.

ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΗΓΗΘΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣΤΕ MOZZILA FIREFOX

Δευτέρα, 31 Μαρτίου 2014

Η αρχή του τέλους

Υπάρχουν μερικά περιστατικά που έχουν απρόβλεπτη εξέλιξη. Μπορεί να σου δώσουν μεγάλη ώθηση – αρκεί φυσικά να τα εκμεταλλευτείς – ή μπορεί κυριολεκτικά να σου τσακίσουν ένα ολόκληρο σχέδιο, που τελικά αποδεικνύεται ότι ήταν επί χάρτου.

Ένα τέτοιο περιστατικό ίσως τελικά αποδειχθεί πως ήταν η δημοσκόπηση που παράγγειλε – πριν το κλείσιμο των ψηφοδελτίων της Ενωτικής Πρωτοβουλίας - ο απερχόμενος δήμαρχος. Σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες, τα ευρήματά της ήταν απογοητευτικά για τον παραγγέλλοντα. Από την πρωτιά (με πάνω από 35%) που ονειρευόταν - ξύπνιος; - προσγειώθηκε γύρω στο 26% πρωτοδεύτερος μαζί με τον Ζαμάνη. Πίσω τους ο Ζυγούνας (γύρω στο 17%) και τελευταίοι ο Μπιτάκος με την Λαϊκή Συσπείρωση (από 9 – 11%).

Όπως είναι φυσικό, τα νούμερα διέρρευσαν γρήγορα σε φίλους κι αντιπάλους. Η μεγάλη απόσταση που είχαν από τα όσα διαβεβαίωνε (ο ίδιος προσωπικά) τους συνεργάτες του, δημιούργησε μια παγωμάρα στο στρατόπεδο της δημοτικής αρχής. Πολύ γρήγορα, το αρχικό σοκ έγινε σκεπτικισμός που γέννησε σοβαρά ερωτηματικά, τα οποία μένοντας αναπάντητα  διαμορφώνουν (ήδη) ένα κλίμα πανικού. Και σε τέτοιες περιπτώσεις, τον πανικό διαδέχεται ένα κύμα (μαζικής) φυγής. 

Στις αμέσως επόμενες ημέρες – και παρά τις προσπάθειες του (κατ’ ευφημισμόν) "επικοινωνιακού επιτελείου" του δημάρχου – οι βασικοί του συνεργάτες και υποψήφιοι σύμβουλοι της Ε.Π. θα κληθούν να απαντήσουν (στον εαυτό τους) στα εξής ερωτήματα:

- Ποιοι από τους 25 (που αρχικά λογάριαζαν να εκλεγούν) πρόκειται να είναι ανάμεσα στους 8-9 που τελικά θα βγουν; Και ποιοι άραγε θα μείνουν απ’ έξω;

- Θα τηρηθούν οι συμφωνίες αλληλοϋποστήριξης, που έχουν κάνει με άλλους συνυποψήφιούς τους – ή μήπως να τους λέμε πια ανθυποψήφιους; - ένεκα της δραματικής μείωσης των ‘επιτυχόντων’;

- Κι αν τελικά επικρατήσει αυτό που λέμε ‘ο σώζων εαυτόν σωθήτω’, πού ακριβώς και πότε πρέπει να αναζητήσουν την (εκλογική) ‘σωτηρία’ τους οι ίδιοι;

- Κι όσοι τελικά εκλεγούν (ως αντιπολίτευση) για πόσο διάστημα θα μείνουν πιστοί στον σημερινό δήμαρχο, όταν εκείνος χάσει την (πολιτική) ασυλία, που σήμερα τον κρατά μακριά από τον Άκη, τον Μάκη, τον Βασιλάκη κι όλα τα καλά παιδιά;


Οι επόμενες εβδομάδες ίσως αποδειχθούν καθοριστικές. Να ‘μαστε καλά να τις δούμε και να τις σχολιάσουμε!

ΥΓ. Εδώ και καιρό, όσοι δημότες αναζητούν για διάφορα ζητήματά τους τους αρμόδιους της δημοτικής αρχής, πέφτουν σε "κενό εξουσίας"...

54 σχόλια:

  1. Ανώνυμος31/3/14 2:26 μ.μ.

    Οι προσπαθειες καποιων να δημιουργησουν ρευμα νικης συνεχιζονται λοιπον. Βιαστηκαν να ανακοινωσουν ψηφοδελτιο οταν δεν μπορουν να βρουν υποψηφιους και τωρα βιαζονται να βγαλουν ποσοστα μηπως και νοιωσουν νικητες. Ας δημοσιευσουν επισημα την ερευνα αυτοι που εχουν τα κοτσια για να δουμε ρεαλιστικα τι ακριβως γινεται. Χορτασαμε παραμυθι εδω μεσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος31/3/14 2:27 μ.μ.

    ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ 4 ΩΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ... ΙΧΝΟΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙ ΠΟΤΕ ΚΡΑΤΑΙΑΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ. ΚΡΥΦΤΗΚΑΝ ΣΤΙΣ ΦΥΛΛΩΣΙΕΣ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ. ΕΙΧΑΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΨΕΛΙΖΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΛΛΑ Η ... ΔΙΑΡΡΟΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΟΥΣ ΕΚΟΨΕ ΤΗ ΦΟΡΑ. ΑΚΟΥΣΑ ΟΤΙ, ΠΡΙΝ, ΔΙΕΔΙΔΑΝ ΠΩΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΝ ΣΤΟ 30% ΜΕ ΤΟ ΖΑΜΑΝΗ ΣΤΟ 15% ΚΑΙ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΣΤΟ ΔΞ/ΔΑ. ΟΥΤΕ ΤΑ ΑΠΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΞΑΝ ΣΤΗ ΣΠΟΥΔΗ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥΣ....ΤΩΡΑ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος31/3/14 2:59 μ.μ.

    ΠΑΝΤΩΣ, ΤΑ ΠΙΣΩΠΛΑΤΑ ΜΑΧΑΙΡΩΜΑΤΑ ΑΡΧΙΣΑΝ ΗΔΗ. ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ "ΑΡΧΗ" ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΟΤΙ Η ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΖΑΜΑΝΗ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΖΥΓΟΥΝΑ (ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΜΠΙΤΑΚΟ ΟΥΤΕ ΛΟΓΟΣ) ΑΛΛΑ ΣΤΟΥΣ "ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ"... ΑΧΡΗΣΤΟΣ Ο ΕΝΑΣ, ΑΝΙΚΑΝΟΣ Ο ΑΛΛΟΣ, ΤΕΜΠΕΛΗΣ Ο ΤΡΙΤΟΣ, ΤΙ ΤΟΥΣ ΘΕΣ ΑΥΤΟΥΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΔΗΜΑΡΧΕ; ΚΛΠ ΚΛΠ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος31/3/14 3:10 μ.μ.

    ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ ΥΠΕΡΑΙΣΙΟΔΟΞΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ .
    ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ ΔΙΑΚΙΝΕΙΣ ΜΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ, ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ,ΤΟ ΔΕΙΓΜΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ .
    ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΝΕΑ ΣΟΥ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΑΛΛΟΝ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ,ΗΘΟΥΣ ΚΛΠ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΑ ΚΕΝΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε-η

      Αισιόδοξα ή απαισιόδοξα, αυτά είναι τα νούμερα που (με κάποιες παραλλαγές) κυκλοφορούν από την Παρασκευή στο δήμο. Γι αυτό και δεν βιάστηκα να τα αναπαράγω πριν τα διασταυρώσω.

      Από την άλλη έχεις δίκιο ότι για λόγους δεοντολογίας πρέπει όποιος ανακοινώνει ή διακινεί (όπως λες) τέτοια στοιχεία να αναφέρει τα στοιχεία της έρευνας και της εταιρείας.

      Εδώ όμως το δικό μου ενδιαφέρον δεν είναι η δημιουργία εντυπώσεων (που ούτως ή άλλως έχουν ήδη δημιουργηθεί), αλλά η εκτίμηση (ή και πρόβλεψη) κα΄ποιων εξελίξεων.

      Φυσικά, αν παρ' όλα αυτά δεν σε πείθω, μπορείς να προσπεράσεις. Ρίξε όμως και μια ματιά στον δήμαρχο και θα καταλάβεις ότι έχω δίκιο. Ο εκνευρισμός και η απογοήτευσή του κάνει μπαμ!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος2/4/14 3:05 μ.μ.

      Η διονυσοσκουφίτσα και η φερεγγυότητα είναι έννοιες ασύνδετες! Σοβαρή απάντηση δεν θα πάρεις. Κλασσική λασπολογία η απάντησή της.

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος31/3/14 5:50 μ.μ.

    Τα διαλυτικά φαινόμενα στο εσωτερικό της δημοτικής αρχής είναι ολοφάνερα παντού. Το κλίμα βαρύ και ασήκωτο. Η ηττοπάθεια διάχυτη παντού.
    Αλληλοκαρφώματα, ετοιμασίες για εγκατάλειψη του πλοίου από τους προνοητικούς, αναζήτηση στέγης από άλλους σε άλλα στέκια.
    Οι εκλόγιμες θέσεις περιορίζονται σε περίπτωση ήττας από τις 25 σε 8-9, οπότε μένουν ήδη απέξω πολλοί πρωτοκλασσάτοι.
    Τι ήθελες βρε Καλαφατέλη και την παράγγελνες την έρμη τη δημοσκόπηση; Στ΄ αλήθεια πίστευες σε κάτι καλύτερο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος31/3/14 6:29 μ.μ.

    Καλές οι δημοσκοπήσεις και οι προσωπικές προεκλογικές προβλέψεις, όμως ας μη ξεχνάμε τί έλεγε κάποτε ο Χαρίλαος Φλωράκης : "H κάλπη είναι .. γκαστρωμένη" .. ποτέ δεν ξέρεις τί θα σου βγάλει .. !

    "Διός Νους"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος31/3/14 7:11 μ.μ.

    Προσωπικά με πήρε η Καπα Research την ίδια ημέρα ( τρεις φορές) διαφορετικά άτομα) ειδικά ΄σε ερώτηση που αφορά την οδοποιία τι να πω 0 (μηδέν σε όλα)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος31/3/14 7:14 μ.μ.

    Είμαι περίεργος να δω το ψηφοδέλτιο του Καλαφατέλη στην Δ.Κ. Διονύσου . Ακούγεται ότι η Σαραντάκη μιλάει με Μπιτάκο . Εδώ θα πέσει το πολύ γέλιο!!!!!Κύριε Αντάμπασηηηηηηηηηηη και κύριε Φωτάκηηηηηηηηηηηηηηη τι έχετε να πείτε;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος31/3/14 10:46 μ.μ.

      Γεγονός είναι ότι στην κατάθεση των στεφανιών την 25η Μαρτίου κατέθεσε πρώτη στεφάνι η Νέα Πνοή ,ακολούθησε η Ενωτική Πρωτοβουλία αλλά έδωσαν στον εκπρόσωπός της το στεφάνι με την κορδέλα που έγραφε Ανοικτοί Ορίζοντες .Επιστρέφει πίσω να αλλάξει το στεφάνι αλλά δεν το βρήκαν .Τελικά κατατέθηκε τελευταίο το στεφάνι της Πρωτοβουλίας ( έτσι προσφώνησαν την παράταξη ,το Ενωτική το ξέχασαν )!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος1/4/14 7:41 μ.μ.

      Το οτι χάθηκε το στεφάνι της ( Πρωτοβουλίας ) λες να είναι σημαδιακό; Μαθαίνω οτι η Σαραντάκη τρώει πόρτα παντού και αρχίζει να κοιτάζει άλλες παρατάξεις , στου Ζαμάνη και στου Ζηγούνα ούτε να την δούν δεν θέλουν , λες να την δούμε στον Μπιτάκο ή στο ΚΚΕ , ε ρε ξεφτίλα. Αλλά και ο Καλάφι τα έχει βρεί σκούρα στον Διόνυσο.Τα άτομα που έχει τους κόβω για 20-30 σταυρούς τον καθένα , όπως έστρωσε ας κοιμηθεί!

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος31/3/14 7:15 μ.μ.

    Μπορεί να τόλεγε αυτό ο Φλωράκης αλλά ποτέ μεταπολιτευτικά δεν ήταν γκαστρωμένη για τα αποτελέσματα του ΚΚΕ. Ήξερες τι θα σου βγάλει. Κι έπεφτε πάντα έξω στις προβλέψεις του, όπως π.χ. το 1981. Που όλοι ήξεραν τι θα βγάλει.
    Γιατί τώρα δεν ξέρουμε ότι ο Καλαφατέλης είναι μειοψηφία; Περιμέναμε τη δημοσκόπηση να μας το πεί;
    Ας μην παρηγοριούνται κάποιοι με αμπελοφιλοσοφίες αλλά ας δουλέψουν συστηματικά για να σιγουρευτεί η απομάκρυνση της επικίνδυνης δημοτικής αρχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος31/3/14 9:03 μ.μ.

    Κι εμένα με πήρε. Στις ερωτήσεις για τον 2ο γύρο- ποιόν προτιμάτε, απάντησα ως εξής:
    Καλαφατέλης- Ζαμάνης; Ζαμάνης
    Καλαφατέλης- Ζυγούνας; Ζυγούνας
    Καλαφατέλης- Μπιτάκος; Μπιτάκος
    Καλαφατέλης- Σώκου; Σώκου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος1/4/14 3:22 μ.μ.

    Μια βόλτα στο Διόνυσο με το "Φανό του Διογένη" !

    Απ΄ότι γνωρίζω οι ψηφοφόροι σ΄αυτές τις εκλογές θα είναι περίπου 25.000 ..
    Ο κάθε συνδυασμός για να έχει ένα αξιοπρεπές ψηφοδέλτιο οφείλει να βρει 104 υποψηφίους ..
    5 συνδυασμοί επί 104 υποψηφίους = 520 ..
    Αν εμφανιστεί αιφνιδίως (ποτέ δεν ξέρεις ..) και κάποιος άλλος προσθέτουμε +104 ..
    Ηθελα να ήξερα λοιπόν πού θα βρεθούν τόσα άτομα, με δεδομένο ότι ο κόσμος, μέσα από τη σωρεία των προσωπικών του προβλημάτων, ελάχιστα ενδιαφέρεται για να συμμετάσχει ενεργά ..
    Αυτό σημαίνει ότι ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως οι συνδυασμοί (άλλος λίγο - άλλος πολύ) έχουν ν΄αντιμετωπίσουν σοβαρότατο πρόβλημα όσον αφορά στην ανεύρεση των σωστών υποψηφίων εκ των οποίων έκαστος θα πρέπει να φέρει πολλούς ψήφους (και όχι μόνο τους οικογενειακούς ..) στον συνδυασμό του για να τον οδηγήσει στη Νίκη, συν ένα ακόμα : Οτι το θέμα δεν είναι να γεμίσουν τα ψηφοδέλτια με ονοματεπώνυμα, αλλά με σωστούς ανθρώπους που θα έχουν το χρόνο και τη διάθεση ν΄ασχοληθούν με τα κοινά και μετά την εκλογή τους, στηρίζοντας τον συνδυασμό που επέλεξαν ν΄ακολουθήσουν ΕΝ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥΣ (και βάσει των συνεπειών του Νόμου, γιατί η άγνοια τιμωρείται !), χωρίς παραιτήσεις, ίντριγκες, παράλογες απαιτήσεις και σφαγή για Αντιδημαρχίες και Προεδριλίκια !

    Σημ.: H ανιδιοτελής προσφορά στα κοινά είναι εκ διαμέτρου αντίθετη με όλα τα ως άνω.

    Καλή Πρωταπριλιά !
    Με λιγότερα (προεκλογικά) ψέμματα και περισσότερες Αλήθειες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος1/4/14 5:01 μ.μ.

    Καλά βρε διονυσοσκουφίτσα κάποιοι ανακοίνωναν πομπωδώς την ίδρυση νέας παράταξης ούτε τώρα με την δημοσκόπηση το αποφάσισαν... Δεν το ανακοίνωναν καλύτερα σήμερα δεν θα τους παρεξηγούσε και κανένας μέρα που είναι....

    Γεμίσαμε όπως φαίνεται ΨΕΥΤΕΣ και ΚΛΕΦΤΕΣ που προσπαθούν να υφαρπάξουν την ψήφο των πολιτών του Δήμου, όμως ξεχνάνε ότι ο Ψεύτης και ο Κλέφτης το πρώτο χρόνο χαίρονται.

    Υπάρχει μια και μόνη λύση ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ που δεν είναι τίποτα από τα παραπάνω και βγήκε και αληθινή για όλες τις θέσεις που πήρε στο δημοτικό συμβούλιο όταν όλοι οι άλλοι «ΦΩΣΤΗΡΕΣ» συμπολίτευσης και αντιπολίτευσης την λοιδορούσαν ή την σνομπάρανε… και τώρα θέλουν και την ψήφο μας. Είναι ποτέ δυνατόν;;;

    Είναι η καλύτερη επιλογή. Τι λες και συ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος1/4/14 6:42 μ.μ.

    Για Πρωταπριλιά σήμερα, καλό είναι το σχόλιο σου για την Λαϊκή Συσπείρωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος2/4/14 12:32 π.μ.

    Καιρός για αλήθειες. Νέος ο Μπιτάκος? Όμως πολύ παραξηγημένοι αυτοί που τον κουμαντάρουν και πολύ ηληκιωμένοι οι υποψήφιοι που παρουσιάζει σε άλλες πόλεις με αποκορύφωμα τον Διόνυσο και την Άνοιξη. Ανεξάρτητος ο συνδυασμός του Ζαμάνη? Υπάρχει κανείς που το πιστεύει? Πόσοι και ποιοί είναι οι αριστεροί υποψήφιοί του? Ανεξάρτητος ο Καλαφατέλης? Όλοι ξέρουμε ότι είναι κομματικό στέλεχος της Ν.Δ. πλαισιωμένος και από (μπόλικη) χρυσή αυγή. Ανεξάρτητος ο Ζυγούνας? Αυτός είναι πιό κομματικός και από τον
    ΣΥΡΙΖΑ. Αυτοδιοικητική η Σώκου? Μόνο την πρωταπριλιά (και ούτε) αγνοεί το ΚΚΕ. Αυτή είναι η ανθρωπογεωγραφία των υποψηφίων μας και από αυτήν προσπαθούν σχεδόν όλοι τους να κρυφτούν. Ας το έχουμε υπόψη και ας αποκαλύψουμε τους εξαρτημένους ανεξάρτητους υποψήφιους με στελέχη όμως μόνο δεξιάς απόκλισης (ΔΖ), τους δεσμευμένους καλαφατέληδες με στελέχη από ότι έχει ο μπαξές, τους νεαρούς αλλά με γέροντες συμβούλους και υποψήφιους (Π.Μ.) και τους κομματικούς, σκασίλα μας για την επιμονή τους, (Γ.Ζ. και Ζ.Σ.). Κανένας τους δεν έχει αυτό που οι καιροί επιτάσσουν. Την γνήσια ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος2/4/14 4:51 π.μ.

    Αντισυστημική ψήφος στις δημοτικές εκλογές σημαίνει:
    ανατροπή του φαύλου συστήματος εξουσίας που μας διοικεί σήμερα
    ανατροπή των λόγων που το επέβαλαν και των πολιτικών που άσκησε
    περιθωριοποίηση και όχι παλινόρθωση εκείνων των δυνάμεων που το στήριξαν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, ερωτοτρόπησαν μαζί του στον ένα ή τον άλλο βαθμό
    Ετσι, για να μην ξεχνιόμαστε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος2/4/14 5:08 π.μ.

    Τουλάχιστον, στις μαϊμουδιές των τοπικών εφημερίδων για το ποιός πιστεύετε ότι θα έρθει 1ος στις εκλογές, ο Μπιτάκος ..... έρχεται πρώτος. Παρηγοριά στον άρρωστο, που λέει ο σοφός λαός, αφού στην πραγματική δημοσκόπηση παλεύει για την προτελευταία θέση με τη Λαϊκή Συσπείρωση. Όπως θα παλέψει και στην κάλπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/4/14 10:48 π.μ.

      Το πόσο "πραγματική" είναι η δημοσκόπηση ενέχει πολύ συζήτηση αγαπητέ μου.... Ας μην κρυβόμαστε πίσω απ΄το δάχτυλό μας!!!!

      Διαγραφή
  17. Ανώνυμος2/4/14 5:09 π.μ.

    Πρωταπριλιά κι ο Μπιτάκος έρχεται 1ος στο ερώτημα της ΒΟΡΕΙΝΗΣ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος2/4/14 6:00 π.μ.

    Διονυσιώτη αν γεμίσες ψεύτες και κλέφτες, όπως λέει ο 5:01,καταπατητές και πρόθυμους να σε σώσουν, καθοδηγούμενες νέες παρθένες, λαμόγια. πολιτικούς που κάνουν τα πάντα για να ξεχαστεί το παρόν και το παρελθόν τους, Καραδεξιοί, ακόμα και σημερινά Πασόκια και Τζίμεροι, υπάρχει η ΔΟΚΙΜΑΣΜΈΝΗ ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ. Τι περισσότερο για τον τόπο θα έκαναν κάποιοι από αυτήν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος2/4/14 6:24 π.μ.

    Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα αλλά υπάρχει και η ΑΝΑΤΡΟΠΗ του Ζυγούνα. Διακρίνεται για σοβαρότητα και δεν έχει τις μαϊμουδιές των άλλων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/4/14 3:09 μ.μ.

      Εδώ γελάμε! Κουβαλάει τη σοβαρότητα του ΤΣΙΡΙΖΑ...

      Διαγραφή
  20. Ανώνυμος2/4/14 11:14 π.μ.

    Υπάρχει σοβαρότητα στην ΑΝΑΤΡΟΠΗ μπορείτε να την αναζητήσετε στους προσχωρήσαντες στο ΣΥΡΙΖΑ από το ΠΑΣΟΚ και θυμηθείτε την ιστορία τους όταν διοίκησαν την Άνοιξη και μετά με την Ενωτική Πρωτοβουλία τον καλλικρατικό δήμο Διονύσου.
    Επίσης, υπάρχει σοβαρότητα στο πως κατάφερε ο Νικητόπουλος, ο πιο σοβαρός όλων, να επιβάλει το πιόνι του Γ. Ζυγούνα και τους υποτακτικούς του στυλ Σπηλιώτη.

    Σοβαρότητα με αποδείξεις.... Τι λέτε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος2/4/14 11:40 π.μ.

    Είναι ένας καθαρά κομματικός συνδυασμός του ΣΥΡΙΖΑ. Αλλά αν θέλουμε να τους στηρίξουμε, υπάρχουν οι Ευρωεκλογές. Η Αυτοδιοίκηση δεν προσφέρεται πια για κομματικά παιχνίδια και για το ποιο χρώμα θα βαφτεί ο χάρτης τι βράδυ των εκλογών.
    Φτάνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/4/14 6:48 μ.μ.

      Άρα μας προτείνεις να παίξουμε τα κομματικά παιχνίδια στις Ευροεκλογές ???Τα παιχνίδια που παίζουν με τις υπολήψεις μας και με τις ζωές των παιδιών μας η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ μέχρι πότε να τους το επιτρέπουμε ??? Πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερα να βάψουμε τον χάρτη το βράδυ των εκλογών παρά να βαφτεί η χώρα από το αίμα ανθρώπων γιατί προς τα εκεί οδεύουμε...

      Διαγραφή
  22. Ανώνυμος2/4/14 12:02 μ.μ.

    Για όλους εσάς που λασπολογείτε ασύστολα σ' αυτό το blog και ανάμεσα στα άλλα, λέτε ότι εμείς που κατεβαίνουνε με την παράταξη του Δημάρχου Γιάννη Καλαφατέλη θα πάρουμε 20-25 ψήφους ο καθένας, συνιστώ λίγη υπομονή.Οι εκλογές είναι κοντά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος2/4/14 12:09 μ.μ.

    Μου αρέσει πολύ αυτό που διαβάζω στην Ανατροπή. Κατηγορεί τον Δήμαρχο για όσα δεν έκανε στη Σταμάτα. Αλήθεια κ.κ. Σπηλιώτη, Ζυγούνα, Φέρμελη, εσείς που ήσασταν αντιδήμαρχοι Παδείας, πρόεδροι Εστίας και πρόεδρος Σχολικής Επιτροπής τι κάνατε αλήθεια για την Σταμάτα στο διάστημα που είχατε θέσεις ευθύνης; Πρωταπριλιά ήταν χτες. Σήμερα αυτά δεν περνάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/4/14 6:50 μ.μ.

      Άνθρωποι που δεν ζήτησαν τον ψήφο μας με σκοπό να ξεχάσουν το πρόγραμμα γρήγορα ξεχώρισαν από τον σωρό και αποχώρησαν.

      Διαγραφή
  24. Ανώνυμος2/4/14 3:22 μ.μ.

    Στη κρίση σας για την Ανατροπή Διονύσου αλλά και για στελέχη του το παρακάνετε κύριοι του Καλαφατέλη, του Ζαμάνη και όποιου άλλου. Συνιστάται ψυχραιμία. Η ρετσινιά είναι εύκολη αλλά και το ψέμα έχει κοντά ποδάρια. Έλεος κύριοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος2/4/14 5:48 μ.μ.

    Γιατί τέτοια ταραχή και θλίψη στην Ανατροπή;
    Χάσαν την ψυχραιμία τους κι αυτό δεν είναι καλός σύμβουλος για την συνέχεια. Μήπως πρέπει οι δημοσκόποι να πάρουν την άδεια τους πριν;
    Αλλά εδώ ολόκληρος ΣΥΡΙΖΑ αμφισβητεί τις δημοσκοπήσεις, οι ντόπιοι θα πήγαιναν πίσω;
    Καλά αφού ηγετικά σας στελέχη διέδιδαν κι αυτοί αυτά τα ποσοστά, σας φταίει τώρα ο Χατζηπετρής;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος2/4/14 9:50 μ.μ.

    Όλα πράγματι έχουντα όριά τους. Αν έμεναν, γιατί έμειναν. Όταν έφυγαν, γιατί έφυγαν. Αμόλυντοι είναι μόνο οι Ζαμανικοί, δηλαδή οι σύμβουλοι του Πασιπουλαρίδη και ως φαίνεται λιγότερο παρεξηγήσημοι για κάποιους αυτοί που έμειναν και έγιναν έρμαια του συστήματος και της λαίλαπας Καλαφατέλη. Θέλετε πολλά για νας τρελάνετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος2/4/14 10:37 μ.μ.

    Έχουν βγει οι υποψήφιοι δήμαρχοι παγανιά ( που λέει ο σοφός λαός) και εκλιπαρούν και την κουτσή γιαγιά μου, για να γεμίσουν το ψηφοδέλτιο τους, έλεος πια, ούτως ή άλλως είναι γνωστή η ιστορία του καθενός από δαύτους έλεος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος2/4/14 11:16 μ.μ.

    Με εξαίρεση τους 3 (Νικητόπουλο, Κουριδάκη, Σπηλιώτη), οι άλλοι 3 (Ζυγούνας, Φέρμελη, Κοροβέση) δεν έφυγαν..... Τους διέγραψε ο Καλαφατέλης, αλλιώς θα ήσαν ακόμα εκεί ενδεχομένως!
    Χώρια κάποιοι/ες, που μέχρι πρόσφατα ερωτοτροπούσαν μαζί του δήθεν για να του ...... ψωνίζουν πληροφορίες.
    Βλέπετε είναι μικρός ο τόπος και ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος3/4/14 8:56 π.μ.

    Συμπολίτη 11:16 μ.μ. Αποκρύπτεις σκόπιμα γιατί τους "διέγραψε". Γιατί φαντάζομαι ότι δεν θα σου διαφεύγει ποιός ήταν ο λόγος, δηλαδή αν και σύμβουλοι της πλειοψηφίας, υπερασπίστηκαν και συμμετείχαν σε διαδικασίες (δημοτικό συμβούλιο) που προκάλεσε η μειοψηφία.
    Αν φίλε μου αυτό είναι για σένα αδιάφορη και συνηθισμένη αιτία για κάποιους είναι πολύ σοβαρή.
    Αν παρόλα αυτά εξακολουθείς να επιμένεις, ξέρω και ξέρεις, ότι θα το κάνεις απο το ασφαλές καταφύγιο της ανωνυμίας, αφού στο φώς τέτοιες απόψεις δεν έχουν καμμία απολύτως σημασία.
    Με την ευκαιρία πάντως των ημερών σου εύχομαι Καλή Ανάσταση. Σε αυτό φαντάζομαι να συμφωνίσεις ότι την χρειαζόμαστε όλοι.
    Στέλιος Κοροβέσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/4/14 12:28 μ.μ.

      Συμφωνώ και επαυξάνω στα όσα ανέφερε ο Κος Κοροβέσης. Αξίζει κανείς να σκεφτεί ότι όταν μια δημοτική αρχή διαγράφει συμβούλους της γιατί συμμετείχαν σε ένα νόμιμα συγκλιθέν δημοτικό συμβούλιο, είναι ικανή να κάνει τα πάντα για σκοπιμότητες.
      Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι, επρόκειτο για έναν εξόφθαλμα φωτογραφικό διαγωνισμό για προμήθεια οργάνων για δυο παιδικές χαρές που ξεπερνούσε τις 200.000 ευρώ.
      Όταν η αντιπολίτευση επιχείρησε να τον ματαιώσει αυτό το διαγωνισμό, καλώντας με πρωτοβουλία της Δ.Σ και ύστερα από προτροπή της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου προς τα μέλη του Δ.Σ αυτός να ακυρωθεί, η διοίκηση του Δήμου αντί να συζητήσει , αντί να απολογηθεί ως όφειλε και να απαντήσει στους συμβούλους και στους κατοίκους του Διονύσου για αυτή την σκανδαλώδη υπόθεση, επέλεξε να ματαιώσει το Δ.Σ απαγορεύοντας στα μέλη της να συμμετάσχουν σε αυτό, ώστε να μην υπάρχει απαρτία.
      Αν αυτό δεν είναι φασισμός και φίμωση , τότε τι είναι;
      Όσοι από αυτούς δεν υπάκουσαν απλά διεγράφησαν εξ αιτίας του αυτονόητου της συμμετοχής τους σε ένα νόμιμο Δ.Σ.
      Για την παρούσα δημοτική αρχή απ’ ότι φαίνεται το οικονομικό κόστος είναι πολύ σημαντικότερο από το όποιο πολιτικό ηθικό ή οτιδήποτε άλλο.

      Διαγραφή
  30. Ανώνυμος3/4/14 11:50 π.μ.

    Στέλιο μαθαίνω ευχάριστα νέα. Σου εύχομαι καλή επιτυχία.
    Νίκος γείτονας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος3/4/14 1:38 μ.μ.

    Πάλι για την κολυμβήθρα του Σιλωάμ ψάχνουν για να εξαγνιστούν όσοι έχουν συμβάλλει χρόνια τώρα λιγότερο(αντιπολίτευση) ή περισσότερο (συμπολίτευση) για την κατάσταση που επικρατεί σε όλο το Δήμο;;;

    Δεν κουράστηκαν να τους φταίνε οι άλλοι για ότι στραβό κι ανάποδο έχουν κάνει οι ίδιοι και το περιβάλλον τους;;;

    Μόνο αν τους διώξουμε με την ψήφο μας, αφού από μόνοι τους δεν έχουν το φιλότιμο να αποσυρθούν, μπορούμε να περιμένουμε προοπτική για τον τόπο μας αλλιώς από τον ένα ολίγιστο θα οδηγηθούμε στον καινούργιο ολίγιστο.

    Ξυπνάτε Συμπολίτες μου και καταδικάστε τους μια και καλή μπας και πάρουμε ανάσα μέσα από την μπόχα που αναδύει το σημερινό εξουσιολάγνο κατεστημένο τοπικό και εθνικό και που μόνο πολιτική δεν παράγει.

    Ο άστεγος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/4/14 2:56 μ.μ.

      Άστεγε - στεγασμένε, μετά από τόσο καιρό ξέρω και εσένα και το πρόβλημα σου. Έχεις κρίνει ότι σου χρειάζετε με αυτήν ή με άλλη επωνυμία ή και την ανωνυμία να το επιβεβαιώνεις, Εξακολούθα να "αγωνίζεσαι" για τις εμμονές σου. Πρέπει όμως και να πείθεις. Καλή ανάσταση.
      Σ.Κ.

      Διαγραφή
  32. Ανώνυμος4/4/14 5:05 μ.μ.

    Ευτυχώς ΣΚ που πείθεις εσύ και οι όμοιοί σου με τις απόψεις σας και τα έργα σας που τώρα θέλετε να αναβαθμιστείτε κιόλας ως υποψήφιοι της Δούρου, δηλαδή να συνεχίσετε την μετάδοση της «αρρώστιας» που έφεραν την χώρα και τον Δήμο σε αυτή τη κατάσταση.

    Ότι βλέπεις να κάνει ο Καλάφι και οι άλλοι διεκδικητές είναι δικό σου προϊόν και του ΠΑΣΟΚ που σε επέβαλε από το πουθενά στον Άγιο Στέφανο.

    Όσο για την ανωνυμία μου γιατί σε πειράζει μήπως λέω ψέματα αν ναι πες μας εσύ τις αλήθειες και θα σου ζητήσω συγνώμη.

    Ο άστεγος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος4/4/14 5:56 μ.μ.

    ΜΕΤΑ ΤΗ ΝΙΛΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕ ΔΙΠΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΡΕΣΤΙΖ, Ο ΟΛΙΓΙΣΤΟΣ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ. ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΟΤΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΑ ΕΔΩΣΕ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΝΑ ΡΩΤΗΣΟΥΝ ΤΙ ΨΗΦΙΖΟΥΝ !!!!............ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΑ "ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ" ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΕΨΕΙ ΤΟ ΚΛΙΜΑ....
    ΡΕ ΚΑΛΑΦΙ, ΔΕ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΣΙΓΟΥΡΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΨΗΦΙΣΟΥΝΕ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος4/4/14 7:17 μ.μ.

    Η φίλη μου η Ρένα, μάλλον από ανεπίτρεπτη άγνοια και έλλειψη πληροφόρησης, φόρτωσε το ψηφοδέλτιο του οποίου ηγείται με ένα κατ΄επάγγελμα πολιτικό με ελάχιστη έως ανύπαρκτη προσφορά.
    Αχ βρε Ρένα, μια από τα ίδια...
    Αλλά, οι δικοί σου άνθρωποι, τα στελέχη του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ, δεν σε προειδοποίησαν;
    Αυτοί δεν ξέρουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος4/4/14 7:19 μ.μ.

    Και βέβαια ξέρουν... Αν είσαι σπιθαμιαίου ύψους, ο νάνος σου φαίνεται γίγαντας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος4/4/14 7:32 μ.μ.

    Οι φίλοι της Ενωτικής Πρωτοβουλίας έχουν βάλει το δήμο στον αυτόματο και τα πάντα έχουν διαλυθεί. Όλη τους η έγνοια εξαντλείται στην προσωπική "επιβίωση" Γι΄αυτό και η δική τους προεκλογική μάχη είναι... εμφύλια.
    Προσπάθησαν να απαξιώσουν τα πορίσματα της δημοσκόπησης και άρχισαν να διακινούν τερατολογίες και μύθους του τύπου: 35% εμείς, από 15% οι άλλοι τρεις, 10% η ΛαΣ. 10% ΔΞ/ΔΑ.
    Όμως, μια απλή ανάλυση της ανθρωπογεωγραφίας και των σχημάτων που έχουν διαμορφωθεί σε σύγκριση με την εικόνα των περασμένων εκλογών, δίνει γρήγορα την πραγματική εικόνα.
    Με εξαίρεση το ¨αμαρτωλό¨ Κρυονέρι, όπου καλά κρατεί και όσο και να πέσει ψηλά θα είναι, στις υπόλοιπες δημοτικές κοινότητες τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα για τον κ, Καλαφατέλη,
    Θέτετε να μιλήσουμε για το Διόνυσο; Μήπως για τη Σταμάτα, Ή για τη Δροσιά; Ή για τη Ροδόπολη; Βατερλώ. στην άνοιξη μπορεί να διασωθεί από τον απόλυτο διασυρμό. Στο Άγιο Στέφανο θα έχει μεγάλες δυσκολίες. Πώς, με αυτά τα δεδομένα θα φτάσει στο 35%; Πλανάται πλάνην οικτράν, Οι γύρω του όμως βλέπουν,,, Και του έχουν ζώσει τα φίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος4/4/14 7:56 μ.μ.

    ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΝΠΔΔ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΟΥΛΙΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΑΣΥΔΟΣΙΑ. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΣΗΚΩΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΑΙΡΑΚΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΚΑΠΝΙΣΕΙ, ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΧΑΜΠΑΡΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΚΑΡΥΣΤΙΝΟΣ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος4/4/14 9:15 μ.μ.

    Αυτός ο Καλάφι πρέπει να είναι πολύ, μα πολύ απελπισμένος. Βγάζει στον αέρα φωτογραφίες από τη συγκέντρωση στην Άνοιξη. Για όσους ξέρουν καλά το χώρο του παλιού δημοτικού συμβουλίου, δεν ήσαν παραπάνω από 60 άτομα.
    Που πας ρε Καραμήτρο ξυπόλητος στην Άνοιξη (έχασες και τον Λουκάτο που θεωρούσες σίγουρο);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος4/4/14 9:24 μ.μ.

    Εσένα γίγαντα 7:17 και 7:19 φαντάζομαι ότι θα σου έχουν κάνει πρόταση όλες οι παρατάξεις της Περιφέρειας. Αν πάντως είναι (ακόμα και στη φαντασία σου) έτσι, τότε προτιμώ να αδικούμε εγώ. Νάνος λοιπόν εγώ, γίγαντας εσύ. Καλή Ανάσταση.
    Σ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος5/4/14 1:00 π.μ.

    Δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν τόσο κακοί συμπολίτες. Μιλάμε για μιά υποψηφιότητα στην περιφέρεια,που αν εκλεγεί μπορεί να βοηθηθούν και τα τόσα προβλήματα που έχουμε στον δήμο μας και αυτοί συμπεριφέρονται σαν κατίνες. Η κατάσταση είναι απελπιστική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος5/4/14 1:19 π.μ.

    Κ. Κοροβεση, απο πουθενα δεν φαινεται οτι τα υβριστικα σχολια 7:17 και 7:19 αναφερονται στο προσωπο σας. Δεν καταλαβαινω γιατι βιαστηκατε να κανετε την ταυτοποιηση. Και δεν βλεπω να θιγονται τα στελεχη του τοπικου ΣΥΡΙΖΑ. Μηπως αυτοι ξερουν οτι προκειται για αλλη περιπτωση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος6/4/14 2:22 μ.μ.

    Αποδέχομαι την εξήγηση. Ζητώ συγνώμη.
    Σ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος8/4/14 8:44 μ.μ.

    Από που κι ως που η βορεινή "εφημερίδα"??? Ένα έντυπο που "κυκλοφορεί" αυστηρά προεκλογικά και χωρίς δημοσιογραφικό επιτελείο δεν μπορεί να λέγεται "εφημερίδα". Φέτος μάλιστα που ΔΕΝ τα "πήρε" από την ΕΠ... φτύνει εκεί που έτρωγε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί κανείς να διαφωνεί με την ευμεταβλητότητα των θέσεων ((ας το πούμε έτσι) της Βορεινής, αλλά η αλήθεια είναι ότι έχει αρκετές τοπικές ειδήσεις στην ηλεκτρονική της έκδοση και πολλές πληρωμένες καταχωρήσεις στην έντυπη. Το θέμα όμως είναι ότι σε τέτοιες περιόδους πολλές εφημερίδες πληρώνονται μετά τις εκλογες, από το δημοτικό χρήμα αντί από το παραταξιακό...

      Διαγραφή