.

ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΗΓΗΘΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣΤΕ MOZZILA FIREFOX

Κυριακή, 22 Νοεμβρίου 2015

Η απώλεια (και) του ηθικού πλεονεκτήματος - Μέρος 2ο

Παραμένουμε στις Σχολικές Επιτροπές, λόγω της αμείωτης ροής στοιχείων προς το blog και των αλλεπάλληλων σχετικών δημοσιεύσεων. Στη σημερινή ανάρτηση θα παραθέσουμε στοιχεία για την υπόθεση της πληρωμής δικηγόρου για νομική κάλυψη των δύο προέδρων και θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε στο ερώτημα: Τελικά πόσο ‘large’ είναι κάποιοι με τα λεφτά των σχολείων;

Πριν λίγο καιρό, τα ΔΣ των δύο Σχολικών Επιτροπών αποφάσισαν (κατά πλειοψηφία) να προσλάβουν την δικηγόρο κ. Μαγείρου, για να εκπροσωπήσει τους δύο προέδρους στην προκαταρκτική εξέταση που διεξάγεται για την υπόθεση της πλημμελούς φύλαξης του αρχείου που διεσώθη του εμπρησμού. Αυτό έγινε κατόπιν εισήγησης του κ. Βασιλείου, νομικού συμβούλου του δήμου, που δήλωνε ότι δεν μπορεί να εκπροσωπήσει παράλληλα με τον δήμαρχο κι αυτούς, γιατί ενδεχομένως να υπάρξει κώλυμα ασυμβίβαστου. Σημείωνε δε ότι τις αποφάσεις έπρεπε να τις πάρουν τα δύο ΔΣ και όχι η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου.
 
Πολλά γράφτηκαν έκτοτε για το θέμα, αμφισβητώντας την τυπική νομιμότητα και πολιτική σκοπιμότητα των αποφάσεων, που επιβαρύνει οικονομικά το ταμείο των Σχολικών Επιτροπών. Το σίγουρο όμως είναι ότι το κόστος που θα πληρώσει κάθε Σχολική Επιτροπή ανέρχεται σε 631,76 ευρώ. Μ’ άλλα λόγια, η κ. Μαγείρου θα εισπράξει συνολικά 1.263,52 ευρώ (συμπεριλαμβανομένων κρατήσεων) προκειμένου να γράψει τις (ταυτόσημες) εξηγήσεις των δύο προέδρων και να παρασταθεί ενώπιον του Πταισματοδίκη Μαραθώνα. 
Ας δούμε όμως λίγο πιο διεξοδικά κάποιες πτυχές του ζητήματος, ιδίως αυτές που έχουν τεθεί από φορείς και πρόσωπα που εμπλέκονται με τον χώρο της παιδείας.
· Πόσο νόμιμο και ηθικό είναι τα χρήματα που προορίζονται για τα Σχολεία να διατίθενται για δικηγόρους των προέδρων;
Αν και γύρω από το θέμα αυτό προβλέπεται να διεξαχθεί το επόμενο διάστημα ένα έντονο debate, το σίγουρο είναι ότι η πληρωμή δικηγόρων δεν περιλαμβάνεται στην περιγραφή των εργασιών και δαπανών των Σχολικών Επιτροπών. Όπως επίσης σίγουρο είναι ότι οι νομικές ανάγκες τους καλύπτονται από τον νομικό σύμβουλο του δήμου χωρίς επιπλέον αμοιβή (Ν. 3584/07, αρ.165, παρ.3 - ΦΕΚ 143/28-7-2007).
Η ανάγκη πληρωμής δικηγόρου τέθηκε από τον νομικό σύμβουλο του Δήμου Διονύσου, που με έγγραφη βεβαίωσή του υποστήριξε ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση ενδέχεται να υπάρξει κώλυμα σύγκρουσης συμφερόντων, αφού ο ίδιος εκπροσωπεί (ήδη) τον δήμαρχο. Αυτό όμως που δεν διευκρίνισε ο ν.σ. είναι εάν το κώλυμα υπάρχει ήδη ή όχι. Γιατί αν αυτή τη στιγμή δεν έχει διαπιστώσει σύγκρουση συμφερόντων, τότε θα μπορούσε μια χαρά να τους εκπροσωπούσε όλους ο ίδιος - κι εάν κι εφόσον προέκυπτε κάτι στο μέλλον, να έκανε τότε τον διαχωρισμό που επιχειρεί τώρα.
Εκτός κι αν το κώλυμα είναι ήδη υπαρκτό, πράγμα που σημαίνει ότι η κατάσταση είναι κακή για τους Ζαμάνη, Χρονόπουλο και Νταγκαλή – τόσο, που ο πρώτος την κάνει μ’ ελαφρά πηδηματάκια κι αφήνει τους άλλους στην τύχη τους. Το οποίο βεβαίως, μόνο ηθικό δεν είναι, αφού εκείνος έδινε τις εντολές κι οι άλλοι τις εκτελούσαν.
· Γιατί λοιπόν να καλύψουν το κόστος του δικηγόρου οι Σχολικές Επιτροπές κι όχι ο Δήμος;
Σύμφωνα με τη γνωμοδότηση του ν. σ., ο ορισμός του δικηγόρου πρέπει να γίνει από τα ίδια τα Νομικά Πρόσωπα. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει και να πληρωθεί απ’ αυτά. Γιατί υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που ο δήμος επιβαρύνεται κόστη που τυπικά δεν έχει την υποχρέωση να πληρώσει – κυρίως όταν κρίνει ότι από δική του υπαιτιότητα βαρύνουν φορείς ή ιδιώτες, όπως πχ όταν αυτοί ενεργούσαν υπό τις εντολές του δημάρχου.
Δηλαδή, θα μπορούσαν οι Σχολικές Επιτροπές να διαλέξουν τον δικηγόρο σε συνεργασία με την Οικονομική Επιτροπή του Δήμου, που στην συνέχεια θα αναλάμβανε να τον πληρώσει. Εδώ όμως η μεθόδευση που επελέγη προέβλεπε την επιβάρυνση των Σχολικών Επιτροπών με ένα ποσό, που δυστυχώς - όπως θα δειχθεί στη συνέχεια - ήταν υπερβολικό.
· Δεν θα μπορούσε να βρεθεί άλλη λύση που δεν θα επιβάρυνε τις Σχολικές Επιτροπές;
Φυσικά και θα μπορούσε! Για παράδειγμα, θα μπορούσε να αξιοποιηθεί η δ.σ. και νομικός κ. Ζώτου, που ο δήμαρχος έχει ορίσει εντεταλμένη σύμβουλο για νομικά ζητήματα. Και η οποία στο πρόσφατο παρελθόν είχε συνδράμει νομικά την Πρωτοβάθμια Σχολική Επιτροπή (στο θέμα των εξωδίκων της κ. Μήλα) και λίγο παλιότερα είχε προτείνει την δημιουργία ειδικής υπηρεσίας στον δήμο, που θα παρείχε δωρεάν νομική κάλυψη υπέρ των συμπολιτών μας που αδυνατούν να πληρώσουν δικηγόρο.
Γιατί λοιπόν ο δήμαρχος δεν ζήτησε από την κ. Ζώτου να εκπροσωπήσει εκείνη (δωρεάν ή με την ελάχιστη αμοιβή) τους δύο προέδρους; Ή ακόμα, θα μπορούσε να αναλάβει ο ν.σ.  του δήμου την εκπροσώπηση των δύο προέδρων και η κ. Ζώτου (ή όποιος άλλος) τον δήμαρχο, μειώνοντας έτσι το κόστος κατά 50%.
· Και ποιο είναι το ποσό δικηγορικής αμοιβής που προβλέπεται για τέτοιες περιπτώσεις;
Σύμφωνα με τα ισχύοντα – κι όπως φαίνεται και στο παρακάτω printscreen - το ελάχιστο προβλεπόμενο ποσό αμοιβής για υποβολή εγγράφων εξηγήσεων στο στάδιο της προανάκρισης ανέρχεται σε 107 ευρώ + ΦΠΑ, δηλαδή 131,61 ευρώ (εκ των οποίων το παράβολο είναι μόλις 37,35 ευρώ)!


Το ποσό αυτό είναι εξωφρενικά χαμηλότερο (κατά 500 ευρώ) από τα 631,76 ευρώ που θα στοιχίσει καθένα από τα δυο σχεδόν πανομοιότυπα υπομνήματα, όπου μόνο τα ονόματα αλλάζουν… Κι επειδή αυτό το ‘καπέλο’ θα πληρωθεί επί δύο, η συνολική υπερτιμολόγηση ανέρχεται σε 1.000 ευρώ! Ε, απ’ ότι φαίνεται, ίσως τελικά για κάποιους “λεφτά να υπάρχουν”…
· Πώς προέκυψε η επιλογή της συγκεκριμένης δικηγόρου; Δικαιολογεί το προφίλ της μια τόσο υψηλή αμοιβή;
Η επιλογή της κ. Μαγείρου δεν ακολούθησε καμιά δημόσια πρόσκληση για εκδήλωση ενδιαφέροντος, αφού (όπως ισχυρίζονται οι δύο πρόεδροι) πληροφορήθηκαν το ‘κώλυμα’ του ν.σ. του δήμου σχεδόν στο παρά πέντε. Επομένως, η συγκεκριμένη δικηγόρος ήταν επιλογή της τελευταίας στιγμής, που πιθανότατα βασίστηκε στη γνωριμία της με έναν / μία εκ των δύο προέδρων ή στην υπόδειξη κάποιου άλλου προσώπου με βαρύνουσα γνώμη και σχέση εμπιστοσύνης με τους δύο ενδιαφερόμενους.
Το θέμα όμως σ’ αυτή την περίπτωση είναι ότι όποιος-α γνώριζε την κ. Μαγείρου κι έκανε την επιλογή της, θα πρέπει να γνώριζε επίσης ότι είχε αποκτήσει την άδεια εξάσκησης του επαγγέλματός της μόλις προ ολίγων μηνών! (Συγκεκριμένα στις 4/5/2015, όπως φαίνεται από το παρακάτω απόσπασμα του σχετικού ΦΕΚ 439/15-5-2015).
Επομένως, το ερώτημα που προκύπτει εδώ είναι: πώς μια νεότατη δικηγόρος απαιτεί και λαμβάνει αμοιβές “Κούγια”; Εκτός κι αν η συγκεκριμένη δικηγόρος ανήκει ή συνεργάζεται με κάποιο (μεγάλο;) δικηγορικό γραφείο, οπότε σ’ αυτή την περίπτωση, καλό είναι να ξέρουμε ποιοι (μεγαλο)δικηγόροι - κι ίσως όχι μόνο - βρίσκονται από πίσω.
· Κι εν τέλει, μήπως αυτά τα φουσκωμένα ποσά είναι απλώς η αρχή;
Κάτι τέτοιο είναι δυστυχώς πολύ πιθανό, γιατί απ’ ότι φαίνεται από το αιτιολογικό της απόφασης των δύο Σχολικών Επιτροπών, τα 1.263,52 ευρώ είναι αποκλειστικά γι αυτό το στάδιο της προανάκρισης και μόνο. Επομένως, αν πάρουμε σοβαρά υπόψη τις επιφυλάξεις του ν.σ. του δήμου κ. Βασιλείου περί ύπαρξης μέλλοντος της υπόθεσης (και πιθανής ύπαρξης κωλύματος), ίσως οι ‘large’ αυτές αμοιβές να είναι απλώς η αρχή! Και να τις διαδεχτούν νέες και πιο τσουχτερές πληρωμές δικηγόρων για την αποφυγή των (επίσης τσουχτερών) συνεπειών της αβάσταχτης ελαφρότητας (και) των τωρινών διοικούντων...
Σ’ αυτή την περίπτωση, καλό θα ‘ταν μεθαύριο στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, στο θέμα περί έκτακτης ενίσχυσης των Σχολικών Επιτροπών, οι αρμόδιοι να προτείνουν κι έναν νέο κωδικό – ενδεχομένως δεκάδων χιλιάδων ευρώ! - που θα καλύπτει τις επόμενες αποζημιώσεις των δικηγόρων…


Στα παραπάνω η δημοτική αρχή θα πρέπει να δώσει άμεσα και δημόσια πειστικές εξηγήσεις – όχι στον Πταισματοδίκη, αλλά στους Πολίτες που την εξέλεξαν, βασιζόμενοι στις προεκλογικές διαβεβαιώσεις της περί αξιοκρατίας, εντιμότητας και λογοδοσίας. Εκτός κι αν ο κ. Ζαμάνης και οι συνεργάτες του δηλώσουν διά της σιωπής τους, ότι αυτή η ανοιχτοχεριά κι η ελαφρότητα είναι η πραγματική τους αντίληψη περί χρηστής διοίκησης…

177 σχόλια:

  1. Ανώνυμος22/11/15 11:15 π.μ.

    AMAN TI BOMBA EINAI AYTH ΠΑΛΙ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος22/11/15 12:18 μ.μ.

    Διονυσοσκουφίτσα κάποιο μαγείρεμα έχεις πετύχει πάλι με την υπόθεση αυτή της Θεοδώρας Μαγείρου (παραπέμπει και τι όνομα βλέπεις) και τις σχολικές επιτροπές.
    Γιατί ο κιμπάρης κυρ δήμαρχος πρότεινε το δικό του άνθρωπο και συνεργάτη για λογιστή;;;
    Ο συνδιασμός του είχε έγκριτους νομικούς να αναλάβουν την υπόθεση, όπως η κ. Φουντέα, η κ. Ζώτου, ο κ. Λάσκαρης και άλλοι.
    Γιατί προσέλαβαν με απόφασή τους (λέμε τώρα) την κ. Μαγείρου;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος22/11/15 6:16 μ.μ.

    https://www.youtube.com/watch?v=id2uH6xe3u0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαμηλής αισθητικής, δεν μπόρεσα να το δω όλο. Ότι είδα, δεν βγάζει και πολύ νόημα, πέρα από την κλήση στον εισαγγελέα.
      Δ/Σ

      Διαγραφή
  4. Δημοτικός υπαληλος22/11/15 10:13 μ.μ.

    Καινούριο νέο ο Ζαμανης έχει στα χέρια του video , που εκθέτει τον πρόεδρο του τοπικού της Άνοιξης
    Αληθεύει Σάκη μας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος23/11/15 7:31 π.μ.

      Βγήκαν πάλι τα ροζ βίντεο στο δημοτικό τοπίο?

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος24/11/15 6:49 π.μ.

      Δεν είναι ροζ.

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος23/11/15 7:49 π.μ.

    Βίντεο της κλειδαρότρυπας???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος24/11/15 6:52 π.μ.

      Αν ήταν της κλειδαρότρυπας δεν θα ενοχλούσε κανέναν. Αλλά είναι του "επαγγέλματος" και δυστυχώς ο Ζαμάνης κάνει πως δεν ξέρει. Αλλά κατά τ' άλλα τον πειράζει ο Πέππας...

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος23/11/15 7:50 π.μ.

    Α ρε Μπάμπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος23/11/15 7:52 π.μ.

    Αν είναι βίντεο της κλειδαρότρυπας λίγο μας ενδιαφέρει. Να μου πεις τους πρώην τους κατηγορούσαν για αυτή την ηθική αλλά ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος23/11/15 7:55 π.μ.

    Με σημαία την ηθική βγήκε ο Σάκης έξω τότε να πάρει τις εκλογές αλλά φαίνεται ότι λίγοι ξεχωρίζουν μέσα στην ομάδα του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος23/11/15 8:03 π.μ.

    Αυτός ο Σταθόπουλος δεν έχει βαρεθεί ακόμα να στήνει blogs για να ποστ΄ρει από το ένα στο άλλο τις αναρτήσεις του???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος23/11/15 8:05 π.μ.

    Τώρα βρήκε και παρέα τα πρωτοπαλήκαρα της Δροσιάς και κάνουν τρίο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος23/11/15 8:06 π.μ.

    Δεν είναι μόνο παλληκάρια από τη δροσιά είναι και μία γυναίκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος23/11/15 8:27 π.μ.

    Ήθελα να ήξερα δ/σ τι το παιδεύεις; Αφού ξέρεις πολύ καλά, πιστεύω, ότι η εξουσία διαφθείρει γιατί νόμιζες ότι αυτοί θα ήταν διαφορετικοί από τους προηγούμενους; Χρειάστηκε κάτι παραπάνω από ένα χρόνο για να αποδειχθούν σαν τους άλλους. Όχι μόνο κάλυψαν τους προηγούμενους αλλά ακολουθούν κατά πόδας τους προηγούμενους και από όσο μπορώ να κρίνω σε χειρότερη εκδοχή.Επιπλέον, όταν η δικαιοσύνη είναι αργή είναι άδικη.
    ΛΑΜΕΝΤ ΒΑΝΒΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ αναγνώστη, είναι προφανές ότι συμφωνώ με τις διαπιστώσεις σου. Ακριβώς όμως επειδή η δικαιοσύνη είναι αργή - και άρα άδικη, όπως αναφέρεις - κι εγώ το "παιδεύω". Δηλαδή, ξεγυμνώνω τους αχρείους της (εκάστοτε) εξουσίας, όποιοι και να 'ναι και μ' όποιο κόστος αυτό μου επιφέρει. Ώστε βαθμιαία (ελπίζω) κάποιοι απ' τους επόμενους διοικούντες κι απ' τους πολίτες να γίνουν καλύτεροι, ωριμότεροι, ανθεκτικότεροι στους πειρασμούς και περισσότεροι. Και η ανικανότητα κι η αδικία αντιστοίχως λιγότερες.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος23/11/15 6:57 μ.μ.

      Εύχομαι να πιάσει τόπο ο κόπος σου!
      ΛΑΜΕΝΤ ΒΑΒΝΙΚ

      Διαγραφή
  13. Ανώνυμος23/11/15 9:49 π.μ.

    ΟΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟΙ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΠΩΣ Η ΦΘΟΡΑ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΑΡΧΙΣΕ ΜΕ ΤΑ ΛΑΪΚΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΝΕΒΗ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΚΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.

    ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΙ ΠΩΣ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΗΘΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ.

    (Αφιερωμένο στον Ζαμάνη και τους προπαγανδιστές του).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος23/11/15 12:58 μ.μ.

      http://energoipolitesdionisou28.blogspot.gr/2015/11/blog-post_23.html

      Lucky Luke

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος23/11/15 4:52 μ.μ.

      Αυτόν τον καιρό ο Κορίνθιος επικοινωνιολόγος έχει συγγραφικό οίστρο. Μέσα στο Νοέμβριο μόνο ανέβασε 26 αναρτήσεις σε ένα από τα μπλογκ του, από τις οποίες στις 8 ασχολείται με όσους κριτικάρουν τον Ζαμάνη. Χωρίς να απαντά συγκεκριμένα σε καμία από τις κριτικές τους, τους απευθύνει απίστευτους χαρακτηρισμούς όπως προβοκάτορες, επίδοξους κατεδαφιστές, παπαρολόγους, που κλεισμένους στο μικρόκοσμό τους, νοσταλγούς της σιωπής των νεκροταφείων, ΨευτοΘόδωρους, κάνουν και τις πέτρες να γελάνε, είναι πολλά τα λεφτά ‘Αρη κλπ.
      Τέτοια ξέρουν όλοι να λένε βρε Λάκη. Κάτι σοβαρό και συγκεκριμένο έχετε να μας πείτε;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος23/11/15 8:08 μ.μ.

      Για συγκεκριμένα έργα μιλάει το αρθρό φίλε .

      Lucky Luke

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος23/11/15 10:45 μ.μ.

      Αχ καημένε Λάκη, ή δεν ξέρεις να διαβάζεις ή δεν καταλαβαίνεις ελληνικά μου φαίνεται. Ιδού λοιπόν τι γράφει ο Κορίνθιος φίλος σου:

      1) Προκήρυξη διαγωνισμού από τον Δήμο για ανακατασκευή οδών. Αλλά όπως όλοι ξέρουμε άλλο προκηρύσσω, άλλο κατακυρώνω, άλλο εκτελώ, άλλο ολοκληρώνω.

      2) Συζήτηση στο Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής για τη σύναψη προγραμματικής σύμβασης με τον δήμο για το έργο "Συντήρηση του οδικού δικτύου στην πόλης". Εδώ, όχι μόνο στην προκήρυξη δεν έχουμε φτάσει, αλλά ούτε την έγκριση έχουμε...

      Μάλιστα, ο φίλος σου σημειώνει ότι η αρχική διάθεση της πίστωσης του έργου υπήρχε από το 2014... Ζήσε Μάη μου δηλαδή...

      Οπότε, επειδή τέτοιες εγκρίσεις για "έργα" που έμειναν μακέτες είχε και ο προκάτοχος, αλλά δεν πρόκαμε, όταν με το καλό ο δικός σου κάνει κάτι συγκεκριμένο, τα ξαναλέμε.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος23/11/15 10:48 μ.μ.

      Άσε που ο Κορίνθιος την έχει δει Βιρτζίνια Γουλφ και ποστάρει κάτι άρθράκια "Ποιος φοβάται τον Ενεργό Πολίτη" .... Και σκέψου αυτός είναι ο γερός σας...

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος23/11/15 11:40 μ.μ.

      Την τακτική του μηδενισμού δεν μπορώ να την ακολουθήσω .

      Lucky Luke

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος24/11/15 9:29 μ.μ.

      Λοιπόν φιλαράκια μην "προγκάται" τον Λάκη γιατί θα σας χ€σ@.!!
      Έτσι και πάει σε άλλη παραλία με ποιόν θα γελάμε;;

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος25/11/15 12:40 π.μ.

      * προγκάται !!! Χαχαχα , μέγαλε τα είπες όλα . Το αλλό που λές με την παραλία δεν το κατάλαβα όμως , θεωρείς μάλλον ότι ο χώρος εδώ είναι ένα beach bar ?
      Κοίτα παρά τις διαφωνίες που έχω με κάποιους το blog εδώ είναι κάτι μοναδικό για τον δήμο μας , επιπλέον είμαι παλιός εδώ , ώς εκ τούτου δεν αλλάζω , μήν φοβάσαι αν θα φύγω , εδώ θα είμαι να σε κάνω να γελάς αλλά και να κλαίς ..

      Lucky Luke

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος23/11/15 4:56 μ.μ.

    Από την Οδό Διονύσου

    Κλιμακώνεται η αντιπαράθεση ανάμεσα στην Ένωση Γονέων και τους Προέδρους των Σχολικών Επιτροπών, με αιτία τη νομική επροσώπηση των τελευταίων στην υπόθεση της φύλαξης των αρχείων μετά τη φωτιά.
    Η Ένωση Γονέων επανέρχεται επικαλούμενη τη νομοθεσία που διέπει τις Σχολικές Επιτροπές και επιμένει πως «θα προβεί σε όλες τις ενέργειες για τη διασφάλιση των λιγοστών χρημάτων των σχολείων»:

    Διόνυσος, Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015
    Αρ. Πρωτ.: 17/2015-2017
    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

    Απάντηση στους προέδρους των Σχολικών Επιτροπών

    Οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι δεν περιμέναμε την κοινή απάντηση των δύο προέδρων των σχολικών επιτροπών να έρθει τόσο σύντομα και με αναφορά σε τόσους νόμους. Η Ένωση Γονέων δεν έχει νομικούς συμβούλους και η δράση μας είναι τέτοια που να μην αισθανόμαστε την ανάγκη να προστατευόμαστε νομικά, αν κάποιος μας καταγγείλει ότι εκτελούμε ανεπαρκώς τα καθήκοντά μας. Η ουσιώδης διαφορά είναι ότι δεν είμαστε υπάλληλοι αλλά εθελοντές, πράγμα που σαφέστατα δεν ισχύει στην περίπτωση των προέδρων των σχολικών επιτροπών. Η Ένωση εκπροσωπεί τους συλλόγους γονέων, τους οποίους οφείλει να ενημερώνει για κάθε ζήτημα που αφορά την κατανομή και τη διάθεση των χρημάτων που προορίζονται για τα σχολεία.

    Εμείς ξεκινήσαμε την κριτική μας από το αυτονόητο για μας δεδομένο, ότι τα χρήματα των σχολικών επιτροπών προορίζονται για τα σχολεία των παιδιών μας και όχι για τη νομική προστασία όσων ελέγχονται για πλημμελή εκτέλεση των αυτονόητων καθηκόντων τους, όπως είναι η προστασία όσων στοιχείων περισώθηκαν από τον εμπρησμό των αρχείων που έγινε με προφανή σκοπό να συγκαλυφθούν πιθανότατες ευθύνες της πρώην αλλά και της νυν διοίκησης στη διαχείριση των πόρων των σχολικών επιτροπών.

    Αφού όμως μας απαντάτε με νομικά επιχειρήματα, είμαστε και εμείς υποχρεωμένοι να ανατρέξουμε στο τι ορίζουν οι νόμοι που επικαλείστε.
    Κατ’ αρχήν στο νόμο περί κώδικα δήμων και κοινοτήτων, ρητά αναφέρονται οι σκοποί για τους οποίους διαθέτει τους πόρους της η σχολική επιτροπή. Εμείς καταλαβαίνουμε ότι όταν ένας νόμος αναφέρει ρητά κάποιους σκοπούς, κάθε άλλος μη αναφερόμενος δεν προβλέπεται. Αυτό άλλωστε αναφέρει και στην επιστολή του 32214 την 16/11/15 ο Αντιδήμαρχος Παιδείας προς τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου («ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση, το ποσό που αποδίδεται στις σχολικές επιτροπές, πρέπει να διατεθεί αποκλειστικά και μόνο για την κάλυψη λειτουργικών δαπανών των Σχολείων»).

    Πράγματι, ο νόμος 3979/2011 στο άρθρο 51 αναφέρει ότι οι δημοτικοί υπάλληλοι αλλά και οι αιρετοί εάν διωχθούν ποινικά για αδικήματα που τους αποδίδονται κατά την ενάσκηση των καθηκόντων τους, ο δήμος υποχρεούται να τους στηρίζει νομικά ενώπιον των δικαστηρίων ή άλλων δικαστικών αρχών. Εφόσον θεωρείτε ότι έχετε ανάγκη νομικής κάλυψης για να απαντήσετε σε αυτονόητες απλές ερωτήσεις της προκαταρκτικής εξέτασης, καλώς την αναζητάτε, αλλά (ακόμα τουλάχιστον) δε διώκεστε ποινικά, άρα ΔΕΝ μπορείτε να λάβετε κάλυψη από το Δήμο. Επίσης, αμέσως παρακάτω το άρθρο 51 αναφέρει ότι από την υποστήριξη αυτή εξαιρούνται όσοι διώκονται από την ίδια την υπηρεσία τους. Την καταγγελία βέβαια για ελλιπή φύλαξη των αρχείων δεν την έχει καταθέσει η «υπηρεσία» σας αλλά όλοι οι επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων της αντιπολίτευσης, ποιoς όμως σας εγγυάται ότι μετά την προκαταρκτική εξέταση η «υπηρεσία» σας δε θα στραφεί εναντίον σας εξ αιτίας ευθυνών σας που είναι πιθανό να προκύψουν;

    Στη συνέχεια, το άρθρο 51 που επικαλείστε, ρητά αναφέρει ότι στις περιπτώσεις που συντρέχει λόγος, την υπεράσπιση αναλαμβάνει δικηγόρος του Δήμου που δεν μπορεί να αξιώσει γι’ αυτό ιδιαίτερη αμοιβή. Η παράγραφος 3 του άρθρου 165 του ν. 3584/07 που αναφέρετε επιβάλλει στο δικηγόρο του Δήμου να σας καλύπτει ως μέλη Νομικών Προσώπων του Δήμου χωρίς αμοιβή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος23/11/15 4:56 μ.μ.

    Βιαστήκατε, λοιπόν, υπερβολικά να ζητήσετε από τη σχολική επιτροπή να πάρει αποφάσεις βάσει ελλιπούς πληροφόρησης, με στόχο να την προκαταλάβετε και να την οδηγήσετε σε μια παράνομη απόφαση. Το μόνο ελαφρυντικό σας είναι η άγνοια των σχετικών θεμάτων και η τουλάχιστον περίεργη από νομική άποψη στάση του δικηγόρου του Δήμου, το έγγραφο του οποίου πράγματι σας καλεί να αποταθείτε σε τρίτο δικηγόρο με απόφαση (άρα και έξοδα) των σχολικών επιτροπών. Πράγματι ο δικηγόρος του Δήμου ορθά διαπιστώνει ότι αφού δεν κατηγορείστε δεν έχετε δικαίωμα κάλυψής σας από το Δήμο αλλά παρακάτω σας προτρέπει να αποταθείτε στο νομικό σας πρόσωπο, λες και ισχύουν άλλα για το Δήμο και άλλα για τα νομικά πρόσωπα όσον αφορά στη νομική κάλυψη υπαλλήλων και αιρετών που ελέγχονται ! Από τη μια λέει ότι δεν είστε κατηγορούμενοι και άρα δεν δικαιούσθε κάλυψης και αποφαίνεται ότι είναι δυνατή η κάλυψή σας μόνο όταν διώκεσθε ποινικά, από την άλλη, επειδή αυτός κωλύεται να σας εκπροσωπήσει μη τυχόν και έρθει σε αντίθεση με την υπερασπιστική γραμμή του Δήμαρχου, εκτιμά ότι συντρέχει νόμιμη περίπτωση παροχής νομικής κάλυψης από τρίτο δικηγόρο (έστω και αν δε διώκεσθε ποινικά)! Μύλος δηλαδή!

    Άσχετα όμως με τις περίεργες υποδείξεις του, εσείς οφείλετε, αφού γνωρίζετε και επικαλείστε τους συγκεκριμένους νόμους, να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν διαθέτετε χρήματα των σχολικών επιτροπών για την προσωπική νομική σας κάλυψη. Αναφερόμενοι στην κατακλείδα του δελτίου Τύπου που υπογράφετε, έχουμε να παρατηρήσουμε ότι η μεν ενέργειά σας να αναζητήσετε νομική υποστήριξη δηλώνει φόβο μπροστά σε ενδεχόμενη ανάδειξη ευθυνών σας, η δε άκριτη υιοθέτηση της περίεργης άποψης του δικηγόρου του Δήμου κατέληξε στο να παρανομήσετε. Ειλικρινά μας είναι αδύνατο να καταλάβουμε πώς από αυτές τις ενέργειές σας, προκύπτει υπεύθυνη και ευσυνείδητη άσκηση των καθηκόντων σας και ποιο ακριβώς όφελος θα έχει η σχολική κοινότητα και οι μαθητές του Δήμου μας από τη διάθεση χρημάτων προκείμενου να προστατευθείτε νομικά για πιθανές ευθύνες σας για τη μη προστασία των αρχείων των σχολικών επιτροπών.

    Σε κάθε περίπτωση σάς καλούμε να ακυρώσετε τις σχετικές αποφάσεις για πληρωμή δικηγόρων τις οποίες εξακολουθούμε να θεωρούμε προκλητικές και παράνομες, αλλιώς θα προχωρήσουμε σε περαιτέρω ενέργειες προκειμένου να διασφαλίσουμε τα λιγοστά χρήματα που προορίζονται για τα σχολεία. Είναι αυτονόητο ότι αν χρειάζεστε νομική προστασία, αυτό είναι αναφαίρετο δικαίωμά σας, το οποίο όμως πρέπει να υποστηρίξετε με προσωπικά σας έξοδα.

    ΤΟ Δ.Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ ενδιαφέρουσα η επισήμανση από την Ένωσης της ανακολουθίας του νομικού συμβούλου του Δήμου : δεν κατηγορείστε μεν, ψάξτε για δικηγόρο δε!...
    Μάλλον έχει πολύ ψωμί η υπόθεση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος23/11/15 10:06 μ.μ.

    Παραμένει το σάπιο απόστημα στο βασίλειο της Δανιμαρκίας. Δεν ιδρώνει το αφτί κανενός. Περνάει ο καιρός. Πάει ο πρώτος χρόνος. Κούτσα κούτσα θα κυλήσουν και τα υπόλοιπα χρόνια. Θά ΄ρθουν οι εκλογές. Θα φύγει αυτός και θα ΄ρθει ο επόμενος. Τίποτα δεν αλλάζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος24/11/15 12:40 π.μ.

    Έχει ενδιαφέρον η παρέμβαση της Ένωσης Γονέων σχετικά με την αμοιβή δικηγόρου για λογαριασμό των Προέδρων Σχ. Επ. Αξιοπρόσεκτη και η επιμονή τους για να βγει επιτέλους άκρη. Δεν κάνουν πίσω απέναντι στον παχυδερμισμό της εξουσίας που περιφρονεί και απαξιώνει την κριτική των πολιτών. Αξιοπρόσεκτη και η παρέμβαση για το μαθητή. Έδειξαν ευαισθησία και σοβαρότητα. Αξιέπαινη και η πρωτοβουλία για την στήριξη των προσφύγων. Σημαντικές και οι τρεις παρεμβάσεις από ένα σοβαρό φορέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος24/11/15 8:00 π.μ.

    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΑΧΑΡΟ ΛΙΒΑΝΙΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΙΑΚΟ ΜΠΛΟΓΚ.
    Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΗΤΑΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΗ.
    ΤΑ "ΠΑΙΔΙΑ" ΠΟΥ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΚΑΤΩ, ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΜΕ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ... ΞΕΦΥΓΑΝ ΕΝΤΕΛΩΣ.
    ΑΝΟΗΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΟΛΑΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΘΙΓΟΥΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΟΥΣ.
    ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΟΣ ΣΕΞΙΣΜΟΣ.ΚΑΙ ΧΥΔΑΙΟΤΗΤΑ.
    ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΣΤΕΡΗΜΕΝΟΙ ΓΥΜΝΑΣΙΟΠΑΙΔΕΣ ΔΕΝ ΞΕΣΤΟΜΙΖΟΥΝ.
    ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΠΟΥ ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΟΝΔΡΟΕΙΔΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ, ΠΟΥ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΧΗΜΑ.
    ΑΝ ΑΥΤΗ Η ΑΣΧΗΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΔΕΟΣ ΣΤΗ ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΚΑΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΚΑΙ ΑΣΤΟΧΙΕΣ, ΚΑΗΚΑΜΕ.
    ΑΝ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΠΡΟΩΘΕΙΤΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ "ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΗΣ ΔΙΠΛΑΝΗΣ ΠΟΡΤΑΣ" ΚΑΤΑ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ, ΤΟΤΕ ΚΑΗΚΕ ΚΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ.
    ΑΝ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΧΑΙΡΕΤΑΙ ΚΡΥΦΑ Ή ΦΑΝΕΡΑ , ΕΝΘΑΡΡΥΝΕΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΕΙ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΡΟΥΦΗΞΕΙ Η "ΑΥΡΙΑΝΗ" ΠΟΥ ΕΚΤΡΕΦΕΙ.
    ΔΗΜΑΡΧΕ, Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ. ΑΥΛΕΣ ΚΑΙ ΚΟΛΑΚΕΣ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ. ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ.
    Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ.
    ΤΟ ΝΑ ΧΛΕΥΑΖΟΥΝ ΝΑ ΛΟΙΔΩΡΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΟΗΤΟΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΡΙΝΟΥΝ ΔΕΝ ΣΕ ΓΛΥΤΩΝΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ.
    ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΤΟ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ. ΟΧΙ Η ΦΑΤΣΑ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΡΩΤΑΕΙ.
    ΣΗΜΕΡΑ ΡΩΤΑΕΙ Η ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ, Η ΧΑΖΑΠΗ, Η ΒΟΡΕΙΝΗ, Ο EDIONYSOS, Η ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ, ΟΙ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ, ΟΙ ΑΠΛΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ. ΣΕ ΡΩΤΑΝΕ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΗ ΣΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΣΟΥ. ΕΚΛΕΓΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΗ ΕΚΛΕΓΜΕΝΑ.
    ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΘΑ ΤΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΘΥΜΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΤΟΥ... ΔΗΜΑΡΧΙΑΚΟΥ ΜΠΛΟΓΚ;
    Ή ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΜΕ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΘΑ ΦΙΜΩΘΟΥΝ ΟΟΟΟΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ;
    Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΕΠΙΠΟΛΑΙΩΝ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΩΝ.
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος24/11/15 11:17 μ.μ.

      πρωην αντιπροεδρίνα όταν ήθελες να κουκουλωθεί η υπόθεση της λογίστριας , ήταν ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΠΟΥ ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΟΝΔΡΟΕΙΔΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ........ ΠΟΥ.... ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΧΗΜΑ. ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΔΗΘΕΝ ΑΔΙΑΦΘΟΡΗ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος24/11/15 11:23 μ.μ.

      ΕΝΩ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ ΣΟΥ ΟΣΟ ΝΑ ΠΕΙΣ ...

      Διαγραφή
  20. Ανώνυμος24/11/15 8:52 π.μ.

    Αγαπητέ Φίλε 23/11/15 10:06 μ.μ.

    Με αφορμή το σχόλιο σου είναι αλήθεια ότι τίποτα δεν αλλάζει αν πρώτα δεν αλλάξουμε εμείς οι ίδιοι.

    Αληθεύει επίσης ότι προσφιλής μας τακτική είναι να δείχνουμε πάντα ότι κάποιος άλλος φταίει και έχει την ευθύνη και ποτέ εμείς οι ίδιοι, που κουβαλάμε καθημερινά νερό στο μύλο αυτής της πελατειακής και διαπλεκόμενης εξουσίας με μόνο σκοπό και στόχο την προστασία του «ΕΑΥΤΟΥΛΗ ΜΑΣ» άντε και των παιδιών μας. Οι υπόλοιποι πολύ λίγο μας ενδιαφέρει τι θα γίνουν.

    Ας αφήσουμε λοιπόν κατά μέρος την άποψη ότι «τίποτα δεν αλλάζει» γιατί έτσι κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας και το ξέρουμε. Όλα μπορούν να αλλάξουν αν πρώτα εμείς θελήσουμε να αλλάξουμε και μετά να πείσουμε με το έργο και τους άλλους να αλλάξουν. Πιο συγκεκριμένα:

    1. Δεν είμαι πελάτης αλλά ΠΟΛΙΤΗΣ
    2. ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ και Ελέγχω την εξουσία
    3. Έχω όφελος όταν ΟΛΟΙ έχουμε όφελος
    4. Σκέφτομαι και Προσέχω τι ΨΗΦΙΖΩ
    5. ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ και διεκδικώ και δεν θέλω χάρες & ελεημοσύνες
    6. ΣΕΒΟΜΑΙ πρώτα τον εαυτό μου και μετά όλους τους συνανθρώπους μου
    7. Είμαι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ να έχω άποψη, να την τεκμηριώνω και να παλεύω γι’ αυτήν
    8. ΘΕΛΩ και αναζητώ την ΑΛΗΘΕΙΑ, απεχθάνομαι το ψέμα
    9. Είναι ΣΤΑΣΗ ζωής η ακεραιότητα, η δικαιοσύνη και ο καθαρός λόγος

    Ευχαριστώ για την φιλοξενία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος24/11/15 1:00 μ.μ.

      Αγαπητέ μου όλα σωστά με μια μικρή διόρθωση στο Νο 1
      Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΛΑΤΗΣ ΑΛΛΑ .ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ.!!

      Διαγραφή
  21. Ανώνυμος24/11/15 3:30 μ.μ.

    Κόλλησε η βελόνα στα σχόλια της φωνής....τι έγινε τους τελείωσαν οι συκοφαντίες????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος24/11/15 7:19 μ.μ.

      όχι, τους απείλησε η Μήλα ότι θα τους κάνει μήνυση και τα κάνανε όλοι πάνω τους

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος26/11/15 9:17 π.μ.

      Η φωνη διονυσου εχει κλεισει. Βγηκε νομιζοντας οτι θα φτιαξει το προφιλ του δημαρχου. Νομιζει ολοι οτι ειναι χαζοι και προβατα. Κανενα σχολιο που δεν λεει τον δημαρχο αγιο Σακη, δεν δημοσιευεται. Το εχω τσεκαρει. Για του λογου του αληθες σας παρουσιαζω τι εστειλα και δεν γραφτηκε.
      """Καλα εχετε πολυ πλακα! Μονοι σας τα λετε μονοι σας τα γραφετε. Καταντησε σαχλαμαρα η σελιδα σας και μπαινω μονο για να γελασω!! Βαλτε και κανεναν αλλο στην παρεα σας να ακουσουμε κανενα καινουριο ανεκδοτο. Ουτε για γελια δε θα ειστε σε λιγο...(σιγα μην το αναρτησετε) χαχαχαχαχα
      Εχω μαθει οτι το μονο "ξεσκαρταρισμα" που κανετε ειναι των σχολιων. Αν δεν υμνηται το αφεντικουλη σας αναρτηση δεν εχει. Καλα που ασχοληθηκατε με τον Πεππα και χτυπησατε 3.000 επισκεψεις. 3-4 σχολιασαν αρνητικα. Οι υπολοιποι που τον υποστηριξαν που ειναι; η δεν υποστηριχτηκε απο κανεναν; Για ηλιθιους ψαχνετε...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. Γιατι και η ηλιθιοτητα ειναι υποκειμενικη.Αξιολογηται απο τον περιγυρο. Οτι καταλαβατε καταλαβατε....(αμφιβαλω)""""
      Καλα τοσα χρονια διαβαζετε διονυσοσκουφιτσα τιποτα δε μαθατε;;;

      Διαγραφή
  22. Ανώνυμος24/11/15 7:14 μ.μ.

    Το εξ αναβολής Δημοτικό Συμβούλιο αναβλήθηκε και πάλι!!!
    Την προηγούμενη φορά αιτία ήταν ο προγραμματισμός του ανήμερα 17 Νοέμβρη.
    Σήμερα ήταν και πάλι η απουσία πολλών συμβούλων της πλειοψηφίας.
    Οι Σπηλιώτης (ΔΑΔΙΟΝ) και Ράικος (ανεξάρτητος) δήλωσαν παρόντες.
    Οι υπόλοιποι σύμβουλοι της αντιπολίτευσης έξω και δεν προσήλθαν.
    Κι έτσι η συνεδρίαση αναβλήθηκε λόγω έλλειψης απαρτίας.
    Ακόμα μια ξεφτίλα της δημοτικής αρχής.
    Δεν πειράζει παιδιά...
    Γιατί δεν πάτε να πείτε τον καημό σας τρώγοντας παϊδάκια στου Τσούκα;
    Με λίγο κρασάκι όλα ξεχνιούνται.
    Εγώ λέω να μείνω σπίτι για να δω τον θρύλο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος24/11/15 7:18 μ.μ.

    Κύριε πρόεδρε, εσύ δεν ήσουν που λεγες ότι από την επομένη συνεδρίαση θα έπαιρνες μέτρα κατά των απόντων;;;;; Από πότε μετράει το σήμερα για να δούμε πότε πέφτει αυτή η επομένη;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος24/11/15 9:20 μ.μ.

      Δεν κατάλαβες, είπε : θα τους πάρει μέτρα, τώρα τι μέτρα αυτός ξέρει.!! Σιγά μην σκίσει κανένα καλσόν.!! Γελούν και οι πέτρες που λέει και ο Παναγιώτης.!!

      Διαγραφή
  24. Ανώνυμος25/11/15 6:57 π.μ.

    Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΕΙ ΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΡΕΙ ΤΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ. ΕΚΕΙΝΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΙΟΙ ΛΕΙΠΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΟΙ Ή ΟΧΙ. Η ΑΝΟΧΗ ΕΧΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΠΙΑ ΞΕΠΕΡΑΣΤΕΙ. ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ. ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ. ΣΤΟ ΤΥΠΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΟΜΩΣ Η ΕΥΘΥΝΗ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΚΑΙ, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΕΤΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος25/11/15 7:24 π.μ.

    φαινομενα διαλυσης στη δημοτικη διοικηση....
    αυτο- κατεδαφιζονται.... κυριε παναγιωτη και δεν τους φταιει κανενας παρα μονο η ξεροκεφαλια τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιμένει ο κυρ Παναγιώτης ότι για όλα φταίνε οι επικριτές του δημάρχου. Κάτι θα ξέρει για να το λέει.

      Στην αρχή ήταν δυο τρεις. Ο Κουτάλας, ο Σαλτιμπάγκος και δεν θυμάμαι πώς έλεγε τον τρίτο. Μετά προστέθηκε κι ο ψευτοθόδωρος με τους παπαρολόγους. Και πιο μετά γίνανε ολόκληρο συνεργείο που εκανε κατεδαφίσεις, της δημοτικής αρχής εννοείται. Και τελευταία το συνεργείο απόχτησε και συνήγορους.

      Και που σαι κυρ Παναγιώτη, να δεις τώρα που θα αποκτήσουμε κι ακροατήριο! Αυτό σ ανησυχεί, γιατί το βλέπεις καθαρά να έρχεται. και κανένας δεν θα το σταματήσει. Γι αυτό και απευθύνεσαι όχι μόνο στον Ζαμάνη και τους δικούς του, αλλά ακόμα και στον Καλαφατέλη και στον Λουκάτο και τους ζητάς να σοβαρευτούν. Το γράφεις καθαρά στη τελευταία σου φράσης: "Κυρίες και κύριοι, της πλειοψηφίας και μειοψηφίας, Συνέλθετε γρήγορα πριν είναι αργά για όλους σας αλλά κυρίως για εμάς τους δημότες!"

      Λοιπόν κυρ Παναγιώτη σε όλα έχεις δίκιο που ανησυχείς για τους άχρηστους πολιτικάντηδες, αλλά δεν έχεις δίκιο να ανησυχείς για τους δημότες. Δημότες είμαστε και γι αυτο θα κατεδαφίσουμε το σάπιο οικοδόμημα της συναλλαγής.Αυτό που δήθεν θα γκρέμιζε ο Ζαμάνης, αλλά φαίνεται πως του σκίστηκε το καλσόν στη προσπάθεια.

      Λοιπόν κυρ Παναγιώτη, πέστο στο Διονύση, στον Γιαννάκη και στους λοιπούς φίλους σου πως είμαστε πολλοί και γινόμαστε περισσότεροι κάθε μέρα από τις γελοιότητές σας που δεν ανεχόμαστε πια.

      ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ! ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΓΚΕΣ ΣΑΣ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΤΙΣ ΒΡΟΥΜΕ!

      Συνεργείο Εκσκαφών και Κατεδαφίσεων

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος25/11/15 8:04 π.μ.

      Αναβολή δημοτικου συμβουλίου λόγω απουσιών των δημοτικών συμβούλων της δημοτικής αρχής!!!!!!
      Η ΞΕΦΤΥΛΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΥΝΗΘΕΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος25/11/15 8:16 π.μ.

      Ο κυρ Παναγιώτης δημότης Διονύσου?????
      Σε λίγο θα μας πει ότι είναι και κάτοικος!!!!

      Διαγραφή
  26. Ανώνυμος25/11/15 9:41 π.μ.

    Σίγησε η φωνή του διονύσου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος25/11/15 10:03 π.μ.

    τι έγινε???? Η πρόεδρος της Βθμιας φέρνει θέμα την καταστροφή στοιχείων???? Ποιών στοιχείων ? των καμένων που ανακτήθηκαν ? των καμένων που δεν ελεγχθηκαν ποτέ ? Βρίσκεται σε εξέλιξη διαδικασία έρευνας για να βρεθουν οι ένοχοι των ατασθαλιών και της φωτιάς κι Αυτή θέλει να εξαφανίσει στοιχεία??? Δεν γνωρίζουν ότι είναι παράνομη η καταστροφή οικονομικών στοιχείων????? Επι πλέον η καταστροφή δημοσίων εγγράφων υποκειται σε νομοθεσία που προβλέπει Ποιος και με ποιες διαδικασίες μπορεί να το κάνει και σίγουρα δεν μπορούν τα μέλη της Επιτροπής ,δεν είναι αρμόδια να το πράξουν Αγνοια ή δόλος????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος25/11/15 10:58 π.μ.

    Διαβάζοντας κανείς προσεκτικά τις αποφάσεις της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής για την καταγραφή και μεταφορά των αποκαϊδιών του εμπρησμού, θα καταλάβει ότι υπάρχει μια περίεργη λεπτομέρεια, που δημιουργεί πρόβλημα σε βάρος τριών μελών της Επιτροπής που σαν κορόιδα δέχτηκαν να καταγράψουν ότι έμεινε κι από την άλλη απαλλάσσει την πρόεδρο Νταγκαλή από τις ευθύνες της για αμελή φύλαξη.

    Με το σκεπτικό ή το πρόσχημα της διαφάνειας, η Νταγκαλή πρότεινε και το Συμβούλιο όρισε μια Τριμελή Ομάδα (Ιακωβίδου – Βάτσος – Λακαφώση) απλώς και μόνο για να καταγράψει τα διασωθέντα.

    Στο πρακτικό όμως παράδοσης – παραλαβής φαίνεται ότι η τριμελής παραδίδει στη Νταγκαλή όχι μόνο τη λίστα των διασωθεντων, αλλά και τα ίδια τα διασωθέντα. Επομένως, η Νταγκαλή μπορεί να ισχυριστεί ότι ουδεμία ευθύνη φέρει αν από τότε που αποφασίστηκε η Τριμελής 13/7/2015 έως τότε που της παραδόθηκαν τα υλικά 31/7 κάποια χάθηκαν.

    Άσε που η λίστα των διασωθέντων δεν έχει ούτε καν τον αριθμό των σελίδων ανά κλασερ που σώθηκε!!!!..... Επομένως, διπλή η ευθύνη των μελών της Τριμελούς.

    Κι από πάνω έρχεται σήμερα στη Δευτεροβάθμια ένα περίεργο θέμα για συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με το ποια στοιχεία θα αποτελέσουν αντικείμενο περαιτέρω ελέγχου!!! Δηλαδή με ποιο σκεπτικό και γνώσεις κάποιοι θα αποφασίσουν να εξαιρέσουν κάποια κλασέρ;

    Μια απλή ματιά μόνο στους τίτλους της λίστας αρκεί για να αποφασίσουν ότι όλα είναι για έλεγχο και κανένα για αρχείο ή «χάσιμο»… Χώρια που δεν ξέρουν τι υπάρχει σε κάθε κλασέρ ή τι έχει μπεί «από λάθος» σε άλλο κλασέρ….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/11/15 7:46 μ.μ.

      Η Νταγκαλη δεν ηταν στην επιτροπη αλλα ηταν παρουσα παντα εκει που γινοταν η καταγραφη και ειχε τα κλειδια απο το μαγαζι

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος25/11/15 7:49 μ.μ.

      αυτό όμως δεν προκύπτει από το πρωτόκολλο παράδοσης - παραλαβής, εκεί γράφεται ότι τα παρέλαβε στα γραφεία της σχολικής που της τα πήγανε

      Διαγραφή
  29. Ανώνυμος25/11/15 11:13 π.μ.

    Ρε παιδια είδατε κίνηση ΜΑΤ που έκανε ο δήμαρχος;;; Δεν ηταν δυνατόν να καπελωση τον πρόεδρο της ΣΤΑΜΑΤΑΣ με την εντεταλμένη και του φόρτωσε και τον Τσούκα με τον εργάτη δασοπυρόσβεσης.!! Δεν ειναι γραφείο πολιτικής προστασίας αλλα γραφείο εποπτείας του προέδρου.!! Προσέξτε προεδραρες να ακούτε τον μεγάλο γιατι θα έρθουν και εκει υποκαταστήματα εποπτείας.! Τωρα θα μου πεις που θα βρει άλλους δημοτικούς συμβούλους και αμειβόμενους εθελοντές εργάτες δασοπυρόσβεσης (ωραίος τίτλος) για να τα επανδρώσει όταν δεν μπορεί να τους μαζέψει για Δ. Σ. Ένας θεός το ξέρει.!! Κάποτε και ένας παλαιός δήμαρχος Διονύσου είχε μείνει μόνος του.!! Σπύρο μου εισαι επίκαιρος αυτη την στιγμή.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος25/11/15 11:22 π.μ.

    Η Οδός Διονύσου για τα χτεσινά

    Η χθεσινή ήταν η τέταρτη αναβολή συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου λόγω έλλειψης απαρτίας μέσα σε χρονικό διάστημα μόλις 2 μηνών. Το σκηνικό και τις τέσσερις φορές ήταν πανομοιότυπο: Οι παρατάξεις της μειοψηφίας περιμένουν έξω από την αίθουσα την προσέλευση των συμβούλων της Δημοτικής Αρχής και αν αυτή η προσέλευση είναι μικρή, τότε αρνούνται να μπουν και να δώσουν την πολυπόθητη απαρτία για τη συνεδρίαση.

    Οι αιτιάσεις, επίσης, είναι πανομοιότυπες: Πρώτα οι συνεδριάσεις της Οικονομικής Επιτροπής που συνεχίζουν να πραγματοποιούνται νωρίς το πρωί κι έτσι εργαζόμενοι σύμβουλοι δεν μπορούν να συμμετάσχουν. Εν συνεχεία οι συχνές και σταθερές απουσίες μελών της Δημοτικής Αρχής, που για αντικειμενικούς και άλλους λόγους δεν προσέρχονται στις συνεδριάσεις. Τρίτος λόγος η στάση του Προέδρου του Δ.Σ. και του Δημάρχου κατά τη συνεδρίαση του απολογισμού, οπότε και δεν επιτράπηκε στη Νέα Πνοή για το Διόνυσο να παρουσιάσει τις θέσεις της με τον τρόπο που αυτή είχε επιλέξει, αλλά και η άρνηση για αναβολή της συνεδρίασης τότε, μια που η Λαϊκή Συσπείρωση δεν είχε ενημερωθεί εγκαίρως για το περιεχόμενο του απολογισμού.

    Αλλά και το αποτέλεσμα είναι πανομοιότυπο: Θέματα που απασχολούν το Δήμο, δηλαδή τους πολίτες του, μεταφέρονται από εβδομάδα σε εβδομάδα, με την αντιμετώπισή τους να καθυστερεί αναλόγως.

    Χρήσιμη είναι σ’ αυτό το σημείο η υπενθύμιση των υποχρεώσεων των δημοτικών συμβούλων, σύμφωνα με τη νομοθεσία (Δημοτικός Κώδικας, άρθρο 98):
    1. Οι δημοτικοί σύμβουλοι έχουν υποχρέωση να μετέχουν σε όλες τις συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου και των επιτροπών, στις οποίες τους έχει εκλέξει το συμβούλιο, καθώς και να εκτελούν τα λοιπά καθήκοντά τους που προβλέπει ο νόμος.
    Έχουν επίσης υποχρέωση, μέσα στο πλαίσιο των καθηκόντων τους, να εκτελούν με επιμέλεια κάθε εργασία που τους αναθέτει νόμιμα το συμβούλιο.
    2. Ο δημοτικός σύμβουλος εκφράζει τη γνώμη του και ψηφίζει με απόλυτη ελευθερία, αποβλέποντας πάντοτε στην εξυπηρέτηση του συμφέροντος του συνόλου των δημοτών.
    3. Αν ένας σύμβουλος απουσιάζει αδικαιολόγητα από τρεις (3) συνεχείς συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου, μπορεί να τεθεί σε αργία με απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας και, σε περίπτωση υποτροπής, κηρύσσεται έκπτωτος. Ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου κινεί τη σχετική διαδικασία.
    4. Αν ένας σύμβουλος δεν εκτελεί τις υποχρεώσεις του για διάστημα που υπερβαίνει τους τρεις (3) συνεχείς μήνες μέσα στο έτος, χωρίς την άδεια του συμβουλίου, ο Γενικός Γραμματέας της Περιφέρειας τον κηρύσσει έκπτωτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος25/11/15 11:22 π.μ.

    συνέχεια

    Συμπέρασμα πρώτο: Όλοι οι σύμβουλοι, από όποια παράταξη και αν προέρχονται, είναι υποχρεωμένοι να προσέρχονται στις συνεδριάσεις τόσο του Δημοτικού Συμβουλίου, όσο και των Επιτροπών, όπου έχουν εκλεγεί. Στη σύνθεση του Δημοτικού Συμβουλίου σήμερα, παρατηρούνται συνεχείς απουσίες από τα ίδια μέλη. Παρά την προτροπή του Προεδρείου να δικαιολογούν την απουσία τους με επιστολή, η πρακτική αυτή δεν τηρείται. Συνεπώς, τα μέλη αυτά είναι υπόλογα για αμέλεια περί την άσκηση των καθηκόντων τους και εναπόκειται στον Πρόεδρο του Δ.Σ. να κινήσει τη σχετική διαδικασία αργίας και εν συνεχεία έκπτωσής τους από το αξίωμα. Δεύτερες σκέψεις- όπως, ποιοι είναι οι επιλαχόντες, τους θέλουμε ή όχι κ.λπ.- θα πρέπει επιτέλους να σιγήσουν. Εκτός από τον Πρόεδρο, βέβαια, ευθύνη για την προσέλευση των εκλεγμένων μελών τους φέρουν ακέραια και οι παρατάξεις: Οι λεγόμενοι “ανθρωποβοσκοί” (ή ψηφοσυλλέκτες) καλό είναι να δικαιολογούν την εκλογική τους επιτυχία και εντός παιδιάς.

    Αντίστοιχη είναι η υποχρέωση των δημοτικών συμβούλων να παρίστανται στις Επιτροπές, στις οποίες έχουν εκλεγεί. Ουδείς τους διαβεβαίωνε το μακρινό εκείνο Σεπτέμβρη του 2014 ότι η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Διονύσου θα πραγματοποιείτο μόνο απογευματινές ώρες, ώστε να συνδυάζουν αρμονικά και εργασία και ενασχόληση με τα κοινά. Εξάλλου μέχρι τότε, πρωινές ήταν και πάλι οι συνεδριάσεις της συγκεκριμένης Επιτροπής.

    Επιπλέον, στις επισημάνσεις των συμβούλων της μειοψηφίας για μακρόχρονες απουσίες συναδέλφων τους λόγω σπουδών (βλέπε Ελ. Καγιαλή) θα μπορούσε κάποιος να υπενθυμίσει την αραιότατη παρουσία του νυν επικεφαλής της Νέας Πνοής για το Διόνυσο Π. Μπιτάκου, λόγω στρατιωτικών υποχρεώσεων, στην προηγούμενη θητεία του Δημοτικού Συμβουλίου. Μήνες πέρασαν μέχρι την -αναμενόμενη-παραίτησή του.

    Συμπέρασμα δεύτερο: Η άλλη πλευρά, αυτή της Δημοτικής Αρχής, εμφανίζει στις συνεδριάσεις τις περισσότερες διαρροές, με αποτέλεσμα να εγκαλείται από την αντιπολίτευση. Επιπλέον στέκεται ανυποχώρητη στο αίτημα για μεταφορά της Οικονομικής Επιτροπής τις απογευματινές ώρες, επικαλούμενη κώλυμα των υπαλλήλων. Υιοθετεί, συνεπώς, στάση μη συναίνεσης και μη συνεννόησης, οδηγώντας επανειλημμένα τη σύγκρουση στα άκρα. Το αποτέλεσμα το έχουμε ήδη δει τέσσερις φορές, με στελέχη της Διοίκησης να εκφράζουν εμμέσως πλην σαφώς τη δυσαρέσκειά τους για τις αναβολές, επιρρίπτοντας ευθύνες στους απόντες συναδέλφους τους της ίδιας παράταξης.

    Συμπέρασμα τρίτο: Η απαρτία δεν είναι χάρισμα ούτε άλλοθι κανενός. Επιτυγχάνεται- για το Δήμο μας- με την παρουσία 21 δημοτικών συμβούλων, και πουθενά και κανένας νόμος δεν λέει πως αυτοί πρέπει να είναι μόνο της πλειοψηφίας . Επιλογή όμως όλων, ελεύθερη, είναι να αρθούν στο ύψος των περιστάσεων και να ανταποκριθούν στην ευθύνη του αξιώματός τους, “ματώνοντας” στα έδρανα, και όχι εγκαταλείποντάς τα.

    Γιατί αν αύριο στις ανακοινώσεις και τα Δελτία Τύπου, οι παρατάξεις καταγγείλουν τη Δημοτική Αρχή γιατί με ευθύνη της δεν συζητήθηκε το αίτημα 86 εργαζόμενων του Δήμου και το Τεχνικό Πρόγραμμα, τότε κάθε πολίτης μπορεί να ρωτήσει: Αυτοί λέτε πως είναι ανίκανοι. Εσείς όμως τι κάνατε;

    Συμπέρασμα τέταρτο, αλλά όχι τελευταίο: Δεν είναι καινούργια η παρατήρηση πως η ενασχόληση με τα κοινά, και σε κεντρικό και σε τοπικό επίπεδο, ανήκει κατά κύριο λόγο στους συνταξιούχους, στους άεργους και στους επαγγελματίες της πολιτικής. Αυτοί έχουν χρόνο, έχουν ίσως- παλιότερα ακόμη περισσότερο- και την οικονομική δυνατότητα. Οι νεότεροι σε ηλικία, αντιστοίχως, εμφανίζονται απρόθυμοι γιατί αγωνίζονται για την επαγγελματική τους αποκατάσταση, ενώ και οι οικογενειακές τους υποχρεώσεις είναι πιεστικότερες. Εφόσον, παρά τα παραπάνω, πάρουν την απόφαση και αναμειχθούν ενεργά στα κοινά, αντιμετωπίζουν ανυπέρβλητα προβλήματα, που τους οδηγούν συχνά σε ηρωική έξοδο. Θέλουμε λοιπόν μια πολιτική, μια Αυτοδιοίκηση εν προκειμένω, χωρίς τη συμμετοχή τους; Δηλαδή, χωρίς τη συμμετοχή του πλέον ενεργού κομματιού του πληθυσμού; Πώς ακριβώς φανταζόμαστε ένα τέτοιο μέλλον;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπαμπανικας Δ.25/11/15 12:03 μ.μ.

      Απλά οι δημότες θέλουν οι εκλεγμένοι να τους αντιπροσωπεύουν στα Δ.Σ.!! Αν δε μπορούν να μην εκτίθενται και να καθησουν στους καναπέδες τους. Η κοινωνία δεν έχει αναγκη απο άχρηστους νέους αλλα απο χρήσιμους οποιασδήποτε ηλικίας.!! Επιτέλους να μείνουν όσοι θέλουν να αφοσιωθούν στο να δουλεύουν για τον τόπο μας.!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος25/11/15 4:16 μ.μ.

      Κύριε Μπαμπανίκα με όλο τον σεβασμό απέναντι στην ηλικία σας , πρέπει να συμπληρώσετε ότι και η κοινωνία μας δεν έχει ανάγκη απο τους άχρηστους γέρους , διότι βάζουν πολλές τρικλοποδιές στους νέους με την μαγκούρα τους , σας παραπέμπω στον πίνακα (Η μέρα της καταστροφής)

      Lucky Luke

      Διαγραφή
    3. Μπαμπανικας Δ.25/11/15 5:48 μ.μ.

      Αν ησουν "γέρος" σαν εμένα και αν οπως λες σεβωσουν την Ηληκια μου θα έκανες επώνυμο σχόλιο.!! Μάλλον δεν σέβεσαι τίποτα φίλε.! Η μαγκιά ειναι να τα λες χωρίς "κουκούλα".!!

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος26/11/15 9:34 π.μ.

      Οταν ενας νεος αποκαλει αχρηστο εναν ηλικιωμενο που εχει προσφερει τοσα πολλα που φυσικα δεν μπορει να κατανοησει,μονο λυπη μου προκαλει. Δεν περιμενω αλλα και δεν θελω να μαθω ποτε ποιος εισαι. Τωρα ξερω γιατι δεν προκειται να πεις ποιος εισαι. Ισως να ντρεπεσαι κι εσυ για εσενα και η ανωνυμια τωρα μου γινεται κατανοητη. Σε παρακολουθω και απο τα λιγα στοιχεια που δινεις ενας αργοσχολος με ψυχολογικα εισαι. Γραφεις χωρις συγκεκριμενη ωρα. Δε δουλευεις η δουλευεις και το αφεντικο σου σε πληρωνει να χαζολογας! Σαν υστερογραφο σε προκαλω να πεις την τελευταια αποψη σου στον πατερα σου. Οτι ειναι αχρηστος επειδη μεγαλωσε. Ποσο περηφανος θα νιωσει αληθεια!?!?!?! Αν ζει και δεν εχει πεθανει απο την ντροπη του.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος26/11/15 5:58 μ.μ.

      Κύριε Μπαμπανίκα , δεν ανεφέρθηκα σε εσάς αλλά θέλω να θίξω την ανάγκη πολλών ηλικιωμένων να μήν επιτρέπουν στους πιο νέους να εκθέσουν τις ιδέες τους και πόσο μάλλον να τις κάνουν πράξεις , ιδιαίτερα σε πολιτικό επίπεδο.

      Το blog είναι χώρος έκθεσης ιδεών και σε αυτό προχωρώ , ες εκ τούτου το ότι είμαι ανώνυμος δεν σημαίνει κάτι , αλλά έχουν σημασία αυτά που λέω , όπως άλλωστε έχει επισημάνει πολλές φορές και η Δ/Σ .

      Θα χαρώ πολύ να συνεχίσω αυτή την συζήτηση , αλλά νομίζω σαν σύνολο ότι δεν είμαστε έτοιμοι . Αν καταλάβουμε ότι οι διαφωνίες μπορούν να γίνουν συνθέσεις τότε θα πάμε μπροστά .

      Είναι ένα πολύ σοβαρό θέμα , μας αφορά όλους και ελπίζω να εκθέσουμε τις ιδέες-απόψεις-εμπειρίες μας.

      Lucky Luke

      Διαγραφή
    6. Μπαμπανικας Δ.26/11/15 8:50 μ.μ.

      Το μόνο που θέλω να πω ειναι οτι ΛΥΠΑΜΑΙ για την κατα κάποιον τροπο επίθεση που μου έγινε.!! Ποτε μου δεν είχα μαγκούρα για να εμποδίζω ή σαμποτάρω τους νέους που ηταν κοντά μου.! ΣΕΒΩΜΑΙ την γνώμη την νέων και θελω να ειμαι κοντά τους για να μαθαίνω απο αυτούς.!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.!!

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος27/11/15 4:41 μ.μ.

      Δεν έγινε καμία επίθεση κύριε Μπαμπανίκα απέναντι στο πρόσωπο σας . Εσείς αναφερθήκατε σε αχρήστους νέους . Αλήθεια σε ποιούς αναφέρεστε ?
      Επιπλέον ποιό θεωρείται ότι είναι το μεριδίο ευθύνης των παλαιότερων στην πολιτική απάθεια που δείχνουν οι νέοι ?
      Και τέλος πως νομίζετε ότι μπορείτε να βοηθήσετε πλέον τους ευνουχισμένους νέους?

      Lucky Luke

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος27/11/15 4:56 μ.μ.

      ευνουχισμένους νέους??????

      Ποιος είσαι ρε Λούκη? Ο Ψαλιδοχέρης?

      Για μαζέψου λιγάκι

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος27/11/15 7:47 μ.μ.

      Ναι , ευνουχισμένοι στην σκέψη-κρίση τους όπως και πάρα πολλοί παλαιότεροι.
      Λοιπόν άκου φίλε , τα μαζέματα θα τα πείς εκεί που μπορείς να τα πείς σε εμένα δεν περνάνε .
      Είμαι βέβαιος ότι πολλοί αναγνώστες κατάλαβαν τι θέλω να πώ , εσύ κάτσε αυτιστικά κολλημένος στον μικρόκοσμο σου ..

      Lucky Luke

      Διαγραφή
    10. Μπαμπανικας Δ.28/11/15 8:43 π.μ.

      Μπορώ να δώσω απαντήσεις σε ολα σου τα ερωτήματα εστω και απο αυτό το κατα κάποιο τροπο δημόσιο βήμα αλλα οχι σε ανθρώπους που δεν δηλώνουν την ταυτότητα τους. Εαν δεν θέλεις να πεις δημόσια ποιος εισαι ελα να με βρεις να σου λύσω κάθε απορία.!! Ειναι σίγουρο οτι μπορείς να με βρεις.!!

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος28/11/15 1:42 μ.μ.

      Κύριε Μπαμπανίκα , θέλω να σας θυμίσω ότι εσείς κάνατε την καταγγελία σας επώνυμα-δημόσια , την απάντηση δεν θα την δώσετε μόνο σε εμένα αλλά σε όλους τους αναγνώστες μας .
      Μάλλον δεν έχετε το θάρρος ή δεν έχετε στοιχεία για αυτά που υποστηρίζεται .
      Δεν σας ξέρω προσωπικά , αλλά σας έχω ακούσει πολλές φορές , είναι αστείο να μου λέτε να έρθω να σας βρώ . Αποδείξατε με το τελευταίο σας σχόλιο ποιός πραγματικά είσαστε ..

      Lucky Luke

      Διαγραφή
    12. Μπαμπανίκας Δημ.28/11/15 3:06 μ.μ.

      Lucky Luke , εγώ δεν έκανα καμία καταγγελία. Σχόλιο έκανα για τους απόντες από τα Δ.Σ. του δήμου.!! Ίσως εσυ δεν μπόρεσες διαβάζοντας το να καταλάβεις.!! Δηλώνοντας την ταυτότητα μου αποδεικνύω ποιος πραγματικά είμαι.!! Εάν και εγώ ντρεπόμουν να εμφανιστώ δημόσια θα είχα και εγώ κάποιο ψευδώνυμο.!! Εσύ πρέπει να με γνωρίζεις καλά και γιαυτό μένεις "κρυμμένος" .!!

      Διαγραφή
    13. Ανώνυμος28/11/15 3:59 μ.μ.

      Lucky Luke μην νομιζεις οτι αποστομωνεις κανεναν. Απλα η ηλιθιοτητα σου εχει φτασει σε ορια που οποιος σου απανταει απλα υποβιβαζεται. Παρακαλω και τον κυριο Μπαμπανικα να μην κατεβει αλλο επιπεδο γιατι μπορει η αγαπη του για τους νεους να ειναι γνωστη αλλα ολα εχουν οριο. Καποια ατομα οσο και να προσπαθησεις να τους ανοιξεις τα ματια ,να τους διδαξεις, να τους φωτισεις επιμενουν να ξεχωριζουν εστω και αρνητικα. Γιατι θετικα, ατομα σαν τον Λακη δεν εχουν καμμια παιδεια, ηθος η αξιοπρεπεια για να ξεχωρισουν. Κριμα!!

      Διαγραφή
    14. Ανώνυμος28/11/15 4:39 μ.μ.

      Γειά σου ρε πεφωτισμένε , χαχαχα , είσαι πολύ αστείος , αυτή την γνώση που έχεις δεν την θέλω , είναι άχρηστη . Εκτιμώ τύπους σαν την Δ/Σ , τον Λαμεντ Βαβνικ , τον Κύριο Σταθόπουλο και άλλους.
      Για να βάλουμε όμως ένα τέλος , αν μπορείτε να απαντήσετε στα ερωτήματα που έθεσα προηγουμένος έχει καλώς σε διαφορετική περίπτωση δεν συνεχίζω τον διάλογο , δεν έχει νόημα .

      Lucky Luke

      Διαγραφή
    15. Μην υπόσχεσαι κάτι αν δεν το εννοείς...

      Διαγραφή
    16. Ανώνυμος28/11/15 9:44 μ.μ.

      Δ/Σ εισαι άπαιχτη......!

      Διαγραφή
  32. Ανώνυμος25/11/15 11:23 π.μ.

    Δήλωση του Σπηλιώτη για τα χτεσινά

    Διαφοροποιεί τη στάση του από αυτή των υπολοίπων συμβούλων της αντιπολίτευσης ο Σπ. Σπηλιώτης της Δημοκρατικής Ανατροπής Διονύσου, που στη χθεσινή (24/11) συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, η οποία αναβλήθηκε λόγω έλλειψης απαρτίας, παρέμεινε- όπως και ο ανεξάρτητος Δ. Ράικος– στη θέση του, δηλώνοντας παρών. Η στάση του, όπως τόνισε στην Οδό Διονύσου, θα υπαγορεύεται κάθε φορά από την κρισιμότητα των προς συζήτηση θεμάτων, ενώ καταγγέλλει τη Δημοτική Αρχή για ανευθυνότητα:

    Είναι δεδομένη η ανευθυνότητα μελών της πλειοψηφίας της Διοίκησης του Δήμου, που εκφράζεται με την απουσία τους από τις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου. Επίσης είναι ξεκάθαρη η αδυναμία του Δημάρχου να απαιτήσει από τους συμβούλους του διαφορετική στάση.
    Με αυτά τα δεδομένα, η λειτουργία μου στις διαδικασίες του Δημοτικού Συμβουλίου δεν θα συνοδεύεται πάντα από την αποχή μου από τις συνεδριάσεις, ούτε από το ρόλο του απουσιολόγου σ’ αυτές.
    Η στάση μου καθορίζεται κάθε φορά από την κρισιμότητα των θεμάτων που συζητούνται στο Δημοτικό Συμβούλιο, ιδίως όταν αυτά έχουν σχέση με προβλήματα των εργαζομένων και με σημαντικές αποφάσεις που αφορούν στην ποιότητα ζωής των κατοίκων του Δήμου μας, όπως είναι το Τεχνικό Πρόγραμμα. Επίσης, όταν τα θέματα που συζητούνται έχουν σχέση με τη διεύρυνση της δημοκρατικής λειτουργίας, της κοινωνικής πολιτικής και της αναπτυξιακής προοπτικής του Δήμου.
    Επιπλέον είναι απαράδεκτο από την πλευρά του Δημάρχου το να μην επιδιώκει να βρεθεί μια συμβιβαστική λύση για την ώρα των συνεδριάσεων της Οικονομικής Επιτροπής, ώστε να συμμετέχει και το σύνολο των μελών της αντιπολίτευσης.
    Ο Δήμαρχος και η πλειοψηφία έχουν ακέραια την ευθύνη για την απαράδεκτη αυτή κατάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/11/15 4:18 μ.μ.

      Υπεύθυνη η στάση του Κύριου Σπηλιώτη .

      Lucky Luke

      Διαγραφή
  33. Ανώνυμος25/11/15 3:58 μ.μ.

    Καταλαβαίνω ότι λόγο κρίσης κλείσανε πολλά μαγαζιά και είναι άδικο, αλλά ότι θα κλείνανε τόσα μαγαζάκια στο Δήμο Διονύσου δεν το περίμενα, σχολ, επιτροπές [μαγαζί γωνία] πούλμαν με κάποιους οδηγούς για μεταφορά ομάδων, καύσιμα καλά τι ήταν κι αυτό, κάποιοι είχαν ξεχάσει να πληρώνουν βενζίνη για το αυτοκίνητο τους η πετρέλαιο για το σπίτι τους, τόσες χιλιάδες λίτρα διαφορά σ ενα χρόνο , γύρο στις 90.000 αν θυμάμαι καλά. Ε πως να είναι καλός ο Ζαμάνης, κι εσύ ρε Δήμαρχε τι τα ήθελες αυτά, έβαλες υπάλληλο στον βενζινάδικο για έλεγχο, υπάλληλο στις σχολικές επιτροπές άσε τους ανθρώπους να αλωνίζουν όπως ξέρανε, αλλά τώρα τους φταίει η υπάλληλος που κάνει πολύ καλά τη δουλειά της και αυτό τους ενοχλεί. Ναι είναι η υπάλληλος που έδιωξε ο ήρωας της Σταμάτας και μετά έκανε παράπονα ότι ο Ζαμάνης διέλυσε τη Δ.Ε.Σταμάτας γιατί δεν είχε γραμματέα και ταμία....στερνή μου γνώση να σ είχα πρώτα.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/11/15 4:56 μ.μ.

      Πολλά like!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος25/11/15 6:04 μ.μ.

      Ε λοιπόν, για εκείνη την υπάλληλο που "έκανε τόσο καλά τη δουλειά της" όταν ήταν στη Σταμάτα και που συνέχισε να την κάνει "το ίδιο καλά" όταν πήγε στις Σχολικές , μόνο ο Χρονόπουλος έχει να πει καλά λόγια. Ο Πέππας έκανε τον σταυρό του όταν έφυγε και η Νταγκαλή ζήτησε άλλη γραμματέα για την Δευτεροβάθμια....
      Άσε που υπάρχει και η περίεργη σύμπτωση πως και στις δυο δουλειές της έπιασε φωτιά...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος25/11/15 7:30 μ.μ.

      Το θέμα είναι ότι συνεχίζει με τις δυο σχολικές πράγμα απίθανο να το καταφέρει άλλος και αυτό ξέρετε πως λέγετε ..ικανότητα ..

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος25/11/15 7:55 μ.μ.

      Η κοπέλα αξίζει παράσημο ευθυκρισίας, ειλικρίνειας, ευσυνειδησίας.
      Άστους να λένε κούκλα μου, ζηλεύουν τις ικανότητες σου και την ομορφιά σου...Εξ΄άλλου ξέρεις ότι έχεις φύλακα άγγελο, αυτό μη το ξεχνάς.Θα είναι πάντα εκεί για σένα.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος26/11/15 3:15 μ.μ.

      Ποιος εχει φυλακα αγγελο;;;;;;;;..... Για ρωτηστε να μαθετε που σαν ληξειαρχος στην Σταματα αρνιοταν να υπογραψει να τον θαψει τον φυλακα αγγελο ,τη μανα της. Και παρενεβει ο Βασιλειου ο δικηγορος του δημου και ο δημαρχος. Κι αλλα πολλαααα ... Ο Πεππας αυτα εβλεπε και τη σιχαθηκε. Το ιδιο και ο Κοκκαλης..Ας παει εκει που δεν την ξερουν .....θα την μαθουν ομως κι αυτοι, που θα παει;;;

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος26/11/15 4:07 μ.μ.

      O Φύλακας Άγγελος υπάρχει και θα υπάρχει γιατί ο έρωτας είναι τυφλός.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος26/11/15 5:39 μ.μ.

      Επιβεβαιώνεται η ζήλια σου είσαι θλιβερή εσύ και οι προστάτες σου που είναι όμοιοι σου .

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος26/11/15 6:41 μ.μ.

      6.04μ.μ. έχεις δίκιο φίλε μου όπου και να πάει όπου και να περάσει ανάβει φωτιές τη δική σου φωτιά δεν πρόκειται να στη σβήσει

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος26/11/15 7:30 μ.μ.

      Για άλλη μία φορά έριξαν τη χολή τους η εθελόντρια οδηγός του δήμου και ο ήρωας της Σταμάτας μη μπορώντας ν αντιμετωπίσουν αλλιώς την υπάλληλο που ο Πέππας έδιωξε αφού αισθανόταν μειονεκτικά δίπλα της, την αξία της όμως την έδειξε εκεί που πήγε, αφήστε λοιπόν τη μέθοδο του γκεμπελισμού γιατί τα γεγονότα που αναφέρεστε είναι γνωστά και όχι όπως σας βολεύουν

      Διαγραφή
    10. Λέω να κηρύξω λήξασα μια ακόμα αντιπαράθεση απόψεων - και όχι μόνο - που σχεδόν μονοπώλησε το ενδιαφέρον τις τελευταίες μέρες.
      Δ/Σ

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος26/11/15 11:57 μ.μ.

      Δ/Σ άστους να βγάλουν λίγο ακόμα χολή.Είναι λουκούμι στα χέρια του φύλακα άγγελου.

      Διαγραφή
    12. Ανώνυμος27/11/15 1:25 π.μ.

      Εγω φιλαρακι δεν θα εγραφα ποτε κατι ανωνυμο. Αυτο που πιστευω εχω το θαρρος και τα ουμπαλα να το υπογραψω. Η δειλια και διπροσωπια δεν μου ταιριαζει. Οτι γραφεται χωρις υπογραφη για εμενα θεωρηται αναξιοπιστο και κακοηθη κουτσομπολιο.Για το θεμα που αναλυεται εδω δεν εχω να πω κατι γιατι..... το αιμα νερο δεν γινεται μα κι αν γινει δεν πινεται!! Ας κοιταζει ο καθενας την καμπουρα του και να μην ασχολειται με τα οικογενειακα του αλλου.
      Η εθελοντρια οδηγος Δημητρα Σαββοπουλου

      Διαγραφή
    13. Ανώνυμος27/11/15 8:21 π.μ.

      Δ\Σ είπες να δοθεί τέρμα στη αντιπαράθεση και ίσως έχεις δίκιο, γιατί το συνεχίζεις; δεν σου αρέσουν τα σχόλια των άλλων των κακών αλλά συνεχίζεις με τα σχόλια των δικών σου των [καλών]. Μαθήματα ηθικής και δημοκρατίας ΕΥΓΕ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    14. Έχεις δίκιο, λάθος μου από κεκτημένη ταχύτητα. Κι αν δεν το έλεγες δεν θα το έπαιρνα είδηση. Τώρα να το διαγράψω;
      Δ/Σ

      ΥΓ. Αλλά μην γενικεύεις αβάσιμα.

      Διαγραφή
    15. Ανώνυμος27/11/15 9:26 π.μ.

      Αναφέρομαι μόνο στην οικονομία των καυσίμων.!! Μηπως ξέρεις πόςα οχήματα δούλευαν τότε και πόσα τωρα.;;; Απλά σου λεω οτι μόνο απο τα 5 λεοφωρεία τα 2 τα έχουν κάνει κοτέτσι, Αφησε τις αρπάγες και τα απορριμματοφόρα, τα μηχανικά σάρωθρα, τους εκσκαφείς κλπ ακομη και το τρίκυκλο.!! Ειναι οικονομία αυτό;;
      Απο τις δυο τελευταίες διοικήσεις του δημου καταστραφεί ο μηχανολογικός εξοπλισμός μας.!!

      Διαγραφή
    16. Ανώνυμος27/11/15 7:32 μ.μ.

      27/11/15 9.26πμ πρεπει να ξερεις πολλα!!. Βαλε ενα παρατσουκλι να σε παρακολουθω. Με ενδιαφερει πραγματικα η αποψη σου!
      Οχι τιποτα αλλο, εχουν τοσο καμαρι για την οικονομια των καυσιμων!!!!!!!

      Διαγραφή
    17. Ανώνυμος27/11/15 7:45 μ.μ.

      Μολις ενημερωθηκα για ενα συμβαν που πραγματικα πρεπει να απασχολησει ολους μας. Οδηγος απορρημματοφορου που αρνηθηκε να οδηγησει επικινδυνο οχημα λογω χαλασμενων φρενων πιεστηκε απο προισταμενο και εκανε δρομολογιο αποκομιδης. Το οχημα εχασε τον ελενχο και ντελαπαρισε. Ευτυχως δεν υπηρξαν θυματα! Την επομενη φορα ομως;;;;
      Η ευθυνη βεβαια ειναι μιση του προισταμενου μιση του οδηγου. Που πας βρε ζωον με χαλασμενα φρενα και χωρις λαστιχα;; Κι εσυ προισταμενε επρεπε τουλαχιστον να εχεις δηλωσει παραιτηση ! Ειστε επικινδυνοι αλητες!

      Διαγραφή
    18. Ανώνυμος27/11/15 7:51 μ.μ.

      ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΕΤΣΙ ΜΠΡΑΒΟ ΔΗΜΑΡΧΕ. ΑΝ ΔΕΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΒΡΑΒΕΥΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΣΗΜΟ ΤΗΣ ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ!!! ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ!!!

      Διαγραφή
    19. Ανώνυμος28/11/15 7:34 π.μ.

      Φίλε 27/11/2015 7.32 μ.μ. Θα έπρεπε να είχες καταλάβει ποιος ξέρει τόσα πολλά, ίσως πολύ περισσότερα από ότι γνωρίζουν οι ίδιοι που ασχολούνται με τον συγκεκριμένο χώρο.!! Ένα πρέπει να ξεκαθαρίσω δεν είμαι άνθρωπος της προηγούμενης δημοτικής αρχής. Εάν θες ψευδώνυμο πρότεινε εσύ ένα και θα το υιοθετήσω.

      Διαγραφή
    20. Ανώνυμος28/11/15 4:11 μ.μ.

      "Τσε"

      Διαγραφή
    21. Μήπως σου πέφτει λίγο βαρύ ;

      Διαγραφή
    22. Ανώνυμος28/11/15 10:34 μ.μ.

      Χαχαχα "τσε" ο Δημητράκης! Αχ βρε Δημητράκη ...

      Διαγραφή
    23. "Χαχαχα τσέ ο Δημητράκης"29/11/15 12:00 μ.μ.

      Καλό φίλε το υιοθετώ "Χαχαχα τσέ ο Δημητράκης."
      Ευχαριστώ νονά μου.!!!

      Διαγραφή
  34. Ανώνυμος25/11/15 4:38 μ.μ.

    Έτσι έχει μάθει να λειτουργεί ο Πέππας όλοι οι άλλοι φταίνε εκτός απ αυτόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος25/11/15 6:11 μ.μ.

    Αληθεύει ότι η δημοτική σύμβουλος Σούλα Ντούντα δήλωσε ότι ΔΕΝ έχει λογαριασμό facebook? Τότε ποιος αναδημοσιεύει με το όνομα και την φωτό της όλα τα ποσταρίσματα του Σταθόπουλου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος25/11/15 7:05 μ.μ.

    25/11/15 3:58 μ.μ.
    Όταν κλείνει ένα μαγαζί υπάρχουν συγκεκριμένες διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν. Αυτές οι διαδικασίες δεν ακολουθήθηκαν σε αυτή την περίπτωση.
    Οι υποτιθέμενοι προηγούμενοι «οφειλέτες» έφυγαν με τα υποτιθέμενα «κέρδη» χωρίς να ανοίξει ρουθούνι. Επομένως το « μαγαζάκι » δεν έκλεισε απλά άλλαξε ιδιοκτήτη.
    Όλη αυτή η ιστορία μου θυμίζει τις αλλαγές των κυβερνήσεων από το 1981 μέχρι και τώρα. Η νέα κυβέρνηση κατηγορούσε την προηγούμενη για διασπατάληση δημοσίου χρήματος, μίζες κ.α. αλλά κανείς από αυτούς δεν πήγε φυλακή, δεν έφερε πίσω τα υποτιθέμενα κλεμμένα ούτε έμεινε χωρίς σπίτι ή φαγητό.
    Το αποτέλεσμα αυτής της ασυδοσίας το πληρώνουν οι ψηφοφόροι τώρα, αυτοί πάνε φυλακή, αυτοί μένουν χωρίς σπίτι, αυτοί πεινάνε. Και η ιστορία συνεχίζεται.
    Αν έχει το θάρρος ο δήμαρχος, λοιπόν, να στείλει το ¨λογαριασμό στους πρώην ιδιοκτήτες των «μαγαζιών» και να μη μετακυλά τις ευθύνες του στους υπαλλήλους και στους τωρινούς προέδρους. Αν είχε κινήσει τις διαδικασίες κάθαρσης και διαφάνειας ευθύς εξ΄αρχής, δεν θα υπήρχε τώρα όλη αυτή η παραφιλολογία: Οι υπάλληλοι είναι καλοί , όχι δεν είναι καλοί, Οι πρόεδροι φταίνε, όχι δεν φταίνε, Τα μέλη είναι καλά, όχι δεν είναι καλά.
    Ας κάνει σωστά τη δουλειά του ο Δήμαρχος και τα λόγια περιττεύουν.Υπάρχει ακόμα χρόνος.
    ΛΑΜΕΝΤ ΒΑΒΝΙΚ
    Υ.Γ. Δεν αρκεί να τακτοποιήσει την κατάσταση τώρα, πρέπει να επιστραφούν και αυτά που ισχυρίζεται ότι χάθηκαν. Αν δεν γίνει αυτό, δυστυχώς, δεν θα διαφέρει καθόλου από τους προηγούμενους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/11/15 7:52 μ.μ.

      εξαιρετικό!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος27/11/15 11:02 μ.μ.

      ΛΑΜΕΝΤ ΒΑΒΝΙΚ , μου αρέσουν οι τοποθετήσεις σου όλα αυτά τα χρόνια . Έχω όμως ένα ερώτημα , τί σημαίνει το username που χρησιμοποιείς?

      Διαγραφή
  37. Ανώνυμος25/11/15 7:19 μ.μ.

    Η απάντηση του Σταθόπουλου σε σχόλιο στη δ/τσα τερμάτισε όλα τα γκάζια.

    Έναν ιδιότυπο διάλογο επιχειρεί απρόσκλητα να ανοίξει με το blog Ενεργός Πολίτης το σωματείο που σύστησαν πρόσφατα οι κατεδαφιστές του Διονύσου (κατά τα πρότυπα προφανώς του συμπαθούς κλάδου των εκδοροσφαγέων ή φορτοεκφορτωτών…). Νιώθουν προφανώς την ανάγκη να απολογούνται σε όσα τους καταμαρτυρούμε. Ίσως φταίνε κάποια παιδικά τραύματα, ίσως πάλι η μοναξιά του ερημίτη στο γυάλινο πύργο των φαντασιώσεων του. Όπως και νάχει πάντως, αξιοπρόσεκτη η προσπάθεια κι αξίζει να την ενθαρρύνουμε, ώστε να διοργανώσουμε από κοινού μια Ημερίδα στο Πνευματικό Κέντρο του Αγίου Στεφάνου και όχι στα λημέρια τους.
    Μέσα στην παραζάλη από το νέο κορσέ που φόρεσαν για τις ανάγκες της παράστασης, κάνει μπαμ από μακριά ότι νιώθουν άβολα. Χώρια ότι δεν είναι μαθημένοι σε αγώνες τοξοβολίας που αναγκάστηκαν να συμμετέχουν άρον-άρον και στους καταιγιστικούς ρυθμούς, που αυτοί απαιτούν. Γιαυτό είναι συνεχώς με ένα μαντήλι στο χέρι για να προλαβαίνουν τον ιδρώτα, που τρέχει και χαλάει την καραμπογιά που φτιασίδωσε το ρυτιδιασμένο πρόσωπο τους

    Παίρνει κάτι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/11/15 7:39 μ.μ.

      Lucy in the Sky with Diamonds
      Lucy in the Sky with Diamonds
      Lucy in the Sky with Diamonds

      ALL YOU NEED IS LOVE !!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος25/11/15 7:45 μ.μ.

      https://www.youtube.com/watch?v=G05VHIGMUVU

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος25/11/15 7:46 μ.μ.

      It's been a hard day's night
      and I was working like a dog

      https://www.youtube.com/watch?v=70QfHtKdh_0

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος25/11/15 7:56 μ.μ.

      https://www.youtube.com/watch?v=gRtAO-nffz0

      Desmond and Molly Jones happy n the market place

      Διαγραφή
  38. Ανώνυμος25/11/15 7:39 μ.μ.

    Μπάρμπα Παναγιώτη κοίταξε την ημερομηνία στο κουτί με τα χάπια σου!!! Έχουν λήξει!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/11/15 9:06 μ.μ.

      Τον Κύριο Σταθόπουλο δεν μπορείτε να τον φτάσετε ούτε στο μικρό του δαχτυλάκι , καταλάβετε κάτι , οι διαφωνίες θα γίνουν συνθέσεις .

      Lucky Luke

      Διαγραφή
  39. Ανώνυμος25/11/15 7:40 μ.μ.

    Μήπως άρχισε και καπνίζει χόρτο???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος25/11/15 8:00 μ.μ.

    Με αυτη την ομαδα ο δημαρχος δεν μπορει να παει ουτε μεχρι τη γωνια για τσιγαρα.Επικοινωνια να σου πετυχει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος25/11/15 8:31 μ.μ.

    Ενώ εσάς... Σας στέλνουν στο περίπτερο για τσιγάρα και φέρνετε τυρόπιτες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος25/11/15 11:50 μ.μ.

    Ελάτε παιδιά χαλαρώστε! Ο γνωστός όμιλος πολιτισμού ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ ΕΠΕ (Λ.Κρυονερίου 86) σας προτείνει μάθημα ΧΑΘΑ ΓΙΟΓΚΑ την ΤΡΙΤΗ 24/11:

    :Η Χάθα γιόγκα η οποία πλέον περιλαμβάνει κάθε είδος γιόγκα βασίζεται στην σωματική άσκηση. Η ίδια η Χάθα γιόγκα είναι μια χαμηλής έντασης συνειδητή άσκηση που μπορεί να εκτελεστεί από όλους. Περιλαμβάνει ανάσες, αναπνοές και χαλάρωση. Ισορροπία σώματος και νου. Η γιόγκα εμπεριέχει σωματική άσκηση (άσανας) ένα είδος συνειδητής άσκησης που βελτιώνει τη στάση του σώματος και την υγεία. Αυτές οι ακίνητες σωματικές στάσεις γυμνάζουν εσωτερικά και εξωτερικά το σώμα, τους μύες, τις αρθρώσεις, τα όργανα των σπλάχνων και ρυθμίζουν τα συστήματα του οργανισμού όπως ορμονικό, κυκλοφορικό, κλπ. Παράλληλα όμως ωθούν τον ασκούμενο και σε μια άλλη προσέγγιση που πρέπει να έχει τηρώντας τις αρχές της γιόγκα χωρίς βία, ανυπομονησία, απότομες κινήσεις, ανταγωνισμό, μανία επίτευξης κλπ. Όλες οι τεχνικές γίνονται με έλεγχο και επίγνωση της αναπνοής, βελτιώνοντας την ενέργεια, την συναισθηματική διάθεση, την μείωση του άγχους και του φόβου. Προχωρώντας στην γιόγκα οι εντάσεις, οι πόνοι, οι ανισορροπίες από το σώμα απομακρύνονται και αφήνουν τον νου ήρεμο και σταθερό για πιο μεγάλα διαστήματα ώστε ο ασκούμενος να αρχίσει να καλλιεργεί ποιότητες όπως παρατήρηση, συγκέντρωση, αποστασιοποίηση, αποταύτιση και βασικά να μπορεί να μένει στο παρόν. Οι νοητικές ικανότητες βελτιώνονται όπως η μνήμη, η συγκέντρωση, η ηρεμία και η θετική στάση του νου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος26/11/15 8:50 π.μ.

    Όλο με τον θείο Παναγιώτη τα βάζετε. Τι κάνει ο άνθρωπος;;; Απλά διαχειρίζεται 4-5 μπλοκ, 7-8 σελίδες στο fb με μονη βοηθό την σούλα μας.!! Λυσσάτε κακοί άνθρωποι.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος26/11/15 4:04 μ.μ.

    ΟΤΑΝ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΕ "ΦΤΥΝΕΙ" ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ ΓΙΑ ΟΣΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ, ΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η "ΑΜΦΙΠΛΕΥΡΗ ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ" ΠΟΥ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΛΕΙ Ο ΖΑΜΑΝΙΚΟΣ ΤΥΜΠΑΝΟΚΡΟΥΣΤΗΣ ?
    ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΣΠΑΣΕΙ Η ΜΟΝΟ-ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ "ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ" ΠΟΥ ΖΗΤΑΕΙ?

    Η Ο ΚΥΡ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ ΟΡΘΙΟΣ Η ΑΥΤΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΤΟΥ ΖΑΜΑΝΗ. ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΣΤΕ. !!!!!

    ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ...

    "Τώρα είναι η στιγμή να υπερβούν όλοι οι εμπλεκόμενοι τις τεχνητές διαχωριστικές γραμμές και να βρουν από κοινού σημεία σύγκλισης με άλλες δημοτικές παρατάξεις, ώστε –στη χειρότερη περίπτωση- να αποκαλυφθούν τα προσωπεία όσων αντιπολιτεύονται απλά για να αντιπολιτεύονται, δέσμιοι συντεχνιακών νοοτροπιών.
    Τώρα είναι η ώρα για Ανασύνθεση του δημοτικού σκηνικού και η πρωτοβουλία γιαυτό ανήκει πρωτίστως στην πλειοψηφία.
    Να μπουν στην άκρη τεχνητοί διαχωρισμοί και στερεότυπα, άχρηστοι και άσκοποι αυτή τη στιγμή.
    Να σπάσει η ιδιοκτησιακή και μονο-παραταξιακή αντίληψη θέασης της πραγματικότητας, κατάλοιπο άλλων εποχών και δημοτικών σχημάτων προηγούμενων περιόδων.
    Να δρομολογηθούν συλλογικές διαδικασίες λειτουργίας των Ανοιχτών Οριζόντων.
    Και να παραμερίσουν όσοι αποδεδειγμένα πλέον δεν μπορούν ή δεν θέλουν να ακολουθήσουν.
    Το υλικό για μια Νέα Αρχή υπάρχει, φτάνει να διατυπωθεί έμπρακτα, θαρραλέα κι όχι επιδερμικά η θέληση να προχωρήσει η πλειοψηφία σ΄ αυτή τη ρότα!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/11/15 4:05 μ.μ.

      Αμ εκείνο το τεχνητοί διαχωρισμοί και στερεότυπα, άχρηστοι και άσκοποι σε ποιους αναφέρεται;

      Διαγραφή
  45. Ανώνυμος26/11/15 11:33 μ.μ.

    Ο ΑΘΛΙΟΣ ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΖΑΜΑΝΙΣΤΩΝ:
    ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΟ ΘΛΙΒΕΡΟ ΓΑΙΤΑΝΑΚΙ Η ΓΝΩΣΤΗ-ΑΓΝΩΣΤΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΠΙΕΖΕΙ ΤΟ ΖΑΜΑΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΣΚΑΡΤΑΡΙΣΜΑ.
    ΓΛΥΨΙΜΟ ΚΑΙ ΛΙΒΑΝΙ ΣΤΟ ΖΑΜΑΝΗ.
    ΑΝΑΘΕΜΑ ΣΤΗ ΔΙΟΝΤΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ.
    ΧΥΔΑΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΔΙΟΝΥΣΟΥ.
    ΛΥΣΣΑΛΕΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΟΝ ΠΕΠΠΑ ΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΑΣ.
    ΚΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΕΜΕΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΦΑΝΤΗ, ΤΗ ΣΥΖΥΓΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΟΥΞΗ.
    ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ ΑΦΑΡΑΣ, ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΥ...
    ΑΣ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΤΟ ΔΙΑΣΥΡΜΟ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ.
    ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΧΟΛΙΟ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟ ΞΕΣΚΑΡΤΑΡΙΣΜΑ. ΝΑ ΑΔΕΙΑΣΟΥΝ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΙΑ.... ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!
    ΜΟΝΟ ΥΠΟΓΡΑΦΗ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ,ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ Α.Δ.Τ. ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΝ ΟΙ ΛΕΒΕΝΤΕΣ!!!!!
    ΝΑ ΤΟ ΣΟΒΑΡΕΨΟΥΜΕ ΛΙΓΟ;
    ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Ο ΖΑΜΑΝΗΣ ΤΟΝ ΑΠΟΔΟΜΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΑ ΤΥΠΑΚΙΑ; ΚΑΙ ΟΤΙ Η ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΚΑΙ Η ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΠΑΡΑΣΣΟΜΕΝΗ ΑΠΟ ΕΡΙΔΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΤΟΥ ΟΜΑΔΑ;
    ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΡΗΤΟΡΙΚΟ.
    Ο ΖΑΜΑΝΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΙΟΣ.
    ΟΠΩΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ, ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΘΑΡΡΥΝΕΙ, ΤΙΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΕΡΙΔΕΣ, ΕΤΣΙ ΑΝΕΧΕΤΑΙ, ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ, ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΖΑΜΑΝΙΚΟΥ ΜΠΛΟΓΚ.
    ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΝ ΒΟΛΕΥΕΙ. ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ. ΟΙ ΤΕΧΝΗΤΕΣ ΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΚΡΙΣΕΙΣ. ΟΙ ΕΝΔΟΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΕΣ ΔΙΑΜΑΧΕΣ. ΟΙ ΚΟΝΤΡΕΣ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΟΝ ΒΟΛΕΥΟΥΝ.
    ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΟΜΟΝΟΙΑ ΑΝΑΚΟΥΦΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΣΜΟ.
    ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΠΟΥ ΠΕΡΠΑΤΑΕΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΧΑΛΑΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΟΜΑΔΑΣ. ΓΙ' ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/11/15 10:06 π.μ.

      Κουίζ:
      Ποιά δημοτική σύμβουλος απλώνεται σαν την αράχνη και πλέκει ιστούς κάθε φορά με νέα πρόσωπα προκειμένου να τα κρατάει μπλεγμένα για να μην μπορούν να κινηθούν????????

      Διαγραφή
  46. Ανώνυμος26/11/15 11:55 μ.μ.

    Η φωνή έπιασε τον Πέππα τώρα. Πέππα για πέρνα και συ μια βόλτα από την ΓΑΔΑ για να πάψουν να γράφουν τις κακίες τους....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος27/11/15 1:52 π.μ.

    φίλε, ξέχασες τη λάσπη στο Δημητρακόπουλο, το λογιστή που διώξανε για να πάρουν τον άλλο, το γνωστό του δήμαρχου και υποψήφιο στο Κρυονέρι. Λάσπη ατελείωτη που τους εκθέτει ακόμα περισσότερο. οι προπαγανδιστές της πεντάρας, αν δεν ήταν κοινοί ψευδολόγοι, θα τα λέγανε μπροστά στο Δημητρακόπουλο, θα τα γράφανε και στα πρακτικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ27/11/15 6:54 π.μ.

    Να τον διαγραψουν ηθελαν και ολοι του εκαναν την τιμη να παρεβρεθουν στο τοπικο συμβουλιο της Σταματας οι αξιες ποτε δεν χανονται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος27/11/15 1:34 μ.μ.

    Δελτίο Τύπου Ενωτικής Πρωτοβουλίας
    Δυστυχώς ο κος Ζαμάνης πλέον αδυνατεί να πείσει τους δημοτικούς συμβούλους της παράταξης του να δίνουν το παρών στις συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου, ακόμα και όταν επρόκειτο να συζητηθούν σοβαρά θέματα όπως είναι το Τεχνικό πρόγραμμα του Δήμου.
    Είναι άκρως ανησυχητικό πως ο κύριος Δήμαρχος δείχνει να μην προβληματίζεται με τους μονίμως απόντες συμβούλους του, εξ ’αιτίας των οποίων έχουν αναβληθεί τέσσερα συμβούλια το τελευταίο δίμηνο, αλλά ούτε και να αντιλαμβάνεται τις ευθύνες του. Αντίθετα προσπαθεί με διάφορες ‘’επικοινωνιακές πεταλουδίτσες’’ και αφελή επικοινωνιακά τεχνάσματα, να επιρρίψει ευθύνες στις παρατάξεις της αντιπολίτευσης οι οποίες δεν αποδέχονται σε καμία περίπτωση την κατάσταση που τείνει να παγιωθεί.
    Αναμένουμε από τον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου κύριο Γιαννουλάτο να εφαρμόσει επιτέλους τα προβλεπόμενα από το Δημοτικό Κώδικα για αυτές τις περιπτώσεις και για όλες τις παρατάξεις. Μόνο έτσι θα αποτραπεί η περαιτέρω απαξίωση του θεσμού.
    Εκτιμούμε βέβαια πως θα διευκόλυνε τον κο Ζαμάνη να γίνονται οι συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου, à la carte, όπως γίνονται μέχρι σήμερα και οι συνεδριάσεις της Οικονομικής Επιτροπής, δίχως ουσιαστικό διάλογο ,με συνοπτικές και φωτογραφικές διαδικασίες, ώστε να μπορεί να περνάει όλα τα θέματα με άνεση και χωρίς ενοχλητικές ερωτήσεις και προβλήματα. Η Ενωτική Πρωτοβουλία δεν συμμερίζεται και δεν πρόκειται να νομιμοποιήσει αυτές τις πρακτικές.
    Τελευταίο παράδειγμα αποτελεί η φωτογραφική προκήρυξη για μίσθωση ακινήτου στη Δ.Ε Αγίου Στεφάνου που συζητήθηκε στην 21η συνεδρίαση την Οικονομικής Επιτροπής.
    Αναφέρει η προκήρυξη:
    -Για το αρχείο της πολεοδομίας χρειάζονται από 220 έως 230τ.μ.
    Γιατί 220 έως 230 τ.μ. και όχι 210 ή 240;
    -Οι κύριοι χώροι να είναι από 640 έως 660 τ.μ.
    Αν είναι 630 ή 665τ.μ και με καλύτερη οικονομική προσφορά δεν καλύπτει τις ανάγκες;
    -Ο χώρος του γυμναστηρίου να είναι στο υπόγειο.
    Ο χώρος αυτός θα έπρεπε να συγκαταλέγετε στους κύριους χώρους του ισογείου, με επαρκέστατο μάλιστα αερισμό. Γιατί το τοποθετείτε στο υπόγειο; Δεν σας έβγαιναν τα τετραγωνικά στο ισόγειο;
    -Το υπόγειο θα πρέπει να έχει ύψος τουλάχιστον 2.60μ.
    Το 99% των υπογείων έχουν μεικτό ύψος 3.00μ. και καθαρό περίπου 2.75μ.. Γιατί το βάζετε σαν όρο;
    -Θα πρέπει στο κτίριο να υπάρχει όροφος.
    Αν υπάρχει κτίριο που να καλύπτει τους χώρους όλους στο ισόγειο, θα απορριφθεί; Εξηγήστε μας γιατί θα πρέπει να υπάρχει όροφος 110 τ.μ (όπως λέτε και στις διευκρινήσεις με αρ. πρωτ. 26808)
    Με βάση τον κτιριοδομικό κανονισμό πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον 22 θέσεις στάθμευσης, γιατί άραγε δεν απαιτείτε στην προκήρυξη;
    Υπάρχει κάποια ολοκληρωμένη τεχνική μελέτη και οι χώροι έχουν τόσο ακριβής επιφάνειες;
    Μήπως το κτίριο που φωτογραφίζει η προκήρυξη ανήκει σε ‘’ημέτερο’’;
    Πως είναι δυνατόν όλοι οι δημότες του Αγ. Στεφάνου από το Σεπτέμβριο του 2015 να γνωρίζουν ποιο κτίριο πρόκειται να μισθωθεί;
    Η παράταξη μας παρακολουθεί από κοντά τις μεθοδεύσεις σας και τις πρακτικές σας ,όσο η συναίνεση η διαφάνεια και οι δημοκρατικές διαδικασίες παραμένουν άγνωστες έννοιες για εσάς, να είστε σίγουροι πως θα μας βρίσκετε απέναντι σας.

    Πουθενά φως,μα ΠΟΥΘΕΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ανώνυμος27/11/15 1:54 μ.μ.

    Αν δεν ήταν τόσο σοβαρά όσα αναφέρονται στη καταγγελία, θα τρολάριζα την ανορθογραφία του συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος27/11/15 2:00 μ.μ.

    Να πώ να πώ το ακίνητο?????Τι θα κερδίσω?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος27/11/15 2:14 μ.μ.

    ΣΙΓΑ ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ,ΕΧΕΙ ΒΟΥΙΞΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΠΑΚΙ ΤΟΥ ..ΣΑΠΑΚΗ ΝΑ ΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/11/15 2:22 μ.μ.

      με πλήγωσες βαθύτατα να ούμε.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος27/11/15 3:52 μ.μ.

      Eίσαι λάθος φίλε. Το ακίνητο του ......σαπάκη είναι ημιτελές. Δεν είναι αυτό.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος27/11/15 3:59 μ.μ.

      Εσύ είσαι λάθος φίλε μου. Την συζήτηση αυτή είχε δημοτική σύμβουλος του Ζαμάνη στον Αγ. Στέφανο στο γνωστό καφέ που συχνάζει και ήταν όλο μπλά μπλά με την παρέα της.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος27/11/15 4:00 μ.μ.

      για να το νοικιάσει πρέπει να το τελειώσει. πως θα το τελειώσει χωρίς λεφτά?

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος27/11/15 4:02 μ.μ.

      ΜΗΠΩΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΠΕΡΑΤΩΣΗ ΒΟΗΘΗΣΕΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΕΥΕΡΓΕΤΗΣ??????

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος27/11/15 4:47 μ.μ.

      για ψαχτείτε να ουμε γιατι τρεχει την αποπερατωση του μισθωματος ...

      Διαγραφή
  53. Ανώνυμος27/11/15 2:16 μ.μ.

    ΝΑ Η 3Η ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΟΥ ΗΘΙΚΟΥ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΟΣ. ΚΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΙ ΑΛΛΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/11/15 4:29 μ.μ.

      ΟΙ ΕΠΙΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗ .......

      Διαγραφή
  54. Ανώνυμος27/11/15 2:18 μ.μ.

    Γ@ΜΩ ΤΑ ΞΕΦΤΙΛΙΚΙΑ .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος27/11/15 2:33 μ.μ.

    Ειναι φανερο πλεον οτι η ο Σακης και η αυλη του δεν αρκουνται στα φραγκοδιφραγκα των σχολικων επιτροπων.......πανε για μεγαλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/11/15 4:03 μ.μ.

      Εχετε ξεχασει ολοι το θεσπ[η

      Διαγραφή
    2. Pas moi mon ami. Attendez un peu, s' il vous plait!

      Ή επί το λαϊκότερο: Λίγο υπομονή παρακαλώ, τους την έχω στημένη των καλόπαιδων ...

      Διαγραφή
  56. Ανώνυμος27/11/15 2:43 μ.μ.

    ΕΛΑ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΕΝΑ QUIZ:
    ΤΙ ΑΤΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ Ο ΚΑΛΑΦΙ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΝΑΡΞΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥ.
    ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΒΡΕΙ ΚΕΡΔΙΖΕΙ 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΣΤΟ ΜΠΟΜΠΟΛΙΣΤΑΝ ΜΕ ΕΓΓΥΗΜΕΝΟ ΩΡΟΣΚΟΠΟ ΣΤΟΝ ΤΟΞΟΤΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/11/15 4:27 μ.μ.

      ΩΧ ΩΧ ΩΧ ....

      ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΩΧ...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος27/11/15 4:32 μ.μ.

      Που σαι Καλάφι, ήρθε ο Γενικός!!!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος27/11/15 4:44 μ.μ.

      ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝΤΑ.

      Διαγραφή
  57. Ανώνυμος27/11/15 5:04 μ.μ.

    για όσους μπορούν να κάνουν το συνειρμό

    https://www.youtube.com/watch?v=MQO0jottTlU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/11/15 11:19 μ.μ.

      μη μου πεις ότι χρωστάει στο ικα;

      Διαγραφή
  58. Ανώνυμος28/11/15 1:19 μ.μ.

    αργει το ξεσκαρταρισμα. παρα το γλυψιμο της "φωνης" ο ζαμανης δεν παιρνει μπρος. τσαμπα το σαλιο. αντε παιδακια. να κανουμε αλλο ενα γυρο. αντε μπας και ξεκινησει η... καθαρση. διονυση, διωξε τους ολους και κρατα μονο τους διαχειριστες του μπλογκ... dream team... οπως λεμε dionysos voice. κραμπα απο τα γελια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος28/11/15 2:31 μ.μ.

    οι μηχανες θελουν βενζινη για να παρουν μπρος... οχι σαλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος28/11/15 3:12 μ.μ.

    ΑΥΤΟΙ ΕΚΕΙ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΘΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΜΠΑΚΕΡΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανώνυμος28/11/15 3:18 μ.μ.

    ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΓΑΛΛΟΙ!

    ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ Β. ΠΕΠΠΑΣ!

    ΣΑΚΗ, ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ανώνυμος28/11/15 3:38 μ.μ.

    Ο ΔΗΜΟΣ ΖΗΤΕΙ ΝΑ ΝΟΙΚΙΑΣΕΙ ΚΤΗΡΙΟ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ 995-1005 Τ.Μ. ΜΕ ΥΠΟΓΕΙΟ ΙΣΟΓΕΙΟ ΚΑΙ ΟΡΟΦΟ. ΤΟ ΥΠΟΓΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΟΓΕΙΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ 395-405 Τ.Μ. ΚΑΙ Ο ΟΡΟΦΟΣ 195-205 Τ.Μ.. ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΣΑΝΣΕΡ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΟΦΟ. Ο ΟΡΟΦΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΞΥΛΙΝΗ ΠΕΡΓΚΟΛΑ ΜΕ ΠΡΑΣΙΝΗ ΤΕΝΤΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΖΑΡΝΤΙΝΙΕΡΕΣ. ΤΟ ΙΣΟΓΕΙΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΑΡΜΑΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΓΕΙΟ ΜΟΚΕΤΑ. ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ 100 Μ. ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΚΑΙ ΣΑΝΤΟΥΙΤΣΑΔΙΚΟ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ ΤΗΛ. #5^/$#&:"@*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμος28/11/15 3:46 μ.μ.

    χααχαχαχα... κατηγορουνε τον πεππα για τα παρανομα μπαζα στη σταματα... δεν ξερουνε ποιοι ειναι αυτοι που ασχολουνται με το σπορ???
    εσυ κ. δημαρχε δεν ξερεις????
    οι παρανομες χωματερες υπαρχουν στη σταματα απο τοτε που ο πεππας ηταν αγεννητος.
    δεν ξερω, μπορει να εχει κι αυτος ευθυνη που συνεχιζονται τα χαλια αλλα μονο αυτον βρηκατε να κατηγορησετε???
    ολοι ξερουν για ολα και για ολους. σιγουρα ξερει κι ο δημαρχος. αλλα ποτε εσπασε αβγα για να σπασει και τωρα????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος28/11/15 4:29 μ.μ.

    Καλα.....κυκλοφορηστε εξω να δειτε τι λεγεται για τις συκοφαντιες εναντια στον Πεππα!!! Εχετε αγριεψει οχι μονο τη Σταματα αλλα και τη Ροδοπολη και τον Διονυσο..χαχαχαχαχα...Ε αυτο δεν το εχω ξαναδει!!!!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ενδιαφέρον το ρεπορτάζ της Οδού Διονύσου για την Δευτεροβάθμια.

    Ένταση χθες 27/12 στη συνεδρίαση της Σχολικής Επιτροπής Β’Βάθμιας Εκπαίδευσης

    Αναμενόμενη ήταν χθες η ένταση στη συνεδρίαση της Σχολικής επιτροπής Β΄Βάθμιας Εκπαίδευσης- μόνο που ήλθε για άλλο λόγο, και όχι σχετικά με την τύχη του υλικού που διασώθηκε από τη φωτιά στα γραφεία των Επιτροπών το περασμένο Πάσχα, θέμα που επρόκειτο να συζητηθεί αλλά τελικώς αναβλήθηκε.

    Πιο συγκεκριμένα, πριν καλά καλά ξεκινήσει η συνεδρίαση, ένταση σημειώθηκε ανάμεσα στα μέλη της Επιτροπής, όταν η Ε. Μαρίνογλου, εκ μέρους της Λαϊκής Συσπείρωσης, κατήγγειλε διαστρέβλωση και παραποίηση των πρακτικών και ανακοίνωσε ότι η παράταξη που εκπροσωπεί αποφάσισε στο εξής τα πρακτικά να μαγνητοφωνούνται, εμφάνισε μάλιστα κασετόφωνο που ήδη κατέγραφε τη συζήτηση.

    Η κίνηση αυτή πυροδότησε έντονες αντιδράσεις από όλα τα μέλη της Επιτροπής και κυρίως από τη Β. Ζώτου, δημοτική σύμβουλο και δικηγόρο, όσο και από την Ει. Πολίτη, Διευθύντρια του Γυμνασίου Δροσιάς, αλλά και Πρόεδρο του Τοπικού Συμβουλίου Κηφισιάς.

    Όλοι διαμαρτυρήθηκαν, σε ιδιαιτέρως υψηλούς τόνους, για την πρωτοβουλία της κ. Μαρίνογλου, για την οποία- όπως τόνιζαν χαρακτηριστικά- δεν υπήρξε καμία προηγούμενη απόφαση ή συνεννόηση, άρα και συναίνεση, εκ μέρους της Επιτροπής. Επιπλέον σχετική ήταν και η δήλωση της κ. Ζώτου που επεσήμανε πως η καταγραφή συζήτησης, χωρίς την προηγούμενη ενημέρωση και συναίνεση του συνομιλητή αποτελεί προσβολή της προσωπικότητάς του, αλλά και ποινικό αδίκημα και ζήτησε την παράδοση του κασετόφωνου στην Πρόεδρο της Επιτροπής Ξ. Νταγκαλή, ώστε να διαγραφεί η επίμαχη μανητοφώνηση. “Αν δεν παραδοθεί, τότε ζητώ την κατάσχεση του μηχανήματος”, υπογράμμισε η κ. Ζώτου.

    Σε ανάλογα υψηλούς τόνους κινήθηκε στη δήλωσή της και η κ. Πολίτη, η οποία υπενθύμισε πως μαγνητοφώνηση δημοτικών πρακτικών γίνεται, όπου προβλέπεται, αλλά από εταιρεία, την οποία πληρώνει ο Δήμος, και τα επίσημα απομαγνητοφωνημένα πρακτικά υπογράφονται, αφού αναγνωσθούν: “Είναι απρεπές να γίνεται ηχογράφηση, χωρίς να το ξέρουμε. Επιπλέον, πώς μπορώ να είμαι βέβαιη πως τα λεγόμενα δεν παραποιούνται, αν η μαγνητοφώνηση δεν γίνεται από επίσημο φορέα; Αν δεν λυθεί τώρα αυτό το πρόβλημα, παραιτούμαι”.

    Η κατάσταση οξύνθηκε ακόμη περισσότερο μετά και από την παρέμβαση της Λ. Μαγκλάρα, αναπληρωματικής της κ. Μαρίνογλου, η οποία αρνήθηκε την παράδοση του κασετόφωνου, ιδιοκτησίας της Λαϊκής Συσπείρωσης. Η παρέμβαση αυτή παρ’ ολίγον να οδηγήσει σε αποβολή- κατόπιν ψηφοφορίας- της κ. Μαγκλάρα από την αίθουσα, εξέλιξη που αποτράπηκε μια που τα πνεύματα εντωμεταξύ είχαν ηρεμήσει.

    Για την ιστορία, να σημειωθούν και τα εξής: Μαγνητοφώνηση επίσημη γίνεται στις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής- αν και όχι από την αρχή της λειτουργίας της. Επανειλημμένως από την πλευρά τους τα Νομικά Πρόσωπα του Δήμου έχουν ζητήσει να μαγνητοφωνούνται και οι δικές τους συνεδριάσεις, κάτι που πάντως δεν προβλέπεται από τον Δημοτικό Κώδικα. Κεντρικό σκεπτικό στο αίτημά τους είναι πως τα χειρόγραφα πρακτικά δεν αποτυπώνουν επακριβώς τις συζητήσεις, κάποιες φορές μάλιστα και τις ίδιες τις αποφάσεις. Ειδικά για τις Σχολικές Επιτροπές, που εξυπηρετούνται από κοινή γραμματειακή υποστήριξη, έχουν πολλές φορές και από πολλές πλευρές διατυπωθεί επικρίσεις αλλά και ευθείες καταγγελίες για τον τρόπο τήρησης των πρακτικών. Που σημαίνει πως θα πρέπει να βρεθεί τρόπος ώστε να κατοχυρωθεί η σχετική διαδικασία που οδηγεί σήμερα σε σοβαρές καταγγελίες για διαστρέβλωση και παραποίηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/11/15 11:23 μ.μ.

      Αντιγραφή από σχόλιο της φωνής διονύσου , πολύ ενδιαφέρον .

      Και ενώ η Λαϊκή Συσπείρωση διαμαρτυρήθηκε ότι πολύ υπομονή έχουν κάνει ανεχόμενοι ακόμα και τις υπογραφές που ποτέ δεν έβαλαν ως παράταξη σε μήνυση για τα καμένα, η εκπρόσωπος της Λ.Σ. και μέλος της Σχολικής έθεσε θέμα διατύπωσης της θέσης της Λαϊκής Συσπείρωσης στην 29 απόφαση ισχυριζόμενη ότι δεν ήταν ομόφωνη η απόφαση αλλά κατά πλειοψηφία αφού η θέση της Λαϊκής Συσπείρωσης είναι να μην συμμετέχει σε τέτοιου είδους επιτροπές .
      Με την άρνηση της συμμετοχής της στην ομάδα σύμφωνα με την πάγια θέση της Λ.Σ. δεν τέθηκε θέμα αντίρρησης για τα υπόλοιπα μέλη που θα στελέχωναν τελικά την ομάδα. Η διατύπωση θέλει πράγματι προσοχή από όλους. Ενώ τα μέλη δεν συμμερίστηκαν την άποψη της κας Μαρίνογλου και της Λαϊκής Συσπείρωσης για ηχογράφηση των πρακτικών
      Για κάποιους παριστάμενους όπως φάνηκε « άλλα μου λεει η θειά μου κι άλλα ακούν τα αυτιά μου» έχοντας ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΜΝΗΜΗ δίνοντας ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ και τσιμουδιά για ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ των φαρμάκων της προηγούμενης σχολικής χρονιάς.
      Γιατί το θέμα μπήκε γρήγορα κάτω από το χαλί ;;;;;; Τα φάρμακα που διανεμήθηκαν στα σχολεία τον Σεπτέμβρη του 2014 ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι περιείχαν μέσα σύριγγες δέκα ευρώ η μία ??????????????????? επι εξήντα έξι σύριγγες ισούται με ένα δικηγόρο της Σχολικής !!!!!!!!!!!
      Ναι ναι καλά καταλάβατε εξακόσια εξήντα έξι ευρω (Ιησούς Χριστός Νικά) συνολικά η δαπάνη για τις σύριγγες (ουτε μεθαδώνη να περιείχαν) .
      Τα ερωτήματα πολλά και ακόμα περισσότερα τα παραπτώματα που φτάνουν και το ποινικό αδίκημα όταν ειπώθηκε από τις διευθύντριες που είναι και μέλη στην Σχολική Επιτροπή ότι δεν τους παραδόθηκαν τέτοιου είδους σύριγγες ενώ επισημάνθηκε ότι δια νόμου απαγορεύεται να γίνει ένεση σε παιδί απουσία ιατρού .
      Αν κούφια η ώρα προκύψει κάτι βουτάνε το παιδί και το πάνε σε φαρμακείο ιατρείο νοσοκομείο . Πάντως τον γιατρό κανένας δεν μπορεί να τον κάνει.
      (όπως καταλάβατε στη παντελόνα τα 666 (Ιησούς Χριστός Νικά)
      Οι διευθύντριες των σχολείων που είναι και μέλη της Σχολικής εξέφρασαν τον προβληματισμό τους λέγοντας έντονα ότι κάθε φορά στις συνεδριάσεις αντιλαμβάνονται ένα πολεμικό κλίμα χωρίς λόγο . Το νομικό πρόσωπο έχει θέμα την διαχείριση των χρημάτων για τα σχολεία είναι πρακτικό το θέμα και δεν πρέπει να υπάρχει ι αντιπαράθεση είναι αρκετά ψυχοφθόρο . Ο κος Κρητικός είπε η παραταξιακή ταυτότητα του κάθε ένός δεν πρέπει να επηρεάζει τις αποφάσεις πρέπει να πρυτανεύει η λογική και όχι η παραταξιακή ταυτότητα του κάθε ενός.
      Αυτά για την επιλεκτική μνήμη ορισμένων. Άλλο η ενημέρωση κι άλλο η παραπληροφόρηση .

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος28/11/15 11:55 μ.μ.

      ΕΙΔΕΣ ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕΣ ΚΑΙ ΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΤΩΡΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΩΝΗ...ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΠΟΥ ΚΡΑΤΗΘΗΚΕ..ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΤΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος29/11/15 8:23 π.μ.

      Και αφού δεν το βάζει η φωνή του Διονύσου ελπίζω να το βάλεις εσύ. Εδώ μας βγάζετε είδηση, τι είδους ήταν σύριγγες ήταν αυτές και για ποιο σκοπό αγοράστηκαν; αλλά δέκα ευρώ η μία από πλατίνα ήταν, [μου θυμίζει αυτό που είχε πει κάποιος πρωθυπουργός πιο παλιά του είπα να πάρει ένα δωράκι αλλά αυτός το παράκανε], Πολύ κακό πράγμα η απληστία !!!!!

      Διαγραφή
  66. Ανώνυμος28/11/15 10:28 μ.μ.

    Welcome to the club ΛΑ.Σ.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος29/11/15 12:06 π.μ.

    Real Estate στο Δήμο. Οικόπεδο για νεκροταφείο στη Σταμάτα. Οικόπεδο για το νέο κλαδοφάγο. Κτήριο για τις δημοτικές υπηρεσίες κλπ κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Η "Φωνή του Διονύσου" (http://dionysos-voice.blogspot.gr/) είναι ένα καθαρό και σαφές παράδειγμα της κατρακύλας της δημοτικής αρχής και προσωπικά του δήμαρχου και των κολλητών του, που την ανέχονται και την ενθαρρύνουν.

    Τα σχόλια που ανεβάζουν νυχθημερόν οι 2-3 "επικοινωνιολόγοι" του - άλλοτε "καφενειακά", άλλοτε εμετικά κι άλλοτε ακατάληπτα, αλλά πάντα χωρίς καμιά τεκμηρίωση - αποκαλύπτουν την πραγματική νοοτροπία και τις πρακτικές των σημερινών διαχειριστών της τοπικής εξουσίας.

    Κι αφαιρούν και το τελευταίο φύλλο συκής από τα προεκλογικά κείμενα των Ανοιχτών Οριζόντων που προεκλογικά είχε "υιοθετήσει" ο Δ.Ζαμάνης και η παρέα του.

    Κι όπως η αθλιότητα των λεγομένων και των πεπραγμένων τους είναι μεγάλη, το ίδιο μεγάλη θα είναι κι η προσπάθεια μας για ν' απαλλαγούμε από δαύτους.

    Ο ΖΑΜΑΝΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ! ΚΙ ΑΥΤΟΣ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΥΓ. Από αυτή την άποψη, η "ΦτΔ" προσφέρει σημαντικές υπηρεσίες! Παρακαλώ λοιπόν διαδώστε την παντού, ώστε όσο το δυνατό περισσότεροι δημότες να δουν με τα μάτια τους τι (πραγματικά) είναι η σημερινή διοίκηση.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/11/15 11:22 π.μ.

      Παιδιά ξευφέυγετε όπως και εσύ Δ/Σ , αλήθεια έχεις στοιχεία για το ότι ο Δήμαρχος κρύβεται πίσω από τέτοιες κινήσεις ? Αν δεν έχεις αποδείξεις τότε συκοφαντείς , βγάλε στοιχεία που να αποδεικνύουν κάτι τέτοιο και τότε θα είμαι ο πρώτος που θα σε υποστηρίξω . Προς το παρόν προπαγανδίζεις άσχημα .

      Lucky Luke

      Διαγραφή
    3. Σ' ευχαριστώ για τις υποδείξεις...

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος29/11/15 11:42 π.μ.

      O Lucky Luke είναι ο μόνος που δεν βλέπει τον ελέφαντα μέσα στο δωμάτιο!

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος29/11/15 12:43 μ.μ.

      Δεν είναι υποδείξεις , επισημάνσεις είναι . Τις υποδείξεις τις χρησιμοποιούν άλλοι .. Όσο για τον φίλο με τον ελέφαντα δεν ασχολούμαι , πιστεύω ότι το κενό που έχει μέσα του είναι μεγάλο ..

      Lucky Luke

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος29/11/15 4:12 μ.μ.

      καινουργιο σεναριο τωρα. ο αδεκαστος δημαρχος δεν εχει σχεση με οσα συμβαινουν. μεχρι χτες ηταν οι ανοιχτοι οριζοντες εντιμοι κι αδεκαστοι. τωρα παιρνει αποστασεις ο δημαρχος απο τη δημοτικη αρχη που ο ιδιος κουμανταρει. αχα! ενδιαφερουσα εξελιξη. με το βασιλειου διαφοροποιηθηκε απο τις σχολικες για τη φυλαξη των στοιχειων. στην υποθεση δημητρακοπουλου αφησε τον υφαντη να αδειασει τη διαδικασια και μετα τσιμουδια. στη υποθεση της βορεινης με τα περι τραμπουκων εβγαλε μια σκληρη ανακοινωση αλλα μετα τιποτα. ακομα και με το dionysos voice τους αφηνει να ξεκατινιαζονται. καποιος τον συμβουλευει να κραταει αποστασεις για να μη φορτωνεται βαριδια.

      Διαγραφή
  69. Ανώνυμος29/11/15 9:20 π.μ.

    δ/σ, η φτδ στηθηκε απο μια μικρη κλειστη ομαδα που φροντισε απο μονη της να συστηθει.
    αν εμεις οι απεξω καταλαβαινουμε για ποια μπουμπουκια προκειται τοτε ο ζαμανης ξερει καλυτερα απο μας. ειτε τους εβαλε αυτος ειτε τους χαιρεται που τον γλυφουν ο ιδιος χρεωνεται την χυδαιοτητα και την αθλιοτητα.
    ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΤΑ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΑΝΗΞΕΡΟ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΡΕΙ ΠΟΥ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος30/11/15 7:38 π.μ.

    Η ΩΡΑ ΑΥΤΗ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος30/11/15 7:39 π.μ.

    Νέα ήθη στη δημοτική αρχή. Η παράγκα της Δροσιάς σε δράση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανώνυμος30/11/15 7:41 π.μ.

    τι τα θες, τι τα γυρευεις. οταν ο αλλος εχει κομπλεξ καπως πρεπει να τα ικανοποιησει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ανώνυμος30/11/15 7:43 π.μ.

    Ο ΤΡΙΤΟΣ ΕΠΙΛΑΧΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΜΜΟΝΕΣ ΤΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος30/11/15 11:59 π.μ.

    ΗΧΗΡΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΥΦΑΝΤΗ ΣΥΖΥΓΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ

    Για περισσότερο από ένα χρόνο μια τοπική αντιπολιτευόμενη εφημερίδα δημοσίευε, σχεδόν καθημερινά, προσβλητικά σχόλια και υπαινιγμούς σε βάρος μου, για την συμμετοχή μου στις δραστηριότητες του δήμου Διονύσου. Ούτε μία φορά δεν απάντησα δημοσίως στα όσα απαξιωτικά γράφονταν για μένα, ούτε υπερασπίστηκα τον εαυτό μου απέναντι στην ανελέητη εκείνη επίθεση – αν και θα μπορούσα – επειδή δεν ήθελα να κατηγορηθεί ο σύζυγός μου και αντιδήμαρχος για (δήθεν) προσπάθεια φίμωσης του τύπου. Αλλά ούτε είδα και κάποιον, από όσους όψιμα ενοχλήθηκαν από τα γραφόμενα σε εφημερίδες και blogs να με υπερασπιστεί.
    Τον τελευταίο καιρό, έχω και πάλι γίνει στόχος κακόβουλων σχολίων, αυτή τη φορά όμως όχι από την αντιπολίτευση. Τα σχόλια δεν έχουν πια μόνο προσωπικό χαρακτήρα, αλλά και πολιτικό, γιατί κάποιοι φαίνεται ότι ενοχλούνται πολύ από το θάρρος τη γνώμης μου.
    Γελιούνται αν νομίζουν ότι έτσι μπορούν να με μειώσουν. Γελιούνται κι αν νομίζουν ότι έτσι θα με φιμώσουν. Γιατί αντίθετα με άλλους, κανείς δεν με κρατάει δεμένη πουθενά, ούτε με χρήματα, ούτε με αξιώματα.
    Γι αυτό, όπως έχω ήδη προειδοποιήσει εδώ και καιρό κάθε ενδιαφερόμενο, θα συνεχίσω να μιλάω δυνατά και καθαρά για όσα πάνε στραβά. Για να μην πω ότι τώρα πια δεν έχω κανένα απολύτως κώλυμα ή κόλλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/11/15 12:03 μ.μ.

      Προμηνύεται τρελό πάρτυ από τους ποντικομικρούληδες της Φωνής του (δημάρχου) Διονύσου

      Διαγραφή
  75. Ανώνυμος30/11/15 12:22 μ.μ.

    ΖΑΜΑΝΗ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΕΛΕΓΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΣ Η' ΔΕΝ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ.
    Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΙΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΣΥΖΥΓΟΥ ΞΕΣΠΑΘΩΝΕΙ , ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΑ ΣΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΚΗΝΗ . ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Δον Κιχώτης30/11/15 1:16 μ.μ.

    Αυτό που εντυπωσιάζει δεν είναι το "Ζαμάνη στα έλεγα", αλλά η σεξιστική –σκοταδιστική νοοτροπία των μουτζαχεντίν που μπορούν και ψιθυρίζουν στο αυτί του Ζαμάνη και τον συμβουλεύουν.

    Για αυτούς η σύζυγος ενός πολιτικού δεν είναι πρόσωπο, δεν έχει πολιτικά δικαιώματα, ούτε δικά της συναισθήματα, ούτε αυτόνομο λόγο και κρίση. Είναι απλώς ένα όχημα για τις επιδιώξεις του άντρα της, ένα υποχείριο…

    Το πολιτικό επίπεδο όντως πέφτει χαμηλά ηλίθιοι, γιατί αντανακλά το κοινωνικό επίπεδο που είναι ακόμα πιο χαμηλά με κάτι νοοτροπίες σαν και τις δικές σας.

    Συγχαρητήρια κυρία Υφαντή για την πολιτική σας παρέμβαση!

    Όσο για σας αγαπητοί ηλίθιοι, συνεχίστε να αποκαλύπτετε φόρα παρτίδα τους εαυτούς σας και τους εργοδότες σας. Προσφέρετε μεγάλη υπηρεσία στον τόπο.

    ΥΓ. Τόσο ταιριαστό σχόλιο μόνο την ημέρα της Γυναίκας θα μπορούσε να γίνει... Σας βάζω ιδέες παιδιά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ανώνυμος30/11/15 1:42 μ.μ.

    ΑΓΑΠΗΤΕ ΔΟΝ ΚΙΧΙΩΤΗ

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΟΙ ΑΝΕΜΟΜΥΛΟΙ ΠΟΥ ΚΥΝΗΓΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ.
    ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΕΙΣ ΟΤΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ Κας ΥΦΑΝΤΗ ΕΓΙΝΕ ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥ κ. ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΕΝΕΚΑ ΤΟΥ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΥΠΟΒΑΘΡΟΥ ΤΗΣ.
    ΑΞΙΟΣ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ Η ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣΟΝ ΠΟΥ ΣΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ.
    ΤΩΡΑ ΑΝ ΕΣΥ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ 3 ΓΡΑΜΜΩΝ ΔΙΕΚΡΙΝΕΣ ΣΕΞΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΙΑΣ ΠΡΩΣΟΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ Κας ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΗΛΙΘΙΟΣ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/11/15 3:39 μ.μ.

      Το αν κάποιος είναι σεξιστής και σκοταδιστής αρκούν τρεις λεξεις όχι τρεις γραμμές να φανεί.
      Τώρα εσύ επιμένεις να φανερώνεις τα μυαλά που κουβαλάς. Σε όσα είπες νωρίτερα προσθέτεις ότι οι γυναίκες πρέπει να παίρνουν την έγκριση του άντρα τους πριν δημοσιεύσουν κάτι στο ΦΒ.
      Με τέτοια μυαλά, δεν είναι περίεργο που δεν καταλαβαίνεις γιατί σε είπε όπως σε είπε ο Δον Κιχώτης…
      Ποιος είναι ο ηλίθιος λοιπόν;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος30/11/15 3:42 μ.μ.

      Πάντως εσένα όπως φαίνεται 1:42 η ηλιθιότητα δεν είναι το μόνο που σε χαρακτηρίζει...

      Διαγραφή
  78. Ανώνυμος30/11/15 3:56 μ.μ.

    Λες δηλαδή πως ο Υφαντής που είναι ο υπεύθυνος είτε μόνος του είτε με συνεργασίες για τα 11 από τα 28 έργα της δημοτικής αρχής όπως τα διάβασα στο κατεβατό- λιβανιστήρι του κυρίου Σταθόπουλου, έβαλε τη γυναίκα του να τα χώσει για λογαριασμό του,γιατί ο ίδιος δεν έχει το ανάστημα; Ή η γυναίκα του είναι φερέφωνο; Μήπως να καθόταν στην κουζίνα της καλύτερα; Πόσα θες να μας τρελάνεις;
    Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή