.

ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΗΓΗΘΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣΤΕ MOZZILA FIREFOX

Παρασκευή, 21 Φεβρουαρίου 2014

Πόσο χρήσιμοι μας είναι οι "φιλικοί με όλους" πολιτικοί;



Διάβασα τα δημοσιεύματα για την συνέντευξη Πέππα και τα επαλήθευσα με κάποιους που έτυχε να την ακούσουν ζωντανά. Όλοι συνέκλιναν σε τρία πράγματα.

Το πρώτο ήταν ότι ο Αντιδήμαρχος έκανε απλώς τον προσωπικό του απολογισμό, κυρίως ως υπεύθυνος για τα Οικονομικά. Το δεύτερο ήταν ότι δήλωσε μεν πως ο ‘κύκλος’ της Ενωτικής Πρωτοβουλίας έχει κλείσει γι αυτόν, κράτησε όμως και πάλι κλειστά τα χαρτιά του, σχετικά με τις κινήσεις του στα αυτοδιοικητικά. Και το τρίτο ήταν ότι δεν είπε κακό λόγο για κανένα υποψήφιο - ποτέ δεν λέει, ούτε καν όταν πρέπει…  

Αν και ο συγκεκριμένος άνθρωπος δεν μου είναι καθόλου αντιπαθής, είναι κάποια πράγματα σ’ αυτή τη συνέντευξη που με χαλάνε πολύ και που δεν αφορούν μόνο τον ίδιο, αλλά μια ολόκληρη γενιά πολιτικών – δυστυχώς τους νεότερους.

Για παράδειγμα, θ’ ανέμενα από τον Αντιδήμαρχο να δώσει μια πιο πειστική και πιο πολιτική απάντηση γιατί αποφάσισε να φύγει (τελευταία στιγμή) απ’ τον Καλαφατέλη - του οποίου μάλιστα ήταν και αναπληρωτής! Αντί για κύκλους που κλείνουν και γι άλλους που (ίσως) ανοίγουν για τον ίδιο, ας μας έλεγε πώς κρίνει - έστω και τώρα - τη τριετία της δημοτικής αρχής που υπηρέτησε από θέση ευθύνης. Ήταν καλή για τους δημότες; Ή μήπως ήταν χαμένη; Για να μη πω επαχθής; 

Το μόνο που σημείωσε ήταν ότι η λειτουργία του Δημοτικού Συμβουλίου δεν ήταν η σωστή. (Άντε, αλήθεια;) Αλλά δεν μας είπε πότε το διαπίστωσε κι αν έκανε κάτι γι αυτό. Απ’ όσο ξέρω, τίποτα. Μιλιά δεν έβγαλε!  Όπως μιλιά δεν έβγαλε και για τον ίδιο τον Καλαφατέλη και για τον άσπονδο κομματικό του φίλο, τον Παριζιάνο. Ή για τους άλλους ημίθεους της ‘δυνατής αρχής’: τον Καταπατητή, τον Μπλοφαδόρο, τον Κορυφαίο κι όλα τα λουλούδια της τοπικής πολιτικής σκηνής… 

Αλλά ούτε και για τους υποψήφιους της αντιπολίτευσης δεν είχε να πει κακό λόγο. Ούτε για τον Ζυγούνα, που το μόνο που του βρήκε ήταν πως είναι κομματικός υποψήφιος. Ούτε για τον Ζαμάνη, που άλλωστε παλιότερα ήταν και συμμαθητές, αλλά που πρέπει να αποδείξει ότι οι Ορίζοντες δεν είναι η ΑΔΚ μεταμφιεσμένη. Ούτε και για τον Μπιτάκο, που μάλιστα γι αυτόν είπε και δυο καλές κουβέντες παραπάνω (κρατήστε αυτή τη παρατήρηση).

Και γιατί να πει κακό λόγο, αφού αν τελικά κατέβει για την Περιφέρεια, όλοι αυτοί θα είναι δεξαμενές ψήφων; - για τον ίδιο φυσικά! Γιατί να χαλάει καρδιές κάνοντας κριτική και λέγοντας τη γνώμη του, ενώ μπορεί να τα ‘χει μ’ όλους καλά; 

Μια χαρά λοιπόν τους βρήκε όλους. Και πώς να μην τους βρει, αφού μ’ όλους κουβεντιάζει κι όλοι τον θέλουν μαζί τους. Ναι, ναι, όλοι αυτοί ανεξαιρέτως, παζαρεύουν μαζί του και είναι ανοικτοί σε συνεργασία. Αλλά τι ακριβώς μπορούν ‘να βρούνε’; Μήπως αυτά για τα οποία τρία χρόνια εκείνοι κατακεραύνωναν τη δημοτική αρχή; Τις απ’ ευθείας αναθέσεις, τις κατατμήσεις και τις (ανώφελες) αμοιβές των ειδικών συμβούλων;  Την απαράδεκτη λειτουργία της Οικονομικής Επιτροπής, της οποίας ο αντιδήμαρχος προϊστατο; Την σκανδαλώδη διαχείριση των αποθεματικών; Δυστυχώς, όλα αυτά ξεχάστηκαν με μιας μπροστά στους ανθρώπους (και στις ψήφους) που ο κάθε ανθρωποβοσκός φέρνει μαζί του.

Ούτε κρύο, ούτε ζέστη λοιπόν. Μια παρέα “ευγενικών” (για πάρτη τους) πολιτικών, που ανταλλάσσουν αβρότητες μεταξύ τους.
Αν όμως ήταν στ’ αλήθεια ευγενείς πολιτικοί – κι όχι ευγενικοί για πάρτη τους - η κατάσταση στο Δήμο και στο Δημοτικό Συμβούλιο δεν θα ήταν αυτή που είναι.
Μια ‘πολιτισμένη’ προεκλογική ατμόσφαιρα με υποψήφιους “φιλικούς” με όλα και με όλους ανεξαιρέτως – λίγο πνιγηρή βέβαια, από τις αναθυμιάσεις της αγριότητας της εποχής.
Όμως άραγε, πόσο χρήσιμος μπορεί να είναι ένας ‘ευγενικός’ (για πάρτη του) πολιτικός και ‘φιλικός’ με όλους, σε μια εποχή αγριότητας;
Αλλά τι να κάνουμε; Αυτούς διαθέτουμε. Άχρωμους, άοσμους και άγευστους. Και μερικούς και ολίγον ‘επαναστάτες’ (χα, χα!) Αυτούς έχουμε, μ’ αυτούς θα πορευτούμε. 

Στο κάτω-κάτω, μη ξεχνάμε ότι στην αντίπερα όχθη είναι ο Καλάφι με τους λύκους του, που πρέπει να φύγουν!


ΥΓ. Ακούω από τώρα τις κορώνες κάποιων ‘λευκών’ αντιμνημονιακών, που τρέχουν να ξορκίσουν την εποχή της αγριότητας με τις καινούριες κι ‘αιχμηρές’ τους ταυτότητες. Σιγά κορίτσια, μη φύγει κανένας πόντος….

103 σχόλια:

  1. Ανώνυμος21/2/14 11:11 μ.μ.

    Καλό το σχόλιο σου στην άνευρη και ουδέτερη "συνέντευξη" του κ. Πέππα στον στενό του συνεργάτη κ. Λάσκαρη.
    Στην καλοστημένη "συνέντευξη" που έγινε μόνο και μόνο για την ανέξοδη διαφήμιση του αντιδημάρχου κ. Πέππα.
    Αλήθεια, μετράνε οι "ραδιοφωνικές" παραιτήσεις ή ο κ. Πέππας ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ αντιδήμαρχος στην δημοτική αρχή του κ. Καλαφατέλη.
    Παρέλαβε κάποιος αρμόδιος κάποια επιστολή ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ή ο κ. Πέππας συνεχίζει τον ΕΜΠΑΙΓΜΟ των δημοτών αλλά και των συνομιλητών του, τους οποίους ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΕΙ συστηματικά;
    Το επικοινωνιακό παραμύθι το παίζει καλά. Τον ΦΟΥΣΚΩΝΟΥΝ και οι συνήθεις μικροπολιτικοί που τον περιτριγυρίζουν παρακαλώντας τον να συνεργαστεί μαζί τους.
    Έτσι, στεγνά. Χωρίς προϋποθέσεις, Χωρίς κουβέντα για την ουσία. Με μοναδικό κριτήριο τα κουκιά. Τα κουκιά που ανταλλάσσονται με πόστα.
    Αυτοί είναι οι πολιτικοί του τόπου και αυτή είναι η πολιτική τους.
    Μην περιμένετε λοιπόν τίποτα καινούργιο.
    ΚΑΛΑΦΑΤΕΛΗΣ: Μέγας ταχυδακτυλουργός. Παρά τις απώλειες δίνει τη μάχη του με τα γνωστά και δοκιμασμένα όπλα. Δεν θα παραδοθεί και δεν θα χάσει... τουλάχιστον εύκολα.
    ΖΥΓΟΥΝΑΣ: Ανεπαρκής για τη δυναμική που μπορεί να έχει τοπικά ο ΣΥΡΙΖΑ εξαιτίας της κεντρικής πολιτικής σκηνής. Το ποσοστό του δεν θα ξεπεράσει το 50-60% του ποσοστού που θα πάρει το κόμμα του.
    ΖΑΜΑΝΗΣ: Ξεκίνησε καλά αλλά δεν έχει καταφέρει να επεκτείνει την επιρροή του πολύ πέρα από την ΑΔΚ. Πάσχει και από "ταυτότητα". Δεν έχει ακόμα (;) δώσει στίγμα. Και γύρω του γυρίζουν οι ίδιοι και οι ίδιοι.
    ΜΠΙΤΑΚΟΣ: Γυρίζει δεξιά κι αριστερά, μάλλον με θράσος ο... φευγάτος, και θέλει να γίνει δήμαρχος και αυτός, τρομάρα του. Πουλάει φρεσκάδα αλλά τον κυνηγούν οι "μουχλιασμένοι" παππούδες της Συμμαχίας.
    ΣΩΚΟΥ: Τα γνωστά. Συνέπεια, σταθερότητα και 10%.
    Θα έχουμε και έκτο σχήμα; Μάλλον όχι. Όλοι περιμένουν το ΠΕΠΠΑ αλλά δεν τον βλέπω να κάνει την κίνηση. Έχει και την εναλλακτική της Περιφέρειας. Θα πάει να ανταγωνιστεί τους Νικητόπουλο και Κοροβέση (Χαχαχα... γελάσαμε πάλι). Το πιο πιθανό είναι να συμπράξει με Μπιτάκο ή Ζαμάνη.
    Άντε και Καλές Αποκριές!

    Ο Αντι_Καλλικρατικός

    ΥΓ Το κακό με τους ντόπιους μασκαράδες είναι ότι θα κρατήσουν τις μάσκες και μετά την Καθαρή Δευτέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος21/2/14 11:15 μ.μ.

    Πολύς συνωστισμός και πολλά τα κορίτσια. Δε βλέπω να γλυτώνουν τα καλσόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος21/2/14 11:18 μ.μ.

    ΟΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ FACEBOOK ΒΓΑΛΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΕΦΗΒΙΚΟ ΛΕΥΚΩΜΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΤΡΕΝΑΚΙ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος21/2/14 11:24 μ.μ.

    ΔΕ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΡΕ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ, ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΤΕΒΑΖΕΤΕ ΤΟΝ 30αρη. ΣΤΟ ΔΙΟΝΥΣΟ ΑΠΟ ΠΟΙΟ ΜΑΥΣΩΛΕΙΟ ΤΟΝ ΒΓΑΛΑΤΕ ΤΟ ΖΥΓΟΥΝΑ; ΧΑΘΗΚΑΝΕ ΤΑ ΦΡΕΣΚΑ ΠΑΛΗΚΑΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΟΠΟΥΛΑ; ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΑΤΕ ΡΕ ΤΟΥΣ ΥΠΕΡΗΛΙΚΕΣ; ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΠΡΟΧΘΕΣ ΠΑΡΑΠΟΝΙΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΔΑΥΤΟΥΣ ΟΤΙ ΠΟΝΟΥΣΑΝ ΟΙ ΑΡΘΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΝΟΤΙΑ. ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΩ. Η ΠΟΛΛΗ ΥΓΡΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΦΟΡΜΟΛΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος21/2/14 11:31 μ.μ.

    Μάγκες, μαζευτείτε στο καβούκι σας και μην το πολυ-ζορίζετε το σύστημα. Είδατε πόσο εύκολα στήνετε μια Άνοιξη; Η αραβική χθές (στην Αίγυπτο, τη Λιβύη, τη Συρία,,,). Η ουκρανική σήμερα. Αύριο ποια Άνοιξη και πού θα ξημερώσει;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/2/14 12:49 π.μ.

      ΤΙ ΕΝΝΟΕΊ Ο ΠΟΙΗΤΉΣ με τις συμβουλές του???

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος22/2/14 12:12 π.μ.

    ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΟΝ ΚΑΠΩΣ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ Κ. ΖΥΓΟΥΝΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΕΙΝΑΙ "ΝΕΟΙ". ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΗΡΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ! Η ΝΕΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ Ή ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ. ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ;
    ΓΙΑ ΠΟΙΕΣ ΙΔΕΕΣ ΜΙΛΑΝΕ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ; ΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΑΙ ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΜΑΣ ΛΕΝΕ; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΖΑΜΑΝΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΠΙΤΑΚΟΥ; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΤΩΝ ΣΥΡΙΖΑΙΩΝ; ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΛΑΦΑΤΕΛΗ ΔΕ ΡΩΤΑΩ. ΑΥΤΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΕΤΑΞΕ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2010; ΠΟΥ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΤΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ ΜΕ ΤΟΣΑ ΤΡΕΧΑΜΑΤΑ; ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΦΗΣΕ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ (!!??)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος22/2/14 12:17 π.μ.

    Και μέσα σ' όλα ο Κοροβέσης. Ούπς! Λάθος. Είναι στην προηγούμενη αναρτηση. Δεν πειράζει. Έτσι κι αλλιώς στο άσχετο φυτρώνει, Τώρα θα τον βάλω εγώ στο άσχετο θέμα. Ή μήπως είναι σχετικό και με τον Στέλιο;
    Χμ! Ο Στέλιος πάει με όλα τα θέματα Είναι πολυδιάστατος, πολυθεματικός και πολυεπίπεδος.
    Εξάλλου είναι και Αποκριά. Χρόνια του Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος22/2/14 12:20 π.μ.

    Χαμογελούν οι διάφοροι πολιτικοί παράγοντες όταν το blog φιλοξενεί δηκτικά σχόλια για τον Κοροβέση. Τα συζητάνε και τα αναπαράγουν στους καφενέδες και χαίρονται. Μια συμβουλή. Την επόμενη φορά που θα κοιταχτούν στον καθρέφτη ας προσέξουν λίγο παραπάνω. Αυτό που θα δουν θα μοιάζει πολύ στο Στέλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/2/14 12:52 π.μ.

      Καθρέφτης σου είμαι άδικη κενωνία!!!!!!.............

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος22/2/14 3:32 π.μ.

    Πολύ ωραία τα σχόλια και η περιγραφή της σημερινής πραγματικότητας από όλους σας.
    Αλλά ΔΕΝ βλέπω πουθενά κάποια πρόταση σας για τις εκλογές, που μπορεί να περπατήσει και να κερδίσει την διοίκηση του Δήμου σε 3 μήνες.
    ΔΕΝ προέρχεστε από παρθενογένεση, αφού πολλοί από εσάς περάσατε μέσα σε 1 μόλις χρόνο από 3 (!!!) κιόλας σχήματα- Διονύσου Συμπολιτεία, Πρόσκληση Ελπίδας, Διόνυσος Αύριο.
    Και τι καταφέρατε; Μια τρύπα στο νερό. Καθείστε, λοιπόν, στην άκρη και μην το παίζετε εκ του ασφαλούς τιμητές των πάντων.
    Είστε μέρος του συστήματος και του παλιού, που θέλετε αυτάρεσκα να το παίζετε αντισυστημικοί.
    Καλά κρασιά σε παλιά ασκιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πέτρα που κυλάει22/2/14 7:19 π.μ.

    Δυστυχώς πολλοί άνθρωποι λένε αυτό που έχουν στο κεφάλι τους χωρίς να σκέφτονται. Ούτε καν ότι τα πράγματα έχουν και δεύτερη ανάγνωση. Όπως εσύ φίλε 3.32 πμ.

    Λες ότι κάποιοι "το παίζουμε εκ του ασφαλούς τιμητές των πάντων", ενώ λίγο πριν παραδέχεσαι ότι επί ένα χρόνο είχαμε διαρκή κινητικότητα περί τα δημοτικά. Αυτά δεν συμβιβάζονται, ιδίως γιατί δεν στήσαμε το «μαγαζάκι» μας για να πουλήσουμε την πολιτική πραμάτεια μας.
    Αντιθέτως, εκτεθήκαμε και προσπαθήσαμε κάτι πρωτοφανές, άγνωστο και δύσκολο για πολλούς, που όμως δεν μας βγήκε, καθότι καινούργιο. Εδώ ταιριάζουν τα καινούργια κρασιά στα παλιά ασκιά.

    Αναφέρεις ειρωνικά ότι μέσα στο χρόνο αυτό «περάσαμε από 3 κιόλας σχήματα», όμως "ξεχνάς" ότι αυτά δεν ήταν μαντριά, αλλά προσπάθειες συνεύρεσης ανθρώπων, που δεν γνωρίζονταν μεταξύ τους και δεν ακολουθούσαν κάποιον αρχηγό. Όπως "ξεχνάς" ότι και τα «στέρεα» μαντριά διαλύονται την επομένη των εκλογών…

    Λες ακόμα ότι «καταφέραμε μια τρύπα στο νερό, γι αυτό να κάτσουμε στην άκρη». Φαίνεται ότι «ξεχνάς» πάλι ότι αυτά τα σχήματα μπόλιασαν ήδη τα πράγματα. Οι «Ανοικτοί Ορίζοντες» υιοθέτησαν σχεδόν κατά λέξη τη Διακήρυξη του «Διόνυσου Αύριο» και η «Ανατροπή» την οργάνωση και το καταστατικό του.

    Τέλος, λες ότι όταν οι άνθρωποι αποτυγχάνουν σε μια πρώτη προσπάθειά τους, πρέπει να κάθονται στην άκρη και μάλιστα χωρίς να μιλάνε. Στο πρώτο μισό θα συμφωνήσω, γιατί πρέπει να σκεφτούν και να καταλάβουν τι πήγε λάθος, πριν ξαναπροσπαθήσουν.
    Στο δεύτερο μισό όμως θα σε απογοητεύσω, γιατί κάποιοι δεν έχουμε καμιά διάθεση να πάψουμε να βλέπουμε, να κρίνουμε και να μιλάμε δημοσίως, Iδίως όταν ξέρουμε ότι έτσι συνεχίζουμε να επηρεάζουμε!

    Πέτρα που κυλάει, χόρτο δε μαζεύει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/2/14 2:31 μ.μ.

      Πες τα χρυσόστομε!!! που κάποιοι νομίζουν πως μπορούν να νέμονται μόνο εκείνοι και δια βίου την τοπική σκηνή...

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος22/2/14 8:02 π.μ.

    Είναι πολύ εύκολο να βρίζει κανείς ανώνυμα στα blogs. Είναι όμως άνανδρο,
    Ευτυχώς στο μικρό μας τόπο γνωριζόμαστε τόσο καλά ώστε να καταλαβαίνει κανείς από που προέρχονται τα γαϊδουράγκαθα. Κάποιοι (διόλου απίθανο και σκέτο κάποιος) αυτά έχουν και αυτά προσφέρουν. Γιυτό δοξάζονται κρυπτόμενοι και αγνοούνται απο τους πάντες εμφανιζόμενοι.
    Ας μην παραμελούν πάντως ότι η συμπεριφορά τους μπορεί και να πεισμώνει. Γιαυτό αν ποτέ συμβεί αυτό που απεύχονται, ας ξέρουν ότι ΔΕΝ θα ζητήσω ΠΟΤΕ την υποστήριξή τους και την ψήφο τους.
    Αυτά για να τελειώνουμε με κάποιους (ον) με τους οποίους ΔΕΝ θα ξαναασχοληθώ.
    Καλή δύναμη στους υποψήφιους. Με τόσα προβλήματα στο δήμο μας θα την χρειαστούν.
    ΥΓ. Ζητώ συγγνώμη γιατί αναφέρομαι κυρίως στη προηγούμενη ανάρτηση. Μου διεύφευγε γιατί δεν ήξερα ότι η δ/α είχε επαναδραστηριοποιηθεί.
    Σ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος22/2/14 1:57 μ.μ.

    Ο τόπος γέμισε προβοκάτορες και ανόητους. Ας τους αγνοήσουμε. Καλά κάνει όποιος δεν ασχολείται μαζί τους αφού μπορεί και να μην φταίνε οι δύστυχοι. Ίσως η μαλάκηνση να προέρχεται από την ακτινοβολία της κεραίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος22/2/14 3:13 μ.μ.

    Διονυσοσκουφίτσα, αν αληθεύει αυτό που λες ότι ΟΛΟΙ μιλάνε με τον Πέππα, πώς εξηγεί ο Ζυγούνας ότι τον ενοχλούσε ο δεξιός Στάικος και δεν τον πειράζει ο Πέππας; Μήπως γιατί τώρα είναι αδιαπραγμάτευτος επικεφαλής; Και πώς νόμιζε ότι θα χωρούσε ο Πέππας μαζί με τους Μητροπουλαίους και τους άλλους πρώην ΠΑΣΟΚους και νυν ΣΥΡΙΖΑιους που ήταν καλεσμένοι στη πίτα των "ανατρεπτικών";;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος22/2/14 9:06 μ.μ.

    Διονυσοσκουφίτσα, η επιστροφή στην δράση δεν δείχνει να συγκινεί, παρά μονο τους παλιούς καλούς θαμώνες της σελίδας. Πού είναι οι νέοι άνθρωποι, σε ηλικία και ιδέες, που αναζητάμε ? Τα σχόλια, τους "έθαψαν" όλους. Συμπέρασμα : μία απο τα ίδια. Τα περί τον Πέππα, κοντά στην αλήθεια. Κατά τα άλλα, το σκηνικό ίδιο με του φθινοπώρου. Βέβαια δεν έχουμε δεί χειμώνα φέτος. 'Ισως φταίνε τα φεγγάρια. Μου μυρίζει ένα δημοτικό συμβούλιο, ανιαρό και αναποτελεσματικό, όπως το προηγούμενο. Σνίφ...Κρίμα. Να γινόταν κάτι να άλλαζε το τοπίο...
    Νικηφόρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος23/2/14 9:53 π.μ.

    Για να αλλάξει το τοπίο χρειάζεται:
    1.- Να πιστέψουμε στο «εμείς» και να αποκηρύξουμε το «εγώ».
    2.- Να πιστέψουμε στο συλλογικό και να αποκηρύξουμε την ενός ανδρός αρχή.
    3.- Να πιστέψουμε ότι ή αλλαγή μας αφορά όλους και όχι μερικούς.
    4.-Να πιστέψουμε στην πράξη ότι ουδείς αναντικατάστατος για να τολμήσουν οι έντιμοι και ακέραιοι συμπολίτες μας.
    5.- Να πιστέψουμε ότι η πρόσβαση στη γνώση και στη πληροφορία δεν είναι προνόμιο των λίγων.
    6.- Να πιστέψουμε στη δύναμη της σύνθεσης και του διαφορετικού.
    7.- Να κάνουμε στάση ζωής το σεβασμό σε αρχές και αξίες.
    8.- Να κάνουμε στάση ζωής την κοινωνική αλληλεγγύη και όχι την ελεημοσύνη.
    9.-Να κάνουμε στάση ζωής την δίκαιη κρίση και την ακεραιότητα.
    10.- Να κάνουμε στάση ζωής την αξιοκρατία και την αξιολόγηση.
    11- Να κάνουμε στάση ζωής την κοινωνική ευθύνη και την λογοδοσία.
    12.- Να κάνουμε στάση ζωής την ισότητα και την ισοτιμία.

    Είμαστε λοιπόν διατεθειμένοι να ακολουθήσουμε τα δώδεκα αυτά βήματα;;;

    Ένας Φίλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος23/2/14 10:44 π.μ.

    Νέα Πνοή ευαγγελίζεται ο κ. Μπιτάκος.
    Αυτοί που πρόσδεσαν μια ολόκληρη παράταξη άνευ όρων στο άρμα του Καλαφατελισμού, πόσο νέοι και ωραίοι μπορεί να είναι;
    Τώρα μας παρουσιάζουν μια δήθεν Πολιτική Διακήρυξη, που δεν είναι τίποτα άλλο από copy-paste με κάποιες επουσιώδεις αλλαγές (έτσι για ξεκάρφωμα) στην αντίστοιχη Διακήρυξη της Συμμαχίας για τον Πολίτη στις εκλογές του 2010.....
    Τόσο αυτόφωτοι και ανεξάρτητοι.
    Ποιον μπορεί να κοροϊδέψουν ότι, άλλαξε ο Μανωλιός κι έβαλε τα ρούχα του αλλιώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος23/2/14 2:02 μ.μ.

    ΡΕ ΜΑΝΙΑ ΜΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΠΝΟΗ. ΕΠΕΙΔΗ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΟ BLOG ΣΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ, ΜΟΝΟ ΚΑΛΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΜΠΙΤΑΚΟ. ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΧΩ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ, ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΑΘΟΥΝ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ. ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ (ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΥΝ) ΑΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ.
    "Δημότης Δροσιάς"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Δημότη Δροσιάς,
      Αν εσύ ξέρεις όσους γράφουν στο blog, σίγουρα διαθέτεις μεγαλύτερες ικανότητες από μένα.

      Επί της ουσίας όμως όσων αναφέρεις, σου λέω οτι ο καθένας μπορεί να γράφει ότι πιστεύει και να κρίνει όπως νομίζει, φτάνει να μην γίνεται προσβλητικός.

      Κι απ' ότι διαβάζω, επικριτικά μπορεί να είναι τα σχόλια, αλλά προσβλητικά όχι, Το τι επίδραση όμως μπορεί να έχουν, αυτό θα φανεί στο τέλος.

      Δ/Σ

      Διαγραφή
  18. Ανώνυμος23/2/14 2:25 μ.μ.

    Ας μας πουν, λοιπόν, "Δημότη Δροσιάς" οι φίλοι και συνεργάτες του (έτσι λέμε τώρα τα παπαγαλάκια για ξεκάρφωρμα) για τις 2 μπίζνες που έστησε ο κ. Μπιτάκος με τον Καλαφατέλη:
    Η μία ήταν ο ποδηλατικός γύρος Διονύσου (2012) και η άλλη η παράσταση στον Άγιο Στέφανο του διεθνούς φεστιβάλ χορού (2013). Ας μας πουν πόσα τσέπωσαν και από τα δυο;
    Για ποιές αρχές και αξίες μιλάνε τώρα;
    Κοροϊδεύονται μεταξύ τους, μην προσπαθούν να εξαπατήσουν κι εμάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος23/2/14 2:57 μ.μ.

    ΑΥΤΑ ΜΟΝΟ Ο ΙΔΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ. ΚΡΑΤΑΩ ΟΜΩΣ ΜΙΑ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΝΑ ΑΚΟΥΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ. ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΣΥΝΔΗΜΟΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ. ΚΡΑΤΑΩ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ. ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΜΠΙΖΝΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ. ΤΟΤΕ ΘΑ ΣΕ ΠΙΣΤΕΨΩ. ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΩ, ΔΙΟΤΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ. ΕΧΩ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΑΝ ΔΗΜΟΤΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΩ ΑΡΚΕΤΑ ΑΚΟΜΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΩ. ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΩ ΜΕ ΒΑΣΗ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ ΕΔΩ ΜΕΣΑ.
    "Δημότης Δροσιάς"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος23/2/14 5:13 μ.μ.

    Φαίνεται "Δημότη Δροσιάς" δεν διαβάζεις την ιστοσελίδα του Δήμου μας για να δεις για τις 2 εκδηλώσεις που αναφέρονται παραπάνω.
    Αν ενδιαφέρεσαι για ονόματα, βάλε πρώτος εσύ το ονοματάκι σου κι όχι "Δημότης Δροσιάς". Εξηγούμαστε για να μην παρεξηγούμαστε.
    Γνωρίζουμε όλοι τον βίο και την πολιτεία του καθενός και τι ακριβώς έκανε τα 3,5 χρόνια απέναντι στο καθεστώς της διαφθοράς που μας διοικεί. Και ποιοι από την αντιπολίτευση, τον στήριξαν όταν ήταν έτοιμος να καταρρεύσει.
    Αν θέλουμε να στηρίξουμε Καλαφατέλη, πηγαίνουμε κατευθείαν στο original και όχι στο imitation του. Όπως π.χ. έκανε πρόσφατα ο κ. Γεώργιος Πουλίδας της Συμμαχίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το να κάνει κανείς δουλειές με έναν δήμο - κάποιοι τις λένε μπίζνες - δεν είναι κατ' ανάγκη επιλήψιμο - αρκεί να τηρούνται οι κανόνες διαφάνειας και να μην ζημιώνει ο Δήμος. Φυσικά, για να ανακινηθεί το τελευταίο ως ζήτημα πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον σοβαρές ενδείξεις.

    ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΟΜΩΣ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ.

    Όταν κάποιος κάνει - ή περιμένει να κάνει - δουλειές με έναν δήμαρχο (γιατί μ' αυτόν τις κάνει κι όχι με τον δήμο γενικώς), αμβλύνεται η κριτική του ικανότητα. Οι άμυνές του απέναντι σε φαινόμενα κακοδιοίκησης μειώνονται, τα κριτήριά του γίνονται πιο επιεική, ο λόγος του στρογγυλεύει.

    Κι αν μάλιστα είναι κι εκλεγμένος (ή θέλει να γίνει), η αποφασιστικότητά του για ρήξη τελικά μειώνεται και οι επιλογές του μπασταρδεύονται από την προσωπική του ανάγκη, την επιθυμία ή το επιδιωκόμενο όφελος.

    Απ’ την αλήθεια αυτή δύσκολα κανείς ξεφεύγει. Γι αυτό ο λαός μας λέει: ή παπάς, παπάς ή ζευγάς ζευγάς. Και τα δυο δεν γίνονται.

    Εν προκειμένω βέβαια, δεν είναι μόνο οι δύο συνεργασίες του Π. Μπιτάκου.
    Υπάρχει και η περίπτωση (πρώην) στελέχους του ίδιου χώρου που ενδιαφέρεται σφόδρα για το project της αποχέτευσης.
    Υπάρχει επίσης κι η περίπτωση της εξαγοράς από τον δήμο ενός ιδιωτικού οικοπέδου (για δημόσια χρήση), την ίδια στιγμή που σε μια γειτονική δημοτική ενότητα, όχι μόνο δεν αγοράστηκε οικόπεδο για τον ίδιο σκοπό, αλλά χαρίστηκε δημοτική έκταση στην ΕΥΔΑΠ.
    Υπάρχουν τέλος και οι αδιάψευστες φήμες για μεσολάβηση κάποιων συμπολιτευόμενων παραγόντων για οικονομική διευκόλυνση φίλιων προσώπων της αντιπολίτευσης (που συμπτωματικά έπαψε να είναι και τόσο «κακή»…)

    Δεν λέω ότι είναι εύκολο κανείς ν’ αντιμετωπίσει τέτοιες προσωπικές δοκιμασίες. Αν όμως δεν μπορεί να δαμάσει τις ανάγκες του – πράγμα ανθρώπινο - πιστεύω ότι πρέπει να αποσυρθεί απ’ τη πολιτική. Δεν πρέπει να γίνει άλλο ένα εξαγοράσιμο γρανάζι του συστήματος συναλλαγής. Πρέπει να κάνει στην άκρη και (τουλάχιστο) να μην καταστρέψει ο ίδιος το μέλλον ή την υστεροφημία του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος23/2/14 9:23 μ.μ.

    Τραγικός θάνατος εργαζόμενου του Δήμου Διονύσου.
    Σοβαρά ερωτηματικά για τον θάνατο του Παναγιώτη Αφαλίδη χθες Σάββατο:
    - Ποιός από τον Δήμο τον έστειλε να εργαστει Σάββατο;
    - Σε ποιον χώρο τιν έστειλε να κόψει κλαδιά (σε δημοτικό ή ιδιωτικό χώρο);
    - Τηρήθηκαν όλα τα προβλεπόμενα από την εργατική νομοθεσία μέτρα προφύλαξης για ανάλογες εργασίες;

    Κύριε πρόεδρε της δημοτικής κοινότητας Δροσιάς οφείλετε δημόσιες εξηγήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος23/2/14 9:45 μ.μ.

    Διονυσοσκουφίτσα, νομίζω ότι έχεις χτυπήσει κέντρο με το τελευταίο σου σχόλιο.

    Όσοι παρακολουθούν τα δημοτικά πράγματα, και δυστυχώς δεν είναι η πλειονότητα των δημοτών, γνωρίζουν πολύ καλά τις παρατυπίες, τις παρανομίες, τις συναλλαγές και όλα τα συμπτώματα της εκτεταμένης διαφθοράς που έβλαψαν και βλάπτουν το δήμο μας.

    Απλά, πρέπει να είμαστε δίκαιοι και έντιμοι στην κριτική και να μην τσουβαλιάζουμε τους πάντες και τα πάντα.

    Ας απαντήσουν, λοιπόν, αυτοί που γυρεύουν την ψήφο μας:

    Οι σύμβουλοι της Ενωτικής Πρωτοβουλίας, που πρόσφατα εγκατέλειψαν το καράβι, πότε αντιστάθηκαν στις μεθοδεύσεις και τα κόλπα του στενού κύκλου του δημάρχου; Πότε καταψήφισαν; Πότε πήραν αποστάσεις από θλιβερούς προυπολογισμούς και τεχνικά προγράμματα; Νομίζουν ότι η παραίτηση της τελευταίας στιγμής είναι απαλλακτικό βούλευμα;

    Οι σύμβουλοι της Συμμαχίας πόσες φορές στήριξαν σε κρίσιμα θέματα τον κ. Καλαφατέλη; Πόσες φορές έγιναν δεκανίκι για να τη βγάλει καθαρή; Άλλοι εξαφανισμένοι με το καλημέρα, άλλοι σταθερά αλλήθωροι, πότε βρέθηκαν απέναντι του;

    Και οι διάφοροι πρόθυμοι που "μεταγράφηκαν" όταν ζόρισαν τα πράγματα τί έχουν να πούνε τώρα;

    Όσο γι΄αυτούς που ανεξαρτητοποιήθηκαν ή διαγράφηκαν τί έχουν να πούν για τη στήριξη που του ΄δωσαν για να εκλεγεί και να διοικήσει μέχρι να φύγουν ή μέχρι να τους διώξει;

    Η αλήθεια των πρακτικών του δ.σ. του δήμου αποδεικνύει ότι η μόνο η άκαμπτη ΛΑ.Σ. (λόγω παγίων ιδεολογικών αρχών και θέσεων ο επιθετικός προσδιορισμός) και η τραχιά και άκομψη ΑΔΚ (λόγω ιδιορρυθμίας του επικεφαλής της οι χαρακτηρισμοί) έκαναν πραγματική αντιπολίτευση από την πρώτη μέρα και θα κάνουν μέχρι την τελευταία.

    Όσοι ενδιαφέρονται για να κανουν σωστές επιλογές ας ρίξουν μια ματιά στα πρακτικά του δ.σ. και θα καταλάβουν πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος23/2/14 10:27 μ.μ.

    ΑΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ Σ΄ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΝΑ ΔΕΙΞΕΤΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΑΣΠΡΟ ΜΑΥΡΟ ΧΑΛΑΛΙ ΣΑΣ!!! ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΑΣΗΜΑΝΤΟΥ Η ΜΩΡΟΦΙΛΟΔΟΞΙΑ; ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΚΑΝΕΝΑΣ. Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΔΙΑ ΝΑ ΟΜΙΛΕΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΥΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ. ΑΥΤΟΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΤΟ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΊΝΑΙ Ο ΨΗΦΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΝΙΚΗΤΗΣ. ΑΥΤΟΝ ΨΗΦΙΣΑΜΕ, ΑΥΤΟΣ ΚΕΡΔΙΣΕ, ΑΥΤΟΣ ΜΑΣ ΔΙΟΙΚΕΙ. ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΥΝΕΝΝΟΗΣΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΒΓΕΙ, ΠΟΙΟΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΣΚΑΝΔΑΛΑ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος23/2/14 10:49 μ.μ.

    Πόσο Νέα μπορεί να είναι μια Πνοή με τέτοιους αντιδραστικούς παράγοντες, που έχουν γράψει ιστορία στην Άνοιξη και τώρα αρθρογραφούν σαν πρωτεργάτες της;
    Εκτός αν πρόκειται για την χρυσαυγίτικη συνιστώσα του νέου σχήματος. Τέτοιον κατήφορο μπροστά στην τρομάρα της εκλογικής επιβίωσης, δεν θα μπορούσε κανείς να φανταστεί.
    Ας τα δουν αυτά οι του αριστερού ρεύματος του ΠΑΣΟΚ εκ Διονύσου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος24/2/14 12:40 π.μ.

      Αστους να κόψουν το λαιμό τους μόνοι τους φίλε. Τους βλέπω και γελάω γιατί δεν υπάρχει μεγαλύτερη δυσφήμιση για τον Μπιτάκο από τα μπουμπούκια της Άνοιξης που έχει μαζέψει γύρω του. Ο τραμπουκισμός τους διαψεύδει κατηγορηματικά τα ωραία λόγια του. Περίμενε όταν θα κάνει λογαριασμό ψήφων να δεις τι έκπληξη τον περιμένει.

      Διαγραφή
  26. Ανώνυμος23/2/14 11:07 μ.μ.

    Μου αρεσει που σας πηρε ο πονος για την ποιοτητα και το υφος του μπλογκ. Δεν εχετε παρει χαμπαρι τι γινεται με τα μπινελικια στα δημοτικα συμβουλια; Η υποκρισια ορισμενων δεν εχει ορια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος23/2/14 11:13 μ.μ.

    Τελικά, δ/σ, ο Πέππας παραιτήθηκε; Δε μας ενημερωσες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος24/2/14 12:42 π.μ.

      κανείς ντεν ξέρει καρντιά μου,,,,

      Διαγραφή
  28. Ανώνυμος24/2/14 12:40 μ.μ.

    Απόσπασμα από την ηλεκτρονική Οδό Διονύσου σχετικά με την πολιτική διακήρυξη της "Νέας Πνοής" του κ. Μπιτάκου:

    Αξίζει εντούτοις να επισημανθεί και το εξής: Το σχετικό μήνυμα με την πολιτική διακήρυξη της Νέας Πνοής έφθασε στην Οδό Διονύσου από το προσωπικό ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του προέδρου της Συμμαχίας για τον Πολίτη Π. Βορριά. Έτσι έχουμε το απόλυτο παράδοξο, ο πρόεδρος μια δημοτικής παράταξης- η οποία, απ’ όσο γνωρίζουμε, δεν έχει διαλυθεί- να δουλεύει για τη διαφήμιση και την προώθηση μιας άλλης δημοτικής παράταξης και του επικεφαλής της!

    Έχουμε άδικο όσοι εδώ υποστηρίζουμε ότι, άλλαξε ο Μανωλιός και φόρεσε τα ρούχα του αλλιώς;
    Και γιατί να προτιμήσουμε την imitation εκδοχή του Καλαφατελισμού και όχι την original, που στήριξαν οι της Νέας Πνοής-Συμμαχίας για τον Πολίτη με νύχια και με δόντια, όταν κατέρρεε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος24/2/14 2:53 μ.μ.

      Δηλαδή εκτός από το κείμενο της διακύρηξης που μυρίζει "βοριαδίλα" μέχρι τα μπούνια ο νυν και αεί πρόεδρος της Συμμχίας κάνει τώρα και τη γραμματιακή υποστήρηξη!!!..... Στ' αλήθεια ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες!!!

      Και κάθε μέρα ξημεροβραδιάζονται οι παπούδες στα γραφεία της Νέας Πνοής και λένε στους μικρούς τι να κάνουν. Μπορεί οι φαμίλιες του Αγιου Στεφανου και της Άνοιξης να βάλανε μπροστά τα βλαστάρια τους, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι τους εμπιστεύονται κιολας.
      Όχι Νέα Πνοή, ΤΕΧΝΗΤΗ ΑΝΑΠΝΟΗ έπρεπε να την βγάλουνε τη παράταξη ....

      Διαγραφή
  29. Ανώνυμος24/2/14 2:40 μ.μ.

    Θέλει να κρυφτεί η ..... Συμμαχία κι η χαρά δεν την αφήνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος24/2/14 2:49 μ.μ.

    ΑΠΕΙΡΟΣ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΗΛΙΚΙΑΣ Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΟΦΙΛ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ. ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΑΥΤΟ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ "ΕΣΥ" ΚΑΙ ΟΧΙ Ο "ΑΝΤ΄ΑΥΤΟΥ". ΜΕ ΤΟΣΑ ΒΑΡΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΣΤΕΦΑΝΟ, ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΚΑΙ ΒΑΘΥ ΠΑΣΟΚ, ΤΑ ΑΡΤΗΡΙΟΣΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΣΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΩΛΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΑΚΡΙΑ ΤΟ ΝΕΑΝΙΚΟ ΠΕΙΡΑΜΑ. ΕΙΝΑΙ ΚΙΒΔΗΛΟ ΚΑΙ ΘΝΗΣΙΓΕΝΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος24/2/14 3:00 μ.μ.

      μα είναι "νεανικό" το πείραμα ;;;;; πολύ αμφιβάλλω.

      Διαγραφή
  31. Ανώνυμος24/2/14 2:58 μ.μ.

    Παιδική χαρά αλά Τσίπρα έγινε η Συμμαχία για χάρη του "ρίψασπι" (Βαρβαρόπουλος, στέλεχος εκ Διονύσου στην πρόσφατη συνέλευση των μελών της).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος24/2/14 3:03 μ.μ.

    Μην βιάζεστε και σύντομα θα δείτε πολλά. Ο πανικός που έπιασε πολλούς με την υποψηφιότητα του Μπιτάκου, θα διατηρηθεί και έπειτα από την γνωστοποίηση των υποψηφίων. Ο κόσμος θέλει αλλαγή και οι λάσπες και τα πικρόχολα σχόλια δεν μπορούν να ανακόψουν την πορεία των πραγμάτων. Φίλος και υποστηρικτής της Νέας Πνοής για τον Διόνυσο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος24/2/14 3:17 μ.μ.

      ΔΕΝ ΘΑ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΠΙΚΡΟΧΟΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΣΧΗΓΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ. ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΤΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΒΟΥΛΙΑΞΕΙ ΦΙΛΕ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΣΠΗ. ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ. ΓΙΝΑΜΕ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΑΝΤΙ-...

      Διαγραφή
  33. Ανώνυμος24/2/14 3:04 μ.μ.

    ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΠΠΑ ΚΑΝΕΝΑ ΝΕΟΤΕΡΟ ΕΧΟΥΜΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος24/2/14 3:29 μ.μ.

    ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΠΝΟΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΙΤΑΚΟ. ΑΣ ΔΟΥΜΕ Ο ΖΑΜΑΝΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΙ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΤΟΥΣ. ΜΕ ΣΤΑΙΚΟ ΚΑΙ ΤΑΟΥΞΗ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΝΕΩΣΗ. ΜΕ ΣΑΚΕΛΑΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΝΕΩΣΗ. ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΘΑΥΜΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΖΑΜΑΝΗ ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΙΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ. ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΑΚΟΜΑ. ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟΥ ΤΑ ΠΟΥΝ ΜΑΖΕΜΕΝΑ. ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.
    "Δημότης Δροσιάς"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος24/2/14 3:48 μ.μ.

    Μα αρχίσαμε και βλέπουμε υποψηφιότητες στα ηλεκτρονικά μέσα της Συμμαχίας-Νέας Πνοής.
    Παιδική χαρά αλά Τσίπρα της εποχής του 4%.
    Προς το λοιπόν ο πανικός; Αυτός έχει πανικό, αφού έπιασε έναν έναν τους αποχωρήσαντες πέρυσι από την Συμμαχία για να τον σηρίξουν και νάναι υποψήφιοι. Κι έφαγε πόρτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος24/2/14 4:13 μ.μ.

    Αλλιώς μαζεύει τα σκουπίδια ένας μνημονιακός και αλλιώς ένας αντιμνημονιακός

    Πηγή: Τρελή καζούρα στη Ρένα Δούρου, μέσω twitter, μετά τη δήλωση της: Αλλιώς μαζεύει τα σκουπίδια ένας μνημονιακός και αλλιώς ένας αντιμνημονιακός | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/144535#ixzz2uFU0dfkw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος24/2/14 6:49 μ.μ.

    Το μέτωπο, "Δημότη Δροσιάς" είναι αποκλειστικά στραμένο στον Καλαφατελισμό και όσους εδώ και 1 χρόνο συμπλέουν μαζί του και τον βγάζουν από τα δύσκολα. Και δεν είναι κανένας άλλος από την Συμμαχία για τον Πολίτη-Νέα Πνοή.
    Τι να πούμε για τον Ζαμάνη, όταν μαζί με άλλους επί 3,5 χρόνια κράτησαν όρθια την τιμή αυτής της πόλης απέναντι σε ένα σύστημα λαμογιάς;
    Τι να πούμε για τον Ζαμάνη, όταν μαζί με άλλους τίμησε επί 3,5 χρόνια την ψήφο των πολιτών και δεν την κοπάνησε σαν τον Βορριά στην αρχή και τον Μπιτάκο αργότερα;
    Αλλά ας έρθουμε στο σήμερα με ένα ερώτημα προς όλους τους υποψηφίους δημάρχους: Τι θα κάνουν όσοι δεν περάσουν στον 2ο γύρο, αν σε αυτόν αναμετρηθούν ο Ζαμάνης με τον Καλαφατέλη;
    Καθαρές απαντήσεις, ξεκάθαρες δεσμεύσεις από τώρα κι όχι ναι μεν αλλά.
    Τι θα κάνουν όσοι υποψήφιοι δήμαρχοι χάσουν; Θα παραμείνουν στο δημοτικό συμβούλιο σαν απλοί σύμβουλοι ή θα την κοπανήσουν πάλι μια ωραία μέρα αλά Βορριά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος24/2/14 11:13 μ.μ.

    Aς είναι λίγο πιο προσεκτικός ο "Δημότης Δροσιάς", που κόπτεται για την ανανέωση που φέρνει ο κ. Μπιτάκος και η Συμμαχία-Νέα Πνοή.
    Δεν πρόφτασαν να στεγνώσουν τα λόγια του κι απόψε στην εκδήλωση των 58 στη Δροσιά, το μέλος της Διοίκησης της Συμμαχίας από τη Δροσιά Βασίλης Μπάρμπας έκανε προεκλογική εκστρατεία και παρότρυνε να βάλουν ένα σταυρό σε αυτόν.
    Σταυρό, λοιπόν, στον Μπάρμπα (όχι από την Κορώνη αλλά από τη Δροσιά). Σταυρό στην ΑΝΑΝΕΩΣΗ - 70+.......
    Κρατηθείτε παιδιά, γιατί εκτίθεστε άσχημα κι ακόμα είναι πολύς ο δρόμος μέχρι τις εκλογές και σας επιφυλάσσει πολλές εκπλήξεις, που δεν θα περιμένετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος25/2/14 10:56 π.μ.

    Δεν είναι κακό που ο Μπιτάκος μυρίζει βοργιαδίλα αφού αυτή είναι η επιλογή του. Το φυσιολογικό είναι να τιμά κανείς τους φίλους του. Το αντίθετο θα ήταν κακό, να ντρεπόταν για τους φίλους του, ή να ήταν αχάριστος και να ακύρωνε όσους μέχρι σήμερα συμπορεύτηκαν χέρι χέρι, από την εκλογή μέχρι την παραίτηση.
    Δημότης Άνοιξης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος25/2/14 11:11 π.μ.

    Μετά τον "Δημότη Δροσιάς" σήμερα εμφανίστηκε κι ο "Δημότης Άνοιξης".
    Ακολουθούν και οι άλλες δημοτικές κοινότητες.
    Αραιά, αραιά να φαινόμαστε καμιά εκατοσταριά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος25/2/14 11:17 π.μ.

    Ο Μπιτάκος δεν είναι κακό παιδί. Και δεν έχει κακές προθέσεις. Το θέμα είναι ότι δεν έχει εμπειρία και άρα θα πειραματιστεί και προεκλογικά και στο δήμο, αν εκλεγεί δήμαρχος. Ούτε αυτό είναι κακό. Αντίθετα, μπορεί να αποδειχθεί και καλό. Όμως, είναι διατεθειμένοι οι γηραιοί συνοδοιπόροι και υποστηρικτές του από τον Άγ. Στέφανο να τον αφήσουν να "παίξει"? Και είναι έτοιμοι να ακούσουν νέες ιδέες χωρίς να εμφανίσουν αλλεργίες? Οι στενοί συνεργάτες του, και ο ίδιος φυσικά, διατείνονται ότι είναι και θα παραμείνουν ΝΕΟΙ και ότι θα πορευτούν ανεξάρτητοι από τα βαρίδια. Μακάρι να είναι έτσι. Αλλά η πραγματικότητα είναι μάλλον διαφορετική... Κρίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος25/2/14 2:39 μ.μ.

    Καλά ρε φίλοι της Δ/σ μόνο στον Μπιτάκο βλέπετε γηραιούς συνοδοιπόρους;;;

    Οι γηραιοί συνοδοιπόροι του Ζαμάνη, Στάϊκος, Πασιπουλαρίδης και οι λοιποί συγγενής δεν σας ενοχλούν και δεν σας μυρίζουν παλαιοκομματική νοοτροπία;;;

    Ο γηραιός συνοδοιπόρος επικεφαλής της «Ανατροπής», ονόματι Ζυγούνας, δεν σας ενοχλεί μήπως επειδή είναι κατ’ επίφαση «αριστερός» ή γιατί είχε πετυχημένο έργο στην Άνοιξη του κηδεμόνα του Νικητόπουλου;;;

    Άραγε οι γηραιοί είναι το μόνο πρόβλημα στο κυνήγι του σταυρού για να καταλάβουν τον δημαρχιακό θώκο;;;

    Δυστυχώς, από τη στιγμή που το μόνο κριτήριο είναι πως να μαζέψουν ψήφους (συμμαχώντας ακόμα και με το διάολο υπό το πρόσχημα να φύγει ο Καλάφι) τότε θα δείτε ότι και με τους «νέους» το ίδιο συμβαίνει κι αυτοί δυστυχώς στο ίδιο τρυπάκι των γηραιών έχουν μπει, ΚΡΙΜΑ!!!

    Είναι να απορεί κανείς μετά από 4 χρόνια κρίσης τα μυαλά μας να παραμένουν κολλημένα στο ψευδεπίγραφο χθες της ευημερίας που είχε ως χαρακτηριστικά, την ασυδοσία, την ευνοιοκρατία, την υποταγή, το θράσος, την παρανομία και την αυθάδεια.

    Οι μνημονιακοί πιστεύουν ότι σώζουν την πατρίδα ξεπουλώντας την στα ημέτερα οικονομικά ντόπια και ξένα συμφέροντα και οι αντιμνημονιακοί ότι κι’ αυτοί σώζουν την πατρίδα με δίγλωσσες απόψεις και «ηρωικές» εξόδους όπως του Μεσολογγίου.
    Και στις δυο περιπτώσεις η εικόνα που σχηματίζεται στο μυαλό κάθε εχέφρονα ανθρώπου είναι η ίδια με διαφορετική όψη: συμφορά για το ΛΑΟ!!!

    Επειδή το ίδιο ακριβώς ισχύει και στα τοπικά δημοτικά δρώμενα είμαστε άξιοι των επιλογών μας για τις παρατάξεις που διεκδικούν την Ψήφο μας και δεν μας φταίει κανένας άλλος αφού και τι όποιες διαφορετικές πρωτοβουλίες υπήρξαν φρόντισαν, οι εν λόγω προεκλογικοί ταγοί, να τις τελειώσουν πριν καλά – καλά ξεκινήσουν και τα δίνουν όλα για να μας σώσουν. Τι ΘΥΣΙΑ!!!

    Να τους χαίρεστε όσοι τους πιστεύετε και τους ακλουθείτε χάρισμά σας!!!

    Τέτοιοι σας αξίζουν αλλά για μια φορά μην γίνετε πάλι κοψοχέρηδες δεχθείτε το λάθος σας και πληρώστε το μένοντας και όχι φεύγοντας.

    Αυτό είναι αισχρό, ανήθικο και τελικά αλήτικο.

    Ο Άστεγος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αγαπητέ Άστεγε

    Σπάνια διαφωνώ με όσα κατά καιρούς επισημαίνεις από το blog αυτό. Κι όποτε έχει συμβεί, πάντα σκέφτομαι πάνω στα όσα λες.

    Όντως λοιπόν, πολλά τα σχόλια για τον Μπιτάκο και μάλιστα σε μια ανάρτηση που έγινε με ΑΦΟΡΜΗ τον Πέππα! Αλλά πάλι, αν προσέξει κανείς, αυτό συμβαίνει συχνά με τους ΑγιοΣτεφανιώτες - θυμίζω τις ομηρικές "μάχες' για τον Στέλιο...

    Αναρωτήθηκα λοιπόν, γιατί να συμβαίνει αυτό; Αφού απέκλεισα το νερό και το ψέκασμα, σκέφτηκα πως μάλλον είναι κάτι πιο απλό, πιο κοντά στον (κακό) χαρακτήρα των ανθρώπων. Έτσι λοιπόν, νομίζω ότι έχει να κάνει με την επιθυμία - καλύτερα ανάγκη - που νιώθουν κάποιοι άνθρωποι να ελέγχουν τα (πολιτικά) πράγματα στη περιοχή τους. Και ν' ανταλλάσσουν αυτή την εξουσία με άλλα πράγματα, πιο υλικά, έως και πιο χυδαία.

    Το ενδιαφέρον τους δηλαδή για την "ευημερία" των δημοτών είναι απλώς ένα πρόσχημα να αναρριχηθούν στην εξουσία. Και η ηθική εξαχρείωση του κοσμάκη (με ρουσφέτια, κονόμες κλπ) ένα σπουδαίο μέσο για να κρατηθούν εκεί.

    Κι όταν όλα τα εφόδια τελειώσουν, τότε ρίχνουν το κλήρο για να δούνε ποιος θα φαγωθεί. Ποιος "νέος" θα μπει μπροστά για να παίξει το ρόλο της Ιφιγένειας και να σηκώσει το σταυρό, προκειμένου να συνεχίσουν εκείνοι να είναι μέσα στο παιχνίδι.

    Αυτό το παιχνίδι το παίζουν ΟΛΟΙ οι "παπούδες" των περιοχών μας - αυτό μάθανε κι αυτό παίζουν μια ζωή. Και δυστυχώς, πάντα βρίσκουν νέους (και μορφονιούς) και τους βάζουν μπροστινούς . Άσε που οι τελευταίοι "διαγωνίζονται" στο ποιος είναι ο πιο υπάκουος. Αυτόν, τον πιο πιστό, που έχει δείξει ότι παίζει "σωστά"¨το παιχνίδι, αυτόν / αυτήν διαλέγουν.

    Οπότε το παιχνίδι αλλάζει απλώς φιγούρες, όχι όμως κανόνες...

    Είναι αλήθεια ότι αυτή τη φορά καποιοι από τους γέροντες ζορίστηκαν κι αναγκάστηκαν να παίξουν "τα ρέστα τους", προκειμένου να επιβιώσουν. Κι όσα λιγότερα τα "ρέστα", τόσο μεγαλύτερα τα ψέμματα.

    Γι αυτό ίσως να είναι ενδιαφέρον ένα "αφιέρωμα" που σκέφτομαι να κάνω τον επόμενο καιρό για τους ανθρώπους που απαρτίζουν τους συνδυασμούς, αλλά κι εκείνους που έχουν τα κουμάντα στα πίσω γραφεία.

    Τουλάχιστον αυτή τη φορά να μη μπορεί να πει κανείς πως δεν ήξερε...


    ΥΓ. Αν πάντως με ρωτούσες, νομίζω πως το σχήμα Μπιτάκου είναι μια τέτοια περίπτωση - έχω ήδη πολλές ενδείξεις. Και πως πίσω από το "νεανικό" look που πλασάρει για να ψαρέψει αφελείς υποψήφιους και ανυποψίαστους ψηφοφόρους, κρύβονται τύποι σκληροί κι αδίστακτοι - όσο μπορεί βέβαια να κρυφτεί ένας ελέφαντας πίσω από ένα δέντρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος25/2/14 4:57 μ.μ.

    Καλά τα λες διονυσοσκουφιτσα καλα κι εσύ άστεγε.
    Στα πιο πρακτικά αν πάμε , ο Μπιτάκςο σήμερα μιλάει στο φεισμπουκ για επαγγελματίες λασπολόγους που παίζουν βρώμικα παιχνίδια αλλά οι δημότες δεν παραμυθιάζονται , ούτε αυτός και οι δικοί του θα παρασυρθούν, αλλά θα αγωνιστούν με ήθος και αξιοπρέπεια, γιατί με αυτές τις αρχές μεγαλώσανε και έχουνε εμπειρία, γνώσεις και όραμα για να πάμε μπροστά και τους ενδιαφέρει μόνο η άποψη των πολιτών γιατί μόνο σε αυτούς θα λογοδοτήσουν κλπ.
    Αυτό μας ταχε πει και πριν 10 μέρες και πως δεν θα ξαναασχοληθεί αλλά τσουπ πάλι τον έτρωγε κάτι και μας τα ξανάπε.
    Πέσμου λοιπόν δ/α, είδες πουθενά στα σχόλια λάσπη; είδες πουθενα βρωμιά; Το μόνο που βλέπω εγώ είναι ένα νεαρό που δεν θέλει ή δεν μπορεί να απαντήσει σε όσα του καταλογίζουν οι αντίπαλοί του.
    Δηλαδή αύριο αν βγει δήμαρχος σε ποιους θα απαντάει; Μόνο σε κείνους που τον ψήφισαν; Αυτή τη μη μου απτου τακτική έχει υπόψη να εφαρμοσει; Δεν ξέρει ότι ο δήμαρχος είναι υποχρεωμένος να απαντάει και να φροντίζει για όλους και όχι μόνο τους δικούς του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος25/2/14 6:31 μ.μ.

    Στον Αγ. Στέφανο το πρόβλημα λέγεται κλίκα ΠΑΣΟΚ - Βοριά. Όσο ο Μπιτάκος δεν το καταλαβαίνει κακό στη κεφαλή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος25/2/14 8:01 μ.μ.

    Ρε παιδιά, μη σας κάνει εντύπωση που ασχολείται ο κόσμος με τον Μπιτάκο, Καινούργιο κοσκινάκι μου και πού να σε κρεμάσω! Θα ξεφουσκώσει το ενδιαφέρον όταν όλοι θα καταλάβουν το "μεγάλο κόλπο"που στήθηκε με τη Νέα Πνοή για να πάρει ανάσα ο Καλαφατέλης.
    Όσο για τη γερουσία των άλλων παρατάξεων, νομίζω ότι κανείς απ΄ αυτούς δεν μίλησε ποτέ για νεανικό ψηφοδέλτιο όπως "πουλάνε" δεξιά κι αριστερά ο Μπιτάκος και τα πρωτοπαλήκαρά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος25/2/14 8:04 μ.μ.

    Το ΠΑΣΟΚ Διονύσου σήμερα δεν το εκφράζει η ομάδα των κ. Βορριά και Σία.
    Κατά τα άλλα, πρέπει να καταλάβει ο κ. Μπιτάκος ότι με αυτά τα βαρίδια που τον προώθησαν απότομα κι απροετοίμαστα στην κορυφή, δεν μπορεί να υπάρξει μέλλον γι΄ αυτόν. Μόνο μια φυγή προς τα μπρος μπορεί να του δώσει έναν διακριτό ρόλο στο δημοτικό σκηνικό, σαν αυτόν που είχε κατακτήσει δικαιωματικά πριν παραιτηθεί το καλοκαίρι του 2012.
    Μπορεί να αποδείξει ότι δεν είναι αναλώσιμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος25/2/14 8:12 μ.μ.

    ΠΟΙΑ ΦΥΓΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΠΡΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ; ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΣΤΟΥΣ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΟΥΝ ΣΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ. ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΚΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ; ΘΑ ΤΟΥ ΤΑ ΚΟΨΟΥΝ ΤΑ ΠΟΔΑΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΓΟΝΑΤΑ ΟΙ ΓΕΡΟΙ ΑΜΑ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΑΓΚΙΕΣ. ΚΙ ΑΥΤΟΥΝΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΩΤΟΠΑΛΗΚΑΡΩΝ. ΣΑΜΠΩΣ ΔΕ ΤΟΥΣ ΞΕΡΕΤΕ; ΜΠΟΥΡΛΟΤΟ ΘΑ ΒΑΛΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΧΑΣΟΥΝΕ ΤΗ ΠΑΡΑΓΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/2/14 9:30 μ.μ.

      Έξω π@$%^& απ΄την παράγκα που θα΄λεγε και η συχωρεμένη η Μαλβίνα...

      Διαγραφή
  49. Ανώνυμος25/2/14 8:14 μ.μ.

    Ρε παιδιά, κανένα νέο από τον Πέππα έχετε; Σήμερα έχει δημοτικό συμβούλιο για το θεμα των εργαζομενων. Λέτε να το σκασει εκει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Αγαπητέ φίλε (25/2/14, 4:57 μ.μ.)

    Διάβασα και γω τη 2η δήλωση Μπιτάκου (;) σχετικά με τους "λασπολόγους" κλπ που δεν θα (ξανα) ασχοληθεί μαζί τους. Η αλήθεια είναι ότι μου θύμισε τις περσινές δηλώσεις Παπαπαναγιώτου όταν οι ίδιες της οι πράξεις την έβγαλαν στη σέντρα και προσπαθούσε να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.

    Στέκομαι όμως στην ουσία της δήλωσης Μπιτάκου.

    Δεν κατάλαβα δηλαδή, μήπως ο "νέος" δυσανασχέτησε επειδή τέθηκαν (απ' τους αναγνώστες) κάποια δύσκολα ή ενοχλητικά θεματα για να απαντήσει; Αν ναι, τότε πού να δει σε τι ζόρια θα μπει με τα ζητήματα που θα του βάλω εγώ, όταν έρθει η σειρά του.

    Αν επιθυμούσε μια light παρουσίαση, ας πήγαινε σε κάποιο τοπικό έντυπο, απ' αυτά που τόσα χρόνια χρηματοδοτούσαν (με δημοτικές διαφημίσεις και ανακοινώσεις) οι εκάστοτε δήμαρχοι.

    Η ενόχλησή του μου δείχνει - και μακάρι να κάνω λάθος - ότι έχει την ίδια απαίτηση που έχουν κι οι πολιτικάντηδες απ΄τα τηλεοπτικά κανάλια: ευγενική μεταχείριση. Εδώ όμως λεβέντες δεν είναι ούτε κρατικό κανάλι (με μένα υπάλληλό σας) ούτε πληρωμένη καταχώρηση.

    Και μη με κάνετε να στραβώσω αποκαλώντας με λασπολόγο και τα τοιαύτα. Γιατί μπορώ να γίνω μεγάλη "σκύλα"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος26/2/14 8:39 π.μ.

    Είναι λάσπη κ. Μπιτάκο;
    5. Ότι η παράταξη σας Συμμαχία για τον Πολίτη, σε αλλεπάλληλες συνεδριάσεις των οργάνων της και αφού είχε εκμηδενιστεί η όποια προοπτική εκλογικής συνεργασίας με κάποια από τις άλλες δημοτικές παρατάξεις, αποφάσισε την αυτόνομη κάθοδο της με εσάς επικεφαλής και άλλο τίτλο (υπάρχουν τα σχετικά πρακτικά);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος26/2/14 8:58 π.μ.

    Είναι λάσπη κ. Μπιτάκο:
    Ότι χθές, 1,5 ολόκληρο χρόνο μετά την παραίτηση σας, εμφανιστήκατε στο Δημοτικό Συμβούλιο τώρα που μυριστήκατε εκλογές;
    Κι αν χάσετε στις εκλογές, θα παραμείνετε δημοτικός σύμβουλος ή θα παραιτηθείτε όπως ο πρόεδρος σας πριν 3,5 χρόνια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος26/2/14 9:07 π.μ.

    Είναι απλό εκτός και αν μας περνάνε για μακάκες. Η παράγκα του Αγ. Στεφάνου είναι εδώ. Οι λύκοι και αν εγέρασαν βρίσκουν ηθοποιούς για να παίξουν το ρόλο τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ανώνυμος26/2/14 9:29 π.μ.

    Είναι πιο απλό. Ο Μπιτάκος αν θέλει να γίνει δήμαρχος ας αποκηρύξει δημόσια και ας αποστασιοποιηθεί απο την γνωστή παράγκα του Αγ. Στεφάνου που την απατελούν άτομα του περιβάλοντος Βοριά. Είναι η ευκαιρία για να αποδείξει ότι δεν τον καθοδηγούν λύκοι, ότι έχει νεανικές ιδέες και όχι παραγοντίστικες.
    Σ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος26/2/14 11:51 π.μ.

    Επειδή όλα αυτά που συμβαίνουν είναι απίθανα πραγματικά μήπως έχουμε μια καλύτερη επιλογή που λέγεται ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ;;;

    Το λέω αυτό γιατί από σχόλια σε προηγούμενη ανάρτηση έχω αντιληφθεί ότι οι θέσεις της στο ΔΣ τα τρία χρόνια ήταν και ρεαλιστικές και επιβεβαιώθηκαν από τις εξελίξεις (διόδια, τροφεία, απολύσεις κ.α.).

    Σκεπτόμενος ακόμα καλύτερα μήπως είναι μια ευκαιρία να τους εμπιστευτούμε προκειμένου να έχουμε ένα άλλο δείγμα γραφής από αυτό που τόσα χρόνια βιώνουμε με παραλλαγές, δεινόσαυρους, παραγοντίσκους κάθε είδους και λαμόγια;;;;

    Τι λέτε;;;;

    Ένας Φίλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/2/14 12:01 π.μ.

      Είναι η πιο ρεαλιστική λύση σωστής διαχείρισης της Διοίκησή του Δήμου αυτή την στιγμή η ΛΑΣ.

      Κ.Δ.

      Διαγραφή
  56. Ανώνυμος26/2/14 12:08 μ.μ.

    Για να μην υπάρχει καμιά σύγχυση-παρεξήγηση και οι γνωστοί καλοθελητές πιάσουν το μυστρί, ο Σ.Π. δεν είμαι σε καμιά περίπτωση εγώ. Όποτε κρίνω σκόπιμο αρθρογραφώ επώνυμα και με πολιτικές θέσεις κι αντιπαραθέσεις, όσο κι αν δεν το αντέχουν κάποιοι.

    Παναγιώτης Μ. Σταθόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος26/2/14 1:53 μ.μ.

    Όποιος γνωρίζει τα νεοδημοκρατικά παραπολιτικά ας μας εξηγήσει τι σημαίνει η χθεσινή επιδεικτική διαφοροποίηση από τον Καλαφατέλη των Σακελλαρίου - Σαραντάκη (είπαν όχι στην εισήγησή του), του Πέππα (δήλωσε παρών), την απουσία των: Tζανετή, Καρυστινού, Παπαβασιλείου (χωρίς πειστική δικαιολογία), σε συνδυασμό με την προ ημερών συνάντηση Πέππα-Σακελλαρίου και χθες Πέππα - Στυλιανίδη ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος26/2/14 3:03 μ.μ.

    Πάντως χθες μπορεί να του έλειπαν ή να καταψήφισαν πολλά νεοδημοκρατικά στελέχη αλλά βρήκε αποκούμπι στη Συμμαχία, τον ΣΥΡΙΖΑ και τη Λαϊκή Συσπείρωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος26/2/14 3:06 μ.μ.

    Στο φιλο της ΛαΪκής Συσπείρωσης: αν ήσαν ειλικρινείς, δεν θα απέλυαν τόσους και τόσους εργαζόμενους από τον Ριζοσπάστη, την Τυποεκδοτική και τον 902.
    Ούτε θα μείωναν δραματικά τους μισθούς όσων απέμειναν.
    ¨Αστα φίλε γιατί είναι κάλπικο το δήθεν φιλεργατικό προσωπείο τους.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος26/2/14 6:07 μ.μ.

    Είναι λάσπη κ. Μπιτάκο;

    Ότι παραιτούμενος από δημοτικός σύμβουλος όπως σας τίμησαν το 2010 οι δημότες, εξαφανιστήκατε τελείως για 1,5 χρόνο από το δημοτικό σκηνικό; Κι εμφανιστήκατε χθες μια περατζάδα στο Δημοτικό Συμβούλιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανώνυμος26/2/14 6:46 μ.μ.

    Φίλε των 3:06 προφανώς και κρίνω δημοτικές παρατάξεις και όχι κόμματα αν το τοποθετείς εκεί δεν διαφωνώ. Όμως για πες μου οι άλλοι δεν ενέχονται με πολύ χειρότερα;;; για συμπεριφορές και ψέματα στους πολίτες;;; Δικαστήρια και ομηρία ανέργων για ένα μεροκάματο που το εξαργυρώνουν με ψήφους;;; Αυτό είναι καλύτερο;;; ή είναι το ίδιο και χειρότερο με αυτό που περιγράφεις.
    Δεν αθωώνω κανένα και δεν χρωστάω σε κανένα μακάρι να είχαμε ένα Σταύρο Θεοδωράκη και να τον ακολουθήσουμε.
    Τι λες;;;

    Ένας Φίλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ανώνυμος26/2/14 9:16 μ.μ.

    Ποιόν Σταύρο Θεοδωράκη εννοείς;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμος26/2/14 9:17 μ.μ.

    Δεν διαφωνώ με την ουσία της τελευταίας σου ανάρτησης Φίλε 6:46.
    Αν έκανα κριτική σε πλευρές της πολιτικής της Λαϊκής Συσπείρωσης είναι γιατί είναι γνωστό ότι είναι κομματική δημοτική παράταξη (την ανακοίνωσε εξάλλου ο Ριζοσπάστης).
    Νομίζω θα συμφωνήσεις ότι η Λαϊκή Συσπείρωση και η Αδέσμευτη Δημοτική Κίνηση έσωσαν τα 3,5 χρόνια την τιμή αυτού του δημοτικού συμβουλίου από το σύστημα που μας διοικεί. Και απέκρουσαν πολλές αδιαφανείς πολιτικές του, όταν άλλες δυνάμεις στήριζαν τον Καλαφατελισμό.
    Είναι αυτές οι 2 παρατάξεις που από την αρχή δεν είχαν καμιά αυταπάτη για την πορεία της συγκεκριμένης Διοίκησης του δήμου και γι΄ αυτό αξίζουν το σεβασμό και την εκτίμηση μας. Και γιατί όχι την εκλογική μας στήριξη για να κατακτήσουν την πλειοψηφία και να αναδειχθούν αυριανή Διοίκηση του δήμου Διονύσου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος26/2/14 11:12 μ.μ.

    Για ποιό λόγο, δηλαδή, θα πρέπει να έχει ασυλία ο μικρός; Λόγω ηλικίας, ανωριμότητας, απειρίας ή επειδή είναι ανίκανος να αρθρώσει λόγο και να αντικρούσει όσα του καταλογίζουν αυτοί που του ασκούν κριτική;
    Τί θα κάνει, δηλαδή, αν βρεθεί με δημοσιογράφους όταν ΔΕΝ θα είναι στημένες οι ερωτήσεις;
    Και τί νόμιζε, δηλαδή, ότι επειδή δεν ασχολήθηκε κανείς μαζί του από τότε που εξαφανίσθηκε από το δημοτικό συμβούλιο παραιτούμενος, θα έκανε και τώρα περίπατο;
    Αφού αποφάσισε να εκτεθεί και να διεκδικήσει την ψήφο των δημοτών για να βρεθεί στο τιμόνι του δήμου είναι ήδη "ορατός".
    Και, στο κάτω κάτω της γραφής, απλά και αυτονόητα ερωτήματα του τίθενται.
    Όπως αυτά που θα πρέπει, λογικά, να του απευθύνουν οι ψηφοφόροι του 2010.
    Απαντάει σ΄αυτούς; Ή μήπως θεωρεί τις εύλογες απορίες τους "λάσπη";
    Κύριε Μπιτάκο, δεν ξέρω πόσο εύκολα "κερδίζετε" τον συνήθη περίγυρό σας και τους ιθαγενείς, στους οποίους προσφέρετε γυάλινες χάντρες. Για να πείσετε, όμως, τους δημότες που σκέφτονται λίγο παραπάνω, που δεν ξεχνούν τα έργα και τις ημέρες των υποστηρικτών σας, που δεν αρκούνται σε επικοινωνιακά τρυκ χρειάζεται κάτι περισσότερο.
    Όταν και αν αποφασίσετε να απευθυνθείτε σε αυτή την κατηγορία, θα πρέπει να είστε έτοιμος για ΔΙΑΛΟΓΟ και, μάλιστα, με θέμα την ΤΑΜΠΑΚΕΡΑ.
    Αυτά τα παιγνιώδη (αλλά και νηπιακά) για να αποφεύγετε τις μετωπικές συγκρούσεις, όπως και την τεχνητή "θυματοποίηση" πρέπει να τα ξεχάσετε.
    Διαφορετικά, αφήστε το πεδίο σ΄αυτούς που μπορούν και ξέρουν. Και, για να μην παρεξηγηθώ, δεν εννοώ αυτούς που ΝΟΜΙΖΟΥΝ ότι μπορούν και ξέρουν.

    ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΦΙΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ανώνυμος26/2/14 11:14 μ.μ.

    Και για να χαλαρώσουμε λίγο,

    ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΤΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος26/2/14 11:21 μ.μ.

    Πάντως, κύριε Μπιτάκο, δεν θα πρέπει να σας αποθαρρύνει η κριτική και τα δηλητηριώδη βέλη των σχολιαστών. Μπορείτε να συνεχίσετε όπως ξεκινήσατε και να πετύχετε τους στόχου σας μέχρι τις εκλογές...
    Εξάλλου, η κεντρική πολιτική σκηνή βρίθει περιπτώσεων με τις οποίες αποδεικνύεται ότι ακόμη και με το ΑΠΟΛΥΤΟ ΤΙΠΟΤΑ μπορεί κάποιος να φτάσει ψηλά, να γίνει υπουργός και πρωθυπουργός.

    Ο (έχω ρέντα απόψε) ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΦΙΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος26/2/14 11:27 μ.μ.

    Μη βιαστείτε, εσείς και οι φίλοι σας, αγαπητέ κ. Μπιτάκο να καταγγείλετε ότι σας θεωρώ ΑΠΟΛΥΤΟ ΤΙΠΟΤΑ. Διαβάστε πιο προσεκτικά... Γράφω "με το ΑΠΟΛΥΤΟ ΤΙΠΟΤΑ", δηλαδή χωρίς πολιτική agenda, χωρίς τοποθετήσεις και θέσεις, χωρίς ουσιαστικές απόψεις.
    Αναγκάζομαι να κάνω την διευκρίνιση διότι η σύγχυση, η οργή και ο θυμός δυσχεραίνουν την ανάγνωση και μπορεί να σας ξεφύγει κάποια πρόθεση.
    Και αυτές οι μέρες δεν είναι για παρεξηγήσεις.

    Ο (και νομομαθής αλλά άσχετο) ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΦΙΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανώνυμος26/2/14 11:30 μ.μ.

    Και για να χαλαρώσουμε λίγο...

    ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΛΗ ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΗ ΚΑΗΚΕ ΚΑΙ Ο ΠΕΠΠΑΣ!!!
    ΕΚΑΨΕ ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΣΕ Η ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ.

    Ο ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΦΙΛΟΣ (του κ. Μπιτάκου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ανώνυμος26/2/14 11:39 μ.μ.

    Χμ...Εντάξει. Σας στενοχώρησα λίγο; Δεν πειράζει. Για το καλό σας το κάνω και για το καλό του δήμου.

    Γελάνε και τα μουστάκια του κ. Ζυγούνα (ούπς, ξέχασα ότι το έχει ξυρίσει) και μειδιά ο κ. Ζαμάνης στη photoshop γιγαντιαία φωτογραφία του αλλά θα έρθει και η σειρά τους.

    Απόψε επέλεξα για συντροφιά Σαββόπουλο και αγιωργίτικο και αυτά ταιριάζουν με τον κ, Μπιτάκο (ή τουλάχιστον έτσι νομίζω). Αύριο με Led Zeppelin, θεσσαλικό τσίπουρο και στριφτό με αγρινιώτικο καπνό θα δούμε.

    Ο ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΦΙΛΟΣ (και του κ. Καλαφατέλη)... τέλειωσε και το δεύτερο αγιωργίτικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος27/2/14 8:45 π.μ.

    Είναι λάσπη κ. Μπιτάκο;

    Ότι, όπως αποκάλυψε πρόσφατα σε συνέντευξη του στο VP radio ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών του Δήμου Διονύσου κ. Νίκος Πέππας, ο Δήμος Αγίου Στεφάνου (στον οποίο για 4 χρόνια είχατε ως Αντιδήμαρχος την ευθύνη και των Οικονομικών) κληρονόμησε την 31η Δεκεμβρίου 2010 στο νέο καλλικρατικό Δήμο τεράστιο ταμειακό έλλειμμα της τάξης του 1,5 εκατομμυρίων € περίπου;
    Επειδή μας μιλάτε συνεχώς για εμπειρία και πετυχημένη θητεία!

    Και έπεται καταιγιστική συνέχεια αποκαλύψεων για την προϋπηρεσία σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος28/2/14 7:41 π.μ.

    Ο Καλαφατελισμός ως σύστημα εξουσίας στον Διόνυσο

    Στο θερμοκήπιο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης αναπτύχθηκαν κατά καιρούς διάφορα συστήματα εξουσίας, που έγραψαν ιστορία με τον βίο και την πολιτεία τους.

    Μπορούμε να αναφέρουμε στη Θεσσαλονίκη μια εμβληματική μορφή, τον Παναγιώτη Ψωμιάδη που σε συνεργασία με διάφορα κυκλώματα της πόλης, διαφέντευε για δεκαετίες την τοπική αυτοδιοικητική σκηνή ως ο απόλυτος άρχων. Πριν λίγα χρόνια ζήσαμε την παρακμή του. Σήμερα θεωρείται τοξικός ακόμη και για τις πολιτικές – κοινωνικές δυνάμεις που τον στήριξαν απλόχερα.

    Ένας άλλος αστέρας ανάλογου διαμετρήματος πάλι από την Θεσσαλονίκη ήταν ο Βασίλης Παπαγεωργόπουλος, που τους τελευταίους μήνες παρακολουθούμε την αποκαθήλωση του στις αίθουσες των δικαστηρίων και στις φυλακές. Καταχρήσεις, ρεμούλες, διασπάθηση του δημόσιου χρήματος.

    Στα καθ΄ ημάς, εδώ και δυο δεκαετίες ζούμε τις συνέπειες της διακυβέρνησης ενός ανάλογου συστήματος, του Καλαφατελισμού. Που εκμεταλλευόμενο την διαχρονικά και διακομματικά ισχυρή πολιτική κάλυψη που εξασφάλισε, κατόρθωσε νάχει το ακαταδίωκτο στις αλλεπάλληλες παρανομίες του. Είναι μέχρι να σπάσει η αλυσίδα σε κάποιον κρίκο της και τότε το τσουνάμι θα σαρώσει στο διάβα του και αυτό το σύστημα.

    Τα τελευταία 3,5 χρόνια, το σύστημα αυτό στήριξε την μακροημέρευση του στις νέες συνθήκες χάρις την έσωθεν και έξωθεν πολύτιμη βοήθεια κάποιων δυνάμεων.

    Είναι αρχικά οι τοπικές δυνάμεις του ΣΥΡΙΖΑ στην αυτοδιοίκηση, που το 2010 τον έφεραν νικητή και τροπαιούχο στην εξουσία. Και που σήμερα, διασπώντας το μέτωπο που πήγε το καλοκαίρι του 2013 να διαμορφωθεί, κατεβαίνουν αυτόνομα για να καταγράψουν τι; Την θέση στην εκλογική κούρσα, όπως όλα δείχνουν. Αυτή είναι η φιλοδοξία των πρωταγωνιστών του, παλιών, έμπειρων και έντιμων στελεχών;

    Είναι μετέπειτα οι δυνάμεις της Συμμαχίας για τον Πολίτη –μεταμφιεσμένες ευφυώς σήμερα σε Νέα Πνοή για τον Διόνυσο. Που αφού σε κρίσιμες για τον Καλαφατελισμό στιγμές του έδωσαν ανερυθρίαστα πλήρη στήριξη, σήμερα αποτελούν τον εν δυνάμει σύμμαχο του στην περίπτωση που οδηγηθεί η εκλογική διαδικασία στον δεύτερο γύρο. Ας μην υπάρχει καμιά αμφιβολία για τα συγκοινωνούντα δοχεία αυτού του ενιαίου συστήματος, προκειμένου να διαιωνίσει στις σημερινές συνθήκες την κλυδωνιζόμενη εξουσία του.

    Η ανεπάνταχη (;) αυτή για πολλούς εξέλιξη του νέου εταίρου του Καλαφατελισμού οφείλεται σε συγκεκριμένους λόγους, που υποκρύπτουν πολύ συγκεκριμένα συμφέροντα. Το ένα χέρι νίβει το άλλο και τα δυο το πρόσωπο (αποχέτευση, δουλειές που δόθηκαν τα τελευταία χρόνια στους σημερινούς πρωταγωνιστές αυτού του σχήματος στη νέα μεταμφίεση του κλπ).

    Η κουρτίνα έχει επιτέλους τραβηχτεί, άπλετο φως πέφτει στο παρασκήνιο και κανένα χρυσό περιτύλιγμα δεν μπορεί να ξεγελάσει τους πολίτες και να δώσει «νέα πνοή» στο καλαφατελικό σύστημα εξουσίας και τις παραφυάδες του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανώνυμος28/2/14 8:23 π.μ.

    Ο Καλαφατελισμός ως σύστημα εξουσίας στον Διόνυσο

    Διόρθωση της σχετικής παραγράφου:
    Είναι αρχικά οι τοπικές δυνάμεις του ΣΥΡΙΖΑ στην αυτοδιοίκηση, που το 2010 τον έφεραν νικητή και τροπαιούχο στην εξουσία. Και που σήμερα, διασπώντας το μέτωπο που πήγε το καλοκαίρι του 2013 να διαμορφωθεί, κατεβαίνουν αυτόνομα για να καταγράψουν τι; Την 3η θέση στην εκλογική κούρσα, όπως όλα δείχνουν; Αυτή είναι η φιλοδοξία των πρωταγωνιστών του, παλιών, έμπειρων και έντιμων στελεχών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ανώνυμος28/2/14 8:25 π.μ.

    .. και ύστερα ήρθαν οι μέλισσες στους Ανοιχτούς Ορίζοντες ..
    .. ή μήπως και οι σφήκες ... ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος28/2/14 8:57 π.μ.

    Προφανώς ο μόνος αμόλυντος που μένει είναι ο Ζαμάνης (και για άλλους λόγους η Σώκου που πολλοί την ύμνησαν αλλά όμως αυτοί που θέλουν το καλό μας δεν πάνε μαζί της). Αν αυτή η θεωρία δεν είναι προβοκατόρικη τότε οι λέξεις χάνουν τη σημασία τους. Κύριοι υπάρχουν και άλλοι τρόποι να κερδήσει κανείς τις εκλογές, μην επιλέγετε κατ΄επανάληψη τον χειρότερο.Όλοι οι άλλοι στο ίδιο τσουβάλι και εσείς άμεμπτοι. Ας έχετε την υπομονή να το πουν αυτό οι πολίτες για τους οποίους "κόπταισθε"και μην ευλογάτε τόσο απροκάλυπτα και με χτυπήματα κάτω από τη ζώνη τα γένια σας.Φτάνει νοήμονες είμαστε και όχι γκα-γκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ανώνυμος28/2/14 9:08 π.μ.

    Όλες οι δυνάμεις της αντιπολίτευσης - Δημοκρατική Ανατροπή, Ανοιχτοί Ορίζοντες, Λαϊκή Συσπείρωση αξίζουν τον σεβασμό και την στήριξη μας. Αυτό είναι το ένα και μοναδικό μέτωπο.
    Ας μην πονούν τόσο οι ενιαίες δυνάμεις του Καλαφατελισμού, αρκετά ταλαιπώρησαν και ταλαιπωρούν τον Δήμο.Κατανοητός ο φόβος τους από την διαφαινόμενη και ρεαλιστική απώλεια της εξουσίας..
    Ώρα να ηττηθούν και στις 2 εκδοχές τους, που είναι εξίσου επικίνδυνες και οι δυο όπως απέδειξαν οι εξελίξεις της τελευταίας 3ετίας.
    Έξω οι Μαυρογιαλούροι (παλιοί και νέοι) από τον Διόνυσο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ανώνυμος28/2/14 9:37 π.μ.

    Υποτίθεται ότι οι Ζαμανικοί θέλουν να ενώσουν... Ακόμα όμως και αν ήταν έτσι ο επικοινωνιολόγος τους δεν τους αφήνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ανώνυμος28/2/14 2:46 μ.μ.

    Η προπαγάντα κάποιων εξοργίζει. Κάνουν περισσότερο κακό στον Ζαμάνη παρά καλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ανώνυμος28/2/14 4:32 μ.μ.

    Κι εγώ αν βάλω δίπλα-δίπλα την κουμπάρα και τα ξαδέρφια μου, τον γαμπρό και τη νύφη μου, τον μπατζανάκη και την κουνιάδα μου, τους θείους και τις θείες μου, τα ανήψια και τα βαφτιστήρια μου, τα αδέρφια και τους φίλους μου,
    σκαρώνω αύριο το πρωϊ κιόλας
    το Νέο Τυφώνα για τον Διόνυσο.

    Επίσης, αν δίπλα-δίπλα σε δημοκρατικούς ανθρώπους βάλω και γνωστά ακροδεξιά στοιχεία της περιοχής,
    σκαρώνω απόψε κιόλας
    τη Νέα Λαίλαπα για τον Διόνυσο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ανώνυμος28/2/14 6:14 μ.μ.

    Μετά τους υποστηρικτές "με ονοματεπώνυμο" του Ζαμάνη, ήρθαν ομοίως και οι υποστηρικτές του Μπιτάκου .. Θα τους βρείτε στο site "Η Θέση στην Ενημέρωση" .. Εκτεθειμένους .. Εντελώς όμως .. !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ανώνυμος28/2/14 6:41 μ.μ.

    Μετά τα κομματίδια στην κεντρική πολιτική σκηνή- Νέα Μέρα, Το Ποτάμι κλπ ήρθαν και αντίστοιχες δημοτικές εκπροσωπήσεις στο Διόνυσο- Νέα Λαίλαπα, Νέα Πνοή, Νέος Τυφώνας, Νέος ....., Νέα.....
    Ε ρε βρεγμένη σανίδα που χρειάζεστε, που ονειρεύεστε να μας σώσετε.
    Επάγγελμα δεν έχετε και ζηλέψατε τη δόξα του ανεπάγγελτου Καλάφι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ανώνυμος28/2/14 6:54 μ.μ.

    Και ξάφνου μια ερωτική αύρα σκέπασε τον Διόνυσο ανάμικτη με χορευτικές φιγούρες. Λες κι ότι ο Νουρέγιεφ μετακινήθηκε στα μέρη μας και μας μάγεψε.
    Υποκλίνομαι στο μεγαλείο της στιγμής κι αφήνομαι στην απόλαυση της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ανώνυμος28/2/14 7:07 μ.μ.

    Ένα αίσθημα απέραντης ανακούφισης πλημμύρισε τις ψυχές μας μελετώντας την 1η ομάδα φίλων και υποστηρικτών.
    Και ησυχάσαν οι ανησυχίες και τα ερωτήματα για το που βαδίζει ο Διόνυσος.
    Θα αφεθούμε στα απαλά χέρια τους να μας ταξιδέψουν στα ήρεμα λιμάνια της συμμετοχικής αυτοδιοίκησης. Τόση γνώση, τέτοια εμπειρία, τόση διάθεση, τέτοια ευγενής φιλοδοξία, τόση επαγγελματική καταξίωση του μεγάλου τιμονιέρη, τέτοιο επιτελείο.
    Νιώθω ήδη ότι τραμπαλίζομαι στις κούνιες της παιδικής χαράς Διονύσου αφημένος στα όνειρα μου.
    Νάστε καλά παιδιά και του χρόνου.
    Τρέχω στην παρέλαση του καρνάβαλου του ΘΕΣΠΙ αντάμα με το άρωμα της νέας πνοής, που με κατακυριεύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ανώνυμος28/2/14 7:14 μ.μ.

    Εμετρηθησαν,εζυγισθησαν και ευρεθησαν ελλειποβαρεις
    (περιμένοντας την 2η εκατοντάδα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Ανώνυμος28/2/14 8:11 μ.μ.

    Αλήθεια ποιον ''ειδικό'' συμβουλεύτηκε και ποιούς ''επαΐοντες'' ρώτησε και έβγαλε αυτά τα συμπεράσματα που εκφράζει στη ''ΘΕΣΗ'' ο Βορριάς; Ούτε καν το Δημοτικό Συμβούλιο δεν παρακολούθησε! Και γιατί δεν βάζει ιδιότητα στο άρθρο; π.χ. ''πρώην Δήμαρχος'', ''Πρόεδρος της Συμμαχίας '', ''Υποστηρικτής του Μπιτάκου'', ή ''ένας αντιζαμανικός πολίτης''; Και κυρίως ποιόν τον ρώτησε; (σαν σκέτο Βορριάς εννοώ). Τουλάχιστον ας ήταν σαφής ως προς τη θέση του, όχι πως έχει σημασία, θα είχε σημασία αν τιμούσε την ψήφο των Δημοτών και ήταν στο Δημ. Συμβουλιο να εκφράζει εκεί τις θέσεις του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ανώνυμος28/2/14 9:51 μ.μ.

    Αυτός στην πρώτη αποτυχία την κοπάνησε, φτύνοντας κατάμουτρα αυτούς που τον τίμησαν.
    Τώρα τελεί σε κατάσταση δημιουργικού παραληρήματος, αφού σέντραρε άλλον να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά.
    Μετά το 2010 δεν τίμησε κανένα απολύτως δημοτικό σύμβούλιο αλλά έχει άποψη για όλα από τους τοπικούς πληροφοριοδότες του.
    Συμπολίτες, ψηφίστε την παράταξη της χαράς και της ευγένιας. Την άλλη μέρα των εκλογών, αν χάσουν θα σας ξεχάσουν. Δεν κόβεται το χούι.
    Πάμε δυνατά για την πρωτιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Ανώνυμος28/2/14 10:02 μ.μ.

    Όποιοι εξοργίζονται από την προπαγάντα (!!), τα κουβαδάκια σας παιδιά και σε άλλη παραλία, να παίζετε ανενόχλητοι από την κακιά παρέα μας.
    Εμείς πάντως θα συνεχίσουμε να απολαμβάνουμε την όμορφη παρέα σας, που δίνει μιαν άλλη πνοή ξαφνικά στη ζωή μας, σαν εκείνο το αμίμητο προεκλογικό σύνθημα- Φυσάει βοριάς στο Διόνυσο (μπρρρρ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Ανώνυμος1/3/14 10:13 π.μ.

    Οι Απόκριες αύριο τελειώνουν .. Τα Διονυσιακά Καρναβάλια όμως θα συνεχιστούν μέχρι το Μάϊο .. "ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ" για όλες και όλους και .. καλά να περάσουμε .. !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Ανώνυμος1/3/14 10:13 π.μ.

    Υπάρχει μερικές ουσιώδεις ερωτήσεις:

    Πώς μπορεί κάποιοι που ποτέ δεν πήραν θέση σε κρίσιμα πολιτικά ζητήματα, αλλά ωφελήθηκαν και διαφημίστηκαν από την εκάστοτε εξουσία, να ζητάνε την ψήφο του κόσμου χωρίς κανένα πρόγραμμα;

    Πώς είναι δυνατόν να εμφανίζεται σαν ώριμη επιλογή μια νέα παράταξη που ξεκινάει με μόνο ένα κείμενο μερικών εκατοντάδων λέξεων, χωρίς στην ουσία καμιά ολοκληρωμένη πρόταση για τα επιμέρους;

    Είναι αρκετό να επιλέξει κανείς κάποιον χωρίς να ξέρει τι πρεσβεύει, μόνο και μόνο επειδή ξέρει τι δεν πρεσβεύει;

    Η "Νέα Πνοή" των Μπιτάκου, Λουκάτου & Σια είναι μια μεγάλη φάρσα, ή τουλάχιστον θα έπρεπε να είναι.

    Τακτικός αναγνώστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Ανώνυμος1/3/14 11:55 π.μ.

    Διαβάζοντας τόσα πολλά σχόλια καταλήγω σε σκέψεις που με θλίβουν γιατί πραγματικά την πρωτοβουλία του καλοκαιριού του 2013 την αφήσαμε με τον ένα ή τον άλλο προσωπικό και υστερόβουλο στόχο να καταλήξει σε αδιέξοδο και στη διάλυσή της.
    Τώρα προς τι τα σχόλια για τους υποψήφιους καυστικά ή μη, υπερασπιστικά ή όχι τι θα μας δώσουν περισσότερο και ποιες πτυχές της επόμενης μέρας του Δήμου πιστεύετε ότι θα φωτίσουν. ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΙΑ!!!
    Ας το δεχτούμε χωρίς περιστροφές χύνουμε όλοι μας κροκοδείλια δάκρυα. Είμαστε απολύτως υπεύθυνοι για ότι σήμερα υπάρχει στο προεκλογικό σκηνικό και κυρίως για το μετεκλογικό που θα προκύψει από την ψήφος μας.
    Επειδή λοιπόν κάναμε το πρώτο λάθος ας μην το επαναλάβουμε και με την ψήφο μας γιατί τότε δεν θα υπάρχει καμιά δικαιολογία για κανέναν μας, το δις εξαμαρτείν εξάλλου ουκ ανδρός σοφού» καθώς επίσης αν γίνουμε «κοψοχέριδες» ή ανεξαρτητοποιηθούμε ότι απαλλασσόμαστε της ευθύνη μας.
    Με βάση τα παραπάνω η ισχυροποίηση και γιατί όχι και η νίκη στις επερχόμενες εκλογές της Λαϊκής Συσπείρωσης παραμένει, αρέσει δεν αρέσει, η μόνη διέξοδος στο σημερινό σκηνικό που όσοι ήδη το σχολιάσατε το έχετε χαρακτηρίσει τελειωμένο και χωρίς προοπτική παρά το «λίφτινγκ» που προσπαθούν να κάνουν με κάθε τρόπο, παραμένοντας στο βάθος όμως ίδιοι και αμετανόητοι.
    Όταν δε δώσουν και τις θέσεις τους τότε να δείτε ψηφοθηρική μπόχα, που θα αναδυθεί καθώς και η κρυμμένη επιμελώς σκοπιμότητα των συμφερόντων που πρόκειται να υπηρετήσουν αν αναδειχθούν στην διοίκηση του Δήμου.
    Π.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Ανώνυμος1/3/14 10:35 μ.μ.

    Τώρα με τη βροχή και την υγρασία βγήκαν και τα σαλιγκάρια, οι γυμνοσάλιαγκες και τα... σκουλήκια. Μέχρι το Μάη, όμως, θα ψήνει ο ήλιος το ψωμί, θα στεγνώσει ο τόπος και θα κρυφτούνε πάλι στις τρύπες τους. Οι εξαφανισμένοι. Οι ευκαιριοκράτες. Που βρήκαν το "καλό άλογο" και το έσπρωξαν στον ιππόδρομο. Και τρέχουν από πίσω με τα αναβολικά. Και του προσθέτουν βαρίδια. Δε βγαίνει έτσι η κούρσα λεβέντες. Ή θα τον αφήσετε να ποντάρει στην επικοινωνιακή επίφαση και την εικόνα, ώστε στους δυο-τρεις μήνες που απομένουν να μπλοφάρει και να μαζέψει υποψηφίους και ψήφους χωρίς να τον πάρουν χαμπάρι και αυτόν και τον στενό του κύκλο. Ή θα κρεμαστείτε απάνω του και δεν θα φτάσει ούτε μέχρι την πρώτη στροφή. Όμως, τι τα λέω; Θέλει η @#$%$## να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Ανώνυμος1/3/14 10:41 μ.μ.

    Στη λίστα του κ. Μπιτάκου δεν είδα την βαρωνεία του Αγίου Στεφάνου.

    Δεν το στηρίζουν άραγε; Ή περιμένουν να μαντρωθούν οι ανένταχτοι, οι απολιτίκ, οι καναπεδάτοι, οι δήθεν και από κοντά οι ανυποψίαστοι και ανενημέρωτοι και την τελευταία στιγμή να πηδήξουν στο τρένο;

    Ο κ. Μπιτάκος έχει ψυλιαστεί ότι οι βαρώνοι δεν "βοηθάνε" στο μήνυμα που θέλει να περάσει και τους κρατάει πίσω από τις κουρτίνες. Ενδόμυχα θα ήθελε να τους ξεφορτωθεί αλλά τον "κρατάνε".

    ΑπάντησηΔιαγραφή