.

ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΗΓΗΘΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣΤΕ MOZZILA FIREFOX

Πέμπτη, 24 Δεκεμβρίου 2015

Ευχές!

Χρόνια πολλά κι ευχές για μια καλύτερη χρονιά!

59 σχόλια:

  1. Ανώνυμος30/12/15 10:50 π.μ.

    ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΔΟ ΔΙΟΝΥΣΟΥ

    Ανεξάρτητη από χθες 29 Δεκεμβρίου η Αγγ. Δήμου!

    Δυσάρεστη έκπληξη περίμενε τη Δημοτική Αρχή και το Δήμαρχο Δ. Ζαμάνη με την εκπνοή του χρόνου στην τελευταία (χθες Τρίτη 29/12) συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Η απόσυρση με πρωτοβουλία του κ. Ζαμάνη δυο θεμάτων, αρμοδιότητας της Αντιδημαρχίας Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης, οδήγησε τη δημοτική σύμβουλο της Διοίκησης Α. Δήμου σε ανεξαρτητοποίηση και τη δημοτική ομάδα της πλειοψηφίας να μετράει πλέον 23 μέλη.

    Η κ. Δήμου, που είναι και εντεταλμένη για την Ψυχολογική Υπηρεσία και εθελόντρια εκεί επί 6 χρόνια, διαφώνησε με την επιλογή του Δημάρχου να αποσύρει- και μάλιστα χωρίς επαρκή αιτιολόγηση- την ίδρυση του Ψυχοπαιδαγωγικού Κέντρου στο Διόνυσο, ένα θέμα το οποίο μελετάτο στο Δήμο επί ένα χρόνο.

    Η. Υφαντής: «Σας προκαλώ να αιτιολογήσετε»
    Το Ψυχοπαιδαγωγικό Κέντρο δεν ήταν όμως το μόνο θέμα που αποσύρθηκε. Την ίδια τύχη είχε και η δημιουργία του Κέντρου Μελέτης του Μικρασιατικού και Ποντιακού Ελληνισμού, που βασιζόταν σε ιδέα της δημοτικής συμβούλου Π. Ταουξή.
    Στην κίνηση του Δημάρχου να αποσύρει τα παραπάνω θέματα, ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Η. Υφαντής απάντησε εμφανώς ενοχλημένος προκαλώντας τους συναδέλφους του να αιτιολογήσουν τους λόγους, για τους οποίους δέχθηκαν την απόσυρση: “Το Κέντρο για το Μικρασιατικό Ελληνισμό δεν αποτελεί κάποιο μεγαλεπήβολο βήμα, ούτε θα πρόκειται για Κέντρο πανεθνικής εμβέλειας. Αποτελεί όμως φόρο τιμής για ένα μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού της πόλης μας που έλκει την καταγωγή του από τη Μικρασία και τον Πόντο, για να μάθουμε τι έκαναν εδώ που ήρθαν και πρόκοψαν. Για ποιους λοιπόν λόγους αποδέχεστε να μην συζητηθεί το θέμα αυτό;” ρώτησε τους συναδέλφους του ο κ. Υφαντής.
    Την ίδια ερώτηση απηύθυνε και αναφορικά με την απόσυρση του θέματος που αφορούσε στο Ψυχοπαιδαγωγικό Κέντρο: “Πρόκειται για μια νέα κοινωνική δομή που την έχει ανάγκη ο τόπος. Δεν ανακαλύπτουμε τον τροχό αλλά ακολουθούμε την πρακτική και άλλων Δήμων όπως της Κηφισιάς και του Ηρακλείου- και προκαλώ τον κ. Καλαφατέλη που εργάζεται στο Ηράκλειο να καταθέσει την εμπειρία του. Η μελέτη που θα συζητείτο σήμερα είναι απολύτως εμπεριστατωμένη και εκπονήθηκε με τη συνεργασία Δήμου και Συμβουλευτικής Υπηρεσίας. Και μάλιστα, επειδή αυτή η Δημοτική Αρχή πιστεύει στην απόλυτη διαφάνεια, δεν θα υπήρχε καμία απευθείας ανάθεση αλλά ανοιχτός διαγωνισμός. Ζητώ λοιπόν να συζητηθεί σήμερα και σας προκαλώ να πείτε εδώ τους λόγους που δικαιολογούν την απόσυρσή του” κατέληξε ο Αντιδήμαρχος, υπεραμυνόμενος μάλιστα των εισηγήσεων που εκπονήθηκαν από υπηρεσιακούς παράγοντες, μετά από πολύμηνη δουλειά.

    Δ. Ζαμάνης: «Δεν είμαι έτοιμος»
    Χωρίς να εκφράζει, όπως είπε, αντιρρήσεις για τα δυο θέματα, ανέτοιμος εντούτοις να δώσει απαντήσεις και διευκρινίσεις, δήλωσε ο Δήμαρχος Διονύσου, μεταθέτοντας τη σχετική συζήτηση σε επόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

    Σε δηλώσεις του, πάντως, στην Οδό Διονύσου, μετά το πέρας της συνεδρίασης, ο κ. Υφαντής επανέλαβε την απορία του για την απόσυρση των θεμάτων, τη στιγμή μάλιστα που και τα δυο ήταν σε γνώση του Δημάρχου και σχεδιάζονταν επί μήνες με τη συνεργασία αιρετών και υπηρεσιακών παραγόντων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος30/12/15 11:14 μ.μ.

    ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΦΥΡΙΖΟΥΝ ΑΔΙΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.

    Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΕΠΠΑ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ 5-6 ΑΤΟΜΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ !!!!!!!!!!!!
    ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΝΤΙΑΚΟ - ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΕΙ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΣΗΚΩΝΟΥΝ ΑΥΤΑ !!!!!!

    ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΖΑΜΑΝΗΣ ΣΟΥΖΑΡΙΣΕ !!!!!!!!!!!!!

    ΣΟΥΖΑΡΙΣΑΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ "ΒΑΡΒΑΤΟΙ" ΑΠΟ ΔΡΟΣΙΑ ΜΕΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΜΩΝΟΝΤΑΙ ΠΩΣ ΣΚΙΖΟΥΝ ΤΑ ΙΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ ....... ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΕ ΑΝΤΡΕΑ ΜΑΣ ????????

    ΕΣΥ ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΕΣ ΤΙΠΟΤΑ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ φίλε, όχι μόνο άκουσα, αλλά μ' όσα έμαθα έφριξα. Ειλικρινά, τόσο χαμηλά δεν το περίμενα. Πάντως ο "ποντικομικρούλης" με κάθε ευκαιρία επιβεβαιώνει την προηγούμενη ανάρτηση. Αυτοκαταστρέφεται!
    Οι εξελίξεις αυτές - που ίσως προμηνύουν κι άλλες - οδηγούν σε νέα ανάρτηση, ίσως και αύριο. Κι είπα και γω χρονιάρες μέρες...
    Δ/Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος31/12/15 12:27 π.μ.

    Ποιές θα προσλαμβάνονταν σε αυτές τις 2 δομές που εισηγούνταν ο Υφαντής; Γνωρίζει κάτι ή να του το θυμήσουμε εμείς; Είναι 2 πολύ συγκεκριμένες από Άνοιξη μεριά και Κρυονέρι. Μήπως γνωρίζει κάτι η Οδός Διονύσου; Αν όχι θα σπρώξουμε λίγο κι αυτηνής τη μνήμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος31/12/15 7:55 π.μ.

    δηλαδή; δεν ισχύει αυτό που είπε ο Υφαντής στο συμβούλιο πως η δημοτική αρχή που πιστεύει στη διαφάνεια θα έκανε ανοιχτό διαγωνισμό και όχι απ' ευθείας αναθέσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος31/12/15 8:45 π.μ.

    Ξέρεις πολλά εσύ 31/12/15 12:27 π.μ. είσαι φαίνεται του συστήματος!!!!!!!! Αυτές που υπονοείς έχουν τα προσόντα να προσληφθούν αξιοκρατικά σε πολλές θέσεις, εσύ τι προσόντα έχεις???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος31/12/15 10:10 π.μ.

    Αυτό που είναι γνωστό σε όσους παρακολουθούν καταστάσεις και γνωρίζουν πρόσωπα στον Δήμο Διονύσου είναι ότι οι Ζαμάνης - Πέππα τοποθετούν πια ανθρώπους της εμπιστοσύνης τους παντού.

    Οτιδήποτε καινούριογια να προχωρήσει ή παλιό για να συνεχίσει πρέπει να έχουν πρώτα κάποιους δικούς τους να βάλουν εγκάθετους ή και να πληρώνονται, έστω κι αν δεν έχουν ιδέα από το αντικείμενο. Τα παραδείγματα είναι ήδη πολλά, με πιο χαρακτηριστικό το ΔΣ της Εξέλιξης.

    Επομένως τα πράγματα είναι απλά.

    Η ψυχολογική μονάδα θα προχωρήσει όταν βρουν κάποιον έμπιστο να βάλουν δερβέναγα ή όταν ο Λάσδας "προσκυνήσει" στη Σταμάτα.

    Το Ποντιακό και Μικρασιατικό Κέντρο δεν θα γίνει πριν γίνει κάτι αντίστοιχο για τους Αρβανίτες της Σταμάτας.

    Οι κοινωνικές δομές που ήδη λειτουργούν στο δήμο δεν τους ενδιαφέρουν καθόλου γιατί είναι στελεχωμένες επί εποχής Καλαφατέλη.

    Χώρια που ο Υφαντής συνεργάστηκε καλά μαζί τους και τώρα είναι να πάρει πόδι... Και θα δείτε ότι οτιδήποτε έχει φτιάξει, η Σταματάρχης θα το διαλύσει.

    Οι άνθρωποι είναι ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΣ , ΑΥΤΑΡΧΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΚΟΤΑΔΙΣΤΕΣ.

    Και όσα έλεγαν προεκλογικά ήταν μούφα. Μπορεί να τα έλεγε υποκριτικά ο Ζαμάνης, αλλά ούτε αυτός ούτε η Πέππα τα πίστευαν.

    Τα πίστευε και τα έγραφε ο Υφαντής που τώρα θα πληρώσει την πολιτική του αφέλεια και τη βοήθεια που τους έδωσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ 100% φίλε. Αυτά φαίνονται καθαρά από το γεγονός ότι στη Φωνή (που είναι δημιούργημά τους) κατηγορούν τους πάντες ότι διαφώνησαν γιατί δήθεν δεν τους έκανε ο Ζαμάνης τα χατίρια. Κρίνουν εξ ιδίων τα αλλότρια. Αυτό πάνε τώρα και δω να κάνουν με την ανεξαρτητοποίηση της Δήμου. Πρόκειται για ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΡΕΤΑΛΙΑ. Κι αυτοί και οι μισθοφόροι τους.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος31/12/15 11:30 π.μ.

      δηλαδη ο 31/12/15 12:27 υπονοει οτι η Αγγελα Δημου ανεξαρτητοποιηθηκε γιατι επροκειτο να προσληφθει στη δομη που δεν εγκριθηκε;

      Τελικα εχουν δικιο αυτοι που λενε οτι τα πολιτικα ρεταλια χρειαζονται αθλια ρεμαλια για τις βρωμοδουλειες τους.

      Ρε αθλια καθαρματα, δεν θα χετε πού να περπατήσετε σε λίγο. Ολοι είναι κλεφτες και εαυτουληδες εκτος απο σας που κονοματε καθε μηνα το μισθο σας χωρις να τον αξιζετε?

      Και που δινετε και στους κολλητους σας?

      Τι εχει κανει Ζαμανη ο Γενικος και τον πληρωνεις 3,500 το μηνα για τις λιγες ωρες που περναει μια βολτα? Και που ερχεται στα συμβουλια να σου κραταει το χερακι για να μη φοβασαι?

      ντροπή δεν υπάρχει? τσιπα καθολου?


      ΟΥΣΤ!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος31/12/15 11:34 π.μ.

    ΑΠΟ ΠΟΎ ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΖΑΜΑΝΗ ΤΟΝ ΚΟΥΡΚΟΥΤΑ ΠΟΥ ΑΛΩΝΙΖΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΣΑΝ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΟΥ ΘΕΣΠΗ ΚΑΙ ΔΗΛΩΝΕΙ ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ?

    ΑΠΟ ΤΗ ΤΣΕΠΗΣΟΥ ? ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ, ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΒΟΥΡΙΑ !!!!!

    ΑΚΟΜΑ ΤΑ ΚΛΑΙΣ ΤΑ 100 ΕΥΡΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ .........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος31/12/15 11:36 π.μ.

    ΚΑΙ ΣΥ ΡΕ ΚΑΛΑΦΑΤΕΛΗ ΠΟΥ ΚΟΙΜΑΣΑΙ ???

    ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΙ ΕΤΣΙ...

    ΤΟΝ ΕΧΕΙΣ ΑΦΗΣΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος31/12/15 12:09 μ.μ.

    Αυτή η επίκληση του Καλαφατέλη, 11:36 θυμίζει
    το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος31/12/15 12:10 μ.μ.

    Γιατί κάποιοι μυγιάστηκαν με την πληροφορία ποιες προόριζε ο Υφαντής για τις δυό νέες δομές; Έχουν κάποια μύγα; Εκτίθεστε έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος31/12/15 12:12 μ.μ.

    Για όσους ανεγκέφαλους μιλούν για το νέο Γενικό Γραμματέα, ας διαβάσσουν καλύτερα τη συνέντευξη του στην Οδό Διονύσου της κας Χαζάπη. Εξαιρετκό κείμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος31/12/15 7:01 μ.μ.

      Δηλαδή πας μη Ζαμανικός και Κορίνθιος ανεγκέφαλος, ε; Προσοχή στις εγκεφαλοπάθειες τότε...

      Διαγραφή
  13. Ανώνυμος31/12/15 12:20 μ.μ.

    Η ΠΕΠΠΑ ΕΧΕΙ ΚΟΛΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΟΛΟΥΣ. ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΙΣΟΣ ΤΗΣ ΟΜΩΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΥΣΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΣΙΔΙΚΟ ΤΗΣ ΦΙΛΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος31/12/15 12:21 μ.μ.

    Ο ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΦΑΝΤΗΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος31/12/15 12:24 μ.μ.

    ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΦΑΝΤΗ ΚΑΙ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΛΕΕΙ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΟΠΟΥ ΣΤΑΘΕΙ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΒΡΕΘΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΖΗΛΕΥΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ. ΑΠΛΑ ΤΩΡΑ ΩΓΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος31/12/15 12:25 μ.μ.

    Ρε παιδιά ο Κουρκουταε ειναι πενταμηνιτης στο Μαρούσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος31/12/15 12:28 μ.μ.

    Αυτος εχει και κλειδια του δημαρχειου και μπαινοβγαινει οποτε θελει. η αντιπολιτευση ακουει;;;;;αλωνιζει παντου και κανει το σπιουνο της αγγελικης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος31/12/15 12:32 μ.μ.

    Μήπως ξέρει κανείς σε ποιά μισθολογική κατάσταση του δήμου είναι ο Ηλίας Κουρκουτας;;; Ο . Ηλίας μην μπερδευτείτε με άλλο όνομα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος31/12/15 12:33 μ.μ.

    Μήπως ξέρει κανείς σε ποιά μισθολογική κατάσταση του δήμου είναι ο Ηλίας Κουρκουτας;;; Ο . Ηλίας μην μπερδευτείτε με άλλο όνομα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος31/12/15 6:06 μ.μ.

      Μήπως Κουρκούτας - Πεππα - Γενικός - Δήμαρχος έχουν κάποια σχέση;;; Εάν ο Κουρκούτας είναι 5μηνιτης στο Μαρούσι πληρώνεται από τον Πατούλη;;; Επιτρέπεται να έχει κλειδιά του δημαρχείου;;; Βγάζοντας την Πεππα από το κάδρο οι άλλοι τρεις παίζουν κάποιο παιχνίδι μπλέκοντας και τον Πατουλη;;; Αυτά που γράφετε είναι ποινικά κολάσιμα.!!! Η αντιπολίτευση δεν έχει πάρει χαμπάρι ή τα μιλήσανε και τα συμφώνησαν μεταξύ τους;;;

      Διαγραφή
  20. Ανώνυμος31/12/15 2:13 μ.μ.

    30/12/15 11:14 μ.μ.
    «Ο σημερινός Αρβανίτης είναι σε ωρισμένα σημεία, εξελιγμένος. Φέρνεται στον ξένο με αξιοπρέπεια, χωρίς εκείνην την περιέργεια και την οικειότητα του Έλληνα επαρχιώτη, που είναι συχνά ενοχλητική.»
    Αυτό στις αρχές του 19ου αιώνα σύμφωνα με καταγραφή του Μιλχάιφερ, Γερμανού αρχαιολόγου.
    Τώρα στις αρχές του 20ου αιώνα υπάρχουν αρβανίτες που θέλουν να επιστρέψουν στους παλιούς καιρούς καθώς δεν κατάφεραν να ακολουθήσουν την εξέλιξη της γενιάς τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος31/12/15 7:23 μ.μ.

      Αν είμαστε τόσο χαζοί ας το ανεχτούμε κι αυτό....

      Διαγραφή
  21. Ανώνυμος31/12/15 2:58 μ.μ.

    Τελικα με την διαγραφη του Πεππα τι εγινε? ειναι ο Μονος που τους εγραψε και συνεχιζει και τους γραφει κσι τον ποντικομικρουλη και την Σταματαρχινα και ειναι και ο Πρωτος στην Σταματα.Ειναι γνωστο οτι Υφαντης και Πεππας ηταν κολλητοι στα νεανικα τους χρονια.Δημαρχε αντι τα προβληματα σου να μειωνονται δυστυχως αυξανονται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος31/12/15 6:12 μ.μ.

      Μπράβο βαγγελακη και δεν το είχε πάρει κανείς είδηση;;;
      Έχεις μπάρμπα στην Κορώνη και βάζει πλάτη όταν η αυλή του βασιλιά θέλει να σε στείλει;;

      Διαγραφή
  22. Ανώνυμος31/12/15 5:30 μ.μ.

    Τελικά ο Υφαντής στήνει καλά την ομάδα του προχθές στη Σταμάτα στου Τσούκα πρώτη μούρη Αγγέλικας, Ταουξή και γιος, Κόκκαλης, και Στέλλα, ....Θα ξυπνήσεις Ζαμάνηηηηηηηη...... Στην επόμενη συνάντηση θα είναι και Πέππας που θα τον διέγραφες ας κάνουμε το σταυρό μας μπας και σε ξυπνήσει ο Χρηστάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος31/12/15 6:49 μ.μ.

      οριστε η καθαρότερη αποδειξη του διχασμου που υπαρχει στη δημοτικη ομαδα με ευθυνη του αναξιου που παριστανει το δημαρχο.... οι μεν καρφωνουν τους δε σαν αποστατες και ζηγουν απο τον ανυπαρκτο να κανει κατι !!!!!! ενωτικη πρωτοβουλια 2 το καταντησε ο αθλιος πολιτικαντης..... αλλα τι τον νοιαζει;;;;;; τα διομισοχιλιαρα καθε μηνα να πεφτουν καθαρα κι ολα στην απανω τουρλα ......

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος1/1/16 9:19 μ.μ.

      pigate fagate toys uacate kai meta stin dionisoskoyfista kali xronia me ygeia

      Διαγραφή
  23. Ανώνυμος31/12/15 5:37 μ.μ.

    Η διοίκηση του Ζαμάνη ξεκίνησε με μικρο-προβλήματα, με αναιμική έως ανύπαρκτη αντιπολίτευση και με τη δυναμική του νεοφώτιστου. Είχε απέναντι μόνο τη Βορεινή και το Κεντρί. Όλοι οι άλλοι σεβάστηκαν την περίοδο χάριτος και τον άφησαν να κάνει το παιχνίδι του. Δεν άργησε να αποκαλυφθεί η παθογένεια και ο βαθύς διχασμός. Σε τέτοιο βαθμό που η αντιπολίτευση περιττεύει. Πολλοί σοβαροί συνοδοιπόροι κατέβηκαν γρήγορα από το τρένο (π.χ. ο Καβούρης στην Άνοιξη) ή πήραν φανερά αποστάσεις (π.χ. ο Νικηφοράκης στον Αγ. Στέφανο) Κάποιοι παραιτήθηκαν καταγγέλοντας (π.χ. η Κάουλα στο Κρυονέρι) ή εξαναγκάστηκαν σε παραίτηση (π.χ. η Μπέτση από τη σχολική). Ας μη μιλήσουμε για τα διαλυτικά φαινόμενα στα ΝΠΔΔ και τη σωρεία παραιτήσεων εκεί .... Ούτε για την παραίτηση Ράικου, που γυρίζει με αντάλλαγμα την Τεχνική Υπηρεσία. Ούτε τη... ντεμέκ παραίτηση του Γιαννουλάτου. Είπαμε να ασχοληθούμε με τις σοβαρές περιπτώσεις.
    Για παράταξη δε μιλάμε. Ο Ζαμάνης θα τη θυμηθεί το... 2019!
    Τελευταίο πλήγμα η ανεξαρτητοποίηση της Δήμου.
    Γυρίζουμε στο διχασμό...(συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος31/12/15 6:54 μ.μ.

      στου κουφου τη πορτα.....
      ο ζαμανης δε νοιαζεται παρα μονο για τη πλειοψηφια στο δ.σ. και για αυτο λεει δεξια αριστερα οτι εχει κλεισει μεταγραφη του ισσαρη !!!! ποιανου;;;; του ισσαρη .... που μεχρι περσι τον ελεγε περιπτερα γιατι παζαρευε με τον καλαφατελη να παει απο τον πασι και την αδκ στον καλαφι και την ενωτικη για μια αδεια περιπτερου
      και τωρα παει να τον παρει απο τον καλαφι πισω !!!!!
      ε ρε ξεφτιλες , ε ξεφτιλες που περνιεστε και για πολιτικοι αναμορφωτες .....
      εσεις ρε ;;;;
      ουστ !!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος1/1/16 4:05 π.μ.

      Συνεχίζουμε με τα περί διχασμού...
      Χωρίς να το πολυκαταλάβουν οι συνήθεις α-νόητοι κουβάλησαν νερό στο μύλο του διχασμού, που ενισχύθηκε από συμπλέγματα, μικροπρέπειες, ανικανότητα και χυδαιότητα. Ο στόχος βρέθηκε εύκολα και είναι ο Υφαντής επειδή το προφίλ του είναι ακριβώς αυτό που πρέπει. Μπορεί να κάνει μια πεντάρα δουλειά, να πάρει μια πρωτοβουλία της προκοπής, να ξελασπώσει μια κατάσταση. Την ίδια ώρα είναι ελάχιστα δημοφιλής γιατί είναι συχνά υπερόπτης, ειρωνικός και ελάχιστα συλλογικός ειδικά όταν δεν απαιτείται. Δουλεύει μόνο με το δήμαρχο και με τους υπηρεσιακούς του.
      Βρέθηκαν οι πρόθυμοι ηλίθιοι και έφτιαξαν μέσα στη δημοτική διοίκηση εσωτερική αντιπολίτευση δήθεν για να στηρίξουν το Ζαμάνη απέναντι στον .... επικίνδυνο Υφαντή.
      Αυτό, βέβαια, λειτουργεί υπέρ του γατί η λάσπη δεν κολλάει εκεί που υπάρχουν μετρήσιμα αποτελέσματα και γιατί αντανακλαστικά αναπτύσσεται αντίρροπη δυναμική.
      Το Βατερλώ του Ζαμάνη ήρθε με τη ΦτΔ που σπάει τα κοντέρ σε χυδαιότητα αλλά και με την απόσυρση δυο των θεμάτων.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος1/1/16 12:47 μ.μ.

      Το Βατερλώ του ο Ζαμάνης το προκαλεί ο ίδιος. Στο χρόνο που πέρασε νόμισε ότι αφήνοντας τους δημοτικούς και τοπικούς συμβούλους του να ξεκατινιάζονται μεταξύ τους θα είχε την ησυχία του. Διαίρει και βασίλευε. Τώρα που το πράγμα ξέφυγε και το μαγαζί βαράει διάλυση είναι αδύνατο να το μαζέψει. Πιστεύει κανένας από αυτούς που τον ξέρουν ότι μπορεί να πάρει πρωτοβουλία και να το σώσει?

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος1/1/16 2:08 μ.μ.

      εδω δε μπορει ουτε τα κορδονια του να δεσει ...
      ειναι ασχετο νομιζεις πως φοραει μονο παντοφλε και με φερμουαρ?
      δεν ειναι για τετοια αυτος....

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος1/1/16 9:12 μ.μ.

      Χαχαχαχα!!!! Ακτινογραφία.

      Διαγραφή
  24. Ανώνυμος31/12/15 7:07 μ.μ.

    Η "φωνή του διονύσου" αποκαλύπτει τον κρυμμένο κοτζαμάνη .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/1/16 12:38 μ.μ.

      Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΦΩΝΗΣ ΔΙΟΝΥΣΟΥ ΕΓΙΝΕ ΑΤΣΑΛΑ ΚΑΙ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΑ. ΟΙ ΕΜΠΝΕΥΣΤΕΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΤΕΣ ΓΟΗΤΕΥΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΕΙΣ F16 ΑΝ ΜΕΧΡΙ ΧΤΕΣ ΠΗΓΑΙΝΕΣ ΜΕ ΑΡΑΜΠΑ. Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΧΕΙ ΕΚΤΕΘΕΙ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΥΜΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ ΝΑΝΟΙ ΠΟΥ ΚΑΘΥΒΡΙΖΟΥΝ ΜΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΧΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΑ, ΣΥΚΟΦΑΝΤΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΑΙΔΩ, ΨΕΥΔΟΛΟΓΟΥΝ ΑΣΥΣΤΟΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΖΟΥΝ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΤΑΤΑ. ΚΑΙ ΩΣ ΓΝΗΣΙΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ... ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΟΧΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ. ΤΟΝ ΠΕΠΠΑ ΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΑΣ. ΜΑΓΓΙΝΑ ΚΑΙ ΚΟΚΚΑΛΗ ΑΠΟ ΡΟΔΟΠΟΛΗ. ΤΑΟΥΞΗ. ΧΑΖΑΠΗ. ΜΙΧΙΩΤΗ. ΤΟΚΑ. ΚΩΝΣΤΑ. ΚΑΤΣΙΑΚΙΔΗ. ΥΦΑΝΤΗ. ΔΗΜΟΥ. ΑΓΓΕΛΙΚΑ.ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΟΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΤΑΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΤΗΣ ΑΥΛΗΣ. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΔΗΜΑΡΧΕ. ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΤΤΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΥΛΗΣ ΣΟΥ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΠΕΙΛΟΥΣΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΒΟΡΕΙΝΗ Δ/Σ ΚΛΠ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΗΠΟΙ ΤΗΣ ΒΑΒΥΛΩΝΑΣ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος2/1/16 9:36 π.μ.

      Αγαπητέ[η] 12.38 γιατί ενοχλεί τώρα η Φ.Δ. ξεχάσαμε τι έγραφε μέχρι πριν από λίγο καιρό η Δτσα για υπαλλήλους αιρετούς κ.λ.π. εκείνοι οι υπάλληλοι δεν είχαν αξιοπρέπεια; δεν είχαν οικογένεια; τότε ήταν όλα καλά; η μήπως όσοι δεν είναι αρεστοί στον Μιχιώτη και στη παρέα του τους ρίχνουμε όλους στο καιάδα

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος2/1/16 12:38 μ.μ.

      Αγαπητέ/ή μιλάμε για ΣΕΞΙΣΜΟ ΚΑΙ ΧΥΔΑΙΟΤΗΤΑ. ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΑ ΓΕΝΕΤΗΣΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ. ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ, ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΛΥ. ΠΑΝΤΩΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΕΙΣ ΣΚΕΨΟΥ ΟΤΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗΤΕΡΑ , Η ΣΥΖΥΓΟΣ, Η ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ, Η ΚΟΡΗ Ή Η ΦΙΛΗ ΚΑΘΕΝΟΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος2/1/16 1:19 μ.μ.

      Προς Ανώνυμο 2/1/16 9:36 π.μ.
      και προς τους εμπνευστές και υποστηρικτές του

      Είναι γνωστό σε όσους παρακολουθούν τα όσα γράφω, ότι η κριτική που ασκώ στους διοικούντες και έχοντες θέση ευθύνης είναι σκληρή, αλλά πάντα τεκμηριωμένη. Από τα κείμενά μου επίσης αποδεικνύεται εύκολα ότι δεν ασχολούμαι ποτέ με την προσωπική τους ζωή κι ακόμα περισσότερο, δεν ασχολούμαι με τις οικογένειές τους. Δεν ασχολούμαι καν με τα μέσα που χρησιμοποίησαν για να αναδυθούν στις θέσεις αυτές. Η κριτική μου επικεντρώνεται στον τρόπο που ασκούν διοίκηση ή επιτελούν το καθήκον / λειτούργημά τους, όταν αμείβονται με δημόσιο χρήμα. Αυτό πιστεύω ότι είναι υποχρέωση κάθε συνειδητού πολίτη.

      Το φαινόμενο κάποιοι να ενοχλούνται από τη σκληρή κριτική και να την βαφτίζουν «εμπάθεια», «εμμονή», προσβολή» της αξιοπρέπειάς τους κλπ, είναι δυστυχώς συχνό. Αλλά σχεδόν πάντα αποτελεί έναν τρόπο για να αποφεύγουν την ουσία της κριτικής ή τις συνέπειές της και να μην μπουν στον κόπο να αλλάξουν την πρακτική τους. Αυτό είναι άλλο ένα σύμπτωμα της κακοδαιμονίας που ταλανίζει το ελληνικό κράτος και κατ’ επέκταση την ελληνική κοινωνία.

      Σχετικά με τους υπαλλήλους, γνωρίζω ότι πολλοί πολιτικοί και συνδικαλιστές θεωρούν τη δημόσια κριτική τους ταμπού. Εγώ πάλι όχι. Γιατί η εμπειρία δείχνει ότι καμιά καταστρατήγηση του νόμου, καμιά κακοδιαχείριση και καμιά παραβίαση των δικαιωμάτων των πολιτών δεν μπορεί να γίνει χωρίς την συνέργεια δημόσιων ή δημοτικών υπαλλήλων, που γίνονται συνεργοί με «ανταλλαγή εξυπηρετήσεων» με τους πολιτικούς τους προϊστάμενους.

      Αλλά και πάλι, στις ελάχιστες (μέχρι τώρα) περιπτώσεις που έχω αναφερθεί (είτε δημοσίως ή μέσα σε θεσμικά όργανα) σε υπαλληλικό προσωπικό, το έχω κάνει ονομαστικά και συγκεκριμένα, δίνοντας μάλιστα αρκετά τεκμήρια, ώστε να κινηθεί αυτεπαγγέλτως διοικητική έρευνα. Αλλά δυστυχώς, κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί, ίσως γιατί οι πατρωνίες, οι «αμοιβαίες εξυπηρετήσεις» και ο ζαμανφουτισμός της πολιτικής ηγεσίας συνήθως επικρατούν της χρηστής διοίκησης. Κι αυτό δίνει μηνύματα προς όλους τους υπαλλήλους και ιδίως προς όσους οραματίζονται και προσπαθούν να τιμήσουν τη θέση και την αμοιβή τους.

      Και μια τελευταία σημείωση για τον οχετό που ονομάζεται «Φωνή του Διονύσου». Τους τελευταίους μήνες έχουν επανειλημμένα δημοσιευτεί εκεί πολλά υβριστικά σχόλια σε βάρος τόσο εμού, όσο και όποιων άλλων διαφωνούν πολιτικά με τις επιλογές και τις πρακτικές της διοίκησης του δήμου και των κολαούζων της. Ελάχιστα από τα σχόλια αυτά αφορούν πολιτικά ζητήματα. Αντιθέτως εύκολα στοιχειοθετούν την υποβολή μηνύσεων και αγωγών από τους θιγόμενους (που «φωτογραφούνται» επαρκώς) για λόγους προσβολής γενετήσιας αιδούς, συκοφαντικής δυσφήμισης κλπ.
      Προσωπικά, δεν σκέφτομαι να προχωρήσω σε κάτι τέτοιο, τουλάχιστον για τώρα, καθώς κανένα από τα τερατώδη ψέματα που μου «καταμαρτυρούν» δεν με αγγίζει.. Άλλωστε, η διαφορά του λόγου τους με τον δικό μου είναι πάντα ενδεικτική της (χαώδους) διαφοράς των προσωπικοτήτων μας. Προτιμώ να ξεμπροστιάζω την πολιτική αθλιότητα των εμπνευστών και υποστηρικτών τους.

      Τους υπόσχομαι όμως ένα πράγμα. Ότι την καινούρια χρονιά θα κληθούν να απαντήσουν (δημοσίως ή δικαστικώς), όχι για τα σχόλιά τους, αλλά για τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίστηκαν μέχρι τώρα τα κοινά. Κι αυτό είναι άκρως πιο ενδιαφέρον από την απάντηση σε σχόλια!

      Στέφανος Μιχιώτης

      ΥΓ. Καλή χρονιά στους φίλους αναγνώστες της Δ/Σ

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος2/1/16 1:26 μ.μ.

      Μπορούν όμως να προχωρήσουν όσοι και όσες που βρίζονται και συκοφατούνται καθημερινά από τη γνωστή συμμορία. Αυτό που πρέπει να ξέρουν είναι ότι με την αλλαγή του νόμου που έχει γίνει, με βάση τα όσα χυδαία γράφονται, πολύ εύκολα μπορεί να ζητήσουν επίσημα το άνοιγμα της ηλεκτρονικής διεύθυνσης των σχολιαστών και να κινηθούν δικαστικά εναντίον τους. και τότε θα προκύψουν πολύ ενδιαφέροντα συμπεράσματα για τους αιρετούς που είναι όλη μέρα στα μπλογκ και χυδαιολογούν.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος3/1/16 11:59 π.μ.

      Στέφανε καλή χρονιά να έχεις με υγεία και δημιουργικότητα ! Σε γουστάρω πολύ που διατηρείς την δυναμική που έχεις , προβλέπω ότι το 2016 θα είναι αρκετά ενδιαφέρον . Και επειδή οι φίλοι φαίνονται στα δύσκολα , αποφάσισα παρά τις διαφωνίες που είχαμε στο πρόσφατο παρελθόν , να σε στηρίξω , οι τρόποι υποστήριξης θα είναι διαφορετικοί από αυτούς που γνώρισες ..
      Στεφανέ καλή δύναμη , υγεία και προχώρα όπως μόνο εσύ ξέρεις ..

      Ένας παλιός σου φίλος ..

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος5/1/16 11:04 π.μ.

      Στέφανε εχεις δίκιο σε ολα.! Μαζί σου.!!

      Διαγραφή
  25. Ανώνυμος1/1/16 1:55 μ.μ.

    7:07, δεν βλέπετε τα δικά σας χάλια, που μιλάτε για τους άλλους; Ίδια σ%%%ά είσαστε και εσείς, οι πρώτοι διδάξαντες μάλιστα. Μην κλαψουρίζετε υποκριτικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κατάλαβα σε ποιους αναφέρεσαι, Αν μπερδεύεις την σκληρή κριτική της Δ/Σ με τον οχετό της ΦτΔ, ίσως πρέπει να κοιταχτείς.

      Διαγραφή
  26. Ανώνυμος1/1/16 9:17 μ.μ.

    Ψυχροπολεμικό κλίμα στη δημοτική διοίκηση. Πόλεμος χαρακωμάτων. Ομοβροντία ανώνυμων σχολίων. Και ο δήμαρχος... απών. Δοξάζεται κρυπτόμενος!!!! Λες και ότι συμβαίνει αφορά το δήμο Λαρίσσης!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος2/1/16 1:08 μ.μ.

    Διονύσης Ζαμάνης: Η Δημοτική Αρχή δίπλα στον πολίτη και το 2016
    0
    02 Ιαν 2016 by Maria Chazapi
    Αγαπητοί συμπολίτες και συμπολίτισσες,

    Στο ξεκίνημα του νέου χρόνου, έχοντας την ευθύνη διοίκησης του Δήμου Διονύσου και αισθανόμενος την ανάγκη αλλά και το θεσμικό καθήκον να επικοινωνήσω μαζί σας, σας δίνω τις θερμότερες ευχές μου.
    Θέλω να διαβεβαιώσω προσωπικά τον καθένα σας, ότι και τη νέα χρονιά που ξεκινά, ως Δημοτική Αρχή θα είμαστε συνεχώς δίπλα σας, προσπαθώντας να βοηθήσουμε στην επίλυση όσο το δυνατόν περισσότερων προβλημάτων σας.
    Εύχομαι ολόψυχα σε όλους σας και σε όλο τον κόσμο, το 2016 να μας συνοδεύει με υγεία, ευτυχία, ευημερία, πρόοδο και να μας φέρει περισσότερη ειρήνη, αλληλεγγύη και ανθρωπιά.
    Καλή Χρονιά!

    Διονύσης Ζαμάνης
    Δήμαρχος Διονύσου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/1/16 2:33 μ.μ.

      το θεσμικό καθήκον να επικοινωνήσω μαζί σας?????

      Μάλλον το έγραψε κι αυτό ο πενταμηνιτης από το Μαρούσι που εκτελεί "εθελοντικά" καθήκοντα γραφείου τύπου στο Δήμο ..........

      Διαγραφή
  28. Ανώνυμος2/1/16 1:09 μ.μ.

    Πρωτοχρονιάτικο μήνυμα από τον τ. Δήμαρχο Γ. Καλαφατέλη
    0
    01 Ιαν 2016 by Maria Chazapi
    Αγαπητοί συνδημότες,
    Αφήνουμε πίσω μας το 2015, μια χρονιά γεμάτη από δυσκολίες για ολόκληρη τη χώρα και την κοινωνία. Κάθε τέλος σηματοδοτεί μια νέα αρχή και κρύβει την ελπίδα για κάτι καλύτερο.
    Αν και οι οιωνοί δεν δείχνουν να είναι καλοί, θέλω να διαβεβαιώσω όλους τους συνδημότες και τους κατοίκους του Δήμου μας ότι με αίσθημα ευθύνης απέναντί σας, τα στελέχη της παράταξής μας και εγώ προσωπικά, θα συνεχίσουμε να ασκούμε εποικοδομητική κριτική στο διοικητικό έργο και να αγωνιζόμαστε με όλες μας τις δυνάμεις για την βελτίωση της ποιότητας ζωής, με τη νεολαία στην πρώτη γραμμή αυτού του αγώνα. Για έναν Δήμο που αξίζει σε εμάς και τα παιδιά μας!
    Εύχομαι η καινούργια χρονιά ν” αποτελέσει την απαρχή για μία νέα αναπτυξιακή πορεία του Δήμου Διονύσου αλλά και ολόκληρης της χώρας και να είναι μία χρονιά γεμάτη υγεία, δημιουργικότητα, αλληλεγγύη, ειρήνη και αισιοδοξία.
    Στον καθένα και στην κάθε μία ξεχωριστά, εύχομαι καλή δύναμη, προσωπική και οικογενειακή ευτυχία, ευόδωση στόχων και προσδοκιών, και στους νέους του τόπου μας να μην απογοητευτούν αλλά αντίθετα με θετική ενέργεια και καλή διάθεση ν” αγωνιστούν για την πρόοδό τους και την πραγματοποίηση των ονείρων τους.
    Καλή Πρωτοχρονιά & Χρόνια Πολλά!

    Γιάννης Καλαφατέλης
    π. Δήμαρχος Διονύσου
    Επικεφαλής Ενωτικής Πρωτοβουλίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος2/1/16 1:28 μ.μ.

    Το κείμενο του Ζαμάνη για άλλη μια φορά απογοητευτικό!!!!!!!
    Θεσμικό καθήκον η επικοινωνία με του δημότες!!!!!!!!!!!!!!
    Εεεεε ρε ακόμα και ευχές είναι ανάξιος να γράψει ο επονομαζόμενος και πολιτική μάστιγα του δήμου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/1/16 2:33 μ.μ.

      Μάλλον το έγραψε κι αυτό ο πενταμηνιτης από το Μαρούσι που εκτελεί "εθελοντικά" καθήκοντα γραφείου τύπου στο Δήμο ..........

      Διαγραφή
  30. Ανώνυμος2/1/16 2:27 μ.μ.

    ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΩΝΥΜΟΥ 2/1/16 1:26 μ.μ. ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΑΝ ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΙΡ ΦΑΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΤΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΑΠΟΛΥΣΗΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΑΝ ΦΑΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΞΩΘΕΣΜΙΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΥς ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΕΤΟΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΒΑΡΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΛΩΝΙΖΕΙ.
    ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΚΥΡΙΑ ΚΕΛΛΥ?
    ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΚΥΡΙΕ ΗΛΙΑ Κ.?
    ΕΣΕΙΣ ΚΥΡΙΕ ΣΑΚΗ?
    ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ Ή ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ?
    Η ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος2/1/16 9:16 μ.μ.

    Τόσα σχόλια σεξιστικά και άλλα που θίγουν την προσωπική ζωή πολλών έχουν δημοσιευτεί στη Διονυσοσκουφίτσα. Δεν τα έχετε δει κύριε Μιχιώτη ή τα έχετε ξεχάσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή αυτό είναι θέμα που αφορά το blog, παρακαλώ να μου υποδείξετε κάποια από τα "τόσα" στα οποία αναφέρεστε.
      Δ/Σ

      Διαγραφή
  32. Ανώνυμος2/1/16 11:57 μ.μ.

    Τόσο το χειρότερο εάν απωλέσατε την αυτογνωσία σας και απαιτείτε από τους αναγνώστες σας να αναπληρώσουν αυτή την απώλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς αγαπητέ-ή. Μετά την "απάντηση" που έδωσες στο απλούστερο των ερωτημάτων που μπορούσα να σου θέσω, όλοι πήραμε χαμπάρι ότι μιλάς στον αέρα. Την άλλη φορά να σαι πιο καλά προετοιμασμένος-η, εντάξει;
      Άντε και καλή χρονιά!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/1/16 12:07 π.μ.

      Δ/τσα, διακρίνω μήπως μια σοφιστικέ μετάλλαξη των χαρχούδων; Κάνουν τίποτα κορτιζόνες;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος3/1/16 7:49 π.μ.

      μπα, επιστράτευσαν κάποιον που έχει τελειώσει τουλάχιστον το Δημοτικό.

      Διαγραφή