.

ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΗΓΗΘΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣΤΕ MOZZILA FIREFOX

Πέμπτη, 1 Οκτωβρίου 2015

The Walking Dead του Διονύσου

The Walking Dead! Πώς αλλιώς να περιγράψεις την αίσθηση αηδίας και απόγνωσης που βγήκε από το προχτεσινό Δημόσιο Απολογισμό της Δημοτικής Αρχής; Πώς αλλιώς να περιγράψεις το σφίξιμο του στομαχιού απ’ τη συνειδητοποίηση πως είμαστε καταδικασμένοι να παλέψουμε μέσα σ’ ένα κόσμο από πολιτικά ζόμπις και κάποιους ζωντανούς, που τελικά αποδεικνύονται πιο επικίνδυνοι; Σε τούτη την ανάρτηση θα προσπαθήσω να μην πλατιάσω - νιώθω σα να μην αξίζει τον κόπο. Μόνο τα δεδομένα και τα συμπεράσματα.

Έχουμε ένα φοβικό δήμαρχο, που πλέον είναι και φοβισμένος.

Είναι γνωστή η δυσκολία του Δ. Ζαμάνη να αντιμετωπίζει απαιτητικές καταστάσεις μπροστά σε κόσμο και να δέχεται δημόσια κριτική – πολύ δε περισσότερο να την αποδέχεται πραγματικά. Γι αυτό άλλωστε και δεν έχει συζητηθεί ποτέ έως σήμερα στη δημοτική του ομάδα κάποιο από τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει η δημοτική αρχή. Γι αυτό διέλυσε και την παράταξη των Ανοικτών Οριζόντων αμέσως μόλις ανέλαβε τα καθήκοντά του. Γι αυτό αποφεύγει τις επισκέψεις στις γειτονιές – εκεί που κανείς μαθαίνει τα προβλήματα του κόσμου. Γι αυτό αποφεύγει να παρίσταται σε δημόσιες εκδηλώσεις, όπου εκτιμά (φοβάται) ότι κάποιοι θα του ασκήσουν κριτική. Και σαν συνέπεια, επιζητά την ψυχολογική στήριξη, αντί να επιδιώκει την πολιτική σχεδίαση. Στη βάση αυτή έχει διαμορφωθεί η προσωπική του αυλή, που του παρέχει απλόχερα όλες τις δικαιολογίες που ένας φοβισμένος εγωισμός χρειάζεται – αλλά που ένας πολιτικός άρχοντας πρέπει ν’ αποφεύγει.

Μέσα σ’ αυτό το πλαίσιο κινούμενος την Τρίτη το βράδυ και με την αρωγή του προέδρου του δημοτικού συμβουλίου, ο δήμαρχος:

- Απέρριψε τις (βάσιμες) αιτιάσεις της ‘Λαϊκής Συσπείρωσης’ για αναβολή της συνεδρίασης, λόγω καθυστερημένης αποστολής του κειμένου του απολογισμού – μόλις την Κυριακή! Ενός απολογισμού, πάνω στον οποίο η δημοτική αρχή προετοιμαζόταν επί 2 -3 εβδομάδες, αλλά που η αντιπολίτευση θα έπρεπε να δουλέψει επί ούτε 2 μέρες!... Αλλά αυτό, κατά τον κ. Γιαννουλάτο, δεν ήταν δα και μεγάλο πρόβλημα… (Περίεργη εκδοχή της διαβούλευσης και της λογοδοσίας, δε νομίζετε κ. Αντιδήμαρχε;)

- Απαγόρευσε στην παράταξη της ‘Νέας Πνοής’ - χωρίς κανένα ουσιαστικό λόγο και με (κυριολεκτικά) αστείες δικαιολογίες - να παρουσιάσει τις απόψεις της με τον τρόπο που εκείνη είχε επιλέξει, με διαφάνειες! Επειδή, όπως είπε, δεν το είχαν αναφέρει στην προηγηθείσα διαπαραταξιακή συνάντηση! (Υποθέτω πως ούτε και τα ρούχα που θα φορούσαν είχαν αναφέρει…) Κι ακόμα επειδή, όπως είπε, ποτέ πριν δεν είχε ξαναγίνει κάτι τέτοιο. (Ξέχασε φαίνεται την παρουσίαση Ποτίδη για το πρόγραμμα του Θέσπιδος το 2011…)

- Απέδωσε τον συγκεντρωτισμό στην άσκηση της δημοτικής πολιτικής και την μη εκχώρηση δικαιοδοσιών στα Τοπικά Συμβούλια – άλλη μία ξεχασμένη προγραμματική δέσμευση των Ανοικτών Οριζόντων – στην έλλειψη εξοπλισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών!... (Δήμαρχε, αυτόν που σου γράφει τέτοια μαργαριτάρια, να τον κρατήσεις, γιατί το καλό χιούμορ είναι απαραίτητο στις μέρες μας!)

- Παρουσίασε ένα απολογισμό με αρκετές ασάφειες και ανακρίβειες, όπου εμφάνιζε σαν ολοκληρωμένες δράσεις που μόλις ξεκίνησαν ή βρίσκονται ακόμα υπό σχεδίαση. Και που αποσιωπούσε ουσιώδεις αδυναμίες, κυρίως στην καθημερινότητα. Το τρυκ της σύντομης προφορικής αναφοράς -τσόντας της τελευταίας στιγμής- πως δήθεν δεν είναι και τόσο ικανοποιημένος από το μέχρι σήμερα έργο, ερχόταν σε ευθεία αντίθεση με το κεντρικό σλόγκαν του απολογισμού: ‘μιλάμε για το έργο μας, μιλάμε με το έργο μας’. Η υποκριτική αυτοκριτική στην υπηρεσία της χειραγώγησης των εντυπώσεων! (Δήμαρχε, αυτός που σου πρότεινε το τρυκ είναι πιο καλός, αλλά ασυντόνιστος με τον άλλον…)

- Αφιέρωσε ένα μόλις λεπτό για να ‘απαντήσει’ στην γεμάτη ερωτήσεις 25λεπτη ομιλία του Γ.Καλαφατέλη, πετώντας το μπαλάκι στους δύο αντιδημάρχους του (Υφαντή και Λυρούδια), που όμως βάσει των κανόνων που είχαν αποφασίσει, δεν μπορούσαν να μιλήσουν… (Κι έτσι, ούτε γάτα, ούτε ζημιά…)

Το βασικό ερώτημα που προκύπτει απ’ όλα αυτά είναι:
Τι (παραπάνω)  φοβήθηκε άραγε ο δήμαρχος κι έκανε τόσες πολλές (και μαζεμένες) άστοχες κινήσεις;
Ήταν η κενή καρέκλα του Αβραάμ, που του υπενθύμιζε πως από δω και πέρα θα πρέπει να βαδίσει μόνος του; Ο φόβος του πως οι διαφάνειες θα περιείχαν φωτογραφίες από την ‘άλλη’ πραγματικότητα της πόλης μας - αυτήν που για πολλούς μήνες ήταν γεμάτη λακκούβες κι ακόμα είναι γεμάτη κλαδιά και πούσια στις άκρες των δρόμων; Κι όπως ξέρουμε, μια εικόνα, χίλιες λέξεις. Ή μήπως η επιθυμία ν’ αποφύγει τα δύσκολα ώστε να μην τσαλακωθεί – κι αυτός και το κοστούμι του; Ένα κοστούμι που, αν και ραμμένο στα μέτρα του, αποδεικνύεται όλο και περισσότερο άδειο, όπως είχε μαντέψει σωστά κάποιος συνδημότης μας πριν λίγα χρόνια.

Σε κάθε περίπτωση, η χαμένη προχτεσινή ευκαιρία για ένα πραγματικό νέο ξεκίνημα οδηγεί σε ένα και μόνο σενάριο: η αυλή του δημάρχου θα συνεχίσει να επιβάλλεται και στην προσπάθειά της αυτή, ο εκνευρισμός, η αίσθηση απειλής και οι εσωτερικές προστριβές θα μεγαλώνουν όλο και περισσότερο. Το ίδιο γοργά θα απομακρύνεται (η ηγετική ομάδα) από τις διακηρυγμένες θέσεις των Ανοικτών Οριζόντων και γι άλλη μια φορά θα γίνουμε μάρτυρες της πιο γνωστής πολιτικής απάτης: άλλα λέω, άλλα κάνω. Μοιραία, οι αποχωρήσεις - κατά πάσα πιθανότητα, των σημαντικότερων και παραγωγικότερων στελεχών - θα χαρακτηρίσουν την επόμενη φάση. Ως εκ τούτου, το παραγόμενο αποτέλεσμα για τους δημότες θα είναι όλο και πιο φτωχό και η ιστορία της Ενωτικής Πρωτοβουλίας θα επαναληφθεί – αυτή τη φορά σαν καρικατούρα…

Έχουμε μια ανύπαρκτη αντιπολίτευση

Τελικά, παρόλο που η ευθύνη της αποχώρησης της αντιπολίτευσης βάρυνε (και πάλι) την δημοτική αρχή, φάνηκε πως η εξέλιξη αυτή ίσως και να την βόλευε σ’ ένα βαθμό. Γι αυτό κι οι δύο παρατάξεις είχαν έτοιμες τις διαμαρτυρίες τους – η Λαϊκή Συσπείρωση μάλιστα τις μοίρασε επί τόπου, ενώ η ‘Νέα Πνοή’ έπρεπε να πάει να την φωτοτυπήσει πρώτα… Με τον τρόπο αυτό, οι δύο παρατάξεις δεν μπήκαν στον κόπο της ουσιαστικής αντιπαράθεσης, αφήνοντας το κύριο βάρος να πέσει (προσωπικά) στον πρώην δήμαρχο . Αλλά από την στάση των διαφόρων παρατάξεων της αντιπολίτευσης βγαίνουν κι άλλα συμπεράσματα, μάλλον απογοητευτικά:

- Η ομιλία Καλαφατέλη θύμιζε Αβραάμ Πασιμουλαρίδη απ τα παλιά! Δομημένη, αναλυτική, τεκμηριωμένη, με πολλές ερωτήσεις προς απάντηση από τον δήμαρχο. Αλλά πολύ μεγάλη και κουραστική, ώστε στο τέλος ο ακροατής έχανε τη μπάλα και κουραζόταν, με αποτέλεσμα να πάψει ν’ ακούει. Δηλαδή, καμία σχέση με τις τοποθετήσεις του επί δημαρχίας του – φαίνεται πως έχει αρχίσει να μπαίνει στο πετσί του τωρινού ρόλου του…

- Εντυπωσιακή η απουσία των νέων στελεχών της Ενωτικής Πρωτοβουλίας – μόνο 2-3 – ενώ αρκετοί ήταν οι μεγάλης ηλικίας πρώην δημοτικοί της σύμβουλοι. Ελάχιστα και τα παρόντα στελέχη από τις άλλες παρατάξεις – Τρίτη βράδυ βλέπεις…

- Σκέτη απογοήτευση τελικά η παρουσίαση της Νέας Πνοής… Αν αυτή είναι η αντίληψή τους για την πολιτική επικοινωνία, τότε κάποιος πρέπει να τους μιλήσει για το Rexona της διαφήμισης! Τα περίπου εκατό (!) ζητήματα που διάλεξαν ν’ αναφερθούν δεν είναι διαχειρίσιμα από κανέναν. Ούτε και τα like – dislike του facebook κατάλληλος τρόπος για την αξιολόγησή τους. Απλώς μαρτυρούν τον απλοϊκό τρόπο που κάποιοι σκέφτονται εκεί μέσα…

- Γεμάτη ήξεις-αφίξεις η τοποθέτηση της Δημοκρατικής Ανατροπής. Κατανοητό από τη μια πλευρά, καθώς τα στελέχη της έχουν τη προσοχή τους στραμμένη στη (‘δική τους’) κυβέρνηση κι ίσως και στις ανάγκες στελέχωσής της. Ή απ’ την άλλη, κρίνουν ότι πρέπει να διατηρήσουν τις καλές σχέσεις της Περιφέρειας (Δούρου) με τον Δήμαρχο, απέναντι στην επιθετική πολιτική στου δημάρχου Αμαρουσίου. Γιατί είναι αλήθεια ότι ο δικός μας έχει πολλά πάρε δώσε τελευταία με τον Πατούλη – από εκδήλωση θαυμασμού στο πρόσωπό του και υπογραφή των μανιφέστων του έως και ανταλλαγή συνεργατών.

- Τέλος, ανύπαρκτη η Λαϊκή Συσπείρωση. Κατανοητό λόγω του μικρού της μεγέθους και των δυσκολιών της εποχής, αλλά ίσως θα πρέπει να δει σοβαρά την αναδιοργάνωσή της.

Οι αδυναμίες αυτές είναι ίσως η αιτία των πρόσφατων διαρροών περί συζητήσεων ανάμεσα σε Ενωτική Πρωτοβουλία και Νέα Πνοή για (ακόμα πιο) στενή συνεργασία και σύσταση μιας νέας κοινής παράταξης. Προσωπικά δεν δίνω μεγάλες πιθανότητες επιτυχίας σε τέτοια ‘άνωθεν’ εγχειρήματα – τα ‘χουμε άλλωστε δει και παλιότερα να ξεκινάνε και κάποια στιγμή να σταματούν. Αιτίες πολλές: οι διαφορετικές (πραγματικές) ατζέντες των συνομιλητών, η υπέρμετρη (αλλά ανομολόγητη) φιλοδοξία των ‘παικτών’ για τη θέση του δημάρχου, η έλλειψη εμπιστοσύνης και εκτίμησης του ενός προς τους άλλους, η δίψα για εξουσία και έλεγχο κλπ.

Ως εκ τούτου, τι μέλλον έχουμε εμείς οι δημότες; Προς το παρόν, εκείνο των πρωταγωνιστών της σειράς “The Walking Dead”. Είμαστε υποχρεωμένοι να παλεύουμε για τις ανάγκες μας – ακόμα και τις πιο αυτονόητες- μέσα σ’ ένα κόσμο από πολιτικά ζόμπις και κάποιους ζωντανούς, που τελικά αποδεικνύονται πιο επικίνδυνοι απ’ τους απέθαντους. Να παλεύουμε και να σχηματίζουμε ομάδες από τα κάτω, όπου θα συζητάμε, θα αποφασίζουμε και θα δρούμε. Και κάπως έτσι βλέπω να πορευόμαστε μέχρι να ξεπηδήσει (μέσα από τις επαφές μας και την κοινή δουλειά μας) ένα καινούριο και  διαφορετικό σχήμα, πραγματικά ανοικτό, πραγματικά ριζοσπαστικό και πραγματικά αποτελεσματικό.


Μέχρι τότε, καλή δύναμη και καλή τύχη σ’ όλους μας!


ΥΓ. Η ανάλυση αυτή κάθε άλλο παρά πλήρης είναι. Γι αυτό και θα εκτιμούσα αν κάποιοι φίλοι αναγνώστες συνεισφέρουν με σοβαρά σχόλια. Οι υπόλοιποι μπορούν να τρολάρουν ως συνήθως.

Διάφορα Υλικά:

- Ο Απολογισμός Πεπραγμένων της Δημοτικής Αρχής

- Ομιλία Καλαφατέλη και Δελτίο Τύπου Ενωτικής Πρωτοβουλίας

- Δελτίο Τύπου και Παρουσίαση Νέας Πνοής

- Καταγγελία Λαϊκής Συσπειρωσης

147 σχόλια:

  1. Ανώνυμος1/10/15 6:21 π.μ.

    Δ/σ δες λιγο τα links γιατι χαθηκε η νεα πνοη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος1/10/15 6:40 π.μ.

    Διονυσοσκουφιτσα, δεν ξερω αν η αναρτηση σου ειναι πληρης οπως γραφεις. Ειναι, σιγουρα, ευστοχη (οπως συνηθως) και ισορροπημενη. Θελω, συμπληρωματικα σε οσα γραφεις σχετικα με το δημαρχο, να διατυπωσω μια προσωπικη εκτιμηση-διαπιστωση. Μετα απο ενα χρονο στο τιμονι του δημου, το κυριοτερο χαρακτηριστικο του Δ. Ζαμανη ειναι η αβουλια και η παντελης ελλειψη πολιτικου οραματος και στρατηγικης. Ολες του οι κινησεις, αποφασεις, επιλογες και πρωτοβουλιες ειναι αποτελεσμα αποφασεων, επιλογων και πρωτοβουλιων "τριτων" με τις οποιες συμμορφωνεται αναγκαστικα (αφου ο ιδιος δεν εχει προσωπικη προταση και αν δεν το κανει θα παραμεινει στην απολυτη απραξια) ή κατοπιν πιεσεων στις οποιες ειναι αδυνατο να αντισταθει. Ετσι, απο τη μια εχουν γινει καποια πραγματα στη σωστη κατευθυνση, απο την αλλη, ομως, πολλα πραγματα δεν εγιναν ή εγιναν με λαθος τροπο. Δεν θα αναφεεθω σε παραδειγματα. Ο εντιμος και δικαιος παρατηρητης δεν τα χρειαζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος1/10/15 6:55 π.μ.

    Συνεχιζω...
    Σε προσωπικο επιπεδο εκτιμω οτι ο Δ. Ζαμανης αντιμετωπιζει τεραστια προβληματα προσπαθωντας να ισορροπησει αναμεσα σε μικρες και μεγαλες δυναμεις που εκπορευονται απο συμφεροντα, φιλοδοξιες, συμπλεγματα, μωριες... και η τραγικοτητα της καταστασης ειναι πλεον προφανης, αφου το ειδικο του βαρος ειναι δυσαναλογα μικρο, με συνεπεια την αδυναμια χειρισμου ακομη και παιδιαστικων ενδο- παραταξιακων διενεξεων για το ποια τοπικη κοινοτητα θα εχει περισσοτερες ωρες ή μερες τις αρπαγες για τα κλαδεματα. Φανταζομαι οτι δεν χρειαζεται να αναφερθω σε διαχειριση μειζονων κρισεων. Σ' αυτες τις περιπτωσεις, οι κρισεις παρεμειναν...κρισεις και εξελιχθηκαν σε Βατερλω ή τα προβληματα λυθηκαν επειδη φροντισαν αλλοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος1/10/15 7:07 π.μ.

    Συνεχιζω...
    Συμπερασματικα, λοιπον, προκειται για τυπικη περιπτωση αδυναμιας ασκησης του ρολου και αναληψης των ευθυνων που απορρεουν απ αυτον.
    Θα μπορουσε, αρα, καποιος να δει με συμπαθεια τον... δημαρχευοντσ που δεν τα καταφερνει και ...ζαλιζεται αγομενος και φερομενος απο καθηγηταδςς και ντοκτορες και παλιους συμμαθητες και οψιμους φιλους και τα υπολειμματα της ΑΔΚ και ανθρωποβοσκους και τοπικους νταβατζηδες και παρασιτα και μικρονοες συμβουλους και "προθυμους" υπηρεσιακους και αλλους πολλους...
    Ναι. Αν δεν επροκειτο για τον πρωτο πολιτη της πολης, που πρεπει να σταθει στα ποδια της και να προκοψει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος1/10/15 7:13 π.μ.

    Και τελειωνω...
    Ο Δ. Ζαμανης θα παιξει τα ρεστα του με το γενικο γραμματεα. Θα τον φερει στο δημο πιστευοντας οτι αυτος θα τον βγαλει απο τη δεινη θεση στην οποια εχει περιελθει. Οτι θα του φορτωσει ολες τις εγνοιες και τις ευθυνες και ο ιδιος θα απαλλαγει... δραπετευοντας.
    Αλλα αυτη θα ειναι η θρυαλιδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος1/10/15 7:39 π.μ.

    «Cell», by Stephen King

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητέ φίλε, έτσι ακριβώς έχουν κατ ουσίαν τα πράγματα, όπως τα συνοψίζεις. Όσο για την εκτίμησή σου περι του νέου γ.γραμματέα-θρυαλίδας, την βλέπω πολύ βάσιμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος1/10/15 8:34 π.μ.

    Το "Αγάπησα ένα ζόμπι" θα ταίριαζε επίσης σαν τίτλος της ανάρτησης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος1/10/15 9:05 π.μ.

    Τα πρώτα απόνερα του απολογισμού με την ματαίωση του χτεσινου συμβουλίου.

    "Με μόλις 14 δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας παρόντες, και με τις παρατάξεις της μειοψηφίας να παραμένουν εκτός αίθουσας, αναβλήθηκε η σημερινή (30/9) συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Όπως και οι τέσσερις επικεφαλής δήλωσαν στην Οδό Διονύσου:
    “Απαρτία εμείς δεν δίνουμε στη Διοίκηση. Και για τρεις λόγους:
    Ο πρώτος έχει να κάνει με τη χθεσινή συνεδρίαση για τον απολογισμό. Διαμαρτυρηθήκαμε χθες και διαμαρτυρόμαστε και σήμερα για την καθυστερημένη αποστολή σε εμάς του απολογισμού, παρά τη συμφωνία κυρίων στη διαπαραταξιακή επιτροπή να τον έχουμε στα χέρια μας το Σάββατο για να προετοιμαστούμε καλύτερα.
    Ο δεύτερος λόγος αφορά στον καθορισμό μιας σταθερής ημέρας για τις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου. Κατανόηση να δείξουμε ΑΝ προκύπτει κάτι έκτακτο, όχι όμως και συνέχεια.
    Και τρίτον, είναι δυνατόν τη μια ημέρα να συζητείται ένα τόσο σοβαρό θέμα όπως ο απολογισμός της Δημοτικής Αρχής, και την επομένη κατ’ ευθείαν να γίνεται τακτική συνεδρίαση με σωρεία επίσης σοβαρών θεμάτων για το Δήμο;”.

    Αν θέλει ο Ζαμανάκος να συνεχίσει να κάνει τον καμπόυ ον βλέπω να ξανακάνει συμβούλιο τα Χριστούγεννα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος1/10/15 9:13 π.μ.

    Το αφήγημα του Απολογισμού ήταν αναμενόμενα κατώτερο των προσδοκιών των Δημοτών ανασφαλής για μια ακόμα φορά αρκέσθηκε επι της ουσίας να αναγνώσει τον συνοπτικό απολογισμό που δημοσιεύθηκε με μια δειλή και τσιγκούνικη αυτοκριτική για τα μάτια του κόσμου περισσότερο κι όχι γιατι το πιστεύει . Αυτά τα περί επηρεασμού του απο μια αυλή είναι παραμύθια για μικρά παιδιά Εάν πραγματικά πίστευε σε μια άλλη μορφή διοικησης , μια διοικηση ανοιχτών ώτων θα είχε επιτρέψει στην αντιπολίτευση να παρουσιάσει τις θέσεις της και να επωφεληθει απο μια πραγματικότητα διαφορετική απο την δική του για το καλό του Δήμου και για βελτιστοποίηση του δικού του μελλοντικού σχεδιασμού. Επι πλέον η σύγκρουση του με παραγωγικά στελέχη και η απομάκρυνση κάποιων εξ αυτών καθώς και η επιλογή αυλοκολάκων ή υπακουώντων δείχνει την ανθεκτικότητα του στην κριτική και αυτοκριτική . Ακόμα κι αυτοί που από τις κουίντες τον στήριξαν και τον στηρίζουν βρίσκονται στο μάτι του κυκλώνα με τις δικές του παρασκηνιακές ευλογίες.Το μοντέλο διοικησης που εφαρμόζει είναι αυτό ακριβώς που επιθυμεί, ευτυχώς που υπάρχει κάποιος ο εξής ένας ο οποίος πραγματικά πασχίζει να παράξει έργο κι αυτό σώζει τον Δήμαρχο προς το παρόν κι ευτυχώς που αυτός ο Ενας θα συνεχίζει να δίνει σωσίβιο στον Δήμαρχο και θα είναι ο τελευταίος που θα κλείσει την πόρτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος1/10/15 9:52 π.μ.

    Σου βγαζω το καπελο 1/10/15 6.55...7.07... πιο αντικειμενικα δεν μπορουσες να τα περιγραψεις!!....Να συμπληρωσω κι εγω οτι ο καημενουλης ο δημαρχος μας βρισκεται σε μια πλανη απο ατομα που τον περιβαλλουν και τον διαβαιβεωνουν οτι ειναι ικανα να φτιαξουν τα πραγματα!!... Στηριζεται επανω τους και δεν εχει ιδεα το τι συμβαινει στο δημο. Και αυτα τα ατομα ειναι πολλα. Γεμισαμε υπευθυνους...εποπτες... προισταμενους ...και διευθυντες με μονα "προσοντα" την επαρση και τον ξηπασμο. Ο καθε ενας απο αυτους υποσχεται στο "αφεντικο" οτι ολα θα λειτουργησουν τελεια!!.. Καποιοι εχουν και το θρασος να τον διαβεβαιωνουν οτι εχουν λυσει πολλα προβληματα. Εχουν μαλιστα και συγκεκριμενη μεθοδο. Της απειλης και του εκφοβισμου φτανοντας σε αδικαιολογητες αναφορες υπαλληλων οι οποιες τοιχοκολουνται μαλιστα για παραδειγματισμο!!!..Ολα θα τα δικαιολογουσα αν το επωνυμο του δημαρχου μας λεγοταν Παπαδοπουλος...της Ρηγοπουλου Δεσποινα....της Αλεξανρης Πατακου...και ενος αλλου που δε θυμαμαι το ονομα του ( θα το θυμηθω ομως)αλλα ξερω οτι αντικατεστησε την Ροκιδη , ο οποιος ηταν οδηγος σαρωθρου και ειχε πολλα απωθημενα!!... Αραγε πως επιλεχθηκε σαν προισταμενος;;;;....ποια τα προσοντα του;;;;...Σκουπιζε καλα την Μαραθωνος;;;... ή η γλωσσα του δουλεψε πολυ με ολους τους τροπους!!!.
    10 τετοιους μια Ροκιδη!!!...Αυτο ξερω εγω!!...Και εχω να πω παρα πολλα ακομη αλλα δεν εχει νοημα!! Σημασια εχει οτι με ολα αυτα κυριε Ζαμανη μην περιμενεις προκοπη!!... Βγες λιγο απο το καβουκι σου και μιλα με τον κοσμο και το απλο προσωπικο σου να δεις καποιες αληθειες που μπορει...μπορει λεω, να σε φωτισουν!!!
    Καλο μηνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/10/15 11:55 π.μ.

      Γιατί η Ροκίδη τι ήταν πρίν μας την φορτώσει ο Johny Boy στην πλάτη μας ξέρεις φίλε?Να σου πω εγώ , μία απλή υπάλληλος στον Δήμο Περιστερίου ήταν - υπάλληλος γραφείου ! Και την έκανε Προϊσταμένη χωρίς κάποια ειδικότητα , επίσης οι υπόλοιποι που αναφέρεις όπως η Αλεξανδρή είναι στο τμήμα Ανθρωπίνου Δυναμικού δεν έχει κάποια σχέση με την καθαριότητα , ο Παπαδόπουλος ήταν και από εποχής Καλάφι και συνεχίζει να είναι διότι αξίζει , η Κα Ρηγόπουλου είναι Αιρετός-Αντιδήμαρχος Ανθρωπίνου Δυναμικού και θα κριθεί από τους πολίτες για το έργο της . Καταλήγοντας , αυτά που αναφέρεις είναι αρλούμπες μεγάλες όπως καταλαβαίνεις - εκτός αν δεν θέλεις να καταλάβεις .

      Υ.Γ. όσο για τις αναφορές που λες , όλοι ξέρουμε πως λειτουργεί το δημόσιο , επιτέλους μαθαίνουν κάποιοι υπάλληλοι να μην κάνουν ότι γουστάρουν , το καθεστώς της ατιμωρησίας έφυγε μαζί με τον Johny Boy.

      Χαιρετίσματα!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος1/10/15 3:30 μ.μ.

      11.55....εισαι ασχετος!!!....Σεβομαι ομως τη γνωμη σου γιατι κι εγω πιστευα αυτα που πιστευεις και μαλιστα τα υποστηριζα με περισσοτερο μενος!.... Τα πραγματα μπορει να εμειναν ιδια και απλα να αλλαξαν μονο τα προσωπα. Η μεγαλη διαφορα ειναι οτι τωρα οι τεμπεληδες αποκτησαν και δικαιωμα στην τεμπελια...αχρηστοι με αξιωμα. Οσο για τη Ροκιδη ,αν γνωριζεις, ειχε τις αρμοδιοτητες που τωρα εχουν 2 αντιδημαρχοι και 4 προισταμενοι!! Για ψαξτο!!..Οσο για τα χαιρετισματα.....δωστα στην εξουσια....εγω κραταω την ουσια!!!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος1/10/15 9:54 μ.μ.

      Φιλενάδα , δεν θα ασχοληθώ άλλο με βατόμουρα σαν εσένα , κατάλαβα ποια είσαι . Είσαι απο τις κακομαθημένες που φρόντιζε η (κυρία ) που υποστηρίζεις , επιπλέον μόνη σου περιγράφεις το πολυσυζητημένο σύστημα πλημμύρα που υπήρχε επι εποχής johny boy! Σε αφήνω να ζήσεις το παραμυθάκι σου .

      Υ.Γ. Στο τέλος που μιλάς για την ουσία , θέλω να σου πώ ενα ευχαριστώ , διότι γέλασα με την καρδιά μου !

      Χαιρετίσματα..

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος2/10/15 9:12 π.μ.

      "Φιλεναδα" εισαι εσυ barbe...για να μιλησω τη γλωσσα σου αφου αποκαλεις τον Καλαφστελη johny boy, και επειδη καταλαβα κι εγω ποιος εισαι...ενα θα σου πω για να γελασεις λιγο ακομα.... Το ψωμακι που τωρα τρως το οφειλεις στον johny boy οπως λες!!.....Αλλα με τετοια ατομα σαν εσενα ψαχνουμε να βρουμε προκοπη!!!....Πολυ ασχοληθηκα με την παρτη σου. Και κακως απαντω εισαι τοσο τουβλο που 10 μερες να μιλαμε δεν θα καταλαβεις τιποτα. Δεν αξιζει να κατεβω αλλο επιπεδο!!!....Θα περιμενω να φατε τα μουτρα σας με τον δημαρχο που υποστηριζεις τον οποιο αν δεν το εχεις ακουσει ,γιατι σε κοβω πολυ ανημερωτο, το παρατσουκλι του ειναι ΜΠΟΥΛΗΣ!!!...

      Διαγραφή
    5. Μπαμπανικας δημητρης2/10/15 9:23 μ.μ.

      Ρε παιδια πολυ "ξεκατίνιασμα " έχει πέσει και μάλιστα "ανώνυμα".!! Ηθελα σαν παλαιά εργαζόμενος στον δήμο μας απλά να γνωρίσω στους "φίλους" που ασχολούνται με την Ροκιδη οτι η ως άνω ειναι μια πανέξυπνη και ικανότατη υπάλληλος που έβγαλε σε πέρας την δουλεια που της είχε ανατεθεί χωρίς να υπάρχουν τα προβλήματα που έχουν διαπιστωθεί τελευταία .!! Να σας τονίσω δε οτι την δουλεια που κάνουν τωρα δεν ξερω πόσοι "προϊστάμενοι" και δεν ξερω πόσοι ακομη παρατρεχάμενοι, την έκαναν μέχρι 31/1/2013 η Ροκιδη , ένας ακομη (βλάκας) υπάλληλος, ο Παπαδόπουλος, ο Αντιδημαρχος Παπαβασιλειου και ο Παραρας. Μέχρι τότε ολα τα οχήματα και όλος ομηχανολογικος εξοπλισμός λειτουργούσε κανονικά πλην ενος μηχανήματος CASE του Διονύσου.!! Απο τότε μέχρι τωρα τι έγινε;; Η Ροκιδη έφταιγε;; Το ψάρι μάγκες βρωμάει απο το κεφάλι.!!
      Μπαμπανικας Δημήτρης

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος3/10/15 7:21 π.μ.

      Τι φταίει λοιπόν αγαπητέ Δημήτρη; Το κεφάλι του ψαριού μετά την 1-1-2014!!! Δηλαδή???

      Διαγραφή
    7. Μπαμπανικας Δημήτρης3/10/15 11:35 π.μ.

      Φίλε ελέγχεται η περίοδος απο 1/2/2013.!!!! Την 1/9/2014 ΠΟΛΛΑ αυτοκίνητα και μηχανήματα δεν λειτουργούσαν , σημερα ψάξε να δεις τι λειτουργεί δηλ. Φορτηγά, απορριμματοφόρα , αρπαγές, λεωφορεία , σάρωθρα, 4Χ4 , επιβατηγά κλπ μηχανολογικός εξοπλισμός.!!

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος1/10/15 2:23 μ.μ.

    Καλησπέρα και απο εμένα φίλοι μου..Θα ήθελα να αναφέρω δύο πραγματάκια...Δυστυχώς,οι αυταπάτες και οι υποσχέσεις του Δημάρχου για νέα αρχή,για ένα δήμο με προτεραιότητα τον πολίτη,για διαφάνεια και όλα τα συναφή ήταν ψέματα.Το αποτέλεσμα των εκλογών,πέρα απο την νίκη,ήταν οι δρόμοι γεμάτοι τρύπες όπως προαναφέρθηκε,κανένα απολύτως έργο (Π.Χ. που είναι το αποχετευτικό? κ.λ.π.) για τα οποία κατηγορούσε με θράσος (και καλά έκανε) τους προηγούμενους,ξαφνικά έφθασαν σε σπίτια εντολές πληρωμής για την ΕΥΔΑΠ-κατασχέσεις βιβλιαρίων,που εξυπηρετούσαν δάνεια των πολιτών-οφειλετών,με αποτέλεσμα να ξεσηκώνονται και οι τράπεζες μαζί με το δήμο εναντίον των πολιτών...Ούτε το ΙΚΑ δεν προβαίνει σε τέτοιες νταηλίδηκες κινήσεις γονατίζοντας τους πολίτες για ποσά (200-300)...Ωραίους νταβατζήδες ψηφίσαμε...Μπράβο μας...Ο μαθητευόμενος μάγος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/10/15 9:57 μ.μ.

      Ακόμα δεν έγινες μάγος ? Σε θυμάμαι πολλά χρόνια μαθητευόμενο! Έμεινες μεταξεταστέος?

      Διαγραφή
  13. Ανώνυμος1/10/15 4:49 μ.μ.

    Μη βαράτε όλοι μαζί τον Ζαμανάκο μας. Ένας - ένας με σειρά ! Γιατι θα θυμώνει ο Π. Στ. επειδή του χαλάμε το καλό έργο της προπαγάνδας υπέρ του Δημάρχου που έχει αναλάβει, με στόχο να κρατήσει ψηλά το image του Σάκη. Έτσι δεν είναι ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος1/10/15 5:29 μ.μ.

    1/10/15 2:23 μ.μ. Πόσο δίκιο έχεις...Ωραίους Νταβάδες ψηφίσαμε...να τους πληρώσουμε και διπλά τώρα...καθηγητές ζητάν από τους γονείς να πάνε εκπαιδευτικό υλικό στα σχολεία ...σύλλογοι γονέων μαζεύουν χρήματα για να πληρώσουν τις καθαρίστριες,να αγοράσουν φωτοτυπικά στα σχολεία...και ο Δήμαρχος περιφέρεται δεξιά αριστερά επιδεικνύοντας το καινούργιο του κουστούμι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/10/15 11:32 μ.μ.

      Ενημερώσου καλύτερα...
      Εκτός και αν το "παίζεις" αθώος...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος2/10/15 8:41 π.μ.

      Ενημέρωσέ με ...Περιμένω...

      Διαγραφή
  15. Ανώνυμος1/10/15 11:37 μ.μ.

    ΚΑΛΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ ΣΤΟ ΚΡΥΟΝΕΡΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΑ ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΤΖΩΝΥ ΜΠΟΥ....
    ΓΙΑ ΝΑΧΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΡΩΤΗΜΑ ΓΙΑΤΙ Η ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΑ ΔΟΥΛΕΥΕ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ;
    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΡΑΝΟ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ;
    ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ;
    ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕ ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ...ΣΟΒΑΡΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος2/10/15 8:46 π.μ.

    Σε άλλο δημοτικό κάνουν έρανο για να αλλάξουν τις κουρτίνες και για αγορά αναλώσιμων για το φωτοτυπικό...Εκεί όμως δεν είναι του ΤΖΩΝΥ ΜΠΟΥ είναι του ΖΑΜΑΝ ΦΟΥ
    Και εδώ κολλάει το γνωστό Τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος2/10/15 10:49 π.μ.

    "Τέλος εποχής με την παραίτηση Πασιπουλαρίδη"
    (Οδός Διονύσου)

    Επιβεβαιώθηκε και επισήμως πριν από λίγη ώρα πως ο Α. Πασιπουλαρίδης, πρώην Δήμαρχος Δροσιάς επί τέσσερις συναπτές τετραετίες (1995-2010), επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας (ΑΔΚ) στην προηγούμενη δημοτική θητεία (2010-2014) και στέλεχος της νυν Δημοτικής Αρχής “κρέμασε τα παπούτσια του” και παραιτήθηκε από το αξίωμα του δημοτικού συμβούλου και η παραίτησή του έγινε δεκτή από το Δήμαρχο. Με την παραίτησή του κλείνει ένας κύκλος αυτοδιοικητικής περιόδου για το Δήμο Διονύσου, μια που- με εξαίρεση το Γ. Καλαφατέλη, πρώην Κοινοτάρχη στο Κρυονέρι και τέως Δήμαρχο, που παραμένει ενεργός αιρετός- κανείς από όσους πρωταγωνίστησαν από θέση Δημάρχου τις περασμένες δεκαετίες σε καθέναν από τους 7 μικρούς Δήμους και Κοινότητες του Καλλικρατικού Διονύσου, δεν συμμετέχει πια- εμφανώς τουλάχιστον- στα τοπικά κοινά: Ο Π. Βορριάς από τον Άγ. Στέφανο, είναι Πρόεδρος της Συμμαχίας για τον Πολίτη που συνεργάζεται με τη Νέα Πνοή για το Διόνυσο, ο Γ. Νικητόπουλος από την Άνοιξη έχει απομακρυνθεί από την τοπική πολιτική σκηνή, ο Σπ. Δαρδαμάνης από το Διόνυσο παρακολουθεί μεν στενά, αλλά δεν αναμειγνύεται ενεργά, ο Χ. Κλεφτάκης από τη Ροδόπολη το ίδιο, όπως και ο Στ. Κριεμάδης από τη Σταμάτα. Από τους «παλιούς» ο Στ. Κοροβέσης, πρώην Δήμαρχος Αγ. Στεφάνου, είναι περιφερειακός σύμβουλος, ενώ ήδη μετρούν και μια απώλεια, αυτή του Σακελλάριου Σωτηρίου, πρώην Κοινοτάρχη Διονύσου, που “έφυγε” πριν από ένα χρόνο.

    Ο Α. Πασιπουλαρίδης γεννήθηκε στη Δροσιά. Είναι παντρεμένος και έχει τρία παιδιά. Είναι οικονομολόγος, πτυχιούχος ΑΣΟΕΕ. Διετέλεσε Πρόεδρος της Κοινότητας και Δήμαρχος του Δήμου Δροσιάς από το 1995 μέχρι το τέλος του 2010.
    Στη διάρκεια της Δημαρχίας του ενέταξε στο ΕΣΠΑ σημαντικότατα έργα υποδομής (αποχέτευση ακαθάρτων υδάτων, κατασκευή αγωγών απορροής ομβρίων στη Γρ. Λαμπράκη- Πεύκων και Λεωφ. Μαραθώνος, ΠΡΑΣΙΝΗ ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ με διαμορφώσεις Πλατειών και Φωτισμό της οδού. Γρ. Λαμπράκη καθώς και με ίδιους πόρους αντικατάσταση όλων των φωτιστικών σωμάτων της Δροσιάς με άλλα οικονομίας ενέργειας τύπο LED), ενώ άφησε στον Καλλικρατικό Δήμο Διονύσου χρηματικό διαθέσιμο υπόλοιπο 4,5 εκατομμυρίων ευρώ.
    Ως επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας την προηγούμενη δημοτική περίοδο άσκησε στην προηγούμενη Διοίκηση κριτική σε ιδιαιτέρως υψηλούς τόνους, με την κατάθεση αλλεπάλληλων προσφυγών και ενστάσεων, ενώ ομηρικές ήταν εντός Δημοτικού Συμβουλίου οι διαφωνίες του με τον τέως Δήμαρχο.

    Στη θέση του, σύμφωνα με πληροφορίες της Οδού Διονύσου, θα ορκιστεί την προσεχή Δευτέρα (5/10) το πρωί ο δημοσιογράφος του αθλητικού ρεπορτάζ και Αντιπρόεδρος του ΘΕΣΠΙ Α. Μπέτσης, μια που οι επιλαχόντες Στ. Κούνας και Μ. Καραγιάννης απέρριψαν τη σχετική πρόσκληση, και το ίδιο απόγευμα θα συμμετάσχει με τη νέα του ιδιότητα στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

    Ο κ. Μπέτσης γεννήθηκε στον Πειραιά και σπούδασε Νομικά στη Νομική Σχολή Αθηνών.
    Δημοσιογράφος από το 1983 έως σήμερα, με πλήθος βραβείων και διακρίσεων, εργάστηκε στην Ελευθεροτυπία από το 1983 μέχρι το 2014, οπότε και ανεστάλη η κυκλοφορία της, ενώ από το 1994 εργάζεται στην ΕΡΤ ως αρχισυντάκτης στο αθλητικό ρεπορτάζ.
    Δούλεψε σε γραφεία τύπου μεγάλων αθλητικών διοργανώσεων (εκτός των Ολυμπιακών Αγώνων) στους Μεσογειακούς Αγώνες του 1991, το παγκόσμιο πρωτάθλημα βόλεϊ 1986, κλπ.
    Παλιός αθλητής του στίβου, με τον Πειραϊκό Σύνδεσμο, και του ποδοσφαίρου, με τον Πορφύρα Πειραιά, σήμερα είναι μέλος του Δ.Σ. της ΕΠΣΑΝΑ (Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Ανατολικής Αττικής), ενώ επί σειρά ετών υπήρξε Πρόεδρος στον Αθλητικό Σύλλογο Δροσιάς »ΝΙΚΗ».

    Οι ίδιες πληροφορίες, τέλος, θέλουν την ανακοίνωση της παραίτησης Πασιπουλαρίδη να γίνεται αργότερα μέσα στην ημέρα από τη Δημοτική Αρχή, με τη δημοσίευση του σχετικού κειμένου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος3/10/15 7:15 π.μ.

    Σπουδαιο προσωπο μπηκε στο δημοτικο συμβουλιο!!! Αυτος ειναι τραμπουκος!!! Μεχρι και απο την ΕΠΣΑΝΑ τον εδιωξαν λογω αναρμοστης συμπεριφορας!!!! Απο το κακο στο χειροτερο πας Σακη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος3/10/15 7:38 π.μ.

    Ποιανου ιδεα ητανε να ανεβασει τη ραδιοφωνικη συνεντευξη του ζαμανη στα social media? Κι αφου το κανε δεν το σουλουπωνε λιγακι το περιεχομενο? Ητανε που ητανε το θεμα 5ης κατηγοριας το σκοτωσε κι ο σακης! Ακουστε παιδακια. Στο ζαμανη να τα δινετε γραμμενα. Στον αυτοσχεδιασμο τα κανει θαλασσα!!! Μπαρουφολογια. Ουσια μηδεν. Καταλαβαινω οτι η δουλεια σας ειναι δυσκολη αλλα image με το ζορι δε φτιαχνεται. Κι αυτοι οι "επαγγελματιες" που προσπαθουν να τονε φτιαξουν το κανουνε χωρις να χρησιμοποουν τον ιδιο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος3/10/15 7:39 π.μ.

    Μουλάρι ο Αστραχάν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος3/10/15 8:29 π.μ.

    ΝΤΡΟΠΗ ρε παιδιά!!!! Ποιός άσχετος γράφει τους λόγους του δημάρχου???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος3/10/15 9:22 π.μ.

    Σάκη τώρα που τελειώνει η λίστα της Δροσιάς από ποιά δημοτική κοινότητα θα πάρεις πάγκο???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος3/10/15 9:32 π.μ.

    Μπέτση τώρα που θα πας στο δημοτικό συμβούλιο μην πεις το παραμύθι ότι είσαι δικηγόρος. Θα ζητήσουν το πτυχίο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/10/15 12:17 μ.μ.

      ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΦΙΛΕ; ΤΟ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ; ΣΑ ΔΕ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΛΕΩ ΓΩ! Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ. ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΓΜΕΝΟΣ. ΔΗΛΑΔΗ, ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΑΡΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ; ΕΓΩ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΗΝ ΤΑΡΑΧΗ ΣΑΣ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΑΤΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΠΡΙΝ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΙΤΕ.ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ. Ο ΜΠΕΤΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΚΑΙ ΔΕ ΜΑΣΑΕΙ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΤΑ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/10/15 1:05 μ.μ.

      Δίκιο έχει ο 12:17 μ.μ. Δεν είναι κότα...Ρίχνει και τις Φάπες του άμα λάχει...Άρχισε η εποχή του Κορλεόνε και στο Δήμο μας!!!

      Διαγραφή
  24. Ανώνυμος3/10/15 9:47 π.μ.

    Καρατσεκαρισμένο. Ότι γράφεται εναντίον Διονυσοσκουφίτσας και Μιχιώτη το τρώει το σκοτάδι και δεν περνάει. Μιλάμε δηλαδή για δημοκρατική νοοτροπία που να τρώνε και οι κότες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος3/10/15 10:00 π.μ.

    ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΒΟΔΙΑ ΤΟΥ ΘΕΣΠΗ Ή Ο ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΠΟΙΟΣ ΚΑΝΕΙ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΩΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΘΕΑΣΙΣ????????????????
    ΑΝΤΕ ΒΟΔΙΑ:!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος3/10/15 12:00 μ.μ.

    Τα παράδοξα και ανεξήγητα των Σχολικών Επιτροπών (Οδος Διονύσου)

    Δυο Σχολικές Επιτροπές με το ίδιο αντικείμενο συνεδρίασης- την ανανέωση σύμβασης των καθαριστριών στα σχολεία- αλλά δύο διαφορετικές αποφάσεις. Αυτό το παράδοξο προέκυψε από τις κατεπείγουσες και έκτακτες συνεδριάσεις των Σχολικών Επιτροπών της πόλης, όταν η μεν Πρωτοβάθμια αποφάσισε να ανανεώσει τις συμβάσεις από τον Οκτώβριο και μετά, αφήνοντες τις καθαρίστριες απλήρωτες για ένα μήνα. Ενώ η Δευτεροβάθμια, με την αντίστοιχη απόφασή της, καλύπτει τις εργαζόμενες και για το Σεπτέμβριο. Επιπλέον, στη συνεδρίαση της Πρωτοβάθμιας ήρθε ακόμη ένα θέμα ως κατεπείγον, αυτό της αντικατάστασης του λογιστή της Π. Δημητρακόπουλου, που συζητήθηκε μετά από σχετικό αίτημα του Α. Δελαγραμμάτικα (σ.σ. υπενθυμίζεται πως το αυτοκίνητο του κ. Δημητρακόπουλου είχε καεί στο «κύμα» εμπρησμών το περασμένο Πάσχα, όταν κάηκαν και τα γραφεία των Σχολικών Επιτροπών στην Άνοιξη).

    Αντιδρώντας στις παραπάνω εξελίξεις, 6 μέλη της Πρωτοβάθμιας την Παρασκευή 2 Οκτωβρίου κατέθεσαν αίτημα προς τον Πρόεδρο Π. Χρονόπουλο ζητώντας να συγκληθεί εκ νέου η Επιτροπή και να επανεξετάσει αυτές τις αποφάσεις της, που δημιουργούν ερωτηματικά και ως προς το σκεπτικό και ως προς τη σκοπιμότητά τους:

    Σήμερα Παρασκευή, 5 μέλη της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής υπέβαλαν αίτημα προς τον Πρόεδρό της Π. Χρονόπουλο για τη σύγκληση νέας έκτακτης και κατεπείγουσας συνεδρίασης με τα εξής 2 θέματα:
    1. Επανεξέταση των όρων ανανέωσης των συμβάσεων της Σχολικής Επιτροπής με τις καθαρίστριες των σχολείων.
    2. Επανεξέταση της απόφασης διακοπής της συνεργασίας της Σχολικής Επιτροπής με τον λογιστή κ. Δημητρακόπουλο. (Το θέμα αυτό είχε συζητηθεί εκτός ημερήσιας στην 11η συνεδρίαση που είχε συγκληθεί ως κατεπείγουσα με άλλο αντικείμενο και απόντος του κ. Δημητρακόπουλου).
    Υπέγραψαν οι: Αλεξάνδρα Τόκα, Βαρβάρα Πεντζερίδου, Στέφανος Μιχιώτης, Αντιγόνη Χατζηαθανασίου και Αναστασία Κώνστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος3/10/15 12:04 μ.μ.

    Ο Μπετσης ηρθε για να μεινει. Σοβαρο ατομο. Καλλιεργημενο. Με καλες βασεις. Και με επιρροη. Πολυτιμο στηριγμα για το Ζαμανη. Τους βλεπω τους δελφινους μαγκωμενους. Και αριστος ρητορας. Επιπλεον, εγκριτος νομικος. Πολυεργαλειο για το Σακη. Στην επικοινωνια. Στη διαμορφωση της πολιτικης. Στην εκπροσωπηση στο δ.σ. Στις νομικες υποθεσεις του δημου
    Στα αθλητικα. Στους συλλογους. ΠΟΛΥΕΡΓΑΛΕΙΟ. Νομιζω οτι ο σακης θα τον αξιοποιησει αμεσα. ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ. Για να γλιτωσει κι απο τπν κλοιο που το σφιγγει. ΣΑΚΗ ΜΕ ΤΟ ΜΠΕΤΣΗ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΦΟΒΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ.. ΜΗ ΤΗ ΧΑΣΕΙΣ. ΔΕΣ ΤΟ ΣΑΝ ΑΝΑΝΕΩΣΗ. ΔΕΣ ΤΟ ΣΑΝ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ. Ο ΜΠΕΤΣΗΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/10/15 1:46 μ.μ.

      XAXAXAXAXA ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΕ 12.04 ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ. ΤΕΤΟΙΟ ΓΕΛΙΟ ΕΙΧΑ ΜΗΝΕΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ!!!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!! ΑΚΟΥ Ο ΜΠΕΤΣΗΣ!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  28. Ανώνυμος3/10/15 12:10 μ.μ.

    3/10/15 10:00 π.μ.
    Δεν τα έμαθες τα νέα? Δεν θα κλείσουν τον οργανισμό τελικά θα του αλλάξουν όνομα Το όνομα ΘΕΣΠΙΣ δεν τράβαγε κόσμο και σκέφτηκαν το ΘΕΑΣΙΣ ...Ανεξάντλητο Θέαμα και Γέλιο για όλους Έτσι θα κόβουν πιο πολλά εισιτήρια....Ω ρε γέλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος3/10/15 12:12 μ.μ.

    Παιδιά δεν ήταν τυχαίο. Ο Ζαμανης ειχε βολιδοσκοπησει Κουνα και Καραγιαννη και ηξερε. Γι αυτο ηταν ησυχος με την παραιτηση του αβρααμ. Γιατι ηξερε οτι ερχοταν ο μπετσης. Δε σας εκανε εντυπωση που αργησε να την πρωτοκολλησει ο αβρααμ. Ο ζαμανης δουλευε ηδη με το μπετση. Γιατι δηλαδη τον εκανε αντιπροεδρο στο θεσπη. Τυχαιο;. Να το δειτε. Θα ειναι το πρωτοπαλικαρο του. Τον εχει για ψηλα. Και για να μην εκπλαγειτε η συμφωνια εχει και αντιδημαρχια στο δευτερο γυρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/10/15 1:49 μ.μ.

      Εγω λεω να γινει εντεταλμενος στη νομικη υπηρεσια του δημου.
      Τωρα με το καλημερα.Αντε γιατι πολλες υποθεσεις χανει ο δημος.
      Να παει ο Μπετσης που ειναι δικηγοραρα να κανει δουλεια!

      Διαγραφή
  30. Ανώνυμος3/10/15 1:07 μ.μ.

    ΜΕΓΑΛΕΙΑ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ. ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΝΠΔΔ. ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΙΚΑΝΑ ΠΡΟΣΩΠΑ. ΟΧΙ ΟΤΙ ΒΓΑΛΕΙ Ο ΚΟΥΒΑΣ! ΑΚΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΕ; ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙΣ ΤΑ ΑΣΥΜΜΑΖΕΥΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/10/15 1:21 μ.μ.

      ΚΑΙ ΤΙ ΚΟΥΒΑΣ !!!!!! ΤΡΥΠΙΟΣ ......

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/10/15 1:55 μ.μ.

      Κουβάς ο Χρονόπουλος ή Νταγκαλή;;;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος3/10/15 3:39 μ.μ.

      ΟΛΟΙ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ.

      Διαγραφή
  31. Ανώνυμος3/10/15 1:20 μ.μ.

    Η ΝΕΑ ΠΝΟΗ ΖΗΤΑΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ. ΑΛΛΑ ΑΝ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ , ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΠΑΡΘΕΙ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΥΡΩΘΕΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΣΩΝ ΧΡΟΝΩΝ,
    ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ Η ΝΕΑ ΠΝΟΗ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ. ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΕΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΛΗΣ !!!
    ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΜΕ ΤΗ ΓΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΣΤΕΦΑΝΟ. ΚΙ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΧΤΙΣΕΙ , ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ ..... , ΠΑΡΑΝΟΜΑ , ΤΟΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ. ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΟΜΩΣ ?????
    ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΑ ΟΧΤΑΚΟΣΙΑ ΤΟΣΑ ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/10/15 1:37 μ.μ.

      Χρονια το μπαχαλο!!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/10/15 1:56 μ.μ.

      ΘΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΒΑΓΓΕΛΑ????
      Ε ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ!!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος3/10/15 2:01 μ.μ.

      Μεγάλο σόϊ οι Μπέτσηδες!!!
      Η μία ξεφτυλίζει το δήμαρχο επί τη αποχωρήσει
      και ο άλλος επί τη εμφανίσει!!!!

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος3/10/15 3:45 μ.μ.

      ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ Ο ΜΠΕΤΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΜΠΕΤΣΗ;

      Διαγραφή
  32. Ανώνυμος3/10/15 1:38 μ.μ.

    ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΜΠΕΣ.
    ΚΑΙ ΕΞΗΓΟΥΜΑΙ.
    ΑΛΛΟ Η ΒΡΑΔΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΣΑΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Ή ΔΙΑΛΟΓΟΣ Η ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΤΟ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΓΙΝΕ Ή ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ.
    ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΡΙΤΙΚΗ, ΟΧΙ ΣΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ.
    ΚΑΙ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ… ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.

    ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΟΥ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ, ΤΟΥ ΖΑΜΑΝΗ ΤΟΥ ΒΑΖΩ 6 ΣΤΑ 10 , ΤΟΥ ΚΑΛΑΦΑΤΕΛΗ 5 ΣΤΑ 10 , ΖΥΓΟΥΝΑΣ 7 ΣΤΑ 10, ΜΠΙΤΑΚΟΣ ΜΕΤΑΞΕΤΑΣΤΕΟΣ(ΡΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ ΤΙΣ ΕΙΔΑΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ. Ε ΚΑΙ… ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΤΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ; Ή ΣΟΥ ΤΟ ΕΙΧΕ ΑΠΑΓΟΡΕΨΕΙ Ο ΛΟΥΚΑΤΟΣ.), ΣΩΚΟΥ ΜΕΤΑΞΕΤΑΣΤΕΑ.

    ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΝΩ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΖΑΜΑΝΗ, ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ.
    ΣΤΑ ΣΥΝ ΤΟΥ
    _«ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕ» ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΡΟΥΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ ΤΑ ΠΗΓΕ ΚΑΛΑ.
    _ΕΔΩΣΕ ΧΡΟΝΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ – Ο ΚΑΛΑΦΑΤΕΛΗΣ ΜΙΛΑΓΕ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΤΟΣΗ Ο ΖΤΓΟΥΝΑΣ ΕΝΩ Ο ΙΔΙΟΣ ΜΙΛΗΣΕ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΕ 15 ΛΕΠΤΑ.
    _ΕΓΙΝΕ ΔΙΑΛΟΓΟΣ. ΚΟΥΤΣΟΣ, ΣΤΡΑΒΟΣ, ΛΕΙΨΟΣ, ΑΛΛΑ ΕΓΙΝΕ.
    _ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΣΧΕΔΟΝ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.

    ΣΤΑ ΜΕΙΟΝ ΤΟΥ
    _ΜΙΛΑΓΕ ΜΕ ΧΑΜΗΛΟ ΤΟΝΟ. Ο ΚΑΛΑΦΑΤΕΛΗΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ,ΑΛΛΑ ΜΕ ΒΟΛΙΟΥΜ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΕΠΑΝΩ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ.
    _ΠΟΛΥ ΚΑΚΩΣ ΔΕΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΤΟΙΜΑΣΑΝΕ. ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΠΙΤΑΚΟ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΙΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ, ΠΟΥ ΟΙ ΜΙΣΕΣ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΗΔΗ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΔΙΠΛΑ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ. ΣΦΑΛΜΑ ΜΕΓΑ.
    _ΔΕΝ ΑΦΗΣΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΤΟΥ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ. ΕΙΔΙΚΑ ΥΦΑΝΤΗ ΚΑΙ ΛΥΡΟΥΔΙΑ.ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΠ΄ΟΤΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΕΙΠΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ. ΠΗΓΕ ΔΗΛΑΔΗ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΒΑΡΥ ΠΥΡΟΒΟΛΙΚΟ ΤΟΥ ΣΤΗ ΜΑΧΗ. ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΤΟΥ ΒΕΒΑΙΑ, ΑΛΛΑ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΟΛΑ ΤΑ ΟΠΛΑ. Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ OTI EIXE ΤΟ ΕΡΙΞΕ ΣΤΗ ΜΑΧΗ.

    Υ.Γ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΗΣ 29ΗΣ.
    ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ.






    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/10/15 3:51 μ.μ.

      Ο ΖΑΜΑΝΗΣ ΔΕΝ ΑΦΗΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΤΟΝΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΨΕ ΤΟ ΣΤΕΝΟ ΤΟΥ ΠΑΡΕΑΚΙ. ΤΟΥ ΠΑΝΕ ΟΤΙ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕΝΕΙ ΠΙΣΩ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΖΗΤΗΣΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΝΑ ΜΗ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ. ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΓΥΡΙΣΕ ΜΠΟΥΜΕΡΑΓΚ. ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΜΟΝΟΠΩΛΗΣΕ ΑΛΛΑ ΦΑΝΗΚΕ Η ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΤΟΥ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΓΙΝΕ ΦΑΝΕΡΗ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΚΡΥΨΕΙ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/10/15 3:54 μ.μ.

      ΜΗΝ ΑΡΓΕΙΣ ΤΣΑΤΣΑ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος3/10/15 5:05 μ.μ.

      Μην ανησυχείς, δεν θα σου κλέψει κανείς τη δουλειά, που ξέρεις τόσο καλά να κάνεις!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  33. Ανώνυμος3/10/15 2:53 μ.μ.

    ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΠΕΤΣΗ ΠΑΕΙ ΠΑΚΕΤΟ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΣΟΥΠΙΑ Ο ΔΕΛΛΑΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑΣ.
    ΠΑΡΑΓΚΑ ΚΑΝΟΝΙΚΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/10/15 3:43 μ.μ.

      Αυτος που εφαγε το δημητρακοπουλο? Μα αυτοι ειναι και οι δυο των αθλητικων συλλογων οπως και οι μπετσηδες. Γνωριζονται. Σε τι ενοχλησε λοιπον ο δημητρακοπουλος κι επρεπε να φαγωθει;
      Ποιος θα μας δωσει εξηγησεις; Η πρωτοβουλια παντως δεν ηταν του χρονοπουλου αλλα του δελλαγραμματικα...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/10/15 5:15 μ.μ.

      Και ο Χρονόπουλος τι έκανε για τι θέμα??? Έψαξε??? Ρώτησε??? Ενημέρωσε???

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος3/10/15 5:20 μ.μ.

      Και ποιός δεν ξέρι τι κάνει ο Χρονόπουλος!!!
      Φίλε μου ο Πετράν αμολάει αϊτό!!!

      Διαγραφή
  34. Ανώνυμος3/10/15 3:56 μ.μ.

    Ρε σεις τι πινουνε στη Νεα Πνοη και δεν μας δινουν;
    Και ειμαστε και χαρμανια. Μιλαμε για πολυ γελιο…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος3/10/15 3:57 μ.μ.

    Ο Δελλαγραμμάτικας πήγαινε τις στημμένες δουλειές στις σχολικές και στην τεχνική υπηρεσία. Για τα ψιλά πήγαινε στο Θέσπη για να πάρει με συνεργασίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αγαπητέ βαθμολογητή – απολογητή (3/10/15 1:38 μ.μ.),
    Αν είσαι καινούριος, δικαιολογείσαι να μην ξέρεις τη λογική και τον στόχο των αναρτήσεων. Αν πάλι είσαι παλιός, τότε θα ‘πρεπε να ξέρεις πως δεν εστιάζω στα γεγονότα, αλλά στις συνέπειές τους. Τα γεγονότα τα χρησιμοποιώ μόνο για να ψάξω τις αιτίες που υπάρχουν κι έτσι να φωτίσω το (πιθανό) μέλλον. Τις ‘αξιολογήσεις’ και τις βαθμολογίες τις αφήνω για τους χρήστες του facebook.
    Όσο για τους στόχους μου, αυτοί σχετίζονται είτε με την εποικοδομητική κριτική (στην αρχή) είτε με την αποδόμηση της εκάστοτε εξουσία (όταν δω ότι δεν ισιώνει το πράγμα). Στην περίπτωσή μας είναι εύκολο να καταλάβεις σε ποια φάση βρισκόμαστε, έτσι δεν είναι;

    Έτσι λοιπον παρουσίασα – έστω και συνοπτικά – τις αιτίες που (νομίζω ότι) οδήγησαν τον δήμαρχο και την δημοτική αρχή στη σημερινή κατάσταση. Κι αν μάλιστα ανατρέξεις στις αναρτήσεις μου, θα δεις ότι εκεί υπάρχουν (και μάλιστα αναλυτικά και έγκαιρα) όλα εκείνα που παρέλειψε (ή απέφυγε) να κάνει και που τον οδήγησαν ως εδώ.
    Γιατί λοιπόν κι απ’ τη μεριά σου δεν κάνεις το ίδιο; Αντί να ρετουσάρεις την εικόνα του, γιατί δεν σκέφτεσαι και δεν αναρωτιέσαι πάνω σ αυτά που ο ίδιος διαπιστώνεις; Σου δίνω ένα - δύο παραδείγματα:

    Λες: ΔΕΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΤΟΙΜΑΣΑΝΕ. ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΠΙΤΑΚΟ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΙΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ, ΠΟΥ ΟΙ ΜΙΣΕΣ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΗΔΗ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΕΙ
    Τι λοιπόν φοβήθηκε; Μήπως δεν ήξερε καν αυτά που περιείχε το βίντεο; Ίσως γιατί του το ‘χαν φτιάξει άλλοι και αφορούσε τη δουλειά άλλων, που ποτέ του δεν αναμίχτηκε ;
    Μήπως φοβήθηκε αυτά που θα μπορούσαν να δείχνουν οι διαφάνειες; Μήπως δεν αντέχει να δει φωτογραφίες που δείχνουν την αποτυχία του ακόμα και σε πράγματα απλά, ευκολοδιαχείριστα;

    Για βάλε τα παραπάνω μαζί για να καταλάβεις το πού βρισκόμαστε σήμερα. Και μετά, πρόβαλέ τα στο μέλλον, να δεις πού θα πάει το καράβι; Στηρίζεται σε 1-2 ανθρώπους, αλλά νομίζει ότι μπορεί να ‘κάνει παιχνίδι’ μόνος του.
    Μήπως έτσι εξηγείται αυτό που γράφεις, ότι: ΔΕΝ ΑΦΗΣΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΤΟΥ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ. ΕΙΔΙΚΑ ΥΦΑΝΤΗ ΚΑΙ ΛΥΡΟΥΔΙΑ.ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΠ΄ΟΤΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΕΙΠΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ. ΠΗΓΕ ΔΗΛΑΔΗ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΒΑΡΥ ΠΥΡΟΒΟΛΙΚΟ ΤΟΥ ΣΤΗ ΜΑΧΗ.
    Κάπως έτσι τα κάνει όλα μαντάρα. Αλλά τώρα, ο Πάσι έφυγε. Κι αν φύγει κι ο Υφαντής…

    Αντί λοιπόν αγαπητέ απολογητή να έχεις έτοιμες δικαιολογίες, καλύτερα είναι να κάνεις (τουλάχιστον στον εαυτό σου) τις δύσκολες ερωτήσεις και ν’ αναζητήσεις τις ακόμα πιο δύσκολες απαντήσεις.
    Τώρα το αν θα τους τις πεις – του ίδιου και της αυλής του – εξαρτάται από σένα. Γιατί ξέρεις πως είναι πολύ εύκολο να χάσεις την εύνοια (και πιθανό και τα φράγκα) ενός πανικόβλητου άρχοντα. Άσε που ξέρεις πως θα γίνεις (με τη σειρά σου) τράγος απ’ τους υπόλοιπους υλικούς…

    Πάντως ομολογώ πως δεν σε λυπάμαι. Γιατί αυτά είναι ότι λέμε occupational hazards… δηλαδή, είναι μέσα στο πακέτο…

    Καλό υπόλοιπο Σ/Κ
    Δ/Σ

    ΥΓ. Αναμένω το 2ο μέρος της ανάλυσής σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/10/15 5:51 μ.μ.

      ΤΑΧΕΙΣ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΛΙΓΟΥΛΑΚΙ, ΧΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΣΟΥ, ΕΚΤΙΘΕΣΑΙ ΚΑΙ ΕΚΘΕΤΕΙΣ. ΓΙΑΤΙ;
      ΤΑ ΛΕΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΜΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ.
      ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΒΛΕΠΕΙΣ.
      ΦΙΛΙΑ ΣΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ…

      Ο ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΗΣ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/10/15 6:41 μ.μ.

      Ο βαθμολογητης ασχολειται με τα blogs στις υπερωριες του... ενω ειναι δουλεια για το κανονικο ωραριο.
      Ρε βαθμολογητη αυτη ειναι δουλεια για επαγγελματιες. Οχι για ερασιτεχνες.

      Διαγραφή
  37. Ανώνυμος3/10/15 5:31 μ.μ.

    ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ο εργάτης 3/10/15 1:38 μμ κάνει φτηνή και φτωχή προπαγάνδα... πρέπει να δουλέψει πολύ ακόμα για να αλλάξει κατηγορία. Μήπως να ζητήσει τη βοήθεια του Μπέτση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/10/15 6:30 μ.μ.

      ΕΛΑ ΡΕ ΜΟΥΡΙΝΙΟ, ΠΟΥ ΗΣΟΥΝΑ ΕΣΥ;
      Ο ΜΠΕΤΣΗΣ ΣΕ ΠΟΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΑΙΖΕΙ;

      Ο ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΗΣ - ΕΡΓΑΤΗΣ - ΦΤΗΝΟΣ ΚΑΙ ΦΤΩΧΟΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΗΣ - ΚΥΡΑ ΔΑΣΚΑΛΑ

      Διαγραφή
  39. Ανώνυμος3/10/15 6:37 μ.μ.

    ΚΥΡΙΕ ΖΑΜΑΝΗ, ΕΣΥ ΓΝΩΡΙΖΕΣ ΤΗΝ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΡΑΘΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ; ΑΝ ΝΑΙ, ΤΙ ΕΠΡΑΞΕΣ; ΑΝ ΟΧΙ, ΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ; ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος3/10/15 7:01 μ.μ.

    Μην το κουράζετε ρε παιδια γυρω γυρω γιατι ειναι απλο. το αφεντικο της δευτεροβαθμιας εχει δικο του ανθρωπο για τα λογιστικα και πρεπει να παρει και τις δυο δουλειες. περιμενετε να δειτε τι θα γινει και θα με θυμηθειτε. αλλα ο πετραν που δεν τον λες οτι πιανει και πουλια στον αερα δεν καταλαβε τι επρεπε να γινει και τα εκανε μουτι. α ρε ζαμαν με τους επιτελικους σου... ειναι αληθεια οτι τον προοριζεις για αντιδημαρχου στρατηγικου σχεδιασμου μετα τον υφαντη; αυτο να δω και τι ακομα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος3/10/15 7:05 μ.μ.

    ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΓΕΝΚΑ ΓΙΑ "ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΠΕΤΣΗΔΕΣ". ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΑΤΕ. ΤΟ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΥΠΕΡ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΚΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ. ΩΣ ΕΔΩ ΛΟΙΠΟΝ, ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπαμπανικας Δημήτρης3/10/15 9:58 μ.μ.

      Τι λέτε ρε παιδια;;; Τον Ανδρέα δεν τον γνωρίζω ούτε κατ´οψιν , αλλα για τον Γιάννη τον Μπετση εχω να πω οτι ειναι αξιολογότατο άτομο , καθαρός , και δουλευταράς.!! Ειναι ΚΥΡΙΟΣ ο άνθρωπος.!!!

      Διαγραφή
  42. Ανώνυμος3/10/15 7:08 μ.μ.

    ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΟΤΙ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΤΟΝ ΜΠΕΤΣΗ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΓΑΠΑΝΕ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΝΕΙ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ, ΛΥΝΕΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΗΡΕΜΙΑ, ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΑ ΣΚΥΛΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΗ ΤΣΕΠΗ ΟΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ.
    ΕΝΑΣ ΓΟΝΙΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΞΕΡΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/10/15 12:46 π.μ.

      ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΚΥΛΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ????
      ΑΜΑ ΔΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΔΕΙΞΕΤΕ ΚΙ ΕΜΕΝΑ!
      ΛΙΒΑΝΙΖΕΤΕ ΠΟΥ ΛΙΒΑΝΙΖΕΤΕ ΜΗ ΣΑΣ ΠΙΑΝΕΙ Ο ΟΙΣΤΡΟΣ!

      Διαγραφή
  43. Ανώνυμος3/10/15 7:26 μ.μ.

    Σωστά. Στην Ελλάδα, δυστυχώς, πρέπει ο συκοφαντούμενος, και όχι ο συκοφάντης, να αναλάβει το βάρος της αποδείξεως του δικαίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος3/10/15 8:50 μ.μ.

    ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΠΩΣ ΠΗΡΕ ΚΑΝΕΝΟΣ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΣΙ; ΟΧΙ ΑΥΤΗ...ΞΕΡΕΙΣ, ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΗ Κ Α Ν Ο Ν Ι Κ ΗΗΗΗ! ΤΟ ΠΙΑΣΑΤΕ ΤΟ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΟ. ΕΤΣΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος4/10/15 12:08 π.μ.

    Μια νέα κατάσταση διαμορφώνεται ήδη στη δημοτική ομάδα των Ανοιχτών Οριζόντων.

    Η αποχώρηση του Αβραάμ Πασιπουλαρίδη δημιουργεί ένα μεγάλο κενό, το οποίο, βεβαίως δεν μπορεί να γεμίσει ο Α. Μπέτσης, που γίνεται δημοτικός σύμβουλος, στην ουσία, μετά την άρνηση τριών. Υπάρχει χαώδης απόσταση μεταξύ των δύο προσωπικοτήτων και είναι σαφέστατο ότι η δημοτική ομάδα αποδυναμώνεται.

    Φυσικά, υπάρχει μια μικρή ολιγοπρόσωπη υπο-ομάδα δημοτικών συμβούλων, που κινείται περί τον Ζαμάνη και υποστηρίζει ότι η παραίτηση Πασιπουλαρίδη θα λειτουργήσει ανακουφιστικά και αποσυμφορητικά.

    Προσωπικά, εκτιμώ ότι έχουν εν μέρει δίκιο στον ισχυρισμό τους. Ο πιεστικός τρόπος με τον οποίο συμπεριφερόταν ο Αβραάμ είχε φέρει πολλές φορές σε δύσκολη θέση το δήμαρχο, κάποιους από τους αντιδημάρχους, δημοτικούς συμβούλους αλλά και υπαλλήλους. Δεν εξετάζω αυτή τη στιγμή πότε είχε δίκιο ο Αβραάμ και πότε όχι. Πάντως, με τις αντιδράσεις του είχε σώσει πολλές φορές την ... παρτίδα.

    Κατά τη γνώμη μου η πραγματική αποδυνάμωση γίνεται στην εσωτερική υπο-ομάδα της ΑΔΚ. Αυτή είναι που δέχεται το ισχυρό πλήγμα από την παραίτηση. Θα μπορούσε να υποστηρίξει κανείς ότι, τώρα, απελευθερώνονται οι "προοδευτικές" τάσεις, ότι μειώνονται τα "βαρίδια" και ότι τα πράγματα θα ισορροπήσουν.

    Η άποψή μου είναι ότι τα εναπομείναντα παλαιά μέλη της ΑΔΚ θα σκληρύνουν ακόμη περισσότερο τη στάση τους και θα είναι απολύτως άκαμπτοι στις "αταξίες" των "εισβολέων". Μείζονα ρόλο θα έχει πλέον η Π. Ταουξή αλλά και ο Θ. Στάικος. Ας μην ξεχνούμε ότι στην παλιά ΑΔΚ ανήκουν Πέππα και Τσούκας. Ο Κοκμοτός είναι διαλλακτικός και δουλεύει με όλους, δεν του πάει ο σκληρός ρόλος. Εξ άλλου, στα κοινωνικά τα πράγματα πάνε καλά. Βέβαια, είναι "πολιτικός προϊστάμενος" σε Σχολικές κλπ αλλά μέχρι τώρα τα έχει γλιτώσει τα σκάγια λόγω της ανεξαρτησίας των νπδδ. .

    Γρήγορα θα δούμε αν οι παραπάνω εκτιμήσεις μου είναι σωστές.

    Η ουσία, όμως, είναι αλλού:

    Οι πρόσφατες αστοχίες στις Σχολικές Επιτροπές (άθλιες μεθοδεύσεις τις χαρακτηρίζουν άλλοι ή μείγμα εγκληματικής άγνοιας, ανικανότητας και ανευθυνότητας) σε συνδυασμό με τη νεκροφάνεια του νπδδ Θέσπις (ποια είναι άραγε τα πραγματικά πεπραγμένα του οργανισμού όταν σχεδιασμός και οργάνωση γίνονται από τον Υφαντή και υλοποίηση από τον ή τους αναδόχους, ποια είναι η πραγματική παραγωγή έργου όταν λειτουργούν ως χορηγοί και χρηματοδότες σε συλλόγους και σωματεία) και την συνεχιζόμενη αφάνεια στην Εξέλιξη Α.Ε. που επιτέλους έχει νέο Δ.Σ. (του οποίου δεν έχουν ανακοινωθεί τα μέλη, όταν το γραφείο τύπου του δημάρχου μας ενημερώνει για τις χειραψίες του δημάρχου-χορηγού πλαστικών μπουκαλιών νερού στους εθελοντές πολιτικής προστασίας, και του οποίου Δ.Σ. δεν έχουν γίνει γνωστές οι συνεδριάσεις και αποφάσεις) αποδεικνύουν, πέραν πάσης αμφιβολίας, ότι η δημοτική αρχή αρμενίζει στραβά.... Εντάξει, εντάξει...η Εστία λειτουργεί καλά.

    Δεν καταπιάνομαι με τα θέματα των αντιδημάρχων. Αλλά, να, παραμένει η κρίση στα θέματα καθαριότητας, πρασίνου κλπ που προκαλεί συνεχείς εντάσεις στο εσωτερικό της δημοτικής ομάδας και με τους Τοπικούς. Οι τοποθετήσεις, δημόσιες και επανειλημμένες, του Πέππα της Σταμάτας και τα εμπαθή σχόλια σε αυτό το ιστολόγιο μαρτυρούν χάσμα μέγα. Δεν είναι εύκολες οι αλλαγές και η αδράνεια των μικρο-συμφερόντων είναι τεράστια. Το αυτό συμβαίνει και με τις πρόσφατες άστοχες (εμπαθείς και εκδικητικές μέχρι μανίας τις χαρακτηρίζουν άλλοι) της αντιδημάρχου για το προσωπικό.

    Αβίαστο συμπέρασμα η έλλειψη συντονισμού και η απουσία ελέγχου. ένα διοικητικό σχήμα άμορφο (σύμφωνα με άλλους δύσμορφο), πολλαπλών ταχυτήτων (σύμφωνα με άλλους ακίνητο ή οπισθοδρομικό), ετερόκλητο, ανομοιογενές (σύμφωνα με άλλους θνησιγενές) και συγκρουσιακό στην καθημερινή λειτουργία του,

    Πόσο μακριά μπορεί να πάει αυτό το καράβι; Σίγουρα δεν μπορεί να βγεί στ΄ ανοιχτά. Κι αν μείνει στα αβαθή, σύντομα το βλέπω να βρίσκει σε ξέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/10/15 9:45 π.μ.

      Φίλε, το σχόλιο σου έχει την αντικειμενικότητα του εξωτερικού παρατηρητή. Δεν έχει σημασία αν συμφωνώ ή διαφωνώ με τα δεδομένα, τη συλλογιστική σου και τα συμπεράσματα στα οποία καταλήγεις.
      Αυτό που θέλω να επισημάνω είναι η διαφορά στην εικόνα όταν βρίσκεσαι "μέσα"...
      Προς Θεού, δεν αμφισβητώ ούτε την ειλικρίνεια των προθέσεων σου ούτε την ορθότητα της ανάλυσης.
      Αυτό το οποίο θα ήθελα να προσθέσω είναι η "εσωτερική ματιά"...
      Προσπαθώ να αντιληφθώ, δηλαδή, τι βλέπουν αυτοί που είναι μέσα.
      Τα συστήματα εξουσίας είναι δυναμικά. Είναι καλά οργανωμένα. Έχουν μεγάλη αδράνεια. Στηρίζονται σε πλέγματα συμφερόντων, εξυπηρετήσεων και συναλλαγής.
      Αυτή η δημοτική αρχή πιστώνεται με πολύ συγκεκριμένες κινήσεις και επιλογές σε κεντρικό επίπεδο που κατάφεραν να πλήξουν ισχυρά μπλοκ συμφερόντων. Θυμίζω την ιστορία με τα χιλιάδες αδήλωτα τετραγωνικά και τους ελέγχους που συνεχίζονται μέχρι σήμερα. Θυμίζω τη διακοπή της ροής κονδυλίων προς τα τοπικά παρασιτικώς διαβιούντα "ΜΜΕ". Θυμίζω τη δέσμη κοινωνικών δομών που ακυρώνουν κατάφωρα κερδοσκοπικές και πελατειακές παρα-δραστηριότητες (καλοκαιρινά camps, προγράμματα δημιουργικής απασχόλησης, δημοτικός αθλητισμός). Θυμίζω, επίσης, την προσπάθεια ελέγχου στις καταναλώσεις καυσίμων που έχει ήδη αποφέρει καρπούς. Ταυτόχρονα, η δημοτική αρχή προβάλλει με επιτυχία τις κοινωνικές προτεραιότητες (φοιτητικό λεωφορείο, δημοτικό σπουδαστήριο).
      Στον αντίποδα, το σύστημα είναι εδώ. Ο χρόνος που πέρασε έδειξε ότι οι δομικές δυσλειτουργίες δεν εξαλείφθηκαν. Η αναπαραγωγή χρεοκοπημένων και διεφθαρμένων διοικητικών προτύπων απετέλεσε την εύκολη λύση σε πολλές περιπτώσεις. Μικροπολιτική και προσωπικές επιδιώξεις κυριάρχησαν.
      Από τα παραπάνω φαίνεται ότι στη δημοτική αρχή δεν υπάρχουν δυο ταχύτητες αλλά δυο πολιτικές. Και, άρα, δυο πολιτικές ομάδες που τις εκφράζουν.
      Το κρίσιμο ζήτημα είναι ποια θα υπερισχύσει. Και τα ερωτήματά μου είναι καθαρά:
      -Αυτοί που είναι "μέσα" έχουν όλοι επίγνωση της πραγματικής κατάστασης; Αντιλαμβάνονται την ύπαρξη των δυο πολιτικών; Έχουν επίγνωση της ευθύνης τους; Αντιλαμβάνονται ότι με πράξεις και παραλείψεις τους εξυπηρετούν τη μια ή την άλλη;;
      - Με ποιό τρόπο, άραγε, θα μπορούσε να βρεθεί λύση στο διαφαινόμενο αδιέξοδο, που με ακρίβεια περιγράφεις; Πώς θα μπορούσε να ενισχυθεί η μια πολιτική έναντι της άλλης;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος4/10/15 6:02 μ.μ.

      Ενισχύεις τους ισχυρισμούς μου αγαπητέ.
      Τα πράγματα είναι δύσκολα όταν υπάρχουν δυό ταχύτητες. Είναι δυσκολότερα όταν υπάρχουν δυο πολιτικές και δυο ομάδες που τις εκφράζουν και τις υπηρετούν.
      Φαντάζομαι υπαινίσσεσαι ότι υπάρχει και η ομάδα των συχνά απόντων, των αδρανών, των ουδέτερων, των "δεν έχω καταλάβει πού βρίσκομαι" κλπ.
      Επιμένω, λοιπόν, στο σενάριο για την ξέρα... Οι δυνάμεις που θα έβγαζαν το καράβι στ΄ ανοιχτά συναντούν το ένα εμπόδιο μετά το άλλο. Ανεξαρτήτως αγαθών προθέσεων η κόπωση είναι δεδομένη και καταλυτική. Προβλέπω ότι κάποιοι θα επιλέξουν την έξοδο και κάποιοι το αντάρτικο... όσο αντέξουν.
      Εκτιμώ, επίσης, ότι αυτό που κρατάει κάποιους ακόμη εντός είναι η αντίληψη ότι όταν φύγουν θα κάνουν party οι υπόλοιποι...
      Αλλά αυτό δεν είναι δημιουργικό κίνητρο για να σε κρατήσει μέλος σε ομάδα που ...δεν είναι ομάδα!
      Ελπίζω να έγινα αντιληπτός. Αν όχι, εδώ είμαστε πάλι.
      Ευχαριστώ για το διάλογο.

      Διαγραφή
  46. Ανώνυμος4/10/15 9:38 π.μ.

    Το πολιτικό νέο ναι ενδιαφέρον στοιχείο δεν είναι ότι γίνεται δημοτικός σύμβουλος ο κος Μπέτσης αλλά η άρνηση των τριών που προηγούνται από αυτόν. Τι μεσολάβησε σε ένα και μόνο χρόνο άτομα που μοήκαν στο συνδιασμό με την επιθυμία να εκλεγούν και να δικήσουν να αρνούνται (όχι ένας αλλά τρείς) τώρα που τους δίνεται η ευκαιρία. Απογοητεύτηκαν από την πορεία της δημοτική τους παράταξη, πιέστηκαν για να κάνουν χώρο στον κο
    Μπ., μπήκαν για να γεμίσουν ένα ψηφοδέλτιο τι τέλος πάντων συμβαίνει με αυτή τη συνολική άρνηση. Για μένα αυτό είναι το πολύ μεγάλο ζήτημα που δεν μπορεί και δεν θα περάσει ποτέ απαρατηήρητο. Βεβαια το ίδιο είχε συμβεί και στη παράταξη της Παλιάς Πνοής τη προηγούμενη περίοδο. Όλα συνηγορούν στο ανεμομαζώματα και στη προχειρότητα που αντιμετωπίζουν τα γεγονότα άτομα που θέλουν να μας διοικήσουν με τρόπο βέβαια που θυμίζει κωμωδία, κοροϊδία και ανευθυνότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος4/10/15 6:08 μ.μ.

    ΕΧΟΥΝ ΠΛΑΚΑ ΟΙ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΣΑΣ ΚΟΡΙΤΣΙΑ. ΔΙΑΝΟΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ, ΙΣΑ ΙΣΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΔΕΚΑΡΙΑ, Μ΄ ΕΣΑΣ ΜΕΤΡΗΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΔΕΚΑ!
    ΑΛΛΑ, ΒΡΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ, ΤΟΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ. ΚΡΙΜΑ.
    ΠΡΕΠΕΙ, ΛΟΙΠΟΝ, ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΖΑΜΑΝΗΣ.
    ΑΥΤΟΝ ΨΗΦΙΣΕ Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ. ΑΥΤΟΝ ΘΕΛΕΙ.
    ΛΟΓΑΡΙΑΖΕΤΕ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΞΕΝΟΔΟΧΟ...
    ΤΣΑΜΠΑ ΧΑΝΕΤΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ.
    Ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ ΕΧΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΕΝΤΕΤΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντιλαμβάνομαι σωστά τον υπαινιγμό σου ότι οι "διανοουμενίστικες" αναλύσεις είναι υπόθεση "κοριτσιών", ενώ εσύ μιλάς απ' την μεριά των (απλοϊκών και βραδύστροφων) "αντρακλαράδων";

      Στο τελευταίο πάντως θα συμφωνήσω μαζί σου γιατί - στατιστικά τουλάχιστον - είναι επιβεβαιωμένο ότι οι "μάτσο" δεν φημίζονται για το IQ τους.

      Αλλά, γιατί ανησυχείς για το αν ο Ζαμάνης θα βγάλει όλη την πενταετία - ή και μια δεύτερη; Έχεις λαμβάνειν κάτι καλό;

      Δ/Σ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος4/10/15 8:22 μ.μ.

      Βιαστικέ σχολιαστή το γεγονός ότι τα σχόλια "αγνοούν" το δήμαρχο θα πρέπει πρώτον απ' όλους να ανησυχήσει εσένα... και ύστερα το δήμαρχο. Όχι για το λόγο που υποπτεύεσαι αλλά γιατί είσαι ΕΣΥ ο υπερασπιστής του..
      ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος4/10/15 10:39 μ.μ.

      ΤΩΡΑ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΣΕ ΝΑ ΤΟ ΚΡΙΝΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ!!!
      ΑΚΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος4/10/15 10:45 μ.μ.


      Ρευματισμούς θα πάθει ο Ζαμάνης με την υγρασία από τα σάλια σου!!! Θα τον ξεκάνεις!!!!!
      Το άλλο κορίτσι.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος4/10/15 11:29 μ.μ.

      Επειδή διαπιστώνω ότι παρεκτρέπεσθε, συνιστώ ψυχραιμία...
      ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ

      Διαγραφή
  48. Ανώνυμος4/10/15 9:24 μ.μ.

    ΚΥΡΙΕ ΜΠΕΤΣΗ, ΜΙΑ ΠΟΥ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟΣ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΕΣΥ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΣΠΗ ΠΟΥ ΚΛΕΙΝΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΑΚΟΜΑ? ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΥΡΙΟ ΣΤΟ Δ.Σ. ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ. ΧΡΟΝΟ ΕΙΧΕΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΕΙΣ. ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΧΟΛΗ? ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ? ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΕΛΑΒΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΗΝ ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/10/15 12:59 π.μ.

      ΚΥΡΙΕ ΜΠΕΤΣΗ ΕΤΟΙΜΑΣΕ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ. ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΡΕΙΝΗ ΕΙΣΑΙ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΣΤΟΧΟΣ.

      Διαγραφή
  49. Ανώνυμος4/10/15 10:20 μ.μ.

    Η ΒΟΡΕΙΝΗ ΣΦΑΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΚΜΟΤΟ ΚΑΙ Η DIONYSOSDAYS ΑΠΟΔΟΜΕΙ ΤΟΝ ΠΑΣΙΠΟΥΛΑΡΙΔΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/10/15 11:40 μ.μ.

      Τίνος εργαλείο είναι η dionysosdays? ...που αποδομεί με άθλιο τρόπο πασιπουλαρίδη? Αυτά τα δεκανίκια σου έλειπαν Ζαμάνη. Μέγιστη έκπτωση. Κρίμα.

      Το τέταρτο κορίτσι (γνωστή στο κολλέγιο ως Γιαδικιάρογλου)

      Διαγραφή
  50. Ανώνυμος4/10/15 11:25 μ.μ.

    ΒοδεινοΛουκουμέικα ερωτηματα προς κοκμοτό:

    Ποιος έχει την ευθύνη για την πρόσληψη των καθαριστριών ο Αντιδήμαρχος Παιδείας η οι σχολικές επιτροπές;

    Θεωρεί ανίκανα τα μέλη των σχολικών επιτροπών και παρεμβαίνει στο έργο τους; (ειδικά όταν και στις δυο σχολικές επιτροπές συμμετέχει ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Σπύρος Γιαννουλάτος)

    Οι πενταμηνίτες προσλήφθηκαν με αρμοδιότητα τον καθαρισμό των σχολείων;

    Οι σύλλογοι γονέων έχουν λόγο στην ομαλή λειτουργία των σχολείων ή τους χρησιμοποιεί η δημοτική αρχή κατά το δοκούν;

    Οι σχολικές επιτροπές μπορούν να προσλάβουν εργαζόμενο και να πληρώσουν με το μπλοκ εξόδων και το ανάλογο ένσημο;

    Οι πρωτοβουλίες των συλλόγων συμβάλουν ή όχι στον εξοπλισμό και τις δραστηριότητες των σχολείων;

    Μήπως η ανεπάρκεια της δημοτικής αρχής ήταν η αιτία οι σύλλογοι της Ανοιξης και της Σταμάτας να αναλάβουν την καθαριότητα των σχολείων;

    Γιατί η δημοτική αρχή δεν εκταμίευσε έκτακτη επιχορήγηση στις σχολικές επιτροπές προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες για την ομαλή λειτουργία των σχολείων;

    Τελικά όποιος δεν είναι αρεστός στη διοίκηση γίνεται στόχος και υποτιμάται η προσφορά του;

    Η δημοτική αρχή πότε επιτέλους θα αναλάβει πρωτοβουλίες προκειμένου να λυθούν τα προβλήματα των σχολικών μονάδων και όχι μόνο;

    Πότε επιτέλους θα αντιληφθεί η διοίκηση του δήμου ότι η στελέχωση των σχολικών επιτροπών απαιτεί άτομα με ικανότητες και γνώσεις και όχι προβληματικούς ημέτερους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/10/15 11:48 μ.μ.

      Ρε συ, αυτοι δεν ειναι που ειχανε βαλει πακιστανους να καθαρισουν το σχολειο της ανοιξης και δε μας ειπαν ακομα αν πληρωθηκαν οι ανθρωποι και πως? Βασιλάκι, οταν χαιδευεις το φιδι στον κορφο σου θα γυρισει να σε δαγκωσει! Ηρθε η ωρσ και για σενα. Παρε σειρα!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος4/10/15 11:50 μ.μ.

      Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΚΜΟΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΗ ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΘΛΗΤΙΔΜΟ. ΤΟΝ ΠΡΕΣΣΑΡΟΥΝ.

      Διαγραφή
  51. Ανώνυμος4/10/15 11:35 μ.μ.

    Τη ανακοίνωση την υπογράφει ο κοκμοτός την έχει συντάξει ο ίδιος; Αν ναι, θα πρέπει να δώσει απαντήσεις... Αν όχι, τις απαντήσεις πρέπει να τις δώσει το γραφείο τύπου του δήμου.
    Για το συνολικό μπάχαλο, πάντως, θα πρέπει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να μιλήσει ο Ζαμάνης που κρύβεται πίσω από τις αποτυχημένες επιλογές του στη σύνθεση των δ.σ των νπδδ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος4/10/15 11:42 μ.μ.

    Ανεξάρτητα ποιός ρωτάει, οι ερωτήσεις είναι βάσιμες. Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος5/10/15 12:32 π.μ.

    ΜΑΓΚΕΣ, Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΥΜΝΟΣ. ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΕ ΟΥΤΕ ΒΔΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΠΟΥ ΚΟΥΤΣΑ ΣΤΡΑΒΑ ΤΑ ΠΗΓΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΗΡΘΕ Η ΧΙΟΝΟΣΤΙΒΑΔΑ. ΣΧΟΛΙΚΕΣ. ΘΕΣΠΙΣ. ΠΑΣΙΠΟΥΛΑΡΙΔΗΣ. ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΕΣ. ΚΟΚΜΟΤΟΣ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΑΘΟΣ. ΟΥΤΕ ΠΑΓΚΟΣ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ. ΠΡΟΒΛΕΠΩ ΟΠΙΣΘΕΝ ΟΛΟΤΑΧΩΣ! ΔΗΜΟΣ ΚΩΣΤΑΛΕΞΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ανώνυμος5/10/15 12:34 π.μ.

    Και για όλα ευθύνεται η καταραμένη διονυσοσκουφίτσα και οι αγενείς σχολιαστές. Ξυπνάτε ρεεεεεεε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος5/10/15 1:39 π.μ.

    ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΜΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΛΑΧΝΑ ΤΩΝ ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΟΡΙΖΟΝΤΩΝ. ΘΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥΣ, ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ, ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΛΕΧΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ. Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΕΝΩ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΡΚΗΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΡΤΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΑ ΑΙΡΕΤΑ ΜΕΛΗ ΜΕ ΚΟΙΝΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΩΝ ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΟΡΙΖΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΠΟΡΕΙΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ ΟΤΙ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΤΟΥΣ, ΘΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ, ΟΜΩΣ, ΔΙΑΥΛΟΥΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ. ΟΙ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΙ Ο ΜΑΓΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΕΠΤΑ (7). ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΑΒΡΑΑΜ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΧΕΙΑ ΕΠΙΔΕΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΔΕΙΚΤΩΝ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΥΝΕΠΕΙΑ, ΦΕΡΕΓΓΥΟΤΗΤΑ, ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΚΛΠ... ΠΡΟΣΕΧΩΣ ΝΕΩΤΕΡΑ. ΠΑΝΤΩΣ, Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΧΕΙ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ, ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/10/15 8:52 μ.μ.

      Υπερβολές, φαντασιοπληξίες ή απλή προβοκάτσια; Είπαμε, ρε παιδιά, να τρολάρουμε... αλλά όχι κι έτσι!
      Υπάρχουν ζητήματα. Κάποιοι προβληματίζονται σοβαρά. Κάποιοι άλλοι είναι παραπονεμένοι ή χολωμένοι. Αλλά από αυτό το σημείο μέχρι τη δημιουργία φράξιας η απόσταση είναι μεγάλη.
      Εξ άλλου, όσοι δυνητικά θα υπέγραφαν την επιστολή δεν επιθυμούν να καλλιεργήσουν συνθήκες συσπείρωσης γύρω από το δήμαρχο και θα τον αφήσουν να... ταλαιπωρείται.

      Διαγραφή
  56. Ανώνυμος5/10/15 7:16 π.μ.

    Εμετική, κατάπτυστη και γκεμπελίστικη ανάρτηση- σχόλιο που αφορά στο πρόσωπο του Αβραάμ Πασιπουλαρίδη. Σε ένα καινούριο "ενημερωτικό" μπλογκ. Μια προσεκτική ανάλυση των διασυνδέσεων με συγκεκριμένα επώνυμα και ανώνυμα προφίλ στο fb, με like και κοινοποιήσεις, φέρνει σε δύσκολη θέση το Ζαμάνη, τους φίλους και τους συνεργάτες του. Αν δεν την κάνεις μόνος σου δήμαρχε την ανάλυση, θα σε βοηθήσω εγώ. Μέσα στη μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/10/15 9:13 π.μ.

      Λεγε με ντόκτορα, λέγε με ρώυτερ αγίου στεφάνου, λέγε με επικοινωνιολόγο, λέγε με δεν έχει άλλο....

      Διαγραφή
  57. Ανώνυμος5/10/15 9:50 π.μ.

    Αναφερόμενος στο 5/10/2015 1:39πμ ωραία ανέκδοτα λες. 7εχουν μείνει μαζί με τον ζαμάνη και θα κάνουν νεα παράταξη;;;; Αυτοι ειναι λιγότεροι και απο την ΣΥΜΑΧΙΑ.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος5/10/15 10:03 π.μ.

    Έχει κι άλλο..... το παρατηρητήριο της Σταμάτας......μην ξεχνάς τις συνεργασίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος5/10/15 11:07 π.μ.

    Καλά τι δουλειά είχε ο αντιδήμαρχος Παιδείας ο Κοκμοτός στο διαφημιστικό πανηγυράκι που έστησε ο ΕΝΔΡΑΣΕΙ το ΣΚ στο Κρυονέρι και που το βάπτισε μππρρ! Πολιτιστικό Διήμερο; Για να διαπιστώσει ιδίοις όμμασι που ξοδεύονται οι επιχορηγήσεις του Δήμου; ή να δει απο κοντά την επιδείξη Ζούμπας, Tae Bo, και Συσφιξης-αδυνάτισματος;Θα σοβαρευτειτε επιτέλους σε αυτό τον Δήμο, ή θα ακολουθείτε πιστά τις γελοιότητες ΚΑΛΑΦΑΤΕΛΛΗ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος5/10/15 12:12 μ.μ.

    ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΙΟΣ ΝΟΣΗΡΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΕΔΩΣΕ ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΡΥΟΝΕΡΙΟΥ ΣΕ ΕΝΑΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΗΝ ΠΡΑΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΑ ΚΟΛΠΑ ΤΟΥ ΔΗΘΕΝ [ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΔΙΗΜΕΡΟΥ .
    ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/10/15 2:26 μ.μ.

      ΔΑΡΔΑΜΑΝΗΣ Ή ΜΠΕΤΣΗΣ
      ΔΙΑΛΕΞΕ!!!!

      Διαγραφή
  61. Ανώνυμος5/10/15 4:37 μ.μ.

    5/10/15 11:07 π.μ.
    Δεν είναι διαφημιστικά πανηγυράκια.Είναι στο πρόγραμμα δράσεων των συλλόγων σύμφωνα με αυτό που έχουν καταθέσει στον Δήμο για να πάρουν την επιχορήγηση.Το ίδιο έκαναν και στο χάντμπολ ΑΟ Άνοιξης την προηγούμενη Κυριακή. Μη τα ισοπεδώνεται όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο κύριος Έντισον6/10/15 8:44 π.μ.

      Δηλαδή φίλε μας λες ότι οι δημότες πληρώσαμε για να διαφημίσουν κάποιοι τα προγράμματά τους (πχ Ζούμπα, Tae Bo και συσφιξης-αδυνάτισματος κλπ) σε βάρος μάλιστα τόσων άλλων επαγγελματιών που κάνουν το ίδιο αλλά δεν έχουν κονέ στους συλλόγους;

      Και για να χουμε και καλό ρώτημα, σε τι ακριβώς ξοδεύτηκαν αυτά τα χρήματα; Ποιοι πληρώθηκαν και πόσο για αυτό το δωρεάν μάρκετινγκ;

      Τι έχουν αλήθεια να πουν γι αυτά:
      1) ο Αντιδήμαρχος κ. Κοκμοτός που έλεγξε τα αιτήματα
      2) ο Δημαρχος κ. Ζαμάνης που επέμεινε να εγκριθούν τα πάντα όλα
      3) οι δημοτικοί Σύμβουλοι που ψήφισαν τι επιχορηγήσεις και
      4) κι εκείνοι που αν και συμφώνησαν, ψήφισαν λευκό (ίσως γιατί κι οι ίδιοι είχαν υποβάλλει φάκελο για επιδότηση..)


      Καλή η καραμέλα του εθελοντισμού και της φιλανθρωπίας παιδιά, αλλά να μην πληρώνουμε χρυσάφι κάποιους γνωστούς επιτήδειους!...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος6/10/15 10:17 π.μ.

      Τουλάχιστον ο ΛΟΥΚΑΤΟΣ έκανε φιλανθρωπικό αγώνα, ο ΒΑΛΛΙΑΝΟΣ όμως το βάπτισε Πολιιτιστικό Διήμερο έχοντας και 3 θαυμαστικά στην αφίσσα! και αυτη την κοροιδία ήρθε και την επισημοποίησε ο κ.Αντιδήμαρχος Κομκοτός ο οποίος πρέπει να ευχαριστήθηκε απο το θέαμα που παρακολούθησε εαν κρίνει κανείς και απο τις φωτογραφίες που ανέβασε στο ΦΒ. Και καλά αυτός είναι ο πολιτισμός που αντιπροσωπεύει ο ΒΑΛΙΑΝΝΟΣ, ο δήμαρχος όμως θα επιχορηγήσει ξανά αυτό και άλλα παρόμοια καταντήματα; Απο οτι φαίνεται μαλλον ναι, τι λέτε κ. Κομκοτέ;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος6/10/15 10:20 π.μ.

      Ενα δείγμα απο τον πολιτισμό που προσφέρει ο ΕΝΔΡΑΣΕΙ και ο 'καλλιεργημένος' Πρόεδρος του στον τόπο. Αντιγράφουμε απο το σάιτ του:

      Άλλαξε σώμα και διάθεση με Tae Bo.
      Τονώνει καρδιαγγειακό, τη μυϊκή σου δύναμη, την ελαστικότητα του σώματος και δημιουργείς ένα κορμί λεπτό, μειώνοντας το λίπος και αυξάνοντας την οστική πυκνότητα ιδανικό για γυναίκες όσο και για άντρες. Ξεχνάς άγχος και βάσανα κυλάνε από πάνω σου μαζί με τον ιδρώτα και φεύγεις ανάλαφρος και με ανεβασμένη διάθεση μετά το μάθημα. Με το tae-bo καις σχεδόν διπλάσιες ποσότητες απ ' όσες σε ένα ομαδικό μάθημα αεροβικής.Δυναμικό ξεκίνημα! !!!Κάθε Τρίτη και Παρασκευή 9 : 30 - 10 : 30 στον Εν δράσει Φιλλεληνων 1

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος6/10/15 10:35 π.μ.

      Πρός τον κ. Βαλίανο:
      Εχω συσσωρεύσει λόγω κυρίως κακής διατροφής και καθιστικής ζωής αρκετό λίπος στο χωρο της κοιλιάς, και θέλω ενόψει του προσεχούς καλοκαιριού να το μειώσω ή να το εξαφανίσω. Μπορώ να τα καταφέρω με το tae-bo; Πόσες ώρες πρέπει να γυμνάζομαι;Προτείνετε κάτι άλλο; Ζούμπα ίσως; Α και κάτι άλλο που ρωτάει η συζυγός μου: Αν μαζευτούν αρκετές ενδιαφερόμενες θα μπορέσει να ξεκινήσει στο ΕΝΔΡΑΣΕΙ ενα τμήμα αποτρίχωσης; Σας ευχαριστώ για την συνεργασία και περιμένω το συντομότερο την απαντηση σας..

      Διαγραφή
    5. Αγαπητέ .... Εως και την επίτευξη
      του στόχου σου
      Σου παρέχουμε δωρεάν δυο φορές την εβδομάδα Tae Bo κ τρεις ζουμπα
      επίσης σου κάνουμε δώρο και αποτρίχωση .
      Για την γυναίκα σου ... Δυστυχώς δεν
      σώζεται με τίποτε η κατάσταση της
      Βαλλιάνος Παντελης .

      Διαγραφή
  62. Ανώνυμος5/10/15 5:32 μ.μ.

    Έξυπνος ο Πρόεδρος της Πρωτοβάθμιας αντί να βάλει στη θέση τους τους Συλλόγους Γονέων , τα βάζει με τους Διευθυντές των σχολείων...Ήθελα να ήξερα ποιος είναι ο συμβουλάτοράς σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/10/15 6:27 μ.μ.

      ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΚΟΣ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΓΟΝΕΩΝ?ΕΞΑΛΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕΛΟΣ ΔΣ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ.ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΚΑΚΟΙ .

      Διαγραφή
  63. Ανώνυμος6/10/15 6:29 π.μ.

    ΕΡΧΕΤΑΙ ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΣΤΟ ΔΙΟΝΥΣΟ. ΑΝΙΙΔΕΟΙ ΟΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ. ΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΤΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ. ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΜΥΣΤΙΚΟΤΗΤΑ Κ. ΔΗΜΑΡΧΕ; ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΕΙ Ο ΖΑΜΑΝΗΣ ΓΙΑΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΣΦΑΙΡΑ ΕΠΙΡΡΟΗΣ ΤΟΥ ΠΑΤΟΥΛΗ. ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥ ΧΑΛΑΣΟΥΝ ΤΗ ΣΟΥΠΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΔΙΔΥΜΟ ΖΥΓΟΥΝΑΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΧΑΙΔΕΥΕΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ; ΚΙ Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΚΟΡΟΒΕΣΗΣ; ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΤΟΥΛΗ ΚΑΙ Η ΚΟΝΤΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ. Ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ ΗΤΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΚΑΛΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ. ΠΡΟΣΦΑΤΑ, ΣΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΠΟΛΙΤΕΣ, Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΗΛΩΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΤΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΔΙΟΝΥΣΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ. ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙ ΚΑΙ ΜΕΘΑΥΡΙΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/10/15 8:52 π.μ.

      Ίσως ο Ζαμάνης θαμπώθηκε από τα μεγαλεία του Πατούλη : γραφειάρες, ξανθιές γραμματίνες, μάρκετιγκ και γκλαμουριά να φάνε κι οι κότες... Ίσως και να σκέφτηκε πως ένας ζούπερ-ουάου τυπάκος θα του λύσει όλα τα άλυτα και δεν θα του σκοτίζουν πια το μυαλό ο καθένας με το χαβά του. Αλλά ως συνήθως δεν σκέφτηκε τις συνέπειες, μέσα κι έξω από το δημαρχείο... Δεν πειράζει, τα πρώτα εκατό χρόνια είναι δύσκολα Σάκη, μετά θα αρχίσεις να μαθαίνεις... Μόνο που τότε τα μαθήματα θα είναι άνευ διδασκάλου !!!!!!

      Διαγραφή
  64. Ανώνυμος6/10/15 6:35 π.μ.

    Α! ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ. ΝΑ ΜΗ ΒΙΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ. Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ, ΤΗΣ ΣΠΕΚΟΥΛΑΣ Ή ΤΟΥ ΤΡΟΛΑΡΙΣΜΑΤΟΣ. Ο ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΙ... ΒΑΡΥΣ. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/10/15 9:05 π.μ.

      Δεν κοιμήθηκες μου φαίνεται όλο το βράδυ , κάτι σε απασχολεί πολυ ! Σε ενημερώνω μέσα από εδώ ότι τα καλύτερα σου ήρθανε και δεν το ξέρεις , αλλά ούτε και θα τα μάθεις . Απλά συμβαίνουν , όσο για την περιφέρεια μην στεναχωριέσαι απλα θα μιλούν άλλοι αντί για εσένα . Είχες την ευκαιρία σου , τώρα είναι σειρά άλλου . Τέλος όπως σου είχα υποσχεθεί θα πληρώσεις πολυ την υπεροψία-κακια που έδειξες .

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος6/10/15 9:34 π.μ.

      Δεν περίμενα να ανεβάσει το σχόλιο η Δ/Σ , αλλά μου φτάνει που το διάβασε ο συνεργάτης σου.

      Διαγραφή
    3. ?????

      Ίσως έχεις μπερδέψει πρόσωπα και καταστάσεις αγαπητέ.

      Δ/Σ

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος6/10/15 11:06 π.μ.

      Δεν έχω μπερδέψει τίποτα , έχω πλήρεις επίγνωση.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος6/10/15 3:01 μ.μ.

      Απειλές;

      Διαγραφή
  65. Ανώνυμος6/10/15 7:31 π.μ.

    Τι θα γινει Προεδρε με τους κοπανατζηδες????
    Μεγαλη υπομονη κανεις. Μεγαλη ανοχη δειχνεις. Δεν παει αλλο. 6-7 λειπανε μονο απο τη συμπολιτευση. Δε θα χε απαρτια αν δε μπαινανε μεσα οι αλλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος6/10/15 7:32 π.μ.

    Ασε τα πηγαινελα.! Ο καθενας ερχεται και φευγει οποτε θελει. Ακομα κι ο καινουργιος μπετσης καθυστερημενος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος6/10/15 8:56 π.μ.

    Έρχεται γενικός γραμματέας; Έρχεται και η ώρα του Καλαφατέλη. Να τον αντιμετωπίσει όπως αντιμετώπιζε η προηγούμενη αντιπολίτευση, που ο Ζαμάνης είχε κεντρικό ρόλο, την μεγαλειοτάτη και τον καθηγητή. Εκτός και αν είναι Νεοδημοκρατική διαταγή που έρχεται να δέσει και τα σκυλιά πλέον δεμένα αφού Πατούλης, Καλαφατέλης, Ζαμάνης, είναι όλοι τους Ν.Δ. Όμως δεν θα είναι και μικρό πράγμα ότι τους πήραμε χαμπάρι. Εκτός και αν ο Ζαμαν αποκηρύξει την ΝΔ, τότε όμως σιγά σιγά γιατί γιατί θα κινδυνεύει να σκίσει κανένα καλτσόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανώνυμος6/10/15 9:09 π.μ.

    Α. Πασιπουλαρίδης: “Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου”
    (Οδός Διονύσου)


    Τη χθεσινή (5/10) συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου περίμενε ο Δήμαρχος Διονύσου Δ. Ζαμάνης για να ανακοινώσει και επισήμως την από 30 Σεπτεμβρίου δήλωση παραίτησης του δημοτικού συμβούλου της Διοίκησης Α. Πασιπουλαρίδη, διαβάζοντας μάλιστα και το σχετικό κείμενο:

    Κύριε Δήμαρχε, κύριε Πρόεδρε του Δημοτικού Συμβουλίου
    Ως γνωστόν, οι βασικοί λόγοι που έλαβα μέρος στις τελευταίες αυτοδιοικητικές εκλογές ήταν να συμβάλω αφ’ ενός στη νίκη των Ανοιχτών Οριζόντων και αφ’ ετέρου στη μη επανεκλογή του κ. Καλαφατέλη, για τους λόγους που κατ’ επανάληψη είχαμε επισημάνει ως μείζων μειοψηφία κατά την παρελθούσα δημοτική περίοδο.
    Με την επίτευξη του διπλού αυτού στόχου, σε συνδυασμό και με το γεγονός ότι, εκτός των άλλων, ήλθε πλέον και το πλήρωμα του χρόνου για να παραμερίσω, και αφού ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου τους συνδημότες μου που με τίμησαν, εκλέγοντάς με επανειλημμένα είτε στη θέση του δημάρχου είτε αυτήν του δημοτικού συμβούλου, υποβάλλω την παραίτησή μου, με την παράκληση να γίνει αυτή αποδεκτή.
    Εύχομαι καλή και παραγωγική συνέχεια στον κ. Δήμαρχο, στους συναδέλφους της Δημοτικής Αρχής και στον δημοτικό σύμβουλο που θα με αντικαταστήσει.

    Ο κ. Ζαμάνης ευχαρίστησε τον πρώην Δήμαρχο για τη βοήθεια και τη στήριξη που παρέσχε, τόνισε το τεράστιο έργο που προσέφερε στη διάρκεια της πολυετούς ενασχόλησής του με τα δημοτικά πράγματα και κατέληξε: “Αφήνει πίσω του το πεντακάθαρο όνομα ενός δίκαιου ανθρώπου που πάσχισε για το καλό της πόλης του”. Ενώ για ανακοίνωση- απάντηση της Ενωτικής Πρωτοβουλίας στην παραπάνω δήλωση παραίτησης, επιφυλάχθηκε ο επικεφαλής της και τέως Δήμαρχος.

    Τη θέση του κ. Πασιπουλαρίδη, όπως είχε ήδη γίνει γνωστό, καταλαμβάνει ο Α. Μπέτσης, ο οποίος καλείται να αντικαταστήσει έναν άνθρωπο με πλουσιότατο αυτοδιοικητικό βιογραφικό. Σε σχετική ερώτηση της Οδού Διονύσου, ο κ. Μπέτσης στην παρθενική του εμφάνιση στο Δημοτικό Συμβούλιο δήλωσε τα παρακάτω:

    “Κάθε νέος άνθρωπος, όταν αποφασίσει να ασχοληθεί με τα κοινά, επιθυμεί να προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο. Αυτό θέλω και εγώ- να βοηθήσω και να προσφέρω στη βελτίωση της ζωής στην πόλη μας, στο περιβάλλον, στις υποδομές, στις κοινωνικές παροχές, ειδικά μάλιστα σήμερα. Έτσι θα κινηθώ, όπως άλλωστε και όλοι- πιστεύω- οι συνάδελφοί μου.
    Ειδικά για τον κ. Πασιπουλαρίδη, πρόκειται για έναν ιδιαιτέρως επιτυχημένο Δήμαρχο στη Δροσιά, με μακρά θητεία που έβαλε τις βάσεις και στον αθλητισμό, τον οποίο υπηρέτησα κι εγώ στη Νίκη Δροσιάς. Η βοήθειά του υπήρξε πάντα αμέριστη και πολύπλευρη, με αποτέλεσμα να δοθεί βάρος στην καλλιέργεια των φυτωρίων στο ποδόσφαιρο, στο μπάσκετ, στο τέννις, το στίβο. Εκεί όπου ο μέσος πολίτης είχε πρόσβαση με πολύ χαμηλή συνδρομή, κάτι που τηρείται μέχρι σήμερα. Έτσι μπορούν όλοι να απολαμβάνουν το αγαθό το αθλητισμού. Τα βήματα του Πασιπουλαρίδη στην αυτοδιοικητική του πορεία είναι βαρειά. Και θα παραμείνει πάντα ένας μεγάλος δάσκαλος για όλους”.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ανώνυμος6/10/15 9:32 π.μ.

    Απο δημ αυμβουλο του μαραθωνα μαθαινουμε οτι ο χρηατακης θα ειναι γενικος γραμματεας στο διονυσο και βοηθητικα αυμβουλευτικα στο μαραθωνα. Ο πατουλης παταει και στο μαραθωνα μ τον part timer

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος6/10/15 10:25 π.μ.

    Οι υπηρεσίες του δήμου, μην κρυβόμαστε, σε γενικές γραμμές είναι ασυντόνιστες και μάλλον αναποτελεσματικές, με κύριο πρόβλημα την έλλειψη οργάνωσης. Το ποιος φταίει είναι μια άλλη μεγάλη συζήτηση. Η πιθανή έλευση Γενικού Γραμματέα στον δήμο, ίσως είναι κάποια λύση σε αυτή την κατεύθυνση. Είναι σίγουρο βέβαια, συγκεκριμένο όνομα να δημιουργήσει πολλά απόνερα και να διαταράξει καλές μέχρι σήμερα σχέσεις. Δεν μπορείς όμως να τα έχεις όλα. Τέτοιου είδους αποφάσεις είναι πάντα δύσκολες. Το ουσιώδες είναι που θα γείρει τελικά η πλάστιγγα, στα συν ή στα μείον.
    Σ.Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος6/10/15 2:14 μ.μ.

    Με το τρίγωνο Πατούλη-Ζαμάνη-Ψινάκη, ολοι = ΝΔ, μείον στο τετράγωνο αγαπητέ Σ.Τ. Αυτοί για άλλα νοιάζονται. Τα κονέ τους έχουν άλλες πολιτικές προεκτάσεις και όχι δημοτικές ανησυχίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/10/15 10:47 π.μ.

      Πιο ανώμαλο τρίγωνο δεν γίνεται .!!

      Διαγραφή
  72. Ανώνυμος7/10/15 12:45 π.μ.

    ΤΡΟΜΕΡΟ ΧΑΛΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ Η ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ.

    ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ.

    ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΤΟΣ ΣΕ ΕΝΑ ΠΙΝΓΚ ΠΟΝΓΚ ΕΥΘΥΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΧΕ ΤΟΥΣ ΦΑΚΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΔΙΝΕ ΣΤΟΝ ΛΟΓΙΣΤΗ.

    ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΙ ΟΤΙ ΤΑΧΑ ΕΦΤΑΙΓΕ.

    ΚΑΙ Ο ΔΕΛΑΓΡΑΜΑΤΙΚΑΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΜΕΝΗ ΠΑΡΘΕΝΑ ....

    ΚΑΤΑΠΙΑΝΕ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥΣ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΖΗΤΗΘΗΚΕ ΝΑ ΠΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΣΑΝΕ,

    ΚΑΤΕΠΕΣΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΑΝ ΣΥΓΓΝΩΜΗ !!!!!!!

    ΚΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΝΩ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΛΗΡΩΤΟ ΕΠΙ ΜΗΝΕΣ!!!!!!!

    ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΜΙΧΙΩΤΗ ΑΠΟ ΑΗΔΙΑ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΟΥ Δ.Σ.

    ΥΦΑΝΤΗΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΩΡΥΟΜΕΝΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΤΟΥ!!!!!

    ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ : ΔΕΝ ΔΙΝΩ ΕΓΓΡΑΦΟ ΣΕ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥΔ.Σ. ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ !!!!....


    ΟΙ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΜΟΝΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ανώνυμος7/10/15 12:47 π.μ.

    ΚΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΝΩ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΛΗΡΩΤΟ ΕΠΙ ΜΗΝΕΣ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος7/10/15 12:49 π.μ.

    ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/10/15 8:28 π.μ.

      ΦΙΛΕ 12.49. Ο ΖΑΜΑΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΗΘΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΙΟΛΑΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΧΘΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ.
      ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΤΗΚΕ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΤΟΥ. ΛΟΓΙΣΤΗΣ!!!

      Διαγραφή
  75. Ανώνυμος7/10/15 8:02 π.μ.

    Ο απόλυτος ευτελισμός των διαδικασιών ενός Δ.Σ.
    Ο Γιαννουλάτος σε ρόλο επιτρόπου του προέδρου (με μικρό π) Χρονόπουλου και ο Δελαγραμμάτικας σε ρόλο αβανταδόρου αρνήθηκαν να αναλάβουν τις ευθύνες τους για την διαπόμπευση ενός ανθρώπου που έγινε για να καλύψουν τη δική τους ανικανότητα και άγνοια.
    Κι από κοντά οι δύο διευθυντές σχολείων Παγανόπουλος και Παπαθανασίου, σταθερά στοιχισμένοι στη γραμμή Χρονόπουλου-Γιαννουλάτου, έδωσαν "μαθήματα ευθύνης" αρνούμενοι να πάρουν πίσω την προηγούμενη ψήφο τους και να ζητήσουν συγγνώμη. Κι όλα αυτά την Μέρα των Εκπαιδευτικών (με κεφαλαίο ε...)
    Αυτή η Επιτροπή δεν έχει μέλλον. Ούτε τσίπα. Τίποτα. Μόνο ντροπή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ανώνυμος7/10/15 10:56 π.μ.

    Μάχη στήθος με στήθος Γιαννουλάτου- Δελαγραμμάτικα
    για το βραβείο ξεφτύλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ανώνυμος7/10/15 12:07 μ.μ.

    Απο μισό και στους δυο για να μην υπάρχουν παράπονα.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ανώνυμος7/10/15 12:25 μ.μ.

    Ήθελα να ήξερα τι ωρύεστε τώρα που θα έρθει ο Γενικός Γραμματέας θα βάλει τάξη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος8/10/15 9:24 μ.μ.

      ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΜΗΛΑΣ ΖΗΛΕΥΕΙΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ

      ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΔΩΣΕ ΣΤΗΓΜΑ

      Διαγραφή
  79. Ο κακοπροαίρετος...... δεν αλλάζει

    Το Εν δράσει παρουσίασε τα τμήματα του το Σαββατοκύριακο 3-4/10 στο πολιτιστικό
    κέντρο Κρυονεριου
    Εκτός απο ζουμπα κ Tae do παρουσιάσαμε παραδοσιακούς χορούς απο παιδια δημοτικού οπως κ θεατρική παρασταση με παιδια της ίδιας ηλικίας .
    Επίσης ανακοινώσαμε ( για πρώτη φορά σωματειο παρέχει δωρεάν τμήματα
    για μελη κ μη )
    τα ΔΩΡΕΑΝ !!!!!τμήματα
    Κάθε Πέμπτη βραδυ παραδοσιακούς χορούς ενηλίκων κάθε Παρασκευή Μουσικη προπαίδεια για παιδια δημοτικού
    Κ κάθε δεύτερο Σάββατο
    Ψυχική Υγεία κ Συμβουλευτική
    ενηλίκων -εφήβων
    Και απο τελος Οκτωβρίου
    πινγκ πονγκ Κ σκάκι
    Εντελώς ΔΩΡΕΑΝ .
    Αγαπητέ η μισή αλήθεια δεν ειναι αλήθεια
    Απεκρυψες το πιο σημαντικό του διήμερου και οχι τυχαία ....
    Ο καθένας μας βγάζει τα συμπεράσματα του .
    Βαλλιάνος Παντελης .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. @ Pantel Vallianos 7/10/15 3:55 μ.μ.

    Το σχεδόν ρατσιστικό σχόλιό σου ακυρώνει τον ρόλο σου ως προέδρου πολιτιστικού συλλόγου ή/και καθιστά ευάλωτη την δημοτική χρηματοδότηση (στο μέλλον) ενός συλλόγου, του οποίου ο εκπρόσωπος αναπαράγει (και ίσως ευνοεί) τις διακρίσεις και λοιδωρεί τους αντιμετωπίζοντες σχετικά προβλήματα.

    ΥΓ. Σου θυμίζω ότι ο Σωκράτης ήταν κακομούτσουνος, ενώ από την άλλη, πολλοί παιδόφιλοι κι εγκληματίες ήταν κορμαράδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Δεν είδα να δειχνεις την ίδια ευαισθησία και κατα το παρελθόν
    Τότε που ο θιγόμενος ήμουν εγώ .
    Να σου θυμίσω πως ζητούσες συγνώμη
    Μάλλον σου έθιξα κάποια - κάποιον γνωστό σου ....
    Ίσως και να υπερέβαλα γιατι δεν αξίζει να ασχοληθείς με "ανώνυμα " μικρα ανθρωπάκια
    Αλλα αγαπητέ η τελική ευθύνη για την δημοσίευση ήταν και ειναι δικη σου
    Η επιλογή σου ξεκάθαρη ! Να μην βγει πως παρέχουμε ΔΩΡΕΑΝ δραστηριοτητες σκοπός σου να εξαφανίζεις οτι δεν εγκρίνεις .
    Όσο για την "απειλή σου "
    Σχετικά με χρηματοδότηση του συλλόγου
    Την επιστρέφουμε ολόκληρη σχεδόν στους ανθρώπους που μας τιμούν με την παρουσια τους στο Εν δράσει
    Με την μορφή δωρεάν δραστηριοτήτων και με άλλες εκπλήξεις .
    Εχεις επιλεκτική ευαισθησία και
    προφανος εμονες
    Ζήσε μια κανονική ζωή κ πάψε να κρύβεσαι βγες στο φως κ στάσου στα πόδια σου
    Θα σε δεχτούμε οπως κ όλα τα πλάσματα σ'αυτον τον πλανήτη .
    Και για το τελος
    Αγαπώ τους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν προβλήματα γιατι αγωνίζονται κάθε λεπτό !έχουν θαρος κ δύναμη που ζυλευω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ανώνυμος8/10/15 10:16 π.μ.

    Αν νομίζεις ΒΑΛΛΙΑΝΟ οτι με τα πυροτεχνήματα θα ξεπλύνεις τα πεπραγμένα σου όλων των προηγούμενων χρόνων εισαι οικτρά γελασμένος. Ποιον προσπαθείς να πείσεις;Μιλάς για δωρεάν παροχές εσυ που πέρσι τέτοιο καιρό ως Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού Κρυονερίου πολεμούσες λυσαλλέα να σταματήσει η χορωδία του σχολείου που λειτουργούσε ΔΩΡΕΑΝ όλο το προηγούμενο διάστημα.Ευτυχώς όμως οι γονείς σε πήραν χαμπάρι και σε ξαπόστειλαν να παριστάνεις τον 'αδικημένο ιδεαλιστή' μονο στο ΕΝΔΡΑΣΕΙ. Νομίζεις οτι τρώμε κουτόχορτο; Εχουν σφίξει τα πράγματα και προσπαθείς να ντύσεις αυτό το 'πολιτιστικό' μόρφωμα που συμμετέχεις με το μανδύα της 'δωρεάν προσφοράς' απλά για να δικαιολογήσεις την επιχορήγηση που θα ζητήσεις. Ακολούθα το παράδειγμα του φίλου σου του ΛΟΥΚΑΤΟΥ και φύλαξε τους λεονταρισμούς σου για καμμια ΓΣ του ΕΝΔΡΑΣΕΙ.
    ΥΓ. Αυτό με τα θαυμαστικά να το κοιτάξεις. Μπορεί να υποκρύπτει την ανάγκη σου να σε 'θαυμάζουν' ή απλά την άγνοια σου οτι υπάρχουν και άλλα σημεία στίξης που μπορείς άφοβα να χρησιμοποιήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που υπάρχει κ η ΔΣ
      και ΑΝΩΝΥΜΑ βγαίνεις ως κριτής κ τιμωρός να βάλεις τα πράγματα στην θέση τους .
      Ενας κοινός συκοφάντης εισαι
      Με Ανυπόστατα ψέμματα κ λάσπη προσπαθείς να κανεις κακό .
      Σε προκαλώ να βγεις επώνυμα κ δημόσια να καταγγείλεις κ να αποδώσεις ευθύνες .
      ...κρύψου εκει βαθιά στο σκοτάδι
      Σου ταιριάζει το περιβάλλων

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος8/10/15 1:53 μ.μ.

      κ. Βαλλιάνε, το ανώνυμο σας ενοχλεί ή η αλήθεια των γραφομένων; Ποια είναι η συκοφάντηση; Οτι προσπαθήσατε με διάφορα προσκόμματα να σταματήσει η λειτουργία της παιδικής χορωδίας που χωρίς καμιά επιβάρυνση για τα παιδια και χωρίς αμοιβή για την δασκάλα λειτουργούσε άψογα ή οτι 15 γονείς ζήτησαν έκτακτη ΓΣ και εκλογές με αφορμή τους χειρισμούς σας οχι μόνο στο θεμα της χορωδίας αλλα και για τις συμμετοχή του σχολείου στις εκλογές της Ενωση Γονέων; Γιατί δεν ξαναβάλατε υποψηφιότητα αφού είχατε το δικιο με το μερος σας ; Είναι συκοφάντηση οτι ακόμα και η Δντρια του Δημοτικού ήταν πυρ και μανία με τους συγκεκριμένους χειρισμούς σας; Να λοιπόν τα δικά μου στοιχεία. Περιμένω τα δικά σας με μεγάλη ανυπομονησία.

      Διαγραφή
  83. Ανώνυμος8/10/15 11:22 π.μ.

    Αξιότιμε κ. Βαλιάνο, η γυναίκα μου και εγώ ευχαριστούμε ειλικρινά για την ταχύτατη ανταπόκριση σας και την γεναιόδωρη προσφορά σας. Είναι αλήθεια οτι στο χώρο σας, λίγοι είναι οι επιχειρηματίες που στέκονται με τέτοια αξιοπιστία. Απο οτι έχουμε πληροφορηθεί σχετικά πρόσφατα μπήκατε στο τομέα της αισθητικής ομορφιάς, αλλά αυτό δεν σας εμποδίζει να προσφέρετε υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. Γνωστοί μας μιλάνε με τα καλύτερα λόγια για την αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων, τις τιμές και την άψογη εξυπηρέτηση που απολαμβάνουν στην επιχειρησή σας. Ευχόμαστε καλές δουλειές και πολλά κέρδη. Παρακαλώ να μας κρατάτε ενήμερους για οποιοδήποτε νέο πακέτο προσφορών σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Κύριε Βαλιάνε,

    Δεν έχετε καταλάβει ότι οι ασχολούμενοι με τα κοινά πρέπει να αντέχουν να είναι υπό κριτική - ιδίως όταν διαχειρίζονται δημοτικό χρήμα, οφείλουν να ανέχονται τις ερωτήσεις (ακόμα και τις κακοπροαίρετες) και να τις απαντούν, Αλλιώς ας ιδιωτεύσουν. Αυτή είναι η θέση του blog.

    Επίσης φαντάζομαι ότι θα συμφωνήσετε μαζί μου πως δεν έχω αρνηθεί να ανεβάσω ποτέ απάντηση δική σας σε σχόλια άλλων. Επομένως, προς τι ο ψόγος ότι απέκρυψα τον δωρεάν χαρακτήρα των εκδηλώσεών σας;

    Πάντως, και γω σας αγαπώ όσο κι εσείς. Καθείς με τα κουσούρια του. Εγώ με τις εμμονές μου κι εσείς με την προσωπική σας άποψη για τη γραμματική και την ορθογραφία.

    Hasta la vista amigo!
    Δ/Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή