.

ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΗΓΗΘΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣΤΕ MOZZILA FIREFOX

Παρασκευή, 28 Αυγούστου 2015

Νταβατζιλίκι του κερατά - και οι πολιτικοί μας?

Αποτέλεσμα εικόνας για pimp     Αποτέλεσμα εικόνας για politician hat
Όλοι θυμόμαστε τον θόρυβο που δημιουργήθηκε από την απόφαση του δημοτικού συμβουλίου να χρηματοδοτήσει τα αθλητικά και πολιτιστικά σωματεία της περιοχής με 210.000 ευρώ από τον δημοτικό κορβανά.  Η εκτέλεση της απόφασης, που είχε ληφθεί με ελάχιστες (επί της ουσίας) αντιρρήσεις ή αστερίσκους, εκκρεμούσε λόγω των capital control μέτρων που ακολούθησαν, αλλά και των οικονομικών συνεπειών του νέου μνημονίου. Τα πρώτα καθιστούσαν πολύ δύσκολη – έως ανέφικτη - την είσπραξη των επιχορηγήσεων από τα σωματεία και οι δεύτερες έθεταν εν αμφιβόλω την σκοπιμότητά της, ιδίως σε σχέση με την κατά προτεραιότητα ενίσχυση (τουλάχιστον) των παιδικών σταθμών.

Η στασιμότητα αυτή, σε συνδυασμό με την ανακοίνωση του σχεδίου των αντιδημάρχων Υφαντή και Κοκμοτού για δωρεάν προγράμματα ‘αθλητισμού για όλους’, δημιούργησε, όπως ήταν αναμενόμενο, αναστάτωση στα τοπικά σωματεία, που είδαν τον προγραμματισμό και προϋπολογισμό τους να ανατρέπονται. Κι όπως είναι γνωστό, σε περιπτώσεις κρίσης υπερισχύει (και φανερώνεται) ο βαθύτερος χαρακτήρας του καθενός, ο πραγματικός, πέρα από τα δημοσιοσχεσίτικα χαμόγελα και τα παχιά λόγια. Κάποιοι λοιπόν απ’ τους αθλητικούς παράγοντες αντιμετώπισαν με σοβαρότητα και αξιοπρέπεια τη νέα κατάσταση. Όχι όμως όλοι. Κάποιοι άλλοι προχώρησαν σε άθλιες και νομικά κολάσιμες πρακτικές. Για μια τέτοια περίπτωση θα σας μιλήσω σήμερα, τηρώντας την ανωνυμία που υποσχέθηκα σ’ αυτούς που με πληροφόρησαν για όσα συνέβησαν.

Στις αρχές Αυγούστου, ένας νέος αθλητικός σύλλογος κατέθεσε στον Θέσπι αίτηση παραχώρησης ενός συγκεκριμένου γηπέδου, προκειμένου να το χρησιμοποιήσει ως έδρα στο πρωτάθλημα που μετέχει. Ο σύλλογος αυτός, που αρχικά είχε την έδρα του σε άλλο δήμο και είναι ήδη σε διαδικασία αλλαγής καταστατικού και μετεγκατάστασης (στον Διόνυσο), δραστηριοποιείται  στο γυναικείο ποδόσφαιρο και η ομάδα του παίζει στην Α’ Εθνική Γυναικών.

Σε επικοινωνία που είχαν οι παράγοντες του συλλόγου με τον πρόεδρο του Θέσπιδος Β. Δαρδαμάνη, πήραν την απάντηση (συμβουλή;) ότι για να υπάρξει παραχώρηση πρέπει πρώτα ‘να τα βρούνε’ με τον πρόεδρο της ομάδας που είναι ήδη στο γήπεδο!...

Δεν ξέω αν η απάντηση Δαρδαμάνη οφείλεται στην (στρεβλή) κατανόηση εκ μέρους του σχετικά με τον ρόλο και τα καθήκοντα του Προέδρου του Θέσπιδος ή είναι απόρροια της προσωπικής του συναινετικής αντίληψης. Πάντως, οι παράγοντες του νέου συλλόγου την πήραν τοις μετρητοίς κι επικοινώνησαν με μεγαλοπαράγοντα του σωματείου που φιλοξενείται ήδη στο εν λόγω γήπεδο. Η συζήτηση που επακολούθησε μεταξύ των παραγόντων των δύο ομάδων κρατήθηκε μέσα σε πλαίσια λεκτικής ευπρέπειας. Εκτραχύνθηκε όμως εντελώς από πλευράς νομιμότητας.

Ούτε λίγο ούτε πολύ, ο ‘παλιός’ ζήτησε από τον ‘νέο’ χρήματα για να συμφωνήσει στη παραχώρηση - για την ακρίβεια του ζήτησε 7.000 ευρώ! Και δικαιολόγησε το ποσό εξ αιτίας του μεγάλου προϋπολογισμού του σωματείου του (πάνω από 100.000!) και των δύσκολων καιρών που περνάμε και που δυσκολεύουν την κάλυψή του… Ο ‘νέος’ επιφυλάχθηκε, αν και απόρησε πώς γίνεται να έχει (ο ‘παλιός’) τόσο μεγάλο προϋπολογισμό, καθώς η ομάδα του βρίσκεται στην χαμηλότερη κατηγορία και τα έξοδα εκεί δεν είναι και τόσο μεγάλα.

Το περιστατικό αυτό είναι πραγματικό 100%. Κι ας μην βιαστεί κανείς να το αμφισβητήσει, γιατί τα ονόματα υπάρχουν και μόνο λόγω της δέσμευσής μου προς εκείνους που μου το είπαν δεν αναφέρονται. Είναι αληθινό και ταυτόχρονα ενδεικτικό της νοοτροπίας του νταβατζή, που ζει και βασιλεύει στο τόπο μας.

Ο νταβατζής – κι όχι μόνο ο συγκεκριμένος - πήρε κάποτε δωρεάν παραχώρηση ενός δημοτικού χώρου για το σωματείο του και νόμισε πως έγινε ιδιοκτήτης. Έστησε μια φάμπρικα με το κυλικείο, που το ‘κανε ψητοπωλείο με γενναίο πενταψήφιο (και αδήλωτο) ετήσιο τζίρο. Κι έστησε και μια δεύτερη, με τις διαφημίσεις που φιλοξενούσε στο δημοτικό γήπεδο, χωρίς να αποδίδει τα δέοντα στον δήμο. Και τέλος, έστησε και μια τρίτη, πουλώντας τη συγκατάθεσή του (δίκην ‘αέρα’) σε όποιον ‘νέο’ ήθελε να μπει κι αυτός (ως εδικαιούτο) στο γήπεδο.

Αλλά, όπως είναι γνωστό, οι νταβάδες μπορούν να υπάρχουν και να κονομάνε μόνο αν υπάρχουν αφενός πρόθυμες πουτ@νες και αφετέρου ‘θεσμοί’ που κάνουν τα στραβά μάτια. Ειδικά για το δεύτερο, απαιτείται η ύπαρξη τόσο πολιτικών εκπροσώπων, όσο και υπηρεσιακών παραγόντων που να σφυρίζουν αδιάφορα και να καμώνονται πως δεν ξέρουν ή πως δεν μπορούν να κάνουν τίποτα.

Δεν ξέρω ποιους θεωρούν ‘πουυτ@ν@κια’ τους αυτοί οι τύποι, πάντως εγώ δεν είμαι ανάμεσά τους – και σίγουρα δεν πληρώνομαι απ’ τη μισθοδοσία τους. Και για τον λόγο αυτό, το ίδιο απαιτώ κι από τους εκλεγμένους μας! Γιατί αλλιώς, οι πολίτες θα είναι πάντα ανυπεράσπιστοι μπροστά στους επικυρίαρχους νταβατζήδες, κάθε τύπου.

Καλώ λοιπόν:
1. Τον πρόεδρο του Θέσπιδος να εξετάσει πάραυτα το αίτημα του νέου αθλητικού συλλόγου και ν’ αποφασίσει στο πλαίσιο του νόμου – κι όχι στη βάση της ‘συναίνεσης’ με τους νταβάδες – το αν δικαιούται κι αυτό την δωρεάν παραχώρηση του γηπέδου.

2. Τον δήμαρχο Διονύσου να εξετάσει άμεσα τις περιπτώσεις μη απόδοσης στον δήμο των αναλογούντων μεριδίων από τις διαφημίσεις στα ανοικτά γήπεδα, που παρανόμως τόσα χρόνια καρπούνταν κάποιοι επιτήδειοι.

3. Το Δ.Σ. του Θέσπιδος να κινηθεί νομικά εναντίον όλων εκείνων των σωματείων και των εκπροσώπων τους, που κατά παράβαση των όρων της δωρεάν παραχώρησης των γηπέδων, άσκησαν παράνομες εμπορικές δραστηριότητες και μάλιστα σε βάρος άλλων καταστηματαρχών των περιοχών τους.

4. Τέλος, καλώ το Δημοτικό Συμβούλιο Διονύσου να συζητήσει και να ψηφίσει το συντομότερο δυνατό ένα πλαίσιο παραχώρησης των δημοτικών χώρων σε ιδιώτες κι έναν κανονισμό λειτουργίας τους.

Η υπόθεση αυτή είναι απλώς η αρχή. Η στάση του καθενός θα δείξει με τρόπο απλό και πρακτικό πού πατά και με ποιους είναι. Με τους νταβάδες ή με την κοινωνία.

Καλό φθινόπωρο!


ΥΓ. Ας ψάξει επίσης η επί των Οικονομικών αντιδήμαρχος το κύκλωμα μέσα στην υπηρεσία της που εργάζεται (παράλληλα) και στην υπηρεσία τέτοιων μεγαλοπαραγόντων (βλ. νταβάδων) της περιοχής. Και που μεσολαβεί – με το αζημίωτο υποθέτω - σε τράπεζες για την παράκαμψη των capital controls

303 σχόλια:

  1. Ανώνυμος28/8/15 3:06 μ.μ.

    Ωραία η ανάρτησή σου διονυσοσκουφίτσο αλλά χωρίς ονόματα και διευθύνσεις δεν γίνεται τίποτα.Πρέπει να μάθουμε ποιοι είναι αυτοί και ποιοί είναι οι άλλοι. Μικρό το χωριό. Γνωριζόμαστε λίγο ως πολύ. Κάπου πάει το μυαλό μας. Αλλά να μη μένουν σκιές για όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσοι γνωρίζεστε αγαπητέ, ξέρετε για ποιους μιλώ κι έτσι δεν μένουν σκιές για τους άλλους. Άλλωστε, όπως είπα, δεσμεύομαι απέναντι σ' αυτούς που μου μετέφεραν τα γεγονότα. Και οι δικές μου δεσμεύσεις ισχύουν.
      Παρ' όλα αυτά, δίνω μια βοήθεια σ' οσους δυσκολεύονται στο who is who: Δείτε ποιοι θα με βρίζουν στο αμέσως επόμενο διάστημα και βγάτε τα συμπεράσματά σας!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος28/8/15 4:17 μ.μ.

      Αγαπητή ΔΣ,τους βάζεις όλους στο ίδιο καζάνι και δε μας έχεις συνηθίσει έτσι.
      Τ.Α

      Διαγραφή
    3. Φυσικά και δεν το κάνω αγαπητέ Τ.Α.
      Μια ματιά στο κείμενο θα σε πείσει.
      Δ/Σ

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος28/8/15 3:09 μ.μ.

    ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΕΣΗ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΙ "ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ" ΚΑΙ "ΠΡΟΒΕΒΛΗΜΕΝΟΙ" ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΒΛ. ΥΦΑΝΤΗΣ - ΚΟΚΜΟΤΟΣ?
    ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/8/15 2:16 μ.μ.

      ΑΛΑΙΝ ΝΤΕΛΟΝ!!!

      Υ.Γ Ξαναδιάβασε δύο (2) φορές το άρθρο και προσπάθησε να καταλάβεις τι λέει.

      Η ΔΑΣΚΑΛΑ

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος28/8/15 3:11 μ.μ.

    αρχισες τα ιδια που εκανες με τον καλαφατελη δειλε ανώνυμε εκβιαστη. εδω αυτα δεν περνανε. παρτο χαμπαρι και κλειστο το μαγαζακι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω αγαπητέ, μια καλοπροαίρετη συμβουλή σαν και τη δική σου βρίσκει πάντα τη θέση που της αξίζει!

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος28/8/15 3:13 μ.μ.

    Τρολάρεις τον παραιτημενο και ξε-παραιτημενο και ξανα-παραιτημενο προεδρο του θεσπη?
    Τι να κανει ο ανθρωπος. οτι καναν ολοι αυτα τα χρονια. τρωγαν και πιναν εις υγειαν των κοροιδων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/8/15 5:03 μ.μ.

      Με το συγκεκριμένο πρόεδρο και αντιπρόεδρο στο Θέσπη, τι μπορείς να περιμένεις??? Ο καθένας με το μαγαζί του, για το μαγαζί του. Ο Δαρδαμάνης για τον Α.Ο. Διονύσου και ο Μπέτσης για τη Νίκη Δροσιάς. Τι να ζητήσουν από τους άλλους αφού κάνουν χρόνια τώρα τα ίδια.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος28/8/15 5:04 μ.μ.

      Ο Δαρδαμάνης δεν πάει πουθενά, τη δουλίτσα του κάνει.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος28/8/15 5:05 μ.μ.

      ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΡΗ ΜΟΥ!!!!

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος28/8/15 3:16 μ.μ.

    δ/σ η αθλιότητα σου δεν έχει όρια. Τι φταίει δηλαδή ο ζαμάνης για κάτι που γίνεται σε ένα ανεξάρτητο νομικό πρόσωπο; Έχεις ξεφύγει τελείως πια... Τόσο που δεν έχει άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουπς! Καρφώνεσαι άσχημα αγαπητέ φίλε!

      Από ποιο μέρος της ανάρτησης βγάζεις το συμπέρασμα αυτό; Το μόνο σημείο που αναφέρεται ο δήμαρχος είναι εκεί που του ζητώ να διερευνήσει διαφυγόντα (για τον δήμο) έσοδα από τις διαφημίσεις. Όπως έκανε και με τα αδήλωτα τετραγωνικά των βιομηχανιών.

      Μάλλον γράφεις αυτά που ο ίδιος σκέφτεσαι και τα προβάλλεις σε μένα. Αν είναι έτσι, σκέψου το γιατί. Και κάνε κάτι εκτός από κατηγόριες.

      Χαιρετώ
      Δ/Σ

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος28/8/15 3:19 μ.μ.

    (Αντιγράφω κι ένα σχόλιο από το FB
    Δ/Σ)

    Γιατι σου κανει εντυπωση το νταβατζιλικι καλη μου Διονυσοσκουφιτσα;
    Πριν απο κανενα χρονο η κινηση πολιτων κρυονεριου ουρλιαζε για καταπατηση γης και δημιουργια κτηνοτροφικης (ο θεος να την κανει) μοναδας! Τωρα το φαινομενο εξαπλωθηκε σαν την πανουκλα!
    Φιλικα παντα
    Akis Moiras

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια, τι γινεται με κείνη τη πονεμένη υπόθεση?

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος28/8/15 3:29 μ.μ.

      Υπομονή. Τα πρώτα 5 χρόνια είναι δύσκολα.

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος28/8/15 3:29 μ.μ.

    ΠΡΟΣ ΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ Ο ΑΟΡΙΣΤΟΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ 3. Ο ΕΝΕΣΤΩΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΟΣ ΜΕΛΛΩΝ ΘΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ! ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΝΤΑΒΑΤΖΙΛΙΚΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΘΑΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΚΒΙΑΣΗΣ ΑΠ' ΑΥΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ.ΚΑΤΑ Τ'ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΣΦΥΡΙΖΟΥΝ ΑΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ..."ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΙ ΑΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΛΗΡΩΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ". ΕΤΣΙ ΔΗΜΑΡΧΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο αγαπητέ για τα περί αορίστου, ενεστώτα και (δυστυχώς) μέλλοντα!

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος28/8/15 6:37 μ.μ.

    Λέμε για απάτες των παραγόντων αλλά κι απο αγραμματοσύνη δεν πάμε πίσω. θαυμάστε τι γράφει ο αρχηγός του Χάντμπολ της Άνοιξης, για το "μοναδικό σωματείο που διδάσκει το άθλημα στο δήμο"....

    "Σπουδαία επιτυχία η ΚΛΙΣΗ 5 αθλητών σε κλιμάκια της Εθνικής Ελλάδος"

    Ήμαρτον ρε Λουκάτε, έλεος πια με τα μαργαριτάρια σου...
    Δε κανονιζετε καλύτερα εκτός απο χάντμπολ να διδάξετε και λίγο γραμματική για να μην ξεφτιλίζετε τα παιδιά κάθε φορά που βγάζετε ανακοίνωση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος28/8/15 6:49 μ.μ.

    Μα δεν θα κανει κι δημος χαντμπωλ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος28/8/15 8:02 μ.μ.

    Ο Δήμαρχος όπου σταθεί κι όπου βρεθεί πάντως μιλάει για το ηθικό πλεονέκτημα που έχει έναντι των προηγούμενων. Εδώ κολλάει μια χαρά ο πληθυντικός είχε, γιατί με φαινόμενα σαν αυτό που αναφέρεται στο δημοσίευμα, με την αργομισθία της γυναίκας του Κρητικού, την κωλυσιεργία για τις καταπατήσεις και τα 600.000€ για 7 παιδικές χαρές, που σε άλλους δήμους κοστίζουν πιστοπιημένες όπως απαιτείται 20.000 η καθεμία, για ποιο ηθικό πλεονέκτημα μιλάμε πια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος28/8/15 8:29 μ.μ.

    ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΔΙΟΝΥΣΟΥ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΤΡΙΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΖΕΙ ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΘΕΣΠΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ. Η ΑΙΤΗΣΗ ΥΠΟΒΛΗΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 4 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΕΧΕΙ 1 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ !!!! ΠΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ? ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΒΟΔΙΑ ΤΟΥ ΘΕΣΠΗ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΒΡΩΜΑΕΙ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/8/15 1:13 μ.μ.

      ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/8/15 9:04 μ.μ.

      Τι σημαινει σωματειο του δημου διονυσο? Με εδρα το διονυσο? Με δ.σ. απο το διονυσο? Με παιχτες απο το διονυσο?

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος29/8/15 9:11 μ.μ.

      Υπαρχει δασκαλος που παραδιδει μαθηματα tennis σε δημοτικο γηπεδο με αμοιβη? Υπαρχει αδεια? Ποιος εισπραττει? Με τι παραστατικα? Τι ωφελεια εχει ο δημος? Ο Θεσπις? Ασυδοσια μυριζομαι κι εδω!

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος28/8/15 9:23 μ.μ.

    Αλλο θεσπης αλλο δημος. Αφου υπαρχει ομως θεμα ο ζαμανης πρεπει να παρεμβει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος28/8/15 10:59 μ.μ.

    Αγαπητή Διονυσοσκουφίτσα,

    Να βοηθήσω λίγο να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους.

    Σ΄αυτή τη φάση φαίνεται ότι το πρόβλημα εντοπίζεται στη διοίκηση και τη λειτουργία του Θέσπη. Όμως εκεί τα ζητήματα είναι γνωστά, και οφείλονται στη σύνθεση του Δ.Σ. Ευτυχώς που δείχνουν συγκατάβαση και ωριμότητα κάποια μέλη και το σύστημα σώζεται από ολοκληρωτική κατάρρευση, Και το πρόβλημα δεν έχει να κάνει με τη διαχείριση της αίτησης από γραφειοκρατική σκοπιά αλλά με την εκχώρηση δικαιωμάτων σε τρίτους κατά τρόπο επιλήψιμο (σύμφωνα πάντα με τα καταγγελλόμενα).

    Έχει, βέβαια, ενδιαφέρον να δούμε την αντίδραση της δημοτικής αρχής και του δημάρχου προσωπικά. Πρέπει, όμως, να αναγνωρίσουμε ότι η αυτή η δημοτική αρχή άνοιξε τεράστια μέτωπα. Και τις μάχες τις έδωσε με επιτυχία. Το πρώτο με τις επιχορηγήσεις στα τοπικά "ΜΜΕ" που κόπηκαν με το μαχαίρι. Το δεύτερο με τους βιομηχάνους και τα αδήλωτα τετραγωνικά (αυτό το αναγνωρίζεις κι εσύ στην ανάρτησή σου). Το τρίτο με τα μαγαζάκια που κερδοσκοπούσαν στα καλοκαιρινά camps. Τώρα έβγαλε στον αέρα την απογευματινή δημιουργική απασχόληση για τα παιδιά του δημοτικού και όλοι γνωρίζουμε την ασυδοσία που επικρατεί στα σχολεία με τις απογευματινές δραστηριότητες (αυτό το γνωρίζεις εσύ καλύτερα). Τέλος, οι εξαγγελίες για το κομμάτι του Αθλητισμού για όλους. Ανεξάρτητα αν πίσω από τις πρωτοβουλίες υπάρχει ένας Υφαντής, ένας Κοκμοτός ή οποιοσδήποτε άλλος (αυτούς τους δυο ονοματίζεις κι εσύ) πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι αν ο δήμαρχος δεν ήθελε τίποτε δεν θα είχε γίνει.

    Σου θυμίζω ότι στη συνάντηση με τα σωματεία-συλλόγους ήταν παρόν με τους δυο αντιδημάρχους και πήρε το θέμα του Δημοτικού Αθλητισμού πάνω του. Και στο τελευταίο Δ.Σ. (που έλειπε ο Υφαντής) ουσιαστικά αυτός πήρε την εισήγηση πάνω του.

    Ειλικρινά, στέκομαι με κριτική διάθεση και με αυστηρότητα απέναντι στο Ζαμάνη και θα μου κακοφανεί πολύ να αποδειχθεί ότι η ψήφος και η στήριξη μου πήγαν στο βρόντο.

    Επίσης, βλέπω και τις καθυστερήσεις και τις γκέλες και του καταλογίζω την ευθύνη, άμεση ή έμμεση, για όλα αυτά. Αυτός είναι ο δήμαρχος.

    Στη συγκεκριμένη περίπτωση νομίζω ότι θα αδράξει την ευκαιρία και θα καθαρίσει το τοπίο. Εξάλλου είναι ένα θέμα με πολλούς συναρμόδιους. Ήδη ανέφερες τον Πρόεδρο και τη Διοίκηση του Θέσπη, τον Κοκμοτό του Αθλητισμού, τον Υφαντή, που έχει και τη διαφάνεια, τη Μαγγίνα των Οικονομικών. Όλοι αυτοί θα πρέπει να πάρουν θέση.

    Νομίζω ότι το θέμα είναι πολύ σοβαρό. Η δημοσιοποίησή του με την ανάρτησή σου θα αποδειχθεί πολύ χρήσιμη και πολύ καλό εργαλείο στα χέρια της διοίκησης.

    Όμως, οι υποθέσεις αυτές δεν είναι απλές και εύκολες. Σού θυμίζω ότι σε ανάλογες αποκαλύψεις της Οδού Διονύσου για κουβέντες μέσα στο Θέσπη, τα ερωτήματα παραμένουν αναπάντητα.

    Από την άλλη είμαι σίγουρος ότι ο Ζαμάνης θα το καθαρίσει το θέμα και μάλιστα γρήγορα.Να μην ξεχνάμε ότι στις 29 του Σεπτέμβρη, αν δεν απατώμαι, θα γίνει ο απολογισμός και δεν μπορεί να πάει με αυτή την πληγή ανοιχτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ αναγνώστη

      Είναι κατανοητή η προσπάθειά σου να βάλεις τα πράγματα σε μια θέση βολική για τον δήμαρχο. Όπως και η προσδοκία σου ότι σύντομα θα απαντήσει στα ερωτήματα που υπάρχουν και θα καθαρίσει τα θέματα, το τοπίο και τις ανοικτές πληγές, όπως λες - κι ενδεχομένως ότι άλλο προκύψει.

      Οφείλω όμως να σου πω ότι αυτά τα πιστεύεις και τα λες, επειδή ακριβώς όπως αναφέρεις, "θα σου κακοφανεί πολύ να αποδειχθεί ότι η ψήφος και η στήριξη σου πήγαν στο βρόντο".

      Αν όμως δεις ψύχραιμα και από απόσταση τα πράγματα, τότε θα διαπιστώσεις ότι:

      1. Τα επιτεύγματα που αναφέρεις δεν είναι πρωτοβουλίες ή έργα του δημάρχου, αλλά κυρίως του αντιδημάρχου Υφαντή (και των ελάχιστων αντιδημάρχων και υπαλλήλων που συνεργάστηκε).

      2. Όπου ο δήμαρχος το πήρε πάνω του, είχαμε όχι μόνο πλήρη υποχώρηση από τις θέσεις των Α.Ο., αλλά κυριολεκτικά ναυάγια, όπως πχ στις Σχολικές Επιτροπές και στον Θέσπι, στην επιλογή των προσώπων για τις θέσεις ευθύνης, στην σκανδαλώδη επιχορήγηση των 210.000 κλπ

      3. Αντί για αξιοκρατία έχουμε τους κολλητούς, αντί για διαφάνεια και λογοδοσία έχουμε συγκεντρωτισμό, αντί για αξιοποίηση των στελεχών της παράταξής του (και του δήμου) έχουμε απομάκρυνση των ικανών και τακτοποίηση των βισμάτων κι αντί για ηθικό πλεονέκτημα έχουμε μισόλογα και στραβά μάτια.

      Έτσι λοιπον, όπως βλέπω και ακούω εγώ τα πράγματα, ο δήμαρχος δεν έχει μέλλον. Γιατί πρώτα απ' όλα, είναι προσκολημμένος στο οικείο του παρελθόν, πράγμα που δεν του επιτρέπει ν' αντιληφθεί το παρόν και να κάνει διορθωτικές κινήσεις.

      Αφήνω στην άκρη τα στοιχεία του χαρακτηρα του, που τον ωθούν στην ανάγκη Αυλής, που όπως σε όλους, έτσι και σ' αυτόν, μόνο καταστροφή μπορεί να φερει. Όταν το αντιληφθεί, θα ναι πολύ αργά - για τον ίδιο.

      Αυτά και καλό κουράγιο όταν δεις την αλήθεια.

      Δ/Σ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/8/15 12:26 μ.μ.

      Διονυσοσκουφιτσα συμφωνώ 100% με τον πιο πάνω σχολιαστή , διαφωνώ με εσένα και θα σου εξηγήσω γιατί. Καταρχάς μηδενίζεις το έργο του Δημάρχου που στην τελική είναι ο εκτελεστής των εισηγήσεων , και όπως όλοι ξέρουμε αναλαμβάνει όλο το πολιτικό κόστος για την εφαρμογή των συγκεκριμένων μέτρων . Δεν ξέρω τι σκοπιμότητες εξυπηρετείς αλλά φαίνεται ξεκάθαρα ότι θέλεις να φέρεις στο προσκήνιο κάποιους που ΕΣΥ υποστηρίζεις. Οι Δημότες Διονύσου έχουν κρίση αλλά και βούληση , δεν θα μας υποδείξεις ΕΣΥ ποιος ενδιαφέρεται για το κοινό καλό . Δεν είσαι παρά μια μονάδα , δυστυχώς έχεις χάσει την αξιοπιστία σου.
      Με εκτιμηση Δημότης Διονύσου

      Διαγραφή
    3. Επιτέλους και κάποια σχόλια, άξια ν’ ασχοληθεί κανείς μαζί τους. Καλό το τρολάρισμα, δε λέω, αλλά ας μιλήσουμε και λίγο πιο σοβαρά.

      Κι ας ξεκινήσουμε από το γνωστό (από εποχής Καλάφι) επιχείρημα ότι «εξυπηρετώ σκοπιμότητες» και «θέλω να φέρω στο προσκήνιο κάποιους που εγώ υποστηρίζω».

      Αγαπητέ φίλε, για σκέψου λίγο αυτό που λες!
      Δηλαδή, ποιος κάνει κάτι διαφορετικό; Ποιος μιλάει θετικά για εκείνους, με τις αντιλήψεις και πρακτικές των οποίων δεν συμφωνεί; Ποιος σωπαίνει μπροστά σε καταστάσεις με τις οποίες διαφωνεί; Πάντως όχι οι δημότες!
      Μόνο όποιος έχει προσωπικό όφελος από την δεδομένη κατάσταση και περιτριγυρίζει την εξουσία για να γλύψει λίγο από το ‘μέλι’.
      Γιατί οι δημότες δεν έχουν συμφέρον από τη νομή της εξουσίας - το μόνο που περιμένουν είναι η τήρηση των υπεσχημένων ή (τουλάχιστον) η αναγνώριση των λαθών και η προσπάθεια βελτίωσης.

      Και σίγουρα, κανείς δεν έχει το μονοπώλιο εκπροσώπησης ή ενημέρωσης των δημοτών. Απ’ τη μεριά μου τουλάχιστον, ποτέ δεν το διεκδίκησα. Γιατί τελικά, παρά τις πιέσεις που του ασκούνται, ο κόσμος όλο και περισσότερο ενημερώνεται, σκέφτεται κι αποφασίζει τι τον συμφέρει - σε προσωπικό ή ευρύτερο κοινωνικό επίπεδο. Κι αυτό είναι κάτι που οι (κάθε λογής) νταβάδες δεν το πολυγουστάρουν…

      Κι ας προχωρήσουμε λίγο παρακάτω, στο ζήτημα της αξιοπιστίας.
      Αλήθεια, φίλε μου, ποιος είναι αξιόπιστος;
      Αυτός που λέει την αλήθεια – όσο ενοχλητική κι αν είναι – χωρίς να κάνει κωλοτούμπες;
      Ή εκείνος που λέει ευχάριστα ψέματα και λόγια παχιά στον κόσμο, που όμως διαρκούν όσο τα πανηγυρτζίδικα παιχνίδια των παιδιών;
      Αυτός που εμμένει στις αρχές και τις αξίες του ή εκείνος που τις αλλάζει σαν πουκάμισα, υπο-λογίζοντας απλώς (προσωρινά) κέρδη και ζημίες;
      Κι εντέλει, τι σόι επιχείρημα είναι αυτό που συσχετίζει την αξιοπιστία ενός ανθρώπου με το αν είναι ένας ή δέκα;

      Αλλά ας πάμε και στο θέμα του δημάρχου, ο οποίος επί τη ευκαιρία μόνο εκτελεστής εισηγήσεων δεν μπορεί να είναι – αλίμονο αν ένας δήμαρχος είναι (απλώς) ένα εκτελεστικό όργανο...
      Αυτό που έγραψα – κι έχω γράψει και παλιότερα γι αυτό – αφορά τα ελλείμματα ικανοτήτων που έχει.
      Αν δεν τα δει κατάματα και δεν τα κατανοήσει (βαθιά, ο ίδιος), τότε καμία βελτίωση δεν θα υπάρξει στον τρόπο που λειτουργεί – κι απ’ ότι έχει φανεί υπάρχει ανάγκη μεγάλη εκεί.
      Αν όμως παραμείνει υπό την επιρροή αυλικών και κολάκων, βασιλικότερων του βασιλέως, που θα του είναι ευχάριστοι – όχι όμως και χρήσιμοι – τα προβλήματα θα συνεχίσουν κι η διοίκηση θα πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο.
      Κι όπως δείχνει η ιστορία, είναι τούτοι οι κόλακες που ζητούν τη φίμωση των ενοχλητικών φωνών – ή και την κεφαλή τους επί πινάκι.

      Ανακεφαλαιώνοντας λοιπόν, το blog θα συνεχίσει το δρόμο και τον ρόλο του, ανεξαρτήτως τι λένε οι (εκάστοτε) πάτρονες και τα τσιράκια της εξουσίας.
      Γιατί ο στόχος του παραμένει ο ίδιος: υπηρεσίες προς τους δημότες, αντάξιες των χρημάτων που πληρώνουν και των υποσχέσεων που λαμβάνουν.
      Κι ο πήχης διαρκώς θα ανεβαίνει.
      Κι όποιος μπορέσει.
      Οι άλλοι ας πάνε σπίτια τους.
      Έτσι απλά.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος2/9/15 6:00 μ.μ.

      ΣΥΜΦΩΝΏ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟΤΗ ΔΙΟΝΥΣΟΥ !

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος28/8/15 11:11 μ.μ.

    Ο ΙΑΝΟΣ ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΠΡΟΣΩΠΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος28/8/15 11:15 μ.μ.

    ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΜΕΣΟΛΑΒΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΤΩΝ CAPITAL CONTROLS!!!!
    ΑΥΤΟ ΚΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος28/8/15 11:20 μ.μ.

    παιδια τωρα που το θεμα εσκασε δε μαζευεται. υπαρχει περιπτωση αυτος που καταγγελλει να αρνηθει οτι τα πραγματα εγιναν ετσι τη στιγμη που δινει λεπτομερειες για προσωπα, συναντησεις, ποσα κλπ???? αυτη την απορια εχω. λετε να μεινω με την απορια????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/8/15 1:08 π.μ.

      Ο καταλληλότερος για να λύσει τις απορίες σου, που 'ναι και δικές μου, είναι ο Δαρδαμάνης του Θέσπη στη συνεδρίαση της Τρίτης. (Αν και θυμάμαι ότι έλεγε ότι τις παραχωρήσεις τις υπογράφει μόνος του...)

      Διαγραφή
  17. Ανώνυμος28/8/15 11:22 μ.μ.

    https://epithimies-gr.secure.footprint.net/Assets/Modules/Editorial/HtmlContent/Images/MrProper768x400_1.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος29/8/15 7:23 π.μ.

    Οπως και να εχει το πραγμα το θεμα εχει ανοιξει. Τι θα κανει ο προεδρος και το δ.σ. την τριτη? Τι θα κανει π δημαρχος μεχρι την τριτη? Κι επειδη δε βλεπω να γινεται κατι μεχρι την τριτη, τι θα γινει μετα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος29/8/15 7:27 π.μ.

    Και για οσους δεν εχουν καταλαβει ας παρακολουθησουν τη σταση της αντιπολιτευσης στο θεμα. Να δουμε αυτους που γαβγιζουν για ψυλλου πηδημα ποσο εχεμυθοι και σιωπηλοι θα φανουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος29/8/15 1:32 μ.μ.

    Διονυσοσκουφίτσα πολύ καλή
    για άλλη μια φορά η ανάρτησή σου.
    Δυο τρεις παρατηρήσεις.
    Δεν τον ψήφισα τον Ζαμάνη, μου φαινόταν λίγος.
    Όμως έχει κοχόνες - όπως και κάποιοι άλλοι στη διοίκηση -
    ότι και να λένε.
    Ανοίξανε όλα - ή σχεδόν όλα - τα μέτωπα απέναντι στη διαφθορά
    και το μαύρο χρήμα στα του Δήμου, ενώ η προηγούμενη διοίκηση ήταν "περήφανη" για τη σαπίλα και σφύριζε τάχα μου αδιάφορα...
    Βέβαια για 20 - 30 χιλιάρικα στην σχολική οι τραμπούκοι βάλανε φωτιά.
    Στον τοπικό αθλητισμό οι διασυνδέσεις, τα μαύρα και το μπάτζετ είναι υπερπολλαπλάσια.Θέλει κοχόνες ΚΙΝΓΚ ΚΟΝΓΚ.
    Τάχουν;
    Για να δούμε...
    Πάντως και μόνο ότι το θέμα είναι στο τραπέζι είναι σημαντικό.
    Tα "πονάν τα παλληκάρια;" της μειοψηφίας τι λένε;
    Θα επανέλθω... αναλυτικότερος.

    Σ.Τ.





    φαινόταοι παρατηρήσεις.
    Μια παρατήρηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/8/15 5:38 μ.μ.

      Επισημανσεις. Καταγγελιες. Αποκαλυψεις. Προτασεις. Αυτη ειναι η δουλεια της δ/σ και της καθε δ/σ. Το θεμα ειναι ποια ειναι η δουλεια των αλλων!

      Διαγραφή
  21. Ανώνυμος29/8/15 5:49 μ.μ.

    Μιλώντας για διαπλεκόμενα συμφέροντα Αλήθεια ποιος υπέγραψε την άδεια παραχώρησης στον κ. Λουκάτο για την χρήση του κλειστού γυμναστηρίου της Άνοιξης? Ποιος και τι συμφέρον έχει να τον αφήνει να χρησιμοποιεί εγκαταστάσεις του δήμου χωρίς άδεια?
    Καλώ, λοιπόν, τον δήμαρχο την Τετάρτη 2.9 στις 4 το απόγευμα να είναι στο σχολικό κλειστό γυμναστήριο της Άνοιξης να ελέγξει την άδεια παραχώρησης του κ.Λουκάτου.
    Υ.Γ. Σε περίπτωση που δημοσιευτούν φωτογραφίες από την συνάντηση του κ. Λουκάτου στο σχολικό γυμναστήριο της Άνοιξης χωρίς να υπάρχει η σχετική άδεια παραχώρησης του χώρο: Καλώ τους δημότες του Δήμου Διονύσου να κάνουν ελεύθερη χρήση των αθλητικών δημοτικών και σχολικών εγκαταστάσεων του δήμου μας. Δεν χρειάζεται κόπος όταν υπάρχει τρόπος. Μπορούμε όλοι να γίνουμε διαπλεκόμενοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος29/8/15 11:38 μ.μ.

    29/8/15 9:11 μ.μ.
    Δεν είναι ένας ο δάσκαλος του τένις αλλά πολλοί...Όσα γήπεδα τένις υπάρχουν τόσοι και οι δάσκαλοι...Κάποιοι δάσκαλοι πληρώνουν στο Θέσπις( χωρίς βέβαια να έχει γίνει προκήρυξη ενδιαφέροντος) ενοίκιο για την χρήση του χώρου αλλά υπάρχει απόδειξη Κάποιοι άλλοι πληρώνουν το ενοίκιο στους αθλητικούς συλλόγους που έχουν την παραχώρηση του γηπέδου. Μοιρασμένα ξεκαθαρισμένα τα πράγματα και εδώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/8/15 6:46 π.μ.

      Ανοίγουν ένα - ένα τα θέματα παιδιά. Είναι ευκαιρία να μαζευτούν τα στοιχεία για να δοθούν οι απαντήσεις μαζεμένες. Στο πολιτιστικό του Κρυονερίου έχει μπει μια τάξη. Με το Διόνυσο τί γίνεται;

      Διαγραφή
  23. Ανώνυμος29/8/15 11:43 μ.μ.

    ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΜΕΣΟΛΑΒΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ. Ο ΜΙΣΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟΣ ΔΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΧΑΣΕΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΟΛΑ ΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΛΩΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/8/15 6:41 π.μ.

      Φίλε, αν θες πραγματικά να βοηθήσεις δώσε περισσότερα στοιχεία. Αλλιώς, είναι σα να ψάχνουμε ψύλλους στ' άχυρα!

      Διαγραφή
  24. Ανώνυμος30/8/15 6:53 π.μ.

    ΠΟΣΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΓΗΠΕΔΑ ΕΧΕΙ Ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ? ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ Σ' ΑΥΤΑ; ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ; ΜΠΟΡΕΙ Ο ΘΕΣΠΙΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΤΙΣ ΕΡΓΟΛΑΒΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος30/8/15 11:38 π.μ.

    30/8/15 6:46 π.μ.
    Τα θέματα αυτά έπρεπε να τα είχε ανοίξει η διοίκηση του Δήμου αφού σαν αντιπολίτευση συχνά πυκνά τα κατήγγειλε.Ψηφίστηκαν για να βάλουν τάξη σε όλα και όχι επιλεκτικά σε μερικά. Τελικά αποδείχτηκε ότι το μόνο που ξέρουν πολύ καλά να κάνουν είναι να βλέπουν παντού εχθρούς και να ΄πυροβολούν΄ αδιακρίτως (κάτι που συνήθιζαν να κάνουν σαν διοίκηση προ καλλικράτη και σαν αντιπολίτευση από το 2010 και μετά) Ο λύκος την τρίχα αλλάζει και όχι τα γούχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος30/8/15 11:53 π.μ.

    ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ ΣΙΓΟΥΡΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥΜΠΕΚΙ Ο ΖΑΜ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΑΤ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος31/8/15 9:09 π.μ.

    ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΤΗ ΤΟΥ ΚΡΗΤΙΚΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος31/8/15 9:18 π.μ.

    https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%9D%CE%9B%CE%A7%CE%A993-%CE%A0%CE%A70?inline=true
    Έξοδα παράστασης για τον δήμαρχο Αύγουστος 2015 3420 ευρώ???
    Αν υποψιαστώ ότι πληρώσαμε τις διακοπές του, θα τρελλαθώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος31/8/15 9:21 π.μ.

    https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%976%CE%99%CE%9F%CE%9A8%CE%9B-%CE%98%CE%996?inline=true
    Αν δεν ευλογήσουμε τα γένια μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος31/8/15 11:18 μ.μ.

      Να δείτε τώρα ότι η δημοτική αρχή θα επελέξει το 2ο δημοτικό Διονύσου για τα μαθήματα δημιουργικής απασχόλησης.Μιλημένα Συμφωνημένα!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος1/9/15 12:09 π.μ.

      Ποιανού οι τσέπες να γεμίζουν εκεί στον Διόνυσο?

      Διαγραφή
  31. Ανώνυμος31/8/15 11:47 π.μ.

    Kάποιος φίλος ρώτησε για τα πόσα ανοικτά γήπεδα υπάρχουν στο δήμο μας.Εδώ μπορεί να τα δει όλα μαζί με τις εργασίες που προκήρυξε η τεχνική εταιρεία για αυτά. Καλή ανάγνωση!!!
    http://www.dionysos.gr/sites/default/files/%20%CE%95%CE%9A%CE%98%CE%95%CE%A3%CE%97_1.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος31/8/15 11:17 μ.μ.

      Πάλι εργασίες πληρώνουμε για το γήπεδο της Σταμάτας? Πριν δύο χρόνια περίπου δεν το παρέλαβαν?

      Διαγραφή
  32. Ανώνυμος31/8/15 3:15 μ.μ.

    Ρωτάω και εγώ. Με την ιστορία του ΘΑΝ. ΚΡΗΤΙΚΟΥ έγινε τίποτα; Όπως φαίνεται δεν υπάρχει φιλότιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος31/8/15 6:20 μ.μ.

      Να είναι μόνο ο Κρητικός? Δεν βλέπεις τι γίνεται? Τι να πρωτομαζέψει και ο Δήμαρχος?

      Διαγραφή
  33. Ανώνυμος31/8/15 6:07 μ.μ.

    Ολα στον διαδικτυο σημερα. Δημιουργικη Απασχοληση για το δημοτικο. Αθληση για ολους τους δημοτες. Ακαδημιες. Ενηλικοι. Προετοιμασια για αθλητικες δοκιμασιες στις πανελληνιες. Αθληση Αμεα. Και προσκληση για απασχοληση στις δρασεις. Με διαφανεια. Ολα στο φως. Που 'σαι ρε βοδεινη να το γλεντησουμε!!! Εβαλε ειδηση για το φοιτητικο λεωφορειο του μαρουσιου. Οχι για τα δυο(!!!!) του δημου διονυσου. Μπραβο γιγαντα της δημοσιογραφικης δεοντολογιας. Και εις ανωτερα!!! Και το κεντρι τι θα βγει να πει τωρα??? Για τα καυσαερια του φοιτητικου λεωφορειου και οτι ο δημος δεν εχε ακαδημια σκουως. Χαχαχαχαχαχα! Αντε... γεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος31/8/15 6:08 μ.μ.

    31/8/15 9:21 π.μ.
    Δηλ. ενώ η δημοτική αρχή ετοίμαζε τα προγράμματα δημιουργικής απασχόλησης για την επόμενη σχολική χρονιά ο Πρόεδρος της Πρωτ. Σχ. Επ. , που τυγχάνει και μέλος του ΔΣ του συλλόγου γονέων του 1ου δημ.Διονύσου, έβαλε θέμα στο συμβούλιο( και μάλιστα εκτός ημερησίας) παραχώρηση του σχολείου στο σύλλογο γονέων για μαθήματα δημιουργικής απασχόλησης? Άραγε να είναι διαπλοκή ή να αντιπολιτεύεται τον δήμαρχο ή απλώς ανοησία? Τι να καταλαβαίνω λάθος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος31/8/15 10:54 μ.μ.

      ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΦΗΝΕΙ ΕΚΘΕΤΗ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος1/9/15 2:11 π.μ.

      Μπα! Τυπική ηλιθιότης!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος1/9/15 2:21 π.μ.

      ΔΗΛΑΔΗ Ο Κ. ΠΕΤΡΟΣ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ. ΚΑΙ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΟΤΑΝ Ο ΔΗΜΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΔΩΡΕΑΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ??? ΚΑΛΑ, ΕΧΕΙ ΒΟΥΗΞΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ. ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ, ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ, ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ Δ.Σ. ΦΩΤΙΑ ΣΤΟ ΦΒ. "ΑΥΤΟ" ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ??? ΔΕ ΜΕΝΕΙ ΕΔΩ ΜΑΖΙ ΜΑΣ??? ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!! ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΗΝ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΤΟΥ ΖΑΜΑΝΗ ΜΕ ΤΗΝ 25ΑΔΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ. ΑΝ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ!!!

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος1/9/15 2:23 π.μ.

      Ελάτε τώρα! Είναι πολλαπλά εκτεθειμένη η δημ. αρχη. Τι βρεγμενοι τι μουσκεμα!

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος1/9/15 9:06 π.μ.

      Όλα αυτά τα μπουμπούκια δεν μπήκαν μόνα τους στα ψηφοδέλτια. Κάποιος τα έβαλε για τα ψηφαλάκια που είχαν. Και μετά τους έδωσε κάποια θέση και τους είπε να περιμένουν τη σειρά τους για το 2ο μισό. Κι αυτός που τα έκανε έχει ονοματεπώνυμο και λέγεται Σάκης Ζαμάνης. Οπότε δεν τον λυπάμαι καθόλου. Εμάς λυπάμαι που έχουμε να κάνουμε με τα μπουμπούκια του.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος1/9/15 9:19 π.μ.

      Ναι ρε παιδι μου αλλα με τι παγκο να παιξει μπαλα κι αυτος; αυτους ψηφιζει ο λαος αυτους εχει στην ομαδα. Φαντασου να ληξει η θητεια του μπαση και να βαλει τον κρητικο!

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος1/9/15 9:20 π.μ.

      Ακουσα καπου οτι ο Χρονοπουλος ειναι ο επομενος αντιδημαρχος στρατηγικου σχεδιασμου !!!!!!! Μη χ.....
      Τρεμε Υφαντη !!!!!!!!

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος1/9/15 9:21 π.μ.

      Τουλαχιστον ο τσουκας ειναι καθαρος. Αντι να βαζει το δαχτυλο στο μελι βαζει το χερι στην τσεπη ο ανθρωπος και σπρωχνει.

      Διαγραφή
    9. Ο ΤΣΟΥΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ ΑΛΛΑ ΑΦΕΛΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΠΩ ΠΙΟ ΧΟΝΤΡΑ. ΑΛΛΙΩΣ ΔΕ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΓΡΑΦΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΘΑΤΗΝ ΕΒΓΑΖΕ ΚΑΘΑΡΗ Ο ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΝΥΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος1/9/15 12:32 μ.μ.

      Άσε που επί ένα χρόνο δεν είχε αλλάξει ο Πρόεδρος στο λογαριασμό της τράπεζας...Εμφανιζόταν ως Πρόεδρος ο προηγούμενος.

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος1/9/15 4:16 μ.μ.

      Ενταξει ρε παιδια αλλα οπως και να το κανεις κρητικος δεν ειναι!

      Διαγραφή
  35. Ανώνυμος31/8/15 6:10 μ.μ.

    Αυτοι εκει της θλιβερης μειοψηφιας δεν εχουν ακουσει τιποτα για το... φονο? ΖΑΜΑΝΗ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΓΗΠΕΔΩΝ ΑΠΟ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΒΑΣΗ. ΠΡΩΤΑ Ο ΔΗΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΙ ΕΠΕΙΤΑ ΟΙ ΑΛΛΟΙ. ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΖΑΜΠΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος31/8/15 6:20 μ.μ.

    ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 11/9 ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ! ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ? ΤΗ ΒΟΔΕΙΝΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ? ΚΟΥΝΗΘΕΙΤΕ ΛΙΓΟ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ! ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ! ΑΕΙΝΤΕ... ΟΛΑ Ο ΛΟΥΚΑΤΟΣ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος31/8/15 6:32 μ.μ.

    Μαθαινω οτι εχει εξαφανιστει το παλικαρι για να γλιτωσει το καζο. Αλλα τον περιμενουν πολλοι και κανεις απ αυτους δεν εχει κουραστει. Αντιθετως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/9/15 2:04 π.μ.

      Αυτοι που τπ περιμενουν ειναι οι... δικοι του. Χαχαχαχα! Μιλαμε για υποκλυσμο!!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος1/9/15 2:05 π.μ.

      Τι δεν καταλαβατε? Κλυσμα ρε αμορφωτοι!!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος1/9/15 2:07 π.μ.

      Ειπα αμορφωτοι και θυμηθηκα το Λουκατο. Τι κανει βρε αυτη η ψυχη? Κλεινουν τα μαγαζακια ενα ενα... πω πω πω γλεντια!!!

      Διαγραφή
  38. Ανώνυμος31/8/15 6:37 μ.μ.

    Κουβεντιαζεται πολυ η τελευταια αναρτηαη. Οχι μονο στα καφενεια. Πολλοι προβληματιζονται. Θα εχουμε εξελιξεις. Ως γνωστον, τη λαμογια πολλοι ηγαπησαν. Το λαμογιο ουδεις. Αποστασεις βλεπω να παιρνουν οι αυνεταιροι. Για να δουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος31/8/15 10:52 μ.μ.

    Δεν έχει ακόμα ξεκαθαρίσει το ζήτημα ποια γήπεδα, ποια κλειστά γυμναστήρια και ποια σχολεία θα χρησιμοποιήσει ο δήμος και οι σύλλογοι έχουν ήδη να διαφημίζουν την πραμάτεια τους...Για να δω ποιος θα βάλει τάξη στην αταξία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/9/15 12:10 π.μ.

      Τάξη στην Αταξία??? Κουίζ για πολύ δυνατούς λύτες ή για Φωτισμένους???

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος1/9/15 2:01 π.μ.

      Προσπαθουν εκβιαστικα να δημιουργησουν τετελεσμενα.

      Διαγραφή
  40. Ανώνυμος1/9/15 8:59 π.μ.

    ΤΕΛΙΚΑ ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΗΝ ΑΜΗΧΑΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΤΟΥ ΖΑΜΑΝΗ. ΚΑΤΑΝΟΩ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΡΙΖΟΜΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ. ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΣΚΑΝΕ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ; ΤΩΡΑ Ο ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ. ΤΙ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ; ΜΗΠΩΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΜΟΝΙΜΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ; UFO... Ο ΤΥΠΟΣ!!! ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΣΥΖΗΤΗΘΗΚΕ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ; ΠΗΡΑΝ ΑΠΟΦΑΣΗ; ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος1/9/15 9:10 π.μ.

    Μεγαλώνει το σκορ με τα αυτογκολ... Εκπληκτική η παραγωγή του συστήματος! Ανεξάντλητη! Ο Κοκμοτός πασχίζει να βάλει τάξη στην ασυδοσία των παραχωρήσεων και ο Χρονόπουλος σε ...παράλληλο σύμπαν! Αχ βρε Πέτρο και είσαι και συμπαθητικός ρε μπαγάσα! Τύφλα να 'χει η αντιπολίτευση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Δον Κιχώτης1/9/15 9:17 π.μ.

    Λέγεται ότι σήμερα ο Θέσπης θα προσπαθήσει να ξεγλιστρήσει και να μην δώσει την άδεια στο νέο σωματείο με τον ισχυρισμό ότι ακόμα δεν έχει στα χέρια του το τροποποιημένο καταστατικό, όπου φαίνεται πως έχει έδρα τον Διόνυσο. Το σωματείο έχει ήδη ενημερώσει εγγράφως και τον Δαρδαμάνη και τον Ζαμάνη ότι λόγω της Αυγουστιάτικης αργίας και τωρα και των εκλογών, δεν έχει πάρει τα επίσημα χαρτια απο το Πρωτοδικείο.
    ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ οτι λίγο παλιοτερα κάτι ανάλογο είχε γινει δεκτό στην περιπτωση του abc μεχρι να νομιμοποιηθεί το καταστατικο του και το σωματείο είχε πάρει όχι μόνο βεβαίωση έδρας, αλλά και ώρες στο κλειστό της Άνοιξης. Επίσης, ακόμα και σήμερα είναι παραχωρημένος ο Αγιος Στέφανος στην ποδ.ομάδα του Παθιακάκη, όπως φαίνεται και στην ΕΠΣΑΝΑ!!!!
    ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ επισης οτι εδω μιλαμε για πωταθλημα Α/ ΕΘΝΙΚΗΣ, που καμια αλλη ομαδα δεν παιζει εκει. Εκτος κι αν ατο ειναι το ζητημα και το Δ.Σ. λειτουργει σαν εκπροσωπος λερικων σωματειων και μονο...
    Επομενως, αν ο Θέσπης διαλέξει να κάνει το .... παγώνι και να μην δώσει την άδεια, σίγουρα κάποιοι θα κινηθούν νομικα και θα στειλουν τον φάκελο στον εισαγγελέα.
    Και τότε θα ανοίξει το κουτί της Πανδώρας και οι ασκοί του Αιόλου μαζί!
    Και για κείνους που κάνουν τις αρπαχτες και για τους αλλους που κανουν τα στραβα ματια τοσα χρονια και για τους νεους που ολο λενε οτι συντομα θα κανουν κατι και καμωνονται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/9/15 9:27 π.μ.

      Εδώ τόσα σωματεία ανακοίνωσαν και προπονήσεις και εγγραφές και καλούν σε συναντήσεις χωρις καμια άδεια ή εγκριση !!!!!

      Και σε τέτοιο κ@λ@χανείο ο Θέσπης πιανεται απο τυπικοτητες και ασχολείται με ψύλλους στ αχυρα????

      Δηλαδη οι καταγγελίες που εχουν γίνει απο μελη του δικου του ΔΣ για τις παρανομιες σωματειων με αδεια γιατι δεν εχουν εξεταστει ???

      Περιμένετε και θα δείτε όταν σηκωθεί το τσουναμι ΗΛΙΘΙΟΙ !!!!!!

      Διαγραφή
  43. Ανώνυμος1/9/15 11:03 π.μ.

    KAI ΣTO KOKKINO ΧΩΡΑΦΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΙΧΑΝ ΓΙΝΕΙ. ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΗΘΕΛΕ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΔΙΝΕ Ο ΘΕΣΠΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/9/15 11:22 π.μ.

      Το κόκκινο χωράφι το έχει πάρει εργολαβία γνωστός αθλητικός σύλλογος. Τώρα που έγινε αντιπρόεδρος του Θέσπις πρώην πρόεδρος του συλλόγου Ξεχάστε το....

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος1/9/15 4:32 μ.μ.

      ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΘΕΣΠΗ.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος1/9/15 4:41 μ.μ.

      Κάτι τέτοιες στιγμές μου έρχεται στο μυαλό η ατάκα της Μακρυπούλια ως Αμαλία στο Παρά πέντε:
      < Έρε κάτι μηνύσεις που θα πέσουν >

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος1/9/15 4:44 μ.μ.

      https://www.youtube.com/watch?v=TXwM_Lwkem4

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος1/9/15 5:28 μ.μ.

      ΗΤΑΝΕ ΣΤΡΑΒΟ ΤΟ ΚΛΗΜΑ ΤΟ ΕΦΑΓΕ ΚΑΙ Ο ΓΑΙΔΑΡΟΣ! ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΧΕ Ο ΘΕΣΠΗΣ Ο ΜΠΕΤΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΕΙΠΕ ΓΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ!

      Διαγραφή
  44. Ανώνυμος1/9/15 11:15 π.μ.

    Ο εντιμότατος!!!!!!!πρώην Δημαρχος Αγ Στεφάνου,ο κ.Κοροβεσης υποψήφιος βουλευτης του ΣΥΡΙΖΑ,όπου γάμος και χαρά η Βασίλω πρώτη.Παλυ καλά που δεν τον έβαλε ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ υποψηφιο στην ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος1/9/15 11:19 π.μ.

    Ο δημοτης πρεπει να ξερει ακομα κι αν δεν ασχολειται με τον αθλητισμο που πανε τα λεφτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος1/9/15 5:41 μ.μ.

    Εμενα τι μ' εχει πιασει και θελω να τρλαρω τον πετραν... θανασακης απο τη μια πετραν απο την αλλη και στη μεση ο δαρδαμαν. Θα πρεπε να ειναι ο χουντινι ο ζαμ να ξεφυγει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος1/9/15 5:49 μ.μ.

    1/9/15 9:10 π.μ.
    ΣΥΜΠΑΘΗΤΙΚΟΣ? ΠΛΑΝΑΣΑΙ ΠΛΑΝΗΝ ΟΙΚΤΡΑ, ΑΓΑΠΗΤΕ.
    ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΤΑ ΣΚΗΝΙΚΑ ΠΟΥ ΣΤΗΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΕΚΤΟΣ...ΜΕ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΦΥΣΙΚΑ....ΝΑ ΝΑΙ ΚΑΛΑ Ο/Η ΒΟΗΘΟΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. (Αναλυτικό ρεπορτάζ της Οδού Διονύσου για τα του Θέσπιδος)

    Ομόφωνα η παραχώρηση του γηπέδου Αγ. Στεφάνου στα Αστέρια Διονύσου - Ολυμπιακός Αγ. Στεφάνου: “Θα βρουν λουκέτο στην πόρτα”!

    Στις 5.30 σήμερα το απόγευμα Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου, το Διοικητικό Συμβούλιο του ΘΕΣΠΙ αποφάσισε ομόφωνα να παραχωρήσει το γήπεδο του Αγ. Στεφάνου, ώστε να δηλωθεί ως έδρα του Αθλητικού Συλλόγου Αστέρια Διονύσου, μέχρι σήμερα Σεπολιακός Πάρνηθος, ο οποίος οσονούπω αλλάζει καταστατικό και ονομασία,, μια που το Διοικητικό του Συμβούλιο και τα 20 νέα μέλη είναι όλοι Διονυσιώτες. Για την παραχώρηση αυτή τα μέλη του ΘΕΣΠΙ βασίστηκαν στη διαβεβαίωση του εκπροσώπου του Σωματείου Ν. Λαγομιτζή ότι έχει ήδη προηγηθεί συνεννόηση και συμφωνία ανάμεσα στους προπονητές Αστεριών και Ολυμπιακού για τις ώρες χρήσης και προπόνησης στο γήπεδο.

    Στις 6.30 όμως, και ενώ η συνεδρίαση του ΘΕΣΠΙ είχε ήδη ολοκληρωθεί, ο Πρόεδρος του Ολυμπιακού Κ. Λεπατατζής, που προσήλθε αργοπορημένος, διαβεβαίωνε σε όλους τους τόνους τόσο τον Πρόεδρο όσο και τον αντιπρόεδρο του ΘΕΣΠΙ Β. Δαρδαμάνη και Α. Μπέτση αντιστοίχως, ότι ουδέποτε έχει υπάρξει σχετική συμφωνία ανάμεσα στους 2 Συλλόγους, μια που το γήπεδο του Αγ. Στεφάνου είναι κορεσμένο με τις προπονήσεις και των τοπικών ομάδων και της ομάδας του Παθιακάκη.

    Διέψευδε επιπλέον ο κ. Λεπατατζής τη φήμη που έντονα κυκλοφόρησε το προηγούμενο διάστημα στην πόλη και που τον “φωτογράφιζε” να έχει ζητήσει χρηματικό ποσόν (σ.σ. 7000 ευρώ) για να δεχθεί παραχώρηση του γηπέδου (“δεν ζήτησα τίποτα γιατί το γήπεδο δεν είναι δικό μου, είπα μόνο πως τα λεφτά αυτά είναι τα έξοδα του Ολυμπιακού”).

    Προειδοποιούσε εντούτοις ότι τα Αστέρια θα βρουν λουκέτο στην πόρτα ΑΝ έρθουν να κάνουν προπόνηση στον Άγ. Στέφανο.
    Εντύπωση εξάλλου προκάλεσε η παρέμβαση παράγοντα του Ολυμπιακού που αναρωτήθηκε “γιατί θέλει αυτός να κάνει το μαγαζί του στο Διόνυσο”, επιβεβαιώνοντας όσους μιλούν για μαγαζάκια αθλητισμού στην πόλη.

    Μετά και τα παραπάνω, είναι πιθανή μια επιστολή διαμαρτυρίας προς τον ΘΕΣΠΙ εκ μέρους του Ολυμπιακού, ενώ ενδέχεται να αναθεωρηθεί η απόφαση για την παραχώρηση του γηπέδου.

    Ας σημειωθεί πάντως εδώ πως επειδή τα Αστέρια είναι γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου που παίζει στην α’ κατηγορία, οφείλουν να δηλώσουν και δεύτερη έδρα στην ΕΠΟ και στην ΕΠΣΑΝΑ. Σύμφωνα με την αίτηση του Σωματείου και την απόφαση του ΘΕΣΠΙ, αυτή η δεύτερη έδρα είναι το γήπεδο της Σταμάτας.

    Σε σχετικές δηλώσεις του στην Οδό Διονύσου ο κ. Λαγομιτζής- που προέρχεται από το χώρο του αθλητισμού- υπογραμμίζει παράλληλα πως οι ώρες και το πρόγραμμα των προπονήσεων αποτελούν αρμοδιότητα του διαχειριστή των γηπέδων, δηλαδή του ΘΕΣΠΙ, και όχι των σωματείων: “Υπ’ αυτή την έννοια, συνομιλητής του Σωματείου δεν είναι ένα άλλο Σωματείο, αλλά ο Δήμος ή το Νομικό του Πρόσωπο, εν προκειμένω ο ΘΕΣΠΙΣ. Αυτός παραχωρεί, αυτός βγάζει και το πρόγραμμα”.

    Η αίτηση, τέλος, των Αστεριών για την παραχώρηση του γηπέδου συνοδεύεται από διαβεβαίωση για άμεση τροποποίηση του καταστατικού και της ονομασίας, που έχουν καθυστερήσει επειδή τα Δικαστήρια είναι -και θα παραμείνουν κλειστά- μέχρι τις προσεχείς εκλογές.

    Το αίτημα του νέου Συλλόγου υπερψηφίστηκε και από τα 8 παρόντα μέλη του ΘΕΣΠΙ, με τον Αντιπρόεδρο να υπογραμμίζει πως η εξέλιξη αυτή δίνει σημαντική ευκαιρία αναβάθμισης του αθλητισμού στην πόλη μας: “Με την ομάδα στην α’ κατηγορία, εκπροσωπείται ο Διόνυσος σ’ όλη την Ελλάδα ενώ θα επισκέπτονται την πόλη μας ομάδες εγνωσμένης αξίας, που φέρνουν και τον κόσμο τους μαζί τους- που θα μένει στα ξενοδοχεία και θα τρώει στα εστιατόρια της περιοχής”, τόνισε χαρακτηριστικά.

    Αξίζει επιπροσθέτως να σημειωθεί η ανακοίνωση του Προέδρου του ΘΕΣΠΙ πως προτίθεται άμεσα να αποστείλει δημόσια πρόσκληση προς όλα τα Αθλητικά Σωματεία και τις δημοτικές παρατάξεις, ώστε από κοινού να εκπονηθεί κανονισμός λειτουργίας των ανοιχτών γηπέδων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα λόγια των παραγόντων επιβεβαιώνουν τα όσα λέω καιρό τώρα για μαγαζιά και νταβαντζήδες που την είδαν ιδιοκτήτες κι αφεντικά, αλλά και την σημασία των 4 καλεσμάτων της συγκεκριμένης ανάρτησης..

      Διαγραφή
  49. Ανώνυμος1/9/15 10:09 μ.μ.

    Αγελαδαρηδες του τεξας στον αγ. στεφανο. Επιβεβαιωνονται οι καταγγελιες για μαγαζακια. Η λειτουργια της νεας ομαδας και η συνεργασια με θεσπη και δημο θα πρεπει να λειτουργησει ως μοντελο. Μαθαινω οτι ο λαγομιτζης εχει εξασφαλισει σοβαρα ατομα για το δ.σ.κι ο ιδιος ειναι εμπειρος στο χωρο και δεν αστειευεται. Ετσι εδειξε τουλαχιστον μεχρι σημερα. Δεν θα ειναι περαστικος. Ευτυχως για τα δημοτικα μας πραγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/9/15 12:29 π.μ.

      Δε νομίζω ότι μπορούν να επιβληθούν μοντέλα για την κοινωνική συμπεριφορά. Η κάθε ομάδα λειτουργεί όπως νομίζει και μπορεί. Ευτυχώς υπάρχει αυτό που λέγεται συναγωνισμός και οδηγεί τα πράγματα. Ελπίζω όμως οι παράγοντες αυτής της ομάδας να μην λειτουργήσουν as usual και την χρησιμοποιήσουν για πολιτικούς στόχους. Ή παπάς παπάς ή ζευγάς ζευγάς.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος2/9/15 6:39 π.μ.

      Αναφερομαι στην ευκαιρια πο δινεται με αφορμη την ελευση της νεας ομαδας να εξορθολογιστει ολο το συστημα. Τι εννοω: ελεγχος, εποπτεια και εσοδα στο δημο. Καθαρες, διαφανεις σχεσεις και διαδικασιες. Προστασια του δημοσιου χρηματος και του συλλογικου συμφεροντος

      Διαγραφή
  50. Ανώνυμος1/9/15 11:58 μ.μ.

    ΕΚΛΕΙΣΕ ΑΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ Ή ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ? ΕΧΟΥΝ ΕΔΡΑ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ Ή ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΦΕΤΟΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος2/9/15 12:16 π.μ.

    ΠΟΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ? ΕΚΕΙΝΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΑΙΤΗΣΗ Ή ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος2/9/15 6:48 π.μ.

    ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ. Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΞΥΠΝΗΣΕ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΓΙΝΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ. Η ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΑΕΙ ΠΑΝΤΑ. ΚΡΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ: Η ΕΞΕΛΙΞΗ Η ΙΔΙΑ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΤΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΘΕΝΤΑ ΗΤΑΝ ΑΛΗΘΗ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΗ. ΑΛΛΙΩΣ, ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΤΑ ΑΓΝΟΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΓΩΓΕΣ ΓΙΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΚΛΠ ΚΛΠ. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Η ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΑΔΥΝΑΤΟΥ....KEEP WALKING!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος2/9/15 9:56 π.μ.

    ΠΑΕΙ ΚΑΙ Η ΡΟΥΦΑΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΣΠΗ. ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΔΙΩΧΤΗΣ ΧΤΥΠΑΕΙ ΟΠΟΙΟΝ ΣΟΒΑΡΟ, ΩΡΙΜΟ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΣΤΑΛΑ ΔΟΥΛΙΤΣΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/9/15 11:11 π.μ.

      Και που είσαι ακόμα...Τα καλύτερα έρχονται...Σιγά μη μείνουν σοβαροί και υπεύθυνοι άνθρωποι να παίζουν στις φαρσοκωμωδίες της δημοτικής αρχής.Εκεί που στις προηγούμενες δημοτικές εκλογές έκαναν κρα να βρουν υποψήφιους στις επόμενες εκλογές θα τους ψάχνουν με το φανάρι...

      Διαγραφή
  54. Ανώνυμος2/9/15 1:55 μ.μ.

    Mε τον Θανασάκη τί γίνεται; Ακόμα να βρεθεί φιλότιμο και ευθυξία; Αφού αυτός δεν τα έχει τότε ο δήμαρχος τι κάνει; Γιατί ανέχεται να τον ρεζιλεύει ο μικρούλης Θ.Κ.; Να τους χαιρόμαστε και τους δύο. Τέτοιοι που είμαστε τέτοιοι μας αξίζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος2/9/15 6:47 μ.μ.

    Η ομάδα Χάντμπολ του Α.Ο Άνοιξης (Α.Ο.Α), σε συνεργασία με την Ομοσπονδία Χειροσφαίρισης Ελλάδας (ΟΧΕ), διοργανώνουν την Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2015 και ώρας 12 μ.μ. στο κλειστό Γυμναστήριο Άνοιξης (Κανάρη 3 – Άνοιξη), έναν ξεχωριστό και πρωτότυπο αγώνα χάντμπολ, με συναθλητές σ’ αυτή την πρωτοβουλία επίλεκτους διεθνείς αθλητές χάντμπολ, καλλιτέχνες, δημοσιογράφους, πολιτικούς και ολυμπιονίκες!
    Σκοπός της εκδήλωσης είναι η συλλογή τροφίμων και αγαθών (τρόφιμα μακράς διαρκείας, απορρυπαντικά, χαρτικά, σχολικά κ.τ.λ) για το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Διονύσου αλλά και για την Κοινωνική Κουζίνα «Ο Άλλος Άνθρωπος».
    Όλοι μαζί ενώνουμε τις δυνάμεις μας για να στείλουμε ένα διαφορετικό μήνυμα, αυτό της «άλλης», διαφορετικής πλευράς του αθλητισμού και συγκεκριμένα του χάντμπολ, που με τα μέσα που διαθέτει, βοηθάει το συνάνθρωπο και στηρίζει αυτούς που έχουν σήμερα ανάγκη.
    Συναθλητές και αρωγοί σ’αυτήν την πρωτοβουλία, αποδεικνύοντας τη μεγάλη τους καρδιά και το ήθος τους, είναι έως τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, ο Αλέξης Αλβανός, ο Γιάννης Αϊβάζης και ο Γιώργος Χειμωνέτος.
    Και έπεται συνέχεια στις συμμετοχές…..
    Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα πραγματοποιηθούν διάφορα events, με τη συμμετοχή των εκλεκτών συμμετεχόντων.
    Το «εισιτήριο» για τον αγώνα θα είναι η συμβολική προσφορά τροφίμων ή ειδών πρώτης ανάγκης στην είσοδο του γηπέδου. Προαιρετικά θα υπάρχουν και κουπόνια αξίας 5€, για όσους θέλουν να προσφέρουν επιπλέον και χρήματα για την ενίσχυση του φιλανθρωπικού σκοπού.
    Στον Α.Ο Άνοιξης Χάντμπολ, σας θέλουμε όλους δίπλα μας, για όλους αυτούς που μας χρειάζονται.
    «Δίνουμε πάσα στον … «άλλο άνθρωπο» και βάζουμε μαζί γκολ!»
    Γίνε και εσύ μέλος της μεγάλης οικογένειας του Α.Ο Άνοιξης !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος2/9/15 7:06 μ.μ.

    Μήπως ξέρει κάποιος γιατί δεν έχουν υπογράψει τη σύμβαση οι καθαρίστριες των σχολείων ακόμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος2/9/15 7:11 μ.μ.

    Τ. Η. όπως λέμε Τυπική Ηλιθιότης... πολλαπλές οι εμφανίσεις φαινομένων Τ.Η. στο δήμο τελευταία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος2/9/15 7:39 μ.μ.

    ΑΧ ΡΕ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕ ΕΥ ΔΑΙΜΟΝΑ. ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙΣ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΕΙΣΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΣ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ "ΥΛΙΚΟ" ΚΛΕΜΜΕΝΟ ΑΠ ΤΑ BLOGS ΤΟ ΕΧΕΙΣ. ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΦΑΝΗΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Τ. Η. ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΕΜΠΟΔΙΖΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΙΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΩΝ ΤΟΥ? ΣΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΙΚΟ? ΜΗΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΝΝΑΕΙ ΙΔΕΕΣ Ή ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΤΟΥ? ΠΑΝΤΩΣ, ΜΕ ΤΗ ΣΠΟΥΔΗ ΣΟΥ ΑΚΟΥΣΙΩΣ "ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΕΣ" ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΔΕΙΞΟΥΝ ΕΡΓΟ... ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΣΟΥ. ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ... ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος2/9/15 7:40 μ.μ.

    Νισάφι πια με τις Τ.Η. !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος3/9/15 10:12 π.μ.

    Αγαπητή Δ/Σ,
    εχουμε δεν έχουμε υποδομές λειτουργούμε για να οικονομάμε. Πηγαίνουμε όλοι τα παιδάκια μας, τα παρατάμε για 1-2 ώρες στην ακαδημία.Πάει κανενας μας να δεί:για τι πληρώνουμε;τι προϊόν αγοράζουμε; μαθαίνει κάτι το παιδί μας; ευχαριστιέται την προπόνηση;πως συμπεριφέρεται ο προπονητής; υπάρχει γιατρός στο γήπεδο; εμφανίζεται η ομάδα μας στους αγώνες, όπως πρέπει (φαρμακείο, μπουκαλάκια με νερό κ.α);Έχει γιατρό στις προπονήσεις;Όχι βέβαια και έτσι δίνουμε το δικαίωμα στον σύλλογο που ανήκουμε να κονομάει μια χαρά και εν πλήρη ασυλία.
    1. Κάποιος παριστάνει στη ντόπια κοινωνία τον Πρόεδρο του Α.Σ Ανύπαρκτος και προσπαθεί να εκμαιεύσει την λαϊκή αποδοχή για ιδία οφέλη, τις περισσότερες φορές (πελατεία στο μαγαζί του, υποψηφιότητα στις εκλογές, εξασφάλιση χρημάτων –εκπτώσεων - δωρεών κ,α.).
    2.Εχει την μεγάλη ομάδα σε κάποια κατηγορία με παίκτες αμειβόμενους μαύρα.
    3. Μέλη του Δ.Σ που προσπαθούν να εξασφαλίσουν με κάποιο τρόπο τον καφέ τους,δωρεάν.
    4. Ποδοσφαιρική βιτρίνα, διότι το ποδόσφαιρο στην Ελλάδα έχει δύναμη, ψηφίζει,κατευθύνει, διαφημίζει, πουλάει και ξεπλένει.Γι’ αυτό λοιπόν αφυπνιστείτε και απαιτείστε τα χρήματα ,συνδρομές σας, να γυρίζουν στα παιδιά μας.
    Αυτό είναι ο Ερασιοτεχνικός Αθλητισμός στο δήμο Διονύσου.
    Είναι ευκαιρία όλοι εμείς που ενδιαφερόμαστε για τους νέους MESSI, να σκύψουμε και να δείξουμε ενδιαφέρον, να κόψουμε τους δρόμους της ασυλίας, να απαιτήσουμε την ύπαρξη γιατρού στις προπονήσεις, να ζητάμε ενημέρωση για την αξιοποίηση εκμετάλλευση των συνδρομών μας, να επιμένουμε για την προώθηση στις ομάδες των νεαρών γηγενών παικτών που συντηρούν χρόνια τις ακαδημίες και αγαπούν το σύλλογό τους.
    Να κλείσουμε επιτέλους στη γωνία το Γιαρένη το Λεπατατζή το Δαρδαμάνη το Μπέτση το Νάκα και τα άλλα μπουμπούκια που κονομάνε κατάμαυρα από τα παραμαγαζα τους πουλώντας φούμαρα και αέρα.
    Τ.Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΑ ΦΟΥΜΑΡΑ3/9/15 6:59 μ.μ.

      Ο Καθένας μπορεί να γράφει την μ@λ@κί@ του ,αλλωστε ανωνυμα την γράφει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Κάποιοι εκφράζονται με επιχειρήματα, άλλοι με θαυμαστικά κι άλλοι κάνοντας επίδειξη μικροτσουτσουνίας.

      Διαγραφή
  61. Ανώνυμος3/9/15 12:25 μ.μ.

    Δεν είναι όλοι οι ασχολούμενοι το ίδιο
    Δεν μπορούμε να τους βάλουμε στο ίδιο τσουβαλι
    Αυτά που γράφεις είναι σωστά άλλα όχι καθολικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/9/15 12:41 μ.μ.

      Αγαπητέ ανώνυμε δυστυχώς είναι έτσι ακριβώς.Ίσως είναι άδικο οτι βάζω όλους τους γονείς και κηδεμόνες στο ίδιο τσουβάλι και αν αυτό εννοείς έχεις δίκιο.
      Αλλά ΟΛΕΣ οι ομάδες του δήμου που διαθέτουν ακαδημίες ενδιαφέρονται μόνο πως θα μπεί το χρήμα στην τσέπη στο τέλος του μήνα.
      Ως γονιός δυστυχώς τις γύρισα όλες.Στην τρίτη ομάδα που πήγα ο πρόεδρος είπε οτι κυκλοφορεί ''στην πιάτσα'' πως είμαι πολύ περίεργος και δε δέχτηκε το παιδί στην ομάδα.(ήταν πλήρης).
      Ξέρω τι λέω και ξέρω τι γράφω.
      Τ.Κ

      Διαγραφή
  62. Ανώνυμος3/9/15 6:31 μ.μ.

    Τα σχολεία σε 8 μέρες ανοίγουν. Οι προπονήσεις στα κλειστά σχολικά έχουν ξεκινήσει.Φιλανθρωπικοί αγώνες έχουν εξαγγελθεί. Συνεδριάσεις στις σχολικές δεν προβλέπονται, όπως φαίνεται...άρα όλα στον αυτόματο πιλότο-που λέει και ένας γνωστός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμος3/9/15 7:17 μ.μ.

    ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑ ΠΕΝΤΕ ΦΕΤΟΣ. ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ. ΑΥΡΙΟ ΕΝΑΡΞΗ. ΜΠΡΑΒΟ ΘΕΣΠΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος3/9/15 7:24 μ.μ.

    ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΟΝΥΣΙΑ; ΧΟΡΗΓΙΑ ΗΡΘΕ; ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ; ΠΟΙΟΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΣΑ; ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΠΑΙΔΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ανώνυμος5/9/15 12:31 π.μ.

    Διαφάνεια;
    ΘΕΣΠΙΣ ;;
    Δυο λέξεις άκρως αντιθετες......
    Η προεδραρα φωνάζει εγω εχω παραιτηθεί κ δεν ξερω αλλα απο την αλλη βάζω υπογραφές για να πληρωθούν οι άλλοι κ καλα....
    Κ απο πισω στα τρέχον ζητήματα περνούν το οκ απο την κυρία ρουφανη η οποία εκτέθηκε ανεπανόρθωτα με ΦΠΑ κ διαδημοτικό αλλα πριν παραιτηθεί φρόντισε τα πάντα κ ΕΠΙΣΗΣ ΦΡΟΝΤΙΣΕ Ο ΔΗΜΟΣ ΜΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΦΙΛΟΞΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΡΟΥΦΑΝΗ.....
    Έκλεισε ο ΘΕΣΠΙΣ κ κανεις μάλλον δεν ενδιαφέρθηκε τι θα γινει κ ο δαρδαμανης θιγμένος εμφανιζόταν μια στο τόσο να υπογράφει για λογαριασμό άλλων κ κάποιοι να τρώνε με τις ευλογίες του διονυσιακή!
    Ντροπή σας κ ντροπή μου που ενώ τα γνωρίζουμε ολα σιωπούμε.....έστω κ ανώνυμα!
    Αλήθεια κλείνει ο ΘΕΣΠΙΣ
    Ο ποτιδης;
    Ο καρυστινος;
    Ο δαρδαμανης;
    Ολοι αθώοι ;;;;
    Λυπάμαι αβρααμ αλλα ΕΣΥ που κρύβεσαι πισω απο ολα να τους αφήσεις να πέσουν στα μαλακά!
    Πολλα μπορεις να γράφεις εδω μεσα αρκεί να ασχολείσαι έστω κ λιγο έστω κ απο μακριά γιατι πολυ απλα βρωμάει παρα πολυ που μυρίζει απο χιλιόμετρα μακριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος5/9/15 2:57 μ.μ.

    Χαχαχαχαχα! Νατο παλι το ποιημα απο τα γνωστα παπαγαλακια. Φοβος και τρομος των καταπατητων ο Ζαμανης. Για ιδες! Μνημη χρυσοψαρου οι επικοινωνιολογοι (τρομαρα τους!) και οι αντιγραφεις, με ...τυφλο σύστημα στο φατσοβιβλιο! Τι λετε ρε? Αν δεν ηταν η Κινηση Πολιτων Κρυονεριου, που το εκανε σημαια προεκλογικα και ηταν ορος αδιαπραγματευτος για τη συνεργασια με ολες τις παραταξεις που κουβεντιασε κι εκατσε τελικα στο Ζαμανη η μπιλια. Αν δεν ηταν η πιεση απο την πρωτη μερα της νεας δημαρχιας μιας συγκεκριμενης ομαδας ανθρωπων που οταν βαλανε πλατη για Ανοιχτους Οριζοντες το εννοούσανε. Αν δεν ητανε η επιμονη 3-4 αιρετων του δημοτικού και του τοπικού του Κρυονεριου το θεμα θα ειχε παει στις καλενδες. Λοιπον, ο Ζαμανης και καθε εξουσια δεν προκειται να σπασει αβγα αν δεν αιστανθει τη βια και το χνωτο της λαικής πιεσης στο σβερκο του. Δεν ειναι δα κι ο Τσε. Ουτε καν ο Ζερβας. Κι εσυ κ. Χαζάπη νωρίς τους ξεχασες τους Κρυονεριστας. Λοιπον, αυτη ειναι η αληθεια, τα συκα και η σκαφη. Τωρα, οι δεκαρικοι και οι θριαμβολογιες ταιριαζουν στο μπροσταρη κι οχι στην οποισθοφυλακη. Χρησιμοι ειναι κι ασυρματιστες, κι οι νοσοκομοι κι οι μαγειροι στον πολεμο. Αλλα τη μαχη την κερδιζει αυτος με την εφοπλου λογχη. Αρκετα με την αθλιοτητα σας... κλεφτοκοταδες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος5/9/15 5:25 μ.μ.

    2/9/15 7:39 μ.μ.
    Ο ΕΥ ΔΑΙΜΩΝ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΗΝ ΕΠΙΜΑΧΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥΣ.
    ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ!!! ΚΑΡΦΩΘΗΚΕ ΤΩΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/9/15 7:26 μ.μ.

      Ερασιτέχνες, φίλε μου. Υποτυπώδης πρόληψη. Σπασμωδικές αντιδράσεις με αργά αντανακλαστικά.

      Διαγραφή
  68. Ανώνυμος5/9/15 5:27 μ.μ.

    Ακομα και στο παρα 5 τα ιδια παντελακη μου τα ιδια παντελη μου για το θεσπη.θα μας πουνε με ποια διαδικασια βρεθηκε αναδοχος για τον ηχο και τα φωτα στα διονυσια??? Επειδη ξερω μη βιαστητε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ανώνυμος5/9/15 6:36 μ.μ.

    ΠΗΡΕ ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ Ο ΛΑΓΟΜΙΤΖΗΣ Ή ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΡΥΜΜΕΝΑ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΑΓ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΟΥ ΧΑΜΕΝΟΥ ΘΗΣΑΥΡΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΡΟΥΜΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος6/9/15 12:54 π.μ.

    Εισήγηση του Προέδρου στην 9η συνεδρίαση της Α Σχ.Επιτρ. για τα εξώδικα από την προηγούμενη πρόεδρο : «δεν υπήρχε καμία κατηγορία στην εισήγηση της 5η συνεδρίασης για την προηγούμενη πρόεδρο και απορεί για τα εξώδικα»...ΔΙΟΝΥΣΗ ΑΚΟΥΣ??? ΛΑΔΙ ΤΟΥΣ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΠΡΩΗΝ Ή ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ?
    https://diavgeia.gov.gr/doc/7%CE%96%CE%A3%CE%9B%CE%9F%CE%9A8%CE%9B-3%CE%A94?inline=true

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος6/9/15 8:26 π.μ.

    Η επικοινωνιακή αυλή του Ζαμάνη παίζει το συνωμοσιολογικό σενάριο ότι ήρθε το ΜΕΓΑΛΟ ΜΑΓΑΖΙ να κλείσει τα μικρά και φωτογραφίζουν τη νέα ομάδα του Λαγομιτζή. Θα μπορούσε κάποιος να το θεωρήσει μια ακόμα περίπτωση Τ.Η. αλλά είναι εντυπωσιακό ότι και εκεί το μυαλό τους δουλεύει με όρους "μαγαζιού"... κάπως έτσι βλέπουν και το δήμο...όπως ακριβώς και οι προηγούμενοι. Εγώ, πάντως, περιμένω να κάνουν ένσταση κατά της απόφασης του Θέσπη και να πετάξουν έξω το Λαγομιτζή και τη νέα ομάδα. Θα το κάνουν; Δεξιά κι αριστερά παπαγαλίζουν ότι υπάρχουν παρατυπίες στην απόφαση!!! Φυσικά, παρατυπίες που κηλιδώνουν το πάλλευκο των διαδικασιών και των αποφάσεων του Θέσπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανώνυμος6/9/15 8:32 π.μ.

    Ντάξει!. Καλό το θεατρικό στο άνοιγμα των διονυσίων αλλά λίγος ο κόσμος και άφαντοι οι αιρετοί πλην αυτών του Διονύσου και όχι όλων!!! Θα μου πεις τι σε νοιάζει. εσύ δεν πέρασες καλά; Ντάξει ρε παιδιά...Αλλά άκουσα το δήμαρχο και μετά διάβασα και το δελτίο τύπου... Ρε σεις, τι πίνετε εκεί στο δήμο; Έχετε σαλτάρει τελείως!!! Αφήστε, ρε, τις εκθέσεις ιδεών του λυκείου και δώστε του να πει δυο -τρεις μεστές κουβέντες ή αφήστε τον να πει τα δικά του Μας έχετε πήξει και μας έχετε πρήξει με τη δημιουργική ασάφεια. Έλεος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ανώνυμος6/9/15 8:38 π.μ.

    Α΄! ήταν και ένα απ τα εξαπτέρυγα. Μεγίστη παράλειψις. Συγγνώμη εξαπτέρυγο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος6/9/15 10:13 π.μ.

    Εσείς εκεί του Κρυονερίου να έχετε το νου σας με τις κινήσεις του Δήμου κατά των καταπατητών
    Μη καταλήξει σαν το φιάσκο των σχολικών επιτροπών!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ανώνυμος6/9/15 10:14 π.μ.

    Στη Βοδεινη καταπιαναν την γλώσσα τους? Ούτε το πρόγραμμα των διονυσίων δεν έβαλαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ανώνυμος6/9/15 11:10 π.μ.

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΤΟΠΗΣ ΣΤΑ ΔΥΟ ΕΞΩΔΙΚΑ ΤΗΣ κας ΜΗΛΑ

    Διάβασα με έκπληξη την απόφαση της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής (για το 1ο θεμα της 9ης συνεδρίασης) που ανέβηκε στη Διαύγεια, το περιεχόμενο της οποίας δεν ανταποκρίνεται στα όσα συζητήθηκαν τότε.
    (https://yperdiavgeia.gr/decisions/downloadPdf/16006307)

    Την εισήγηση έκανε η δημοτική σύμβουλος κα Ζώτου, αντί του Προέδρου κ. Χρονόπουλου, ως εντεταλμένη νομική σύμβουλος του Δήμου για την υποστήριξη των ΝΠ. Σύμφωνα με την κα. Ζώτου, η κα Μήλα κατηγόρησε (στο πρώτο της εξώδικο) την Σχολική Επιτροπή ως σώμα και ως εκ τούτου το ΔΣ όφειλε να απαντήσει.

    Στην τοποθέτησή μου ανέφερα τρεις τουλάχιστον λόγους για τους οποίους πίστευα ότι το Δ.Σ. ΔΕΝ θα έπρεπε να απαντήσει στο πρώτο εξώδικο, ενώ για το δεύτερο δεν μπορούσα να λάβω θέση, καθώς μας διανεμήθηκε μόλις εκείνη τη στιγμή.

    1. Το θέμα θα έπρεπε να είχε απασχολήσει το Δ.Σ. πολύ νωρίτερα και η απάντησή του (εάν είχε κριθεί αναγκαία) θα έπρεπε να είναι πολύ πιο έγκαιρη. Όμως, το Δ.Σ. ενημερώθηκε για το εξώδικο με μεγάλη καθυστέρηση (σχεδόν κατά 2 μήνες), οι δε λόγοι που επικαλέστηκε ο Πρόεδρος για την καθυστέρηση αυτή κάθε άλλο παρά επαρκείς ήταν. Ως εκ τούτου, το πρώτο που θα μπορούσε να κάνει τη δεδομένη στιγμή, θα ήταν να ζητήσει συγγνώμη για την αργοπορία του.

    2. Το περιεχόμενο του πρώτου εξωδίκου της κας Μήλα δεν στρεφόταν εναντίον της Σχολικής Επιτροπής ως Σώμα, αλλά υπογράμμιζε τον προβληματικό χειρισμό εκ μέρους δύο προσώπων (του Προέδρου και της πρακτικογράφου υπαλλήλου) του θέματος των πρακτικών της συγκεκριμένης (5ης) συνεδρίασης. Υπενθυμίζω ότι για το θέμα των πρακτικών υπήρχαν ενστάσεις και από μέλη της Σ.Ε., που όμως ουδόλως συνδέεται με το θέμα του διαχειριστικού ελέγχου.

    3. Η κα Μήλα στο εξώδικό της παρουσίαζε, όπως είχε κάθε δικαίωμα, ορισμένα επιχειρήματα που έκρινε ότι ενδεχομένως θα βοηθούσαν την υπερασπιστική της γραμμή κατά την διάρκεια του διαχειριστικού ελέγχου για την περίοδο της προεδρίας της. Και αυτό διότι ήταν σαφές ότι το σκεπτικό της απόφασης του Δ.Σ. (στην 5η συνεδρίασή του) για διαχειριστικό έλεγχο την καθιστούσε υπόλογη για συγκεκριμένα ζητήματα.

    Κατόπιν τούτων, προκύπτουν ορισμένα κρίσιμα ερωτήματα, για την ουσία της απόφασης της 5ης συνεδρίασης και τις ενέργειες της διοίκησης έκτοτε επ’ αυτής, για τα οποία θα ζητήσω εξηγήσεις από τον κ. Χρονόπουλο (ή όποιον άλλο αρμόδιο) στην πρώτη, μετά το θέρος, συνεδρίαση του Δ.Σ.

    Στέφανος Μιχιώτης
    6/9/2015

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ανώνυμος6/9/15 11:11 π.μ.

    Ο ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟΣ - ΤΟΥ ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟΥ - ΤΟΝ ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟ- Ω ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΕ! ΤΕΛΙΚΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΠΟΥΓΑΔΑ. ΕΚΟΥΣΙΕΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ, ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ, ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ. ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ Η ΣΥΝΘΕΣΗ. ΕΤΟΙΜΗ Η ΜΠΟΥΓΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ανώνυμος6/9/15 12:21 μ.μ.

    Η κινηση πολιτων κρυονεριου δε σχολιασε. Δε φχαριστηθηκε απ την εξελιξη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ανώνυμος6/9/15 12:23 μ.μ.

    Δ/Σ Τυπικη Ηλιθιοτης και Συμψηφισμοι δε συμπορευονται. Πολιτικη αθλιοτητα και Συμψηφισμοι ... ναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ανώνυμος6/9/15 12:24 μ.μ.

    ΜΕΓΑΛΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΜΑΖΕΥΤΗΚΑΝ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ανώνυμος6/9/15 1:19 μ.μ.

    Aπό τον κ. Αγ.Κατσιακίδη ( εξωτερικό συνεργάτη της "ΒΟΡΕΙΝΗΣ" !) :

    "BOΡΕΙΝΗ

    Γράφει ο Άγγελος Κατσιακίδης:

    Επιβεβλημένη η επιβράβευση της αθλήτριας,Κατσούδη Βασιλικής,από τη Δημοτική Αρχή.Η πράξη δυναμώνει τη θέληση και δίνει κίνητρα στην αθλήτρια για την κατάκτηση της κορυφής.Ταυτόχρονα,η Δημοτική Αρχή,αναγνωρίζει την προσφορά των συντελεστών στην επιτυχία και μέσα σ” αυτούς είναι ο προπονητής και ο σύλλογος <>.

    Η πρόθεση για στήριξη του αθλητισμού δεν αμφισβητείται.

    Ο τρόπος στήριξης που επιλέχθηκε είναι λάθος.Δεν αποδομούν τους συλλόγους ούτε τους στερούν το χρόνο και το χώρο για την επίτευξη των στόχων τους.Δεν ασπάζονται τις φήμες για <>,δεν αποδέχονται άκριτα την ενοχοποίηση όσων ασχολούνται με τον αθλητισμό,δεν θεωρούν όλους αδαείς και οι μόνοι άσπιλοι,αμόλυντοι,αγνοί,παρθένοι,ενάρετοι και τίμιοι είναι οι ίδιοι.

    Η πρόθεση δημιουργίας μαζικού αθλητισμού σεβαστή.

    Δημιουργήστε όμως τις στοιχειώδεις υποδομές, προωθήστε τη σκέψη και εκπληρώστε το έργο σας.

    Η χορήγηση 3 ωρών την εβδομάδα στους πολίτες για άθληση,κατά την άποψη μου, είναι υπεραρκετές.Δεν είναι δυνατόν να επιδιώκουν οι γονείς περισσότερο χρόνο, να τον στερούν από τα παιδιά τους,να τα στερούν την ελπίδα για πρωταθλητισμό,για διάκριση,για φιλίες,για κοινωνικοποίηση. Αγκαλιάστε όλους τους συλλόγους, Γονέων, Πολιτιστικών, Αθλητικών και αφουγκραστείτε τις αγωνίες,τα προβλήματα,τις ανησυχίες τους.

    Συνεργαστείτε αρμονικά και δώστε ώθηση για την κατάκτηση της κορυφής.

    Οι συμπολίτες μας γνωρίζουν από αλληλεγγύη,τα μέλη των Δ.Σ. έχουν ευαισθησίες και αναγνωρίζουν τις δυσκολίες κάποιων συμπολιτών μας,δεν αποκλείουν κανέναν από τη συμμετοχή,τη χαρά,την ψυχαγωγία,τη δημιουργία, την άθληση.

    Οι επιχορηγήσεις που δώσατε στους συλλόγους είναι αδιαμφισβήτητο δείγμα των καλών προθέσεων σας. Πανεύκολος ο έλεγχος της οικονομικής διαχείρισης κάθε συλλόγου και είναι λάθος για την όποια πιθανή παρατυπία ή παρανομία κάποιου, να την χρησιμοποιούμε σαν πρόσχημα, καταστρέφοντας όλο το οικοδόμημα των πάσης φύσεως συλλόγων.

    Με τον οποιοδήποτε τρόπο λειτουργίας του <> και την συμβολή της Πρόνοιας και Αλληλεγγύης είναι δυνατή η στήριξη των οικονομικά αδυνάτων συμπολιτών μας για την συμμετοχή τους.

    Δεν είναι απαραίτητη η δημιουργία <> από το Δήμο και το χειρότερο, η εφαρμογή του έργου από κερδοσκοπική εταιρεία μέσα στους Σχολικούς χώρους.Θέλω να πιστεύω ότι, έστω και την τελευταία στιγμή, θα πρυτανεύσει η λογική και με αμοιβαίες υποχωρήσεις θα βρεθεί η καλύτερη λύση."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ανώνυμος6/9/15 4:55 μ.μ.

    Ο κ. Κατσιακίδης εξελίσσεται σε θεωρητικό της αντιπολίτευσης. Στο φιλόξενο χώρο της βοδεινής. Ποιός είναι ο κερδισμένος της συνεργασίας; ποιος ωφελείται από τη σχέση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/9/15 9:06 μ.μ.

      Ο κύριος Κατσιακίδης εξελίσσεται σε μοναδικό κονφερασιέ αντάξιο του Άλκη Στέα αλλά στο πιο κουλτουριάρικο , εξ ού και το καλλιτεχνικό ψευδώνυμο "Ο Δάσκαλος"

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος6/9/15 9:08 μ.μ.

      Δεν μπορώ να του απαντήσω νηφάλιος. Πάω να χτυπήσω τρία μπυρόνια κι επιστρέφω για τα καλύτερα !!!!

      Διαγραφή
  83. Ανώνυμος6/9/15 4:58 μ.μ.

    Εξουθενωμένη η αντιπολίτευση και πεσμένη στο καναβάτσο αναζητάει επικοινωνιακά δεκανίκια σε εξωτερικούς συνεργάτες. Μπάφιασε κι ο λουκάτος από τις καρπαζιές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Ανώνυμος6/9/15 8:04 μ.μ.

    Ωχ..ωχ...Προσοχή στις αποκαλύψεις εδώ...για τις σχολικές..υπάρχει κακό προηγούμενο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ανώνυμος6/9/15 9:02 μ.μ.

    Απολαύστε Καϊμενάκη Ντοά , απλώς ανεπανάληπτη !!!!

    Ανακοίνωση του Συλλόγου Γονεών Δημοτικού Άνοιξης
    "Αγαπητοί γονείς , εχθές 05/09/2015 , πραγματοποιήθηκε από το σύλλογο δράση καθαρισμού και βαψίματος , του υπογείου και των αιθουσών του νέου κτιρίου . Αυτό που καταφέραμε 20 γονείς μαζί με τους χορηγούς είναι πραγματικά ένα θαύμα !!! Δώσαμε μια μάχη με τον χρόνο , δουλεύοντας ασταμάτητα δώδεκα ώρες .. με τις άθλιες συνθήκες των υπογείων ( μούχλα , περιττώματα ζώων , μοκέτες σε σήψη , απίστευτος όγκος άχρηστων υλικών που κατα την διάρκεια των τελευταίων ετών είχαν συσσωρευτεί εκεί ) , και με ένα διώροφο κτίριο με τοίχους σε άθλια κατάσταση , αφού δεν φρόντισαν οι αρμόδιοι να βαφτεί προκειμένου να τηρηθεί η ελάχιστη καθαριότητα . Μπήκαμε μέσα στον χώρο του σχολείου σαν κομάντος , χωρίς να σκεφτούμε προσωπικό χρόνο , υγεία , κούραση . Μόνο για ένα λόγο ... Γιατί αγαπάμε τα παιδιά μας . Όλα τα παιδιά .. Παιδιά που θα έρθουν πρώτη φορά σε ένα καινούργιο χώρο, παιδιά που θα κάνουν μια νέα αρχή , που πρέπει να νιώθουν χαρά μπαίνοντας στο σχολείο τους και όχι αποστροφή ..... Γιατί είμαστε υπεύθυνοι άνθρωποι και δεν θέλουμε κανένα παιδί να καταδικάζεται να εισπνέει την μούχλα , οχτώ ώρες την ημέρα , επειδή κάποιοι δεν λύνουν το πρόβλημα πλημμύρας των υπογείων . Και το ευχαριστώ για όλα αυτά ήταν σήμερα το πρωί , η εμφάνιση της κυρίας Πέππα Αγγελικής , που δήλωσε ότι είναι Δημοτική Σύμβουλος Περιβάλλοντος , η οποία μας επέπληξε για τα άχρηστα αντικείμενα που αφήσαμε έξω από το σχολείο . Της χαλούν την αισθητική ..... Η μούχλα του σχολείου μας ουδόλως την απασχόλησε και ούτε καν μπήκε στον κόπο να ρίξει μια ματιά . Βλέπετε ότι δεν φαίνεται , μάλλον δεν είναι άξιο προσοχής .... Ευχαριστούμε πολύ κυρία Πέππα , που εκτιμήσατε το έργο μας σε αντίθεση με την δική σας ανικανότητα .
    Η Πρόεδρος Καϊμενάκη Ντοά Γεωργία "

    Μόνο εμένα μου φαίνεται πως η κυρία πρόεδρος βρίσκεται σε παράκρουση; Από υπερκόπωση μήπως; Αν σας χαλάει, γιατί το κουράζετε καλή μου κυριούλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/9/15 8:48 π.μ.

      Καποιοι τύποι τρολάρονται από μόνοι τους με τις ανακοινωσεις που βγάζουν...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος7/9/15 8:18 μ.μ.

      Καϋμενάκη πάλι την έγραψες την βλακεία σου . Πες ότι έχεις και βοήθεια μην πάρεις όλη την βλακεία επάνω σου

      Διαγραφή
  86. Ανώνυμος6/9/15 9:41 μ.μ.

    Κατανοώ απολύτως το γεγονός ότι οι γονείς θέλουν το σχολείο των παιδιών τους καθαρό και το περιβάλλον ευχάριστο.Το βάψιμο που έκαναν αξίζει χίλια μπράβο( καμία σχολική επιτροπή και κανένας δήμος δεν υπήρχε περίπτωση να το πραγματοποιήσει).Δεν πρέπει όμως στον ενθουσιασμό μας να βοηθήσουμε, να ξεχνάμε τα νόμιμα (και έπρεπε να τους προφυλάξει η δικηγόρος και δημοτική σύμβουλος που ήταν μαζί τους). Δεν αναφέρομαι απλά στην παράνομη είσοδο στο χώρο αλλά οι φωτογραφίες που ανέβασαν αποδεικνύουν ότι προέβησαν σε καταστροφή δημόσιας περιουσίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Ανώνυμος6/9/15 10:55 μ.μ.

    Βέβαια ο πρόεδρος και οι παρατρεχάμενοι τακτοποίησαν τα του συλλόγου γονέων και τα της πρώην προέδρου ενώ τα υπόλοιπα θέματα των σχολείων στα παλιά τους τα παπούτσια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Ανώνυμος6/9/15 10:57 μ.μ.

    6/9/15 8:04 μ.μ.
    Προβλέπω εξαφάνιση του βιβλίου των πρακτικών της πρωτοβαθμιας σχολικης επιτροπης και σβήσιμο της ηχογράφησης της συνεδρίασης.
    ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/9/15 8:21 μ.μ.

      Λες να τα ξανακάψουν ; κάτσε να σκεφτώ ποια αργία κοντινή βολεύει;

      Διαγραφή
  89. Ανώνυμος6/9/15 11:38 μ.μ.

    Τα νομικα προσωπα ειναι κλαφτα χαραλαμπε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Ανώνυμος7/9/15 12:18 π.μ.

    Και όμως η Δευτεροβάθμια δουλεύει... ήδη συνεδρίασε ( όπως φαίνεται από την παρακάτω ανάρτηση στο fb) "εισηγήθηκε θετικά" για τις παραχωρήσεις στο κλειστό γυμναστήριο Διονύσου."Συνεδρίασε και η ΔΕΠ" που ενέκρινε τις παραχωρήσεις ¨Υπέγραψε ο Δήμαρχος" και ο Σύλλογος έδωσε το πρόγραμμα στα μέλη του

    Ενόργανη γυμναστική Διόνυσος
    · Ξεκινάμε τις προπονήσεις μας στο ΚΛΕΙΣΤΟ ΔΙΟΝΥΣΟΥ!!!
    Πρώτη συνάντηση / προπόνηση το Σάββατο 12/9/2015 και ώρα :
    9:00 - 10:00 (γυμνάσιο)
    10:00 - 11:00 (δημοτικό)
    https://www.facebook.com/dionysos.gymnastics?fref=nf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/9/15 11:35 π.μ.

      Ποιος είναι αυτός ο Σύλλογος; Και πώς και από ποιους δόθηκε έγκριση χωρίς να έχει βγει το πρόγραμμα των προγραμμάτων του δήμου; Ή ο σύλλογος ψέυδεται ή ο δήμος είναι σε κώμα κι ο καθένας κάνει ότι του κατέβει !!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος8/9/15 9:24 π.μ.

      Η Βθμια επιτροπή συνεδρίασε την Δευτέρα 31/8 και δεν πήρε καμμία απόφαση για καμμία παραχώρηση.Δεν υπήρχε κανένα θέμα παραχώρησης στήν ημερήσια διάταξη!

      μέλος της Βθμιας Επιτροπής

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος8/9/15 3:02 μ.μ.

      και εσυ κόπτεσε γιατί σου κόπηκε το μεροκάματο ; ΝΤΡΟΠΗ σου είσαι και μέλος σχολικης πάντως απο Ζαμάνη δεν είσαι γιατί εσύ προσπαθείς να κράξεις αλλά κράζεσαι μόνη σου

      Διαγραφή
  91. Ανώνυμος7/9/15 7:49 π.μ.

    Κι έτσι .. κι αλλιώς .. κι αλλιώτικα .. !

    "Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Άνοιξης , ευχαριστεί θερμά τους κάτωθι γονείς , χορηγούς και υπηρεσίες που συνέδραμαν στην υλοποίηση της δράσης Καθαρισμού και Βαψίματος του σχολικού κτιρίου .

    ΧΟΡΗΓΟΙ
    · Την εταιρεία "Κ. Χουντουμάδης ΑΤΒΕ"
    · Τον κύριο Στάθη Αθανάσιο
    · Το καφέ ΑΖΟΡ
    · Το «Εκλεκτόν ψητοπωλείο» Κοντάκης

    ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    · Τον Αντιδήμαρχο Παιδείας που μας διέθεσε ομάδα από το προσωπικό καθαριότητας
    · Την Πρωτοβάθμια Σχολική Επιτροπή για τα χρώματα και τα πινέλα

    ΓΟΝΕΙΣ
    ........................
    ........................

    Σας ευχαριστούμε πολύ που είστε πάντα δίπλα μας και μαζί κάνουμε τα αδύνατα δυνατά !!! Ελπίζουμε να γίνουμε ακόμα περισσότεροι !!!!

    Με πραγματική εκτίμηση και αγάπη

    Η Πρόεδρος Καϊμενάκη Γεωργία"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Ανώνυμος7/9/15 8:47 π.μ.

    το σχόλιο του αντιδήμαρχου Λυρούδια για την ανακοινωση Καιμενακη

    Οι αμπελοφιλοσοφίες ειναι στην ημερήσια διάταξη! Η νομιμότητα ειναι η τροχοπέδη καθε "λογικής" δράσης αφ´ ενός και ο λαϊκισμός που συνοδεύει καθε πράξη δήθεν προσφοράς, ειναι παράνομη μεν, λαϊκίστικώς ηρωική δε. Βγάλε άκρη. Ενας αφηνιασμένος κόσμος αναζητα ενόχους για την καταςτροφη που εχει υποστεί απο τις λαϊκίστικες επιλογές του, που εχουν υποβαθμήςει τον πολιτισμό την παιδεία και την δημοκρατία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Ανώνυμος7/9/15 8:57 π.μ.

    Λέει η κ.Καιμενάκη ότι βρήκανε άθλιες συνθήκες στο υπόγειο (πλημμύρα, μούχλα, περιττώματα ζώων, μοκέτες σε σήψη , άχρηστα υλικα κλπ) και στο διώροφο κτίριο (τοίχοι σε άθλια κατάσταση, μυρωδια μούχλας κλπ).

    Έχω μια ερώτηση κ. Καϊμενάκη για σας και τους υπόλοιπους συνοδοιπόρους σας:

    ΕΣΕΙΣ ΠΟΤΕ ΠΗΡΑΤΕ ΕΙΔΗΣΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ? ΤΩΡΑ? ΜΗΠΩΣ ΟΙ ΠΟΛΛΕΣ "ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΕΣ" ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΑΣ
    ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΦΣΑΝ ΚΑΙΡΟ ΓΙΑ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ?

    Οι Συλλογοι Γονεων δεν ειναι ουτε πολιτικα οχήματα για τις δημοτικες εκλογες, ούτε εργαλεία πωλήσεων για κάποιους ημέτερους. Οταν το καταλάβετε αυτό ίσως γίνετε πιο χρήσιμη σ αυτούς που σας εξέλεξαν πρόεδρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Ανώνυμος7/9/15 9:04 π.μ.

    Τα καλύτερα έρχονται.... Ιδού μια πρώτη δόση by Caterina Avgeri

    Ιστορίες καθημερινής τρέλας από τη Ζώνη του Λυκόφωτος στο Διόνυσο:

    Σήμερα, μετά το χθεσινό καθαρισμό και βάψιμο του Δημοτικού της Ανοιξης, δεχθήκαμε ως Σύλλογος Γονέων την επίσκεψη της "συναδέλφου" Δημοτικής Συμβούλου, Εντεταλμένης για θέματα Πρασίνου και Περιβάλλοντος, κας Πέππα Αγγελικής (εκ Σταμάτας ορμώμενης), σκοπός της οποίας ήταν να μας ... επιπλήξει για τα ογκώδη μουχλιασμένα και κατεστραμμένα αντικείμενα που εναποθέσαμε δίπλα στους κάδους κατά τον καθαρισμό, προκειμένου να τα μαζέψει φορτηγό του Δήμου τη Δευτέρα...
    Μεταξύ των διαφόρων εκπληκτικών που ακούσαμε (μικροί και μεγάλοι) ήταν:
    -Ότι είναι θέμα αισθητικής, γιατί αν γινόταν γάμος ή βάφτιση απέναντι στην εκκλησία και αντίκρυζαν οι καλεσμένοι αυτό το απαράδεκτο θέαμα, πώς θα τους φαινόταν;;;; (Λες να διαμαρτυρήθηκε η χθεσινή νύφη....; )
    -Ότι διαμαρτυρήθηκαν τα γύρω μαγαζιά (Ποια μαγαζιά;;;; Η...εκκλησία;;;;;)
    -Ότι έπρεπε να τα εναποθέσουμε εντός του προαυλίου, που είναι σχολικός χώρος κι ας είχε παιδιά που έπαιζαν (και ο απέξω είναι, αλλά που να το ξέρει η εκ Σταμάτας...)
    -Ότι δεν την κάναμε εμείς τη δουλειά αλλά οι εργάτες που φέραμε κι εμείς επιβλέπαμε... (όπως έχει μάθει κανείς...)
    -Ότι τι κάναμε τόσα χρόνια, τώρα το θυμηθήκαμε;;;;; ( αχαχαχαχα χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα)
    -Ότι έπρεπε να το κάνουμε καθημερινή κι όχι Σάββατο που δε δουλεύουν οι υπηρεσίες (τι να πρωτοσχολιάσω..το ΚΑΝΟΥΜΕ (τη δική τους δουλειά) ή το ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ;; (κανονίστε τις άδειές σας...)) - Οτι κάνουμε αντιπολίτευση (αυτοκαταστροφικού τύπου, ρουφώντας μούχλα και καθαριζοβάφοντας 12 ώρες....αλλα τη συγχώρω, δε μας ήξερε κι από χθες..)
    -Ότι τις εθελοντικές δράσεις δεν τις διαφημίζουν αυτοί που τις κάνουν, αλλά σεμνά και ταπεινά τις κρατάνε για τον εαυτό τους, όπως κάνει ο Δήμος, που τόσες εθελοντικές δράσεις έχει κάνει και δε βγάζει ντουντούκα!!! (ΤΩΡΑ εξηγείται γιατί δεν πατάει ψυχή....).

    Υ.Γ.
    1-Τον υπάλληλο της Υπηρεσίας Πρασίνου κο Ραφτακόπουλο τον φέρατε για body guard-εκφοβιστή τη δεύτερη φορά;;;;
    2-Περιμένουμε με αγωνία τη μήνυσή σας....


    Για όσους δεν τηνγνωρίζουν, η κ,Αυγέρη είναι δικηγόρος, πρώην πρόεδρος του Συλλόγου και νυν μέλος του Δ.Σ και δημοτική σύμβουλος της Νέας Πνοής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/9/15 9:06 π.μ.

      Μα και η κ. Αυγέρη δεν είναι εξ Αγίου Στεφάνου ορμώμενη; Εκεί δεν βγήκε σύμβουλος;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος8/9/15 6:30 π.μ.

      Ειναι αληθεια οτι μεταξυ των "εθελοντων" υπηρξαν και αλλοδαποι εργαζομενοι? Ηταν και αυτοι εθελοντες ή μηπως η κ. Αυγερη εχει να μας επιδειξει το εργοσημο με το οποιο πληρωθηκε το εργοσημο τους?

      Διαγραφή
  95. Ανώνυμος7/9/15 11:15 π.μ.

    ΑΓΑΠΗΤΕ 6/9/15 9:41 μ.μ.
    ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΟΥΣ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ...ΤΩΡΑ ΜΕ ΠΟΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥΝΟΥ ΠΑΠΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ.ΑΝΤΕ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΑ ΜΕΛΗ ΠΟΥ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Ανώνυμος7/9/15 11:42 π.μ.

    Κάνεις λάθος φίλε. Η Καιμενάκη λέει ότι "μπηκαν στο σχολείο σαν κομάντος", όχι κατόπιν αδείας...Είναι η γνωστή τακτική του "μπουκαδόρου" Λουκουμάτου που είναι ο πνευματικός τους πατέρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/9/15 12:16 μ.μ.

      Όταν στην ευχαριστήρια επιστολή ευχαριστεί τον Αντιδήμαρχο Παιδείας και τον Πρόεδρο της Πρωτοβάθμιας και αυτοί δεν το διαψεύδουν σημαίνει ότι ήταν ενήμεροι και συμφώνησαν με την κίνηση του συλλόγου άρα αυτοί παρέκαμψαν τις νόμιμες διαδικασίες( όχι πως θα υπήρχε μη αποδοχή από τα υπόλοιπα νομίμως εμπλεκόμενους). Τώρα όσο αφορά το σχόλιο της προέδρου του συλλόγου, πιστεύω ότι παρομοιάζει τους γονείς σαν κομάντος γιατί ήταν ετοιμοπόλεμοι να παλέψουν με τη βρωμιά και τη μούχλα.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος8/9/15 6:31 π.μ.

      Μαυρη εργασια και κυριολεκτικα και μεταφορικα.

      Διαγραφή
  97. Ανώνυμος7/9/15 3:30 μ.μ.

    Δεν πάει καλύτερα η Πέππα να μαζέψει την αυλή της που συχνά πυκνά είναι γεμάτη με λόφους από χώμα και να αφήσει ήσυχους τους γονείς στην Άνοιξη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Ανώνυμος7/9/15 3:54 μ.μ.

    Για να δούμε τι θα κάνει η Πέππα την Τετάρτη με τους γονείς της Σταμάτας σε αυτούς, άραγε έχει δικαιοδοσία να μιλησει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Ανώνυμος7/9/15 10:30 μ.μ.

    Για την Πέππα δεν μπορεί να πει κανεις κάτι γιατί είναι άτομο που δουλευει για τον δήμο και οχι για παρτη της . Αλλά εσας δεν σας ενδιαφέρει τίποτα άλλο εκτός το να βγάλετε καμια φωτογραφία και να τσεπώσετε ότι μπορείτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Ανώνυμος8/9/15 12:19 π.μ.

    Δηλαδη το πρόβλημα στο δήμο ΔΙΟΝΥΣΟΥ ειναι τα σχολεία;
    Ο ΘΕΣΠΙΣ;
    Τα διονυσια?
    Ο υφαντής;
    Ο Ζαμάνης;
    Ο δαρδαμανης;
    Ποιο ειναι το πρόβλημα για να ξέρουμε κ εμεις οι νέοι........
    Εγω πιστεύω οτι όσοι γράφουν εδω αυτα που γράφουν είτε αλήθειες είτε ψέματα τα γράφουν γιατι ενώ βλέπουν του βάζο με το μέλι δεν μπορούν ν βάλουν το δάχτυλο να δοκιμάσουν.....
    Ίσως σκληρή κριτική στους φίλους της διονυσοσκουφιτσας αλλα αν ήθελαν κάτι αλλο να πετύχουν εδω μεσα θα μιλούσαν με αποδείξεις κ ονόματα......
    Το να κουνάς ενα σάπιο δέντρο για να πέσουν οι καρποί του κατω κ να φας αντί να το κόψεις γιατι εχει σαπίσει τοτε λυπάμαι αλλα οτι κ να γράφετε εδω θα μένει εδω θα λέγετε κ ολοι αυτοί που κάνουν τις απατεωνιές θα συνεχίζουν...... Δηλαδη εχουμε μια παρεα 10 ατόμων κ οι τρεις κάνουν ζαβολιές αυτο τι σημαίνει οτι φταίνε ολοι;
    Οτι φταίει ο αρχηγός;
    Ντροπή ειναι να πει κανεις οτι επι Καλαφατελη ο ποτιδης η μήλα ο καρυστινος η παπαχαρτοφυλη κ τα αλλα παιδια έφαγαν με χρυσά κουτάλια με το Καλαφατελη αρχηγό;;;
    Η μήπως ειναι δύσκολο να το αποδείξεις;
    Η μήπως ο Διονύσης συγνώμη ο αβρααμ ειναι Παναγίτσα κ ολα λειτουργούν σωστά;
    Επίσης ποσο δύσκολο ειναι να πιστέψει καποιος οτι η προηγούμενη αρχή τα έτρωγε κ η νεα αρχή τους καλύπτει για να φάει κ εκείνη με την ησυχία της;;;;
    Αν συμβαίνει αυτο στο Διονυσο φαντάσου στην ελλαδιτσα μας τι γίνετε.....
    Καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Ανώνυμος8/9/15 6:32 π.μ.

    Η αυλη ειναι ιδιωτικος χωρος. Μηπως θελετε να μπουκαρετε σαν κομαντο κι εκει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Ανώνυμος8/9/15 6:34 π.μ.

    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΣΕ ΠΟΙΑ ΚΑΤΗΦΟΡΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΝΟΜΠΕΛ. ΣΤΗ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑ Ή ΣΤΗΝ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Ανώνυμος8/9/15 6:36 π.μ.

    ΜΟΛΟΝΟΤΙ Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΟΙ "ΑΛΛΟΙ" ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΑ ΚΟΛΠΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΝ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΛΥΠΗΣΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Ανώνυμος8/9/15 6:38 π.μ.

    "Ετοιμοπολεμοι να παλεψουν με τη βρωμα και τη μουχλα" χαχαχαχαχαχαχα... τι γελοιότης Θεέ μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Ανώνυμος8/9/15 6:40 π.μ.

    Dr Clean...Mrs Shine...commando of health and beauty

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Ανώνυμος8/9/15 6:55 π.μ.

    Λέει η Νέα Πνοή για τον Διόνυσο στην ανακοίνωση για την μεταφορά των φοιτητών: Εκ των βασικών αρχών της παράταξής μας είναι η λογοδοσία και η διασφάλιση της διασπάθισης του δημοσίου χρήματος.
    Δηλαδή; Διασφαλίζουν πως το δημοτικο χρήμα θα διασπαθίζεται;;;;;;;;
    Απο μικρό και από τρελό ή από άσχετο μαθαίνεις την αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Ανώνυμος8/9/15 8:46 π.μ.

    Σακη μαζεψε τον π@π@ρ@ γιατι καθε φορα που ανοιγει το στομα του κερδιζει ποντους η... αυγερη.
    Χιλιες φορες ενα ...αφελες γραφειο τυπου παρα ο μπαρουφολογος του φβ. Μας τα κανει τσουρεκια καθε φορα ο δηθεν καιδεν ξερουμε τι να κανουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος8/9/15 12:36 μ.μ.

      ΑΝ ΤΗΝ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΗΝ ΑΥΓΕΡΗ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΔΙΟΝΥΣΙΩΝ ΑΣ ΕΛΕΓΕ ΣΤΟΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΠΝΟΗΣ ΚΟΜΝΗΝΑΚΗ ΝΑ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΔΙΟΝΥΣΙΩΝ ΠΟΥ ΥΠΕΡΨΗΦΙΣΤΗΚΕ (ΟΜΟΦΩΝΑ)ΤΟΝ ΜΑΪΟ - ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΚΜΗ ΤΟΥ(;;;) - ΚΑΙ ΕΧΕΙ 10 ΜΕΡΕΣ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΕΣ(!!!) ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ (ΑΠΟ 4/9 ΕΩΣ ΚΑΙ 13/9).
      ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ! ΕΛΕΟΟΟΟΟΣ!
      ΕΛΕΟΟΟΟΟΟΟΟΣ!
      ΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΑΙ ΠΡΙΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΗΣ Ή ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΟ FB TH ΒΛΑΚΕΙΑ ΤΗΣ.
      ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΚΡΙΤΙΚΗ TAΧΑ ΜΟΥ. ΑΥΤΟ ΤΗ ΜΑΡΑΝΕ…..

      ΕΝΑ ΑΝ. ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ «ΘΕΣΠΙΣ»

      Διαγραφή
  108. Ανώνυμος8/9/15 8:48 π.μ.

    ΑΜΟΡΦΩΤΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΑΝΕΠΙΔΕΚΤΟΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ
    ΜΠΑΖΑ
    ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΣΥΜΜΑΧΟΙ ΤΟΥ ΖΑΜΑΝΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Ανώνυμος8/9/15 8:52 π.μ.

    Ενταξει. Βρηκανε νεα πιπιλα τα νηπια. Τωρα τους ενοχλει η πεππα επειδη τους ειπε δυο κουβεντες που δεν τους αρεσανε. Σωστες- λαθος δεν εχει σημασια. Σιγα το θεμα. Η ουσια ειναι οτι βρηκανε νεα πιπιλα τα... ζουζουνακια μου. ΒΡΕ ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΔΩ ΑΘΛΙΟΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Ανώνυμος8/9/15 8:55 π.μ.

    Η βοδεινο-λουκατο-κουκλεντο-παρεα εχει δοκιμασει να δαγκωσει διαφορους κατα καιρους αλλα δεν τους εχει μεινει δοντι... τωρα περιλαβανε την πεππα. Σιγα κοριτσια... θα σκισετε το καλσον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Ανώνυμος8/9/15 8:58 π.μ.

    Ρε αθλιοι με IQ φυρικιου τους πακιστανους που καθαρισαν το σχολειο τους πληρωσατε??? Ε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Ανώνυμος8/9/15 9:22 π.μ.

    Ναι. Τωρα δεσαμε. Απο τη μια η βοδεινη που ειχε ρεπορταζ για το φοιτητικο του αμαρουσιου. Απο την αλλη η νεα πνοη... με γνησια τεχνοκρατικη κριτικη. Και ταξι να εβαζε ο δημος καθημερινα για το τει χαλκιδας κατι θα βρισκανε να πουνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Ανώνυμος8/9/15 4:38 μ.μ.

    ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΕΝΑ ΠΡΑΜΑ. ΖΑΜΑΝΗΣ ΥΦΑΝΤΗΣ ΚΑΙ ΚΟΚΜΟΤΟΣ ΕΞΑΓΓΕΙΛΑΝΕ ΜΑΖΙΚΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠ ΟΛΑ. ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΤΟΥΣ. ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΦΕΤΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΣΤΟ ΨΑΞΙΜΟ ΤΟ ΠΡΑΜΑ. ΤΑ ΜΑΓΑΖΑΚΙΑ ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΠΕΛΑΤΑΚΙΑ. ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ. ΑΛΛΑ Ο ΔΗΜΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΜΕΙΝΕΙ. ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΧΑΤΗΡΙ ΤΩΝ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Ανώνυμος8/9/15 7:26 μ.μ.

    ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΑΥΡΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ κ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ

    ΔΗΜΟΣ ΠΑΛΛΗΝΗΣ Προς: Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων
    ΘΕΜΑ: Παραχώρηση σχολικών χώρων σε συλλόγους Γονέων για εκτέλεση προγραμμάτων Δημιουργικής Απασχόλησης
    Διαδικασία και Δικαιολογητικά:
    Α. Υποβολή αίτησης του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων συνοδευόμενη από:
    …………………………………………..
    6) Υπεύθυνη δήλωση ότι η εφαρμογή του προγράμματος ανατίθεται αποκλειστικά σε αδιόριστο εκπαιδευτικό της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ο οποίος θα έχει τα απαιτούμενα προσόντα για το εκτελούμενο πρόγραμμα και ότι Η ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΘΑ ΑΝΑΓΓΕΛΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ( Επιθεώρηση Εργασίας, Ασφαλιστικό Φορέα κ.λ.π) .
    9) Υπεύθυνη δήλωση ότι το πρόγραμμα γίνεται αποκλειστικά με την οικονομική ευθύνη του Συλλόγου ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ και χωρίς Κοινωνικοοικονομικά κριτήρια συμμετοχής ώστε να μην αποκλείονται μαθητές που δεν έχουν οικονομική δυνατότητα.

    http://www.pallinotropio.gr/pallini-news/item/18278-to-telos-ton-draseon-gia-tous-syllogous-goneon-kai-kidemonon

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος8/9/15 9:38 μ.μ.

      χαχαχαχα...γελάσαμε τώρα...σιγά μη ενοχλήσουν τους συλλόγους στο δήμο μας....εδώ τακτοποιήθηκε ΠΡΩΤΟΣ ο Σύλλογος Γονέων που μέλος του ΔΣ του είναι ο Πρόεδρος της Πρωτ.Σχολικής Επιτροπής...Μιλάμε για καθαρή εξαργύρωση ψήφων...

      Διαγραφή
  115. Ανώνυμος8/9/15 9:28 μ.μ.

    Σχόλιο Ανοιξιώτη στο φέις αφιερωμένο στη κυρία Σταματάρχα εντεταλμένη για τα σκουπίδια

    Παίρνεις τηλέφωνο στην Δημοτική υπηρεσία και αναφέρεις ένα πρόβλημα . Όχι κάτι δύσκολο, ούτε κάτι πολύπλοκο, τους λες ότι το απορριμματοφόρο περνάει μια φορά την εβδομάδα ενώ περνούσε δυο . Σου απαντάνε με ευγένεια ότι έχεις δίκιο και ότι θα ενημερώσουν, ώστε να λυθεί το πρόβλημα . Περνάει μια εβδομάδα, περνάει δεύτερη και έχεις καταφέρει το εξής φοβερό, να περνάει το απορριμματοφόρο μια φορά στις δυο εβδομάδες ……. Λέω εγώ τώρα αν πάρω τηλέφωνο μήπως την πατήσω και καταφέρω να περνάει μια φορά τον μήνα ……. Μαζεύω τα κουράγια μου και παίρνω το θάρρος να το ρισκάρω , ξανά επικοινωνώ και γίνεται το ακατόρθωτο να επανέλθει η συχνότητα αποκομιδής σκουπιδιών στις δυο φορές την εβδομάδα …… Η χαρά δεν κράτησε παρά μόνο δυο εβδομάδες ……
    Συγχαρητήρια στους υπεύθυνους, για την καλή δουλειά που κάνουν, ο Δήμος Διονύσου ζει απερίγραπτες στιγμές, θεωρώ ότι πρέπει να είμαστε εκεί γύρω 1980, όταν απλά ήμασταν κάτι σαν κοινότητα , τόσο μεγάλα βήματα κάναμε . Είναι ντροπή να πρέπει οι δημότες να επαναλαμβάνουν τέτοιου είδους υποδείξεις και να ζητάνε από την δημοτική αρχή το αυτονόητο . Ειλικρινά δεν νομίζω να υπάρχει αλλού αυτό το χάλι…… Όση καλή διάθεση και να έχεις τα συγχωροχάρτια τελειώνουν . Αν δυσκολευόσαστε να μας πείτε που είναι το απορριμματοφόρο να κάνουμε και εμείς εθελοντικά κανένα δρομολόγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Ανώνυμος8/9/15 9:41 μ.μ.

    8/9/15 8:55 π.μ.
    ΤΗΝ ΠΕΠΠΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΛΑΒΕΙ ΑΚΟΜΑ...ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΕΊΝΑΙ ΑΜΑΡΤΩΛΟ ΒΛ.ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΕΙΣ Ή ΑΝΟΙΓΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΣΤΑΜΑΤΙΩΤΕΣ ( ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΚΑΙ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥΣ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Ανώνυμος8/9/15 11:32 μ.μ.

    Φίλε, η κατάσταση που περιγράφεις είναι πέρα ως πέρα αληθινή. Σκουπίδια, λακούβες, περιβάλλον δεν είναι τα φόρτε του δήμου. Είναι απορίας άξιο με τόσο πολύ προσωπικό να μην μπορούν να οργανώσουν σωστά το project. Τώρα που θα γίνει ο απολογισμός να μας πει ο δημαρχος ποιός ευθύνεται
    Νομίζω, όμως, ότι δεν είναι δουλειά της κ. Πέππα το συγκεκριμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Ανώνυμος9/9/15 12:41 π.μ.

    Στην Αγγελικη Πεππα οφειλεται οτι καλο εχει γινει στην Σταματα και αυτο φαινεται σιγα σιγα . Την εχει βαλει στη μεση η γνωστη παρεα του συνονοματου της αλλα εχει αποκαλυφθει στους περισσοτερους τι ειναι αυτος κ ο υπουλος ο ξαδελφουλης του που θελει να γινει δημαρχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Ανώνυμος9/9/15 8:42 π.μ.

    Ο παρατρεχάμενος του γραφείου τύπου πήρε εντολή να υποστηρίξει την νταντά. Αυτό φαίνεται από τα σχόλια. Έρχεται και η σειρά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Ανώνυμος9/9/15 3:03 μ.μ.

    Δουλεύει καλά το καθαρά επιθετικό σύστημα του Ζαμάνη 4-1-4-1 με ένα αμυντικό χαφ. Λίγο η άμυνα να δέσει στην καθημερινότητα και το ματσάκι είναι όλο δικό του.

    Αλέφαντος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Ανώνυμος9/9/15 4:35 μ.μ.

    Τ αυγό του φιδιού

    Ομολογουμένως η χρονιά που πέρασε ήταν για τη πρόεδρο των γονέων της Άνοιξης σκέτη κατραπακιά. Από εκδηλώσεις ελάχιστες και παρακατιανές. Πού τα ελικόπτερα του Λουκάτου και τα υπερθεάματα της Αυγέρη με τα πούρα και το τιγρέ; Από καλοκαιρινά, τζίφος! Ο δήμος έκανε τα δικά του καμπς και τους το κλεισε το μαγαζί, όσο και να έσκιζε τα καλτσόν του ο μελισσοκόμος. Κι όπως δείχνουν τα πράγματα ούτε και χειμωνιάτικα θα κάνει ο σύλλογος. Τέρμα το κομπόδεμα και το βόλεμα των ημετέρων.

    Και τι θα πει τώρα η πρόεδρος στη γενική συνέλευση που πλησιάζει; Πώς θα τα δικαιολογήσει όλα αυτά; Πώς θα μπορέσει να πείσει ότι είναι άξια συνεχίστρια των προηγούμενων προέδρων; Και πώς θα εξηγήσει γιατί παραιτήθηκαν δύο μέλη του Δ.Σ. εδώ και καιρό αλλά το κράτησε κρυφό; Βλέπεις, δεν εμφανίστηκε και κείνος ο Μιχιώτης για να τα ρίξουν πάνω του και να ενωθούν ξανά όπως κάθε χρονιά…

    Αν και ξέρανε από χρόνια τι κατάσταση επικρατούσε στα υπόγεια, κανείς τους δεν είχε πει κουβέντα πουθενά. Αλλά ούτε κι ο Γεράσιμος ο διευθυντής έκανε κάτι. Πού να τρέχεις τώρα; Έγγραφα, τηλέφωνα, απλήρωτες υπερωρίες, για τέτοια είμαστε; Κι αφού όλοι κάνανε τα στραβά μάτια αυτό θα μπορούσε να είναι ήταν η τέλεια ευκαιρία. Μίλησαν με τον Κοκμοτό για την Παρασκευή, αλλά προγραμμάτισαν για το Σαββατοκύριακο. Και, πώς το είπε η πρόεδρος; Ορμήσανε σαν κομάντος!!!..... Για τα παιδιά τους…
    Και έβγαλαν του κόσμου τη σαβούρα απ τα υπόγεια και την άφησαν έξω ακριβώς απ’ το σχολείο. Μπροστά στην εκκλησία. Ο χώρος που είναι δικά τους παιδιά να ναι καθαρός. Κι όσο για τον χώρο των άλλων, παιδιών και μεγάλων, στα τέτοια τους… χώρια που αν αργούσε ο δήμος να τα μαζέψει θα μπορούσαν να βγάλουν και φωτογραφίες και να τις δώσουν στη Βοδεινή για προπαγάνδα.

    Και τώρα που η Πέππα τους την μπήκε και πολύ καλά τους έκανε, διαμαρτύρεται η Βοδεινή για το πώς συμπεριφέρθηκε σε εθελοντές… που όλως τυχαίως είναι όλοι τους μέλη της ίδιας παράταξης. Α ρε μπαγάσηδες, άξιοι μαθητές του Γκέμπελς όλοι σας….

    Από μια πλευρά είναι καλό που κι άλλοι ένιωσαν σο πετσί τους τι εστί ο φασισμός του Λουκατιστάν. Που κατάλαβαν τι εστί το αυγό του φιδιού. Και πώς παρασύρει τον αφηνιασμένο όχλο που ζητά ενόχους για την καταστροφή του, όπως σωστά σημειώνει ο αντιδήμαρχος Λυρούδιας. Κι είναι έτοιμος να ακολουθήσει ψευτο-μεσσίες φτανει μόνο να του υποσχεθούν ένα καινούριο νόημα στη ζωή τους συμπληρώνω εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Ανώνυμος9/9/15 5:55 μ.μ.

    Γνήσια η μέθοδος. Ξεκινάς με προβοκάτσια, συνεχίζεις με ψέμματα και συκοφαντίες. Διαστρέφεις την πραγματικότητα. Ενεργοποιείς τα παπαγαλάκια. Στη μια όχθη λουκατο-αυγέρηδες, οι χρήσιμοι ηλίθιοι των συλλόγων, ο συνεταίρος κουκλεντές της βοδεινής. Στην άλλη ( αυτή τη φορά ) η Πέππα. Γελοιότητα και αθλιότητα μαζί. Οι συνθήκες είναι κατάλληλες. Το αυγό επωάζεται. Γι αυτό πρέπει να συντριβεί το κεφάλι του φιδιού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Ανώνυμος9/9/15 6:01 μ.μ.

    Απαντήσεις εδώ και τώρα: ποιός έδώσε άδεια? Πώς καταστράφηκε (άχρηστη έστω) περιουσία του σχολείου; πώς απασχολήθηκαν αλλοδαποί στην "εθελοντική" δράση; πώς πληρώθηκαν; γιατί ενοχλήθηκαν από την αυτονόητη απορία- υπόδειξη της Πέππα; γιατί είναι συνηθισμένοι σε βιλαέτια, τσιφλίκια και ασυδοσία; ποιός επιτέλους θα τους κόψει το... βήχα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Ανώνυμος9/9/15 6:19 μ.μ.

    ουδεν κρυπτον απο τον ηλιο !! ολοι γνωριζουν οτι η υπαλληλος Μαρια Σειντη εχει απολυθει απο τον δημο Διονυσου, ακουσον ακουσον!! τι εκαναν οι αθεοφοβοι με την ανοχη του ΔΗΜΑΡΧΟΥ και των συμβουλων ΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΠΕΠΠΑ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΡΗΓΟΠΟΥΛΟΥ την εστειλαν στην Δημοτικη κοινοτητα Σταματας για διαφορες αρχαιοθετημενες εργασιες!!! αλλα δυστυχως για αυτους επαιξαν και εχασαν , η συνεχεια προμηνυεται με ενδιαφερον!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Ανώνυμος9/9/15 8:51 μ.μ.

    Ελάτε τώρα ρε παιδιά! Σιγά μη νοιάστηκε η λουκατο-παρέα της άνοιξης για την καθαριότητα των Σχολείων. Μόνο για τη μπίζνα ενδιαφέρονται. Και η διοίκηση Ζαμάνη δουλεύοντας με απόδοση στο 20% τους έχει κλείσει αρκετά μαγαζάκια. Τέλος πάντων. Αυτά έχει η ζωή! Από δω και πέρα τι γίνεται... Ο Ζαμάνης θα πρέπει να δώσει σκληρή απάντηση για να στηρίξει και την εντεταλμένη του πρασίνου. Θα το κάνει; Αμφιβάλλω. Η ιστορία του, εδώ κι ένα χρόνο, λέει ότι αυτούς που θεωρεί δεδομένους τους έχει... γραμμένους. Η Πέππα υποχρεώθηκε να απαντήσει προσωπικά και μπράβο της. Δε μάσησε μπροστά στη γνωστή μαφία. Αλλά, δήμαρχε, η Πέππα δεν υπερασπίζεται ούτε το χωράφι της, ούτε το σπίτι της ούτε το μισθό της! Υπερασπίζεται τη δημοτική αρχή κι εσένα... Περιμένω να δω την αντίδρασή σου. Και του Χρονόπουλου. Και του Κοκμοτού. Και του διευθυντή του Σχολείου. Αντιδράστε με αξιοπρέπεια και σοβαρότητα γιατί αλλιώς θα αποδειχθεί ο η Πέππα έχει κότσια που εσείς δεν διαθέτετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Ανώνυμος9/9/15 11:16 μ.μ.

    Με την "εξέλιξη" τι γίνεται ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή