.

ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΗΓΗΘΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣΤΕ MOZZILA FIREFOX

Δευτέρα, 19 Μαΐου 2014

Τι δείχνει ο πρώτος γύρος

Τα αποτελέσματα του πρώτου γύρου είναι ίσως γνωστά σε πολλούς. Αξίζει όμως να ρίξει κανείς μια ματιά στα ποσοστά και τις ψήφους που πήρε κάθε παράταξη και να τα συγκρίνει με τις αντίστοιχες επιδόσεις του 2010, τόσο στο σύνολο του δήμου, όσο και σε κάθε περιοχή. Τα συνολικά αποτελέσματα (σε παρένθεση εκείνα του 2010, όπου υπήρχαν 5.000 λιγότερα έγκυρα) έχουν ως εξής:
  • Καλαφατέλης : 38,5% (44,2%) και 8+ έδρες  
  • Ζαμάνης        : 28,6% (26,4%) και 6+ έδρες
  • Μπιτάκος      : 16,1% (20,7%)  και 4  έδρες
  • Ζυγούνας     :  11,1%            και 2  έδρες
  • Σώκου         :   5,7%  (8,7%)  και 1  έδρα

Από μια προσεκτική ανάγνωση των αποτελεσμάτων, προκύπτουν ορισμένα συμπεράσματα, κατ' αρχάς ποσοτικά:
  1. Ο Καλαφατέλης έκανε ένα σημαντικό βήμα για την επανεκλογή του. Μένει όμως να αποδείξει ότι μπορεί και να το ολοκληρώσει - αυτό όμως δεν περνά εντελώς από το χέρι του. Η νίκη του αυτή στον πρώτο γύρο είναι σαφώς προσωπική, αφού πια δεν έχει κανένα ισότιμο "εταίρο" στην Ενωτική Πρωτοβουλία, αλλά απλούς "συνεργάτες". Αν και υποχώρησε κατά 5,7% σε σχέση με το 2010, στην ουσία κέρδισε πάνω από 5%, αν σκεφτεί κανείς ότι έχασε το ποσοστό του Ζυγούνα που είχε πάρει πριν 4 χρόνια.
  2. Ο Ζαμάνης έδειξε ότι κερδίζει 2,2% και 900 περίπου ψήφους περισσότερους σε σχέση με την ΑΔΚ του 2010. Η επίδοση όμως αυτή δεν ανταποκρίνεται στα ανοίγματα που έκανε σε άλλους χώρους, αλλά ούτε και στις προσδοκίες του για μικρή διαφορά. Η διαφορά του 10% από τον προπορευόμενο Καλαφατέλη μπορεί να εκληφθεί από πολλούς ως άπιαστη, όμως από την άλλη, μπορεί και να ενεργοποιήσει πολλούς που δεν επιθυμούν την επανεκλογή Καλαφατέλη.
  3. Η επίδοση του Μπιτάκου φαίνεται ικανοποιητική, καθώς κατόρθωσε να συγκρατήσει το 80% της Συμμαχίας και το σύνολο των 4 εδρών που κέρδισε και πάλι, στις ίδιες περιοχές όπως και τότε. 
  4. Η κακή πορεία της Δημ. Ανατροπής του Ζυγούνα έκανε σε πολλούς εντύπωση, καθώς βρίσκεται στο μισό περίπου του ποσοστού της Δούρου στην περιφέρεια. Οι δύο σύμβουλοι που βγαίνουν (ο ίδιος και ο Σπηλιώτης ή η Κοροβέση) ξεκινούν από δυσκολότερη θέση την αντιπολίτευση απέναντι στον "εκδιώξαντα" αυτούς Καλαφατέλη.
  5. Το ίδιο κακή και η επίδοση της Λαϊκής Συσπείρωσης, που είδε το ποσοστό της να υπολείπεται σημαντικά εκείνου του 2010, αλλά και των περιφερειακών του 2014. Η Σώκου θα είναι πια η μόνη εκπρόσωπός της.

Εν αναμονή των πρωτοβουλιών που θα πάρουν οι επικεφαλής των παρατάξεων και των τοποθετήσεών τους για τον δεύτερο γύρο, θα αποφύγω προς το παρόν κάθε είδους (ποιοτική) ανάλυση - αυτά μπορεί να περιμένουν.

Ένα μονάχα έχω να σημειώσω. Οι άνθρωποι - και όχι μόνο οι πολιτικοί - κάνουν διαρκώς επιλογές, εκ των οποίων άλλες αποδεικνύονται (εκ των υστέρων) επιτυχείς και άλλες όχι. Αυτό όμως που ξεχωρίζει έναν / μία πραγματικό ηγέτη είναι ότι δεν απεμπολεί την ευθύνη της επιλογής του. Και τώρα δεν αναφέρομαι στην ανάληψη της ευθύνης μιας κακής επιλογής. Αναφέρομαι στην ευθύνη που υπάρχει πριν την απόφαση. Την απόφαση να "σηκώσει το γάντι" που περιμένει κάποιον να το σηκώσει και να μην κρυφτεί πίσω από την ευθύνη άλλων να το πράξουν. Σ' αυτό ακριβώς συνίσταται η ηγετική πράξη σε καιρούς κρίσης - στην απόφαση μιας ξεκάθαρης επιλογής!

Μόνο έτσι μπορεί η νίκη του Καλαφατέλη στον πρώτο γύρο να αποδειχθεί Πύρρειος!

72 σχόλια:

  1. Ανώνυμος19/5/14 1:44 μ.μ.

    Διόρθωση: ο Πασιπουλαρίδης το 2010 πήρε ποσοστό 26,35% και όχι 28,60% που γράφεις. 28,60% πήρε τώρα ο Ζαμάνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος19/5/14 1:44 μ.μ.

    Διονυσοσκουφίτσα, καληνύχτα και περαστικά σου. Εξακολουθείς να κάνεις τα ίδια λάθη, ακόμη και σήμερα.... Συνέχισε έτσι και κάνε τη ζωή του Καλαφατέλη ακόμη πιο εύκολη..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/5/14 12:57 π.μ.

      Δ.τσα μάλλον έχει δίκιο ο παραπάνω φίλος. Άμα συνεχίσεις με το ίδιο ύφος τον σχολιασμό στον Β' γύρο θα κερδίσει με 20 μονάδες διαφορά ο Καλαφατέλης και δεν θα μπορείς να το μαζέψεις μετά. Και όσο για τα περί πραγματικού ηγέτη που γράφεις και το έχεις ξανακάνει, εγώ ένα έχω να σου πω. Πραγματικός ηγέτης είναι μόνο ένας και αυτος είναι ο λαός. Όποιος ψάχνει αλλού ηγέτες, ή έχει μείνει στην εποχή του Μάο ή δεν ξέρει τι του γίνεται και το κάνει μόνο και μόνο για την δημιουργία εντυπώσεων. Διαλέγεις και παίρνεις...

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος19/5/14 1:46 μ.μ.

    Μακάρι, αυτό που δεν μπόρεσαν να κάνουν προεκλογικά οι- Λαϊκή Συσπείρωση, Δημοκρατική Ανατροπή, Νέα Πνοή και Ανοιχτοί Ορίζοντες να το κάνουν τώρα επ΄ ωφελεία του τόπου μας. Να συνεργαστούν προγραμματικά.
    Μπορούν. Θέλουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος19/5/14 2:16 μ.μ.

    Σωστή η πρόταση σου, 1:46. Είναι η ώρα να σκεφτούν σοβαρά και να συσκεφθούν συλλογικά για να απαλλάξουν επιτέλους τον δήμο όχι από έναν κακό δήμαρχο αλλά από ένα διεφθαρμένο σύστημα διαπλοκής.
    Και μην κάποιοι, μα τον ψήφισε ο κόσμος. Ο κόσμος ψήφισε και τον Μπέο και τους Κασιδιάρη-Παναγιώταρο, όπως παλιότερα και τον Παπαγεωργόπουλο.
    Ας τολμήσουν οι ηγεσίες κι ας πρωτοστατήσουν στην προσπάθεια συννενόησης καταξιωμένοι πρώην δήμαρχοι και κοινοτάρχες της περιοχής μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/5/14 11:05 π.μ.

      Ακριβώς αγαπητέ, μαζεύτηκαν καταξιωμένοι πρών δήμαρχοι και κοινοτάρχες της περιοχής μας το 2010 και εξέλεξαν τον Καλαφατέλη ως επικεφαλή τους!
      Ως απόδειξη της συνεισφοράς του στα χρόνια που ήταν πρόεδρος στο Κρυονέρι, βλέπεις όλα τα χρόνια τα ποσοστά που παίρνει. Αλήθεια, ο Πασιπουλαρίδης και ο Ζαμάνης τι ποσοστά παίρνουν στην Δροσιά από όπου προέρχονται και προήδρευαν τόσα χρόνια;

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος19/5/14 2:23 μ.μ.

    Η ΔιονυσοΣκουφίτσα είναι ένα blog, δεν είναι δημοτική παράταξη.
    Και τα blog παγκόσμια είναι χώροι -καλοί ή κακοί- συζήτησης, κριτικής, πολεμικής, σύνθεσης. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
    Δεν μπορεί ένα blog να υποκαταστήσει θεσμικές εκφράσεις της τοπικής αυτοδιοίκησης, ούτε να σηκώσει τις ευθύνες των δικών τους πράξεων ή παραλείψεων.
    Ας έχουν το θάρρος, επιτέλους, να αναλάβουν τις ευθύνες που τους αναλογούν και να μην ψάχνουν τον Χατζηπετρή. Και, επιτέλους, ας κάτσουν σε ένα τραπέζι να συννενοηθούν. Οι πολίτες θα ανταποκριθούν θετικά την άλλη Κυριακή σε ένα τέτοιο δρόμο ανανέωσης, ανατροπής, νέας πνοής και ανοιχτών οριζόντων.
    Δεν θέλουμε άλλους παραταξιακούς ανταγωνισμούς. Συνεργασία και βήματα μπροστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος19/5/14 2:30 μ.μ.

    Με εντυπωσιαζεις!!! Ακόμη ένα σχόλιο που σε τιμα ιδιαιτερως και με ευστοχη και συγκεκριμενη πολιτικη αναλυση. Ο Ζαμανης ειναι ενας εξαιρετος ανθρωπος, ωστοσο και αυτος και ο Μπιτακος δεν ξεπερασανε τα βαρυδια των απερχομενων "Δημαρχων" Πασιπουλαριδη και Βορρια.
    Σε καθε περιπτωση τιποτα δεν ειναι οριστικο, ωστοσο η ροπη φαινεται.
    Οπως εγραψα και στο προηγουμενο σχολιο μου, στο αλλο αρθρο σου, συγχαρητηρια για σε ολους για τον αγωνα που εκαναν και ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ οτι καλως ή κακως στο ιδιο μερος θα ζουμε και τα επομενα 5 χρονια. Υγεια να εχουμε και εδω θα ειμαστε για να τα λεμε.

    Ο "αντιπαλος"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος19/5/14 4:31 μ.μ.

    Εκλογες ...Και ο κος Π.Σ. ασχολείται με μετεωρολογικα φαινομενα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος19/5/14 9:16 μ.μ.

    Αντί να ασχολείσαι 4:31 εξ Ανοίξεως κουτσομπολίστικα με το τι κάνουν την περασμένη εβδομάδα ο κ......, ο κ....., η κα ....., ο κ. ....., ο κ. ....., ο κ. ...... και τώρα με τον κο Π.Σ., άφησε λίγο στην άκρη τη χολή σου και κύτταξε την δική σου πορεία.
    Δεν σε αναγόρευσε κανείς σε τιμητή, εκτός αν σε πείραξε το delete!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος19/5/14 10:13 μ.μ.

    Εμμονή διονυσκουφιτσα με τον Καλαφατελη , μπραβο σου τον ξανά εξελεξες δημαρχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος19/5/14 10:36 μ.μ.

    Με 38% ποτέ και πουθενά παγκόσμια και πανελλαδικά δεν εξελέγη κανένας και σε κανένα αξίωμα.
    Αυτή η προσπάθεια να προκαταλάβουν κάποιοι την ελεύθερη βούληση των πολιτών του 62% του 1ου γύρου, μόνο βουλιμία για εξουσία φανερώνει. Πολύ βιάζεσθε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος20/5/14 12:47 π.μ.

    Καλό κι αυτό. Το blog ενεργός πολίτης, ενώ αναφέρεται και καλά στα όσα έκανε ο Βορριάς από το 2007 έως το 2010, με στόχο προφανώς τους ψηφοφόρους του Μπιτάκους προς όφελος του Ζαμάνη στον Β' γύρο, ουσιαστικά αναδεικνύει το έργο της διοίκησης Καλαφατέλη καθώς τα περισσότερα από αυτά που γράφει τα έχει κάνει η σημερινή διοίκηση...Τελικά όταν είσαι δέκα μονάδες πίσω θολώνει το μυαλό σου και γράφεις ότι να ναι. Λες και εμείς οι ψηφοφόροι της Νέας Πνοής είμαστε πρόβατα και θα πάμε όπου μας πουν. Βρε ουστ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος20/5/14 2:14 π.μ.

    Πως φαινεσαι φιλε12:47......πως εισαι του Γιαννη και οχι του Παναγιωτη.....ελα ομως πες την αληθεια........φορας τα γυαλια της γιαγιας σου και μπερδευεις τον Αγιο Στεφανο με κατι αλλο.....το μονο εργο του Johnny boy εδω ηταν το κοκκινο-πρασινο(αισχος)στις πλατειες........εαν κανω λαθος πες μου. Για να προτρεξω λιγο.....μη πεις για κανενα κοινωνικο παντοπωλειο (γελανε και οι πετρες)....γιατι μαλλον μεταφερθηκε αλλου......στο χασαπικο....ξερεις!μακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/5/14 12:13 μ.μ.

      Η Χελμού μήπως θυμάσαι φίλε 2.14 π.μ. πόσες δεκαετίες ήταν ξεχασμένη; Η Χανίων, η Αγίας Λαύρας κ.ο.κ. Όσο για το Κοινωνικό παντοπωλείο απλά να θυμίσω ότι όταν ήταν να ψηφιστεί η ίδρυσή του ο Ζαμάνης και η παρέα του ψήφισαν 'οχι'. Αυτά γα να γνωρίζει και ο κόσμος ποιοι κοινωνικά αναισθητοποιημένοι θέλουν να τον διοικήσουν. Τα οικόπεδα και τις προμήθειες τα αφήνω εκτός...

      Διαγραφή
  13. Αγαπητοί φίλοι 19/5, 1.44 και 20/5, 12.57
    Αυτό είναι το καλό μ´ αυτό το blog: λέει αυτά που πιστεύει χωρίς να υπολογίζει τις πολιτικές σκοπιμότητες όπως πολλοί άλλοι.
    Φώτα βέβαια, αν νομίζεις ότι ένα blog ανεβάζει ή κατεβάζει δημάρχους με τα όσα γράφει, μάλλον γίνεσαι υπερβολικός ή απλώς ψάχνεις για εξιλαστήρια...
    Τέλος τια γενικόλογα τσιτάτα περί λαού - (απρόσωπου) ηγέτη, φύλαξέ τα για καμιά κατήχηση σε αμούστακα παιδιά. Ή σε κάποιους που δεν ξέρουν να διακρίνουν ότι Λαός ΔΕΝ είναι μια χούφτα νταβατζήδων που (στο όνομά του) διαφεντεύουν ένα τόπο - και με το αζημίωτο φυσικά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/5/14 12:23 μ.μ.

      Δυστυχώς ή ευτυχώς Δ.τσα ο λαός είναι ο πραγματικός ηγέτης και όποιος το αγνοεί αυτό στο τέλος το πληρώνει. Μπορείς επ' αυτού να μου πεις χίλια άλλα πράγματα ότι για παράδειγμα ποδηγετείται κλπ. Αυτό όμως είναι άλλο πράγμα. Τις κυβερνήσεις αυτός τις ανεβοκατεβάζει σύμφωνα με τα δικά του κριτήρια που μπορεί να μην συμφωνούν με τα δικά σου ή τα δικά μου. Οπότε ας έχουμε μεγαλύτερο σεβασμό στον κόσο και την κρίση του απ' ότι σε κάποιους που θέλουμε να τους αναγάγουμε σε ηγέτες για να ...έχουμε κάοιον να πιστεύουμε, κουβαλώντας κατάλοιπα άλλων εποχών. Ας πάμε παρακάτω και με τα αμούστακα παιδιά αν χρειαστεί και δεν καταλαβαίνω γιατί υποτιμάς και τη νεολαία μας.

      Διαγραφή
    2. Ενδιαφέρον ζήτημα βάζεις αγαπητέ φίλε: "Είναι ο λαός ο πραγματικός ηγέτης;"

      Αν ναι, ποιανού ηγείται; Του εαυτού του;

      Θυμίζω ότι ηγέτης είναι το πρόσωπο εκείνο που ηγείται (άλλων), δηλαδή τα οδηγεί (κάπου), τα κυβερνά / διευθύνει / καθοδηγεί και εν τέλει, ασκεί εξουσία πάνω τους.

      Το ερώτημα λοιπόν γίνεται: "μπορεί ένα συλλογικό υποκείμενο (πχ ο λαός ολόκληρος, μια ομάδα / παράταξη κλπ) να οδηγεί / καθοδηγεί / διευθύνει / κυβερνά τον εαυτό του χωρίς την ανάθεση αυτών των λειτουργιών σε μεμονωμένα - συγκεκριμένα άτομα ή ολιγομελείς ομάδες;"
      Κι αν ναι, με ποιες διαδικασίες αυτοοδηγείται / αυτοκυβερνάται / αυτοεξουσιάζεται ένας ολόκληρος λαός;

      Η ίδια η ιστορία μας δίνει την απάντηση: όχι.
      Η ηγεσία ανατίθεται (ή αναδύεται) από τον λαό σε πρόσωπα που ξεχωρίζουν από τους υπόλοιπους εξαιτίας κάποιων χαρακτηριστικών τους - όχι κατ' ανάγκη θετικών.
      Απλώς, εδώ μπερδεύουμε την ηγετική ικανότητα του λαού με το "δικαίωμά" του να επιλέγει τις ηγεσίες του, δηλαδή να τις ανεβοκατεβάζει.
      (Τα εισαγωγικά μπαίνουν γιατί τελικά τις περισσότερες φορές το δικαίωμα αυτό δεν ασκείται καθώς κάποιοι άλλοι επιλέγουν και πασάρουν / πλασάρουν συγκεκριμένες λύσεις).

      Και φυσικά, υπάρχουν πολλών λογιών κριτήρια επιλογής, όπως και πλείστα παραδείγματα λάθος επιλογής. Αναφέρω χαρακτηριστικά δύο:
      1) το βιβλικό (συμβολικό) παράδειγμα της επιλογής του "λαού" ανάμεσα στον Ιησού και τον Βαραβά και
      2) τις πρόσφατες καταδικαστικές αποφάσεις και φυλακίσεις λαοπρόβλητων προσώπων - ηγετών, όπως οι Ψωμιάδης, Παπαγεωργόπουλος, Τσοχατζόπουλος, κλπ κλπ κλπ

      Τέλος, η αναφορά μου στα αμούστακα παιδιά δεν είχε καμία πρόθεση υποτίμησης της νεολαίας, αλλά υπενθύμισης της συχνότερης παραπλάνησής τους (λόγω αθωότητας) από ωραία αλλά απατηλά συνθήματα.

      Δ/Σ

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος21/5/14 12:59 π.μ.

      Πόσο μικροαστικά σκέφτεσαι και γράφεις τελικά Δ.τσα. Και βέβαια μπορεί ένας λαός να είναι ηγέτης αλλά και να ηγηθεί του εαυτού του, να καθορίσει την μοίρα του. Μέσα από οργανωμένες συλλογικότητες βεβαίως. Όσοι λαοί δεν το κάνουν παραμένουν μία ζωή υποτελείς στη Μέρκελ, τον Πούτιν και άλλους ηγετίσκους. Εσύ μπερδεύεις τον ηγέτη με τον εξουσιάζων. Για ποιους ηγέτες μιλάς αλήθεια; Κρίμα γιατί πίστευα ότι αυτά τα θέματα, έστω και μερικώς, τα αντιλαμβάνεσαι. Συμφωνώ μόνο στο σημείο ότι μπορεί ένας ηγέτης λαός να κάνει και λάθη ή να παραπλανηθεί. Αυτό είναι άλλο πράγμα όμως. Το αλάθητο το έχει μόνο ο....πάππας.

      Διαγραφή
    4. Αγαπητέ φίλε
      Έπρεπε να ξέρεις ότι τέτοιες βαρύγδουπες εισαγωγές ("πόσο μικροαστικά") πρέπει να συνοδεύονται από κατάλληλη Τεκμηρίωση. Αλλιώς ο γράφων κινδυνεύει να χαρακτηριστεί ... Πάρης.

      Επί της ουσίας τώρα, το κείμενό σου έχει τα εξής λάθη:
      1) την αντίφαση ανάμεσα στην αυτο-οργάνωση / αυτο-διάθεση και την ηγεσία μέσα από "οργανωμένες συλλογικότητες" όπως τις αναφέρεις.
      Οι σύγχρονες επιστημονικές θεωρίες (σε κοινωνικές επιστήμες, αλλά και βιολογία, χημεία, πολυπλοκότητα κλπ) επιβεβαιώνουν ότι η Αυτο-οργάνωση συμβαίνει εκτάκτως και μόνο σε μεταβατικές καταστάσεις, όπου το (ανθρώπινο) σύστημα εκτρέπεται της ισορροπίας του - δηλαδή ας τις χαρακτηρίσουμε "επαναστατικές" με μια πιο κοινή φρασεολογία. Στο υπόλοιπο διάστημα το σύστημα τείνει να μεταπίπτει σε μια σταθερή κατάσταση και μια σταθερή δομή οργάνωσης, σαν κι αυτή που ονομάζεις "οργανωμένη συλλογικότητα". Μόνο λοιπόν στο μεσοδιάστημα και διά της Αυτοοργάνωσης οδηγείται στο καινούριο -αυτή ακριβώς είναι η "αποστολή" της αυτοοργάνωσης.
      2) Η λανθασμένη ταύτισή της με τη νέα (σταθερή) οργάνωση εξηγεί τα τόσα εγκλήματα που διαπράττονται στο όνομα μιας "επαναστατικότητας", που τελικά Ποτέ δεν απαλλάχτηκε απ´ αυτό που ονομάζεις "μικροαστισμό" - και που είναι κατ´ ουσίαν η τάση διατήρησης κεκτημένων "πάση θυσία".
      3) αν προσέξεις, η ερώτηση που βάζω με το σχόλιό μου είναι "μπορεί ένας λαός να ηγηθεί του εαυτού του χωρίς την ανάθεση των ηγετικών λειτουργιών σε άτομα ή ομάδες;" Και η απάντηση που δίνω επικαλούμενος την ιστορία είναι ΌΧΙ.
      Το παράδοξο είναι ότι χωρίς κατ´ ουσίαν να διαφωνείς (και συ μιλάς για οργανωμένες συλλογικότητες) είναι ότι μου προσάπτεις (ανεξήγητα) μικροαστισμό! Έχεις όμως να δείξεις κάποιο Ιστορικό παράδειγμα που ένας Λαός όντως συνέχισε να ηγείται του εαυτού του; Γιατί απ´ την άλλη εγώ έχω πλείστα. Ενδεικτικά αναφέρω τις περιπτώσεις της Παρισινής Κομμούνας (που έληξε μετά από μια σύντομη διάρκεια), των πρώτων Χριστιανικών κοινοτήτων (που αντικαταστάθηκαν από το σύστημα της Εκκλησίας), αλλά και το Γουντστοκ (που έλαμψε σαν πυροτέχνημα). Εννοώ δηλαδή ότι τέτοιες καταστάσεις δεν διαρκούν, αλλά αλλάζουν τον ρου. Σ´ εκείνες τις φάσεις μπορεί να λεχθεί ότι ένας Λαός καθορίζει τις τύχες του. Στο υπόλοιπο διάστημα (δυστυχώς) τις αναθέτει / εκχωρεί. Το πρ´οβλημα συνδέεται πρωτίστως με το επίπεδο της συλλογικής συνείδησης και των οργανωμένων συμφερόντων και κλοπών μέσα στη κοινωνία - αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

      Τελειώνοντας, θα ήθελα να σου υπενθυμίσω ότι τα αρσενικά τριτόκλιτα επίθετα σε -ων σχηματίζουν την αιτιατική σε -όντα, πχ ο εξουσιάζων, τον εξουσιάζοντα. Το αναφέρω γιατί, παρά τα όσα λέγονται δεξιά αριστερά, η ορθή χρήση της γλώσσας διευκολύνει την ορθή σκέψη - και τανάπαλιν.
      Καλό ξημέρωμα
      Δ/Σ

      Διαγραφή
    5. Διόρθωση στο τέλος της προτελευταίασ παραγράφου:
      "οργανωμένων συμφερόντων και κλικών"

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος20/5/14 2:28 π.μ.

    2:16 μμ, 19/5/14 τους "καταξιωμένους πρώην κοινοτάρχες και δημάρχους" φρόντισε η δ/τσα και κάποιοι φίλοι της με πολλές αναφορές να τους απαξιώσουν. Τώρα που το τέλμα είναι ορατό θυμούνται κάποιοι το ρόλο που πρέπει να έχουν για τη "συνενόηση". Κύριοι όπως στρώσατε να κοιμηθείτε. Εσείς δεν είσασταν που τα ξέρατε όλα και πυροβολούσατε? Φάτε τώρα τουλάχιστον άλλα 5 χρόνια στη πλάτη. Νομίζατε ότι με το να΄λέτε τις μαλακίες κάτι κάνατε. Άντε να μη πω περισσότερα ξερόλες και κομπλεξικοί μακάκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπητέ φίλε των "καταξιωμένων"
    Η στάση σου μοιάζει περισσότερο με καπρίτσιο μικρού παιδιού (ή μήπως ξεμωραμένου γέρους;) που δεν του κάνουν τα χατίρια και όχι (όπως λες) καταξιωμένους ηγέτη.
    Προσωπικά δεν βλέπω κανένα περθώριο για συνεννόηση με τέτοια πρόσωπα, που εντέλει ψάχνουν για άλλοθι των επιλογών τους - αλλά πάλι, ούτε κάνω εγώ τις συζητήσεις μαζί τους, ούτε και λόγος μου πέφτει.
    Ας βγουν να πουν ότι την στάση τους την επέβαλε η ... Δ/Σ να
    δεις γέλιο (και ξεφώνημα) που θα πέσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το αποτέλεσμα είναι πάρα πολύ καλό γιατί θα δώσει ξεκάθαρα πλέον την ευκαιρία και στους ΄΄ Ηγέτες ΄΄ αλλά κυρίως στους απλούς πολίτες να αποδείξουν αν πραγματικά ενδιαφέρονται να απαλλαγεί ο Δήμος από τις πρακτικές του ‘’ Κρυονερίου ΄΄ που τον λυμαίνονται τόσα χρόνια ή απλά ζήλευαν που δεν ήταν αυτοί στη θέση τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ουσιαστικό το ζήτημα - δίλημμα που θέτεις αγαπητέ φίλε.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος20/5/14 1:15 μ.μ.

      Να απαλλαγούμε από πρακτικές Κρυονερίου που όσες φορές πηγαίνω μου αρέσει όλο και πιο πολύ, με τις υποδομές του, τα πεζοδρόμια, το σχέδιό του, το σύγχρονο πολιτιστικό του Κέντρο και να πάμε σε πρακτικές πρώην δήμου Δροσιάς με εγκαταλλειμένα Σχολεία, δρόμους, και άναρχη δόμηση. Ωραίο δίλημμα βάζετε και μου αρέσει που το εγκρίνεις κι εσύ Δ.τσα. Τυχαία πιστεύετε ότι παίρνει 70+% στο Κρυονέρι ο Καλαφατέλης; Δεν είναι αναγνώριση και επιβράβευση από τον κόσμο αυτό; Χαλαρώστε πατριώτες ή τουλάχιστον μην εκτίθεστε άλλο...

      Διαγραφή
    3. Αυτά ήταν τα επιχειρήματα του Καλαφατέλη το 2010 που πήρε 44% στο Α' γύρο και 62% στον Β'.
      Στο μεταξύ τι έκανε για όσα αναφέρεις; Τίποτα!
      Το 2014 πήρε 38,5% στον Α' γύρο και ο Β΄δεν έχει ακόμα γίνει.
      Οπότε. πραγματικά ας περιμένουμε λίγο ακόμα πριν βγάλουμε τα οριστικά συμπεράσματα.

      Διαγραφή
    4. Ποιο είναι το ωραίο σχέδιο του Κρυονερίου αν πήγες να ψηφίσεις θα θαύμασες φαντάζομαι τους δρόμους πλάτους για γάιδαρο γύρω από το εκλογικό, την διατάραξη της συνέχειας των οδών την αδυναμία του επισκέπτη να προσανατολισθεί αφού δεν υπάρχει καν η έννοια του οικοδομικού τετραγώνου . Aν δεν έχεις πάει ποτέ στο Κρυονέρι και απλά άκουσες ρίξε μια ματιά στο google maps . Αν μη τι άλλο να συγκρίνουμε σχέδιο Δροσιάς και Κρυονερίου είναι γελοίο. Οσον αναφορά για την εγκατάλειψη της Δροσιάς αυτό είναι το έργο του Καλαφατέλη πήρε τον ακριβότερο οικισμό της περιοχής και τον άφησε στην τύχη του . Τέλος το σχολείο που πήγαμε όλοι δημοτικό το εγκατέλειψε πέρυσι στην τύχη του να ρημάξει για να εξυπηρετήσει φίλους του.

      Διαγραφή
  17. Ανώνυμος20/5/14 12:31 μ.μ.

    Μήπως ξέρει κανείς τι ποσοστό πήρε ο Ζαμάνης; Στη δήλωση που έκανε μία μέρα μετά τις εκλογές (!) υποστηρίζει ότι τον ψήφισε το 33,33% του κόσμου. 'Ένας στους τρεις' λέει συγκεκριμένα. Ωχ πάλι ενστάσεις βλέπω να έχουμε από τους Πασιπουλαριδοζαμάνηδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενστάσεις είχαν την ευκαιρία να κάνουν όταν πιάστηκε επ’ αυτοφώρω ο νεαρός Χιώτης να προσπαθεί να βγάλει το σφραγισμένο και υπογεγραμμένο φάκελο του Δικαστικού αντιπροσώπου από το 4670 Εκ. Τμ. Κρυονερίου. Παρά το γεγονός πως του είχε περάσει χειροπέδες ο διοικητής της φρουράς του κέντρου του τη χάρισαν για να μην περάσει 3ημερο μέσα κάτι φυσικά που οι συγγενείς του που τον έβαλαν δεν το σκέφτηκαν

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος20/5/14 8:21 μ.μ.

      ΟΝΤΩΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ.ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΑΝ ΤΟ ΔΡΑΣΤΗ ΩΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΟ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΛΛΗΦΘΕΙ.ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΕΜΕΤΙΚΗΣ................................ ΑΗΔΙΑΣ.ΕΝΑΣ ΑΥΤΟΠΤΗΣ ΜΑΡΤΥΣ.

      Διαγραφή
  18. Ανώνυμος20/5/14 1:56 μ.μ.

    Οι πρακτικές της παράγκας του Κρυονερίου.Ανατροπή τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος20/5/14 8:12 μ.μ.

    Εγώ θέλω να σταθώ συγκεκριμένα σε μια Δημοτική Ενότητα: αυτή της Σταμάτας ή αλλιώς του "Γαλατικού χωριού", όπως εύστοχα κάποιοι το έχουν αποκαλέσει. Η οποία Σταμάτα όλο γκρινιάζει ότι ο Καλαφατέλης δεν έχει κάνει τίποτα για την περιοχή και έκπληκτος διαπίστωσα ότι η Ενωτική Πρωτοβουλία πήρε ποσοστό 43,81%. και αναρωτιόμουν πώς γίνεται; Η απορία μου λύθηκε χθες. Βρισκόμουν σε ένα κατάστημα υγιειονομικού ενδιαφέροντος στη Νέα Ερυθραία και πήρε το αυτί μου συζήτηση στο διπλανό τραπέζι. Από το λίγο που άκουσα, κατάλαβα ότι οι τύποι ήταν Σταματιώτες και μίλαγαν για αποτελέσματα των εκλογών. Και κατάλαβα ότι ναι μεν δε γούσταραν Καλαφατέλη, αλλά ψήφισαν Καλαφατέλη. Δεν άντεξα και μπήκα και εγώ στη συζήτηση με την παρέα μου. Για να μην τα πολυλογώ, αφού αναλύσαμε τα αποτελέσματα των εκλογών, δεν άντεξα και σας παραθέτω εν περιλήψει το διάλογο: "Αφού ρε παιδιά δεν τους γουστάρετε γιατί τους ψηφίσατε; Διότι αυτό μου δίνετε να καταλάβω". Και μου απαντάει ένας από την παρέα (να σημειώσω ότι η εν λόγω παρέα βρισκόταν στο ...κέφι και έδειχνε να έχει καταναλώσει ουκ ολίγη ποσότητα αλκοόλ): "Χαζοί είμαστε να μην ψηφίσουμε; Αφού μας τα έσκασε τα μπικικίνια ο "Πρόεδρας" για να ψηφίσουμε!". Τους λέω: "Τον ταβερνιάρη εννοείτε;". "Ε ποιον άλλον;". Επειδή, όμως, έχω μάθει να είμαι καχύποπτος, ρωτάω: "Για καθήστε ρε παιδιά! Η ψηφοφορία είναι μυστική. Άμα θέλατε δεν μπορούσατε και να τα αρπάξετε και να μην τους ψηφίσετε; Ποιος θα το καταλάβαινε;". Και μου δίνουν την εξής αποστομωτική απάντηση: "Ρε μεγάλε, ναι, δεν τους γουστάρουμε αλλά ο πρόεδρας ξέρει τα πάντα, λύνει και δένει, ό,τι χρειαστούμε θα μας ξελασπώσει"...

    Καπου εκεί αποχώρησα από τη συζήτηση διότι ένιωσα πως δεν είχα τίποτε άλλο να πω με τους συγκεκριμένους. Μου λύθηκε, λοιπόν, η απορία του 38,5% της Ενωτικής πρωτοβουλίας στο Δήμο Διονύσου παρά τα όργια που έχουν γίνει στο Δήμο, παρά τις λαμογιές που έχουν γίνει, παρά τα έργα που (δεν) έχουν γίνει, παρά το ότι ο τελευταίος που ασκεί εξουσία είναι ο Καλαφατέλης αλλά αυτοί που -ουσιαστικά- διοικούν είναι τα τελειωμένα τσιράκια της αυλής του και τα λαμόγια- οι τσάτσοι των προέδρων των Δημοτικών Κοινοτήτων. Και διαπίστωσα και το "επίπεδο" αυτών που τους εκλέγουν. Συνειδητοποιήσα πως ο Δήμος Διονύσου (και πολύ περισσότερο η Σταμάτα) αποτελεί μια μικρογραφία της Ελληνικής κοινωνίας που τόσα χρόνια έστελνε το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ στην εξουσία....

    Υ.Γ.: Μέσα σε αυτό το πολιτισμικό σοκ που υπέστην, θυμήθηκα και αυτό σχετικά με τη λίστα του ΣΔΟΕ πριν 1,5 χρόνο περίπου... Και κάπως συνέδεσα τα γεγονότα... Τα συμπεράσματα δικά σας...
    http://www.koutipandoras.gr/article/26843/epistoli-toy-g-kokkali-gia-lista-toy-sdoe

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/5/14 12:40 π.μ.

      Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος21/5/14 10:27 π.μ.

      Όταν κάποιος πετάει πολύ λάσπη στο τέλος γυρίζει πάνω του. Είναι κανόνας αυτός.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος21/5/14 11:03 μ.μ.

      Ο Καλαφατέλης σαν άτομο δεν μπορώ να πω ότι μου βγάζει κάτι το αρνητικό! Αυτούς που δεν αντέχω είναι τους αυλικούς του σαν και εσένα, και ακριβώς για αυτό δε θα αντέξω να με κυβερνάει αυτή η δημοτική αρχή για τα επόμενα 5 χρόνια...

      Διαγραφή
  20. Ανώνυμος20/5/14 8:35 μ.μ.

    youtube
    MEGA 27.08.09 KOINOTARXHS STAMATAS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος20/5/14 8:38 μ.μ.

    1. Πώς κατανέμονται οι έδρες:

    - Αρχίζοντας από το μικρότερο σε εκλογική δύναμη συνδυασμό, ο οποίος εξασφάλισε, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Άρθρο 32 του παρόντος, συμμετοχή στο δημοτικό συμβούλιο, ο αριθμός των έγκυρων ψηφοδελτίων του στο δήμο διαιρείται με τον αριθμό των εδρών που δικαιούται και το ακέραιο πηλίκο της διαίρεσης, προσαυξημένο κατά μία μονάδα, αποτελεί το εκλογικό μέτρο.
    - Ο αριθμός των έγκυρων ψηφοδελτίων του διαιρείται σε κάθε εκλογική περιφέρεια με το εκλογικό του μέτρο και ο συνδυασμός καταλαμβάνει τόσες έδρες όσο είναι το ακέραιο πηλίκο της διαίρεσης.
    - Εάν ο συνδυασμός εξακολουθεί να δικαιούται έδρες στο δημοτικό συμβούλιο, ο αριθμός τους συμπληρώνεται με τη διάθεση ανά μίας από κάθε εκλογική περιφέρεια, όπου διατηρεί το μεγαλύτερο, κατά φθίνουσα σειρά, αδιάθετο υπόλοιπο ψηφοδελτίων.

    2. Ποια έδρα καταλαμβάνουν οι επικεφαλής της αντιπολίτευσης

    Οι υποψήφιοι δήμαρχοι θεωρούνται πρώτοι επιτυχόντες σύμβουλοι των συνδυασμών τους.
    - Σε περίπτωση που ο συνδυασμός καταλαμβάνει έδρες σε περισσότερες εκλογικές περιφέρειες ο υποψήφιος δήμαρχος λαμβάνει την έδρα της εκλογικής περιφέρειας, όπου ο συνδυασμός έλαβε τις περισσότερες έδρες.
    - Σε περίπτωση ίσου αριθμού εδρών σε περισσότερες περιφέρειες, τότε λαμβάνει την έδρα της περιφέρειας στην οποία ο συνδυασμός έλαβε τις περισσότερες ψήφους.
    - Σε περίπτωση όπου σε περισσότερες περιφέρειες ο συνδυασμός έλαβε ίσο αριθμό ψήφων, γίνεται κλήρωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος20/5/14 8:47 μ.μ.

    Επομένως :

    ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ: 1 έδρα στον Άγιο Στέφανο (Σώκου)

    ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ: από 1 έδρα σε Άγιο Στέφανο (614 ψήφοι - πρώτη η Κοροβέση) και Άνοιξη (549 ψήφοι - πρώτος ο Σπηλιώτης). Άρα ο Ζυγούνας παίρνει την έδρα του Αγ.Στεφανου

    ΝΕΑ ΠΝΟΗ: 4 έδρες: 2 σε Αγιο Στέφανο (προηγούνται Αυγέρη, Μπερμπάντης, Κυριακού, Αρνή) και από 1 σε Άνοιξη (Λουκάτου, Καϊμενάκη) και Διόνυσο (Λίτσας). Άρα η πιο πιθανή σύνθεση : Μπιτάκος, Αυγέρη, Λουκάτου, Λίτσας.

    Για τους άλλους 2 οι έδρες παίζονται την Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/5/14 8:49 μ.μ.

      Με βάση τους σταυρούς από 5 περιοχές πλην Κρυονερίου και Δροσιας

      Διαγραφή
  23. Ανώνυμος20/5/14 10:33 μ.μ.

    Εχω την εντυπωση οτι τα παραπανω νουμερα, της Δημοκρατικης Ανατροπης, ειναι λανθασμενα. Φανταζομαι απο λαθος! 377 ο Σπηλιωτης, 214 η Κοροβεση, οντως χωρις Δροσια κ Κρυονερι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα νούμερα του πρώτου φίλου είναι μάλλον οι ψήφοι της παράταξης συνολικά σε Άγιο Στέφανο και ´Ανοιξη, βάσει των οποίων προκύπτει το ποιος θα δ´ωσει την έδρα στο Ζυγούνα. Τα δικά σου είναι όντως οι σταυροί των Κοροβέση και Σπηλιώτη.

      Διαγραφή
  24. Ανώνυμος20/5/14 11:18 μ.μ.

    Γράφουν ...λένε... ότι όσοι παραιτήθηκαν ,ανεξαρτοποιήθηκαν από την θέση του δημοτικού συμβούλου την προηγούμενη θητεία δεν βρήκαν ούτε την ψήφο τους .Εγώ είδα έναν δημοτικό σύμβουλο που παραιτήθηκε της θέσης του να ηγείται συνδυασμού και να καταλαμβάνει τέσσερις έδρες στο δημοτικό συμβούλιο ,έναν δημοτικό σύμβουλο που διεγράφει από την δημοτική αρχή να ηγείται συνδιασμού και να καταλαμβάνει δύο έδρες , είδα υποψήφιες δημοτικούς συμβούλους να φωτογραφίζονται σε κλουβιά και να τις ταίζουν μπανάνες και να εκλέγονται ,είδα χρήματα να πηγαίνουν από υποψήφιους τοπικούς συμβούλους σε ψηφοφόρους και επίσης να εκλέγονται ,είδα να πληρώνουν ανθρώπους για να μπουν εκλογικοί αντιπρόσωποι ,είδα καφέδες ,σάντουιτσ και χυμούς να έρχονται στα εκλογικά κέντρα προσφορά του δημάρχου ,ειδα σημαδεμένα ψηφοδέλτια ,είδα κατευθυνόμενη σταυροδοσία.Και εἶπον!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ... Άρον, άρον, σταύρωσον αυτούς ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/5/14 11:53 μ.μ.

      Αυτό ακριβώς είδα ότι τους σταύρωσαν!!!

      Διαγραφή
  26. Ανώνυμος21/5/14 3:17 π.μ.

    Θέλω να δω το Καλαφατέλη μετά της 26.05 με αυτα που εχει τάξει τι θα κάνει, έχουμε και λέμε για 6 έμισθες θέσεις έχει υποσχεθεί σε Κοντάκης, Παππάς, Σακελαρίου, Ισαρης, Τσιλιγκίρης, Ιωαννίδης, Λακαφώση, Αμπαρτζίδης, Κριεμάδης, Καρυστινός, μπορεί και Γιαρένης, Μήλα-ελευθεριάδη. Ζω για αυτές τις στιγμές. Ολα τα άλλα είναι για γέλια....
    Υ.Γ. Μην μου αναφέρει κανείς ότι έχει τόσα πολλά καλά στελέχη για να διαλέξει ως επιχείρημα, από τους παραπάνω μόνο 1-2 είναι για θέσεις όλοι οι άλλοι είναι της πλάκας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/5/14 10:30 π.μ.

      Χαχαχα. Πόση πλάκα έχετε τελικά. Παραδέχεστε ότι ο Καλαφατέλης θα είναι Δήμαρχος και σας προβληματίζει ποιοι θα είναι οι αντιδήμαρχοι!!! Απίστευτες στιγμές ζούμε πραγματικά.

      Διαγραφή
  27. Ανώνυμος21/5/14 10:21 π.μ.

    Μην ανησυχείς ,εφ΄όσον περάσει πρώτος στον β' γύρο ,ξέρει τι θα κάνει.Το έχει ήδη ξαναζήσει και εμείς μαζί του .Τα δύο πρώτα χρόνια θα τους κρατήσει χαλαρά και μετά θα αρχίσουν παραιτήσεις ,διαγραφές ,θα χάσει την πλειοψηφία στο δημοτικό συμβούλιο και θα βρει άλλους συμμάχους (έχει ήδη 4 σίγουρους ),θα υπάρξουν και μεταγραφές από τους Ανοιχτούς Ορίζοντες .Μη ξεχνάμε : Η επανάληψη είναι μητέρα της μάθησης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/5/14 9:26 μ.μ.

      Με όλα αυτά που διαβάζω αναρωτιέμαι μήπως είναι πολύ μάγκας τελικά και τον είχαμε υποτιμήσει; Τι να πω, τα έχω κι εγώ χαμένα. Θα πάρει λέει ο ένας από εδώ, θα πάρει από εκεί, θα πάρει από τους Ανοιχτούς Ορίζοντες. Ο Τζακ Νόρις είναι; Μάλλον έχει δίκιο ένας φίλος παραπάνω που λέει ότι ζούμε απίστευτες στιγμές και έρχονται κι άλλες.

      Διαγραφή
    2. Ούτε Τσακ Νόρις ούτε τίποτα έχουμε Δημοκρατία παίρνει ψήφους κόσμου.
      Τώρα το αν υπάρχει κόσμος που δέχεται να ξεφτιλίζεται και να πάρει σημαδεμένο ψηφοδέλτιο και να το ρίξει ή ακόμα χειρότερο άνθρωπος που παίρνει 20 άρικο για να ψηφίσει αυτός από μόνος του μετατρέπει τον εαυτό του από ψηφοφόρο σε ΣΥΝΕΝΟΧΟ. Όταν θα του πουν λοιπόν μαζί τα φάγαμε δεν θα πρέπει να τον πειράζει διότι θα είναι αλήθεια αυτός έφαγε το 20αρικο ή έφαγε τον εκβιαστή της ψήφου του και ο άλλος τα λεφτά όλων μας.
      Από εκεί και πέρα δεν μπορώ να δω πως κάποιος άνθρωπος από Δροσιά η Διόνυσο θα ψηφίσει την ομάδα του Κρυονερίου τι είδε στη περιοχή του όλο αυτό το διάστημα πέρα από εγκατάλειψη και κακοδιαχείριση. Μπορώ να δεχτώ πως τη πρώτη Κυριακή άντε και σταύρωσα ένα γνωστό ένα συγγενή για να βγει αλλά τώρα με τίποτα .
      Για Ροδόπολη Σταμάτα δεν ξέρω αλλά από ότι είδα μάλλον τους άρεσε

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος22/5/14 1:37 π.μ.

      Γιατι εδω στον Αγιο Στεφανο ειδαμε κανενα εργο; η εστω προοδο σε κατι; μονο Δροσια και Διονυσος εμειναν πισω δλδ;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος22/5/14 2:40 π.μ.

      Ακόμη και να είναι αλήθεια αυτά που γράφεις Darco, γιατί προσωπικά δεν τα πιστεύω και πάλι μάγκας είναι. Εγώ και η οικογένειά μου πάντως τώρα που δεν υπάρχει η υποχρέωση σε υποψήφιο σύμβουλο του Μπιτάκου, θα ψηφίσουμε Καλαφατέλη. Προσωπικά δεν θέλω να ψηφίσω Ζαμάνη και να με διοικήσει πάλι ο Πασιπουλαρίδης. Αρκετά τραβήξαμε τόσα χρόνια στη Δροσιά. Όσο για τις λακκούβες που θα βιαστείτε να μου γράψετε πιστεύω ότιυπάρχει η βούληση και σύντομα θα κλείσουν. Άλλωστε υπεύθυνος για τα σαμαράκια στους δρόμους είναι ο Πασιπουλαρίδης με τον Ζαμάνη. Ο Καλαφατέλης το μόνο λάθος που έκανε ήταν που δεν τα ξήλωσε να ησυχάσουμε.

      Διαγραφή
    5. Εχεις δίκιο αρκετά τραβηξαμε . Ηταν δύσκολο που τα παιδιά ΟΛΩΝ μας πήγαιναν στο παιδικό σταθμό. Ενω τώρα που οι παιδικοί σταθμοί είναι γεμάτοι με παιδιά αλλων περιοχών και εμείς με το πρόσχημα της δήθεν υψηλής φορολογικής δήλωσης τα έχουμε στο σπίτι μας αρέσει.
      Αυτό οου δεν καταλαβαίνω είναι αφού ο καλαφι είναι τόσο καλός γιατί φέρνουν τα παιδιά τους απο το Κρυονέρι στους παιδικούς σταθμούς που έκανε ο κακός Πασιπουλαριδης;;; Δεν έχουν στο Κρυονέρι σταθμούς για όλα τα παιδιά;;

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος22/5/14 1:16 μ.μ.

      Στο Κρυονέρι αν έχουν σωστή πληροφόρηση, τελείωνει από μέρα σε μέρα, ένας σύγχρονος παιδικός σταθμός τον οποίο είχε προγραμματίσει η πρώην τοπική κοινότητα, όταν πρόεδρος ήταν ο Καλαφατέλης. Δεν καταλαβαίνω όμως τι θες να πεις. Εσύ είσαι ευχαριστημένος από την διοίκηση Πασιπουλαρίδη και Ζαμάνη στη Δροσιά και την ανύπαρκτη συντήρηση σε όλα τα σχολεία μας με κυριότερο το Δημοτικό που το άφησε σε πλήρη εγκατάλειψη και τώρα τον ανακασκευάζει από την αρχή η σημερινή διοίκηση;

      Διαγραφή
  28. Ανώνυμος21/5/14 9:40 μ.μ.

    Έχετε κανένα νέο για σταυρούς δημοτικών και περιφερειακών συμβούλων στο δήμο μας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος22/5/14 5:17 π.μ.

    Κάποιοι που το παίζουν δήθεν Δροσιώτες, επιμένουν να ονομάζουν μάγκα τον Καλαφατέλη που κάνει ότι μπορεί για να ξανακερδίσει ενώ ο Ζαμάνης είναι το υποχείριο του κακού Πάσι, που δεν τον αντέχουν πια. Ας ξέρουν ότι όσοι έχουν πρόβλημα με τον τρόπο διοίκησης του Πάσι τόσα χρόνια δεν έχουν σαν πρότυπο ούτε τον Τσακίρη Νόρις ούτε τις μαγκιές του απατεώνα Καλάφι. αυτά είναι λόγια των σκουληκιών του που έρπνται.

    Αλλά ένα έχω να πω δημόσια σε όσους ονειρεύονται ότι θα ξανακάνουν νοθεία τη Κυριακή που έρχεται. ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΆ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗ ΧΑΡΙΣΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΝΈΝΑ ΚΑΘΙΚΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΙΆΣΟΥΜΕ ΝΑ ΒΓΆΖΕΙ ΦΑΚΕΛΆΚΙ ΈΞΩ. ΕΠΙΤΟΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΜΠΑΓΛΑΡΩΣΕΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΊΑ ΚΙ ΑΥΤΌΝ ΚΑΙ ΤΟ ΆΛΛΟ ΤΟ ΣΚΟΥΛΙΚΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΕΡΙΜΈΝΕΙ ΑΠ´ ΈΞΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΛΗΡΏΣΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/5/14 1:24 μ.μ.

      Δεν ξέρω για ποιο πράγμα μιλάς. Όμως για τον χαρακτηρισμό στον επιστρέφω. Ζω στη Δροσιά εδώ και 21 χρόνια αλλά δεν ανήκω στον παραταξιακό στρατό κανενός και ούτε θα μπω ποτέ. Μάλλον εσύ είσαι στου Πασιπουλαρίδη και δεν αντέχεις κάποιες αλήθειες. Ψήφισε το πρωτοπαλίκαρό του λοιπόν να υπογράφετε μαζί τις προμήθειες στο ρεβεγιόν της πρωτοχρονιάς και σταμάτησε τους χαρακτηρισμούς και τις γραφικότητες.

      Διαγραφή
  30. Ανώνυμος22/5/14 8:41 π.μ.

    Δηλαδή Ανώνυμε 22/5/14 2:40 π.μ. μας λες ότι έχουμε συμβούλους εκλεγμένους από την Νέα Πνοή επειδή είχες υποχρέωση σε υποψήφιο του Μπιτάκου??? Εξαιρετικό το μέτρο επιλογής σου!!!
    Darco Kovacevics θα συμφωνήσω μαζί σου!!!
    Πριν πάμε την Κυριακή στην κάλπη απλά ας ρίξουμε μια ματιά στο ποιοί σύμβουλοι εκλέγονται σε περίπτωση που η μία ή άλλη παράταξη βγει πρώτη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος22/5/14 12:04 μ.μ.

    Δηλαδή φίλε των 22/5/14 5:17 π.μ. η μοναδική νοθεία που παίχτηκε στα εκλογικά ήταν αυτή που ακούστηκε??? Για ψάξε λίγο το θεματάκι... Από ότι μαθαίνω πάντως σύμβουλοι από όλες τις παρατάξεις και κυρίως του καλάφι ψάχνουν να βρουν ακόμη και τους προσωπικούς τους σταυρούς... Άλλη μιά φορά έγινε της %$^%$ από νοθεία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος22/5/14 12:07 μ.μ.

    ΓΙΑΤΙ ΖΑΜΑΝΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΛΑΦΑΤΕΛΗ
    Φίλες και Φίλοι.
    Σε τρεις μέρες εμείς οι πολίτες του Δήμου Διονύσου έχουμε την δυνατότητα να επιλέξουμε την Δημοτική Αρχή που θα μας εκπροσωπήσει και θα διοικήσει τον Δήμο για τα επόμενα 5 χρόνια.
    Την προηγούμενη Κυριακή ψηφίσαμε πολλοί από εμάς με γνώμονα την σταυροδότηση γνωστών ,φίλων, από υποχρέωση ή και από ιδεολογική ταύτιση με έναν από τους 5 συνδυασμούς που κατέβηκαν για τον Δήμο.
    Αυτήν την Κυριακή πρέπει να επιλέξουμε ποιον από τους δυο που απέμειναν θα μας εκφράσει καλύτερα για τα 5 επόμενα χρόνια. Ποιος είναι ο ικανότερος.
    Και ποιος λοιπόν είναι ικανότερος από τους δυο.
    Ο κ. Καλαφατέλης είναι ήδη 16 χρόνια πρόεδρος Κρυονερίου και Δήμαρχος Διονύσου δηλ. πλέον έχει κάνει επάγγελμα την πολιτική και πιθανόν το όραμα του για έναν σύγχρονο Δήμο να έχει ολοκληρωθεί. Αν δεν σε έχουν ενοχλήσει τα προεκλογικά έργα ,η προσπάθεια προσεταιρισμού έργων της Περιφέρειας ως δικών του έργων , αν δεν σε έχει ενοχλήσει η πόλη κουρελού που έφτιαξε με την αφισοκόλληση που έκανε , αν δεν σε ενοχλεί η απραξία που είχαμε στο Δήμο τα τελευταία 3,5 χρόνια , αν δεν σε έχουν ενοχλήσει οι καταγγελίες της αντιπολίτευσης για τον τρόπο που χειρίστηκε ή προσπάθησε να χειριστεί διάφορα έργα και προμήθειες , αν δεν σε ενοχλεί ότι η προηγούμενη δημοτική του ομάδα του διαλύθηκε στα εξόν συνετέθη , αν δεν σε ενοχλεί ότι δεν κατασκεύασε ούτε μια καινούργια σχολική αίθουσα ,ότι δεν αξιοποίησε έτοιμες κοινωνικές δομές και τις άφησε να ρημάζουν όπως το Γηροκομείο Δροσιάς και τον Παιδικό σταθμό στο Διονύσου. Αν τέλος δεν σε ενοχλούν οι καταγγελίες ότι ο Δήμος διοικείται από μια μικρή εξωθεσμική ομάδα πέριξ του Δημάρχου που προσπαθεί να επηρεάσει Δημότες και Δημοτικούς Συμβούλους με κάθε τρόπο για όφελος μόνο του Δημάρχου άραγε. Αν λοιπόν τίποτα από αυτά και άλλα τόσα που δεν χωρούν σε μια καταχώρηση , δεν σε ενοχλεί τότε έχεις Δήμαρχο τον κ. Καλαφατέλη.
    Αν όμως κάποιο από όλα αυτά σε ενοχλεί μην κάθεσαι απαθής μίλησε και εσύ στους γνωστούς και τους φίλους σου ότι υπάρχει άλλη λύση
    Ο Διονύσης Ζαμάνης είναι ένας νέος άνθρωπος , επιστήμονας με όραμα για τον Δήμο με εμπειρία στην τοπική αυτοδιοίκηση και ικανή Δημοτική ομάδα , έτοιμος να δουλέψει για τον Δήμο και τον Δημότη αξιοποιώντας όλο το νέο Δημοτικό Συμβούλιο και αξιοποιώντας κάθε πρωτοπόρα ιδέα και σχέδιο από όπου και αν προέρχεται
    Στις 25 Μαΐου έχουμε την λύση , έχουμε τον άνθρωπο , αλλάζουμε τον Δήμο .
    Ψηφίζουμε Διονύση Ζαμάνη για μια σύγχρονη και ανθρώπινη πόλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/5/14 2:11 μ.μ.

      Συμπέρασμα: Δεν ψηφίζουμε τον νέο αλλά έμπειρο πολιτικό Καλαφατέλη αλλά τον νέο και επιστήμονα λογιστή Ζαμάνη. Και μετά τις εκλογές θα έχουμε λογιστικό υπόλοιπο και θα είμαστε όλοι χαρούμενοι. Τώρα όσο για την ικανή δημοτική ομάδα του Ζαμάνη, από που να την πιάσεις... Από τη Στέλλα Μαγγίνα, τον Αβραάμ Πασιπουλαρίδη ή Χρήστο Ποτίδη. Μιλάμε για φοβερή ομάδα. Για ελάτε στα συγκαλά σας.

      Διαγραφή
  33. Ανώνυμος22/5/14 2:20 μ.μ.

    12:07, προσυπογράφουμε.
    Τα ίδια ακριβώς θα προσυπογράφαμε, αν είχαμε να διαλέξουμε ανάμεσα
    σε Μπιτάκο-Καλαφατέλη ή Ζυγούνα-Καλαφατέλη.
    Το αίτημα είναι να αλλάξουμε σελίδα για το μέλλον της πόλης
    και όχι να ψηφίσουμε για το μέλλον του κ. Καλαφατέλη....

    Ομάδα πολιτών από το 62% του πρώτου γύρου, που στηρίξαμε διάφορες παρατάξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος22/5/14 3:18 μ.μ.

    Φίλε 2.11 μμ

    Δεν ψηφίζουμε τον "έμπειρο πολιτικό Καλαφατέλη" γιατί πολύ απλά ξέρουμε τι κουμάσι είναι !!!

    Πάρτε χαμπάρι ότι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος22/5/14 3:21 μ.μ.

    Πάρτε χαμπάρι ότι πολύς κόσμος προτιμάει έναν ήπιο Ζαμανη από ένα μούτρο που ξέρει καλά τι καπνμό φουμάρει και γι αυτό τη Κυριακή τα πράγματα θάρθουνε τα πάνω κάτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος22/5/14 3:23 μ.μ.

    Έμπειρος πολιτικός ο Καλαφατέλης;
    Μα κι οι Τσοχατζόπουλος-Παπαγεωργόπουλος (δήμαρχος Θεσσαλονίκης) έμπειροι ήσαν. Αλλά σε τί;
    Δεν ψηφίζουμε για το μέλλον του Καλαφατέλη (φτάνουν 16 χρόνια) αλλά για το μέλλον του Διονύσου, που τον κατάντησε δήμο της λακκούβας!

    Όποιος είναι ευχαριστημένος από το κατάντημα π.χ. του Αγ΄. Στεφάνου αυτά τα 3,5 χρόνια μπορεί να τον σταυρώσει άνετα την Κυριακή και να τον κουβαλήσει στην πλάτη του άλλα 5 χρόνια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος22/5/14 3:26 μ.μ.

    Ας παραδεχτούμε τη υπεροχή Καλαφατέλη την 1η Κυριακή στη διακίνηση φακέλων (με σφραγίδα και υπογραφή) έξω από εκλογικά τμήματα -η γνωστή μας αλυσίδα.
    Μην σας ξαναπιάσει στον ύπνο και τώρα πάλι.
    Καταγγελία κατευθείαν, ένσταση και αυτόφωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος22/5/14 8:03 μ.μ.

    Σας πειράζει το κατάντημα του Αγ.Στεφάνου τα τελευταία 3,5 χρόνια κι ΟΧΙ το κατάντημα τα τελευταία 20 χρόνια???? Κανείς δεν εχει ασχοληθεί με αυτή την πόλη 20+ χρόνια τώρα.
    Ήπιος Ζαμάνης...???? Κι ο Πασιπ... ΗΠΙΟΣ και αυτός??? Γιατί όλοι γνωρίζουν ποιός κάνει κουμάντο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος22/5/14 8:04 μ.μ.

    ΄Το σημαδεμένο φακελάκι είναι καραμπινάτη νοθεία. Αυτό όμως επι της ουσίας έχει να κάνει με το ποσοστό του άχρηστου καλαφατέλη που εκτός από την υποστήριξη κολητών και παραγόντων (καταπατητές, λαμόγια, παριζιάνοι, 20ευρα, μοίρασμα κρεάτων κλπ) δεν είχε να επιδείξει τίποτα άλλο. Όμως η σφαλιάρα στα 2 Ζ, όπως και στη Σώκου,είναι πολύ μεγάλη όπως βέβαια και η σφαλιάρα και το τέλος της ομάδας Βοριά. Πήραν στο λαιμό τους ένα νέο άνθρωπο, μάλλον τον καλύτερο από τους υποψήφιους, που αν είχε απαλλαγεί από αυτούς θα πήγαινε πολύ καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος23/5/14 12:09 π.μ.

    Είμαστε η συντριπτική πλειοψηφία- τι 62% που θέλουμε να πάει μπροστά η πόλη. Κι αυτό μας ενώνει την Κυριακή, ανεξάρτητα από δευτερεύουσες διαφορές.
    Να ανασάνει ο Διόνυσος, να ενδιαφερθεί κάποιος για την καθημερινότητα μας, η εντιμότητα να κυριαρχήσει στο δήμο, η αξιοκρατία να ξαναγυρίσει.
    Γι΄ αυτό παραμερίζουμε τις διαφορές μας για να κλείσουμε μαζί αυτή τη θλιβερή παρένθεση Καλαφατέλη και να πνεύσει Νέα Πνοή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος23/5/14 12:18 π.μ.

    Εσείς έχετε μείνει ακόμη στην περασμένη Κυριακή, ψαρεύοντας σε θολά νερά.
    Εμείς είμαστε στην επόμενη ημέρα. Και ξεπερνάμε τους διαχωρισμούς της 1ης Κυριακής. Και η Σώκου και ο Μπιτάκος και ο Ζαμάνης και ο Ζυγούνας μπορούν να προσφέρουν ουσιαστικά πράγματα σε μια νέα διοίκηση του δήμου, μετά την ανατροπή της επόμενης Κυριακής. Κανένας δεν περισσεύει κι όλοι μπορούν να βάλουν το λιθαράκι τους.
    Αυτό φοβάται ο Καλαφατέλης, που έχει ελάχιστες εφεδρείες για τον 2ο γύρο. Στις ολομέλειες και των 4 άλλων παρατάξεων, η διάθεση να φύγει το σημερινό σύστημα εξουσίας είναι κυρίαρχη.
    Και αυτό αποτυπώνεται καλύτερα στην επισήμανση του Μπιτάκου στην κεντρική του ομιλία: "Είμαι ο τελευταίος που θα συνεργαστεί με τον Καλαφατέλη".
    Το μήνυμα είναι σαφές και μας ενώνει όλους την επόμενη Κυριακή.
    Μαζικά στην κάλπη να διώξουμε το φαύλο καθεστώς και ν΄ ανασάνει η πόλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Εγώ δεν έχω να πω πολλά Ζαμανη ψήφισμα τη πρωτη Κυριακή αυτό θα κάνω και τώρα το οποίο είμαι βέβαιος πως είναι μονόδρομος για τον Κάτοικο της Δροσιας και του Διονύσου
    Θέλω να προτρεψω όμως τους συμπολίτες μας που ψήφισαν Ζυγού να να διαβάσουν το λογο του Νικητοπουλου (υποψηφίου της Δούρου σήμερα) όταν παραιτήθηκε απο τη παράταξη Καλαφατελη καταγγέλλοντας την αδιαφάνεια και τη πολιτική των κολλητων
    Το ίδιο προτρεπω και τους συμπολίτες που ψήφισαν Μπιτακο να αναζητήσουν τους αντίστοιχους λόγους παραίτησης Σπηλιωτη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή