.

ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΗΓΗΘΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣΤΕ MOZZILA FIREFOX

Σάββατο, 1 Μαρτίου 2014

Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα: ο εθελοντισμός ως όχημα δημοσίων σχέσεων

Διάβασα το δελτίο τύπου του δήμου για τη συνάντηση του δήμαρχου με εθελοντές του δήμου, που έγινε “με αφορμή την ενίσχυση του Τμήματος Διαβούλευσης και Εθελοντισμό του Δήμου”. 

Το πρώτο που σημείωσα ήταν ότι η “ενίσχυση” αυτή έγινε μόλις 2,5 μήνες πριν τις εκλογές! Μήπως γιατί τώρα επέστρεψε εκ Παρισίων η αρμόδια εντεταλμένη σύμβουλος Σόφη Κατσίγιαννη; (Όσοι έχετε ξεχάσει το look της και αισθάνεστε κάπως, σπεύσατε στο επόμενο event) Ή μήπως γιατί ο δήμαρχος αποφάσισε να μαγαρίσει (και) τον χώρο του εθελοντισμού για δημοσιοσχεσίτικους λόγους; Υπομονή, το συμπέρασμα θα προκύψει αβίαστα παρακάτω.

Το δεύτερο που πρόσεξα ήταν ότι ανάμεσα σε όσους προσφωνήθηκαν ως εθελοντές ήταν και αρκετοί εργαζόμενοι ή απασχολούμενοι (μέσω προγραμμάτων) στο δήμο, οι οποίοι αμείβονται για τις υπηρεσίες που προσφέρουν. Αν κάνω λάθος, παρακαλώ κάποιος να με διορθώσει.

Το τρίτο που μου έκανε εντύπωση ήταν τα μεγάλα λόγια και τα πλούσια εκφραστικά σχήματα που χρησιμοποίησε ο ψευτο-Θόδωρος στην ομιλία του. Απευθυνόμενος στο κοινό, το χαρακτήρισε: «ασπίδα προστασίας του Δήμου», «φύλακες άγγελους», «εγγυητές της κοινωνικής συνοχής και ασφάλειας», «ομπρέλα προστασίας για την κοινωνία, το περιβάλλον και τον κάθε δοκιμαζόμενο συμπολίτη χωριστά».

Δεν αμφισβητώ την προσφορά των εθελοντικών οργανώσεων, ούτε στον Διόνυσο ούτε αλλού. Αναρωτιέμαι όμως αν οι εθελοντές είναι όλα αυτά, τότε πού είναι ο δήμος και με τι ασχολείται; Γιατί είναι γνωστό ότι σε πολλές περιπτώσεις ένας άχρηστος δήμος (όπως κι ένα άχρηστο κράτος) μεταθέτει τις ευθύνες  σε τρίτους και μετά τους εξυμνεί για να συνεχίσουν να κάνουν τη δουλειά που όφειλε να κάνει αυτός.

Κι είναι ο ίδιος ο δήμαρχος που με επαληθεύει με την αφελή μεγαλοστομία του: 
«Χρειαζόμαστε τις δικές σας ιδέες, προτάσεις, σχέδια, δράσεις, τις πολύτιμες εμπειρίες σας, για να πάμε όλοι μαζί, ακόμη πιο μπροστά ακόμη πιο μακριά, αυτό τον τόπο.» 
Ομολογεί δηλαδή ότι δεν διαθέτει ούτε ιδέες, ούτε προτάσεις, ούτε βεβαίως σχέδιο!... Φυσικά, αυτό δεν τον εμποδίζει να πει λίγο πιο μετά: 
«μας εμπνέετε στις πρωτοβουλίες μας και στους σχεδιασμούς που κάνουμε για το παρόν και το μέλλον αυτού του τόπου»….
Όμως προχωρώντας, γίνεται ακόμα πιο αποκαλυπτικός: 
«Ως Δημοτική αρχή είμαστε αποφασισμένοι ν’ αναλάβουμε συγκεκριμένες πρωτοβουλίες και να προωθήσουμε περισσότερες και πολύπλευρες δράσεις εθελοντισμού στον Δήμο μας.»
Κι ποιες είναι αυτές οι πρωτοβουλίες; Κρατηθείτε!
«Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της προσπάθειάς μας να ενισχύσουμε το κίνημα το εθελοντισμού στο Δήμο μας, αναδιοργανώσαμε πρόσφατα το Γραφείο Εθελοντισμού, το συντονισμό του οποίου έχει αναλάβει η κυρία Χ. με γραμματέα την κυρία Σ. και εντεταλμένη δημοτική σύμβουλο την κυρία Κατσίγιαννη. Σε αυτές τις κυρίες μπορείτε να απευθύνετε τις ιδέες, τις σκέψεις και τις προτάσεις σας.»
Καταλάβατε πώς γίνεται η ενίσχυση του κινήματος του εθελοντισμού στον δήμο Διονύσου; Με μια απλή διοικητική αναδιοργάνωση ενός τμήματος….

Εξίσου όμως αποκαλυπτικοί για την πραγματικότητα ήταν και πολλοί απ’ όσους παρευρισκόμενους πήραν τον λόγο και «τόνισαν την ανάγκη μίας συντονισμένης προσπάθειας από τον Δήμο», «έθεσαν το θέμα της ανάγκης για πληρέστερη ενημέρωση των πολιτών», ζήτησαν «περαιτέρω ενίσχυση των Κοινωνικών Δομών», «πρόληψη και αντιμετώπιση σε όλα τα επίπεδα», «τεχνική  υποστήριξη» κλπ.

Με δυο λόγια, αποκάλυψαν κι αυτοί ότι 3,5 χρόνια τώρα, το μόνο που κάνει ο δήμος είναι δημόσιες σχέσεις αντί για δημιουργία και στήριξη υποδομών και μηχανισμών…

Υπάρχει όμως κι ένα ακόμα σημείο, που με κάνει να χάνω τη ψυχραιμία μου. Στο τέλος του δελτίου τύπου γίνεται μια ονομαστική απαρίθμηση των παραγόντων που παραβρέθηκαν, όπου μέτρησα ίσαμε 12 αντιδημάρχους, εντεταλμένους, προέδρους κι αντιπροέδρους, συμβούλους κλπ - οι πιο πολλοί από δαύτους αμειβόμενοι φυσικά… Κι όσο για τους εθελοντές, τρεις μόνο λέξεις: «και δεκάδες εθελοντές»….

Δεν είναι επίσης καθόλου τυχαίο ότι από τις έξι φωτογραφίες που έχουν αναρτηθεί, ο δήμαρχος είναι (φάτσα κάρτα) στις πέντε… Κι όσο για τους εθελοντές, δυο παλληκάρια μόνο της Πολιτικής Προστασίας σε μια και μπόλικες πλάτες σε μιαν άλλη…

Ε ρε αλητήριοι…. Εκμεταλλεύεστε την προσφορά των ανθρώπων για να βγάλετε προεκλογικούς δεκάρικους και φωτογραφίες. Αν όμως νομίζετε ότι ο κόσμος δεν έχει μυαλό να καταλάβει, γελιέστε και σύντομα θα το ανακαλύψετε. Εβδομήντα επτά κι απόψε μείνανε!

85 σχόλια:

  1. Ανώνυμος1/3/14 11:55 μ.μ.

    Δ/Σ Κρατάω την τελευταία παράγραφό σου γιατί είναι αυτή που πρέπει να γίνει σημαία.

    Παρακολουθώ τις δραστηριότητες των παραταξιακών σχηματισμών και διαπιστώνω την αγωνία τους για το τί θα φέρουν οι εκλογές, ποιά θα είναι η διείσδυσή τους στο εκλογικό σώμα, που θα βρεθούν την επόμενη μέρα.

    Και μαζί, τις προσπάθειές τους να μαζέψουν ψήφους, να κλείσουν συμφωνίες, να εξασφαλίσουν στηρίγματα.

    Και αυτά με αρκετές δόσεις εγωισμού και φιλαυτίας, πολιτικής μυωπίας αλλά και υπεροψίας, κρυφής ή φανερής ιδιοτέλειας,

    Και όσο περνάει ο καιρός δείχνουν να ξεχνούν ποιός είναι ο πραγματικός στόχος. Συμπεριφέρονται σαν να λησμονούν ότι για να γίνει οποιαδήποτε ανατροπή, ανανέωση, αλλαγή ή απλό νοικοκύρεμα, πρέπει να ΞΕΡΙΖΩΘΕΙ ΤΟ ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ ΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ.

    Και θα είμαι εδώ για να τους το θυμίζω κάθε μέρα. Και να θυμίζω ότι την μεγαλύτερη ευθύνη για το τι θα συμβεί στις ερχόμενες εκλογές έχουν αυτοί που στήριξαν με την συμμετοχή τους την ενωτική πρωτοβουλία και τώρα βρίσκονται απέναντι αλλά διαιρεμένοι. Αυτών ακριβώς η ευθύνη είναι τεράστια. Και αυτοί είναι που πρέπει να "επανορθώσουν".

    Κάποιοι από μας ήμασταν, ούτως ή άλλως, απέναντι από την αρχή. Κάποιο άλλοι αποστασιοποιήθηκαν στην πορεία. Κάποιοι εκδιώχθηκαν Και κάποιοι έσπευσαν να δώσουν στήριγμα στη ΦΑΥΛΟΤΗΤΑ.

    Φίλοι συμπολίτες, συνταγμένοι με τη μια ή την άλλη κίνηση ή, απλά, αναποφάσιστοι, μην σκέφτεστε τίποτε άλλο παρά το ότι
    1. Απαραίτητη προυπόθεση για ένα υγιή δήμο είναι η ΚΑΘΑΡΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΩΚΤΙΚΑ

    2. Ο Δήμος ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΩΘΕΙ από μια παράταξη ή μια ομάδα ανθρώπων.

    Τ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσυπογράφω κι εγώ τα λεγόμενά σου αγαπητέ φίλε!
      Δ/Σ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος2/3/14 6:53 μ.μ.

      Συμφωνώ απόλυτα !!!

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος1/3/14 11:55 μ.μ.

    ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΑΛΗΤΗΡΙΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΕΚΑΝΙΚΙΑ ΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος2/3/14 8:01 π.μ.

    (Αναδημοσιεύω δύο σχόλια αναγνωστών από το facebook και τα σχολιάζω παρακάτω)

    Ο οποιοσδήποτε δημιουργεί ένα blog και κάνει διάφορες αναρτήσεις. Το κείμενο θα ήταν έγκυρο και έγκριτο αν υπήρχε υπογραφή. Ανώνυμα μπορεί να γράφει ότι ασυναρτησίες θέλει. Και επι του συγκεκριμένου εσείς που έχετε γράψει αυτό το κείμενο βάσει οποίων δεδομένων κάνετε κριτική;;;; είχατε δουλέψει κάποιο προγράμματα εθελοντισμού και το συγκρίνετε;;;; περισσότερα δεν κάνω αναφορά όταν λοιπόν επώνυμα θα γράψετε μπορούμε να ανταλλάσουμε ιδέες περί εθελοντισμού και συναφών αν και το νόημα του κειμένου δεν είχε αυτό το σκοπό αλλα απλά να λασπολογεισετε συγκεκριμένους ανθρώπους.

    Κάποιος που γράφει ό,τι θέλει χωρίς να το υπογράφει είναι σαν να μην το έχει γράψει. Για μένα προκαλεί μόνο εντυπώσεις. Θα δεχόμουν την οποιαδήποτε παρέμβαση αν έφερε υπογραφή. Όμως σε αυτή την χώρα το μόνο που έχουμε μάθει είναι να κάνουμε πάντοτε κριτική, συνήθως κακοπροαίρετη και ακόμη πιο αποτελεσματική όταν κρυβόμαστε πίσω από την ανωνυμία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητοί φίλοι,

      Κατ’ αρχήν σας θυμίζω κάτι που έχει αναφερθεί πολλές φορές στο blog αυτό: δίνουμε περισσότερη σημασία σ’ αυτά που λέμε, παρά στο ποιος τα λέει. Δίνουμε περισσότερη σημασία στα επιχειρήματα, παρά στις προκαταλήψεις. Δίνουμε περισσότερη σημασία στην αλήθεια, παρά στην αναμενόμενη ενόχληση κάποιων.

      Γι αυτό και δεν χρησιμοποιούμε το fb σαν χώρο διαλόγου, παρά μόνο σαν μέσο γνωστοποίησης του διαλόγου που γίνεται εδώ. Είναι εύκολο να δει κανείς ότι στο fb οι «παρεμβάσεις» έχουν ελάχιστες λέξεις – τις περισσότερες δε φορές τυπωμένες πάνω σε εικόνες ή φωτογραφίες, με τις οποίες κανείς διαλέγει αν θα συμφωνήσει ή θα διαφωνήσει.

      Η ζωή όμως δεν είναι μόνο «ναι» ή «όχι» και «μ’ αρέσει» ή «δεν μ’ αρέσει». Οι γενικεύσεις δεν λύνουν προβλήματα, αλλά μας καθηλώνουν στα στερεότυπά μας.

      Δυο πράγματα τώρα επί της ουσίας.

      Στην ανάρτησή μου διαχωρίζω σαφώς τους εθελοντές, τους οποίους και σέβομαι, από τους «διαχειριστές» και δημοσιοσχεσίτες του εθελοντισμού, τους οποίους και ξεφωνίζω.
      Νομίζω δε, ότι ένας πραγματικός εθελοντής δεν διαλαλεί τη δράση του, ούτε και ζητά από τους άλλους πιστοποιητικά (εθελοντισμού) για να μιλήσει μαζί τους. Γιατί το μέλημά του είναι να προστεθούν κι άλλοι στην ιδέα (του εθελοντισμού), παρά να «πιστοποιηθεί» ο ίδιος.

      Δεν νομίζω ότι η παράθεση στοιχείων αποτελεί λασπολογία ή κακοπροαίρετη κριτική. Χρησιμοποίησα τις ακριβείς φράσεις του δημάρχου, που ο καθένας μπορεί να τις βρει στο δελτίο τύπου – γι αυτό έδωσα και το link.
      Αναφέρθηκα επίσης σε όσα γράφονται εκεί για να αποδείξω το κάλπικο ενδιαφέρον των δημοτικών παραγόντων για τον εθελοντισμό και την απαράδεκτη εκμετάλλευσή του για προεκλογικούς σκοπούς.

      Πού ακριβώς διαφωνείτε με όσα αναφέρω; Αν κάποιος διαφωνεί με όσα αναφέρω, μπορεί – αν φυσικά θέλει - να το πει συγκεκριμένα, είτε ανώνυμα, είτε ψευδώνυμα, είτε επώνυμα.

      Εντέλει, δεν πιστεύω ότι η ανωνυμία μας εμποδίζει. Είναι η ενόχληση που νιώθουμε (για δικούς μας λόγους) απ’ αυτά που γράφονται. Είναι η ενόχληση που δεν μας επιτρέπει να αξιολογήσουμε αν είναι σωστό ή όχι – απλώς το αρνούμαστε και το «απομακρύνουμε», καταγγέλλοντάς το.
      Γι αυτό και να μου επιτρέψετε να αμφιβάλλω για το κατά πόσο θα δεχόσασταν οτιδήποτε, αρκεί να ήταν ενυπόγραφο.

      Χαιρετισμούς και καλή Σαρακοστή.
      Δ/Σ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος2/3/14 7:01 μ.μ.

      Η καλύτερη πρόταση "διαχωρίζω σαφώς τους εθελοντές, τους οποίους και σέβομαι, από τους «διαχειριστές» και δημοσιοσχεσίτες του εθελοντισμού, τους οποίους και ξεφωνίζω.
      Νομίζω δε, ότι ένας πραγματικός εθελοντής δεν διαλαλεί τη δράση του, ούτε και ζητά από τους άλλους πιστοποιητικά (εθελοντισμού) για να μιλήσει μαζί τους. Γιατί το μέλημά του είναι να προστεθούν κι άλλοι στην ιδέα (του εθελοντισμού), παρά να «πιστοποιηθεί» ο ίδιος". Αφήστε δε πια τις φωτογραφίες στο F/B συγκεκριμένων ατόμων που έχουμε πια βαρεθεί να βλέπουμε (που δεν σέβονται ούτε καν την ηλικία τους) ΣΥΜΦΩΝΩ!

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος2/3/14 8:15 π.μ.

    Οι εμμονές δεν είναι καλός σύμβουλος και περισσότερο εαν προέρχονται απο μυαλά που υποστηρίζουβ ότι "την μεγαλύτερη ευθύνη έχουν αυτοί που στήριξαν με την συμμετοχή τους την ενωτική πρψτοβουλία και τώρα βρίσκονται απέναντι αλλά και διαιρεμένοι". Ποιόν δεν παίρνει η μπάλλα από αυτή την θεωρία? Την Σώκου, η οποία πάντα χρησιμοποιείται σαν άλλοθι και τον Ζαμάνη.Κε Τ.Κ.σήμερα και χθές κάτι άλλο είσαι κακός μηχανισμός προπαγάντας. Είναι τόσο φανερό και περισσότερα δεν χρειάζονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/3/14 8:39 π.μ.

      Και γιατι δηλαδη θα επρεπε να τους παρει υποχρεωτικα ολους η μπαλα; τι ειδους λογικη διαχυσης ευθυνων ειναι αυτη; τι ειδους απαιτηση για σιωπη; Σας προτεινω να διαβασετε το προηγουμενο σχολιο του μπλογκ για το τι μας αρεσει και τι μας ενοχλει.
      Αν κάποιος εχει κανει λαθος, ας βγει να το παραδεχθει θαραλεα και ο κοσμος θα σκεφτει αν αξιζει να τον εμπιστευτει ξανα ή να προχωρησει παρακατω. Και τελικα, οι συγκεκριμενοι ανθρωποι τι εμαθαν απο το προηγουμενο τεραστιο λαθος τους; Γιατι δεν συνεργαζονται και τωρα οπως οταν ηταν ολοι στην αντιπολιτευση και πετυχαν να περιορισουν τις ρεμουλες;
      Γιατι για μενα σημασια εχει να κατεβουν ολοι οι εντιμοι ανθρωποι μαζι οχι μονο για να διωξουν τη σαπιλα μα και για να οργανωσουν τη δουλεια τους καλυτερα, δυο και τρια χερια ειναι καλυτερα απο ενα.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος2/3/14 8:40 π.μ.

      Και για σκεφτειτε τι θα καταφερει ο καθενας υποψηφιος αν ειναι μονος του την επομενη μερα;

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος2/3/14 8:24 π.μ.

    ΕΝΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ ΔΕΝ ΔΙΑΛΑΛΕΙ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ, ΟΥΤΕ ΖΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ.
    Μεγάλη αλήθεια είπες διονυσκουφίτσα. Είδα πριν λίγο καιρό στην Αγία Τριάδα έναν γνωστό που μάζευε μόνος του τα σκουπίδια από τον περίβολο της εκκλησίας και σκούπιζε το χώρο. Τον άνθρωπο αυτόν τον ξέρω από το σχολείο των παιδιών μας. Έχει μια ωραία οικογένεια, κανονική δουλειά, άποψη για τη ζωή, χαμηλό προφίλ και δεν του αρέσει να μπλέκεται με τη φασαρία που γίνεται στα δημόσια πράγματα. Συνήθως περνάει απαρατήρητος και κάνει ό,τι κάνει γιατί το πιστεύει και το θέλει. Δεν το διαλαλεί, δεν βγάζει φωτογραφίες, ούτε αξιώνει παράσημα.Αν κάποιος μπορεί να με κάνει και μένα εθελοντή, αυτός είναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος2/3/14 9:32 π.μ.

    Aς διαχώρησαν τη θέση τους εδώ και 2-3 χρόνια με την ενωτική πρωτοβουλία, ας διαγράφτηκαν, ας την παλεύουν με όλες τις δυνάμεις τους, πρέπει κάθε μέρα 100 φορές να δηλώνουν ότι κάποτε έσφαλαν, 100 ξυλιές να δέχονται πρω"ί, μεσημέρι και βράδυ και 500 φορές να διαλαλούν σε κάθε ευκαιρία ότι ο μόνος αμόλυντος είναι ο Ζαμάνης και ο Πασιπουλαρίδης. Και φανταστείτε να μη μίλαγαν για ενωτικές συμπεριφορές και ενωτικό μέτωπο. Αυτά όμως ισχύουν όταν αυτά μας συμφέρουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/3/14 11:06 π.μ.

      Το κακό είναι ότι ούτε σας περνά από το μυαλό ότι δεν πρέπει να είναι κανείς Ζαμανικός για να λέει αυτά τα πράγματα....

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος2/3/14 10:15 π.μ.

    Και οι ΜΚΟ εθελοντές χρησιμοποιούσαν για να τους μένουν οι χρηματοδοτήσεις και να περνούν χλιδάτα με πολυτελή γραφεία, αυτοκίνητα, σουίτες ξενοδοχείων, εκδηλώσεις μίζας και φιγούρας κ.α.
    Το ίδιο και ο Δήμος περιμένει τους εθελοντές για τις υπηρεσίες που έχει υποχρέωση να παρέχει στους δημότες του ώστε να μην ξοδεύει του ανταποδοτικούς του πόρους ή φόρους προκειμένου να τα χρησιμοποιεί για να κάνει ρουσφέτια κάθε είδους και εκδηλώσεις μίζας και φιγούρας.
    Ο εθελοντισμός δεν έρχεται να υποκαταστήσει ούτε το Κράτος ούτε τον Δήμο για τις υποχρεώσεις και ευθύνες τους απέναντι στους πολίτες. Έρχεται πάντα αρωγός σε συνθήκες που το απαιτούν καθώς δεν μπορεί από μόνο του το Κράτος ή ο Δήμος να αντιμετωπίσουν ένα φυσικό φαινόμενο ή μια φυσική καταστροφή οποιαδήποτε αιτίας ή αφορμής.
    Ο εθελοντισμός στη χώρα μας δεν πρέπει να θεωρείται ανάλογο της αλήστου μνήμης «προσωπικής εργασίας» που εφαρμοζόταν στους δήμους και στις κοινότητες μέχρι και την μεταπολίτευση.
    Αυτό πρέπει να το αντιληφθούν οι ταγοί της τοπικής αυτοδιοίκησης και να σταματήσουν την εκμετάλλευση του θεσμού του εθελοντή και να χρησιμοποιούν εργαζόμενους που στο κάτω - κάτω αυτό θα συμβάλει και στην μείωση της ανεργίας.
    Ταυτόχρονα οι φορείς του εθελοντισμού πρέπει να αντιληφθούν ότι οι πόροι που απαιτούνται για την εθελοντική τους προσφορά παρέχεται δωρεάν από τους υπεύθυνους κατά περίπτωση Κράτος ή Δήμος ή όποιος άλλος Φορέας κατά τη διάρκεια εξέλιξης ενός φαινομένου (πυρκαγιά, σεισμός κ.α.) και την ανάγκη συνδρομής εθελοντών.
    Π.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αγαπητέ ΠΠ
      Με όσα έγραψες συμπλήρωσες την ανάρτηση. Σ´ Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος2/3/14 1:42 μ.μ.

    Γελάω πολύ πάντως με όλους όσους μας θεωρούν δεδομένους .. Μήπως πρέπει να βάλουν σε λειτουργία όσο μυαλό τους έχει απομείνει και να καταλάβουν (όλοι ανεξαιρέτως) ότι, αρκετά τους χρεωθήκαμε με "108" ..?
    Μήπως, επιτέλους, ήρθε ο καιρός να πάρουν "φύλλο πορείας" .. ?
    Ετσι απλά .. αθόρυβα και .. "Εθελοντικά" .. !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/3/14 8:58 μ.μ.

      Οι εθελοντές δεν παίζουν στο παιχνίδι κανενός. Είναι πάνω από παρατάξεις και όποιος δεν το καταλαβαίνει κακκό του κεφαλιού του. Το ότι μας κάλεσε ο Δήμαρχος να μας ευχαριστήσει, δεν θα τον κιόλας. Η συνεργασία που είχαμε με τον Δήμο και τον Κοντάκη ήταν πολύ καλή. Πάψτε όμως να ασχολείστε μαζί μας.

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος2/3/14 8:08 μ.μ.

    Μπράβο βρε Δ.τσα. Τι να πω. Καλύτερη διαφήμιση στον Καλαφατέλη δεν θα μπορούσες να κάνεις. Εθελοντάρα μου εσύ. Ότι και να λέτε μία είναι η σοβαρή παράταξη στον Δήμο, αλλά δεν σας συμφέρει να το πείτε. Προβάλλετε όλους τους απίθανους Ζαμανομπιτάκους και Ζυγούνηδες. Εργολαβία τους έχετε πάρει για να τους εμφανίσετε ως σωτήρες. Λαϊκή Συσπείρωση την λένε τη σοβαρή παράταξη. Σταθερή και μαχητική. Αν την ξέρετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να έκανα τέτοιο λάθος η καημένη; Ας είναι τότε, μια φορά να τον "διαφημίσω" και γω τον άνθρωπο,

      Πάντως, σε ότι μου προσάπτεις για τη Λαϊκή Συσπείρωση, δεν έχεις δίκιο. Περιμένω να αναδημοσιεύσω τη διακήρυξή της - εκτός κι αν την έβγαλαν στα κρυφά! - και να σχολιάσω τις θέσεις της.
      Αλλά εκτός αυτού, είναι πολλά τα θετικά σχόλια αναγνωστών υπέρ της ΛΑΣ - ακόμα κι από κείνους που επιχειρηματολογούν (εμμέσως) υπέρ άλλων συνδυασμών.
      Οπότε, αυτό το "προβάλλετε" που λες, μου κάθεται κάπως. Για ξαναδές το λίγο.

      Καλή ΚαθαροΔευτέρα
      Δ/Σ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/3/14 12:11 π.μ.

      Από προβολή την Λαϊκή Συσπείρωση τι να σου πω; Μη μας προβάλετε άλλο θα πεθάνουμε... Σα δεν ντρέπεστε να κοροϊδεύετε τον κόσμο. Δεν σας έχουμε ανάγκη, συνεχίστε να διαφημίζετε τους ζαμανομπιτάκους τους σωτήρες (σας).

      Διαγραφή
    3. Όσο σε ξαναδιαβάζω, τόσο αμφιβάλλω αν είσαι ότι δηλώνεις, Τέτοια φρασεολογία μάλλον από τσιράκια - προβοκάτορες του Ολίγιστου προέρχεται κι όχι από ΛΑΣ.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος3/3/14 10:50 π.μ.

      Ποια τσιράκια και προβοκάτορες; Μην κρίνεις εξ' ιδίων Δ.τσα και σταμάτα να παίζεις με την Λαϊκή Συσπείρωση. Βρες άλλους να κάνεις την μικροπολιτική σου και όχι εμάς. Εμείς ξέρουμε από χαφιεδισμούς και προβοκάτορες τους έχουμε αισθανθεί στο πετσί μας. Βρες κάτι πιο πειστικό από την λάσπη και τον λαϊκισμό για να υπερασπιστείς τα αφεντικά σου και τα συμφέροντά τους. Αυτά δεν περνάνε σε εμάς.

      Διαγραφή
    5. Η γλώσσα που χρησιμοποιείς είναι παραπάνω από αποκαλυπτική για την προέλευση και τους στόχους σου.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος4/3/14 4:37 μ.μ.

      Η Δ/Σ ποτέ δεν έχει τοποθετηθεί ενάντια στην ΛΑΣ , ίσα ίσα γνωρίζει πολύ καλά τι γίνετε , είμαι βέβαιη ότι είναι προβοκάτορας.
      Ε.Μ.

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος2/3/14 8:14 μ.μ.

    Επειδή δεν παρακολουθώ και πολύ τα δημοτικά, αυτός ο ογκόλιθος, τεράστιος, απίθανος επικοινωνιολόγος Σταθόπουλος, ποιον θα πάρει στο λαιμό του αυτή τη φορά; Τον Μπιτάκο ή τον Ζαμάνη; Για Ζυγούνα δεν τον βλέπω. Κάπου θα πάει δεν μπορεί αν δεν έχει πάει ήδη, για να προσφέρει τις ανοησίες του. Όποιος ξέρει κάτι να μας το πει για να ξέρουμε από τώρα τον 3ο των εκλογών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/3/14 9:33 μ.μ.

      Επειδή ... δεν τα παρακολουθείς τα δημοτικά, συνέχισε να το παίζεις ανήξερος και δήθεν όλη τη Σαρακοστή φίλε κι εμείς θα συνεχίσουμε να σε πιστεύουμε. χαχαχαχα!!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/3/14 12:29 π.μ.

      Ωραίο χαχάνισμα κύριε ανώνυμε 9.33 μμ. Απάντηση δεν δίνεις όμως. Μήπως δεν σε συμφέρει γιατί τον έχεις στην παράταξή σου; Και κάτι άλλο. Αυτόν τον Μπιτάκο που μας τον παρουσίαζαν σαν αστέρι, νέο, χορευτή κ.ο.κ στις προηγούμενες εκλογές, δεν την είχε κάνει με ελαφρά πηδηματάκια κάτι μηνάκια μετά; Τώρα τι θέλει; Να τον ξαναψηφίσουμε για κανένα δίμηνο τρίμηνο πόσο; Και μετά θα αναλάβει ο πνευματικός του πατέρας ο Βορριάς; Βρε ουστ.

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος3/3/14 9:29 π.μ.

    Welcome back Δ/τσα ! Eπειδή η όλη υπόθεση των προσεχών εκλογών και των υποψηφίων φέρνει κλαψίγελο, σκέφτηκα να σας γράψω και το αστείο της ημέρας : Σε τοπική ηλεκτρονική εφημερίδα αναρτήθηκε η αποκριάτικη εκδήλωση της Κυριακής 2/3/14 στην Ανοιξη, με τίτλο : "Πραγματοποιήθηκε η αποκριάτικη εκδήλωση στην Ανοιξη" .. Από πάνω δε, αντί να βάλουν κάποια φωτογραφία με κλόουν κλπ., έβαλαν τη φωτογραφία με το Μπιτάκο και το Ζαμάνη κολλητούς .. ! Φαντάζομαι ο συντάκτης θα είχε το λόγο του που διάλεξε τη συγκεκριμένη φωτογραφία (ανάμεσα σε διάφορες άλλες) .. Μόνο που έπρεπε να διαφοροποιήσει το τίτλο της λεζάντας .. Επρεπε να γράψει : "Oι ξυλοπόδαροι του Δήμου, στην Αποκριάτικη εκδήλωση στην Ανοιξη" .. ! Κατά τα άλλα, οι αποκριάτικοι χοροί του Δήμου καλά κρατούν και καλά να είμαστε να "τους χορέψουμε" .. ! Καλή Σαρακοστή !

    "Διός Νους"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/3/14 12:43 μ.μ.

      ΟΛΟΣ Ο ΘΙΑΣΟΣ ΕΠΙ ΣΚΗΝΗΣ , ΔΕΛΦΙΝΟΙ ΚΑΙ ΔΕΛΦΙΝΑΡΙΑ ΕΤΡΕΞΑΝ ΝΑ ΜΟΣΤΡΑΡΟΥΝ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥΡΗ ΣΤΟ ΚΑΒΟΥΡΙ Ή ΕΣΤΩ ΣΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ

      ΒΑΛΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΗ ΤΟΥΣ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΤΗ ΜΕΡΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ
      ΜΑΥΡΟ ΣΤΟΥΣ ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΥΣ !!!!!

      http://www.voreini.gr/2014/03/%CF%80%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%AE%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%B5-%CE%B7-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B9%CE%AC%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B7-%CE%B5%CE%BA%CE%B4%CE%AE/

      Διαγραφή
  12. Καταλαβαίνω βέβαια ότι οι εκλογές ανεβάζουν το θερμόμετρο και κατεβάζουν το επίπεδο σε πολλά από τα σχόλια. Ήδη έκοψα δύο ανούσια και προσβλητικά.

    Όποιος ενδιαφέρεται (και μπορεί) ας μιλήσει για πολιτικές, για πεπραγμένα και για ζητούμενα. Οι υπόλοιποι, ας πάνε στα (παντός τύπου) καφενεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/3/14 12:39 μ.μ.

      Α γειά σου. Τώρα μιλάς σωστά. Πάντως ο παραπάνω αναγνώστης ή αναγνώστρια 9,29 πμ αναφέρεται στο σάιτ της Βορεινής και δεν έχει άδικο. Απλά έχει χαθεί το μέτρο και η σοβαρότητα σε όλα. Η κ@λοτούμπες του συγκεκριμένου σάιτ και της εφημερίδας, δεν έχουν προηγούμενο. Οσμίστηκε ψητό φαίνεται και σου λέει γιατί να την βγάλω με σαρακοστιανά. Και δεν είναι μόνο αυτός απ' ότι βλέπω τελευταία. Και δεν είναι γιατί πιστεύουν στο καλό του τόπου. Μην τρελαθούμε κιόλας.

      Διαγραφή
  13. Ανώνυμος3/3/14 12:42 μ.μ.

    Μετά τα συνεχιζόμενα σχόλια επί προσωπικού για κάθε υποψήφιο, όπου μόνο τα μειονεκτήματα τους επισημαίνονται, γιατί έτσι θέλουν οι διάφοροι αναγνώστες, ένα μπορώ να πω «ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ»!!!
    Ας ζητήσουμε από όλους να μας δώσουν τις εξειδικευμένες και κοστολογημένες θέσεις και τις λύσεις τους για τα προβλήματα και το μέλλον του Δήμου και εκεί να ανταγωνιστούμε ποιες είναι οι καλύτερες, οι πιο ρεαλιστικές και κυρίως αυτές που ανταποκρίνονται στις σημερινές και αυριανές ανάγκες των Πολιτών.
    Η συνέχεια των σχολιασμών για τα πρόσωπα που θέλουν να ηγηθούν και μόνο είναι «ξεκατίνιασμα» αισχίστου είδους και δεν προσφέρει τίποτα άλλο παρά προσωπική ή και υστερόβουλη εκτόνωση πίσω και από την ασφάλεια της ανωνυμίας.
    Αυτό που χρειάζεται είναι να τους προκαλέσουμε, μέσα από τις θέσεις τους, να δεσμευτούν πάνω σε συγκεκριμένα ζητήματα που μας αφορούν και εκεί θα φανεί η ικανότητα τους για σύνθεση του διαφορετικού και προσαρμογή ώστε να επιλέξουμε τον καλύτερο και όχι τον μονόφθαλμο στους τυφλούς και να του εμπιστευτούμε τον Δήμο.
    Για το λόγο αυτό θέτω και το πρώτο ερώτημα για να πάρουν θέση οι υποψήφιοί μας :
    Πόσο σημαντικό είναι το νοικοκύρεμα του Δήμου δεδομένης της οικονομικής συγκυρίας αλλά και των αναγκών της Πόλης μας και πως σχεδιάζουν να το πετύχουν;;;
    Π.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα που κυλάει3/3/14 12:58 μ.μ.

      Συμφωνώ μαζί σου φίλε σε πολλά που αναφέρεις. Έχω όμως μεγάλες επιφυλάξεις για κάποια ζητήματα.

      - Πόση πρακτική αξία έχουν οι "δεσμεύσεις" αρκετών υποψηφίων, που το λέω-ξελέω είναι πάγια τακτική τους;

      - Πόσοι δημότες μπορούν να αξιολογήσουν σοβαρά αν μια πρόταση είναι εξειδικευμένη, κοστολογημένη και ρεαλιστική;

      - Οι περισσότεροι δεν ζητούν το μικρορουσφέτι τους και να ακούσουν αυτό που θέλουν;

      - Δεν διαλέγουν αυτόν που τους μοιάζει περισσότερο από τον άλλο που τους ζητάει να αλλάξουν προς το καλύτερο;

      Πέτρα που κυλάει, χόρτο δεν μαζεύει

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος3/3/14 12:53 μ.μ.

    Σχετικά με τις τοπικές εφημερίδες
    Είναι γνωστό ότι διαχρονικά στηρίζουν την ύπαρξη τους στις πληρωμένες καταχωρήσεις των εκάστοτε δημοτικών αρχών, των δημοτικών παρατάξεων στην προεκλογική περίοδο και τις διαφημίσεις.
    Απο κει και πέρα, γιατί ενοχλούνται ορισμένοι επειδή ο Καλαφατέλης /έχασε την αποκλειστικότητα αλλά υπάρχουν και άλλοι παίκτες;
    Ας το χωνέψουν ότι, τελειώνει οριστικά η ηγεμονία του και σε αυτό το πεδίο.
    Για τούτο και τα παπαγαλάκια του σκούζουν π.χ. για την Βορεινή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος3/3/14 2:02 μ.μ.

    Τα ερωτήματα εύλογα και στάση ζωής όλων μας εδώ και τριάντα χρόνια.
    Είναι αυτά που δεν μας αφήνουν να δούμε το δάσος και όχι το δέντρο. Δηλαδή το εμείς που έχουμε ανάγκη και όχι το ΕΓΩ που μας έφερε ως εδώ.
    Είναι αυτά που συνθέτουν την κακοδαιμονία του σήμερα και την απουσία ουσιαστικών και σε βάθος αλλαγών που θα βοηθήσουν τη χώρα και το Δήμο να ξεπεράσουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.
    Είναι αυτά που μας κλείνουν στον εαυτό μας και δεν μας αφήνουν να σηκωθούμε από τον καναπέ.
    Είναι η εύκολη, ανέξοδη και σίγουρη η θεωρία του «ΑΛΛΟΥ». Εμείς δεν φταίμε για τίποτα γιατί πάντα φταίει κάποιος άλλος και πάντα τον δείχνουμε χωρίς καμία συστολή.
    Η πρόκληση και πρόσκληση σε ένα διάλογο θέσεων μέσα από την Δ/σ με δεσμεύσεις σε βάθος και όχι επιφανειακές είναι ένα από τα βήματα που μπορούμε να κάνουμε για να βοηθήσουμε να καταλάβουν και να αξιολογούν και αυτοί που δεν μπορούν να το κάνουν.
    Να λοιπόν ένα βήμα που μπορεί να συμβάλλει στην αλλαγή μιας κατεστημένης νοοτροπίας χωρίς να καταβάλουμε πολύ μεγάλη προσπάθεια ή να αφιερώσουμε πολύ χρόνο.
    Αν αποφασίσουν λοιπόν οι υποψήφιοι, μια και μιλάμε για προσωποπαγή σχήματα (το ΛΑΘΟΣ) και όχι συλλογικά (η ΛΥΣΗ σήμερα), να μας πουν τις θέσεις τους για το ερώτημα που τους τέθηκε τότε κι εμείς με την σειρά μας και με τις απαντήσεις μας θα ελαχιστοποιήσουμε την ισχύ των ερωτημάτων που πολύ σωστά έθεσε ο φίλος των 12:58.
    Π.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος4/3/14 9:02 μ.μ.

    Διάβασα την δήλωση του Ζαμάνη για τους συμβασιούχους του Δήμου και τρελάθηκα. Μα καλά τι θέλει ο άνθρωπος; Να βρεθούν στο δρόμο 120 άνθρωποι αυτή την εποχή για να μην πληγωθεί η νομιμότητα; Το άτομο δεν πάει καθόλου καλά μου φαίνεται και ο θεός ας με βγάλει ψεύτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος4/3/14 9:29 μ.μ.

    Προσεκτική παρατήρηση τις τελευταίες ημέρες δείχνει έναν σφοδρό εν εξελίξει πόλεμο λέξεων-αναρτήσεων μεταξύ των υποστηρικτών του Καλάφι στα διάφορα νομικά πρόσωπα και του δίδυμου Μπιτάκου-Λουκάτου (με τον δεύτερο να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο).
    Επειδή η παράταξη του Μπιτάκου καταγράφει απώλειες προς την παράταξη της δημοτικής αρχής, όπως επίσης και προς τους Ζαμάνη-Ζυγούνα (πράγμα που καταγράφει και ο ΒΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣ στο τελευταίο φύλλο του Τοπικού Βήματος), η μάχη προβλέπεται σκληρή μέχρι τέλους.
    Τον τόνο δίνει ο Λουκάτος προφανώς για τις δικές του επιδιώξεις.
    Το ερώτημα είναι αν θα τον στηρίξει ο Μπιτάκος μέχρι τέλους σε αυτές του τις κινήσεις, οι οποίες δεν ταιριάζουν στο δικό του προφίλ, ή θα τον αδειάσει όταν διαπιστώσει ότι του είναι αχρείαστη και επιζήμια αυτή τακτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος4/3/14 10:05 μ.μ.

    Και για να μην έχει κανένας την παραμικρή αμφιβολία τι κρύβεται πίσω από την παράταξη του Μπιτάκου, πως δημιουργήθηκε αυτή και πόσο ανεξάρτητη είναι,
    ιδού το απόσπασμα από την σημερινή απόφαση της Συμμαχίας:

    Κινούμενοι με μοναδικό γνώμονα των ενεργειών μας την, με το καλύτερο τρόπο, υλοποίηση της πολιτικής αυτής υποχρέωσης, παραμερίζοντας θεμιτές φιλοδοξίες, ενθαρρύναμε τη δημιουργία ενός νέου αυτοδιοικητικού σχήματος.

    Σήμερα είμαστε στη ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι θεωρούμε ότι αυτή μας η πολιτική υποχρέωση λαμβάνει σάρκα και οστά με τη δημιουργία της Δημοτικής Παράταξης «Νέα Πνοή για τον Διόνυσο», με υποψήφιο Δήμαρχο τον κ. Παναγιώτη Μπιτάκο.

    Συμπερασματικά, εκτιμώντας, το νέο αυτοδιοικητικό τοπίο που έχει δημιουργηθεί και ήδη περιγράφηκε, το γενικό ανανεωτικό ρεύμα που υπάρχει στην Ελληνική κοινωνία για το οποίο σταθερή μας άποψη αποτελεί ότι πρέπει να συμβαδίζει με ουσιαστικό πολιτικό-αξιακό περιεχόμενο και με βασικό γνώμονα των ενεργειών μας την, παραπάνω, πολιτική μας υποχρέωση, δηλώνουμε ότι η «Συμμαχία για το Πολίτη», στηρίζει ανεπιφύλακτα, τη νέα Δημοτική Παράταξη «Νέα Πνοή για τον Διόνυσο», με υποψήφιο Δήμαρχο το κ. Παναγιώτη Μπιτάκο, διαθέτοντας όλο το σημαντικό στελεχιακό δυναμικό της, ώστε η προσπάθεια αυτή να αποβεί νικηφόρα.

    Δηλαδή Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνει.
    Ποιον κοροϊδεύουν άραγε πέρα από τον εαυτό τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος4/3/14 11:19 μ.μ.

    Η Συμμαχία για τον πολίτη δεν αφήνει τον Μπιτάκο να αναπνεύσει. Θέλει να πάρει αυτή τη δόξα. Η ανακοίνωση που έβγαλε τα λέει όλα. Γιαυτό αντί για δόξα αξίζει να πάρει κάκαλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος5/3/14 12:08 π.μ.

    Θέλει να κρυφτεί η Νέα Πνοή για τον Διόνυσο και η χαρά της Συμμαχίας για τον Πολίτη δεν την αφήνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος5/3/14 12:34 π.μ.

    Το τέλος μιας ................... αγωνίας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος5/3/14 12:35 π.μ.

    Ποιον νομιζετε οτι ξεγελατε με τις επιλεκτικες αναφορες σας. Διαβασα ολοκληρη την αποφαση της Συμμαχιας. Τοσο πολυ σας τρομαζει η ανοδικη πορεια της Νεας Πνοης; Βαλτε ολοκληρη την αποφαση κι αφηστε τον κοσμο να κρινει. Μην σας πιανει πανικος! Η Νεα Πνοη ερχεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε
      Ολόκληρη η απόφαση παρατίθεται παρακάτω - σε 3 συνέχειες εξ αιτίας του μεγάλου μεγέθους της (1.050 λέξεις)
      Δ/Σ

      Διαγραφή
  23. Ανώνυμος5/3/14 8:27 π.μ.

    Είμαστε εδώ (Βορριάς),
    Είμαστε ανεξάρτητοι (Μπιτάκος-Λουκάτος),
    Είμαστε συγκοινωνούντα δοχεία (Συμμαχία).

    Ψεκασμένοι δημότες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος5/3/14 8:28 π.μ.

    Ο κόσμος μας αλλάζει,
    η Συμμαχία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος5/3/14 9:31 π.μ.

    To όλο στήσιμο της παρουσίασης της Νέας Πνοής δεν ξέρω γιατί αλλά μου θυμίζει το Εδώ και Τώρα Αλλαγή του ΠΑΣΟΚ το 1981.Μιας αλλαγής που τα αποτελέσματά της τα ζούμε τριάντα κάτι χρόνια μετά .....Τι άλλο να πω....
    scorch

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος5/3/14 11:28 π.μ.

    Γιατί τέτοια επικοινωνιακή σύγχυση στο δίδυμο Νέα Πνοή-Συμμαχία;
    Η Νέα Πνοή στέλνει την απόφαση της Συμμαχίας για δημοσίευση στη ΒΟΡΕΙΝΗ.
    Η Συμμαχία την στέλνει στην ΘΕΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. H Δήλωση του Διονύση Ζαμάνη για τη δικαίωση των εργαζόμενων συμβασιούχων του Δήμου Διονύσου:

    Στη διάρκεια της αυτοδιοικητικής μου πορείας ποτέ δεν φοβήθηκα να τοποθετηθώ σε ζητήματα που αφορούσαν στο Δήμο και, στη συντριπτική πλειονότητα αυτών, η τοποθέτησή μου ήταν είτε θετική, είτε αρνητική . Το βέβαιο είναι ότι ποτέ δεν έφυγα από Δ.Σ για να μην τοποθετηθώ ή για να ενισχύσω την πλειοψηφία μιας παραπαίουσας δημοτικής αρχής δολίως ή σκοπίμως.

    Προσπάθησα να εκπροσωπήσω τους συμπολίτες μου με θέσεις, στις επάλξεις και στο προσκήνιο και όχι εξυπηρετώντας μυστικές συμφωνίες του παρασκηνίου…
    Υπάρχουν όμως κρίσιμα ζητήματα στα οποία η λογική, η ωριμότητα, η υπευθυνότητα και η συνέπεια επιβάλλουν την τήρηση ουδέτερης στάσης, ειδικά όταν σε μεγάλα ερωτήματα δεν δίνονται πειστικές απαντήσεις από αυτούς που, θεσμικά και κατά αρμοδιότητα, θα έπρεπε να τις δώσουν.

    Για να γίνω σαφέστερος, στην προκειμένη περίπτωση, αυτά που δεν απαντήθηκαν είναι τα εξής:

    1. Διασφαλίζονται οι θέσεις εργασίας των εργαζομένων με την μη εξάντληση των ενδίκων μέσων, αντίθετα στα όσα η νομοθεσία ορίζει και η νομική υπηρεσία του Δήμου εισηγείται, ή –αντίθετα- με αυτό τον τρόπο απλά πείθοντα αυτοί, να νιώθουν ικανοποιημένοι προσωρινά, ενώ ταυτόχρονα μετατρέπονται σε εύκολο στόχο για τις προαναγγελθείσες 14000 απολύσεις του ΥΠΕΣ;

    2. Μήπως μια τελεσίδικη απόφαση, προϊόν μιας έφεσης, θα είχε καλύτερα αποτελέσματα για τους εργαζομένους;

    3. Διασφαλίζεται με την απόφαση που ελήφθη η απρόσκοπτη πληρωμή των 126 αυτών ανθρώπων ή η αμοιβή τους υπόκειται στην αίρεση των εξόχως πιθανών προβληματισμών που θα έχουν οι ελεγκτικοί μηχανισμοί της κεντρικής διοίκησης;

    Στα ουσιαστικά αυτά ερωτήματα αυτά μπορούν να προστεθούν κι άλλα.

    Δυστυχώς το ζήτημα μετατράπηκε σε μια, εντελώς εκτός θέματος, διελκυστίνδα για το ποιος θέλει ή δεν θέλει τους εργαζόμενους. Σε ένα ψευτοδίλημμα στημένο για ψηφοθηρικούς λόγους από την διοίκηση του Δήμου. Με ταυτόχρονη αποσιώπηση του γεγονότος ότι, τόσο το Δημοτικό Συμβούλιο όσο και η Οικονομική Επιτροπή, έχουν εκφραστεί ήδη θετικά και υπέρ των εργαζομένων και πάνω σ΄ αυτές τις θέσεις στηρίχθηκε η απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου.

    Προσωπικά, έχω αποφασίσει να είμαι παρών, να εκτίθεμαι, να αναλαμβάνω την ευθύνη των κατά συνείδηση επιλογών μου και, φυσικά, να πληρώνω το –κατά περίπτωση- τίμημα. Ποτέ στις τοποθετήσεις μου δεν ζύγισα το τυχόν πολιτικό κόστος και ποτέ δεν επέλεξα την φυγή και την απουσία. Δεν είναι στις προθέσεις μου να γίνω αρεστός σε όλους, αλλά να πείσω τους περισσότερους για τις θέσεις μου, εξάλλου αυτό το μοντέλο πολιτικής έχει ήδη δοκιμαστεί , ίσως έχει έρθει η ώρα να δοκιμάσουμε και την αλήθεια.

    Δικαίωμα στην κριτική έχουν όλοι και οι παρόντες και οι απόντες και οι φευγάτοι το ζήτημα είναι πόσο βαρύνουσα είναι η γνώμη του καθενός σε σχέση με τη θέση που έχει επιλέξει να βρίσκεται, στην επιφάνεια ή στο υπόγειο….

    Με την ευχή και την ελπίδα η απόφαση που ελήφθη να αποβεί σε όφελος του Δήμου, των δημοτών και των εργαζομένων.


    Διόνυσος, 04/03/2014

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/3/14 1:17 μ.μ.

      Διονύση το -κατα περίπτωση- τίμημα που θα πληρώσεις με την παρούσα δήλωση είναι ότι με έκανες να ψηφισώ τελικά κάτι άλλο , την στιγμή που θα ψήφιζα εσένα.

      Α.Ν.

      Υ.Γ. Πρέπει να θυμάσαι οτι ο Νομοθέτης αναφέρει ότι (Δύναται) το δικαίωμα να κάνει έφεση ο Δήμος , επίσης οι εργαζόμενοι είναι όλοι Δημότες Διονύσου κάτι το οποίο πρέπει να το δείς καλυτέρα , γιατί να δείς καλύτερα όμως , να σου πώ γιατί , διοτί αυτοί ζούνε εδώ ψωνίζουν από τις τοπικές αγορές και πρέπει ο Δήμος να λειτουργει ανταποδοτικά σε όλα τα επιπεδά . Τέλος τα σενάρια (Αποκομιδής των Αποριμμάτων) που θέλουν τους Ιδιωτές να είναι καλύτερη λύση για τους Δημότες τότε θα χαρώ να σας αποδειξω όχι μόνο ότι δεν είναι καλύτερα αλλά κ με περισσότερο κόστος!!!

      Διονύση έχασες ένα Σύμαχο..

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος6/3/14 1:09 π.μ.

      Καλά εδώ ο κόσμος καίγεται και ο Ζαμάνης το παίζει ουδέτερος; Είναι σαν εκείνο το αλήστου μνήμης παρών του Κουβέλη στο μνημόνιο. Είναι απίστευτος ο τύπος τελικά.

      Διαγραφή
  28. H ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ THΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ «ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ» (Α' μέρος)

    Η Δημοτική μας Παράταξη «Συμμαχία για τον Πολίτη» από τις αρχές του 2012 ανέπτυξε, επεξεργάστηκε, ανάλυσε και υιοθέτησε μια συγκεκριμένη πολιτική για τα τεκταινόμενα στο Δήμο Διονύσου και την ακολουθούμενη πολιτική από τη Διοίκησή του.

    Προέβλεψε, την ανάγκη για συνεργασία των Δημοτικών Παρατάξεων τόσο σε πολιτικό – αυτοδιοικητικό επίπεδο, όσο και σε επίπεδο συνεργασιών, στα Δημοτικά Συμβούλια, πάνω σε θέματα που αφορούν τις πόλεις που απαρτίζουν το Δήμο Διονύσου, την Κοινωνία και τους Δημότες. Ειδικότερα:

    Περιγράψαμε με σαφή και κατηγορηματικό τρόπο τα αίτια της αποτυχίας της σημερινής αρχής (ευκαιριακή συγκόλληση ετερόκλητων δυνάμεων, ανυπαρξία οποιασδήποτε προγραμματικής επεξεργασίας, διαμοιρασμός αξιωμάτων εκεί και ως έτυχε, απουσία στιβαρής διοίκησης, αλλά και έλλειψη εμπειρίας για τη διοίκηση ενός μεγάλου Δήμου που να μπορεί να λειτουργήσει μέσα στο μεγάλο μεταρρυθμιστικό εγχείρημα του «Καλλικράτη» και τέλος παντελή απουσία κουλτούρας για συνεργασίες).

    Υιοθετήσαμε, μέσα από τις Γενικές μας Συνελεύσεις των Μελών και Φίλων, συγκεκριμένη πολιτική για Συνεργασίες βασισμένη σε αρχές και θέσεις.

    Απορρίψαμε την πολιτική προσώπων που βαρύνονται με αντιδημοκρατικές συμπεριφορές και δεν αποδεχθήκαμε την αποτυχημένη και καταδικασμένη πολιτική «ότι βρίσκουμε μπροστά μας είναι ευπρόσδεκτο».

    Αναπτύξαμε μια πολυδιάστατη πολιτική κινούμενη προς την κατεύθυνση των προτάσεων για την επίλυση των προβλημάτων της κοινωνίας και όχι της στείρας αντιπαράθεσης του «ΟΧΙ» σε όλα ή πολιτικής που είχε καθαρά αμυντικό χαρακτήρα απόκρουσης της ασκούμενης από τη διοίκηση του Δήμου πολιτικής.


    Η φιλοσοφία μας για τις Δημοτικές συνεργασίες

    Έχει αποδειχθεί ότι τα πολιτικά Κόμματα δεν μπορούν πλέον να χειραγωγήσουν την κοινωνία και τους Πολίτες και να επιβάλλουν, με τους δικούς τους τρόπους, τους κομματικούς «εκλεκτούς» στους Ο.Τ.Α. Η πολιτική χειραφέτηση των τοπικών πολιτικών δυνάμεων αποτελεί βασικό εχέγγυο μιας ακηδεμόνευτης και ελεύθερης Αυτοδιοίκησης μακριά από τα μορφώματα του παρελθόντος.

    Οι στόχοι-επιδιώξεις μας για συνεργασιακές διαδικασίες είναι:

    Στήριξη μιας Νέας Δημοτικής Παράταξης, με καθαρά αυτοδιοικητικά χαρακτηριστικά, που θα στελεχώνεται από νέους ανθρώπους, που θα είναι ανεξάρτητη από συμφέροντα και ακηδεμόνευτη από κομματικές επιρροές και παρεμβάσεις.
    Συμφωνία πάνω σε ένα πλαίσιο βασικών αρχών, σε κύρια θέματα που απασχολούν τους Δημότες και την κοινωνία γενικότερα.
    Ανάγκες αναμόρφωσης της σημερινής λειτουργίας του Δήμου.

    Θεωρούμε βέβαια ότι πέραν από τις προγραμματικές συμφωνίες, εγγύηση επιτυχίας του όλου εγχειρήματος αποτελεί, η επιλογής του κατάλληλου υποψηφίου Δημάρχου που θα μπορεί να υλοποιήσει τις συνεργασίες και τις συμφωνημένες πολιτικές.

    1. Η κατάληξη της συζήτησης με τις Δημοτικές Παρατάξεις και Κινήσεις, με βάση το παραπάνω πλαίσιο.
    Σύμφωνα με τις πολιτικές μας θέσεις αποστείλαμε επιστολή προς ΟΛΕΣ τις αυτοδιοικητικές παρατάξεις και κινήσεις του Δήμου μας και με την οποία τους καλούσαμε σε μια ανοικτή, δημοκρατική, χωρίς αποκλεισμούς και κομματικές εξαρτήσεις συζήτηση πάνω σε αρχές και προτάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. (Β' μέρος)


    Δυστυχώς όμως παρά τις μεγάλες προσπάθειες μας δεν κατέστη δυνατή η σύγκλιση για συνεργασίες. Συγκεκριμένα:

    Με τη Δημοτική Παράταξη «Ενωτική Πρωτοβουλία», του κ. Καλαφατέλη.

    Η εμμονή του σημερινού Δημάρχου να ηγείται στη νέα Παράταξη, ενώ τον βαρύνει μια συγκεκριμένη πρακτική, από τη σύσταση της Παράταξης του, μέχρι τη τραγική κατάληξη της με τα γνωστά αποτελέσματα για το Δήμο, αποδεικνύει ότι η προγραμματική συμφωνία που προηγήθηκε, ήταν προσχηματική και δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εγγύηση θετικών αποτελεσμάτων για το τόπο.
    Ο κύριος Καλαφατέλης δεν μπορεί να νομιμοποιηθεί από τη Παράταξη μας, ως υποψήφιος Δήμαρχος, με βάση το αξιακό της πλαίσιο.

    Με τη Δημοτική Παράταξη « Διόνυσος - Ανοικτούς ορίζοντες» του κυρίου Ζαμάνη:

    Παρατηρήσαμε από την αρχή ότι τα χαρακτηριστικά της Κίνησης προσομοίαζαν με αυτά της Α.Δ.Κ.
    Επιβεβαιώσαμε, κατά τις συζητήσεις και με τη Κίνηση του κ. Ζαμάνη, τη τραυματική εμπειρία της κατάληξης των, προ 2ετίας, συζητήσεων με την Α.Δ.Κ., (τακτική επιβολής μόνο των δικών της απόψεων, λογική παρέας που θα τα βρει στη πορεία, επιλογή υποψήφιου Δημάρχου με το κριτήριο δυνατότητας χρηματοδότησης του εκλογικού αγώνα και το κυριότερο, πρώτα οι επιλογές και μετά οι συζητήσεις, δηλαδή λογικές προσχώρησης σε τετελεσμένα).

    Με τη Δημοτική Παράταξη «Δημοκρατική Ανατροπή Διονύσου» του κυρίου Ζυγούνα:

    Παρά τη δεδομένη συναντίληψη σε Αυτοδιοικητικά θέματα, που φαίνεται ότι επιτεύχθηκε μεταξύ των παρατάξεων μας, η στάση της κίνησης αυτής, να επιμένει, σε κεντρικά πολιτικά ζητήματα, που καθιστούν την Αυτοδιοίκηση προέκταση της Κεντρικής πολιτικής διαμάχης, οδηγούν στον εγκλωβισμό των δημοτών σε στείρες αντιπαραθέσεις και απώλεια δημιουργικών δυνάμεων για το Τόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. (Γ΄μέρος)

    Η Δημοτική μας Παράταξη «Συμμαχία για τον Πολίτη» μετά τη μη ευόδωση των προσπαθειών της για συνεργασίες, έχοντας συγκεκριμένη πολιτική βούληση, με συγκεκριμένες Αρχές και Αξίες, διαθέτοντας στελέχη με σπάνια και πλούσια εμπειρία αλλά και τεχνογνωσία, στοιχεία όλα, πολύ χρήσιμα για το τόπο και διαβλέποντας, ταυτόχρονα, πολύ καθαρά, τους κινδύνους, από τις συγκεκριμένες πρακτικές των άλλων Παρατάξεων και Κινήσεων, έχει υποχρέωση να συμβάλλει ώστε να εκφρασθούν, με το καλύτερο δυνατό τρόπο, οι δημιουργικές δυνάμεις του τόπου μας, με βάση τις αυτοδιοικητικές αρχές και στόχους που προσιδιάζουν με τους δικούς της.

    Κινούμενοι με μοναδικό γνώμονα των ενεργειών μας την, με το καλύτερο τρόπο, υλοποίηση της πολιτικής αυτής υποχρέωσης, παραμερίζοντας θεμιτές φιλοδοξίες, ενθαρρύναμε τη δημιουργία ενός νέου αυτοδιοικητικού σχήματος.

    Σήμερα είμαστε στη ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι θεωρούμε ότι αυτή μας η πολιτική υποχρέωση λαμβάνει σάρκα και οστά με τη δημιουργία της Δημοτικής Παράταξης «Νέα Πνοή για τον Διόνυσο», με υποψήφιο Δήμαρχο τον κ. Παναγιώτη Μπιτάκο.

    Συγκεκριμένα :

    Στη Διακήρυξη της Παράταξης «Νέα Πνοή για τον Διόνυσο», αναγνωρίζουμε όλες τις βασικές Αρχές και αξίες μας και ταυτόχρονα, στο πρόσωπο του υποψηφίου Δημάρχου Παναγιώτη Μπιτάκου, βλέπουμε τον σοβαρό, με ήθος και σεμνότητα άνθρωπο, το χρήσιμο επιστήμονα, το θαρραλέο νέο της εποχής μας με τους σύγχρονους προβληματισμούς του, το άτομο που διαθέτει τη γνώση αλλά έχει και την απαιτούμενη εμπειρία της αυτοδιοίκησης. Βλέπουμε το ανήσυχο πνεύμα που οραματίζεται, που διαθέτει ηγετικές ικανότητες, για λήψη άμεσων αποφάσεων και των πρωτοβουλιών που οδηγούν σε νέα καινοτόμα πράγματα. Μία τέτοια προσωπικότητα σίγουρα μπορεί να εμπνεύσει, να γίνει οδηγός μιας άλλης διαφορετικής πρακτικής από το χθες και να συσπειρώσει τις διαφορετικές δυνάμεις που ενδιαφέρονται και αγαπούν τον τόπο μας

    Συμπερασματικά, εκτιμώντας, το νέο αυτοδιοικητικό τοπίο που έχει δημιουργηθεί και ήδη περιγράφηκε, το γενικό ανανεωτικό ρεύμα που υπάρχει στην Ελληνική κοινωνία για το οποίο σταθερή μας άποψη αποτελεί ότι πρέπει να συμβαδίζει με ουσιαστικό πολιτικό-αξιακό περιεχόμενο και με βασικό γνώμονα των ενεργειών μας την, παραπάνω, πολιτική μας υποχρέωση, δηλώνουμε ότι η «Συμμαχία για το Πολίτη», στηρίζει ανεπιφύλακτα, τη νέα Δημοτική Παράταξη «Νέα Πνοή για τον Διόνυσο», με υποψήφιο Δήμαρχο το κ. Παναγιώτη Μπιτάκο, διαθέτοντας όλο το σημαντικό στελεχιακό δυναμικό της, ώστε η προσπάθεια αυτή να αποβεί νικηφόρα.


    Για τη Δημοτική Παράταξη «Συμμαχία για τον Πολίτη»

    Παναγιώτης Βορριάς

    Πρόεδρος

    ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ, 04/03/2014

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/3/14 12:45 μ.μ.

      ΓΡΑΨΑΝΕ 1050 ΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΞΕΡΑΜΕ ΕΞ ΑΡΧΗΣ. ΟΤΙ Η ΜΑΜΑ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΤΕΚΝΟ ΤΗΣ. ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΠΑΝΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ....

      Διαγραφή
  31. Ανώνυμος5/3/14 12:14 μ.μ.

    Το ξεκατινιασμα που ξεκινησε χτες μεταξυ Νεας Πνοης (Λουκατος) και Δημοτικης αρχης (Λακαφωση, Κοντακης) για το ποσο καλα καθαριστηκε η πλατεια Ανοιξης μετα τις εκδηλωσεις συνεχιζει και σημερα.
    Ο Λουκατος σε ρολο επιθεωρητη δημοσιας υγειας δημοσιευει φωτογραφιες και εγκαλει τον "ανεύθυνο" διοργανωτη (Καρυστινος) και τις κακες υπηρεσιες. Από την αλλη, η Λακαφωση του απαντα οτι η ιδια και εθελοντες τα μαζεψαν και ο Κοντακης που ειναι υπευθυνος καθαριοτητας του κανει πλακα ("Μαριε γράψε κάτι και για την κεντρική πλατεία της Πάτρας γιατί δεν έχουν μαζέψει καλά το χαρτοπολεμο").
    Ετσι παιδια, ασχλοηθειτε με σοβαρά ζητηματα!!! Και σ' ανωτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος5/3/14 12:45 μ.μ.

    Καλά τι έχουν πάθει αυτοί εκεί στη Νέα Πνοή και τα βάζουν με όλους και με όλα; Τόσο ταραγμένοι είναι;
    Πάντως Διονυσοσκουφίτσα δοκιμάζεις πρωϊνιάτικα τα νεύρα μας με τη δημοσίευση αυτού του ακατάληπτου πολιτικά κειμένου της Συμμαχίας, σε στυλ εκείνων των ατέλειωτων ομιλιών του Φιντέλ Κάστρο (ε, ρε μεγαλεία ο ..... Πρόεδρος).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος5/3/14 12:52 μ.μ.

    Έχει δίκιο ο scorch σχετικά με το επικοινωνιακό της Νέας Πνοής. Εξηγείται η περίπτωση τους από τον σκληρό πυρήνα του βαθέος-βαθέος ΠΑΣΟΚ που εκφράζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος5/3/14 2:28 μ.μ.

    Η αβάσταχτη ελαφρότητα της Haute paparologie των 1050 λέξεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος5/3/14 3:27 μ.μ.

    "Μη γλύφεις ποτέ, εκεί που έφτυνες" .. ! (Σκέψεις σοφών)

    News in brief : Ο Ποτίδης εγκαταλείπει τον Καλάφι-Ολίγιστο (γιατί δεν πήρε αυτά που ήθελε) και κατεβαίνει υποψήφιος στο Τοπικό της Δροσιάς με τους ΖαμανοΠασιπουλαριδαίους-Μέγιστους (για να πάρει αυτά που θέλει) .. Σωστός ο παίκτης ! Εύγε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/3/14 1:13 π.μ.

      ΄Ώπααα! Ο Ποτίδης δεν πήρε αυτά που ήθελε από τον Καλάφι και θα τα πάρει από τους ΖαμανοΠασιπουλαριδοΣταθόπουλους; (μην ξεχνάτε και την άλλη παλτουδιά που μαζεύτηκε στην ΑΔΚ). Ά ρε Χρήστο που κατάντησες και σε συμπαθούσα κιόλας

      Διαγραφή
  36. Ανώνυμος5/3/14 3:37 μ.μ.

    ΟΣΟ ΔΕΝ ΤΟΥ ΚΑΘΕΤΑΙ Ο ΠΕΠΠΑΣ, Ο ΖΑΜΑΝΗΣ ΑΣΧΟΛΕΊΤΑΙ ΜΕ ΜΕΤΑΓΡΑΦΈΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΏΝ ΠΑΙΚΤΩΝ, ΑΚΌΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΖΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΟΥΠΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΠΆΓΚΟ ΦΤΆΝΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΠΆΡΕΙ ΆΛΛΗ ΟΜΑΔΑ. ΤΕΤΟΙΟΣ ΕΊΝΑΙ Ο ΠΟΤΙΔΗΣ
    ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΆΝΕΙ ΕΝΩΤΙΚΉ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΊΑ Νο 2 ΤΟ ΜΑΓΑΖΆΚΙ ΤΟΥ ΤΌΤΕ ΝΑ ΔΕΙΣ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΚΛΆΜΑΤΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος5/3/14 6:11 μ.μ.

    Ενωτική Πρωτοβουλία μία είναι και 2η ή 3η κλπ δεν πρόκειται να υπάρξει για τους παρακάτω λόγους:

    a. Ολίγιστος με τέτοια ή παρόμοια χαρακτηριστικά -πολιτικά, οργανωτικά, επικοινωνιακά- δεν υπάρχει άλλος στο δημοτικό σκηνικό.
    b. Επαγγελματίας της αυτοδιοίκησης για 16 χρόνια, ανεπάγγελτος, χωρίς ανάλογες γνώσεις και σπουδές για να διοικήσει έναν ΟΤΑ, δεν υπάρχει άλλος κανένας υποψήφιος δήμαρχος στο Διόνυσο.
    c. Η original Ενωτική Πρωτοβουλία δεν ήταν μια πολυ-συλλεκτική δημοτική παράταξη αλλά ένα άθροισμα τυχαίων δυνάμεων που συνασπίστηκαν προεκλογικά και αποκλειστικά για την κατάκτηση-νομή της εξουσίας. Και είχαν στο εσωτερικό τους από τη στιγμή της γέννησης τους 2 κέντρα εξουσίας (Καλάφι-Νικητόπουλος) εντελώς ασύμβατα μεταξύ τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε, να μου επιτρέψεις να διαφωνήσω στα 2 από τα 3 σημεία που αναφέρεις.

      a. Ο Ολίγιστος έχει κάποιες ικανότητες ελιγμού και συμβιβασμού των ανθρωποβοσκών που μάζεψε, που κανένας από τους ανθυποψήφιούς του δεν διαθέτει. Επομένως, αν απέτυχε αυτός, γιατί θα πετύχουν οι άλλοι στο ίδιο πρόβλημα;

      c. Υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι και οι Ανοικτοί Ορίζοντες και η Νέα Πνοή (παρ' όλο που έχουν έναν συνεκτικό κεντρικό πυρήνα), κατ' ουσίαν είναι εκλογικές συγκολλήσεις, χωρίς τη σφριγηλή προσωπικότητα των παλιών ηγετών των δύο χώρων. Ειδικά δε η Νέα Πνοή ίσως αποδειχθεί ότι έχει δύο ασύμβατα κεντρα εξουσίας.

      Χαιρερώ
      Δ/Σ

      Διαγραφή
  38. Ανώνυμος5/3/14 7:29 μ.μ.

    Στο ερώτημα του Π.Π. σκέφτεται κανένας να πάρει θέση ή θα συνεχίσετε το ¨ξεκατίνιασμα";;;; κι όποιος αντέξει. Και για να μην το ψάχνετε σας το ξαναγράφω:
    Πόσο σημαντικό είναι το νοικοκύρεμα του Δήμου δεδομένης της οικονομικής συγκυρίας αλλά και των αναγκών της Πόλης μας και πως σχεδιάζουν να το πετύχουν;;;

    Ο Άστεγος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος5/3/14 9:41 μ.μ.

    Διονυσοσκουφίτσα,
    συμφωνούμε στην εκτίμηση σου για το ασύμβατο δίδυμο της Νέας Πνοής.
    Διαφωνώ στην άποψη ότι ο Ολίγιστος έχει κάποιες ικανότητες ελιγμού και συμβιβασμού των ανθρωποβοσκών που μάζεψε, που κανένας από τους ανθυποψήφιούς του δεν διαθέτει.

    Αποδείχθηκε ότι δεν είχε καμιά ικανότητα συμβιβασμων και ελιγμών. Από την πρώτη στιγμή η μετέπειτα ομάδα των 6 ανεξαρτητοποιηθέντων-διαγραφέντων λειτούργησε σαν ομάδα και ποτέ δεν συμβιβάστηκε μαζί του. Αλλά και με τις άλλες αποχωρήσεις του (Πέππας κα) το ίδιο αποδείχθηκε.

    Εκείνο που έχουμε ανάγκη σήμερα είναι μια πολυ-συλλεκτική παράταξη, που θα εκφράσει ένα πλειοψηφικό ρεύμα στις εκλογές τόσο προγραμματικά, όσο και εκλογικά. Η εποχή των μονολιθικών σχηματισμών ή των σχηματισμών διαμαρτυρίας-απλής καταγραφής δυνάμεων δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες μας.
    Εναπόκειται στα υπάρχοντα υπό διαμόρφωση σχήματα να μας πείσουν για την ικανότητα τους αρχικά να κερδίσουν τις εκλογές και μετά να διοικήσουν αποτελεσματικά έναν ξεχαρβαλωμένο από τον Καλάφι δήμο.
    Είναι ζητούμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επί της ουσίας - δηλαδή επί της προοπτικής διοίκησης του δήμου, συμφωνώ με την άποψή σου για μη μονοπαραταξιακές διοικήσεις. Δεν ξέρω πόσο ώριμες να το δουν είναι οι υπάρχουσες παρατάξεις.

      Όσο για τον Καλάφι, τις ικανότητες Χειραγώγησης τις έχει - απλώς οι δεσμεύσεις που είχε αναλάβει ήταν ισχυρότερες. Πρακτικά δηλαδή συμφωνούμε.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος6/3/14 1:18 π.μ.

      Ξέρουμε κανένα όνομα που να κατεβαίνει με Καλάφι πέρα από τους γνωστούς -αγνώστους; Να έχουμε και κάτι να πούμε επί της ουσίας του ψηφοδελτίου τελικά. Κάποιος μου είπε ότι έχει μαζέψει πολλά παιδάκια και κάτι καθηγητές Πανεπιστημίων, αληθεύει;

      Διαγραφή
    3. Έτσι ακριβώς είναι! Τα παιδάκια θα παίζουν στις παιδικές χαρές που φτιάχτηκαν με τα λεφτά του σκανδάλου του "πράσινου ταμείου" που ματαίωσε η αμτιπολίτευση. Και οι καθηγητές πανεπιστημίου διαγκωνίζονται με ποιητές και ζωγράφους και ανθρώπους της τέχνης για να εξασξαλίσουν εισιτήριο ν´ ακούσουν τον μέγα αοιδό των βορείων προαστίων Ιωάννη Καλάφι (γνωστό και ως Γιαννάκη) να ερμηνεύει αρχοντπρεμπέτικα - μη χέσω...

      Διαγραφή
  40. Ανώνυμος5/3/14 9:46 μ.μ.

    Άστεγε,
    αν ρίξεις μια ματιά στις συνεντεύξεις που δημοσιεύονται στον τοπικό τύπο (ΒΟΡΕΙΝΗ, Τοπικό Βήμα) των Ζυγούνα και Ζαμάνη διατυπώνεται ακριβώς ένα τέτοιο περίγραμμα προγραμματικών θέσεων (διαφορετικών βέβαια για τον καθένα) ώστε να νοικοκυρευτεί αύριο ο δήμος από μια νέα δημοτική αρχή.
    Είναι μια ενδιαφέρουσα προσέγγιση, που δίνει ελπίδα κι έναν τόνο αισιοδοξίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος5/3/14 10:17 μ.μ.

    Ο Καλάφι είχε ικανότητα στις πρακτικές χειραγώγησης όσο ήταν αφεντικό στο Κρυονέρι.
    Σε έναν μεγάλο δήμο όλα αυτά πήγαν περίπατο και αποδέιχθηκε τραγικά ανεπαρκής.
    Το στοίχημα είναι η παράταξη, που θα κερδίσει τις εκλογές (όσο πολυ-συλλεκτική κι αν είναι) να έχει έντιμους ανθρώπους, που λογοδοτούν στους δημότες και όχι σε αλλότρια συμφέροντα όπως ο Καλάφι, να εκφράζει τα συμφέροντα αυτής της πόλης και όχι άλλων κύκλων ή μιας πολύ στενής παρέας (παράγκα Κρυονερίου) και να διοικήσει με την ευρύτερη δυνατή συναίνεση όσων δυνάμεων ενδιαφέρονται.
    Οι δυνάμεις αυτές υπάρχουν στο δημοτικό σκηνικό παρά την πολυδιάσπαση τους και είναι πλειοψηφικές. Αυτό θα αναδειχθεί καθαρά στον 2ο γύρο.
    Ας εργαζόμαστε οι ενδιαφερόμενοι για την σύγκλιση τους ακόμη και στο εξαιρετικά ανταγωνιστικό προεκλογικό περιβάλλον, όχι για τον εμφύλιο αναμεταξύ τους.
    Δεν μπορεί να είμαστε απλοί σχολιαστές ή παρατηρητές αλλά συμμέτοχοι (με τις όποιες επιφυλάξεις κι ενστάσεις μας0 στο να κερδηθεί για την πόλη -και όχι για τις παρατάξεις- αυτό το στοίχημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος5/3/14 10:35 μ.μ.

    Μην τρελαθούμε. Ο πρόεδρος δεν θέλει με τίποτα να του ξεφύγει ο έλεγχος. Καημένε Μπιτάκο υπό κηδεμονία, υπο ασφυκτικό πρέσιγκ, υπό λογοκρισία, γενικά μόνο υπό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος5/3/14 11:59 μ.μ.

    Οι βασικές δυνάμεις της αντιπολίτευσης –Διόνυσος Ανοιχτοί Ορίζοντες, Δημοκρατική Ανατροπή Διονύσου, Λαϊκή Συσπείρωση- που εκφράζουν σήμερα την μεγάλη πλειοψηφία των πολιτών του Διονύσου

    • αντιπάλεψαν από θέσεις αρχής και χωρίς ταλαντεύσεις, χωρίς εκπτώσεις και αποσιωπήσεις την φαύλη δημοτική αρχή
    • ματαίωσαν πολλά σχέδια της που σχετίζονται με αδιαφανείς πρακτικές διοίκησης, επιζήμια για τα συμφέροντα του δήμου
    • πρόβαλλαν συστηματικά καυτά ζητήματα της καθημερινότητας των πολιτών, όταν η δημοτική αρχή αδιαφορούσε προκλητικά γι΄ αυτά
    • συνεργάστηκαν σε κάποια σοβαρά για την πόλη και το δήμο ζητήματα και απέκρουσαν με επιτυχία αντιδραστικές πολιτικές

    Μπορούν και αύριο από όποια θέση τις τάξει η ψήφος των πολιτών να οικοδομήσουν μια πιο στέρεα συνεργασία σε μια σειρά στόχους, ενδεικτικά
    • ενδυνάμωση της κοινωνικής διάστασης στην δημοτική πολιτική
    • διαφάνεια
    • στήριξη θεσμών όπως ο Συμπαραστάτης του Δημότη και της Επιχείρησης, Επιτροπή Διαβούλευσης, Συμβούλιο Μεταναστών
    • απόδοση ουσιαστικών αρμοδιοτήτων και πόρων στις Δημοτικές Κοινότητες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος6/3/14 6:50 π.μ.

    Ως πότε θα κάνουμε υπομονή και θα παρακολουθούμε όσους κατηγορούν αριστερά και δεξιά διάφορους όπως τον Βοριά και τον Μπιτάκο. Εγώ λέω ότι ειδικά ο πρώτος αν είχε τη δυνατότητα να είχε και άλλη θητεία θα ήταν απο τους καλύτερους δήμαρχους. Ο άλλος καλά κάνει και ακούει τους παλαιότερους και η συμμαχία καλά κάνει και τον υποστηρίζει. Μας σκάσατε με τημουρμούρα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος6/3/14 8:35 π.μ.

    Αν σκάσατε, σημαίνει ότι η επικοινωνιακή τακτική κάποιων πέτυχε το σκοπό της και σας έκανε να χάσετε την ψυχραιμία σας.
    Είναι μακρύς ο δρόμος μέχρι τις εκλογές και τα καλύτερα τώρα έρχονται.
    Αν πάλι σας πέφτει βαριά η πολιτική κριτική, γιατί μάθατε να ζείτε χρόνια τώρα σε προστατευμένο περιβάλλον, τα κουβαδάκια σας και σε άλλη παραλία (τόσες ωραίες έχει η Ελλάδα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος6/3/14 6:50 μ.μ.

    Φίλε των 9:46 της 5/3/2014 η δημοσίευση σε τοπικές εφημερίδες δεν είναι διάλογος και ανταλλαγή απόψεων αλλά μονόλογος. Είναι βέβαιο ότι το ποιηματάκι το μάθανε να το λένε, διάλογο μπορούν να κάνουν;;;
    και να αντέξουν τις απόψεις των συμπολιτών τους που είναι διαφορετικές;;; αλλά και να τις συνθέσουν για όφελος του συνόλου και όχι των ημετέρων;;;

    Ο Άστεγος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος6/3/14 9:28 μ.μ.

    Η απόρριψη του παλιού δεν οδηγεί αυτόματα στο νέο.
    Πόσο μάλλον που το παλιό καθημερινά κάνει αισθητή την παρουσία του στο υποτιθέμενο νέο.
    Παλιότερα, το παλιό έκλινε σε όλους τους τόνους την λέξη Συνεργασία.
    Αποδείχθηκε ότι δεν πέτυχαν τίποτε απολύτως και τώρα κατηγορούν γι΄ αυτή την αποτυχία όλους τους άλλους -Ενωτική Πρωτοβουλία, Ανοιχτούς Ορίζοντες, Δημοκρατική Ανατροπή (την Λαϊκή Συσπείρωση δεν έκαναν τον κόπο να συναντήσουν).
    Μέσα στην απομόνωση τους σκέφτηκαν να ενθαρρύνουν (έτσι το λένε στην απόφαση τους) να σκάσει μύτη το νέο. Και ω του θαύματος, γεννήθηκε το νέο.
    Άρχισαν, τώρα, να κλείνουν σε όλους τους τόνους το νέο, του νέου, ώ νέο. Και να αυτοθαυμάζονται αναμεταξύ τους. Λες και ξεκινούν από την αρχή και δεν έχουν προϊστορία με μαύρες κηλίδες.
    Οι εκλογές όμως έχουν τη δικιά τους λογική και θα συνειδητοποιήσουν στις 18 Μαϊου το βράδυ, όπως τότι το 2010.
    Ας ελπίσουμε ότι το νέο τουλάχιστον -αν εκλεγεί δημοτικός σύμβουλος- δεν θα παραιτηθεί την άλλη μέρα ή έστω μετά 1,5 χρόνο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος6/3/14 9:58 μ.μ.

    Αν μελετήσει κάποιος τη συγκεκριμένη ανθρωπογεωγραφία ανά δημοτική κοινότητα σε επίπεδο υποψηφίων δημοτικών-τοπικών συμβούλων και άλλων στελεχών βλέπει την αιμορραγία της Νέας Πνοής-Συμμαχίας σε όλες χωρίς εξαίρεση.
    Οι μεγαλύτερες απώλειες καταγράφονται προς την παράταξη του Ζαμάνη και του Καλάφι, πολύ λιγότερες προς τον Ζυγούνα.
    Η προσπάθεια τους να δημιουργήσουν θετικό ισοζύγιο με τον προσεταιρισμό της ομάδας Λουκάτου μπορεί απλά να τους εξασφαλίσει ένα αξιοπρεπές ποσοστό και ίσως (αν και δύσκολο) την 4η αντί της 5ης θέσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος6/3/14 11:48 μ.μ.

    Tο νέο είναι εδώ. Αστραποβόλο, ελπιδοφόρο, φρέσκο, με οδηγό τον Παναγιώτη Βορια. Τόσο νέο, τόσο διαφορετικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ανώνυμος7/3/14 9:25 π.μ.

    Κουράστηκα να βλέπω υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους και δημάρχους που δεν ξέρω τι επαγγέλονται .Καλή η διάθεση για προσφορά (εθελλοντική ) αλλά πως ζουν ? Εκτός αν θεωρούν τον εθελλοντισμό επάγγελμα ,το οποίο δεν θα μου φαινόταν καθόλου περίεργο αφού ήδη έχω συναντήσει τέτοιου είδους ανθρώπους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος7/3/14 9:57 π.μ.

    Ο κόσμος αλλάζει.
    Αυτοί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος7/3/14 10:50 π.μ.

    Η πολιτική κρίνεται από το πως τελειώνει,
    όχι από το πως αρχίζει.
    Θα τους δούμε, λοιπόν, το βράδυ των εκλογών. Αν θα τιμήσουν την όποια θέση τους κατατάξουν οι πολίτες ή αν θα παραιτηθούν ή το χειρότερο, αν παραιτήσουν τους πρώτους κατά σειρά εκλογής συμβούλους τους (Ράλλης, Μπερμπάντης) προκειμένου να προωθήσουν τους εκλεκτούς τους (Παπαπαναγιώτου), παραβιάζοντας έτσι βάναυσα τη λαϊκή εντολή.
    Όλα τα υπόλοιπα, περί νέου και τα τοιαύτα είναι οδοντόκρεμες και καθρεφτάκια για τους ιθαγενείς.
    Το νέο, όταν είσαι πραγματικά και όχι εικονικά, δεν τον κλείνεις από το πρωϊ μέχρι το βράδυ σε όλες τις πτώσεις. Το αποδεικνύεις στην πράξη π.χ. όπως ο Μπουτάρης των 71 χρόνων, που βάζει τα γυαλιά σε πολλές παιδικές χαρές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος7/3/14 1:07 μ.μ.

    Ο ένας είναι ογκόλιθος (Μπουτάρης) και ο άλλος έχει δημαρχιακό όγκο (βορριά).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ανώνυμος7/3/14 7:09 μ.μ.

    Αυτό που αξίζει να σημειωθεί είναι οτι τόσο η μεταφορά των λουλουδιών όσο και των κυριών που τα μοίρασαν (μέσα σ΄αυτές ήταν και η κόρη δραστήριας τοπικής συμβούλου του Δήμου) , έγινε με αυτοκίνητο του Δήμου και οδηγό νεαρό πρόεδρο Δημοτικής Κοινότητας του Δήμου

    ΑπάντησηΔιαγραφή