.

ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΗΓΗΘΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣΤΕ MOZZILA FIREFOX

Παρασκευή, 10 Ιουλίου 2015

"Δυσανεξία" στην κριτική;

(Επί του παρόντος κι εν όψει των σοβαρών εξελίξεων στο εθνικό θέμα, ένα σύντομο σχόλιο για τα καθ’ ημάς.)

Μαθαίνω ότι ο δήμαρχος και κάποιοι απ’ τους συνεργάτες του είναι ενοχλημένοι από διάφορα επικριτικά (γι αυτούς) σχόλια που δημοσιεύονται στη Διονυσοσκουφίτσα. Αναρωτιέμαι αν αυτό οφείλεται στη συνειδητοποίηση των αιτίων της κριτικής ή απλώς στη ‘δυσανεξία’ τους στην κριτική.

Αν είναι το πρώτο, τότε ποτέ δεν είναι αργά. Έχουν μπροστά τους λαμπρό πεδίο (κοπιαστικής) προσπάθειας για να ισιώσουν τα στραβά και να εκπληρώσουν τ’ ανεκπλήρωτα.

Αν όμως είναι το δεύτερο, τότε να ξέρουν πως τα πράγματα θα γίνουν πολύ πιο ζόρικα γι αυτούς. Γιατί αν οι δημότες ήθελαν μια διοίκηση σε στυλ Καλαφατέλη, θα κρατούσαν το πρωτότυπο κι όχι μια καρικατούρα του. Αλλά δεν θέλουμε κάτι τέτοιο.

Καλό λοιπόν είναι να ξέρει ο δήμαρχος ότι αν δεν συνέλθει έγκαιρα απ’ την αποχαυνωτική επίδραση της Εξουσίας–Κίρκης και δεν δρομολογήσει άμεσα αυτά που υποσχέθηκε (ηθική, αποτελεσματικότητα, διαφάνεια, συμμετοχή), η κριτική που θα δεχτεί – από το ίδιο το blog - θα γίνει δέκα φορές πιο σκληρή και συγκεκριμένη.

Κι αν τα στελέχη της διοίκησης δεν δικαιολογήσουν το μισθό που παίρνουν (αχρεωστήτως οι περισσότεροι μέχρι τώρα), τότε τα τσιμπήματα από τις ‘βοδεινο-αλογόμυγες’ θα φαντάζουν ασήμαντα μπροστά στη συνολική αποδόμησή τους, σαν μια ομάδα ανάλγητων σφετεριστών της λαϊκής εντολής του Μαΐου του 2014.

Και στο κάτω-κάτω, ας μην ξεχνάμε ότι για όσους δεν τα καταφέρνουν στα καθήκοντα που ανέλαβαν, υπάρχει πάντα η έντιμη λύση της παραίτησης.

123 σχόλια:

  1. ΥΓ. Εντύπωση μου προκαλεί επίσης και μια άλλη (υπονοούμενη) πτυχή της ‘δυσανεξίας’: ότι επειδή το blog στήριξε τους Ανοικτούς Ορίζοντες στον β' γύρο, οφείλει να λειτουργεί σαν προπαγανδιστικό εργαλείο της δημοτικής αρχής!
    Αγαπητοί μου, για τον σκοπό αυτό υπάρχουν αρκετοί άλλοι 'πρόθυμοι', που περιμένουν στην ουρά για να δείξουν (επί χρήμασι) τα προσόντα τους στις κωλοτούμπες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος10/7/15 10:07 π.μ.

    Αγαπητή ΔΣ σου είχα επισημάνει νωρίς πως,για ότι γίνεται στο δάσος έχει και η διονυσοσκουφίτσα ευθύνη.Ο λύκος πάντα λύκος ήτανε.
    Δεν είσαι άμοιρος ευθυνών,εχεις δώσει δικαιώματα να σε θεωρούν εργαλείο προώθησης(σικ)των ΑΟ.Μια πλήρης εικόνα της αποτελεσματικότητας της σημερινής διοίκησης συμπεριλαμβάνετε σε αυτό σου το άρθρο:
    http://dionysoskoufitsa.blogspot.gr/2011/12/4.html#more

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος10/7/15 10:12 π.μ.

    Δεν μας αφήνεις ρε Μιχιώτη με τις αμπελοφιλοσοφίες σου.
    Αν νομίζεις ότι αυτά που γράφεις είναι σωστά ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν.
    Άμεση παραίτηση σου από την επιτροπή παιδείας και την Εξέλιξη , για να μην είσαι και εσύ μέρος της παραπαίουσας πλειοψηφίας. Μέχρι τότε κανε τα σενάρια σου και τις ίντριγκες σου μαζί με τον σούπερ Αντιδήμαρχο .
    Άφησε λοιπόν τις νουθεσίες για άλλους γιατί οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ ξέρουμε τι φανφαρόνος είσαι και που αποσκοπείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/7/15 7:25 μ.μ.

      Ενδιαφέρουσες απόψεις, αλλά όχι και τόσο βάσιμη η δική σου νουθεσία αγαπητέ-ή.
      Γιατί απ’ όσο γνωρίζω, τα μέλη του ΔΣ της Σχολικής Επιτροπής ή της Εξέλιξης (ή όποιου άλλου δημοτικού ΝΠΔΔ) οφείλουν να κάνουν κατά το δυνατό καλύτερα όσα απορρέουν από την ιδιότητά τους αυτή, ανεξαρτήτως αν συμφωνούν ή διαφωνούν με τη δημοτική αρχή και ανεξαρτήτως αν την θεωρούν παραπαίουσα, όπως εσύ αναφέρεις, ή μη.
      Αν βέβαια ο Δήμαρχος ή το Δημοτικό Συμβούλιο κρίνουν ότι εγώ ή όποιος-α άλλος-η δεν κάνω για τη θέση αυτή, έχουν κάθε δικαίωμα να ζητήσουν την παραίτησή μου, την οποία φυσικά και θα υποβάλλω, μαζί με τον απολογισμό των όσων έκανα και όσων εμποδίστηκα να κάνω. Γιατί ας μην ξεχνάμε ότι όλοι οι ασχολούμενοι με τα κοινά οφείλουμε να δίνουμε λογαριασμό (πάντα και διαρκώς) σε όσους (άμεσα ή έμμεσα) μας ανέθεσαν ένα έργο, δηλαδή στους δημότες.
      Τέλος, όσοι με γνωρίζουν, ξέρουν καλά αν είμαι φανφαρόνος ή αμπελοφιλόσοφος και πού αποσκοπώ. Οι δε εκτιμήσεις και τα δε σενάριά μου σπανίως πέφτουν έξω.
      ΜΦΧ
      Στέφανος Μιχιώτης

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος10/7/15 12:01 μ.μ.

    Εγώ ως δημότης θα ήθελα να ενημερωθώ για το έργο που έχει παράξει η διοίκηση και ειδικά οι αντιδήμαρχοι -ιδίως αυτοί που πληρώνονται- όλους αυτούς τους μήνες για να έχουν λάβει συνολικά 15.000€ ο καθένας τους. Πού είναι η διαφάνεια που μας υποσχέθηκε ο Ζαμάνης προεκλογικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος11/7/15 11:29 μ.μ.

    Σημερινό λουλούδι από το φέις του αντιδήμαρχου Εβάν Λυρούδια.
    "Η ραχατ Ευρώπη τελος. Τωρα απαιτείται να τιμήσει ο καθενας το ψωμί που τρώει. Ειναι ζήτημα θεσμικής καθοδήγησης και πολιτικού σχεδιασμού."
    Ώστε έτσι κύριε Λυρούδια, ε; Δεν μας λέτε, αυτά τα ωραία τα εφαρμόζετε και στην Τεχνική Υπηρεσία του Δημου μας; Γιατί δεν της φαίνεται......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος11/7/15 11:46 μ.μ.

    ΛΥΡΟΥΔΙΑΣ ΤΟ ΑΚΡΟΝ ΑΩΤΟΝ ΤΗΣ ΜΠΑΡΟΥΦΑΣ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΦΤΑΣΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος12/7/15 10:17 π.μ.

    Ξεκινήσατε τις στοχοποιήσεις από τον Ζαμάνη,
    προχωρήσατε στη Ντούντα και τον Σταθόπουλο,
    συνεχίσατε με την Ρηγοπούλου
    και τώρα ήρθε η σειρά του Λυρούδια.
    Η Κουτάλα σε πλήρη οργασμό.
    Άξιος ο μισθός σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/7/15 1:01 μ.μ.

      Γιατί κύριε πριν χρησιμοποιήσετε θεωρίες συνομωσίας δεν ρωτάτε να μάθετε την αλήθεια για την Τεχνική Υπηρεσία; Είναι "κουτάλα" όποιος καταγγέλει κάτι στραβό; Και τι θα πει κουτάλα; Μήπως βλέπετε φαντάσματα παντού αντί για την πραγματικότητα;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος12/7/15 1:04 μ.μ.

      Δεν ντρέπεστε να απευθύνετε σε όσους διαφωνουν τωρα την ίδια ακριβώς κατηγορία που σας έριχαν οι καλαφατελικοί τόσα χρόνια ότι είσασταν έμμισθος;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος12/7/15 1:07 μ.μ.

      για πες κι εμας
      ποιος πληρωνει το μισθο;
      να παμε να παρουμε κανα ευρωπουλο τωρα που το εχουμε αναγκη

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος12/7/15 1:08 μ.μ.

      εχετε μαθει ολοι σας, κι εσυ αναμεσα τους, να δουλευετε μονο για τα οβολα.
      δεν ειναι ομως ολοι ετσι.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος12/7/15 1:11 μ.μ.

      και ψαχνετε συνωμοτες και συνωμοσιες για να καλυψετε την ανεπαρκεια και την ανομια σας
      και στηνετε και προβοκατσιες γιατι δεν εχετε αλλο τροπο να επιπλευσετε
      δεν πειραζει

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος12/7/15 1:12 μ.μ.

      αυτα τα κολπα σας δε σωσανε κανενα απο τους αφεντες που κατα καιρους υπηρετησατε
      με ανταλλαγματα βεβαια
      ουτε και τους τωρινους θα σωσουν

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος12/7/15 9:32 μ.μ.

      Σε ποιο ντοκυμαντερ μπορω να μαθω για τον οργασμο της κουταλας???
      Για να τον αναφερεις κατι θα ξερεις!!!!

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος12/7/15 1:21 μ.μ.

    ποσο προβλεψιμος
    εστησε καλα - καλα την προβοκατσια
    εφηυρε και την κουταλα
    επιστρατευει και την μαθηματικη λογικη (απαγωγη σε ατοπο,ο ΑΣΧΕΤΟΣ και ΑΝΙΔΕΟΣ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος12/7/15 1:24 μ.μ.

    οσο για την κουταλα, τα στοιχεια υπαρχουν αλλα ειναι δεν ειναι εκει που με μαστορια κατευθυνεις τους αναγνωστες
    η εκπληξη θα ειναι ολη δικη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος12/7/15 1:36 μ.μ.

    η κανεις πως δεν ξερεις οτι στους δεκα μηνες με ζαμανη εχει γραψει το κοντερ μικρα και μεγαλα σκανδαλα?
    τα ντοκουμεντα υπαρχουν με ονοματα και διευθυνσεις
    και τοτε θα σου πω εγω ποιος ειναι ο ΚΟΥΤΑΛΑΣ φιλαρακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος12/7/15 1:40 μ.μ.

    κι αλλα μπομπα απο σταματα, απο τον προεδρο του τοπικου:

    Δεν φτανει τα προβληματα που εχουμε ως χωρα , εχουμε και το περιφημο ROTATION των υπαλληλων του δημου Διονυσου.
    Ειχαμε βρει την φορμουλα εμεις στην δημοτικη ενοτητα Σταματας και προσπαθουσαμε να λειτουργησουμε με αυτα τα μεσα τα οποια διαθετουμε για το καλο των συμπολιτων μας, δυστυχως αυτα αλλαζουν και ξανα απο την αρχη. Υποτιθεται ως προεδρος της κοινοτητας θα ειχα καποια ενημερωση για την αλλαγη των υπαλληλων , ενημερωνω λοιπον οτι ουδεμια ενημερωση ειχα για τα ανωτερω τα οποια και δεν επικροτω και διαχωριζω την θεση μου για ακομη μια φορα. Αν οι συναδελφοι προεδροι των αλλων κοινοτητων ειχαν η εχουν καποια αλλη ενημερωση φαινεται οτι εχουν καλυτερες δημοσιες σχεσεις απο οτι εχουμε εμεις ως Δημοτικη ενοτητα Σταματας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος12/7/15 1:40 μ.μ.

    αλλος για ROTATION!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος12/7/15 1:51 μ.μ.

    και για τους πιο ψαγμενους το σωστο ειναι ΕΙΣ ΑΤΟΠΟΝ ΕΠΑΓΩΓΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/7/15 2:30 μ.μ.

      ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΛΑΡΩΣΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

      Η απαγωγή σε άτοπο ή εις άτοπον απαγωγή (όρος που διεθνοποιήθηκε από τη λατινική φράση reductio ad absurdum, μετάφραση της αντίστοιχης ελληνικής ορολογίας των Αριστοτέλη και Ευκλείδη) είναι μία από τις σημαντικότερες μεθόδους μαθηματικής απόδειξης. Ωστόσο, η απαγωγή σε άτοπο δεν εφαρμόζεται αποκλειστικά στα μαθηματικά και στην τυπική λογική, αλλά συνιστά ευρύτερα τη συλλογιστική μέθοδο κατά την οποία αποδεικνύεται η αλήθεια μιας πρότασης με βάση το γεγονός ότι η αντίθετή της είναι ψευδής ή λανθασμένη.

      Χρησιμοποιήθηκε από τον Αριστοτέλη σε συνδυασμό με την αρχή αποκλειόμενου μέσου και την αρχή μη-αντίφασης. Επίσης υπήρξε η αγαπημένη μέθοδος απόδειξης του Ευκλείδη. Σημαντική πηγή επιχειρημάτων της «εις άτοπον απαγωγής» αποτελούν οι πλατωνικοί διάλογοι, καθώς και οι αντινομίες του Καντ.

      Συνήθως, η αντίθετη της προς απόδειξη πρότασης δεν είναι άμεσα ή φανερά λανθασμένη η ίδια, οδηγεί όμως σε ισοδύναμα, εμφανώς λανθασμένα συμπεράσματα.

      Η δομή του επιχειρήματος είναι τέτοια ώστε για να αποδειχθεί πως μία πρόταση είναι αληθής, εκκινούμε από την υπόθεση πως η αντίθετή της είναι αληθής (δηλαδή η αρχική πρόταση είναι ψευδής), και καταλήγουμε σε ένα συμπέρασμα που αποτελεί αντίφαση. Τότε, εφόσον η αντίφαση προέκυψε από διαδοχή έγκυρων συλλογισμών προς ισοδύναμες προτάσεις, η αρχική πρόταση θα πρέπει να είναι σε κάθε περίπτωση αληθής.

      Ή αντίστοιχα, για να αποδειχθεί πως μία πρόταση είναι ψευδής, ξεκινάμε από την υπόθεση πως είναι αληθής, και καταλήγουμε σε ένα συμπέρασμα που αποτελεί αντίφαση. Τότε, εφόσον η αντίφαση προέκυψε διαδοχή έγκυρων συλλογισμών προς ισοδύναμες προτάσεις, η αρχική πρόταση θα πρέπει να είναι σε κάθε περίπτωση ψευδής.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος12/7/15 3:40 μ.μ.

      Εγώ φίλε χαλαρός είμαι και κάνω διακοπές. Ο ποτίδης είναι χαλαρός; ο πέππας; ή τους έχει ανεβάσει στα κάγκελα το rotation; Ούτε ψύλλος στον κόρφο του ζαμ.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος18/7/15 12:07 μ.μ.

      Καταργούν τον ΘΕΣΠΙ; Καλά τζάμπα έριξε τόσο ιδρώτα να τον χτίσει ο κυρ Χρήστος; Ουάου!

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος12/7/15 4:46 μ.μ.

    Επιβεβαιωμένες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Δήμαρχος είναι απογοητευμένος από την κατάσταση στην Ελλάδα και σκέφτεται να φύγει μόνιμα στο εξωτερικό, με πιθανότερο προορισμό την Αγγλία. Μόλις ξαναλειτουργήσουν οι τράπεζες θα ανοιχτεί λογαριασμός για να βοηθήσουν με κάθε τρόπο οι φίλοι του στα έξοδα ταξιδιού και εγκατάστασης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/7/15 5:00 μ.μ.

      Χμ... Με τοσους φιλους και "φιλους" θα μαζεψει λεφτα για τη Γη του Πυρος!!! Και θα βγαλει και 3 χρονια τζαμπα διαμονη!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος12/7/15 5:03 μ.μ.

      Ναι. Τωρα που το ξανασκεφτομαι. Να στειλουμε μαζι και καμποσους ακομα που μας εχουν σβερκωθει για να σιγουρεψουμε την ΑΠΑΛΛΑΓΗ και να μην εχουμε δυσαρεστες εκπληξεις απο τους δελφινους;;;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος12/7/15 5:04 μ.μ.

      Και τον ΑΡΧΙΔΕΛΦΙΝΟ!!!!

      Διαγραφή
  15. GIANA (ΓΙΑΝΑ)12/7/15 5:07 μ.μ.

    Αγαπητή διονυσοσκουφίτσα, με χαρά προσφέρω τα εισητήρια του δημάρχου και της οικογενείας του, σε όποιο προορισμό επιλέξει, αρκεί να μην ξαναγυρίσει. Επιτέλους φίλοι μου ας κάνουμε κάτι για τον τόπο μας. Επειδή ο Ζαμάνης έχει πολλά κοινά όπως φαίνεται με τον Τσίπρα, να βοηθήσουμε τώρα, να ξεκαθαρίσει το τοπίο, τουλάχιστον σε επίπεδο δήμου. Για ένα καλύτερο αύριο, για ένα καλύτερο Διόνυσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος12/7/15 5:13 μ.μ.

    Η εταιρεια Δε......ς Α.Ε. μεταφέρει δωρεάν την οικοσκευή του κ.Ζαμάνη στο Ηνωμένο Βασίλειο. Οι όροι και οι προυποθέσεις της εταιρείας, ακολουθούν σε επόμενο μήνυμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος12/7/15 9:54 μ.μ.

    9:32 μ.μ. δες αυτο

    https://www.youtube.com/watch?v=cOmVILOvmfA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος13/7/15 1:03 π.μ.

    Επιβεβαιωνω τπ ρεπορταζ κ. Σταθοπουλε. Αντιδημαρχος εφτασε, πραγματι, στα ορια παραιτησης αλλα μεταπειστηκε ευκολα αναλογιζομενος τα 1500 ευρω της αντιμισθιας. Δυσκολες εποχες. Τον δικαιολογω απολυτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος13/7/15 8:45 π.μ.

    Πάλι λάθος, κάνετε κύριε/α 1:03. Ο αντιδημαρχος που υπονοεί το ρεπορτάζ δεν λαμβάνει αντιμισθία. Μπορούμε, λοιπόν, να πούμε στην περίπτωση σας ότι, της νύχτας τα καμώματα, τα βλέπει η μέρα και γελάει...
    Πριν εκστομίσετε την παπαρολογία σας, καλόν είναι να σκέφτεστε λίγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/7/15 10:08 π.μ.

      Τότε κ. Σταθόπουλε εννοείτε τον Αντιδήμαρχο κ. Υφαντή και τον συνδέετε με τον Κουτάλα !!!!! Είναι πολύ ενδιαφέρον αν το σενάριο σας το ενστερνίζετε ο Δήμαρχος..... Αν ναι , πρέπει αμέσως να ζητήσει την παραίτηση Υφαντή. Αν όχι , με όσα λέτε πυροβολείτε εμμέσως τον ίδιο τον Δήμαρχο.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος13/7/15 10:36 π.μ.

      Μήπως είναι ο δήμαρχος που πυροβολεί τον Υφαντή ? Αυτό κι αν είναι ενδιαφέρον !!!!!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος13/7/15 10:38 π.μ.

      Μπορεί να είναι και κάποιοι περί τον δήμαρχο λόγω της θέσης του Υφαντή να ξαναδεί το δημοτικό συμβούλιο το σκάνδαλο των χρηματοδοτήσεων των συλλόγων με 210.000 ευρώ?

      Διαγραφή
  20. Ανώνυμος13/7/15 10:05 π.μ.

    ''Για όλα φαίνεται ότι υπάρχει μια δικαιολογία, ώστε να μην βγει το (προφανές) συμπέρασμα ότι οι περισσότεροι από δαύτους δεν είναι ικανοί να χωρίσουν δυο γαϊδάρων άχυρα. Δηλαδή, να σχεδιάσουν σοβαρά, να οργανώσουν λογικά, να επιβλέψουν εγκαίρως και να ελέγξουν σωστά (κατά πόσο δηλαδή αυτά που πλήρωσαν έγιναν τελικά). Και το χειρότερο, ενώ τίποτα από αυτά δεν κάνουν, έχουν την απαίτηση να πληρώνονται κανονικά τον ‘μισθουλάκο’ τους – ή την ‘μισθάρα’ τους – σαν να μην τρέχει τίποτα… Φαίνεται να μην καταλαβαίνουν ότι σε τέτοιους καιρούς, αυτό συνιστά επικίνδυνη πρόκληση.
    Φοβάμαι ότι η προχειρότητα και χαλαρότητα της δημοτικής αρχής είναι πια αβάσταχτη!''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπαμπανικας Δ.13/7/15 10:33 π.μ.

    Ήρεμα φίλοι μου, να τελειώσουμε με τον "σακάτη" τον Σόιμπλε και θα αρχίσουμε τα τοπικά μας ζητήματα περί κουτάλας και rotation, πάντως δεν πιστεύω οτι ο Ηλίας έχει σχέση με ολα αυτά. Οσο για την χαλαρότητα και την προχειρότητα θέλει πολυ συζήτηση .!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος13/7/15 11:42 π.μ.

    Το πρόβλημα της Δημοτικής Ομάδας των Ανοιχτών Οριζόντων αλλά και του ίδιου του Δημάρχου είναι ότι δεν λειτουργεί συλλογικά.
    Έχοντας ο Δήμαρχος επιλέξει την διοίκηση του Δήμου να την αναθέσει σε παρατρεχάμενουσ και αυλοκόλακες , αιρετούς ή υπαλλήλους αλλά και προσκολλυώμενους (φίλοι κλπ) νομίζει ότι με το διαίρει και βασίλευε θα επιβιώσει.
    Και όσο η αντιπολίτευση δεν μπορεί να αρθρώσει αξιόπιστο λόγο τα πράγματα φαίνονται απλά.Ξεχνάει όμως ο Δήμαρχος ότι η καθημερινότητα του Δημότη δεν μπορεί να περιμένει και αυτό θα γίνει το Βατερλό του.
    Διότι όλοι αυτοί που επέλεξε ο Δήμαρχος να συνδιοικήσουν μαζί του είναι ή ανίκανοι ή φιλόδοξοι και ιντρικαδόροι. Με πρώτο και καλύτερο τον Στρατηγικό σχεδιαστή του Δήμου και την Χαρά του , που όπου βρεθούν και όπου σταθούν αμφότεροι ανίκανο τον ανεβάζουν ,μπούλη και μωρό τον κατεβάζουν.
    Φίλε Σάκη επειδή δεν σου αξίζει η επερχόμενη πλήρης απαξίωση σου πάρε την κατάσταση στα χέρια σου και απομάκρυνε όλους αυτούς που σε υπονομεύουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος13/7/15 12:14 μ.μ.

    Πάλι πέφτετε έξω (για πολλοστή φορά...). Έχετε ξαμοληθεί να μάθετε ποια είναι η Κουτάλα. Ματαιοπονείτε όμως. Οι σοβαροί άνθρωποι δεν μπορεί νάχουν σχέση με Κουτάλες...
    Εκ της Διευθύνσεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/7/15 11:38 μ.μ.

      Βρε μπακάλακο για ποια διεύθυνση μιλάς ; Άντε βρε άχρηστε που θα μιλήσεις και για διεύθυνση την στιγμη που εισαι ένα απλό υπαλληλακη! Χαχαχα μεγάλη εντύπωση εχεις για τον εαυτό σου..

      Διαγραφή
  24. Ανώνυμος13/7/15 1:36 μ.μ.

    Κυριε Μπαμπανίκα,ο χαρακτηρισμός σακάτης προς τον απεχθέστατο Σόιμπλε είναι εξαιρετικά ατυχής.Αν είστε Έλληνας θα με κατανοήσετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπαμπανικας Δ.13/7/15 5:06 μ.μ.

      Εγω φίλε ανώνυμε 1:36 ΝΑΙ ειμαι Έλληνας και καταλαβαίνω οτι ειναι πολυ λάθος ο χαρακτηρισμός αυτός, ίσως θα έπρεπε να τον χαρακτηρίσω "απάνθρωπο" ή γαϊδούρι.! Είδατε κυριε πως ηταν η φάτσα του όταν μίλαγε για τους Έλληνες;; Ειναι κτήνος φίλε μου. Σήμερα ειναι το πιο μισητό πρόσωπο στην Ελλάδα.! Συγγνώμη για τον ατυχή χαρακτηρισμό.!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος14/7/15 12:05 π.μ.

      Εισαι Έλληνας και εισαι και εξαιρετικά αξιοπρεπής,ως οφείλεις αγαπητέ κύριε Μπαμπανικα για αυτό και στο επισήμανα.Ειδα και τη φάτσα του και το μίσος του και τα απωθημένα του.Τα κτήνη εχουν ψυχή αυτός ειναι σκατοψυχος.

      Διαγραφή
    3. Μπαμπανικας Δ.14/7/15 9:47 π.μ.

      Σε Ευχαριστω φίλε μου.!! Και πάλι συγγνώμη .!!!

      Διαγραφή
  25. Ανώνυμος13/7/15 5:40 μ.μ.

    Έρχεται βροχή - έρχεται μπόρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος13/7/15 10:55 μ.μ.

    ωραία παρουσία σήμερα στη πρώτη συνεδρίαση της Βθμιας η πρόεδρος ουτε λίγο ουτε πολύ με τουπέ αλα Μερκελ δήλωσε οτι η πρόσΛηψη λογιστή ειναι μονο δική της αρμοδιότητα με απ ευθείας ανάθεση (μάλον δεν ξέρει τι σημαίνει αυτο) ο δε αντιπρόεδρος και προεδρος του ΔΣ δήλωσε ότι ευτυχώς που ο Δήμαρχος δεν έδωσε περισσότερες θέσεις στην αντιπολίτευση γιατι δεν θα μπορούσαν να περάσουν τις αποφάσεις τους ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΖΟΝΤΑΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ???? ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΔΗΜΑΡΧΕ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος13/7/15 11:36 μ.μ.

    ΔΗΛΑΔΗ ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ,
    ΤΑ 15.000 ΕΥΡΩ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ,
    ΑΛΛΑ ΤΟ 1.300.000 ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΙΕΤΑΙ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΟ ΑΥΡΙΑΝΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΕΤΣΙ;
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑΧΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΡΩΤΗΜΑ,ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΠΙΣΤΩΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ;
    KΑΝΕ ΜΟΥ ΤΗ ΧΑΡΗ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ,
    ΑΦΟΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ,
    ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗ ΔΙΑIΡΕΣΗ 1.300.000 : 15.000…
    ΤΟ ΠΗΛΙΚΟ ΚΑΝΤΟ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε-η

      Στις σοβαρές διοικήσεις, η επίτευξη ενός δύσκολου κι επωφελούς στόχου θεωρείται πάντα αποτέλεσμα μιας συλλογικής δουλειάς.

      Στις άλλες (σαν τις δικές μας, εθνικές και τοπικές) αυτό εκλαμβάνεται ως αποτέλεσμα της δουλειάς ενός μεμονωμένου προσώπου.

      Κάτι που τελικά ίσως να μην είναι και τόσο λανθασμένο λόγω:

      α) των ελάχιστων σοβαρών μονάδων και προσώπων που λειτουργούν αποτελεσματικά ανάμεσα στο έρεβος του ανεπαρκούς πολιτικού και υπηρεσιακού προσωπικού της χώρας και

      β) της άθλιας πρακτικής των τελευταίων να προσεταιρίζονται την εργασία των ικανών.

      Οπότε, η βασική μου επιφύλαξη στο σχόλιό σου είναι ως προς τις μονάδες μέτρησης του πηλίκου 1.300.000 : 15.000 = 87. Αντί για αντιδημάρχους προτείνω καμτσικιές σε κάθε άχρηστο (αντιδήμαρχο κλπ)

      Δ/Σ

      Διαγραφή
  28. Ανώνυμος14/7/15 9:06 π.μ.

    ΣΩΠΑΤΕ ΡΕ ΣΩΤΗΡΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ. ΜΗΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΚΑΙ ΠΟΣΟΣΤΟ΄.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/7/15 11:04 π.μ.

      Αυτό ήταν ειδικότης άλλων διοικήσεων…

      Διαγραφή
  29. Ανώνυμος14/7/15 5:44 μ.μ.

    Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ της Οδού Διονύσου για το πρόβλημα στην λειτουργία της Πολεοδομίας στον Διόνυσο.
    http://www.odosdionysou.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%86%CF%85%CE%B3%CE%AE-%CF%85%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%AE%CE%BB%CF%89%CE%BD-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%AF%CE%B4%CF%81%CF%85%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82/

    Οι υπάλληλοι της Τεχνικής Υπηρεσίες λένε ότι είναι αναρμόδιοι και ανεκπαίδευτοι για αυτό !!!! και έχουν κάνει προσφυγή για να μπλοκάρουν την ιστορία με δικηγόρο τους τον δικηγόρο του δήμου !!!!!!!!!!!

    Τι λέει για αυτά ο αρμόδος αντιδήμαρχος κ. Λυρούδιας;;;;;;

    Οι υπάλληλοι είναι ή δεν είναι ικανοί να κάνουν τη δουλειά αυτή;

    Και έλεγε αλήθεια ο δρ Λυρούδιας όταν διαβεβαίωνε ότι όλα είναι έτοιμα ;;;

    Γιατί εδώ που τα λέμε οι περισσότεροι μηχανικοί όχι μόνο ξέρουν τη δουλειά αλλά την κάνουν κιόλας από την άλλη πλευρά του γκισέ σαν απογευματινή δουλειά ......

    Οπότε τι προτίθεται να κάνει ο κ. αντιδήμαρχος;;; Γιατί δεν τους παραπέμπει στη κ. Ρηγοπούλου αντιδήμαρχο Διοικητικού με τ ερώτημα της απόλυσης ;;; και μετά να πάρουτν άλλους μηχανικούς που δεν θα τους πονεί ο κ@λος τους να δουλέψουν λιγάκι !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος15/7/15 7:36 π.μ.

    Θα ηταν καλο εμεις οι απεξω να μαθουμε το παρασκηνιο πισω απο την αποσυρση του θεματος της Μαγγινα στο χθεσινο ΔΣ. Η σταση της αντιδημαρχου και τα ερωτηματα της προς το δημαρχο ειναι ενδεικτικα της σοβαρης κρισης στο εσωτερικο της δημοτικης αρχης. Το χθεσινο επεισοδιο δεν εχει (ετσι φαινεται τουλαχιστον) με το περιεχομενο του θεματος που αποσυρθηκε αλλα με τον τροπο που ασκειται η πολιτικη απο το δημαρχο και την περι αυτον ηγετικη ομαδα. Στην πορεια του μεχρι τωρα ο Ζαμανης εχει δειξει αδυναμια να επιβαλει τη βουληση του. Αυτο δε συμβαινει παρα μονο στις περιπτωσεις που δεν συναντα αντισταση. Μια τετοια ειναι του αντιδημαρχου Τ. Μπαση που εχει υποστει απιστευτες προσωπικες προσβολες και μειωσεις αδιαμαρτυρητα. Σε αποφασεις εχει συρθει ακουσια και η Ρηγοπουλου αλλα επειδη ανηκει στο σκληρο πυρηνα δεν υπαρχει περιπτωση να αντιδρασει. Ακολουθει πειθηνια. Ο Κοκμοτος ειναι εκ φυσεως συναινετικος και χαμηλων τονων. Κοιταει τη δουλεια του και δεν προκαλει τριβες. Ο Λυρουδιας πιεζεται αφορητα απο τον Πασιπουλαριδη και μαλιστα με τροπο δηκτικο και τραχυ, δηλαδη με τον τροπο του Πασιπουλαριδη. 11 στις 10 φορες υποχωρει ο Βαγγελης, λογω χαρακτηρα (φυσει ευγενης και διπλωματης) και για να μη φερει σε δυσκολη θεση το δημαρχο. Βρισκει εξαλλου αλλους τροπους για να κανει τη δουλεια του.Με τον Υφαντη ο δημαρχος τα παει καλα. Ειναι ενα προβλημα για πολλους ο πληθωρικος αντιδημαρχος και ο "βιαιος" τροπος με τον οποιο εισβαλλει στα χωραφια των αλλων αλλα ο δημαρχος των καλυπτει. Παντως, μια τουλαχιστον, εκρηκτικη κατασταση εχει καταγραφει και ο Υφαντης ακουστηκε μεχρι το parking του δημου. Για να κλεισουμε με την Μαγγινα: Εδω το θεμα ειναι σοβαρο και το ρηγμα μεγαλο. Οι επομενες μερες θα δειξουν ποσο μεγαλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/7/15 10:14 μ.μ.

      ΤΩΡΑ ΕΞΗΓΗΤΕ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕ ΤΟΝ ΔΑΡΔΑΜΑΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΝΑ , Ο ΚΟΚΜΟΤΟΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕ ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟΝΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ.
      ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΥΡΙΕ ΥΦΑΝΤΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΛΕΞΑΤΕ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ.

      Διαγραφή
  31. Ανώνυμος17/7/15 6:05 μ.μ.

    Ο ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΤΡΟΛΛΑΡΕΙ ΤΟ ΖΑΜΑΝΗ. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ EDIONYSOS!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος17/7/15 6:06 μ.μ.

    Ή ΤΡΟΛΛΑΡΕΙ Ή ΕΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΗΛΙΑΣΗ Ή ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΕΙ ΣΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος17/7/15 6:08 μ.μ.

    ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ. ΒΡΗΚΑΝΕ ΣΤΟΧΟ. ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΨΑΧΝΟΝΤΑΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ Η ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος17/7/15 6:09 μ.μ.

    ΒΛΕΠΩ ΣΥΝΤΟΜΑ ΤΩΝ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΟΥ ΖΑΜΑΝΗ!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος17/7/15 6:11 μ.μ.

    ΔΙΑΛΥΕΤΑΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΖΑΜΑΝΗ. ΡΙΧΝΕΙ ΔΙΧΤΥΑ Η ΝΕΑ ΠΝΟΗ ΣΤΗ ΜΑΓΓΙΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος17/7/15 6:16 μ.μ.

    ΠΑΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΣΤΑ SOCIAL Η ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΥΦΑΝΤΗ. ΘΑ ΑΝΑΚΟΥΦΙΖΕ ΠΟΛΛΟΥΣ. ΔΕ ΛΕΩ.ΠΟΛΛΟΙ ΓΥΡΕΥΟΥΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΡΟΝ ΞΕΦΟΡΤΩΘΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος17/7/15 8:01 μ.μ.

    Άντε να κλείνουν τα νομικά πρόσωπα ένα ένα, μη έρθουν οι επόμενοι και βρουν τις παρανομίες αυτής της δημοτικής αρχής.Όσο αφορά τα της πρώην άνθρακας ο θησαυρός και μεταφορικά και κυριολεκτικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος18/7/15 1:51 π.μ.

    Τοση συμπύκνωση αυνανισμού δεν εχω ξανασυναντήσει! Τα πηκτάδια της οργασμικής συνύπαρξης ζώων.........εκτοξεύονται οργασμικώς σε ενα φθηνό πανδοχείο ......των γελοίων του ΔΙΟΝΥΣΟΥ. ΟΙ γελοίοι του χωριού θαπρεπε να σας λένε ξεφτιλισμένοι μετριοι και δουλοπρεπείς. Θελετε ανωνυμια ζώα μικρά φοβισμένα και εξευτελισμένα..... λογικό. Ζηστε το μύθο της δοξας του ανώνυμου γελοίου επαρχιώτη. Το ΔΙΚΑΙΟΫΣΘΕ ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙΑ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/7/15 9:14 π.μ.

      Σφίξαν τα γάλατα
      Ξέφυγε το παλικάρι

      Διαγραφή
  39. Ανώνυμος18/7/15 1:55 π.μ.

    ΠΟΙΑ ειναι η εγκριση.........ρε οντα μικρα χρωματιστα μες τον καθρέφτη κλειδωμένα "Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση" αει σιχτίρ.....ΖΩΑ που θα έλεγε και ο ΛΕΒΕΝΤΗΣ. Μόνο για φτύσιμο φυματικών με κιτρινοπράσινες ροχάλες αξίζετε......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος18/7/15 1:56 π.μ.

    Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση. ιντερνετικές ΠΟΡΝΕΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος18/7/15 2:06 π.μ.

    Το σχόλιό σας θα είναι ορατό μετά την έγκριση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος18/7/15 2:17 π.μ.

    το σχολιο μου ........ποιος εισαι ρε που εγκρινεις ρε καραχωριάτη.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος18/7/15 8:10 π.μ.

    Αγαπητή δ-σ άφησε ελεύθερα τα εμετικά φασιστοειδή να γράψουν αυτά που θέλουν. Ο εκνευρισμός τούς οδηγεί σε παράνοια διότι υπάρχει κατάλληλο ψυχοπαθολογικό υπόστρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αγαπητέ αναγνώστη, λίγη ψυχραιμία ποτέ δεν έβλαψε, ιδίως τις βραδυινές ώρες που το μυαλό σκοτεινιάζει κι ακόμα κι ο πιο καλός "παίχτης" εκτίθεται...
    Με τη συμπάθειά μου
    Δ/Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος18/7/15 9:21 π.μ.

    Παιδάκια, το επικοινωνιακό παιχνίδι θέλει κατάλληλες δεξιότητες είτε για την οικοδόμηση ενός προφίλ είτε για την αποδόμηση. Είναι κάτι σαν το κέντημα με βελονάκι. Απαιτεί λεπτότητα, υπομονή και,, βέβαια, να κατέχεις την τέχνη. Τώρα, το να δίνεις "άγαρμπα" προπαγανδιστικά κείμενα για να τα δημοσιεύει ο ΠΠ, ποιος ξέρει με ποιο αντίτιμο, και να διολισθαίνεις στις πρακτικές Καλαφατέλη, που ήταν μάγος σ αυτά, εσύ ο ερασιτέχνης, είναι μια άλλη ιστορία, μάλλον θλιβερή. Άσε που μετά, με άγαρμπο πάλι τρόπο, προσπαθείς να ξεκαρφωθείς... και δεν σου βγαίνει. Το καλύτερο είναι να βάλεις τους αντιδημάρχους σου και τους εντεταλμένους να κάνουν δουλειά. Κι από κοντά να στρωθείς κι εσύ. Γιατί, όταν θα έρθει η ώρα του λογαριασμού, δεν θα πρέπει και δεν θα μπορείς να κρυφτεί πίσω από αυτά που έκαναν οι άλλοι. Πρέπει, από τώρα, να προετοιμάζεσαι. Ποιά σημαντικά προβλήματα διαχειρίστηκες και έλυσες; Ποια μεγάλη πρωτοβουλία πήρες; Τι παραπάνω κάνεις καθημερινά από το να ακούς και να διαδίδεις κουτσομπολιά και να παρακολουθείς ανόητους σκυλοκαβγάδες; Αυτό, θα μου επιτρέψεις, δεν είναι άσκηση διοίκησης.Ούτε, βέβαια, οι φωτογραφίες. Ούτε οι μικρο- εξυπηρετήσεις. Αυτά τα κάνουν κι άλλοι και καλύτερα από σένα.
    Mr Pacman
    ΥΓ Πολύ θα ήθελα να είναι επώνυμο το σχόλιο αλλά τότε όλοι θα ασχολούνταν με την υπογραφή και όχι με το περιεχόμενο και θα χανόταν η ουσία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος18/7/15 12:05 μ.μ.

    Αυτό πάλι με τη διοίκηση που θέλει να καταργήσει τον 'ένοχο' ΘΕΣΠΙ και να αξιοποιήσει την 'ευέλικτη" εταιρία ΕΞΕΛΙΞΗ Α.Ε. με...προσπερνάει!!! Διολίσθηση δίχως τέλος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Η ΦΟΥΣΤΑ18/7/15 1:55 μ.μ.

    ΗΛΙΟΥ ΦΑΕΙΝΟΤΕΡΟΝ, ΟΤΙ Ο ΖΑΜΑΝΗΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΘΕΣΠΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΙΣ ΒΡΩΜΙΕΣ ΟΛΩΝ. ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ!!! ΗΞΕΡΕ ΟΤΙ Ο ΠΑΤΕΡΟΥΛΗΣ ΑΒΡΑΑΜ ΚΑΙ Η Α.Δ.Κ., ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΑ ΝΟΜΟΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ!!! ΜΕ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΑ!!! ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/7/15 5:30 μ.μ.

      Αχ, αχ, αχ
      πως πονάν’
      τα camp
      βρε Λουκουμάν,
      βρε Λουκουμάν!!!

      Διαγραφή
  48. Ανώνυμος18/7/15 2:36 μ.μ.

    Μην ανησυχείς φίλε. Παρά τις προεκλογικές δεσμεύσεις που έγιναν ίσα-ίσα για να κάτσει στην καρέκλα εξαπατώντας συριζαίους και δημαρίτες και κινήσεις πολιτών κλπ κλπ μαζί με τους γνωστούς ρομαντικούς και αφελείς, ο προβατόσχημος λύκος είναι εδώ και ΚΑΜΙΑ ΚΑΘΑΡΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΤΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ. Σάμπως, έκανε τίποτα με τις σχολικές ή με την εξέλιξη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος18/7/15 3:37 μ.μ.

    Με εκπλήσσει η απάντηση του πρώην Δημάρχου,σχετικά με τα έσοδα από αδήλωτους χώρους. Σαν πρόεδρος του Κρυονερίου τόσα χρόνια, δεν πρόλαβε να ελέγξει το << Σκαγιάς>>. Όνειρο ήταν και πάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ανώνυμος18/7/15 4:27 μ.μ.

    Εξω απο το πολιτιστικο στο προηγουμενο συμβουλιο ο Δαρδαμανης ελεγε οτι ενημερωσε το δημαρχο οτι θα λειπει για μια εβδομαδα και οτι τον ρωτησε αν χρειαζεται να κανει εγγραφο για τον προεδρο του δημοτικου συμβουλιου. Επισης τον ρωτησε αν θα κανει συμβουλιο την επομενη εβδομαδα και αν θα φερει το θεμα του Θεσπι. Και στις δυο ερωτησεις η απαντηση του δημαρχου ηταν αρνητικη. Τα συμπερασματα δικα σας. Γιατι τοση βιασυνη να κλεισει ο Θεσπις? Μηπως τελικα φοβαται ο δημαρχος να μην ΜΙΛΗΣΕΙ ο Δαρδαμανης???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος18/7/15 4:38 μ.μ.

    εβαλε ο δημαρχος τον υφαντη να κανει την εισηγηση γιατι ολος ο κοζμος ηξερε οτι θα ψηφιζε αρνητικα στο κλεισιμο του θεσπι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/7/15 8:10 μ.μ.

      Έτσι είναι. Εγκλωβίστηκε ο κ. Καθηγητής. Του κουνιέται πολύ τελευταία ο Αντιδήμαρχος και οι στενοί του εισηγούνται να του κόψει τον αέρα. Έτσι μπήκε μπρος το σχέδιο. Θα τονε μαρκάρουνε στενά για να τους διαολοστείλει και να φύγει. Φτιάχνουνε κλίμσ. Συσπειρώσανε τη συντηρούκλα φην ΑΔΚ. διαδίδουνε ότι στηνει ομαδα με Μαγγινα, Κοκκαλη, Νίκο Πέππα. Αυτό το παιχνίδι το ξέρουνε καλά. Αλλά κι ο Υφαντής γιατί να κάτσει? Μχρι τον Οκτώβριο και πολύ λέω. Όχι μονο εγώ. Και άλλοι. Όπως ο Πετρόπουλοε και ο Σταθόπουλος.

      Διαγραφή
  52. Ανώνυμος18/7/15 7:10 μ.μ.

    Αν ηταν εδώ ο δαρδαμάνης θα είχε την μαγκιά να κάνει κουβέντα για τον ΘΕΣΠΙ ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος18/7/15 7:37 μ.μ.

    τον εβαλε γιατι δεν εχει αλλον ικανο για να το κανει. πονταρει και στο καψιμο του υφαντη. σου λεει εισηγητης ειναι σε αυτον θα την πεσουν ολοι. κι ο υφαντης γιατι την επιασε την καυτη πατατα? κανονικα, εισηγητρια δεν επρεπε να ειναι η κ. βανα? α! πα πα πα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ανώνυμος18/7/15 7:41 μ.μ.

    μηπως στις φημολογουμενες ηχηρες απουσιες ειναι κι αυτη του υφαντη? τι θα κανει τοτε ο ζαμ? θα βαλει τη βανα να πει το ποιημα. εγω που ξερω θα προτεινα να τη διαβασουν καλα και να ειναι ετοιμοι να εισηγηθουν βλεπω να τους αφηνει στα κρυα του λουτρου ο υφαντης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/7/15 5:27 μ.μ.

      Χτυπιούνται όλοι για να βάλουν
      απέναντι τον Ζαμάνη με τον Υφαντή.
      Γιατί άραγε;
      Μα για το καλό των δημοτών,
      βεβαίως βεβαίως!!!

      Διαγραφή
  55. Ανώνυμος18/7/15 7:54 μ.μ.

    ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΠΕΡΑΣΕ ΟΜΟΡΦΑ Ο ΖΑΜΑΝΗΣ ΚΙ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ. ΛΙΓΟ ΤΟΥΣ ΦΤΥΣΑΝΕ. ΛΙΓΟ ΤΟΥΣ ΒΡΙΣΑΝΕ. ΛΙΓΟ ΤΟΥΣ ΧΛΕΥΑΣΑΝΕ. ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ. ΟΤΑΝ ΦΥΓΑΝΕ ΣΧΕΔΟΝ ΚΥΝΗΓΗΜΕΝΟΙ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ Ο ΚΑΛΑΦΑΤΕΛΗΣ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΠΑΝΖΟΥΡΛΙΣΜΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/7/15 5:38 μ.μ.

      Πανζουρλισμός, πανζουρλισμός
      εκεί, εκεί,στη Β΄ Εθνική…
      μαζί με τον Λουκάτο και την Βοϊδεινή.

      Διαγραφή
  56. Ανώνυμος18/7/15 7:56 μ.μ.

    ΠΟΥ ΠΑΣ ΡΕ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟ? ΚΑΤΣΑΝΕ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΨΩΡΡΙΑΡΗΔΕΣ ΜΟΝΑΧΟΙ ΤΟΥΣ. Ο ΔΗΜ ΚΑΙ ΟΙ ΣΩΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ. ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΛΗΣΙΑΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ. ΛΕΠΡΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/7/15 6:15 μ.μ.

      Ψεμμαααααα!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος19/7/15 6:22 μ.μ.

      Αυτη η άλογοκρισια του Μιχιωτη....ενω ειναι δήθεν δημοκρατική προστασία, ειναι φασιστική λογοκρισία! Μπορει εκ των υστέρων να διαγραφει .....ο σύγχρονος Γεωργαλάς οτι τον ενοχλεί!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος19/7/15 11:25 μ.μ.

      Χαχα, κάποιον τον πονάει πολύ η όλη φάση! Με τις υγείες σου φίλε...
      ΣΜ

      Διαγραφή
  57. Ανώνυμος18/7/15 7:58 μ.μ.

    Ποιοι αλλοι ηντονε μαζι με το δημαρχο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος18/7/15 7:59 μ.μ.

    Καλαφατελης- ο δημαρχος της ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ...γατακια!!!!!! Ενας ηταν ο Γιαννης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/7/15 4:50 μ.μ.

      Αν είχε διορίσει εμένα και όλο μου το σόι – από το παράθυρο - όπως έκανε ο «δήμαρχος της καρδιάς σου» φιλαράκο, θα του έκανα όχι μόνο τραπέζι, αλλά καντάδα κάθε βράδυ.
      Φθηνιάρης μου φαίνεσαι...

      Διαγραφή
  59. Η ευθύνη του Ζαμάνη και του Αβραάμ είναι τεράστια. Λίγο ακόμα και θα νεκραναστήσουν (πολιτικά) τους προηγούμενους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/7/15 5:35 μ.μ.

      Δεν υπαρχει Ζαμάνης .......μονο Αβρααμ....ακόμη και ο Μιλτιαδης το διατυμπανίζει. Αρα περιφρονούν το δημιούργημα τους. Αρα το φοβούνται. Αρα ο Ζαμάνης αν τους παρακάμψει εχει μέλλον.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος19/7/15 5:55 μ.μ.

      Διονυσοσκουφίτσα,
      όπου είν’ ο γέρος κουζουλός από τα νιάτα το ‘χει...

      Διαγραφή
  60. Ανώνυμος19/7/15 4:09 π.μ.

    Από ποιούς θα αναστηθούν ετούτος και ο προηγούμενος δήμαρχος; Από μία δεκάδα κλακαδόρων; Και οι δύο είναι τελειωμένοι. Δεν υπάρχουν πολλοί που δεν το καταλαβαίνουν. ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΙ. Οι καρδιές, τα άντερα και οι σπλήνες είναι για λίγους χρυσοκούταλους ή αφελείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανώνυμος19/7/15 4:55 μ.μ.

    ΩΡΥΕΤΑΙ ΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ ΤΗΣ ΒΟΔΕΙΝΗΣ,
    ΤΑΧΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ, ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ & ΤΙΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ.…
    ΒΛΕΠΕΤΕ ΚΛΕΙΝΕΙ Ο ΘΕΣΠΙΣ
    & ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΤΑ ΜΠΙΚΙΚΙΝΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ
    ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΜΕ 1500 ΕΥΡΩ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ.
    ΚΡΑΤΑ ΓΕΡΑ ΔΗΜΑΡΧΕ. ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΟ .
    ΠΡΟΣΕΧΕ ΜΟΝΟ.
    ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΟΛΙΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ.
    ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΕΧΡΙ & ΦΩΤΙΑ ΣΤΟΝ ΔΙΟΝΥΣΟ
    ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ.
    ΤΟΧΟΥΝ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ ΑΛΛΩΣΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ανώνυμος19/7/15 5:08 μ.μ.

    Παιδί του λαου ο Γιαννης, παιδι του Σωλήνα ο Ζαμάνης. Η σωλήνα του Αβρααμ....περιορισμένες δυνατότητες. Προσπαθεί απεγνωσμένα να σχετιστεί με τους πόλους εξουσίας. Μικρέ πρόσεχε εισαι αδέξιος και εχεις ήδη σχολάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμος19/7/15 8:25 μ.μ.

    Προβατόσχημος λύκος, πασιπουλαρόσχημο αποτύπωμα, Ζαμάνης το ονομα, στους Δημότες Διονύσου ο λογαριασμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος19/7/15 10:40 μ.μ.

    Επειδή ο Ζαμάνης βγήκε μεγάλη απογοήτευση δεν σημαίνει ότι υπάρχει νοσταλγία για τον Καλαφατέλη. Αν ο ένας είναι απογοήτευση ο άλλος είναι καταστροφή. Δεν ξεχνιούνται οι καταπατητές, οι μεσίτες, τα οικογενειακά λογιστικά παρατράγουδα,οι παριζιάνοι, οι περιπτεράδες, οι χρηματιστηριακές, οι ειδικοί σύμβουλοι και τόσα που δεν θυμάμαι. Καταστροφή ο ένας καταστροφή και ο άλλος και οι δυό μαζί ότι πιο χειρότερο για τον Διόνυσο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/7/15 11:38 μ.μ.

      Φίλε-η, κάνεις μεγάλο λάθος. Μη βιάζεσαι να κρίνεις. Ο Ζαμάνης παρά τις όποιες αστοχίες και ολιγωρίες νομίζω ότι σύντομα θα βρει βηματισμό. Απλώς, μαζί με κάποιους αντιδημάρχους άνοιξαν βιαστικά - και χωρίς την κατάλληλη προετοιμασία - πολλά μέτωπα και τους πολεμούν λυσσαλέα. Μέρα με τη μέρα - αν υπάρξει διοικητική συνοχή- η κατάσταση για τους δημότες θα βελτιώνεται. Αρκεί να επιμείνουν…

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος22/7/15 11:37 μ.μ.

      Αυτή την κατάντια για τον Δήμο μας με Καλαφατέλη δεν τη ζήσαμε. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Και μην ξεχνάτε ότι ο Καλαφατέλης συνένωσε επτά πρώην Δήμους και Κοινότητες και έχτισε έναν Δήμο από την αρχή. Φαντάζεστε την σημερινή διοίκηση να έπρεπε να το κάνει αυτό; Ούτε να το σκέφτομαι δεν θέλω. Λάθη σίγουρα έκανε και ο Καλαφατέλης αλλά ο Δήμος δεν κατέρρεε μέρα με τη μέρα όπως γίνεται σήμερα που έχουμε... πρώτη φορά ζαμανικά! Πρώτη φορά καταστροφή... Για σκεφτείτε το λίγο πριν βγάλετε όλη τη χολή σας...

      Διαγραφή
  65. Ανώνυμος20/7/15 12:51 μ.μ.

    ΟΣΟΙ ΧΤΥΠΙΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ & ΤΟΝ "ΘΕΣΠΙ" ΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΥΦΑΝΤΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ.
    ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ;
    ΠΟΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣOYN NA EINAI ΔΟΥΛΟΙ
    ΤΗΣ ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος20/7/15 5:27 μ.μ.

    Φιλε Π. Στ.,
    Είσαι ενοχλημένος όπως λες, από διάφορα "επικριτικά" για σένα σχόλια που δημοσιεύονται στη "Διονυσοσκουφίτσα". Και μάλιστα
    κατηγορείς παράλληλα τη Διονυσοσκουφίτσα που ανεβάζει κάποια σχόλια που δεν σου αρέσουν,
    τον Πετρόπουλο που φοβάσαι μη σου φάει τη θέση, τον προηγούμενο Δήμαρχο που τον στολίζεις κανονικότατα και την "Βοδεινή" όπως την λες. Κανένα στην απ' έξω. Πλην του νυν Δημάρχου που συνεχώς εκθειάζεις αυτόν και το ανύπαρκτο έργο του. Αναρωτιέμαι αν αυτό οφείλεται στη συνειδητοποίηση των αιτίων της κριτικής που σου γίνεται ή απλώς στη "δυσανεξία" σου στην κριτική. Δεν μας αφήνεις ρε Π. Στ. με τις αμπελοφιλοσοφίες σου !
    Άφησε τις νουθεσίες, τους πολιτικούς αφορισμούς (όπως : μια φορά αριστερά, ποτέ αριστερά)
    και τα κηρύγματα που "συγγράφεις", όπως και τα "επι παραγγελία" σχόλια που βάζεις να σου αναρτήσουν κάποιοι άλλοι εντεταλμένοι Πασόκοι,
    στις δυο ομάδες (βλέπε Ν.Γ. + Λ.Χ. ) και στο blogs που έχεις, γιατί εμείς οι "παροικούντες την Ιερουσαλήμ" αναγνωρίζουμε τους φανφαρόνους και ξέρουμε που αποσκοπείς. Και για να είμαι σαφής και για να μαθαίνει ο κόσμος ! Γνωρίζουμε το "φαγοπότι" με την "κουτάλα" που έκανες όταν υπηρετούσες στους Νοτιάδες, δήθεν προσφέροντες "μοναδικές" υπηρεσίες ως "σύμβουλος επικοινωνίας" για μεγάλο χρονικό διάστημα στο Δήμο, αλλά κι αλλού,
    (δ.λ.δ. φύκια για μεταξωτές κορδέλες). Όπως επίσης γνωρίζουμε πόσο καλά είχε βολευτεί η σύζυγος με την "μεταθεσούλα" απο την κα Υφυπουργό. Να 'ναι καλά το ΠΑΣΟΚ όταν βασίλευε ! Ήταν τότε που χόρευες το "ζεϊμπέκικο της Ευδοκίας". Αλλά έχουμε κι άλλα !
    Τώρα, τι έγινε ; Ξεμείναμε από ευρώπουλα εκεί στην Κόρινθο που ζούμε και βάλαμε μπροστά τη μηχανή ; Κατ' αρχή όπως φαίνεται, αποκηρύξαμε ολόκληρο το παρελθόν μας, ιδέες, γνωστούς και φίλους και στη συνέχεια πιάσαμε το "ξεσκονόπανο", το "λιβανιστήρι", τη "βούρτσα" (πες το όπως θες, για να μη σε προσβάλλω) ώστε να μας προσέξει ο κ. Δήμαρχος Διονύσου και να μας "προσφέρει" θεσούλα έναντι "αμοιβούλας", αντάξια των "ικανοτήτων" μας, ώστε να ασκήσουμε, όπως γράφεις κι εσύ αυτό που ξέρεις καλά να κάνεις :
    Την σπέκουλα, την προβοκάτσια και την κίτρινη παραπληροφόρηση μαζί με μπόλικη καλής ποιότητας λάσπη !
    Πες, πες κάτι θα μείνει ! Μαζέψου !
    Μη μας προκαλείς γιατί θα έχουμε συνέχεια. Και μην ξεχνάς τον Αβραάμ. Ο γερόλυκος καιροφυλακτεί !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι ο Π.Σ. δεν έχει ποτέ κατηγορήσει το blog για την ανάρτηση επικριτικών σε βάρος του σχολίων.
      Με την ευκαιρία όμως, πρέπει να παρατηρήσω ότι είναι άλλο η πολιτική κριτική και άλλο η καταγγελία για οικονομική ατασθαλία. Γι αυτό, πρέπει να σημειώσω κάτι που είναι γνωστό σε πολλούς "παροικούντες": ανεξαρτήτως αν κανείς συμφωνεί ή διαφωνεί με τις απόψεις του Π.Σ. επί των τοπικών ή των εθνικών και τον τρόπο που τις παρουσιάζει, το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν το κάνει για οικονομικούς λόγους.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος21/7/15 9:14 π.μ.

      Ο απόλυτος εκχυδαϊσμός της – έστω κακέκτυπης - πολιτικής αντιπαράθεσης. Απίστευτη λάσπη και προβοκάτσιες του γράφοντος που σημειωτέον κατηγορεί άλλους για τις μεθόδους που χρησιμοποιεί ο ίδιος και μάλιστα στο μέγιστο βαθμό.
      Αλήθεια Διονυσοσκουφίτσα που είναι το όριο ανάμεσα στην ελεύθερη έκφραση & το φασισμό της ανώνυμης σπίλωσης προσώπων;
      Σ.Τ.

      Διαγραφή
  67. Η ΦΟΥΣΤΑ20/7/15 6:26 μ.μ.

    ΒΡΗΚΕ ΒΗΜΑΤΙΣΜΟ Ο ΖΑΜΑΝΗΣ ΚΑΙ ΠΕΔΙΟ!
    ΤΡΕΧΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΙΣ ΦΩΤΙΕΣ ΣΤΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΟΠΟΥ ΒΡΕΙ.
    ΕΜΠΡΟΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΧΑΡΑΞΕ Ο ΠΡΩΗΝ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/7/15 9:21 π.μ.

      ΠΡΟΣΕΧΕ, ΦΥΣΑΕΙ ΑΕΡΑΣ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΒΡΑΚΑΚΙ ΣΟΥ.

      Διαγραφή
  68. Ανώνυμος20/7/15 6:29 μ.μ.

    αφου δεν ντρεπεται να βγαζει φωτογραφιες και να κουβαλαει μαζι του και τον ανθρωπο απο το γραφειο τυπου, τι να πει κανεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ανώνυμος20/7/15 8:56 μ.μ.

    ΜΑΙΝΤΑΝΟΣ ειναι το χορταρακι που παει παντού σαν διακόσμηση σαν αρωμα και σαν κατεψυγμένη πράσινη σκόνη στα πιατα GOURMET. Παρατηρείστε τις ακομψες προβολές του Δημαρχου και τις πιό κομψές του Διαδόχου. Τα ΚΛΟΖ ΑΠ διαδέχονται το ενα το άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος21/7/15 8:49 π.μ.

    Διάδοχος τι εστί; Ο βασιλεύς σε ποιόν δίνει, τρομάρα του, το χρίσμα; Και για να έχουμε όλοι ενημέρωση που τα διαβάζετε και τα βλέπετε όλα αυτά; Βοηθήστε μας να ξεστραβωθούμε και να πάρουμε χαμπάρι τι γίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος21/7/15 10:00 π.μ.

    ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΠΙ Ο ΕΠΟΦΘΑΛΜΙΩΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΕΥΩΝ , Ο ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΦΕΛΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΕΠΕΙΣΑΝ ΤΟΝ 'ΔΗΡΜΑΧΕΥΟΝΤΑ' ΟΤΙ Η ΣΩΣΤΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΩΛΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΝΑ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΟΥΝ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΟΡΑΜΑ.( ΠΟΣΟ ΘΑ ΜΑΣ ΚΟΣΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ) .
    ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ Ο ΚΑΙ ΜΑΙΝΤΑΝΟΣ ΚΟΚΜΟΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΙΝΣΤΡΟΥΧΤΟΡΑΣ ΑΒΡΑΑΜ.ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΣΙΤΕΥΟΝΤΑ ΣΤΑΙΚΟ. ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΟΛΙΣ ΧΡΟΝΟ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΚΑΝΕΙΣ . ΚΑΙ ΑΝ ΑΝΑΦΩΝΗΣΕΙΣ ΞΥΠΝΑ ΔΙΟΝΥΣΗ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΒΡΟΝΤΟ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ.

    ΑΠΟ ΜΕΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. @ Ανώνυμος 21/7/15 9:14 π.μ.

    Τα σχόλια χαρακτηρίζουν αυτόν-ην που τα γράφει, τόσο από πλευράς σκέψης και περιεχομένου, όσο και από πλευράς αισθητικής, γραμματικής κλπ.
    Επίσης, επειδή θεωρώ ότι το μεγαλύτερο μέρος από το κοινό του blog έχει ένα σοβαρό πολιτικό κριτήριο με το οποίο αξιολογεί τα σχόλια, συχνά το πρόβλημα δεν αγγίζει τον αναφερόμενο, αλλά τον αναφέροντα.
    Για παράδειγμα, γιατί πρέπει να μ΄ενοχλεί ο χαρακτηρισμός "φελλός" στο παραπάνω σχόλιο (Ανώνυμος 21/7/15 10:00 π.μ.); Σάμπως είμαι ή περιμένω από τον (μάλλον) γνωστό παπαρο-σχολιαστή να γνωματεύσει επ' αυτού;
    Γι αυτό λοιπόν φίλοι, ας χαλαρώσουμε κι ας απολαύσουμε τον όμορφο καιρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ανώνυμος22/7/15 12:49 π.μ.

    Μετά την κατάσβεση της φωτιάς ας χαλαρώσουμε λίγο αγαπητή Διονυσοσκουφίτσα ΚΑΙ με το ανέκδοτο της προχθεσινής ημέρας…
    «Η Ενωτική Πρωτοβουλία είναι έτοιμη να καταθέσει συγκεκριμένες προτάσεις για την εύρυθμη λειτουργία και την ουσιαστικότερη συμβολή του ‘’ΘΕΣΠΙ’’ προς αυτή την κατεύθυνση»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/7/15 11:29 μ.μ.

      Ασφαλώς και η Ενωτική Πρωτοβουλία έχει προτάσεις γιατί έχει αποδείξει στην πράξη ότι τιμάει τον Πολιτισμό. Τα περί ανεκδότων να τα πείτε στη σημερινή διοίκηση που παίζει μόνο "Καραγκιόζικα". Αλήθεια ο κυρ Χρήστος τι θέση πήρε στην απόφαση για κατάργηση του ΘΕΣΠΙ; Δεν διάβασα κάποια δήλωσή του στον Τοπικό Τύπο.

      Διαγραφή
  74. Ανώνυμος22/7/15 1:43 π.μ.

    Δανεικές ημέρες ντροπής …
    ΝΑΙ…
    Ήταν πολλές οι ημέρες της ντροπής για όσα μέλη διοικήσεων του Δήμου «φρόντιζαν» να μένει ανοιχτή η στρόφιγγα της παράνομης χρηματοδότησης ημετέρων.
    Ήταν πολλές οι ημέρες της ντροπής για όσα μέλη διοικήσεων «φρόντιζαν» να πληρώνονται με μαύρα όσοι παρείχαν πολιτιστικές υπηρεσίες στα τμήματα του ΘΕΣΠΙ.
    Ήταν πολλές οι ημέρες της ντροπής για όσα μέλη διοικήσεων ανέχονταν και σιωπούσαν όταν οι γονείς πληρώνανε για τα μαθήματα των παιδιών τους και δεν λάμβαναν νόμιμες αποδείξεις.
    Ήταν πολλές οι ημέρες ντροπής για όσα μέλη διοικήσεων «φρόντιζαν» να πληρώνονται ορισμένοι εκδότες τοπικών φυλλάδων πλουσιοπάροχα για να λιβανίζουν τη διοίκηση.
    Η χθεσινή ήταν Η ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΕΞΑΓΝΙΣΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Αγαπητέ φίλε-η

    Φοβάμαι ότι αν η χτεσινή βραδιά ήταν "μέρα εξαγνισμού", ήταν (δυστυχώς) για εκείνους που είχαν την διαχρονική ευθύνη για όσα επονείδιστα συνέβαιναν τόσα χρόνια στο "βασίλειο" του Θέσπιδος.

    Η μεθόδευση που ακολουθήθηκε (με ευθύνη της δημοτικής αρχής) στο χτεσινό Δ.Σ. κάθε άλλο παρά βοήθησε στην ανάδειξη των ζητημάτων αυτών και στην (πολιτική) καταδίκη των πρακτικών και των πρωταγωνιστών που κυριάρχησαν τόσα χρόνια. Αντιθέτως, έδωσε σε πολλούς από τους υπαίτιους την ευκαιρία να "πετάξουν τη μπάλα στην εξέδρα" και (ενδεχομένως) να "ηρωοποιηθούν" μέσα στο γενικό κουρνιαχτό που προέκυψε από την αποχώρηση σύσσωμης της αντιπολίτευσης.

    Περισσότερα σε λίγο, στη νέα ανάρτηση.

    Δ/Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ανώνυμος22/7/15 9:02 π.μ.

    Το πρακτικό αποτέλεσμα της χτεσινής συνεδρίασης ήταν τρεις δημοτικοί σύμβουλοι λιγότεροι για τη συμπολίτευση (Ράϊκος, Δαρδαμάνης, Κρητικός) και μία απόφαση που θα ακυρωθεί από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση. Δύο σε ένα !!!
    Εμπρος στο δρόμο που χάραξε ο Ροϊδης κι ο Καρασαρλής !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Το πρώτο σχόλιο της Οδού Διονύσου για τη χτεσινή συνεδρίαση.

    "Η ιστορία και οι φάρσες

    “Στην ιστορία άνθρωποι και γεγονότα εμφανίζονται δύο φορές: την πρώτη σαν τραγωδία, τη δεύτερη σαν φάρσα”. Είτε ο Μαρξ το έχει πει είτε ο Χέγκελ, ισχύει μέχρι κεραίας και αποδίδει με τον καλύτερο τρόπο αυτό που συνέβη χθες βράδυ στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου με αφορμή τη μη-συζήτηση για την κατάργηση ή όχι του ΘΕΣΠΙ.

    Όπως και πριν από τρία χρόνια η τότε Δημοτική Αρχή, έτσι και τώρα η παρούσα Διοίκηση του Δήμου στο χρόνο επάνω γνώρισε την πρώτη ανεξαρτητοποίηση δημοτικού της συμβούλου, του Δ Ράικου Αντιπροέδρου του ΘΕΣΠΙ και εντεταλμένου συμβούλου για το Κρυονέρι.

    Όπως και τότε συνέβαινε για μείζονα ζητήματα, οι παρατάξεις της μειοψηφίας παρέμειναν έξω από την αίθουσα διαμαρτυρόμενες για τη μεθόδευση της Διοίκησης να φέρει το θέμα χωρίς προηγούμενη διαβούλευση.

    Όπως και πριν τρία χρόνια, ακούστηκαν και πάλι σε πολύ υψηλούς τόνους κατηγορίες για πραξικοπηματικές πρακτικές εκ μέρους του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου.

    Και θα ξαναζήσουμε, όπως και στα τριάμισι χρόνια της προηγούμενης Διοίκησης, μπαράζ προσφυγών των παρατάξεων της μειοψηφίας κατά αποφάσεων, που έχουν ληφθεί μεν με τις ψήφους της πλειοψηφίας- αλλά σε άδεια από την “άλλη φωνή” έδρανα των μειοψηφιών.

    Λάθος: Η ιστορία, εν προκειμένω, φοβούμαστε πως επαναλαμβάνεται πάλι και πάλι ως τραγωδία. Για το Δήμο."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ανώνυμος22/7/15 9:55 π.μ.

    Αγαπητή Διονυσοσκουφίτσα, η Διοίκηση Ζαμάνη είχε χθες σημαντικές ήττες στο επίπεδο της τακτικής και σε αυτό των εντυπώσεων. Αν και διατηρώ επιφυλάξεις για το πρώτο. Όμως για όσους βλέπουν πιο πέρα από αυτά, δηλαδή στην ουσία, είναι νικήτρια. Και ο χρόνος θα το δείξει…
    Κάτι τελευταίο. Ζυγούνας, Σώκου και Φωτάκης αδίκησαν τον εαυτό τους χθες, συρόμενοι στους τακτικισμούς Καλαφατέλη – Λουκατοαυγέρη- Παπαδόπουλου και αρνούμενοι να συζητήσουν και να επιχειρηματολογήσουν για ένα τόσο σοβαρό θέμα.
    Αναμένω με ενδιαφέρον τη νέα ανάρτηση.
    Σ.Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ανώνυμος22/7/15 10:06 π.μ.

    Κε Δήμαρχε
    Σήμερα με την στάση σας στο Δημοτικό Συμβούλιο , αποδείξατε με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο ότι η στήριξη που σας παρείχα όλο αυτό το διάστημα όχι μόνο δεν την αξίζατε αλλά και την εκμεταλλευτήκατε με τον πλέον πολιτικά χυδαίο και πολιτικάντικο τρόπο. Όπως επίσης αποδείξατε ότι όχι μόνο δεν απογαλακτιστήκατε από τον μέντορα σας αλλά ενεργείτε και ως πολιτικό πιόνι στα χέρια του και στην μικρή ομάδα των μυστικοσυμβούλων σας . Δεν είχατε την στοιχειώδη πολιτική ευγένεια να υποστηρίξετε και υπερασπιστείτε τους άμεσους συνεργάτες σας στην Διοίκηση ενός Οργανισμού που από την πρώτη μέρα της θητείας σας , εσείς προσωπικά υπονομεύατε και απαξιώσατε με εντολές άνωθεν και γύρωθεν. Όπως επίσης δεν είχατε την πολιτική ευγένεια να μας αφήσετε να μιλήσουμε στο όργανο που μας εξέλεξε για να υπερασπιστούμε τις θέσεις μας
    αλλά και τις θέσεις των μελών του Δ.Σ του Οργανισμού κάνοντας δεκτή την πρόταση μου περί αναβολής , ψήφισης νέων οργάνων διοίκησης του οργανισμού και την σε νέα τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου ψήφιση της κατάργηση του.
    Κε Δήμαρχε
    Επειδή δεν επιτρέπω σε κανέναν να παίζει με την τιμή και την υπόληψη μου και έχω αποδείξει ότι δεν είμαι κολλημένος με θέσεις και αξιώματα σας ζητώ άμεσα να κάνετε αποδεκτή την παραίτηση μου.
    Αγ, Στέφανος 22/07/2015
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΑΙΚΟΣ
    Δημ. Συμ. Δήμου Διονύσου της ΔΕ Κρυονερίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ανώνυμος22/7/15 11:59 μ.μ.

    ΚΑΜΜΙΑ ΗΤΤΑ!!!!!! ΜΙΑ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ κωμικοτραγική καραγκιοζαρία ΕΛΑΒΕ ΤΕΛΟΣ. Ο κ.ΡΑΙΚΟΣ να μεινει στο ΜΑΝΤΡΙ γιατί . ΕΞΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΥΚΟΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ανώνυμος25/7/15 11:48 π.μ.

    Ο ΖΑΜΑΝΗΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΛΑΦΑΤΕΛΗΣ , ΑΓΝΟΕΙ ΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ. Η ΗΤΤΑ ΤΟΥ ΚΑΛΑΦΑΤΕΛΗ ΠΡΟΗΛΘΕ ΑΠΟ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΠΡΩΝ ΣΤΕΛΕΧΗ, ΤΑΣΟ ΜΠΑΣΗ ,ΜΑΝΩΛΗ ΚΟΚΚΑΛΗ , ΒΑΓΓΕΛΗ ΠΕΠΠΑ , ΧΡΗΣΤΟ ΠΟΤΙΔΗ. ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΥΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΘΑ ΓΚΡΕΜΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΘΙΑΣΟ ΤΟΥ ΖΑΜΑΝΗ , ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΩΣΠΟΥ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή