.

ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΗΓΗΘΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣΤΕ MOZZILA FIREFOX

Παρασκευή, 9 Οκτωβρίου 2015

Διονύσης Ζαμάνης: η διπλή πολιτική εξαπάτηση (β' έκδοση)

Στην αρχή έδινε την εντύπωση του “καλού παιδιού”: λίγο ντροπαλός, όχι και τόσο κοινωνικός, αλλά ειλικρινής, συνεργατικός και προπαντός έντιμος και ηθικός. Μ’ αυτό το προφίλ κατάφερε να πείσει πολλούς να συνεργαστούν μαζί του ή έστω να τον ψηφίσουν στο δεύτερο γύρο – ανάμεσά τους κι εμένα – σαν τον λιγότερο κακό. Σ’ αυτό βοήθησαν βεβαίως τα πεπραγμένα της προηγούμενης διοίκησης, αλλά κι η άμετρη στήριξη που πήρε από παλαιούς πολιτικούς, που εγγυήθηκαν γι αυτόν. Κάπως έτσι, ο Διονύσης Ζαμάνης βγήκε δήμαρχος.

Σχεδόν αμέσως όμως, η σελίδα γύρισε κι ένας νέος Ζαμάνης παρουσιάστηκε. Συγκεντρωτικός, παρεμβατικός και δίγλωσσος στους συνεργάτες του, φοβικός κι - όπου τον έπαιρνε - εκδικητικός απέναντι στους αντιπάλους του, αναβλητικός δε, όταν τα προβλήματα ήταν σοβαρά. Γι αυτό και στα δύσκολα έβαζε άλλους μπροστά, ενώ στα εύκολα – τα ήδη τελειωμένα από τους άλλους – έβγαινε ο ίδιος για να εισπράξει το χειροκρότημα. Κι όταν δεν μπορούσε να ξεφύγει από την κριτική των “μεντόρων” του, διέδιδε δεξιά αριστερά ότι τον καπελώνουν. Μοιραία λοιπόν αναζήτησε τη θαλπωρή της “Αυλής” του, που (καταχρηστικά) έγινε γνωστή ως “ηγετική ομάδα” – γιατί μόνο ηγέτες δεν υπήρχαν εκεί, παρά μόνο “νταντάδες” και πρόθυμοι χειροκροτητές.  Αυτή ήταν η πρώτη φορά που ο Διονύσης Ζαμάνης εξαπάτησε πολιτικά τους συνεργάτες του, υιοθετώντας ένα εντελώς διαφορετικό στυλ διοίκησης από κείνο που είχε υποσχεθεί. Παρ’ όλα αυτά, πολλοί το πήραν αψήφιστα - αρκετοί μάλιστα προθυμοποιήθηκαν “να βοηθήσουν το παιδί, γιατί είναι καλό κι αξίζει”.

Έκτοτε, τα πράγματα κύλισαν “διπλά”. Από τη μια υπήρξαν κάποιες εντυπωσιακές επιτυχίες, όπως η εξασφάλιση σημαντικών οικονομικών πόρων για τον δήμο (από τ’ ανείσπρακτα τέλη μεγάλων εταιρειών και τις προνομιακές χρηματοδοτήσεις της Περιφέρειας), η υλοποίηση των δωρεάν καλοκαιρινών καμπς και των προγραμμάτων δημιουργικής απασχόλησης κι αθλητισμού για όλους. Στα θετικά εντάσσεται κι η εξασφάλιση των αυτονόητων, όπως πχ η εύρυθμη λειτουργία Παιδικών Σταθμών και ΚΑΠΗ (Εστία), η συνέχιση των κοινωνικών προγραμμάτων, η ενοποίηση των δημοτικών τελών και η επανέναρξη του έργου της αποχέτευσης. Εδώ να σημειωθεί ότι οι επιτυχίες αυτές δεν ήταν αποτέλεσμα ομαδικής δουλειάς – γιατί η συλλογικότητα είναι λέξη άγνωστη στη δημοτική αρχή – αλλά είχαν το ονοματεπώνυμο των ανθρώπων που τις έκαναν.

Από την άλλη όμως, υπήρξαν κάποιες μεγάλες καθυστερήσεις, ακατανόητες παλινωδίες και καταστροφικοί χειρισμοί επί σοβαρών ζητημάτων, όπως:
  • Η παραπομπή στις καλένδες του εξορθολογισμού της λειτουργίας και του οικονομικού ελέγχου των νομικών προσώπων του δήμου,
  • Οι βαρύτατες αμέλειες στην αντιμετώπιση των στοιχείων που διασώθηκαν των πυρκαγιών στα γραφεία των Σχολικών Επιτροπών και η μη υποβολή μηνύσεων για όσα διαπιστώθηκαν στα οικονομικά τους,
  • Η προκλητική αμέλεια της διεκδίκησης των καταπατημένων εκτάσεων του Κρυονερίου, που σέρνεται επί μήνες (ένα βήμα μπρος, δυο βήματα πίσω),
  • Η "ερασιτεχνική" αντιμετώπιση των προβλημάτων της καθημερινότητας του πολίτη
  • Οι τραγικοί "αυτοσχεδιασμοί" στο σήριαλ “Ο Θέσπις κλείνει” (που έκλεισε για να παραμείνει) κλπ.
Η παρελκυστική τακτική που μετήλθε η διοίκηση για την αντιμετώπιση των ανωτέρω ζητημάτων δημιούργησε σοβαρά ερωτηματικά για τις πραγματικές προθέσεις της. Κι είναι πολλοί που αμφιβάλλουν αν τελικά πρόκειται ν’ ανοίξουν ποτέ αυτές οι υποθέσεις ή να γιατρευτούν αυτά τα προβληματα. Η αμφιβολία τους αυτή ενισχύεται από το γεγονός ότι όψιμα ο Διονύσης Ζαμάνης και η “Αυλή” του υιοθέτησαν πρωτοφανείς πρακτικές, που βασίζονται σε μια (πολιτικά) μυωπική και προκλητική αντίληψη: “όσοι ασκούν κριτική θεωρούνται εχθροί και σαν τέτοιοι αντιμετωπίζονται”.

Κι ενώ μέχρι τώρα η στάση αυτή ήταν “εσωτερική” τους υπόθεση, τείνει πια να παγιωθεί ως δημοτική πρακτική. Σιγά σιγά, γίνεται προσπάθεια να εφαρμοστεί στα περισσότερα θεσμικά όργανα του δήμου, μέσω διαφόρων προσώπων που έχουν τοποθετηθεί στις διοικήσεις τους. Τα όσα προσφάτως συνέβησαν στη Πρωτοβάθμια Σχολική Επιτροπή είναι ενδεικτικά, βρίσκονται όμως στον αντίποδα όλων εκείνων που ο Διονύσης Ζαμάνης είχε προεκλογικά δεσμευτεί ότι θα εφαρμόσει. Αυτή είναι η δεύτερη πολιτική εξαπάτηση, που όμως αυτή τη φορά δεν φαίνεται να μένει αναπάντητη – ιδίως απ’ τους ανθρώπους που τον στήριξαν στο παρελθόν.

Μπροστά σ’ αυτή την κατάσταση, ο δήμαρχος και η “Αυλή” κατάλαβαν ότι χρειάζονται έξωθεν βοήθεια κι έκαναν τις επιλογές τους: αποφάσισαν να προχωρήσουν στην επόμενη φάση, απομακρυνόμενοι κι άλλο από τις προεκλογικές δεσμεύσεις των Ανοιχτών Οριζόντων. Αναζήτησαν ‘ισχυρούς’ συμμάχους και τους βρήκαν στις καινούριες “παρέες” του Διονύση Ζαμάνη απ’ το Μαρούσι. Το αντίτιμο όμως αυτής της απόφασης ίσως αποδειχτεί πολύ σοβαρό, καθώς πολλά σημαντικά στελέχη της δημοτικής αρχής, που ερεύνησαν πρόσωπα και πράγματα, θεωρούν την απόφαση “κόκκινη γραμμή” και προειδοποιούν ότι δεν θα την ανεχτούν.

Η περίοδος της τρίτης πολιτικής εξαπάτησης έχει ήδη αρχίσει και τα καλύτερα είναι μπροστά μας! Προσδεθείτε και μην καπνίζετε…

Υστερόγραφο
Με αφορμή κάποια σχόλια αναγνωστών, προσθέτω μερικές σκέψεις.


Αν ανατρέξει κανείς στις αναρτήσεις του Blog μετά τις εκλογές του 2014, θα διαπιστώσει ότι είχαν επισημανθεί (αρκούντως νωρίς) πολλές από τις παγίδες που (εν γένει) ταλανίζουν τις διοικήσεις των δήμων - και όχι μόνο. Επίσης, είχαν διατυπωθεί (αρκούντως κατανοητά) και συγκεκριμένες λύσεις και πρακτικές που θα βοηθούσαν στην αντιμετώπισή τους. Τέλος, είχαν επισημανθεί (αρκούντως διακριτικά) κάποιες από τις αδυναμίες του ίδιου του δημάρχου, που κάποια στιγμή θα λειτουργούσαν σαν θρυαλλίδα και μπούμερανγκ – όπως κι έγινε. 

Όλες εκείνες οι αναρτήσεις είχαν σκοπό να προλάβουν κι όχι να επικρίνουν ή να μηδενίσουν. Γιατί ήταν φανερό – σ’ όσους επιθυμούσαν να βλέπουν – ότι από πολύ νωρίς ο Διονύσης Ζαμάνης άρχισε να ΄χει δανεικό χρόνο ως δήμαρχος. Και την κλεψύδρα την είχε γυρίσει ο ίδιος με τις συμφωνίες και τις επιλογές που έκανε – προεκλογικά και μετεκλογικά.

Έτσι, κάποιοι από τους συνεργάτες του έβγαζαν όλη τη δουλειά που φαινόταν προς τα έξω, χωρίς να μετράνε με το ζύγι ποιος και τι. Ενώ κάποιοι άλλοι απολάμβαναν το αξίωμα και τις αμοιβές τους, οικονομικές και κοινωνικές. Κι αυτός έστεκε άβουλος και αναβλητικός αφήνοντας τα πράγματα να κυλούν. Κι όπως συμβαίνει πάντα και παντού, η περίοδος του (εσωτερικού) μέλιτος και της (εξωτερικής) χάριτος εξαντλήθηκε πολύ γρήγορα – ίσως εξ αιτίας και της τεράστιας πίεσης που του άσκησαν (συντονισμένα) οι δύο παρατάξεις της αντιπολίτευσης.

Εκείνη όμως η πίεση έδωσε την ευκαιρία σε καποια στελέχη να βγουν μπροστά με όρεξη και ν’ αναδείξουν τη δημοτική αρχή με το έργο τους – το δικό τους έργο, γιατί επαναλαμβάνω ότι, με ευθύνη Ζαμάνη, συλλογικότητα δεν υπάρχει. Και κάποια άλλα άραξαν πίσω και βολεύτηκαν πάνω στη δουλειά των (λίγων) πρώτων. Άσε που υπήρχε και κάποια τρίτη κατηγορία που έκανε την μια μ@λ@κία μετά την άλλη κι έτρεχαν άλλοι να τις μαζέψουν (σ’ αυτό το “σπορ” βεβαίως είναι καλός κι ο ίδιος ο δήμαρχος…). 

Εκεί ακριβώς, δίπλα στους τεμπέληδες και τους ανίκανους, άρχισε να αναδύεται μια παρασιτική νοοτροπία, που γρήγορα έγινε φοβική ψυχολογία κι εσχάτως φασίζουσα πρακτική. Έτσι συμβαίνει πάντα βέβαια…

Όλα αυτά όμως, έχουν κάποιο όριο. Οι “διασώστες” δεν μπορούν να εργάζονται στο διηνεκές υπέρ των ανικάνων, αλλά ούτε και τα φασιστοειδή να λερώνουν τους αξιοπρεπείς. Κι εκεί ακριβώς ‘έπρεπε να πάρει θέση ο Ζαμάνης. Και πήρε! Αλλά τη λάθος… Ο δήμαρχος διάλεξε την πολιτική κατηφόρα, "βάζοντας απέναντι" κι ακολούθως σπιλώνοντας όσους είχαν διαφορετική άποψη ή του ασκούσαν κριτική - ίσως γιατί του υπενθύμιζε την ανεπάρκειά του. Κι όπως ξέρουμε όλοι, αυτή η κατηφόρα δεν έχει τελειωμό.

Από κει και πέρα, αυτό το blog δεν μπορούσε να μείνει άπραγο. Όπως και πολλοί άλλοι άνθρωποι που στήριξαν τους Ανοικτούς Ορίζοντες, είτε από τον πρώτο  γύρο είτε στον δεύτερο. Η Διονυσοσκουφίτσα δεν ήταν ποτέ το δεκανίκι κανενός Ζαμάνη – το ΄χα κάνει σαφές απ’ την αρχή. 

Δεν μηδενίζω όσα έγιναν, αλλά είναι πια σαφές το τι θ’ ακολουθήσει. Κι έχω την υποχρέωση να το πω, δημοσίως. Με δυο λόγια, τώρα ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για να κάνω κι εγώ τη δική μου επιλογή. Και την κάνω, δίχως φόβο και πάθος - και προπαντός, δίχως οικονομικές εξαρτήσεις.

Δ/Σ

271 σχόλια:

  1. Ανώνυμος9/10/15 9:19 μ.μ.

    Το βασικό "κλειδί" για τον καινούριο γραμματέα και τους ανθρώπους του θα είναι η Εξέλιξη. Μια ΑΕ που δεν χρειάζεται να δίνει αναφορά σε κανένα, μπορεί να μοιράζει δουλειές και χρήμα. Σκέτο πολυεργαλείο. Δεν είναι τυχαίο ότι ο Ζαμάνης που είναι Πρόεδρος πάγωσε ξαφνικά όλες τις αποφάσεις του Δ.Σ. για στρατηγικές συνεργασίες με θεσμικούς φορείς. Το συμβούλιο της επόμενης βδομάδας θα είναι καθοριστικό. Ένα μέλος έχει ειδοποιήσει ότι θα παραιτηθεί και κάποια άλλα θα ζητήσουν εξηγήσεις. Ο Ζαμάνης ίσως επιζητεί ομαδικές παραιτήσεις για να το ξαναστήσει όπως "πρέπει". Καλό είναι να μην τον αφήσουν να κάνει το παιχνίδι του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος10/10/15 9:09 π.μ.

    Αν δείτε την σύνθεση του ΔΣ της εξέλιξης θα καταλάβετε τι κομπίνες έχει να στήσει ο Ζαμάνης.!! Κολλητοί , λαμόγια και σόγια δημοτικών συμβούλων ολοι μαζί .!! Ρε Σακη και κάνεις την παρθένα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/10/15 9:55 π.μ.

      Δεν μας λες πιο συγκεκριμένα τι κομπίνες "καταλαβες" ότι θα στήσει αυτό το ΔΣ; Και ποιοι είναι τα λαμόγια που αναφέρεις;
      Δεν ξέρω αν είσαι απλώς αφελής ή σε διατεταγμένη υπηρεσία, αλλά μάθε πως το πάρτυ θα αρχίσει όταν αυτο το ΔΣ αντικατασταθεί από ένα άλλο με αχυράνθρωπους. Και μάθε ακόμα ότι εδώ και 2 μήνες ο Ζαμάνης φρενάρει τις αποφάσεις του ΔΣ γιατί τις "ξανασκέφτεται". Ξέρεις πότε θα ξεφρενάρει; Όταν αναλάβει ο νέος γραμματέας.

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος10/10/15 9:44 π.μ.

    Το ΔΣ της Εξέλιξης έχει 7 μέλη. Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος ο Ζαμάνης και μέλη οι Δημήτρης Χριστιανίδης, Χαράλαμπος Κόκκινος, Κωνσταντίνα Φουντέα, Βίκτωρας Κωνσταντίνου, Στέφανος Μιχιώτης και Σεραφείμ Κοτρώτσος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/10/15 9:57 π.μ.

      Ο Μιχιώτης τελεί σε παραίτηση εδώ και μισό με ένα μήνα και ζητά να συγκληθεί ΔΣ για να εξηγήσει τους λόγους.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος11/10/15 4:19 μ.μ.

      Αν αφαιρέσεις τον Μιχιωτη ολοι οι άλλοι ειναι καραλαμογια του κερατά. Ο Μιχιωτης πιάστηκε κορόιδο που δέχθηκε. Θα ξυπνήσει όμως και θα την κάνει όταν καταλάβει οτι σχεδιάζεται στρατηγικός σχεδιασμός για πάρτυ του.!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος11/10/15 6:00 μ.μ.

      Δενσυμφωνώ - ετσιφαινεται - Έχω ξύπνησει
      ΣΜ

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος10/10/15 10:07 π.μ.

    Και για να γίνουμε πιο ακριβείς, ο Ζαμάνης πρόκειται να φέρει σαν Γραμματέα του Δήμου τον πρώην Γραμματέα του Πατούλη και μέχρι χτες σύμβουλο του Ψινάκη, τον κ. Χρηστάκη. Και ο Χρηστάκης θα φέρει μαζί του όλο το "τημ" των συνεργατών του. Σας λέω ότι θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε πώς θα καλυφθούν όλες οι πληρωμές τους πίσω από νομότυπες διαδικασίες. Το σημαντικότερο είναι να δούμε τι έργο θα παράξει όλη αυτή η κομπανία. Κι αν θα μπορέσει να ενσωματωθεί στο σύστημα των υπαλλήλων του δήμου. Πολύ πολύ ενδιαφέρον θα έχει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος10/10/15 10:19 π.μ.

    Διονυσοσκουφίτσα το παίζεις καλά το παιχνίδι με χτυπήματα κάτω από τη μέση, για να πλήξεις το Ζαμάνη στο δυνατό του σημείο. Φαίνεται οι καινούργιες σου δουλειές από Ηράκλειο μεριά, σου δώσανε φτερά και χρήμα. Βρήκες βλέπεις τις πόρτες κλειστές στο Διόνυσο και άρχισες τις ηρωικές εξόδους και τα μαθήματα περί ηθικής. Και υπάρχουν βέβαια πολλά χαϊβάνια στο Διόνυσο που ως γνωστόν αρέσκονται στο κουτόχορτο που τα ταΐζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Δελτίε
      Πάντα με συγκινούσαν οι υπάλληλοι που δουλεύουν και ΣΚ για να τιμήσουν το ψωμί που τρώνε από τ' αφεντικό τους. Γι αυτό και θα σε πάω σιγά σιγά και μαλακά. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με δυο ερωτήσεις:

      1) Ποιο ακριβώς είναι το "δυνατό σημείο" του Ζαμάνη για το οποίο μιλάς; Η αφοσίωση, η ευθύτητα, η αξιοπιστία, το τσαγανό; Ή μήπως το άδειασμα, το (πολιτικό) ψέμα, τα ταξίματα και η (πολιτική) δειλία και αναξιοπιστία;

      2) Πόσα είναι αυτά τα "χαϊβάνια" όπως τα λες που αρέσκονται στο "κουτόχορτό" μου; Μήπως ανάμεσά τους είναι και πολλοί ψηφοφόροι του Ζαμάνη; Μηπως και στελέχη της δημοτικής του ομάδας; Μήπως (παλιότερα) και συ;

      Έχεις όλο το ΣΚ να το σκεφτείς. Γιατί από Δευτέρα - μη το ξεχνάς - έχεις να μας δώσεις το δύτερο μέρος της ανάλυσης που μας υποσχέθηκες στο σχόλιό σου στη προηγούμενη ανάρτηση.

      Χαιρετώ
      Δ/Σ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος10/10/15 11:43 π.μ.

      ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ "ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ".

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος10/10/15 11:44 π.μ.

      εννοεί ότι πάνω από τη μέση είναι ακατοίκητο?

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος10/10/15 10:21 π.μ.

    Γιατι έφυγε απο τον ψιψινακη ο τύπος;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/10/15 11:45 π.μ.

      Λες να τον πήρανε τόσο γρήγορα χαμπάρι?

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος10/10/15 10:56 π.μ.

    Aπό τι στιγμή που ο Δήμαρχος και η δημοτική του ομάδα υπερψήφισαν την Εξουσιοδότηση προς το δήμαρχο να ορίσει αυτός τα μέλη της Εξέλιξης Α.Ε. ενώ σύσσωμη η αντιπολίτευση υποστήριξε να ψηφιστούν από το δημοτικό συμβούλιο άρχισε να βρωμάει η δουλειά...όσο πιο γρήγορα το αντιληφθούν τα ορισμένα από το δήμαρχο μέλη, κάποια από τα οποία έχουν αποδείξει αξιόλογο έργο μέχρι τώρα, και την κοπανήσουν τόσο το καλύτερο για αυτά και για εμάς. Αφήστε τους να καούν μονάχοι τους , μη γίνεται συνένοχοι τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/10/15 11:12 π.μ.

      Ακριβώς! Στο κάτω κάτω κι έξω υπάρχουν ωραία "θεωρεία" και πόστα ελέγχου. Το άσχημο εδώ είναι ότι ελάχιστα 'ή τίποτα από όσα θα μπορούσαν να γίνουν προς όφελος του κόσμου δεν θα γίνει.

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος10/10/15 12:21 μ.μ.

    ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΚΟΥΡΑΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΟΥΝ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΠΕΡΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΕΜΜΟΝΩΝ.
    ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ!!! ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ. ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ, ΑΛΛΑ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ. ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΣΕΙΣ ΤΙΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΟΡΣΩΠΙΚΗ ΣΑΣ ΥΠΟΘΕΣΗ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.
    ΟΥΤΕ ΘΑ ΤΗΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/10/15 2:08 μ.μ.

      ΟΡΘΩΣ.
      ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΕ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΙΑ
      ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ....
      ΑΤΡΑΝΤΑΧΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ!!!
      ... ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑΡΘΕΙ,... ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΟΛΛΗΤΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ... ΕΜΑΘΑ ... ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ.... ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΚΟΥΜΠΑΡΟ ΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ ... ΠΟΥ ΨΑΞΑΝ ΚΑΙ ΒΡΗΚΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ.
      ΕΛΕΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣ ΠΙΑ.............
      ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΝΑΙ.
      ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΑΛΛΟΥ.
      ΧΤΥΠΑΤΕ ΤΟΥΣ ΣΑΝ ΧΤΑΠΟΔΙΑ.
      ΑΛΛΟ ΑΥΤΟ KAI ΑΛΛΟ Η ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ.
      ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ;
      ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΑΜAΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Η ΝΕΑ ΠΝΟΗ;





      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ φίλε, χρήσιμες οι ερωτήσεις σου και μου δίνουν την ευκαιρία να περιγράψω με περισσότερες λεπτομέρειες αυτό που ήθελα να πω. Οσονούπω λοιπόν, μια δεύτερη έκδοση! - ίσως μετά τη σιέστα...
      Δ/Σ

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος10/10/15 1:52 μ.μ.

    ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ 0 10.19;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγο υπομονή μον σερί, σε λίγο θα γελάσει κι ο τελευταίος πικραμένος!

      Διαγραφή
    2. Λοιπόν, για να δούμε τι γράφει αυτός ο τυπάκος, που έχει μεν ονοματεπώνυμο αλλά δεν το χρειαζόμαστε, γιατί πιο πολύ μας ενδιαφέρει η παρά τω δημάρχω ιδιότητά του.
      «Φαίνεται οι καινούργιες σου δουλειές από Ηράκλειο μεριά, σου δώσανε φτερά και χρήμα. Βρήκες βλέπεις τις πόρτες κλειστές στο Διόνυσο και άρχισες τις ηρωικές εξόδους και τα μαθήματα περί ηθικής.»

      Ζήτημα 1ο
      Υπάρχει άραγε κάποιο νέο γραφείο στο Δήμο – κάτι σαν το Α2 γραφείο στο στρατό – που παρακολουθεί τι δουλειές παίρνει ο καθένας ή μήπως η υπηρεσία «προσφέρεται» ειδικά για τους …αντιφρονούντες; Κι ακόμα, ποιοι (ρουφιάνοι) την στελεχώνουν και έναντι ποιας αμοιβής; Πληρώνονται δηλαδή με τον μήνα ή κατ’ αποκοπή και αναλόγως της ρουφιανιάς;

      Ζήτημα 2ο
      Υποθέτω ότι ο τυπάκος δεν αναφέρεται στο Ηράκλειο Κρήτης, αλλά στο Ηράκλειο Αττικής. Και μάλιστα στον Δήμο, όχι στον ΗΣΑΠ… Εκεί δηλαδή που είναι σύμβουλος δημάρχου ο Καλαφατέλης! Οπότε ρωτώ με τη σειρά μου: πώς μπορεί άραγε να ξέρει κανείς τι γίνεται στο Ηράκλειο; Υπάρχει ανοικτή γραμμή μεταξύ του Καλαφατέλη και του Α2 Γραφείου του Δήμου Διονύσου;

      Ζήτημα 3ο
      Και σε μια τέτοια περίπτωση, εννοεί ότι τα παίρνω από τον Καλαφατέλη για να χτυπώ τον Ζαμάνη; Γιατί τότε, η καταγγελία είναι σοβαρή κι αξίζει να ερευνηθεί κι εγώ οφείλω να απαντήσω. Οπότε η απάντησή μου είναι απλή: ΟΧΙ, δεν έχω καμιά δουλειά με τον Δήμο Ηρακλείου κι ακόμα περισσότερο για τον παραπάνω σκοπό.
      Επομένως, αν ο τυπάκος και ο πολιτικός του προϊστάμενος μπορέσουν και παρουσιάσουν έστω και την παραμικρή απόδειξη για το αντίθετο, εγώ θα κλείσω το blog μια για πάντα. Αν όμως δεν τα καταφέρουν, τότε όλοι θα ξέρουμε ότι είναι και γ@μώ τους ξεφτίλες! Κι ότι δεν έχουν πια άλλο τρόπο να απαντήσουν πολιτικά και το έχουν ρίξει στις …….

      Ζήτημα 4ο
      Και τι ακριβώς εννοεί όταν μιλά για «κλειστές πόρτες» στο Δήμο Διονύσου; Έχει κα΄τι συγκεκριμένο να δείξει ή απλώς είναι οι συνήθεις π@@στιές και συκοφαντίες.

      Εγώ, αγαπητοί, όταν μιλώ έχω και αποδείξεις και cohones. Εσείς;

      Δ/Σ

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος10/10/15 5:46 μ.μ.

      Αφήστε ρε τον άνθρωπο γιατί έχει υπερωρίες όλο το ΣΚ. Γράφει την απάντηση σε Υφαντή. Τάχα σαν Χρονόπουλος.

      Σε Μιχιώτη δεν απαντάμε, γραφει δύσκολα. Θα πούμε ότι έχει εμμονες.
      Ε κι από Δευτέρα θα πιάσουμε και την απάντηση στη Κώνστα.

      Ελπίζω να μη σκάσει κάτι άλλο.... Εκτός κι αν καθαρίσει ο ευδαίμων.

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος10/10/15 2:16 μ.μ.

    ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΥ ΔΑΙΜΩΝ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΡΦΩΝΕΙ ΑΛΥΠΗΤΑ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ Ο Κ. ΚΑΤΣΙΑΚΙΔΗΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/10/15 5:03 μ.μ.

      ΜΠΕΣ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ "ΕΥ ΔΑΙΜΩΝ" ΣΤΟ ΦΕΪΣ ΚΑΙ ΔΕΣ ΠΟΙΟΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΖΑΜΑΝΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΩΝ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ !!!

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος10/10/15 5:01 μ.μ.

    Φίλε ΔΕΛΤΙΕ (μου άρεσε πολύ το παρατσούκλι σου δ/σ), εσύ δεν είσαι που διέδιδες ότι σου είναι πολύ εύκολο να χτυπήσεις τη δ/σ και να τη βγάλεις εκτός μάχης??? Για να σε δω γιατί μέχρι τώρα και εσένα και τα φιλαράκια σου σε έχει για τοστάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Χαχα, καλό αυτό με το τοστάκι. Κάνει και ρίμα με το παριζάκι!

      ("Αρκεί το παριζάκι μου να είναι Υφαντής"! )

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος10/10/15 5:02 μ.μ.

    Ο ΕΥ ΔΑΙΜΩΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΖΑΜΑΝΗ!!!
    ΦΡΕΣΚΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος10/10/15 5:19 μ.μ.

    Ο ΕΥ ΔΑΙΜΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΥΦΑΝΤΗ. ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΟΣΑ ΕΓΝΑΝ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ.
    "ευ δαίμων
    to
    ‎Αλάτι &Πιπέρι
    October 8 at 11:16pm ·

    Ο αντιδήμαρχος έσωσε τον Δήμαρχο ή ο Δήμαρχος έσωσε τον αντιδήμαρχο ; ΞΕΧΩΡΊΖΕΙ ΤΩΡΑ ΠΟΙΟΣ ΣΩΖΕΙ ΠΟΙΟΝ ……..
    Τα είχε όλα το σκηνικό για την τρικλοποδιά στον Χρονόπουλο .
    Το παλικάρι δεν μάσησε όμως
    ούτε αυτή τη φορά και δεν τους έκανε το χατίρι
    Χτυπιώντουσαν τα πέντε μέλη για τη συγνώμη της Σχολικής στο λογιστή και έριξαν και το βαρύ πυροβολικό γιατί άραγε και με ποια αρμοδιότητα ;
    Είχε βγάλει ο αντιδήμαρχος την ετυμηγορία και συμφωνούσε με την συγνώμη. Με ποια κριτήρια έφτασε σε αυτή; Ενημερώθηκε από τον Χρονόπουλο ή από κάποιον που θα τον κάψει τελικά……
    Συγνώμη γιατί ; ρώταγαν και ξαναρώταγαν τα παρόντα μέλη της προηγούμενης συνεδρίασης ; Και αν αισθάνεσαι στην τελική ότι αυτό οφείλεις να κάνεις κάντο εσύ δεν μπορείς να μου το επιβάλεις επειδή το "αισθάνεσαι" εσυ .
    Δεν μπορείς να με αναγκάσεις όμως να το κάνω και εγώ.
    Αλήθεια για να θυμηθούμε όταν έγιναν οι πρώτες διαπιστώσεις στην δευτεροβάθμια για λοβιτούρες, όταν έπιασε φωτιά η Σχολική όταν βγήκαν τα μαχαίρια στην συνεδρίαση του απολογισμού της Πρωτοβάθμιας πού ήταν το βαρύ πυροβολικό; Που ήταν η διαφάνεια του αντιδημάρχου ;"


    ΦΟΒΕΡΟΣ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΕΥ ΔΑΙΜΩΝ ΚΑΙ ΦΟΒΕΡΑ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΛΑΔΙ Ο ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΤΟΥ Ο ΔΕΛΛΑΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑΣ. ΤΕΤΟΙΑ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ;;; ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ (ΠΕΡΑΣΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕ)
    ΚΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΑΡΑ ΠΕΡΝΙΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ (ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΥΡΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ) ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΓΙΝΕ.
    ZAMANH ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ. ΠΟΛΥΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΚΕΤΟ. ΤΕΤΟΙΑ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΙΑ ΘΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΑ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣ. ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΘΥΜΙΖΟΥΝΕ ΤΙ ΚΑΠΝΟ ΦΟΥΜΑΡΕΙΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΑΔΑΜΑΝΤΕΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΨΗ ΣΟΥ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/10/15 5:40 μ.μ.

      "Το παλικάρι ο Χρονόπουλος δε μάσησε."
      Κλαίω.....

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος10/10/15 7:36 μ.μ.

      Δελφιναριο!!!

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος10/10/15 8:09 μ.μ.

    Ποιος είναι ο Μιχάλης Χρηστάκης

    ∆ρ. ∆ιεθνών Σχέσεων (Πολιτικός Επιστήµων – ∆ιεθνολόγος)

    Πτυχιούχος Πολιτικών Επιστηµών και ∆ηµόσιας ∆ιοίκησης της Νοµικής Σχολής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστηµίου Αθηνών. Εξειδικεύτηκε στα Ευρωπαϊκά Θέµατα και στις ∆ιεθνείς Σχέσεις στο Πανεπιστήµιο του Reading στην Αγγλία (Masters). Με υποτροφία του ΝΑΤΟ εκπόνησε τη διδακτορική του διατριβή στο Πανεπιστήµιο του ΚΕΝΤ στην Αγγλία, όπου και αναγορεύτηκε σε ∆ιδάκτορα ∆ιεθνών Σχέσεων. Είναι Ειδικός Επιστήµονας του Υπουργείου Εσωτερικών (ΥΠ.ΕΣ.), στο Εθνικό Κέντρο ∆ηµόσιας ∆ιοίκησης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Κ.∆.∆.Α.). Από τον Ιανουάριο του 2007 είναι Γενικός Γραµµατέας του ∆ήµου Αµαρουσίου. Από τον Ιούνιο του 2011 είναι Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Γενικών Γραµµατέων Τοπικής Αυτοδιοίκησης «Κλεισθένης». Ειδικεύεται στα Ευρωπαϊκά Θέµατα, στις σχέσεις της Ελλάδας µε τις Βαλκανικές Χώρες και στις σχέσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης µε την Τουρκία, καθώς επίσης σε θέµατα του Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης. Ειδικότερα διαθέτει πολυετή εµπειρία στη διαχείριση και αξιοποίηση των Επιχειρησιακών Προγραµµάτων της χώρας, καθώς και των τοµεακών Κοινοτικών και Εθνικών Χρηµατοδοτήσεων. Έχει διατελέσει Ειδικός Σύµβουλος σε σειρά Υπουργείων. Παράλληλα έχει αναπτύξει σηµαντική ερευνητική δραστηριότητα και υπήρξε επιστηµονικός συντονιστής σε πλήθος κοινοτικών προγραµµάτων. Επίσης διαθέτει σηµαντική διδακτική δραστηριότητα στην ανώτατη και ανώτερη εκπαίδευση µε αντικείµενο τις ευρωπαϊκές πολιτικές και τα οικονοµικά θέµατα. (βιογραφικό)

    Στις εκλογές του Σεπτεμβρίου 2015 βρίσκεται στις λίστες υποψηφιοτήτων της Β' Αθηνών με το Ποτάμι στην 8η θέση.

    ΜΕ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ, Ο ΔΟΚΤΩΡ ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ ΗΤΑΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΕΓΙΝΕ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΣΤΟ ΜΑΡΟΥΣΙ ΓΙΑ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΟΥΛΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΓΙΑ 1 ΜΗΝΑ ΑΜΙΣΘΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΨΙΝΑΚΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/10/15 9:19 μ.μ.

      Το παρατσούκλι του στα πέριξ είναι ΓΑΤΟΝΙ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος11/10/15 4:36 μ.μ.

      Σαν πολλοί δόκτορες μαζευτήκατε κοντά στον δόκτορα ΖΑΜΑΝΗ, ο δόκτωρ Λυρουδιας, ο δόκτωρ Υφαντης και τώρα ο δόκτωρ Γατονι;; Για ολα φταίει ο Μιχιώτης που σας στήριξε.!!

      Διαγραφή
  15. Ανώνυμος10/10/15 8:12 μ.μ.

    ΠΟΣΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΤΟΥ ΔΙΝΕΤΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΔΙΟΝΥΣΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΜΕ ΦΡΟΥΤΑ ΣΑΝ ΤΟΝ ΕΥΔΑΙΜΟΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΤΕΛΛΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος10/10/15 8:14 μ.μ.

    ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΔΥΜΟ ΠΕΠΠΑ - ΤΣΟΥΚΑ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος10/10/15 8:44 μ.μ.

    Για τον Λουκουμάτο έλεγαν ότι έχει καλές επαφές με το Ποτάμι.Αλλά το Ποτάμι το έφερε τελικά ο Δήμαρχος στο δήμο μας. Άντε να κυλήσει το Ποτάμι στους δρόμους του δήμου Διονύσου να καθαρθεί ο τόπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/10/15 9:21 μ.μ.

      Ο ΛΟΥΚΟΥΜΆΤΟΣ ΕΊΝΑΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΚΟΚΑ ΚΟΛΑ. ΠΑΕΙ ΠΑΝΤΟΥ. ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΥΡΙΖΑ. ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙΡΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΠΑΞΕΙ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ. ΑΧ ΚΑΗΜΕΝΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ, ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΘΥΜΗΘΗΚΑ...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος10/10/15 9:23 μ.μ.

      μα τι ειναι αυτά που λέτε ρε παιδιά. Ποτάμι ο Λουκάτος; Σάμπως δεν τον ξέρετε μου φαίνεται. Αυτός είναι πιο μαύρος κι απ τους φαιούς.

      Διαγραφή
  18. Ανώνυμος10/10/15 9:12 μ.μ.

    Αντιδημαρχος αυτοσχεδιασμου πρεπει να γινει ο χρονοπουλος. αλλη γκελα εκανε χθες.αυτοσχεδιαζει σε νομικα προσωπα.εχει μελλον το παιδι.δημαρχια θα παρει με τη μια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος10/10/15 9:58 μ.μ.

    Ποια γκέλα ? Αυτή να βάλει καινούργιους σχολικούς τροχονόμους σε σχολεία χωρίς να έχει προβλέψει για το πως νομίμως θα πληρωθούν? Αλλά τι λέω τώρα το έχει ξανακάνει αυτό με τις καθαρίστριες.Απλήρωτοι θα μείνουν και αυτοί....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος10/10/15 10:10 μ.μ.

    φαινεται πως θελει να δειξει εργο μετα τη γκαφα με τις καθαριστριες και την επιστολη - διαταγη προς τους διεθυντες των σχολειων που εβγαλε στον αρα η Κωνστα. ηδη στο νηπιαγωγειο ανοιξης του απαντησαν οτι κομμενη η μεσημεριανη καθαριοτητα που πληωναν οι γονες απο την τσεπη τους λογω της νομιμοτητας που επικαλειται. εχει να φαει κραξιμο την τεταρτη στη συνελέυση των γονιων .... ρε πετραν γιατι δεν πας να τους τα εξηγησεις "ιδιαιτερως" κι αυτους ετσι ωραια οπως ξερεις και τα λες;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατι δε λέτε τα πράγματα όπως έγιναν; Ο άντρας μου ειναι άνεργος εδω και τρεις μήνες και στη συνάντηση που μας κάλεσαν η διευθύντρια ζήτησε 75 ευρω το παιδι για να βοηθάει παραπάνω η καθαρίστρια και για προγραμμα μουσικοκάτι. Και το χειρότερο που είπε ενώπιον όλων ήταν όποιος δε μπορεί να το πει. Τι έπρεπε να κάνω να σηκώσω το χέρι μου και να πω δεν εχω; Ο συλλογος γιατι δε βρίσκει λύσεις που να μην επιβαρύνουν την ήδη τρύπια τσέπη μας αφού θέλει να βοηθήσει;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος11/10/15 9:03 π.μ.

      Είναι αλήθεια ότι τόσα χρόνια οι γονείς πλήρωναν όλες τις ελλείψεις που άφηνε το κράτος. Αυτή η ιστορια έπρεπε καποτε να σταματήσει και ιδιαίτερα τώρα. Γι αυτό το λόγο ορισμένα μέλη της Σχολικής Επιτροπής προτείναμε να ζητήσουμε από τον Δήμο να καλύψει εκείνος τη δαπάνη της έξτρα καθαρίστριας. Όμως ο Πρόεδρος είπε όχι και η πλειοψηφία της Επιτροπής το απέρριψε. Ας το κουβεντιάσουμε την Τετάρτη στη συνέλευση και να δούμε πώς μπορούμε να επανέλθουμε, γιατί ειλικρινά πιστεύω ότι κατι τέτοιο είναι εντελώς εφικτό.
      Σ.Μιχιώτης

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος11/10/15 10:06 π.μ.

      Θα μας τρελάνεις ρε Μιχιώτη , εσύ δεν παραιτήθηκες απο την σχολική επιτροπή?Μαλιστά στην επιστολή παραίτησης σου ήσουν πολύ καυστικός και τώρα φαίνεσαι συναινετικός ! Ρε σύ μήπως τελικά χρειάζεται να το κοιτάξεις με την βοήθεια κάποιου ειδικού?Μιχιώτη είσαι ένα κακομαθημένο παιδάκι τελικά.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος11/10/15 10:42 π.μ.

      Ίσως αγνοείς ότι έχω παιδί στο εν λόγω Νηπιαγωγείο, οπότε έχω κάθε δικαίωμα να νοιάζομαι για όσα αδιαφορεί η Σχολική Επιτροπή.
      Ελπίζω να μην εννοείς ότι οι γονείς δεν έχουν το δικαίωμα να υποβάλλουν αιτήματα, ούτε να επιμένεις πια στους χαρακτηρισμούς σου για μένα.
      Αλλιώς αυτά που λες είναι αποκαλυπτικά ενός αυταρχικού ανθρώπου, Αυτοί κι αν θέλουν ειδικούς...
      Σ. Μιχιώτης

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος11/10/15 10:47 π.μ.

      Και σου θυμίζω ότι την αυστηρή (και όχι καυστική) κριτική την έκανα ακριβώς επειδή ήμουν μέλος του ΔΣ, προκειμένου να φτιάξουν κάποια πράγματα.
      Αντιθέτως, σε μια συνέλευση τσαντισμένων γονέων οφείλει κανείς να είναι πολύ ψύχραιμος και ήπιος για να μην βάλει "φωτιά" στο ήδη τεταμένο κλίμα. Εκτός κι αν εσύ κάνεις το αντίθετο: γλύφεις όταν είσαι μέσα και πυροδοτείς όταν είσαι έξω.
      Συνεννοηθήκαμε ελπίζω
      ΣΜ

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος11/10/15 11:15 π.μ.

      Δεν συνεννοηθήκαμε και ούτε πρόκειται , 1ον δεν ήξερα ότι το παιδάκι σου είναι στο νηπιαγωγείο , 2ον ότι έχεις παιδάκι δεν αναιρεί το γεγονός ότι και εσύ δεν είσαι παιδάκι και μάλιστα πολύ κακομαθημένο , αλλιώς δεν θα έπαιζες συνέχεια με κουβαδάκια.3ον αυταρχικός είσαι εσύ και το αποδεικνύεις συνεχώς. Τέλος είσαι καιροσκόπος μεγάλος , είναι κοινή διαπίστωση όλων που σε έχουν γνωρίσει , σου αρέσει το παιχνίδι της αποδόμησης πολιτικών προσώπων , ίσως και έναντι αμοιβής , θέλω να πιστεύω πως όχι.

      Υ.Γ. Μιχιώτη είχες και έχεις μια άνετη ζωή , εμένα δεν με ξεγελάς , κόπιασε λίγο στην ζωή σου και μετά έλα να μας το παίξεις ηθικός και τέτοιες μπούρδες , άλλωστε ο σωματότυπος σου ομολογεί τα πάντα.
      Υ.Γ.2. Δ/Σ ή Αλλιώς Μιχιώτη δεν έχω ελπίδες ότι θα το ανεβάσεις το σχόλιο , διότι έχεις αποδείξει και στο παρελθόν , ότι δεν μας αρέσει δεν το ανεβάζουμε.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος11/10/15 12:28 μ.μ.

      Φοβερά επιχειρήματα! Ειμαιι χοντρος άρα είμαι ευκατάστατος άρα δεν δικαιούμαι να μιλώ. Ούτε ο Κουτσόγιωργας να ήσουν λεβέντη μου. Σπουδαία η καινούρια ομάδα του Ζαμάνη. Και πολύ αποκαλυπτική για το νέο ήθος ...
      Κι επειδή ποτέ δεν θα μπορέσετε να αποδείξετε ότι μιλώ επειδή τς παίρνω ή επειδή θέλω να τα πάρω, όλοι θα καταλάβουν ότι μιλάτε έτσι επειδή έτσι σκέφτεστε οι ίδιοι. Με δούναι και λαβείν.

      Διαγραφή
    8. Κρίνοντας από το περιεχόμενο και επίπεδο των επόμενων σχολίων (περί τοξινών!..) πιστεύω ότι η δημόσια συζήτηση ολοκληρώθηκε. Τα υπόλοιπα κατ' ιδίαν, για όσους ενδιαφέρονται.

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος11/10/15 1:54 μ.μ.

      Αχ βρε παλιοφασιστα Μιχιώτη , το έκοψες το σχόλιο ε? Κάνε εσύ την αποδόμηση μέσα απο το blog σου , εγώ θα στην κάνω αλλού , δεν είχα σκοπό αλλά και η υπομονή έχει τα όρια της. Με ξέρεις , όπως σε ξέρω και εγώ και επείδη δεν χτυπάω ποτέ πισώπλατα όπως συνηθίζουν άλλοι , θα προχωρήσω σε ποιο δραστικές λύσεις και για εσένα αλλά και για τον φίλο σου. Τα υπόλοιπα κατ'ιδίαν.

      Διαγραφή
    10. Εϊπα να κάνω μια εξαίρεση στον οχετό και να δημοσιεύσω κάτι που μπορεί αργότερα να χρησιμεύσει σε κάποιους σαν αποδεικτικό υλικό των "δραστικών λύσεων".

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος11/10/15 2:48 μ.μ.

      Προς ανώνυμο τραμπούκο:

      Κατ' αρχήν από τον τρόπο που μιλάει ο καθένας, φαίνεται ποιος είναι ο φασίστας.

      Κατά δεύτερον, τέτοιες ανοικτές απειλές είχα δεχτεί και παλιότερα, αλλά δεν μάσησα.

      Κατα τρίτον, όπως είχα πει και τότε, έτσι και τώρα λέω σε σένα:
      ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΕΣΥ ΝΑ ΕΥΧΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΑΚΡΟΗΜΕΡΕΥΣΗ, ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΓΩ.

      Γιατί έχεις αφήσει ήδη την ψηφιακή υπογραφή σου, που σε περίπτωση βίας θα ταυτοποιηθεί από την Ασφάλεια.

      Σ. Μιχιωτης

      Διαγραφή
  21. Ανώνυμος10/10/15 10:30 μ.μ.

    Μόλις βγει στον αέρα η εξώδικη απάντηση που απέστειλε ο.Χρονόπουλος στην κ.Μήλα να δείτε τι κράξιμο θα φάει και αυτός και ο Δήμαρχος μαζί. Να χαίρεσαι τους συμβούλους σου δήμαρχε....δικηγόρους και μη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/10/15 11:12 μ.μ.

      Ιδιαιτέρως θα εξηγήσει ο πρόεδρος και η συντάκτης της απάντησης τα γραφόμενά τους στους πολίτες ή μήπως τα εξηγήσει ο καινούργιος γενικός γραμματέας στον απολογισμό πεπραγμένων του 2016?

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος11/10/15 10:50 π.μ.

      Η απαντητική επιστολή Χρονόπουλου προς Μήλα δεν έχει γνωστοποιηθεί ποτέ στο Δ.Σ. !!!!!!!!

      Διαγραφή
  22. Ανώνυμος10/10/15 11:00 μ.μ.

    Δεν αναρτώνται όλα τα σχόλια. Όπως βλέπω τα διαλέγετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήρθαν και κάτι σκληρά για Ευδαίμονα και Χρονόπουλο κι είπα να τα κόψω, Σαββατόβραδο που 'ναι... Άλλο τίποτα.

      Διαγραφή
  23. Ανώνυμος10/10/15 11:01 μ.μ.

    Παιδιά ο Χρονόπουλος έφτασε στο ανώτατο όριο επικινδυνότητας!!!
    ΤΟΞΙΚΟΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος10/10/15 11:15 μ.μ.

    Με το δημοτικό γυμναστήριο τι γίνεται δήμαρχε;Έταξαν,απ´οτι ακούγεται,στους γυμναστές 6000 ευρώ κονδύλι και τώρα χάθηκανε τα λεφτά στο δρόμο και δουλεύουν εθελοντικά;Ωραίοι είσαστε... Μαζευτειτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος10/10/15 11:17 μ.μ.

    ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ Ο ΕΥΔΑΙΜΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ Κ ...Υ Σ........Υ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/10/15 11:26 μ.μ.

      Αποκλείεται αυτή δεν ξέρει να γράψει ούτε το όνομά της, που λέει ο λόγος...να γράφει τέτοια κείμενα?

      Διαγραφή
  26. Ανώνυμος10/10/15 11:26 μ.μ.

    Λες; Γιατί άλλον είχα κατά νου. Εκτός αν τη μέρα κυκλοφορεί με ψευδώνυμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος10/10/15 11:46 μ.μ.

    10/10/15 11:15 μ.μ.
    Aγαπητέ , ευχαριστώ που μου θύμισες το δημοτικό γυμναστήριο...Με το κλείσιμο του Θέσπις η λειτουργία του γυμναστηρίου περνά στην ΕΞΕΛΙΞΗ ΑΕ .Έχουν ήδη έρθει σε επαφή με ιδιωτικά γυμναστήρια για τρέξουν τα προγράμματα του γυμναστηρίου.Τώρα το νομικό καθεστώς για την συνεργασία δεν το ξέρω. Οι εργαζόμενοι θα μείνουν απλήρωτοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/10/15 9:13 π.μ.

      Πότε και από ποιους αποφασίστηκε αυτό; Πάντως όχι από το ΔΣ.
      Και ποιοι έχουν έλθει σε επαφή και με ποιους;
      Εκτός κι αν είναι τρολαρίσματα όλα αυτά, είναι εντελώς ανεύθυνα, γιατί πολύ απλά δεν γίνονται, λόγω της κατάστασης που παραμένει η Εξέλιξη και των πραγμάτων που θα έπρεπε να έχουν γίνει για να συζητηθεί οτιδήποτε.
      Εκτός κι αν ο δήμαρχος σκοπεύει να μεταφέρει το μπάχαλο του Θέσπη και στην καινούρια περίοδο της Εξέλιξης.
      ΣΜ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος11/10/15 10:26 π.μ.

      Δεν έχω ιδέα ούτε για τις προθέσεις του δημάρχου ούτε για το τι γίνεται στην Εξέλιξη. Ξέρω μόνο τις συζητήσεις μεταξύ ιδιοκτητών ιδιωτικών γυμναστηρίων.

      Διαγραφή
  28. Ανώνυμος11/10/15 7:41 π.μ.

    Νομίζω ότι η λογική και η αισθητική των ανώνυμων σχολίων αλλά και των επώνυμων περί τα δημοτικά αναρτήσεων βρίσκονται ήδη στο ναδίρ.
    Μόλις χθες, ο εκ Κορίνθου ορμώμενος επικοινωνιολόγος μας "αποκάλυψε" ότι έγινε φθινοπωρινή σύναξη με μενού... το δήμαρχο Διονύσου. Ελκυστικός ο τίτλος... συμφωνώ. Προχωρώντας, όμως, στο κείμενο διαπίστωσα ότι αναφερόταν σε συνάντηση δημοτικών συμβούλων από αυτές που πολύ συχνά φιλοξενεί ο επίσης δημοτικός σύμβουλος Παν. Τσούκας.
    Στη συνάντηση, εκτός από τον κ. Τσούκα (εντεταλμένο για την πολιτική προστασία) παραβρέθηκαν οι αντιδήμαρχοι Λυρούδιας και Υφαντής, ο πρόεδρος της Εστίας Θ. Στάικος και η εντεταλμένη για την Πολεοδομία Π. Ταουξή. Στην παρέα ήταν κι ένας ακόμη κύριος, άγνωστος σε μένα αλλά, προφανώς, φίλος των συνδαιτυμόνων.
    Δεν μπορώ να γνωρίζω το αντικείμενο της κουβέντας των ανθρώπων αλλά από τη σύνθεση και μόνο μπορεί να αντιληφθεί ο οποιοσδήποτε ότι το τελευταίο που θα έτρωγαν είναι το... δήμαρχο.
    Κι επειδή αυτό το ξέρει πολύ καλύτερα από όλους ο κ. Σταθόπουλος, τι και ποιόν εξυπηρετεί μια τέτοια "αποκάλυψη"... ?
    Τι θέλει να μας πει ο κ. Σταθόοουλος, συνεπής και στρατευμένος υποστηρικτής του δημάρχου? Ότι τα συγκεκριμένα πρόσωπα ροκανίζουν την καρέκλα του δημάρχου? Ότι έχουν στήσει φράξια για να τον γκρεμίσουν?
    Ακόμη και οι πλέον άσχετοι γνωρίζουν ότι τα συγκεκριμένα πρόσωπα -με τον τρόπο του και με το έργο του το καθένα- εργάζονται για το δήμο και τη δημοτική αρχή. Είναι με συνέπεια παρόντες στα δημοτικά συμβούλια και (από τα πιο) ενεργά στελέχη της δημοτικής αρχής.
    Αφού, λοιπόν, αυτά ισχύουν τι και ποιον εξυπηρετεί ο κ. Σταθόπουλος με αυτή την ανάρτηση?
    Σε ποιον ή ποιους, άραγε, απευθύνει το μήνυμα?
    Στα πρόσωπα της παρέας? Στον δήμαρχο για τα πρόσωπα της συγκεκριμένης παρέας? Σε αυτούς που... έλειπαν?
    Ή μήπως τελικά ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΑΛΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΗΝ ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ ΑΔΥΝΑΜΗ ΣΥΝΟΧΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ?
    ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ ΟΤΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΤΗΣΙΟΥ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟ 80% ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΤΗΡΙΧΘΗΚΕ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΟΜΑΔΑΣ?
    ΠΕΣ ΜΑΣ, ΤΩΡΑ, ΚΥΡΙΕ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΕ ΤΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΣ?
    Φρόντισες, μάλιστα, να προειδοποιήσεις με τον επίλογο στην ανάρτησή σου και να αντιμετωπίσεις "προληπτικά" τις αντιδράσεις στην "αποκάλυψή σου. Γνωρίζεις, προφανώς, ποιών η τακτική στηρίζεται στην "προληπτική" αντιμετώπιση με προειδοποιήσεις...
    ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΑΡΧΕ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙΣ ΤΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ Ο "ΦΙΛΟΣ" ΣΟΥ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ, ΚΥΡΙΩΣ, ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/10/15 9:26 π.μ.

      Σταθό, Ευδαίμων και Δελτίος. Αχτύπητο τρίδυμο....

      Πού πάει και τους βρίσκει ο μπαγάσας τέτοιους συνεργάτες....

      Διαγραφή
  29. Ανώνυμος11/10/15 7:54 π.μ.

    Χαχαχαχαχα! Αν τσουκας, ταουξη, λυρουδιας, υφαντης, σταικος τρώνε το δημαρχο, τοτε ποιος τον στηριζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος11/10/15 7:57 π.μ.

    Δημαρχε αν συνεχισει ετσι ο σταθοπουλος θα σου το κλεισει σε δυο μηνες το μαγαζι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος11/10/15 8:05 π.μ.

    Παιδια μην τρολαρετε. Το πραμα ειναι σοβαρο. Ο στοχος ειναι η ποινικοποιηση της διαφωνιας και της κριτικης. Βρεθηκαν 5 ανθρωποι να πιουν ενα κρασι και να κουβεντιασουν. Όλοι με θέσεις ευθυνης. Με λόγο και αποψη. Εκτεθειμενοι στην κριτικη του πολιτη.
    Τι φοβηθηκε άραγε ο κ. Σταθοπουλος και για ποανου λογαριασμο φοβηθηκε???
    Κι αφου το ξερει το μενου δε μας λεει και τα υπολοιπα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/10/15 9:18 π.μ.

      Φοβήθηκε για λογαριασμό της Σούλας βρε κουτό που δεν τη φωνάξανε.!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος11/10/15 9:23 π.μ.

      Ο ΣΤΑΘΌΠΟΥΛΟΣ ΕΠΑΛΗΘΕΎΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑΣ ΟΤΙ Η ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΤΡΕΜΕΙ ΠΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ. ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΕΡΓΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ.

      Διαγραφή
  32. Ανώνυμος11/10/15 8:08 π.μ.

    Παντως, αν ειναι ετσι τα πραγματα ο δημαρχος πρεπει να ζητησει δηλωσεις μετανοιας ή τις παραιτησεις των 5 μελων της φραξιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/10/15 9:19 π.μ.

      ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ;;;;

      Διαγραφή
  33. Ανώνυμος11/10/15 9:21 π.μ.

    χααχααχαχχαχαααχαχα όπως άλλωστε μας έχει συνηθίσει μέχρι τώρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος11/10/15 9:24 π.μ.

    Να ’ταν πέτρα η μοναξιά
    σκαλοπάτι να τ’ ανέβεις
    να χαθείς στη λησμονιά
    για να μη σε δω που φεύγεις

    ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΔΗΜΑΡΧΕ ΜΑΘΕ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ!!!!!! λαλα λαλα λαλα λαλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος11/10/15 9:48 π.μ.

    Κι ενω η διονυσοσκουφιτσα δουλευει υπογεισ για να ριξει το ζαμανη, επειδη δεν τα εχει καταφερει ακομα, εβγαλε μπροστα το βαρυ πυροβολικο ειναι γνωστη η επικοινωνια διονυσοσκουφιτσας και σταθοπουλου. Στο φως τωρα η ανιερη συμμαχια κατα του δημαρχου. Η συνεργασια των αποδομητων και των διαλυτικων στοιχειων εξελισσεται σε συνωμοσια κατα της δημοτικης αρχης. Οπλο μας η διαφανεια και η δημοσιοτητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό κι αν είναι τρολ!
      Δηλαδή μας λες ότι αυτό που είναι γνωστό εδώ και καιρό, δηλαδή ότι η Δ/Σ και ο Ενεργός Πολίτης έχουν διαφορετικές θέσεις για τα δημοτικά (χωρίς όμως να ξεκατινιάζονται μεταξύ τους), είναι οργανωμένο σχέδιο και προβοκάτσια για να πέσει ο δήμαρχος;
      Πρέπει να είναι πολύ Απέλπιδες οι σύμβουλοι του δημάρχου...

      Διαγραφή
  36. Ανώνυμος11/10/15 10:30 π.μ.

    Εγώ θέλω να πω δυό λόγια για το πρόσωπο της ανάρτησης.
    Για το Σάκη ή αλλιώς το μικρό όπως τον αποκαλούμε όσοι τον ξέρουμε από παλιά. Ο Σάκης λοιπόν δεν άλλαξε τώρα μετά την ανάληψη της δημαρχίας. Ο Σάκης έτσι ήταν από μικρός. Ψεύτης, υποκριτής, μικρόψυχος, υπολογιστής, αχάριστος,.....θεατρίνος!!!!
    Σε αυτό το τελευταίο στηρίχτηκε η προεκλογική εκστρατεία.Φόρεσε το προσωπείο του καλού παιδιού, του δεκτικού, του φιλότιμου, του πολιτισμένου, του ανοιχτόκαρδου, του φιλικού, του ηθικού, του τίμιου, του ήρεμου,......του συνεργάσιμου.
    Σε αυτό το τελευταίο στηρίχτηκε η ομάδα, για να καταφέρει να κερδίσει τις εκλογές!!! Αυτό όμως είναι που έσκασε πρώτο κάνοντας μεγάλο θόρυβο από την πρώτη στιγμή της δημαρχίας του!!! Η ομάδα διαλύθηκε γιατί τον ενοχλούσε(γιατί έβλεπε και άκουγε την πραγματικότητα), η παράταξη διαλύθηκε (για να μην τον ελέγχει), τα στελέχη του απογοητεύτηκαν( από τη συμπεριφορά του), οι παρέες διαλύθηκαν (γιατί ήταν επικίνδυνες), οι δεσμεύσεις απέναντι δεν τηρήθηκαν (γιατί είχε κάνει κρυφές συμφωνίες), το ψέμα κυριαρχούσε πια παντού. Με όλους συζητούσε κατ' ιδίαν για να μπορεί να μεταφέρει τις συζητήσεις διαφορετικά στον καθένα!! Εξέθετε τον έναν μετά τον άλλον κλπ, κλπ, κλπ.
    Κάτω από αυτές τις συνθήκες άρχισαν οι συνεργάτες να αποχωρούν!!!
    Ο Ραίκος( για τον εμπαιγμό και την έπαρση), ο Αβραάμ (για την αχαριστία και την ντροπή), η Μπέτση ( για το άδειασμα), η Γκιζελή ( για τη διγλωσσία), η......., ο........, ουκ έστιν αριθμός.
    Όταν λοιπόν φίλοι μου, έχουμε να κάνουμε με έναν τέτοιο άνθρωπο, αυτά απλά συμβαίνουν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος11/10/15 10:33 π.μ.

    10/10/15 11:01 μ.μ.Επικινδυνότητα του Χρονόπουλου? Δεν ξέρεις τι λες αγαπητέ.Ο Δήμαρχος θεωρεί επικίνδυνους αυτού που ανεβάζουν "άσεμνες φώτο" στα προφίλ τους στο fb και ζητά παραιτήσεις.Ο Χρόνοπουλος τι έκανε?Είναι υβριστικός προς τους γονείς και τους διευθυντές των σχολείων.Είναι άσχετος με τη σχολική νομοθεσία.Αφήνει απλήρωτους τους εργαζόμενους. Σε λίγο θα αφήσει απλήρωτο και το πετρέλαιο των σχολείων όπως έγινε προχτές για τα σχολεία της δευτεροβάθμιας( που βάλανε γερό φέσι στον προμηθευτή) Πες μου τώρα σοβαρά, είναι όλοι οι παραπάνω λόγοι για να ζητήσει την παραίτηση του Χρονόπουλου? Και βέβαια όχι ! Ελάτε στα συγκαλά σας, παρακαλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/10/15 1:38 μ.μ.

      Σημασία για κάποιους δεν έχει αν είσαι ικανός για μια δουλειά, αλλά άμα είσαι πιστός και υπάκουος σαν σκυλί.

      Διαγραφή
  38. Ανώνυμος11/10/15 10:35 π.μ.

    Μα ο Σταθόπουλος συνεργάζεται στενά με την Τούντα και τον βοηθό της παράταξης.Έχουν σχέση όλοι αυτοί???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/10/15 11:05 π.μ.

      Η Ντούντα ήταν έως πρότινος η πληροφοριοδότης του Σταθόπουλου.
      Τώρα ως προς αυτό του είναι άχρηστη.

      Διαγραφή
  39. Ανώνυμος11/10/15 10:36 π.μ.

    Θυμηθητε οτι ο σταθοπουλος πολυ πριν απο τη δσ ειχε ζητησει να παραμερισουν αυτοι που ταχα μου δεν τα καταφερνουν οσο ψηλα κι αν βρισκονται. Απο τοτε ειχε αρχισει το διαλυτικο του εργο ο συνοδοιπορος της δσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε Παναγιώτη, μήπως πρέπει να ξανασκεφτείς πόσο μ@λ@κες είναι αυτοί που στηρίζεις; Όταν αρχίσουν και καταρρέουν, σε σένα θα τα ρίξουν. Όπως κι ο αλήστου μνήμης...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος11/10/15 11:30 π.μ.

      ΟΧΙ ΜΟΝΟ Ο ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΟΥΛΑ ΤΟΥΝΤΑ!!!!!
      ΖΗΤΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΛΟΓΩ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ!!!
      ΕΒΛΕΠΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ!!!!

      Διαγραφή
  40. Ανώνυμος11/10/15 11:45 π.μ.

    Οι γυμναστές δουλεύουν δωρεάν στο γυμναστήριο...Απ´οτο λένε σε θα μπουν σε σύμβαση με εταιρία αλλά θα δουλεύουν εθελοντικά μέχρι να άνοιξη καινούργια σύμβαση.Ενω ήταν να μοιραστούν κονδύλι 6000€ μέχρι το Δεκέμβρη,ξαφνικά δεν υπάρχουν τα λεφτά και πρέπει να δουλέψουν εθελοντικά...ΠΑΝΤΑ ΑΞΙΟΙ Π ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΟ Ο ΚΟΚΜΟΤΟΣ!!!Αυτοι να κάτσουν εθελοντικά στο δήμο να δώσει τι θα ταΐζουν τα παιδιά τους....ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ...ο μαθητευόμενος μάγος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Μπαμπανικας Δημήτρης11/10/15 5:17 μ.μ.

    Έχει πέσει πολυ γκρίνια στους ανοιχτούς ορίζοντες παιδια.!! Το θέμα ειναι όμως ενα, οτι για δεύτερη φορά ο δημότης του ΔΙΟΝΥΣΟΥ έκανε λάθος επιλογή για το ποιος θα καθίσει στο τιμονι του δήμου μας. Και οι δυο δήμαρχοι του καλλικρατικού δήμου δεν έκαναν τιποτα εκτός απο το να φέρουν τουλάχιστον τον ΑΓΙΟ ΣΤΕΦΑΝΟ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ πίσω.!! Κρίμα που εχετε πολυ χρόνο ακόμη θητειας για καταστρέψεται οτι σας ξέφυγε.!!
    ΥΓ. Θα παρακαλούσα τους φίλους που πιθανόν να απαντήσουν στο σχόλιο μου να το κάνουν επώνυμα.!!
    Μπαμπανικας Δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος11/10/15 6:14 μ.μ.

    Όταν πριν δύο χρόνια οι νηπιαγωγοί προισταμένες ζητούσαν χρήματα από τους γονείς για την αγορά υλικών , σύνηθες φαινόμενο, σε ένα νηπιαγωγείο κάποιος σύλλογος μαζί με την νηπιαγωγό ζήτησε εγγράφως από τη Σχολική Επιτροπή να καλύψει τα έξοδα υλικών για το νηπιαγωγείο.Η σχολική επιτροπή τότε, προς τιμή της, δεν έβγαλε δελτίο φιρμάνι προς διευθυντές και γονείς.Κάλυψε τα έξοδα σε όλα τα νηπιαγωγεία. Έτσι και οι νηπιαγωγοί έκαναν τη δουλειά τους και οι γονείς δεν πλήρωσαν . Αυτά όμως είναι για όσους μπορούν και σκέπτονται.Μικρά γράμματα για μικρομυαλοπώληδες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος11/10/15 6:39 μ.μ.

    Ό αλήστου μνήμης...είναι ο Βορριάς ; Αυτόν "έφαγε" ο Παναγιώτης ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που είπα ήταν ότι ο Βορριάς έριξε την ευθύνη της διάλυσης-παρακμής της Συμμαχίας στον Σταθόπουλο όταν αυτός αποχώρησε μαζίμε πολλούς άλλους.

      Διαγραφή
  44. Ανώνυμος11/10/15 8:02 μ.μ.

    ΤΗΝ ΣΥΜΑΧΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΛΥΣΑΝ ΟΙ ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ , ΜΠΟΥΣΜΠΟΥΡΑΣ, ΠΑΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΚΑΙ ΑΘΕΛΑ ΤΗΣ Η ΤΣΑΛΤΟΥΜΗ.!! ΑΝ Ο ΒΟΡΡΙΑΣ ΤΟΥΣ ΕΣΤΕΛΝΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ Η ΣΥΜΑΧΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΩΡΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΚΑΛΑΦΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/10/15 9:00 μ.μ.

      Και όχι μόνο θάταν Διοίκηση στο Διόνυσο. Θάταν και Κυβέρνηση!!!!
      Ο Βορριάς Φλαμπουράρης και ο Μπιτάκος Τσιπράκος. Υπουργός ψυχικής υγείας δεν ξέρω ποιος θα τανε μόνο.....

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος11/10/15 10:01 μ.μ.

      ΘΑ ΒΑΖΑΝΕ ΕΣΕΝΑ ΡΕ ΝΟΥΜΕΡΟ.!!!

      Διαγραφή
  45. Ανώνυμος11/10/15 8:26 μ.μ.

    Ενας Ηγέτης (Primus inter pares) οταν ξεκινά, εχει την απόλυτη στήριξη όλων. Μονο ο ίδιος μπορεί να την απεμπολήσει!! και να την απωλέσει.......

    ΛΥΡΟΥΔΙΑΣ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΣΤΟ FACEBOOK

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/10/15 8:41 μ.μ.

      Τι θέλει να πει ο ποιητής;;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος11/10/15 8:56 μ.μ.

      Μάλλον ότι αν ο Ζαμάνης συνεχίσει τις μ..... τότε θα μείνει μόνος του με τους τρεις σωματοφύλακες Πέππα, Τσούκα και Ντούντα. Και Ντ Αρτανιαν ο νέος, ο Ευδαίμων !!!!!

      Ρε λες να δουλεύουν όλοι τους για τη διονυσοσκουφίτσα; Λες να τους εχει όλους πιασμενους και να του κάνει πλάκα του Ζαμάνη;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος11/10/15 9:32 μ.μ.

      Τι να κάνει με αυτούς, ολοι φούμο θα φάνε με πιο πολυ την Τουντα. Τωρα για τον Ντ´αρτανιαν θα δείξει, αν και αυτός θα καεί σε λιγο.!! Α... ρε Σακη, δεν σε γλιτώνει ούτε Παναγιωτης.!!

      Διαγραφή
  46. Ανώνυμος11/10/15 9:16 μ.μ.

    Ίσως και το μόνο σωστό που έχει πει ο Λυρούδιας μέχρι τώρα! Σπόντα για τον Σάκη είναι, που χάνει τη στήριξη πολλών σιγά σιγά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος11/10/15 11:16 μ.μ.

    Ο Σταθόπουλος επανέρχεται με 10 ερωτήματα "για να αποφευχθούν αχρείαστες παρεξηγήσεις, παρερμηνευθούν αγαθές προθέσεις, ποινικοποιηθούν γόνιμοι προβληματισμοί:"

    1. Ποιο ζεύγος είχε την πρωτοβουλία της σύναξης το βράδυ της 8ης Οκτωβρίου 2015 στη συγκεκριμένη ταβέρνα;
    2. Με ποια κριτήρια κλήθηκαν επιλεκτικά κάποιοι από τη δημοτική αρχή κι αποκλείσθηκαν άλλοι;
    3. Υπάρχουν προσκεκλημένοι, που αρνήθηκαν να παραστούν και ποιοι είναι;
    4. Τι ζήτησε το ζεύγος που είχε την πρωτοβουλία της σύναξης από τους συμμετέχοντες, αφού όπως είναι γνωστό έχασε τη δικαστική μάχη για την υπόθεση που το απασχολούσε;
    5. Τι απάντησαν οι συμμετέχοντες στο ζεύγος σχετικά με την υπόθεση της πρώην εργαζόμενης στο δήμο;
    6. Πως σχετίζονται όλα τα παραπάνω με το κυρίως μενού της σύναξης;
    7. Μπορούν οι συμμετέχοντες να μας μεταφέρουν τους προβληματισμούς τους μεταξύ τυρού και αχλαδίου ή να ανατρέξουμε σε ωτακουστές;
    8. Σκοπεύουν άραγε οι συμμετέχοντες να μεταφέρουν στο δήμαρχο τους προβληματισμούς τους, όπως προτάθηκε;
    9. Πρόκειται, επίσης, να ενημερώσουν θεσμικά γι’ αυτές τους τις ανησυχίες και τη δημοτική ομάδα της πλειοψηφίας;
    10. Τι επιπτώσεις θα έχουν παρόμοιες πρωτοβουλίες στη συνοχή της πλειοψηφίας, στις ψηφοφορίες στο δημοτικό συμβούλιο και στα υπόλοιπα θεσμικά όργανα του δήμου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/10/15 12:01 π.μ.

      Με τη νέα του ανάρτηση ο αμετροεπής κονδυλοφόρος Π. Σταθόπουλος συνεχίζει το προβοκατόρικο και διαλυτικό έργο του.
      Και τώρα σε ρόλο ανακριτή.
      Αδιανόητη η κατρακύλα.
      Τον προβολέα ξέχασες Παναγιώτη.
      Και για να ' χουμε το καλό ερώτημα, από πού κι ως πού έχεις το θράσος να ρωτάς για τις ιδιωτικές συζητήσεις σε μια συνάντηση συνεργατών και φίλων;
      Και γιατί θα πρέπει να δημοσιοποιούνται ιδιωτικοί διάλογοι;
      Και πού ξέρεις εσύ το ζεύγος που συγκάλεσε τη σύναξη;
      Κύριε Σταθόπουλε, ο ρόλος σου είναι σκοτεινός και οι μεθοδεύσεις σου απαράδεκτες.
      Αλλά σκοτεινός είναι κι ο ρόλος του πληροφοριοδότη σου.
      Και οι δυο σας βαλθήκατε να χτυπήσετε τη συνοχή της δημοτικής αρχή.

      Διαγραφή
  48. Ανώνυμος11/10/15 11:23 μ.μ.

    Υπάρχει κπ σταματιωτης να εχει καταγραψει ημερομηνιες και ποιοι εχουν συναντηθει απο τη δημοτικη αρχη στου τσουκα απο την αρχη της προεκλογικης περιοδου μεχρι και σημερα....τι τους πειραξε η συγκεκριμενη συναντηση και κλαινε...μου θυμιζει το ...η μικρη ελενη καθεται και κλαιει γιατι δεν την παιζουνε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος11/10/15 11:41 μ.μ.

    11:23,
    εσύ ανήκεις προφανώς στις φιλενάδες της μικρής ελένης ή στην κατηγορία
    κι όλο κλαίνε τα καβουράκια, αλλιώς δεν εξηγείται η πρεμούρα σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ανώνυμος12/10/15 12:00 π.μ.

    Αυτό που εγώ βλέπω να συμβαίνει είναι ότι ενώ στις δημοτικές κοινότητες τα άλυτα προβλήματα λιμνάζουν, τίποτε δεν προχωρά, αλλά αντίθετα προστίθενται καινούργια πάνω στα παλιά, εμείς γκρινιάζουμε και "μπουρδολογούμε" σχολιάζοντας κάθε άχρηστη, παρασκηνιακή πληροφορία από περίεργους "καλοπροαίρετους" ωτακουστές, αντί να πιέζουμε δυναμικά και συντονισμένα μέσα απο τα θεσμικά όργανα τον Δήμαρχο και τους εκλεγμένους αφού τα βρουν μεταξύ τους να κάνουν τα αυτονόητα. Να δουλέψουν για τον Δήμο και τίποτα περισσότερο ή λιγότερο. Κουράστηκα μ' αυτό το μπάχαλο.
    Τι λέτε γι' αυτά ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος12/10/15 12:14 π.μ.

    Μην καρφώνεσαι έτσι φιλενάδα, αφού είσαι η μόνη στον Διόνυσο που την γράφεις Τούντα και το διαλαλείς παντού. Θέλεις να κρυφτείς αλλά η χαρά δεν σε αφήνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος12/10/15 12:22 π.μ.

    Πως μπορούμε να αλλάξουμε το Δήμο μας αφού ο Σάκης, ο Βαγγέλης, ο Ηλίας, ο Θόδωρος, ο Παναγιώτης, ο Γιαννης κι όλοι αυτοί οι γνωστοί μας επαγγελματίες της αυτοδιοίκησης δεν λένε να κάνουν κάτι για τους συμπολίτες μας ;
    Το concept είναι να ενεργοποιηθούμε σε κάθε γειτονιά και να αλλάξουμε ότι δε μας αρέσει. Να βελτιώσουμε την εικόνα σε κάθε περιοχή, να κινητοποιήσουμε τους κατοίκους, να είμαστε ο ένας δίπλα στον άλλον. Να αναδείξουμε τα προβλήματα με την προϋπόθεση να γινόμαστε και εμείς οι ίδιοι λύση του προβλήματος.
    Βάλτε τους στο καλάθι των αχρήστων. Δεν τους χρειαζόμαστε. Μόνο ζημιά ξέρουν να κάνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπαμπανικας Δημήτρης.12/10/15 6:42 π.μ.

      Πρώτη φορά διαβάζω τόσο σωστό και αληθινό σχόλιο.!! Κρίμα που ειναι ανώνυμο και δεν μπορώ να συγχαρώ αυτόν που το έγραψε.!! Άντε λοιπόν πάμε μαζί όσοι δεν πιστεύουμε στους επαγγελματίες της αυτοδιοίκησης, να φτιάξουμε την γειτονιά μας, την πόλη μας, τον δήμο μας.!!

      Διαγραφή
  53. Ανώνυμος12/10/15 8:40 π.μ.

    Είναι αλήθεια ότι μέλος της Α\αθμιας σχ.επ. είναι γνωστός εργολάβος της περιοχής μας ο οποίος μέσω συνεργάτη του παίρνει δουλειές στο Δ.Διονύσου [επισκευές σχολείων] Χρονόπουλε, Λυρούδια, Δήμαρχε είναι αλήθεια......ευ δαίμων τ ακουυυυς μήπως έχεις να πεις κάτι μόνο για τους θα λέμε...... περιμένω ευ δαίμωνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/10/15 10:46 π.μ.

      Δεν είναι εργολάβος.Κάνει αυτοψίες στα σχολεία αφού είναι γνώστης τεχνικών θεμάτων.Μετά βρίσκει εργολάβους και είτε οι επισκευές και το έξοδο έρχεται προς συζήτηση στο συμβούλιο της επιτροπής είτε πάει απ΄ευθείας ανάθεση με υπογραφή μόνο του Προέδρου.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος12/10/15 5:48 μ.μ.

      Αυτός ο τεχνικός ειναι εξουσιοδοτημένος απο ποιόν;;
      Ελπίζω να τύχω απάντησης.!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος12/10/15 8:57 μ.μ.

      Περιμένεις απάντηση;;; Κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει μεγάλε. Τα παιδια έχουν αρχίσει πάρτυ αρπαχτης. Σάκης κερνάει και η παρέα πίνει.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος12/10/15 9:33 μ.μ.

      Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΙΑ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΕΥΔΑΙΜΩΝΑ
      Ο Δελαγραμμάτικας γιατί συνεργάζεται με τον Πρόεδρο και χωρίς την σύσταση ομάδων τρέχει στα σχολεία για να δώσει λύσεις.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος12/10/15 10:26 μ.μ.

      Αυτός ειναι που έχει τεχνικές γνώσεις;;; "Πιτσικομης" ειναι ο άνθρωπος.!!

      Διαγραφή
  54. Ανώνυμος12/10/15 9:00 π.μ.

    Η Ντουντα τα ιδια εκανε και πριν στον Αγ. Στεφανο με τις παρεες της, τα ιδια κανει και τωρα. Διαλυτικο στοιχειο η Ντουντα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος12/10/15 9:05 π.μ.

    Αυτά να τα πεις στην Πέππα που τώρα τελευταία την κάνει παρέα. Από την Πέππα μαθαίνει η Ντούντα και τα μεταφέρει στο Σταθόπουλο. Έτσι ο Σταθόπουλος μαθαίνει και ότι δεν προλαβαίνει το τσιράκι του να μάθει ή για λόγους ασφαλείας άλλοι πιό έξυπνοι του κρύβουν!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος12/10/15 9:46 π.μ.


    ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΛΩΝ

    Το Δ.Σ. της ΕΝΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ ΔΗΜΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ καλεί τους αντιπροσώπους των Συλλόγων Γονέων σε έκτακτη Γενική Συνέλευση, την Κυριακή 18/10/2015 και ώρα 19:00 στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Στεφάνου.

    Θέμα Ημερησίας Διάταξης

    Οι εξελίξεις στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Σχολική Επιτροπή
    (οικονομικές ατασθαλίες- εμπρησμός σχολικών επιτροπών)

    Η παρουσία όλων των αντιπροσώπων κρίνεται απαραίτητη. Σε περίπτωση μη απαρτίας η Γ.Σ. θα πραγματοποιηθεί την επόμενη Κυριακή την ίδια ώρα και στο ίδιο σχολείο.


    Εκ μέρους του Δ.Σ.

    Αλεξάνδρα Τόκα, Πρόεδρος

    Βάνα Γεωργίου – Λιακέα, Γ. Γραμματέας


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος12/10/15 10:07 π.μ.

    Γιατί κλαίνε τα καβουράκια, αφού ήταν μια απλή μάζωξη; Γιατί τόσος πόνος στις αντιδράσεις για μια τόσο αθώα συζήτηση; Και κλάμα η κυρία.
    Μαζευτείτε γιατί τα καλύτερα έρχονται και μην ψάχνετε για πληροφοριόδότες, σκιές, αράχνες, συνομωσίες, ψεκάσματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος12/10/15 10:34 π.μ.

    Εδώ αποδεικνύεται ότι η δημοτική αρχή κάνει την μια γκάφα μετά την άλλη και τρώγονται όλη μεταξύ τους.

    Απορώ πώς έχουν το θράσος μετά να κατηγορούν για την κακοδαιμονία τους όποιον άνθρωπο τους κάνει δημόσια κριτική ή το blog που βγάζει στον αέρα τις αιτίες της ανεπάρκειάς τους.

    Δεν καταλαβαίνουν ότι εξευτελίζονται μπροστά στους δημότες;

    Δεν καταλαβαίνουν ότι αποδεικνύουν ότι είναι όχι ολίγιστοι, αλλά λιλιπούτειοι; Κυριολεκτικά ανύπαρκτοι...

    Δεν καταλαβαίνουν ότι έχουν προδώσει την εμπιστοσύνη μας όλων εμάς που τους ψηφίσαμε;

    Δεν καταλαβαίνουν ότι κανείς άλλος δεν πρόκειται πια να τους βοηθήσει γιατί έχουν δείξει εμπράκτως πώς θα του φερθούν με την πρώτη δυσκολία;

    Ντροπή!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος12/10/15 10:36 π.μ.

    Μέσα σε ένα χρόνο ο Ζαμάνης και οι κολλητοί του κατόρθωσαν να απωλέσουν το ηθικό πλεονέκτημα που τον έκανε δήμαρχο. Δεν μπορώ να ξέρω σε τι ελπίζει, αλλά είναι αξιοκατάκριτο ότι κανένας από αυτούς δεν έχει ζητήσει μια συγγνώμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος12/10/15 1:07 μ.μ.

    Να τι κατάφερες Διονύση........
    http://www.odosdionysou.gr/%CE%B5%CE%BD%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CE%BF%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CE%BA%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%B5-%CE%B4%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B5-%CE%B6/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανώνυμος12/10/15 1:37 μ.μ.

    Ενωτική Πρωτοβουλία: “Κύριε Δήμαρχε ζητήστε συγγνώμη!”

    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    Η δήλωση παραίτησης του κου Πασιπουλαριδη δυστυχώς επιβεβαιώνει την Ενωτική Πρωτοβουλία για όσα προεκλογικά ενημέρωνε τους συνδημότες μας.

    Ο κύριος Πασιπουλαρίδης εφαρμόζοντας όλες τις παλαιοπολιτικές τακτικές απροκάλυπτα, παραδέχθηκε με τη δήλωση παραίτησής του, πως η σκοπιμότητα της υποψηφιότητάς του ήταν να εξυπηρετήσει παραταξιακά συμφέροντα και να ικανοποιήσει προσωπικά απωθημένα.

    Περί οράματος για το Δήμο ούτε λόγος.

    Με μεγάλη μας λύπη διαπιστώνουμε πως ο κος Ζαμάνης ακόμη υστερεί στον απολογισμό, μιας και στην αναφορά του, δεν έκανε λόγο για τις εκκρεμότητες που του έχει αφήσει υποθήκη ο παραιτηθείς.

    Όσον αφορά τη λειτουργία των Σχολικών Επιτροπών ο Δήμαρχος την 29/9/2015 διαβεβαίωνε πως έχει αποκατασταθεί και λειτουργούν πλέον ικανοποιητικά!!!!

    Κύριε Ζαμάνη η ικανοποίησή σας πηγάζει από τους χειρισμούς του Προέδρου της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κου Χρονόπουλου και του κου Δελαγραμμάτικα;

    Από την παρέμβαση του κου Γιαννουλάτου προκειμένου (τελικά) να συζητηθούν τα θέματα για τα οποία είχε κληθεί το Διοικητικό Συμβούλιο;

    Από τις καταγγελίες για τις πρακτικές που ακολουθούνται, του παραιτηθέντος μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου, κου Μιχιώτη;

    Ισχύει άραγε η δήλωση του αντιδημάρχου Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης κου Υφαντή πως έχετε πλήρη άγνοια για τα τεκταίνομενα;

    Τα θέματα που έπρεπε να συζητηθούν, σε περίπτωση που ακόμα δεν έχετε ενημερωθεί, αφορούσαν οικογένειες κύριε Ζαμάνη!

    Αφορούσαν τις συμβάσεις των καθαριστριών των σχολείων του Δήμου μας και την διακοπή συνεργασίας με τον κο Δημητρακόπουλο (λογιστή) ο οποίος είχε στοχοποιηθεί στις πυρκαγιές του Απριλίου (Σύμπτωση άραγε;)

    Έτσι αντιλαμβάνεστε την ικανοποιητική λειτουργία; Αυτή είναι η αντίληψή σας για τη διαφάνεια και τη δημοκρατικότητα;

    Αν έχετε το παραμικρό ίχνος ευαισθησίας και ευθιξίας οφείλετε να ζητήσετε μια συγγνώμη πρώτα από τους Δημότες και από τους άμεσα θιγόμενους (καθαρίστριες, κο Δημητρακόπουλο) με τα χάλια της Σχολικής Επιτροπής.


    ΥΓ: Ελπίζουμε και ευχόμαστε το ‘’Ποτάμι’’ να μπορέσει να αλλάξει τη ρότα του Δημάρχου ο οποίος ως σήμερα έχει ισοπεδώσει σχεδόν τα πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ανώνυμος12/10/15 5:13 μ.μ.

    Παλεύει το ποτάμι στη θάλασσα να βγει
    κι ο ποιητής γυρεύει τη μούσα του να βρει
    το κύμα ψάχνει να `βρει την άκρη του γιαλού
    κι εγώ γυρεύω εσένανε εσένανε που.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμος12/10/15 10:32 μ.μ.

    Το κεντρί της Βοδεινής εμφανίστηκε...Ο Δελαγραμμάτικας ο επόμενος πρόεδρος της πρωτοβάθμιας,γράφει...Καημένε Πετράκη, από το δεξί σου χέρι θα πας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/10/15 8:26 π.μ.

      TI ΠΕΡΙΜΕΝΕ Ο ΠΕΤΡΑΚΗΣ? ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΠΙΝΟΥΝ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΔΕΛΑΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ.ΑΥΤΟΝ ΞΕΡΟΥΝ. Ο ΠΕΤΡΑΚΗΣ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ.ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΜΙΑ ΦΩΝΗ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΒΡΙΣΚΟΥΝ.ΑΞΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ Ο ΔΕΛΑΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑΣ ΕΧΕΙ ΓΥΡΙΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΛΥΣΕΙΣ.ΠΕΤΡΑΚΗ ΕΣΥ ΚΟΙΜΗΣΟΥ ΗΣΥΧΟΣ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος13/10/15 9:23 π.μ.

      Λες αυτό να συμφώνησαν στο καφέ Ζαμάνης και Ντέλλα?

      Διαγραφή
  64. Ανώνυμος12/10/15 11:52 μ.μ.

    Δεν σας κάνει εντύπωση η απουσία τόσων μηνών?
    Πού ήταν ο Λουκουμάτος οεο? Μάζευε μέλι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. "ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΕ είσαι ηγέτης γεννημένος και απειλή για κάποιους που δεν μπορούν να παράξουν έργο αλλά μπορούν να μιλούν επί ώρες και να μην λένε τίποτα."
    Ευδαίμων
    Με αίμα δάκρυα και ιδρώτα ....

    ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος13/10/15 12:00 π.μ.

    για φαντασου στο πανθεον των γιγαντων της επικοινωνιας του ζαμανη να προστεθει και ο λουκουματος σαν μεταγραφη - έκπληξη !!!
    και να καταπιει ολα τα μπινελικια που του χει χωσει !!!
    ε ρε γλεντια !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος13/10/15 12:04 π.μ.

    ΟΔΟΣ ΔΙΟΝΥΣΟΥ: Την παραίτησή της από το ΘΕΣΠΙ υπέβαλε η Ε. Γεωργίου

    Οριστικά πλέον έθεσε εαυτήν εκτός Διοικητικού Συμβουλίου του ΘΕΣΠΙ η Ε. Γεωργίου στην πρόσφατη συνεδρίαση της Πέμπτης 8 Οκτωβρίου. Υπενθυμίζεται εδώ πως η κ. Γεωργίου είχε και πάλι υποβάλει παραίτηση τον περασμένο Ιούνιο, την οποία ανακάλεσε μετά από παρέμβαση τόσο του τότε Αντιπροέδρου Δ. Ράικου όσο και του Προέδρου του Νομικού Προσώπου Β. Δαρδαμάνη.

    Σύμφωνα με δηλώσεις της κ. Γεωργίου στην Οδό Διονύσου, όλες οι προσπάθειές της για αναβάθμιση- στο κομμάτι που της αναλογούσε- του πολιτισμού στην πόλη έπεφταν στο κενό. Επιπλέον, ο τρόπος λειτουργίας του ΘΕΣΠΙ εξακολουθούσε να θεωρεί “περιττή” την έκφραση γνώμης και απόψεων από τα μέλη του, που πολλές φορές θεωρούσαν την παρουσία τους διακοσμητική, ψηφίζοντας εκ των υστέρων, ήδη ειλημμένες αποφάσεις.

    Το ποτήρι για το μέλος του ΘΕΣΠΙ ξεχείλισε μετά και από τη μεθόδευση για την κατάργηση του Νομικού Προσώπου: “Πίστευα και πιστεύω πως ο ΘΕΣΠΙΣ εφόσον βοηθηθεί από τη Διιοίκηση μπορεί να παράγει έργο για τους τομείς ευθύνης του. Η λύση δεν είναι να τον κλείσουμε, αλλά να αλλάξουμε νοοτροπία και πρακτικές”, τονίζει η κ. Γεωργίου εκφράζοντας επιπλέον τη δυσαρέσκειά της “σχετικά με το γεγονός ότι κανείς δεν προέβλεψε, τι θα γίνει με τις δραστηριότητες του ΘΕΣΠΙ στο ενδιάμεσο διάστημα, εννοώ Σεπτέμβριο κτλ. ούτως ώστε να μπορούν οι δημότες να προγραμματίσουν χωρίς άγχος το χειμώνα. Εκεί ξεχείλισε το ποτήρι. Γιατί έτσι φαίνεται η επιπολαιότητα και η έλλειψη προγραμματισμου … όχι μόνο να προσάπτουμε ευθύνες…»

    Η κ. Γεωργίου, που ήταν υπεύθυνη για τη διεξαγωγή του επιτυχημένου 2ου Πανελλήνιου Φεστιβάλ Χορωδιών του Δήμου τον περασμένο Φεβρουάριο, δεν θα είναι και η μόνη που θα λείπει στην επόμενη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΘΕΣΠΙ. Σύμφωνα με πληροφορίες της Οδού Διονύσου, την παραίτησή του αναμένεται να υποβάλει άμεσα και ο Λ. Γεωργοκίτσος, αναπληρωματικός της Ε. Ρουφάνη, η οποία έχει επίσης παραιτηθεί.

    Οι παραπάνω όμως κινήσεις ίσως δεν έχουν καμιά σημασία πλέον, μια που όπως μαθαίνουμε η απόφαση για την κατάργηση του ΘΕΣΠΙ είναι έτοιμη προς δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/10/15 12:08 π.μ.

      Αφού λοιπόν όλα δείχνουν ότι ο Θέσπις τελικά κλείνει, δε μένει παρα να μας πουν από τον Δήμο :

      1) ποιος θα αναλάβει να πληρώσει τις αναληφθείσες και τρέχουσες υποχρεώσεις

      2) ποια υπηρεσία θα αντικαταστήσει τον Θέσπι στα αθλητικά - πολιτιστικά

      3) Πότε θα γίνει ο οικονομικός έλεγχος.

      Εκτός κι αν εννοούν ότι τίποτα από αυτά δεν θα γίνει και τα πράγματα θα ξαναγυρίσουν να τα κάνουν οι διάφοροι σύλλογοι με "μαύρα" χρήματα, δηλαδή στο συστημα που υπήρχε επί Καλαφατέλη...
      Όλα τα ίδια μένουν δηλαδή...

      Δήμαρχε, τα συχαρίκια μας.....

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος13/10/15 8:48 π.μ.

      Τωρα τι είπατε...........!!! Ποιά η διάφορά τους απο τον Καλαφατελη;;; Τα ίδια και χειρότερα.!!!

      Διαγραφή
  68. Ανώνυμος13/10/15 8:52 π.μ.

    Φευγει και ο κ. Βασιλειου απο το δημο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ανώνυμος13/10/15 8:53 π.μ.

    Αν αληθευει η πληροφορια θα χρειαστει ο δημος νομικο συμβουλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/10/15 9:21 π.μ.

      Κάτι μου λέει ότι ο καινούριος γραμματέας τον έχει έτοιμο....

      Διαγραφή
  70. Ανώνυμος13/10/15 8:56 π.μ.

    Βρε πως δενουν οι ιστοριες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος13/10/15 8:57 π.μ.

    Λες να δικαιωθουν οι συνωμοσιολογοι???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανώνυμος13/10/15 8:58 π.μ.

    Και τοτε, που θα κρυφτουν αυτοι που μας καθησυχαζουν???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ανώνυμος13/10/15 11:13 π.μ.

    (Απόσπασμα από την Οδό Διονύσου για την ΕΣΤΙΑ)

    "Σε κεντρικό σημείο της συζήτησης αναδείχθηκε πάντως η επιδότηση του ΕΣΠΑ, που δίδεται στο Νομικό Πρόσωπο στο πλαίσιο του προγράμματος Εναρμόνιση της Οικογενειακής Ζωής και το οποίο αφορά και απευθύνεται σε εργαζόμενους που πληρούν συγκεκριμένα εισοδηματικά κριτήρια.
    Από τους δικαιούχους του προγράμματος, αρκετοί προτίμησαν να μην υποβάλουν αίτηση και να μην ενταχθούν στο πρόγραμμα, με αποτέλεσμα να επιβαρύνουν την ΕΣΤΙΑ, η οποία χάνει πάνω από 60.000 ευρώ συνολικά, όπως υπογράμμισε ο Πρόεδρος Θ. Στάικος: “Αν και δικαιούχοι του ΕΣΠΑ λόγω χαμηλών εισοδημάτων, ήρθαν απ’ ευθείας στην ΕΣΤΙΑ, δεν πληρώνουν τίποτα, στερούν τη θέση από άλλους γονείς- και μάλιστα άνεργους- που θα μπορούσαν να γράψουν τα παιδιά τους εδώ και στερούν και από το Δήμο επιδότηση που ξεπερνά τις 60.000 ευρώ”, τόνισε χαρακτηριστικά."

    Ή ΑΛΛΙΩΣ Η ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ
    Η Εστία είναι από τα Ν.Π. που λειτουργούν σχετικά καλά. Κι όμως, ακόμα κι εκεί η δημοτική αρχή απέδειξε ότι σκέφτεται εκ των υστέρων και όχι προκαταβολικά. Σκεφτείτε πόσο διαφορετικά θα ήταν τα πράγματα αν υπήρχε σοβαρή ενημέρωση και διαφήμιση του προγράμματος του ΕΣΠΑ σε κάθε γονιό που πήγαινε να γράψει τα παιδιά του στον Παιδικό Σταθμό. Ίσως τα 60.000 να τα είχαμε γλυτώσει. Αλλά, επαναπαυτήκαμε στα περσινά. Κάθε πέρσι και καλύτερα δηλαδή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος13/10/15 11:19 π.μ.

    Δεν προβληματίζει κανέναν η στάση του Υφαντή τους τελευταίους μηνες;Δε του εγκρίνει το σχέδιο του ο Ζαμάνης και του κανει νερά.Ο Υφαντής υπολόγιζε χωρις τον ξενοδόχο.Να συνεχίσει ο δήμαρχος και να τον ξεμπροστιάσει και αυτόν για να τελειώνει ο μύθος του άμισθου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/10/15 11:28 π.μ.

      Για ποιο σχέδιο μιλάς; Για τη δημιουργική απασχόληση ή για τον αθλητισμό για όλους;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος13/10/15 11:39 π.μ.

      Μιλαω για τα σχέδια που εχει καταθεσει η συγκεκριμενη αντιδημαρχία και εχουν εγκριθει.Ο αμισθος Υφαντης σχεδιαζει να πλασαριστει σαν αμοιβομενος ειδικος συμβουλος μεσα στο 2016 για να τα εφαρμοσει.Ο Ζαμανης ομως του το εχει αρνηθει 2 φορες και απο τοτε αρχισε η γκρινια και οι τρικλοποδιες.
      Απαλαχτηκε απο το βαρυδι Πασιπουλαριδη θα απαλαχτει και απο το βαρυδι του Υφαντη αν τον αφησουνε να προχωρησει.Θα ξεβρωμισει η κατασταση.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος13/10/15 12:30 μ.μ.

      Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος13/10/15 12:52 μ.μ.

      Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    5. Φαίνεται ότι η κόντρα έχει ανάψει για τα καλά στο εσωτερικό της δημοτικής αρχής. Αυτό τουλάχιστο προκύπτει από τα υβριστικά σχόλια που έρχονται και που στοχεύουν τον αντιδήμαρχο Υφαντή. Επειδή όμως δεν μπορεί να γνωρίζει κανείς αν αυτά εκπορεύονται από το (νέο) επιτελείο Ζαμάνη ή από αντιπάλους των Α.Ο., αλλά κι επειδή η ‘γηπεδική’ αισθητική τους υποβιβάζει κατά πολύ τη συζήτηση, αποφάσισα να μην τα αναρτώ.
      Δ/Σ

      Διαγραφή
  75. Ανώνυμος13/10/15 11:51 π.μ.

    O ΣΤΑΙΚΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΣΤΟ ΚΑΡΓΑΚΟΥ..ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΎΚΕΙΟ....ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΧΩΡΟ...ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΛΑΝΟΥΝ...ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΕΠΑΛ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ανώνυμος13/10/15 11:55 π.μ.

    Ναι, αλήθεια, εμένα με προβληματίζει η στάση του Υφαντή και μάλιστα πολύ. Δουλεύει σε χίλια μέτωπα, λεφτά φέρνει στον δήμο, σε προγράμματα τον βάζει για την κρίση, προγράμματα κάνει για τους μαθητές και τους δημότες, τιμάει τον τίτλο του σαν αντιδήμαρχος και από πάνω και του βρίζουν τη σύζυγό του και ένα ευχαριστώ δεν ακούει και αρχίζουν τις μ@λ@κίες για αμοιβές. Τι διάλο κάθεται και κάνει με το συρφετό που κατάντησαν οι Ανοιχτοί ορίζοντες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/10/15 12:35 μ.μ.

      ΦΟΒΟΎ ΤΗΝ ΈΚΡΗΞΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΏΠΩΝ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΥΠΟΜΟΝΗ. ΟΤΑΝ ΕΚΡΑΓΟΥΝ, ΤΑ ΣΚΑΓΙΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΜΠΑΡΙΖΑ ΚΑΤΙ ΧΛΕΧΛΕΔΕΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ....

      Διαγραφή
  77. Ανώνυμος13/10/15 12:55 μ.μ.

    Δυστυχώς η απογοήτευση είναι μεγάλη. Ο Ζαμάνης βγήκε πολύ κατώτερος όσων υποσχόταν και όσων ελπίζαμε. Και συ Πασιπουλαρίδη έπρεπε να το σκεφτείς δυο φορές πριν τον προτείνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ανώνυμος13/10/15 9:35 μ.μ.

    Τρίτη και 13. Στο δήμο γίνεται χαμός. Όχι έξω στους δρόμους. Εκεί δε γίνεται σχεδόν τίποτα. Μέσα στα γραφεία όμως, σφάζονται παλικάρια. Και δεν το μολογούνε παρά μόνο στα κρυφά και μέσα από σχόλια πικρόχολα που γράφουνε οι υπάλληλοί τους. γιατί οι ίδιοι δεν καταδέχονται. Ούτε γράφουν σε ‘μπλοκ’. Δήθεν μου. Μόνο σε χαρτοπετσέτες και μπιλιετάκια… Άσε που οι υπάλληλοι που νομίζουν για δικούς τους είναι δικοί μας. Γιατί εμείς τους πληρώνουμε. Αλλά εκείνοι είναι που τους αναθέτουν τις δουλειές, ακόμα και τις βρώμικες. Αυτές που καρφώνουν πισώπλατα τους πρώην συντρόφους τους. Που ακόμα κι αν δεν τους λένε έτσι, γιατί είναι δεξιούρες, τέτοιοι είναι. Γιατί έχουνε φάει του σκασμού μαζί στου Τσούκα τη ταβέρνα. Χρόνια τώρα. Από τότε που ήταν αντιπολίτευση. Μέχρι και τώρα που είναι δημαρχία.
    Ο Ερμόδωρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ανώνυμος13/10/15 9:35 μ.μ.

    Τρίτη και 13. Τα πράγματα δείχνουν πού θα πάνε. Ο νέος γραμματέας έρχεται, ο αντιδήμαρχος φεύγει. Χρηστάκης στη θέση του Υφαντή. Σαν να πρόκειται για αλλαγή στο 25’, πριν καν συμπληρωθεί το ημίωρο. Μόνο που ο Σάκης δεν είναι προπονητής. Ούτε ξέρει κι από ποδόσφαιρο. Άσε που η ομάδα του παίζει στη Γ’ Αθηνών κι αυτός νομίζει πως είναι Σούπερ Λίγκα… Έτσι του λένε οι κολλητοί. Κι αυτός τους πιστεύει γιατί δεν έχει ξαναδεί πώς παίζουνε μπάλα. Μόνο κάτι στιγμιότυπα τύπου Επίκαιρα όταν ήταν μικρός. Αλλά αυτό αρκεί; Όχι βέβαια. Φτάνει που αυτός μπαίνει πια στο γήπεδο με την ομάδα του. Τη δική του ομάδα. Πρώτος και καλύτερος. Τα υπόλοιπα είναι αλλονών δουλειά. Γι αυτό πληρώνει προπονητή και ψυχολόγο. Κι αν δεν την κάνουν καλά, μπορεί να τους αλλάξει. Θα τους ζητήσει να παραιτηθούν και φεύγοντας θα πάρουν μαζί τους και την ευθύνη. Έτσι το κανε κι ο Παπαντρέου. Ο Αντρέας. Μεγάλος δάσκαλος. Μόνο που δεν τα καταφέρνει πάντα να τον μιμηθεί. Εκείνο το στυλ είναι τόσο δύσκολο να αντιγραφεί. Και το αααμ του βγαίνει σαν εεεεε σπασμένο. Σα να μην ξέρει πού πάει. Σαν μπεεε προβάτου. Κι είναι στ’ αλήθεια έτσι.
    Ο Ερμόδωρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ανώνυμος13/10/15 9:35 μ.μ.

    Τρίτη και 13. Ο δήμαρχος μπορεί να τους αλλάξει όλους. Αντιδήμαρχους, συμβούλους και συμβουλάτορες. Κι όποτε θέλει. Έτσι προβλέπει ο Καλλικράτης. Από δω και μπρος, όποιος του κουνιέται, πηγαίνει σπίτι του. Κι αν μάλιστα γλωτίσει, αμολάει και τα μαντρόσκυλα. Ευδαίμονες, δελτίους και τους σχετικούς. Κι όποιος κι αν είναι, ουδείς αναντικατάστατος. Το χρήμα να υπάρχει κι αγοράζουμε τους καλύτερους που κυκλοφορούν στη πιάτσα. Κι οι καλύτεροι είναι σερτιφικάτοι απ’ την εντυπωσιακή ξανθιά κυρία του Αμαρουσίου. Αυτήν που κάνει το κουμάντο στη «λέσχη» που φιλοξένησε τους μεγαλύτερους «παίκτες» - πλην Παπαγεωργόπουλου φυσικά… Αυτές είναι οι γερές πλάτες που χρειαζόμαστε. Έτσι θ’ ανέβουμε κατηγορία. Κι όχι με τους χαμένους που με πίστεψαν και μ’ έφτιαξαν τζιτζί. Ο Ένας μου άνοιξε όλες τις πόρτες, ο άλλος μου είπε όσα έπρεπε να πω, οι άλλοι έτρεξαν να μου φέρουν πελάτες κι ο τελευταίος με τη φυλλάδα του καθάρισε τον Μεγάλο. Αλλά τώρα αυτά περάσαν και γω δεν έχω σκοπό να μοιραστώ αυτό που κέρδισα. Άσε που επιμένουν κιόλας να κάνουμε όσα είπαμε ότι θα κάνουμε. Προτιμότερος ο σερτιφικάτος, που είναι κι επαγγελματίας, σκέτος μισθοφόρος. Αυτός και η παρέα του, ότι τους πω θα κάνουν, χωρίς δεύτερη κουβέντα. Και σιγά σιγά θ’ απαλλαγώ απ’ τα βαρίδια το παρελθόντος που με βάραινε. Θα γίνω και γω ευέλικτος. Και ότι άλλο χρειαστεί.
    Ο δήμος είναι δικός μου. Και θα είμαι δήμαρχος για τα επόμενα 4 χρόνια. Θα το λέω ώσπου να γίνει πραγματικότητα. Ή ώσπου να το πιστέψω κι ο ίδιος. Ότι γίνει πρώτο…
    Ο Ερμόδωρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/10/15 10:38 μ.μ.

      Αχ ρε Ηλία,με αφορμή τον Ερμοδωρο “Κανένας από εμάς να μην είναι πιο άξιος, κι αν υπάρχει τέτοιος, ας ζει αλλού και με άλλους”.
      Ένας απο τους άλλους αλλα με ανοιχτό μυαλο.

      Διαγραφή
  81. Ανώνυμος13/10/15 10:46 μ.μ.

    Ήθελα να ξέρω τόσα χρόνια που από τούτο εδώ το μπλογκ πήγαιναν γαμ….. όλους της Ενωτικής γιατί δεν στενοχωρήθηκε ο κ. ζαμανης; Γιατί δεν εκνευρίστηκε ο κ. Σταθόπουλος για όσα γράφανε για τον τότε δήμαρχο. Τώρα που σας πονάει παιδιά ο δικός σας πισνός απ’ τις ξυλιές που τρώτε, τώρα τα θυμηθήκατε τα καθωσπρέπει. Κι άμα χοντρύνει το παιχνίδι τα ξαναξεχνάτε και ρίχνετε τα μυδράλια της λάσπης. Πόσα χρόνια λέτε να μείνετε; Τέσσερα; Έχετε να φάτε καλά…
    Ο απεναντι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ανώνυμος13/10/15 11:51 μ.μ.

    Η δημοτική ομάδα του Ζαμάνη είναι σε μεγάλο αναβρασμό. Τα σοβαρά προβλήματα γιγαντώνονται καθώς οι διασπαστικές και διαλυτικές κινήσεις φαίνεται να λειτουργούν αποτελεσματικά.
    Κανείς, πια, δεν πείθει κανέναν.
    Κανείς δεν εμπιστεύεται κανέναν.
    Και πρώτος απ' όλους ο Ζαμάνης.
    Που είναι ο βασικός υπαίτιος της έλλειψης συνοχής, της έλλειψης στοιχειώδους συνεννόησης, στοιχειώδους συνεργασίας.
    Παρατηρητής επί ένα ολόκληρο χρόνο. Απών. Άφηνε τις κρίσεις να φουντώνουν ελπίζοντας σε ύφεση... με την πάροδο του χρόνου.
    Και τώρα, το σκάει για άλλη μια φορά. Την κοπανάει... Μέσω του Γ.Γ. που θα πάρει πιστεύοντας ότι θα του λύσει όλα τα προβλήματα και ...τα χέρια.
    Εσφαλμένη εκτίμηση. Εσφαλμένη επιλογή. Εσφαλμένη μεθόδευση.
    Για ένα κρίσιμο στέλεχος, που έκανε εντυπωσιακή πρώτη εμφάνιση, αιφνιδιάζοντας αυτούς που δεν ήξεραν αλλά κι αυτούς που δεν ήξεραν.
    Την ημέρα του απολογισμού. Όταν αυτοσυστήθηκε σε αντιδημάρχους και δημοτικούς συμβούλους ακυρώνοντας στο συμβολικό πεδίο το δήμαρχο και δηλώνοντας δυνατά ποιος (θα) είναι το αφεντικό. Επικοινωνιακός και ευγενής. Κινήθηκε άνετα συνοδευόμενος από δύο συνεργάτιδες που τον ακολουθούσαν διακριτικά. Πραγματικό αφεντικό.
    Αυτό το Αφεντικό είναι που θα λύσει όλα τα προβλήματα του Ζαμάνη.
    Τη διάλυση της δημοτικής ομάδας εντός και εκτός δ.σ.. Τη διάλυση σε σχολικές επιτροπές και θέσπη. Τα χάλια με την καθαριότητα, τα σκουπίδια, τα κλαδιά και τις λακκούβες. Το πρόβλημα με το αργόσχολο προσωπικό. Την ανοργανωσιά.
    Τίποτα από αυτά δεν θα βελτιωθεί.
    Η καχυποψία θα πολλαπλασιαστεί. Η ρουφιανιά θα περισσέψει. Η υποκρισία θα χτυπήσει κόκκινο.
    Αλλά, ευτυχώς, ο Ζαμάνης θα είναι δήμαρχος για τα υπόλοιπα 4 χρόνια.
    Εξάλλου, μόνο αυτό τον ενδιαφέρει. Μόνο γι' αυτό είναι σίγουρος. Μόνο γι' αυτό μπορούν να τον διαβεβαιώσουν οι γελωτοποιοί της αυλής του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ανώνυμος14/10/15 12:05 π.μ.

    Είναι αυτοί οι γελωτοποιοί που τον διαβεβαιώνουν ότι όλοι στο τέλος θα πάνε με το δήμαρχο. Ο ένας κάτι παίρνει. Ο άλλος κάτι περιμένει.Κι αν φύγουν, πού θα πάνε;
    Είναι αυτοί που δεν διδάχτηκαν από την παραίτηση Ράικου.
    Ε, λοιπόν, θα φύγουν κι άλλοι. Γιατί δεν αντέχουν την κατρακύλα, την ξεφτίλα και την αηδία.Και δημοτικοί και τοπικοί.
    Αλλά, ευτυχώς, ο Ζαμάνης θα είναι δήμαρχος για τα επόμενα 4 χρόνια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Ανώνυμος14/10/15 12:24 π.μ.

    O Ζαμάνης θα είναι δήμαρχος για τα επόμενα 4 χρόνια
    O Ζαμάνης θα είναι δήμαρχος για τα επόμενα 4 χρόνια
    O Ζαμάνης θα είναι δήμαρχος για τα επόμενα 4 χρόνια
    O Ζαμάνης θα είναι δήμαρχος για τα επόμενα 4 χρόνια
    O Ζαμάνης θα είναι δήμαρχος για τα επόμενα 4 χρόνια
    O Ζαμάνης θα είναι δήμαρχος για τα επόμενα 4 χρόνια
    O Ζαμάνης θα είναι δήμαρχος για τα επόμενα 4 χρόνια
    O Ζαμάνης θα είναι δήμαρχος για τα επόμενα 4 χρόνια
    O Ζαμάνης θα είναι δήμαρχος για τα επόμενα 4 χρόνια
    O Ζαμάνης θα είναι δήμαρχος για τα επόμενα 4 χρόνια
    O Ζαμάνης θα είναι δήμαρχος για τα επόμενα 4 χρόνια
    O Ζαμάνης θα είναι δήμαρχος για τα επόμενα 4 χρόνια
    O Ζαμάνης θα είναι δήμαρχος για τα επόμενα 4 χρόνια
    O Ζαμάνης θα είναι δήμαρχος για τα επόμενα 4 χρόνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/10/15 6:30 π.μ.

      Τιμωρία σε έχουν βάλει να γράψεις;;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος14/10/15 9:27 π.μ.

      Οχι δεν ειναι τιμωρία, απλά το γράφει για να το χαρεί αφού δεν θα ξανά ειναι δήμαρχος μετα τα 4χρονια ο μπούλης.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος14/10/15 10:32 π.μ.

      Άσκηση εμπέδωσης είναι, μάλλον

      Διαγραφή
  85. Ανώνυμος14/10/15 12:39 π.μ.

    Είναι αυτοί οι γελωτοποιοί, που τον συμβουλεύουν να σκληρύνει. Να χτυπήσει το χέρι στο τραπέζι. Να πάψει να είναι υποχωρητικός. Και να δείξει την έξοδο σ' όσους διαφωνούν, τον αμφισβητούν, τον κατακρίνουν. Παιδιά, σ' όποιον αρέσει... αλλιώς να κατέβει από το τρένο!
    Εντάξει, καλό το ντοπάρισμα... Και αποτελεσματικό όσο διαρκεί η δράση της ουσίας... Τότε, μπορεί να το δοκιμάσει κι αυτό το μοντέλο... Μετά, όμως, τι;
    Ποιά μετάλλαξη θα χρειαστεί για τις υπόλοιπες 23 από τις 24 ώρες του μερόνυχτου;
    Α! Το ξέχασα. Θα έχει αναλάβει το Αφεντικό.
    Εξάλλου, ευτυχώς, ο Ζαμάνης θα είναι δήμαρχος για τα επόμενα 4 χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Ανώνυμος14/10/15 12:54 π.μ.

    Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ 5 ΤΗΣ ΦΡΑΞΙΑΣ ΤΟΥ ΠΙΠΙΝΙΟΥ ΗΤΑΝΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ. ΟΧΙ, ΒΕΒΑΙΑ, ΟΠΩΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑΖΕ Ο ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ. ΗΤΑΝ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΕΚ ΤΩΝ ΣΤΕΝΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΤΟΥ ΖΑΜΑΝΗ. ΠΟΥ ΕΣΤΗΣΑΝ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΕΡΑΣΑΝ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΑ, ΧΟΛΗ, ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ, ΨΕΜΑ ΚΑΙ ΛΑΣΠΗ.
    ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ- ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ. ΠΡΟΣΕΧΕ ΝΑ ΜΗ ΣΟΥ ΦΥΓΟΥΝ ΔΗΜΑΡΧΕ!
    ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ ΤΟΥ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΡΑΞΙΜΟ ΠΟΥ ΕΦΑΓΕ. ΣΗΜΕΡΑ ΕΠΙΑΣΕ ΠΑΛΙ ΤΟ ΛΙΒΑΝΙΣΤΗΡΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/10/15 7:47 π.μ.

      5 στο συμβούλιο, 5 στη ταβέρνα, Δήμαρχε μάλλον θα πρέπει να δώσεις ιδιαίτερη σημασία στον αριθμό αυτόν.Κάτι θα σημαίνει.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος14/10/15 12:42 μ.μ.

      ΚΑΙ ΤΟ ΤΖΟΚΕΡ ΚΛΗΡΩΝΕΙ ΣΤΟ 5!!!

      Διαγραφή
  87. Ανώνυμος14/10/15 1:30 π.μ.

    Της νύχτας τα καμώματα, τα βλέπει η μέρα και γελάει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Ανώνυμος14/10/15 7:46 π.μ.

    Πεντακόσιες χιλιάδες και κάτι κλικ. 'Αντε και στο εκατομμύριο!
    Συγχαρητήρια και καλά να μαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Ανώνυμος14/10/15 9:11 π.μ.

    Ένα εθελοντικό όνειρο...ξεκίνησε να γίνεται πραγματικότητα!
    Στη Γλυφάδα, όλοι οι ενεργοί και δραστήριοι Σύλλογοι, Εθελοντικές Ομάδες, Σχολεία και Φορείς ενώνουμε τις δυνάμεις μας για να ανεβάσουμε το επίπεδο συνεργασίας ένα επίπεδο ψηλότερα! Να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλο. Να κάνουμε κοινές δράσεις. Να γνωριστούμε καλύτερα. Να βελτιώσουμε τις γειτονιές μας. Η ιδέα μας λέγεται Εθελοντική Υιοθεσία Περιοχών και την Κυριακή ξεκινάμε δράση! Πριν από λίγο ολοκληρώσαμε τη συνάντησή μας. Την αρχή κάνουμε 36 σύλλογοι, σχολεία και φορείς...και ο αριθμός αυξάνεται συνέχεια
    Μαζί μας και ο Δήμος που υποστηρίζει την ιδέα μας. Α! Και επειδή είμαστε και κεφάτοι, βγάλαμε και μια selfie στο κλείσιμο με όσους μείναμε μέχρι τέλους. Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ σε όλους όσους ήρθατε και πιστέψατε το όνειρό μας! Θα κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας για να κάνουμε μικρά και μεγάλα Γλυφαδιώτικα εθελοντικά θαύματα! Πάμε δυνατά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Ανώνυμος14/10/15 12:30 μ.μ.

    Καλησπέρα.
    Στην Εθελοντική Αιμοδοσία της Κυριακής 11/10/15 στον Ι. Ν. Αγίου Γεωργίου δ.κ. Διονύσου, δεν εμφανίσθηκε κανείς απο τους δημοτικούς άρχοντες
    (συμπολιτευόμενους & αντιπολιτευόμενους) παρόλο που είχαν οι περισσότεροι προσκληθεί με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Δεν πειράζει. Εμείς, που πιστεύουμε στον εθελοντισμό θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε κι ας μην υποστηρίζονται οι προσπάθειές μας.
    Τα αποτελέσματα της Αιμοδοσίας ήταν πολύ καλά. Όπως επίσης και η προσέλευση των συνδημοτών μας.
    Ευχαριστώ απο καρδιάς τους εθελοντές που ήλθαν με ανιδιοτέλεια και προσέφεραν το αίμα τους. Θα ξανασυναντηθούμε τον Μάρτιο 2016.
    Νικ Δακορώνιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Ανώνυμος14/10/15 1:48 μ.μ.

    Τους καλέσατε για να τιμήσουν με την παρουσίατους τη δράση του Συλλόγου σας; Ή για να έρθουν και να δώσουν οι ίδιοι αίμα; Γιατί στην πρώτη περίπτωση δεν έχετε δίκιο να διαμαρτύρεστε. Το πολύ πολύ να χάσατε μια δυο δημόσιες φωτογραφίσεις μαζί τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Ανώνυμος14/10/15 11:01 μ.μ.

    ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ Δ.Σ.? ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΓΕΡΟ CRASH TEST ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΖΑΜΑΝΗ. ΜΕ ΤΟΣΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Ανώνυμος14/10/15 11:02 μ.μ.

    ΤΕΛΙΚΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΚΟΙΜΙΖΕΙ ΟΛΟΥΣ Ο ΖΑΜΑΝΗΣ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟΝ ΚΟΙΜΙΖΟΥΝ ΑΥΤΟΙ@

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Ανώνυμος14/10/15 11:57 μ.μ.

    Μόνο τις φωτογραφίες ήθελε ο Δακορώνιας αφού ήξερε ότι όλοι οι αιρετοί που μιλάει είναι σε ηλικία που δεν μπορούν να δώσουν αίμα [όλοι έφηβοι τρίτης ηλικίας] χα χα, απλά ο άνθρωπος έχει μείνει μόνος [αχ Νίκο ο κεθένας όπως στρώνει κοιμάται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Ανώνυμος15/10/15 8:09 π.μ.

    Ησυχασαν για λιγο τα γατακια...
    Δουλευουν υπογειως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Ανώνυμος15/10/15 9:44 π.μ.

    ΠΕΣΑΝΕ ΟΙ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΕΣ ΒΟΛΕΣ. ΔΕΙΞΑΝΕ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ. ΒΓΗΚΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΧΑΙΡΙΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ. ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Ανώνυμος15/10/15 11:48 π.μ.

    Ρε παιδιά η ΕΔΕ τι ακριβώς είναι? Τι γίνεται στο δημαρχείο? Έχουν περάσει από αυτή την ΕΔΕ για τον εμπρησμό των γραφείων της σχολικής αιρετοί,πρόεδροι,αντιπρόεδροι,υπάλληλος,λογιστής,δημότες,αντιδημάρχοι.Αποτυπώματα τους πήρανε? Τον ένοχο τον βρήκανε? Η Ιερά εξέταση τελείωσε? Θα κρεμαστεί, θα καεί ή θα αποκεφαλιστεί ο ένοχος στην πλατεία σε δημόσια θέα? Να μας ενημερώσουν εγκαίρως για να έχουμε την κατάλληλη αμφίεση και να ονομάσουν το happening ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΜΕΣΣΑΙΩΝΑ. Τα έξοδα της εκδήλωσης ελπίζω να τα καλύψει ο ΘΕΣΠΙΣ να μη πληρώσουμε πάλι από την τσέπη μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Ανώνυμος16/10/15 1:30 π.μ.

    ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙ Ο ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ. ΤΩΡΑ "ΠΑΙΖΕΙ" ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ. ΓΙΑΤΙ Κ. ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΕ; ΘΕΛΕΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟ PROJECT? ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΒΓΑΙΝΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΠΑΝΩ ΤΟΥ? ΤΙ ΦΟΒΑΤΑΙ? ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ, ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΩΜΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Ανώνυμος16/10/15 7:21 π.μ.

    Υπάρχει και το άλλο ερώτημα:
    Ποιους φοβάται ο Γενικός Γραμματέας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Ανώνυμος16/10/15 7:23 π.μ.

    Υπάρχει και τρίτο ερώτημα:
    Ποιούς πρέπει να φοβάται ο Γενικός Γραμματέας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Ανώνυμος16/10/15 7:25 π.μ.

    Υπάρχει και τέταρτο ερώτημα:
    Φοβάται ο Γενικός Γραμματέας; Αν ναι, γιατί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/10/15 8:01 π.μ.

      Δώσε και άλλο πόνο , έτσι σε θέλω , να αναρωτιέσαι , ότι σου υποσχέθηκα δρομολογήθηκε , περαστικά σου..

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος16/10/15 8:25 π.μ.

      ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος16/10/15 8:55 π.μ.

      Χαχαχαχαχαχα!

      Διαγραφή
  102. Ανώνυμος16/10/15 8:17 π.μ.

    Μήπως υπάρχουν κάπου γραμμένα αυτά που έλεγε ο Ζαμάνης όταν ήταν αντιπολίτευση τα προηγούμενα χρόνια για το γενικό της διοίκησης Καλαφατέλη??? Έχει ενδιαφέρον να τα δει κανείς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/10/15 3:15 μ.μ.

      https://www.facebook.com/enotiki.protovoulia.dimou.dionysou/videos/1192045750822629/

      Διαγραφή
  103. Ανώνυμος16/10/15 8:34 π.μ.

    Ρε συμπολίτες για τα δικά μας τα τοπικά προβλήματα τι σημαίνει Σταθόπουλος; Αυτός που έσωσε εμάς και τον Βορριά; Μη τρελαθούμε τελείως. Ας μην σχολιόμαστε με τους πιο απίθανους. Αυτοί έχουν συμφέρον να επιδιώκουν την επικαιρότητα εμείς γιατί το επιτρέπουμε; Μη μασάτε. Τιμωρήστε τους όπως τους αξίζει, με αγνόηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Ανώνυμος16/10/15 8:50 π.μ.

    Κουιζ: Ποιος βουλευτής αντιπολιτευτικού κόμματος, πρόσφατα αποφυλακισμένος εθεάθη στη Δροσιά σήμερα το πρωί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Τι φοβούνται;
    Κάποιοι στο Διόνυσο ενοχλούνται αφόρητα από την αρθρογραφία του Ενεργού Πολίτη. Και προσπαθούν με φτηνά σχόλια στη ΔιονυσοΣκουφίτσα, που δεν αντέχουν σε σοβαρή συζήτηση, να μας καθορίσουν την agenda των αναρτήσεων μας. Μακρυά που νύχτωσαν.
    Τώρα τους πονάει, που ανοίξαμε συζήτηση για το θέμα του Γενικού Γραμματέα στο Δήμο (http://energoipolitesdionisou28.blogspot.gr/…/blog-post_15.…).
    Δεν διδάχτηκαν τίποτα από την περίοδο 2011-2014; Και τόσο πολύ φοβούνται τις ελεύθερες φωνές, τον ελεύθερο και τεκμηριωμένο διάλογο με επιχειρήματα;
    Εκ της Διευθύνσεως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Ανώνυμος16/10/15 12:42 μ.μ.

    Το οτι πρέπει ρε Σταθόπουλε να διαφημίζεις την πραμάτεια σου εδώ μέσα είναι λόγω ανασφάλειας η γιατί δε σε παρακολουθεί κανείς και ζητιανεύεις κλικ;
    Προφανώς το δεύτερο αφού έχεις καταντήσει γραφικότατος.
    Κατσε στα αμπέλια σου στην Κόρινθο και ζήτα από συγγενείς και φίλους ανά 2 ώρες να σου κάνουν κλίκ.
    Ασε μας ήσυχους επιτέλους.Σε μάθαμε και από την καλή και από την ανάποδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Ανώνυμος16/10/15 2:14 μ.μ.

    Έχει προσφέρει τίποτα ο κος Σταθόπουλος στα κοινά μας;.Το μόνο που έχει προσφέρει είναι στη τσέπη του αφού ήταν έμμισθος επί Βορριά. Τέτοιο ρόλο ψάχνει και τώρα. Μισθουλάκο και μόστρα. Άκου σύμβουλος επικοινωνίας; Μπορεί να μας πεί πόσες άλλες έμμισθες δουλειές έχει πάρει με αυτή την ιδιότητα; Άιντε τώρα σίχαμα κατάντησε για εμάς το συμφέρον τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Ανώνυμος16/10/15 2:42 μ.μ.

    Το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη, 12:42.
    Περαστικά.
    Εκ της Διευθύνσεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/10/15 4:23 μ.μ.

      ελα σώπα θα σου κανω 15 κλίκ την ώρα.

      Διαγραφή
  109. Ανώνυμος16/10/15 3:53 μ.μ.

    https://www.facebook.com/enotiki.protovoulia.dimou.dionysou/videos/1192045750822629/

    ΧΩΡΙΣ ΣΑΛΙΟ !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Ανώνυμος16/10/15 6:14 μ.μ.

    Έχει να πέσει γέλιο όταν φτάσει η ώρα.!
    Τι έχει να γίνει μεταξύ ζαμανικών και καλαφατελικων. Οι πρώτοι με το Σταθόπουλο και τον ενεργό πολιτη και οι δεύτεροι με την Βορεινη και το κεντρί. Θα γελάσει καθε πικραμένος. Θα διαγωνίζονται στο ποιός έκανε την πιο μεγάλη ζημιά στον καλλικρατικό δήμο ΔΙΟΝΥΣΟΥ.!! Να φύγετε και οι δυο να γλιτώσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/10/15 8:23 μ.μ.

      Κράτα πισινή με ποιον θα είναι το κεντρί...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος16/10/15 9:02 μ.μ.

      Το κεντρί θα πάει με αυτόν που θα ελπίζει οτι καποια ημέρα θα μπορέσει να ηγηθεί. Το θέμα ειναι πως θα εξασφαλισθεί . Και οι δύο δεν ειναι να τους εμπιστεύεσαι. Πιστεύω οτι θα μείνει κοντά στον Βορεινη και ετσι θα ακολουθεισει τον δρόμο προς το Κρυονερι μαζί την υπόλοιπη ανάσα.

      Διαγραφή
  111. Ανώνυμος16/10/15 8:53 μ.μ.

    Νταγκαλή Έφα (σε πηγαδάκι της σημερινής Πρωτοβαθμιας):
    η γνωμοδότηση τουΒασιλειου για τη μη πληρωμή των οφειλομένων στον προμηθευτή πετρελαίου δεν μπορει να δημοσιευτεί γιατι είναι πνευματική του ιδιοκτησία !!!
    Μας περνάνε για χάπατα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/10/15 9:33 μ.μ.

      Λάθος έκφραση της κ.Νταγκαλή.Η γνωμοδότηση του κ.Βασιλείου μπορεί να δοθεί στα μέλη της επιτροπής, αφού πάνω σε αυτή θα παρθεί η απόφαση, με την επισήμανση ότι δεν πρέπει να δημοσιοποιηθεί από τη στιγμή που ο κ.Βασιλείου με βάση αυτή την απόφαση θα στοιχειοθετήσει την υπόθεση.Νομικό απόρρητο!!!

      Διαγραφή
  112. Ανώνυμος16/10/15 9:58 μ.μ.

    Να το προσέξουν λίγο αυτό στη πρωτοβάθμια Όταν μία πρόταση έρχεται από στόμα που το φοβούνται την καταψηφίζουν Όταν η ίδια πρόταση έρχεται από στόμα που το θεωρούν ακίνδυνο την υπερψηφίζουν...Μάλλον θα πρέπει να πάνε για ομαδική ψυχοθεραπεία να αποβάλλουν το αίσθημα καταδίωξης που τους καταλαμβάνει στα συμβούλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/10/15 11:27 μ.μ.

      Καλά ολοι ψυχασθενείς ειναι εκει;;

      Διαγραφή