.

ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΗΓΗΘΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣΤΕ MOZZILA FIREFOX

Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2015

Δώσε μου και μένα μπάρμπα!...

Στο Δημοτικό Συμβούλιο της ερχόμενης Παρασκευής συζητιέται το θέμα των επιχορηγήσεων (για το 2015) των αθλητικών, πολιτιστικών και άλλων φορέων της περιοχής. Το συνολικό ποσό που 26 εξ αυτών ζητούν ανέρχεται σε 210.000 ευρώ! Ένα ποσό που φαντάζει υπερβολικό – σχεδόν ανατριχιαστικό - αν σκεφτεί κανείς τις υπάρχουσες ανάγκες των κοινωνικών και κοινόχρηστων υποδομών του δήμου (σχολεία, παιδικές χαρές, Πολυϊατρείο, ΚΑΠΗ, δρόμοι κλπ), αλλά και τις ανάγκες που καλύπτουν κάθε χρόνο δημότες και κάτοικοι για ζητήματα που δεν οφείλουν, όπως πχ για τα αναλώσιμα των σχολείων ή την επισκευή των ζημιών απ’ τις λακκούβες στ’ αυτοκίνητά τους.

Βεβαίως όμως, όλοι οι φορείς δεν μπαίνουν στο ίδιο τσουβάλι.
Υπάρχουν αυτοί που έχουν πλούσια και σημαντική δράση, που κάνουν καλά τη δουλειά τους (και το κουμάντο τους) και που συνήθως τα βγάζουν πέρα μόνοι τους - ή το πολύ με μια μικρή ενίσχυση. Κι υπάρχουν κι οι άλλοι, που τα σχέδια των παραγόντων τους είναι πιο μεγάλα απ’ το μπόι τους (κάτι σαν εφηβικές ονειρώξεις), αλλά το χρήμα που μαζεύουν από τα μέλη, τους ‘πελάτες’ και τους χορηγούς τους δεν επαρκεί, δεν ρέει άφθονο όπως παλιά. Γι αυτό κι είναι μονίμως με το χέρι απλωμένο, σαν ζήτουλες - και μάλιστα φορτικοί - για τακτική επιχορήγηση από τον δήμο, αλλά κι έκτακτη από τον Θέσπι! Αυτούς, μπορείτε να τους αναγνωρίσετε εύκολα απ’ τα παχιά λόγια, το στυλάκι γκλαμουριάς (μη χέσω) και την επιδίωξη προσωπικής προβολής σε κάθε τους κίνηση.  

Για τους πρώτους, η ενίσχυση που ζητούν από τον δήμο είναι ένα μικρό (και προπαντός τεκμηριωμένο με στοιχεία) συμπλήρωμα για να ‘ρθουν στο τέλος της χρονιάς ‘ίσα βάρκα, ίσα νερά’. Για τους δεύτερους, τα μεν χρήματα που ζητούν είναι πολλά και από πλευράς ανάλυσης έωλα, η δε κοινωνική ωφέλεια των δράσεων που διοργανώνουν είναι από ανύπαρκτη έως αμφίβολη – γιατί τι πολλαπλασιαστικό όφελος να έχει μια προσπάθεια γνωστοποίησης της ύπαρξης ενός σωματείου και προώθησης των πωλήσεών του;

Όμως, καθώς πολλοί από τους παράγοντες της δεύτερης κατηγορίας εμπλέκονται (ταυτόχρονα) στην τοπική πολιτική σκηνή – εξασκούν δηλαδή την πανάρχαια τέχνη της ανθρωποβοσκής - η πίεση που ασκούν στην εκάστοτε δημοτική αρχή είναι μεγάλη: δώσε μου (χρήματα), να σου δώκω (ψήφους). Και καθώς δεν υπάρχει κανένας κανόνας ή κριτήριο κατανομής των τακτικών κι εκτάκτων επιχορηγήσεων, οι ανθρωποβοσκοί παίζουν σ’ όλα τα ταμπλώ και μεγιστοποιούν τη μπάζα τους. Ο δε (χύμα κι ανοργάνωτος ακόμα) δήμος δεν ξέρει πού πάνε τα τέσσερα. Για παράδειγμα, πολύ αμφιβάλλω αν υπάρχει στον δήμο Μητρώο Τοπικών Φορέων – ή έστω ένα ενιαίο αρχείο με τα στοιχεία, τις δραστηριότητες και τις επιχορηγήσεις κάθε φορέα, τουλάχιστον από το 2011. Αμφιβάλλω επίσης αν στον Θέσπι έχουν εικόνα των δράσεων που επιδοτεί ο δήμος μέσα από την τακτική επιχορήγηση σωματείων και συλλόγων, για να την αντιπαραβάλλουν με τα αιτήματα έκτακτης επιχορήγησης, που οι διάφοροι φορείς τους υποβάλλουν.

Κι έτσι, μοιραία, Δήμος και Θέσπις ενδίδουν κάθε φορά – σαν τις μωρές παρθένες – στις πιέσεις των ‘βοσκών’ και μοιράζουν χρήματα αφειδώς κι αδιακρίτως, σε επιτήδειους και μη - τα δικά μας χρήματα, που αλλιώς θα μπορούσαν να καλύψουν σοβαρές ανάγκες της περιοχής – ειδικά τέτοιες εποχές.

Είναι χαρακτηριστικό το περιστατικό που συνέβη στην πρόσφατη συνεδρίαση του Δ.Σ. του Θέσπιδος. Ο εκπρόσωπος ενός πολιτιστικού – περιβαλλοντικού συλλόγου, που ζητούσε (όλο κι όλο) 200 – 300 ευρώ για να καλύψει το υπόλοιπο κόστος μιας εκδήλωσης που προγραμμάτιζαν, είπε όταν ήρθε προς συζήτηση το θέμα του: Νιώθω χαζός που ζήτησα μόνο όσα χρειαζόμασταν, γιατί εδώ βλέπω ότι όσα και να ζητούσα θα τα έπαιρνα!.... Και δεν είχε άδικο, αφού είχε προηγηθεί ένα ‘πάρτυ εγκρίσεων’ (αρκετών χιλιάδων ευρώ) σε άλλους αιτούντες φορείς, που κάλυπτε το σύνολο του κόστους των δικών τους εκδηλώσεων… Βλέπετε, η ‘λογική’ που ισχύει στο μοίρασμα των επιχορηγήσεων είναι απλή: δώσε μου κι εμένα μπάρμπα, δωσ’ μου μπάρμπα να χαρείς’!....


Όμως, εκτός από … large (sic!) - με τα λεφτά των άλλων - οι ‘αρμόδιοι’ Δήμου και Θέσπιδος είναι κι εξπέρ στην υποκρισία και τα στραβά μάτια. Κάνουν  πως δεν γνωρίζουν και δεν καταλαβαίνουν το πολύ σοβαρό ζήτημα που αφορά την διαχείριση των δημοτικών χώρων (σχολικών και αθλητικών), που έχουν παραχωρηθεί στα αθλητικά σωματεία, προκειμένου να στεγάσουν εκεί τις (αθλητικές) δραστηριότητές τους. Το ζήτημα έχει ως εξής:

Κάποιοι παράγοντες - ονόματα δεν λέμε, οικογένειες δεν θίγουμε - έχουν εκλάβει την παραχώρηση των χώρων αυτών ως μεταβίβαση της κυριότητάς τους κι έχουν στήσει εκεί ποικίλα κι επικερδή παραμάγαζα. Για παράδειγμα:

εκμεταλλεύονται (κατ’ αποκλειστικότητα) τις διαφημιστικές πινακίδες και τα κυλικεία των γηπέδων, μερικά εκ των οποίων κάνουν χρυσές δουλειές ως …ψησταριές (!),

υπενοικιάζουν τους (δωρεάν) παραχωρημένους δημοτικούς χώρους σε ιδιώτες (!),

εμπορεύονται (στη ζούλα) αθλητικά είδη, που τα αποθηκεύουν σε επιτόπιες πρόχειρες κατασκευές (!)

και γενικώς ‘πασχίζουν’ οι άνθρωποι να βγάλουν μεροκάματο – είτε για ‘το καλό των σωματείων τους’ είτε για την προσωπική τους κονόμα…

Κι όλα αυτά είναι γνωστά όχι μόνο στους ‘αρμόδιους’, αλλά και σε κάθε φίλαθλο που έχει περάσει από τα συγκεκριμένα γήπεδα. 

Αλλά επιπλέον – κι εδώ είναι το απίστευτο – ακόμα και τα ίδια τα σωματεία παραδέχονται (εγγράφως!) ορισμένα απ’ τα παραπάνω, προκειμένου να στηρίξουν κάποιες άλλες απαιτήσεις τους: πως αυτοί μόνον έχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιούν τους δημοτικούς χώρους! (Χαρακτηριστικό είναι το υπόμνημα σωματείου προς τον Θέσπι στην τελευταία συνεδρίαση του Δ.Σ.

Κι όλοι μαζί οι έρμοι (παράγοντες κι 'αρμόδιοι') ψάχνουν δικαιολογίες και προσκόμματα για να απορρίψουν τις αιτήσεις νέων σωματείων για να παραχωρηθεί (και σ’ αυτά) χώρος για προπονήσεις και να δηλωθεί ως αγωνιστική έδρα. Ούτε λόγος φυσικά για τους δημότες – αυτοί δεν έχουν κανένα δικαίωμα ‘για μια θέση στον ήλιο’ του αθλητισμού… Με δυο λόγια κάποιοι παράγοντες το παίζουν και ζήτουλες και νταβάδες

(Παρέλειψα σκοπίμως ν’ αναφερθώ στη μη καταβολή του εξαγγελθέντος τρίευρου και στην μη ασφάλιση των αθλουμένων από τα σωματεία, που κατά τ’ άλλα χρησιμοποιούν δωρεάν και κατ’ αποκλειστικότητα τους κλειστούς σχολικούς χώρους, ενώ παράλληλα χρεώνουν με συνδρομές μέλη και ‘πελάτες’ τους.)

Όπως είπα και στην αρχή, την Παρασκευή συζητιέται το θέμα των επιχορηγήσεων, για το οποίο εδώ και χρόνια υπάρχει το αίτημα θέσπισης μόνιμων και δίκαιων κριτηρίων, χωρίς όμως – μέχρι στιγμής – κάποιο συγκεκριμένο αποτέλεσμα. Το θέμα βέβαια, ίσως προσφέρεται για τη νεοσυσταθείσα Επιτροπή Διαβούλευσης – και λέω ίσως, γιατί είναι γνωστοί οι ‘ομφάλιοι λώροι’ που συνδέουν τους απανταχού εκπροσώπους των διαφόρων φορέων. Από την άλλη, μια ριζική αντιμετώπιση του θέματος, που θα ξεφεύγει από τη λογική του συμψηφισμού, πρέπει να περιλαμβάνει - κατά τη γνώμη μου – τρία τουλάχιστον πράγματα:

Πρώτον, την διοργάνωση προγραμμάτων μαζικού αθλητισμού και πολιτιστικής έκφρασης από τον δήμο από το ερχόμενο κιόλας φθινόπωρο – το διαφαινόμενο εντυπωσιακό κατόρθωμα διοργάνωσης των summer camps αφήνει περιθώρια ελπίδας ότι κάτι τέτοιο είναι ρεαλιστικό.

Δεύτερον, την αντικατάσταση κάθε είδους επιχορηγήσεων προς τα σωματεία με την κάλυψη συγκεκριμένων δαπανών, που αφορούν κατ’ ευθείαν τους αθλούμενους και τους καλλιτέχνες (πχ μετακινήσεις, ορθολογικές αμοιβές τρίτων κλπ) και που θα βοηθήσουν τους φορείς να μην μετακυλίσουν αυτό το κόστος και ν’ ανασάνουν οικονομικά.

Και τρίτον, την άμεση παρέμβαση για τη διακοπή των ‘εμποροπανηγύρεων’ που έχουν στηθεί σε δημοτικούς χώρους και στην πλάτη του δήμου και των δημοτών του.


Δεν είναι δα και τίποτα δύσκολα πράγματα. Αλλά είναι ικανά για ν' αποδείξει η δημοτική αρχή αν θέλει (και μπορεί) να κάνει στ' αλήθεια κάτι της προκοπής ή αν τελικά είναι απλώς μια άλλη (κι ίσως χειρότερη) εκδοχή του προηγούμενου καθεστώτος των ‘φίλων με προνόμια’…

146 σχόλια:

  1. ΥΓ. Ξέχασα ν' αναφερθώ στην (απίστευτη) πρακτική κάποιων παραγόντων σωματείων να παίρνουν την επιχορήγηση, χωρίς όμως να την καταγράφουν στα βιβλία τους - το λεγόμενο σύστημα "μηδέν - μηδέν"!
    Σύμφωνα μ' αυτό, το βιβλίο παραδίδεται "λευκό" (άγραφο) από την προηγούμενη διοίκηση στη νέα, που με τη σειρά της κάνει το ίδιο όταν παραδώσει στους επόμενους!...
    Χαρακτηριστικό παράδειγμα του "0-0" (λέγεται πως αποτελεί) το αθλητικό σωματείο, του οποίου οι δύο τελευταίοι ηγετικοί παράγοντες είναι και μέλη του δημοτικού συμβουλίου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος25/6/15 1:16 π.μ.

    Φίλη δ/σ αν υπάρχει στοιχειώδης αξιοπρέπεια θα πρέπει, πριν από οποιαδήποτε συζήτηση και απόφαση στο Δ.Σ., τα ζητήματα που θίγεις να τεθούν και να απαντηθούν. Σε όλες τις παρατάξεις υπάρχουν σύμβουλοι που ξεχωρίζουν για τη σοβαρότητά τους. Είμαι βέβαιη, από τη μικρή μου γνωριμία με τα κοινά ότι αυτοί οι άνθρωποι δεν θα αυτο-εξευτελιστούν. Να τους πάρουμε από τα αριστερά. Τι θα κάνει η φίλη μου η κ. Σώκου; Δεν θα ζητήσει τις αυτονόητες εξηγήσεις; Αυτά που αποκαλύπτεις στην ανάρτησή σου είναι γνωστά από καιρό αλλά ήταν κρυμμένα κάτω από το χαλί. Και είναι για ΣΔΟΕ και Εισαγγελέα. Οι φίλοι μου της ΔΑΔΙΟΝ τι θα πουν; Θα κλείσουν τα μάτια μπροστά στην αθλιότητα; Είμαι βέβαιη πως όχι. Και ο κ. Φωτάκης είναι ακέραιος. Τώρα, από την Αυγέρη, τη Λουκάτου και τον Μπιτάκο τι να περιμένω η ταλαίπωρη; Να στραφούν ενάντια στα συμφέροντά τους; Τα έχεις επισημάνει φίλη δ/σ, τους έχεις προκαλέσει και κάνουν την πάπια. Χμ... από την Ενωτική Πρωτοβουλία δεν θα κουνηθεί κανείς. Αυτοί είναι που το δημιούργησαν και το εξέθρεψαν το πρόβλημα, αν και για να είμαι δίκαιη, οι πρακτικές αυτές προϋπήρχαν και, απλά, οι προηγούμενοι τις εφάρμοσαν επαγγελματικά. Στην παράταξη που διοικεί είμαι σίγουρη ότι θα βρεθούν φωνές, που θα εναντιωθούν. Για να δούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος25/6/15 8:13 π.μ.

    Τα τζόβενα της Νέας Πνοής ξύνονται στη γκλίτσα του τσοπάνη. Κάτι οι φωνασκίες των Λουκατοαυγέρηδων που διαμαρτύρονται για τις αποκαλύψεις Στάϊκου περί μαύρου χρήματος, κάτι τα Κεντριά του Μεγάλου Αδερφού Λουκουμάτου που δε λέει να χωνέψει ότι τα καλοκαιρινά καμπς του δήμου είναι πραγματικότητα, όλα φανερώνουν τη μεγάλη ταραχή τους μπροστά στο κλείσιμο της στρόφιγγας των μπικικινιών και το ξεσκέπασμα των ανομιών. Βρε κουτά, που πάτε να τη βγείτε κι από πάνω, δε σκέφτεστε πως ο γερο-Στάικος έχει φυλαγμένα ράματα για τη γούνα σας και δεν είναι απ' αυτούς που κολώνουν;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος25/6/15 8:14 π.μ.

    Και ενώ μοιράζονται χρήματα σε συλλόγους και φορείς χωρίς ουσιαστικές προϋποθέσεις υπάρχει ένα αίτημα για δύο παιδιά πρωταθλητές παγκόσμιους των καταδύσεων που μένουν στο Κρυονέρι και για τα οποία έχει ζητηθεί από το τοπικό συμβούλιο Κρυονερίου εδώ και πολλούς μήνες από το Δήμο να βρεθεί το "ιλιγγιώδες" ποσό των 1200€ το χρόνο συνολικά και για τα δύο, για οδοιπορικά, ώστε να μην χρειάζεται να μεταβαίνουν στις καθημερινές 4ωρες προπονήσεις τους με την Εθνική Ομάδα Καταδύσεων με λεωφορείο, μετά από παραίνεση του προπονητή τους, γιατί φτάνουν στην προπόνηση που είναι στο ΟΑΚΑ εξουθενωμένα και οι "αρμόδιοι" του Δήμου βρίσκουν διάφορες προφάσεις να μην ανταποκριθούν και δεν βρίσκουν σε ποια κατηγορία εξόδων να το εντάξουν! Σημειωτέον ότι τα παιδιά αυτά διεκδικούν χρυσό μετάλλιο για τη χώρα στο Μπακού και προετοιμάζονται για τους επόμενους Ολυμπιακούς αγώνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος25/6/15 8:20 π.μ.

    Ξέχασες κι άλλα να αναφέρεις διονυσοσκουφίτσα. Δεν είπες για το πανηγύρι μαύρου χρήματος που γίνεται σε όλους σχεδόν τους συλλόγους γονέων, τα αθλητικά σωματεία και τους πολιτιστικούς συλλόγους. Να οι προπονήσεις, να τα μαθήματα, να οι εκδηλώσεις, να οι συνεστιάσεις, να και γω δεν ξέρω τι άλλο.... Όλοι πληρώνουν και πληρώνονται μαύρα και πολλοί από δαύτους είναι αναμιγμένοι στη πολιτική. Χρειάζονται όχι ένας αλλά πολλοί Ηρακλείς για τόση κόπρο του Αυγεία που έχει μαζευτεί !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος25/6/15 8:59 π.μ.

    Τελικά το μαύρο χρήμα ρέει άφθονο στον τόπο μας!!!Είναι το μαύρο χρήμα που όπως αποδεικνύεται οι θεσμοί δεν θέλουν να αγγίξουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος25/6/15 9:55 π.μ.

    26/6/2015 08.20
    Συμφωνώ απόλυτα.!!
    Χρησιμοποιούν του συλλόγους σαν στάνες ψηφοφόρων.! Κανένα € στους ανθρωποβοσκούς.! Αυτά τα χρήματα να πάνε για κοινωνικές παροχές.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος25/6/15 11:11 π.μ.

    Η ευθύνη των επιχορηγήσεων ανήκει στην δημοτική αρχή και αυτή θα κριθεί και οχι ο κάθε τυχάρπαστος παράγοντας η στέλεχος της δημοτικής αρχής με την κόντρα μεταξύ τους
    Γκρινιαρης Διονυσου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΟΔΟΣ ΔΙΟΝΥΣΟΥ: Σοβαρή καταγγελία στη συνεδρίαση του ΘΕΣΠΙ για υπενοικίαση δημοτικών γηπέδων από Συλλόγους σε ιδιώτες

    Στην πρόσφατη (Δευτέρα 22 Ιουνίου) συνεδρίασή του, στην οποία μετά από πολύ καιρό προσήλθαν τα 13 από τα 15 συνολικά μέλη του, έγιναν σοβαρές αποκαλύψεις.

    Όλα ξεκίνησαν όταν το Δ.Σ. του ΘΕΣΠΙ συζήτησε το θέμα του παραχωρητηρίου του δημοτικού γηπέδου στην Άνοιξη στο νεοσύστατο σωματείο Δόξα Άνοιξης. Η Δόξα, που μέχρι τώρα λειτουργούσε σαν κομμάτι της ιδιωτικής επιχείρησης Aqua Life στην Άνοιξη, έχει συστήσει Ακαδημίες ποδοσφαίρου με 120 περίπου παιδιά. Κάποια από αυτά, μάλιστα, έχουν ενταχθεί στο δυναμικό του Αθλητικού Ομίλου Άνοιξης, με τον οποίο υπάρχει (ή υπήρχε) συνεργασία. Επόμενο βήμα, όπως είπε ο εκπρόσωπος του σωματείου κ. Παπασταθόπουλος, η εγγραφή στην ΕΠΣΑΝΑ (Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Αν. Αττικής), ώστε όλα τα παιδιά των Ακαδημιών να μπορούν να συμμετέχουν και σε επίσημους αγώνες. Για το σκοπό αυτό, σύμφωνα με τον κ. Παπασταθόπουλο, η ΕΠΣΑΝΑ ζήτησε από το σωματείο να της προσκομίσει παραχωρητήριο του Δήμου για χρήση δημοτικού αθλητικού χώρου.

    Όμως, ο Αθλητικός Όμιλος Άνοιξης, που επίσης χρησιμοποιεί κατά παραχώρηση από το Δήμο το ίδιο γήπεδο, αρνείται να το μοιραστεί με τη Δόξα, διεκδικώντας τήν αποκλειστικότητα. Και κατέθεσε επιστολή όπου δηλώνει ότι μέχρι και πέρυσι παραχωρούσε το γήπεδο στην Δόξα τις κενές ώρες της εβδομάδας και τα Σαββατοκύριακα για αγώνες τουρνουά και ιδιωτικών πρωταθλημάτων, αφού δεν ανήκε στην ΕΠΣΑΝΑ.

    Σαν επιχείρημα για την άρνηση της παραχώρησης ειπώθηκε ότι στη Δόξα συμμετέχουν παιδιά από πολλές περιοχές, και όχι μόνο από το Δήμο Διονύσου, τα οποία μάλιστα πληρώνουν υψηλή μηνιαία συνδρομή, μια που το σωματείο είναι «ιδιωτικό».

    Στη διάρκεια όμως της συζήτησης, και μετά από σχετικές ερωτήσεις του προέδρου του ΘΕΣΠΙ Β. Δαρδαμάνη αλλά και του Α. Μπέτση Γραμματέα της ΕΠΣΑΝΑ, προέκυψε πως «σύμφωνα με το καταστατικό της ΕΠΣΑΝΑ, ένα σωματείο για να γίνει μέλος της πρέπει να δηλώσει ιδιόκτητο χώρο ως έδρα». Αν αυτό αληθεύει, τότε κανένα αθλητικό σωματείο του δήμου δεν έχει δικαίωμα να είναι μέλος της ΕΠΣΑΝΑ γιατί- απ’ όσο γνωρίζουμε- κανένα δεν διαθέτει ιδιόκτητο γήπεδο!

    (ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ερώτηση, όμως που “έβαλε φωτιά” στη συζήτηση ανήκει στο Γ. Ιατρίδη, μέλος του Δ.Σ. του ΘΕΣΠΙ, που ρώτησε αν επιτρέπεται οι σύλλογοι, στους οποίους έχει παραχωρήσει ο Δήμος δημοτικό αθλητικό χώρο, να τον υπενοικιάζουν σε τρίτους, ωσάν να ήσαν ιδιοκτήτες. Για να καταγγείλει αμέσως μετά ο κ. Αλιμήσης πως πράγματι, ο Ολυμπιακός Αγ. Στεφάνου υπενοικιάζει έναντι ανταλλάγματος στις Ακαδημίες Παθιακάκη το γήπεδο, που του έχει παραχωρήσει ο Δήμος. Η καταγγελία αυτή σε κάθε περίπτωση επισύρει ποινικές κυρώσεις, όπως τόνισε ο Α. Δελαγραμμάτικας, μέλος του Συλλόγου Νίκη

      Δροσιάς, που παρίστατο. Πάντως η καταγγελία του κ. Αλημίση φαίνεται να ευσταθεί, αφού στο site του club Παθιακάκη αναγράφεται ως έδρα των αγώνων του το γήπεδο του Αγίου Στεφάνου.

      Υπενθυμίζεται εδώ πως στο μεθαυριανό Δημοτικό Συμβούλιο θα συζητηθεί το θέμα με την οικονομική ενίσχυση των Συλλόγων. Και ο Ολυμπιακός Αγ. Στεφάνου θα επιχορηγηθεί- ίσως- με τον ποσόν των 23.000 ευρώ, σύμφωνα με την εισήγηση.

      Αξίζει, επιπλέον, να σημειωθούν και τα εξής:

      Όποτε συζητείται είτε στο ΘΕΣΠΙ είτε στο Δημοτικό Συμβούλιο είτε σε εκδηλώσεις θέμα των συλλόγων και των σωματείων, αθλητικών ή πολιτιστικών, εξακοντίζονται καταγγελίες ή εκφράζονται πεποιθήσεις για πρακτικές που ακροβατούν ή και έχουν ξεπεράσει τα όρια της νομιμότητας, χωρίς ποτέ οι καταγγελίες αυτές να σαφείς. Η μόνιμη επωδός που ακούγεται είναι “έτσι κάνουν όλοι από πάντα”. Για πρώτη φορά στην προχθεσινή συνεδρίαση του ΘΕΣΠΙ τέτοια καταγγελία απέκτησε ονοματεπώνυμο, σπάζοντας τον κύκλο της σιωπής ή και της ανοχής.

      Για την ιστορία, η παραχώρηση του γηπέδου της Άνοιξης στη Δόξα απορρίφθηκε κατά πλειοψηφία (11 ψήφοι κατά), με τους Γ. Κομνηνάκη και Θ. Αλιμήση να διαφωνούν, υπερασπιζόμενοι το δικαίωμα του συνεταιρίζεσθαι. Επιφυλάχθηκε, πάντως, ο πρόεδρος του ΘΕΣΠΙ να απευθύνει ερώτημα προς την ΕΠΣΑΝΑ, αν μπορεί η Δόξα να γίνει μέλος της προσκομίζοντας το παραχωρητήριο ή απαιτείται ιδιόκτητος χώρος και μόνον.

      Επίσης για την ιστορία, ο ΘΕΣΠΙΣ στην ίδια συνεδρίαση αρνήθηκε κατά πλειοψηφία να παραχωρήσει το Κόκκινο Χωράφι στο επίσης νεοσύστατο σωματείο Γ.Σ. Δροσιάς.

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος25/6/15 2:33 μ.μ.

    ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΑΛΗΜΙΣΗ

    http://www.epsana.gr/teams/display_team.php?team_id=16
    Ο ΠΑΘΙΑΚΑΚΗΣ ΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΣΑΝΑ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΣΤΕΦΑΝΟ

    http://www.epsana.gr/field/display_field.php?field_id=6
    ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΟΥ ΑΓ.ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΣΑΝΑ ΣΑΝ ΕΔΡΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΘΙΑΚΑΚΗ

    ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ : ΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΗΛΩΣΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος25/6/15 2:50 μ.μ.

    ΟΔΟΣ ΔΙΟΝΥΣΟΥ


    Εννέα χιλιάδες τριακόσια ευρώ. Τόσα συνολικά βγήκαν για εκδηλώσεις Συλλόγων από το ταμείο του ΘΕΣΠΙ, μόνο στην πρόσφατη συνεδρίαση του Διοικητικού του Συμβουλίου, που και συμμετοχή είχε (προσήλθαν 13 στα 15 μέλη) και διάρκεια πάνω από τρεις ώρες. Και θα έβγαιναν ακόμη περισσότερα ΧΡΗΜΑΤΑ, αν δεν αποσύρονταν για περαιτέρω έρευνα δυο θέματα που αφορούσαν σε αντικαταστάσεις οργάνων και συντηρήσεις στο δημοτικό γυμναστήριο, συνολικού εκτιμώμενου κόστους πάνω από 3.000 ευρώ.

    Αναλυτικότερα:

    *3000 ευρώ εγκρίθηκαν για συνδιοργάνωση εκδήλωσης με το Σύλλογο Ποντίων Δροσιάς. Τα χρήματα καλύπτουν όλα τα έξοδα της εκδήλωσης

    *άλλες 3000 ευρώ εγκρίθηκαν για εκδηλώσεις του Συλλόγου Γυναικών Κρυονερίου (σ.σ. ο εορτασμός του Κλήδονα και το 19ο φεστιβάλ παραδοσιακών χορών), το συνολικό κόστος των οποίων ανέρχεται στις 7-8000 ευρώ

    *με 300 ευρώ ενισχύθηκε εκδήλωση του Συλλόγου ΔΡΥΑΔΕΣ

    *3000 ευρώ, τέλος, θα δοθούν σε εταιρεία για τη διοργάνωση ποδηλατικού αγώνα στο Τατόι, που προγραμματίζεται για τον προσεχή Οκτώβριο, στο ΠΛΑΙΣΙΟ της βούλησης του Δήμου, όπως είπε ο Αντιπρόεδρος του ΘΕΣΠΙ Δ Ράικος, να αποκτήσει ενεργό ρόλο και λόγο και στα τεκταινόμενα στο Κτήμα αλλά και στο φορέα διαχείρισής του.

    Συνδιοργάνωση ή χρηματοδότηση;

    Το παραπάνω ερώτημα έθεσαν τόσο ο Θ. Αλιμήσης όσο και ο Γ. Κομνηνάκης, μιλώντας για επιδότηση ή και για εξ ολοκλήρου χρηματοδότηση εκδηλώσεων, όταν ο ΘΕΣΠΙΣ αναφέρεται (σ.σ. ή και όχι…) ως συνδιοργανωτής, μη γνωρίζοντας τι συνδιοργανώνει.

    “Ας μην κοροϊδευόμαστε, συνδιοργάνωση δεν υπάρχει. Χωρίς σχεδιασμό, εμείς λεφτά μόνο δίνουμε” τόνισε ο κ. Αλιμήσης ενώ ο κ. Κομνηνάκης συνέδεσε την οικονομική στήριξη των εκδηλώσεων με καθαρά ψηφοθηρικούς σκοπούς.

    Ο ίδιος θέλοντας, όπως είπε, να διαπιστώσει ποια μηχανήματα και όργανα του δημοτικού γυμναστηρίου χρειάζονται αντικατάσταση και συντήρηση, συνολικού κόστους 3150 ευρώ, διαπίστωσε πως από τα αναγραφόμενα στην εισήγηση (σ.σ. η οποία είχε γίνει από τους ίδιους τους γυμναστές, όπως τόνισε ο Πρόεδρος του ΘΕΣΠΙ Β. Δαρδαμάνης), μόνο ένα μηχάνημα χρειαζόταν αντκατάσταση!

    ΑΝ όχι οικονομική, ποια άλλη βοήθεια μπορούμε να δώσουμε στους Συλλόγους; Εκτός και αν παρέμβουμε στο πρόγραμμα και τη δράση τους” αντέτεινε από την πλευρά της η Γ. Λακαφώση, ενώ ο Πρόεδρος υπενθύμισε στον κ. Αλιμήση πως στις προτάσεις του για την αναβάθμιση της λειτουργίας του ΘΕΣΠΙ περιλαμβάνεται ακριβώς και η στενή συνεργασία με τους μαζικούς φορείς της πόλης.

    Τα παραπάνω ποσά εγκρίθηκαν, τελικώς, κατά πλειοψηφία με το Γ. Βερβέρη από το Σύλλογο ΔΡΥΑΔΕΣ να αναφωνεί: “Ήρθαμε αδιάβαστοι! Δεν ξέραμε πως εδώ διακινούνται τόσα λεφτά, αλλιώς θα είχαμε ζητήσει κι εμείς περισσότερα”.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/6/15 2:51 μ.μ.

      Περάστε κόσμε !....

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος25/6/15 4:29 μ.μ.

      μάθανε πως π@διόμαστε πλακώσανε κι οι γύφτοι....

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος25/6/15 5:34 μ.μ.

      Αδιάβαστος δήλωσε ο Νίκος ο Βερβέρης στο συμβούλιο του Θέσπιι. Όταν έδινε μαθήματα η παράταξή του δεν τα παρακολουθούσε???
      Μας δουλεύουν!

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος25/6/15 3:26 μ.μ.

    Μάθετε ποιος είναι πρόεδρος του Α.Ο. Σταμάτας και πως χρησιμοποιεί το γήπεδο της Σταμάτας η ΑΕΚ; Ποια συμφωνία υπήρχε και ποιο αντίτιμο; Όταν δημοτικοί και τοπικοί σύμβουλοι είναι παράγοντες αθλητικών ή πολιτιστικών συλλόγων, είναι δυνατόν να μην πάρουν επιχορηγήσεις; Κατέθεσαν τα απαραίτητα στοιχεία για να δικαιούνται επιχορήγηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/6/15 4:27 μ.μ.

      Ο προηγούμενος ήταν ο Στ. Κριεμάδης νυν δημοτικός σύμβουλος του Καλαφατέλη και ο τωρινός είναι ο Π.Τσούκας δημοτικός σύμβουλος του Ζαμάνη.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος26/6/15 12:23 μ.μ.

      Γιαπροεδρους μιλαμε ετσι;κατι δε ξερετε καλα μαλλον!

      Διαγραφή
  13. Η ΦΟΥΣΤΑ25/6/15 4:01 μ.μ.

    Δεν συντρεχει λογος ανησυχιας για τις επιχορηγησεις!!!
    Ολα θα γινουν οπως πρεπει. Τα χρηματα θα πανε στις τσεπες που συμφωνηθηκαν!!! Το θεμα το εχει δουλεψει καλα ο αν-αρμοδιος αντιδημαρχος, τοοοσους μηνες,εχει κανει συναντησεις με τους αρχηγους της αντιπολιτευσης, με τους συλλογους, τους παπαδες.Τωρα εινει ετοιμος!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος25/6/15 4:19 μ.μ.

    Μμμμ η γαλαντόμα κυρία Λακαφώση, η προστάτις του πολιτισμού στην Άνοιξη, που επί Καλαφατέλη χρηματοδοτούσε όλα τα πανάκριβα θεατρικά κι από πάνω έβαζε και εισιτήριο στους θεατές που το έκοβε η ίδια σε αθεώρητα χαρτάκια λαχειοφόρου αγοράς. Ούτε στο κομμωτήριο δεν γίνονται τέτοιες λοταρίες.... Αλλά έτσ είναι, με ξένα λεφτά έχει ότι γνώμη και άποψη θέλει η κυρία. Αν ήταν όμως από τη τσέπη της; Αλλά δεν φταίει αυτή, Ο Ζαμάνης φταίει και οι περαστικοί πρόεδροι του Θέσπη, που ακόμα να κάνουν τον έλεγχο να δούμε όλα όσα σκόρπισαν οι γαλαντόμοι συντοπίτες μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο Βασιλης Κ. στις επιχορηγησεις
    Ο Βασιλης Δ. στις χορηγιες και Μεγας Χορηγος ο Θ.Μ.
    Τοσα λεφτα που πανε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος25/6/15 4:40 μ.μ.

    Κανένα δίποδο από τη δημοτική αρχή δεν μπορεί να καταλάβει ότι τα λεφτά αυτά ΔΕΝ πρέπει να πάρουν οι σύλλογοι και τα σωματεία?
    Ξυπνάτε μωρέ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 4.000+17.000+17.000=38.000 για τους φίλους
    21.500+21.500= 43.000 για τους συνεργάτες
    23.000+7.500+7.500=38.00 για τους βοηθούς
    10.000+16.000= 26.000 για ξεκάρφωμα
    Δεν τα πήγες άσχημα δήμαρχε, καλή η μοιρασιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. η τσούχτρα25/6/15 5:12 μ.μ.

    Ο παπάς του Αγ.Στεφάνου γιατί ζητάει λεφτά από το δήμο αφού την εκκλησία και τα έξοδά της τα έχει αναλάβει ο κ. Θανάσης Μαρτίνος? Ο παπάς της Σταμάτας που και εκεί το ναό τον έχει αναλάβει ο ίδιος άνθρωπος δεν ζήτησε λεφτά. Ο παπάς της Άνοιξης γιατί θα πάρει λεφτά? Ο παπάς της Ροδόπολης με τόσα συσσίτια κάθα μέρα γιατί δεν θα πάρει μία? Ο παπάς του Κρυονείου με τόσες ανάγκες γιατί δεν θα πάρει μία?
    Ποιός τα μελέτησε τόσο καλά??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος25/6/15 5:18 μ.μ.

    ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΤΩΡΑ ΠΟΥ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΕΙΝΑΕΙ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΝ ΤΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΔΗΜΟΤΩΝ ΣΤΑ ΜΑΓΑΖΑΚΙΑ. ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΔΩΡΕΑΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ! ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ. ΕΛΕΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χαμός στο συμβούλιο του ΘΕΣΠΙ προχθές γιατί τόλμησε κάποιος να πει τα πράγματα με το όνομά τους! Μέχρι μηνύσεις είπαν ότι θα πέσουν!!! Προσπάθησαν να τον τρομάξουν για να μην συνεχίσει, έλα όμως που δεν είναι μόνος του και που οι βρωμιές είναι πολλές??? Χλώμιασαν πολλοί από τους παρευρισκόμενους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/6/15 2:28 μ.μ.

      ΣΙΓΑ ΤΟ ΧΛΩΜΙΑΣΜΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΟΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΤΗΝ ΜΑΘΟΥΝ ΟΙ Π[ΟΛΙΤΕΣ...........ΕΙΤΕ ΘΕΛΕΤΕ ,ΕΙΤΕ ΟΧΙ.........

      Διαγραφή
  21. Ανώνυμος25/6/15 7:55 μ.μ.

    Ρε ουστ που σε τέτοιες ημέρες μοιράζετε λεφτά χωρίς καμμία ποιοτική επεξεργασία. Δώστε λεφτά στο γνωστό και μη εξαιρετέο πρόεδρο του Αγ. Στεφάνου, δώστε γήπεδο στην επιχείρηση ΠΑΘΙΑΚΑΚΗ, δώστε και σώστε καταστάσεις. Μήπως είναι δικά σας; Μήπως τα δίνετε από τη τσέπη σας; Βρε ούστ. Αν αυτά τα πολλαπλασιάσετε επί 5 χρόνια, που είναι η θητεία σας, τότε θα δείτε ότι το τελικό ποσόν είναι αστρονομικό. Κάντε δημόσιες σχέσεις σε καιρούς δύσκολους και ενώ ο κόσμος πεινάει. Μπουκώνετε χορτασμένους και επιτήδειους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος25/6/15 8:35 μ.μ.

    ΛΑΜΟΓΙΑ ΟΛΟΙ.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος25/6/15 11:20 μ.μ.

    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ, ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΠΩΣ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΖΑΜΑΝΗ ΕΔΩΣΕ ΣΗΜΕΡΑ ΜΙΑ ΓΕΥΣΗ ΤΟΥ ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΣΤΟ ΑΥΡΙΑΝΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ, ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΕΠΑΛΗΘΕΥΤΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ, ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΜΕ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΔΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΤΩΝ 210.000 ΕΥΡΩ ΣΤΑ ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ.

    ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΕΣΕΝΑ ΨΕΥΤΗ ΔΗΜΑΡΧΕ !!! ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.....
    ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΤΟ ΟΣΟ ΚΡΑΤΗΣΕΙ , ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΓΙΑ ΚΑΙΡΟ !!!!

    ΟΥΣΤ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος25/6/15 11:34 μ.μ.

    Το συνολικό ποσό που θα πάρουν οι σύλλογοι είναι 210.000 ευρώ. Και βάλε 20 συνεδριάσεις του Θέσπη από τον περασμένο Σεπτέμβρη που εγκρίνουν από 5.000 ευρώ το λιγότερο κάθε φορά σαν έκτακτη επιχορήγηση, έχουμε άλλα 100.000. Και βάλε και 15.000 ευρώ από τα τρίευρα που δεν πληρώθηκαν ποτέ, σύνολο περίπου 350.000 ευρώ. Τόσα τους δίνεις Ζαμάνη από τα λεφτά μας. Και χώρια τα όσα βάζουν στη τσέπη από κυλικεία, διαφημίσεις, υπενοικιάσεις κλπ, που θα πρεπε να μπαίνουν στο ταμείο του δήμου.
    Ζαμάνη, είσαι χειρότερος απ τον Καλαφατέλη. Δεν έχεις τίπτα παραπάνω , αλλά έχεις πολλά λιγότερα. Εμφανίστηκες με προσωπείο τίμιο και σιγά σιγά αποδεικνύεις τι πραγματικά είσαι. Μια από τα ίδια σκατά. Να ξέρεις όμως πως η μοίρα σου θα είναι χειρότερη γιατί μας έκανες να σε πιστέψουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/6/15 5:51 π.μ.

      Ζαμανης - Κοκμοτός το παιζαν σκληροί στα σωματεία με τα τρίευρα και την ασφάλιση και κατέληξαν τα μεγαλύτερα γατάκια του Διονύσου. Να προσέξουν μόνο μην σκίσουν κανένα καλσόν με τα νυχάκια τους ....

      Διαγραφή
  25. Μπαμπανικας δημητρης26/6/15 6:31 π.μ.

    Αίσχος ρε παιδια, εάν ολα αυτά ειναι αλήθεια τότε ο κος Δημαρχος πρέπει να σταθεί στο ύψος του να αναθεωρήσει σεβόμενος το χρήμα των δημοτών μας, το δικό μας χρήμα.! Ελπίζω σήμερα στο δημοτικό συμβούλιο να δείξει ήθος και οτι οι δημότες δεν εξαπατήθηκαν για την επιλογή τους.!
    Μπαμπανικας Δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος26/6/15 7:40 π.μ.

    Σωστα κ. Μπαμπανικα. Αποψε στις 6 θα δωσουν ολοι εξετασεις. Ο δημαρχος πρωτος. Ο προεδρος του Δ.Σ. που θεωρω οτι ειναι αδεκαστος. Οι αριστεροι. Οι πρωην αριστεροι. Οι δηθεν αριστεροι. Οι εντιμοι και δικαιοι. Οι δηθεν εντιμοι και δικαιοι. Οι ειλικρινεις. Οι δηθεν ειλικρινεις. Οι νεοι. Οι δηθεν νεοι. Στο τελος της μερας θα ξερουμε ακριβως με ποιους εχουμε να κανουμε. Αν, δηλαδη, αλλαξε κατι στον τοπο. Δεν ειμαι ιδιαιτερα αισιοδοξη. Θλιβεροι ανθρωποβοσκοι θα χρηματοδοτησουν στο τελος, και παλι, τους γνωστους νταβατζηδες. Τουλαχιστον, θα εχουν πεσει οι μασκες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος26/6/15 8:06 π.μ.

    ΚΑΛΑ 6:31 ΠΕΡΑΣΑΝ 10 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ?? ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Ο ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΙΟ ΕΝΩΡΙΣ.
    Λ Α Μ Ο Γ Ι Α Ο Λ Ο Ι .!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος26/6/15 9:27 π.μ.

    Τι σκληρος να το παιξει ο Κοκμοτος ρε παιδια, το μυαλο του ειναι στις φιεστες, οπου ανακατευτηκε τα εκανε σκ@τ@!!! Διαλεξε και παρε, σχολικες επιτροπες, σωματεια, σχολειο Καργακου, κοινονικες δομες,........κλειστα γηπεδα,........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος26/6/15 9:31 π.μ.

    ΖΑΜΑΝΗ ΜΑΖΕΨΟΥ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΤΡΕΣ!!!!
    ΕΙΣΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΛΑΦΑΤΕΛΗ!!! ΨΕΥΤΗ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/6/15 2:29 μ.μ.

      ΣΩΣΤΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  30. Η ΦΟΥΣΤΑ26/6/15 9:37 π.μ.

    Για να σας δουμε σημερα στο δημοτικο συμβουλιο ποιοι θα μοιρασετε τα λεφτα των δημοτων στους νταβατζηδες??? Υπαρχει κανεις καθαρος εκει μεσα??? εεεεεεεε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος26/6/15 10:30 π.μ.

    Για την ιστορία θα πρέπει να αναφέρουμε ότι επί δημαρχίας Πασι στη Δροσιά, το κόκκινο χωράφι νοικιαζόταν στα εκπαιδευτήρια Ώθηση.Υπάρχει βέβαια μια σύγχυση για το ποιος λάμβανε τα χρήματα ο Δήμος ή η Νίκη Δροσιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος26/6/15 11:35 π.μ.

    Πως αλλάζουν οι καιροί...οι όροι και οι προϋποθέσεις...
    https://diavgeia.gov.gr/doc/7%CE%97%CE%9E%CE%9D%CE%A993-27%CE%A9?inline=true

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος26/6/15 2:21 μ.μ.

    Αλήθεια, γιατί απουσιάζουν από τις επιχορηγήσεις οι Εθελοντές Πυροπροστασίας του Δήμου; Πιο μεγάλες είναι οι ανάγκες αυτών που αναφέρονται; Εκτός κι αν ο Ζαμάνης έχει στα υπόψη να δώσει κι άλλα!!!!.....??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος26/6/15 2:41 μ.μ.

    Τι ψάχνεις φίλε ψύλους στ΄ άχυρα; Η μπάλα έχει χαθεί γαι τα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος26/6/15 4:35 μ.μ.

    Στις διοικήσεις των συλλόγων πόνταρε ο Καλάφι και μοίραζε τα χρήματα αβέρτα, παραχωρούσε με κλειστά μάτια τα γήπεδα και τα σχολεία αλλά λογάριαζε χωρίς τον ξενοδόχο, καθώς τα μέλη των συλλόγων έβλεπαν το μαύρο χρήμα να ρέει άφθονο στις τσέπες τους και θέλοντας να αλλάξουν την κατάσταση τον καταψήφισαν. Ζαμάνη κάνεις τα ίδια λάθη, Δ Υ Σ Τ Υ Χ Ω Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Η ΦΟΥΣΤΑ27/6/15 9:16 π.μ.

    http://www.odosdionysou.gr/%CE%BA%CE%B1%CF%80%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BA%CE%AC%CF%80%CE%B7%CE%BB%CE%BF%CE%B9/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. (ΟΔΟΣ ΔΙΟΝΥΣΟΥ - Η Άποψή μας)

      Καπηλείες και κάπηλοι

      Χτες το βράδυ στο Δημοτικό Συμβούλιο, ο Δήμαρχος Διονύσου Δ Ζαμάνης ευχαρίστησε δημοσίως τον Πρόεδρο του ΘΕΣΠΙ Β. Δαρδαμάνη, ως βασικό υπεύθυνο για την επιτυχία των καλοκαιρινών δράσεων του Δήμου. Μέχρι τώρα όμως, ως εμπνευστής και εκτελεστής του προγράμματος φερόταν ο Αντιδήμαρχος Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Η. Υφαντής και οι υπηρεσιακοί συνεργάτες του στο Δήμο. Αυτοί, σύμφωνα με όσα γνωρίζαμε, εκπόνησαν τα προγράμματα απασχόλησης των παιδιών, διευθέτησαν τα σχετικά με τον ηλεκτρονικό διαγωνισμό που έφερε εκπαιδευτές στο summer camp και πλήρωσε τους απλήρωτους επί μήνες δασκάλους του ΘΕΣΠΙ, οργάνωσαν και τα αθλητικά καλοκαιρινά camps, ενώ παράλληλα οργανώνουν και τις χειμωνιάτικες δραστηριότητες για τη νεολαία της πόλης.

      Μετά λοιπόν την συγκεκριμένη δήλωση του κ. Ζαμάνη, τίθεται το εξής σοβαρό ερώτημα: είτε ο Αντιδήμαρχος, με τα Δελτία Τύπου και τις δηλώσεις του για την επιτυχία του summer camp, θέλησε να καπηλευτεί το έργο του Προέδρου του ΘΕΣΠΙ ή ο δήμαρχος, για τους δικούς του λόγους, αποφάσισε να υποβαθμίσει δημοσίως τον Αντιδήμαρχο.

      Η αποκατάσταση της τάξης απαιτεί να ζητήσει ο Δήμαρχος την παραίτηση του Αντιδημάρχου του ή να ζητήσει ο ίδιος συγγνώμη για το λάθος του. Ή μήπως όχι;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/6/15 9:05 π.μ.

      Συμπάθειες πολλές βλέπω Διονυσοσκουφίτσα στο πρόσωπο του Αντιδημάρχου!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος30/6/15 2:30 μ.μ.

      ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  37. Ανώνυμος27/6/15 9:47 π.μ.

    ΠΕΦΤΟΥΝ ΟΙ ΦΑΠΕΣ ΣΑΝ ΤΟ ΧΑΛΑΖΙ ΚΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΝΑΣΤΕΝΑΖΕΙ .... (ΣΑ ΝΑ ΜΗ ΤΡΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Η ΤΣΟΥΧΤΡΑ27/6/15 10:13 π.μ.

    ΑΝ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ!!!!
    ΓΑΤΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μπαμπανικας Δημήτρης27/6/15 10:54 π.μ.

    Τελικά που πήγε το χρήμα των συνδημοτών μας;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/6/15 11:50 π.μ.

      Με την απορία θα μείνεις Δημήτρη....

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος27/6/15 5:05 μ.μ.

      Αχ, βρε δημητρη κανεις σαν αφελες παιδαριο. εσυ δεν ξερεις που πηγαινουν τοσα χρονια τα λεφτα των δημοτων???

      Διαγραφή
  40. Ανώνυμος27/6/15 11:43 π.μ.

    Στ. Μιχιώτης: Συμπεράσματα πολιτικής ανεπάρκειας και υποκρισίας
    (Οδός Διονύσου)

    Παρέμβαση στη χθεσινή (Παρασκευή 26 Ιουνίου) συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, και ειδικά στο θέμα των επιχορηγήσεων προς τους φορείς της πόλης, πραγματοποίησε ο Στ. Μιχιώτης, που το προηγούμενο διάστημα συμμετείχε σε ομάδα εργασίας με στόχο τη θέσπιση κριτηρίων για τις επιχορηγήσεις αυτές. Τα κυριότερα σημεία της παρέμβασης, μαζί με κάποια πρώτα συμπεράσματα του κ. Μιχιώτη από τη χθεσινή συζήτηση, δημοσιεύονται παρακάτω:


    Από τη χτεσινή συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο για την επιχορήγηση των τοπικών συλλόγων και σωματείων προέκυψαν τα εξής συμπεράσματα:

    1. Αν και το δημοτικό συμβούλιο ενέκρινε την έκτακτη επιχορήγηση των τοπικών φορέων για συγκεκριμένα προγράμματα δράσης, το σκεπτικό και τα επιχειρήματα όλων των πλευρών αφορούσαν στην ενίσχυση της λειτουργίας τους. Παρ’ όλα αυτά, κανείς δημοτικός σύμβουλος δεν γνώριζε (και δεν ενδιαφέρθηκε να μάθει) ούτε το πρόγραμμα δράσης που οι σύλλογοι είχαν προτείνει, αλλά ούτε και την οικονομική τους κατάσταση!

    2. Όπως επίσης, οι δημοτικοί σύμβουλοι (πλην ενός) δεν ενδιαφέρθηκαν να μάθουν τα πρόσθετα ποσά, που κάποιοι σύλλογοι έχουν πάρει από την πίσω πόρτα, δηλαδή από τον ΘΕΣΠΙ. Και φυσικά έκλεισαν τα μάτια και τ’ αυτιά τους στις καταγγελίες που έχουν γίνει για παραβίαση από κάποιους συλλόγους των όρων παραχώρησης των αθλητικών χώρων (υπενοικιάσεις σε τρίτους με ανταλλάγματα, παράνομα κυλικεία – ψησταριές, κ.λπ.).

    3. Επιπλέον, με φανερή έλλειψη πολιτικής βούλησης αλλά με περίσσια πολιτική υποκρισία, οι δημοτικοί σύμβουλοι ανέβαλαν (για άλλη μια φορά) την αξιολόγηση των προτάσεων των συλλόγων με βάση συγκεκριμένα κριτήρια. Η υποκρισία τους αυτή αποκαλύπτεται από τα εξής:

    α) Είναι η πέμπτη συνεχής χρονιά που υποστήριξαν ότι «αυτή είναι η τελευταία φορά» που ψήφισαν χωρίς κριτήρια. Ελπίζω του χρόνου, όσοι κάνουν τέτοιες κροκοδείλιες δηλώσεις να φορούν τουλάχιστον λακοστάκια.

    β) Αν και υποστήριξαν ότι μέσα σε ένα – δυο μήνες θα υπάρχουν κριτήρια και κανονισμοί, εν τούτοις δεν ενέκριναν ένα μέρος του ποσού, ως έναντι, προκειμένου να αξιολογήσουν τις προτάσεις και να εισηγηθούν καλύτερη – δικαιότερη κατανομή, Π.χ. τον Σεπτέμβριο.

    γ) Ούτε πήραν υπόψη ότι σε όλες τις αντίστοιχες διαδικασίες του ΕΣΠΑ γίνεται σταδιακή εκταμίευση του ποσού, με βάση την πρόοδο του φυσικού έργου. Αντιθέτως, για λόγους ψηφοθηρίας, προτίμησαν να ξεμπερδέψουν μια κι έξω με τις πιέσεις που τον τελευταίο καιρό τούς ασκούσαν οι προεκλογικοί και μετεκλογικοί ανθρωποβοσκοί.

    4. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι μ’ αυτόν τον τρόπο επιχορήγησης δεν λύνεται ούτε το πρόβλημα της ενίσχυσης των συλλόγων, αλλά ούτε και ελαφρύνονται οι δημότες, στους οποίους θα συνεχίσουν να μετακυλίονται τα λειτουργικά έξοδα των συλλόγων. Για παράδειγμα, αν αντί τέτοιων επιχορηγήσεων («στα τυφλά») ο δήμος κάλυπτε τα έξοδα μετακίνησης των αθλητών και καλλιτεχνών ή ακόμα εξασφάλιζε στους συλλόγους την αναγκαία υποδομή, θα είχαμε με το μισό περίπου κόστος (έως 100.000 ευρώ) άμεσα και μεγαλύτερα (λόγω οικονομίας κλίμακας) οφέλη για τους δημότες. Τώρα όμως, τα 210.000 ευρώ θα πάνε όπου πάνε, αλλά οι δημότες θα συνεχίσουν να πληρώνουν από την τσέπη τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος27/6/15 11:44 π.μ.

    5. Τέλος, είναι αξιοπρόσεκτο ότι κατά σαφή παράβαση της νομοθεσίας, έλαβαν μέρος στη συζήτηση, και τελικά ψήφισαν, σύμβουλοι που έχουν προσωπική ή οικογενειακή εμπλοκή με τους επιχορηγούμενους συλλόγους. Αναφέρω ενδεικτικά τον Β. Δαρδαμάνη (μέλος του Δ.Σ. και ταμία αθλητικού σωματείου), τον Π. Μπιτάκο (βασικό στέλεχος πολιτιστικού συλλόγου και αδελφό μέλους Δ.Σ. αθλητικού σωματείου) και τον Π. Τσούκα (πρόεδρο αθλητικού σωματείου). Η ερμηνεία του δημοτικού συμβουλίου ότι δεν προκύπτει θέμα ασυμβίβαστου (επειδή δεν υπάρχει προσωπικό τους όφελος), είναι αφελής καθώς:

    - Όταν ο νόμος προβλέπει να εξαιρούνται από τη διαδικασία σε περιπτώσεις «ιδίου οφέλους», το κάνει ώστε να αποφεύγεται η σύγκρουση συμφερόντων και σε καμία περίπτωση να μην υποτάσσεται το δημόσιο στο ιδιωτικό όφελος. Όπως όμως φάνηκε από τις τοποθετήσεις τους, οι δύο πρώτοι σύμβουλοι ταύτισαν τα συμφέροντα των δημοτών με αυτά των συλλόγων (τους).

    - Επιπλέον, είναι προφανές το προσωπικό – όχι κατ’ ανάγκη οικονομικό – όφελος ενός σωματειακού παράγοντα που εξασφαλίζει πρόσθετους (κρατικοδίαιτους) πόρους για τον σύλλογό του: «φήμη», επανεκλογή κ.λπ.

    6. Κι επειδή πολλά ειπώθηκαν για την χρησιμότητα των δράσεων αυτών, καλό είναι οι δημότες να έχουν υπόψη τους δύο απλά στοιχεία:

    α) Τα καλοκαιρινά προγράμματα του δήμου έχουν κόστος 45.000 ευρώ, σύμφωνα με χτεσινή απάντηση του ίδιου του δημάρχου σε ερώτησή μου. ΑΝ υπολογίσει κανείς ότι το όφελός τους είναι 1300 παιδιά επί 10 ημέρες επί 6 ώρες ημερησίως (δηλ. 78.000 ανθρωποώρες), προκύπτει το εύλογο ερώτημα: πόση θα πρέπει να είναι η ωφέλεια για τους δημότες (σε ποσοτικούς δείκτες) από τα 210.000 ευρώ; (με χονδρικούς υπολογισμούς πρέπει να συμμετάσχουν 150.000 άτομα σε δίωρες εκδηλώσεις…)

    β) Πόσες υποδομές θα μπορούσαν να έχουν γίνει στο δήμο με τα 1.200.000 ευρώ που (κατά προσέγγιση) σκορπίστηκαν τα πέντε τελευταία χρόνια σε τέτοιες επιχορηγήσεις; Και πόσα προβλήματα παραχώρησης της χρήσης των χώρων θα είχαν λυθεί;

    Δυστυχώς, το συνολικό συμπέρασμα που προκύπτει από τα επιμέρους είναι απογοητευτικό για το πολιτικό προσωπικό (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων) του δήμου μας. Πολύ αμφιβάλλω αν θα υπάρξει ποτέ σοβαρό και διάφανο πλαίσιο σ’ αυτό το αλισβερίσι, αν θα μπουν κανόνες ή αν η «μοιρασιά» θα γίνεται από την εκάστοτε εξουσία.

    Γι’ αυτό και νομίζω ότι ένα σύνθετο σύστημα κριτηρίων (πάνω στο οποίο δούλευα μαζί με άλλους τους τελευταίους μήνες) ίσως δεν βοηθήσει, αλλά αντιθέτως περιπλέξει τα πράγματα. Γιατί ποιοι είναι εκείνοι που θα κληθούν να το ερμηνεύσουν και να το εφαρμόσουν; Αρχίζω να σκέφτομαι ότι, ίσως, μερικοί απλούστεροι κανόνες με καθολική εφαρμογή είναι προτιμότεροι στη θέση του.

    Φοβάμαι όμως ότι οι αιρετοί μας είναι πραγματικά οι εκλεκτοί μας. Τέτοιους ψηφίζουμε γιατί τέτοιους θέλουμε, τέτοιοι είμαστε. Το μόνο που ελπίζω είναι οι δραματικές στιγμές που περνά ο τόπος να κάνουν κάποιους από μας να το ξανασκεφτούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Η ΤΣΟΥΧΤΡΑ27/6/15 12:46 μ.μ.

    ΤΙ ΑΛΛΟ ΚΡΥΒΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ??? ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΚΟΥΚΟΥΛΩΝΕΙ ΟΛΑ??? ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΑΝ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ??? ΤΙ ΞΕΡΟΥΝ??? ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΜΠΗΚΕ Η ΦΙΛΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΤΟΥ??? ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ???
    ΓΙΑΤΙ ΜΠΗΚΕ Η ΦΩΤΙΑ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος27/6/15 1:01 μ.μ.

    Οταν ο Ζαμαν-φου για να ξεγλυστρησει ειπε στον καλαφατέλη "εισαι ο τελευταιος που θα επρεπε να μιλας" και "στη θεση σου δεν θα κυκλοφορουσα".εκεινος του ειπε "επαντησε λοιπον σε αυτα που ρωταει ο τελευταιος"!!!! Όσο για το άλλο , περιμενε λιγακι ρε δήμαρχε και θα δεις αν θα τολμας να κυκλοφορησεις με τα μυαλα που κουβαλας.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος27/6/15 2:55 μ.μ.

    27/6/15 12:56 μ.μ.
    Τα ικανά στελέχη εξωθούνται σε παραίτηση.Όχι μόνο επειδή το έργο τους γίνεται αποδέκτης καλής κριτικής από τους δημότες ( σκιάζοντας τον δήμαρχο ) αλλά επίσης έχουν τεκμηριωμένο λόγο σε τυχόν αντιπαραθέσεις με τους κολλητούς του δημάρχου.
    Τα δε στελέχη της αντιπολίτευσης ( εντός ή εκτός δημοτικού συμβουλίου) που του μπαίνουν στο μάτι για τους ίδιους ακριβώς λόγους αν δεν καταφέρει να τα εξωθήσει σε παραίτηση από τις θέσεις που κατέχουν- σε αυτή την περίπτωση χρησιμοποιεί άλλους τρόπους- τότε προσπαθεί να τα δωροδοκήσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Δημήτρη Μπαμπανίκα
    Τα λεφτά των συνδημοτών μας πήγαν με απόφαση του Κοκμοτού και εντολή δημάρχου στον Τσούκα, τον Δαρδαμάνη,τον Αγγέλικα, τη Στασινοπούλου, το Σακοράφα, το Λεπατατζή, τον Γούλα,.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/6/15 5:03 μ.μ.

      A! γι΄αυτο ήταν χθες ο κ. λεπατατζης και η κ. στασινοπουλου η πρεσβυτερη!!!! για να βεβαιωθουν οτι θα πεσει η επιχορηγηση!!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος10/7/15 9:48 μ.μ.

      ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!! ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  46. ΟΔΟΣ ΔΙΟΝΥΣΟΥ
    Σύσσωμη η μειοψηφία ζητεί απαντήσεις για τις Σχολικές Επιτροπές

    Απαντήσεις και διευκρινίσεις επιχείρησε να δώσει ο Δήμαρχος Διονύσου Δ

    Ζαμάνης στη χθεσινή (Παρασκευή 26 Ιουνίου) συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου στο μπαράζ ερωτημάτων της μείζονος, αλλά και των υπολοίπων παρατάξεων της μειοψηφίας, αναφορικά με την εκκρεμότητα που εδώ και δυο μήνες επικρατεί στη Σχολική Επιτροπή Β’ Βάθμιας Εκπαίδευσης λόγω της παραίτησης της Προέδρου αρχικώς και της Αντιπροέδρου εν συνεχεία. Τα ερωτήματα βεβαίως αφορούσαν και ευρύτερα στις Σχολικές Επιτροπές, μετά και τη φωτιά στα γραφεία τους το περασμένο Πάσχα, αλλά και τους εμπρησμούς οχημάτων τις ίδιες εκείνες ημέρες, που πιθανόν να συνδέονται με τις αποκαλύψεις στα οικον0μικά των δύο Επιτροπών.

    Πιο συγκεκριξμένα: Η μεν Πρόεδρος Κ. Γκιζελή είχε υποβάλει την παραίτησή της εδώ και δυο μήνες, στην οποία επέμεινε μέχρι τέλους, παρά τις προσπάθειες του Δημάρχου να την μεταπείσει. Στο τέλος η παραίτηση κοινοποιήθηκε στο Δήμο με εξώδικο.

    Ενώ η Αντιπρόεδρος Ρ. Μπέτση, με επιστολή της (σ.σ. η οποία έχει δημοσιευθεί στην Οδό Διονύσου) όπου καταγγέλλει για ακόμη μια φορά αδιαφάνεια, συγκεντρωτισμό, αλαζονεία, ακόμη και ύποπτες οικονομικές συναλλαγές στη λειτουργία της Επιτροπής, υπέβαλε την παραίτησή της πριν από 12 ημέρες, μετά από σχετική πρόταση του ίδιου του Δημάρχου.

    Γ. Καλαφατέλης: Τι θέλετε να κρύψετε;

    Μπαράζ ερωτημάτων υπέβαλε στη διάρκεια της συζήτησης η παράταξη της Ενωτικής πρωτοβουλίας και ο επικεφαλής της Γ. Καλαφατέλης, που κατηγόρησε τη Διοίκηση ότι αποκρύπτει πτυχές του θέματος και ολιγωρεί στους ελέγχους για τα οικονομικά στοιχεία των Επιτροπών, αλλά και τον ίδιο το Δήμαρχο ότι νουθετείται από πολιτικό προϊστάμενο, ενώ ξεκαθάρισε πως η παράταξή του “θα απέχει από αυτή την παρωδία”:

    Γιατί υπέβαλε την παραίτησή της η πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής και ποια η κατάσταση σήμερα, δυο τουλάχιστον μήνες που το Νομικό Πρόσωπο είναι ακέφαλο;

    Τι έχει γίνει με τους ελέγχους που και οι Σχολικές Επιτροπές και το Δημοτικό Συμβούλιο αποφάσισαν, σχετικά με τα οικονομικά στοιχεία και τις ατασθαλίες που αποκαλύφθηκαν;

    Γιατί δεν έχει κατατεθεί μηνυτήρια αναφορά στον Εισαγγελέα;

    Γιατί δεν έχουν ζητηθεί γραπτές ομολογίες από τους εμπλεκόμενους, ώστε να αναζητηθούν οι ηθικοί αυτουργοί;

    Γιατί μέχρι στιγμής δεν έχει διευκρινιστεί το ποσόν των χρημάτων, για το οποίο υπάρχουν υποψίες κατάχρησης;

    Γιατί δεν έγινε δεκτή η παραίτηση της Προέδρου, που αναγκάστηκε να τη στείλει με εξώδικο;

    Γιατί δεν αντικαταστάθηκε από την Αντιπρόεδρο;

    Γιατί δηλώθηκε ψευδώς στην Αντιπρόεδρο πως η Πρόεδρος συνεχίζει κανονικά τα καθήκοντά της, όταν ήδη η τελευταία είχε υποβάλει την παραίτησή της;

    Με το Νομικό Πρόσωπο ακέφαλο, ποιος διαχειρίζεται τόσο καιρό τα λεφτά για τις ανάγκες των σχολείων;

    «Αυτή η “δημοκρατική νοοτροπία”, η δική σας και του πολιτικού σας προϊστάμενου, ωθεί σε παραίτηση όσους επισημαίνουν τα στραβά στη Διοίκησή σας, που είναι πια Κλειστοί Ορίζοντες. Θέλετε να κρύψετε κάτι;», τόνισε ο κ. Καλαφατέλης, με τον οποίο συμφώνησε- προκαλώντας τη θυμηδία των παρισταμένων- και ο Α. Πασιπουλαρίδης από τη Διοίκηση, ζητώντας και αυτός την υποβολή μηνυτήριας αναφορά στον Εισαγγελέα, “διαφορετικά θέλετε να κρύψετε κάτι”.

    Στα παραπάνω ερωτήματα προστέθηκαν και αυτά της Νέας Πνοής για το Διόνυσο της οποίας ο επικεφαλής Π. Μπιτάκος, εκτός από την ανάγκη για ενημέρωση, υπογράμμισε και τις αλλεπάλληλες παραιτήσεις -από θέσεις ευθύνης- προσώπων που ήταν επιλογή της Δημοτικής Αρχής, κάτι που επεσήμανε και ο επικεφαλής της Δημοκρατικής Ανατροπής Διονύσου Γ. Ζυγούνας, ζητώντας με τη σειρά του “να πέσει φως στο γκρίζο χρήμα που συνδέεται με τη Σχολική Επιτροπή”.

    Η Ζ. Σώκου, τέλος, από τη Λαϊκή Συσπείρωση ζητώντας και εκείνη πλήρη έρευνα και για τα οικονομικά στοιχεία των Επιτροπών, και για τη φωτιά στα γραφεία τους, και για τους εμπρησμούς των οχημάτων, αναρωτήθηκε “μήπως η υπόθεση πάει για κουκούλωμα” και κάλεσε τη σχολική κοινότητα της πόλης σε εγρήγορση.

    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Δ. Ζαμάνης: Είστε ο τελευταίος!

      Κανονικά εξακολουθούν οι διαδικασίες ελέγχων που έχουν αποφασιστεί, απάντησε στις παραπάνω αιτιάσεις ο Δήμαρχος Διονύσου, και συνέχισε απευθυνόμενος στον προκάτοχό του: “Εισαγγελέας δεν είμαι για να ζητώ γραπτές ομολογίες. Να απολογηθούμε για τις Επιτροπές σε σας, που είστε ο τελευταίος που μπορεί να μας εγκαλέσει; Εσείς μας κάνετε μαθήματα; Τρία στα τρία Νομικά Πρόσωπα που έχουμε ερευνήσει έχουν προβλήματα. Στη θέση σας δεν θα κυκλοφορούσα”.

      Για την ιστορία ας σημειωθεί πως τα δύο νέα μέλη στη Σχολική Επιτροπή Β’Βάθμιας Εκπαίδευσης είναι, με πρόταση της Διοίκησης και κατά πλειοψηφία απόφαση του Σώματος, οι Κ. Αναστασιάδου- Ιακωβίδου και Σπ. Γιαννουλάτος, Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, που λίγη ώρα αργότερα ψηφίσθηκε και ως Αντιπρόεδρος της Επιτροπής. Στη θέση της Προέδρου εξελέγη η Ξ. Νταγκαλή.

      Διαγραφή
  47. Ανώνυμος27/6/15 5:19 μ.μ.

    Διονυσοσκουφίτσα, τόσο καιρό μας έλεγες για τον ολίγιστο και τα έργα του! Τώρα τι έχεις να μας πεις για τα έργα του αναίσχυντου τύπου που υποστήριξες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/6/15 5:45 μ.μ.

      ολιγιστος ο καλαφατελης. ναι. και ο ανυποληπτος που παριστανει το δημαρχο τι ειναι; κουτοπονηρος ψευτης, μικροπολιτικαντης, θλιβερος επαρχιωτης, φοβικός νανος, αφιλος εγωιστης. ποσο θα τον υποστηριζεις ακομη διονυσοσκουφιτσα;;; πρεπει κι εσυ να κανεις την αυτοκριτικη σου. κι αλλοι που τον στηριξαν. η κινηση πολιτων κρυονεριου, και η δημιουργικη ομαδα και ο ενεργος πολιτης, και οι συριζαιοι της δευτερης κυριακης

      Διαγραφή
    2. @ 5:19 και 5:45
      Λίγη υπομονή αγαπητοί φίλοι.

      Διαγραφή
  48. Ανώνυμος27/6/15 5:45 μ.μ.

    Ντροπή να λένε τέτοια πράγματα για το Ζαμάνη.
    Καλό παιδί, τόσα χρόνια δίπλα στον αγροίκο τον Αβραάμ που τον ξεφτύλιζε κάθε στιγμή άγιασε ο άνθρωπος. Αθώα μάτια, με φωτοστέφανο απο led-άκια στο κεφάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Μπαμπανικας Δημήτρης27/6/15 6:28 μ.μ.

    Κρίμα φίλοι μου για τον ΔΙΟΝΥΣΟ . ΠΟΛΛΑ έχουν γραφτεί για τα τοπικά ΜΜΕ και δεν είχατε ποτε πιάσει αυτές τις στάνες των ψηφοφόρων που έχουν στήσει οι διάφοροι τοπικοί ανθρωποβοσκοι. Δέχομαι οτι ολοι κάνουμε λάθη οπως έκανα και εγω. Τωρα πρέπει να προσπαθήσουμε ολοι να σώσουμε την πόλη μας. Απο τωρα πρέπει να κάνουμε την αρχη για να υπάρξουν άνθρωποι που θα βοηθήσουν την πόλη μας απο αγάπη και οχι απο συμφαίρον αποβλέποντας στην αμοιβή τους σαν δήμαρχοι ή αντιδήμαρχοι κλπ. Αν θυμάται ο κος δήμαρχος το είχα προτείνει στο "Διονυσος αυριο" και δεν έγινε αποδεκτό .!
    Ελπίζω να υπάρξουν θαρραλέοι συνδημότες, γιατι τίμιοι υπάρχουν, και να σωθεί ο Διονυσος.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΟΔΟΣ ΔΙΟΝΥΣΟΥ: 210.000 ευρώ στους συλλόγους- Δέσμευση για νέο πλαίσιο του χρόνου- Πριμοδότηση συγχωνεύσεων

    Για πολλοστή φορά οι δημοτικοί σύμβουλοι δήλωσαν- και αποφάσισαν κατά πλειοψηφία- πως για τελευταία φορά θα υπερψηφίσουν τις επιχορηγήσεις του Δήμου προς τους φορείς της πόλης, με τον τρόπο που έρχονται μέχρι σήμερα στο Δημοτικό Συβούλιο. Δηλαδή: Χωρίς κανένα απολύτως κριτήριο και με μοναδικό γνώμονα το συνολικό ύψος της επιχορήγησης, που δεν μπορεί να υπερβαίνει το 1,5% των τακτικών εσόδων του Δήμου, εν προκειμένω τις 250.000 ευρώ για πέρυσι και φέτος. Και πράγματι, τα ΧΡΗΜΑΤΑ που χθες βράδυ, 26 Ιουνίου, δόθηκαν συνολικά στους αθλητικούς και πολιτιστικούς συλλόγους και στους Ιερούς Ναούς ανέρχονται σε 210.500 ευρώ, παρόλο που η αρχική εισήγηση ανερχόταν στις 150.000 ευρώ. Από πολλές πλευρές- Διοίκησης και μειοψηφιών- αλλά και από τον ίδιο τον εισηγητή Αντιδήμαρχο Παιδείας εκφράσθηκαν επιφυλάξεις, αντιρρήσεις, διαμαρτυρίες και ενστάσεις για τη συνεχιζόμενη μετάγγιση δημοτικού χρήματος- πολλές φορές εις διπλούν, και μέσω του ΘΕΣΠΙ- στους πολυπληθείς συλλόγους της πόλης, χωρίς ο Δήμος να γνωρίζει σχεδόν ποτέ, αυτά τα χρήματα πώς αξιοποιούμενα επιστρέφουν στους δημότες. Επιπλέον επανήλθε στη συζήτηση η κατά καιρούς εξαγγελθείσα πρόθεση της Διοίκησης να προχωρήσει σε πριμοδότηση συγχωνεύσεων των πολλών ομοειδών συλλόγων και σωματείων που δρουν στο Δήμο, “ώστε να επιτευχθεί ομογενοποίηση των κατοίκων αλλά και οικονομία κλίμακας”, όπως είπε ο δήμαρχος Διονύσου ΔΖαμάνης. Ανήγγειλε μάλιστα πως μέχρι τέλους Ιουλίου θα έχει εκπονηθεί κανονισμός και διαδικασία για την παραχώρηση χώρων και την επιχορήγηση των σωματείων, ώστε το θέμα να έρθει του χρόνου προς ψήφιση σε διαφορετική τελείως βάση.

    Ο ίδιος, πάντως, αποδείχθηκε αρνητικός πρωταγωνιστής στη χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, μια που ευχαρίστησε δημοσίως τον πρόεδρο του ΘΕΣΠΙ Β. Δαρδαμάνη για τη συμβολή του στην επιτυχία των καλοκαιρινών δραστηριοτήτων του Δήμου, ενώ είναι παγκοίνως γνωστό πως η επιτυχία των camps- καλοκαιρινού και αθλητικού- καθώς και η οργάνωση των χειμερινών δράσεων για τη νεολαία, πιστώνεται πλήρως και απολύτως στην Αντιδημαρχία Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης του Η.Υφαντή και των υπηρεσιακών συνεργατών του. Η δήλωση του Δημάρχου ανάγκασε τον κ. Υφαντή σε αποχώρηση από το Δημοτικό Συμβούλιο, ενώ άδηλες παραμένουν οι προθέσεις του για το μέλλον του στη Διοίκηση. Αποχώρησε επίσης η Αντιδήμαρχος Οικονομιικών Σ. Μαγγίνα, της οποίας η πρόταση για αύξηση του ποσού προς τον Ιερό ναό του Αγίου Ιωάννου στη Ροδόπολη δεν μπήκε καν σε ψηφοφορία.

    Εντύπωση,τέλος, προκάλεσε η λευκή ψήφος της Νέας Πνοής για το Διόνυσο: Παρόλο που ο επικεφαλής της Π Μπιτάκος στη διαπαραταξιακή επιτροπή που συζήτησε το θέμα είχε συνταχθεί με την εισήγηση, εντούτοις χθες βράδυ τόσο ο ίδιος όσο και οι δυο δημοτικοί σύμβουλοι της παράταξής του που παρίσταντο (σ.σ. απουσίαζε η Κ. Αυγέρη) δηλώνοντας πως “κατανοούν τις ανάγκες των συλλόγων”, ψήφισαν λευκό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Β. Κοκμοτός: Υπερβολικό σήμερα το ποσόν

      Η εισήγησή του ήταν για το ποσόν των 210.500 ευρώ προς τους φορείς, ο ίδιος όμως το βρίσκει από μεγάλο ως υπερβολικό στις μέρες που ζούμε, δήλωσε στην τοποθέτησή του ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Β. Κοκμοτός, υπογραμμίζοντας πως είναι η τελευταία φορά που ψηφίζει επιχορηγήσεις χωρίς νόμιμα, μόνιμα και δίκαια κατά το δυνατόν κριτήρια. Ο κ. Κοκμοτός περιέγραψε τη σχετική διαβούλευση που με πρωτοβουλία του προηγήθηκε με τους επικεφαλής των παρατάξεων, αλλά και την ενημέρωση των φορέων, και που διαμόρφωσε την τελική πρόταση για τις 210 χιλιάδες, ενώ ανέφερε και τα εξής:

      *Δεν είναι δυνατόν οι επιχορηγούμενοι φορείς να στηρίζουν την ύπαρξή τους αποκλειστικά και μόνο στη χρηματοδότηση εκ μέρους του Δήμου. Συνεπώς θα πρέπει να αναζητήσουν τρόπους ώστε να εξασφαλίσουν την οικονομική αυτοτέλειά τους- συνεργασίες, συγχωνεύσεις κ.λπ.

      *Ο σημερινός τρόπος επιχορήγησης ευνοεί τη διάσπαση φορέων και τη δημιουργία νέων και αποθαρρύνει τυχόν συγχωνεύσεις.

      *Η κοινωνική ωφέλεια από τα επιχορηγούμενα προγράμματα πρέπει να είναι ανάλογη με τα ΧΡΗΜΑΤΑ που δίνει ο Δήμος αλλά και ορατή στους δημότες.

      *Στην αρχική εισήγηση της Διοίκησης- σ.σ. των 150.000 ευρώ- υπήρχε η πρόταση για μείωση της επιχορήγησης σε όσους φορείς δεν έχουν ανταποκριθεί στην απόφαση Δημάρχου για καταβολή 3 ευρώ ανά ώρα χρήσης των δημοτικών χώρων άθλησης που τους έχει παραχωρήσει ο Δήμος.

      Η. Υφαντής: Θεμελιακά και ουσιώδη ερωτήματα

      “Ιλιγγιώδες” χαρακτήρισε το ποσόν της επιχορήγησης ο Η. Υφαντής Αντιδήμαρχος Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης, ο οποίος επιπλέον υπενθύμισε πως μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο ασκείται συνεχώς δριμεία κριτική για οποιαδήποτε δαπάνη του Δήμου, ενώ “σήμερα δίνονται χιλιάδες ευρώ χωρίς κανένα απολύτως κριτήριο”:

      >>Γιατί το ποσόν αυτό, και όχι λιγότερο, με δεδομένη τη γενική συγκυρία;

      >>Έχουν συνυπολογιστεί και -ενδεχομένως- συμψηφιστεί με τα ποσά που προβλέπονται στην εισήγηση οι πάσης φύσεως οικονομικές ενισχύσεις, κυρίως μέσω του ΘΕΣΠΙ;

      >>Έχει ληφθεί υπόψη η de facto αθέτηση των δεσμεύσεων και των υπεσχημένων εκ μέρους συλλόγων και σωματείων στο ΠΛΑΙΣΙΟ της συμφωνίας για την παραχώρηση δημοτικών/σχολικών εγκαταστάσεων; Αναφέρομαι στην υποχρέωση καταβολής των 3 ευρώ και την υποχρέωση ασφάλισης των παιδιών έναντι ατυχήματος.

      >>Έχουν ληφθεί υπόψη οι καταγγελίες που διατυπώθηκαν σε συνεδρίαση του ΘΕΣΠΙ σχετικά με την εκμετάλλευση δημοτικών εγκαταστάσεων, τις οποίες αποκαλύπτει δημοσίευμα της «Οδού Διονύσου» που καταθέτω για συμπερίληψη στα πρακτικά; Παρεμπιπτόντως, ζητώ τα σχετικά πρακτικά από τη συγκεκριμένη συνεδρίαση του Οργανισμού.

      >>Είναι δυνατόν να απαιτούμε εξαντλητική ανάλυση και να ασκούμε αυστηρή κριτική για οποιαδήποτε αναπτυξιακή δαπάνη, ανεξαρτήτως ύψους, για μελέτες, συμμετοχή σε προγράμματα ή έργα και να αποφασίζουμε -χωρίς προϋποθέσεις- για περισσότερα από 200.000 ευρώ;

      Ερωτήματα με τα οποία συμφώνησε λίγο αργότερα και ο συνάδελφός του από τη Διοίκηση Θ. Στάικος, Πρόεδρος της ΕΣΤΙΑΣ, θεωρώντας και ο ίδιος το ποσόν των 210 χιλιάδων ευρώ υπερβολικό, όταν οι ανάγκες στις κοινωνικές δομές του Δήμου είναι ιδιαιτέρως αυξημένες. Επέμεινε επιπροσθέτως ιδιαιτέρως στη συγχώνευση των συλλόγων με παρεμφερές αντικείμενο, επικαλούμενος μάλιστα τον αριθμό των 10 αθλητικών σωματείων στις 7 Δημοτικές Κοινότητες και μιλώντας για “βιομηχανία Συλλόγων”.

      Διαγραφή
    2. Συμφώνησε με την επιχορήγηση από την πλευρά της Ενωτικής Πρωτοβουλίας ο Χ. Ιωαννίδης (σ.σ. ο επικεφαλής Γ. Καλαφατέλης είχε αποχωρήσει λίγο νωρίτερα), κατήγγειλε πως τα περισσότερα ΧΡΗΜΑΤΑ πηγαίνουν στις μεταγραφές παικτών, ζήτησε και εκείνος τη θέσπιση κριτηρίων, καθώς και πρόγραμμα δράσης των συλλόγων ανάλογα με τα χρήματα που παίρνουν και δήλωσε πως για τελευταία φορά ψηφίζει το θέμα με τον τρόπο που έρχεται στο Δημοτικό Συμβούλιο μέχρι σήμερα.

      Π Μπιτάκος: Αντιδημοκρατική η εκβιαστική συγχώνευση

      Για ποιον λόγο δίνονται χρήματα στους συλλόγους, ΑΝ όχι προς όφελος των δημοτών; Και με ποια κριτήρια θεωρούνται πολλά ή λίγα; Αναρωτήθηκε ο επικεφαλής της Νέας Πνοής για το Διόνυσο Π. Μπιτάκος, κατηγορώντας επιπλέον τη Διοίκηση για προκλητική τοποθέτηση: “Πριμοδοτώντας τις συγχωνεύσεις, ουσιαστικά περιορίζετε το δημοκρατικό διακίωμα του συνεταιρίζεσθαι”, τόνισε χαρακτηριστικά. Πρότεινε εξάλλου σειρά κινήσεων (Μητρώο Συλλόγων, σύνταξη κανονισμού με κριτήρια για τις επιχορηγήσεις, διαπαραταξιακή επιτροπή) για διαβούλευση με τους κατοίκους, ώστε να αλλάξει το μέχρι σήμερα καθεστώς. Η λευκή ψήφος της παράταξής του, πάντως, προκάλεσε την έντονη διαμαρτυρία και καταγγελία του Αντιδημάρχου Παιδείας: “Η εισήγηση που έφερα σήμερα ήταν αποτέλεσμα συλλογικότητας στη διαπαραταξιακή συζήτηση. Ο κ. Μπιτάκος, που συμμετείχε και που σήμερα ψηφίζει λευκό, είχε δεσμευθεί ότι θα την ψήφιζε για το καλό των συλλόγων”, κατήγγειλε ο κ. Κοκμοτός.

      Γ. Ζυγούνας: Να συγκρουστούμε με την πελατεία

      Την πελατειακή σχέση που αναπτύσσεται ανάμεσα σε συλλόγους και Δήμο “με την οποία δεν μπορούμε ακόμη να συγκρουστούμε” τόνισε από την πλευρά του ο επικεφαλής της Δημοκρατικής Ανατροπής Διονύσου Γ. Ζυγούνας, υπογραμμίζοντας εντούτοις τη θετική πρωτοβουλία του Αντιδημάρχου Παιδείας για διαπαραταξιακή συζήτηση πριν το θέμα έρθει στο χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο. Μιλώντας ξεκάθαρα ο κ. Ζυγούνας επεσήμανε πως ο Δήμος δεν επιχορηγεί δράσεις και προγράμματα των συλλόγων, αλλά την ίδια τη λειτουργία τους, και μάλιστα προνομιακά, και ζήτησε στο εξής να υπάρχει πλήρης ενημέρωση για τον απολογισμό αλλά και τον προγραμματισμό δράσης των σωματείων.

      Ζ. Σώκου: Στο Δήμο η μεταφορά αθλητών και οι διαιτητές

      Να αναλάβει ο Δήμος το μεγάλο κόστος της μεταφοράς των αθλητών, αλλά και της αμοιβής των διαιτητών, πρότεινε η Ζ. Σώκου από τη Λαϊκή Συσπείρωση, ζητώντας ΔΩΡΕΑΝ αθλητισμό και πολιτισμό για όλους. Η κ. Σώκου χαρακτήρισε απαράδεκτη και ελεγκτέα την εκματάλλευση των γηπέδων για κέρδος, αλλά και την απουσία οποιασδήποτε διεκδίκησης πόρων από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού και το Υπουργείο Πολιτισμού εκ μέρους των συλλόγων.

      Διαγραφή
    3. Β. Δαρδαμάνης: Αθλητισμός και πολιτισμός υπό αίρεση

      Ποτέ ο Δήμος- είτε τώρα είτε πριν τον Καλλικράτη- δεν είχε συγκεκριμένη πολιτική για τον αθλητισμό και τον πολιτισμό, επεσήμανε ο Πρόεδρος του ΘΕΣΠΙ Β. Δαρδαμάνης, συμφωνώντας με τη θέσπιση κριτηρίων, αλλά και με την επιβεβλημένη ανταποδοτικότητα των δράσεων των συλλόγων, ώστε να οφελούνται οι δημότες. “Μερικοί από τους Συλλόγους έχουν τριάντα χρόνια ζωής και δεν είναι εταιρείες” τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Δαρδαμάνης και ζήτησε από τη Διοίκηση να ξεκαθαρίσει επιτέλους το τοπίο με το ΘΕΣΠΙ, που τόσο καιρό βρίσκεται υπό αίρεση και που μπορεί να βοηθήσει στην εκπόνηση στρατηγικής για τον αθλητισμό και τον πολιτισμό.

      Σ. Μαγγίνα: Για τελευταία φορά ευκαιριακή επιχορήγηση

      Τα οιικονομικά στοιχεία του Δήμου, που δικαιολογούν το ποσόν της επιχορήγησης προς τους Συλλόγους, ανακοίνωσε η Αντιδήμαρχος Οικονομικών Σ. Μαγγίνα, η οποία επιπλέον ενημέρωσε το Σώμα πως, σύμφωνα με υπουργική απόφαση που χθες κοινοποιήθηκε στο Δήμο, μέχρι τις 29 Φεβρουαρίου του 2016 όλοι οι Σύλλογοι που χρηματοδοτούνται από το δημόσιο με ποσόν άνω των 3000 ευρώ, είναι υποχρεωμένοι να αναρτήσουν στο πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ τα στοιχεία και τα παραστατικά που δείχνουν πού δαπανήθηκαν τα ΧΡΗΜΑΤΑ από τη χρηματοδότηση αυτή. “Με τα τρία ευρώ που θα πλήρωναν οι σύλλογοι για τη χρήση των γηπέδων και με την ασφάλιση των παιδιών τι γίνεται; Είναι η τελευταία φορά που ψηφίζεται η ευκαιριακή επιχορήγησή τους”, δήλωσε η Αντιδήμαρχος, ζητώντας παράλληλα αύξηση στο ποσόν που προβλέπει η εισήγηση για την εκκλησία της Ροδόπολης. Η πρότασή της, όπως προαναφέρθηκε, δεν μπήκε καν σε ψηφοφορία και η κ. Μαγγίνα αποχώρησε διαμαρτυρόμενη.

      Αξλιζει τέλος να σημειωθούν οι παρεμβάσεις των Στ. Μιχιώτη, μέλους της ομάδας δουλειάς του Δήμου για τη θέσπιση κριτηρίων στην επιχορήγηση των συλλόγων (σ.σ. δημοσιεύεται σε άλλη “στήλη”) αλλά και του Λ. Γεωργοκίτσου, νέου προέδρου του ΑΟΔ, που ξεκαθάρισε πως “συγχώνευση και ομογενοποίηση, που θέλουν αλλαγή συνολικής νοοτροπίας, με εκβιασμό δεν γίνονται”: Ο Δήμος στηρίζει εμάς κι εμείς το Δήμο, δήλωσε ο κ. Γεωργοκίτσος, συμφωνώντας κι εκείνος με τη σειρά του στη θέσπιση κριτηρίων.

      Διαγραφή
  51. Μπαμπανικας Δημήτρης28/6/15 5:28 μ.μ.

    Φίλοι, ειναι ευχαριστω να διαβάζεις και να διαπιστώνεις οτι υπάρχουν σκεπτόμενοι τίμιοι άνθρωποι στο ΔΣ του δημου μας. Αρχίζω να ελπίζω οτι ο Δήμος μας θα βρει τον δρόμο του και θα κοιτάξει να στηρίξει τις κοινωνικές δομές του για το καλό των δημοτών μας και οχι των τυχοδιωκτών ανθρωποβοσκών.! Η ελπίδα δεν ερχεται μόνη της, την φέρνουν οι άνθρωποι. Ο τόπος μας ειμαστε εμείς.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος28/6/15 8:16 μ.μ.

    Τώρα που μοιράστηκε το μπαγιόκο λουφάξανε τα λαμόγια. Πίσω στη μπίζνα. Του χρόνου πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος28/6/15 8:18 μ.μ.

    Και συ ρε Μπαμπανίκα, τόσα χρόνια στο κουρμπέτι, επιτρέπεται να κάνεις πως δεν ξέρεις? Ντροπή. Άκου, λέει, πού πάνε τα λεφτά των δημοτών? Όπου πήγαν και τώρα. Όπου πηγαίνανε και πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπαμπανικας Δ.28/6/15 9:46 μ.μ.

      Ανώνυμε φίλε στο κουρμπέτι ναι ΧΡΟΝΙΑ αλλα μακριά απο τις λαμογιες. Θα πρέπει να γνωρίζεις οτι επειδη δεν εχω να φοβηθώ τίποτα τα σχόλια που κάνω ειναι επώνυμα. Ευχαριστω.!!
      Μπαμπανικας Δημήτρης.

      Διαγραφή
  54. Ανώνυμος29/6/15 6:02 π.μ.

    Για να σε δω τώρα ρε Ζαμάνη πώς θα δώσεις στους δικούς σου τα 210.000 ευρώ ;;;;;;; Σε 60ρικα;;; Θα κάνουν πανω από χρονο για να τα πάρουνε !!!!!
    ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος29/6/15 11:29 π.μ.

    Απίστευυτο κι ομως αληθινό. Χωρίς πετρέλαιο άφησαν λεοφωρεία, σκουπιδιάρες και αμάξια !!!!!!! Κα;ι ψάχνονται από το πρωι πού θα τα γεμίσουν γιατί το βενζινάδικο που προμηθευει το δήμο εκλεισε ............ Και σ ανώτερα κ. δήμαρχε, αντιδήμαρχε και τ' άλλα παιδιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος29/6/15 1:07 μ.μ.

    Καθε μερα και μια εκπληξη!
    Την ώρα που το κρατος αφηνει δωρεαν τα μεσα μεταφορας, ο δημος Διονυσου ΔΕΝ εχει καυσιμα για τη δημοτικη συγκοινωνια. Περιμενει ο κοσμος στις στασεις ματαια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/6/15 9:10 μ.μ.

      To πρόβλημα με την δημοτική συγκοινωνία και με τα άλλα οχήματα του δήμου οφείλεται στον προμηθευτή του πρατηρίου που τροφοδοτεί το δήμο. Ο δήμος κινητοποιήθηκε και παρενέβη για να λυθεί. Σύντομα θα υπάρχει diesel κίνησης. Είπαμε να ασκείται η κριτική αλλά να είναι δίκαιη.
      Όχι σαν το Λουκάτο που έκανε μαθήματα δεοντολογίας στο δήμο γιατί δεν προσέθεσε το λόγο για τον οποίο ανεστάλη προσωρινά η δημοτική συγκοινωνία!!!
      Αυτός, όμως, δικαιολογείται. Δεν έχει ακόμα συνέλθει από την επιτυχημένη λειτουργία των καλοκαιρινών του δήμου!
      Το ίδιο και ο Παπαδόπουλος της Βορεινής που δεν μπορεί να χωνέψει ότι ο δήμος κλείνει χρόνο με του νέους και αυτός είναι στεγνός! Κρίμα...boys.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/6/15 10:30 μ.μ.

      ΑΣΤΕ ΤΟΝ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΝ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ ΤΟΝ ΛΟΥΚΑΤΟ ΣΤΗ ΠΙΚΡΑ ΤΟΥ. ΤΕΡΜΑΤΙΣΕ ΤΟ ΠΑΝΥΓΗΡΙ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ. ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΜΠ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΝΑ ΣΤΗΣΕΙ ΣΤΟ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ ΛΟΓΩ "ΣΥΝΟΣΤΙΣΜΟΥ"..... ΠΟΥ ΠΑΣ ΡΕ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΟΟΟΟΟΟΟΟ;;;; ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΒΛΕΠΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΜΠΙΚΙΚΙΝΙΑ ΠΟΥ ΞΕΡΟΓΛΙΦΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΘΑ ΚΑΝΕΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙ ΜΕ 60 ΕΥΡΩΠΟΥΛΑ ΤΗ ΜΕΡΑ..... ΤΙΠΟΤΑ ΔΕ ΤΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΙ ΕΧΕΙ ΣΚΙΛΙΑΣΕΙ. ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΣΤΗ ΔΙΑΙΤΑ ΑΠΟ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΕΙΣ ΠΑΝΕ ΣΑΝ ΤΑ ΚΑΒΟΥΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΟΛΟ ΚΛΑΙΝΕ ΣΤΟΥ ΓΙΑΛΟΥ ΤΑ ΒΟΤΣΑΛΑΚΙΑ

      Διαγραφή
    3. Από τη χτεσινή Οδό Διονύσου για το θέμα:

      "Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, αποφασίστηκε προσωρινή αναστολή στη λειτουργία της δημοτικής συγκοινωνίας, ενώ τα δημοτικά οχήματα από όλες τις Δημοτικές Κοινότητες συγκεντρώνονται στο αμαξοστάσιο, ώστε να χρησιμοποιηθούν τα καύσιμά τους για τη λειτουργία των απορριμματοφόρων.

      Τα μέτρα αυτά κρίθηκαν αναγκαία, επειδή ο προμηθευτής καυσίμων με τον οποίο ο Δήμος έχει ενεργή σύμβαση, έκλεισε το πρατήριό του μια που το απόθεμά του εξαντλήθηκε μετά και την αυξημένη ζήτηση των τελευταίων τριών ημερών. Ήδη η Δημοτική Αρχή μεθοδεύει παρέμβαση στη μητρική εταιρεία καυσίμων, η οποία σημειωτέον ζητεί σήμερα να πληρωθεί σε ΜΕΤΡΗΤΑ ύψους πολλών χιλιάδων ευρώ, ώστε να υπάρξει ανεφοδιασμός του πρατηρίου, και κανονική εν συνεχεία τροφοδοσία του Δήμου."

      Διαγραφή
  57. Η ΦΟΥΣΤΑ29/6/15 3:22 μ.μ.

    Προσοχη μην γινει λαθος.
    Αυριο ο προεδρος χικ- Bill και τα μελη αυτου του σοβαρου οργανισμου του ΘΕΣΠΙ μοιραζουν χρημα στο πολιτιστικο της Ανοιξης!
    Δεν πα να εκλεισαν τραπεζες, χρηματιστηρια, ΑΤΜ,το κοπτηριο του ΘΕΣΠΙ συνεχιζει ακαθεκτο! Ρε ουστ κοπροσκυλα!!! ουστ μαγαζατορες της συμφορας!!! ουστ απο δω.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/7/15 9:51 μ.μ.

      ΦΟΥΣΤΑ ,ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΙΩΣ.ΚΑΗΜΕΝΕ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  58. Η ΦΟΥΣΤΑ29/6/15 3:28 μ.μ.

    Η απόλυτη ελαφρότητα, της μαριονέτας του Αβραάμ, δήμαρχου! Ο κόσμος πεινάει και αυτός μοιράζει χρήμα. Στο δημοτικό συμβούλιο, στο Θέσπι, όπου μπορεί, αρκεί να κρατηθεί η πελατεία. Ακόμα και τώρα με αυτές τις συνθήκες στην πατρίδα!!! ουστ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος29/6/15 3:59 μ.μ.

    Σάκη στείλε κανένα ραβασάκι
    στο Βασιλάκη
    να ακυρώσει
    το συμβουλιάκι
    γιατί αλλιώς θα γελάσει
    κάθε πικραμένο χειλάκι!!!
    Φιλάκι???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΟΔΟΣ ΔΙΟΝΥΣΟΥ: Η. Υφαντής: “Απαιτούνται επαναστατικές αλλαγές στην πολιτική του Δήμου”

    Με πρόσφατη την έγκριση του Δημοτικού Συμβουλίου για επιχορήγηση των συλλογικών φορέων της πόλης με το ποσόν των 210.000 και πλέον ευρώ, οι δηλώσεις του Αντιδημάρχου Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Η. Υφαντή στην Οδό Διονύσου, αποκτούν σήμερα πρόσθετο ενδιαφέρον:

    Σύμφωνα με αυτές, ο κ. Υφαντής προτίθεται να θέσει επιτακτικά το ζήτημα της συνολικής αλλαγής στην πολιτική που ακολουθεί ο Δήμος, και μάλιστα σε όλες τις πτυχές της, με πρώτη και κύρια την κοινωνική. Ήδη, η εν λόγω Αντιδημαρχία, που περιλαμβάνει επιπλέον το Γραφείο Διαβούλευσης και Εθελοντισμού, σκοπεύει να ανακινήσει και πάλι το θέμα της χρηματοδότησης των φορέων, υπό το πρίσμα των τελευταίων εξελίξεων:

    “Τα διαθέσιμα του Δήμου είναι επαρκή για την άσκηση πολυδιάστατης κοινωνικής πολιτικής. Σε αυτή την περίοδο η διαθεσιμότητα εξαρτάται από την τραπεζική ρευστότητα και από την πολιτική ελέγχου των κεφαλαίων. Πού θα τα δώσει ο Δήμος και με ποια προτεραιότητα, αυτό είναι το ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί σήμερα, μια που είναι μαθηματικά βέβαιο πως οι οικονομικά αδύναμοι στην πόλη μας θα αυξηθούν με ρυθμούς γεωμετρικής προόδου. Και αυτή η εξέλιξη δεν εξαρτάται από την έκβαση του δημοψηφίσματος”, δηλώνει ο κ. Υφαντής.

    Προσθέτει, επίσης, πως πρόθεσή του είναι να εισηγηθεί ενίσχυση των κοινωνικών υποστηρικτικών δομών, του Κοινωνικού Παντοπωλείου,του Πολυϊατρείου, του Κοινωνικού Φαρμακείου, της Συμβουλευτικής και Ψυχολογικής Υπηρεσίας, του Δημοτικού Σπουδαστηρίου, της μετακίνησης των φοιτητών και της διάθεσης προϊόντων από παραγωγούς χωρίς μεσάζοντες, αναδιάρθρωση και πύκνωση των δρομολογίων της δημοτικής συγκοινωνίας, καθώς και συστηματική συνεργασία με την Εκκλησία και τις οργανώσεις που δραστηριοποιούνται στην αντιμετώπιση ανθρωπιστικών κρίσεων.

    Σχετική είναι και επιστολή του προς τον Δήμαρχο, τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου και τα μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής, με την οποία ζητεί απαντήσεις στα ερωτήματα -που ακόμη εκκρεμούν- για την επιχορήγηση των φορέων, καθώς και έκτακτη συνεδρίαση του Δ.Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΟΥ Α/ΔΗΜΑΡΧΟΥ Η.ΥΦΑΝΤΗ ΥΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΑΤΩΝ ΚΡΙΣΙΜΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ
    "Το Δημοτικό Συμβούλιο να συζητήσει για τα κρίσιμα κοινωνικά ζητήματα"

    Με επιστολή του, που απευθύνεται προς το Δήμαρχο, τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου και τα μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής του Δήμου, ο Αντιδήμαρχος Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Η. Υφαντής ζητεί τη σύγκληση του Σώματος ώστε να συζητηθούν τα κρίσιμα κοινωνικά ζητήματα που αναμένεται να επιδεινωθούν μετά από τις τελευταίες πολιτικο- οικονομικές εξελίξεις.

    Ζητεί πιο συγκεκριμένα να εξετάσει το Δημοτικό Συμβούλιο την ενίσχυση όλων των κοινωνικών δομών και υπηρεσιών του Δήμου, και -στο πλαίσιο αυτό- να επανεξεταστεί και η πρόσφατη απόφαση για την επιχορήγηση των συλλόγων της πόλης με 210.000 ευρώ, για την οποία εκκρεμούν ακόμη σημαντικά ερωτήματα:

    http://www.odosdionysou.gr/wp-content/uploads/2015/06/2015_18812-3.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ανώνυμος1/7/15 10:59 π.μ.

    Καλημέρα σε όλους.
    Μετά από 4 μέρες που η χώρα είναι σε κατάσταση χρεοκοπίας , που ο Δήμος είναι στα όρια της οικονομικής ασφυξίας όπως είναι και οι πολίτες όπως είναι και η χώρα. Μετά από τις αποφάσεις της ΚΕΔΕ και της Ένωσης Περιφερειών για την κατάσταση που βρίσκεται η Πατρίδα μας που είναι η χειρότερη από την μεταπολίτευση και μετά , που σε 4 μέρες διακυβεύεται το μέλλον μας αλλά και αυτό των μελλοντικών γενεών , οι τοπικοί μας άρχοντες είναι άφαντοι..Δήμαρχε ξύπνα συγκάλεσε άμεσα έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο πάρε αποφάσεις για το μέλλον του τόπου. Από την Δευτέρα που τα πράγματα θα αγριεψούν θα βρεθείς ανέτοιμος αλλά και μοιραίος .ΔΗΜΑΡΧΕ ΞΥΠΝΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμος1/7/15 6:54 μ.μ.

    Τα είχαμε όλα, έχουμε και τον ΒΟΔΕΙΝΗ να γράφει άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε. Έκτακτο Δημοτικό συμβούλιο στο Διόνυσο λέει, κι η διεύθυνση είναι Μόσχα και Β. Σοφίας. Σε ποιο δήμο δηλαδή; Πάντως στο Διόνυσο δεν είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος1/7/15 7:02 μ.μ.

    KAI ΤΡΙΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ ΔΙΝΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ

    E-dionysos: Δωρεάν συμμετοχή παιδιών στις Παιδικές Κατασκηνώσεις 2015

    Ο Δήμος Διονύσου εξασφάλισε θέσεις για ΔΩΡΕΑΝ συμμετοχή παιδιών στις παιδικές κατασκηνώσεις 2015 του Υπουργείου Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας στο Σούνιο Αττικής. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν: παιδιά ηλικίας από 7 μέχρι 12 ετών (μαθητές Δημοτικού) για την κατασκηνωτική περίοδο από 12 Ιουλίου μέχρι 25 Ιουλίου 2015 και παιδιά ηλικίας από 13 μέχρι 15 ετών (μαθητές Γυμνασίου) για την κατασκηνωτική περίοδο από 25 Ιουλίου μέχρι 7 Αυγούστου 2015.

    Οι γονείς – κηδεμόνες που ενδιαφέρονται, καλούνται να υποβάλουν τις αιτήσεις τους με ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνση summercamp2015@dionysos.gr από την 1η Ιουλίου έως την 6η Ιουλίου και ώρα 15:00.

    Στην αίτηση θα πρέπει να αναφέρονται:

    α) ονοματεπώνυμο γονέα – κηδεμόνα
    β) ονοματεπώνυμο παιδιού ή παιδιών
    γ) διεύθυνση κατοικίας
    δ) τηλέφωνο επικοινωνίας (σταθερό – κινητό)

    Η επιλογή θα γίνει με κλήρωση την Δευτέρα 6 Ιουλίου 2015 και ώρα 18:00.

    Για πληροφορίες και ενημέρωση μπορείτε να καλείτε στο τηλέφωνο 2132030621 και στο e-mail: summercamp2015@dionysos.gr

    O Αντιδήμαρχος Στρατηγικού Σχεδιασμού & Ανάπτυξης
    Ηλίας Υφαντής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ανώνυμος4/7/15 9:36 π.μ.

    Οσο και να φωναζετε ο Δήμαρχος ξέρει να κάνει τη δουλειά του,καθησυχάζει τους μεν, πετάει παντος είδους τυράκια στους δε,κάνει τους υπόλοιπους να αισθάνονται σημαντικοί.... και ούτω καθ'εξής τους κρατάει φρόνιμους μέσα στο Δ.Σ αυτό είναι η μόνη εγνοια του και σκασίλα του τι λέγεται στα πηγαδάκια..... Τους έχει βάλει σε excelακι ο λογιστης στα κουτάκια γράφει τους ψήφους του καθενός και στις παρατηρήσεις στοιχεία απο τον χαρακτήρα τους και τους χειρίζεται αναλόγως ..ΜΕΓΑΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ του βγάζω το καπέλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος6/7/15 1:19 π.μ.

    Κουίζ:
    Ποιος δραστήριος αντιδήμαρχος ανέβασε στο fb το παρακάτω σεξιστικό ανέκδοτο νομίζοντας ότι κάνει χιούμορ?
    Στο χωριό, την πρώτη νύχτα του γάμου, η κόρη (νύφη) ρωτάει τη μάνα της." Μάνα τι χρώμα βρακί να βάλω μαύρο ή άσπρο; " Και η απάντηση: " Κόρη μου ότι χρώμα βρακί κι αν φορέσεις το γ@...ι απόψε δεν θα το γλυτώσεις"
    Είναι ο ίδιος που ανήμερα του δημοψηφίσματος καυχιόταν που πολλοί το μετέφεραν από στόμα σε στόμα.
    Ναι. Πρόκειται για τον Αντιδήμαρχο ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
    Μπράβο Σάκη. Από το κακό στο χειρότερο. Αλλά τι να περιμένεις από τους αντιδημάρχους σου όταν εσύ δίνεις τέτοια παραδείγματα?
    Σου θυμίζω την πλακίτσα στο Δαρδαμάνη για τα summercamps μέσα στο δημοτικό συμβούλιο.
    Ναι. Και σου θυμίζω ότι για κάτι αντίστοιχο είχες εκπαραθυρώσει το Λαγομιτζή, πρόεδρο Σχολικής Επιτροπής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος6/7/15 5:40 π.μ.

    Καλα. Αυτος ο σταθοπουλος και η σουλα ντουντα τι ζορι τραβαγανε και ειχανε παρει εργολαβια τη λασπη και τη συκοφαντια κατα του συριζα? Μια μερα μετα τις εκλογες ανελαβε δραση ο κ. σταθοπουλος κι απο κοντα παπαγαλακι η ντουντα. Την τελευταια βδομαδα ξεφυγανε τελειως. Απαραδεκτες απειλες και χαρακτηρισμοι οι "δημοκρατες"... τρομαρα τους! Και τωρα "δημοκρατες" θα σεβαστειτε την ετυμηγορια του λαου? Για να σας δω!!! 61,3 με 38,7. Μια χαρα το αποτελεσμα!!! Με τις υγειες σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανώνυμος6/7/15 5:49 π.μ.

    Απο κοντα στο διδυμο της συμφορας σταθοπουλος& ντουντα και ο ανυποληπτος που παριστανει το δημαρχο. Ετρεξε ο ανοητος να προπαγανδισει το ΝΑΙ. λες και η δημοσια τοποθετηση του θα επηρεαζε κανεναν. Αλλη μια πολιτικη γκαφα. Πηγε και ταυτιστηκε με οτι πιο σαπιο εχει η πολιτικη του τοπου. Και εβαλε απεναντι πολλους απ αυτους που τον στηριξαν και τον εβγαλαν δημαρχο.. βλεπε συριζα. Αντι να κρταησει χαμηλο προφιλ πηγε να το παιξει πατουλης ο ποντικομικρουλης. Τωρα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/7/15 10:21 π.μ.

      ναι, θα ήθελε, αλλά θα τον πειράξει... στις αμυγδαλές....
      λες να το ξέρει πως το ίνδαλμά του παίζει "τρενάκι" με "πίσω κίνηση" ?

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος6/7/15 7:08 μ.μ.

      Τον ποντικομικρούλη μάλλον τον έχει πειράξει που "παίζει" μόνος του.Ας παίξει λίγο και το "τρενάκι" ταιριάζει με το χαρακτήρα του και τη συμπεριφορά του.

      Διαγραφή
  69. Ανώνυμος6/7/15 5:55 π.μ.

    Απο κοντα και ο γνωστος δρ. αερολογος. μια υπερσυντηρητικη φουσκα τριτης κατηγοριας.μας εχει φλομωαει στο φεισμπουκ με τις ασυναρτησιες του.κι αυτος ΝΑΙ. τι θα πει τωρα ο λαλιστατος;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/7/15 10:25 π.μ.

      ΧΤΕΣ ΕΙΧΕ ΞΕΦΥΓΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΚΑΙ ΕΙΡΩΝΙΚΑ ΑΝΕΒΑΖΕ ΕΜΒΑΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΕΑΜ - ΕΛΑΣ !!!!...... ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ, ΑΛΛΑ ΣΥΝΙΣΤΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΝ ΟΧΙ ΕΝΔΟΣΚΟΠΗΣΗ. ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΛΕ ΜΑΣ ΔΟΚΤΩΡ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ......ΣΚΟΠΗΣΗ !!!!

      Διαγραφή
  70. Ανώνυμος6/7/15 1:36 μ.μ.

    ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΔΙΟΝΥΣΟΥ:

    Επί συνόλου 26.657 εγγεγραμμένων ψήφισαν 21.607 πολίτες

    ΝΑΙ 11.122 (53,99%)
    ΟΧΙ 9.479 (46,01 %).
    Άκυρα 860 (4,01 %)
    Λευκά 140 (0,65 %). :

    ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ
    ΟΧΙ 53,93 %, ΝΑΙ 46,07 %

    ΑΝΟΙΞΗ
    ΟΧΙ 48,26 %, ΝΑΙ 51,74 %

    ΔΙΟΝΥΣΟΣ
    ΟΧΙ 30,22 %, ΝΑΙ 69,78 %

    ΔΡΟΣΙΑ
    ΟΧΙ 34,58 %, ΝΑΙ 65,42 %

    ΚΡΥΟΝΕΡΙ
    ΟΧΙ 59,65 %, ΝΑΙ 40,35 %

    ΡΟΔΟΠΟΛΗ
    ΟΧΙ 51,88 %, ΝΑΙ 48,12 %

    ΣΤΑΜΑΤΑ
    ΟΧΙ 45,40 %, ΝΑΙ 54,60 %

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος6/7/15 2:08 μ.μ.

    Όταν εμφανίζεται ο σταθόπουλος είναι μόνο για κακό. τη κακία του την κουκουλώνει κάποιες φορές με τη θαωρητική ικανότητα που έχει. αυτόν τον επικίνδυνο τύπο συναγωνίζεται τώρα και η τούντα. αυτή όμως δεν είναι επικίνδυνη γιατί δεν έχει τη πονηριά και τη κουτοπονηριά του άλλου. αγνοήστε τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/7/15 5:34 μ.μ.

      Είναι άλλο να διαφωνείς με κάποιον που λέει ανοιχτά τη γνώμη του έστω και καθ' υπερβολήν, κι άλλο να διατυπώνεις αυθαίρετα συμπεράσματα για τον χαρακτήρα του. Εκτός αν τον ξέρεις προσωπικά, οπότε καλό είναι να το κάνεις επωνύμως. Στο κάτω κάτω καλύτερος είναι κάποιος που λέει μόνο κοινοτυπίες για να τα έχει καλά με όλους;

      Διαγραφή
  72. Ανώνυμος6/7/15 5:01 μ.μ.

    ΣΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΠΟΛΛΟΙ ΕΠΟΝΥΜΟΙ ΔΗΛΩΣΑΝ ΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ
    ΟΛΟΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΙΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΠΝΟΗΣ
    ΓΡΑΦΕΙ Ο ΛΟΥΚΟΥΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΕΠΙΡΕΑΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΤΗ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ Η ΜΕΑ ΠΝΟΗ ΚΡΑΤΗΣΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΑΙ "ΔΕΝ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΕ ΠΡΟΒΑΤΑ" . ΩΣΤΕ ΕΤΣΙ , Ε ? ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΛΟΓΟΣ ? Η ΜΗΠΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΦΑΧΤΗΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ ? ΠΑΣΟΚΟΣ Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗΣ ΝΕΟΤΑΞΙΤΗΣ ΕΣΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΒΡΙΣΚΑΤΕ ΕΥΚΟΛΑ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕΣ ΜΟΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ . ΚΑΙ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝΕ ΘΕΣΗ. ΕΒΓΑΛΕ ΟΜΩΣ ΑΝΑΚΟΙΝΟΣΗ Ο ΠΑΠΟΥΣ ΤΗΣ ΣΥΜΑΧΙΑΣ ΓΙΑ ΣΑΣ. ΠΑΡΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΕΕΙ ΤΗ ΓΝΟΜΗ ΤΟΥ ΑΝΟΙΧΤΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ , ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΦΑΖΕΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ . Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗ ΓΝΟΜΗ ΤΟΥ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΧΟΝΕΨΕΙΣ , ΕΤΣΙ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ανώνυμος6/7/15 5:08 μ.μ.

    Πληροφορίες οι οποίες φέρουν το Δήμαρχο να στριφογυρίζει μόνος του στους διαδρόμους του Δημαρχείου χθες αργά τη νύχτα, καπνίζοντας αρειμανίως και να μονολογεί "πάλι ντόρτια ήφερα" ελέγχεται ως ανακριβής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος6/7/15 10:24 μ.μ.

    Ρε παιδιά είχαμε τέτοια συγκλονιστηκά νέα και δεν τα πήραμε χαμπάρι; Πήρε θέση για το δημοψήφισμα εκτός από τον Σταθόπουλο και την Τούντα και ο ανυπόληπτος δήμαρχος και δεν δημιουργήθηκε πανικός; Ευτυχώς γιατί μαζί με τον Μητσοτάκη, τον Γλύξμπουργκ, τον Πλαστήρα, τον Παπάγο και όλους αυτούς θα μπορούσαν να ανατρέψουν το αποτέλεσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ανώνυμος6/7/15 11:24 μ.μ.

    "Σκέπτομαι σοβαρα (ως μελος) να θεσω υποψηφιότητα για την Αρχηγία της Νέας Δημοκρατίας. Αν πεσει μαυρο στους συνήθεις υπόπτους για υποψηφιότητα ...εχω σοβαρες πιθανότητες."

    Evan for president of New Democracy Party!

    Ο "δικός μας" Ευάγγελος Λυρούδιας, Δρ Αρχιτέκτων Μηχανικός και αντιδήμαρχος στο Διόνυσο, σύμφωνα με την παραπάνω σημερινή ανάρτησή του στο fb, θα είναι υποψήφιος για το αξίωμα του Προέδρου της Ν.Δ.

    Μπράβο Ευάγγελε!

    Επιτέλους, ένας καλλιεργημένος άνθρωπος, ένας διανοούμενος στο τιμόνι της Ν.Δ.

    Αν και το ισχυρό κατεστημένο και τα τζάκια δεν αφήνουν πολλά περιθώρια στον κ. Λυρούδια, του ευχόμαστε καλό αγώνα!

    Μακάρι να πετύχει. Μπορεί να τον χάσει ο δήμος μας αλλά, σίγουρα, θα κερδίσει η Πατρίδα!

    Όλος ο Διόνυσος είναι μαζί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ανώνυμος7/7/15 12:24 π.μ.

    Κουίζ για δυνατούς λύτες:
    Πόσες μέρες χρειάζεται ο Πρόεδρος της Πρωτοβάθμιας να υπογράψει τις βεβαιώσεις για τις καθαρίστριες με σύμβαση έργου για να γραφτούν οι καθαρίστριες στο ΟΑΕΔ για δύο μήνες?
    ή
    Πόσες μέρες χρειάζεται η υπάλληλος να γράψει και να τυπώσει τις παραπάνω βεβαιώσεις?
    ή
    Μήπως η νέα πρόεδρος της Δευτεροβάθμιας(σιδεροκέφαλη, δεν της ευχηθήκαμε ) κουμαντάρει τώρα και την Πρωτοβάθμια, δίνοντας οδηγίες προς ναυτιλομένες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ανώνυμος7/7/15 10:31 π.μ.

    Αυτοι ολοι στο τμημα της παιδειας ειναι απαραδεκτοι. Ο αντιδημαρχος στο φεισμπουκ βαζει ανεκδοτα με χυδαιες εκφρασεις, Το προεδρειο της πρωτοβαθμιας ειναι ανυπαρκτο και στον κοσμο του. Η νεα προεδρος της δευτεροβαθμιας εχει Μερκελικη διαταραχη. Η γραμμματεας εχει κανει τα αισχη. Τι περιμενει ο κιβδηλος δημαρχος ???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ανώνυμος7/7/15 10:54 π.μ.

    Αληθεύει οτι στα εκλογικά τμήματα μόνο του Κρυονερίου παρατηρήθηκαν ελλέιψεις σε φακέλλους με αποτέλεσμα να κινδυνεύει να σταματήσει η εκλογική διαδικασία; Το πρόβλημα λύθηκε βέβαια με αποστολή φακέλλων απο το ΔΗΜΟ ύστερα απο συνεχείς οχλήσεις απο τους δικαστικούς και εκλογικούς αντιπροσώπους, αλλά ήταν τυχαίο,οτι συνέβη σε μια περιοχή όπου το ΟΧΙ μάλλον θα κυριάρχούσε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ανώνυμος7/7/15 12:18 μ.μ.

    Αντιπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ κατήγγειλε ότι οι φάκελλοι αντί να είναι στους σάκκους των δικαστικών αντιπροσώπων ήταν στα χέρια της αντιδημάρχου ανθρωπίνου δυναμικού Βάνας Ρηγοπούλου!!! Όταν άρχισαν οι ελλείψεις γύριζε στα εκλογικά κέντρα και μοίραζε 50άδες στους δικαστικούς!!! Κάποιοι από αυτους ενοχλημένοι απο το γεγονός και την εικόνα ειδοποίησαν τους εφόρους, την περιφέρεια και το υπουργείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ανώνυμος7/7/15 4:52 μ.μ.

    Επειδή η επίθεση στον Σταθόπουλο παρατράβηξε κι είναι πια προσωπική , αντιγράφω ένα σχόλιο από το facebook που απευθύνεται και στη δ/σ.
    "Η ευθύνη του διαχειριστή του blog είναι μεγάλη .. Οι στιγμές που περνάμε όλοι οι Ελληνες είναι πολύ δύσκολες και δεν πρέπει να επιτρέπονται τέτοιες αναρτήσεις που πυροδοτούν επί πλέον ένα κλίμα διχασμού .. Εχουμε δημοκρατία, ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα και άφοβα τη γνώμη του και του καθενός η άποψη πρέπει να γίνεται σεβαστή από τους υπόλοιπους .. Ελπίζω και εύχομαι αυτά τα άλογα και παράλογα να σταματήσουν αμέσως και να επικρατήσει η λογική και η σύνεση .. Για το καλό του Δήμου και της Πατρίδας μας .. Για το καλό το δικό μας και των παιδιών μας .. Αυτά τα ολίγα για όσους έχουν νου και γνώση ... !"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Όπως ξέρετε, στις εθνικές εκλογές οι αναρτήσεις του blog κρατούν συνειδητά αποστάσεις από τα διάφορα κόμματα - το ίδιο συνέβη και στο πρόσφατο δημοψήφισμα. Αυτό όμως αφορά το ίδιο το blog και όχι τους αναγνώστες και σχολιαστές του, που επιλέγουν εκείνοι-ες τι θα πράξουν. Κι όπως επίσης ξέρετε, το επίπεδο των σχολίων ποικίλει (επί της ουσίας κι επί του επιπέδου) αντανακλώντας την κοινωνική και πνευματική μας πραγματικότητα.

    Από την άλλη, δεν είναι η πρώτη φορά που ο Π. Σταθόπουλος δέχεται από τον χώρο αυτό ανώνυμες επιθέσεις, στις οποίες διαλέγει ο ίδιος πώς, πότε και πού θα απαντήσει. Στη δεδομένη περίσταση όμως, καμιά από τις αναρτήσεις του δεν έγιναν στο blog αυτό, αλλά σε δικά του – με τον τρόπο αυτό (εκτιμώ πως) σεβάστηκε την προαναφερθείσα πρακτική των αποστάσεων. Παρ’ όλα αυτά, ανέβασα τα (έντονα) επικριτικά σχόλια, καθώς– πέραν αυτού - αφορούσαν τον δήμαρχο και δημοτικούς συμβούλους, οι οποίοι εκ της ιδιότητάς τους δεν είναι ποτέ στο απυρόβλητο.

    Βλέποντας εκ των υστέρων τα πράγματα, εκτιμώ ότι η επιλογή μου ίσως ήταν λαθεμένη κι άδικη για τον ΠΣ και γι αυτό του ζητώ συγγνώμη.

    Δ/Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ανώνυμος7/7/15 10:20 μ.μ.

    Να ευχαριστήσω πολύ και δημόσια την ΔιονυσοΣκουφίτσα, που και αυτή τη φορά με στήριξε. Το έπραξε με το ίδιο θάρρος, όταν παλιότερα δέχτηκα 2 κύματα παρόμοιων στοχοποιήσεων, το ένα από την διοίκηση Καλαφατέλη και το άλλο από την Συμμαχία για τον Πολίτη.
    Έχω επιλέξει εδώ και χρόνια να παρεμβαίνω δημόσια και επώνυμα για θέματα της επικαιρότητας. Πάντα με πολιτικό τρόπο κι επιχειρήματα, χωρίς προσωπικές αιχμές. Αντί, λοιπόν, για πολιτικές απαντήσεις εισπράττω ύβρεις και προσωπικούς χαρακτηρισμούς, δείγμα της πολιτικής φτώχειας αλλά και εμπάθειας των κέντρων αυτών.
    Στην περίπτωση του Δημοψηφίσματος, σεβάστηκα στο ακέραιο το blog αυτό μέχρι τέλους. Παρόλα αυτά, κάποιοι ερεθίστηκαν υπέρμετρα από την πολιτική κριτική, γιατί έχουν εθισθεί χρόνια τώρα σε άλλες αντιδημοκρατικές πρακτικές φίμωσης των αντιφρονούντων. Δεν πρόκειται να τους ακολουθήσω επ΄ ουδενί σε αυτόν τον παραληρηματικό τους κατήφορο. Αλλά ούτε και να φιμωθώ, Σιγά μην κλάψω, Σιγά μην φοβηθώ.
    Ευχαριστώ το blog για την δυνατότητα
    που μου έδωσε να μιλήσω.

    Παναγιώτης Μ. Σταθόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ανώνυμος8/7/15 1:10 π.μ.

    Τι φταίει, αγαπητή δ/σ, ο κ. Σταθόπουλος;

    Ελεύθερος άνθρωπος είναι. Μακρυά από την καρέκλα της εξουσίας είναι. Οξυδερκής παρατηρητής είναι. Τη γνώμη του λέει.

    Στην περίπτωση του δημοψηφίσματος, προσωπικά, κράτησα αποστάσεις και περιόρισα σε πολύ στενό κύκλο τις κρίσεις μου για την... κρίση.

    Αυτό δε σημαίνει ότι όσοι τοποθετήθηκαν δημόσια -ένθεν κακείθεν- είναι μισαλλόδοξοι και υπηρέτες του εθνικού διχασμού.

    Ήδη, στις ώρες που κύλησαν από την Κυριακή, η σοβαρότητα της κατάστασης αλλά και η στάση των πολιτικών αρχηγών συνέβαλαν ώστε να έχουμε ομαλή εξέλιξη και -κυρίως- ενιαία και συμπαγή, πλην Λακεδαιμονίων, εικόνα έναντι των εταίρων.

    Ας ελπίσουμε σε καλή συνέχεια.

    Παλαιός Σχολιαστής & Συνεπής Αναγνώστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Ανώνυμος8/7/15 1:30 μ.μ.

    "Συγχαρητήρια" στους "Εθελοντές Πυροσβέστες Ροδόπολης" !

    Στις 6/7/15, στην οδό Αργυρουπόλεως (απέναντι από το πρ. Δημοτικό Σχολείο Δροσιάς), μία κολώνα του Ο.Τ.Ε. πήρε μεγάλη κλίση, με αποτέλεσμα η πιθανή πτώση της να γίνει άκρως επικίνδυνη για τους διερχόμενους και ιδίως για τα παιδιά που παίζουν στον παρακείμενο χώρο της Παιδικής Χαράς και του Μπάσκετ.

    Κατόπιν αυτού, η Αντιδήμαρχος Διοίκησης και Ανθρώπινου Δυναμικού (με αρμοδιότητα στη Δημοτική Κοινότητα Δροσιάς)
    κα Βάνα Ρηγοπούλου και ο Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Δροσιάς κ. Χρήστος Ποτίδης ενημέρωσαν τον Ο.Τ.Ε. για το συμβάν και ζήτησαν την άμεση αποκατάσταση της βλάβης.

    Λόγω της μη έγκαιρης επέμβασης όμως της αρμόδιας υπηρεσίας του Ο.Τ.Ε. (η οποία, ειρήσθω εν παρόδω, δεν έχει έρθει ακόμα για να διορθώσει τη βλάβη μέχρι και σήμερα 8/7/15),
    η Αντιδήμαρχος κάλεσε για βοήθεια τους "Εθελοντές Πυροσβέστες Ροδόπολης", οι οποίοι ανταποκρινόμενοι στο αίτημα, μετέβησαν άμεσα στο εν λόγω σημείο και προσέφεραν την πολύτιμη βοήθειά τους, στερεώνοντας την κολώνα του Ο.Τ.Ε. στη περίφραξη παρακείμενης οικίας και τα καλώδια στη περίφραξη του Δημοτικού Σχολείου, σε σημείο ώστε να μη δημιουργούνται προβλήματα, μέχρις ότου έρθει η αρμόδια υπηρεσία του Ο.Τ.Ε. για να αποκαταστήσει τη βλάβη.

    Κατόπιν αυτών, η Αντιδήμαρχος κα Βάνα Ρηγοπούλου θεωρεί καθήκον και υποχρέωσή της να συγχαρεί και να ευχαριστήσει δημόσια τους "Εθελοντές Πυροσβέστες Ροδόπολης", η Ομάδα των οποίων αποτελείται από τους κ.κ. :
    -Aπόλλων Κούνης (επικεφαλής)
    -Σπυρίδων Μαγγίνας
    -Κωνσταντίνος Θεολόγης
    -Νικόλαος Μαγγίνας (οδηγός)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ανώνυμος8/7/15 6:03 μ.μ.

    Αιντα.......ΩΠΑ ΩΠΑ ......χωριόοοοοοοοοο!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Ανώνυμος8/7/15 7:22 μ.μ.

    Γειά σας - τόσα και τόσα καυτηριάζετε και σωστά κάνετε.
    Γι' αυτόν τον υπερόπτη, υπερφίαλο Π.Στ. δεν θα γράψετε κάτι, που αν και ζει στην Κόρινθο, κάνει πως τα ξέρει όλα τα τοπικά Διονύσου - δηλώνει μάλιστα Σύμβουλος Επικοινωνίας (απο που κι ως που - πότε μαθήτευσε ;) Μας έχει ζαλίσει με τις άχρηστες και εμπαθείς πολιτικές αναλύσεις του.
    Κάντε κάτι! Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Με την ευκαιρία του παραπάνω σχολίου (που έλαβα στο μέιλ) ας διευκρινίσω μερικά πράγματα.

    Η αρχή αυτού του blog είναι ότι κανείς εμπλεκόμενος με τα κοινά - και πολύ περισσότερο οι ασκούντες διοίκηση και αντιπολίτευση - δεν μένει στο απυρόβλητο, αρκεί φυσικά η κριτική να γίνεται μέσα στα πλαίσια της κοσμιότητας. Αυτό έχει αποδειχθεί πολύ δύσκολη υπόθεση, καθώς (τόσο στη δ/σ, όσο και σε δημόσιες σελίδες στο φ/β) οι αναγνώστες τα χώνουν γενικώς κι αδιακρίτως σε όποιον-αν και ότι αισθάνονται ότι τους ενοχλεί ή τους "απειλεί". Συχνά δε τα σκάγια εστιάζονται ή παίρνουν και όσους πρωταγωνιστούν (εδώ ή αλλού) στον σχολιασμό της καθημερινότητας, εθνικής ή δημοτικής. Στην υπόθεση του δημοψηφίσματος η κατάσταση εκτραχύνθηκε πολύ, ευτυχώς όχι εδώ.

    Ζήτησα συγγνώμη από τον ΠΣ γιατί θεώρησα ότι η αναφορά του ονόματός του σε σχόλια που αφορούσαν τον δήμαρχο και μέλη της δημοτικής αρχής ήταν (όπως εκτίμησα) άσχετη με το θέμα των σχολίων. Τα οποία ήταν ιδιαίτερα καυστικά, αλλά (αν τα καλοεξετάσει κανείς) όχι και τόσο αβάσιμα. Αλλά γι αυτό θα επανέλθω στην επόμενη ανάρτησή μου, όταν φυσικά περάσει ο αχός των ημερών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Ανώνυμος8/7/15 11:02 μ.μ.

    7.22, έχω να γράφω πολύ καιρό στη ΔιονυσοΣκουφίτσα πολιτικές αναλύσεις, σεβόμενος απολύτως το χαρακτήρα αυτού του blog. Άρα, προς το τόσος πόνος και δάκρυα.
    Ελεύθερος Πολίτης είμαι και μπορώ στα social media στα οποία είμαι διαχειριστής να γράφω ό,τι θέλω κι όποτε θέλω. Δεν σας υποχρεώνει κανένας να τα διαβάζετε, εκτός κι αν έχετε τη μύγα και μυγιάζεστε. Προφανώς αδυνατείτε να απαντήσετε στην ουσία του σημερινού μου κειμένου παρέμβασης στον Ενεργό Πολίτη της Αυτοδιοίκησης και εκτρέπεστε ξανά, όπως και στα πρόσφατα σχόλια σας για το πρόσωπο μου εδώ, σε ύβρεις, συκοφαντίες και ποταπές απειλές. Που φτάνουν μέχρι το σημείο να αποπειράσθε φίμωση, λογοκρισία, μήπως αύριο και Γκούλαγκ;
    Για να τελειώνει αυτό το καλαμπούρι με τους σχολιασμούς σας και όσους αναφέρω ότι κρύβονται πίσω από αυτούς:
    Για τους φίλους που με ρωτούν- ποιό κέντρο υπονοώ: Φωτογραφίζεται επαρκέστατα στο άρθρο. Και μια φιλική συμβουλή στο σχολιαστή αυτών των κειμένων στη ΔιονυσοΣκουφίτσα: ταραχή εν κρανίω, που αποκαλύπτει εύκολα το συντάκτη τους. Ευκολάκι δηλαδή. Μην εκτίθεσαι περισσότερο, γιατί αρκετούς έχεις εκθέσει μέχρι σήμερα με την ΕΞΩΘΕΣΜΙΚΗ συμπεριφορά σου σαν ΚΟΥΤΑΛΑΣ του Διονύσου. Και την επόμενη φορά σε περιμένει όχι ΒΟΥΚΙΝΟ αλλά ΚΡΑΞΙΜΟ!

    Ζητώ συγγνώμη από τους αναγνώστες
    και δεν πρόκειται επ΄ ουδενί να επανέλθω.
    Περιφρόνηση.

    Παναγιώτης Μ. Σταθόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Ανώνυμος9/7/15 12:36 π.μ.

    τριβει τσ χερια του ο εξοθεσμικός κουταλςα και περιμενει το γλιστραμα για να πλουτισει μς την αγωγη. εμπρος λοιπον!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Ανώνυμος9/7/15 1:12 π.μ.

    7/7/15 12:24 π.μ.Tα έμαθες τα νέα για τις καθαρίστριες των σχολείων? Ειδοποιήθηκαν απόψε δια στόματος υπαλλήλου ότι δεν προλαβαίνει να γράψει τις βεβαιώσεις που χρειάζονται για τον ΟΑΕΔ γιατί έχει πολλή δουλειά και δουλεύει μέχρι αργά.Αν το κάνει αύριο θα τις ειδοποιήσει να περάσουν να τις πάρουν.Πειράζει που χάνουν το επίδομα του Ιουλίου? Μπα.... μείωση στα έξοδα του δημοσίου κάνουν ...αφού έχει να πληρώσει υπερωρίες υπαλλήλου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Ανώνυμος9/7/15 11:04 π.μ.

    Ποτε θα τελειωσει το παραμυθι με τις ευθυνες των προηγουμενων? Δηλαδη, ποσο θα διαρκεσει η περιοδος χαριτος? Ποτε η δημοτικη αρχη θα δωσει λογαριασμο για τα πεπραγμενα της? Ποτε θα μας πει ο δημαρχος, οι αντιδημαρχοι, οι προεδροι των νπδδ τι καταφερε π καθενας? Για ποσο καιρο θα αναμασανε τα χαλια των προηγουμενων? Φευγει ο ιουλιος. Νεκρος ο αυγουστος. Το σεπτεμβρη συμπληρωνεται ενας χρονος. Τον οκτωβρη περιμενουμε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Ανώνυμος9/7/15 2:03 μ.μ.

    Για να μπαίνουμε και εμείς στο νόημα τι σημαίνει ΚΟΥΤΑΛΑΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Ανώνυμος9/7/15 4:41 μ.μ.

    ΕΒΑΛΕ Η ΒΑΝΑ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΟΥΣΤΑΝΙ
    ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ
    ΝΑ ΜΟΙΑΖΕΙ ΠΥΡΚΑΓΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος9/7/15 5:35 μ.μ.

      ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΜΟΙΑΖΕΙ ΠΙΠΕΡΙΑ ???

      Διαγραφή
  94. Ανώνυμος9/7/15 4:47 μ.μ.

    Και ολος αυτος ο ντορος, για μια κολωνα του ΟΤΕ.Και για δουλεια που εκανε η εθελοντικη ομαδα της Ροδοπολης! Αυτο σημαινει παραγωγη εργου αντιδημαρχιας? Ντροπη σας βλεπουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος9/7/15 7:37 μ.μ.

      Αν όμως η κολώνα του Ο.Τ.Ε. έπεφτε πάνω σε κανένα παιδάκι, τότε να σας δω τί θα λέγατε και σε ποιόν θα ρίχνατε τις ευθύνες ..
      Η δουλειά των εχόντων θέση ευθύνης στο Δήμο, μεταξύ άλλων, είναι να προβλέπουν και να προστατεύουν τους Δημότες ..
      Τα σχόλια είναι κακεντρεχή και ανόητα και σίγουρα δεν προσβάλουν αυτούς στους οποίους απευθύνονται αλλά τους ίδιους που τόσο απερίσκεπτα τα γράφουν μόνο και μόνο γιατί θέλουν κάτι να πουν για να εκτονώσουν τον γενικώτερο θυμό τους .. Αλλά γι΄αυτό υπάρχουν και άλλα blog, ειδικώτερα επί του θέματος ..!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος9/7/15 8:56 μ.μ.

      χαχαχαχαχαχα!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος9/7/15 9:13 μ.μ.

      Για να λέμε τα σύκα-σύκα και τη σκάφη-σκάφη:

      Επειδή η συμπαθέστατη κατά τα άλλα κ. Ρηγοπούλου δεν έχει έργο να επιδείξει (μια σημαντική τομή στην οργάνωση, μια ουσιαστική παρέμβαση στη διοίκηση) και επειδή υπογράφει τις μετακινήσεις των υπαλλήλων σύμφωνα με τις προτάσεις άλλων αντιδημάρχων, κατά τις ανάγκες τους, αυτός που ανέλαβε να της φρεσκάρει επικοινωνιακά το προφίλ της... κρεμάστηκε από την κολώνα. Έτσι κι αλλιώς η κ. Ρηγοπούλου δεν δίνει αφορμές για δημοσιότητα. Ούτε αγιασμούς κάνει.Ούτε ντεμέκ εγκαίνια. Ούτε στις εκδηλώσεις τρέχει σαν μαϊντανός, όπως πολλοί άλλοι, ακόμα κι εκεί που είναι παντελώς άσχετοι, ίσα-ίσα για να φωτογραφίζεται. Ούτε τρέχει πίσω από το δήμαρχο για να την πετύχει κανένας φωτογράφος. Αυτά προς τιμήν της. Αλλά η κολώνα ήταν μεγάλη αστοχία. Μεγαλύτερη προσοχή και σοβαρότητα... την άλλη φορά!!!

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος9/7/15 9:21 μ.μ.

      Εδώ κυρία μου τους έχουμε περάσει όλους γενεές δεκατέσσερις κι εσείς τσιμπήσατε αμέσως με την κ. Βάνα!!! Σταματάρχισσες, Ταβερνιάρηδες, Αβράμηδες, Δημάρχοι, ο Λελούδιας, ο Υπερδήμαρχος και η Κυρά του, τα κρέατα των Μαγγινέων, Κοκμοτοί και Μπάσηδες ψηλοί-κοντοί, Σταικος και ενοίκια, Δαρδαμάνης και Θεσπικά και σχολικές (Θού Κύριε)... Στο μικροσκόπιο και στο Κεντρί!!!! Γιατί, δηλαδή, να γλυτώσει η κυρά Βάνα????

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος9/7/15 9:31 μ.μ.

      Είναι κάποιες περιπτώσεις δημοσίων προσώπων που, ενώ θα μπορούσαν να περάσουν απαρατήρητα, μια μικρή ή μεγάλη αστοχία τα βάζει στο μικροσκόπιο και τότε επαληθεύεται (με τραγικό τρόπο) η παροιμία με τα οπίσθια της μαϊμούς (όσο πιο ψηλά ανεβαίνει η μαϊμού, τόσο....).

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος9/7/15 10:36 μ.μ.

      Στον αγώνα.....της μωροφιλοδοξίας. Ο απολλωνας......πληρώνει το ρηθεν " μάθανε πως.......πλακώσανε κι οι......"

      Διαγραφή
  95. Ανώνυμος9/7/15 9:34 μ.μ.

    Δώσεεεεε Πόνοοοοοο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Ανώνυμος9/7/15 9:50 μ.μ.

    Οταν λες πιπερια, εννοεις κοκκινη φλωρινης, φανταζομαι. Οχι καμμια αλλη πρασινη κοντοχοντρη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Ανώνυμος9/7/15 10:07 μ.μ.

    ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ Ο ΕΞΩΘΕΣΜΙΚΟΣ ΚΟΥΤΑΛΑΣ!!! ΦΩΤΙΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΨΕΣ Κ. ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΕ. ΚΟΙΤΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΥΓΙΑΣΜΕΝΟΙ. ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΄ΓΩ; ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΄ΓΩ;
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!! ΨΗΣΕ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ Κ. ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Ανώνυμος9/7/15 10:21 μ.μ.

    ΔΕ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΡΕ ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΤΟΥ ΘΕΣΠΗ ΠΩΣ ΔΩΣΑΤΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΗΧΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΦΩΤΙΣΜΟ ΣΤΟ ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΟ????
    ΕΙΧΑΤΕ ΕΙΣΗΓΗΣΗ??? ΕΙΧΑΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ????
    ΜΕ ΤΙ ΣΚ@Τ@ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΤΕ????
    ΠΟΙΟΣ ΠΗΡΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΛΕΦΤΑ???
    ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣΟ Ο ΙΔΙΟΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΑΦΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΣΤΗΜΕΝΟ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ????
    ΑΙΣΧΟΣ ΡΕ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ ΣΑΣ!!!!
    ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΔΑΡΔΑΜΑΝΗ????
    ΤΟ ΠΗΡΕΣ ΧΑΜΠΑΡΙ Ή ΠΕΡΑΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΥΤΗ ΣΟΥ???
    ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!
    ΔΗΜΑΡΧΕΕΕΕΕΕ SOS!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Ανώνυμος9/7/15 10:24 μ.μ.

    ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΘΕΣΠΗ. ΠΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝΕ ΤΙΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ????
    ΞΥΠΝΑ ΒΑΣΙΛΗ!!!!
    ΞΥΠΝΑ ΔΗΜΑΡΧΕ!!!!
    ΓΙΑ ΤΣΕΚΑΡΕΤΕ ΠΟΙΟΙ ΚΟΒΟΥΝ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΑ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ!!!!
    ΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙΡΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΗΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΩΡΙΝΟΥΣ!!!!
    ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Ανώνυμος9/7/15 10:31 μ.μ.

    Όλα τα μικρά και μεγάλα λαμόγια συνεχίζουν το πάρτυ. Επειδή η τραγική συγκυρία για τη χώρα έχει στρέψει όλα τα βλέμματα στην οικονομία και την ευρώπη, οι κάθε είδους λιμοκοντόροι και τα τρωκτικά... χορεύουν!!!
    Δεν λογαριάζουν, όμως, κάτι. Όταν θα βγουν στη σέντρα, οι πραγματικοί ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΙ και οι ΚΟΛΑΣΜΕΝΟΙ του ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΥ θα τους ΞΕΣΚΙΣΟΥΝ!!!! Τα ονόματα και οι διευθύνσεις τηρούνται στο αρχείο. Και τότε, οι μηνύσεις δεν θα είναι τίποτα μπροστά σε αυτό που θα πάθουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Ανώνυμος9/7/15 10:33 μ.μ.

    Μια και λετε για το Θεσπι αυριο μετα απο πολυ καιρο εχει συμβουλιο.Για να δουμε ποσα λεφτα θα μοιρασουν αυριο και ποιοι θα παρουν τα μουτρα τους με την εθνικη κατασταση να ετοιμασουν επιτροπες για Διονυσια και αλλες αηδιες. Ο κοσμος πειναει και το Σεπτεμβριο θα χρειαζονται συσσιτια!!! Ααααα και τα τζαμια να τα καθαρισουν μονοι τους στο Διονυσο!!!! ΛΕΦΤΑ ΤΕΛΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Ανώνυμος9/7/15 10:34 μ.μ.

    Ζαμάνη, πάρε την πρωτοβουλία των κινήσεων, Τα λαμόγια γύρω σου έχουν πάρει αέρα γιατί βλέπουν ότι υπάρχει ατιμωρησία και ανοχή. Αν δεν κινηθείς τώρα που έχεις καταγγελίες και στοιχεία, πότε θα το κάνεις; Μετά από λίγο όλοι θα σου ρίχνουν ευθύνες για την αδράνεια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Ανώνυμος9/7/15 10:38 μ.μ.

    Διαδημοτικο!!!!!!!!!!!!!!!! Ξερει κανεις ποσα λεφτα στοιχησε στο δημο?????? Ποσα πληρωσε ο Θεσπις? Η Ρουφανη που ειναι τωρα/ Πως θα πει στους συντροφους της ποσα πηρε για θεαμα οταν ο κοσμος πειναει?? Και καλα κανεις δεν βρεθηκε σε αυτο το απαραδεκτο δ.σ. να πει ΟΧΙ ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Ανώνυμος9/7/15 10:44 μ.μ.

    Επισης, η κ. αντιδημαρχος ευχαριστει την πολιτικη προστασια και του εθελοντες της ροδοπολης γιατι νωρις σημερα το πρωι κατέβασαν ενα γατακι που ειχε σκαρφαλωσει σε μια ιτια επι της λεωφ. λαμπρακη και δεν μπορυσε να κατεβει απο το φοβο του. ευχαριστει, ομοιως, το συστημα ναυτοπροσκοπων διονυσου διοτι κατα την τελευταια εβδομαδα εχουν περασει στο απεναντι πεζοδρομιο της λ. μαραθωνος 132 παπουδες και 356 γιαγιαδες που πηγαιναν προς τα τραπεζικα ΑΤΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Ανώνυμος9/7/15 10:47 μ.μ.

    μηδεν λεφτα για διονυσια. το προγραμμα απο τις μουσικες σχολες και τα ωδεια του διονυσου και απο τις θεατρικες ομαδες. τιποτα αλλο.αντε μπραβο. μην αρχισουν τιποτα σφαλιαρες απο κει που δεν το περιμενετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Ανώνυμος9/7/15 10:47 μ.μ.

    Ο Δαρδαμανης δεν τα ξερει τα νουμερα για το διαδημοτικο? Να βγει να ενημερωσει τους δημοτες!!! Και γιατι τα εδωσαν!!! Να κανει δελτιο τυπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/7/15 9:55 μ.μ.

      ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΥΓΕΙΑ !!!!!!!ΞΥΠΝΑ

      Διαγραφή
  107. Ανώνυμος9/7/15 10:49 μ.μ.

    Κι εσεις με τα οφφιτσια να παρετε θεση . να μην κανετε την παπια. Δεν άκουσα, δεν ειδα, δεν ξερω.ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΚΑΙ ΕΙΔΑΤΕ ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ. ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΙ ΘΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΤΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή