.

ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΗΓΗΘΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣΤΕ MOZZILA FIREFOX

Πέμπτη, 22 Οκτωβρίου 2015

Περιμένοντας τον Γκοντό (Β' έκδοση)


Στο ομώνυμο έργο του Μπέκετ - που αποτελεί έκφραση του Θέατρου του Παραλόγου – δύο άνδρες περιμένουν έναν άνθρωπο (τον Γκοντό) που δεν έρχεται ποτέ. Στη διάρκειά του δεν συμβαίνει απολύτως τίποτα που να φαίνεται ότι έχει νόημα ή αξία - ακόμα κι η εμφάνιση (τυφλών και μουγκών) περαστικών δεν παίζει κανένα ρόλο. Τίποτα δεν υπάρχει, παρά μόνο μια διάχυτη παθητική (αυτοαναφορική) ελπίδα κι αναμονή, που δημιουργεί μια πλασματικά ευχάριστη κατάσταση, αλλά είναι μόνο για να καλύψει μια βαθύτερη οδύνη. Όταν οι δυο πρωταγωνιστές αντιλαμβάνονται ότι ο Γκοντό δεν θα έρθει, αποφασίζουν να αυτοκτονήσουν, αλλά αποτυγχάνουν. Αποφασίζουν και να φύγουν, αλλά μοιάζουν ριζωμένοι στις θέσεις τους - ακόμα κι όταν η αυλαία πέφτει…
Όπως και στο έργο, έτσι –δυστυχώς- και στην πραγματικότητα, ο δήμαρχος κι οι αυλικοί του περιμένουν (άπραγοι) την άφιξη μιας υπερβατικής φιγούρας που θα τους σώσει. Μόνο που αυτό δεν πρόκειται να συμβεί ποτέ.

Τα φαινόμενα αποσύνθεσης της δημοτικής αρχής - έκδηλα τον τελευταίο καιρό – δεν είναι καθόλου τυχαία ή περαστικά. Όλοι το αντιλαμβάνονται εκτός από την δημοτική αρχή, που επιμένει να βλέπει παντού “τρικλοποδιές από εχθρούς” και να βαυκαλίζεται ότι τελικά “όλα θα πάνε καλά”. Αναφέρω χαρακτηριστικά την στάση της σε μερικά από τα τελευταία ‘επιτεύγματα’:
  • Στις τελευταίες αθλιότητες των Σχολικών Επιτροπών (λογιστής, καθαρίστριες, πετρέλαιο, κλπ) ο δήμαρχος προτίμησε να τηρήσει σιγή ιχθύος και, παρά την γενικευμένη κατακραυγή, να καλύψει τους (απίστευτους) συνεργάτες του.
  • Στην υπόθεση των οικονομικών ατασθαλιών και του εμπρησμού, δεν υπάρχει (ακόμα) καμιά κίνηση για υποβολή μήνυσης, παρά τα παχιά λόγια – μέχρι που αποφάσισε να κινηθεί σχετικά η Ένωση Γονέων…
  • Στην συνεχιζόμενη αδυναμία σύγκλησης του δημοτικού συμβουλίου - εξαιτίας των μόνιμων απουσιών πολλών δημοτικών συμβούλων της πλειοψηφίας και του boycott της αντιπολίτευσης – ο δήμαρχος απαντά “τι να κάνουμε;”….
  • Στην διαπιστωμένη πλέον αποτυχία της αναδιοργάνωσης των υπηρεσιών καθαριότητας και πρασίνου, η αυλή απαντά ότι φταίνε όλοι οι άλλοι (ο αρμόδιος αντιδήμαρχος, το προσωπικό και οι δημότες), εκτός από τους “εντεταλμένους” εμπνευστές της.
  • Όσο δε για τον Θέσπι, η στωικότητα του προέδρου και η “ευδαιμονία” του αντιπροέδρου μπροστά στο “game over” κάθε άλλο παρά βοηθούν την ομαλή μετάβαση των δραστηριοτήτων στις δημοτικές υπηρεσίες.

Μέσα σ’ αυτό το κλίμα λοιπόν και προεξάρχοντος του δημάρχου, οι ελπίδες πολλών έχουν εναποτεθεί στον αναμενόμενο (από 1/11) Γενικό Γραμματέα – τον “Γκοντό” κ. Χρηστάκη. Αλλά εκτός απ’ τους “πολλούς” υπάρχουν κι οι … περισσότεροι, που κάθε άλλο, παρά με καλό μάτι βλέπουν την έλευσή του. Πιο συγκεκριμένα, ο Γκοντό-Γραμματέας έχει να δώσει μάχες σε πολλά και αλληλοσυνδεόμενα μέτωπα, όπως πχ:
  • Να κερδίσει τη θέση του απέναντι στους δημοτικούς διευθυντές και υπαλλήλους, που όπως είναι (σε μας) γνωστό, διατηρούν στενούς και ποικίλους δεσμούς με τους αιρετούς και άρα έχουν σημαντικά μεγαλύτερη δύναμη από τους συναδέλφους τους στο Μαρούσι.
  • Να οργανώσει και ν’ αξιολογήσει τις δημοτικές υπηρεσίες εξ αρχής και να βάλει να δουλέψουν όλοι οι “παραθεριστές” - κάτι που δεν χρειάστηκε να γίνει σε τέτοιο βαθμό στο Μαρούσι και που θα τον κάνει να (ξε)χάσει το γνωστό χαμογελάκι του.
  • Ν’ αντιμετωπίσει την εκ προοιμίου αμφισβήτηση - έως και πολεμική - που θα συναντήσει από πολλούς αυλικούς και στελέχη της δημοτικής αρχής (επίσης ‘χαμογελαστά’ και μ’ εμπειρία στις ….πεπονόφλουδες) που δεν θέλουν έναν ‘ξένο’ μέσα στα πόδια τους…
  • Να παλέψει με τις απαιτήσεις ενός τεράστιου όγκου δουλειάς, που έχει προκύψει απ’ τα  σοβαρά ελλείμματα σε πάρα πολλούς τομείς του δήμου.
  • Και τέλος, να αντιμετωπίσει τον ίδιο τον δήμαρχο και τις ανασφάλειές του και πιο συγκεκριμένα όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά του που οδήγησαν στην ανάγκη έλευσης ενός “μεσσία”.
Το θέμα όμως είναι ότι – όπως όλες οι πληροφορίες συγκλίνουν - ο κ. Χρηστάκης είναι επαγγελματίας της Τοπικής Αυτοδιοίκησης – με όλα τα καλά και τα κακά που έχει αυτός ο χώρος. Και ως εκ τούτου είναι πολύ αμφίβολο αν θα δεχθεί να θυσιαστεί για χάρη ενός Ανύπαρκτου. 

Σε μια τέτοια περίπτωση, ο δήμαρχος κι οι αυλικοί του θα επιστρέψουν στα αδιέξοδά τους, που όμως θα ‘ναι πολύ πιο οξυμένα και με τα περιθώρια των κινήσεών τους μηδαμινά. Γιατί ο Γκοντό- Γραμματέας θα ‘χει έλθει, θα ‘χει δει και θα ‘χει απέλθει, αφήνοντάς τους σύξυλους και μόνους… Απλώς, στην περίπτωση αυτή, θα χρειαστεί να τους μετακινήσουμε εμείς απ’ τη σκηνή!


ΥΓ. Αυτό σημαίνει ότι η δημιουργία ενός νέου σοβαρού και αξιόπιστου δημοτικού φορέα, με βάση τα διδάγματα του παρελθόντος, είναι πια αναγκαία όσο ποτέ άλλοτε.



Β’ έκδοση

Τα γεγονότα που ακολούθησαν την ανάρτηση φαίνεται να προσθέτουν μερικές ακόμα δυσκολίες στον επερχόμενο Γενικό Γραμματέα, όπως:
  • Ν’ αντιμετωπίσει εγκαίρως κι αποτελεσματικά τα προβλήματα από τα (όχι και τόσο) ακραία ή απρόβλεπτα καιρικά φαινόμενα,
  • Να συντονίσει το πολιτικό, υπηρεσιακό και εθελοντικό προσωπικό που συνήθως εμπλέκεται σε τέτοιες περιπτώσεις και προπαντός,
  • Να αναπληρώσει τον διαρκώς και παντελώς Απόντα δήμαρχο, γιατί αλλιώς κινδυνεύει οι δημότες να τον “στείλουν για τσάι” – και μάλιστα σύντομα.
Το θέμα είναι αν ο “Γκοντό” έχει υπόψη του την πραγματική κατάσταση ή αν έχει χάψει το παραμύθι που ο Απών του πούλησε για να τον φέρει…

Ακολουθούν δύο από τις πρόσφατες εικόνες ντροπής - η πρώτη από το προαύλιο σχολείου στο Διόνυσο και η δεύτερη από τη γνωστή Λεωφόρο Σταμάτας - για να μας θυμίζουν πως τίποτα δεν έχει αλλάξει στη πόλη μας, δεκαετίες τώρα...



215 σχόλια:

  1. Και μια διασαφήνιση: Δεν λέω ότι ο Γενικός δεν θα έρθει, αλλά ότι δεν θα κάτσει για πολύ. Ίσως δε το μεγαλύτερο εμπόδιο για την παραμονή του να είναι η κατάσταση (κατάντια) της δημοτικής ομάδας των Ανοικτών Οριζόντων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος22/10/15 7:28 π.μ.

    διον....... οπως ίσως δεν γνωρίζεις, μία πιθανή άποψη της ανυπαρξίας του Γκοντό, ειναι η ανικανότητα συνεργασίας μεταξύ του Γκογκό και Ντουντού 'ετσι ώστε να λειτουργήσει ως Go and Do.
    Στο Δήμο μας συμβαίνει αυτό εδώ και χρόνια. Φράξιες διάφορες από τα δικά τους μικροσυμφέροντα τυφλωμένες καθιστούν την ουσιαστική συνεργασία ανύπαρκτη και τον "Βασιλέα γυμνό" που θα πάει όμως αυτό,
    ποιόν καταστρέφει ποιόν ευνοεί , δυστυχώς όλους μας καταστρέφει.
    Δεν ειναι δυνατόν να κυλήσουν έτσι άλλα τέσσερα χρόνια ,Υποστήριξες τον Ζαμάνη με δύναμη, συνέβαλες στην εκλογή του και πριν αλέκτωρ λαλήσει τρεις .παλεύεις γιά την αποδόμησή του.
    Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού. .
    Ελπίζω η άφιξη του Γενικού γραμματέα να μήν δημιουργήσει ακόμα ένα στεγανό επικοινωνίας ,αντίθετα να ειναι ένα καλοπροαίρετο απλωμένο χέρι συνεργασίας, μεταξύ των διαφόρων ομάδων αλλά και των πολιτών που πράγματι επιθυμούν γιά την πόλη τους ένα καλύτερο αύριο.
    Σε ευχαριστώ γιά την φιλοξενία λβπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ-ή λβπ
      Καλοδεχούμενο το σχόλιό σου, αλλά με δυο ανακρίβειες,
      1) Η υποστήριξή μου στους Ανοικτούς Ορίζοντες (και όχι στον Ζαμάνη) ήταν στον δεύτερο και μόνο γύρο - το ίδιο και η ψήφος μου.
      2) Δεν υπάρχει δις εξαμαρτείν, γιατί ποτέ δεν στήριξα τον Καλαφατέλη, αν αυτό εννοείς.
      Παρ' όλα αυτά, επειδή ακριβώς αναγνωρίζω την ευθύνη μου (για τον δεύτερο γύρο), δεν μένω σε μια απ΄'ξ φράση. Προχωρώ παραπέρα. Μπορεί αυτό να μην σου αρέσει - δικαίωμά σου. Μπορεί να θέλεις (κι εσύ) να πιστέψεις σε fairy tales με Γραμματείς - Μεσσίες, όμως εγώ σου λέω πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα. Γιατί όσο και να ευχηθεί κανείς, δύσκολα αλλάζει η πραγματικότητα. (Κι αυτό είναι ανεξάρτητο του συγκεκριμένου ΓΓ, που απ' ότι φαίνεται έχεις ήδη εξιδανικεύσει.)
      Καλημέρα!
      Δ/Σ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος22/10/15 8:56 π.μ.

      ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΟΥΜΕ ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΚΑΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΑΝ Ο ΖΑΜΑΝΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙ ΣΕ ΟΤΙ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ , ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΣΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ , ΑΣ ΜΑΖΕΨΕΙ ΟΤΙ ΥΠΟΛΕΙΜΜΑΤΑ ΘΑΡΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑΣ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΚΑΙ ΑΣ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος29/10/15 5:39 π.μ.

      Θαρρος κι εντιμοτητα;;;;;....Πλακα κανεις!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος22/10/15 8:53 π.μ.

    (Αναδημοσιεύω ένα μικρό και πολύ εύστοχο σχετικό απόσπασμα από ένα τελευταίο σχόλιο της προηγούμενης ανάρτησης - Δ/Σ)

    Μια ατέλειωτη διαδοχή πολιτικών αστοχιών, η κραυγαλέα ασυνέπεια προεκλογικών δεσμεύσεων και εφαρμοζόμενης πολιτικής, ερασιτεχνισμοί και επιπολαιότητες, μικρόνοια συνδυασμένη με μικρότητα, γιγαντιαία Εγώ εγκλωβισμένα σε σπιθαμιαίες οντότητες, συμπλεγματικές προσωπικότητες που γυρεύουν απελπισμένα αναγνώριση, άνθρωποι "πεινασμένοι" για προβολή, επιβολή και επίδειξη, φαινόμενα ακραίας ανευθυνότητας και ανωριμότητας.

    Αυτό το θλιβερό συνονθύλευμα υποκειμένων και ενεργειών δεν μπορεί να είναι πιά "εχθρός", δεν έχει νόημα να το έχεις "απέναντι"... Δεν χρειάζεται να το "χτυπάς"... Είναι σαν να σημαδεύεις και να πυροβολείς τον αυτόχειρα, στην ελεύθερη πτώση του, καθώς έχει σαλτάρει από τον έκτο. Αυτός ο θίασος αξίζει μόνο την λεπτή ειρωνεία, τον σαρκασμό και την περιφρόνηση.

    Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ 281611

    ΥΓ. Υπάρχουν και εξαιρέσεις, όπως σε κάθε περίπτωση, για να επιβεβαιώνουν την στατιστική ορθότητα και ακρίβεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος22/10/15 9:03 π.μ.

    Είναι γνωστό στην πιάτσα οτι είναι γάτα ο κοντός με τη γραβάτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/10/15 9:26 π.μ.

      http://www.cretalive.gr/isawihear/view/paraligo-na-pnijoun-ton-michalh-chrhstakh/54387

      φαντάσου τι θα του κάνουν οι δικοί μας ταλιμπάν ....

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος22/10/15 9:10 π.μ.

    Μόλις ο Χρηστάκης καταλάβει ότι ο Ζαμάνης ζεί στην στρατόσφαιρα θα την κάνει για να μην κάψει το προφίλ του!!! Του δίνω την ιδέα να έρθει δοκιμαστικά για ένα μήνα. Θα γυρίσει κλαίγοντας στον Ψινάκη και θα παραμείνει στο Μαραθώνα!!!! Εκεί τουλάχιστον έχουν όλες τις κάμερες πάνω τους!!! Δημοσιότητα χρειάζεται ο Χρηστάκης!!!! Υποψήφιος βουλευτής ήταν όχι σκουπιδιάρης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος22/10/15 1:32 μ.μ.

    ΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ ΕΝΩ Ο ΔΗΜΟΣ ΠΝΙΓΕΤΑΙ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΕΣΕΙΣ ΒΑΖΕΤΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ Ο.Η.Ε.??????????????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος22/10/15 4:27 μ.μ.

    Μες στην συνεννόηση και την συνεργασία είναι οι της δημοτικής αρχής. Ο Ποτίδης στέλνει πρόσκληση για τον εορτασμό του Πολιούχου της Δροσιάς Αγίου Δημητρίου και ο Αντιδήμαρχος Παιδείας ενημερώνει τα σχολεία της Δροσιάς ότι θα λειτουργήσουν κανονικά στις 26.10 γιατί δεν υφίσταται ως Πολιούχος Δροσιάς ο Άγιος Δημήτριος .Γενικέ Γραμματέα έλα βάλε τάξη γιατί θα μας τρελλάνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος22/10/15 6:19 μ.μ.

    Αναδημοσίευση του τελευταίου σχολίου στην προηγούμενη ανάρτηση
    Anonymous22/10/15 1:00 μ.μ.
    Και το κερασάκι! Η απάντηση από το Σκάι που κλήθηκε να κάνει ρεπορτάζ για τα χάλια της Λεωφόρου Σταμάτας και άλλων περιοχών του Δήμου λόγω της έντονης βροχόπτωσης ήταν ότι "Τι θέλετε; Ο Δήμαρχός σας έχει πάει για σέρφινγκ. Εμείς θα σας βοηθήσουμε;"
    Αλήθεια έχει δει κανείς το Δήμαρχο σήμερα; (όπως θα έλεγε και το Κεντρί)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος22/10/15 9:32 μ.μ.

    Aστεία πράγματα. Αστείος Δήμαρχος, αστεία δημοτική ομάδα, αστεία αντιπολίτευση, αστείες ελπίδες ότι ένας μάγος θα μας σώσει, αστείες επιτροπές όλων των βαθμίδων, αστείοι και αποτυχημένοι "ενεργοί πολίτες", αστεία πραγματικότητα, αστεία καθημερινότητα με πρωταγωνίστριες τις λακούβες, αστείο χθές, αστείο σήμερα, αστείο αύριο. Ώρα μηδέν. Όλοι σας αστείοι, τωρινοί και προηγούμενοι, ξεκουμπιστείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/10/15 9:44 μ.μ.

      ΠΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΒΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ?

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος22/10/15 9:34 μ.μ.

    Αλήθεια τι έγινε το κεντρί; μιά φορά κέντρισε μετά τις διακοπές!!!
    Τι είπα τώρα, διακοπές και θυμήθηκα το δήμαρχο. Έχει πάει να ξεσκάσει γιατί πολύ τον πικράνατε τελευταία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος22/10/15 9:35 μ.μ.

    ΕΔΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΝΙΙΓΕΤΑΙ ΤΟ @@@@ ΧΤΕΝΙΖΕΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος22/10/15 11:11 μ.μ.

    Αντιγραφή από τη Βορεινή:

    "Όμως πλέον της ανικανότητας έχουμε να αντιμετωπίσουμε την άνευ προηγουμένου πράξη τραμπουκισμού του δημοτικού συμβούλου και υπεύθυνου πολιτικής προστασίας του δήμου Διονύσου Παναγιώτη Τσούκα προς την ΒΟΡΕΙΝΗ , ο οποίος παρεμπόδισε σωματικά και φραστικά να τραβήξουμε φωτογραφίες και βίντεο εξαναγκάζοντάς μας να μεταβούμε στο απέναντι πεζοδρόμιο προκειμένου να κάνουμε τη δουλειά μας.

    Κύριε Ζαμάνη, δήμαρχε του δήμου Διονύσου, αυτό είναι το ήθος και το ύφος της διοίκησης του δήμου;

    Ο αυταρχισμός και ο τραμπουκισμός πλέον των ανθρώπων της διοίκησης με αποκορύφωμα το σημερινό επεισόδιο ξεπέρασε κάθε προηγούμενο.Άμεση πρέπει να είναι η αποπομπή του εν λόγω κυρίου γιατί πέρα από την γνωστή ανικανότητά του είναι και επικίνδυνος."

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕ Η ΓΝΩΣΤΗ ΠΕΝΑ! ΤΩΡΑ ΕΓΚΑΛΕΙ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΓΙΑ ΤΟ ΥΦΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΟΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ! ΚΑΙ ΖΗΤΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΖΑΜΑΝΗ ΝΑ ΑΠΟΠΕΜΨΕΙ ΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ!
    ΠΟΥ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟ, ΓΝΩΣΤΟ ΑΝΙΚΑΝΟ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος22/10/15 11:16 μ.μ.

    ΠΑΙΔΙΑ, Η ΒΟΡΕΙΝΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟ, ΑΝΙΚΑΝΟ ΚΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ!
    ΚΑΙ ΖΗΤΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΖΑΜΑΝΗ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΙ!

    ΑΓΑΠΗΤΗ ΒΟΡΕΙΝΗ, ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΣ ΣΤΟ ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΩΞΕΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ!
    Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΤΣΟΥΚΑ ΚΑΙ ΠΙΕΖΕΤΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ.

    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ.
    ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΚΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ. Ο ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΣ, ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΤΣΟΥΚΑΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος22/10/15 11:21 μ.μ.

    Ξεκίνησε τη δουλειά ο εργατάκος που δουλεύει για το Αφεντικό.
    Προβόκαρε τον Παναγιώτη. Δεν ήθελε πολύ μέσα στον πανικό ο άνθρωπος. Τσίμπησε. Το κανε σημαία ο δικός σου. Αποδομεί τον πολύ στενό πυρήνα του Ζαμάνη. Ο Ζαμάνης πρέπει να παραδοθεί "καθαρός" στο Αφεντικό. Χωρίς βαρίδια. Χωρίς εξαρτήσεις, φιλίες, συναισθηματισμούς. Το Αφεντικό είναι επαγγελματίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος23/10/15 12:10 π.μ.

    Και πάνω στις δύσκολες στιγμές χάσαμε και τον ευ δαίμων ρε πως θα λειθουν το προβλήματα χωρίς τον Αντρέα τον Αχιλλέα το Πέτρο και την ακούραστη γραμματέα έλεος ρε παιδιά τώρα στα δύσκολα αφήνετε το Δήμαρχο μόνο του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος23/10/15 12:16 π.μ.

    Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΝΤΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

    ΕΙΚΟΝΑ ΠΡΩΤΗ...
    και θλιβερή αυτή του Δημοτικού Συμβουλίου την προηγούμενη Τετάρτη. Η παρατάξεις της αντιπολίτευσης, έχοντας επίγνωση της αποσύνθεσης της διοίκησης, παρέμειναν εκτός. Η διοίκηση δεν κατάφερε να συγκεντρώσει πάνω από δεκαπέντε δημοτικούς συμβούλους μέσα στην αίθουσα.
    Ο Δήμαρχος, σαν αμέτοχος παρατηρητής σε κοινωνικό πείραμα, περίμενε, όπως και συνήθεις συνεπείς, να περάσει το σαραντάλεπτο. Κουβέντιασε, χαλαρά, με φίλους και γνωστούς και όταν ο Πρόεδρος σήμανε τη λήξη μιας συνεδρίασης που δεν ξεκίνησε ποτέ, αποχώρησε σαν να μην είχε συμβεί τίποτε. Χωρίς να σοκαριστεί από την απουσία του 40% της δημοτικής του ομάδας, από την αδυναμία του να επιτύχει το ελάχιστο και αυτονόητο, την απαρτία στο Δ.Σ., από το σαφές μήνυμα αδιαφορίας που του στέλνουν συστηματικά τα μέλη της δημοτικής ομάδας της διοίκησης, από την έμπρακτη προσβολή, μεθοδική ακύρωση και έκδηλη περιφρόνηση συγκεκριμένων δημοτικών συμβούλων της παράταξής του.
    Ο Δήμαρχος, που προσέρχεται στις συνεδριάσεις του Δ.Σ. χωρίς να έχει εξασφαλίσει ότι θα γίνουν! Ο ΑΠΩΝ Δήμαρχος.

    ΕΙΚΟΝΑ ΔΕΥΤΕΡΗ...
    και, ομοίως, θλιβερή αυτή του Δήμου με την καταιγίδα και την νεροποντή. Ακραία τα φαινόμενα αλλά οι μετεωρολόγοι τα είχαν προβλέψει και είχαν προειδοποιήσει εγκαίρως. Κορέστηκαν γρήγορα τα (μπαζωμένα αλλά και τα ελεύθερα) ρέματα. Πλημμύρισαν οι δρόμοι και τα σπίτια. Τρόμαξαν άνθρωποι, είτε κινδύνεψαν πραγματικά είτε όχι. Έτρεξαν οι εθελοντές της πολιτικής προστασίας (ως συνήθως). Εργάστηκαν οι υπηρεσιακοί. Βγήκαν και οι (αρμόδιοι και μη) αιρετοί. Και όλοι έψαχναν το Δήμαρχο. Που δεν ήταν στο Δημαρχείο να συλλέγει πληροφορίες και να συντονίζει. Που δεν ήταν στο αμαξοστάσιο. Που δεν ήταν δίπλα στους εθελοντές. Που δεν ήταν δίπλα στους υπηρεσιακούς. Που δεν ήταν ούτε με τους συνεργάτες του αιρετούς. Που δεν ήταν στον πλημμυρισμένο δρόμο και στο πλημμυρισμένο υπόγειο, δίπλα στον πολίτη. Πού ήταν ο Δήμαρχος; Ήταν, λοιπόν, απών ο ΑΠΩΝ Δήμαρχος.

    Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ 281611

    ΥΓ (α) Το γεγονός ότι η δημοτική ομάδα της διοίκησης προσομοιάζει με πτώμα σε προχωρημένη αποσύνθεση δεν αποτελεί ούτε άλλοθι ούτε ελαφρυντικό για τις παρατάξεις τις αντιπολίτευσης, που πρέπει να συμπεριφερθούν ώριμα και υπεύθυνα απέναντι στους πολίτες που τους ψήφισαν (και όχι μόνο σ΄αυτούς).

    ΥΓ (β) Η επιλογή συγκεκριμένων συμβούλων να δηλώνουν με την απουσία τους από το Δ.Σ. την απαρέσκεια, δυσαρέσκεια και περιφρόνηση στο πρόσωπο του Δημάρχου, σε καμία περίπτωση δεν συνεπάγεται τη διαγραφή των υποχρεώσεών τους απέναντι στους πολίτες που τους ψήφισαν (και όχι μόνο σ΄αυτούς).

    ΥΓ (γ) Πάντως, για να μην είδαμε ούτε μια φωτογραφία, ούτε μια τηλεοπτική δήλωση, ο ΑΠΩΝ Δήμαρχος πρέπει να είναι καλά κρυμμένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος23/10/15 1:20 π.μ.

    Η βορεινη χτυπαει και τον προεδρο του δ.σ.
    "Το μονο σιγουρο ειναι οτι ο προεδρος του δ.σ. δεν κανει για τη θεση αυτη"
    αποδιδοντας του ευθυνες για τη λειτουργια του δημοτικου συμβουλιου.
    Στοχος και ο κ. Γιανουλατος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος23/10/15 1:34 π.μ.

    ΕΧΕΙ, ΤΕΛΙΚΑ, ΠΟΛΛΟΥΣ ΦΑΝΑΤΙΚΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΟ ΔΗΜΟΦΙΛΕΣ ΣΠΟΡ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΥΛΟΒΕΡ ΞΗΛΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΜΕΡΙΕΣ...
    ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ Η ΒΟΡΕΙΝΗ. ΤΟ ΓΥΡΙΣΕ ΚΑΙ Η ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ. ΒΟΛΕΣ ΚΑΙ Ο ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ. ΟΞΥΤΑΤΗ ΚΑΙ Η ΟΔΟΣ ΔΙΟΝΥΣΟΥ.
    ΚΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΜΠΑΝΑΝΟΦΛΟΥΔΕΣ.
    ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΣΥΝΩΜΟΤΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ.
    ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ, ΑΠΛΑ, ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΙΑ ΡΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΝΕΘΕΣΑΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος23/10/15 1:37 π.μ.

    Ρε παιδιά, βρέθηκε τελικά ο δήμαρχος ή να φωνάξω την ξαδέρφη μου τη Νικολούλη που θα μας κάνει και καλή τιμή για να τον βρει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος23/10/15 9:04 π.μ.

      Αν είναι να πληρώσουμε για τον δήμαρχο τότε να πεις στην ξαδέλφη του να ψάξει να βρει την αξιοπιστία και την ευθιξία του δημάρχου.

      Διαγραφή
  20. Ανώνυμος23/10/15 9:10 π.μ.

    23/10/15 12:10 π.μ.
    Ο Α.....ς λύνει τα δικά του προβλήματα.
    Ο Α......ς συνεχίζει την δουλειά που ξέρει καλά
    Ο Π....ς έχει και αυτός τα δικά του προβλήματα
    και η ακούραστη γραμματέας κουράστηκε ...άσε που το κλίμα στο γραφείο άλλαξε ...τέρμα τα σουλάτσα στο κεντρικό δημαρχείο...επιστροφή στο πίσω κτίριο...έφυγε και ο σύμμαχος...μπάστακας η πρόεδρος εκεί...τέρμα και οι τηλεφωνικές συνομιλίες χωρίς να την ακούνε...κλάμαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος23/10/15 9:11 π.μ.

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΟΙ ΛΑΛΙΣΤΑΤΟι ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝΕ ΠΟΥ ΧΑΣΑΝΕ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ??? ΚΑΠΟΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΗΜΙΕΣ???? ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ή ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ Ο ΔΗΜΟΣ??? ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΙΡΙΚΑ ΣΗΜΕΡΑ???? ΓΙΑ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/10/15 5:37 π.μ.

      Καλε τι λετε;;;. Ο κ. Μπουλης θα ειναι περηφανος που μας "εφερε" νεροτσουληθρες! Θελετε και ενημερωση;;;; . Μην περιμενετε..... . Ειναι χαμηλων τονων!!!

      Διαγραφή
  22. Ανώνυμος23/10/15 9:13 π.μ.

    Ναι, ναι, ναι! Όλους εσάς θα σας σώσει ο κ. γενικός!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος23/10/15 9:39 π.μ.

    Ολοι ειναι πάρε τον ενα και χτυπά τον άλλον.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος23/10/15 9:43 π.μ.

    ΛΟΝΤΡΑ, ΠΑΡΙΣΙ, ΝΙΟΥ ΓΙΟΡΚ, ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ. ΒΙΕΝΝΗ
    ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΟΥΣ,Ο ΖΑΜΑΝΗΣ, ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ
    Α Α ΑΑ ΑΑΑ ΤΡΑΛΑΛΑ ΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος23/10/15 10:06 π.μ.

    Τενεκέδες ολοι αλλα δυστυχώς "ξεγάνωτοι" και δεν κάνουν ούτε για ανακύκλωση.!! Στα σκουπίδια ολοι.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος23/10/15 10:16 π.μ.

    ΔΕΛΤΙΕ για να δουμε σημερα τι φωτογραφιες θα βαλεις απο τις περιοχες που ειχαν προβλημα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Και ΜΗΝ ξεχασεις αυτη του δημαρχου με την κιτρινη νιτσεραδα!!!!!!!!!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μπαμπανίκας Δημήτρης23/10/15 10:40 π.μ.

    Παιδιά περιμένετε να έρθει ο άνθρωπος (τον γενικό εννοώ) και θα δούμε.!!
    Αν κατορθώσει και δουλέψει με τους προέδρους των 7 δημοτικών κοινοτήτων ίσως "σώσει" το παιχνίδι.!! Οι δημότες θα εκτιμήσουν το να μπορούν να εξυπηρετούνται για τα καθημερινά προβλήματα τους από τις τοπικές υπηρεσίες.!! Εάν ανατεθούν ορισμένα πράγματα στους τοπικούς προέδρους και συμβούλους θα γίνει μια ευεργετική αποκέντρωση για όλους και θα λειτουργήσουν οι κεντρικές υπηρεσίες πιο σωστά και με σοβαρά πράγματα.!
    Αυτοί που ήθελαν να συγκεντρώσουν τα πάντα στον άγιο Στέφανο το έκαναν προσπαθώντας να ελέγχουν τον δημότη σαν "πελάτη-ψηφοφόρο".!! Πρέπει να καταλάβουν όλοι ότι ο δημότης είναι ο "εργοδότης" τους και πληρώνει τέλη για να τον υπηρετούν.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος23/10/15 2:43 μ.μ.

    ΚΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΛΑΡΙΣΜΑ !!!!!

    Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΠΟ ΧΤΕΣ ΣΤΗΝ ΑΛΣΑΤΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΔΙΑΛΕΞΗ ΣΕ ΜΙΚΡΟΥΣ ΟΡΕΙΝΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕ .....

    ΕΙΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΟΡΘΙΟΙ ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος23/10/15 2:47 μ.μ.

      Καλά τι ξέρει αυτός από συνένωση; Γιατί δεν φώναξαν το Καλαφατέλη που τα πέρασε;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος23/10/15 2:48 μ.μ.

      Λέτε να κέρδισε τηλεφωνικά ένα ταξίδι στη Γαλλία και η παγίδα ήταν η διάλεξη....

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος23/10/15 3:40 μ.μ.

      Στη Γαλλία ο Δήμαρχος χωρίς το δεξί του χέρι???Μήπως πάτησε πόδι η μικρή εκ Παρισίων να πάει μόνος του???

      Διαγραφή
  29. Ανώνυμος23/10/15 2:44 μ.μ.

    ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΧΤΕΣΙΝΗ ΠΛΗΜΜΥΡΑ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗ Δ/ΤΣΑ ΜΕΤΑΦΡΑΣΜΕΝΑ ΣΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ !!!!

    ΓΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΓΑΛΛΙΚΑ ΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΦΟΝΤΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος23/10/15 2:44 μ.μ.

    ΣΕ ΤΙ ΓΛΩΣΣΑ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος23/10/15 2:45 μ.μ.

    ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΠΙΝΟΚΙΟ !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος23/10/15 2:50 μ.μ.

    Πάει χάλασαν κι οι Γάλλοι. Όλοι πια ψωνίζουν από σβέρκο ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος23/10/15 4:39 μ.μ.

    Στο Στρασβούργο στην 29η ολομέλεια του Κογκρέσου των Τοπικών και Περιφερειακών Αρχών του Συμβουλίου της Ευρώπης ο Ζαμάνης και εμείς εδώ πνιγόμαστε....Μήπως να μείνει εκεί να βρούμε την υγειά μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος23/10/15 6:33 μ.μ.

    Ποιό Στρασβούργο και κογκρέσο και Αλσατία λέτε μωρέ άσχετοι!!!!!!!
    Αντ' αυτού τον έχει ορίσει ο Ολάντ για όσες μέρες θα είναι στην Ελλάδα!!!!
    Άσχετοι μη δείτε άνθρωπο να προοδεύει!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος23/10/15 6:35 μ.μ.

    Μπερδεύτηκες φίλε στο Στρασβούργο πήγε η Δούρου!!! Ο Ζαμάνης είναι αλλού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος23/10/15 6:39 μ.μ.

    Το γενικό τι τον θέλει άμα τα πηγαίνει τόσο καλά που δίνει και διαλέξεις????
    Ας κρατήσει τα λεφτά που θα πάρει ο Γενικός για κανένα αντιπλημμυρικό να μην καταστρέφετε ο δημότης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος23/10/15 6:51 μ.μ.

    Μετά το Γιωργάκη τον Παπανδρέου, νέα μορφή της Ελλάδας, ο Διονύσης Ζαμάνης!! Δίνει και αυτός διαλέξεις για την επιτυχία της διακυβένησής του!!!
    Ο πρώτος για την Ελλάδα και ο δεύτερος για το Διόνυσο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος23/10/15 6:52 μ.μ.

    ΜΕΓΑΛΕΙΑ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος23/10/15 6:54 μ.μ.

    Ο Ζαμάνης δεν πήγαινε πουθενά μόνος του. Πως άλλαξε έτσι αυτός;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος23/10/15 8:03 μ.μ.

    Καλά κρασιά δήμαρχε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος23/10/15 8:07 μ.μ.

    Πλημμυρισε το κλειστο στο διονυσο. Αυτο το καινουργιο, ντε! Που το παραλαβανε με ταρατατζουμ λυρουδιας και τοπικος μπασης.
    Πισινα απο σημερα. Για water polo. Τι ναι αυτοι ρε. Μονο για τη φωτογραφια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος23/10/15 8:18 μ.μ.

    Τους σφάζει πάλι με το βαμβάκι η Χαζάπη:

    "Πάντως, από πολλές πλευρές εκφράζονται σοβαρές διαμαρτυρίες για ελλιπή προετοιμασία του Δήμου, παρόλο που εδώ και 15 ημέρες ήταν γνωστή η επέλαση της κακοκαιρίας. Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες της Οδού Διονύσου, υπήρξαν προτάσεις για τη λήψη συγκεκριμένων μέτρων- όπως η δημιουργία αναχωμάτων με σακκιά με άμμο και λαμαρίνες σε δρόμους που συνήθως πλημμυρίζουν- στις οποίες η Δημοτική αρχή εκώφευσε.

    Ενώ, οι δυο σχετικές ανακοινώσεις που σήμερα εξέδωσε ο Δήμος, προκαλούν μάλλον θυμηδία, μια που μόνο εκ των υστέρων αντιμετωπίζουν το πρόβλημα και ενημερώνουν τους κατοίκους- όταν θα έπρεπε εδώ και μέρες να προειδοποιούν και να δίνουν οδηγίες."

    Αχ καημένε αντιδήμαρχε και σεις εντεταλμένοι.... Σας έφταιξε ότι "η χθεσινή θεομηνία ήταν εκτός προβλεπομένων ορίων, οφειλόμενη στην κλιματική αστάθεια που παρατηρείται σε όλο τον πλανήτη"....... και ότι “Ο όγκος, η ένταση και η διάρκεια της νεροποντής ήταν οι αιτίες που η προετοιμασία του Δήμου για τη θεομηνία δεν στάθηκε αρκετή”......

    Απίστευτοι........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος23/10/15 8:22 μ.μ.

    Τωρα στις συσκέψεις που κάνετε σκεφτείτε κι αυτά: \

    τι θα κάνετε για τον εξοπλισμό που χρειάζεστε αλλά δεν έχετε;

    πότε θα αξιοποιήσατε όλους τους χαραμοφάιδες που πληρώνει ο δήμος;

    τι περιμένετε για να τους βάλετε να δουλέψουν στην αποκατάσταση των ζημιών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος23/10/15 8:27 μ.μ.

    Κι άλλο ξεβράκωμα από την Οδό Διονύσου, αυτή τη φορά για το κλειστό του Διονύσου:

    "Χτες στην αρχή πλημμύρισε το υπόγειο, και μετά άρχισε να στάζει η οροφή και να μπαίνουν τα νερά από τα παράθυρα, με αποτέλεσμα να πέσουν όλες οι ασφάλειες. Ειδοποιήσαμε τους αρμόδιους στο Δήμο, ήρθε υπάλληλος και ενεργοποίησε τις αντλίες, αλλά το πρόβλημα παραμένει. Ακόμη βγάζουμε το νερό με κουβάδες", τόνισε ο κ. Γεωργοκίτσος (πρόεδρος του ΑΟΔιονύσου).

    Αυτό το κλειστό δεν ήταν που παρέλαβε ο Λυρούδιας πριν μερικούς μήνες;;; Τώρα εκεί μπορούν να κάνουν 3000 στηπλ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος23/10/15 10:17 μ.μ.

    23/10/15 9.10 π.μ. έλα ρε φίλε κάτι ξέρεις γράψε κάτι να μάθουμε κι εμείς για τη γνωστή παρέα του ευ δαίμων και σχ. επιτροπής, ευδαίμονες, πρόεδρος, γραμματέας κ.λ.π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος23/10/15 10:51 μ.μ.

    Σκληρό το κεντρί παραδίδει μαθήματα Ελληνικών και Χυδαιολογίας

    Αντιγράφω:
    Ο Τραμπούκος … Παναγιώτης
    Του Τραμπούκου … Σπύρου
    Τον Τραμπούκο … Αχιλλέα
    Ω Τραμπούκε … Θόδωρε

    και παρακάτω:
    Π…. ες Μπλε και να δούμε εμάς ποιος θα μας φωτίσει με αυτούς που έχουμε μπλέξει…..
    Άλλαξε ο συντάκτης και το πράγμα ξέφυγε... εντελώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος23/10/15 11:10 μ.μ.

    Ξεκάθαρο το τοπίο.
    Τα εσωτερικά προβλήματα της διοίκησης, η έλλειψη συνοχής, οι έριδες, οι πόλοι "εξουσίας", η μιζέρια, η γκρίνια και η φαγωμάρα ξύπνησαν τα... τσακάλια που μύρισαν αίμα.
    Βορεινή και κεντρί επανήλθαν με ομοβροντία κατά Λυρούδια, Τσούκα, Στάικου, Γιανουλάτου.
    Είναι σίγουρο ότι το serial θα έχει συνέχεια.
    Αναμένεται με ενδιαφέρον η απάντηση της διοίκησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος24/10/15 12:45 π.μ.

    Τραμπούκος:
    Άτομο που ανήκει σε παρακρατική οργάνωση ή σε κομματική παράταξη και δημιουργεί επεισόδια ή προβαίνει σε βιαιοπραγίες, συνήθως επί πληρωμή.
    (Κατ' επέκταση) άτομο που προσπαθεί να επιβάλει τις απόψεις του χρησιμοποιώντας βία.

    Από το βικιλεξικό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος24/10/15 12:46 π.μ.

    πτώση ενικός πληθυντικός
    ονομαστική τραμπούκος τραμπούκοι
    γενική τραμπούκου τραμπούκων
    αιτιατική τραμπούκο τραμπούκους
    κλητική τραμπούκε τραμπούκοι

    Έτσι, για την πληρότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ανώνυμος24/10/15 1:05 π.μ.

    Από την Οδό Διονύσου:

    "Νωρίτερα σήμερα Παρασκευή 23 Οκτωβρίου στη Δροσιά πραγματοποιήθηκε συνάντηση ανάμεσα στον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υποδομών Ευ. Λυρούδια, τον εντεταλμένο σύμβουλο για την Πολιτική Προστασία Π. Τσούκα, τη σύμβουλο για το πράσινο Α. Πέππα, τη Διευθύντρια των Τεχνικών Υπηρεσιών και εκπρόσωπο της εταιρείας ΤΟΞΟΤΗΣ, που κατασκευάζει το δίκτυο της αποχέτευσης"

    ΑΛΛΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΑΥΤΗ????

    ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΡΕΧΕΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ. ΚΙ ΕΝΩ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΝ 3-4 ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ, ΕΙΠΑΝ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΧΙ ΜΙΑ ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΣΥΣΚΕΨΕΙΣ.

    ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΗ:
    -ΠΟΙΟΣ ΣΥΓΚΑΛΕΣΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ?
    -ΠΟΙΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΚΑΛΕΣΤΟΥΝ?
    -ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ, ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΧΕ Ο ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ ΤΟΞΟΤΗ? ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΛΕΙΠΕ Ο ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΜΠΑΣΗΣ?
    - Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΕ ΑΝ ΚΑΤΕΛΗΞΕ ΚΑΠΟΥ Η ΠΡΩΤΗ?
    - Η ΠΡΩΤΗ ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΕ ΑΝ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ Η ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΗ ΔΕΥΤΕΡΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος24/10/15 8:12 π.μ.

    Στην πρώτη δεν ήταν η Πέππα και συγκάλεσε τη δεύτερη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπαμπανίκας δημητρης24/10/15 1:50 μ.μ.

      Αγαπητή διονυσοσκουφιτσα βλέποντας τις ειδήσεις σήμερα ειδικά για τα ακραία καιρικά φαινόμενα που είχαμε πρόσφατα και έπληξαν και τον δήμο μας και παίρνοντας αφορμή από αυτές τις δυο συσκέψεις κάποιων ας πούμε αρμοδίων, όπως αναφέρει το σχόλιο του αναγνώστη σου θα ήθελα να θίξεις το θέμα της πρόληψης και της αντιμετώπισης παρόμοιων φαινομένων στο άμεσο μέλλον.
      Φαίνεται ότι η κλιματική αλλαγή επιρειαζει όλον τον πλανήτη και έχει προκαλέσει μεγάλες καταστροφές ακόμη και σε χώρες με σοβαρά έργα υποδομής. Επειδή στον δήμο μας τα έργα που απαιτούνται για την αντιμετώπιση τέτοιων φαινομένων δεν είναι κάτι που μπορούν να γίνουν άμεσα και επειδή τέτοια φαινόμενα θα έχουμε πλέον συχνά, καλό θα είναι η δημοτική αρχή να ασχοληθεί : α) με την πρόληψη και αν είναι δυνατόν την καταστολή και β) την αποκατάσταση των ζημιών. Αυτό που χρειάζεται είναι ο σωστός μηχανολογικός εξοπλισμός και το ανθρώπινο δυναμικό. Ο μηχανολογικός εξοπλισμός μπορεί να βρεθεί αμέσως όσο δε το ανθρώπινο δυναμικό υπάρχει αρκεί να ξέρεις να αντιμετωπίσεις και να διαχειριστεις παρόμοια έκτακτα ακραία καιρικά φαινόμενα.!! Ακόμη μην ξεχνάμε ότι έχουμε 5 άρτια εκπαιδευμένες εθελοντικές ομάδες που εάν εξοπλιστούν κατάλληλα και ενισχυθούν με προσωπικό από τον δήμο, κατα την διάρκεια των φαινομένων, έχουν την δύναμη να μας κάνουν να νιώθουμε ασφαλείς χειμώνα καλοκαίρι , κάθε ημέρα , κάθε στιγμή.!

      Διαγραφή
  52. Ανώνυμος24/10/15 12:16 μ.μ.

    ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΤΑΞΙΔΕΥΤΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ, ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΜΟΝΙΜΟ ΑΠΟΝΤΑ ΠΟΥ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΔΡΑΠΕΤΕΥΣΕ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΛΗΡΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΕ ΜΙΑ...ΕΛΠΙΔΑ. ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΟΣ...ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ. Allons enfants de la Patrie Le jour de gloire est arrivé.https://www.youtube.com/watch?v=xupwF-vR0wQ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος24/10/15 2:10 μ.μ.

    Ας φωταγωγήσουμε το δήμο Διονύσου ρόζ γιορτάζοντας.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ανώνυμος24/10/15 2:23 μ.μ.

    ΑΘΑΝΑΤΕ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος24/10/15 3:49 μ.μ.

    ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΜΕΙΣ ΧΑΣΑΜΕ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΑΛΛΑ ΑΝ ΒΡΗΚΕ ΑΥΤΟΣ... ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙ ΣΤΑ ΞΕΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος24/10/15 3:50 μ.μ.

    Η ΕΛΠΙΔΑ ΗΛΘΕ, ΕΙΔΕ ΚΑΙ ΑΠΗΛΘΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος24/10/15 3:51 μ.μ.

    ΜΗΠΩΣ ΡΙΞΑΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟΝ ΕΝΦΙΑ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος24/10/15 5:00 μ.μ.

    ΟΙ ΟΜΟΡΦΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ... ΤΙ ΜΙΚΡΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος24/10/15 5:01 μ.μ.

    ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος24/10/15 5:03 μ.μ.

    ΧΜΜΜ.... ΟΚ! ΧΑΛΑΛΙ ΣΟΥ ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΛΕΒΕΝΤΗ ΜΟΥ! ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΑΞΙΖΕ ΤΟΝ ΚΟΠΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανώνυμος24/10/15 5:03 μ.μ.

    ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ανώνυμος24/10/15 5:04 μ.μ.

    ΤΙ ΜΙΚΡΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΕΛΙΚΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμος25/10/15 7:15 π.μ.

    Ξημερώματα Κυριακής. Η κακοκαιρία σε ύφεση αν και η πρόβλεψη για ισχυρούς ανέμους προβληματίζει σχετικά με την αυξημένη πιθανότητα για πτώσεις κλαδιών, δέντρων, πινακίδων κλπ.
    Μπορούμε, όμως, τώρα με ψυχραιμία και νηφαλιότητα, να εξετάσουμε κάποια ζητήματα πρόληψης και πολιτικής προστασίας.

    1. Είναι, προφανώς, γνωστά στις Αρχές τα προβλήματα απορροής ομβρίων και πλημμυρών σε διάφορες περιοχές του δήμου. Υπάρχουν τεχνικές μελέτες για την αντιμετώπισή τους; Ποιά προτεραιότητα δόθηκε στα αντίστοιχα έργα; Πόσο αποτελεσματικές είναι οι Τεχνικές Υπηρεσίες στον τομέα αυτό; Είναι δυνατή, με μικρές στοχευμένες παρεμβάσεις, η αποφυγή πλημμυρών και καταστροφών; Αληθεύει ότι έμπειροι μηχανικοί και γνώστες των τοπικών ιδιομορφιών αναφέρονται ήδη σε βαρύτατη αμέλεια και σημαντικές παραλείψεις; Αληθεύει ότι οι ίδιοι ισχυρίζονται πως ο επιτόπιος έλεγχος είναι αρκετός για να αποδείξει δια γυμνού οφθαλμού τα πραγματικά αίτια των πλημμυρών και τις αυτονόητες λύσεις; Αληθεύει, επίσης, ότι οι ίδιοι ισχυρίζονται πως οι πλημμύρες στα δημοτικά κτίρια, τα σχολεία και τους βρεφονηπιακούς σταθμούς θα είχαν αποφευχθεί με ελάσσονες τεχνικές επεμβάσεις για την αποκατάσταση κακοτεχνιών και ατελειών;

    2. Ήταν, προφανώς, γνωστές στις Αρχές οι μετεωρολογικές προβλέψεις για καταιγίδες και ισχυρές βροχοπτώσεις. Πραγματοποιήθηκαν εγκαίρως συντονιστικές συσκέψεις; Εξετάστηκε αν υπάρχει κατάλληλος εξοπλισμός, π.χ. φορητών αντλιών και υλικών ένδυσης και προστασίας του προσωπικού; Υπήρξε συντονισμός με τους έμπειρους εθελοντές πολιτικής προστασίας; Δημιουργήθηκαν ομάδες δημοτικών υπαλλήλων με συγκεκριμένες κατευθύνσεις και οδηγίες; Δόθηκαν οδηγίες στους πολίτες; Αξιοποιήθηκαν τα social media; Έγινε επιτόπιος έλεγχος στις ευαίσθητες και ευάλωτες περιοχές; Έγιναν κάποιες, έστω έκτακτες και πρόχειρες, παρεμβάσεις; Στη διάρκεια εξέλιξης των φαινομένων, υπήρξε συντονιστικό κέντρο και αρμόδιος συντονιστής; Είχε κάποιος αρμόδιος τη συνολική εικόνα για να κατευθύνει, ορθολογικά, πόρους και μέσα;
    Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ 281611

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/10/15 7:36 π.μ.

      Υπό κανονικές συνθήκες, δηλαδή σε ένα οργανωμένο δήμο, τα παραπάνω θα ήταν τα ερωτήματα μιας ΕΔΕ που θα έπρεπε να διαταχτεί αμέσως μετά τη λήξη των φαινομένων ή έστω άμα τη επιστροφή του απόντος ταξιδευτή δημάρχου.
      Επειδή όμως ο δικός μας δήμος είναι ......... αυτά τα ερωτήματα μπορεί να περιληφθούν σε μια μηνυτήρια αναφορά πολιτών εναντίον της δημοτικής αρχής για παράλειψη καθήκοντος.
      Φαίνεται πως μόνο έτσι υπάρχει πιθανότητα κάποιοι να ξυπνήσουν από την νιρβάνα τους.
      Ο Ερμόδωρος

      Διαγραφή
  64. Ανώνυμος25/10/15 7:16 π.μ.

    Είναι ή δεν είναι πολιτική δηλεία ένας δήμαρχος να μην ανέχεται την κριτική, λέγοντας ότι όποιος δεν είναι μαζί του είναι εναντίον του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/10/15 7:23 π.μ.

      ... και ν' απειλεί με μηνύσεις !!! όσους γράφουν στο διαδίκτυο εναντίον του;

      Διαγραφή
  65. Ανώνυμος25/10/15 7:16 π.μ.

    Είναι ή δεν είναι πολιτική αλητεία ένας δήμαρχος να λέει ότι οι πολιτικοί του αντίπαλοι τα παίρνουν, χωρίς να αποκαλύπτει το πού, το πότε και το πώς, ούτε και να καταθέτει μήνυση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος25/10/15 7:16 π.μ.

    Είναι ή δεν είναι πολιτική αλητεία ένας δήμαρχος να λέει ότι μπορεί να διακόπτει όποιον θέλει στο δημοτικό συμβούλιο γιατί είναι δήμαρχος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος25/10/15 7:17 π.μ.

    Είναι ή δεν είναι πολιτική αλητεία ένας δήμαρχος να λέει ότι κρατάει τους αντιδημάρχους του απ’ τους μισθούς τους κι όποιος έχει πρόβλημα να παραιτηθεί για να πληρώνεται ο επόμενος στη σειρά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανώνυμος25/10/15 7:17 π.μ.

    Είναι ή δεν είναι πολιτική αλητεία ένας δήμαρχος να λέει ότι οι πιο πολλοί σύμβουλοί του είναι «γατάκια», γιατί όσο και να γκρινιάζουν περιμένουν στην ουρά να τον γλύψουν για να τους δώσει μια θέση απ’ όπου να πληρώνονται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ανώνυμος25/10/15 7:21 π.μ.

    Είναι ή δεν είναι πολιτική αλητεία ένας δήμος να καταρρέει κι ο δήμαρχος να γατζώνεται στη καρέκλα λέγοντας πως ότι και να γίνει αυτός θα είναι δήμαρχος για τα επόμενα 4 χρόνια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος25/10/15 7:29 π.μ.

    και συμπληρώνω

    Είναι ή δεν είναι πολιτική αθλιότητα ένας δήμαρχος να συμμαχεί με όσους τον έφτυναν επί ένα χρόνο δημοσίως και τον ξεφτίλιζαν αυτόν και τους στενούς συνεργάτες του μόνο και μόνο για να παραμείνει στη καρέκλα του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος25/10/15 7:50 π.μ.

    Δεν ασχολούμαι, φυσικά, με τον μεγάλο Απόντα, που αποφάσισε να κάνει ολιγοήμερες διακοπές εκτός Ελλάδος, όντας ενήμερος για την κακοκαιρία που ερχόταν.
    Δεν ασχολούμαι με την ανευθυνότητα και την αναλγησία του δημάρχου διότι, φαίνεται, ότι δεν έχει αντιληφθεί τα καθήκοντα και τις υποχρεώσεις που έχει, εκ της θέσεώς του, αναλάβει.
    Δεν ασχολούμαι, επίσης, ούτε με τις άστοχες δηλώσεις περί πλανητικών κλιματικών αλλαγών ούτε με τις εκ των υστέρων, πολλαπλές και ανούσιες συσκέψεις.
    Κρατώ, μόνο, την αγωνία και τον ψυχικό φόρτο, όπως ήταν αποτυπωμένα στα πρόσωπα των ανθρώπων με τα πλημμυρισμένα σπίτια και τις κατεστραμμένες περιουσίες. Εκεί. Έξω. Στη δυνατή βροχή. Με τους κουβάδες στα χέρια. Με τις μηχανικές κινήσεις. Της απόγνωσης.
    Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ 281611

    ΥΓ (α) Δεν περιμένω αυτοκριτική, ανάληψη ευθύνης, παραιτήσεις. Δεν είναι στην κουλτούρα αυτής της δημοτικής διοίκησης.
    ΥΓ (β) Με την ακραία κριτική και τους βαρείς χαρακτηρισμούς, Βορεινή και Κεντρί, προσφέρουν εξαιρετικό άλλοθι στη διοίκηση. Από αύριο θα έχουν με άλλα να ασχολούνται. Ούτε με πλημμύρες. Ούτε με καταστροφές. Αλλά με συνωμοσίες και "εχθρούς"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανώνυμος25/10/15 8:07 π.μ.

    Είναι φίλε μου και πολτική αλητεία και με την ευρύτερη έννοια αλητεία και πολλα ακόμη. Αυτός είναι και ο λόγος που τον αποκαλούν ο ξεφτύλας δήμαρχος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ανώνυμος25/10/15 8:09 π.μ.

    Αυτός ο ξεφτύλας λοιπόν μπορεί να μας πει που είναι όταν οι δημότες τον έχουν ανάγκη;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος25/10/15 8:11 π.μ.

    ΔΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ Η ΝΤΑΝΤΑ ΤΟΥ,ΠΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ ΕΛΕΓΧΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ, ΝΑ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΑΦΗΣΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΤΑΞΙΔΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΕΠΟΠΤΗ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ανώνυμος25/10/15 9:29 π.μ.

    Να η ημι-επίσημη απάντηση του δήμου για το κλειστό διά στόματος (φέιςμπουκ) του αναπληρωτη δημάρχου κ. Λυρούδια.
    "Η αντλία αστόχησε ......το υπόγειο στο κλειστό πλημμύρισε. Ειναι στην εγγύηση και θα κληθεί ο εργολάβος του ΟΣΚ να τοποθετήσει νεα αντλία και εφεδρική. Το γυμναστήριο στο ιςογειο δεν έμπαςε νερά και μπορει άμεσα να δοθεί παλι σε λειτουργία."
    Είπατε τίποτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ανώνυμος25/10/15 9:29 π.μ.

    ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΕΣ ΛΥΡΟΥΔΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ανώνυμος25/10/15 9:45 π.μ.

    πολλά πράγματα μπορούν να στοιχειοθετήσουν διοικητική ανικανότητα, ερασιτεχνισμό, βοναπαρτισμό , ή και πολιτική αλητεία για τους πιο σκληρούς κριτές Κανείς όμως δεν έχει το δικαίωμα να στοιχειοθετεί τη κριτική του βάζοντας στο στόχαστρο νέους ανθρώπους με άθλια και αβάσιμα υπονοούμενα που τον θίγουν ηθικά. Κοπτόμαστε για τη απουσία των νέων απο τα Κοινά και μετά κάνουμε ότι μπορούμε για να τους περιθωριοποιήσουμε ή και να τους τελειώσουμε με ανίερα σχόλια και φήμες Φαίνεται πως κανείς δεν θέλει να έρθει η Ελπίδα ώστε να μπορούν τα ίδια και ίδια πρόσωπα της διαπλοκής,και της αποδεδειγμένης ανικανότητας να συνεχίσουν, γιατί θεωρούν τον Δήμο τσιφλίκι τους Ποιός νέος άνθρωπος θα παρατήσει την μόρφωση και την επιμόρφωση του για να ασχοληθεί με τον ζωολογικό κήπο του Δήμου ? Vous reflessissez ,mes chers amis ? Evidemment, mais devant votre miroir !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/10/15 10:40 π.μ.

      Εξαρτάται από το ποιοι είναι οι νέοι.
      Υπάρχουν εκείνοι που επειδή ακριβώς αηδιάζουν από την ανικανότητα, τον βοναπαρτισμό ή την διαπλοκή αποφασίζουν να κατέβουν στη πολιτική αλλά με τη δική τους φωνή και όχι σαν φερέφωνα. Αυτοί δεν μασάνε ούτε από υπονοούμενα ούτε από ανίερα σχόλια. Ο σκοπός τους που είναι ιερός κρατάει τα μάτια τους και τα αυτιά τους ανοιχτά προς όλες τις κατευθύνσεις. Δεν κάνουν μόκο μπροστα στην εξουσία ουτε τη γλύφουνε.
      Και υπάρχουν και οι άλλοι που ενδιαφέρονται για την καλή εικόνα τους στα social media και που κατέβηκαν στις εκλογές αλλα δεν ήθελαν να τσαλακωθούνε καθόλου λες και η ομελέτα γίνεται χωρίς να σπάσεις αυγά. Αυτοί στη πρώτη δυσκολία την κάνουν κανονικά και γράφουν και ευαίσθητα γράμματα αποχωρισμού.
      Στις μέρες μας χρειαζόμαστε τους πρώτους. Γιατί το σύστημα τους δεύτερους θα τους κάνει μια χαψιά.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος25/10/15 8:41 μ.μ.

      Αγαπητή, παρακαλώ αφήστε τους νέους να υπερασπιστούν μόνοι τους τον εαυτό τους.
      Είναι κι αυτό μέσα στην (άχαρη, το παραδέχομαι, αλλά επιβεβλημένη) διαδικασία ωρίμανσης των δημόσιων προσώπων.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος26/10/15 8:43 π.μ.

      Το θέμα δεν είναι να υπερασπιστεί κάποιος τους νέους Αγαπητέ μου, η κριτική είναι απαραίτητη ακόμα και η πιο σκληρή αλλά άλλο κριτική κι άλλο η χυδαιότητα και η συκοφαντία ηθικού μεγέθους και εν κατακλείδι ο νέος σαφώς φέρει ευθύνη για τις επιλογές του αλλά κι από την άλλη φέρει ευθύνη " ο Κλινικάρχης που έβαλε τον απόφοιτο της ιατρικής να χειρουργήσει ¨"

      Διαγραφή
  78. Ανώνυμος25/10/15 10:31 π.μ.

    Πρόκειται για ανεκδιήγητους, για μαθητευόμενους γελοίους. Που όμως μαθαίνουν γρήγορα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ανώνυμος25/10/15 11:23 π.μ.

    Αγαπητοί σχολιαστές κρατήστε την αντιπαράθεση στο πεδίο της πολιτικής, των ιδεών και των συμβόλων.
    Οι πολιτικοί, ποιοτικοί και αξιολογικοί χαρακτηρισμοί δημοσίων προσώπων που ασκούν εξουσία είναι αναφαίρετο δικαίωμα όλων ανεξαιρέτως.
    Ακόμη και το οξύ ή σκωπτικό σχόλιο, η σάτιρα , τα ευφυολογήματα.
    Υπάρχουν, όμως, όρια. Και η υπέρβασή τους οδηγεί στη χυδαιότητα και τη συκοφαντία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ανώνυμος25/10/15 12:31 μ.μ.

    Άλλο πολιτική και άλλο οικογένεια!!! Τι κάνει ο καθένας με την οικογένειά του αφορά μόνο αυτόν και την οικογένειά του!!! Το πολιτικό κομμάτι μας αφορά όλους, το οικογενειακό κανέναν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/10/15 6:07 μ.μ.

      Σωστά. Μεγάλο ολίσθημα η αναφορά σε προσωπικά θέματα των δημοσίων προσώπων.

      Διαγραφή
  81. Ανώνυμος25/10/15 12:33 μ.μ.

    ΣΕ ΠΟΙΟΝ "ΨΙΛΟΒΛΑΚΑ" ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΕΝΤΡΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/10/15 8:48 μ.μ.

      ΠΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ... ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ

      "Έχουμε προπονητή που’ ναι ψιλοβλάκας, κι είναι αισιόδοξος πως θα πάμε μπρος"

      ΚΑΝΕΝΑ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΟ QUIZ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙ;
      ΟΛΟ ΕΥΚΟΛΑ ΜΑΣ ΒΑΖΕΙ!

      Διαγραφή
  82. Ανώνυμος25/10/15 1:29 μ.μ.

    Έμαθα ότι σε σχολείο του Δήμου μας ζητήθηκε από μαθήτρια να κλείνει το "ανύπαρκτος". Και η μαθήτρια απάντησε: Κυρία αυτό που είναι για τον Καλαφατέλη ή για τον Ζαμάνη; Μη μου πείτε ότι δεν είναι αριστούργημα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ανώνυμος25/10/15 5:52 μ.μ.

    Η απάντηση της δασκάλας ηταν : και για τους δύο παιδί μου.!!! Χαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Ανώνυμος25/10/15 8:07 μ.μ.

    Αντιγράφω από τον Π. Σταθόπουλο:
    "Τόσο πολύ σε απόγνωση;
    Κάποιοι στο Δήμο Διονύσου, κατά Δροσιά μεριά, νομίζουν ότι στήνοντας δήθεν μυστικές ομάδες, κάτι κάνουν. Σπουδαία τα λάχανα..."

    ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΡΟΣΙΑ?
    ΑΛΛΟΥ ΤΑ ΚΑΚΑΡΙΣΜΑΤΑ ΚΙ ΑΛΛΟΥ ΓΕΝΝΟΥΝ ΟΙ ΚΟΤΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ανώνυμος25/10/15 8:08 μ.μ.

    25/10/15 12:31 μ.μ.
    25/10/15 6:07 μ.μ.
    Δηλ. μας λέτε ότι το πως διαχειρίζεται ένα δημόσιο πρόσωπο τα της οικογένειάς του είναι ανεξάρτητο από το πως διαχειρίζεται τα του δήμου.Επιτρέψτε μου να διαφωνήσω.Αν το δημόσιο πρόσωπο εμφανίζει διαφορετικό χαρακτήρα μέσα στην οικογένεια και στα του δήμου τότε, πιστεύω, ότι μιλάμε για έναν διπρόσωπο, ασταθή και ψεύτη. Για παράδειγμα εξηγείστε μου παρακαλώ: Αν το δημόσιο πρόσωπο είναι οξύθυμο προς την/τον σύζυγό του/της πως είναι δυνατόν να μην είναι οξύθυμο προς τους συνεργάτες του ή τους δημότες?
    ΛΑΜΕΝΤ ΒΑΒΝΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Ανώνυμος25/10/15 8:18 μ.μ.

    Αντιγράφω από τον Ενεργό Πολίτη του Διονύσου:

    "Ποια η εναλλακτική πρόταση των Προθύμων για το Διόνυσο;"

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
    ΑΥΤΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΣΕΖΑΙ Κ. ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΕ. ΟΙ ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ. ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΘΑΡΟ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΛΟΓΟ. ΤΙΣ ΕΝΤΙΜΕΣ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ. ΤΙΣ ΟΡΑΜΑΤΙΚΕΣ, ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΕΣ, ΔΙΑΚΗΡΥΞΕΙΣ.
    ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΡΑΚΗ ΠΟΥ ΣΕΡΝΟΝΤΑΙ ΕΔΩ ΚΙ ΕΚΕΙ ΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΡΑΥΓΑΛΕΑ ΑΣΗΜΑΝΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΡΥΜΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ.

    Σημείωση: Το συνονθύλευμα είναι συνονθύλευμα και όχι συνοθύλευμα

    Ένας εκ των Α-προθύμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/10/15 9:00 μ.μ.

      Δεν είναι οι "πρόθυμοι" οι πραξικοπηματίες που ζητάνε να ανατρέψουν τον Ζαμάνη. Ο Ζαμάνης καταστρατήγησε όλες τις διακηρύξεις και τις δεσμεύσεις των Ανοιχτών Οριζόντων και έκανε Πραξικόπημα σε βάρος όσων υποστήριξαν και ψήφισαν την παράταξη αυτή. Αρχιπραξικοπηματίες μαζί με τον Ζαμάνη είναι η η αυτοανακηρυχθείσα "ηγετική ομάδα" και τα γλυφτρόνια που έχει κοντά της. Συμμέτοχοι στο πραξικόπημα είναι όμως και όσοι ανέχονται την καταστρατήγηση και ιδίως οι δημοτικοί σύμβουλοι που δεν βγάζουν μιλιά αλλά διαρρέουν τη δυσφορία τους. Ο Ζαμάνης με την εξαπάτηση που έκανε και με την ανικανότητα που έδειξε να διοικήσει ΠΡΟΔΩΣΕ την υπόθεση των Ανοιχτών Οριζόντων. Αν είχε αξιοπρέπεια θα είχε παραιτηθεί. Επειδή δεν έχει, του το ζητάμε πια όλοι εμείς για να περισώσουμε ότι γίνεται. Δεν τους ψηφίσαμε αυτούς να κάνουν αυτά που κάνουνε. ΑΡΚΕΤΑ!!! Να φύγουνε και να μην επιστρέψουν πίσω!!! Δεν μπορούν να μας ξεφτιλίζουν έτσι και να μην τολμάμε να περπατήσουμε στο δρόμο από ντροπή για το πώς βγήκε αυτό που ψηφίσαμε. Όχι και να μας δουλεύουν οι παλιοί...

      Διαγραφή
  87. Ανώνυμος25/10/15 8:24 μ.μ.

    Αντιγράφω από το DionysosDays:

    "Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Λεωφόρου Σταμάτας Δήμου ΔΙΟΝΥΣΟΥ
    Φανταστείτε μιά νεροποντή σαν την προχθεσινή χωρίς πλημμύρες χωρίς αυτοκίνητα να ακινητοποιούνται, και μιά ιδανική θεια μελωδια να απλώνεται αναμεσα στα αστραπόβροντα ...με τον GENE KELLY να τραγουδά και να αντηχει στα φαράγγια της Παρνηθας το SINGING IN THE RAIN....."

    Η δημιουργική αερολογία των αρμοδίων εξελίσσεται σε απύθμενο θράσος χιλίων... αντιδημάρχων.
    Αυτά να τα πείτε στους πληγέντες... Κατά πρόσωπο... Και με τον GENE KELLY... Και με το Volume στο maximum.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Ανώνυμος25/10/15 8:34 μ.μ.

    Η Δ. Πασιπουλαρίδου φωτογραφίζει την πλημμυρισμένη Δροσιά!!!

    ΟΔΟΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ ΣΤΙΣ 22-10-15

    ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΣΚΕΨΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Ανώνυμος25/10/15 8:59 μ.μ.

    ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΛΑΛΙΣΤΑΤΟΙ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΘΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΑ ΤΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΟΥ????
    Ο ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕ ΑΡΑΓΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΝΤΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΠΟΥ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΝΑ ΔΙΟΙΚΕΙ???
    ΑΥΤΟΣ/ΑΥΤΗ/ΑΥΤΟΙ/ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΟ????
    ΚΑΠΟΙΟ ΕΠΙΦΩΝΗΜΑ??? ΚΑΠΟΙΟ ΑΝΑΣΗΚΩΜΑ ΤΟΥ ΦΡΥΔΙΟΥ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Ανώνυμος25/10/15 9:15 μ.μ.

    Αν ήμουνα αντιπολίτευση και βαριόμουνα να κάνω τη δουλειά μου, θα έπαιρνα για το Δ.Σ. της Τρίτης τις παραπάνω ερωτήσεις του Παρατηρητή 2815611. Έτοιμη δουλειά.
    Αλλά, τι να λέμε τώρα;
    Αυτοί ούτε στην αντιγραφή δεν είναι καλοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Ανώνυμος25/10/15 9:23 μ.μ.

    ΞΕΧΩΡΑ ΑΠΟ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΕΣ ΤΩΡΑ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΑΝ Ο ΖΑΜΑΝΗΣ ΧΑΙΡΕΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ.

    ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΨΗΦΟ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΤΟΥ ΟΜΑΔΑ !!!!!

    ΚΙ ΑΜΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 4 ΨΗΦΟΥΣ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΡΥΠΗΣΕΙ ΤΗ ΜΥΤΗ....

    ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΤΟΛΜΑΕΙ ???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/10/15 9:28 μ.μ.

      ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΜΕΤΡΑΩ 7 ΣΙΓΟΥΡΟΥΣ. ΠΕΠΠΑ ΤΣΟΥΚΑΣ ΝΤΟΥΝΤΑ ΛΥΡΟΥΔΙΑΣ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ ΜΠΕΤΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΚΜΟΤΟΣ. ΣΤΟΥΣ 25......

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος25/10/15 10:25 μ.μ.

      YUPIIIII...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος25/10/15 11:58 μ.μ.

      Στους σίγουρους βάλε ΖΏΤΟΥ, ΑΚΡΙΤΙΔΟΥ,ΚΑΓΙΑΛΗ,ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΤΟΣ,ΔΗΜΟΥ,ΑΦΑΡΑ,ΑΛΕΞΑΝΔΡΗ,ΜΠΑΣΗ,ΚΩΣΤΑΚΗ,ΣΤΑΙΚΟ,ΚΡΗΤΙΚΟΣ,ΔΑΡΔΑΜΑΝΗΣ,ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΥ,ΡΗΓΟΠΟΥΛΟΥ....βάλε και δύο τις αντιπολίτευσης...για ξανακάντε τον λογαριασμό τώρα...

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος26/10/15 1:18 π.μ.

      για να ψηφισουνε οι ΖΏΤΟΥ, ΑΚΡΙΤΙΔΟΥ, ΚΑΓΙΑΛΗ, ,ΑΦΑΡΑΣ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΗΣ, ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΥ πρεπει πρωτα να είναι παρόντες, έτσι δεν είναι ;;;
      για 2-3 άλλους από όσους αναφέρεις μην είσαι και τόσο σίγουρος σε μυστική ψηφοφορία
      και για τους υπόλοιπους που θεωρείς σίγουρους παλι δεν ξερεις τι θα κανουν αν τους δοθει η ευκαιρια .......
      όσο για τους αντιπολιτευόμενους, δεν μετράνε, είπαμε να είναι απ' τη δημοτική ομάδα, το ξέχασες;
      φυσικά το ξέρουν όλοι ότι ο Ζαμ τρέμει τις ήττες στο συμβούλιο γι αυτό κι αντί να κάνει έργο το μυαλό του το έχει στις "μεταγραφές"... αλλά έτσι δεν γίνεται δουλιά καρντάσηδες, έτσι δεν είναι;

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος26/10/15 1:19 π.μ.

      βλέπω έχεις παραλείψει 2 αντιδημάρχους!!!
      τυχαίο; δε νομίζω...

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος27/10/15 10:17 π.μ.

      Kαθόλου τυχαίο...Οι έχοντες λόγο και άποψη, δεν είναι πρόβατα για σφαγή.

      Διαγραφή
  92. Ανώνυμος25/10/15 10:29 μ.μ.

    ΑΛΛΑ ΝΑ ΝΑΙ ΜΥΣΤΙΚΗ Η ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ. ΕΕΕ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Ανώνυμος26/10/15 1:27 π.μ.

    Αχ βρε καημένοι, οι προσθοαφαιρέσεις σας μαράνανε. Λίγη δουλειά δεν βλάφτει. Δεν μπορεί να κάνει κάτι άλλο καλύτερο από το να τρέμει για τη καρέκλα του ο τοσοδούλης; Είστε η πιο ανάξια αρχή που πέρασε ως τώρα. Είστε η ντροπή όσων σας ψήφισαν. Δεν χρειάζεται να σας πολεμάει κανείς, είστε τόσο κακοί που θα πέσετε μόνοι σας. Μέχρι τότε όμως εμείς θα υποφέρουμε και εσείς θα παίρνετε τους μισθούς σας ανάξια... Λίγη τσίπα να είχατε θα ακούγατε όσα λέει ο κόσμος στις γειτονιές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Ανώνυμος26/10/15 6:57 π.μ.

    Η. Δ. Πασιπουλαρίδου και ο Ν. Δακορώνιας κοινοποιούν δημοσίευμα - κόλαφο για το δήμο διονύσου και τις τεχνικές υπηρεσίες του με τίτλο

    ΑΥΤΕΣ είναι οι συνέπειες μίας ημιτελούς κατασκευής αγωγού που οδηγεί τα όμβρια πάνω στα... σπίτια

    Ήρθε η ώρα να γίνουμε ρεζίλι στο πανελλήνιο.
    Μεταξύ άλλων αναφέρεται σε κακοτεχνίες που οδήγησαν σε πλημμύρες (Ρ. Φεραίου και Σάμου) αλλά και στην απουσία των αρμοδίων μετά από τρεις τηλεφωνικές οχλήσεις ακόμη και στο γραφείο δημάρχου!
    Επειδή η καταγγελία συνοδεύεται από φωτογραφίες, video, υπηρεσιακή αλληλογραφία κλπ στοιχεία και η Δ. Πασιπουλαρίδου και ο Ν. Δακορώνιας δε φαίνεται να συμμετέχουν στο δίκτυο συνωμοτών κατά του δημάρχου, ας μπουν στον κόπο να απαντήσουν στην καταγγελία..
    Έτσι δεν είναι κ. Δήμαρχε, κ. Αρμόδιε Αντιδήμαρχε και αγαπητό Γραφείο Τύπου;
    Και φροντίστε να απαντήσετε και στο tromaktiko....
    Δηλαδή να κάνετε τη δουλειά σας αντί να σπεκουλάρετε και να προβοκάρετε με ονοματολογίες εξυπηρετώντας οι ίδιοι αυτο-διαλυόμενοι αυτούς που θέλουν να σας διαλύσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπαμπανικας Δημήτρης.26/10/15 9:49 π.μ.

      Αγαπητή Κα πασιπουλαρίδου και φίλε Νίκο το θέμα ειναι λίγο περίεργο.!! Αν θέλετε πάμε επιτόπου. Το εργο ειναι παλιό και δεν υπήρχαν ΠΟΛΛΑ απο τα σπίτια αυτά.!!

      Διαγραφή
    2. Μπαμπανικας Δ.28/10/15 11:39 π.μ.

      Μετα απο μια συζήτηση που είχα με μια δημοτική σύμβουλο, οφείλω να δηλώσω οτι ίσως εχω άδικο για το ως άνω θέμα και αν ειναι ετσι ζητώ συγγνώμη για την τοποθέτηση μου.!!

      Διαγραφή
  95. Ανώνυμος26/10/15 8:43 π.μ.

    Για ψάξτε αυτό το θέμα, μηπως κάποιοι χτίζουν δίπλα στο ρέμα;; Για αρχη αυτά τα λίγα.!! Προσοχή ειδικά για το ρέμα μεταξύ Σαμου και Ρήγα Φερραίου.! Η κυρία απο την Δροσια και ο κύριος απο τον ΔΙΟΝΥΣΟ έχουν δει το ρέμα ή μόνο φωτό και βίντεο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Ανώνυμος27/10/15 6:59 π.μ.

    Από το κακό στο χειρότερο το γραφείο τύπου του δήμου!!!!! Έβγαλαν δελτίο τύπου με φωτογραφίες από τα φωταγογημένα ΜΠΛΕ σημεία στο δήμο, όταν υπάρχουν σπίτια δημοτών πνηγμένα στη ΛΑΣΠΗ!!!!! Από τις ζημιές καμμία φωτογραφία, σαν να μην έγιναν!!!! ΑΙΣΧΟΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Ανώνυμος27/10/15 8:08 π.μ.

    Αληθεια ποιος ιθυνων νους σκεφτηκε αυτη την μπλε ενημερωση;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Ανώνυμος27/10/15 8:10 π.μ.

    Πολλά συγχαρητήρια στο δήμαρχο που αφήνει στο πόδι του τόσο άξιους συνεργάτες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Ανώνυμος27/10/15 8:11 π.μ.

    ΓΥΡΙΣΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Ανώνυμος27/10/15 8:18 π.μ.

    Ακραία καιρικά φαινόμενα θα έχει η Αττική μετά τις 5 Νοεμβρίου. Δήμαρχε ακούς??? Προλαβαίνεις να προετοιμαστείς ??? Σκανδιναβία έχεις πάει???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Ανώνυμος27/10/15 10:37 π.μ.

    ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ. ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΡΙΑ!!!!!!!!!!!
    ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΗΜΜΥΡΕΣ ΑΥΤΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΔΕΞΙΩΣΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΑΓ. ΣΤΕΦΑΝΟΥ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Ανώνυμος27/10/15 12:17 μ.μ.

    Δήμαρχε, τη σημερινή παρέλαση των αστέρων στο δημοτικό συμβούλιο να την βιντεοσκοπήσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Ανώνυμος27/10/15 1:06 μ.μ.

    σαμαλι, κωκ, γαριδακια...... δημοτικο συμβουλιο το απογευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Ανώνυμος27/10/15 1:07 μ.μ.

    Γιαούρτια ντομάτες αυγά και άλλα χρειάζονται για το δημοτικό συμβούλιο το απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://energoipolitesdionisou28.blogspot.gr/2015/10/blog-post_48.html

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος27/10/15 4:43 μ.μ.

      Ο Σταθόπουλος χρησιμοποιεί μια μακακία που έγραψε ένας βλάκας για να σπιλώσει όλους τους σχολιαστές. Σα να ξεχνάει τι έσουρνε εκείνος στον Καλαφατέλη 4 χρόνια.

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ άγνωστε 4:43 μ.μ. , αυτή η μακακία που λές για να αναρτηθεί στο blog του Διονυσοσκουφίτσου πρέπει να εγκριθεί πρώτα απο τον διαχειριστή του blog , φαίνεται ότι το blog πιστεύει στην δημοκρατία και έτσι όπως εκφράζεται μέσα απο τον κοινοβουλευτισμό , ώς εκ τούτου ο διαχειριστής θα έπρεπε να αποθαρύνει τέτοιες πρακτικές ή τουλάχιστον να μην τις δημοσιοποιεί . Τέλος θα ήθελα να στείλω ένα μήνυμα στους ανωνύμους σχολιαστές ότι οι λύσεις δεν έρχονται από ανθρώπους με κουκούλα στο πρόσωπο και συγχαίρω πραγματικά αυτούς που τοποθετούνται ξεκάθαρα και με ονοματεπώνυμο.

      Υ.Γ. παρακαλώ οι τοποθετήσεις επί του θέματος να γίνουν επώνυμα.
      Υ.Γ.2 πάψτε πλέον να ζείτε στις σκιές.

      Διαγραφή
    4. Αγαπητέ ΔΚ, αν έβαζα φίλτρο παντού, τότε ίσως μονάχα οι δικές μου αναρτήσεις και τα σχόλια να είχαν μείνει.
      Αρκετές φορές έχουν δημοσιευτεί ακραίες παραινέσεις, χωρίς όμως πρακτικο αποτέλεσμα. Οπότε, ο μόνος που εκτίθεται είναι ο συντάκτης ενός τέτοιου σχολίου.
      Μην αμφιβάλλουμε λοιπόν για την κριτική ικανότητα των αναγνωστών αυτού τουλάχιστον του blog.
      Όσο για τα περί σκιών και ονοματεπωνύμων, πιστεύω ότι τα χουμε πει αρκετές φορές. Αυτοί είναι οι όροι και δεν είναι για διαπρααγμάτευση. Σ' όσους δεν αρέσουν, δυστυχώς δεν θα μπορέσουμε.
      Και κάτι τελευταίο. Οι φίλοι δεν με λένε Διονυσοσκουφίτσο
      Δ/Σ

      Διαγραφή
    5. Δ/Σ στο blog υπάρχουν εξαιρετικοί σχολιαστές , ως εκ τούτου ο ισχυρισμός για τα σχόλια δεν ισχύει .
      Όταν λες ότι εκτίθεται ο συντάκτης , ένα ερωτήμα μου έρχεται στο μυαλό , σε ποιόν εκτίθεται απο την στιγμή που τοποθετείται ανώνυμα ?
      Η κριτική ικανότητα των αναγνωστών είναι σε υψηλά επιπέδα , δεν αμφιβάλω καθόλου , όμως είναι λίγο πολύ παρόμοια με αυτήν της κεντρικής πολιτικής σκηνής .
      Ότι αφορά τις σκιές και την έκθεση ιδεών μας για τα κοινά συνεχίζω να πιστεύω ότι πρέπει να γίνονται επώνυμα , γνωρίζω ποια είναι η άποψη σου , δεν θέλω να διαπραγματευτώ τους όρους απλά διαφωνώ και μένω εκεί , χωρίς να σημαίνει ότι δεν σέβομαι την σκέψη σου.
      Τέλος χρησιμοποίησα το υποκοριστικό (διονυσοσκουφίτσος) εν τη ρύμη τού λόγου.

      Με εκτίμηση Δημήτρης

      Διαγραφή
    6. Αγαπητέ ΔΚ, ένας από τους λόγους της ανωνυμίας στο blog είναι η πρόθεση να εστιάσουμε στο περιεχόμενο και όχι στον σχολιαστή. Ως εκ τούτου είναι το σχόλιο που ως ιδέα, ως πρακτική αποδοκιμάζεται (ή σε άλλες περιπτώσεις επικροτείται).
      Η αλήθεια δε είναι ότι με τα ανώνυμα σχόλια (και τα σχόλια επί σχολίων) αποκαλύπτονται πτυχές της τοπικής κοινωνίας που αν και υπαρκτές, σπανίως (ή σε περιορισμένους κύκλους) γίνονται παραδεκτές.
      Καλημέρα και χρόνια πολλα
      Δ/Σ

      Διαγραφή
    7. Καλημέρα Δ/Σ και χρόνια πολλά , σου είπα και στο προηγούμενο σχόλιο ότι διαφωνώ με την τακτική της ανωνυμίας-κουκούλας , θα προσπαθήσω να σου εξηγήσω γιατί με δύο λόγια , μέχρι τώρα οι περισσότεροι ακολουθούν την γνωστή τακτική της "πάπιας" ή αλλιώς κάνουν το "κορόιδο" στα κακώς κείμενα που συναντούν , δυστυχώς αυτό περνάει απο γενιά σε γενιά , κουράστηκα να συναντώ τέτοιους , δεν ελπίζω σε κάτι απο μια τέτοια στάση ζωής . Αν θέλουμε πραγματικά να αλλάξει το τοπίο κοινωνικο-πολιτικά χρειάζεται έκθεση ιδεών-προβληματισμών , δεν μπορεί όμως αυτό να γίνει στα πλαίσια της ανωνυμίας-συκοφαντίας , διότι ο καθένας απο εμάς με τον τρόπο ζωής του και μέσα απο τις πράξεις του κρίνεται απο τους υπολοιπούς , έτσι οι πιο νέοι παραδειγματίζονται , πολλές φορές εμπνέονται και στο τέλος δημιουργούν . Το κυρίαρχο ερώτημα όμως είναι , θέλουμε σαν σύνολο κάτι που έχει αποτύχει παταγωδώς ή μπορούμε να φέρουμε πραγματικά κάτι "νέο" (δεν εννοώ ηλικιακά). Εγώ σαν μονάδα θέλω το κάτι νέο , αλλά δυστυχώς φαίνεται ότι δεν είμαστε έτοιμοι .
      Καλώ τους υπόλοιπους ομοιδεάτες μου να πάρουν ένα πιο ενεργό ρόλο στα κοινά με την συμμετοχή τους , πάντα στα πλαίσια των δημοκρατικών διαδικασιών , τα κέντρα διαπλοκής μας θέλουν σε ύπνωση , αυτό πρέπει κάποια στιγμή να το καταλάβετε . Ο τρόπος είναι απλός , συμμετοχή στα κοινά , όχι όμως με τακτικές χουλιγκανισμού και ανθρωποφαγίας .

      Με εκτίμηση Δ.Κ.

      Διαγραφή
  105. Ανώνυμος27/10/15 2:42 μ.μ.

    Στο e-dionysos φιγουράρει ο Ζαμάνης με τον Χρηστάκη, το νέο ΓΓ του δήμου, κι οι δυό τους στη Γαλλία !!!! Και καλά ο Ζαμάνης είχε λέει πρόσκληση και πήγε να μιλήσει. Ο Χρηστάκης ως τι είχε πάει; πρώην γενικός του μαρουσιού; πρώην συνεργατης του Ψινάκη; ή μέλλων γεενικός του Διονύσου; Και ποιος πλήρωσε αλήθεια για τη παραμονή από Πέμπτη έως Κυριακή αν όχι ο δήμος μας;;; Και γιατί;;;; Ποιος θα μας απαντήσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Ανώνυμος27/10/15 3:01 μ.μ.

    Θα πληρώνουμε τον Γενικό να κάνει δημόσιες σχέσεις του Δημάρχου εκτός Ελλάδας γιατί εκεί τον κόβω τον Δήμαρχο με το τέλος της θητείας του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Ανώνυμος27/10/15 3:06 μ.μ.

    Σχετικά με συκοφαντικά δημοσιεύματα
    Tue, 27/10/2015 - 13:47 — admin
    Η Διοίκηση του Δήμου Διονύσου και προσωπικά ο Δήμαρχος Διονύσης Ζαμάνης καταγγέλλουν απερίφραστα, κατάπτυστα δημοσιεύματα που με ψευδείς και αήθεις χαρακτηρισμούς, προσβάλλουν βάναυσα την ηθική ακεραιότητα μελών της Διοίκησης. Η Διοίκηση του Δήμου δεν πρόκειται να ασχοληθεί περαιτέρω με πολιτικά τρωκτικά που ζουν στο σκοτάδι, τρέφονται με το ψέμα και μέσα από ιστοσελίδες και ανώνυμα blogs, με συστηματική συκοφαντία, λασπολογία και χυδαιολογία προσπαθούν συνεχώς να σπιλώσουν το όνομα, την τιμή και την υπόληψη του Δημάρχου και Δημοτικών Συμβούλων.

    Το ήθος, η αξιοπρέπεια και οι ικανότητες στον κοινωνικό, επαγγελματικό και πολιτικό στίβο, τόσο του Δημάρχου Διονύση Ζαμάνη όσο και όλων των μελών της Δημοτικής Αρχής έχουν αναγνωριστεί και καταξιωθεί από τους πολίτες και για το λόγο αυτό στις τελευταίες δημοτικές εκλογές, τους επέλεξαν και τους έδωσαν την εντολή να διοικήσουν το Δήμο Διονύσου για πέντε χρόνια.

    Η Διοίκηση του Δήμου, αποδεικνύει καθημερινά, έμπρακτα και αδιάψευστα με το μέγεθος του έργου της, ότι έχει ανταποκριθεί πλήρως στην εμπιστοσύνη και την εντολή που της έδωσαν οι δημότες του Διονύσου. Εντολή να δημιουργήσει ένα Δήμο Πρότυπο σε όλα τα επίπεδα, που θα ανταποκρίνεται με τον καλύτερο τρόπο και στις πιο απαιτητικές προσδοκίες των πολιτών. Με οδηγό αυτή την εντολή και αποφασισμένη να την υλοποιήσει, η Διοίκηση του Δήμου πορεύεται και θα πορευτεί σε όλη τη διάρκεια της θητείας της.

    Οι λιβελλογράφοι και χυδαίοι συκοφάντες θα λάβουν την πρέπουσα δικαστική απάντηση και τιμωρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Ανώνυμος27/10/15 3:07 μ.μ.

    Ο Δήμος Διονύσου στο Τσελένο της Ιταλίας
    Tue, 27/10/2015 - 09:02 — admin
    ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ "YEP", ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ, ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ. Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ Δ. ΖΑΜΑΝΗΣ ΗΤΑΝ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ 13 ΜΕΛΟΥΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ, ΠΟΥ ΑΠΑΡΤΙΖΟΤΑΝ ΑΠΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ...

    Συμμετοχή του Δήμου Διονύσου στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα YEP στο Τσελένο της Ιταλίας

    Με επικεφαλής το Δήμαρχο, Διονύση Ζαμάνη, και συνολικά 13μελή αντιπροσωπεία, συμμετείχε ο Δήμος Διονύσου στη διεθνή πολυπολιτισμική συνάντηση του προγράμματος YEP (Young Europeans Promoting Social Enterprises) που πραγματοποιήθηκε στα μέσα Σεπτεμβρίου στην ιταλική πόλη Τσελένο.

    Στην αποστολή συμμετείχαν εργαζόμενοι του Δήμου Διονύσου αλλά και κάτοικοι.

    Το πρόγραμμα περιελάμβανε εκπαιδευτικά σεμινάρια, καινοτόμα εργαλεία συζήτησης με σκοπό την ανταλλαγή καλών πρακτικών καθώς και πολλά πολιτιστικά και ψυχαγωγικά δρώμενα.

    Το πρόγραμμα YEP είναι μια πρωτοβουλία που χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση μέσω του προγράμματος «Ευρώπη για τους Πολίτες».

    Η δράση αποσκοπεί στην προώθηση της έννοιας της κοινωνικής επιχείρησης ως κινητήριας δύναμης για την παραγωγή, την ανταλλαγή αγαθών, υπηρεσιών και γνώσεων κοινωνικής χρησιμότητας, αλλά και για την οικονομική ανάκαμψη κυρίως για ευαίσθητα μέρη του πληθυσμού (νέοι, γυναίκες, άτομα με αναπηρία κ.λ.π.).

    Η ομάδα εργασίας, που είχε συσταθεί από την Ημερίδα για την Κοινωνική Επιχειρηματικότητα στις 11 Ιουλίου στο Πολιτιστικό Κέντρο του Αγίου Στεφάνου, είχε την ευκαιρία να έρθει σε επαφή με αντίστοιχους συνεταιρισμούς και επιχειρηματίες, καθώς και με νέους από κοινωνικά κινήματα και εκπροσώπους προγραμμάτων και δημόσιων ιδρυμάτων, που συνδέονται στενά με τη συμμετοχή των πολιτών.

    Στη συνάντηση συμμετείχαν επίσης οι Δήμοι Celleno (Ιταλία), Castiglione in Teverina (Ιταλία), Graffignano (Ιταλία), Siret (Ρουμανία), Serock (Πολωνία), Lanskroun (Τσεχία), Wieliszew (Πολωνία), Herrera del Duque (Ισπανία) και Ιδαλίου (Κύπρος).

    Κατά την ομιλία του, ο Δήμαρχος Διονύσου Διονύσης Ζαμάνης τόνισε τη σημασία της εφαρμογής νέων και καινοτόμων ιδεών μέσα από τοπικές στρατηγικές και σύγχρονες ευρωπαϊκές κατευθύνσεις.

    Παράλληλα, εξήρε τη σημασία του δικτύου ανταλλαγής καλών πρακτικών σε τομείς κοινωνικής επιχειρηματικότητας, που καλλιεργήθηκε μέσα από αυτήν την πρωτοβουλία.

    Τέλος, τόνισε τη δέσμευση του Δήμου να συμβάλλει στην προβολή και προώθηση συνεταιρισμών, επιχειρηματιών, συλλόγων και τοπικών φορέων που έχουν στραφεί σε αυτή την κοινωνική προοπτική, ως ένα νέο ελπιδοφόρο άνοιγμα για την περαιτέρω επαγγελματική ανάπτυξη και κοινωνική αναζωογόνηση των νέων πολιτών.

    ΔΗΜΟΣ ΔΙΟΝΥΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Ανώνυμος27/10/15 3:08 μ.μ.

    Στο Μπελφόρ της Γαλλίας ως επίτιμος προσκεκλημένος του Δήμου, ο Διονύσης Ζαμάνης
    Tue, 27/10/2015 - 12:14 — admin
    Στη Γαλλία μετέβη ο Δήμαρχος Διονύσου, ως επίτιμος προσκεκλημένος του Δήμου Μπελφόρ κατά το χρονικό διάστημα από 22 έως 25 Οκτωβρίου. Ο κ. Δ. Ζαμάνης κατά τη διάρκεια της παραμονής του πραγματοποίησε σειρά επαφών τόσο με τον Δήμαρχο της πόλης Ντεμιάν Μελό όσο και με άλλα σημαντικά πρόσωπα της πολιτικής ζωής της χώρας όπως ο Μπρούνο Λε Μερ, πρώην υπουργός γεωργίας της κυβέρνησης Φιγιόν.

    Με την επιστροφή του ο Δήμαρχος Διονύσου Δ. Ζαμάνης δήλωσε:

    «Αποδέχτηκα την τιμητική πρόσκληση του ομολόγου μου Ντεμιάν Μελό και επισκέφθηκα το Μπελφόρ όπου και πραγματοποίησα σειρά συνομιλιών, με σκοπό την ανταλλαγή απόψεων σε θέματα κοινού ενδιαφέροντος. Ο Δήμος του Μπελφόρ βρίσκεται στα Βορειοανατολικό τμήμα της Γαλλίας, μέσα σε ένα περιβάλλον ιδιαίτερου φυσικού κάλλους και έχει 50.000 κατοίκους. Είναι χαρακτηριστικό όμως, ότι ταυτόχρονα στην περιοχή του, βρίσκεται το 30% της βιομηχανικής παραγωγής της Γαλλίας με μία πληθώρα βιομηχανικών πάρκων και με εργοστάσια, όπως αυτό της αυτοκινητοβιομηχανίας Πεζώ, της εταιρείας που κατασκευάζει τα γνωστά μας τρένα Τε-Ζε-Βε και άλλα.

    Ο Δήμος του Μπελφόρ πρόκειται σύντομα να συνενωθεί με άλλους μικρότερους δήμους, κάτι αντίστοιχο που έγινε και στο Δήμο μας, με τον Καλικράτη. Στο πλαίσιο αυτό μου ζητήθηκε να καταθέσω τις απόψεις μου για τα υπέρ και τα κατά αυτής της συνένωσης.

    Πέραν της ανταλλαγής απόψεων υπήρξε και η προεργασία για μία σειρά συμφωνιών ανταλλαγής, πολιτιστικών και μορφωτικών δράσεων καθώς και τεχνογνωσίας, με αμοιβαίο όφελος για τους κατοίκους των δύο Δήμων, ενώ θα εξεταστεί περαιτέρω και η δυνατότητα αδελφοποίησης των δύο πόλεων».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Ανώνυμος27/10/15 4:08 μ.μ.

    Καλα αυτοί στο γραφείο τύπου του δημου εχουν επαφή με το δημο;Μπας και εχουν αναλάβει καθήκοντα και βρίσκονται σε άλλη πόλη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/10/15 4:27 μ.μ.

      Αυτοί στο γραφειο τύπου δήθεν δουλεύουν και πληρώνονται από άλλο δήμο. Κι επειδή τα λεφτά εκείνα δεν τους φτάνουν πληρώνονται μέσω συγγενικού τους προσώπου και από αυτόν τον δήμο!!!!! Μια χαρά δεν είναι;;;;;
      Και φυσικά ο κυρ δήμαρχος κάνει τα στραβά μάτια μπροστά σ αυτην την καραμπινάτη παρανομία.
      Ξέρεις πώς λέγεται αυτό κυριε Ζαμάνη; Συνέργεια σε διακίνηση μαύρου χρήματος!!!!
      Και ξέρεις πώς τιμωρείται;;;

      Διαγραφή
  111. Ανώνυμος27/10/15 4:13 μ.μ.

    Τάσος Καρασαρλης:
    "Μπροστα σας έχετε τον επόμενο δήμαρχο Διονυσου.Με την αμέριστη συμπαράσταση του αξιότιμου εφοπλιστή κυρίου Μαρτίνου θα προσπαθήσω να ορθοποδήσω το δημο μας.Αν και δεν ειναι εύκολο καθώς η προηγούμενη αλλα και η τωρινή διοίκηση τον εχουν φτάσει στον πάτο.Θεου θέλοντος παπά Θανάση μου θα τα καταφέρω"
    Και αλλο κακό να μη μας βρει γειτονοι!Και αλλο κακό να μη μας βρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/10/15 5:07 μ.μ.

      Ρε Καρασαρλήήήήήή μαζέψου!!!!!!!!!!!!! Εσύ είσαι ότι χειρότερο υπάρχει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος28/10/15 10:13 π.μ.

      Αυτό τι ειναι;;
      Θα υπάρξει νεα παράταξη;;
      Δήλωση του επικεφαλής της παράταξης μας για την εθνική μας επέτειο.
      "Η επέτειος της 28ης Οκτωβρίου του 1940 αποτελεί διαχρονικά ημέρα τιμής και εθνικής μνήμης. Τα διδάγματα οι αρχές και οι αξίες, που έκαναν την Ελλάδα και τους Έλληνες υπερήφανους ,μετά από 75 χρόνια παραμένουν αναλλοίωτα και πρέπει να συνεχίσουν να αποτελούν οδηγό για το σήμερα και το αύριο. Τα υψηλά ιδανικά,τα οράματα και η ομοψυχία των Ελλήνων, καθόρισαν όχι μόνο το μέλλον της πατρίδας μας αλλά και ολόκληρης της Ευρώπης.
      Χρόνια Πολλά ,Πίστη,Υπομονή και Ομόνοια.
      Γιάννης Καλαφατέλης.
      Πρ.Δήμαρχος Διονύσου.
      Επικεφαλής Ενωτικης Πρωτοβουλίας Διονυσου "

      Διαγραφή
  112. Ο ΚΑΤΗΦΟΡΟΣ

    Δεν κάνει εντύπωση η δημόσια απειλή του Διονύση Ζαμάνη ότι θα προσφύγει στη δικαιοσύνη εναντίον όσων τον ενοχλούν με την πολιτική κριτική τους.

    Αντί να αντιμετωπίσει τα αδιέξοδα που δημιούργησε με την πολιτική του ανεπάρκεια, ενέδωσε (σαν έτοιμος από καιρό) στις αυταρχικές προτροπές της Κυρίας της Αυλής του.

    Ο Κατήφορος είναι πια μπροστά τους. Και θα είμαστε εδώ να τους δούμε να φτάνουν στον Πάτο.

    Δ/Σ


    ΥΓ. Ούτε ο Καλαφατέλης δεν έκανε κάτι αντίστοιχο, παρά την σκληρότατη κριτική που δέχτηκε επί 3,5 χρόνια. Φαίνεται ότι το προσωνύμι "Ολίγιστος" είχε αποδοθεί τότε σε λάθος πρόσωπο...

    ΥΓ2. Γιατί άραγε η λέξη "πολιτικά τρωκτικά" (που την απονέμει σήμερα σ' αυτούς που εναντίον τους θα στραφεί) δεν συνιστά κι αυτή συκοφαντία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/10/15 5:02 μ.μ.

      ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΑΛΗΘΕΙΑ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΤΩΡΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΟΥΣΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΥΦΑΝΤΗ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΥΠΑΙΝΙΓΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΧΑΡΑ ΥΦΑΝΤΗ?
      ΕΚΕΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΠΑΠΙ? ΤΟ ΠΑΙΖΕ ΨΥΧΡΑΙΜΟΣ? ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΠΙΑΣΑΝ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΕΙΟΤΑΤΗ ΤΟΥ ΑΥΤΗ ΤΟΝ ΕΒΑΛΕ ΝΑ ΑΠΕΙΛΕΙ ΜΕ ΔΙΚΕΣ? ΔΥΟ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΣΤΑΘΜΑ ....
      ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΡΓΟ. Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΛΛΗΤΟΙ ΤΟΥ. ΤΩΡΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ ΟΣΟΥΣ ΚΡΙΤΙΚΑΡΟΥΝ. ΣΑ ΔΕ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ.
      Η ΤΙΜΗ ΚΑΙ Η ΥΠΟΛΗΨΗ ΔΗΜΑΡΧΕ ΚΕΡΔΙΖΕΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΕ ΔΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑ. ΟΧΙ ΕΤΣΙ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος27/10/15 5:12 μ.μ.

      Ο Υφαντής και η γυναίκα του ήταν καθαροί και αξιοπρεπείς άνθρωποι και όλα αυτά τα αντιμετώπισαν με χιούμορ και μέσα στα πλαίσια της πολιτικής σάτυρας.

      Διαγραφή
  113. Ανώνυμος27/10/15 4:35 μ.μ.

    Οι τρεις τελευταίες ανακοινώσεις του δήμου είναι μέσα στο ήθος και την αξιοπρέπεια...Ηλίθιε δημότη πνίξου εσύ για να βολτάρουμε εμείς στας Ευρώπας....και μετά την παρέλαση θα ακολουθήσει δεξίωση αλλά δεν μας λένε από ποιον είναι πληρωμένη.Να ΄ναι άραγε από τον Δήμο, να ΄ναι από τον Θέσπις ή να΄ναι χορηγία ( τρέχα γύρευε από ποιον ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/10/15 6:55 μ.μ.

      ΑΝΩΝΥΜΕ .....ΜΕΓΑΛΟ ΑΝΧΟΣ ΕΧΕΙ ΠΡΩΤΑ ΜΑΘΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ
      ΜΗΛΑ [τρεχα γυρευε]

      Διαγραφή
  114. Ανώνυμος27/10/15 11:19 μ.μ.

    Αντε. Και του χρονου σπιτια μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Ανώνυμος27/10/15 11:29 μ.μ.

    Ποιος πρωταγωνιστει στον "Κατηφορο" ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Ανώνυμος27/10/15 11:31 μ.μ.

    Τελικα κρυμμενο τον εχει τον γ.γ. και τον εμφανιζει λιγο λιγο. Γιατι ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Ανώνυμος28/10/15 8:53 π.μ.

    Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ. ΒΟΥΛΙΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΥΦΕΣΗ. ΜΑΡΑΖΩΝΕΙ. ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΟΙ ΠΛΗΓΕΣ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΕΣ.
    ΕΠΙ ΘΥΡΑΙΣ Ο ΔΙΧΑΣΜΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΣΕΙ.
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ, ΣΤΟ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ, ΑΘΕΡΑΠΕΥΤΑ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΙ.
    ΠΕΡΙΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ. ΔΗΘΕΝ ΑΜΕΡΙΜΝΟΙ. ΔΗΘΕΝ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟΙ. ΔΗΘΕΝ ΒΕΒΑΙΟΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ. ΔΗΘΕΝ... ΓΕΝΙΚΩΣ.
    ΚΑΙ ΚΑΜΩΝΟΜΑΣΤΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΤΙΣ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΟΥ- ΕΞΑΓΓΕΛΟΥ.
    ΚΑΙ ΚΑΜΩΝΟΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΗΞΕΡΟΥΣ ΟΤΑΝ ΟΙ ΒΑΡΒΑΡΟΙ ΧΤΥΠΟΥΝ ΜΕ ΒΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ.
    ΘΑ ΣΙΩΠΗΣΩ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ.
    ΜΙΑ ΦΩΝΗ ΛΙΓΟΤΕΡΗ. ΕΝΑΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟΣ.
    ΙΣΩΣ, ΕΤΣΙ, ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΚΑΘΑΡΟΤΕΡΑ Ο ΒΡΟΝΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΛΥΓΜΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/10/15 11:55 μ.μ.

      ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΦΙΛΕ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ. ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥΝΟΥ ΠΑΠΠΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ

      Διαγραφή
  118. Ανώνυμος28/10/15 9:50 π.μ.

    "Και εμείς εδώ αθεράπευτα αυτιστικοί", μίζεροι, γκρινιάρηδες, μηδενιστές, εξυπνάκηδες, συμφεροντολόγοι, πολύξεροι, μόνιμα αντιπολιτευόμενοι, σε κάτι σαν τη διονυσοσκουφίτσα πέστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/10/15 5:06 μ.μ.

      ΛΑΘΟΣ ΕΚΑΝΕΣ. Η Δ/ΤΣΑ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΟΥ ΕΞΑΓΓΕΛΟΥ ΦΙΛΕ ΠΟΥ ΟΙ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΚΟΥΝΕ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΜΟΝΙΜΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ.

      Διαγραφή
  119. Ανώνυμος28/10/15 11:14 π.μ.

    Όταν οι τρύπες σου είναι περισσότερες από αυτές του Μπομπ του Σφουγγαράκη δεν είσαι για τα... μαρμαρένια αλώνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Ανώνυμος28/10/15 1:59 μ.μ.

    Η κατάντια που εχει έρθει ο δημος μας δίνει το δικαίωμα στον Τάσο τον Καρασαρλη ναι στον Τάσο τον Καρασαρλη να δηλώνει στην ομήγυρη πως ειναι ο επόμενος δήμαρχος Διονυσου.Στον Τασο τον Καρασαρλη!Μπορει κανεις να το αντιληφθεί;Με τη στήριξη Μαρτίνου.Ο Μαρτινος το ξέρει;Α ρε Τάσο Καρασαρλη καλα τους κανεις.Φασισμο θέλουνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Ανώνυμος28/10/15 3:34 μ.μ.

    Δ/τσα έχεις χάσει το παιχνίδι,έχεις γίνει Κατίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Ανώνυμος28/10/15 5:01 μ.μ.

    ΡΕ ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΕΤΙΕΣΑΙ ΜΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΞΕΚΑΤΙΝΙΑΣΜΑ ΚΑΙ ΔΩΡΟ ΕΝΑ ΞΕΜΑΤΙΑΣΜΑ Ο ΕΙΔΙΚΟΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΚΑΤΙΝΩΝ??? ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΠΟΙΟΣ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Ανώνυμος28/10/15 5:13 μ.μ.

    Ο Ζαμάνης είπε χτες ότι θα κάνει μήνυση για τα δημοσιεύματα που υπονοούν τον Στάικο τραμπούκο. Μα είναι δυνατόν τραμπούκος ο Θόδωρος????
    Αυτός που απευθυνόμενος στον Καλαφατέλη του είχε πει: "Στα τέσσερα"!!!!! Και που χτες είπε τον Γιαννουλάτο χαβαλετζή???
    Για όσους δεν ξέρουν, αυτά είναι εκφράσεις αβροφροσύνης που συνηθίζονται μεταξύ "καλλιτεχνών" του είδους....
    Κάντε παιδιά αβέρτα μηνύσεις. Και θα εκτοξεύσετε τη Βορεινή στα ύψη από αναγνώστες και στο τέλος θα χρησιμοποιήσει τα δικά σας λεγόμενα για να αθωωθεί!!!! Άντε το πολύ να σας πει και κανένα συγγνώμη και να λήξει η υπόθεση.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Ανώνυμος28/10/15 5:15 μ.μ.

    Η Λαϊκή Συσπείρωση και η ΟΓΕ Διονύσου καταγγέλλουν παραβίαση των γραφείων της Λ.Σ. στη Δ.Κ. Διονύσου

    Παραβίαση των γραφείων της στη Δημοτική Κοινότητα Διονύσου και λεηλασία ειδών για τους πρόσφυγες που συγκέντρωνε εκεί η Ομάδα Γυναικών Διονύσου ΟΓΕ, κατήγγειλαν χθες βράδυ, Τρίτη 27 Οκτωβρίου, στο Δημοτικό Συμβούλιο τόσο η Λαϊκή Συσπείρωση όσο και η ΟΓΕ. Το περιστατικό, που συνέβη χθες το πρωί, “έφερε” στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου πολλά μέλη της ΟΓΕ, που ζητούσαν επιτακτικά από τη Δημοτική Αρχή την απόδοση ευθυνών σε όσους επέτρεψαν την ενέργεια αυτή.
    Πιο συγκεκριμένα, στον 1ο όροφο του Πολιτιστικού Κέντρου στη Δ.Κ. Διονύσου έχει από τη Διοίκηση του Δήμου παραχωρηθεί χώρος γραφείου, δίπλα στη Δημοτική Βιβλιοθήκη, για τη Λαϊκή Συσπείρωση, στο πλαίσιο της καλλικρατικής υποχρέωσης για διευκόλυνση της λειτουργίας των παρατάξεων της μειοψηφίας. Στο γραφείο αυτό φιλοξενούνταν τα είδη, που εδώ και μερικές ημέρες η ΟΓΕ συγκεντρώνει για τους πρόσφυγες και τους μετανάστες, έχοντας μάλιστα αναρτήσει και σχετική ανακοίνωση στην είσοδο του κτηρίου.

    Κλειδιά του γραφείου, εντούτοις, φαίνεται πως είχε και η υπεύθυνη της Βιβλιοθήκης, εθελόντρια Χ. Γιαννέτου, η οποία όπως επιβεβαίωσε στην Οδό Διονύσου ο Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Τ. Μπάσης, πήρε την πρωτοβουλία να αδειάσει το χώρο και να μεταφέρει όλα τα συγκεντρωθέντα είδη στο ισόγειο, “τραμπούκικα και με το έτσι θέλω”, όπως κατήγγειλε η επικεφαλής της Λ.Σ. Ζ. Σώκου: “Τα γραφεία των παρατάξεων είναι ανοιχτά σε όλους; Και αν γίνει κάποια προβοκάτσια, θα κατηγορηθεί η Λαϊκή Συσπείρωση;”. Ενώ η Πρόεδρος της ΟΓΕ Ο. Σταροπούλου επέμεινε ιδιαιτέρως σε ενδεχόμενη εντολή προς την υπεύθυνη της Βιβλιοθήκης να προβεί στην απομάκρυνση των προμηθειών, ενέργεια και στάση που χαρακτήρισε “καθόλου δημοκρατική”.

    Για άγνοια της κ. Γιαννέτου αναφορικά με τη συγκέντρωση των ειδών, μίλησε ο Δήμαρχος Διονύσου, Δ. Ζαμάνης αναλαμβάνοντας την ευθύνη για τους λανθασμένους χειρισμούς, καλώντας τους καταγγέλλοντες να μην δίνουν τερατώδεις προεκτάσεις σε ένα θέμα που, όπως διαβεβαίωσε, έχει ήδη τακτοποιηθεί με τη μεσολάβηση του Προέδρου της Δημοτικής Κοινότητας, ενώ εξήρε επανειλημμένως το έργο που εθελοντικά προσφέρει η κ. Γιαννέτου στη μοναδική Δημοτική Βιβλιοθήκη που λειτουργεί σήμερα στο Διόνυσο: “Ας μη μιλάμε για πρόθεση και φασισμό και ας θεωρήσουμε το θέμα λήξαν εδώ”, κατέληξε ο κ. Ζαμάνης.

    ODOS DIONYSOY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Ανώνυμος28/10/15 7:11 μ.μ.

    Γεμισαμε τραμπουκους και κατινες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Ανώνυμος28/10/15 7:27 μ.μ.

    Η ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΖΗΤΑΕΙ ΚΑΥΣΤΗΡΑΤΖΗ.
    ΜΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΤΟ WWW.DIONYSOS.GR ΖΗΤΑΝΕ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ 16 ΚΑΥΣΤΗΡΩΝ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ.
    ΟΙ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΘΑ ΚΑΤΑΤΕΘΟΥΝ ΙΔΙΟΧΕΙΡΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΦΑΞ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΗΛ ΜΕΣΑ ΣΕ ΔΕΚΑ ΜΕΡΕΣ.
    ΓΙΑ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΩΡΑ. ΕΙΜΑΙ ΗΛΙΘΙΟΣ????
    25 ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΘΑ ΠΑΩ ΝΑ ΔΩΣΩ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΑΙ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑ ΕΝΑ Ο ΜΑΓΚΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗ ΦΤΗΝΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ????
    ΡΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ????
    ΓΙΑ ΡΩΤΑΤΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟ. ΕΤΣΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ????
    ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΠΑΝΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΦΑΚΕΛΛΑ.
    ΓΙΑ ΜΑΖΕΥΤΗΤΕ ΛΙΓΟΥΛΑΚΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/10/15 11:47 μ.μ.

      Θέλει η Π...... να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει...Έφυγε το μαντρόσκυλο...ανέλαβε ο τραμπούκος να καθαρίσει τα θηλυκά της αντιπολίτευσης...και κάνει πάρτυ ο πρόεδρος...

      Διαγραφή
  127. Ανώνυμος28/10/15 9:01 μ.μ.

    Ποιός αγράμματος έγραψε το λόγο του Δημάρχου σήμερα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Ανώνυμος28/10/15 11:51 μ.μ.

    Και ξανά προς τη δόξα τραβά η δημοτική διοίκηση.
    Στον φβ τοίχο δημοτικής συμβούλου αναρτήθηκε το μήνυμα κατά την κατάθεση του δάφνινου στεφάνου του Πολιτιστικού Συλλόγου Αγίου Στεφάνου "ΈΜΠΝΕΥΣΙΣ" στον Ηρώον.

    Ανάμεσα στα άλλα γράφει

    Μην χαρίζουμε τίποτα...ούτε την Κω μας, ούτε την Χίο μας, ούτε την Λέσβο μας, ούτε την πλατεία Βικτωρίας μας και πάνω και πρώτα απ’ όλα την ΑΘΗΝΑ ΜΑΣ. Μην δεχτούμε τα αργύρια της προδοσίας, που θέλει να μας δώσει ο εχθρός.

    Δε βγάζω νόημα από το κομμάτι. Δείχνει να μην κολλάει με τα άλλα. Μου φαίνεται ότι μιλάει για τους κυνηγημένους που φτάνουν στα νησιά, όσοι δεν πνίγονται. Για τα μωρά και τα νήπια και τις μανάδες τους. Την έζησα αυτή την εισβολή φέτος το καλοκαίρι αλλά κανένας γύρω μου και δίπλα μου δε σκέφτηκε να πετάξει αυτούς τους ανθρώπους ξανά στη θάλασσα ούτε να τους αφήσει πεινασμένους και διψασμένους. Δεν κάναμε καλά; Τι θα ' πρεπε να κάνουμε δηλαδή;
    Ας πούμε ότι καταγράφηκε άλλη μια αστοχία ανθρώπου της δημοτικής διοίκησης.
    Ακόμα ένα ατυχέστατο δείγμα νοοτροπίας που φαίνεται να μπερδεύει τον πατριωτισμό με την απαξίωση του ανθρώπου και του ανθρωπισμού.
    Άλλη μια δυσάρεστη έκπληξη. Κρίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Ανώνυμος29/10/15 8:13 π.μ.

    Δυστυχώς το λόγο αυτό, τον άκουσε πλήθος κόσμου, καθώς και οι μαθητές του δεύτερου δημοτικου σχολείου. Αρκετοί από αυτούς, προσπάθησαν να δούν ,ποιά ήταν η γυναίκα αυτή που κατέθετε στεφάνι και έλεγε αυτά τα λόγια.Πολλοί ρωτούσαν ποιά είναι αυτή η Χρυσαυγίτισσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Ανώνυμος29/10/15 8:24 π.μ.

    Μπράβο στη Α\θμια αν είναι έτσι όπως τα λέει ο φίλος παρά πάνω για τον δήθεν διαγωνισμό για τους καυστήρες με φαξ και με μέιλ ρε που τα λέτε αυτά για να πάρει τη δουλειά στο τέλος ο γνωστός εργολάβος και μέλος της Α\θμιας επιτροπής ο γνωστός ως ευ δαίμων δεν τα βλέπει κανείς αυτά και ή υπάλληλος γραμματέας που πρέπει να τα ξέρει αυτά δεν τους λέει τίποτα αλλά θαμου πεις την ακούνε ......Όλοι στην φυλή των Μασαει......για σου Χρονόπουλος προεδραρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/10/15 9:14 π.μ.

      Τυχερός ο Δήμαρχος που έχει αυτή την υπάλληλο στις σχολικές και κρατάει τα μπόσικα...έχει σώσει τους προέδρους από γκέλες αρκετές φορές...μία τις ξέφυγε!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/10/15 9:34 π.μ.

      ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 25 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΣΤΙΣ 10.05 Μ.Μ. ΠΗΡΑΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ...ΕΙΔΑΤΕ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ ...ΑΞΙΟΣ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΤΟΥΣ

      Διαγραφή
  131. Ανώνυμος29/10/15 9:14 π.μ.

    ΗΤΑΝ ΚΑΙ Η ΠΡΟΕΔΡΑΡΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΠΑΡΟΥΣΑ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. Ανώνυμος29/10/15 9:55 π.μ.

    Μάλιστα Μάλιστα....ο νέος λογιστής των σχολικών επιτροπών, ο οποίος προσλήφθηκε με απ΄ευθείας ανάθεση και απόφαση προέδρου, παλιός γνώριμος του δημάρχου από τον δήμο ζωγράφου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Ανώνυμος29/10/15 10:59 π.μ.

    Δ. Ζαμάνης: Συντεταγμένη στο εξής η λειτουργία των Σχολικών Επιτροπών- Στ. Μιχιώτης: Πώς λοιπόν δικαιολογείται ο διάτρητος διαγωνισμός;

    Στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, προχθές Τρίτη 27 Οκτωβρίου, ανάμεσα στα θέματα που το Σώμα πρόλαβε να συζητήσει πριν διακόψει για σήμερα το μεσημέρι, ήταν και η παραίτηση του Στ. Μιχιώτη από μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, η οποία είχε γνωστοποιηθεί με σχετική επιστολή. Στην παρέμβασή του ο κ. Μιχιώτης επανέλαβε τους κυριότερους λόγους που τον οδήγησαν σε παραίτηση και που σχετίζονται με θεσμικά και λειτουργικά προβλήματα της Επιτροπής, υπογραμμίζοντας πως ο συγκεντρωτισμός στη λειτουργία της άρχισε αμέσως μετά τον περασμένο Μάιο, οπότε και ο ίδιος τα είχε θέσει υπόψη του Δημάρχου Διονύσου. Απαντώντας στις παραπάνω αιτιάσεις ο Δ. Ζαμάνης παραδέχτηκε πως “ίσως κάπου ο κ. Μιχιώτης να έχει δίκιο” αλλά διαβεβαίωσε τους συναδέλφους του πως στο εξής και οι δύο Σχολικές Επιτροπές θα βελτιώσουν τον τρόπο λειτουργίας, που είναι ήδη πιο συντεταγμένος, περιέβαλε με την πλήρη εμπιστοσύνη του τα δυο Διοικητικά Συμβούλια και προανήγγειλε εκπλήξεις όταν ανακοινωθούν τα απολογιστικά στοιχεία των Επιτροπών. Προς επίρρωση των λόγων του Δημάρχου ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Σπ. Γιαννουλάτος, μέλος και στις 2 Επιτροπές, προσέθεσε πως πλέον “χρήματα δεν πιάνουμε στα χέρια μας, όλα γίνονται μέσω τραπέζης και παρόλ’ αυτά μας αποκαλούν κλέφτες”.

    Σήμερα ο κ. Μιχιώτης σε ανοιχτή επιστολή προς τον κ. Ζαμάνη, καταγγέλλει διάτρητη διαδικασία διαγωνισμού για τη συντήρηση και επισκευή των 16 καυστήρων σε ισάριθμα Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία, μια που η κατάθεση προσφορών από τους ενδιαφερόμενους μπορεί να γίνεται, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του Προέδρου της Σχ. Επιτροπής Α’Βάθμιας Εκπαίδευσης Π. Χρονόπουλου, είτε ιδιοχείρως, είτε με την αποστολή φαξ ή mail- δηλαδή θα είναι ανοιχτές, κατά παράβαση του κανόνα που επιβάλλει την κατάθεση κλειστών προσφορών στο Δημόσιο, για προφανείς λόγους.

    Για την ιστορία να σημειωθεί, πως την παραίτηση του κ. Μιχιώτη δεν έκανε δεκτή η Ενωτική Πρωτοβουλία (“δεν εμπιστευόμαστε καθόλου τη λειτουργία των Σχολικών Επιτροπών και απόδειξη οι αλλεπάλληλες παραιτήσεις μελών των Διοικητικών Συμβουλίων τους”, υπογράμμισε ο επικεφαλής της Γ. Καλαφατέλης) ενώ ισχυρές ήταν οι αντιδράσεις στην τροπή αυτή και των άλλων παρατάξεων της μειοψηφίας:

    “Δεν έχετε καμιά αντίληψη για τη λειτουργία των Σχολικών Επιτροπών. Όταν λέτε πως μπαίνουν σε τάξη, αστειεύεστε;” αναρωτήθηκε ο Π. Μπιτάκος από τη Νέα Πνοή για το Διόνυσο.

    “Αν στο εξής υπάρχει διαφάνεια, συμμετοχή και αποτελεσματικότητα στο έργο των Σχολικών Επιτροπών, τότε η συμβολή του κ. Μιχιώτη ήταν θετική. Μην βλέπετε παντού εχθρούς και μην αφήνετε να αιωρούνται υπόνοιες, καλλιεργώντας κλίμα καχυποψίας” τόνισε από την πλευρά του ο Σπ. Σπηλιώτης από τη Δημοκρατική Ανατροπή Διονύσου.

    «Σας είχαμε προειδοποιήσει από την αρχή και επανειλημμένα για τα γεγονότα με τις Σχολικές Επιτροπές και δεν εισακουστήκαμε. Οι Επιτροπές σήμερα λειτουργούν ‘χύμα’, άλλα λέγατε για το λογιστή στην Πρωτοβάθμια και άλλα αποκαλύφθηκαν στη συνέχεια” υπενθύμισε η Ζ. Σώκου της Λαϊκής Συσπείρωσης.

    Ενώ εντύπωση προκάλεσε η παρέμβαση του Θ. Στάικου, Προέδρου της ΕΣΤΙΑΣ, ο οποίος χαρακτήρισε τις αιτιάσεις του κ. Μιχιώτη “προσβλητικές και αόριστες” οφειλόμενες στην αντιπολιτευτική στάση “που έχει στο πετσί του”. Αναρωτήθηκε τέλος ο κ. Στάικος γιατί τις αιτιάσεις αυτές δεν τις συμμερίζονται και τα υπόλοιπα μέλη της Σχολικής Επιτροπής, ανάμεσά τους και Διευθυντές Σχολείων.

    (Odos Dionysou)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Ανώνυμος29/10/15 11:01 π.μ.

    Ο ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΥΚΟΣ (Ο ΚΑΥΣΤΗΡΑΤΖΗΣ)
    Ανοικτή επιστολή προς τον Δήμαρχο Διονύσου

    Διόνυσος, 29 Οκτωβρίου 2015

    Κύριε Δήμαρχε,

    Ο κ. Χρονόπουλος, ως Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, εξέδωσε ανακοίνωση και ζητά προσφορές για τη ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΥΣΤΗΡΩΝ – ΛΕΒΗΤΩΝ – ΘΕΡΜΑΝΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΘΕΡΜΑΝΣΕΩΣ που υπάρχουν σε 15 ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΚΑΙ 11 ΔΗΜΟΤΙΚΑ με συνολικό αριθμό 16 καυστήρων. Η υποβολή των προσφορών θα γίνεται είτε ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ στα γραφεία της Σχολικής Επιτροπής, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, είτε ΔΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ EMAIL, είτε ΔΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΦΑΞ για χρονικό διάστημα δέκα ημερών από την ανάρτηση της ανακοίνωσης.

    Η ανακοίνωση αυτή δημοσιεύτηκε στο site του Δήμου την Δευτέρα 26/10 και άρα, μπορώ να υποθέσω ότι ήταν σε γνώση σας, όταν απαντούσατε στα όσα ανέφερα προχτές (27/10) στο Δημοτικό Συμβούλιο περί προβληματικής – σχεδόν έκρυθμης – κατάστασης στην οικονομική διαχείριση της Πρωτοβάθμιας. Στην απάντησή σας, διαβεβαιώσατε το Σώμα ότι οι Σχολικές Επιτροπές έχουν πια μπει στη σωστή τροχιά και σύντομα θα λειτουργούν υποδειγματικά. Η θέση αυτή βρίσκεται σε πλήρη αντίθεση με όσα ισχυρίζομαι ότι συμβαίνουν, τουλάχιστον στην Πρωτοβάθμια Επιτροπή.

    Επειδή λοιπόν δεν μ’ αρέσει να αφήνω να αιωρούνται τέτοιου είδους εκκρεμότητες, ούτε και να μου αποδίδονται αβάσιμοι χαρακτηρισμοί περί γενικολογιών, σας ερωτώ ευθέως και δημοσίως, ως πολιτικό προϊστάμενο του (διοικητικά ανεκδιήγητου) Προέδρου της Πρωτοβάθμιας, τα εξής:

    Θεωρείτε την τεχνική περιγραφή του αντικειμένου της πρόσκλησης επαρκή για οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο δεν γνωρίζει (εκ των έσω) την κατάσταση και τα προβλήματα των προς επισκευή και συντήρηση συστημάτων; Αν ναι, ας μου αναφέρετε σε ποια προκήρυξη την έχετε ξανασυναντήσει. Αν όχι, πώς νομίζετε ότι μπορεί κάποιος επαγγελματίας να δώσει ρεαλιστική οικονομική προσφορά χωρίς «εσωτερική» πληροφόρηση;

    Έχει καταργηθεί ο κανόνας των κλειστών προσφορών στο Ελληνικό Δημόσιο; Αν όχι, πού έχετε ξανασυναντήσει υποβολή προσφορών «δια χειρός» ή «μέσω fax ή email», δηλαδή ανοικτών προσφορών; Δεν αντιλαμβάνεστε ότι έτσι μπορεί να «στηθεί» εξόφθαλμα ο διαγωνισμός, αφού αν κάποιος έχει υπόψη του τις προσφορές που υποβλήθηκαν, μπορεί στο παρά 2’ να διαμορφώσει καλύτερη; Γιατί, όπως η εμπειρία μας δίδαξε, η φύλαξη και ασφάλεια των εγγράφων των Σχολικών Επιτροπών είναι διάτρητη.

    Ίσως ο κ. Χρονόπουλος να νομίζει ότι προεδρεύει ενός Συλλόγου Γονέων, γι αυτό και ακολουθεί τόσο «χαλαρές» διαδικασίες. Ισχύει όμως το ίδιο και μ’ εσάς; Εγκρίνετε δηλαδή τις πρακτικές του Προέδρου; Κι αν όχι, πότε σκέπτεστε να πάρει στα σοβαρά τα όσα έχω καταγγείλει στην επιστολή παραίτησής μου από το Δ.Σ. της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής; Πριν ή αφού καταφύγει οποιοσδήποτε έχει έννομο συμφέρον στην Εισαγγελία;

    Για την ιστορία δε, σας πληροφορώ ότι η σωστή διαγωνιστική διαδικασία ήταν σε γνώση του Προέδρου και της διοικητικής υπαλλήλου της Σχολικής Επιτροπής εδώ και μήνες, από την περίπτωση του διαγωνισμού για τους πυροσβεστήρες. Τι μεσολάβησε λοιπόν από τότε;
    Ο κ. Χρονόπουλος έχασε τη μνήμη του ή απλώς υπάκουσε σε άλλα κελεύσματα;
    Κι εσείς, ως δήμαρχος, τι προτίθεστε να πράξετε επ’ αυτού;

    Εν αναμονή απαντήσεων,
    Στέφανος Μιχιώτης
    Δημότης Διονύσου

    ΥΓ. Η ανακοίνωση του κ. Χρονόπουλου βρίσκεται εδώ:
    http://www.dionysos.gr/sites/default/files/832%20%CE%B5%CE%BA%CE%B4%CE%B7%CE%BB%CF%89%CF%83%CE%B7%20%CE%B5%CE%BD%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%86%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%BF%CF%82%20%CE%B3%CE%B9%CE%B1%20%CE%BA%CE%B1%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%B5%CF%82.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Ανώνυμος29/10/15 11:26 π.μ.

    Για τη διαδικασία των προσφορών για τους καυστήρες ο Μιχιώτης έχει δίκιο. Ό μως ρε λεβέντες της αντιπολίτευσης τι άλλο του ζηλέψατε και τον επαινούσατε στο Δ.Σ. Μήπως δεν ξέρετε ότι ο άνθρωπος είναι πολλά προβλήματα μαζί και ότι ενεργεί μόνο για τον εαυτό του; Για λίχα ψύχουλα υποστήριξης πέφτετε πολύ χαμηλά. Είστε χειρότεροι από το σύστημα Ζαμάνη που κατηγορείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. Ανώνυμος29/10/15 6:05 μ.μ.

    Σαμπως δεν μας τα λες καλά φίλε για τον Μιχιώτη. Μην θέλεις να πεις οτι ο άνθρωπος δημιουργεί προβλήματα σε κάθε λογής συστήματα και λαμόγια; Αυτό ναι. Και ότι δεν κολώνει καθόλου να λέει τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη; Κι αυτό ναι. Ξέρεις πολλούς να τα κάνουν αυτά; Και για πες μας τι έχει επιδιώξει για τον εαυτό του; Μπήκε σε κανένα συνδυασμό; Επιδίωξε να πάρει ή πήρε καμία θέση ειδικού συμβούλου; Πληρώθηκε ποτέ από πουθενά σαν εργολάβος; Κράτησε την καρέκλα του; Το μόνο που έκανε ήταν να λέει τα στραβά και να μην υποχωρεί. κακό είναι αυτό; μακάρι ναχαμε πολλούς τέτοιους. Εκτός κι αν εσύ βολεύεσαι ή έχεις συμφέροντα με τέτοιες καταστάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. Ανώνυμος29/10/15 6:19 μ.μ.

    Τι λέτε ρε παιδιά Κυριακή στις 10.05 μ.μ ή Β\αθμια έστειλε πρόσκληση για συμβούλιο ρε θα μας τρελλανετε δουλεύει ο Δήμος εκείνη την ώρα;τι γίνετε εκεί στις σχολικές.ή επιθεώρηση εργασίας τα ξέρει αυτά. Ρηγοπούλου θα πεις κάτι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. Ανώνυμος29/10/15 9:06 μ.μ.

    Ενωτική Πρωτοβουλία
    Σχετικά με την κακοκαιρία που έπληξε την περιοχή μας την Πέμπτη 22/10/2015 ο κος Ζαμάνης έσπευσε να μας ενημερώσει, πως για πρώτη φορά έγινε καθαρισμός των ρεμάτων του Δήμου. Οφείλουμε να του αναγνωρίσουμε πως το να λέει τη μισή αλήθεια μετά από ένα χρόνο στη διοίκηση είναι μια πρόοδος.Ολόκληρη η αλήθεια βέβαια είναι πως μέχρι το 2014 τα ρέματα καθαρίζονταν με ιδία μέσα, αξιοποιώντας το ανθρώπινο δυναμικό του Δήμου και όχι με απευθείας αναθέσεις για αποφράξεις και καθαρισμούς συνολικά 25 χιλιάδων ευρώ δίχως αποτέλεσμα.
    Επειδή ο χειμώνας είναι μπροστά, θα θέλαμε να ενημερώσουμε τον κο Ζαμάνη πως όταν υπάρχει για αρκετές ημέρες πριν δελτίο επικίνδυνων καιρικών φαινομένων, πρέπει να λαμβάνεται σοβαρά υπόψιν ,να τίθεται σε επιφυλακή ο Δήμος ,ταυτόχρονα να εφαρμόζει όλα τα απαραίτητα μέτρα πρόληψης και να ενημερώνει τους δημότες του.
    Οι εκ των υστέρων ανακοινώσεις του γραφείου τύπου(;) του Δήμου του οποίου θα έπρεπε να προΐσταται ο κος Ζαμάνης, υποτιμούν την νοημοσύνη και προφανώς αγνοούν τα παράπονα των πληγέντων από την κακοκαιρία, οι οποίοι μέχρι και σήμερα, μια εβδομάδα μετά ,καταγγέλλουν πως δεν υπάρχει κανείς να απαντήσει στα τηλεφωνήματα τους και δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν από το αρμόδιο γραφείο που λειτουργεί στην Άνοιξη με έναν υπάλληλο!!!
    Ελπίζουμε το παρόν Δελτίο Τύπου να μην αποτελέσει επιβαρυντικό στοιχείο, στο δικαστικό αγώνα που επίσης ανακοίνωσε ότι προτίθεται να ξεκινήσει ο κος Δήμαρχος,για όσα Μ.Μ.Ε και blogs επιλέξουν να το δημοσιεύσουν. Άλλωστε σε σχέση με τα γεγονότα θεωρούμε πως έχει λογοκριθεί επαρκώς!
    ‘’Για να αποφύγεις την κριτική, μην κάνεις τίποτε, μη λες τίποτε, μην είσαι τίποτε.’’
    Elbert Hubbard.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. Ανώνυμος29/10/15 10:54 μ.μ.

    Τα κουίζ της Βορεινής
    Κουίζ 1o: Πόσο αποτελεσματική ήταν η οργάνωση της δημοτικής αρχής Διονύσου, κατά τη διεξαγωγή των χθεσινών εκδηλώσεων για την 28η Οκτωβρίου;



    – Μεγάλη καθυστέρηση παρατηρήθηκε στην έναρξη της χθεσινής παρέλασης στον Άγιο Στέφανο…ο λόγος; Η καθυστέρηση στην προσέλευση των αντιπροσωπειών των μαθητών απο σχολεία άλλων περιοχών του Δήμου Διονύσου….ο λόγος;; Μήπως το γεγονός ότι δεν πέρασε ΠΟΤΕ το λεωφορείο του Δήμου να τις παραλάβει;;;; Ευτυχώς που κάποια σχολεία ήταν σχετικά κοντά κι οι μαθητές το πήραν με τα … πόδια κι ευτυχώς που σε κάποια σχολεία είχαν ξεμείνει γονείς και καθηγητές, οι οποίοι μετέφεραν τους μαθητές με τα αυτοκίνητά τους..

    Η οργάνωση του Δήμου για άλλη μια φορά λειτούργησε, όπως μας έχει συνηθίσει…

    Κουίζ 2o: Ποιος Σύλλογος Γονέων δήλωσε πως τα χρήματα που θα διέθετε για στεφάνι για τον εορτασμό της χθεσινής ημέρας, θα τα διαθέσει τελικά για τις λειτουργικές ανάγκες του σχολείου του;;;; Βροντερό το ΟΧΙ στας διαταγάς και τας υποδείξεις του Προέδρου της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/10/15 7:11 π.μ.

      ΞΕΡΩ ΞΕΡΩ ΝΑ ΠΩ ?
      O ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΟΠΟΥ ΓΡΑΜΑΤΤΕΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΓΡΑΜΑΤΤΕΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ.
      ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΩ?

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος30/10/15 10:12 π.μ.

      Το λεωφορειο ΠΕΡΑΣΕ απο τις δημοτικες κοινοτητες .Το θεμα ειναι οτι αργησε πολυ. Η οργανωση ηταν απαραδεχτη!!!

      Διαγραφή
  140. Ανώνυμος30/10/15 1:27 π.μ.

    Το ωραίο είναι ότι εκεί στις σχολικές κατηγορούν τους προηγούμενους για διάφορα κ.λ.π. τα δικά σας τα βλέπετε; Πρόεδρε. Αχιλ....α μελαχρινή γραμματέα τ ακούς πλεισιαζει ή ώρα και για εσάς και να μη λέτε μετά δεν γνώριζα .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. Ανώνυμος30/10/15 8:55 π.μ.

    Παιδιά διάβασα μια ανάρτηση του εκ Κορίνθου κου Σταθόπουλου για τον νέο Γ. Γ. Του δήμου μας.! Τι έγινε και αυτός με τίτλο δόκτορα?? Αυτοί θα μπλέξουν τα μπούτια τους τόσοι δόκτορες μαζί και στο τέλος θα τους πάρει ΟΛΟΥΣ ΜΑΖΙ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ.! Συγνώμη το ΡΕΜΑ ήθελα να πω γιατί το ΠΟΤΑΜΙ καταποντίστηκε στις εκλογές του Σεπτεμβρίου.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/10/15 9:27 π.μ.

      Δήμαρχε , διάλεξες Γενικό από το ποταμι; Αντί για ΛΑΒΡΑΚΙ σου βγήκε ΠΕΣΤΡΟΦΑ. ;;

      Διαγραφή
  142. Σας στοιχειώνει φαίνεται ο εκ Κορίνθου.
    δεν εξηγείται αλλιώς...
    Εκ της Διευθύνσεως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/10/15 12:43 μ.μ.

      Τι να μας στοιχειώνει ρε Παναγιωτάκη?
      Η φασιστική σου άποψη επί παντός επιστητού?
      Η προσπάθεια μηδενισμού και εξαφάνισης οποιαδήποτε μορφής ή φωνής συναίνεσης?
      Η εγωιστική άρνηση σου να παραδεχθείς πως λανθασμένα υποστήριζες και υποστηρίζεις ένα άβουλο συνονθύλευμα ανθρώπων που έχουν αυτη τη στιγμή στα χέρια τους τη διοίκηση του δήμου?
      Τα ίδια έκανες και με τον Καλάφη τα ίδια θα κάνεις και με τον επόμενο.Σε ξέρουμε πλέον.
      Γράφε τις αρλούμπες σου στον Ανενεργό Πωλητή Διονύσου,κάνε και τη διαφήμιση σου εδώ μέσα μπας και πάρεις κανένα κλικ παραπάνω και μέχρι εκεί.
      Έμαθα απο έγκυρες πηγές πως έχεις αναλάβει και την καμπάνια του Άδωνη ρε'συ,οπότε ασχολήσου με αυτά και άσε τα άλλα να τα λύσουν και να τα κουβεντιάσουν όσοι τα ζούν στο πετσί τους.
      Εκει στη ΝουΔούλα σου η remotely άποψη περνάει,εδώ γιόκ.
      Φιλάκια Θοδωρής

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος30/10/15 1:04 μ.μ.

      Η απάντηση αυτη ειναι σαν ενεργός πολιτης, σαν Σταθοπουλος ή σαν κάτι απο τις 10 αλλες σελίδες που εχεις δημιουργήσει για να κανεις αβάντα στους ανοιχτούς ορίζοντες;;

      Διαγραφή
  143. Παπαρολογίας το ανάγνωσμα κύριε Θοδωρή
    και ψευδολογίας η αποθέωση όπως πάντα,
    κατανοητός διαχρονικά ο πόνος σας.
    Και επί της ουσίας γαργάρα, τέτοια φτώχεια πνευματική;
    Εκ της Διευθύνσεως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/10/15 5:12 μ.μ.

      Παναγιωτάκη δε μπορείς να κρατήσεις το επίπεδο σε ανεκτό επίπεδο,δυσκολεύεσαι?Τουλάχιστον μην αφήνεις τον πανικό σου να γίνεται αντιληπτός,τι στο καλό κοντζαμ σύμβουλος επικοινωνίας είσαι,τίποτα δε θυμάσαι πια?
      Συνέχιζε να βάζεις εδώ πόστ απο το ανεκδοτολόγιο σου τον Άεργο Πωλητή Διονύσου να μας διασκεδάζεις να διαφημίζεσαι και τζάμπα όπως τότε που διατυμπάνιζες δεξιά και αριστερά πως εσύ έφτιαξες μάγκα τον Καλάφη και πως μόνο αυτός είναι ικανός.Τα ίδια δηλαδή που έκανες με τον τωρινό άρχοντα.
      Δεν αντέχετε η δημοκρατία Παναγιωτάκη σε καταλαβαίνω.
      Καλή επιτυχία στο έργο σου με τον Άδωνη εύχομαι.
      Δικός σου για πάντα Θοδωρής.

      Διαγραφή
  144. Ανώνυμος30/10/15 5:19 μ.μ.

    Χτες συνεδρίασαν και οι δυο Σχολικές Επιτροπές για να αποφασιστεί η έγκριση ποσού που θα δοθεί σε δικηγόρο, ώστε να εκπροσωπηθούν οι Πρόεδροί τους στον Εισαγγελέα που εξετάζει τη μηνυτήρια αναφορά Καλαφατέλη, Μπιτάκου και Ζυγούνα σχετικά με την πλημμελή φύλαξη των αρχείων των Επιτροπών μετά τον εμπρησμό.
    Απ’ αυτά όμως που γράφει η Οδός Διονύσου, το θέμα προέκυψε μετά τη γνωμοδότηση του νομικού συμβούλου του Δήμου, πως ναι μεν θα μπορούσε ο ίδιος να καλύψει νομικά τους δύο προέδρους, αλλά θεωρεί πως υπάρχει νομικό κώλυμα γιατί για την ίδια υπόθεση παρέχει νομική υποστήριξη στον Δήμαρχο. Δηλαδή, δεν επιτρέπεται δεοντολογικά η ταυτόχρονη υποστήριξη των 2 προέδρων, για να μην υπάρξει και «η ελάχιστη πιθανότητα σύγκρουσης αντιτιθέμενων συμφερόντων».
    Δηλαδή, ο κ. Βασιλείου θεωρεί ότι είναι δυνατό να υπάρξει έστω και η ελάχιστη περίπτωση να βρεθούν κατηγορούμενοι οι τρεις τους (δήμαρχος και 2 πρόεδροι) και άρα διαλέγει από τώρα τον πελάτη του για να τον εκπροσωπήσει!
    Αυτό όμως μπορεί να διαβαστεί και ανάποδα. Ο ίδιος ο Δήμαρχος, κατ’ εντολή του οποίου δρα ο κ.Βασιλείου, βλέποντας αυτή την πιθανότητα, αποφασίζει να καλύψει την πάρτη του, αφήνοντας έκθετους τους δύο συνεργάτες του!!! Μα μέχρι τώρα, δεν μας έλεγε ο δήμαρχος ότι οι δύο πρόεδροι έπραξαν αυτά που έπρεπε; Κι όλοι δεν ξέρουμε πως οι χειρισμοί ήταν απόφαση του ίδιου του Ζαμάνη;
    Επομένως, για τι είδους «σύγκρουση συμφερόντων» κάνει λόγο ο κ. Βασιλείου; Μήπως πρόκειται για ξεφόρτωμα ευθυνών του Ενός πάνω στους Άλλους;
    Υπάρχουν όμως και μερικές ακόμα απορίες.
    Σε καμιά από τις δυο αποφάσεις δεν αναφέρεται όνομα δικηγόρου, ούτε και το ύψος της πιθανής αμοιβής για τη νομική υποστήριξη. Δεδομένου όμως ότι η κλήτευση του Χρονόπουλου ήταν για σήμερα, τι σημαίνει αυτό; Ότι δεν τον είχαν ακόμα βρει ή ότι δεν ήθελαν να αποκαλύψουν ποιος είναι και πόσο θα κοστίσει;
    Όπως αναφέρει η εφημερίδα, η κλήτευση του Χρονόπουλου έγινε στις 12 Οκτωβρίου, αυτός έκανε αίτημα στον δήμο για νομική υποστήριξη στις 20 Οκτωβρίου, αλλά η γνωμοδότηση του νομικού συμβούλου δόθηκε στις 27 Οκτωβρίου (παραμονή αργίας), δηλαδή του άφηνε ελάχιστο χρονικό περιθώριο να διαλέξει δικηγόρο και να προετοιμαστεί. Εκτός κι αν τον είχε ήδη βρει, αν ο δήμαρχος του είχε τουλάχιστο πει εγκαίρως ότι θα τον αφήσει ακάλυπτο…
    Ο Ερμόδωρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/10/15 9:12 μ.μ.

      Είναι πολύ πιθανό, πολύ σοβαρό και πολύ άθλιο αν τελικά αποδειχτεί αυτό το σενάριο. Ο δειλός στρατηγός που αφήνει τους αξιωματικούς του στο πεδίο της μάχης μόνους και το βάζει στα πόδια για να σωθεί. Άθλιε, αν κάνεις κάτι τέτοιο, μετά καλό είναι να μην τολμήσεις να κυκλοφορήσεις στη Δροσιά !!!!!!

      Διαγραφή
  145. Ανώνυμος30/10/15 10:21 μ.μ.

    30/10/15 9:12 μ.μ.
    Η ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΦΑΝΕΡΩΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ...ΤΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙ??? ΟΛΟΙ ΠΡΟΒΑΤΑ ΓΙΑ ΣΦΑΓΗ...ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΙΤΩΣΕΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟ ΤΟΜΑΡΙ ΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή