.

ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΗΓΗΘΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣΤΕ MOZZILA FIREFOX

Πέμπτη, 9 Οκτωβρίου 2014

Ορίζοντες vs. Χελώνα


Αυτή τη φορά δεν θα κουράσω με πολλές αναλύσεις. Θα μοιραστώ μαζί σας μερικές διαπιστώσεις, που προκύπτουν διά γυμνού οφθαλμού από την έως τώρα πορεία της νέας δημοτικής αρχής.

Μέρα με τη μέρα, η παράταξη των ‘Ανοιχτών Οριζόντων’ μετατρέπεται σε ‘Παράταξη (σχηματισμό) Χελώνας’. Γίνεται όλο και πιο κλειστή, φοβική, αργοκίνητη. Κι όταν αισθάνεται απειλή, κλείνεται στο καβούκι της.

Πολλά στελέχη της δημοτικής αρχής δείχνουν να έχουν ξεχάσει το 28% που πήραν στις εκλογές και να το μπερδεύουν με το 52% που τους ψήφισε για να φύγει ο Καλαφατέλης. Κι αρχίζουν ν’ αναπτύσσουν φαντασιώσεις για τη διοικητική τους επάρκεια και αμνήμονες ερμηνείες των προεκλογικών τους δεσμεύσεων.

Πολλοί συνεργάτες του δημάρχου τυγχάνουν ήδη ευρύτατης αμφισβήτησης, ένθεν κακείθεν, που είναι άλλοτε βάσιμη κι άλλοτε υποβολιμαία. Οι περισσότεροι την εκλαμβάνουν σαν απειλή και φοβούνται περισσότερο.

Ο ίδιος ο δήμαρχος βλέπει (;) το πολιτικό του κεφάλαιο να εξανεμίζεται, πριν καλά καλά κλείσει τα σαράντα (μερόνυχτα) στην εξουσία. Συχνά πυκνά χρησιμοποιεί τη φράση ‘απόφαση δημάρχου’, προσπαθώντας να ξεφεύγει απ’ τα δύσκολα. Κι όταν ζοριστεί στο συμβούλιο, προσπαθεί ν’ ανταποδώσει στον Καλαφατελη τον αυταρχισμό, τα τελεσίγραφα και την μαγκιά 3,5 χρόνων. Πράγμα αδύνατο, γιατί πώς να μιμηθείς κάτι original, ιδίως άμα δεν είσαι έτσι; Άσε που αυτό ακριβώς το στυλ μαυρίσαμε στις εκλογές.

Στο ‘εύφορο’ έδαφος του δημαρχοκεντρισμού, αναπτύσσονται δυο φαινόμενα. Το πρώτο είναι ο φραξιονισμός: ομάδες κι ομαδούλες συμβούλων και μεμονωμένοι παράγοντες πιέζουν τον  δήμαρχο για το κάτι τις τους κι εκείνος προσπαθεί να λύσει μόνος του τα δύσκολα ‘σταυρόλεξα’ – και συνήθως κάνει τα πράγματα χειρότερα. Το δεύτερο είναι τα καπετανάτα: οι περισσότεροι απ’ όσους έχουν αναλάβει θέση ευθύνης φτιάχνουν την δική τους μικρή (και κλειστή) αυλή, με τους δικούς τους ‘έμπιστους’, που πολύ σπανίως είναι και ικανοί και κατάλληλοι. Και κανένας δεν δέχεται υποδείξεις απ’ τον άλλον, ούτε κάνει. Τα αποτελέσματα αυτών των δύο φαινομένων θα είναι σύντομα ορατά και καταστροφικά.

Κι οι φέροντες την τελική ευθύνη δημοτικοί σύμβουλοι ποιούν τη νήσσα απέναντι στο πρόβλημα. Τι κι αν δεν λειτουργεί (ουσιαστικά) η δημοτική ομάδα και δεν συζητούν τις διαφορές τους; (ούτε λόγος φυσικά για την παράταξη...) Αυτό που δεν καταλαβαίνουν είναι ότι οι συλλογικές (και συναινετικές) διαδικασίες δεν είναι ‘πολυτέλειες’, αλλά ‘εφευρέθηκαν’ για τη βελτίωση του τελικού αποτελέσματος - κι όποιος δεν τις υιοθετεί βγαίνει πάντα χαμένος. Αρκεί που έχουν ένα τομέα ευθύνης – κι ένα αξίωμα - όλο δικό τους για να ‘προσφέρουν ανενόχλητοι’. Λες και οι απόψεις κι η κριτική των άλλων συνιστά θορυβώδη ενόχληση προς περιορισμό… Όπως ακριβώς σκεφτόντουσαν κι έκαναν και οι προκάτοχοί τους της Ενωτικής Πρωτοβουλίας.

Όχι πως η αντιπολίτευση είναι διαφορετικής νοοτροπίας και πρακτικής – παρά τις μεγαλοστομίες τους, τα ίδια σκ… είναι δυστυχώς. Απλώς την αφήνω γι άλλη φορά. Δεν εξαρτόμαστε δα και τόσο απ’ τα δικά τους λάθη αυτή την ώρα.

Κι αν κάποιους αδικώ με τις διαπιστώσεις μου αυτές, να μη με συγχωρέσουν. Να προσπαθήσουν να γίνουν καλύτεροι και ν’ αποδείξουν ότι έχω άδικο. Αλλά ούτε κι εμείς να τους συγχωρέσουμε. Γιατί τα πράγματα θα μείνουν έτσι χάλια για πέντε ακόμα χρόνια…

ΥΓ. Τελευταία, αλλά καθόλου ασήμαντη, μια πράξη που φωτίζει τη μουντή αφασία: η παραίτηση της (υποψήφιας) Προέδρου της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής. Διαβάστε το κείμενο της Λiλης Θεοδώρου και σκεφτείτε μήπως θα θέλαμε έναν τέτοιο δήμαρχο.
Ευχαριστώ τον Δήμαρχο και τη δημοτική ομάδα των Ανοιχτών Οριζόντων για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν προτείνοντάς με για τη θέση της Προέδρου της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής. Θα πρέπει να υπογραμμίσω ότι πρόκειται για μια θέση εξαιρετικής ευθύνης μέσω της οποίας ο ενεργός και ευαίσθητος πολίτης μπορεί να προσφέρει κάτι πολύ περισσότερο από την απλή διαχείριση πόρων και κονδυλίων. Είναι αλήθεια ότι στη σκέψη μου αυτή ακριβώς η προτεραιότητα είχε κυριαρχήσει καθώς και η πεποίθησή μου ότι θα ήταν εφικτή η συνεργασία με τα υπόλοιπα μέλη της Σχολικής Επιτροπής.
Από την άλλη μεριά υπήρξαν και συνεχίζουν να υφίστανται κάποια ζητήματα που παραμένουν για μένα ιδιαίτερα σημαντικά, τόσο όσο να μη μου επιτρέπουν αυτή τη στιγμή την αποδοχή της τιμητικής αυτής πρότασης.
α. Είναι αλήθεια ότι είχαμε δεσμευθεί προεκλογικά ότι θα κινηθούμε με εξωστρέφεια και ότι θα απευθυνθούμε στον ενεργό πολίτη ακόμα κι αν δεν είναι ενταγμένος και δεν υποδεικνύεται από παράταξη.
β. Είχα θέσει ως μοναδική προϋπόθεση για τη συμμετοχή μου στη Σχολική Επιτροπή το δικαίωμα να έχω λόγο ή τουλάχιστον να γνωρίζω εκ των προτέρων τις άλλες προτάσεις για την κάλυψη των θέσεων τακτικών και αναπληρωματικών μελών, κάτι που στην πράξη δεν έγινε.
γ. Τέλος , θεωρώ ότι ήταν εσφαλμένος ο τρόπος εισαγωγής του θέματος στο ΔΣ στη χθεσινή συνεδρίαση με όλα τα αρνητικά αποτελέσματα, που είναι γνωστά στον καθένα και στην καθεμία από εμάς.

73 σχόλια:

  1. Ανώνυμος10/10/14 12:12 π.μ.

    Καλά τα λες δ.τσα και προσυπογράφω. Αναρωτιέμαι όμως διαβάζοντας το κείμενο της Λίλης Θεοδώρου που το λέει ξεκάθαρα ότι έφαγε άδειασμα από τον Ζαμάνη ή καλύτερα από αυτούς που τον επηρρεάζουν (άρχοντας των δαχτυλιδιών είναι γαρ) και δεν σηκώνεται να φύγει. Πιστεύει αλήθεια ότι η κατάσταση στη συνέχεια θα βελτιωθεί; Και καπελωμένη από άσχετους θα είναι και δεν θα μπορεί να δουλέψει όπως εκείνη επιθυμεί. Δεν ξέρω πραγματικά αν θα ήθελα ένα τέτοιο πρόσωπο για δήμαρχο, όπως λες, που άλλα συμφωνεί και άλλα δέχεται στο τέλος μόνο και μόνο για να μην χάσει την καρέκλα του. Νομίζω ότι είναι η άλλη όψη του ίδιου νομίσματος που μπορεί να αποδειχτεί και πιο επικίνδυνη για τον Δήμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος10/10/14 12:15 π.μ.

    Εάν παραιτήθηκε από την συγκεκριμένη θέση μπράβο της. Έστειλα το προηγούμενο κείμενο γιατί νόμιζα ότι τελικά αποδέχεται την θέση του προέδρου και απλώς 'γκρινιάζει'. Βλέπεις τους καλούς η διοίκηση Ζαμάνη δεν μπορεί να τους αξιοποιήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ένας αναγνώστης διαμαρτυρήθηκε γιατί τις τελευταίες μέρες είδε 3 σχόλιά του είτε να μην δημοσιεύονται, είτε να αφαιρούνται απ΄αυτά τα ονόματα που περιείχαν. Αυτό έγινε γιατί,, ενώ το σχόλιό του ήταν ανώνυμο, περιείχε
    ονομαστικές καταγγελίες (για στελέχη της προηγούμενης διοίκησης) κατάχρησης δημόσιου χρήματος.

    Όπως έχω ξαναπεί, όποιος επιθυμεί να καταγγείλει παράνομες ή καταχρηστικές πράξεις επωνύμων, μπορεί να το κάνει με δύο τρόπους:
    - είτε επωνύμως και τεκμηριωμένα εδώ, οποτε να υπάρξει δημοσιότητα
    -είτε ανωνύμως στην εισαγγελία, για να το ψάξει περαιτέρω.

    Αυτά και τα ξαναλέμε.

    Δ/Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. (και για να μην μείνει καμιά αμφιβολία, παραθέτω το τελευταίο μέιλ)

      αυτο το πραγμα να μπαινεις στην νεα πνοη για να δεις τα δικα της μελη στο θεσπις και εστια και μετα να μπανεις στην δημοκρατικη για να βλεπεις τα δικα τους και γενικα καθε παραταξη να εχει ανεβασει τα δικα της μελοι εμας τους απλους δημοτες.
      επισης θα κανω και εγω μια παρατηρηση οταν χρησιμοποιω ονοματα για να κανω μια καταγγελια η οποια ευσταθει και παιζουν τριΑ ΟΝΟΜΑΤΑ (........... ............. .............) και αυτα κοβονται και δεν βγαινουν στην σελιδα θα ηθελα να μου πειτε κυριε διονυσοσκουφιτσα 2 πραγματα....γιατι το ονομα του καλαφατελη κοντακη μηλα παιζουν σε ολες τις ανακοινωσεις και οταν επικαλουμαι εγω αυτα τα τρια ονοματα οπου αν ασχοληθουν οι αρχες και οι υποψηφιοι δημαρχοι οπως ο κυριος λουκατος και δεν το λεω με καμια ειρωνια θα βγουν δημαρχοι χωρις να ασχολουνται πισω απο ανακοινωσεις....
      οπου σετικες αποδειξεις υπαρχουν στο διαυγεια...αρκει να πληκτρολογησει κανεις τις αποφασεις απο 1 /9 μεχρι και σημερα και εκει θα δει οτι υπαρχουν σημεια και τερατα.....[στο σημείο αυτό αναφέρει ατεκμηρίωτα υπονοούμενα και σχεδόν ασυνάρτητα πράγματα]
      .....μα λυπαμαι που οσοι ασχολειστε εω μεσα κοιτατε να πιασετε μια καρεκλα χωρις να ντρεπεστε να το δειχνετε.....ας με διαψευσει ενας για οσα γραφω και θα σταλουν ολες οι αποφασεις απο το διαυγεια οπου θελησει.......μα εσεις κοιτατε να φατε και να πιειτε στην υγεια του κορο ιδου.....κυρια α........... για να μην μπειτε σε αυτη την ομαδα γιατι ο ηλιθιος ο πανηλιθιος η κουτοπονηρη σε καποιον θα τα ριξουν ολα....απλα πριν μπειτε αναψτε το φως....
      ευχομαι ολο αυτο να παιξει στο site χωρις λογοκρισια γιατι εδω μεσα ειναι να τα λεμε ολα με το ονομα τους και κανεις να μην μασαει τα λογια του.....
      ευχαριστω.


      (Αγαπητέ αναγνώστη,προφανώς μπερδεύεις την πολιτική κριτική με τις οικονομικές καταγγελίες. - Δ/Σ)

      Διαγραφή
  4. Αγαπητέ αναγνώστη 12.12

    Οι λόγοι που δίνω έμφαση στην επιστολή παραίτησης της Λ.Θ. είναι δύο. Πρώτον γιατί δεν διστάζει να πάρει θέση μπροστά σε κάτι με το οποίο διαφωνεί. Δεύτερον γιατί συνδέει την παρούσα θέση της με τις διακηρυγμένες πριν μερικούς μήνες.Έτσι αποδεικνύει την συνέπεια λόγων και πράξεων που την διακρίνει και την οποία δεν θυσιάζει για οποιοδήποτε οφίκιο.

    Προτείνω δε στον δήμαρχο να στοχαστεί πάνω σ΄αυτό το μάθημα (που είχε την τύχη να λάβει νωρίς νωρίς) για τη δική του στάση.

    Του προτείνω επίσης να μην προσπαθήσει να επαναφέρει την Λ.Θ. στη θέση της Προέδρου της Α'βάθμιας Σχολικής Επιτροπής, γιατί έχει ήδη αποδείξει ότι κάνει για πιο δύσκολες αποστολες. Το ίδιο άξιοι-ες μπορεί να είναι κι άλλοι-ες υποψήφιοι που δεν εξελέγησαν.

    Στη θέση του, θα της έδινα αυξημένες αρμοδιότητες και θα την έκανα προσωρινή γραμματέα της δημοτικής παράταξης, με καθήκον να την "νεκραναστήσει" και να την θέσει σε πλήρη λειτουργία μέχρι το τέλος του έτους. Μπας και σωθεί η κατάσταση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος10/10/14 6:55 π.μ.

    Παρεπιπτόντως, το site των Ανοιχτών Οριζόντων έκλεισε ΟΡΙΣΤΙΚΑ για τα μέλη του και το φιλοθεάμον κοινόν !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/10/14 6:57 μ.μ.

      Της Α.Δ.Κ όμως στέκει εκεί... αγέρωχο!

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος10/10/14 7:11 π.μ.

    Η Παράταξη "Νέα Πνοή" έδωσε στη δημοσιότητα τα μέλη της που θα πλαισιώσουν τον "ΘΕΣΠΙ", την "ΕΣΤΙΑ" και το "ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟ" (κατόπιν της από 8/10/14 Απόφασης του Δ.Σ. του Δήμου).
    Η Δημοτική Αρχή στην Ιστοσελίδα του Δήμου, στις στήλες "Ανακοινώσεις", "Δελτία Τύπου","ΘΕΣΠΙΣ" και "ΕΣΤΙΑ", ουδεμία ενημέρωση έχει κάνει ακόμα για τους Προέδρους και τα νέα μέλη των Επιτροπών.
    Ανήκει και αυτό στη νοοτροπία της Δημοτικής Αρχής : "Προχωρώ με βήμα χελώνας" ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/10/14 7:33 π.μ.

      οι τύποι παραείναι γραφικοί , δεν κοιτάνε τη καμπούρα τους που ανακοίνωσαν στα μέλη τους ότι έχουν εκλογές λίγες ώρες νωρίτερα !!!!......

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος10/10/14 8:10 π.μ.

      Αρα, η γνώμη σου είναι, να ακολουθήσει και η Δημοτική Αρχή την γραφικότητα της Νέας Πνοής ;

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος10/10/14 7:13 π.μ.

    Δυστυχώς οι παρατηρήσεις και επισημάνσεις είναι σωστές! Και επίσης δυστυχώς δεν θεωρώ ότι θα αλλάξει η κατάσταση στη συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος10/10/14 11:19 π.μ.

    Η Λίλη δεν είναι αυτή που είχε παραπονεθεί κιόλας οτι την έβαλαν υποψήφια δημ σύμβουλο χωρίς τη θέλησηή της; μετα οταν βγήκε ο Ζαμανης μούγκα! Τώρα μάλλον δεν της άρεσε η θέση!Άν της βρεί καμία καλύτερη πάλι μούγκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/10/14 11:41 π.μ.

      Η αλήθεια απ´ ότι είχα μάθει τότε είναι λίγο διαφορετική.
      Η Λιλυ συμμετείχε εξ αρχής στους Ανοικτούς Ορίζοντες και είχε δουλέψει πάνω στο πρόγραμμά τους. Το θέμα προέκυψε όταν ο Ζαμάνης έκανε "ειδικές συμφωνίες" για την μετγραφή δύο στελεχών του Καλαφατέλη στη περιοχή για να πάρει τους ψήφους των σογιών τους. Ότανη ΛΘ τα στήλωσε, ο Ζαμάνης έπεσε μαζί με άλλους να την μεταπείσουν όπως και έγινε προς χάρη της παράταξης. Δεύτερη φορά όμως δεν του το χάρισε...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος10/10/14 3:36 μ.μ.

      Επειδή γνωρίζω το θέμα ακριβώς έτσι είναι το λάθος του Ζαμάνη είναι ότι έπαιρνε την εκ μεταγραφής κυρία και πήγαινε απο σπίτι σε σπίτι ε αυτά δεν τα άντεξε ηΛ.Θ. Τα γραμμάτια βλέπεται προηγούνται.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος10/10/14 3:37 μ.μ.

      Επειδή γνωρίζω το θέμα ακριβώς έτσι είναι το λάθος του Ζαμάνη είναι ότι έπαιρνε την εκ μεταγραφής κυρία και πήγαινε απο σπίτι σε σπίτι ε αυτά δεν τα άντεξε ηΛ.Θ. Τα γραμμάτια βλέπεται προηγούνται.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος10/10/14 3:40 μ.μ.

      Μπροστά ήσουν και τα γνωρίζεις όλα αυτά? Εγώ πάντως που ήμουν στις συζητήσεις δεν άκουσα κάτι τέτοιο. Είσαι ψεύτης και επικίνδυνος φίλε....

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος10/10/14 12:15 μ.μ.

    από όσο ξέρω, η Θεοδώρου δε ζήτησε ανταλλάγματα για τη συμμετοχή της στο ψηφοδέλτιο των Ανοιχτών Οριζόντων , άλλη ήταν που την τελευταία μέρα πριν κλείσουν οι συνδυασμοί έθεσε ως όρο για να υπογράψει έμμισθη θέση σε περίπτωση νίκης του συνδυασμού - και το γραμμάτιο ξεπληρώθηκε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος10/10/14 1:14 μ.μ.

    Ζήτησε και παραζήτησε, όπως σωστά επισημαίνει ο 11:41.
    Να τα λέμε κι αυτά.
    Και με την ευκαιρία: γιατί μετά την 2η συνεδρίαση του ΔΣ τέτοια μούγκα από όλες τις παρατάξεις (που πήραν τις καρεκλίτσες τους κανονικά) αλλά και από το σύνολο χωρίς εξαίρεση των τοπικών ηλεκτρονικών ΜΜΕ;
    Ιδού η απορία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος10/10/14 2:11 μ.μ.

    Το θέμα δεν είναι μόνο η στάση της Θεοδώρου αφού ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη.
    Σήμερα και οι πιό αισιόδοξοι βλέπουν ότι δεν θα πάει μακριά η βαλίτσα.
    Δύσκολα τα πράγματα όχι μόνο για τον Ζανάνη αλλά για όλους εμάς που ζούμε σε αυτό το Δήμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος10/10/14 3:02 μ.μ.

    Αγαπητή Διονυσοσκουφίτα,
    1. Όσον αφορά την κυρία Θεοδώρου, επιστολή σαν την προχθεσινή έχει ξαναβγάλει προεκλογικά και μετά τα μάζεψε, θωρώ θα γίνει πλαι το λιδιο.
    2. Εσύ της 10.10.2014 1:15μ.μ., είσαι πίθηκος, καμμία σχέση με αυτά που γράφεις περί έμμισθης θέσης της κας Θεοδώρου, αυτά γράφεις γιατί τόσο μυαλό έχεις και αυτό σε συμφέρει...πίθηκος παραπληροφορητής....
    3. Αυτό που γράφει στο FB στη σελίδα του Δήμου Διονύσου, ότι θα μας κάνει έρωτα.....(αντιγράφο επί λέξη) : " Η ΘΑ ΑΦΉΣΕΤΕ ΤΟ ΚΛΕΙΣΤΌ ΟΠΩΣ ΉΤΑΝ Η ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΉΣΟΥΜΕ !"...να των ρωτήσω εάν θα είμαστε και εμείς εκεί, όχι τίποτε άλλο απλά μην πάει μόνος του ο άνθρωπος και αντί για έρωτα, αυνανιστεί......σα δε ντρεπόμαστε λέω εγώ, λες και θα φοβηθούμε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος10/10/14 4:19 μ.μ.

    γινατε όλοι προφέσορες και υποστηρικτές της Λιλλυς, ελεος, τωρα που θα ξανακανει την κολοτουμπα να σας δω γατακια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος10/10/14 5:10 μ.μ.

    Παρατηρώ ότι τα σχόλια αφορούν την ανάρτηση. Περιστρέφονται γύρω από την Θεοδώρου, αλλά όχι στο τρέχον μήνυμα που περιείχε, παρά στα παλιά που περιέργως τόσοι πολλοί (καμώνονται πώς) γνώριζαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εννοείς ότι ΔΕΝ αφορούν την ανάρτηση;
    Συμφωνώ μαζι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος10/10/14 5:28 μ.μ.

    Επισημάνσεις:
    1.Αρκετά μέλη έχουν διαγραφεί από την ομάδα των Ανοιχτών Οριζόντων. Γιατί να τους φοβούνται άραγε??
    2.Η εισήγηση για τα μέλη των σχολικών επιτροπών άλλαξε μετά το μεσημέρι της Τρίτης. Τι να φοβήθηκαν τελευταία στιγμή ,άραγε ??
    Να προσέξουν λίγο γιατί ο φόβος οδηγεί σε αρνητικές αποφάσεις και αν δεν καταφέρουν να τον ελέγξουν θα μετατραπεί σε υστερία .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/10/14 12:50 μ.μ.

      ΣΗΜΑΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΤΕ ΑΛΛΑΞΕ Η ΕΙΣΗΓΗΣΗ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ,ΠΟΙΑ Η ΠΟΙΟΙ ΤΗΝ ΑΛΛΑΞΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ.ΠΑΣΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ Η... ΡΟΥΦΙΑΝΙΑ ΔΕΚΤΗ.

      Διαγραφή
  17. Ανώνυμος10/10/14 6:25 μ.μ.

    Δικαιολογεί όπως μπορεί η Βορεινή τα μαργαριτάρια της Αυγέρη της νέας Πνοής : "Στα βαθιά έπεσε η «πρωτάρα» δημοτική σύμβουλος Κατερίνα Αυγέρη στο Δημοτικό Συμβούλιο της Τετάρτης, αναπληρούσα τον απόντα επικεφαλής της παράταξης της κο Μπιτάκο"
    Εκεί στα πολύ βαθιά ήταν που έπνιξε τη γραμματική λέγοντας ότι η Νέα Πνοή προτείνει "την μετονομασία της Λεωφόρος Τραπεζούντος" και λίγο παρακάτω αναφέρθηκε "στη λεωφόρος Τραπεζούντος".
    'Εχει αλήθεια πτυχίο νομικής ? Γιατί κάποιος πρέπει να της μιλήσει για τα τριτόκλιτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/10/14 6:26 μ.μ.

      Και μάλιστα πάραυτα ή όπως έλεγε ο αλήστου μνήμης "Παρά ταύτα"...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος10/10/14 7:05 μ.μ.

      Τώρα που θα ανοίξει το Δημοτικό Σπουδαστήριο στην Άνοιξη θα έχει την ευκαιρία να πάει η Αυγέρη και να τα μάθει τα τριτόκλιτα. Να που θα κάνει και κάτι καλό ο Δήμος αν και εγώ δεν καταλαβαίνω τι πράμα θα είναι αυτό το Δημοτικό Σπουδαστήριο. Θα πάω πάντως από περιέργεια να δω τι υλικό θα παρέχει στους σπουδαστές και ποια βιβλιογραφία θα διαθέτει. Είμαι πολύ περίεργη πραγματικά.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος10/10/14 7:39 μ.μ.

      Και δεν πας κοπελούδα μου; Αν και σε κόβω κομματάκι μεγαλούτσικη...

      Διαγραφή
  18. Ανώνυμος10/10/14 7:41 μ.μ.

    Δελτίο Τύπου του Δημου Διονύσου για το Δημοτικό Σπουδαστήριο

    ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΡΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ .

    Κατά την πρώτη συνάντηση με εκπαιδευτικούς προτάθηκαν και έγιναν αποδεκτά:
    (α) να υιοθετηθεί ο τίτλος «Δημοτικό Σπουδαστήριο» αντί του «Κοινωνικό Φροντιστήριο»
    (β) η πρωτοβουλία να ξεκινήσει με τους μαθητές του Λυκείου
    (γ) η πρόσκληση των μαθητών να γίνει σε συνεργασία με τους Διευθυντές των Λυκείων.

    Σε επόμενη συνάντηση, με τους Διευθυντές Λυκείων, συζητήθηκαν θέματα οργανωτικά και λειτουργικά. Προτάθηκαν και έγιναν αποδεκτά:
    (α) η λειτουργία να φιλοξενηθεί σε σχολικές αίθουσες στη χρονική ζώνη 6μμ-10μμ
    (β) να απευθυνθεί δημόσια πρόσκληση προς εκπαιδευτικούς για την στελέχωση (γ) να απευθυνθεί πρόσκληση στους μαθητές και να ζητηθεί η συμπλήρωση σχετικού εντύπου.

    Στη συνάντηση της Πέμπτης 9/10, με τους εκπαιδευτικούς που εκδήλωσαν ενδιαφέρον να υποστηρίξουν εθελοντικά την λειτουργία του Δημοτικού Σπουδαστηρίου, προτάθηκαν και έγιναν αποδεκτά τα ακόλουθα:

    (α) Το Δημοτικό Σπουδαστήριο θα στεγαστεί στο Δημοτικό Σχολείο της Δημοτικής Κοινότητας Άνοιξης. Ο δήμος θα υποστηρίξει οργανωτικά/διοικητικά το Δημοτικό Σπουδαστήριο και θα προσπαθήσει να διευκολύνει τη μετακίνηση των μαθητών. Θα καταβληθεί κάθε προσπάθεια να αξιοποιηθούν όλοι οι εκπαιδευτικοί που εκδήλωσαν ενδιαφέρον.

    (β) Οι εκπαιδευτικοί έχουν την αποκλειστική αρμοδιότητα για τον συντονισμό, τον προγραμματισμό και την υλοποίηση του διδακτικού-εκπαιδευτικού έργου. Συντονιστής ορίστηκε ο καθηγητής κ. Καλατζάκης.

    (γ) Η επόμενη συνάντηση των εκπαιδευτικών προγραμματίστηκε για την Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014 στις 16:00. Θα ακολουθήσει η γνωριμία με τους μαθητές και η ενημέρωσή τους, στο διάστημα 17:00 – 18:00. Στις 18:00 θα ξεκινήσουν τα πρώτα μαθήματα. Προτεραιότητα θα δοθεί στον προγραμματισμό μαθημάτων για την Γ΄ Λυκείου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΠΟ ΤΗΝ "ΟΔΟ ΔΙΟΝΥΣΟΥ"

    Δημοτικό Σπουδαστήριο: Το πρώτο κουδούνι τη Δευτέρα 13 Οκτωβρίου στην Άνοιξη

    Δεκατρείς καθηγητές (φιλόλογοι, μαθηματικοί, φυσικοί, βιολόγοι) στους οποίους αναμένεται να προστεθούν κι άλλοι, δήλωσαν χθες Πέμπτη 9 Οκτωβρίου το παρών στην εξαιρετική, όπως είπαν, προσπάθεια του Δήμου να οργανώσει τη λειτουργία του Δημοτικού Σπουδαστηρίου, στο οποίο το πρώτο κουδούνι θα χτυπήσει στο Δημοτικό Σχολείο της Άνοιξης τη Δευτέρα το απόγευμα στις 5.30!

    Όλες οι παραπάνω πληροφορίες ήταν ο καρπός της συνάντησης των καθηγητών με τους αρμόδιους εκπροσώπους της Δημοτικής Αρχής, οπότε και διευκρινίστηκε ότι:

    *Προτιμήθηκε- κατόπιν και υποδείξεων από πλευρά εκπαιδευτικών- ο όρος Δημοτικό Σπουδαστήριο, έναντι του Κοινωνικού Φροντιστηρίου, για να αποκλεισθούν εξ αρχής φαινόμενα ή αιχμές κοινωνικού στιγματισμού

    *Τα παιδιά που μέχρι σήμερα έχουν απαντήσει θετικά για τη συμμετοχή τους στο Σπουδαστήριο είναι συνολικά 45 , με τον μικρότερο αριθμό να ανήκει σε παιδιά της Γ’ τάξης. Συμμετοχή επίσης έχουν δηλώσει και δυο μαθητές από το ΕΠΑΛ

    *Το Σπουδαστήριο θα στεγασθεί στο Δημοτικό της Άνοιξης, μετά και τη σύμφωνη γνώμη του Διευθυντή του σχολείου

    *Τα μαθήματα στο Σπουδαστήριο θα ξεκινούν αργά το απόγευμα, ώστε να μην αποτελούν συνέχεια του σχολικού προγράμματος. Τα παιδιά θα έχουν στο ενδιάμεσο την ευκαιρία και το χρόνο να επιστρέφουν στο σπίτι τους. Όσο για τη μετακίνησή τους από και προς το Σπουδαστήριο, ο Δήμος θα την υποστηρίξει και θα τη διευκολύνει με κάθε τρόπο και μέσο.

    *Αντίστοιχη υποστήριξη και διευκόλυνση θα παρασχεθεί εκ μέρους του Δήμου σε κάθε άλλο ζήτημα που θα προκύψει κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του Σπουδαστηρίου

    Για το αποτέλεσμα αυτό συνεργάστηκαν οι Η. Υφαντής Αντιδήμαρχος Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης («στο αντικείμενό μου ανήκει η οργάνωση της προσπάθειας αυτής»), ο συνάδελφός του Παιδείας και Αλληλεγγύης Β. Κοκμοτός και η εντεταλμένη για τις κοινωνικές δομές δημοτική σύμβουλος Χρ. Ντούντα.

    Για το σκοπό αυτό υπήρξε στενή επικοινωνία με τις Διευθύνσεις των σχολείων, δημοσιεύθηκε η ανοιχτή πρόσκληση προς εθελοντές εκπαιδευτικούς στην ιστοσελίδα του Δήμου και καταγράφηκε η ανταπόκριση των μαθητών ανά μάθημα.

    Από την πλευρά τους οι καθηγητές, τονίζοντας την επιτακτική ανάγκη να αρχίσει γρήγορα η λειτουργία του Σπουδαστηρίου, ιδιαιτέρως για τα παιδιά της Γ’ Λυκείου, επεσήμαναν πως το σημαντικότερο σ’ αυτήν την προσπάθεια είναι η καλή οργάνωση.

    «Αν τα παιδιά δουν πως αυτό που προσφέρουμε είναι καλά οργανωμένο, τότε θα εμπιστευθούν και την προσπάθεια και εμάς» είπε χαρακτηριστικά ο Π. Βελιτζέλος φιλόλογος από το Κρυονέρι, που πριν από δυο χρόνια με συναδέλφους του από Κρυονέρι και Άγ. Στέφανο είχαν επιχειρήσει κάτι ανάλογο.

    Η χθεσινή συνάντηση όμως δεν περιορίστηκε στην ενημέρωση των καθηγητών. Ανταποκρινόμενοι σε σχετική πρόταση του κ. Υφαντή, αυτοοργανώθηκαν και επέλεξαν ομόφωνα ως συντονιστή του Σπουδαστηρίου τον πρώην Διευθυντή του Λυκείου Διονύσου χημικό Γ. Καλαντζάκη.

    Και τελικό αποτέλεσμα: Τη Δευτέρα το απόγευμα θα κληθούν από το Δήμο όσα παιδιά έχουν απαντήσει θετικά, να συναντηθούν με τους καθηγητές τους και αμέσως μετά θα αρχίσουν μαθήματα!

    Αξίζει επίσης να σημειωθούν και τα εξής: Στη συνάντηση παρευρέθηκε και απόφοιτος του Παιδαγωγικού Τμήματος του Πανεπιστημίου, η οποία βέβαια δεν μπορεί να διδάξει μαθητές Λυκείου. ‘Όμως, όπως δήλωσε η νεαρή δασκάλα, «είμαι εδώ για να προσφέρω όπως και όσο μπορώ με όλες μου τις δυνάμεις». Ενώ η φιλόλογος με ειδικότητα στη διαπολιτισμική εκπαίδευση, βρήκε κιόλας τον πρώτο μαθητή της: Πρόκειται για μαθητή από την Ινδία που ήρθε φέτος στη Γ’ τάξη του Λυκείου Κρυονερίου και δεν μιλά καθόλου ελληνικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στη διάρκεια της συζήτησης, τέλος, αναφέρθηκε και το παράδειγμα της αντίστοιχης θετικής εμπειρίας από την Κηφισιά: Εκεί το Κοινωνικό Φροντιστήριο λειτουργεί ήδη πλήρως εδώ και δυο χρόνια και απευθύνεται σε μαθητές όλων των τάξεων και του Γυμνασίου και του Λυκείου. Τα αποτελέσματα της δουλειάς του είναι από φέτος ορατά, μια που σημειώθηκαν οι πρώτες επιτυχίες σε ΑΕΙ και ΤΕΙ από μαθητές που περιορίστηκαν στη βοήθεια αποκλειστικά του Κοινωνικού Φροντιστηρίου. Για την τρέχουσα σχολική χρονιά, δηλώνει στην Οδό Διονύσου ο εκεί ο υπεύθυνος δημοτικός σύμβουλος μαθηματικός Γ. Σκορδίλης, οι καθηγητές ανέρχονται στους 23-25 και έχουν δηλώσει συμμετοχή 55 παιδιά. Το Κοινωνικό Φροντιστήριο της Κηφισιάς στεγάζεται σε χώρο δημόσιου σχολείου και ως δομή είναι ενταγμένο στο Νομικό Πρόσωπο «Κοινωνική Μέριμνα» του γειτονικού Δήμου.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος10/10/14 8:45 μ.μ.

      Πείτε λοιπόν ότι πρόκεται για Κοινωνικό Φροντιστήριο και ότι παραποιείται ο τίτλος... Κατά συνέπεια δεν είναι Σπουδαστήριο. Όσοι έχουν περάσει από οποιοδήποτε Πανεπιστήμιο του κόσμου γνωρίζουν άριστα τι ακριβώς είναι το Σπουδαστήριο το οποίο φυσικά δεν έχει καμία σχέση με αυτό που διαβάζω παραπάνω ότι θα λειτουργήσει στον Δήμο. Ακόμη και σ' αυτό μπαγαποντιές κάνει η νέα διοίκηση. Προφανώς γνωρίζει ότι τη λειτουργία Κοινωνικού Φροντιστηρίου στον Δήμο την ξεκίνησε η διοίκηση Καλαφατέλη και αλλάζει όνομα τώρα, νομίζοντας ότι θα μπερδέψει τον κόσμο και θα το παρουσιάσει ως δικό της δημιούργημα. Αλήθεια πόσα τέτοια "βαφτίσια" έχουν να δουν ακόμη τα μάτια μας;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος10/10/14 9:11 μ.μ.

      Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
  20. Αμαντέους10/10/14 9:16 μ.μ.

    Αυτό που ξεκίνησε η διοίκηση Καλαφατέλη ήταν η καρικατούρα που έστησε ο Λουκάτος στο Γυμνάσιο Άνοιξης. Το έργο παίχτηκε μόνο μισή σεζόν και ο σκηνοθέτης πήγε γι άλλα. Άσε μας κουκλίτσα μου που λέει κι ο φίλος. Ετσι και ανοίξουμε το φάκελο αυτό πολλοί θα βρεθούν μπλεγμένοι μέχρι τα αφτιά. Ένα μόνο θα σου πω. Ο Καλαφατέλης είχε κάνει μπάι πας τη Κοινωνική Υπηρεσία του δήμου και είχε αναθέσει εν λευκώ στο λεβέντη και τη παρέα του να μαζεύουν ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα και να κρίνουν ποιοι είχαν το δικαίωμα να συμμετέχουν και ποιοι όχι. Υπάρχουν πουθενά στο δημο αυτά τα φορολογικά στοιχεία ή τα πήραν οι μάγκες μαζί τους όταν φύγανε. Άσε μας λοιπόν βραδιάτικα και συ και οι ήρωές σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/10/14 1:38 π.μ.

      Δεν ξέρω τι έκαναν στην Άνοιξη και ποιος είναι αυτός ο Λουκάτος. Πιστεύω ότι δεν θα είναι αυτός ο απίθανος τύπος της Νέας Πνοής, που η αδελφή του κατέβηκε στις εκλογές με τον Μπιτάκο. Εγώ για τη λειτουργία του Κοινωνικού Φροντιστηρίου στο Κρυονέρι μιλάω που λειτούργησε άψογα. Αυτά τα μπαϊ πας πρώτη φορά τα ακούω και δεν νομίζω να έχουν κάποια σχέση με τη λειτουργία του Κοινωνικού φροντιστηρίου που λειτούργησε η προηγούμενη διοίκηση. Τώρα αυτό το Σπουδαστήριο που λένε μακάρι να λειτουργήσει αλλά μαθαίνω ότι τύποις λέγεται Σπουδαστήριο και ουσιαστικά δεν είναι. Τι να πω. Τόση παραπληροφόρηση που υπάρχει δεν μπορείς να βγάλεις άκρη.

      Διαγραφή
    2. Αμαντέους11/10/14 8:10 π.μ.

      Επειδή το έψαξα λίγο,

      1) Στις 12/11/2012 ο Δήμος ανακοίνωσε στην ιστοσελίδα του τη λειτουργία Κοινωνικού Φροντιστηρίου στο Γενικό Λύκειο Κρυονερίου και Αγ. Στεφάνου

      Ακολουθεί η ανακοίνωση του Γενικού Λυκείου Κρυονερίου (που όμως σήμερα δεν υπάρχει στο site του) αναφέρεται στη λειτουργία Κοινωνικού Φροντιστηρίου για μαθητές που δεν έχουν τη δυνατότητα να πληρώσουν δίδακτρα φροντιστηρίων:

      "Δωρεάν φροντιστηριακή στήριξη στους μαθητές μας

      Μία ομάδα εθελοντές καθηγητές από τα ΓΕΛ Κρυονερίου και Αγ. Στεφάνου, από το ΕΠΑΛ Κρυονερίου και από το Γυμνάσιο Κρυονερίου προσφέρουν δωρεάν φροντιστηριακή στήριξη σε μαθητές Γ' Λυκείου των δύο παραπάνω Λυκείων που δεν μπορούν να πληρώσουν δίδακτρα φροντιστηρίων για την προετοιμασία τους ενόψει των Γενικών Εξετάσεων. Τα μαθήματα θα γίνονται στο ΓΕΛ Κρυονερίου και σε ώρες σύμφωνες με το πρόγραμμα που είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του ΓΕΛ Κρυονερίου: http://lyk-kryon.att.sch.gr/
      Οι μαθητές που ενδιαφέρονται παρακαλούμε να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους στο ΓΕΛ Κρυονερίου (210 6221115)."

      Άρα επρόκειτο για μια δράση που αφορούσε αποκλειστικά τους μαθητές ενός σχολείου και μόνο και για την οποία (χωρίς να αμφισβητώ ότι συνέβη) δεν υπάρχει πια κανένα στοιχείο για το τι έγινε.

      Διαγραφή
    3. Αμαντέους11/10/14 8:18 π.μ.


      2) Στις 10/1/13 αναρτάται στη σελίδα facebook του Συλλόγου Γονέων του Γυμνασίου Άνοιξης ανακοίνωση ότι ο Δημος θα οργανώσει Κοινωνικό Φροντιστήριο σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων. Όμως η σύνδεση με την αντίστοιχη ανακοίνωση του δήμου δεν λειτουργεί σήμερα.

      Στις 12/2/13 ανακοινώνεται από τον Σύλλογο του Γυμνασίου ότι αύριο ξεκινά το κοινωνικό φροντιστήριο σε αρχαία και λογοτεχνία με 2 μόνο καθηγήτριες

      Στις 4/3/13 στις 4 ώρες προστίθενται και 1 ώρα Γαλλικών και 1,5 ώρα Φυσικής

      Στις 08/03/2013 δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του δήμου η εξής πρόσκληση:
      Πρόσκληση σε εκπαιδευτικούς για εθελοντική ενισχυτική διδασκαλία στο Γυμνάσιο Άνοιξης

      Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Γυμνασίου Άνοιξης καλεί καθηγητές μαθηματικών αλλά και οποιασδήποτε άλλης ειδικότητας να στηρίξουν με την εθελοντική προσφορά τους την ενισχυτική διδασκαλία μαθητών στο Γυμνάσιο Άνοιξης.
      Υπενθυμίζεται ότι το Γυμνάσιο της Άνοιξης σε συνεργασία με τον Δήμο Διονύσου, παρέχει ήδη δωρεάν μαθήματα ενισχυτικής διδασκαλίας στους μαθητές της Β’ βάθμιας εκπαίδευσης, με την υποστήριξη εθελοντών εκπαιδευτικών, τους οποίους και ευχαριστούμε ιδιαίτερα.
      Προς το παρών, το πρόγραμμα του ‘κοινωνικού φροντιστηρίου’ τα μαθήματα του οποίου έχουν ξεκινήσει, περιλαμβάνει Φυσική, Αρχαία, Έκθεση και Γαλλικά.
      Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με τον Σύλλογο Γονέων Γυμνασίου Άνοιξης στο τηλ.: 6944866067 (κ. Μάριος Λουκάτος) ή μέσω της ιστοσελίδας του συλλόγου www.gonisgymnasiouanixis.blogspot.gr

      Όπως φάνηκε στη πράξη, και αυτή η προσπάθεια ήταν αποσπασματική και μοιραία ξεφούσκωσε.

      Διαγραφή
    4. Αμαντέους11/10/14 8:22 π.μ.

      Το πρόβλημα δεν είναι πώς θα λέγεται αλλά αν είναι καλά οργανωμένο, τι θα προσφέρει, πόσους θα ωφελεί και με τι τελικά αποτελέσματα, που πρέπει να περιμένουμε να τα δούμε.
      Όποιοι θέλουν να συμμετάσχουν, μπορούν να το κάνουν. Όποιοι όχι δεν πειράζει.

      Διαγραφή
    5. Αμαντέους11/10/14 8:26 π.μ.

      ΥΓ. Είναι τυχαίο ότι καμιά από τις δύο απόπειρες δεν περιελήφθη στην αναφορά του δήμου για τις κοινωνικές δομές του στις 31/03/2013 ?

      http://www.dionysos.gr/?q=node/2070

      Διαγραφή
  21. Ανώνυμος10/10/14 10:28 μ.μ.

    Όταν οι άλλοι ασχολούνται με τις καρεκλίτσες τους, που όταν τις πάρουν μούγκα, η νέα διοίκηση στήνει την 2η μέσα σε 1 μήνα διανομή τροφίμων από το Κοινωνικό Παντοπωλείο, λειτουργεί Δημοτικό Σπουδαστήριο, ψήφισε κονδύλι για τη λεωφορειακή γραμμή για την Πανεπιστημιούπολη, υλοποιεί ευρωπαϊκά προγράμματα (LIFE), καθιερώνει καινοτόμο διαδικασία για την επεξεργασία του Επιχειρησιακού Προγράμματος, αναβαθμίζει τις παροχές του Δημοτικού Πολυίατρείου κ.α.
    Βάζει τέλος στα τρωκτικά των μελισσοκόμων και δημοσιογραφικών κηπουρών του παλιού καθεστώτος, που απομυζούσαν συστηματικά το δημοτικό ταμείο.
    Δείχνει ενδιαφέρον με έργα για την καθημερινότητα των πολιτών από τα Τοπικά Συμβούλια των 7 δημοτικών κοινοτήτων.
    Αφήνει, τέλος, στην άκρη την άκρατη παπαρολογία των δημοσίων σχέσεων που μας είχαν πρήξει για 3,5 χρόνια.

    Φυσικά και υπάρχουν αρρυθμίες κι αστοχίες αλλά ξεκίνησε μια άλλη σελίδα, που αφήνει πίσω της τα κάθε είδους απολιθώματα του παρελθόντος σε όποια παράταξη κι αν ανήκουν και με όποιο κόστος συνεπάγεται αυτή η πολιτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/10/14 9:51 μ.μ.

      Αυτές δεν είναι αρρυθμίες και αστοχίες ΤΡΑΓΩΔΙΕΣ είναι. Απλά κάποιοι κάνουν πως δεν το καταλαβαίνουν γιατί προφανώς έτσι τους συμφέρει. Αυτή η νέα σελίδα δυστυχώς κουβαλάει πολύ από την μπόχα της παλιάς, όσο και αν προσπαθούν κάποιοι να την εξωρραϊσουν (βλέπε Σπουδαστήρια που στην ουσία δεν έχουν καμία σχέση με Σπουδαστήρια, ευρωπαϊκά προγράμματα που είχε προετοιμάσει η διοίκηση Καλαφατέλη και τα πασάρουν ως δουλειά τους κλπ). Τα απολιθώματα είναι εδώ και πάλι. Με άλλη μάσκα... Δυστυχώς.

      Διαγραφή
  22. Ανώνυμος10/10/14 11:10 μ.μ.

    Εγώ πάλι καταλαβαίνω πως οι δάσκαλοι από μόνοι τους πρότειναν να μην λέγεται Κοινωνικό Φροντιστήριο, γιατί τα παιδιά μπορεί να ένιωθαν μειονεκτικά που δεν μπορούν να πάνε στην ιδιωτική παραπαιδεία που κοστίζει λεφτά και οι γονείς τους δεν έχουν. Και αν δουλέψει όπως της Κηφισιάς, από αυτό που είδα παραπάνω, τότε ας το πούνε όπως θέλουνε. Η ουσία νομίζω πως είναι η βοήθεια που θα δώσει, και μάλιστα από εθελοντές δάσκαλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/10/14 10:24 μ.μ.

      Από το να μην λέγεται Κοινωνικό Φροντιστήριο μέχρι να το ονομάσεις Σπουδαστήριο απέχει πάρα πολύ. Εδώ θέλω να θέσω μερικά ερωτήματα, δίχως βέβαια να περιμένω ειλικρινή απάντηση από κανέναν: Όταν δεν γνωρίζεις τι είναι τα Σπουδαστήρια είναι δυνατόν να θέλεις να διοικήσεις έναν Δήμο;
      Μήπως αυτό φανερώνει καθαρά έναν και πολιτικάντικο τρόπο σκέψης και μία αρρωστημένη πρακτική γενικότερα, που δυστυχώς βλέπουμε με απέχθεια να συμβαίνει στην κεντρική πολιτική σκηνή; Πιστεύουν αλήθεια ότι με το να βαφτίζουν το κρέας σε ψάρι βγαίνουν λάδι; Αυτό θεωρούν ότι είναι εξυπνάδα; Για μένα οι ενέργειες αυτές περιέχουν κουτοπονηριά και μόνο.

      Διαγραφή
  23. Ανώνυμος11/10/14 12:24 π.μ.

    10/10/14 9:16 μ.μ. Και λίγα είπες !!! Βιβλίο γράφουμε με όσες αρμοδιότητες ,off the record , πήρε ο Λουκάτος από τον Καλαφατέλη !!! Στα όπα όπα τον είχαν για να μην τον χάσουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος11/10/14 10:04 π.μ.

    Ανάμεσα στους λόγους πτώσης του Καλαφατέλη είναι και ο Λουκάτος.
    Σήμερα η ομάδα του έχει κάνει στην άκρη τον Μπιτάκο ( αλήθεια ο ίδιος το έχει καταλάβει;) και σε λίγο θα βάλει στον στάχο του τον Ζαμάνη.
    Στόχος του ο Δήμος σε 5 χρόνια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον έχει ήδη στόχο - αν διαβάσει κανείς την Βορεινή καταλαβαίνει

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος13/10/14 11:09 μ.μ.

      Ποιος Λουκάτος βρε 10.04 π.μ ήταν λόγος της πτώσης του Καλαφατέλη. Τα μεγαλύτερα ποσοστά μετά το Κρυονέρι (ουδείς προφήτης στον τόπο του λέγανε οι παλιοί...), τα πήρε στην Άνοιξη. Καλό είναι να σκεφτόμαστε λίγο πριν γράψουμε. Για τα σημερινά έχεις απόλυτο δίκιο. Την έχει διαλύσει τη Νέα Πνοή και ακόμη είναι στην αρχή...

      Διαγραφή
  25. Ανώνυμος11/10/14 10:37 π.μ.

    Λουκάτος-Βορεινή: η διαπλοκή σε όλο της το μεγαλείο. Απλά, χρησιμοποιούν σε αυτή τη φάση τον αφελή Μπιτάκο. Ο Βορριάς έγκαιρα διείδε το σενάριο και εξαπέλυσε μετεκλογικά την ρουκέτα του κατά της Νέας Πνοής.
    Καμιά προοπτική δεν έχει αυτό το σχήμα υπό εκκόλαψη του Λουκάτου, γιατί πρόκειται για αστειότητα πρώτου μεγέθους. Πήρε τον Καλάφι στο λαιμό του, πήρε μετά τον Μπιτάκο. Μέχρι εκεί φτάνει η εμβέλεια των διαλυτικών χαρακτηριστικών του. Τώρα, ως μελισσοκόμος στη ΒΟΔΕΙΝΗ λυσσάει για τα χαμένα μπικικίνια που είχαν εξασφαλίσει επί 3,5 χρόνια.
    Θα τους περάσει, εδώ είμαστε να τους αποκαλύπτουμε....... Και να τους ξεδοντιάζουμε, όπως κάναμε και με το μεγάλο αφεντικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αμαντέους11/10/14 10:40 μ.μ.

    Επειδή η παπαρολογία περί του τι είναι φροντιστήριο και τι σπουδαστήριο επανέρχεται κι επειδή έχω την εντύπωση ότι οι σχολιαστές δεν έχουν την παραμικρή ιδέα για το τι μιλάνε - κλασική περίπτωση παπαρολογίας - τους προκαλώ να μας πουν κι εμάς (αφού τα γνωρίζουν τόσο καλά), τι εστί σπουδαστήριο, ποιες είναι οι προδιαγραφές και οι απαιτήσεις του και προπαντός αν ο κώλος της μαϊμούς είναι πάντα κόκκινος;
    Άντε ρε κορίτσια, χαλαρώστε λιγάκι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος11/10/14 11:07 μ.μ.

    Καλά ρε φίλε, έχασες τις εκλογές, έχασες και την προεδρία αλλά τρίτωσε και το κακό - σε πιάσανε στα πράσα..... 'Εφαγες κλωτσιά κι έκλεισες και το facebook. Είπαμε να το ρίξεις έξω για να ξεχάσεις αλλά δεν .... πρόσεχες.
    Να τα λέμε κι αυτά.

    Ο αδιάκριτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος11/10/14 11:19 μ.μ.

    Χώρια που εκκρεμεί κι ο διαχειριστικός έλεγχος κύριε πρώην πρόεδρε. Κι εκεί τα πράγματα θάναι κομματάκι ζόρικα και δεν θα σε ξεπλένουν οι άπειρες πληρωμένες (από το δημοτικό ταμείο) καταχωρήσεις στις τοπικές φυλλάδες, που σκούζουν για το χαμένο παράδεισο.
    Ποιος σου φταίει, δεν πρόσεχες γενικώς που έβαζες την ..... υπογραφή σου!

    Ο αδιάκριτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος12/10/14 11:54 μ.μ.

    Ελαφρώς μπαγιάτικο αλλά ενδεικτικό όσων γράφει ο 11/10/14 10:04 είναι το σχόλιο του Λουκάτου στις 8/10

    "Όταν ο αμόρφωτος, ο απαίδευτος, ο κατατρεγμένος και περιφρονημένος από τον δυνάστη του αποκτά δύναμη γίνεται χειρότερος!!!!!! Μεγαλύτερη ξεφτύλα κύριε Δήμαρχε και κ. Αντιδήμαρχε Παιδείας , μεγαλύτερη κατάντια Διονύση και Βασίλη από την σημερινή δεν θα μπορούσε να υπάρχει. Ομολογώ δεν το περίμενα!!! Λυπάμαι για τον εαυτό μου και για την αξία που σας έδωσα!!! Χαίρομαι γιατί τελικά δικαιώθηκα στην επιλογή μου. ΛΥΠΑΜΑΙ"

    Ερώτηση κρίσεως: Ποιος είναι ο αμόρφωτος και απαίδευτος; Αν δεν κάνω λάθος ο Διονύσης (Ζαμάνης) έχει δύο πτυχία Πανεπιστημιακά και ο Βασίλης (Κοκμοτός) έχει ένα. Αυτός που τους ρωτάει τι έχει; Πτυχίο καραβάνας;

    Ερώτηση ρητορική: Ποιος εγκαλεί ποιους ως δυνάστες.... Ο Λουκάτος ;;;;

    Ερώτηση διαγνωστική σχιζοφρένειας: Ποιος λυπάται που έδωσε αξία στον δήμαρχο; Ο Λουκάτος;

    ΘΑ τρελαθούμε εντελώς σ' αυτόν τον τόπο δηλαδή με τον κάθε πειραγμένο;

    Ξεπέζεψε από το άλογο ρε Λουκάτε και παρκάρισε το καλάμι στον καλόγερο μαζί με τις ομπρέλες... Άρχισε να βρέχει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/10/14 12:04 π.μ.

      Καραβανάς καλπάζων αγέρωχος ...

      ανεμόμυλοι στον ορίζοντα...

      ίδιος Δον Κιχώτης

      δίπλα του η Πάντσο Βίλα χαρούμενη...

      Διαγραφή
  30. Ανώνυμος13/10/14 12:50 π.μ.

    Κύριε Σάκη Ζαμάνη, τα σύννεφα πυκνώνουν και τα προβλήματα σου πολλαπλασιάζονται.Έχουμε και λέμε:
    Πρώτο, οι αθλητικοί σύλλογοι που είναι στα κάγκελα μετά από τις μπρος - πισω κινήσεις του αντιδήμαρχου Παιδείας.
    Δεύτερο, οι υπάλληλοι που είναι στα κάγκελα απο τις αψυχολογητες αποφασεις της αντιδήμαρχου διοικητικών.
    Τρίτο, οι κάτοικοι που είναι στα κάγκελα αφού τα σκουπίδια δεν μαζέυονται με το κουμάντο που κάνει ο αντιδήμαρχος καθαριότητας.
    Τέταρτο, οι υπηρεσιακοί που είναι στα κάγκελα με τις που και πού εμφανίσεις της αντιδημάρχου οικονομικών
    Πέμπτο, οι υπάλληλοι της Τεχνικής που είναι στα κάγκελα με το ύφος του αρμοδιου αντιδημάρχου που την έχει δει καρδινάλιος και υπεράνω.
    Έκτο, οι τοπικοι εκδότες που είναι στα κάγκελα με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο της επικοινωνίας που δεν έχει ακομα στήσει γραφείο τύπου και αυτοι ενημερώνονται απο τις διαρροές.
    Στα ΝΠΔΔ χτύπησες κέντρο με τις δυο κυρίες. Αλλά ακόμα είναι νωρίς γ' αυτά τα μαγαζιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/10/14 2:40 μ.μ.

      Καλά είχε κανένας την ψευδαίσθηση ότι η Μαγγίνα θα είχε συχνή παρουσία στον Δήμο; Απλά είχε το ψώνιο να γίνει αντιδήμαρχος και επειδή δεν την έκανε ο Καλαφατέλης που γνώριζε καλά ποια είναι και τι (δεν) μπορεί να προσφέρει, την έκανε ο Ζαμάνης. Το θέμα είναι ότι την λουζόμαστε όλοι μας. Και μη μας πει ο Ζαμάνης τώρα ότι δεν ήξερε ποια είναι η Μαγγίνα όταν την έκανε αντιδήμαρχο; Απλά η κυρία έχει μεγάλο σόι. Αν είναι να διοικούν τα σόγια όμως Δήμαρχε κάνε ξανά αντιδήμαρχο τον Κοντάκη. Από τον άλλον τον Μπάση που έβαλες στην καθαριότητα ο Κυριάκος ήταν σίγουρα πολύ καλύτερος. Τέλος πάντω βάλε κανέναν ικανό στις αντιδημαρχίες γιατί το πράγμα με τα γραμμάτια που εξοφλείς δεν τραβάει. Εκατό φορές να άφηνες την Ταουξή είναι πολύ πιο ικανή απ΄πο άτι Μαγγίνες, Μπάσηδες και Υφαντήδες.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος13/10/14 9:19 μ.μ.

      Έχει δίκιο ο 2.40 μ.μ. Με Υφαντήδες, Μαγγίνες και Μπάσηδες δεν μπορεί να προχωρήσει ο Δήμος. Ξύπνα Ζαμάνη και άλλαξέ τους τώρα πριν σε πάρουν μαζί τους στον βυθό. Και σπάσε τις ομαδούλες της παράταξής σου. Τώρα πριν να είναι αργά. Τα γραμμάτια τα εξόφλησες. Πρόσεχε μην ξοφλήσεις εσύ. Φιλικά ένας Δροσιώτης που σε στήριξε.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος13/10/14 9:48 μ.μ.

      Αχ αυτοί οι Δροσιώτες, όσο σκέφτονται το καλό των άλλων .....
      Και πόσο τους αρέσουν να ξοφλάνε γραμματια ....
      Και πόσο στηρίζουν τους φίλους τους ....
      Μια καλή οικογένεια είναι όλοι ......

      Διαγραφή
  31. Doctor Proctor13/10/14 7:13 π.μ.

    Κάγκελα , κάγκελα , κάγκελα παντού ....
    και τα μυαλά στα κάγκελα του αόρατου εχθρού

    βούλγαροι, βούλγαροι, χανούμισες, βαζέλες
    όλο το έθνος προσκυνά σώβρακα και φανέλες

    (https://www.youtube.com/watch?v=Y_kDDBZpBX4)

    ME TIS YPERBOLES XASAME TO METRO, XASAME KAI THN OYSIA

    ΥΓ. Ποιος τους ...... τους τοπικούς εκδότες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος13/10/14 8:47 π.μ.

    Τους καραβανάδες στο στρατό τους αποκαλούμε και πιλάφια. Ο πιλάφας, λοιπόν έχει και δημαρχιακές φιλοδοξίες. Το πολύ πολύ για πρόεδρος περιφερειακού συλλόγου και τίποτα παραπάνω.
    Όσο για το αν οι τοπικοί εκδότες είναι στα κάγκελα, ξέρετε παλιότερα (όπως με ενημέρωσε ο παππούς) τις εφημερίδες τις χρησιμοποιούσαν για να τυλίγουν τα ψάρια αλλά και στην τουαλέτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος13/10/14 10:31 π.μ.

    Καλά τώρα μπροστά στον Λουκάτο ωχριούν Ομπάμα και Πούτιν. Ο άνθρωπος υπερίπταται, κανονικός Νεφελίμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος13/10/14 2:10 μ.μ.

    Οι Μπιτάκο-Λουκάτοι της Νέας Πνοής γνωρίζουν, πριν αραδιάσουν τις παπαρολογίες τους περί του Δημοτικού Σπουδαστηρίου, πως λειτουργούν από τους άλλους δήμους σε όλη την Ελλάδα τα δημοτικά φροντιστήρια; Η ρίχνουν ντουφεκιές ατον αέρα κι όποιον πάρει ο χάρος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/10/14 2:28 μ.μ.

      Η διά χειρός Λουκάτου ανακοίνωση της Νέας Πνοής είναι αποκαλυπτική
      Στην αρχή ο Πιλάφας κάνει μάθημα περί νόμων και κανονισμών που ο ίδιος σαν πρόεδρος του συλλόγου γονέων δημοτικού είχε κατά συρροή καταπατήσει με την κάλυψη του Καλαφατέλη. Στο δευτερο μερος δίνει ένα υπόδειγμα απίστευτα γραφειοκρατικό, λες και ειναι στο στρατο. Κάνει όμως ένα μεγάλο λάθος όταν αναφέρει τα "δικαιολογητικά", γιατί μας υπενθυμίζει να ρωτήσουμε και πάλι ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΣΑΝ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΝΟΙΞΗΣ ΖΗΤΟΥΣΕ ΑΠΟ ΟΣΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ. Τι λέει για αυτό η αρμόδια υπηρεσία του δήμου και ο αρμόδιος αντιδήμαρχος ???

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος13/10/14 3:04 μ.μ.

      Επειδή πολύς λόγος γίνεται για το εάν αυτό που ανακοίνωσε η διοίκηση, μπορεί να θεωρηθεί Σπουδαστήριο, παραθέτω τις εκδοχές δύο λεξικών, που βρήκα πρόχειρα για να βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του.

      1ο λεξικό:
      Σπουδαστήριο (το) Ειδικά διαμορφωμένος χώρος, μέσα σε ανώτερο ή ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα, που προορίζεται για μελέτη ειδικού αντικειμένου και γι’ αυτό διαθέτει συναφή βιβλία, όργανα κλπ.

      2ο λεξικό:
      Σπουδαστήριο: Χώρος με όργανα, βιβλία κλπ για τη μελέτη ειδικών θεμάτων- αναγνωστήριο.

      Διαγραφή
    3. Doctor Proctor13/10/14 3:56 μ.μ.

      καλά βρε , κάτι άλλο πιο σοβαρό δεν βρήκατε ;;;; δε νογάτε ότι με τέτοια μόνο αβάντα του κάνετε του ζαμάνη ρε ηλίθιοι ;;;;

      Διαγραφή
  35. Ανώνυμος13/10/14 3:51 μ.μ.

    Σε ποια επιλογη του ρε παιδια δικαιωθηκε ο ΛΟΥΚΑΤΟΣ?????? Αυτος δεν ηταν που στις δευτερες εκλογες διατυμπανιζε οτι στηριξε με την "ομαδα" του το Ζαμανη???? Μπερδεύτηκε και αποκαλύφθηκε !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος13/10/14 4:23 μ.μ.

    μιας και μιλάμε για ομάδες , ο Ζαμάνης έχει πάρει χαμπάρι ότι στο εσωτερικό της δημοτικής του ομάδας έχουν αρχίσει και δημιουργούνται ομάδες και ομαδούλες που ανταγωνίζονται για το ποιος θα επικρατήσει ορίζοντας τους "δικούς " του ; κι ακόμα κι αν μερικοί αυτή τη στιγμή δεν ανήκουν σε συγκεκριμένη ομάδα, σύντομα θα αναγκαστούν να ενταχθούν - αν θέλουν να "επιβιώσουν". Ξύπνα Δήμαρχε πριν είναι αργά .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος13/10/14 4:28 μ.μ.

    Πριν, τα χρόνια του Καλάφι διασκεδάζαμε με τα καμώματα του Παριζιάνου, του Καταπατητή, του Τζογαδόρου, του Περιπτερά, του Τιτίκου, της Μεγαλειοτάτης και πολλών άλλων του συστήματος εξουσίας.
    Τώρα, αυτή την 5ετία αρχίσαμε να διασκεδάζουμε ήδη με τον Νεφελίμ-Πιλάφα, κατά κόσμο Λουκάτο. Ο οποίος σήμερα στη στήλη του της ΒΟΔΕΙΝΗΣ προαναγγέλει περιπαικτικά παρέμβαση σύντομα της Συμμαχίας......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος13/10/14 10:03 μ.μ.

    Γνωστή δεκαετίες τώρα η συνταγή των δήθεν κοψοχέρηδων. Που αφού ψηφίσουν κάποιους στις διάφορες εκλογές, αμέσως μετά το μετανιώνουν δήθεν κι αρχίζουν να ολοφύρονται.
    Έτσι κι εδώ, κάποιοι που δεν μπορούν να συνέλθουν από την κατραπακιά του Μαϊου, εμφανίζονται δήθεν σαν ψηφοφόροι του Ζαμάνη μετανοημένοι.
    Γατάκια, φτηνά κόλπα που πριν από εσάς άλλοι τα εφεύραν. Βρείτε κάτι άλλο να πιπιλάτε κι αφήστε στην άκρη τις παπαραλογίες περί φίλων από τη Δροσιά και τα τοιαύτα.
    Αλλιώς, σύντομα θα υποστείτε όχι μπουγέλωμα αλλά γιαούρτωμα από τα ωραία που διαθέτει η Δροσιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος14/10/14 11:06 π.μ.

    Νάτα μας: ο 2:40 στα αθώα δήθεν ρίχνει την ιδέα ο Ζαμάνης να κάνει τον Κοντάκη αντιδήμαρχο! Όπα, μήπως είναι ο Κυριάκος έτοιμος να αλλάξει στρατόπεδο;
    Ωραία, λοιπόν, πλασσάρεται μέσω τρίτου αυτή η ιδέα. Αλλά μην προσπαθείτε κιόλας να μας πείσετε ότι, ήταν αποτελεσματικός αντιδήμαρχος καθαριότητας. Τόσο αποτελεσματικός, που φάγατε στις εκλογές γερή σφαλιάρα κι ακόμη να συνέλθετε. Έχετε τουλάχιστον 5 χρόνια μπροστά σας να το χωνέψετε χωρίς σόδες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος14/10/14 11:40 μ.μ.

    Έχει λίγη σημασία ποιός έχει δίκιο και ποιός άδικο. Πιστεύω ότι δεν επιτρέπουμε σε κάποιους, στην προκειμένη περίπτωση στη διοίκηση, να ανασάνει. Κάποιοι που σπάνια ξέρουν τι λένε παρεμβαίνουν σε αυτή τη ξεφτύλα. Πρώτο λόγο γιαυτό έχει παίξει και η δ/σ. Έχουμε μόνο, μόνο, μόνο μία πιθανότητα να βρούμε τα δικά μας βήματα,]. Ακόμα και αν έχουν δίκιο, αγνοήστε τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ώστε "ακόμα κι αν έχουν δίκιο, αγνοήστε τους", έτσι; Λίγο σκοταδιστικό δεν σου φαίνεται;

      Κι ακόμα, πώς σου'ρθε αυτό το "η δ/σ έχει τον πρώτο λόγο στο ότι κάποιοι που σπάνια ξέρουν τι λένε παρεμβαίνουν";
      Γιατί και τεκμηριωμένες είναι οι αναρτήσεις μου και επαληθευμένες απ' τη ζωή......................

      Δ/Σ

      ΥΓ. Χμμμ.... σε πρόδωσε το ύφιλον στην "ξεφτύλα" φίλε....

      Διαγραφή