.

ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΗΓΗΘΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣΤΕ MOZZILA FIREFOX

Κυριακή, 1 Νοεμβρίου 2015

Βαβέλ, ξανά...


Είναι κοινό μυστικό – εδώ και καιρό – οι σοβαρές αντιπαραθέσεις μεταξύ πολλών πρωτοκλασάτων στελεχών της δημοτικής αρχής, γεγονός που έχει επίδραση και στους άλλους συμβούλους του Ζαμάνη. Οι συχνές πια εικόνες κοκορομαχιών και ασυνεννοησίας, τόσο εντός όσο κι εκτός της αίθουσας του δημοτικού συμβουλίου, αντανακλούν την έλλειψη συνοχής και την αδυναμία συνεργασίας που ταλανίζουν την δημοτική αρχή και προδικάζουν το (επισφαλές) μέλλον της στο τιμόνι του δήμου.
Στάικος εναντίον Γιανουλάτου, Γιανουλάτος εναντίον όλων, φιλικά blogs εναντίον Υφαντή, Υφαντής εναντίον Χρονόπουλου, Κρητικός εναντίον Υφαντή, Ρηγοπούλου εναντίον Τσούκα, Ταουξή (και Πάσι) εναντίον Λυρούδια, Λυρούδιας εναντίον Ταουξή (και Πάσι), Μπάσης, Δαρδαμάνης και Μαγγίνα εναντίον Πέππα, Πέππα εναντίον όλων,  παρόντες εναντίον απόντων και πάει λέγοντας... Κι άπαντες εναντίον Ζαμάνη που δεν μπορεί να βάλει μια τάξη – στα κρυφά όμως και μεταξύ τους, γιατί στα φανερά κανείς δεν αποφασίζει να πει ανοικτά πως ο ‘βασιλιάς είναι γυμνός’.
Αυτά που πριν ένα χρόνο αποδίδονταν σε “φυσιολογικές αρρυθμίες του πρώτου καιρού”, σήμερα αποτελούν καθημερινό φαινόμενο και γίνονται κατανοητά σαν σοβαρές ενδείξεις των (πολλών) αυριανών διαζυγίων. Δεν είναι ν’ απορεί λοιπόν κανείς γιατί η πλειοψηφία μόνο μ’ επιστράτευση πια καταφέρνει και συγκεντρώνει πάνω από 15 άτομα στα συμβούλια – αλλά κι όταν η δημοτική ομάδα μαζεύεται μοιάζει με σκορποχώρι. Άλλοι έρχονται αργά, άλλοι φεύγουν νωρίς,

Είναι χαρακτηριστικά τα όσα αναφέρει η Οδός Διονύσου ότι συνέβησαν στη τελευταία συνεδρίαση του Δ.Σ. Τρεις αντιδήμαρχοι (Μαγγίνα, Υφαντής, Μπάσης) καταψήφισαν ή απουσίασαν σκοπίμως σε συγκεκριμένες ψηφοφορίες, με αποτέλεσμα η δ.σ. κ. Πέππα να τους επιτεθεί φραστικά με ανάρμοστο τρόπο για να τους ‘επαναφέρει στην τάξη’!… Το γεγονός αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία, γιατί είναι πάγια και συμφωνημένη τακτική των συμβούλων της συμπολίτευσης να μένουν εκτός αιθούσης, για να μην υποχρεωθούν να ψηφίσουν ενάντια στη θέλησή τους, αλλά ούτε να ‘δώσουν αφορμές’. 

Τι ήταν λοιπόν αυτό που έκανε την Α. Πέππα να υπερβεί τα εσκαμμένα και να αναλάβει (αυτόκλητα) τον ρόλο του παραταξιακού Βεληγκέκα; Μήπως θαρρεί ότι ο Υφαντής, η Μαγγίνα και o Μπάσης είναι ‘Χατζατζάρηδες’ για να τους επιπλήττει δημοσίως έτσι; Ή μήπως κάποιος της έδωσε αυτό το δικαίωμα, χωρίς να ενημερώσει σχετικά τους άλλους;

Είναι βέβαια γνωστό ότι τον τελευταίο καιρό η Αυλή του δημάρχου έχει αναλάβει πληθώρα πρωτοβουλιών και ρόλων (θεσμικών και μη), που φέρνουν σε αμηχανία και εκνευρίζουν πολλούς – ιδίως όταν αυτές οι παρεμβάσεις δεν έχουν το ποθούμενο αποτέλεσμα ή ακόμα καταλήγουν σε γκάφες ολκής. Κι αυτό πια συμβαίνει κατά κόρο, όπως δείχνουν τα πενιχρά αποτελέσματα της (αποτυχημένης) αναδιοργάνωσης στην Καθαριότητα και το Πράσινο (που φορέθηκε ‘καπέλο’ στον Μπάση…) και προπαντός τα συνεχιζόμενα χάλια στις Σχολικές Επιτροπές, οι πρόεδροι των οποίων αισθάνονται πια ολοένα και πιο ‘ακάλυπτοι’.

Κι εν μέσω αυτής της κατάστασης, ο Δ. Ζαμάνης, στον ρόλο του δήμαρχου – παρατηρητή, συνεχίζει να διακατέχεται από μια (μεταφυσική) αισιοδοξία ότι “όλα θα πάνε καλά”, που μόνο ψυχαναλυτικά μπορεί να εξηγηθεί – πάντως όχι λογικά, ούτε τεχνοκρατικά. Μια εξήγηση είναι ότι ελπίζει πως όλα θα φτιάξουν (μαγικά) με την έλευση του νέου Γενικού Γραμματέα, που θα κληθεί να ενσαρκώσει τον (τοπικό) Μεσσία. 

Αλλά καθώς αυτός ο ρόλος μοιάζει όλο και περισσότερο με Mission Impossible, δεν είναι καθόλου σίγουρο πως ο κ. Χρηστάκης θα δεχθεί να τον αναλάβει, καθώς είναι πολύ πιθανό να καταλήξει σε Θυσία - την δική του. Οπότε, το Πικρό Ποτήρι θα επιστρέψει (πιο πικρό) στον ίδιο τον δήμαρχο, που θα κληθεί να πρωταγωνιστήσει ο ίδιος πια – αυτή τη φορά όμως σε μια παρωδία, όπως αυτή του Mr Bean… 

  (κάντε κλικ πάνω στην εικόνα)

Καλό μήνα σ’ όλους μας!

300 σχόλια:

  1. Ανώνυμος1/11/15 3:12 μ.μ.

    ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΑ. ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ. Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΘΕΛΕΙ ΠΑΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ. ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ. ΑΣ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΤΑ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΑ. ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ.ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΑΛΛΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/11/15 3:42 μ.μ.

      ΜΑ ΟΙ ΚΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΔΕΝ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ? ΚΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΑ ? ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ..
      ΚΑΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ "ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ"? ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΞΕΦΥΓΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ?
      ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΜΕ ΤΟΥΣ "ΑΛΛΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ". ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΝΙΚΑΝΟΙ , ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ. ΜΕ ΤΗΝ ΑΧΡΗΣΤΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΛΑΦΑΤΕΛΗ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος1/11/15 3:56 μ.μ.

      ΣΥΜΦΩΝΟΙ. ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΟΝ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΗΔΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΙΣΟΠΕΔΩΤΙΚΟΙ. ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΟΙ ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ. ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΥΗΣ.
      ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΡΩ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ.
      ΔΙΟΤΙ, ΤΟΤΕ, ΑΥΤΗ Η ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΣΗ ΓΝΕΤΑΙ ΚΙΝΗΤΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΩΝ.
      ΟΤΑΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΓΕΝΝΟΥΝ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΥΓΙΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΟ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙ ΣΕ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΑΣΚΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος6/11/15 11:04 π.μ.

      Ρε παιδια μηπως το blog δεν αφορα το δημο Διονυσου και αναφερεται σε αλλο δημο;;;
      Τι λειτουργει σωστα;;;
      Ειναι μονο οι εσωτερικες διαμαχες;;
      Το οτι δεν λειτουργει τιποτα, ουτε καν τα οχηματα δεν αφορα τον πολιτη;;;
      Το οτι γινονται καταχρησεις και παιρνονται αποφασεις αυθαιρεσιας θα πρεπει να μας αφηνουν αδιαφορους;;;
      Οχι κυριοι...δε θα μπω στοο τρυπακι να σας ανοιξω τα ματακια.
      Αφου θελετε και σας αρεσει η τυφλωση συνεχιστε να σχολιαζετε για να γελαω μαζι σας την ωρα που απολαμβανω το πρωινο μου καφεδακι!!!!!

      Διαγραφή
    4. Το blog έχει επανειλημμένα αναφερθεί στις συνέπειες της δυσλειτουργίας έως ανικανότητας της δημοτικής αρχής. Επί πλέον, υποδεικνύει και τις αιτίες της.
      Ο κάθε δημότης κι ο κάθε σχολιαστής επικεντρώνει ελεύθερα όπου επιθυμεί ή εκεί που τον αφορά, λακούβες, αυθαιρεσίες, κακοδιαχείριση, κλπ ή, από την άλλη, στις θετικές πρωτοβουλίες.
      Το ίδιο κάνεις και συ αγαπητέ.
      Έτσι δημιουργείται η συνολική εικόνα.

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος1/11/15 3:41 μ.μ.

    Η μη τοποθέτηση σε ένα θέμα που είναι προς συζήτηση , αποτελεί απο μόνη της τοποθέτηση ! Δ/Σ σε εσένα αναφέρομαι φυσικά . Ένα μικρό σχόλιο θέλω να κάνω , ύστερα απο άρθρο της μοναδικής-αξιόπιστης εφημερίδας του δήμου μας , την οδό διονύσου , διαπιστώνω ότι ο Δήμαρχος μας αφήνει πίσω τις γνωστές τακτικές ψηφοθηρίας , πραγματικά τον συγχαίρω για αυτή του την στάση.Στον αντίποδα βρίσκεται ο "ηθικός " Υφαντής και ο "πρόθυμος" Μπάσης , οι δημότες διονύσου βλέπουν-παρατηρούν και διαμορφώνουν την άποψη τους .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πάλι βιάστηκες αγαπητέ και δεν κατάλαβες ότι το θέμα που θίγω είναι αυτό που γεννά προβλήαματα σαν κι εκείνο που σε απασχολεί.

      Αλλά για να μην αφήσω αναπάντητο εκείνο που με ρωτάς, σε πληροφορώ ότι δεν έχω - κανείς μας δεν έχει με βάση το δημοσίευμα - την δυνατότητα να ξέρω αν τα αυξημένα τέλη ήταν αποτέλεσμα άδικης καταμέτρησης ή όχι.
      Γιατί είναι γνωστές οι περιπτώσεις των "ελεγκτών" που δήθεν καταμετρούν, με αποτέλεσμα κάποια στιγμή να έρθει ο συγκεντρωτικός λογαριασμός στην ανώτατη κλίμακα.
      Κι άλλο τόσο συνηθισμένα είναι και τα ρουσφέτια των δημαρχαίων, που εκμεταλλεύονται τις παραπαίουσες υπηρεσίες τους για να χαρίσουν στους κολλητούς τους και στους ψηφοφόρους τους.

      Άρα λοιπόν, επέλεξα να μείνω στο μείζον που άλλωστε τροφοδοτεί και το έλασσον. Εσύ επέλεξες το ανάποδο. Όλα καλά!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος1/11/15 4:27 μ.μ.

      Δ/Σ το εύκολο για ένα Δήμαρχο είναι να προχωρήσει κανονικά στην διαγραφή χρεών , οι αιτούντες δεν πληρώνουν φράγκο για τις ανομίες τους , η δημοτική αρχή δημιουργεί το πελατειακό της κόσμο και οι υπόλοιποι πολίτες δεν έχουν ιδέα για τίποτε απο όλα αυτά. Το δύσκολο για τον δήμαρχο στην συγκεκριμένη περίπτωση ήταν να πεί όχι στις παραγραφές και οι οφειλέτες να καταθέσουν κανονικά τα χρηματικά ποσά που οφείλουν. Φαίνεται καθαρά πλέον τι πρεσβεύεις Δ/Σ , εμείς τώρα σαν δημότες παρατηρούμε το φαινόμενο και έχουμε βγάλει τα συμπεράσματα μας.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος1/11/15 5:23 μ.μ.

      Ξέχασες την καθ' ύλην αρμόδια Μαγγίνα!!! Αυτή πως θα την χαρακτηρίσεις;;; Όπως συνήθως;;;

      Διαγραφή
    4. Ρε Δελτίε, 4:27, πρέπει να κόψεις τις υπερωρίες Κυριακάτικα γιατί δεν αποδίδεις στα σχόλια. Εκτός κι αν μέχρι εκεί καταλαβαίνεις εσύ...

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος1/11/15 7:21 μ.μ.

      "Φίλε" μην καρφώνεσαι. Σε διαβάζουν όλοι να αναμασάς τα ίδια και τα ίδια.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος1/11/15 8:59 μ.μ.

      Δ/Σ τις υπερωρίες κυριακάτικα τις κάνεις εσύ , αυτοσκοπός μου δεν είναι να γίνουν αποδεκτά τα σχόλια μου αλλά να κάνω ένα ανοιχτό διάλογο , το (Ρε) που χρησιμοποιείς προσβάλει μόνο εσένα , δεν περίμενα ότι θα γίνεις τόσο φτωχός στο λεξιλόγιο σου , αλλά ο καθένας κάνει τις επιλογές του.
      Αυτόκλητε σχολιαστή 7:21 εγώ ποτέ δεν φόρεσα κουκούλα σε αντίθεση με εσένα και επιπλέον δεν έχω κάποιο ζόρι αν καρφώνομαι .
      Παραμένω εδώ για ανοιχτό διάλογο με ουσία , με επιχειρήματα και όχι με τακτικές μαύρης προπαγάνδας και εκφοβισμού.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος1/11/15 9:30 μ.μ.

      Γιατί πράγμα χρειάζεσαι επιχειρήματα;Πες μας να καταλάβουμε.
      Για να χρειάζεσαι επιχειρήματα για την ανικανότητα της σημερινής διοίκησης η ζεις σε άλλη πόλη η εισαι ο Ζαμάνης αγαπητέ δελτιε.
      Θοδωρής

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος1/11/15 10:21 μ.μ.

      Ανίκανη θεωρείς εσύ την διοίκηση , εγώ βλέπω ότι η διοίκηση λειτουργεί προς την σωστή κατεύθυνση , δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μπορεί να υπάρχει διαφορετική άποψη από την δική σου , αυτό συμβαίνει μόνο σε απολυταρχικά καθεστώτα . Ευτυχώς στην Ελλαδίτσα έχουμε Δημοκρατία , όχι την επιθυμητη αλλά τουλάχιστον μπορούμε να μαζευτούμε πάνω απο τρείς και να ανταλάξουμε απόψεις. Έτσι κάνω και εγώ συγκρίνω την προηγούμενη διοίκηση με την τωρινή και βλέπω διαφορές προς το καλύτερο , εσύ βλέπεις το αντίθετο , αλλά δεν χρησιμοποιείς επιχειρήματα , το μόνο που χρησιμοποιείς είναι μαύρη προπαγάνδα και απειλές πάσης φύσεως , μάθε τούτο "θοδωρή" δεν σε φοβάμαι , θα εκτεθείς μόνος σου και τέλος θα μείνεις στο περιθώριο . Δικαίωμα σου είναι αλλά πραγματικά να θέλεις με "βία" να αποδεχτούμε την γνώμη που έχεις για την σημερινή διοίκηση αγγίζει τα όρια του φασισμού.
      Τέλος δεν είμαι ο Ζαμάνης αλλά ανήκω στον χώρο της ελλάσων αντιπολίτευσης.

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος2/11/15 7:22 π.μ.

      Δελτιε δε μαθαίνω τίποτα και απο πληρωμένους κοντιλοφορους σα και του λόγου σου δε δέχομαι συμβουλές.Πραγματικα το οτι δηλώνεις πως ανήκεις στον χώρο της ελλασων αντιπολίτευσης με αφήνει μακακα,ρε δελτιε νομίζεις πως απευθύνεσαι σε παιδάκια νηπιαγωγείου,αυτά σου εχει πει ο δημάρχουκος σου,πως οι δημότες ειναι παιζακια;Κοιμήσου δελτιε αγόρι μου,κοιμήσου.
      Θοδωρης

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος2/11/15 9:20 π.μ.

      Θοδωρακι η μάλλον καλύτερα θα σε λέω θοδωρουλα από τώρα και στο εξής , κάτι ουσιαστικό εχεις να μου πεις? Αν δεν εχεις κάτσε στο λαγούμι σου διότι έξω κυκλοφορούν λιοντάρια! Γιατί δηλαδή να μην ανήκω στην ελλασων αντιπολίτευση ? δεν είμαστε όλοι σαν εσένα θοδωρουλα , άντε τώρα να δοκιμάσεις κανα φουστανάκι . Και ξανά μιλά μου όταν εχεις κάτι ουσιαστικό .

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος2/11/15 9:51 π.μ.

      Πές με όπως θές,Θοδωράκη,Θοδωρούλα,Λάκη,Ρούλα,με φουστανάκι,με κολανάκι,οτι θές εσύ,δε σου χαλάω το χατήρι,αυτό που ήθελα να αποδείξω το απέδειξα.
      Αυτή είναι η ουσία και έως ένα σημείο το πρόβλημα φίλε Δελτίε. Το πόσο ρηχοί είναι οι κατ'επιλογή συνεργάτες του φίλτατου Δημάρχου. Αυτοί είστε.Άμα θεωρείς τον εαυτό σου λιοντάρι να σε πληροφορήσω πως είσαι μόνο ένας γλυκούλης Τίγληθ.
      Δικός σου για πάντα Θοδωρής.

      Διαγραφή
    12. Ανώνυμος2/11/15 10:06 π.μ.

      Έχω την εντύπωση πως δεν είναι ο Δελτίος αλλά ο Νο 2 εκπρόσωπος, γνωστός στα πέριξ και με το καλλιτεχνικό ψευδώνυμο "ευ δαιμων"...

      Διαγραφή
    13. Ανώνυμος2/11/15 10:10 π.μ.

      Μάλλον έχεις δίκιο 10:06, τα φετίχ του είναι σήμα κατατεθέν...

      Διαγραφή
    14. Ανώνυμος2/11/15 11:23 π.μ.

      Με αυτό το ελλάσων αντιπολίτευσης 10.21μμ. 1/1, πολύ γέλλασων!

      Διαγραφή
    15. Ανώνυμος2/11/15 11:37 π.μ.

      είναι άκλιτο, σαν το καλσόν, το άσχιστο...

      Διαγραφή
    16. Ανώνυμος2/11/15 11:42 π.μ.

      Θοδωρουλα ούτε ο δελτιος είμαι ούτε ο ευδαιμων , ανεξάρτητος πολίτης είμαι , ξέρω ότι σε ενοχλούν οι ανεξάρτητες φωνές , εγω μένω στην ουσία καταλαβαίνω ότι θέλεις να αποδεχτούμε ότι έχουμε κακή διοίκηση , διαφωνώ και θα χαρώ να σου πω γιατί αλλά συζήτηση με εσένα δυστυχώς δεν μπορεί να γίνει και στο επίπεδο σου δεν πέφτω . Τώρα για το τι καταλαβαίνουν οι πολίτες θέλω να σε πληροφορήσω ότι έχουν κρίση οι δημότες Διονύσου και το απέδειξαν . Αν εχεις δεδομένα να σχολιάσουμε θα χαρώ , αν δεν εχεις μην με ζαλίζεις με κουβαδάκια κακής οσμής.

      Διαγραφή
    17. Ανώνυμος2/11/15 11:47 π.μ.

      Δεν είσαι ανεξάρτητος, αγράμματος είσαι και χαζός, μιας και μας περνάς για κορόιδα από πάνω. Κάνε μια "ελάσσων" προσπάθεια και θα καταλάβεις τι εννοώ.

      Διαγραφή
    18. Ανώνυμος2/11/15 12:06 μ.μ.

      Εχεις δίκιο ήταν τυπογραφικό λάθος , όμως ας πάμε στην ουσία και θα σε διευκολύνω , αν υπογράψεις το επόμενο σχόλιο σου υπόσχομαι να το υπογράψω και εγω για να καταλάβεις όπως και υπόλοιποι πολίτες ότι είμαι ανεξάρτητος . Διότι λίγο πολυ ξέρουμε τι είναι ο καθένας μας. Για να δούμε θα το υπογράψεις ;

      Διαγραφή
    19. Ανώνυμος2/11/15 12:08 μ.μ.

      +1 like για το κάνε μια ελάσσων προσπάθεια!Έγραψες!
      Θοδωρης

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος1/11/15 3:44 μ.μ.

    Έ τη χρειάζεσαι τη μηνυσουλα σου άθλιο "τρωκτικό" όπως λέει και μια ψυχή για να στρωσεις!Ο Νοέμβριος προβλέπεται καυτός,όποτε ας μείνουν για λίγο εύκαιρα τα καλοκαιρινά.Καλο μήνα σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/11/15 5:21 μ.μ.

      Για τα τρωκτικά υπάρχει ποντικοδικαστήριο με ποντικοεισαγγελέα και ποντικοδικαστή και ποντικοδικηγόρο.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος1/11/15 9:09 μ.μ.

      Μόνο λόγια είσαστε ! Και εκεί θα μείνετε.

      ΜΟΝΟ ΑΓΑΠΗ ! (ΠΟΝΤΙΚΟΜΟΥΡΗΔΕΣ)

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος1/11/15 10:33 μ.μ.

      Τελικά ο Δήμαρχος αποδείχτηκε Ποντικομικρούλης.Μόνο που στην ταινία το αξιαγάπητο τρωκτικό κατάφερε να αποδεσμευτεί συναισθηματικά από το είδος του ενώ ο Δ...... όχι.

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος1/11/15 3:50 μ.μ.

    ΦΙΛΕ 3.12. ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΑ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΑ, ΟΣΟ ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΑΙ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ!!!!!
    ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΙΣ ΣΥΓΧΥΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος1/11/15 3:59 μ.μ.

    Γεμίσαμε τρωκτικά, τραμπούκους και κατίνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος1/11/15 4:45 μ.μ.

    πλακα-πλακα, με τουτα και με τ αλλα, με μηνυσεις και χωρις μηνυσεις η δ/σ μας εβαλε στο χορο και στο δικο της γαιτανακι. ολοι στο ταψι.δημαρχοι πρωην και τωρινοι. αντιδημαρχοι. απλοι συμβουλοι. συμβουλατορες. πικραμενοι και γλυκαμενοι. πισω απο τη δ/σ. 200 και βαλε σχολια σε καθε αναρτηση. επιτυχια για τη δ/σ. καταντια για ολους τους αλλους. κι εκει που την κατηγορανε και τη φτυνουν. κολημενοι στην οθονη. με τις υγειες μας. ανθρωποι του κουτσομπολιου και της κλειδαροτρυπας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος1/11/15 5:25 μ.μ.

    Και άχρηστους αυτιδιοικητικούς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος1/11/15 5:58 μ.μ.

    ΕΓΩ ΛΕΩ Ν' ΑΦΗΣΕΤΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΡΩΘΕΙΤΕ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ. Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΡΕΧΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/11/15 9:43 μ.μ.

      Πρόσεξε όμως μην πάς για μαλί και βγείς κουρεμένος. Που λέει και ο σοφός λαός μας..

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος1/11/15 10:30 μ.μ.

      ή Οπου ακούς πολλά κεράσια κράτα μικρό καλάθι

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος1/11/15 6:33 μ.μ.


    Απο το FB του Ηλία Υφαντή΄¨Η πολιτική διαφοροποίηση και αντιπαράθεση είναι -εν δυνάμει- στοιχεία θετικά για την προαγωγή της δημόσιας ζωής και την καλλιέργεια δημιουργικού ανταγωνισμού.
    Η διολίσθησή σε "καλοήθεις" προσωπικές διαφορές είναι στρέβλωση.
    Η μετάλλαξη σε "κακοήθεις" προσωπικές διαφορές είναι καταστροφική. Διότι συνεπάγεται εξασθένηση των αμυντικών μηχανισμών του οργανισμού και, συχνά, συνοδεύεται από μεταστάσεις.
    Και οι τρεις διαδρομές είναι κατ' επιλογήν των εμπλεκομένων υποκειμένων."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ε Ε Έρχεται!
    Αλλά τι;
    Όταν το δουν οι ανόητοι, θα ναι πολύ αργά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος1/11/15 7:12 μ.μ.

    Δεν πάτε καλύτερα να κάνετε μήνυση σε αυτούς που κατασπατάλησαν και καταχράστηκαν δημόσιο χρήμα και αφήστε τις μηνύσεις σε ανώνυμους σχολιαστές ΕΚΤΟΣ βέβαια αν ενδιαφέρεστε περισσότερο για αυτά που γράφονται εδώ και όχι για τα δημόσια χρήματα που μπήκαν σε άλλες τσέπες, Βέβαια η καθυστέρηση στις μηνύσεις για τις υπεξαιρέσεις ίσως οφείλεται στο γεγονός ότι..........ίδωμεν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος2/11/15 10:26 π.μ.

    Ο ΗΛΙΑΣ ΥΦΑΝΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟ FB ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΔΗΛ. ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΙΟΜΑΣΤΕ.
    ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΑ Η ΠΡΟΣΦΙΛΗΣ ΤΟΥ ΤΑΚΤΙΚΗ . ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΛΕΥΚΟ ΚΑΙ Η ΑΠΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΨΗΦΟΙ ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΜΗΧΑΝΙΑΣ . ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΛΑΙΚΑ ΚΥΡΙΕ ΗΛΙΑ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ Η ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗΣ . ΟΙ ΙΝΤΙΓΚΑΔΟΡΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΦΑΝΕΡΕΣ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟΥΣ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ. ΦΙΛΕ ΗΛΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΖΑΜΑΝΗ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/11/15 11:42 π.μ.

      ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ !!!!

      Αυτά δεν μας τα λεγες Σακούλη προεκλογικά, έτσι δεν είναι;
      Ούτε και συ Αγγελικούλα, που αν δεν 'εσερνες τον Σάκη από τη μύτη, θα σκύλιαζες υπέρ των διαδικασιών, αλλά τώρα .......

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος2/11/15 11:43 π.μ.

      Ο Ζαμάνης θα πέσει από μόνος του. Είναι το μόνο πράγμα που μπορεί να κάνει χωρίς βοήθεια.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος2/11/15 2:21 μ.μ.

      ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΥΦΑΝΤΗΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ, ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ. ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΜΥΑΛΟ!

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος2/11/15 11:42 π.μ.

    Πτώση του Ζαμάνη; Μα για να πέσει κάποιος πρέπει προηγουμένως να είναι όρθιος. Αυτός δεν είναι. Ακολουθεί πιστά τον προηγούμενο. Ο τωρινός όμως ακόμα χειρότερα, νοκ άουτ από μόνος του αφού δεν υπηρχε κανείς όρθιος για να τον ρίξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος2/11/15 11:52 π.μ.

    Η Νέα Πνοή αποκάλυψε ότι οι δικηγόροι των δύο προέδρων θα κοστίσουν συνολικά 1260 ευρώ !!!!!! Μα καλά, τι προβλέπουν να κάνουν και πάει τόσο πολύ το μαλλί;; Είναι τόσο κοντά η παραπομπή τους και του Ζαμάνη δηλαδή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος2/11/15 12:04 μ.μ.

    https://diavgeia.gov.gr/doc/9%CE%A8%CE%A1%CE%9D%CE%9F%CE%9A8%CE%9B-%CE%A0%CE%A3%CE%9E?inline=true
    https://diavgeia.gov.gr/decision/view/%CE%A912%CE%99%CE%9F%CE%9A8%CE%9A-4%CE%9F%CE%9D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/11/15 1:14 μ.μ.

      Αστείρευτο γέλιο στο πρακτικό της Πρωτοβάθμιας. Ζωγραφίζουν Χρονόπουλος και Σαββοπούλου. Δείτε και κλάψτε:

      - Η κ. Μήλα, της κ. Μήλας !!!!

      - Κλήθηκα να παραστώ για προκαταρκτική εξέταση. Παρέστη ζήτησα και έλαβα προθεσμία.
      Εγώ παρέστη, εσύ παρέστη, αυτός παρέστη, εμείς δεν αντέξαμε...

      Φαίνεται ότι το πρακτικό της Δευτεροβάθμιας το έγραψε μόνη της η Νταγκαλή για να έχει το κεφάλι της ήσυχο...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος2/11/15 1:17 μ.μ.

      Στη πρωτοβαθμια έχει γίνει παραποίηση πρακτικού !!!!!!

      Δεν προσδιόρισαν ούτε το όνομα της δικηγόρου, ούτε το ποσό. Ο Γιαννουλάτος είπε μόνο ότι δεν θα κοστίσει ακριβά....

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος2/11/15 1:34 μ.μ.

      Εγώ παρέστη, εσύ παρέστη, αυτός παρέστη, όλοι μαζί στο Παρανέστι !!!!

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος2/11/15 2:31 μ.μ.

      Είναι όλοι αγράμματοι ή γράφει ο ίδιος το πρακτικό της πρωτοβάθμιας και το σχόλιο της ¨ελλάσων αντιπολιτευσης¨;;;

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος2/11/15 4:29 μ.μ.

      δυστυχώς είναι πολλοί και παντού....

      Διαγραφή
  17. Ανώνυμος2/11/15 12:11 μ.μ.

    Απο την Οδό Διονύσου:
    Στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο την Πέμπτη 29/10/2015 οι δημοτικοί σύμβουλοι της πλειοψηφίας και ο κύριος Ζαμάνης ψήφισαν υπέρ της άμεσης ολοκλήρωσης του Β1 Σταδίου της πολεοδομικής μελέτης της Δ.Ε Άνοιξης.Δηλαδή τάχθηκαν υπέρ της άμεσης θετικής γνωμοδότησης ΟΛΩΝ των ενστάσεων και τη διαβίβασή τους στο μελετητή, προκειμένου να πραγματοποιήσει διορθώσεις στη σχετική μελέτη, χωρίς να εξετάσουν αν είναι, βάσιμες ή αβάσιμες, λογικές ή παράλογες, νόμιμες ή παράνομες.
    Τις έβαλαν όλες στο ίδιο τσουβάλι, είτε για να εξυπηρετήσουν κάποια συμφέροντα, είτε λόγω άγνοιας, ερασιτεχνισμού και προχειρότητας, αφού από το Σεπτέμβριο του 2014 δε φρόντισαν να ασχοληθούν και να γνωμοδοτήσουν έστω για μία!
    Με αυτή τους την απόφαση, στερούν τη δημιουργία των απαραίτητων κοινοχρήστων και κοινωφελών χώρων και ακυρώνουν την πολεοδομική μελέτη αφού δεν υπάρχει πλέον το απαραίτητο περιβαντολογικό ισοζύγιο, ενώ βάζουν ταυτόχρονα στον πάγο, οποιοδήποτε έργο υποδομής στην περιοχή.Η χρηματοδότηση των 700 χιλιάδων ευρώ από το ΕΣΠΑ, η οποία είχε εξασφαλιστεί από τις προηγούμενες διοικήσεις του Δήμου, χάνεται οριστικά.Επίσης από την πλειοψηφία εκφράστηκε η άποψη πως σε ήδη δομημένους οικισμούς (π.χ. Άνοιξη-Άγιο Στέφανο) είναι αδύνατη η διενέργεια πολεοδομικών μελετών. Με απλά λόγια υποστηρίζουν πως δεν υπάρχει περίπτωση σε αυτούς τους οικισμούς τα ήδη υπάρχοντα σοβαρά προβλήματα υποδομών να επιλυθούν!
    Είναι απορίας άξιο, αν οι προερχόμενοι από αυτές τις Δ.Ε, εκλεγμένοι Δημοτικοί και Τοπικοί σύμβουλοι έχουν αντιληφθεί το έγκλημα στο οποίο συνέπραξαν εις βάρος των συνδημοτών τους.
    Η ξεκάθαρη θέση της Ενωτικής Πρωτοβουλίας ήταν και παραμένει η άμεση και ουσιαστική γνωμοδότηση των ενστάσεων και η συνέχιση με κάθε τρόπο της ολοκλήρωσης της Πολεοδομικής Μελέτης της Δ.Ε Άνοιξης αλλά και η τακτοποίηση όλων των εκκρεμών πολεοδομικών προβλημάτων του Δήμου μας (Άγιος Στέφανος, Σταμάτα, Ροδόπολη κ.ά.).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/11/15 3:39 μ.μ.

      Πες μας και ότι είναι το Δελτίο τύπου της Ενωτικής Πρωτοβουλίας αγαπητέ. Ή το παραλείπεις σκοπίμως;;;;;;;;;;;;;;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος2/11/15 4:00 μ.μ.

      Έχεις δίκιο Ανώνυμος 2/11/15 3:39 μ.μ,επικόλληση απέτυχε παταγωδώς!Πρόκειται για δελτίο τύπου της Ενωτικής Πρωτοβουλίας .Καμία σκοπιμότητα.Ευχαριστώ για την επισήμανση.

      Διαγραφή
  18. Ανώνυμος2/11/15 12:12 μ.μ.

    Τι ισχύει τελικά ρε παιδιά με τις ενστάσεις και τις μελέτες,γιατι δεν τις διάβασαν καν για να ξερουν που ενίστανται οι Ανοιξιώτες και που εχουν δίκιο και που άδικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος2/11/15 5:51 μ.μ.

    2/11/15 1:17 μ.μ.Άραγε να είναι η πρώτη φορά που γίνεται παραποίηση πρακτικού στην πρωτοβάθμια; Μήπως συμβαίνουν και άλλα εκεί μέσα για αυτό είναι κλειστή η πόρτα; Η όλη κατάσταση εκεί αναπέμπει στο κρυφό σχολειό. Δουλεύουν μέχρι τα ξημερώματα στο γραφείο. Ελάχιστα μέλη έχουν πρόσβαση στα αρχεία. Τι να φοβούνται άραγε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος2/11/15 6:31 μ.μ.

    Δουλεύουν μέχρι τα ξημερώματα διαβάζω. Ποιοί? Οι πρόεδροι? Οι γραμματείς? Οι Φαρισαίοι? Οι Σαδδουκαίοι? Οι Σαμαρείτες? Οι ζηλωτές?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος2/11/15 6:45 μ.μ.

    Μήπως όλοι αυτοί οι υποκριτές???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος2/11/15 8:26 μ.μ.

    Όταν οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν δουλεύουν τους λέμε τεμπέληδες κοπανατζήδες κ.λ.π όταν δουλεύουν πάρα πάνω τους κατηγορούμε για συνωμοσίες και άλλα, αν συμβαίνουν τόσα στις σχ .επιτροπές ας επέμβει ο εισαγγελέας ρε παιδιά πάντως σε δημ .συμβούλιο δεν έγινε καμιά καταγγελία μήπως το να γράφουμε και να κατηγορούμε ανώνυμα είναι εύκολο ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος3/11/15 9:34 π.μ.

    ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ

    Προς τον Δήμαρχο Διονύσου κ. Ζαμάνη
    τον Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Χρονόπουλο

    Κοιν. Επικεφαλής δημοτικών παρατάξεων
    Μέλη της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

    Την περασμένη Παρασκευή 30/10/2015, με αίτηση που πρωτοκόλλησα στη Πρωτοβάθμια Σχολική Επιτροπή, ζήτησα να πάρω αντίγραφα των πρακτικών των συνεδριάσεων του Δ.Σ. για την περίοδο που ήμουν μέλος του, προκειμένου να τα ελέγξω, να τα υπογράψω και να κλείσω τις εκκρεμότητές μου με το Νομικό Πρόσωπο.

    Η διοικητική υπάλληλος κ. Σαββοπούλου μου είπε ότι δεν μπορούσε να βγάλει τις φωτοτυπίες την ίδια μέρα και πρότεινε να τις παραλάβω την Δευτέρα 2/11. Στις μία το μεσημέρι της Δευτέρας τηλεφώνησα για μάθω αν ήταν έτοιμες και μου απάντησε ότι δεν είχε προλάβει και δεν ήξερε πότε θα μπορούσε.

    Σας υπενθυμίζω ότι παρόμοιο περιστατικό καθυστέρησης - άρνησης παράδοσης εγγράφων είχε ξανασυμβεί προσφάτως, προσωπικά σε μένα, με την ίδια δικαιολογία και από την ίδια υπάλληλο. Επιπλέον, η τακτική αυτή ήταν σε πλήρη αντίθεση με τις συνεχείς διαβεβαιώσεις του κ. Γιαννουλάτου, ότι τα μέλη του Δ.Σ. μπορούν όποτε θέλουν να λαμβάνουν γνώση κάθε εγγράφου.

    Έτσι, απευθύνθηκα στην κ. Μπακαφούκα, υπηρεσιακή προϊσταμένη της κ. Σαββοπούλου, ζητώντας να επιληφθεί του θέματος. Μετά από λίγο, η κ. Μπακαφούκα με ενημέρωσε ότι η κ. Νταγκαλή, πρόεδρος της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής, της είπε ότι τα πρακτικά θα τα πάρω σε 20 μέρες, εξαντλώντας το περιθώριο που ορίζει ο νόμος!

    Δεν ξέρω με ποια άλλη ιδιότητα μίλησε η κ. Νταγκαλή, σίγουρα όμως δεν είναι αρμόδια για θέματα της Πρωτοβάθμιας και άρα δεν είχε καμία θεσμική αρμοδιότητα να παρέμβει. Η στάση της είναι απόδειξη στοιχειώδους άγνοιας για την δεοντολογία που ακολουθείται στα Διοικητικά Συμβούλια κι επιπλέον είναι ένδειξη αυταρχικής νοοτροπίας. Επιβεβαιώνει δε, για δεύτερη φορά μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, όσα κατήγγειλα προσφάτως για επερχόμενο πολιτικό και διοικητικό μεσαίωνα.

    Κατόπιν τούτων, αναγκάζομαι για μία ακόμα φορά να πρωτοκολλήσω επιστολή διαμαρτυρίας αναφορικά με τις συνεχιζόμενες απαράδεκτες μεθοδεύσεις στις Σχολικές Επιτροπές.

    Στέφανος Μιχιώτης
    2/11/2015

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος3/11/15 11:23 π.μ.

    Η διοίκηση έχει χάσει την ψυχραιμία της. Πολλά τα δείγματα. Τι σημαίνει αυτό; Απώλεια ελέγχου και πανικός. Τι συνέπειες έχει; Λάθη πάνω σε λάθη.
    Κάποιος πρέπει να τους μιλήσει για το Rexona.
    Ρε λεβεντόπαιδα, θα συνέρθετε; Θα δουλέψετε; Θα διοικήσετε; Ή θα κυνηγάτε σκιές και φαντάσματα;
    Έχετε το μαχαίρι και το πεπόνι. Τι σας εμποδίζει να κάνετε τη δουλειά σας;
    Οι ιστοσελίδες σας φταίνε; Τα μπλογκς; Τα σχόλια στο φβ; Τα ΜουΜουΕ;
    Έλεος πιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος3/11/15 12:09 μ.μ.

    Είναι αδιανόητο με πόση ευκολία παραπατάει και τρεκλίζει η διοίκηση επειδή κάποιοι τύποι επώνυμα ή ανώνυμα τη σχολιάζουν και την κατακρίνουν.
    Καμιά άμυνα. Καμία αντίσταση.
    Στέκονται παραλυμένοι όπως ο λαγός όταν πέφτει επάνω του το φως του προβολέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/11/15 3:36 μ.μ.

      ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΑΡΟΙΜΟΙΩΣΗ !!!

      Διαγραφή
  26. Ανώνυμος3/11/15 2:02 μ.μ.

    "Χόλος νόον οιδάνει." Όμηρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος3/11/15 2:02 μ.μ.

    "Σώφρονος ανδρός έχθραν φυλάττεσθαι και οργήν."Πλούταρχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος3/11/15 2:03 μ.μ.

    "Ακαίρου θυμού το κέρδος πτώσις." Μέγας Βασίλειος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος3/11/15 5:56 μ.μ.

    ΠΡΟΒΛΕΠΩ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος3/11/15 6:38 μ.μ.

    ΠΟΥ ΘΑ ΓΛΥΦΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΘΑ ΤΟΥ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΟΝ ΛΑΚΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος3/11/15 6:39 μ.μ.

    ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ "ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΥΡΙΕ ΓΕΝΙΚΕ" ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ "ΟΥΣΤ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΚΟΥΜΑΝΤΟ"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος3/11/15 6:40 μ.μ.

    ΤΑ ΜΠΛΟΓΚΣ ΘΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΡΕΝΤΑ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος3/11/15 6:41 μ.μ.

    ΚΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΥΛΙΚΟΥΣ ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος3/11/15 6:42 μ.μ.

    ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ;;;; ΕΕΕΕΕ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος3/11/15 6:43 μ.μ.

    ΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΑΜΕ ΤΕΛΗ ΟΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΑ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος3/11/15 6:46 μ.μ.

    Λέτε ο νέος γενικός να πετύχει τη ζωντανή μετάδοση των συνεδριάσεων του δημοτικού συμβουλίου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος3/11/15 6:48 μ.μ.

    και των Σχολικών Επιτροπών απαραιτήτως !!!! εκεί είναι όλο το γλέντι !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/11/15 6:49 μ.μ.

      ΤΥΦΛΑ ΝΑ ΧΟΥΝ ΤΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΤΟΥ ΘΕΣΠΗ .....

      Διαγραφή
  38. Ανώνυμος3/11/15 6:54 μ.μ.

    Δήμαρχος και στενοί συνεργάτες στέκουν παραλυμένοι σαν λαγοί μπροστά στον προβολέα της πρόσφατης δημοσιότητας.
    Δώστε κι άλλο φως!
    Ερμόδωρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος3/11/15 7:28 μ.μ.

    Αν βρεθεί σε συνεδρίαση σχολικής ο Γενικός ή θα σχίσει τα πτυχία του ή οι πρόεδροι θα μπουν σε τάξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος3/11/15 8:38 μ.μ.

    Ποντάρω στο πρώτο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος3/11/15 8:41 μ.μ.

    Κύριε γενικέ μου!
    Κυρία ..... μου!
    Κούλα!
    Χαράλαμπε! (παλιά ατάκα του Χ.Κλύν)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος3/11/15 8:45 μ.μ.

    Δήμαρχος και στενοί συνεργάτες στέκουν παραλυμένοι σαν λαγοί μπροστά στον προβολέα της πρόσφατης δημοσιότητας.
    Δώστε κι άλλο φως!
    Ερμόδωρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/11/15 10:25 μ.μ.

      Το φως σε τυφλώνει όταν δεν είσαι προετοιμασμένος να το δεχτείς...

      Διαγραφή
  43. Ανώνυμος3/11/15 10:58 μ.μ.

    ΑΠΟ ΤΟ FB ΤΟΥ ΨΕΥΤΟ-ΔΑΝΔΗ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΛΥΡΟΥΔΙΑ

    "Αυριο αναβιώνει ενα παλιό εθιμο .....της εργατικής "παλης". Κατάληψη στα δημαρχεία. Τι ακριβώς σημαίνει ποτέ δεν το κατενόησα. Εντούτοις η κατάληψη με συνώδευσε σ' όλη μου τη ζωή. Από το 75 μέχρι σήμερα όλο και μιά κατάληψη μου παρενεβάλετο στον παραγωγικό μου χρόνο, χωρίς ποτέ να κατανοήσω την πρακτική της αξία και σημασία. Επετεικα πάντως ειμαι συγκινημένος και στο μυαλό μου τριγυρίζουν τα μελωδικά τραγούδια της επαναστασης .... ΕΜΠΡΟΣ της γής οι κολασμένοι κλπκλπ"

    ΠΙΟ ΔΗΘΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/11/15 12:48 π.μ.

      ΠΑΡΕΝΕΒΑΛΕΤΟ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΜΟΥ ΧΡΟΝΟ...
      ΩΧ, ΩΧ, ΩΧ!!!!
      ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΣ Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ. ΤΟΝ ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος4/11/15 12:49 π.μ.

      ΘΕΙΚΟ ΑΥΤΟ-ΤΡΟΛΑΡΙΣΜΑ!!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος4/11/15 12:50 π.μ.

      το videaki με τον Mr Bean είναι όλα τα λεφτά!!!

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος4/11/15 12:56 π.μ.

      ασεβής ο αντιδήμαρχος και είρων. δεν είναι η πρώτη φορά. δεν θα είναι η τελευταία.δεν πειράζει. αυτό έχει να δώσει.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος4/11/15 12:57 π.μ.

      είναι μήπως ανάμεσα σ αυτούς που κατηγορούν το φίλη????

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος4/11/15 5:21 π.μ.

      O Mr Bean του μοιάζει. Δεν του μοιάζει;

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος4/11/15 11:33 π.μ.

      ποιανού μοιάζει?

      Διαγραφή
  44. Ανώνυμος4/11/15 9:25 π.μ.

    Έχασε την ψυχραιμία του για λίγο ο αντιδήμαρχος Ευάγγελος, έχει και τον κορίνθιο να τον υποδαυλίζει!!! Αντιδήμαρχε πρόσεχε αυτά είναι εσκεμένες κινήσεις να σε εκθέσουν! Φοβού τους κορινθίους και δώρα φέροντας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος4/11/15 9:37 π.μ.

    Υπάρχουν αυτοί που ασχολούνται με κατινιες και οι άλλοι που ασχολούνται με την ουσία . Το τι θα επιλέξει ο καθένας είναι καθαρά προσωπική απόφαση και ενίοτε κατευθυνόμενη . Συγχαρητήρια στον κύριο Σταθόπουλο για την διαρκεί και επί της ουσίας ενημέρωση .
    http://energoipolitesdionisou28.blogspot.gr/2015/11/blog-post_78.html?m=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/11/15 10:19 π.μ.

      Ρε Παναγιωτάκη ρε Παναγιωτάκη πάλι τα ίδια?Πάω να σου κάνω 50 κλίκ.....
      Δικός σου για πάντα Θοδωρης.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος4/11/15 10:52 π.μ.

      Tόσους μήνες γιατί δεν έκανε ο Δήμαρχος δήλωση στον Παπαδόπουλο της Βορεινής, που του έσερνε τα εξ αμάξης ?

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος4/11/15 11:32 π.μ.

      Μα αν δεν κάνω λαθος κύριε αντιδήμαρχε, ο Παναγιωτάκης είναι ειδικός να ξετρυπώνει τις κατίνες κι όχι την ουσία...

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος4/11/15 11:32 π.μ.

      όπως οι ιεροεξεταστές τις μάγισσες...

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος4/11/15 12:50 μ.μ.

      Θοδωρακι πάλι εκτός θέματος εισαι , το link δεν το ανέβασε ο κύριος Σταθοπουλος αλλά ανεξάρτητος πολίτης , ξέρω ότι σε ενοχλούν οι ανεξάρτητες φωνές , εισαι τοσοδουλης τελικά , δεν με ενοχλεί που λες ασυναρτησίες αλλά με ενοχλεί ότι τον τελευταίο καιρό δεν υπάρχει σοβαρή ενημέρωση , παρά μόνο συκοφαντίες.

      Δημότης Διονύσου

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος4/11/15 2:00 μ.μ.

      Βρε Παναγιωτάκη σου έκανα τα κλίκ που σου υποσχέθηκα.Δε μπορώ άλλα.Ας κάνει και κανένας άλλος παρακαλώ.Εκτός και αν η φάτσα του Γκέμπελς που έχεις μοστράρει εμπνέει μόνο εσένα.Λές βρε ανεξάρτητε Παναγιωτάκη να συμβαίνει αυτό?
      Θοδωρής Δημότης Διονύσου.

      Διαγραφή
    7. Λυπάμαι που διακόπτω, αλλά νομίζω ότι κι αυτό το "ειδύλλιο" ΄εξάντλησε την πολιτική του διάσταση και άρα την φιλοξενία του blog.
      Για την ιστορία, ο ανεξάρτητος δημότης μας ενημερώνει ότι είναι 32 ετών, μένει στην Άνοιξη και (επομένως) δεν είναι ο Π.Σταθόπουλος.

      Διαγραφή
  46. Ανώνυμος4/11/15 9:54 π.μ.

    Διαρκή ενημέρωση * εκ παραδρομής και λόγω t9 .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος4/11/15 10:54 π.μ.

    Πότε είπαμε συνεδριάζει η ΔΕΠ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/11/15 2:47 μ.μ.

      ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΖΕΙ Η ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ???ΤΙΣ ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ???ΠΟΥ ΕΛΑΒΕ ΜΕ ΦΑΞ ΚΑΙ ΜΕΙΛ ??? ΚΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΠΟΥ ΩΣ ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ??? ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΕΧΝΙΚΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ???

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος4/11/15 4:25 μ.μ.

      Σύλλογος ΠΕ Αν. Αττικής "ο Σωκράτης"
      ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ
      Τη στιγμή που στα σχολεία υπάρχουν χιλιάδες κενά σε Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση ,τη στιγμή που τα περισσότερα ειδικά σχολεία δεν λειτουργούν ή υπολειτουργούν,που τα ολοήμερα σχολεία μετατρέπονται σε παιδοφυλακτήρια που η καθαριότητα των σχολείων είναι προβληματική,που χιλιάδες παιδιά λιποθυμούν από τη πείνα στα δημόσια σχολεία ,
      που οι γονείς καλούνται να βάλουν όλο και πιο βαθιά το χέρι στη τσέπη για να καλύψουν τις ανάγκες των σχολείων,
      τη στιγμή που τα παιδιά στεγάζονται σε ακατάλληλα κτήρια και στοιβάζονται σε ανεπαρκείς λιγοστές αίθουσες,
      που η σχολική μεταφορά είναι προβληματική.
      τη στιγμή που προνήπια μένουν έξω από το δημόσιο σχολείο
      Η Δημοτική Διοίκηση του Δήμου Διονύσου με δική της ευθύνη δεν έχει συγκαλέσει από την έναρξη της σχολικής χρονιάς ούτε μια συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας για να αντιμετωπίσει τα παραπάνω προβλήματα.Και γενικότερα η λειτουργία της ΔΕΠ ήταν προβληματική από την αρχή της συγκρότησης της.Η εκπρόσωπος του Συλλόγου <> με επιστολή της προς τον πρόεδρο της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας του Δήμου , σε αντιδήμαρχο Παιδείας αλλά και στις συνεδριάσεις της Επιτροπής έβαζε το ζήτημα για την ουσιαστική λειτουργία της.
      Συνάδελφοι γνωστή είναι η στάση της Δημοτικής Διοίκησης του Δήμου Διονύσου,με τις παραχωρήσεις των σχολικών χώρων και τα μαγαζάκια που στήνονται μέσα στα δημόσια σχολεία
      - τα τμήματα Δημιουργικής Απασχόλησης που τα παραχωρεί σε Εταιρείες
      -με τις τραγικές ελλείψεις σε αίθουσες διδασκαλίας
      -με τις οικονομικές ατασθαλίες και το κάψιμο των αρχείων των Σχολικών Επιτροπών και την ολιγωρία του Δημάρχου που μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει τίποτα…..κλπ.
      Ο Σύλλογος των Εκπαιδευτικών ΄΄Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΄΄ καταγγέλλει τη στάση της Δημοτικής Διοίκησης του Δήμου Διονύσου.
      Δεν θα δεχτεί η εκπρόσωπος μας να έχει διακοσμητικό ρόλο στη ΔΕΠ.
      Για το Διοικητικό Συμβούλιο

      Αυτααααααα για τη ΔΕΠ.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος4/11/15 4:44 μ.μ.

      Μάλιστα, μάλιστα, καλά το διαβάσατε. Η Β'Σχολική Επιτροπή πρόκειται να πληρώσει 600 ευρώ για να προσλάβει έναν Τεχνικό Ασφαλείας που βέβαια τον έχει ήδη βρει η Πρόεδρος!!!....... Ας μας πει λοιπόν η κ. Νταγκαλή 1) τι ακριβώς θα κάνει αυτός ο κύριος, 2) αν ρώτησε και αλλού για προσφορές και 3) αν και η Πρωτοβάθμια πρόκειται κι αυτή να προσλάβει τον ίδιο άνθρωπο......
      Φαίνεται πως ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!!!!!!

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος4/11/15 4:46 μ.μ.

      ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΥΜΒΑΣΗ ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΓΙΑΤΙ ΦΑΣΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΘΑ ΤΗ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝΕ... ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΓΙΑ ΜΑΛΛΙ ΒΛΕΠΕΤΕ....

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος4/11/15 6:03 μ.μ.

      Περάστε κόσμε..Περάστε κόσμε...το τσίρκο Μερντάνο ανοίγει την αυλαία του αύριο στις 6 στην Άνοιξη....Γενικέ,Γενικέ θα είσαι εκεί? Μήπως καταφέρεις και δαμάσεις τα θηρία...

      Διαγραφή
  48. Ανώνυμος4/11/15 9:13 μ.μ.

    Πιστεύω ότι θα ήθελε και η Ένωση Γονέων να βγάλει Δελτίο Τύπου για την ΔΕΠ αλλά την έχει φιμώσει η δημοτική αρχή.Ακόμα δεν έχει περάσει από το δημοτικό συμβούλιο ο ορισμός του εκπροσώπου της ένωσης.Η ΔΕΠ εδώ και μήνες συνεδριάζει( όποτε ) χωρίς εκπρόσωπο από την Ένωση Γονεών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος4/11/15 10:43 μ.μ.

    Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΡΟΚΥΡΗΣΣΕΙ ...
    https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A97%CE%912%CE%A993-%CE%94%CE%9B%CE%A7?inline=true

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/11/15 8:18 π.μ.

      Ο δήμαρχος προκυρησσει ενώ εχει ηδη συμφωνήσει τη μετεγκατάσταση των υπηρεσιών στο κτίριο που στεγαζόταν η εφορία Αγίου Στέφανου.Πορκα διαφάνεια και εσείς μωρά μου κάντε νανι.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος5/11/15 10:09 π.μ.

      ΑΑΑΑ ΓΙ ΄ ΑΥΤΟ ΠΡΟΚΥΡΗΣΣΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ....ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑΦΑΤΕΛΗ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΕ Ο ΖΑΜΑΝΗΣ ΓΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΠΡΟΚΥΡΗΞΕΙΣ; ΝΑ ΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΩΡΑ.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος5/11/15 11:24 π.μ.

      O ιδιοκτήτης έχει ήδη ξεκινήσει τα μερεμέτια και τα καλαφατίσματα για να είναι κουκλί ζωγραφιστό το κτίριο με εντολή του (δε λέω όνομα λογοκρισία).Αλήθεια ο Υφαντής γιατί γελάει με όλη αυτη την κατάσταση;;;;;;;;;;

      Διαγραφή
  50. Ανώνυμος5/11/15 7:51 π.μ.

    ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΑΜ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ. Ο ΖΑΜΑΝΗΣ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΠΙΚΟΥ. ΤΟ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΖΕΙ ΚΑΙΡΟ. ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΣ. ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΚΑΣΕΙ Η ΜΠΟΜΠΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος5/11/15 7:54 π.μ.

    ΜΗΠΩΣ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΜΠΟΜΠΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΚΑΣΤΡΟΥΚΑ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΑΜΟΛΑΕΙ ΔΕΞΙΑ ΚΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΖΟΥΦΙΕΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος5/11/15 7:56 π.μ.

    ΕΓΩ ΤΗ ΒΛΕΠΩ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ. ΘΣ ΠΕΡΑΣΟΥΝΕ ΑΚΟΜΑ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟ Ο ΖΑΜΑΝΗΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος5/11/15 7:59 π.μ.

    Ο ΖΑΜΑΝΗΣ ΘΑ ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΙ. Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΘΑ ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΙ; ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΘΑ ΞΕΧΑΣΟΥΝ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ανώνυμος5/11/15 8:02 π.μ.

    ΕΓΩ ΔΕ ΞΕΡΩ ΤΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ. ΑΠΛΑ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ. ΔΕ ΤΟΧΕΙ ΚΑΙ ΔΕ ΤΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος5/11/15 8:04 π.μ.

    Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΟ ΚΑΡΥΔΙ. ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΑΣΗΣΕΙ. ΟΥΤΕ ΤΩΡΑ ΘΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος5/11/15 8:06 π.μ.

    Ο ΖΑΜΑΝΗΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΠΑΝΤΟΥ. ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΜΑΖΕΨΕΙ ΤΩΡΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος5/11/15 8:07 π.μ.

    ΜΑ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΜΑΖΕΨΕΙ ΑΦΟΥ ΘΣ ΤΟΝΕ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/11/15 3:04 μ.μ.

      Ικανο τον εχω τον δημαρχουκο να κανει κι αλλη μακακια!!
      Κατι σωστο να εκανε θα εκπλαγομουν!!!!

      Διαγραφή
  58. Ανώνυμος5/11/15 8:07 π.μ.

    ΧΑΧΑΧΑ! ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος5/11/15 8:20 π.μ.

    http://www.odosdionysou.gr/%CE%B7-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%AE-%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AC-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%BF%CE%B4%CE%BF/

    Ακόμα μία φορά η δημοτική αρχή δείχνει έμπρακτα το καθήκον της απέναντι στους πολίτες της , οι υπόλοιποι κακεντρεχείς παίζουν ακόμα με κουβαδάκια. Θα μείνουν στο περιθώριο σχολιάζοντας θέματα που δεν αφορούν τους πολίτες αλλά αφορούν προσωπικές τους εμμονές , όπου στο τέλος θα καταλήξουν νευρώσεις !

    Lucky Luke

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/11/15 9:46 π.μ.

      ΑΣΕ ΦΙΛΕ, ΠΑΛΙΑ Η ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΜΜΟΝΕΣ. ΒΑΦΤΙΖΕΤΕ ΕΤΣΙ ΟΤΙ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΞΕΜΠΛΕΞΑΤΕ. ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΤΟΥ ΦΑΝΕΙ ΓΕΥΣΤΙΚΗ ΤΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ....

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος5/11/15 7:03 μ.μ.

      Οκ κούκλα , δεν λέω ότι έχεις έμμονες , ούτε ότι χρήζεις φαρμακευτικής αγωγής με εξιζητημένη ιατρική παρακολούθηση , θα πώ ότι θέλεις να ακούσεις . Αλλά κάνε μου την χάρη να σχολιάσεις το μείζον θέμα που αφορά την στέγη εκατοντάδων συμπολιτών μας , θα χαρώ να ανταλάξουμε ιδέες-απόψεις..

      Lucky Luke

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος7/11/15 1:39 μ.μ.

      Όπως φαίνεται δέν έχεις κάτι να πείς . Συμπέρασμα : δεν σε ενδιαφέρουν βαθύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι συμπολίτες μας , αλλά σε ενδιαφέρει κάτι άλλο! Αναρωτιέμαι τί να είναι ?!

      Lucky Luke

      Διαγραφή
  60. Ανώνυμος5/11/15 8:42 π.μ.

    Ποτέ μέχρι σήμερα δυο ευαίσθητοι φορείς του Δήμου ,οι Σχ Επιτροπές δεν έγιναν πρωτοσελιδο παρα τις διαφωνίες εντός των Δ.Σ τους. Είναι λυπηρό, που απο την ανάληψη της νέας διοικησης οι Σχ.Επιτροπές μοιάζουν άντρο ακολασίας, και αδιαφανειας χωρίς σεβασμό στα πρόσωπα και τις διαδικασίες με ευθυνη των προεδρων και πρωτιστως του Δημάρχου που τους επέλεξε αλλά και που παρα τις διάφορες καταγγελτικές φωνές δεν μπαίνει καν στο κόπο να θέσει τα σωστά πλαίσια άσκησης διοικησης και λειτουργίας Οπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά, κύριε Δήμαρχε, δεν μπορεί όλοι να είναι υποκινούμενοι και εναντίον σας Αν πραγματικά ενδιαφέρεστε για τη χρηστή , παραγωγική, αποτελεσματική και διαφανή διοίκηση οφείλετε να γνωρίζετε ότι οι πρόεδροι ειναι εκτελεστικά όργανα των αποφάσεων του Διοικητικού Συμβουλίου τους και όχι χιτλερίσκοι που θεωρούν ότι διοικούν τα σπίτια τους Αφήστε λοιπόν τις θεωρίες περι συνομωσιών, και τις συκοφαντίες των παρατρεχάμενων σας , η ανικανότητα και η βλακεία ακόμα κι αν υπάρχει καλή πρόθεση είναι εξ ίσου επικίνδυνες Εκτός κι αν ολα αυτά σας βρίσκουν σύμφωνο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/11/15 9:42 π.μ.

      Συμφωνώ, αλλά ας μην τρελαθούμε κιόλας ότι οι προηγούμενοι ήταν παρθένες. Τόσα στοιχεία έχουν έρθει στη φόρα. Κι αν δεν μίλαγε κανείς παλιότερα είναι δική του ευθύνη, όχι απαλλακτικό για τις περασμένες διοικήσεις. Η μεγάλη ευθύνη του Ζαμάνη και της παρέας του είναι ότι δημιουργεί στον κόσμο την εντύπωση ότι όλοι ίδιοι είναι και τίποτα και ποτέ δεν μπορεί να στρώσει. Γι αυτό και μόνο τους αξίζει περιφρόνηση. Εκτός από το κράξιμο βέβαια.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος5/11/15 9:44 π.μ.

      ΠΩ ΠΩ , ΕΙΠΕΣ ΧΙΤΛΕΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ .....

      Διαγραφή
  61. Ανώνυμος5/11/15 9:09 π.μ.

    Ο Ψευτοθοδωρος μεταμφιέζεται ανάλογα με τις ανάγκες! Η ουσία είναι ότι είναι ο ένας και γνωστός πλέον..
    http://energoipolitesdionisou28.blogspot.gr/2015/11/blog-post_4.html?m=1

    Lucky Luke

    Υ.Γ.Η αναδημοσίευση δεν γίνετε από τον Κο Σταθόπουλο , προτείνω στους πρόθυμους να μην βιαστούν διότι θα εκπλαγούν.
    Υ.Γ.2 Σας ενοχλεί που οι δημότες Διονύσου έχουν κρίση και άποψη , το γνωρίζουμε , αλλά δεν είμαστε διατεθειμένοι να αλλάξουμε .

    Lucky Luke

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ανώνυμος5/11/15 9:38 π.μ.

    Αυτό το τελευταίο ότι δεν πρόκειται να αλλάξετε το έχουμε καταλάβει φίλε. Γι αυτό και να είστε σίγουροι ότι θα σας μαυρίσουμε δεόντως στις επόμενες εκλογές για τα ψέμματα που μας είπε ο αρχηγός σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/11/15 10:15 π.μ.

      Οι άνθρωποι κρίνονται από τις πράξεις και όχι από στοχασμούς χαμηλού επιπέδου . Οι πολίτες έχουν κρίση και σκέψη , θα αποφασίσουν , μην τους θεωρείται μακακες . Αν θεωρήσουν ότι η διοίκηση ήταν αναποτελεσματική τότε θα την καταψηφίσουν , προς το παρόν όμως το πρόσημο είναι θετικό . Ας το αρνούνται οι διάφοροι , οι δημότες Διονύσου όμως είναι ανεξάρτητοι , θα το λέμε μέχρι να το συνειδητοποιήσετε .

      Lucky Luke

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος5/11/15 11:30 π.μ.

      ΘΕΤΙΚΟ ΠΡΟΣΗΜΟ..ΟΤΑΝ Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΜΕ ΕΚΤΟΣ ΔΗΜΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΤΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ...Η ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΜΑΣ ΟΔΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ...ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΑΘΑΜΕ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑ ΜΟΥ( ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΒΕΒΑΙΑ) ΚΑΝΩ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ...ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟΥ ΘΕΣΠΙΣ...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος5/11/15 12:27 μ.μ.

      Προτείνω στον Δήμαρχο να αυξήσει το ποσό που διαθέτει ο δήμος για το Κοινωνικό Παντοπωλείο γιατί θα αυξηθεί ο αριθμός των ωφελουμένων μόλις απολυθούν οι καθαρίστριες-δημότες του δήμου μας - που καθαρίζουν τα σχολεία αφού όπως προβλέπεται τον καθαρισμό θα τον αναλάβει εταιρεία.

      Διαγραφή
  63. Ανώνυμος5/11/15 1:34 μ.μ.

    Ξαμόλησε η Εξουσία τα μαντρόσκυλά της στο διαδίκτυο.

    Κονδυλοφόρους, ψευτοδημοσιογράφους, δήθεν ανεξάρτητους και οργισμένους.

    Που μιλάνε τάχα για λογαριασμό όλων μας.

    Τα έστειλε να ξεσκίσουν όσους την κριτικάρουν σαν ανίκανη ή την τρολάρουν σαν γελοία που ‘ναι.

    Η τέχνη παλιά, παμπάλαια. Και δοκιμασμένη.

    Αρκεί τα σκυλιά να ναι ατάιστα.

    Τα ξαμόλησε και κάθισε αναπαυτικά στο θρόνο της, ελπίζοντας πως επιτέλους θα κάνει τους διαφωνούντες να σωπάσουν.

    Ξέχασε πως πριν λίγα χρόνια και κείνη έσουρνε τα ίδια στους προηγούμενους, και στα φανερά και στα μουλωχτά.

    Μ’ ανώνυμα σχόλια, σαν κι αυτά που τώρα καταγγέλλει σαν κουκουλοφόρους.

    Όπως ακριβώς κατηγορούσαν τότε και οι πριν.

    Όπως πάντα θα κατηγορεί όσους διαφωνούν και μιλάνε η κάθε Εξουσία.

    Στους αιώνες των αιώνων. Αλλά όχι αμήν.

    Το καλό για την Εξουσία είναι πως τα μαντρόσκυλα δεν ξέρουν από δίκιο.

    Το δίκιο είναι του αφεντικού τους. Και μόνο.

    Το κακό όμως είναι ότι δεν έχουν πλούσιο λεξιλόγιο. Μόνο γαβ γαβ και γκρρρρ.

    Κι έτσι είναι εύκολο να τους καταλάβει κανείς.

    Και να γυρίσει πίσω, στις σελίδες τους τις παλιές και να δει τι έλεγαν τότε, ενάντια στην τότε Εξουσία.

    Αυτά ακριβώς που τώρα λένε ενάντια στους επικριτές της τωρινής.

    Γιατί τα μαντρόσκυλα μπορεί να μην ξέρουν πολλές λέξεις, είναι όμως πιστά στα αφεντικά τους.

    Ακόμα κι όταν τα αφεντικά τους είναι καθάρματα.


    Καληνύχτα κύριοι της Εξουσίας.

    Με τον φόβο μας να ‘στε!


    Ο Ερμόδωρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/11/15 5:11 μ.μ.

      Χαχα !!! Ερμόδωρος ή αλλιώς ο Κος Μπαμπινιώτης . Θα ξεκινήσω απο το τέλος της τοποθέτησης σου , είναι αστείο να λές ότι σε φοβάμαι , είσαι πολύ λίγος . Αφεντικά δεν έχω σε αντίθεση με εσένα , μπορώ να κάνω και πιο σύνθετο το λεξιλόγιο μου αν σε ενοχλεί τόσο πολύ , οι σελίδες που έχω γράψει είναι με χρυσά γράμματα . Δεν σας κατηγορώ για τον αντιπολιτευτικό σας λόγο , αυτό είναι υγιές αλλά δεν συμφωνώ στις τακτικές αποδόμησης με συκοφαντικό λόγο , έχετε στοιχεία , αναδείξτε τα . Δεν θα μιλήσω για διάφορες τεχνικές διότι είναι γνωστό σε όλους ότι έχετε πάρει δοκτορά .
      Τέλος , το τι είναι δίκαιο το αποδεικνύω καθημερινώς με τις πράξεις μου , σε αντίθεση με εσένα που στέκεσαι μόνο στον θεωρητικό σκέλος .

      Lucky Luke

      Υ.Γ. Σε ενοχλεί που είμαι ανεξάρτητος διότι δεν τα κατάφερες ποτέ ο ίδιος .

      Διαγραφή
  64. Ανώνυμος5/11/15 1:44 μ.μ.

    ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΕΙΣ

    ΚΡΑΜΕΡ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΚΡΑΜΕΡ

    ΠΕΠΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΠΕΠΑ

    Α. ΕΝΑΝΤΙΟΝ Β.

    Η ΑΥΤΟΣ Η ΕΓΩ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ανώνυμος5/11/15 1:48 μ.μ.

    Οι Δημότες Διονύσου και το φαινόμενο Placebo.
    Το φαινόμενο Placebo προσπαθεί να εξηγήσει τη συναισθηματική μας αντίδραση στον πόνο και πώς η εκμετάλλευση της μπορεί να τον απαλύνει. Στην ουσία προσπαθεί να αλλάξει την αντίληψή μας για τον πόνο. Οι γιατροί υποστηρίζουν πως το πλασέμπο δεν αλλάζει τα σήματα πόνου που στέλνονται, αλλά οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν πως αυτή η αλλαγή αντίληψης, η μείωση του πόνου που αντιλαμβανόμαστε και όχι του πόνου που παράγεται, αξίζει να επιτευχθεί.
    Αυτό ακριβώς λοιπόν συμβαίνει και στην περίπτωση μας. Στους Δημότες του πολύπαθου Διονύσου. Πονούσαμε και πειστήκαμε πως αυτός που θα μπορούσε να αλλάξει την αντίληψη μας για τον πόνο ήταν ο κύριος Ζαμάνης και οι ανοιχτοί ορίζοντες. Προεκλογικά μας έκανε να εστιάσουμε σε κάτι άλλο και όχι στα πραγματικά προβλήματα του Δήμου. Μας έκανε να εστιάσουμε στις λακκούβες, στα σκάνδαλα τα οποία μέχρι σήμερα δεν έχουν αποδειχθεί η τιμωρηθεί ,αλλά όχι στα πραγματικά προβλήματα. Άλλαξε για λίγο καιρό την αντίληψη μας για τον πόνο και ύστερα άρχισε την προσπάθεια της καταστολής του με ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ.
    Όμως αγαπητή Δ/Σ όταν κάποιος παίρνει για καιρό ομοιοπαθητικό σκεύασμα αντί για κανονικό φάρμακο ρισκάρει να χειροτερέψει την κατάστασή του. Τα ομοιοπαθητικά εμβόλια της διοίκησης του δήμου μας, τα οποία υπόσχονταν ανοσία ουσιαστικά ανοίγουν τη πόρτα σε ασθένειες που δεν έχουμε ξαναδεί ή ‘έχουμε να δούμε χρόνια. Η μόνη μας ελπίδα είναι κάποια στιγμή να ανακατευτούν με τα κοινά άνθρωποι που παίρνουν στα σοβαρά τη δουλειά τους και δεν τους αρέσει να πωλούν ζάχαρη και νερό για ασθένειες που έχουν ανάγκη πραγματικά φάρμακα. Αυτοί μπορεί και να κάνουν ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση, μέχρι τότε όμως οι διάφοροι τσαρλατάνοι θα βγάζουν χρήματα και θα συνεχίσουν την ομοιοπαθητική.
    Ση.Ντ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος5/11/15 4:20 μ.μ.

    ειναι σιγουρο οτι αν τολμησει να διαγραψει ο Ζαμανης τον προεδρο της Σταματας , γιατι για αυτον αναφερεται να ειστε σιγουροι οτι οι Σταματιωτες θα βγαλουν ολες τις αυθαιρετες υποθεσεις της γνωστης εντεταλμενης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/11/15 4:29 μ.μ.

      ο καημένος είναι καλό παιδί και κάνει ότι του λέει η νταντά του
      και η νταντά του είπε να τον διαγράψει αλλιώς θα φύγει αυτή

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος5/11/15 5:45 μ.μ.

      Θα κάνει οτι του πει η νταντά του και μετα οι δημότες να δεις πόσο ντα-ντα θα το κάνουν τον μικρούλη Σακη.!!

      Διαγραφή
  67. Ανώνυμος5/11/15 8:00 μ.μ.

    Αυτό που έπρεπε να είχε κάνει ο Ζαμάνης εδώ και πολύ καιρό ας το κάνει τώρα και βέβαια δεν έχει χώρο ο πρόεδρος της Σταμάτας στη παράταξη του Δημάρχου και δεν εξετάζω αν είναι καλή η άσχημη, ας μας πει ο κύριος αυτός πιο είναι το έργο του μέχρι τώρα, μόνο να διαφωνεί,πόσες ώρες πηγαίνει κάθε μέρα στο γραφείο του γιατί οι κάτοικοι της Σταμάτας δεν τον βλέπουνε καθόλου, γιατί παραπονιέται λοιπόν ότι του κάνουν άλλοι κουμάντο αφού αυτός είναι εξαφανισμένος, το να κάνεις κριτική είναι πολύ εύκολο να δουλέψεις είναι δύσκολο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/11/15 8:45 μ.μ.

      Αν ειναι μάγκας ο δήμαρχος ας διαγράψει όλους τους διαφωνούντες.!! Αυτό μου θυμίζει κάποιον παλαιό δήμαρχο, του Διονύσου και αυτός, που είχε μείνει μόνος του.!! Η ιστορία επαναλαμβάνεται .!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος5/11/15 11:05 μ.μ.

      Που το θυμήθηκες τον Σπυράκο ρε φίλε;;; Φαντάσματα του παρελθόντος.!

      Διαγραφή
  68. Ανώνυμος5/11/15 8:07 μ.μ.

    Τρολλάρει η Βορεινή το Ζαμάνη!
    Το ΙΝΕΔΙΒΙΜ στη σύμβαση για τις καθαρίστριες των σχολείων εμφανίζει τη Μήλα σαν εκπρόσωπο των σχολικών επιτροπών.
    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!
    Που να βρούνε καιρό να κάνουνε τη δουλειά τους!
    Κυττάνε πως θα τη βγούνε στο !Μηχιώτη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/11/15 11:06 μ.μ.

      ΞΕΧΑΣΑΝΕ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ
      http://www.ein.gr/sxolikesepitropes2015-16/0183.pdf

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος5/11/15 11:19 μ.μ.

      Χαχα!! Δ/Σ αυτοί είναι οι νέοι παίκτες που θα έχεις στο πλάι σου από εδώ και στο εξής..

      Διαγραφή
  69. Ανώνυμος5/11/15 10:00 μ.μ.

    Ωραία τα λέει ή εντεταλμένη για τον πρόεδρο της Σταματας ,αλήθεια ποιοι θα ήταν οι ψήφοι του Ζαμανη χωρίς αυτόν στην Σταματά,εμείς οι κάτοικοι της Σταματας τον Πεππα γνωρίζουμε και τον Πεππα ψηφισαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/11/15 10:50 μ.μ.

      Ο Βαγγέλης της ΣΤΑΜΑΤΑΣ.!! Αυτός ειναι ο ανθρωπός μας.!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος6/11/15 2:59 μ.μ.

      Ετσι ειναι μεγαλε μου. Τον Πεππα γνωριζαμε και τον Πεππα ψηφισαμε. Για χαρη του βασιλικου ποτιστηκε και η γλαστρα!! Και τι γλαστρα ;;ονομα και πραγμα!!!... Δεν ειναι τυχαιο που κανεις δεν εχει να πει τιποτα για τον Πεππα!!.. Το μονο παραπτωμα που εχει πεσει το παλικαρι ειναι η επιλογη του στην παραταξη του Μπουλη.. Εχει τυχει να τον ακουσω να ζηταει συγγνωμη απο ψηφοφορο του!!.. Πιστεψε κι αυτος οπως οι περισσοτεροι οτι θα ηταν καλυτερα για τον τοπο του αυτη του η επιλογη!..Που να ηξερε οτι υποστηριζε το πιο ανικανο ανθρωπο για δημαρχο!.
      Οσο για το τυπακι που λεει οτι απουσιαζει απο το γραφειο του ο προεδρος της κοινοτητας Σταματας καλο θα ηταν να τον παρακολουθουσε καλυτερα πριν μιλησει, εκτος κι αν εξυπηρετει συμφεροντα της εντεταλμενης ξεμαλιασμενης ποντικομουρας Αγγελικουλας!!!. Το επωνυμο ιδιο...η διαφορα μεγαλη!!! Ο Πεππας ειναι ο ανθρωπος της Σταματας οπου ευεργετει με καθε τροπο οποιον τον εχει αναγκη. Αυτο το γνωριζατε;; Για τις δωρεες που εχει κανει;;; Σε εθελοντες...σχολεια...ακομη και ατομα;;; Χωρις να επιδιωκει την προβολη!!!!...Ολοι μα ολοι στον δημο εναν Πεππα δεν κανουν!!!!..Για τη συνονοματη ξεμαλλιαρα δεν θα χαλασω μελανι...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος6/11/15 9:42 μ.μ.

      Η ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ. ΠΟΛΥ ΕΠΑΓΓΕΜΑΤΙΚΗ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ ΛΕΒΕΝΤΕΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΘΑ ΤΣΙΜΠΗΣΕΙ Ο ΖΑΜΑΝΗΣ...

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος6/11/15 9:43 μ.μ.

      ΠΑΝΤΩΣ Η ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΘΛΙΑ...

      Διαγραφή
  70. Ανώνυμος5/11/15 11:09 μ.μ.

    Αθυρόστομο και πάλι το μέλος της πρωτοβάθμιας....θα τον μαζέψει ο μπόγιας ή να στείλουμε τον μπόγια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος5/11/15 11:18 μ.μ.

    Ο ΨευτοΘόδωρος του Διονύσου σε νέες περιπέτειες




    Την ώρα που η χώρα ζει μια ζοφερή πραγματικότητα χωρίς ελπίδα και προοπτική για το μέλλον,

    την ώρα που η Τοπική Αυτοδιοίκηση περνάει δύσκολες ώρες μετά τη λεηλάτηση των πόρων της από την κυβέρνηση,

    την ώρα που οι πολίτες στρέφουν το βλέμμα στους Δήμους σαν το τελευταίο και πιο κοντινό αποκούμπι τους,

    την ώρα που ο Δήμος Διονύσου δίνει μια σκληρή μάχη να ανταποκριθεί στις προσδοκίες και απαιτήσεις των δημοτών του,

    την ώρα που στα τοπικά ΜΜΕ και social media διεξάγεται ένας έντονος αλλά δημιουργικός διάλογος για το ρόλο του Δήμου Διονύσου σήμερα, παρά τις αντίθετες απόψεις και στρατηγικές.

    Ε, την ίδια ώρα,

    διάφοροι τυφλοπόντικες κινούνται στο σκοτάδι και τις σκιές, προσπαθώντας να αποπροσανατολίσουν τη συζήτηση από την ουσία και να τη στρέψουν στη διαδικασία,

    διάφοροι ΨευτοΘόδωροι προσπαθούν να δηλητηριάσουν το κλίμα διαλόγου με αθλιότητες και προσωπικούς χαρακτηρισμούς ξένους στις ανάγκες της εποχής,

    διάφοροι μικρόνοες από το καβούκι του μικρόκοσμου τους λιθοβολούν αδιακρίτως κάθε τι που κινείται στους κόλπους της πλειοψηφίας,

    διάφοροι ασύντακτοι το τερμάτισαν με τις χυδαιότητες σε βάρος του Δημάρχου λες και όλοι είμαστε σαν τα μούτρα τους, προκειμένου να βυθίσουν το Δήμο στο χάος.

    Νάναι σίγουροι όλοι αυτοί,

    οι πολίτες δεν θα τους κάνουν τη χάρη να αποπροσανατολισθούν από τα πραγματικά προβλήματα που τους απασχολούν,

    η μεγάλη εικόνα δεν μπορεί να πληγεί από τα πελατειακά συμφέροντα,

    η συνοχή της πλειοψηφίας δεν θα διαρραγεί από την υπονόμευση των δυνάμεων εκείνων, που στις εκλογές καταδικάστηκαν οριστικά στη συνείδηση των ψηφοφόρων,

    η σιωπή του νεκροταφείου δεν πρόκειται να επικρατήσει στην τοπική κοινωνία,

    ο φόβος δεν θα απλωθεί πάνω απ΄ την πόλη,

    ο Δήμος θα σταθεί όρθιος, παρά τις δυσκολίες και αστοχίες,

    τίποτα δεν μπορεί να εμποδίσει τον Διόνυσο να κατακτήσει το μέλλον που του αξίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανώνυμος6/11/15 12:47 π.μ.

    ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΟ ΖΑΜΑΝΗ ΣΕ ΑΥΤΟΕΓΚΛΩΒΙΣΜΟ.
    Ο ΠΕΠΠΑΣ ΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΤΟΥ ΠΕΤΑΕΙ ΤΟ ΓΑΝΤΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΠΕΠΠΑ.
    Ο ΖΑΜΑΝΗΣ ΕΧΕΙ ΕΚΤΕΘΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΠΑΡΤΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΧΑΜΕΝΗ.
    ΑΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΤΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΠΠΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΤΗ ΣΤΑΜΑΤΑ.
    ΑΝ ΚΑΝΕΙ ΠΙΣΩ, ΘΑ ΑΔΕΙΑΣΕΙ ΤΗΝ ΠΕΠΠΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΥΠΟΧΩΡΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΠΟΥΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ.
    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Ο ΠΕΠΠΑΣ ΚΙ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΑΤΟΡΕΣ ΤΟΥ ΤΟ ΜΕΤΡΗΣΑΝ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΜΠΟΙ ΤΟΥ ΖΑΜΑΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΡΑΝ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.
    ΤΩΡΑ, Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΖΑΜΑΝΗΣ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΣΙΓΟΥΡΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ανώνυμος6/11/15 12:49 π.μ.

    ΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΥΚΙΑ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ ΔΕ ΒΓΑΙΝΟΥΝΕ ΓΙΑ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΠΕΠΠΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος6/11/15 8:51 π.μ.

    ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΩΣ ΠΕΡΙΕΡΓΑ. Ο ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΟΤΑΝ ΝΟΜΙΖΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΜΑΓΚΑΣ ΔΗΛΑΔΗ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 2013. ΚΑΤΟΡΘΩΣΕ
    ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑΝ ΜΕ ΕΛΑΦΡΑ ΠΗΔΗΜΑΤΑΚΙΑ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ.!! ΕΔΩ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΕΠΑΝΩ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΤΟ ΧΑΛΑΕΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ.! ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΕ μικρούλη ΜΑΣ Σακη.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ανώνυμος6/11/15 9:26 π.μ.

    Απο την εταιρία 'ΕΝΔΡΑΣΕΙ ΕΠΕ' λάβαμε την εξής ανακοίνωση:

    ΄'Πληροφορούμε τους εκλεκτούς πελάτες μας οτι τα γραφεία της εταιρίας μεταφέρθηκαν σε νέο χώρο στην Λ.Κρυονερίου 88. Η μετακίνηση αυτή κρίθηκε απαραίτητη προκειμένου η εταιρία μας να ικανοποίησει το όλο και αυξανόμενο πελατολόγιο της. Θα θελαμε επ' ευκαιρία να υπενθυμίσουμε οτι λειτουργεί καθε Δευτέρα και Πέμπτη ολιγομελές τμήμα Pilates για όσες κυρίες και κυρίους επιθυμούν να γυμνάζονται χωρίς κόπο. Επίσης μέσα στο χώρο μας θα βρείτε καφετέρια-αναψυκτήριο-φύλαξη παιδιών- σε εεξαιρετικές τιμές για εσάς. Σας περιμένουμε απο κοντά για να σας ξεναγήσουμε στις νέες μας εγκαταστάσεις. Οι 100 πρώτοι που θα τηλεφωνήσουν τώρα στο 694587500 θα ξεναγηθούν ΔΩΡΕΑΝ!!!!!!!!!!!!!!!!.

    Ο Πρόεδρος του ΔΣ
    ΒΑΛΛΙΑΝΟΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σχόλιο δημοσιεύτηκε με κάθε επιφύλαξη για την ακρίβειά του.

      Διαγραφή
  76. Ανώνυμος6/11/15 9:28 π.μ.

    Σκέψου τι κονόμα έπεσε και αλλάξανε χώρο.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ανώνυμος6/11/15 9:40 π.μ.

    Ρε κακομοίρη που κοροιδεύεις διάβασε αυτό να ξεστραβωθείς, το γράφει ο άνθρωπος ξεκάθαρα:

    'Σε αντίθεση με άλλες μεθόδους γυμναστικής, με το Πιλάτες (Pilates) δεν γυμνάζεις μεμονωμένα τα μέρη του σώματός σου, αλλά ενδυναμώνεις και ισορροπείς την ανάπτυξη όλων των μυών σου και αυξάνεις την ευλυγισία σε όλο σου το κορμί. Ακόμα και αν ήδη ακολουθείς κάποιο άλλο άθλημα, μπορείς να ξεκινήσεις συμπληρωματικά και το Πιλάτες (Pilates), το οποίο θα σε βοηθήσει να δεις πιο άμεσα και γρήγορα αποτελέσματα στο σώμα σου'.
    Αν δεν τα προσφέρει αυτά ενα Πολιτιστικό σωματείο, ποιος μπορεί τότε, σε ρωτάω; Αντε γιατί το έχετε παρακάνει. Αφήστε επιτέλους τον ΒΑΛΙΑΝΟ να αφήσει το στίγμα του στο Πολιτιστικό γίγνεσθαι. Πρόεδρε μαζί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/11/15 12:40 μ.μ.

      Μεγάλε άσε τις εξυπνάδες. Ο βαλλιανος άνοιξε "Μαγαζάκι" από ότι φαίνεται. Μήπως θα ζητήσει από τον δήμο και επιχορήγηση για τον σύλλογο που μετέτρεψε σε κερδοσκοπική επιχείρηση για πάρτι του;;
      Ρε ουστ από εδώ "ανθρωποβοσκοί".!!

      Διαγραφή
  78. Ανώνυμος6/11/15 10:30 π.μ.

    ΑΝ ΒΓΑΛΕΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ Ο ΠΕΠΠΑΣ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΤΑΛΛΑΞΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙΕΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΡΑΝΕΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/11/15 12:51 μ.μ.

      ΒΓΑΛΤΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ. Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΣΤΟΝ "ΔΙΟΝΥΣΟ ΑΥΡΙΟ" ΕΙΧΑΝ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΤΑ "ΠΡΟΒΑΤΑ" ΣΤΟΥΣ "ΑΝΟΙΧΤΟΥΣ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ.!!! ΤΩΡΑ ΑΥΤΟΙ ΤΟΥ ΣΚΑΒΟΥΝ ΤΟΝ .........ΛΑΚΚΟ.!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος6/11/15 9:39 μ.μ.

      Χαχαχαχαχα!!! Ο Βαγγέλης Πέππας στο ΔΙΟΝΥΣΟ ΑΥΡΙΟ!!!
      Έχετε κάψει φλάντζες!!! Ή, μάλλον, εγκεφαλικούς νευρώνες!!!
      Τι άλλο θα γράψετε???

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος7/11/15 1:31 μ.μ.

      Εχεις χάσει την μπάλα μεγάλε.!! Το σχόλιο αυτό δεν αφορά τον Βαγγέλη.! Για άλλους χτυπά η καμπάνα.!! Ο besa me mucho το έπιασε.!! Γάτα ο Δ/Σ.!

      Διαγραφή
  79. Ανώνυμος6/11/15 3:05 μ.μ.

    ΠΑΝΥΓΗΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ ΤΟΥ ΖΑΜΑΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΜΕ 10 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ.
    ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΧΝΟΥΝ ΠΩΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ: ΥΦΑΝΤΗΣ. ΠΩΣ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΕ ΜΟΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΜΟΝΟ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΡΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΙΑ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΣΑΝ ΔΕΚΑ.
    ΚΑΙ ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ ΔΙΑΔΙΚΤΙΑΚΗΔΕΣ ΠΙΣΤΩΝΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΧΡΗΣΤΟ ΑΡΧΗΓΟ ΚΑΙ Σ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ ΚΟΛΛΗΤΟΥΣ ΤΟΥ.
    ΚΑΙ ΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΤΑΝΕ ΑΥΤΟ ΧΥΝΟΥΝ ΧΟΛΗ ΜΕ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΥΦΑΝΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ. ΣΑ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΝΑ ΠΕΣΕΙ Ο ΓΥΡΤΟΣ.
    ΑΝ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΥΦΑΝΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΔΙΠΛΑ Σ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΡΟΥΦΑΝΕ ΤΗ ΔΟΥΛΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΘΟΥΝΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ. ΑΛΛΑ ΟΙ ΕΛΕΕΙΝΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΑΣΩΘΟΥΝΕ ΤΕΛΙΚΑ. ΤΟΥΣ ΜΑΘΑΜΕ, ΤΟΥΣ ΞΕΡΟΥΜΕ. ΚΙ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥΣ. ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΠΟΙΗΘΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ. ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΥΤΕ ΤΟΛΜΑΝΕ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΟΥΝΕ. ΟΥΤΕ ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ, ΟΥΤΕ ΣΤΗ ΛΑΙΚΗ, ΟΥΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ.
    ΕΚΕΙ, ΜΕΣΑ ΚΛΕΙΣΜΕΝΟΙ... ΕΚΕΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/11/15 5:21 μ.μ.

      ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΧΩΡΗΣΑΤΕ ΤΑ ΤΣΑΝΑΚΙΑ ΣΑΣ. Ο ΕΝΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΖΑΜΑΝΗ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΥΦΑΝΤΗ. ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΟΤΙ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΜΠΕΣΑ??

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος6/11/15 7:10 μ.μ.

      besa me mucho.... μυρμηγκάκι.....

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος6/11/15 9:37 μ.μ.

      Επιμένω! Και γενόσημα και ληγμένα!!!

      Διαγραφή
  80. Ανώνυμος6/11/15 3:16 μ.μ.

    Ηλία Υφαντή Βαγγελη Πεππα ξηλωστε την παράγκα του Ζαμανη και της παρέας του για το καλό του ΔΗμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ανώνυμος6/11/15 9:12 μ.μ.

    Τώρα βεβαιώθηκα ότι παίρνεται και γενόσημα και ληγμένα!!!
    Λίγο φρένο βρε παιδιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ανώνυμος6/11/15 10:10 μ.μ.

    Η κα Πέππα Αγγελική είναι ότι καλύτερο για την Σταμάτα Χαμηλών τόνων εργατική φροντίζει για την περιοχή της και ο κόσμος το βλέπει κάθε μέρα και περισσότερο. Αυτό δεν αρέσει στην αυλή εκείνων που δεν κάνουν τίποτα άλλο από το υποσκάπτουν το συμφέρον του τόπου τους και να κόπτονται μόνο για το συμφέρον τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ανώνυμος6/11/15 10:11 μ.μ.

    Η ΠΕΠΠΑ ΔΕΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Ανώνυμος7/11/15 8:18 π.μ.

    Τον Β Πεππα τον γνωρίζω πολλά χρονια., είναι σίγουρο ότι ποτέ δεν τον ενδιέφερε ή καρέκλα αλλά μόνο το καλό της Σταματας, ο Ζαμανης έκανε το λάθος να αναφέρει το όνομα του στην δημοτική ομάδα για διαγραφη χωρίς στοιχεία για το χατήρι της κολλητης του
    Ο Β Πέππας έχει την στήριξη των Σταματιωτων γιατί είναι το δικό τους παιδί ,δεν θα είναι έκπληξη αν κινηθεί νομικά εναντίον του Ζαμανη με όλα εκείνα τα στοιχεία που θα επισυναπτουν για την διαφύλαξη του ονόματος του και τα προβλήματα της Σταματας που έχει αναφέρει και έχουν ενοχλήσει τον Δήμαρχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ανώνυμος7/11/15 9:46 π.μ.

    Τα «δικά μας παιδιά» αποτελούσαν το μεγάλο πρόβλημα της Ελλάδας και της τοπικής κοινωνίας. Κριτήριο είναι και πρέπει να είναι η εργασία που κάνει για τον τόπο του συνολικώς και όχι μερικώς ο κάθε εκλεγμένος και τίποτε παραπάνω.
    Η Αγγελική Πέππα πάντα εργαζόταν για όλους στην Σταμάτα αδιαφορώντας για τίτλους και καρέκλες. Η Αγγελική Πέππα έχει ήθος είναι εργατική είναι Κυρία με Κ κεφαλαίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/11/15 12:28 μ.μ.

      Μπορεί η Κυρία Αγγελική Πέππα να είναι όλα αυτά που λες, αλλά το πρόβλημα είναι πως η νοοτροπία της και οι ικανότητες της δεν φτάνουν πέρα από την Σταμάτα.
      Και ακριβώς εκεί ξεκινούν οι τεράστιες ευθύνες του Ζαμάνη που την έχει αναγορεύσει αντ' αυτού και τιμητή των πάντων και έχει γίνει το πολιτικό σκυλάκι της.
      Επειδή ο ίδιος δεν μπορεί να πάψει να είναι πολιτικά ανήλικος και ανώριμος, αντικατέστησε το πατρικό πρότυπο του Αβραάμ με το μητρικό της Πέππα. Και μάζεψε γύρω του όσους τον λιβανίζουν και του κρύβουν την αλήθεια για την προσωπική του ανεπάρκεια.
      Αλλά έτσι δεν γίνεται δουλειά στον δήμο. τα αποτελέσματα τα βλέπουμε και θα τα δούμε καλύτερα όσο περνά ο καιρός.
      Ο Ερμόδωρος

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος7/11/15 1:08 μ.μ.

      Ερμόδωρε έχεις χάσει την μπάλα μου φαίνεται . Η διοίκηση έχει συνοχή και φροντίζει τα εσωκοματικά προβλήματα μόνη της , κάποιοι προσπάθησαν να φέρουν αντίθετα τον Δήμαρχο με τον Κο Υφαντη , τώρα θέλουν να δημιουργήσουν δίπολο μεταξύ Αγγελικής και Ευαγγελού , σας ενημερώνουμε ότι δεν θα σας περάσει .

      Lucky Luke

      Διαγραφή
  86. Ανώνυμος7/11/15 9:57 π.μ.

    ΡΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΜΑΣ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΖΑΛΙΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΠΠΑ . ΑΝ ΕΧΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΗΘΙΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΖΑΜΑΝΗΣ ΑΝΗΘΙΚΟΣ ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ . ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΙΔΙΟΣ ΜΕ ΟΤΙ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΚΒΙΑΖΕΙ ΓΙΑ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΟΦΕΛΟΣ . ΠΟΙΟΣ ΤΙΜΙΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΚΑΘΕΤΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΡΑΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΟΥΝΑ ΤΟΥ;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Ανώνυμος7/11/15 9:58 π.μ.

    ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΘΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΎΣΩ ΣΤΟΝ ΕΥΔΑΙΜΟΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Ανώνυμος7/11/15 11:35 π.μ.

    https://youtu.be/inoUceR9Baw

    Θαυμάστε πρώην αιρετό του Δήμου μας , ο κύριος με το άσπρο πουλόβερ , να προπηλακίζει τον Κουμουτσάκο , απαράδεκτη συμπεριφορά . Από ένα χρυσαυγίτη δικαιολογείται απο ανθρώπους όμως που έχουν υπηρετήσει την τοπική αυτοδιοίκηση δεν δικαιολογούνται τέτοιες συμπεριφορές. Φυσικά ο ηθικός αυτουργός είναι ο Φίλης και η κυβέρνηση Συριζα που δεν τον οδήγησε σε παραίτηση-διαγραφή . Επειδή δεν είμαι βέβαιος για τον κύριο παρακαλώ δείτε το βίντεο και ενημερώστε με αν πράγματι ήταν αιρετός στον προ καλλικράτη δήμο Δροσιάς . Όπως και να έχει δεν πιστεύω ότι αυτοί που τον χτύπησαν ήταν εξ'ολοκλήρου χρυσαυγίτες. Καλώ τους Δροσιώτες και τους απανταχού αδελφούς πόντιους να καταδικάσουν πρώτα τον Φίλη ( δεν τον αποκαλώ κύριο σε καμία περιπτωσή , προδότη όμως σίγουρα ) και μετά όλη την κυβέρνηση Συριζα , που έχουν σαν σημαία τον ψευτράκο Αλέξιους!

    Lucky Luke

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/11/15 12:28 μ.μ.

      Εχεις δίκιο ειναι πρώην αιρετός στην Δροσια και μάλιστα πόντιος.!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος7/11/15 12:42 μ.μ.

      Ρε Λάκη Λουκ, μας λες ότι ο Φίλης είναι ηθικός αυτουργός και προδότης και δεν ήταν χρυσαυγίτες αυτοί που τον χτύπησαν, αλλά για όλα φταίει ο πρώην αιρετός της δροσιάς; Μήπως έχεις προσωπικά μαζί του; και μήπως είσαι και λίγο χρυσαυγίτης και ντρέπεσαι να μας το πεις καθαρά;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος7/11/15 1:01 μ.μ.

      Αυτό κατάλαβες κούκλα ? Θα στο κάνω πιο ξεκάθαρο λοιπόν για να το καταλάβεις , κατ'αρχάς τον κύριο δεν τον ξέρω προσωπικά αλλά μόνο φυσιογνωμικά , ως εκ τούτου δεν έχω προσωπικά . Είναι αστείο να νομίζεις ότι είμαι χρυσαυγίτης , ο λόγος μου και οι πράξεις μου συνηγορούν το αντίθετο . Αν κοιτάξεις το βίντεο θα διαπιστώσεις αρκετά ενδιαφέροντα στοιχεία . Το μείζον θέμα , αυτό που σχολιάζω δηλαδή είναι : πώς γίνετε ένας πρώην αιρετός να συνηγορεί σε τέτοιες πράξεις? Επίσης ότι με την κυβέρνηση Σύριζα θα δούμε πολλά .

      Lucky Luke

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος7/11/15 2:03 μ.μ.

      Λάκη μαζέψου λίγο γιατί πίσω από τα Κούκλα Πανούκλα που μας τσαμπουνάς μάλλον έχει πέσει πολύ παντόφλα...

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος7/11/15 3:24 μ.μ.

      Χαχα ! Κουκλίτσα , μισογύνης πάντως δεν είμαι .

      Lucky Luke

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος7/11/15 3:39 μ.μ.

      Βλαξ όμως....

      Διαγραφή
  89. Ανώνυμος7/11/15 1:16 μ.μ.

    Κορίτσια, συνιστώ ψυχραιμία!
    Χαλαρώστε. Σαββατοκύριακο περνάμε. Ηλιόλουστη είναι η μέρα.
    Τραβάτε ζόρι χωρίς λόγο.
    Α!...και μην τσιμπάτε!
    Υπάρχουν τυπάκια που στη φάκα βάζουν ... παρμεζάνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Ανώνυμος7/11/15 2:07 μ.μ.

    Ο Λάκης είναι καινούριοεταγραφικό απόκτημα του Ζαμάνη είναι έφεδρος ανθυπολοχαγός που επιστράτεψαν;
    Και βέβαια κυρ Κορίνθιε ο άνθρωπος παρά τα όσα λέει, δεν είναι γκεμπελιστής, έτσι δεν είναι; Απλώς βάζει ένα χεράκι υπέρ του δήμαρχου, ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/11/15 3:27 μ.μ.

      Αγαπητέ τα δεδομένα εξετάζω μόνο .

      Lucky Luke

      Διαγραφή
  91. ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ7/11/15 2:52 μ.μ.

    KAΛΑΦΑΤΕΛΗ ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ, ΘΑ ΗΣΟΥΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ, ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΑΣΕΣ ΤΟΝ ΔΗΜΟ
    ΠΟΤΙΔΗ.Τ ΜΠΑΣΗ.Μ ΚΟΚΚΑΛΗ., Β ΠΕΠΠΑ. Σ ΜΑΓΓΙΝΑ ,ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΥΑΛΟ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ? ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ Ν ΑΚΟΥΣ ΤΗΝ ΓΝΩΣΤΗ ΠΑΡΕΑ? ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΚΡΑΣΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΣΥ ΕΔΙΩΞΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή