.

ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΗΓΗΘΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣΤΕ MOZZILA FIREFOX

Κυριακή, 3 Μαΐου 2015

Εν αναμονή

Η μεθαυριανή συνέντευξη Καλαφατέλη - και λοιπών στελεχών της Ε.Π., όπως την έχουν ανακοινώσει -  θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Εκεί υποθέτω ότι θα απαντήσει στις αποκαλύψεις (για τα σκάνδαλα στις Σχολικές) με νέες αποκαλύψεις (για άλλα  σκάνδαλα, από πλευράς Ζαμάνη). Υποθέτω επίσης ότι θα κάνει και μια εκτίμηση της όλης κατάστασης στο δημοτικό σκηνικό, με αφορμή τη συμπλήρωση (σχεδόν) ενός χρόνου από τη Μεγάλη του Ήττα.

Αν και προσωπικά θεωρώ (πια) τον πρώην δήμαρχο καμένο χαρτί, πιστεύω ότι η συνέντευξη αυτή πρέπει να τύχει της προσοχής όλων μας για πολλούς λόγους - με σπουδαιότερο ότι ίσως φανεί η αλήθεια του ρητού "το 'να χέρι νίβει τ' άλλο και τα δυο το πρόσωπο". 

Για τον σκοπό αυτό, αποφάσισα να αναβάλλω μια ανάρτηση πάνω σ’ ένα σοβαρό και διαχρονικό σκάνδαλο της περιοχής μας που δουλεύω εδώ και καιρό, προκειμένου να τύχει – κι αυτή – της αμέριστης προσοχής μας. Επιπλέον, με τη (μικρή) αυτή αναβολή, κανείς από τους γνωστούς καλοθελητές δεν θα με κατηγορήσει για επικοινωνιακό αντιπερισπασμό ή πολιτικό συμψηφισμό υπέρ της σημερινής διοίκησης.

Αντί λοιπόν για το προγραμματισμένο θέμα, λέω να υπενθυμίσω τέσσερα επιλεγμένα αποσπάσματα από παλαιότερες και διαχρονικής σημασίας αναρτήσεις.
Η δύναμη που ασκεί η εξουσία στους ανθρώπους είναι τρομακτική. Τους μεταμορφώνει από "καλούς ανθρώπους" που ήταν παλιά σε κάτι άλλο. Λειτουργεί σαν ναρκωτικό: τους πηγαίνει σε μιαν άλλη κατάσταση - φαντασιακή και τους κάνει να βλέπουν και να ακούν επιλεκτικά πράγματα. Ή μάλλον να μην ακούν σχεδόν καθόλου, παρά μόνο να λένε στους άλλους τι να κάνουν. Κι όσο τα προβλήματα που παραμένουν άλυτα τους υπενθυμίζουν την ενοχλητική πραγματικότητα, τόσο μεγαλύτερη ανάγκη έχουν την "τζούρα" της εξουσίας, που πια γίνεται εξάρτηση. Κι όσο κι αν οι ίδιοι νομίζουν ότι ελέγχουν την κατάσταση (όπως όλοι οι εξαρτημένοι νομίζουν ότι μπορούν να το κόψουν άμα θελήσουν), η ντόπα τους τραβάει μέσα - και προς τα κάτω. Σ΄ ένα φαύλο κύκλο ανικανότητας κι εξάρτησης, που για να καλυφθεί μετατρέπεται κάποτε - γρήγορα - σε κύκλο φαυλότητας. (Η εξουσία σαν ναρκωτικό)
Οι πρωτοκλασάτοι ηγέτες περιστοιχίζονται από πρωτοκλασάτους συνεργάτες.    Και το κάνουν αυτό γιατί – πρωτίστως- νοιώθουν ασφαλείς (με τον εαυτό τους) όταν περιστοιχίζονται από ικανούς ανθρώπους. Η ικανότητα αυτή του συνεργάτη δεν έχει να κάνει μόνο με τις γνώσεις του, όπως εσφαλμένα νομίζουμε. Έχει να κάνει περισσότερο με την ικανότητά του να προ-βλέπει τα λάθη, αλλά και με τα κότσια του να τα επισημαίνει προτού είναι πολύ αργά. Βέβαια έτσι διακινδυνεύει να χάσει την εύνοια ενός “ηγέτη” χωρίς αυτοπεποίθηση, χωρίς εμπιστοσύνη στον εαυτό του και με πολλά “χρέη” σε κείνους που τον ανέδειξαν. Γι αυτό και τις περισσότερες φορές οι συμβουλάτορες και οι συνεργάτες τέτοιων “ηγετών” σωπαίνουν – και περιμένουν. Αυτή ακριβώς είναι κι η διαφορά: Οι δευτεροκλασάτοι περιστοιχίζονται από δευτεροκλασάτους – γιατί το κλίμα εκεί δεν σηκώνει άλλους πρωτοκλασάτους γύρω... (Πρωτοκλασάτοι και δευτεροκλασάτοι ηγέτες)
Δεν μπορείς να βάλεις καινούργια κρασιά σε παλιά ασκιά, γιατί τα ασκιά σκίζονται. Και το κρασί χύνεται και τα ασκιά καταστρέφονται (κατά Μάρκον, 2: 22, Λουκά 5:37). (Καινούργια κρασιά σε παλιά ασκιά)
Ουτοπία δεν είναι το να πιστεύεις ότι μπορούν να αλλάξουν τα πράγματα, αλλά ότι μπορούν να αλλάξουν, χωρίς να αλλάξουν οι άνθρωποι. (Ουτοπία, κρίση και αλλαγή)
Άντε και καλό μήνα να 'χουμε!

158 σχόλια:

  1. Ανώνυμος3/5/15 9:15 μ.μ.

    Δήμαρχε σε παρακαλώ απάντησέ μου, η περιοχή μεταξύ των οδών Αγ. Ιωάννου, Κων/πόλεως & Γιασεμιών στη Σταμάταείναι εδώ & χρόνια χαρακτηρισμένη ως δασική "ΠΕΝΤΕΛΙΚΟ". Πώς λοιπόν μπήκαν τις τελευταίες μέρες μπουλντόζες στο οικόπεδο αυτό? Τι πρόκειται να χτιστεί εκεί και από πού πήρε άδεια? Μήπως πάει να ξεκινήσει κάποιο αυθαίρετο έργο το οποίο θα δημιουργήσει μια απαρχή αυθαίρετης & άναρχης δόμησης όπως έχει γίνει και αλλού? Δεν θα επιτρέψουμε να καταστραφεί και η Σταμάτα όπως άλλα προάστια!
    (ένα σχόλιο από το FB)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος3/5/15 9:32 μ.μ.

    Είναι σίγουρο ΔιονυσοΣκουφίτσα ότι, τίποτα νέο δεν πρόκειται να προκύψει από τη συνέντευξη της ενωτικής πρωτοβουλίας. Όπως δεν πρόκυψε τίποτα απολύτως από την ανοιχτή συνδιάσκεψη της. Ασκήσεις επί χάρτου από μια χρεοκοπημένη τελείως ηγεσία, που έχει δίπλα της κάποιους νέους μαϊντανούς.
    Τι μόνο που θα θελήσει ίσως να περάσει σαν μήνυμα είναι η προσπάθεια ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟΥ των δικών του σκανδάλων με το οικόπεδο της Δροσιάς. Αλλά αυτό δεν αφορά τον Ζαμάνη, ούτε πολύ περισσότερο την κοινωνία.
    Άρα, ετοίμασε καλά τη νέα σου ρουκέτα που ταράξει τα νερά -όπως πάντα- και θα είναι γροθιά στη Διαφθορά, τη Διαπλοκή, τη Λαμογιά.
    Κι άσε τους άλλους να κουρεύονται!

    ΚοκκινοΣκουφίτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος3/5/15 11:52 μ.μ.

    Ο δήμαρχος, τον τελευταίο καιρό, αποτραβιέται από το υγιέστερο κομμάτι της δημοτικής παράταξης και βουλιάζει σιγά-σιγά στη μαύρη τρύπα. Οι συμβουλάτορες του τον έριξαν στα βαθιά με τις σχολικές επιτροπές και η μεθόδευση δεν ήταν και η καλύτερη. Λάθη πάνω σε λάθη. Όχι ότι δεν βρέθηκαν στοιχεία που κρεμάνε τους προηγούμενους στα μανταλάκια. Αλλά οι απροσεξίες στους χειρισμούς μπορεί να κάνουν τη νίκη πύρρεια. Ύστερα είναι η εκπαραθύρωση της κυρίας που είχε επιλέξει για το γραφείο τύπου. Ούτε βδομάδα δεν έκλεισε. Δεν ξέρω ποιον στενοχώρησε με την απόφασή του αυτή γιατί δεν ξέρω ποιος την είχε προτείνει και την είχε στηρίξει (μήπως ο Υπερ-Αντιδήμαρχος;). Πάντως η κίνηση δείχνει αμηχανία και αστάθεια. Όσο για την καθημερινότητα, αυτή πάει από το κακό στο χειρότερο. Σκουπίδια, κλαδέματα και λακκούβες δεν παλεύονται. Κι από πάνω οι εσωτερικές έριδες. Οι τοπικοί πρόεδροι πλακώνονται με τους τοπικούς εντεταλμένους (όχι όλοι αλλά οι 4 στους 7 σίγουρα!). Οι κλίκες στη δημοτική ομάδα έχουν διαμορφωθεί και το χειρότερο είναι ότι ο δήμαρχος έχει πάρει θέση. "Παίζει" με τον Δρ. της Τ.Υ.,με τη Σταματάρχη και με τον εντεταλμένο της Πολιτικής Προστασίας. Έχει αφήσει απεξω τον Πασι (είναι καμένο χαρτί γι΄αυτόν λόγω οικοπέδου Δροσιάς). Έχει τυπικές σχέσεις με Μαγγίνα. Αδιάφοροι Κοκμοτός και Ρηγοπούλου για τον κ. Σάκη. Καμένο χαρτί και ο Μπάσης, γι΄αυτό του έβαλε κηδεμόνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος4/5/15 12:00 π.μ.

    (συνέχεια)
    Αλλά και με τον Υφαντή φαίνεται να έχουν διαταραχτεί οι σχέσεις του δημάρχου. Δεν κάνουν κοινές δημόσιες εμφανίσεις (γιατί άραγε ο Υπερ-Αντιδήμαρχος δε συνοδεύει το Ζαμάνη στη Χαλκιδική;) και ο άλλοτε πανταχού παρών (ακόμη και αναρμοδίως) έχει περιοριστεί αρκετά και δεν ακούγεται... Τόσο αθόρυβα δουλεύει τώρα;
    Οπως έγραφα και παραπάνω ο δήμαρχος δουλεύει με την ομάδα του. Πρόσφατα σ΄αυτή συμμετέχει και ο αγιοστεφανιώτης Κρητικός. Χρήσιμος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος4/5/15 12:08 π.μ.

    (συνέχεια)
    Κλείνω με μια πρόβλεψη. Ο Ζαμάνης έχει πάρει τα πάνω του με τις αποκαλύψεις για τα σκάνδαλα των προηγουμένων (το θράσος και η ηλιθιότητα των οποίων δεν έχουν όρια). Όμως, θα συμφωνήσω με τη δ/σ και θα πάω ένα βήμα παραπέρα. Τα πράγματα γρήγορα τουμπάρουν. Οι εξελίξεις τρέχουν. Νέα δεδομένα δημιουργούνται. Η πολιτική είναι δυναμικό φαινόμενο. Μια-δυο γκέλες φτάνουν για να γυρίσει το πράμα. Τη μια την "παίζει" η αντιπολίτευση non-stop. Έχει να κάνει με την κατάθεση της προέδρου της 2-βάθμιας σε λογαριασμό κουκουρίκου (ανθρώπινο λάθος που θα έλεγε και η κ. Μήλα). Το άλλο θα προκύψει από τον έλεγχο στο ΘΕΣΠΙΣ. Εκεί εμπλέκονται στελέχη ΚΑΙ της δημοτικής αρχής, αφού ο έλεγχος θα πιάσει από το 2011 μέχρι σήμερα! Υπάρχουν κι άλλα πιο ΧΟΝΤΡΑ αλλά... να μη βιαζόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος4/5/15 12:10 π.μ.

    Α! και κάτι τελευταίο: Έδωσε εξηγήσεις ο αντιδήμαρχος που εκτός παραταξιακής γραμμής έδωσε στεγνά τους κοπανατζήδες;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος4/5/15 7:01 π.μ.

    Φιλε με τις πολλες συνεχειες αυτα που γραφεις επιβεβαιωνουν αυτους που προεκλογικα υποατηριζαν οτι οι ανοχτοι οριζοντες ειναι ενωτικη πρωτοβουλια 2. Εδω που τα λεμε με τοσες μεταγραφες απο την παραταξη του καλαφατελη τι να περιμενεις; Τωρα καθαριζει η εικονα και γινεται ενδιαφερον το παιχνιδι.Στους 9 μηνες. Μεχρι τωρα καταφερνε να το μανατζαρει το καραβι ο Ζαμ. Απο δω και περα παιρνει κλιση και παει να μπαταρει.Δημαρχε λιγοι καταφερνουν να περπατανε σε τεντωμενο σκοινι και συ δεν το χεις.Κατεβα λοιπον και με προσοχη απο το πεζοδρομιο μη σε πατησει κανα τρικυκλο...παναθεμα σε. Εισαι και καλο παιδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος4/5/15 8:37 π.μ.

    Τέτοιος πόνος για τον Ζαμάνη από κάποιους χρεοκοπημένους παλιούς δημοστικούς παράγοντες, ούτε ψύλλος στον κόρφο μας. Κουτσομπόλες της κακιάς ώρας, ανάξιες να ασχοληθείς μαζί τους. Εκεί στη γωνιά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος4/5/15 8:47 π.μ.

    Ο ΖΑΜΑΝΗΣ ΕΚΛΕΧΤΗΚΕ ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΨΗΛΑ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΣΗΣ. ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΔΗΛΩΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΝΑ ΤΟ ΛΕΕΙ ΔΕΞΙΑ ΚΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ, ΤΟ ΘΕΣΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ. ΓΙΑΤΙ ΚΥΡΙΕ ΖΑΜΑΝΗ ΔΕ ΛΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΕΡΓΑ???? ΠΙΑΣΤΗΚΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΨΙΛΙΚΟΚΟ ΤΗΣ ΜΑΡΙΔΑΣ ΚΑΙ ΑΦΗΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΡΧΑΡΙΕΣ ΑΠΕΞΩ. ΟΛΟΙ ΟΙ ΨΕΥΤΟΚΑΒΓΑΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ΒΟΔΕΙΝΗ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΟΛΠΟ ΜΕ ΣΕΝΑ ΕΙΝΑΙ. ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΡΕΑΤΑ ΤΟΥ ΜΑΓΓΙΝΑ, ΜΕ ΤΟΝ ΚΗΠΟ ΤΟΥ ΥΦΑΝΤΗ, ΜΕ ΤΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΟΥΡΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΗΣ ΠΕΠΠΑ, ΜΕ ΤΙΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΣΟΥΚΑ ΣΤΟ ΜΕΓΚΑ, ΜΕ ΑΛΑΤΙΕΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΜΠΑΚΙΕΡΑ ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος4/5/15 9:38 π.μ.

    υποθετω οτι η σταχυολογηση των παραπάνω χωρίων αφορούν όχι μόνο στους πρώην αλλά και στους νυν γιατί παρατηρούνται τα ίδια φαινόμενα περί των πρακτικών αλλά και των " συνεργατών"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο καθένας τα βλέπει μέσα απ΄ τα δικά του μάτια...

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος4/5/15 10:00 π.μ.

    Ώστε έτσι καλόπαιδα, οι πλαστογραφίες και υπεξαιρέσεις, που αποκαλύφθηκαν μέχρι τώρα είναι ψιλικό της μαρίδας; Φαίνεται είστε μαθημένοι στα χοντρά ποσά και δεν σας συγκινούν τα μερικά χιλιάδες ευρώ.
    Ουστ από δω, που θέλετε να το παίξετε και τιμητές, όταν βγαίνετε από τα λαγούμια σας......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος4/5/15 10:10 π.μ.

    ΕΝΑ ΜΠΟΥ@@@@@ΛΟ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ Ο ΔΗΜΟΣ.
    ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑ!
    ΟΛΑ ΥΠΟ ΔΙΑΛΥΣΗ!
    ΜΟΝΟ ΚΟΚΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΟΤΕΣ ΕΧΕΙ ΤΟ "ΚΟΤΕΤΣΙ" ΑΝΙΚΑΝΕΣ ΟΜΩΣ ΝΕ ΚΑΝΟΥΝ ΚΙ ΑΥΓΑ.
    Ο ΖΑΜΑΝΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΤΑΙ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΧΕΣΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ.ΑΠΟΛΑΒΕΣ...ΘΕΣΗ...ΙΣΧΥ
    ΚΥΡΙΕ ΖΑΜΑΝΗ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΧΡΕΙΑΖΕΣΘΕ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ?
    ΟΤΑΝ ΒΟΥΛΙΑΞΕΙ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΤΟ ΚΑΤΑΡΤΙ.
    ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΚΕΤΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΧΑΛΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΑΣ.
    ΜΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΗ..ΚΑΙ .ΜΙΑ ΡΗΓΟΠΟΥΛΟΥ...ΣΑΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ.
    ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/5/15 2:21 μ.μ.

      Αχρηστοι και ανικανοι
      χαλασμενα 50 οχηματα του δημου.
      Δεν λειτουργει τιποτα.
      2 αμοιρες κοπελες παλευουν να μαζεψουν τα αμαζευτα.
      οι οδηγοι καθονται και το ξυνουν.
      τι να οδηγησουν;;;;;;;
      αν υπαρχει κανενα οχημα το βαζουν στην κληρωσει για το ποιος θα το δουλεψει.
      μονο η ακομψη λεξη "ξεφτιλα" ταιριαζει στον δημο και τα κοκορια του ,οπως λεει και ο 4/5/15 10.10

      Διαγραφή
  13. Ανώνυμος4/5/15 10:22 π.μ.

    Αυτη η δημοτική αρχή θα μείνει στην ιστορία σαν "δημοτική αρχή των απευθείας αναθέσεων".!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος4/5/15 10:24 π.μ.

    https://diavgeia.gov.gr/doc/7%CE%A83%CE%97%CE%A993-%CE%9701?inline=true

    Μετά από 9 μήνες τα κατεφέραμε!!Είσαστε άχρηστοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/5/15 10:36 π.μ.

      Καταφέραμε* Για αυτούς που κοιτάζουν την ορθογραφία και όχι την ουσία.

      Διαγραφή
  15. Ανώνυμος4/5/15 11:38 π.μ.

    Τα παπαγαλάκια προσπαθούν να φτιάξουν κλίμα και να αντεπιτεθούν. Κρίνουν εξ ιδίων τα αλλότρια. Αυτοί που βαρύνονται με σκάνδαλα καλά θα κάνουν να κρυφτούν από το φως της ημέρας και να σιωπούν, γιατί όσο μιλούν τόσο εκτίθενται. Και τα καλύτερα για τα έργα και τις ημέρες τους δεν ήρθαν ακόμα.
    Οι άχρηστοι 16 ολόκληρα χρόνια το παίζουν τώρα τιμητές.
    Το ντελίριο που τους έπιασε ξαφνικά σχετίζεται με την επέτειο που πλησιάζει, της μεγάλης ΗΤΤΑΣ τους. Κι αυτό δεν μπορούν να το χωνέψουν με τίποτα.
    ΚοκκινοΣκουφίτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/5/15 12:09 μ.μ.

      Βρε Δημιουργική Ασάφεια του κώλου , ψηφοφόρος του Ζαμάνη είμαι και σαν άχρηστους χαρακτηρίζω τις Υπηρεσίες του Δήμου.Επίσης χαρακτηρίζω σαν ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ και κάποιους Αντιδημάρχους , μέσα σε αυτούς είσαι και εσύ!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος4/5/15 6:26 μ.μ.

      Έγραψες μεγάλε.!!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος5/5/15 1:01 π.μ.

      ΑΝΩΝΥΜΕ 12.09. ΔΙΑΚΡΙΝΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑΣ. ΠΕΦΤΩ ΕΞΩ; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ! ΧΑΛΑΡΩΣΕ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΤΗΝ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΣΕ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ΟΙ "ΑΧΡΗΣΤΟΙ" ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ!

      Διαγραφή
  16. Ανώνυμος4/5/15 11:53 π.μ.

    Πέρασε κιόλας 1 χρόνος κι ο Καλάφι δίνει συνέντευξη για να γιορτάσει την επέτειο. Τέτοια διαστροφή ούτε ο Μαρκήσιος ντε Σαντ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος4/5/15 1:13 μ.μ.

    Κάποιοι παλαιολιθικοί εδώ μέσα σχολιάζουν ότι η δημοτική αρχή αποτελεί ενωτική πρωτοβουλία Νο 2. Πολιτεύτηκαν δεκαετίες τώρα με αποκλειστικά μονοκομματικά σχήματα και κάποιους μαϊντανούς για μια δήθεν πινελιά πολυσυλλεκτικότητας.
    Αλλά αυτά τα σχήματα πέθαναν ή στην καλύτερη περίπτωση καταποντίστηκαν στις τελευταίες δημοτικές εκλογές. Χίλιες φορές προτιμότερα τα πολυσυλλεκτικά σχήματα, με όσες δυσκολίες σύνθεσης απόψεων κι αν έχουν, παρά η ενός ανδρός αρχή και η ισοβιότητα των πατερούληδων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος4/5/15 1:14 μ.μ.

    Στελέχωση της Μονάδας ΠΕΔΥ Αγίου Στεφάνου


    Το θέμα της υγειονομικής περίθαλψης των κατοίκων του Δήμου Διονύσου αντιμετωπίζεται με την ενίσχυση της Μονάδας ΠΕΔΥ (Πρωτοβάθμιο Εθνικό Δίκτυο Υγείας) Αγίου Στεφάνου με το απαραίτητο ιατρικό προσωπικό.

    Υπό την εποπτεία της κ. Ελένης Θανασιάς – επιστημονικής υπευθύνου της Μονάδας – το ΠΕΔΥ Αγίου Στεφάνου στελεχώθηκε με δύο (2) ιατρούς γενικής ιατρικής, καρδιολόγο, οφθαλμίατρο, ορθοπεδικό, τρεις (3) παιδιάτρους, δύο (2) νευρολόγους, δύο (2) οδοντιάτρους.

    Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κλείνουν ραντεβού είτε καλώντας τους πενταψήφιους αριθμούς 14784, 14554, 14884, 14900 είτε με φυσική παρουσία στο ΠΕΔΥ Αγ. Στεφάνου (Χελμού και Ειρήνης) από τις 8.30 πμ. έως τις 1.30 μμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος4/5/15 2:38 μ.μ.

    Amber Alert !
    Χαθηκαν ευκαιριες για στησιμο νεων σκανδαλων !
    Οποιος εντοπισει εστω και την παραμικρη παρακαλειται να καλεσει στο 80011-sakis-zamanpoularidis Ή στη γνωστη ΜΚΟ αναρτησεων εκ μερους του ξωτικου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος4/5/15 9:15 μ.μ.

    ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ ΞΕΣΑΛΩΜΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΣΧΟΛΙΑΣΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΓΡΑΨΙΜΟ ΚΑΙ Η ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΤΟΥΣ ΜΟΙΑΖΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΥΠΟΥ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΔΕΛΦΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΘΥΜΑΜΑΙ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ "ΑΦΕΣΟΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΛΘΕΙΝ ΠΡΟΣ ΕΜΕ , ΑΛΛΑ ΑΜΑ ΠΙΑΣΩ ΚΑΝΕΝΑ ΘΑ ΤΟΥ Γ@@@ΣΩ ΤΗ ......"
    ΚΟΥΦ@@@ΤΣΕΣ, ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΟΙ ΚΛΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΝΑ ΔΩ ΠΟΣΟ ΧΑΒΑΛΕ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/5/15 10:29 μ.μ.

      Κανε λιγο νιαου γατακι ... και δε σας χαλασε καθολου !

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος4/5/15 10:43 μ.μ.

      για να σε δω μπουμπουκο μου αυριο αν θα εχεις τοση ευφραδεια ή αν η γατα θα σου εχει φαει τη γλωσιτσα ....

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος4/5/15 11:25 μ.μ.

      καλύτερα αδελφές παρατάξεις παρά αδελφή παράταξη.....νιαου.!

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος5/5/15 11:33 π.μ.

      Amber alert
      Χαθηκε Γατα . Στο στομα κραταει γλωσσα . Οποιος τη δει να τηλεφωνησει στο 80011trampoukistandionysou ή μεσω sms στο 19019 κενο ekvia-zw915

      Lol

      Διαγραφή
  21. Ανώνυμος4/5/15 9:42 μ.μ.

    4/5/15 10:24 π.μ.
    Τις αποφάσεις των νομικών προσώπων ποιος υπάλληλος τις έχει χρεωθεί για ανάρτηση στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος4/5/15 10:11 μ.μ.

    Γι΄ αυτό, 9:15, επιχειρεί απεγνωσμένα φτηνό αντιπερισπασμό ο Καλάφι για να προλάβει τα χειρότερα που έρχονται και να παζαρέψει ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟ. Αλλά γελάστηκε οικτρά.
    Είμαι περίεργη να δω, αν αναφερθεί και στο εσωτερικό πρόβλημα που έχει με δημοτικούς του συμβούλους.....
    ΚοκκινοΣκουφίτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/5/15 6:29 π.μ.

      Κοκκινοσκουφιτσα εχεις γινει πολυ βαρετος και εδω και στο φβ με τις "διπλες" αναρτησεις σου γεματες χολη για το συριζα. Η τυφλη στηριξη στο ζαμανη δεν βοηθαει ουτε τονιδιο. Αστο λοιπον το λιβανι και ανοιξε τα ματια σου και τ αυτια σου

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος5/5/15 6:38 π.μ.

      Δε μου λες ρε ξερολα πως γινεται σε διαγωνισμο για εργο στα σχολεια να παιρνει τη δουλεια ο τριτος μειοδοτης????
      Βαγγελη πες αλευρι!!!!! Για ξυπνατε ρε ζωντοβολα!!!!!! ΕΝΤΑΞΕΙ ΜΕΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΤΗΣ ΔΡΟΣΙΑΣ ΑΛΛΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  23. Ανώνυμος5/5/15 7:52 π.μ.

    5/5/15 6:38 π.μ.Mόνο αυτό?Αν αναρτώνται οι αποφάσεις των σχολικών επιτροπών θα φαινόταν ότι τις ίδιες εργασίες στα σχολεία τις διπλοπληρώνουμε!!!Κάτι ξέρουν στις σχολικές και τα κάνουν όλα κεκλεισμένων των θυρών.Ήταν οι προηγούμενοι αλλά είναι και αυτοί καλά καψούλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος5/5/15 9:30 π.μ.

    Κύριε 6:29, κρατάς φακέλους για το το γράφει κάποιος στο facebook κι εδώ; Κι ανέλαβες εργολαβικά να υπερασπιστείς το ΣυριζΑνελ; Όσο για την υποτιθέμενη "τυφλή" στήριξη στο Ζαμάνη, άστο καλύτερα, δεν το έχεις ούτε το πολιτικό ούτε το επικοινωνιακό. Κάτσε λοιπόν στη βολή σου εκεί στην άκρη της πόλης και παίξτο ανεξάρτητος και υπεράνω.
    ΚοκκονοΣκουφίτσα και σ΄ όποιον αρέσουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος5/5/15 11:24 π.μ.

    Διάφοροι παραγοντίσκοι, που την εποχή της παντοδυναμίας του Καλάφι ή φωτογραφίζονταν χαμογελαστά κι αγκαλιά μαζί του (βλέπεις οι φωτό δεν χάνονται) ή στην καλύτερη περίπτωση λούφαζαν στη βολή τους, αποπειρώνται σήμερα να κρίνουν όσους εκείνο το διάστημα αλλά και σήμερα έμειναν πιστοί χωρίς εκπτώσεις στις αξίες της Διαφάνειας, της Αξιοκρατίας, του Σεβασμού στο δημοτικό χρήμα, της Αξιοπρέπειας κλπ.
    Γατάκια, κοντά τα χέρια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος5/5/15 12:52 μ.μ.

    Εχεις δίκιο. Η διαφάνεια , η αξιοκρατία και ο σεβασμός στο δημοτικό χρήμα , ολα μαζί καθρεφτίζονται στην υπόθεση του οικοπέδου της Δροσιας.!! Καλές δουλιες οχι ψιλικατζιδικες.!! Βαλε και το σύνολον των απευθείας αναθέσεων να πάθεις πλάκα.!! Δήμαρχε πρέπει να ξεκαθαρίζεις την θέση σου.!! Σε εκθέτουν , (αν εισαι αμέτοχος σε ολα αυτά).-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος5/5/15 12:59 μ.μ.

    Αδελφές παρατάξεις: πολύ πετυχημένο.
    Και αδερφή παράταξη: ακόμη πιο εύστοχο.
    Αυτή η ανυπαρξία και των 2 σώζει προς το παρόν το Ζαμάνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος5/5/15 1:56 μ.μ.

    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ ΚΙ ΟΛΗ Η ΔΥΝΑΜΗ ΠΥΡΟΣ ΣΑΣ ΔΗΜΗΤΡΑΚΗ?
    ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΙΞΕΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος5/5/15 2:00 μ.μ.

    Η θεωρία του ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟΥ που προσπαθούν απεγνωσμένα να πλασάρουν διάφοροι παραγοντίσκοι αντανακλάται περίφημα στο σχόλιο του 12:52. Αυτουνού που χρησιμοποιεί συχνά πυκνά διάφορα σύμβολα, όπως .!! και άλλα. Πολύ ωραία, μόνο ο Σερίφης από την άκρη της πόλης μας λείπει για να συμπληρωθεί το παζλ.
    Αλλά για τα περί ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟΥ ες αύριον τα σπουδαία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος5/5/15 2:21 μ.μ.

    Εκεί, εκεί στη Β΄ Εθνική, Δημητράκη από την άκρη της πόλης.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος5/5/15 2:30 μ.μ.

    Ο Φον Δημητράκης του Δημήτρη Ψαθά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος5/5/15 2:32 μ.μ.

    Ο ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ, Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ

    Ο μικρός Δημητράκης μπήκε στην κουζίνα όπου η μαμά του ετοίμαζε βραδινό.
    Πλησίαζαν τα γενέθλιά του και σκέφτηκε ότι ήταν μια καλή ευκαιρία να πει στη μαμά του τι δώρο ήθελε.

    "Μαμά", είπε ο μικρός Δημητράκης "θέλω ένα ποδήλατο για τα γενέθλιά μου".

    Ο μικρός Δημητράκης ήταν ένας φασαρτζής του κερατά. Και στο σχολείο και στο σπίτι όλο μπελάδες δημιουργούσε.
    Έτσι λοιπόν η μαμά του τον ρώτησε αν πιστεύει ότι το δικαιούται το δώρο.

    "Φυσικά", είπε ο μικρός.

    Η μαμά του, χριστιανή γυναίκα, ήθελε να βάλει τον γιο της να σκεφτεί τη συμπεριφορά του όλο τον χρόνο που είχε περάσει.
    Έτσι του είπε να πάει στο δωμάτιό του και να σκεφτεί πως φέρθηκε όλους τους μήνες από τα προηγούμενα γενέθλιά του.
    Και μετά, του είπε, να γράψει ένα γράμμα στον θεούλη και να εξηγεί γιατί αξίζει το ποδήλατο!
    Έτσι ο μικρός Δημητράκης πήγε στο δωμάτιό του και άρχισε να γράφει:

    -ΓΡΑΜΜΑ ΠΡΩΤΟ-
    Αγαπητέ Θεούλη
    Ήμουν πολύ καλό παιδί φέτος και θάθελα ένα ποδήλατο για τα γενέθλιά μου.
    Το προτιμώ κόκκινο.
    Ο φίλος σου,
    Δημητράκης

    Ο Δημητράκης όμως ήξερε ότι αυτά που έγραψε δεν ήταν αλήθεια. Δεν ήταν και τόσο καλό παιδί. Έτσι, έσκισε το πρώτο γράμμα και ξανάρχισε.

    -ΓΡΑΜΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟ-
    Αγαπητέ Θεούλη
    Είμαι ο φίλος σου ο Δημητράκης.
    Ήμουν καλό παιδί φέτος και θάθελα ένα κόκκινο ποδήλατο για τα γενέθλιά μου.
    Σ ευχαριστώ
    Ο φίλος σου
    Δημητράκης

    Ήξερε όμως ότι ούτε αυτό ήταν αλήθεια. Έτσι, έσκισε και αυτό το γράμμα και άρχισε ξανά.

    -ΓΡΑΜΜΑ ΤΡΙΤΟ-
    Αγαπητέ Θεούλη
    Ήμουν εντάξει τη χρονιά που πέρασε.
    Θα θελα ένα ποδήλατο για τα γενέθλιά μου.
    Δημητράκης

    Ο Δημητράκης ήξερε ότι ούτε αυτό το γράμμα μπορούσε να το στείλει στο Θεό.
    Έτσι έγραψε το...

    -ΤΕΤΑΡΤΟ ΓΡΑΜΜΑ -
    Θεέ
    Ξέρω ότι δεν ήμουν καλό παιδί φέτος.
    Λυπάμαι πραγματικά.
    Θα γίνω καλό παιδί όμως αν μου στείλεις ένα ποδήλατο για τα γενέθλιά μου.
    Σε παρακαλώ...
    Ευχαριστώ
    Δημητράκης

    Ο μικρός ήξερε όμως, ότι ακόμη κι αν έλεγε αλήθεια, αυτό το γράμμα δεν θα του έφερνε το ποδήλατο. . . Τώρα πια ανησύχησε.
    Πήγε στην κουζίνα και είπε στη μαμά του ότι ήθελε να πάει στην εκκλησία.
    Η μαμά σκέφτηκε ότι το "κόλπο" της είχε πιάσει, μιας και είδε τον μικρό να είναι σκεφτικός και λυπημένος.

    "Πήγαινε, αλλά νά γυρίσεις γρήγορα".

    Ο Δημητράκης πήγε στην εκκλησία της γειτονιάς. Μπήκε μέσα κι έριξε μια ματιά γύρω του να δει αν ήταν κανένας άλλος εκεί. Προχώρησε προς το ιερό και βρήκε μια εικόνα της Παναγίας. Πολύ προσεκτικά την ξεκρέμασε και την έχωσε κάτι από το παλτό του και έφυγε από την εκκλησία τρέχοντας.
    Μπήκε γρήγορα στο σπίτι του, χώθηκε στο δωμάτιό του και πήρε μολύβι και χαρτί.

    -ΓΡΑΜΜΑ ΠΕΜΠΤΟ-
    Θεέ
    Έχω στα χέρια μου τη μάνα σου.
    Αν θέλεις να την ξαναδείς, στείλε μου το ποδήλατο.
    Ξέρεις ποιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/5/15 8:30 π.μ.

      Παιδί Παπά , Διαόλου κάλτσα! Λέει ο Σοφός Λαός μας.

      Διαγραφή
  33. Ανώνυμος5/5/15 2:39 μ.μ.

    Ε ρε μεγαλεία ο Δημητράκης από την άκρη της πόλης μετά το Νικολάκη από τη Δροσιά (το γαρ πολύ του έρωτος γεννά περιπλοκές...).
    Ενωτική Πρωτοβουλία 2015 και τα μυαλά στα κάγκελα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Η αποτυχία της Ενωτικής Πρωτοβουλίας
    Η σημερινή ανοιχτή συνέντευξη Τύπου της δημοτικής παράταξης Διονύσου Ενωτική Πρωτοβουλία του πρώην δημάρχου κ. Καλαφατέλη ανέδειξε ανάγλυφα τη συνεχιζόμενη κρίση που τη συνέχει μετά τη βαριά ήττα της στις δημοτικές εκλογές του 2014.

    Πέραν του 10μελούς (!!!) προεδρείου, των 4 δημοσιογράφων και των 2 εκπροσώπων της δημοτικής αρχής, παρευρέθησαν 9 (εννέα) όλα κι όλα μέλη της παράταξης αυτής. Σύνολο- 25.....

    Η συνέντευξη ήταν αποκλειστικά one man show και μόνο για τον πρώην δήμαρχο. Διαιωνίζει έτσι και σαν αντιπολίτευση το αποτυχημένο μοντέλο που είχε επιβάλει σαν διοίκησησ το δήμο.

    Η παρέμβαση του -κυριολεκτικά άνευρη, άχρωμη και άοσμη- δεν στάθηκε στα καυτά προβλήματα που βρίσκονται στην ημερήσια διάταξη του Δήμου και της κοινωνίας, σε σημείο να αναρωτηθούν αρκετοί από τους παρευρισκόμενους γιατί άραγε διοργανώθηκε. Καμιά αναφορά στα σκάνδαλα που συνταράσουν τον Δήμο, καμιά αναφορά στα καυτά προβλήματα της πόλης. ΕξωραΪσμός του παρελθόντος του και προτάσεις για "συναίνεση" και "βοήθεια" προς την δημοτική αρχή που αποφεύγει να τον ενημερώνει.

    Τώρα, τι υποκρύπτεται εν τέλει από την ξαφνική υποστολή της κριτικής προς τη δημοτική αρχή, από την αποσιώπηση των σκανδάλων στις Σχολικές Επιτροπές και από την πλήρη απουσία οποιασδήποτε αναφοράς στην υπόθεση του "οικοπέδου της Δροσιάς", θα φανεί πολύ γρήγορα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/5/15 2:04 π.μ.

      Επί της ουσίας το μόνο που ειπώθηκε επί του οικοπέδου ήταν αν ο Καλάφι ήξερε και από πότε την υπόθεση και την άφησε στο συρταρι για προεκλογικό ατου, αντί να την κυνηγήσει όπως έπρεπε. ΑΛΛΆ ΚΙ ΕΚΕΊ ΆΛΛΑ ΈΛΕΓΕ Ο ΚΑΛΆΦΙ ΚΙ ΆΛΛΑ Ο ΚΑΝΑΤΣΟΎΛΗΣ.....

      Διαγραφή
  35. Ανώνυμος5/5/15 11:35 μ.μ.

    Δημητράκη, λειράτη κότα απόψε η ενωτική πρωτοβουλία.
    Πιστεύουμε να το χώνεψες καλά απόψε με τα χάλια σας.
    Οπότε, για τα επόμενα 4 χρόνια, εκεί εκεί στη Β΄ Εθνική.
    Καλή τύχη.
    Ο Σερίφης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/5/15 12:28 μ.μ.

      Ρε'συ απο που και ως πού Σερίφης;Αει στα κομμάτια ουτε ενα ψευδώνυμο δεν είσαι ικανός να βρείς.(εκτός αν έχεις βρεί πάααααααρα πολλά και στέρεψε η φεά σου.)

      Ο Σερίφης (ο ορίτζιναλ)

      Διαγραφή
  36. Ανώνυμος6/5/15 12:26 π.μ.

    Δεν περπατάνε οι αναρτήσεις. Κούραση πολύ και επανάλειψη χωρίς νέα δεδομένα. Θέλει η δ/τσα αλλά δεν μπορεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να σε δω (ανεπανάληπτε) φιλε μου αν θα μπορείς εσύ μετά την άλλη ανάρτηση κι αν θα σε χωρά ο τόπος...

      Διαγραφή
  37. Ανώνυμος6/5/15 1:00 π.μ.

    Ο Καλαφατέλης απόψε εξέπεμψε με σαφήνεια προς τη δημοτική αρχή ένα μήνυμα ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟΥ για τα πεπραγμένα της δικής του περιόδου που άρχισαν να σκάνε και όσα πρόκειται να σκάσουν προσεχώς με την υπόθεση του λεγόμενου οικοπέδου της Δροσιάς.
    Μένει να δούμε πως θα εισπράξει αυτό το μήνυμα η δημοτική αρχή. Κοντός ψαλμός αλληλούϊα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος6/5/15 1:10 π.μ.

    Δημητράκη, Μάπα το Καρπούζι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος6/5/15 8:15 π.μ.

    Χαχαχααχ ολοι οι σχολιαστές ήταν απόντες αλλα και ολοι παρόντες.Ελα πες αλήθεια ΕΝΕΡΓΕ ΠΟΛΙΤΗ ΔΙΟΝΥΣΟΥ,ο Σεφερλης εισαι έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος6/5/15 9:17 π.μ.

    Ο Σερίφης, Δημητράκη, προειδοποιεί: Η ενωτική πρωτοβουλία βλάπτει σοβαρά τον Διόνυσο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/5/15 2:05 μ.μ.

      Όσο και να θες Σερίφης ορίτζιναλ δεν είσαι.

      Διαγραφή
  41. Ανώνυμος6/5/15 9:21 π.μ.

    Αφιερωμένο με στοργή στην Ενωτική Πρωτοβουλία και ιδιαίτερα στον καραμπουζουκλή αρχηγό της. Γιώργος Ζαμπέτας - ο Αράπης, Και η μπουρδού απ' τ' Αλγέρι, με το ντέφι στο χέρι
    τη βλέπουνε όλοι, της λένε γι αγάπη, ενώ η χουχού
    γουστάρει τον αράπη, το μαύρο...
    https://www.youtube.com/watch?v=cqbxiCXDUHc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος6/5/15 1:55 μ.μ.

    στέρεψε η φεά σου, γράφει Ο Σερίφης (ο ορίτζιναλ).
    Τόσο αγράμματος και μπετόβλακας μόνο ένας ορίτζιναλ Σερίφης μπορεί να είναι.
    Σερίφης σκέτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/5/15 2:20 μ.μ.

      Για αυτό παρέμεινα Σερίφης αγορίνα μου και δεν πήρα περισσότερα αστέρια να γίνω Ταξίαρχος σαν και του λόγου σου..τρολ τρολ τρολ..
      Ο Σερίφης

      Διαγραφή
  43. Ποιον κοροϊδεύει η Ενωτική Πρωτοβουλία;
    Μια σοβαρότατη αποκάλυψη προέκυψε από την χθεσινή συνέντευξη Τύπου της Ενωτικής Πρωτοβουλίας Διονύσου. Όπως γράφει η ηλεκτρονική Οδός Διονύσου (http://www.odosdionysou.gr)-
    Αποκάλυψη εντούτοις- αν και όχι από την πλευρά της μείζονος μειοψηφίας- υπήρξε, με απρόβλεπτη μάλιστα εξέλιξη! Όπως είναι γνωστό, το Φεβρουάριο του 2014 ανακοινώθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο η υπόθεση με το οικόπεδο στη Δροσιά: Ο τότε δημοτικός σύμβουλος της Ενωτικής Πρωτοβουλίας Χ. Παπαβασιλείου είχε καταγγείλει πως ο Δήμος Δροσιάς με Δήμαρχο τον Α. Πασιπουλαρίδη και Αντιδήμαρχο Οικονομικών το σημερινό Δήμαρχο Διονύσου Δ. Ζαμάνη, αγόρασε οικόπεδο αξίας 170.000 ευρώ, από μη ιδιοκτήτη όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων.

    Η υπόθεση πήρε τη διάσταση οικονομικού σκανδάλου και κατάχρησης δημοτικού χρήματος, αποτέλεσε τη σημαία του προεκλογικού αγώνα της Ενωτικής Πρωτοβουλίας ενώ συνεχίζονται και σήμερα οι ανακρίσεις από τον Εισαγγελέα κατόπιν σχετικών ενεργειών της μείζονος πλέον μειοψηφίας. Πάγιος ισχυρισμός των στελεχών της και το προηγούμενο διάστημα αλλά και στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου ήταν πως η υπόθεση είχε ανακαλυφθεί τυχαία και αμέσως δημοσιοποιήθηκε.

    Όμως: Το έγγραφο που σήμερα δημοσιεύει η Οδός Διονύσου (αίτημα της Περιφέρειας προς το Δήμο για παροχή στοιχείων γύρω από την υπόθεση, με ημερομηνία 2011) αποδεικνύει πέραν πάσης αμφιβολίας πως η τότε Διοίκηση είχε ενημερωθεί για την υπόθεση 2,5 περίπου χρόνια πριν τη δημοσιοποιήσει.

    Τα ερωτήματα που γεννώνται είναι προφανή:

    Εστάλησαν και πότε στοιχεία ενημερωτικά για την υπόθεση από το Δήμο στην Περιφέρεια;
    Γιατί επί 2,5 χρόνια η τότε Διοίκηση δεν προέβη στον απαιτούμενο έλεγχο, με την εμπλοκή και των σχετικών ελεγκτικών μηχανισμών, ώστε να διαλευκανθεί η υπόθεση με τον καταλογισμό των όποιων ευθυνών, αλλά και τη διεκδίκηση του τιμήματος που είχε καταβληθεί για το οικόπεδο;
    Και γιατί καθυστέρησε 2,5 ολόκληρα χρόνια να δώσει στη δημοσιότητα υπόθεση που, κατά την εκτίμησή της, θεμελίωνε οικονομικό σκάνδαλο, για το οποίο έχει ήδη υποβληθεί αγωγή και μήνυση;

    Τα παραπάνω ερωτήματα, γίνονται ακόμη πιο επιτακτικά μια που χθες βράδυ στη συνέντευξη Τύπου και σε σχετική ερώτηση της Οδού Διονύσου, ο πρώην δημοτικός σύμβουλος Χ. Παπαβασιλείου και ο νυν δημοτικός σύμβουλος Γ. Κανατσούλης αρνήθηκαν κατηγορηματικά την ύπαρξη από το 2011 του αιτήματος της Περιφέρειας προς το Δήμο, ενώ ο τέως Δήμαρχος δήλωσε πως “δεν θυμάται”.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Σχετικά με τα σχόλια "γουέστερν", να υπενθυμίσω ότι:
    α) ο καθένας είναι ελεύθερος να χρησιμοποιεί το ψευδώνυμο που του αρέσει και
    β) η πειρατεία ψευδωνύμων είναι αντιδεοντολογική κι εμπλέκει σε ανούσιες κόντρες - άσε που χάνουμε τη μπάλα μέχρι να καταλάβουμε τι γίνεται.
    Εκ της δ/νσεως
    Δ/Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/5/15 5:00 μ.μ.

      Πέστα χρυσόστομη!!!!
      Ο Σερίφης

      Διαγραφή
  45. Σχετικά με τη χτεσινή συνέντευξη: απογοήτευση, απογοήτευση, απογοήτευση.

    Η πρώτη απογοήτευση λόγω του πενιχρού αριθμού των ("εμείς κι εμείς") ακροατών, που ως τεθλιμμένοι συγγενείς κλαίγανε τη μακαρίτισσα (εξουσία). Κι ανάμεσά τους οι νεοσσοί της παράταξης - μούγκα σκέτη - που άφησαν όλο το "γήπεδο" στους τέως.

    Η δεύτερη απογοήτευση λόγω της αποκάλυψης ότι η τέως δημοτική αρχή ουσιαστικά συνέργησε στο "κόλπο" του οικοπέδου της Δροσιάς, επιλέγοντας να το κρατήσει στο συρτάρι μέχρι τις εκλογές, αντί να κινηθεί άμεσα εναντίον της γηραιάς "πωλήτριας" που τότε ακόμα ζούσε.

    Κι η τρίτη απογοήτευση εξαιτίας του άτσαλου τρόπου με τον οποίο έγινε η "αίτηση συμψηφισμού" (εμείς χειριστήκαμε υπεύθυνα την υπόθεση του οικόπεδου, ενώ εσείς ανεύθυνα τις σχολικές επιτροπές...)

    Το χειρότερο είναι ότι κάτι τέτοια βλέπει ο Ζαμάνης και νομίζει (αφελώς) ότι δεν κινδυνεύει.

    Δ/Σ

    ΥΓ. Άστα Δημητράκη, μάπα το καρπούζι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://www.odosdionysou.gr/%CF%87%CE%B1%CE%BC%CE%B7%CE%BB%CF%8E%CE%BD-%CF%84%CF%8C%CE%BD%CF%89%CE%BD-%CE%B7-%CF%87%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B9%CE%BD%CE%AE-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%AD%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%85%CE%BE%CE%B7-%CF%84%CE%B7/

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος6/5/15 5:33 μ.μ.

      αχ μικρή διονυσοσκουφιτσα οι ανταποκριτες-συνεργατες σου δε στα λενε καλα τα πραγματα η στα λενε και εσυ συνεχιζεις να ταιζεις σανο τους γυρο σου.

      Διαγραφή
    3. ενώ εσύ ονειρεύεσαι πίτα με γύρο, ε;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος8/5/15 10:00 π.μ.

      ΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΤΗΣ ΔΡΟΣΙΑΣ, ΠΝΤΩΣ Ο ΚΑΛΑΦΙ ΠΗΓΕ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΩΣ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΓΙΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ (ΜΕ ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ), ΑΛΛΑ ΟΤΙ Ο ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΤΟ ΕΦΕΡΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟ 2013-ΕΝΩ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΙΧΑΝ ΑΓΝΟΙΑ-ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΕΙΧΕ ΖΗΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΙΕΥΚΡΗΝΙΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΤΕ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΟΙΚΟΠΕΔΟ, ΑΛΛΑ ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΚΟΜΗ ΔΗΛΩΘΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΤΑ "ΜΟΣΧΑΡΙΑ" ΔΕΝ ΗΞΕΡΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
      ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΑΠΟ 5 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΠΛΕΥΡΕΣ. ΑΡΑ Η κ. ΧΑΖΑΠΗ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΙΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΒΡΗΚΕ "ΚΑΤΙ" ΣΧΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΨΕΥΔΩΣ ΟΤΙ "το ηξεραν απο παλιοτερα και ηθελαν να το χρησιμοποιησουν προεκλογικα", ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΗΣ-ΟΠΩΣ ΚΟΚΟΡΕΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ ΣΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ- ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΠΙΛΩΝΕΙ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΕΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ.... ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΙΣΙΝΟΥ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ....
      ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ

      Διαγραφή
    5. Αν και υποθέτω ότι έγκειται στην ίδια τη ΜΧ να σου απαντήσει επί προσωπικού, εν τούτοις λέω να σχολιάσω λιγάκι τα όσα με τρόπο αφελή και πονηρό αναφέρεις και με πρόθεση απαλλακτική για τους προηγούμενους - και δη τους (εγνωσμένους) καταπατητές.

      1) Το ρεπορτάζ της Οδού Διονύσου δεν αναφέρεται γενικώς και αορίστως σε πηγές και πληροφορίες, αλλά έχει επισυνάψει το συγκεκριμένο έγγραφο που έφτασε και παρελήφθη από τον Δήμο το 2011.

      2) Είναι πολύ βολικό να ονομάζεις την πρώην δημοτική αρχή "μοσχάρια, που δεν ξέρουν ή δεν καταλαβαίνουν τίποτα" για να αντιπαρέλθεις τις πολιτικές και ποινικές τους ευθύνες που δεν διαφύλαξαν (κι αυτοί) την δημοτική περιουσία.

      4) Το 2011 είναι δύο χρόνια πριν το 2013, που λες ότι ο "Παπ" ανέδειξε το θέμα (αλήθεια, τι ακριβώς είπε και σε ποιο ακριβώς ΔΣ;), Και το 2013 είναι η τελευταία προεκλογική χρονιά...

      4) Τι ακριβώς εννοείς ότι "αυτό πιστοποιείται από 5 διαφορετικές πλευρές"; Ποιες είναι; Μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος; Ή μήπως είναι ράδιο αρβύλα;

      Δ/Σ

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος8/5/15 3:22 μ.μ.

      Παραμιλάτε καθώς φαίνεται αγαπητέ 10.00 π.μ. Ή δεν καταλαβαίνετε ούτε αυτά που ακούτε ούτε αυτά που διαβάζετε. Το “κάτι σχετικό” είναι ένα απολύτως συγκεκριμένο έγγραφο- ή ούτε αυτό το είδατε; Ο κ. Παπαβασιλείου έφερε το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο το 2014- ούτε αυτό φροντίσατε να διασταυρώσετε; Επιπλέον ποιος δεν γνώριζε την υπόθεση όταν το έγγραφο εστάλη από την Περιφέρεια; Μήπως τα στελέχη τής τότε Δημοτικής Αρχής, που συμμετείχαν στο ΔΣ της Δροσιάς όταν έγινε η αγοραπωλησία του οικοπέδου το 2010- ή ούτε αυτό το γνωρίζατε;
      Όσο για τις ανατομικές λεπτομέρειες με τις οποίες διανθίζετε την ανάρτησή σας, στο χωριό μου έχουμε μια παροιμία: “Δεν γνωρίζουν οι γαϊδάροι πώς το τρώνε το χαβιάρι”.
      Μαρία Χαζάπη

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος8/5/15 6:44 μ.μ.

      Έγραψες Μαρία!

      Διαγραφή
  46. Ανώνυμος6/5/15 7:14 μ.μ.

    Ο πρώην δήμαρχος Διονύσου επιβεβαίωσε με τα χθεσινά ενα από τα προσωνύμια που απέκτησε στη διάρκεια της θητείας του: Ολίγιστος.
    Μάπα το καρπούζι και τότε και πολύ περισσότερο τώρα.
    Ο βασιλιάς είναι γυμνός.....

    Ο Λουκάνικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος6/5/15 8:00 μ.μ.

    Γιατί ΔιονυσοΣκουφίτσα ένιωσες απογοήτευση -και μάλιστα εις τριπλούν- από τη συνέντευξη του πρώην δημάρχου (ευλογημένη η ώρα που οι ψηφοφόροι τον έστειλαν εκεί που του αξίζει);
    Τι περίμενες δηλαδή από αυτό το πράγμα;
    Η απορία είναι ειλικρινής και όχι τρολιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφήνοντας κατά μέρος τις συνήθεις υποκρισίες περί "υπεύθυνης" αντιπολίτευσης, πιστεύω ότι μια σοβαρή αντιπολίτευση είναι πάντα και ποικιλοτρόπως χρήσιμη. Κρατάει σε εγρήγορση την διοίκηση ως προς τα ελάχιστα 9της καθημερινότητας) κι επιπλέον δεν την αφήνει να περιπέσει στις αμαρτίες που (ως αντιπολίτευση) κατήγγειλε. Εδώ φοβάμαι ότι ισχύει το αντίθετο, που με τον καιρό κυλάει στο γνωστό "σε κρατώ, με κρατάς". Επομένως, ουδεμία πρόοδος (θα έχει συμβεί) στα περί κοινών.

      Διαγραφή
  48. Ανώνυμος6/5/15 8:11 μ.μ.

    Ο πρώην μίλησε χθες για την παιδική χαρά Ζαμάνη.
    Μιλάει ο ζογκλέρ του 16χρονου τσίρκου.
    Τι ακριβώς πίνει και δεν μας δίνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος6/5/15 8:53 μ.μ.

    Μήπως ο Δημητράκης μπορεί να μας διαφωτίσει τι πίνει το Μεγάλο Αφεντικό και δεν δίνει και σ΄ εμάς τους θνητούς; Ή μήπως ο άλλος με την "φεά ουσία";
    Πιο αστείοι πεθαίνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ανώνυμος6/5/15 9:02 μ.μ.

    Πάντως, ο Καταπατητής χθες στη συνέντευξη είχε ξαφνικά χάσει ... τη μνήμη του για το "οικόπεδο της Δροσιάς".
    Αλτσχάϊμερ; Μπα δε νομίζω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/5/15 9:22 μ.μ.

      ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΗ Η ΨΥΧΗ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ?
      ΠΑΝΤΩΣ ΧΤΕΣ ΤΑ ΔΩΣΕ ΟΛΑ !! ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΕΙΔΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΑΠ ΟΤΙ ΑΚΟΥΩ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ ΚΑΤΑ ΒΟΡΙΔΗ ΓΡΑΦΕΙΟ....
      ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ. ΤΗ ΜΙΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΑΠ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΧΑΣΕΙΣ ΟΛΑ ....

      Διαγραφή
  51. Ανώνυμος6/5/15 9:45 μ.μ.

    Ρίξτα όλα τώρα, 9:22.
    Για να συνεχιστούν οι αποκαλύψεις για την Παράγκα και τα Λαμόγια.
    Βουρ και μαζί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος6/5/15 10:21 μ.μ.

    Με τέτοια ανίκανη και άσχετη αντιπολίτευση πως μπορούμε να έχουμε μια καλύτερη δημοτική αρχή; Αυτό τη διασώζει προς το παρόν. Ο εχθρός είναι ο κακός της εαυτός, που πρέπει να ξεπεραστεί τάχιστα, γιατί από τα άλλα σούργελα δεν μπορείς να περιμένεις τίποτα απολύτως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος6/5/15 10:30 μ.μ.

    Επειδή γατάκια παραμιλάτε ζαλισμένοι από το χθεσινό φιάσκο του Καλάφι, να τι γράφει η Βορεινή:
    "Στη χθεσινή συνέντευξη τύπου, η οποία έπασχε οργανωτικά, ο πρώην δήμαρχος Διονύσου επιτέθηκε εναντίον της διοίκησης του δήμου, αφήνοντας μάλιστα αιχμές για πρωτόγνωρα και περίεργα περιστατικά, όπως αυτά των εμπρησμών.
    Όσον αφορά τις σχολικές επιτροπές ο κ. Καλαφατέλης μίλησε για προσπάθεια αποπροσανατολισμού από τη δημοτική αρχή, με αφορμή όλα όσα είδαν το φως της δημοσιότητας."

    Πιο Καλαφατέλης πεθαίνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ανώνυμος6/5/15 11:50 μ.μ.

    Σε λίγο ο Καλάφι θα μας πει ότι, ο Ζαμάνης έβαλε τις φωτιές για να ενοχοποιήσει τα αγνά και άσπιλα στελέχη του. Ή ότι ό ίδιος, όταν ήταν στην αντιπολίτευση, έδινε γραμμή για πλαστογραφίες και υπεξαιρέσεις!
    Δεν μας χαιρετάς ρε νταλάρα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Η θεωρία των Συμψηφισμών στον Διόνυσο
    Σε μια ενδιαφέρουσα φάση έχουν μπει τα δημοτικά πράγματα στον Διόνυσο. Η πρόκληση για τη δημοτική αρχή είναι μεγάλη και συμπυκνώνεται στο τρίπτυχο – Διαφάνεια, χτύπημα της διαφθοράς και της Διαπλοκής, Αξιοκρατία παντού. Υπάρχουν ήδη τα πρώτα συγκεκριμένα δείγματα προσήλωσης σε αυτές τις αρχές και αξίες αλλά και αδικαιολόγητες καθυστερήσεις.

    Οι πολίτες του Διονύσου περιμένουν να υπάρξει σταθερότητα και συνέχεια σε αυτούς τους καίριους τομείς. Να ριχτεί άπλετο Φως σε όλα τα πεδία των δράσεων του Δήμου και να εδραιωθεί μια υγιής ατμόσφαιρα, που θα αποκλείει στο μέλλον παράγκες, λαμογιές, κομπίνες, διασπάθιση του δημοτικού χρήματος.

    Στο πλαίσιο αυτό πρέπει ταχύτατα να ολοκληρωθεί ο διαχειριστικός έλεγχος σε όλα τα Νομικά Πρόσωπα και Επιτροπές του Δήμου. Να αποδοθούν πολιτικές, ποινικές και πειθαρχικές ευθύνες σε όσους καταχράστηκαν δημοτικό χρήμα και να γυρίσουν πίσω τα κλεμμένα. Καμιά ολιγωρία δεν μπορεί να γίνει ανεκτή.

    Εκκρεμεί ωστόσο η διαλεύκανση και μιας σειράς άλλων δυσωδών υποθέσεων, που δηλητηρίασαν στο παρελθόν την ατμόσφαιρα στο Δήμο. Αναφερόμαστε, ενδεικτικά, στο γήπεδο που βούλιαξε στη Σταμάτα, στο πρόστιμο των 12 εκατομμυρίων € από το δασαρχείο Πάρνηθας στον πρώην δήμαρχο για δρόμο που έφτιαξε παράνομα μέσα στο δάσος, τις αλλεπάλληλες καταπατήσεις δημόσιων-δημοτικών εκτάσεων και πολλά άλλα.

    Κάποιοι συγκεκριμένοι κύκλοι ανησύχησαν σφόδρα από αυτές τις εξυγιαντικές πρωτοβουλίες. Και προχώρησαν σε παράνομες πράξεις για να σβήσουν τα ίχνη των παρανομιών τους (εμπρησμοί κλπ). Αλλά ματαίως. Κάποιοι άλλοι πλασάρουν έντεχνα στην πιάτσα τη φτηνή Θεωρία των Συμψηφισμών. Που συνοψίζεται στο ψευδο-επιχείρημα: ναι αλλά και εσείς βαρύνεστε με την υπόθεση του πρώην οικοπέδου στη Δροσιά! Οποία αφέλεια και βλακεία.

    Ποιος αλήθεια σοβαρός δήμαρχος μπορεί να γίνει αποδέκτης τέτοιων αρρωστημένων μεθοδεύσεων; Ιδιαίτερα μάλιστα σήμερα που οι Έλληνες είναι –και δικαίως- τόσο ευαίσθητοι σε ζητήματα Διαφάνειας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος7/5/15 2:01 μ.μ.

    http://www.odosdionysou.gr
    Τραγέλαφος με το πολύπαθο Γραφείο Τύπου του Δήμου Διονύσου

    Ο Δήμαρχος Διονύσου πολλές φορές έχει παραδεχθεί δημοσίως πως η επικοινωνία δεν είναι το δυνατό του σημείο. Φαίνεται όμως πως δεν αντιλαμβάνεται ότι άλλο η προσωπική επιλογή και άλλο η δημόσια υποχρέωση- αυτή που θέλει ένα Δήμο να έχει από την πρώτη στιγμή ένα καλοοργανωμένο Γραφείο Τύπου, που πρωτίστως θα ασχολείται με την ενημέρωση των πολιτών, και μετά με την ανάδειξη του όποιου έργου της Δημοτικής Αρχής. Και στα δυο αυτά σημεία σημειώνεται ακόμη, 9 μήνες μετά την ανάληψη της θητείας από τη νέα Διοίκηση, τραγικό έλλειμμα. Το οποίο αναδεικνύεται ακόμη περισσότερο με την ανοιχτή επιστολή της Α. Ανεζάκη, που για μερικές εβδομάδες γνωρίσαμε ως σύμβουλο επικοινωνίας και υπεύθυνη του Γραφείου Τύπου- μέχρις ότου αντικαταστάθηκε με συνοπτικές διαδικασίες, όπως η ίδια αναφέρει παρακάτω:

    7/05/2015

    Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ, ΩΣ ΠΑΡ’ΟΛΙΓΟΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΊΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ, ΔΙΟΝΥΣΗ ΖΑΜΑΝΗ

    Επειδή ενδεχομένως αρκετοί ν’ αναρωτηθήκατε «Τι συνέβη με τη δημοσιογράφο που γνωρίσαμε και την οποία μας σύστησαν ως τη νέα Σύμβουλο Επικοινωνίας του Δημάρχου Διονύσου, Διονύση Ζαμάνη και εξαφανίστηκε ένα πρωινό;», επειδή έχω μάθει να δίνω μόνη μου τις απαντήσεις σε θέματα που με αφορούν κι επειδή δεν επιτρέπω σε κανέναν να «ρίχνει σκιές» σε ό,τι αφορά την επαγγελματική μου υπόσταση και τη διαδρομή που με κόπο έχω ακολουθήσει τα τελευταία, περίπου, είκοσι χρόνια, στηριζόμενη αποκλειστικά στις δικές μου δυνάμεις και ικανότητες, έχω να δηλώσω τα εξής…

    Τη Μεγάλη Εβδομάδα, κι αφού είχα ήδη ενημερωθεί -1. μετά την προκήρυξη του διαγωνισμού, 2. την κατάθεση των απαραίτητων εγγράφων, 3. τις συνεντεύξεις που πέρασα και 4. τους όρους συνεργασίας που είχαν ξεκαθαριστεί επανειλημμένα κι είχαν γίνει δεκτοί κι απ’ τις δύο πλευρές- πως με επέλεξαν απ’ το Δήμο Διονύσου, λόγω βιογραφικού και προϋπηρεσίας στα μεγαλύτερα μέσα ενημέρωσης της χώρας για ν’ αναλάβω τα καθήκοντα της Συμβούλου Επικοινωνίας, κλήθηκα στο δήμο για μια σύντομη «ξενάγηση», απ’ τον μέχρι πρότινος συνεργάτη του γραφείου τύπου. Ξενάγηση μόλις δύο ημερών και πριν υπογράψω την πρόσληψή μου, ώστε να γνωρίσω ανθρώπους και υπηρεσίες.

    Στη συνέχεια κι αμέσως μετά απ’ αυτό το αντικειμενικά, ιδιαίτερα σύντομο χρονικό διάστημα, ο μέχρι τότε συνεργάτης του γραφείου τύπου έπρεπε για ευνόητους λόγους και λόγους που κατανοώ απολύτως ν’ αποχωρήσει, την ίδια ώρα που είχα ξεκαθαρίσει στο Δήμαρχο Διονύσου, πως η παρουσία ενός ακόμη συνεργάτη στο γραφείο τύπου είναι επιβεβλημένη αν θέλουμε να μιλάμε για ουσιαστική και εποικοδομητική επικοινωνία που παράγει έργο.

    Αντ’ αυτού βρέθηκα μπροστά στο εξής δίλημμα. Να περιμένω –για τυπικούς, επαγγελματικούς και ουσιαστικούς λόγους- να υπογράψω την πρόσληψή μου και να προχωρήσουμε με άρτιους όρους αμοιβόμενης εργασίας, αφήνοντας κενή όμως μέχρι τότε τη θέση του γραφείου τύπου (κάτι για το οποίο σαφώς και δεν έφερα καμία ευθύνη) ή να παραμείνω, καθώς την ίδια ώρα «έτρεχαν» οι ανάγκες επικοινωνίας των δραστηριοτήτων του Δήμου. Επέλεξα το δεύτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος7/5/15 2:03 μ.μ.

    Συνέχεια από την Οδό Διονύσου
    Για περίπου τρεις εβδομάδες η παρουσία μου ήταν καθημερινή και ουσιαστική (χωρίς να έχω προσληφθεί κανονικά και να αμείβομαι, καθώς ήταν «θέμα χρόνου»). Ασκούσα κανονικά τα καθήκοντά μου (χωρίς να έχω προσληφθεί κανονικά και να αμείβομαι, καθώς ήταν «θέμα χρόνου»). Κατέθεσα κάποιες πρώτες πρότασεις για τη λειτουργία του γραφείου τύπου και τα projects που θα έπρεπε ν’ αναλάβει. Ενημέρωσα σχετικά με την ορθή λειτουργία των social media και τα «έτρεχα» (χωρίς να έχω προσληφθεί κανονικά και να αμείβομαι, καθώς ήταν «θέμα χρόνου»).

    Κι όλ’ αυτά, γνωρίζοντας βεβαίως –αφού έτσι με είχαν ενημερώσει απ’ το γραφείο προσωπικού αλλά και ο ίδιος ο Δήμαρχος- πως παραμένει το απολύτως τυπικό. Δηλαδή η δημοσίευση της πρόσληψής μου στο ΦΕΚ. Θέμα ολίγων ημερών επαναλαμβάνω, όπως μου είχαν πει απ’ το αρμόδιο γραφείο, κάτι το οποίο φυσικά δεν συνέβη ποτέ.

    Στο διάστημα αυτό, παρατήρησα τεράστια κενά στα θέματα της επικοινωνίας. Με αφορμή δύο-τρία περιστατικά που θα σας περιγράψω με συντομία, φρόντισα να επισημάνω αυτά τα κενά.

    Πρώτον: Αποδείχθηκε δύσκολο το να επικοινωνήσω τηλεφωνικά -όταν υπήρχε ανάγκη- με το Δήμαρχο.

    Δεύτερον: Το μείζον θέμα της πράξης νομοθετικού περιεχομένου που αφορούσε στα ταμειακά διαθέσιμα του δήμου. Ο Δήμαρχος επέλεξε ν’ αποχωρήσει απ’ τη συνεδρίαση της ΚΕΔΕ, την οποία κάλυπταν όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης της χώρας, χωρίς να κάνει δήλωση όπως είχαμε συνεννοηθεί και τον είχα ενημερώσει. Μέχρι δε και την επόμενη μέρα το μεσημέρι δεν είχε υπάρξει καμία ενημέρωση των δημοτών μας απ’ το Δήμαρχο, έστω και μέσω κάποιας γραπτής του δήλωσης στον επίσημο ιστότοπο του Δήμου.

    Τρίτον: Την ίδια ημέρα και μετά το τέλος της σύσκεψης της ΚΕΔΕ, έλαβε χώρα στο Δήμο μας μια ιδιαίτερα σημαντική εκδήλωση, παρουσία πρώην υπουργών, βουλευτών και αθλητών, με θέμα «Κρίση και Αθλητισμός». Εκδήλωση στην οποία έδωσα το «παρών» (χωρίς να έχω προσληφθεί κανονικά και να αμείβομαι, καθώς ήταν «θέμα χρόνου») και στην οποία έκρινα πως η παρουσία του πρώτου πολίτη του Δήμου, δηλαδή του κυρίου Διονύση Ζαμάνη, ήταν επιβεβλημένη. Παρόλ΄αυτά δεν παρουσιάστηκε όπως είχαμε συνεννοηθεί, ενώ η προσπάθειά μου να τον εντοπίσω και να επικοινωνήσω τηλεφωνικά μαζί του απέβη άκαρπη, καθώς δεν απάντησε ποτέ στην κλήση μου. Δεν είχα δε καμία ενημέρωση μέχρι και την επόμενη μέρα το μεσημέρι, οπότε και με δική μου πρωτοβουλία, συζητήσαμε για όλ’ αυτά τα θέματα σε γραφείο του Δήμου, χωρίς να είμαστε μόνοι μας.

    Επεσήμανα στη συνάντησή μας, ό,τι θεωρούσα σημαντικό, ως όφειλε άλλωστε να κάνει ένας Σύμβουλος Επικοινωνίας, που δεν προσλαμβάνεται για να λέει σε όλα ΝΑΙ. Αποχώρησα με τη διαβεβαίωση πως θα συνεργαστούμε κανονικά και μάλιστα όπως ο ίδιος ο κύριος Ζαμάνης ανέφερε -αφού προηγουμένως μου ζήτησε συγγνώμη και παραδέχθηκε πως είχα δίκιο- θα μ’ ενημέρωνε τηλεφωνικά για το πότε θ’ αναλάβω και με όρους αμοιβόμενης εργασίας τα καθήκοντά μου.

    Μου ανέφερε μάλιστα πως το αν θα συνεχίσω να πηγαίνω, χωρίς δηλαδή να πληρώνομαι μέχρι να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες πρόσληψης, είναι δική μου απόφαση. Εγώ πάλι έχω την εντύπωση, πως είναι αυτονόητο όταν κάποιος εργάζεται, ν’ αμείβεται. Επεσήμανα λοιπόν, πως αυτό που έκανα το τελευταίο διάστημα, ήταν μια αντιεπαγγελματική επιλογή απέναντι σ’ εμένα την ίδια και πως δεν θα μπορούσα να συνεχίσω κάτι τέτοιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος7/5/15 2:04 μ.μ.

    Συνέχεια από την Οδό Διονύσου
    Την επόμενη ημέρα, ενημερώθηκα απ’ τη γραμματέα του Δημάρχου πως η πρόσληψή μου, «βρίσκεται» ήδη στο τυπογραφείο και πως απομένει να δημοσιευθεί στο ΦΕΚ.

    Τελικά, δεν έλαβα κανένα τηλεφώνημα (μέχρι και αυτή τη στιγμή) και μάλιστα διαπίστωσα πως στη θέση που είχα κληθεί ν’ αναλάβω, ο κύριος Ζαμάνης είχε ήδη επιλέξει και τοποθετήσει νέο συνεργάτη. Δεν μ’ενημέρωσε ποτέ πως ανακάλεσε τη συνεργασία μας. Δεν μου εξήγησε ποτέ τους λόγους που τον οδήγησαν σε μια τέτοια απόφαση, την ίδια ώρα που όπως ανέφερα και παραπάνω οι όροι συνεργασίας ήταν σαφείς κι απ’ τις δύο πλευρές. Είχαν γίνει δε αποδεκτοί κι απ’ τις δύο πλευρές.

    Σ’ αυτό το σημείο λοιπόν, θα ήθελα να θυμίσω στον κύριο Ζαμάνη πως οι αιρετοί είναι «φιλοξενούμενοι». «Προσωρινοί ένοικοι» τους οποίους επιλέγουμε οι δημότες και τους εμπιστευόμαστε τα κλειδιά του «σπιτιού» μας και ως τέτοιοι, πρέπει να φέρονται με σεβασμό, ευγένεια και επαγγελματισμό. Ακριβώς δηλαδή, όπως προστάζουν οι απλοί, γνωστοί κανόνες καλής συμπεριφοράς.

    Η δική μου συμβουλή, ως…παρ’ολίγον σύμβουλος επικοινωνίας, είναι πως η επικοινωνία έχει δύναμη. Είναι απαραίτητη προϋπόθεση και το βασικό συστατικό μιας καλής «συνταγής», για να πάει ένας τόπος μπροστά κι ένας θεσμός να προχωρήσει με επιτυχία και ειλικρίνεια. Πρέπει ν’ ακούγεσαι, αλλά και ν’ακούς. Να ζητάς αλλά και να προσφέρεις. Να εκτιμάς, να πορεύεσαι με σεβασμό και να ενημερώνεις, ως οφείλεις, τους δημότες που εκπροσωπείς κι όχι γυρίζοντάς τους την πλάτη.

    Παρά τα όσα σας περιέγραψα παραπάνω, θα ήθελα να ευχηθώ καλή επιτυχία στον κύριο Ζαμάνη για τα καθήκοντα που επέλεξε, αποδέχθηκε και εξελέγη για να εκτελέσει ως Δήμαρχος Διονύσου, για τον απλούστατο λόγο, πως είμαι δημότης αυτού του τόπου κι ευελπιστώ σε μια καλή, καλύτερη καθημερινότητα για εμάς και τα παιδιά μας.

    Οφείλω δε να πω, πως στο σύντομο αυτό διάστημα διέκρινα ιδιαίτερα αξιόλογους ανθρώπους, αιρετούς και μη, στο δήμο μας.

    Εύχομαι, πραγματικά, ο κος Ζαμάνης, να διαψεύσει τις ανησυχίες μου με το έργο του.

    Ευχαριστώ θερμά για τον πολύτιμο χρόνο σας που διαθέσατε, ώστε να διαβάσετε αυτές τις γραμμές.

    Αθανασία Ανεζάκη
    Δημοσιογράφος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/5/15 2:35 μ.μ.

      Κάααααποιο λάκο έχει η φάβα με δαύτη τη κοπέλα.......μάλλον του έκανε αντιπολίτευση τρόπον τινά και την έστειλε σπίτι της |(με λάθος τρόπο ομολογουμένως) ο Διονύσης.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος8/5/15 6:37 μ.μ.

      Πρέπει αγαπητή μου κυρία να καταλάβετε οτι οι συνεργάτες των δημάρχων αποτελούν ρουσφέτια είτε επιβαλλόμενα απο ψηφοφόρους είτε απο συναδέλφους άλλους αιρετούς, χωρίς να σημαίνει αυτό ότι κάποιοι ειδικοί συνεργάτες δεν αξίζουν όπως ενδεχομένως εσείς που δεν σας γνωρίζω προσωπικά. Με γνώμονα αυτό θα πρέπει ο συνεργάτης να μην έχει την απαίτηση του εργαζόμενου αφου ο εργοδότης δημαρχος για την πρόσληψη αποσκοπεί στην εξυπηρέτηση προσωπικών του συμφερόντων και όχι στην ποιότητα των υπηρεσιών του συνεργάτη-εργαζόμενου. Ως εκ τουτου τα περι προσφοράς υπηρεσιών στην εναρξη της σχεσης ανευ καταβολής αμοιβής αποτελεί σε τέτοιες περιπτώσεις υπερβολή αφου ο συνεργάτης με τα κριτήρια της πρόσληψης του οπως προανέφερα μπορεί να αντικατασταθεί με κάποιον αλλον ανα πάσα στιγμή

      Διαγραφή
  59. Ανώνυμος7/5/15 2:45 μ.μ.

    Η ακόλουθη παράγραφος από την επιστολή της Κας Ανεζάκη φωτογραφίζει το πως βλέπουν την Διοίκηση τόσο οι Αιρετοί όσο και οι Πρόεδροι των Νομικών Προσώπων (βλέπε Δευτεροβάθμια)
    << Σ’ αυτό το σημείο λοιπόν, θα ήθελα να θυμίσω στον κύριο Ζαμάνη πως οι αιρετοί είναι «φιλοξενούμενοι». «Προσωρινοί ένοικοι» τους οποίους επιλέγουμε οι δημότες και τους εμπιστευόμαστε τα κλειδιά του «σπιτιού» μας και ως τέτοιοι, πρέπει να φέρονται με σεβασμό, ευγένεια και επαγγελματισμό. Ακριβώς δηλαδή, όπως προστάζουν οι απλοί, γνωστοί κανόνες καλής συμπεριφοράς. >>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος7/5/15 2:47 μ.μ.

    Όλα κι όλα, κάνουμε αυστηρή κριτική στη δημοτική αρχή και στον Ζαμάνη. Μάλιστα, αλλά το γνωστό πρακτορείο Ρώϋτερ-πατσαβούρα από την άκρη της πόλης δεν μπορεί να σπιλώνει την προσωπική ζωή του δημάρχου. Να ισοπεδώνει τα πάντα, να τον παρουσιάζει όπως δεν είναι και να το διαλαλεί παντού τηλεφωνικά.
    Την επόμενη φορά, το κράξιμο θα έχει ονοματεπώνυμο και τότε δεν θα σε ξεπλένει ούτε η Λίμνη του Μαραθώνα. Γκέγκε γατάκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/5/15 7:01 μ.μ.

      https://www.youtube.com/watch?v=Bul5wRdA3y0

      Διαγραφή
  61. Ανώνυμος7/5/15 2:57 μ.μ.

    http://www.edionysos.gr/2015/05/blog-post_7.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΟΙ ΣΟΒΑΡΕΣ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΙΟΝΥΣΟΥ

    Ο Δήμος βρίσκεται σε κομβικό σημείο, που ή τραβήξει μπροστά και θα δικαιώσει όσους στήριξαν αυτή τη δημοτική αρχή ή θα βουλιάξει αύτανδρος. Μέση λύση δεν υπάρχει κι όσο πιο γρήγορα το συνειδητοποιήσουν αυτό οι δημοτικοί άρχοντες, τόσο καλύτερα για την πόλη και τα προβλήματα της. Τα κενά πολλά και κάθε μέρα πολλαπλασιάζονται.

    Δεν εξελίσσεται κανένα σχέδιο συγκεκριμένων παρεμβάσεων σε κάθε μια από τις 7 δημοτικές κοινότητες, που τόσο πολύ το έχουν ανάγκη μετά την εγκατάλειψη τους από την προηγούμενη δημοτική αρχή.

    Καθυστερούν αδικαιολόγητα οι δράσεις για τα καθημερινά προβλήματα (λακκούβες, καθαριότητα κλπ). Ασφαλώς δεν αποτελούν έργο προς όφελος της καθημερινότητας των πολιτών, όσο αξιόλογες και αν είναι , οι περίπατοι στο Κτήμα Τατοϊου, οι διάφορες εκδηλώσεις και τα Δελτία Τύπου.

    Εξαγγέλονται αξιόλογες πρωτοβουλίες, που στη συνέχεια εγκαταλείπονται (μεταφορά φοιτητών στην Πανεπιστημιούπολη, επεξεργασία Στρατηγικού Σχεδίου για το 2015-2020, θερινή απασχόληση μαθητών κλπ).

    Δεν προωθείται κανένα σχέδιο και στοχευμένος προγραμματισμός για την εκτέλεση μικρών και μεγάλων έργων από αυτά που τόσο ανάγκη έχει η πόλη, πέραν της αποχέτευσης που και αυτή χωλαίνει.

    Δεν λειτουργεί με στοιχειώδη συλλογικότητα, συνεκτικότητα και αλληλεγγύη η δημοτική αρχή σε όλα τα επίπεδα και οι συνέπειες είναι ορατές δια γυμνού οφθαλμού. Λίγο ακόμα και θα κατρακυλήσουμε στην αναποτελεσματική ενός ανδρός αρχή, που τόσο καλά γνωρίσαμε την περίοδο της προηγούμενης δημοτικής αρχής.

    Δεν λειτουργεί η δημοτική παράταξη της πλειοψηφίας, που θα μπορούσε να εισφέρει καθοριστικά στη σύνθεση και ομογενοποίηση των απόψεων, προς όφελος του δημοτικού έργου. Με αποτέλεσμα οι υπόγειες φυγόκεντρες δυνάμεις να κινδυνεύουν να τινάξουν στον αέρα τη συνοχή της.

    Βασικές προγραμματικές δεσμεύσεις εγκαταλείπονται χωρίς καμιάν εξήγηση (διαβούλευση, συναίνεση, αναπτυξιακή δυναμική κλπ).

    Η διαχειριστική λειτουργία του Δήμου καθημερινά παρουσιάζει αρρυθμίες και συχνά αναδεικνύει αυτόνομα και αλληλοσυγκρουόμενα κέντρα εξουσίας.

    Η πολιτική δημοσίων σχέσεων είναι σχεδόν ανύπαρκτη έως αντιφατική, χωρίς καμιά ουσιαστική αξιοποίηση των σύγχρονων μεθόδων κι εργαλείων επικοινωνίας με τον πολίτη.

    Είναι εκκωφαντικά απούσα η διοίκηση του Δήμου με βάση το σύγχρονο management, όπως απαιτούν οι σημερινές συνθήκες.

    Η δυσφορία των πολιτών υποβόσκει και αν διαιωνιστεί αυτή η κατάσταση, σύντομα θα μετατραπεί σε θυμό και οργή. Έχει προ πολλού περάσει η περίοδος χάριτος και ανοχής. Τα καμπανάκια χτυπούν σε όλους τους τόνους και κανείς δεν μπορεί να τα αγνοήσει. Η απαίτηση για μιαν άλλη πορεία του Δήμου είναι καθολική και αδιαπραγμάτευτη.

    Κι όποιος δεν μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτήν, να παραμερίσει αμέσως, όσο ψηλά κι αν βρίσκεται!


    ( ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΔΙΟΝΥΣΟΥ )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος8/5/15 9:40 π.μ.

      Δυστυχώς ή ευτυχώς συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Έτσι είναι ακριβώς η κατάσταση στο Δήμο μας..... Ούτε ενα κόμμα ή οτιδήποτε περισσότερο ή λιγότερο. Έτσι ακριβως...

      Ν. Κ

      Διαγραφή
  63. Μια προσεκτική ανάγνωση της επιστολής Ανεζάκη δημιουργεί συνειρμούς και ερωτηματικά - ίσως όχι τόσο τραβηγμένα όσο τα περί δάκτυλου της αντιπολίτευσης (7/5/15 2:35 μ.μ.), αλλά άξια να αναφερθούν.

    Πρέπει να πω ότι ψάχνοντας στο διαδίκτυο, βρήκα ένα πρόχειρο αυτοβιογραφικό της σημείωμα στο http://www.4yourfamily.gr/index.php/mitrotita/itemlist/user/795-%CE%B1%CE%B8%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%B6%CE%AC%CE%BA%CE%B7 Όπως επίσης, πρέπει να πω κι ότι μάζεψα αρκετές πληροφορίες από ανθρώπους που ξέρουν τα γεγονότα από πρώτο – δεύτερο χέρι.

    Το πρώτο λοιπόν που μου έκανε εντύπωση ήταν η διαφανείσα άγνοια της ΑΑ για το πώς λειτουργούν τα πράγματα στους δήμους, ποιο είναι το αντικείμενο του γραφείου τύπου εκεί και πόσες ώρες απαιτούνται γι αυτή τη δουλειά.

    Το δεύτερο ήταν η μάλλον υπερβολική αίσθηση αυτοπεποίθησης που αναδύεται από ένα μάλλον μέτριο (ως προς τη σύνταξη) κείμενο μιας 40χρονης με σπουδές και 20 χρόνια εμπειρία – αλλά όλα σε ρεπορτάζ και ειδήσεις.

    Το τρίτο ήταν η μάλλον υποτιμητική αντίληψή της για τον (έστω και «παρ’ ολίγον», όπως λέει) εργοδότη της δήμαρχο, η οποία - σε συνδυασμό με την αυτοπεποίθηση - τείνει να αντιστρέψει τη σχέση εργοδότη – εργαζόμενου ή αλλιώς, τη σχέση δημάρχου – συμβούλου.

    Η ΑΑ αντιλαμβάνεται τη (πρώην) θέση της ως «Συμβούλου Επικοινωνίας». Προσωπικά, αν και κατανοώ την οργή της (για την χείριστη μεταχείριση που είχε), αμφιβάλλω αν έχει την ωριμότητα για κάτι τέτοιο. Αν την είχε, δεν θα έγραφε τέτοια επιστολή, αλλά άλλη.

    Ή, απλώς να διεκδικούσε τα χρήματά της και κατόπιν να «έθαβε» στο συνάφι της τον κακό εργοδότη (να τον έβαζε στη μαύρη λίστα των καναλιών). Αντιθέτως, η επιστολή της δείχνει ότι έχει θιγεί προσωπικά – ίσως γι αυτό να είναι και τόσο προχειρογραμμένη.

    Από τα ερωτήματα που προκύπτουν αναφέρω ενδεικτικά τα εξής:

    1) Ποιοι ήταν εκείνοι που αξιολόγησαν την ΑΑ ως κατάλληλη για να πάρει αυτή τη θέση; Γιατί ενώ οι πληροφορίες συγκλίνουν λένε ότι η απόφαση ήταν του ίδιου του δημάρχου (παρά την αντίθετη εισήγηση του αρμόδιου αντιδήμαρχου), η αντίδραση της ΑΑ το διαψεύδει. Η στάση της δεν ήταν ενός ανθρώπου του δημάρχου, αλλά κάποιου άλλου που του την συνέστησε.

    2) Με ποια κριτήρια επιλέγει τελικά ο δήμαρχος τους συνεργάτες του; Για την προσωπική του βολή ή προβολή (πχ για να «παίζει» στα κανάλια) ή για την εύρυθμη λειτουργία του γραφείου τύπου του ΔΗΜΟΥ, όπως είχε παλιότερα πει κι ο ίδιος, καταγγέλλοντας – ορθώς – τις πρακτικές Καλαφατέλη;

    3) Γιατί τέτοια απαξιωτική στάση και αντιδεοντολογική συμπεριφορά σ’ έναν (έστω και για λίγο μόνο) συνεργάτη; Αν δεν ταίριαζαν τα χνώτα τους, μπορούσε (αφού της το εξηγήσει) να διακόψει τη συνεργασία τους – δεν την παντρεύτηκε άλλωστε… Δεν καταλαβαίνει το (κακό) συμπέρασμα που βγάζουν οι άλλοι συνεργάτες του (και) από αυτή τη στάση του;

    Το καλό σενάριο είναι ο δήμαρχος να σκεφτεί τα λάθη και τις ανεπάρκειές του και να μπει στη διαδικασία να τα διορθώσει.
    Το κακό σενάριο είναι να μην αντιληφθεί την αξία της κριτικής που διατυπώνεται ΠΡΙΝ την κατρακύλα.
    Ακόμα χειρότερο είναι να δείξει ότι δεν δέχεται (ή δεν ανέχεται) την κριτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος8/5/15 2:52 π.μ.

      ΚΙ ΑΛΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

      EINAI H TO ΠAIZEI NTIBA H ANEZAKH?

      ΜΙΛΑ ΩΣ ΘΙΓΜΕΝΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ Η ΩΣ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΗ?

      ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΟΣΟ ΗΤΑΝ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΓΡ.ΤΥΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ?

      ΕΤΣΙ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤΟ ΜΕΓΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΤΕΡ ? ΠΟΥ Η ΙΔΙΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΕ ΤΖΑΜΠΑ?

      ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΨΩΝΙΖΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΑΡΧΕ? ΚΑΙ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ 9 ΜΗΝΕΣ ΝΑ ΤΗ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ...

      Διαγραφή
  64. Ανώνυμος8/5/15 8:20 π.μ.

    Ο "ΚΑΛΙΚΡΑΤΗΣ " μας απέδειξε οτι επιπλέουν οι "φελλοί".!! "Παπαρολογοι στρατηγοί, λαμόγια και ολοι οι άσχετοι ασχολήθηκαν με την τοπική αυτοδιοίκηση.!! Ο δημότης θέλει ανθρώπους να περπατούν δίπλα του, να τον βοηθούν στα καθημερινά προβλήματα του. Σε τι διαφέρει ο Ζαμανης απο τον Καλαφατελη;; Και οι δύο είχαν τις παράγκες να ακούν. Ο δημότης έχει ήδη θυμώσει.!! Κρίμα για τον τόπον μας.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαφωνώ μαζί σου αγαπητέ φίλε-η
      ίσα ίσα, το αντίθετο συμβαίνει. Με ελάχιστες εξαιρέσεις, οι άνθρωποι που ήταν σε θέσεις ευθύνης τα τελευταία 15-20 χρόνια στην περιοχή μας ήταν άνθρωποι εμπειρικοί και χωρίς γνώσεις, που αποφάσιζαν με βάση τη στρεβλή ερμηνεία που έδιναν (αυτοί, οι κολλητοί ή οι σύμβουλοί τους) στους νόμους και τις διαδικασίες. Ήταν άνθρωποι που (όπως λες) περπατούσαν δίπλα στους δημότες και τους χτυπούσαν στη πλάτη (συμπληρώνω εγώ), με τα ψιλορουσφετάκια τους και με αντάλλαγμα τη σιωπή και τα στραβά μάτια. Μ' αυτούς τους ανθρώπους και με αυτή μας τη νοοτροπία και πρακτική ("ευκολία") φτάσαμε εδώ που φτάσαμε - και σαν χώρα και σαν δήμος (βλέπε σκάνδαλα).
      Φυσικά, αν κάποιος φτάνει μέχρι εκεί, είναι κατανοητό ότι αυτό έχει σαν πρότυπο. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αυτό μπορεί και να είναι η λύση - απλά, ο δημότης θα ξαναθυμώσει.
      ίσως σε επόμενη ανάρτηση να ασχοληθώ με το θέμα αυτό.
      Δ/Σ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος8/5/15 5:42 μ.μ.

      Σίγουρα θα ασχοληθείς με αυτό το θέμα. Εχεις μάθει να πριονίζεις καρέκλες οπως έκανες και στον Καλαφατελη όταν δεν σου εξαργύρωσε τα γραμμάτια της εκλογής του. Τωρα εχεις βρει καινούργιο θύμα που δήθεν θα βοηθήσεις μαζί με τον ενεργό πολιτη να πλασαριστεί σαν υποψήφιος στις επόμενες εκλογες αλλα αυτός μέχρι τότε θα έχει βουλιάξει. Θα σας πάρει χαμπάρι ο Ζαμανης με τον Πάσι και θα σας ξεδοντιάσουν.

      Διαγραφή
    3. Αυτό που "λατρεύω" περισσότερο στους αυλικούς είναι που πάντα πλασάρονται ως Ηρακλειδείς του στέμματος και ξιφουλκούν κατά παντός ως βασιλικότεροι του βασιλέως.
      Αν λοιπόν ακολουθήσω για λίγο τη "λογική" σου,
      α) ο Καλαφατέλης μου χρωστούσε (τι άραγε;), αλλά επειδή δεν με πλήρωσε, του πριόνισα τη καρέκλα και τον έριξα
      β) ο Ζαμάνης μου χρωστάει κι αυτός που ΘΑ τον βοηθήσω (σε τι ακριβώς;), αλλά μέχρι τις επόμενες εκλογές θα βουλιάξει.
      Το ερώτημα λοιπόν που προκύπτει αγαπητέ, είναι "από πού κερδίζω αφού όχι μόνο δεν πληρώνομαι από κανένα τους, αλλά αντιθέτως τους πριονίζω;"
      Καταλαβαίνω ότι ίσως για μια λογική σαν και τη δική σου (του αλισβερισιού) αυτό είναι ακατανόητο - ή απαρχή μιας πιο ανόητης εκδοχής. Το μόνο σίγουρο που μπορώ να σου πω είναι ότι δεν έχουμε όλοι τα ίδια κίνητρα.
      Και τώρα σ' αφήνω γιατί έχω ραντεβού με τον οδοντίατρο...

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος8/5/15 6:38 μ.μ.

      Ίσως εισαι παραπάνω χαζός απο οτι νόμιζα. Τους πριονιζεις όταν δεν σε ικανοποιούν μεγάλε.!!

      Διαγραφή
    5. Αν και τόσο χαζός-ή καταφέρνω και τους πριονίζω, αυτοί τι πρέπει να είναι;
      (Για σένα ούτε συζήτηση...)

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος8/5/15 9:50 μ.μ.

      Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  65. Ανώνυμος8/5/15 9:54 π.μ.

    Άντε ρε άχρηστοι. Μονίμως πρόθυμοι να κατασπαράξετε όποιον δεν είναι σύμφωνος με τα συμφέροντα και τις επιλογές σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος8/5/15 10:25 π.μ.

    Γατάκια μόνο νιάου-νιάου ξέρετε να κάνετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος8/5/15 12:33 μ.μ.

    Όταν χρειάστηκε ξέρουμε και να γρυλίζουμε σαν λιοντάρια και ξέρετε πόσο αποτελεσματικό αποδείχθηκε ότι ήταν αυτό. Ή δεν το πήρες χαμπάρι μικρούλη ποντικάκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Πέτρα που κυλάει8/5/15 1:16 μ.μ.

    ΓΡΑΦΕΙ Ο κ. Μ.ΛΟΥΚΑΤΟΣ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΤΟΥ.

    Το θέμα με τα καλοκαιρινά τμήματα απασχόλησης καταντάει από "ανέκδοτο", σε ανικανότητα και φτάνει μέχρι εμπάθεια ή δόλο με ποινικές προεκτάσεις.
    Ο Αντιδήμαρχος Παιδείας Βασίλης Κοκμοτός προχθές σε ερώτηση της προέδρου του νηπιαγωγείου Άνοιξης σχετικά με το τι θα γίνει με τα καλοκαιρινά τμήματα του Δήμου της απάντησε " θα τα κάνει ο Δήμος γιατί μέχρι σήμερα γινόντουσαν παράνομα και ευτυχώς που δεν συνέβει και κανένα κακό"
    Επικοινώνησα σημερα στις 11πμ μαζί του για να τον ρωτήσω εαν όντως είχε δηλώσει ότι τα καλοκαιρινα τμήματα γινόντουσαν παράνομα γιατι τα 2 χρόνια από τα 4 ήμουν Πρόεδρος στο Σύλλογο Γονέων του Δημοτικου Άνοιξης που οργάνωνε καλοκαιρινό τμήμα. Εμείς καταθέταμε φάκελλο στη σχολικη επιτροπή με βιογραφικά των δασκάλων , πρόγραμμα και παίρναμε έγκριση και από το σχολικό συμβουλο και από το Δήμο.
    Ο κ. Κοκμοτός μου είπε "Όχι παρανόησε η κυρία , εγω μίλαγα για άλλους όχι για την Άνοιξη, μπερδεύτηκε η Προεδρος του Νηπιαγωγείου , καλά που με πήρες τηλέφωνο για να μην γινει παρεξήγηση' Εγω του είπα ότι η κυρία θα μεταφέρει ότι της είπες και καλά θα κάνεις να την πάρεις τηλέφωνο και να της πεις ότι δεν κατάλαβε καλά!!!.
    Σήμερα το βραδυ μέ πήρε τηλέφωνο η Πρόεδρος του Δημοτικού Άνοιξης και με ρώτησε πως μπορεί να οργανώσει καλοκαιρινά τμήματα γιατί ο Αντιδήμαρχος της είπε ότι μαλλον δεν θα προλάβουν και μου μετέφερε ότι μια μητέρα η κ. Αβρ...... μιλησε με τον Αντιδήμαρχο στις 5μμ και της είπε ότι ο Δήμος θα κάνει καλοκαιρινά γιατι δεν μπορει να συνεχιστεί η παρανομία που γινοταν τοσα χρόνια!!!!!!!!
    κ. Αντιδήμαρχε πόσες ευκαιρίες να δώσει κανείς ;;; ...και είμαι και ήσυχος με τη συνείδησή μου !!!!!!
    Η ικανότητα του καθενός φαίνεται και αξιολογείται. Για τα περισσότερα ...περί "παρανομίας" ...προσεχώς.

    ΕΡΩΤΗΜΑ 1ο ΠΡΟΣ κ. ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ
    Αληθεύει ο διάλογος και οι "εξηγήσεις" που δώσατε κ. Κοκμοτέ? Είναι όλα εντάξει και νόμιμα με τα καλοκαιρινά του δημοτικού άνοιξης?

    ΕΡΩΤΗΜΑ 2ο ΠΡΟΣ Κ. ΛΟΥΚΑΤΟ
    Πόσο σίγουρος είστε κ. Λουκάτε για τη νομιμότητα των όσων κάνατε τόσα χρόνια πρόεδρος του συλλόγου γονέων? Πόσο είστε έτοιμος για έναν έλεγχο των βιβλίων σας ας πούμε για παράδειγμα από την εφορία ή το ΣΔΟΕ?

    Η συνέχεια προσεχώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος8/5/15 1:18 μ.μ.

      κάποτε πρέπει να περάσουμε από τα λόγια στα έργα.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος8/5/15 3:16 μ.μ.

      Αν αληθεύουν οι διάλογοι χέστα χαράλαμπε....

      Διαγραφή
  69. Ανώνυμος8/5/15 5:32 μ.μ.

    Σκούζει λυσσασμένα ο Λουκουμάτος για τα καλοκαιρινά τμήματα του δήμου, γιατί ξέρει ότι αυτό θα είναι το οριστικό τέλος του (μετά τις τόσες σφαλιάρες που εισέπραξε τελευταία, Ένωση Γονέων κλπ).
    Απάνω του παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος8/5/15 6:56 μ.μ.

    Πως ακούγεται τώρα αυτό:Να καλούνται σε συμβούλιο τα μέλη της Πρωτοβάθμιας στις 28.4 για να αποφανθούν για τα ευρήματα της διοίκησης σε βάρος της προηγούμενης διοίκησης και στις 8/5 να αποστέλλετε στα μέλη ενημέρωση ότι έχει χαθεί από την πυρκαγιά ένας μεγάλος όγκος αρχείων?Ρε γατάκια με τι στοιχεία πήρατε απόφαση στο συμβούλιο της 28.4?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος8/5/15 7:34 μ.μ.

    Ο ψεύτης και ο κλέφτης, μικρό ποντικάκι, 6:56 τον πρώτο χρόνο χαίρονται. Δεν μας χαιρετάς νταλάρα; Νόμιζες ότι, εξαφανίστηκαν με την πυρκαγιά τα στοιχεία; Αγαπάει ο θεός τον κλέφτη αλλά αγαπάει και το νοικοκύρη.
    Άντε πάγαινε ρε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανώνυμος8/5/15 11:32 μ.μ.

    8/5/15 6:56 μ.μ.Ή λάθος στα είπανε ή λάθος τα διάβασες : ένας μεγάλος όγκος των αρχείων σώθηκε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ανώνυμος9/5/15 8:42 π.μ.

    @ Ανώνυμο 8/5/15 6:56 μ.μ.

    Κατ' αρχήν, η συνεδρίαση του ΔΣ της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής έγινε στις 21/4/2015 και όχι στις 28/4 (τότε έγινε το Δημοτικό Συμβούλιο). Και έγινε με βάση την εισήγηση του Προέδρου, όπου αναφέρονταν συγκεκριμένα προβλήματα, τα οποία διαπιστώθηκαν από έναν δειγματοληπτικό έλεγχο στη χρήση του 2014.

    Τα βασικά ευρήματα ήταν δυο ειδών:
    α) Αποκλίσεις ύψους 13-14.000 ευρώ μεταξύ ταμείου και βιβλίων και
    β) Τρεις περίεργες πληρωμές υποχρεώσεων της Σ.Ε. (περίπου 3.000) από μη εξουσιοδοτημένα πρόσωπα.

    Αφού ακούσαμε τις εξηγήσεις της πρώην Προέδρου κ. Μήλα, τα 11 από τα 12 μέλη του Δ.Σ. αποφασίσαμε να γίνει πλήρης διαχειριστικός έλεγχος από το 2011 μέχρι εκείνη την ημέρα.
    Για την ιστορία, τα 4 μέλη από τα 11 πρότειναν ο έλεγχος να είναι ΚΑΙ κατασταλτικός (δηλ. να σταματήσει κάθε δραστηριότητα της Σ.Ε., ώστε να ολοκληρωθεί πιο γρήγορα), ενώ το 12ο μέλος, η εκπρόσωπος της Ν.Πνοής, καταψήφισε και τις 2 προτάσεις για έλεγχο, λέγοντας πως ήθελε κι άλλη ενημέρωση.

    Επομένως, δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα για την λήψη της απόφασης διενέργειας ελέγχου (πχ λόγω "έλλειψης στοιχείων"). Το περίεργο θα ήταν να μην παίρναμε τέτοια απόφαση.

    Στέφανος Μιχιώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος9/5/15 8:59 π.μ.

    ερώτημα εύλογο.....<<.Ενας μεγάλος ογκος αρχείων των Σχολικών Επιτροπών σώθηκε>> και γιατί οι Πρόεδροι δεν ενημερώνουν με σαφήνεια τα Διοικητικά τους Συμβούλια ?? Η Πρόεδρος κατηγορηματικά δήλωσε ότι δεν εχει εικόνα γιατι κάηκαν σχεδόν τα πάντα Τελικά ποιος διοικεί αυτές τις επιτροπές??? και ΠΩΣ??? Γι αυτό ο Δήμαρχος και ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου δεν ΤΗΝ αφήνουν να παραιτηθεί??? εχουν ανα΄γκη απο μαριονέτες για να παίζουν παιχνίδια???? Τα έγγραφα των Σχολικών Επιτροπών έχουν καταντήσει σαν τον Θησαυρό του Μακαρίτη κι εάν σε όλα αυτά προσθέσεις οτι η Κα Πρόεδρος μέχρι τώρα δεν μεταβίβασε το αίτημα για έλεγχο σε ΚΑΜΙΑ ελεγκτική αρχή όπως αποφάσισαν στο προτελευταίο διοικητικό συμβούλιο γιατί περίμενε την εντολή του <> κατά δήλωση της Τότε ο κάθε ένας μπορεί να σκεφθεί προς τα που πάει το πράγμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Σχόλιο πάνω στη Δήλωση του Δημάρχου για το θέμα της κ. Ανεζάκη

    "Εκτιμούμε πολύ τη βοήθεια που μας προσέφερε η κα Ανεζάκη στο σύντομο διάστημα της συνεργασίας μας. Δυστυχώς δεν κατέστη εφικτό να συνεχιστεί, για λόγους που αφορούν περισσότερο τη διοίκηση του Δήμου Διονύσου.
    Η θέση του Ειδικού Συμβούλου Επικοινωνίας είναι της απολύτως προσωπικής επιλογής του Δημάρχου, οπότε και η ευθύνη βαρύνει τον ίδιο. Ο δημοσιογράφος που θα κατέχει αυτή τη θέση, πέρα από τα απαραίτητα προσόντα, θα πρέπει να έχει ταύτιση απόψεων με το Δήμαρχο και συναντίληψη επί των βασικών θεμάτων. Σε καμία περίπτωση πάντως δεν διατυπώνεται μομφή κατά της επαγγελματικής ικανότητας της κας Ανεζάκη.
    Όσον αφορά την καθυστέρηση στην πρόσληψη, την οποία επικαλείται η κα Ανεζάκη, θα ήθελα να γνωστοποιήσω τα εξής: Η διαδικασία πρόσληψης Ειδικού Συμβούλου είναι χρονοβόρα, με διάρκεια τουλάχιστον ενός μήνα. Θα πρέπει να γίνει γνωστοποίηση, επιλογή, απόφαση Δημάρχου και διαβίβαση της απόφασης στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής, προκειμένου η υπηρεσία αυτή να την αποστείλει στο Εθνικό Τυπογραφείο προς δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Στη συνέχεια υπογράφεται η σχετική σύμβαση.
    Ο Δήμαρχος Διονύσου
    Διονύσης Ζαμάνης"

    Επομένως, αφού ο δήμαρχος παραδέχεται ότι:
    1) συνεργάστηκε με την κ. Ανεζάκη που προσέφερε υπηρεσίες για τις οποίες είναι ευγνώμων και
    2) με δική του απόφαση τερματίστηκε η συνεργασία μαζί της ενώ η δημοσίευση στο ΦΕΚ ήταν καθ' οδόν,
    καλό είναι να φροντίσει να τακτοποιήσει και τις οικονομικές εκκρεμότητες αυτής της - έστω και βραχύχρονης - συνεργασίας.

    Δηλαδή, να βγάλει ένα κονδύλι (από τον Δήμο ή αν δεν γίνεται από τη τσέπη του) και να αποπληρώσει την ΑΑ για τις υπηρεσίες που παρείχε στις 3 αυτές εβδομάδες - πχ τα 3/4 του μισθού που θα επαιρνε ως Ειδικός Σύμβουλος.

    Τότε και μόνον τότε η ανακοίνωση αυτή θα είναι ολοκληρωμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ανώνυμος9/5/15 10:02 μ.μ.

    Πρόσεξε κανείς την αμφισβήτηση την ηγετικής ομάδας του Δήμου και του ίδιου του Ζαμάνη τον κ. Π. Σταθόπουλο;

    Να σας θυμίσω ότι ο κ. Π. Σταθόπουλος είναι (ήταν?) ο πιό συνεπής υποστηρικτής των Ανοιχτών Οριζόντων και πριν αλλά και μετά τις εκλογές. Με την πένα του στήριζε κάθε μικρή η μεγάλη κίνηση της νέας αρχής και βρισκόταν πάντα απέναντι στις προβοκάτσιες και τη σπέκουλα της αντιπολίτευσης.

    Ο κ. Σταθόπουλος είναι ένας έμπειρος και ευφυής πολιτικός αναλυτής που γνωρίζει "από τα μέσα" πρόσωπα και πράγματα της τοπικής κοινωνίας και είναι τακτικός συνομιλητής με τοπικούς παράγοντες και "παράγοντες" .

    Αν και η εμμονή του στη στήριξη Ζαμάνη ήταν μάλλον υπερβολική, αποτελούσε ένα πολύ ισχυρό επικοινωνιακό σύμμαχο του δημάρχου αφού ο κ. Ζαμάνης δεν έχει καταφέρει ακόμη να βρει την περπατησιά του στην επικοινωνία.

    Να μου επιτρέψετε, δε, την πρόβλεψη ότι δεν θα το κάνει και στο μέλλον. Διακρίνω μια "αδυναμία" το δημάρχου στον τομέα αυτό. Η επιστολή της κ. Ανεζάκη, πολύ αναλυτική για συνεργασία λίγων εβδομάδων, αποδεικνύει χωρίς περιθώρια αμφισβήτησης αυτή τη διαπίστωση.

    Επιστρέφω. Το κείμενο του κ. Σταθόπουλου ήταν, όντως, εξαιρετικά ακριβές και δίκαιο. Πρέπει να του το αναγνωρίσουμε, λαμβάνοντας υπόψη ότι παρακολουθεί την πόλη από... απόσταση. Ειλικρινή συγχαρητήρια κ. Σταθόπουλε!

    Το θέμα είναι ότι προσφέρει εξαιρετικές υπηρεσίες στην ανεπαρκέστατη αντιπολίτευση φωτίζοντας τις ανεπάρκειες της νέας διοίκησης. Κι αυτό, επειδή ούτε ο Ζαμάνης ούτε η ομάδα των στενών συνεργατών του θα μπουν στον κόπο να διαβάσουν, να μελετήσουν πρέπει, τις επισημάνσεις του σχολιαστή.

    ο νεος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ανώνυμος9/5/15 10:16 μ.μ.

    Τώρα, σχετικά με την κ. Ανεζάκη.

    Μου κάνει μεγάλη εντύπωση η αντίδραση της. Συμμερίζομαι, μπορώ να πω, τις σκέψεις της δ/σ. Δηλαδή, αν δεν ήταν και επιλογή του, όπως ο ίδιος παραδέχεται στην απάντησή του, τι θα έπρεπε να του κάνει; Φάλαγγα; (άγνωστη λέξη για όσους δεν έζησαν τη χούντα... ευτυχώς γι΄αυτούς)

    Μου κάνει, δε, μεγαλύτερη εντύπωση που το καλύτερό της ρεπορτάζ και το καλύτερό της δελτίο τύπου (στο σύντομο πέρασμά της από το γραφείο τύπου του δήμου) γράφτηκε για να αποδομήσει τον ... γυμνό βασιλιά!

    Αν παρέμενε η κ. Ανεζάκη θα ήταν πολύ καλός συνεργάτης για το δήμαρχο. Σε αυτό διαφωνώ με τη δ/σ. Απέδειξε η ίδια ότι διαθέτει αυτό που λείπει από όλους όσοι περιτριγυρίζουν τον κ. Ζαμάνη, του χαϊδεύουν τ΄αυτιά και τον νανουρίζουν.

    Οι χρήσιμοι συνεργάτες κ. Ζαμάνη είναι αυτοί που σε ξυπνάνε και όχι αυτοί που σε κοιμίζουν.

    Προς το παρόν, Καληνύχτα.

    ο νεος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ανώνυμος9/5/15 10:23 μ.μ.

    Και κάτι για την απάντηση Ζαμάνη στην κ. Ανεζάκη:

    Από τις λίγες γραμμές της απάντησης φαίνεται ότι ΟΣΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ Κ. ΑΝΕΖΑΚΗ ΑΛΗΘΕΥΟΥΝ ΑΦΟΥ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΕΝ ΤΑ ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΤΑ ΑΝΑΣΚΕΥΑΣΕΙ.

    Θα πρέπει εδώ να ξανα-συμφωνήσω με τη δ/σ. Τα λεφτά που της χρωστάνε θα τα πάρει... με κάποιο τρόπο;

    Το ΦΕΚ του διορισμού της εκδόθηκε; Θα πρέπει να βγει νέο ΦΕΚ να την απολύει ή πρέπει να παραιτηθεί για να "διευκολύνει" το δήμαρχο;

    Αχ! κ. Ζαμάνη, λίγη περισσότερη προσοχή δεν βλάπτει.

    ο νεος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ανώνυμος9/5/15 10:32 μ.μ.

    Και κάτι γενικότερο:

    Τόσοι και τόσοι συνεργάτες (επίσημοι και ανεπίσημοι), εντεταλμένοι δημοτικοί, αντιδήμαρχοι, πρόεδροι και μέλη νομικών προσώπων αποδείχθηκαν από ανεπαρκείς έως και επικίνδυνοι και δεν τους αλλάζει. Πως ενεργοποιήθηκαν τέτοια αντανακλαστικά στον κ. Ζαμάνη για την περίπτωση Ανεζάκη?

    Α! Ξέχασα την περίπτωση του κ. Προέδρου της Σχολικής Επιτροπής με την περίεργη άποψη περί Αισθητικής και Χιούμορ.

    Αλλά αυτός, σε σχέση με κάποιους άλλους, είναι μάλλον παρεξηγημένη περίπτωση. Τον έφαγε η σεμνοτυφία, η υποκρισία και η σπουδή των υπερ-συντηρητικών συμβούλων του κ. Ζαμάνη.

    Ήταν ακόμη στην αρχή τότε. Δεν είχαν ανθίσει τα... μπουμπούκια.

    ο νεος




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ανώνυμος9/5/15 10:46 μ.μ.

    Τι να την κάνει την Ανεζάκη ρε παιδιά ο Δήμαρχος αφού έχει δίπλα του την Πέππα, τον Τσούκα, και την Αλεξανδρή, μ αυτούς έλυσε το πρόβλημα της επικοινωνίας και της διοίκησης του Δήμου.........Αν αυτό δεν λέγεται κατάντια τότε πως λέγετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ανώνυμος9/5/15 11:12 μ.μ.

    Σωστός ο νέος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ανώνυμος9/5/15 11:22 μ.μ.

    ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΑΡΧΙΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ. ΟΙ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΦΕΡΑΝΕ ΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ. ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΡΑΣΗ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΗΝ ΚΟΠΑΝΗΣΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΗ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΜΕ ΚΑΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΖΙ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ!!!!!!!! ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΒΓΑΛΕΙ ΠΕΡΑ ΜΕ ΤΟ ΤΣΟΥΝΑΜΙ!!!!!!! ΓΙΑΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΤΟΠΙΚΩΝ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ!!!!!! ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΕΙΝΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΜΟΔΙΑ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΤΗΝ ΡΗΓΟΠΟΥΛΟΥ. ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ?????? ΓΙΑΤΙ ΣΤΟΧΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΠΕΠΠΑ, ΤΣΟΥΚΑΣ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΗ ΚΑΙ ΤΗ ΓΛΥΤΩΝΕΙ Η ΒΑΝΑ?????? ΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/5/15 10:56 π.μ.

      Βρε εσυ πρέπει να ξεβολεύτηκες απο αυτές τις......μετακινήσεις και τσινάς τωρα!

      Διαγραφή
  83. Ανώνυμος9/5/15 11:54 μ.μ.

    Ο Σταθοπουλος ειναι πολυ εμπειρος για να κανει λαθη. Αυτο που ξεκινησε με την αναρτηση του ειναι το ξηλωμα του Ζαμανη. Το ερωτημα ειναι για ποιον δουλευει τωρα ο Σταθοπουλος οταν πριν απο λιγες μερες επαιζε γερα Ζαμανη; Νομιζω οτι το συστημα που ειναι πισω απ ολα αυτα τον εχει ξεγραψει το νεο δημαρχο και του ετοιμαζει πολλα χουνερια. Δε θα ειναι ευκολο το καλοκαιρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Ανώνυμος9/5/15 11:57 μ.μ.

    Τελικά, τώρα υπάρχει γραφείο τύπου στο δήμο; Ρωτάει ο κ. Σταθόπουλος, ρωτάει και η δ/σ. Θα ξαναγίνει από την αρχή η διαδικασία και θα περιμένουμε άλλους ...9 μήνες;

    Και πάλι, Καληνύχτα σας κ. δήμαρχε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ανώνυμος10/5/15 12:02 π.μ.

    ΜΕ ΤΟΥΤΑ ΚΑΙ ΜΕ Τ' ΑΛΛΑ ΚΡΑΤΙΕΤΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ Ο ΚΑΛΑΦΑΤΕΛΗΣ, ΠΑΙΡΝΕΙ ΒΑΘΙΕΣ ΑΝΑΣΕΣ Ο ΜΠΙΤΑΚΟΣ, ΞΕΣΑΛΩΝΕΙ Ο ΛΟΥΚΑΤΟΣ ΚΑΙ ΞΥΠΝΑΝΕ ΤΑ ΖΟΜΠΙ. ΝΙΚΗΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΒΟΡΡΙΑΣ ΚΛΠ ΚΛΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Ανώνυμος10/5/15 2:33 π.μ.

    Από πού ως πού ολόκληρος δήμαρχος ασχολείται με μία εργαζόμενη, έστω και του γραφείου τύπου ακόμα και αν τον ενδιαφέρει άμεσα το αντικείμενο? Εξάλου ακόμα και οι λίγες ημέρες εργασίας της δεν ήταν υπό την έγκρισή του? Είναι τόσο ανόητος και δεν καταλαβαίνει ότι το τεκμήριο της
    δικαιωσύνης λειτουργεί στη κοινή γνώμη πάντα υπέρ του εργαζόμενου και του αδύνατου? Άντε να ξεκουμπιστεί και αυτός. Βαρεθήκαμε τους εγωιστές και όσους σκέφτονται μόνο τη πάρτι τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Ανώνυμος10/5/15 8:16 π.μ.

    Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΤΗΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ. ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ Η Β' ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. ΟΙ ΣΟΒΑΡΟΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ Ή ΘΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ Ή ΘΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ. Η ΠΙΕΣΗ ΘΑ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΤΟΧΗΣ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΗΘΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Ο Ενεργός Πολίτης και η Δημοτική Αρχή Διονύσου
    Απροσδόκητη δημοσιότητα κι αποδοχή συνάντησε η πρόσφατη ανάρτηση στον Ενεργό Πολίτη της Αυτοδιοίκησης με τίτλο «Οι σοβαρές ανεπάρκειες της δημοτικής αρχής Διονύσου» (http://energoipolitesdionisou28.blogspot.gr/2015/05/blog-post_7.html).
    Ακολούθησαν σχόλια από διάφορες πλευρές, που αποπειράθηκαν να ανιχνεύσουν προθέσεις, στοχεύσεις και το τι κρύβεται πίσω από τις γραμμές της παρέμβασης αυτής μέσω της ΔιονυσοΣκουφίτσας (http://dionysoskoufitsa.blogspot.gr/2015/05/blog-post.html#comment-form). Καλοδεχούμενες όλες οι κριτικές παρατηρήσεις.
    Τώρα είναι η στιγμή να δοθεί μια συνέχεια σε αυτόν το διάλογο, που εισφέρει στην αγωνία να προχωρήσει γοργά ο Δήμος Διονύσου στη λεωφόρο του μέλλοντος, ώστε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των δημοτών του.

    1.Ο Ενεργός Πολίτης δεν είναι ένα πρόσωπο, ούτε πολύ περισσότερο ένας μηχανισμός αλλά μια συλλογικότητα ενημέρωσης και προβληματισμού, όπως αναφέρεται στην προμετωπίδα του, ένα ρεύμα ιδεών με ευλαβική προσήλωση σε αρχές και αξίες.

    2.Ο Ενεργός Πολίτης δεν στήριξε ούτε στηρίζει πρόσωπα, δεν φιλοδοξεί να ανεβάζει και πολύ περισσότερο να αποκαθηλώνει δημοτικές αρχές. Παρακολούθησε στενά τις διεργασίες πολύ πριν και κατά τη διάρκεια των τελευταίων δημοτικών εκλογών. Τοποθετήθηκε θετικά απέναντι στη δημοτική παράταξη Ανοιχτοί Ορίζοντες και τον υποψήφιο δήμαρχο Διονύση Ζαμάνη με βάση αποκλειστικά την Ιδρυτική Διακήρυξη και τις Προγραμματικές Δεσμεύσεις τους.

    3.Ο Ενεργός Πολίτης πρωτοστάτησε αταλάντευτα, μαζί με πολλούς άλλους από διαφορετικές αφετηρίες, στην απομάκρυνση του παλιού καθεστώτος που διοικούσε τον δήμο Διονύσου. Όχι στη βάση της αντιπάθειας του σε πρόσωπα αλλά σε συγκεκριμένες καταστάσεις, όπως η Αδιαφάνεια, η Αναξιοκρατία, η Ευνοιοκρατία, ο Νεποτισμός, η ενός Ανδρός αρχή, η Απραξία, η Αδιαφορία για την καθημερινότητα των δημοτών, η έλλειψη Αναπτυξιακού σχεδίου για το παρόν και το μέλλον του δήμου.

    4.Με βάση τις αρχές και αξίες του, ο Ενεργός Πολίτης στήριξε και στηρίζει κριτικά μέχρι σήμερα τις προσπάθειες της δημοτικής αρχής για Διαφάνεια, Κάθαρση, χρηστή διοίκηση, άλλο μοντέλο λειτουργίας του δήμου. Με βάση αυτά ακριβώς τα κριτήρια προχώρησε σε μια δημόσια και όχι εν κρυπτώ εφόλης της ύλης τοποθέτηση για τα έργα και τις ημέρες της δημοτικής αρχής. Χωρίς φόβο και πάθος, χωρίς υστερόβουλες σκέψεις, όπως δείχνει ο βίος και η πολιτεία του.

    5.Ο Ενεργός Πολίτης πίστευε και πιστεύει ότι, αυτή η δημοτική αρχή τουλάχιστον ακούει την όποια καλοπροαίρετη κριτική και συζητά. Δεν την πετά στο καλάθι των αχρήστων, όπως έκαναν οι προηγούμενοι. Αν δεν ήταν βαθιά του πεποίθηση αυτό, δεν επρόκειτο να ασχοληθεί με την πορεία των πραγμάτων στο δήμο, πολύ περισσότερο να διατυπώσει προτάσεις για το ξεπέρασμα των ανεπαρκειών. Εδώ βρίσκεται η ειδοποιός διαφορά του με άλλους αμπελοφιλοσοφούντες της αντιπολίτευσης. Δεν μένει σε διαπιστώσεις, δεν περιγράφει, δεν παρατηρεί από μακριά, δεν περιμένει τα στραβοπατήματα για να χαρεί. Αγωνιά για την επιτυχία αυτής της προσπάθειας, για την επιτυχή υλοποίηση των δεσμεύσεων προς τους πολίτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Συνέχεια
    6. Ας μην επιχειρήσουν κάποιοι κύκλοι της αντιπολίτευσης, ιδιαίτερα οι «αδελφές παρατάξεις» της Ενωτικής Πρωτοβουλίας και της Νέας Πνοής, να εκμεταλλευτούν την κριτική προς τη δημοτική αρχή για να ισχυριστούν ότι τάχα δικαιώνονται. Ο μικροκομματικός, ανεύθυνος και λαϊκίστικος τρόπος που πολιτεύονται εδώ και εννιά μήνες, τα πολλά εσωτερικά τους προβλήματα που είναι ορατά, αποδεικνύουν ότι είναι κατώτερες των περιστάσεων. Και δικαιολογημένα οι πολίτες τις κατέταξαν στις εκλογές εκεί που τους κατέταξαν για την επόμενη 5ετία.

    7.Ο Ενεργός Πολίτης δεν συμμετέχει σε παιχνίδια εξουσίας, ούτε πρόκειται να ενθαρρύνει και πολύ περισσότερο να στηρίξει τυχόν εξωθεσμικές λύσεις στα προβλήματα που δημόσια επισημαίνει. Θέλει να ενθαρρύνει την κριτική συζήτηση μέσα από τις συλλογικές διαδικασίες της δημοτικής παράταξης, να τεθούν επί τάπητος τα υπάρχοντα προβλήματα και να δρομολογηθούν οι αναγκαίες διορθωτικές κινήσεις.

    8.Ο Ενεργός Πολίτης δεν θα αποστεί από τις αρχές και αξίες του. Δεν επιδιώκει να αποδομήσει τη δημοτική αρχή αλλά να τις επισημαίνει κάθε φορά, εκτός από τα θετικά της που συχνά αναδεικνύει, τις ανεπάρκειες της. Ας μην αγωνιούν λοιπόν κάποιοι για τις προθέσεις κι επιδιώξεις του, ούτε για το αν αποσύρει τάχα την υποστήριξη του από τη δημοτική αρχή. Ο βίος και η πολιτεία του απέδειξε διαχρονικά ότι, πάνω απ΄ όλα υπάρχει σεβασμός στην ψήφο των πολιτών, προσήλωση σε αρχές και αξίες.

    9.Σε καμιά περίπτωση βεβαίως δεν θα υποστείλουμε τη σημαία της Κάθαρσης ως το τέλος σε αυτόν τον πολύπαθο δήμο, ώστε επιτέλους να επικρατήσουν οι κανόνες της Διαφάνειας παντού και για πάντα.

    10.Τώρα, είναι η ώρα για διορθωτικές κινήσεις και συλλογική λειτουργία, με βάση την εμπειρία της 9μηνης διοίκησης του δήμου. Παρά τις δραματικές ώρες που περνάει η πατρίδα και που επηρεάζουν καθοριστικά και την Τοπική Αυτοδιοίκηση, πιστεύουμε ότι η δημοτική αρχή και οι Ανοιχτοί Ορίζοντες έχουν όλες εκείνες τις εσωτερικές δυνάμεις για να φέρουν σε πέρας με επιτυχία την αποστολή που τους εμπιστεύτηκαν απλόχερα οι πολίτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/5/15 9:16 μ.μ.

      Οι πιο επιθετικές και συνεπώς οι πιο επικίνδυνες λέξεις στις γλώσσες του κόσμου βρίσκονται στη δήλωση ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ.

      Διαγραφή
  90. Ανώνυμος10/5/15 7:22 μ.μ.

    αντε να γυρισει με το καλο ο δημαρχος και ο κρητικος και οι συζυγοι αυτων και η καγιαλη να μας πουνε τι ειδανε γιατι κραζουν τα social τη χλιδη στο συνεδριο της κεδε εδω ο κοσμος καιγεται και ο πατουλης με τις φιεστες του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Ανώνυμος10/5/15 8:11 μ.μ.

    Γρήγορα τα αντανακλαστικά του κ. Σταθόπουλου στα σημειώματά μου... αλλά δε σώζεται η παρτίδα αγαπητέ Παναγιώτη.

    Κάπως έτσι ή ακριβώς έτσι τελείωνες μια από τις πρόσφατες αναρτήσεις σου:

    "Η δυσφορία των πολιτών υποβόσκει και αν διαιωνιστεί αυτή η κατάσταση, σύντομα θα μετατραπεί σε θυμό και οργή. Έχει προ πολλού περάσει η περίοδος χάριτος και ανοχής. Τα καμπανάκια χτυπούν σε όλους τους τόνους και κανείς δεν μπορεί να τα αγνοήσει. Η απαίτηση για μιαν άλλη πορεία του Δήμου είναι καθολική και αδιαπραγμάτευτη. Κι όποιος δεν μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτήν, να παραμερίσει αμέσως, όσο ψηλά κι αν βρίσκεται!"

    ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΠ΄ΑΥΤΟΥ ΑΓΑΠΗΤΕ;
    ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ....ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΙΟ ΨΗΛΑ;

    ο νεος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Ανώνυμος10/5/15 9:17 μ.μ.

    Σωστή η απορία του νέου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Ανώνυμος10/5/15 10:27 μ.μ.

    Χαχαχαχα! Απαιχτος, για αλλη μια φορα ο ΜΠΟΥΚΛΑΚΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Ανώνυμος11/5/15 2:42 π.μ.

    Π. ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ:

    "Η απαίτηση για μιαν άλλη πορεία του Δήμου είναι καθολική και αδιαπραγμάτευτη. Κι όποιος δεν μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτήν, να παραμερίσει αμέσως, όσο ψηλά κι αν βρίσκεται!"

    Θα το επαναλαμβάνω μέχρι να πάρω μια (πειστική) απάντηση στις ερωτήσεις μου.

    ο νεος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Πέτρα που κυλάει11/5/15 8:33 π.μ.

    Ξαναδιαβάζω από το πρωί δύο εκπληκτικά άρθρα στη δ/σ και νομίζω ότι πρέπει να τα ξαναδιαβάσει και ο Ζαμάνης. Το ένα είναι το τελευταίο πριν τις περσινές εκλογές και μιλάει για την ψήφο κατά συνείδηση. Πόσα από εκείνα τα κριτήρια καλύπτει σήμερα ως δήμαρχος; Το άλλο είναι το πρώτο μετά τις εκλογές και ο Ζαμάνης καλό είναι να ξαναθυμηθεί γιατί ο κόσμος έδειξε την πόρτα στον Καλάφι, γιατί κάποιοι λόγοι αφορούν τώρα τον ίδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Ανώνυμος11/5/15 9:16 π.μ.

    7. Ο Ενεργός Πολίτης δεν συμμετέχει σε παιχνίδια εξουσίας, ούτε πρόκειται να ενθαρρύνει και πολύ περισσότερο να στηρίξει τυχόν εξωθεσμικές λύσεις στα προβλήματα που δημόσια επισημαίνει. Θέλει να ενθαρρύνει την κριτική συζήτηση μέσα από τις συλλογικές διαδικασίες της δημοτικής παράταξης, να τεθούν επί τάπητος τα υπάρχοντα προβλήματα και να δρομολογηθούν οι αναγκαίες διορθωτικές κινήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Ανώνυμος11/5/15 9:17 π.μ.

    8. Ο Ενεργός Πολίτης δεν θα αποστεί από τις αρχές και αξίες του. Δεν επιδιώκει να αποδομήσει τη δημοτική αρχή αλλά να τις επισημαίνει κάθε φορά, εκτός από τα θετικά της που συχνά αναδεικνύει, τις ανεπάρκειες της. Ας μην αγωνιούν λοιπόν κάποιοι για τις προθέσεις κι επιδιώξεις του, ούτε για το αν αποσύρει τάχα την υποστήριξη του από τη δημοτική αρχή. Ο βίος και η πολιτεία του απέδειξε διαχρονικά ότι, πάνω απ΄ όλα υπάρχει σεβασμός στην ψήφο των πολιτών, προσήλωση σε αρχές και αξίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Ανώνυμος11/5/15 9:17 π.μ.

    10. Τώρα, είναι η ώρα για διορθωτικές κινήσεις και συλλογική λειτουργία, με βάση την εμπειρία της 9μηνης διοίκησης του δήμου. Παρά τις δραματικές ώρες που περνάει η πατρίδα και που επηρεάζουν καθοριστικά και την Τοπική Αυτοδιοίκηση, πιστεύουμε ότι η δημοτική αρχή και οι Ανοιχτοί Ορίζοντες έχουν όλες εκείνες τις εσωτερικές δυνάμεις για να φέρουν σε πέρας με επιτυχία την αποστολή που τους εμπιστεύτηκαν απλόχερα οι πολίτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Ανώνυμος11/5/15 10:47 π.μ.

    Πάλι Σταθόπουλος? Αυτός μας έλειπε τώρα για να μας σώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Ανώνυμος11/5/15 12:13 μ.μ.

    Ας μην αγωνιούν λοιπόν κάποιοι για τις προθέσεις κι επιδιώξεις του, ούτε για το αν αποσύρει τάχα την υποστήριξη του από τη δημοτική αρχή. Ο βίος και η πολιτεία του απέδειξε διαχρονικά ότι, πάνω απ΄ όλα υπάρχει σεβασμός στην ψήφο των πολιτών, προσήλωση σε αρχές και αξίες.
    Εδώ μας τα χαλάς κυριε Σταθόπουλε γιατι ο βίος και η πολιτεία σου έχουν δείξει οτι δεν σέβεσαι ΤΙΠΟΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Ανώνυμος11/5/15 12:16 μ.μ.

    "πιστεύουμε ότι η δημοτική αρχή και οι Ανοιχτοί Ορίζοντες έχουν όλες εκείνες τις εσωτερικές δυνάμεις για να φέρουν σε πέρας με επιτυχία την αποστολή που τους εμπιστεύτηκαν απλόχερα οι πολίτες."
    Εμείς δεν το πιστεύουμε κυριε Σταθόπουλε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Ανώνυμος11/5/15 10:17 μ.μ.

    Οφειλόμενη απάντηση στον 12:13.
    Στα 43 χρόνια της ενεργούς παρουσίας μου στα κοινά έμαθα να τοποθετούμαι δημόσια επώνυμα και χωρίς φόβο, όποτε είχα κάτι να πω σαν ελεύθερος πολίτης. Μια από τις αξίες μου είναι ο ανοιχτός δημοκρατικός διάλογος πάνω σε θέσεις και απόψεις, είτε συμφωνούν είτε διαφωνούν μαζί μου. Αυτός ο διάλογος είναι οξυγόνο στα δημοκρατικά καθεστώτα.
    Πάντα έτρεφα μια απέχθεια για τους "αρουραίους" και μια αηδία για τους τυφλοπόντικες που βγαίνουν τη νύχτα από τις υπόγειες στοές τους, γιατί τρέμουν το Φως.
    Συνεπώς, ευπρόσδεκτος ο χωρίς όρια διάλογος για τις όποιες απόψεις καταθέτω. Εν προκειμένω, ευπρόσδεκτος ο ανοιχτός διάλογος για τα όσα αναφέρονται σε πρόσφατες αναρτήσεις του blog Ενεργός Πολίτης της Αυτοδιοίκησης. Αποκλείονται μόνο τα ποντίκια...
    Παναγιώτης Μ. Σταθόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Ανώνυμος11/5/15 10:44 μ.μ.

    ΤΡΟΜΕΡΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΔΟ ΔΙΟΝΥΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΠΑΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΡΥΟΝΕΡΙΟΥ

    http://www.odosdionysou.gr/%CF%86%CE%AC%CE%BA%CE%B5%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%B1%CF%84%CF%8C%CE%B9/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/5/15 10:46 μ.μ.

      ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΥΡΕΥΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΕΙΣΤΙΚΗ

      Ποιος ευθύνεται για την επί δεκαετίες ιδιωτική χρήση ενός κοινωνικού αγαθού, όπως είναι η δημόσια και δημοτική έκταση, για προσωπικό όφελος;

      Γιατί, εφόσον τα καλλιεργούμενα θεωρούντο κοινοτική- δημοτική έκταση, δεν επιβλήθηκαν ποτέ, και περισσότερο δεν εισπράχθηκαν, τέλη και δικαιώματα ως αναπόσβεστη αξία για τα 800 στρέμματα, που σημειωτέον υπολογίζονται σε πάνω από 10 εκατομμύρια ευρώ;

      Έχουν δηλωθεί και με ποιους τίτλους ιδιοκτησίας κάποια αγροτεμάχια ως ιδιωτική περιουσία;

      Διαγραφή
  104. Ανώνυμος11/5/15 10:55 μ.μ.

    Ε ρε γλέντια. Τα καλύτερα έρχονται.
    Η Παράγκα, η Διαπλοκή και η Λαμογιά στο εδώλιο.
    Καθαρά χέρια τώρα στο Διόνυσο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Ανώνυμος12/5/15 1:08 π.μ.

    Ο Ολίγιστος, ο Μπλοφαδόρος, η Μεγαλειοτάτη, ο Ταξιτζής, ο Περιπτεράς, ο Ερωτιάρης, ο Καραμπουζουκλής, μα Υπεράνω Όλων ο Καταπατητής.
    Από αυτό το συνοθύλευμα μας απάλλαξε η ψήφος του πολίτη το 2014.
    Ευλογημένη η ώρα.
    Μπορεί να σέρνουμε τόσες και άλλες τόσες ανεπάρκειες στο Ζαμάνη και τη δημοτική αρχή. Αλλά τουλάχιστον δεν είναι Παράγκα, δεν είναι Λαμόγια, δεν είναι Διαπλεκόμενοι με σκοτεινά συμφέροντα Καταπατητών..
    Μπορεί να είναι άπειροι, να μην συντονίζονται, να καθυστερούν, να....
    Αλλά σε ακούνε, νοιάζονται, το παλεύουν, δεν σε περιφρονούν.
    Κάθαρση, υποδειγματική τιμωρία, να γυρίσουν πίσω τα κλεμένα και τα καταπατημένα. Η επιχείρηση Καθαρά Χέρια να φτάσει μέχρι το τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/5/15 7:36 π.μ.

      Τρία πουλάκια κάθονται......αχ κατακαημένε Διονυσε

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος12/5/15 8:49 π.μ.

      Το μόνο φίλε που ειναι σωστό ειναι οτι ειναι άπειροι, ολα τα αλλα ειναι χοντρομ@λ@κίες.!! Θα έρθει η ώρα και αυτών να πανε με αυτά τα άχρηστα λαμόγια που αναφέρεις παραπάνω .!

      Διαγραφή
  106. Ανώνυμος12/5/15 11:46 π.μ.

    ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ !!!

    ΣΥΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΠΑΤΗΤΩΝ ΣΤΗ ΠΑΡΑΓΚΑ ΤΟΥ ΚΡΥΟΝΕΡΙΟΥ ΥΠΟ ΤΟΝ "ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΟ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/5/15 5:35 μ.μ.

      ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΥ ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΦΡΑΞΕΙΣ ΣΤΑ ΚΑΤΑΠΑΤΗΜΕΝΑ ΤΟΣΟ ΣΕ ΜΗΚΟΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΥΨΟΣ. ΜΑΛΛΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΣΤΑ ΖΑΡΖΑΒΑΤΙΚΑ ΑΠΟ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΥΣ ΟΥΛΑΜΟΥΣ...ΕΛΑΦΙΩΝ!

      Διαγραφή
  107. Ανώνυμος12/5/15 11:02 μ.μ.

    Τι συμβαίνει απόψε με την ιστοσελίδα της ΟΔΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ, που έχει κατέβει;
    Την χτύπησε ο ιός των Καταπατητών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή