδείξουν το αληθές ή το ανεδαφικό του σεναρίου. Πάντως, πρέπει να παραδεχθούμε ότι οι... Θρακιώτες έχουν φαντασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος23/11/13 4:13 μ.μ.

    Είδα πριν λίγο την ιστοσελίδα της κίνησης "Ο Διόνυσος Αύριο".
    Πάνω πάνω στο λογότυπο της κυριαρχεί κατά 90% το μπλε και υπάρχει σαν συμπλήρωμα ένα 10% πράσινο.
    Το πιάσαμε παιδιά το υπονοούμενο, η συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ σε τοπικό επίπεδο. Και το πράσινο, όπως και στην κεντρική πολιτική σκηνή, συνιστώσα του Σαμαρά.
    Και εις ανώτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος23/11/13 7:36 μ.μ.

      Η εμφάνιση της ιστοσελίδας είναι προσωρινή, το ίδιο και τα χρώματα και το λογότυπό της. Αλλά αυτό δεν είναι το μείζον.
      Οποιοσδήποτε σχετικά έμπειρος στα social media βλέπει ότι το site έχει δημιουργηθεί πάνω σε μια ανοικτή πλατφόρμα, που επιτρέπει την αμφίδρομη πληροφόρηση. Δηλαδή όλα τα μέλη και οι φίλοι, αλλά και οι απλοί πολίτες, θα έχουν την ευκαιρία να καταθέτουν την άποψή τους, να ασκούν κριτική και να προτείνουν ιδέες. Στη βάση αυτή η παρατήρησή σου είναι καλοδεχούμενη.
      Το ίδιο καλοδεχούμενες είναι κάθε είδους κριτικές και επισημάνσεις. Όσο ενοχλητικές και αν φαίνονται, είναι χρήσιμες. Γιατί υποδεικνύουν πράγματα που συνήθως αγνοούμε ή δεν μας αρέσει να ακούμε. Πλην όμως είναι υπαρκτά, τουλάχιστον στην αντίληψη κάποιων συμπολιτών μας.
      Αλλιώς δεν έχουμε τίποτα καινούριο να προσθέσουμε στα δημοτικά πράγματα.
      Και ευτυχώς το τόσο προχωρημένο καταστατικό της κίνησης κατοχυρώνει τα παραπάνω.

      Στέφανος Μιχιώτης

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος23/11/13 8:48 μ.μ.

      Παρέλειψα να αναφέρω ότι το site έστησε και μάλιστα μέσα σε χρόνο ρεκόρ ο φίλος Μάνθος Τσιλπιρίδης.

      Διαγραφή
  19. Ανώνυμος23/11/13 6:12 μ.μ.

    Κάτι από την Ασκητική του Καζαντζάκη σε απάντηση σχολίων που πρέπει να βρίσκουν κάτι άσχημο πίσω από οτιδήποτε καινούργιο:
    "Μα εγώ, ο Νους, με υπομονή, με αντρεία, νηφάλιος μέσα στον ίλιγγο, ανηφορίζω. Για να μην τρεκλίσω να γκρεμιστώ, στερεώνω απάνω στον ίλιγγο σημάδια, ρίχνω γιοφύρια, ανοίγω δρόμους, οικοδομώ την άβυσσο.

    "Αργά, με αγώνα, σαλεύω ανάμεσα στα φαινόμενα που γεννώ, τα ξεχωρίζω βολικά, τα σμίγω με νόμους και τα ζεύω στις βαριές πραχτικές μου ανάγκες.

    "Βάνω τάξη στην αναρχία, δίνω πρόσωπο, το πρόσωπο μου, στο χάος."
    scorch

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος23/11/13 7:24 μ.μ.

    Το καινούργιο δεν υπάρχει επειδή κάποιοι αυτοπροσδιορίζονται έτσι και κλείνουν τη λέξη αυτή από το πρωϊ μέχρι το βράδυ και σε όλες τις πτώσεις. Το κρίνει η πόλη και οι πολίτες της, κανείς άλλος.
    Πόσα καινούργια και καινούργια δεν ακούσαμε στην πολιτική ζωή και την τοπική σκηνή κι αποδείχτηκαν πομφόλυγες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος23/11/13 8:33 μ.μ.

    Κύριε Μιχιώτη,
    συγγνώμη που παρεμβαίνω στα εσωτερικά σας αλλά αυτό το "προχωρημένο καταστατικό" δεν εμπόδισε τις λιστομαχίες,
    τόσο γνώριμες στα παλιό και φθαρμένο πολιτικό μας σύστημα.
    Στην πράξη κρίνονται όλα και όχι στην διακήρυξη καλών προθέσεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος24/11/13 1:50 π.μ.

      Έχετε δίκιο ότι όλα στη πράξη κρίνονται και όχι στις διακηρύξεις. Ούτε ισχυρίζομαι ότι οποιοδήποτε έγγραφο μπορεί να αλλάξει νοοτροπίες ετών (για να μην πω αιώνων). Αυτό είναι δουλειά των ανθρώπων, εκείνων τουλάχιστο που δε φοβούνται να σπάσουν αυγά και που δεν κάνουν εκπτώσεις λόγω φιλίας ή παρέας.

      Για σκεφτείτε όμως, πόσο αυτό διευκολύνεται αν υπάρχουν θεσπισμένες διαδικασίες όπως:
      - τις κρίσιμες αποφάσεις δεν τις παίρνει ένας αρχηγός (που εδώ δεν υπάρχει), αλλά η σύνοδος των μελών
      - η διοίκηση της παράταξης λογοδοτεί τακτικά τόσο εντός όσο και στον κόσμο
      - τους υποψήφιους για κάθε θέση ευθύνης τους ανακηρύσσει η Συνέλευση και σ' αυτήν όλοι δίνουν λογαριασμό
      - οι συνεδριάσεις των οργάνων είναι ανοικτές και οι αποφάσεις τους δημόσια ανακοινώσιμες
      - κι αν κάποιος την δει αλλιώς, το 10% μόνο των μελών αρκεί για να ζητήσει τη σύγκληση έκτακτης συνέλευσης κλπ

      ΣΜ

      Διαγραφή
  22. Ανώνυμος23/11/13 10:47 μ.μ.

    Ότι και όσα να θέλουν κάποιοι να προσάψουν στο Ζαμάνη, δεν πρέπει να ξεχάσουμε ότι, στάθηκε από την αρχή ακλόνητο ανάχωμα στην επέλαση του καθεστώτος Καλαφατέλη με όσα αυτό συνεπάγεται.
    Την ίδια ώρα, που πολλοί νεόκοποι και όψιμοι αντι-Καλαφατελικοί συνέβαλαν αποφασιστικά στην ανάδειξη του, τον στήριξαν άλλοι για περισσότερο ή λιγότερο χρονικό διάστημα στις επιλογές του και κάποιοι άλλοι, αν δεν τους διέγραφε, δεν ξέρω αν θα ήσαν ακόμη μαζί του.
    Δεν αναφέρομαι σε αυτούς από τη ΝΔ, που συζητούν τώρα πυρετωδώς το άδειασμα του, αφού προηγουμένως βεβαίως, βεβαίως ..... ψηφίσουν πανηγυρικά τον προϋπολογισμό (θεός να τον κάνει) του 2014.
    Να μην τα ξεχνάμε κι αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος24/11/13 12:03 π.μ.

    Αγαπητέ 7:24 μ.μ. το καινούργιο υπάρχει αλλά κπ δεν θέλουν να το δουν επειδή δεν έχουν διάθεση ,φοβούνται ,είναι βολεμένοι στο παλιό ,αιτιολογίες πολλές .Εξάλλου αν κάτι δεν δοκιμαστεί η κριτική θεωρείται άκαιρη .
    scorch

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος24/11/13 12:06 π.μ.

    "Προχωρημένο καταστατικό". Μπορεί, αλλά τάδε έφη ο - ή έστω ένας - από τους συντάκτες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος24/11/13 9:46 π.μ.

    Δύο λοιπόν εξουσίες. Του εκλεγμένου και της μη εκλεγμένης από το σύνολο των πολιτών, συνόδου των μελών. Καλά και πάρα πολύ επικίνδυνα κρασιά. Θεσμοθετημένα παράκεντρα εξουσίας απο τη πίσω πόρτα. Απαπαπαπα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος24/11/13 10:59 π.μ.

      Κλασική αντίληψη ανθρωποβοσκού.
      Σε μας αγαπητέ αυτά τα αρχηγοκεντρικά και τα "συναλλακτικά" ήθη δεν χωράνε. Γιατί δεν δοκιμάζεις αλλού;

      Εμείς ζητάμε την ψήφο του λαού για τις θέσεις μας, όχι για τα ρουσφέτια του μέλλοντος. Εμείς θέλουμε οι δημοτικοί μας σύμβουλοι να είναι εκπρόσωποι της παράταξης και όχι κολλητοί του δημάρχου.

      Και το σημαντικότερο, εμείς δεν αποφεύγουμε τη λογοδοσία στο κοινό, ούτε την περιχαρακώνουμε στους 4 τοίχους ενός δημοτικού συμβουλίου το κατακαλόκαιρο.

      Αν τα καταφέρουμε (εμπράκτως) είναι το σημαντικότερο που μπορούμε να προσφέρουμε. Θα δείξουμε ότι κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει!

      ΣΜ

      Διαγραφή
  26. Ανώνυμος24/11/13 9:51 π.μ.

    Θεωρούν κάποιοι ότι, το νέο σχήμα προέκυψε από παρθενογένεση;
    Μα αρκετοί από τους πρωταγωνιστές του σήμερα, τα ίδια μας έλεγαν και για τον Καλαφατέλη το 2010 και αποδείχτηκε ότι ήσαν φούσκες και λόγια του αέρα. Και οι ίδιοι αναξιόπιστοι, αφού άσκησαν εξουσία από διάφορες θέσεις δίπλα στον μεγάλο αρχηγό.
    Τώρα, είδαν το φως το αληθινό και αποφάσισαν να μας σώσουν;
    Να μην τα ξεχνούν αυτά όσοι αναλαμβάνουν εργολαβικά την προπαγάνδα τους, γιατί οι πολίτες γνωρίζουν καλά πρόσωπα και καταστάσεις και δεν μασάνε πια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος24/11/13 10:23 π.μ.

    Καλό είναι οι ευφάνταστες προπαγανδιστικές πένες του σχήματος "Ο Διόνυσος Αύριο", που προσπαθούν εναγώνια να πείσουν τους πολίτες ότι αποτελούν το νέο, το καινούργιο, το αύριο
    να μας πουν πως εξηγούνται οι πρώτες αποχωρήσεις με το καλημέρα, οι καθημερινές δημόσιες αλληλο-καταγγελίες και συντροφικά μαχαιρώματα και όλες οι σκοτεινές υπόγειες ίντριγκες των διαφόρων ομάδων στο εσωτερικό τους;
    Αυτό πια δεν είναι το Αύριο, μυρίζει έντονα το απόλυτο Χθες.
    Να μην τα ξεχνάνε αυτά, γιατί θα ακολουθήσει ορυμαγδός και άλλων αποκαλύψεων.
    Ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος24/11/13 10:51 π.μ.

    Αγαπητέ Φίλε της 9:46 «θεσμοθετημένα παράκεντρα εξουσίας από την πίσω πόρτα» όπως αναφέρεις όχι μόνο δεν υπάρχουν αλλά μάλλον δεν έχεις αντιληφθεί ότι τα παράκεντρα δεν θεσμοθετούνται. Αυτό που το εν λόγω καταστατικό ανατρέπει σε σχέση με την μέχρι σήμερα κρατούσα καταστροφική όπως αποδεικνύεται αντίληψη είναι την "ΕΝΟΣ ΑΝΔΡΟΣ ΑΡΧΗ" και βεβαίως αυτό μπορεί να μην σου αρέσει γιατί δεν αφήνει περιθώρια για τη ανάπτυξη παράκεντρων ή παραμάγαζων που από ότι φαίνεται τα ξέρεις πολύ καλά γιατί αυτά μάλλον σε συντηρούν.

    Θα σε προέτρεπα αφού διαβάσεις το καταστατικό να έρθεις στην πρώτη δημόσια συνεδρία της Διοικούσας Επιτροπής της δημοτικής κίνησης «Ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ ΑΥΡΙΟ» για να δεις «ιδίοις όμμασι» αυτά τα φοβερά όπως νομίζεις παράκεντρα πως λειτουργούν και πως αποφασίζουν.

    Αν έχουν τα «κότσια» ας το κάνουν και οι άλλες κινήσεις θα είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα δημοκρατίας και μάλιστα άμεσης.

    Π.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος24/11/13 1:48 μ.μ.

    Αφού δεν μπορούν να εκλεγούν ούτε σύμβουλοι (ΠΠ,ΣΜ,ΠΣ και σία) ονειρεύονται εξουσία της πίσω πόρτας. Φούτσες μπλέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος24/11/13 2:03 μ.μ.

    Ο Καζαντζάκης έγραψε και τούτο:
    " Δεν υπάρχουν ιδέες
    υπάρχουν μονάχα άνθρωποι
    που κουβαλούν τις ιδέες
    κι αυτές παίρνουν το μπόι
    του ανθρώπου που τις κουβαλάει".

    Και για την αντιγραφή
    Παρατηρητής (εξ Αλεξανδρείας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος24/11/13 3:07 μ.μ.

    παλια υλικά απο κατεδαφηση και βαρίδια βλεπω εγω στο Διονυσο Αύριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος24/11/13 4:30 μ.μ.

    Μπορεί κανείς να μου εξηγήσει γιατί στην ανάρτηση "ΔΙΟΝΥΣΟΣ, ΑΝΟΙΚΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ" οι περισσότεροι ασχολούνται με τη παράταξη "ΔΙΟΝΥΣΟΣ, ΑΥΡΙΟ" ? Γιατί κανένας δεν σχολιάζει τη παράταξη της παρούσας ανάρτησης ? Γιατί κανένας δεν βλέπει πίσω από το παραβάν αυτής της παράταξης, η οποία παραπέμπει σε παλαιότερη ανάρτηση της Διονυσοσκουφίτσας "Καινούρια κρασιά σε παλιά ασκιά" και γιατί κανένας δεν αναρωτιέται τους λόγους που 30 περίπου από τους προηγούμενους υποψήφιους της Α.Δ.Κ. δεν στηρίζουν εκ νέου τη "μεταμφιεσμένη" νέα (?) παράταξη ? Πολλά "γιατί" .. Απαντήσεις έχουμε άραγε ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος24/11/13 6:00 μ.μ.

    Τουλάχιστον αυτοί ξέρουν που πάνε και πως.
    Οι άλλοι (Ο Διόνυσος Αύριο) βυζαντινολογούν ακαταπαύστως και ουσία υπό το μηδέν. Στο μεταξύ τα πράγματα τρέχουν κι αυτοί τρώνε τα σωθικά τους. Το καταστατικό τους μάρανε.
    Ε, και; Θάχουν ένα πολύ ωραίο χαρτί και δεν θα ξέρουν και με ποιους να το λειτουργήσουν. Τι μας νοιάζουν εμάς αυτά όλα, όταν προς τα έξω βγάζουν ένα απίστευτο αλαλουμ, που βγάζει μάτι;
    Φαίνεται ότι το σπορ αυτό είναι ενδημικό στο Διόνυσο.
    Στο μεταξύ σε 5,5 μήνες θα έχουμε εκλογές.
    Προχωρείστε έτσι και το χάος είναι προ των πυλών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος25/11/13 12:05 π.μ.

    AΝΟΙΧΤΟΊ ΟΡΊΖΟΝΤΕΣ, ΔΙΟΝΥΣΟΣ ΑΥΡΙΟ, ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ, όσοι ασχολιέστε με τα δημοτικά τα έχετε κάνει μούσκεμα και απο αυτοκριτική μηδέν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος25/11/13 12:05 π.μ.

    Αποκλειστικό.
    Την Κυριακή 1/12, η Συμμαχία έχει προγραμματίσει συνέλευση της για την εκλογή -εκτός των άλλων- και προέδρου.
    Ε,λοιπόν πέρασε η προθεσμία για την κατάθεση υποψηφιοτήτων και δεν κατέθεσε ενδιαφέρον κανένας.
    Απολύτως κανένας. Ούτε καν ο κ. Μπούσμπουρας που πριν λίγο καιρό είχε ξαμοληθεί στις ρούγες και διαφήμιζε την υποψηφιότητα του για ..... δήμαρχος.

    Αυτή είναι η φυσιολογική κατάληξη της κωλοτούμπας στήριξης Καλαφατέλη στις 4 Μαρτίου 2013. Αξιολύπητοι , άβουλοι και μοιραίοι.
    Καληνύχτα Συμμαχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος25/11/13 8:11 π.μ.

    Bεβαίως και ξέρουν πού πάνε και πώς στη παράταξη "ΔΙΟΝΥΣΟΣ, ΑΝΟΙΚΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ", Ανώνυμε 6.00 μ.μ. .. πάντα ήξεραν .. τελική επιδίωξη "η Καρέκλα !" .. με ό,τι αυτό συνεπάγεται .. ! Μόνο που επί 3+ χρόνια είχαν ξεχάσει τους συνοδοιπόρους τους και όλους όσους τους βοήθησαν με προσωπική δουλειά και ψήφους για να φτάσουν εκεί που έφτασαν και από τη θέση της Αντιπολίτευσης να μπορούν να έχουν λόγο και αιτία για να διεκδικήσουν και πάλι το Δήμο και τους θυμήθηκαν ξανά 5,5 μήνες πριν τις εκλογές ! Αυτό στο χωριό μου λέγεται ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ ! .. και φυσικά να μη ξεχνάμε ότι το "Χθες" δείχνει το "Σήμερα" και προμηνύει το "Αύριο" ! .. όπως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι άνθρωποι δεν αλλάζουν βασικό χαρακτήρα .. απλά μασκαρεύονται μέχρι να βρουν τα επόμενα θύματά τους που θα τους βοηθήσουν να πετύχουν το σκοπό τους και μετά να τους αγνοήσουν κι αυτούς, όπως τους προηγούμενους ... Αλλωστε, σ΄αυτή τη ζωή, πάντα υπάρχουν οι θύτες και τα θύματα .. αρκεί να διαλέξει ο καθένας ποιό ρόλο θέλει να παίξει .. ! Οσο για το "ΔΙΟΝΥΣΟ, ΑΥΡΙΟ", κάποια στιγμή, έγκαιρα ελπίζω, θα βρεί το δρόμο του .. αρκεί οι πρωτεργάτες του να μείνουν σταθεροί στις αξίες και τα πιστεύω τους .. έστω κι αν χρειαστεί να μείνουν λίγοι και καλοί .. γιατί αυτούς χρειάζονται ο τόπος και οι Δημότες τελικά, από όποια παράταξη κι αν προέρχονται : ΛΙΓΟΥΣ και ΚΑΛΟΥΣ !!

    "Διός νους"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/11/13 2:45 μ.μ.

      Λίγοι και καλοί !!!!Θα συμφωνήσω.
      scorch

      Διαγραφή
  37. Ανώνυμος25/11/13 12:53 μ.μ.

    Λίγοι και καλοί στη γωνία.
    Όσο δε ποιο λίγοι και καθαροί, τόσο το καλύτερο, γιατί έτσι αποφεύγουμε τη μόλυνση.
    Και οι πολλοί και κακοί στην εξουσία.
    Ωραία λογική "Διός νους".
    Στο μεταξύ μέχρι να συνέλθετε, θα έχουν περάσει οι εκλογές.
    Θα μου πεις, υπάρχουν κι οι επόμενες εκλογές, υπάρχουν κι οι μεθεπόμενες και ούτω καθεξής θα πρόσθετα εγώ.
    Είναι κι αυτό μια κάποια λύσις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος25/11/13 7:04 μ.μ.

    Μη συγχαίουμε τα πράγματα. Ο εξ Αλεξανδρουπόλεως Διονυσώτης υπάγεται στην κατηγορία. Πας. Θραξ, Βλάξ, Ενώ ο απο Αλεξανδρείας συγγενεύει τουλάχιστον με κάποιο μεγάλο μας ποιητή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/11/13 12:18 μ.μ.

      Θλιβερέ α-μόρφωτε και αν- ελλήνιστε πριν από την υπεροπτική σχολιογραφία σου προτείνω μελέτη του βιβλίου της Γλώσσας της Γ΄ δημοτικού!

      Διαγραφή
  39. Ανώνυμος25/11/13 8:55 μ.μ.

    Όλοι τους απογοητευτικά λίγοι. Όλοι τους θέλουν εξουσία. Αυτή όμως κατακτιέται και δεν χαρίζεται και οι πρωταγωνιστές για την εξουσία στο δήμο μας είναι τραγικά λίγοι. Αφήστε τα μεταξύ σας λιβανίσματα και γίνετε πατριώτες. Κύριοι μας οδηγείτε στην ήττα. Λόγιανπολλά, λόγια άπνοα, λόγια ήττας. Βέβαια μεταξύ σας σαρώνετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος25/11/13 11:43 μ.μ.

    Μην σας πιάνουν οι εγωϊσμοί. Στραβοαρμενίζεται. Λάθη όμως κάνουν όλοι. Έστω και τώρα δεν είναι αργά, αρκεί ο εγωϊσμός να μην είναι οδηγός. Ακόμα και με τα ίδια πρόσωπα και τις ίδιες πολιτικές χρειάζεται αναστοχασμός. Η επιμονή είναι κακός σύμβουλος για σας και η ήττα κακή για όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος26/11/13 9:07 π.μ.

    Το να θέλει κάποιος την Εξουσία είναι θεμιτό .. εξαρτάται, βέβαια, πώς θα την διαχειριστεί .. Οι περισσότεροι, μέχρι τώρα, την ήθελαν προς ίδιον όφελος .. Πέταγαν ένα ξεροκόμματο στους Δημότες και κρατούσαν το φιλέτο για τον εαυτό τους .. ! Οχι ότι ανάμεσα στους διαχειριστές της Εξουσίας δεν υπάρχουν και κάποιοι που νοιάζονται πραγματικά και προσφέρουν έργο στο τόπο τους .. αλλά είναι ελάχιστοι και χάνονται μέσα στο πλήθος των καταχραστών της εμπιστοσύνης και της ελπίδας των πολιτών για ένα καλύτερο Αύριο .. Γι΄αυτό και η ομορφότερη Χώρα στο κόσμο έφτασε στο απόλυτο ΜΗΔΕΝ και οι πολίτες της να αναζητούν τροφή και ένδυση στα σκουπίδια και στα Κοινωνικά Παντοπωλεία ..
    Τρία χρόνια τώρα κάτι καλό οι Δημότες δεν είδαν από τη παρούσα Δημοτική Αρχή .. Διαμάχες στα Δημοτικά Συμβούλια, άνευ νοήματος και αποτελέσματος .. Εργα ΜΗΔΕΝ (λακούβες παντού, αποχετευτικό στο πάτο των αγωγών, σχολεία αποδιοργανωμένα και κλειστά - όρα: Δημοτικό Δροσιάς και Νηπιαγωγεία του Δ.Διονύσου, δρόμοι σαν ποτάμια - όρα: Λ.Σταμάτας, κλαριά βουνό σε κάθε δρόμο, παρατημένα στη τύχη τους μήνες και μήνες τώρα, κ.ο.κ.) .. Επιτροπές ΜΗΔΕΝ (Συμπαραστάτης του Δημότη, Επιτροπή Διαβούλευσης, κλπ.) ..
    Τα μόνα που λειτουργούν είναι οι χοροί και τα πανηγύρια του "ΘΕΣΠΙΣ", που καλά κρατούν, τα fb με φωτογραφίες αυτοπροβολής των μελών της Δημοτικής Αρχής και η αποκομιδή των σκουπιδιών, η οποία, ύστερα από 3 χρόνια, άρχισε να λειτουργεί καθημερινά πλέον, ελέω προσεχών εκλογών .. !
    Οντως η Εξουσία κατακτιέται και δε χαρίζεται .. Οι Δημότες όμως, παραπλανημένοι από τα λόγια τα παχιά και τα μεγάλα, τη χάρισαν σε ανθρώπους ΑΝΑΞΙΟΥΣ να τη διαχειριστούν σωστά ..
    Προσωπικά, δε λιβανίζω ΚΑΝΕΝΑ ..
    Απλά, βγαίνω με το φανάρι, σαν το Διογένη, παρατηρώ τους πάντες και τα πάντα και .. ΑΝΘΡΩΠΟ ΖΗΤΩ .. !

    "Διός νους"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος26/11/13 2:43 μ.μ.

    Σχετικά με τη συνέλευση που διοργανώνει η Συμμαχία την Κυριακή.
    Έχει αναφερθεί κι επιβεβαιώνεται ότι, κανένας απολύτως δεν κατέθεσε υποψηφιότητα για πρόεδρος της.
    Τα εναπομείναντα στελέχη της έχουν βάλει κάτω τις καταστάσεις της τοπικής οργάνωσης του ΠΑΣΟΚ και ειδοποιεί τα μέλη.
    Φυσικά, εξαιρούν επιδεικτικά όσους Πασόκους στηρίζουν Καλαφατέλη και όσους αποχώρησαν τον Μάρτη 2013 μετά τη γνωστή κωλοτούμπα-σωσίβιο στον Καλαφατέλη.
    Αφού είναι έτσι τα πράγματα, παιδιά, γιατί δεν την ονομάζετε μια κι έξω ολομέλεια της οργάνωσης του ΠΑΣΟΚ;
    Το σύστημα που διαφέντευε εδώ και 30 χρόνια το δημοτικό σκηνικό μαζεύει τώρα τα κουρέλια του 4%.
    Η απόλυτη κατάντια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος26/11/13 2:52 μ.μ.

    Στο βίντεο που ακολουθεί και πήραμε από την ιστοσελίδα της Χρυσής Αυγής για την κινητοποίηση έξω από τον Άρειο Πάγο χθες, που είχαν κληθεί για απολογία 3 βουλευτές, εμφανίζεται
    στο 0:33 - 0:43 ένας από τους γνωστούς εντιμότατους φίλους και υποστηρικτές ένθερμα του Καλαφατέλη - Λυκάκης ονόματι από τον Άγιο Στέφανο.

    Κρατάει το 2ο από τα δυο πανό, εκείνο δεξιά. Είναι στην αριστερή άκρη, ο κύριος με το μουστάκι και την καραφλίτσα.

    Δήμαρχε, δεν ξέρεις τίποτα για τον φόνο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/11/13 12:27 μ.μ.

      και να ηταν μονο αυτος ο Χρυσαυγίτης καλά θα ήταν!

      Διαγραφή
  44. Ανώνυμος26/11/13 7:25 μ.μ.

    Μην κάνετε μάγκα έναν που μέχρι χθές ήταν ετοιμόρροπος. ΄Εκανε ό,τι ήταν δυνατόν για να χάσει. Κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να νικήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος26/11/13 7:39 μ.μ.

    http://www.xryshaygh.com/index.php/enimerosi/view/amhchania-sta-susthmika-mesa-gia-thn-shmerinh-dunamikh-sugkentrwsh-ston-are

    Το 2ο βίντεο- το ρεπορτάζ του ΑΝΤ1.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος26/11/13 8:01 μ.μ.

    Εξακολουθεί να είναι ετοιμόρροπος, αφού τον εγκαταλείπει αργά αλλά σταθερά και μεθοδικά και η ΝΔ συνολικά.
    Θα αγωνιστεί να μπει στον 2ο γύρο.....
    Το ζήτημα είναι να μην χρειαστεί καν 2ος γύρος, αν καθιερωθεί το 42% και να μείνει στην απέξω μια και καλή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος26/11/13 9:25 μ.μ.

    Διονυσοσκουφίτσα τι διάβασα στο FB; Xτύπησε διάλυση η παράταξη "Διόνυσος αύριο" και δεν γράφεις τίποτε; Πάντως αν είναι για το καλό του τόπου κομμάτια να γίνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος26/11/13 11:46 μ.μ.

    Συνεχίζονται οι αποχωρήσεις στελεχών και όπως όλα δείχνουν διαλύεται πριν ακόμη προλάβει να συσταθεί η παράταξη "Διόνυσος Αύριο". Απ' ότι φαίνεται το πάνε για... Διόνυσος μεθαύριο!!!!!!!
    Μέχρι τότε... καληνύχτα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος27/11/13 2:32 π.μ.

    Είναι και παραμένει ερωτηματικό αν και με ποιά μορφή θα εφαρμοστεί το νέο θεσμικό πλαίσιο για τις αυτοδιοικητικές εκλογές. Το περιμένουν όλοι. Άλλοι το χρησιμοποιούν ως άλλοθι για την αναβλητικότητα και την αβουλία τους. Άλλοι γιατί ποντάρουν σε είσοδο στο δ.σ. και ανάληψη ρυθμιστικού ρόλου μέσω των δημοτικών συμβούλων της ομάδας τους. Και στις δύο περιπτώσεις τους διαφεύγει το ενδεχόμενο εκλογής συνδυασμού από τον πρώτο γύρο. αυτού που θα τοποθετηθεί γρήγορα και σωστά στη σκακιέρα.Πάντως, μέχρι να εμφανιστεί αυτός που θα δοκιμάσει να αποκοπεί από την ενωτική πρωτοβουλία (κάποιος από τους συντηρητικούς Πέππας, Σακελλαρίου, Καρυστινός) το πλεονέκτημα στο πόκερ το διατηρεί ο Καλαφατέλης). Ακολουθεί ο Ζαμάνης. Προς ώρας πλασάρεται ικανοποιητικά και αθροίζει ψήφους. Τρίτος έρχεται ο Κουριδάκης. Αν κατέβει ο Πέππας θα ζημιωθεί ο Ζαμάνης. Θα τραβήξει, σε μεγάλο βαθμό, από την ίδια δεξαμενή, Αν, ταυτόχρονα, υποστηρίξει ο Νικητόπουλος τον Κουριδάκη, θα αλλάξει η σειρά υπέρ του Κουριδάκη. Στο ΣΥΡΙΖΑ τα πράγματα περιπλέκονται μέρα με τη μέρα. Μεγάλο ερωτηματικό αυτά τα παιδιά. Οι εκτιμήσεις είναι λίγο παρακινδυνευμένες αυτή τη στιγμή αλλά θα μπορούσε να είναι;
    Καλαφατέλης 22%
    δεξιό σχήμα/κομμάτι ενωτικής πρωτοβουλίας 18%
    Ζαμάνης κλπ 22%
    Κουριδάκης 15%
    ΣΥΡΖΑ κλπ 12%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ανώνυμος27/11/13 9:31 π.μ.

    Καλά το ξεκίνησες φίλε αλλά κάνεις λάθος προβλέψεις. Ο Πέππας μάλλον θα κατέβει με τη στήριξη της ΝΔ και μέρος του ΠΑΣΟΚ και θα πιάσει όπως λες γύρω στο 18. Το ποσοστό του Ζαμάνη εξαρτάται από τις συμμαχίες που θα κάνει με άλλους τοπικούς παράγοντες και το λίφτινγκ που θα ρίξει. Έτσι μπορεί να πάει και πάνω από 25, αλλιώς κάτω από 20. Ο Κουριδάκης αν κατέβει επικεφαλής μόνο με στήριξη Νικητόπουλου δεν παίρνει ούτε 5. Αν τα βρουνε με το Συριζα του Ζυγουνα πιάνουν μαζί το 15 με 17. Η Λαϊκή Συσπείρωση έχει ένα 8 με 10 σίγουρο. την είχες ξεχάσει. Μένει ο Καλαφατέλης που αν κατέβουν όλοι αυτοί θα πάρει ποσοστό έκπληξη όμως αρνητική, μέχρι 15. Για τη Συμμαχία ούτε το συζητώ. Μένει ένα υπόλοιπο 15%, που θα το παλεψουν πολλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος27/11/13 9:45 π.μ.

    Μου αρέσει εξαιρετικά αυτό το 22% στον Καλάφι. Και πολύ του είναι, αν μείνει ξεκρέμαστος από τη Νέα Δημοκρατία. Ποιος θα τον σώσει; Ο..... Λυκάκης της Χρυσής Αυγής;
    Όσο για τον Κουριδάκη: τώρα συμπλέει (;;;) στο σχήμα Ο Διόνυσος Χθες με την ομάδα του Λάσκαρη και ένα απομεινάρι από τους Ενεργούς Πολίτες. Αλλά αυτή η λυκοσυμμαχία γρήγορα τελειώνει, αφού καθένας από τους 2 έχει διαφορετική στρατηγική.

    Όσο για τον ΣΥΡΙΖΑ, τον περιμένει η τύχη των προχθεσινών εκλογών στο Τεχνικό Επιμελητήριο, 3ος και καταϊδρωμένος, μακράν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/11/13 1:57 μ.μ.

      Για το Διονυσο Αύριο τα πράγματα δεν είναι όπως τα λέτε και δεν πρέπει να ταυτίζεται τον Κουριδάκη με την παράταξη. Ναι είναι αυτός που προβάλλεται περισσότερο αλλά είναι και δημ. συμβ. οπότε εχει τσαμπα διαφήμιση. Παρτε υπόψη οτι δεν υπάρχει επικεφαλής αλλά τριμελης.Απλως οι άλλοι είναι πανελληνίως άγνωστοι οπότε παίζει μονο το όνομα του Κουριδάκη. Κακά τα ψέματα μονο με αυτόν για αρχηγο μπορεί ο Διονυσος αυριο να εχει τυχη.Γιατι μονο με αυτον μπορέι να στηρίξει ο Νικητ. και να ερθειο από κοντά ο ΣΥΡΙΖΑ. Οι άλλοι είναι δεξιοί ή κρυφοδεξιοί ή ξωφλημένοι Πασοκοι ή άχρηστοι για τα μέτρα του Νικητ..

      Διαγραφή
  52. Ανώνυμος27/11/13 10:23 π.μ.

    Ο Καλάφι βλέπει τη ΝΔ να του τραβάει μεθοδικά το χαλί κάτω από τα πόδια και τρέμει.
    Γι΄ αυτόν η στήριξη της ήταν ασπίδα προστασίας από τις πολλές εκκρεμότητες που έχει με την Δικαιοσύνη. Φοβάται πως θάχει την τύχη του Παπαγεωργόπουλου, όταν γκρεμιστεί η εξουσία του.
    Και μην είστε τόσο σίγουροι ότι, μετά το άδειασμα του από τη ΝΔ, θα κατέβει υποψήφιος. Το σκέπτεται πολύ σοβαρά και τόχει συζητήσει ήδη σαν ενδεχόμενο.

    Ας μην χαίρονται κάποιοι άλλοι όμως από τη ΝΔ ότι, θα επωφεληθούν από αυτή την εξέλιξη. Η εποχή της κομματοκρατίας και των χρισμάτων τέλειωσε οριστικά. Η κοινωνία είναι αλλού και για τούτο δεν τολμούν τα κόμματα να κάνουν συγκεντρώσεις ανοιχτές στο Διόνυσο.
    Εξαίρεση, ο ΣΥΡΙΖΑ αλλά αυτός στο Διόνυσο είναι το πιο σύντομο ανέκδοτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος27/11/13 10:44 π.μ.

    Ρε Μιχιώτη που τα βρήκες τα νούμερα ? Γιατί κοντένης τον Σύριζα ? Στον Διόνυσο οι άνθρωποι του Συριζα δεν ανήκουν σε συνιστώσες. Απλά πάσχουν απο κομματική γραφειοκρατία τύπου Κ.Κ.Ε. Τρομάρα μας ποιοί θέλουν να μας διοικήσουν,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/11/13 12:12 μ.μ.

      Δεν ξέρω σε ποια από τις δυο προβλέψεις αναφέρεσαι , αλλά δεν είναι δικές μου. Και η αλήθεια είναι ότι δεν μπορώ να προβλέψω σωστά τα πολιτικά νούμερα.
      ΣΜ

      Διαγραφή
  54. Ανώνυμος27/11/13 11:26 π.μ.

    Ο Καλάφι, τρομαγμένος από τις εξελίξεις που τον ξεπερνούν, έριξε χθες τα παπαγαλάκια του στην πιάτσα: τα βρήκαν, λέει, με τον Πέππα να είναι αυτή την 5ετία ο Καλαφατέλης δήμαρχος και την άλλη ο Πέππας.
    Τι σκαρφίζεται ο ολίγιστος για να θολώσει τα νερά.
    Και είναι χαζοί οι άλλοι να αυτοκτονήσουν όπως το 2010 και να χρεωθούν τα χάλια του;

    Είναι για λύπηση ο δόλιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος27/11/13 1:02 μ.μ.

    O Σύριζα είναι η πιο μεγάλη απογοήτευση. Στα δημοτικά δεν περπατάει με τίποτα όποιον και να βάλουν επικεφαλή. Εκτιμώντας όλο το κλίμα φοβάμαι ότι οι δυνάμεις του καλάφι δυστυχώς θα επικρατήσουν. Θα είναι μία ευκαιρία που πήγε χαμένη. Σε αυτό θα φταίει και η ξεροκεφαλιά όλων όσων θέλουν να τον κερδήσουν που κάνουν όμως τα πάντα, από θεωρίες έως πράξεις, για το αντίθετο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος27/11/13 5:30 μ.μ.

    Απ' ότι γνωρίζω ο Κουριδάκης είναι ένα μέλος της δημοτικής κίνησης Ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ ΑΥΡΙΟ και όχι επικεφαλής. Και πως να είναι άλλωστε όταν έχει συνυπάρξει με τον Νικητόπουλο και έχει συμβάλει στα τόσα προβλήματα που άφησαν πίσω τους στην Άνοιξη δραπετεύοντας λόγω Καλλικράτη.

    Όμως από αυτό το γεγονός μέχρι να διαλυθεί η συγκεκριμένη κίνηση υπάρχει απόσταση και όσοι επαγγέλλεστε τέτοιες εξελίξεις μάλλον σας συμφέρει ίσως εδώ να ισχύει "Το δέντρο που έχει καρπούς πετροβολάνε". Γιατί τόσο ζόρι με την συγκεκριμένη δημοτική κίνηση εσείς που τα ξέρετε για να μάθουμε κι εμείς;;;

    Να μην την ξαναπατήσουμε όπως με το Καλαφατέλη και την λοιπή συμμορία που συνεχίζει ή αποστάτησε και δεν είχε το φιλότιμο να παραιτηθεί.

    Ο άστεγος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος27/11/13 6:17 μ.μ.

    Η παράταξη Διόνυσος, ανοιχτοί ορίζοντες που θέλει να διοικήσει τον Δήμο μας ανέβαλε τη σημερινή συγκέντρωση γιατί κάποια από τα μέλη του δήλωσαν κώλυμα επειδή θέλουν να δουν τον Ολυμπιακό με την Παρί !. Σιγά μην αφήσουν τον γάμο να πάνε για πουρνάρια... Απίστευτο; Και όμως αληθινό. Βρε ουστ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/11/13 7:30 μ.μ.

      ο ολυμπιακοσ με την παρι δεν παιζουν το σαββατο 30/11 που ηταν η προγραμματισμενη εκδήλωση .
      παντωσ αν το σκεφτηκαν για καποιο αντίστοιχο λόγο αγια έπραξαν

      Διαγραφή
  58. Ανώνυμος27/11/13 6:49 μ.μ.

    Βρε άθλιε, επιεικώς, 6:17: Η αρχική ανοιχτή εκδήλωση του Ζαμάνη ήταν για το Σάββατο και μετατέθηκε για την 11η Δεκεμβρίου.
    Ούτε αυτό δεν είστε άξιοι να καταλάβετε και παραληρείτε, γιατί έρχεται το τέλος του Καλάφι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Παρακαλώ και πάλι για την αποφυγή της γκρίζας προπαγάνδας και την πολιτική (και αστική) ευπρέπεια στα σχόλιά σας,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος28/11/13 1:05 μ.μ.

    rρωτω υων εξ' Αλεξανδρουπόλεως, ποιές ειναι οι καλές μεταγραφες του ζαμάνη, δύο μέρες ψ'αχνω να τις βρώ και συναντώ, το απόλυτο τίποτα.
    μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε αναφέροντας ονόματα.
    ετσι μπορεί να φτιάξει το κέφι μας που πάει από το κακό στο χειρότερο, με αυτά που διαβάζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανώνυμος29/11/13 10:44 π.μ.

    Οι δημοσιογράφοι της τοπικής εφημερίδας βορείων προαστίων "Η ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ" βιντεοσκόπησαν και φωτογράφισαν τη Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Δ.Διονύσου της 25/11/13. Στο ηλεκτρονικό site της εφημερίδας μπορείτε, ύστερα από αρκετό καιρό, να απολαύσετε το σκηνικό και αρκετούς από τους πρωταγωνιστές του θιάσου ο .. ΔΙΟΝΥΣΟΣ, ΣΗΜΕΡΑ ..! Τον τίτλο του έργου τον αφήνω στη .. φαντασία σας ... !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ανώνυμος29/11/13 9:36 μ.μ.

    (Έλαβα από έναν αναγνώστη το παρακάτω σχόλιο, που δημοσιεύω με ΧΧΧ για ευνόητους λόγους, μια που στην αναφερόμενη πηγή δεν υπάρχουν ονόματα προσώπων ή περιοχών - Δ/Σ)


    ΤΟ Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας με σημερινό Δελτίο Τύπου ανακοινώνει ότι, η Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων σχημάτισε δικογραφία σε βάρος του Διοικητή Αστυνομικού Τμήματος (ΧΧΧΧ ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ) γιατί κυκλοφορούσε το jeep του με πλαστές πινακίδες προκειμένου να αποφύγει τα τέλη κυκλοφορίας και τον φόρο πολυτελείας. Επίσης, σε βάρος υπαστυνόμου του Τμήματος Ασφάλειας για το ίδιο αδίκημα και για κατοχή πλαστών αστυνομικών ενσήμων. Και σε βάρος τυπογράφου. Ποιος θα μας φυλάξει από τους φύλακες;

    http://www.astynomia.gr/index.php?option=ozo_content&lang&perform=view&id=34824&Itemid=1204

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμος30/11/13 11:30 μ.μ.

    Στα καφενεία και τις πλατείες του Κρυονερίου συζητιέται έντονα το θέμα της παρουσίας δυναμικής ομάδας από τη συγκεκριμένη δημοτική κοινότητα στη νέα παράταξη ο διόνυσος αύριο. Μάλιστα, όπως ακούγεται, φαίνεται παράξενο στους συνεργάτες και φίλους του κ. Καλαφατέλη το ότι υπάρχει οργανωμένη ομάδα που στρέφεται κατά του καταγόμενου από το Κρυονέρι δημάρχου, Διότι πιστεύουν ότι το πρόσεξε το Κρυονέρι ο κ. Καλαφατέλης και δεν θα πρέπει να έχουν παράπονα οι κάτοικοι της περιοχής. Εγώ, πάντως, αν ήμουν στη θέση του κ. Καλαφατέλη δεν θα ανησυχούσα. Η ομάδα φαίνεται ενεργή και δυναμική αλλά από πλευράς αριθμών είναι περιορισμένη. Δέκα και δεκαπέντε και είκοσι άνθρωποι δεν είναι αρκετοί για να απειλήσουν τον κ. Καλαφατέλη στο κάστρο του. Τα ερείσματά του είναι ακλόνητα και το ποσοστό που θα πάρει θα θυμίσει εκλογές στην Ρουμανία επί Τσαουσέσκου. Αυτή είναι μια πολύ καλή αφετηρία για τον ίδιο, που κανείς άλλος υποψήφιος δεν διαθέτει. Κανείς Δροσιώτης, ή Ανοιξιώτης ή Σταματιώτης δεν μπορεί να πετύχει την διείσδυση, την αποδοχή και την δημοφιλία του κ. Καλαφατέλη. Το ποσοστό του στο Κρυονέρι και ο απόλυτος αριθμός ψήφων με τις οποίες ξεκινάει είναι ένα πολύ καλό αρχικό εφόδιο. Για να πετύχουν κάτι αντίστοιχο οι αντίπαλοί του θα πρέπει να ιδρώσουν. Ούτε ο Ζαμάνης στη Δροσιά, ούτε ο Κουριδάκης στην Άνοιξη, ούτε ο Πέππας στη Σταμάτα (που ετοιμάζεται) έχουν παρόμοια επιρροή. Όσο για τον κ. Ζυγούνα... ο ιδεολογικός και κομματικός αυτο-προσδιορισμός του και η ιδιοσυγκρασία του δεν επιτρέπουν αναμετρήσεις σε αυτό το στίβο. Έχει θέσει εαυτόν εκτός...
    Εύχομαι καλή δύναμη σε όλους διότι ο αγώνας θα αποδειχθεί σκληρός και θα την χρειαστούν.

    Ορεινός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκκλησιαστής1/12/13 3:26 μ.μ.

      Η ομάδα του Κρυονερίου δείχνει ότι ακόμα υπάρχουν άνθρωποι που δεν λυγίζουν μπροστά στην ανηθικότητα, τη παρανομία και στη σκοτεινιά που απλώνουν γύρω τους. Στην αρχή πάντα είναι λίγοι όσοι υψώνουν το ανάστημά τους. Μετά έρχονται οι πρώτες νίκες και το κλίμα αλλάζει.
      Νομίζω ότι τελικά ο Καλάφι θα υποστεί μέσα στην έδρα του μια από τις πιο σοβαρές ήττες του και οι δάφνες θα ανήκουν σ' αυτούς τους πρωτοπόρους και γενναίους ανθρώπους.

      Διαγραφή
  64. Ανώνυμος1/12/13 1:17 π.μ.

    Διάβασα σε προηγούμενο σχόλιο την ανάλυση του εξ Αλεξανδρουπόλεως σχολιαστή. Το σενάριο-συνωμοσιολογία που αναφέρεται στην σύμπραξη Πέππα-Νικητόπουλου με ενεργούμενα τους Λάσκαρη-Κουριδάκη και όχημα την πρωτοεμφανιζόμενη παράταξη Διόνυσος Αύριο θεωρώ ότι είναι μάλλον απίθανο. Πιο πιθανή φαίνεται μια συμπόρευση του Διονύσου Αύριο με το σχήμα στο οποίο θα καταλήξει ο ΣΥΡΙΖΑ υπό τον Ζυγούνα. Ήδη συζητιέται το φαινομενικό δίλημμα του Νικητόπουλου, ποιό από τα δύο πνευματικά τέκνα να υποστηρίξει. Έχει τον Κουριδάκη στο Διόνυσο Αύριο και τον Ζυγούνα με τον ΣΥΡΙΖΑ. Δύσκολη η επιλογή και Σολομώντεια λύση η συνεργασία των δύο. Σύντομα θα προκύψει νέος κύκλος διαλόγου ανάμεσα στο Διόνυσο Αύριο και την ομάδα Ζυγούνα-Σπηλιώτη-Φέρμελη. Τα πράγματα, όμως, δεν θα είναι ίδια. Πρώτον, θα λείπουν οι ενοχλητικοί δεξιοί της ΑΔΚ (Ζαμάνης, Σταίκος, Σωτηρίου, Ράικος), Δεύτερον, ο Κουριδάκης είναι η ηγετική φυσιογνωμία στη νέα δημοτική παράταξη και θα έχει ένα λόγο παραπάνω. Τρίτον, είναι ο μόνος από τους συνοδοιπόρους του που έχει δεδηλωμένη φιλοδοξία. Τέταρτον, ελέγχει το καινούργιο σχήμα αφού η ομάδα του είναι πλειοψηφία στη διοικούσα επιτροπή. Πέμπτον, από την άλλη πλευρά θα υπάρχει ο Ζυγούνας, πανίσχυρος από τα αποτελέσματα της εσωκομματικής διαδικασίας. Εύκολα, λοιπόν, θα γίνει ο αρραβώνας και υποψήφιος δήμαρχος θα προκύψει ο Ζυγούνας. Ο Κουριδάκης θα υποχωρήσει, Θα βοηθήσει και ο Νικητόπουλος σ΄αυτό. Θα δείξει με τον τρόπο του πού γέρνει η πλάστιγγα. Το θέμα είναι τί θα κάνουν κάποιοι σκληροπυρηνικοί της Διόνυσος Αύριο που παθαίνουν αναφυλαξία με την παροιμιώδη ακαμψία Ζυγούνα. Π.χ, τί θα κάνει ο Λάσκαρης; Αν έχει κινηθεί ο Πέππας θα απελευθερωθεί και θα πάει μαζί του... φυσιολογική εξέλιξη. Και τί θα μείνει πίσω στο διόνυσο αύριο; Η ομάδα Δαρδαμάνη (ακριβέστερα ΔΗΜΑΡ) νιώθει συγγενέστερη στο Ζαμάνη. Έχει, λοιπόν, δεδομένη τη στέγη. Επομένως, θα παραμείνουν εκκρεμείς οι Κρυονερίτες που βρέθηκαν με όρεξη και φόρα, ως νεοφώτιστοι και ζηλωτές, στο Διόνυσο Αύριο. Αυτοί , όμως, δεν έχουν πρόβλημα. Ούτως ή άλλως έχουν δημιουργήσει μια διεκδικητική ομάδα που, σε κάθε περίπτωση, θα δηλώνει ηχηρή, πιστεύω και αποτελεσματική παρουσία στις δημόσιες υποθέσεις.

    Πεδινός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ανώνυμος1/12/13 1:24 π.μ.

    Ένας παράγοντας που δεν συζητιέται τελευταία αλλά αποτελεί ισχυρή δύναμη, παρά τις φαιδρότητες που συνοδεύουν τις τοποθετήσεις περί το όνομά του, είναι ο Στέλιος Κοροβέσης. Για να είμαστε δίκαιοι αποτελεί υπολογίσιμη ισχύ και το παιγνίδι το ξέρει καλά. Θα του γίνει στενό pressing αλλά...αντέχει. Έχει και το διπλό με την Βάσια. Μπορεί α αντιμετωπίσει όλα τα πλάνα.

    Παράλιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος1/12/13 10:08 π.μ.

    Και αφού σχολιάστηκε όλο το φάσμα των πολιτικών ενδεχομένων στο επίπεδο της δραστηριοποίησης των στελεχών, το μείζον ερώτημα αφορά, πλέον, στους δημότες. Τί θα πράξουν εν τέλει αυτοί; Πώς θα συμπεριφερθούν; Θα παρασυρθούν, κατά τα συνήθη, και θα εγκλωβιστούν σε επιλογές μικροπολιτικές; Θα ακολουθήσουν τους φίλους, γείτονες, γνωστούς, κουμπάρους, κομματικούς εταίρους ή απλά εταίρους; Θα στρέψουν την πλάτη στη συνήθη ψηφοθηρία και την υποσχεσιολογία; Θα βρουν, άραγε, κάποιον ή κάποιους από τους εκτεθειμένους (ή από αυτούς που πρόκειται να εκτεθούν) που να αξίζει και να κερδίσει την εμπιστοσύνη τους; Θα το ψάξουν, εν πάση περιπτώσει, λίγο παραπάνω αυτή τη φορά ή θα κινηθούν, και πάλι, αγεληδόν; Είναι πολύ σημαντικό, αφού οι παρατάξεις σχηματοποιούνται, να αναδείξουν οι δημότες τα πρόσωπα εκείνα που είναι άξια, έντιμα και ικανά και βρίσκονται (ή θα βρίσκονται) σε κάθε παράταξη. Ας ελπίσουμε ότι κάτι διαφορετικό θα συμβεί αυτή τη φορά. Αλλά για να έρθει το διαφορετικό θα πρέπει κάποιος ή κάποιοι να το πυροδοτήσουν και να το υποστηρίξουν με επιμονή και συνέπεια.

    Ενάλιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος1/12/13 6:29 μ.μ.

    Να το θυμάστε. Αν ο Κοροβέσης αποφασίσει να ασχοληθεί θα είναι ο απόλυτος παίκτης. Οι ανατροπές και οι καραμπόλλες θα είναι πολλές. Θα χαλάσουν υπολογισμοί και σούπες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανώνυμος1/12/13 9:18 μ.μ.

    Ρε σεις Κοροβέσηδες! Δεν μπορείτε να ακούσετε μια καλή κουβέντα από τρίτο (και όχι από τα παπαγαλάκια σας) χωρίς να αυτο-γελοιοποιηθείτε; Αμάν πιά με το κατευθυνόμενο και εμετικό λιβάνισμα! Έλεος πιά! Δεν παλεύεται η αμετροέπειά σας! Ούτε της οικογένειας Kennedy να ήταν... ο Τσακ Νόρις. Ουφ! Με συγχύσατε πάλι, πάνω που πήγα να ηρεμήσω! Και να μη το ξεχάσω: Από το διόνυσο αύριο έχει ήδη φάει πόρτα! Οι τύποι κάτι τέτοιες (είτε γραφικές, είτε επικίνδυνες) περιπτώσεις τις έχουν πετάξει έξω με το καταστατικό τους.
    Και κ. Κοροβέση εγώ δε νομίζω ότι είσαι επικίνδυνος.

    ΜΕΡΚΕΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ανώνυμος2/12/13 7:18 π.μ.

    Είναι ντροπή αυτοί οι χαρακτηρισμοί για κάποιον που έδωσε στα κοινά και δεν πήρε. όσο και να μη συμφωνούν κάποιοι υπάρχει και η αξιοπρέπεια. Ασ μη ξεχνάει κανείς ότι μιλάμε για εκλεγμένους και όχι διορισμένους. Όσο για τη πόρτα τητρώει αυτός που τη χτυπάει και όχι αυτός που δεν ασχολείται με αυτήν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος2/12/13 3:31 μ.μ.

    Είπαμε κ. Κοροβέση... ΔΕΝ είσαι επικίνδυνος.

    Αλλά το επιχείρημα της εκλογής να ΜΗΝ το χρησιμοποιείς διότι η κάλπη δεν είναι κολυμβήθρα του Σιλωάμ. Και πάρα πολλοί, που και εσύ φαντάζομαι απορρίπτεις μετά βδελυγμίας, από την κάλπη μας κάθισαν στο σβέρκο και μας πίνουν το αίμα!

    Έτσι δεν είναι αγαπητέ Στέλιο;

    ΜΕΡΚΕΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος2/12/13 3:34 μ.μ.

    Αυτός ο σχολιαστής με τα πολλά ψευδώνυμα (ορεινός, πεδινός κλπ) κατέληξε θαλασσοπνιγμένος. Τυχαίο; Δε νομίζω;

    ΜΕΡΚΕΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανώνυμος2/12/13 4:26 μ.μ.

    ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΕ ΝΑ ΕΚΡΑΓΕΙ ΚΑΙ ΞΕΦΟΥΣΚΩΣΕ Ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ ΑΥΡΙΟ Δ/Σ. ΜΑΘΑΙΝΩ ΟΤΙ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΣΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟ ΟΣΟ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ. ΑΥΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΗΓΕΤΗΣ. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΡΑΒΑΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ. ΚΑΙ ΕΣΥ Δ/Σ ΕΧΕΙΣ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΣΠΡΩΞΕΣ ΠΟΛΥ ΤΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΘΕΙΣ. ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΡΙΔΑΚΗ ΕΣΠΡΩΞΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΖΑΜΑΝΟΖΥΓΟΥΝΟΣΠΗΛΙΩΤΗΔΕΣ ΑΛΛΑ ΤΖΙΦΟΣ Η ΥΠΟΘΕΣΗ. ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΤΟ ΒΑΡΑΣ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΤΟΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΑΦΑΤΕΛΗ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΙΣΙΩΣΕΙ ΤΟ ΠΡΑΜΑ. ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΕΞΥΠΝΗ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΙς ΑΠΟ ΤΟΥς ΠΟΛΙΤΗΚΑΝΤΗΔΕΣ. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΣΕ ΞΕΓΕΛΑΣΕ ΚΑΙ Ο ΓΕΙΤΟΝΑΣ ΣΟΥ Ο ΝΙΚ. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΑΙΖΟΥΝΕ ΟΛΟΙ ΜΠΑΛΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΩΝ ΑΛΛΑΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΨΥΛΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΧΟΝΤΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ. ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ. ΠΑΤΕ ΚΑΡΦΙ ΣΕ ΝΕΟ ΒΑΤΕΡΛΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ αναγνώστη
      Εκείνο που με μπερδεύει σε σένα δεν είναι τα σύνθετα ονόματα που χρησιμοποιείς. Άλλωστε το τσουβάλιασμα είναι κλασική ένδειξη ανικανότητας αντίληψης και πολιτικής ανάλυσης και δώ που τα λέμε τα προκατασκευασμένα συμπεράσματά σου είναι επιεικώς αφόρητα.
      Εκείνο λοιπόν που με μπεδεύει στα γραφόμενά σου είναι αν όντως έχεις τόσο μεγάλη δίψα να πρωταγωνιστήσεις ή αν έχεις παραιτηθεί οριστικά και το παίζεις καφενόβιος. Τι από τα δυο παίζει;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/12/13 4:15 μ.μ.

      ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ. ΟΙ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΔΕ ΜΟΥ ΚΑΝΑΟΥΝΕ. Ο ΚΑΠΟΥΤΣΙΝΟ Μ΄ΑΡΕΣΕΙ ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑ ΔΕ ΤΗ ΒΡΙΣΚΩ. ΚΑΝΩ ΧΑΖΙ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΚΟΛΟΚΥΘΙΑ ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΟΛΟΙ ΣΑΣ.

      Διαγραφή
  73. Ανώνυμος2/12/13 9:58 μ.μ.

    Ολοκληρώθηκε με ...... λαμπρή επιτυχία η Ολομέλεια της Τοπικής Οργάνωσης του ΠΑΣΟΚ, που στηρίζει την Συμμαχία για τον Πολίτη.
    Με την συνδρομή συζύγων, τέκνων, γαμπρών, αδελφών και λοιπών συγγενών.
    Με την εκλογή δια βοής του ισόβιου προέδρου, μιας και δεν κατέθεσε κανείς άλλος υποψηφιότητα.
    Με πολιτική και ιδεολογική τεκμηρίωση της κωλοτούμπας στον Προϋπολογισμό 2013 και το δεκανίκι στον Καλάφι.
    Με ανακύκλωση των ίδιων προσώπων και μέσο όρο ηλικίας τα 60+.

    Και ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς χειρότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος2/12/13 10:46 μ.μ.

    Ρε πάτε καλά... Ανθρώπους που είναι αντίθετοι με τον καλαφατέλη τους απομακρύνεται? Αυτές είναι οι αξίες σας, η διαφορετικότητά σας και η κουλτούρα σας? Και κάτι άλλο αυτοί που υποστηρίζεται υπάρχει κάποια άλλη μέθοδος για να εκλεγούν χωρίς κάλπη? Το έχετε πάρει εργολαβία το πράγμα λες και εκπροσωπείτε το σύνολο των πολιτών και αντί καλού προσφέρετε μόνο κακές υπηρεσίες. Όπως και ο
    θαυμαστής της Μέρκελ που αν εξ αιτίας της συμπεριφοράς του δεν επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα δεν θα έχει το ανάστημα να παρουσιαστεί επώνυμα. Η αλλαζονεία της εξουσίας πρωτού αυτή κερδηθεί με χαλάει πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/12/13 4:47 μ.μ.

      Ανώνυμε Σχολιαστή 2/12/13 10:46 μ.μ.

      Αν πιστεύεις ότι όποιος είναι αντίθετος με τον Καλαφατέλη θεωρείται αυτομάτως κατάλληλος για την ανατροπή που διακηρύσσουν (προς το παρόν στα χαρτιά) οι Διονυσος Αύριο, έχεις χάσει τη μπάλα. Κι αν το πιστεύουν κι αυτοί, έχουν κι αυτοί χαμένη τη μπάλα (και όχι μόνο).

      ΜΕΡΚΕΛ

      Διαγραφή
  75. Ανώνυμος2/12/13 11:38 μ.μ.

    Βορριά, πες αλεύρι, στον προϋπολογισμό ο Κυριακόπουλος σε γυρεύει.
    Κι εκεί που κορόϊδευες τους "λευκίτες", ο Θανασάκης ο Πολιτευόμενος ο και μικρός, σε αντίθεση με τον Μεγάλο γίγαντα και υποψήφιο δήμαρχο Μπούσμπουρα, σου την έφερε κανονικά.
    Για να δούμε τώρα τι θα μας σερβίρεις πάλι ως δικαιολογία για τις κωλοτούμπες σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ανώνυμος3/12/13 5:40 μ.μ.

    Δ/τσα βγάζεις επιπόλαια και ανύπαρκτα δυμπεράσματα. Δεν έχω κανένα κοιινό με όσα αναφέρεις. Ανθες να πλήξεις κάποιον υπάρχουν πιο τίμιοι τρόποι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ανώνυμος3/12/13 8:42 μ.μ.

    Διαχρονικά αναπάντητη απορία του Χρόνη Μίσσιου στο βιβλίο του "Καλά εσύ σκοτώθηκες νωρίς".
    - "Γιατί ρε σύντροφοι πήρατε τόσο νωρίς τα φτυάρια"? Για την αντιγραφή, Σ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ανώνυμος3/12/13 9:39 μ.μ.

    Τι ωραίος αχταρμάς κι αυτός. Τον προϋπολογισμό αλήθεια γιατί δεν τον ψηφίζουν για να φέρουν το παρατηρητήριο και την τρόικα στον Δήμο μας και μετά να το παίζουν κλαψοπαρθένες; Έ ρε σανίδα που τους χρειάζεται. Ωραία αντιπολίτευση έχουμε. Ότι νά ναι σαν τον ΣΥΡΙΖΑ. Τεράστιοι. Την κουτοπονηριά και τη μικροπολιτική πάνω απ' όλα. Τον κοσμάκη δεν τον σκέφτεται κανείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ανώνυμος4/12/13 11:58 π.μ.

    (Πήρα το παρακάτω ανώνυμο σχόλιο και το αναδημοσιεύω (χωρίς κάποιες εκφράσεις που αποτελούσαν λόγους διαγραφής του), ενώ παράλληλα το γνωστοποίησα στους αναφερόμενους.
    Δ/Σ)

    "Έμαθα πως επειδή η Διον/τσα δημοσίευσε τα όσα έγραψα για τον κο Κουριδάκη και τη επιστροφή των 25 στρεμμάτων στους ιδιοκτήτες τους, ο κος αυτός επιτέθηκε στον κο Μιχιώτη για την εν λόγω δημοσίευση. Και μετά κατηγορεί για αντιδημοκρατική συμπεριφορά τον κο Καλαφατέλη σε βάρος του. Μπράβο λαμπρέ μου νέε και υποψήφιε για την Δημαρχία του Διόνυσου. Ωραίες αρχές κουβαλάς."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/12/13 11:59 π.μ.

      (Ακολουθεί η απάντηση του ενός από τους ενδιαφερόμενους)

      "Πληροφορήθηκα το ανώνυμο σχόλιο για δήθεν επίθεση του Κωστή Κουριδάκη εναντίον μου εξαιτίας ενός θέματος για 25 στρέμματα στην Άνοιξη. Διαβεβαιώνω ότι κάτι τέτοιο ουδέποτε συνέβη, το δε θέμα προσωπικά το αγνοώ.
      Σ.Μιχιώτης"

      Διαγραφή
  80. Ανώνυμος7/12/13 6:29 μ.μ.

    Δύσκολα τα πράγματα για τον Πέππα (που είχε χθές τη γιορτή του, Χρόνια Πολλά). Κλείνουν οι πόρτες, η μια μετά την άλλη, και τα ενδεχόμενα περιορίζονται. Όπως διαμορφώνεται η κατάσταση τον βλέπω να παραμένει αγκαλιά με τον Καλαφατέλη. Ξέρω τις δηλώσεις του αλλά μη δίνετε σημασία. Το τελευταίο του χαρτί θα το παίξει με το Γιαννάκη. Θα επιδιώξει τράμπα. Αυτός επικεφαλής και ο Γιαννάκης υπό. Δε δίνω πολλές πιθανότητες αλλά είναι ανοιχτό. Σκεφθείτε ότι με τις διάφορες διαρροές, αποχωρήσεις κλπ κλπ το αρχικό 44% του 2010 έχει μειωθεί αρκετά και στην περίπτωση διάσπασης δε φτάνει για δυο μαγαζάκια. Πιστεύω ότι οι τελευταίες εξελίξεις θα τη συσπειρώσουν την ενωτικη πρωτοβουλία (ένεκα οι καρέκλες...) και έτσι οι βασικοί πόλοι θα είναι Καλαφατέλης (ή Πέππας) και Ζαμάνης. Αυτοί θα είναι στο δεύτερο γύρο. Το 42% το βρίσκω μακρινό. Τη Δεύτερη Κυριακή θα είναι ρυθμιστής ο Ζυγούνας; Εννοείται ότι η ΛΑΣ απέχει απο συναλλαγές. Η Διονυσος Αύριο θα έχει διαλυθεί ή θα πάρει 5%. Θεωρητικά θα ευνοηθεί ο Ζαμάνης αλλά άβυσσος η ψυχή των ανθρώπων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ανώνυμος7/12/13 10:09 μ.μ.

    Είναι σχεδόν βέβαιο ότι, ο Πέππας και άλλοι (πολύ περισσότερο η ΝΔ) δεν πρόκειται σε καμιά περίπτωση να τσαλακωθούν πάλι με τον Καλαφατέλη. Τώρα μάλιστα που έχουν άλλες επιλογές να στηρίξουν και ο Καλάφι θα δώσει μάχη κυριολεκτικά να μπει στον 2ο γύρο έτσι όπως είναι αποδεκατισμένος από χίλιες μεριές.
    Έχουμε έτσι κι αλλιώς μπει εδώ και καιρό στην μετά-Καλάφι εποχή και αν δεν ήταν η Συμμαχία, που του έδωσε εκείνο το ανεκδιήγητο δεκανίκι, θα ήταν από τότε ήδη παρελθόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ποιες είναι οι άλλες επιλογές που αναφέρεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή