.

ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΗΓΗΘΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣΤΕ MOZZILA FIREFOX

Σάββατο, 23 Ιανουαρίου 2016

Καλσόν για συγκρούσεις (με ... "άνομα συμφέροντα")

Απόσπασμα από το Δελτίο Τύπου του Δήμου Διονύσου στις 22/1/2016:
“Η Δημοτική Αρχή έχει ήδη αποδείξει έμπρακτα με θεσμικές αλλαγές ότι είναι αυτή που αποφάσισε, τόσο να συγκρουσθεί με άνομα τοπικά συμφέροντα όσο και να σταματήσει τις παλαιοκομματικές πρακτικές που βρήκε «παρακαταθήκη» από τον ίδιο. Είναι χαρακτηριστικό ότι όταν η Διοίκηση έβαζε φρένο στη «βιομηχανία διαγραφής» βεβαιωμένων οφειλών, την ίδια στιγμή - κατόπιν εντολής του - οι δημοτικοί σύμβουλοι της Ενωτικής Πρωτοβουλίας αποχωρούσαν τεχνηέντως από τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.”
Είναι εντυπωσιακή η πολιτική αναισχυντία (κι αυτής) της δημοτικής αρχής, που βαφτίζει το κρέας ψάρι, για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Προσπαθεί να παρουσιάσει σαν σύγκρουση τον άθλιο συμβιβασμό της με τις παλαιοκομματικές πρακτικές και τ’ άνομα συμφέροντα. Αυτά που βρήκε παρακαταθήκη απ’ τους παλιούς και υποτίθεται ότι θα τους έβαζε φρένο μέσα από  - μη χέσω - θεσμικές αλλαγές…

Για να δούμε, αλήθεια, λίγο πιο αναλυτικά αυτές τις “συγκρούσεις” και τις ”θεσμικές αλλαγές” που έφερε η διοίκηση Ζαμάνη στον ενάμιση χρόνο που είναι στο τιμόνι του δήμου. Κι ας ξεκινήσουμε από την περίπτωση που το δελτίο αναφέρει ως χαρακτηριστική: την “βιομηχανία διαγραφής βεβαιωμένων οφειλών”. Μια ‘τέχνη’ που  αναμφίβολα γνώρισε λαμπρές μέρες επί Καλαφατέλη.

Τι έκανε λοιπόν ο Ζαμάνης για να μην ξαναϋπάρξουν τέτοια φαινόμενα; Τι μέτρα πήρε, πέρα από την ανακοίνωση του (όντως εξωπραγματικού) ποσοστού ‘βλαβών’ που κάλυπτε τις εξυπηρετήσεις των προηγούμενων; Τίποτα! Ουδεμία επανεξέταση υπόθεσης χαριστικής διαγραφής. Ουδείς πειθαρχικός έλεγχος των αναμιγμένων υπαλλήλων. Και συνεπώς, ουδεμία κάθαρση για τους συνειδητά νομοταγείς πολίτες, που συνέχισαν να αισθάνονται κορόιδα. Μήπως προχώρησε σε κάποιες θεσμικές αλλαγές; Είδατε κάποιο νέο τρόπο καταγραφής της κατανάλωσης ή ελέγχου των βλαβών του δικτύου, που να εγγυάται καλύτερα αποτελέσματα, όταν οι σημερινοί διοικούντες αποχωρήσουν και στη θέση τους έρθουν άλλοι; Γιατί η εμπειρία έχει αποδείξει, πως μόνο όταν εισάγεις και εφαρμόσεις νέους θεσμούς μπορεί να διορθώσεις τα κακώς κείμενα. Πάλι τίποτα! Μόνο λόγια…

Ας πάμε όμως λίγο παραπέρα, κι ας εξετάσουμε κάποιες άλλες, πιο σοβαρές περιπτώσεις. Όπου κι εκεί ο Ζαμάνης είχε υποσχεθεί (σοβαρές) συγκρούσεις με τα ‘άνομα συμφέροντα’, που όμως τελικά δεν έκανε. Κι ας ξεκινήσουμε από τα καταπατημένα του Κρυονερίου.

Πόσα και πόσα δεν γράφτηκαν για την υπόθεση αυτή; Πόσες και πόσες παραστάσεις δεν έγιναν από τους ‘Κρυονερίστας’ για την οριστική κατοχύρωση των εκτάσεων υπέρ του δήμου και την έξωση των καταπατητών; Αποτέλεσμα μηδέν! Τα τρακτέρ εξακολουθούν να οργώνουν, τα συρματοπλέγματα, τα κοτέτσια κι οι στάνες (!) παραμένουν στη θέση τους κι οι τραμπούκοι συνεχίζουν να προκαλούν και ν’ απειλούν όσους ζητούν να εφαρμοστεί ο (ξεσκισμένος) νόμος. Γιατί την τελευταία στιγμή υπήρχε πάντα ένα κώλυμα, μια ολιγωρία, μια αμέλεια, για τα οποία ο Ζαμάνης δεν έκανε ποτέ τίποτα, ενθαρρύνοντας έτσι τοις πράγμασι – όπως και ο προηγούμενος - την αυθαιρεσία και την αδιαφορία για το κοινό συμφέρον. Ενθαρρύνοντας με την απραξία του ακόμα και την λαθροθηρία εντός των καταπατημένων εκτάσεων, με θύματα - αυτή τη φορά - τα λιγοστά ελάφια που απέμειναν στον δρυμό της Πάρνηθας, την ίδια μάλιστα ώρα που με περισσή υποκρισία έρχεται στο δημοτικό συμβούλιο το θέμα της προστασίας των αδέσποτων ζώων…

Τα πράγματα όμως γίνονται ακόμα πιο χοντρά αν προχωρήσουμε στα αίσχη των Νομικών Προσώπων. Ας πιάσουμε το σκάνδαλο των Σχολικών Επιτροπών, που ενώ αρχικά πήγε ν’ αποκαλυφθεί, ο ‘παίχτης’ το πάγωσε - και το κρατάει παγωμένο εδώ και μήνες, κοντά χρόνο! Είδατε να γίνει κάποιος διαχειριστικός έλεγχος; Όχι! Γνωρίζει κανείς κάτι για τη μήνυση, που ο δήμαρχος ανακοίνωσε ότι έκανε; Γνωρίζει με ποιον δικηγόρο την υπέβαλε και εναντίον τίνων; Ούτε! Γιατί αν ο δικηγόρος είναι ιδιώτης, τότε δίνει αναφορά μόνο στον εντολέα του, όχι στον δήμο… Το μόνο σίγουρο πάντως είναι ότι ουδείς εξ όσων είχαν εμπλακεί στις καταχρήσεις και στην κακοδιαχείριση έχει κληθεί απ’ τον εισαγγελέα – αυτόν που θα χειριζόταν μια τέτοια υπόθεση, αν είχε κατατεθεί μήνυση… Όσο για τη φωτιά, έμαθε κανείς τίποτα για κείνη την ΕΔΕ που είπε ότι θα ‘κανε για το θέμα, μισό χρόνο (!) μετά το συμβάν; Ξέρει κανείς αν έγινε; Ποιος την έκανε; Τι αποτέλεσμα είχε; Πάλι τίποτα!

Κι όχι μόνο τίποτα απ’ όλα αυτά δεν έγινε, αλλά, απεναντίας, γίνηκε ότι μπορούσε να γίνει για να αδυνατίσει η θέση του Δήμου στην υπόθεση. Σκεφτείτε μόνο τι σημαίνει η γνωμοδότηση του νομικού συμβούλου του δήμου (που, σύμφωνα με πληροφορίες, του επεβλήθη) ότι τα θεωρημένα αντίγραφα των τιμολογίων ενός προμηθευτή των Σχολικών Επιτροπών δεν θεωρούνται έγκυρα για την πληρωμή του. Πώς τότε ο δήμος θα τεκμηριώσει (βάσει αντιγράφων των τιμολογίων που κάηκαν) ότι έχει γίνει κακοδιαχείριση και υπεξαίρεση; Γιατί άραγε ο ίδιος ο δήμος ναρκοθετεί τη βασική του στρατηγική στο θέμα της διαλεύκανσης της υπόθεσης; Εκτός κι αν το ζήτημα δεν είναι η διαλεύκανση, αλλά η συσκότιση…

Αμ στον Θέσπι; Εκεί είναι το ‘τίποτα’ είναι μεγαλύτερο… Ότι κι αν έλεγε προεκλογικά ο Ζαμάνης, τα ‘ξέχασε’ με μιας. Ούτε κίνησε, σαν δήμαρχος, καμιά διαδικασία για όσα κατήγγειλε μαζί με τον Πασιπουλαρίδη στη διάρκεια της θητείας τους στην αντιπολίτευση. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά ούτε κι οι αποφάσεις του ίδιου του Διοικητικού Συμβουλίου περί διενέργειας διαχειριστικού ελέγχου έγιναν πράξη. Ουδείς έλεγχος και ουδεμία συζήτηση για έλεγχο… Και να δείτε που όταν έρθει η ώρα να κλείσει ο Θέσπις, τότε αντί για έλεγχος από δημόσιους ελεγκτές, θα γίνει ένας απλός τυπικός έλεγχος από ορκωτούς λογιστές…

Και φυσικά, τα ίδια και στην Εξέλιξη. Εκεί μάλιστα έχουμε το απόλυτο τίποτα! Παντού δηλαδή, κουκούλωμα. Είναι λέτε άσχετο ότι οι δύο βασικοί εγκαλούμενοι στις υποθέσεις των Σχολικών και του Θέσπιδος είναι μάρτυρες κατηγορίας στην υπόθεση του οικοπέδου της Δροσιάς. Μήπως λοιπόν είχαν δίκιο οι φήμες που έλεγαν – κι εξακολουθούν να λένε – πως πίσω από τη σκληρή ρητορική (περί ασυμβίβαστων ‘καλσονάτων’) κρύβεται μια απλή, απλούστατη περίπτωση συμψηφισμού; Γιατί, πώς αλλιώς να δικαιολογηθούν τόσες αναβολές και τόσα κουκουλώματα;

Άφησα για τελευταίο ‘χαρακτηριστικό’ της διοίκησης Ζαμάνη την παραχώρηση σχολικών και δημοτικών χώρων και τις επιδοτήσεις σε συλλόγους και σωματεία της περιοχής. Και για το ζήτημα αυτό έχουν γραφτεί – κι εδώ, στη Διονυσοσκουφίτσα – πολλά. Κι έχουν ειπωθεί περισσότερα από πολλούς: από τον ίδιο τον δήμαρχο, από αντιδημάρχους, από αιρετούς, από παράγοντες, από ενδιαφερόμενους πολίτες κλπ. Και πολλά απ’ όσα έχουν ειπωθεί και γραφτεί αρκούν για την παρέμβαση εισαγγελέα. Αλλά αυτό που θέλω να πω (εν προκειμένω) δεν είναι για τον εισαγγελέα, αλλά για τις (ανύπαρκτες και πάλι) ‘θεσμικές αλλαγές’. Είδατε μήπως να προχωρήσει κάτι για τους όρους παραχώρησης και τα κριτήρια κατανομής του χρόνου και των επιδοτήσεων; Όχι! Κοντεύει χρόνος από τις μεγαλόστομες διαβεβαιώσεις της δημοτικής αρχής μέσα στο δημοτικό συμβούλιο. Είδατε τίποτα; Όχι. Το μόνο που κάποιοι είδαν, ήταν τα 200.000 ευρώ ζεστό δημοτικό χρήμα, που μπήκαν στα ταμεία κάποιων σωματείων! Και χωρίς καμία δημόσια ενημέρωση για το πού πήγαν… Οπότε και φέτος, μπορούμε να περιμένουμε ότι θα γίνουν τα ίδια. Μια που οι ‘θεσμικές αλλαγές’ έμειναν από λάστιχο…

Σταματώ! Δεν αντέχω άλλες τέτοιες  ‘συγκρούσεις’. Δεν αντέχω να βλέπω να σκίζονται κι άλλα καλσόν. Απ’ αυτά που κάποιοι τα πλασάρουν σαν γερά κι ανθεκτικά, ειδικά για συγκρούσεις με ‘παρανόμους’. Που δήθεν αντέχουν, όταν τα συμφέροντα σε τραβούν να σε (ξε)σκίσουν. Που φρενάρουν στην ‘παλαιοκομματική κατηφόρα’. Που δεν τους φεύγει ούτε πόντος, γιατί είναι ‘θεσμικά’.
Αλήθεια, ας μου λύσει κάποιος μια απορία. Και καλά ο δήμαρχος αυτοδιαφημίζεται ως … απηνής διώκτης των ‘ανόμων συμφερόντων’. Οι ‘άνομοι και παράνομοι’ το ξέρουν;…
Ντροπή και ξεφτίλα! Ξεφτίλα για κείνον και τους αυλικούς του, που με το προσωπείο της εντιμότητας και τα παραμύθια περί αδιαπραγμάτευτης υπεράσπισης της νομιμότητας, υφάρπαξαν τις ψήφους μας. Και ντροπή για όσους από μας – και μένα ανάμεσά τους - τον πιστέψαμε και καλέσαμε να τον ψηφίσει ο κόσμος στον δεύτερο γύρο. Όχι πως ο Καλάφι άξιζε την ψήφο μας δηλαδή.


ΥΓ. Δεν νοείται εντιμότητα που ανέχεται και υποθάλπει φασιστικά εκτρώματα, σαν κι αυτά της ‘Φωνής΄, μόνο και μόνο γιατί καλόμαθε κιόλας στην εξουσία, αλλά δεν αντέχει την πολιτική κριτική.


78 σχόλια:

  1. Ανώνυμος23/1/16 3:52 μ.μ.

    Διονυσοσκουφίτσα μας κάνεις πλάκα τώρα. Αυτοί διαλύονται από μόνοι τους. Βαράει ο ένας τον άλλο. Σιγά μη κοιτάξουνε τις παρανομίες και τις λαμογιές. Άλλα τους νιάζουνε τώρα. Κουμάντο κάνει μόνο η φωνή του διονύσου. Αυτός ο Κοκμοτός το σκεφτηκε καλά που έγραψε συχαρίκια στη Δήμου. Δε φοβήθηκε μη τον περιλαβει το μπλοκ του δήμαρχου και τον κανει τ αλατιού. Ακους εκεί μπράβο στην εθελοντρια Αγέλλα Δήμου; Ακυρώνεις το δήμαρχο και τα φερέφωνά του στο μπλοκ Κοκμοτέ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος23/1/16 4:02 μ.μ.

    Οι γνωστοί κλακαδόροι συνεχίζουν το χαβά τους με το ίδιο θράσος. 'Ολο το bonus πάει στο Ζαμάνη. Συνεχίστε λεβέντες και λεβέντισες.... Make my day!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος23/1/16 4:12 μ.μ.

    Ζαμάνη, τον Κρητικό πως θα τον μαντρώσεις τώρα που κατάλαβε ότι γι αυτόν βάραγε η καμπάνα του dionysos voice για το ξεσκαρτάρισμα;;; Με τι θα του χρυσώσεις το χάπι για την αντιδημαρχία που ΔΕΝ θα πάρει;;;;; Καλά ξεμπερδέματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος23/1/16 4:24 μ.μ.

    Ο Κρητικός είναι αυτός που πρέπει γιατι έχει ξανακάνει στη καθαριοτητα ειναι καλό παιδι τον αγαπάνε στον Αγιο Στέφανο το χει συμφωνήσει με το δήμαρχο και ολα καλά. γιατι να μην τον θέλει τώρα ο δήμαρχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος23/1/16 4:34 μ.μ.

    Να σου πω. Ο Κρητικός δεν ταιριάζει στην αισθητική της αυλής και του προπαγανδιστικού μπλογκ του Ζαμάνη. Αυτός είναι λαικό παιδί και αυτοί έχουν Αναγεννησιακή ανατροφή. Χώρια που δεν φτάνουν για όλους οι αντιδημαρχίες... Πάνω στη μοιρασιά γίνονται τα μπερδέματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος23/1/16 5:30 μ.μ.

    Ο Ζαμάνης με τον τρόπο που ασκεί την εξουσία δικαιώνει αυτούς που έλεγαν ότι με τους Ανοιχτούς Ορίζοντες φτιάχνεται η Ενωτική Πρωτοβουλία 2, δικαιώνει αυτούς που έλεγαν έ, όχι και ο Σάκης δήμαρχος, δικαιώνει αυτούς που έλεγαν ότι το κουστούμι το έραψε αλλά θα του πέσει φαρδύ, δικαιώνει αυτούς που έφυγαν και τον παράτησαν, δικαιώνει τους πολίτες που λένε ότι όλοι είναι ίδιοι, δικαιώνει τον Καλαφατέλη γιατί όχι μόνο δεν έχει βρεί κάτι να τον στριμώξει αλλά του έδωσε ζωή εκεί μου ήταν πολιτικά νεκρός, δικαιώνει αυτούς που κρατάγανε μικρό καλάθι και ήρθαν τα γεγονότα να τους επιβεβαιώσουν.
    Ο τρόπος που χειρίστηκε την ανεξαρτητοποίηση και την παραίτηση της δημοτικής συμβούλου Αγγ. Δήμου είναι χαρακτηριστικός. Σε ένα όχι ιδιαίτερης σημασίας ζήτημα υπακούει στη συμπαγή αυλή και αποσύρει το θέμα από το Δ.Σ. Η δημοτική σύμβουλος δηλώνει παρορμητικά και ίσως βιαστικά ανεξαρτητοποίηση. Ο δήμαρχος ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ και αφήνει το ρόλο της υπεράσπισης στη ΦτΔ, στο δικό του μπλογκ, που ξερνάει χολή και πλειοδοτεί σε πεζοδρομιακά σχόλια. Ο έλεγχος χάνεται. Η δημ. σύμβουλος ανεξαρτητοποιείται με επιστολή μια βδομάδα μετά. Η συμπαγής αυλή ζητωκραυγάζει γιατί απαλλάχτηκε από την... ενοχλητική παρουσία και ζητάει κι άλλο αίμα. Ο δήμαρχος ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ και απαντά με επιστολή, που γράφτηκε για να ικανοποιήσει την αυλή και όχι για να απαντήσει στη Δήμου. Η Δήμου παραιτείται με νέα επιστολή και η συμπαγής αυλή αλλαλάζει.
    Δεν έχει σημασία να δούμε τώρα αν ο δήμαρχος κέρδισε ή έχασε από την ανεξαρτητοποίηση και παραίτηση της Αγγ. Δήμου. Αυτό θα φανεί από τα απόνερα στις γειτονιές της άνοιξης, από τις αντιδράσεις του στενού περιβάλλοντος της δημ. συμβούλου και δεν είναι γι΄αυτά την κουβέντα.
    Σημασία έχει ότι από δω και πέρα τίποτα δε θα είναι όπως πριν. Όλοι κατάλαβαν ότι ο Ζαμάνης προσπαθώντας να επιβιώσει πολιτικά είναι πρόθυμος να πουλήσει του ΠΑΝΤΕΣ όσο κοντά κι αν βρίσκονται αυτοί, όσο ΦΙΛΙΚΑ και ΕΝΤΙΜΑ κι αν του έχουν φερθεί, όσο κι αν τον έχουν ΣΤΗΡΙΞΕΙ, όσο κι αν έχουν ΒΟΗΘΗΣΕΙ την παράταξη να κερδίσει εκλογές, τη δημοτική αρχή να δείξει έργο και τον ΙΔΙΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ.
    Αυτό ήταν το ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΒΑΤΕΡΛΩ του δήμαρχου Ζαμάνη.
    Τώρα όλοι κάνουν και δεύτερες σκέψεις και πολλοί τρίβουν ήδη τα χέρια τους περιμένοντας στη γωνία. Στη δικιά του γωνία ο καθένας. Υπομονετικά. Ο χρόνος δουλεύει γι΄αυτούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος23/1/16 6:04 μ.μ.

    Ποιος Κρητικός ρε παιδιά εδώ ο Τσούκας το φωνάζει δεξια κι αριστερά οτι είναι ο νέος αντιδήμαρχος περιβάλλοντος και έχει έτοιμο σχεδιο (τρομάρα του) για την καθαριοτητα που να μείνει θέση για τον Κρητικό.......να δουμε και τον Τσούκα αντιδημαρχο έλεος γενικέ μιλά κι εσυ λίγο οι άλλοι ζουν στο δικο τους κοσμο .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος23/1/16 9:04 μ.μ.

    Πέππα στην αντιδημαρχία οικονομικών, ε άντε να δω και Σουλαρα Ντούντα αντιδήμαρχο να γελάνε και τα τσιμέντα. Δαρδαμανης και Κρητικος κομμένοι από την αυλή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος23/1/16 10:10 μ.μ.

    Βρε παιδιά να ρωτήσω κάτι ? Αυτοί που αρθογραφούν στην φωνή διονύσου μήπως έχουν κάποιο διανοητικό πρόβλημα ? Τι ρωτάω , είναι βέβαιο .. Ποιόν αποκαλούν Βασιλιά ? Μήν μου πείτε τον άτολμο-δίγλωσσο Δήμαρχο , μάλλον τον τρολάρουνε άσχημα και νομίζει ότι τον υποστηρίζουν..
    Σε ένα σχόλιο όμως που διάβασα θα συμφωνήσω , αναφέρει ο σχολιαστής ότι οι πολίτες βλέπουν ! Συμφωνώ ότι βλέπουν και συμμετέχουν θα συμπλήρωνα..
    Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν ξαναβγαίνει ο Ζαμάνης , οι κερδισμένοι θα είναι αυτοί που θα φύγουν απο τον συγκεκριμένο συνδυασμό ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος24/1/16 11:53 π.μ.

      Φίλε είναι σίγουρο ότι έχουν διανοητικό πρόβλημα , θα σου δώσω ένα παράδειγμα , αφού μιλούν για παραμύθια (εδώ συμφωνώ , διότι παραμύθι είναι ) και τον αποκαλούν Βασιλιά , σε ποιό νέο άρθρο βάζουν τον Δήμαρχο δίπλα στον Θεό !
      Φίλε είναι βέβαιο ότι τα κορίτσια της φωνής παίρνουν ισχυρή φαρμακευτική αγωγή .
      Δήμαρχε ούτε Βασιλιάς είσαι ούτε και Θεός , ένα ανθρωπάκι είσαι , όπως και οι υποστηρικτές σου , ανθρωπάκια με διανοητικά προβλήματα .

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος24/1/16 12:38 π.μ.

    Ε ρε γλέντια που θάχουμε με το κόψιμο των δυο προαναφερθέντων .θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι .Δεν ξέρω που θα κρυφτεί ο δημαρχευων μετά από όσα έχει πει και στους δυο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος24/1/16 2:23 μ.μ.

    Επειδή κάποιοι μιλούν για δημόσιο χρήμα , θα τους θυμίσουμε τι έλεγε ο επικεφαλής , σημερινός Δήμαρχος για τις καταθέσεις του δήμου στην τράπεζα Πειραιώς! Έλεγε τότε ότι έκανε έρευνα κ βλέπει ότι η τράπεζα Πειραιώς προσφέρει λιγότερο επιτόκιο σε σχέση με άλλες τράπεζες !
    Το αποτελεσμά , ο δήμος διονύσου με Δημαρχό τον Ζαμάνη διατηρεί το κεφαλαιό της στην τράπεζα Πειραιώς! Κοριτσιά της φωνής θα σας θυμίσω πολλά !! Τώρα αρχίζει το σκληρό ροκ ..

    https://youtu.be/m9XLyr2SLrQ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος24/1/16 2:29 μ.μ.

    εκτος απο τη νεκρανασταση του καλαφι υπαρχει κι αλλος παιχτης που ξαναμπαινει στο παιχνιδι παλιοφιλος απο τη σταματα κι αυτος μετα απο πολυ καιρο ξαναβρεθηκε για καφε με τα φιλαρακια του εκανε και τα τηλεφωνα του τυχαιο δε νομιζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος24/1/16 7:05 μ.μ.

      Ούτε ο καλαφατελης ούτε ο Ζαμάνης μπορούν να ελπίζουν σε νεκρανάσταση γιατί και οι δύο έπαιξαν και έχασαν.!! Οι δημότες έχουν καταλάβει τι καπνό φουμάρουν και οι δύο.!! Ο καλαφατελης θα ψάχνει για καμία θέση ειδικού συμβούλου και ο Ζαμάνης θα ψάχνει κανέναν πελάτη για να του κάνει την φορολογική δήλωση.!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος24/1/16 9:29 μ.μ.

      Questo è sicuro....ειδικά αν επιλέξει άσχετο/η με τα οικονομικά για την αντιδημαρχία οικονομικών όπως ακούγεται...

      Διαγραφή
  13. Ανώνυμος24/1/16 11:33 μ.μ.

    Ο δήμαρχος μας θα κάνει τις επιλογές που πρέπει για το καλό των πολιτών και του δήμου. Όλα τα θέματα θα πάνε καλύτερα γιατί ο δήμαρχος μας έχει ανθρώπους που εμπιστεύεται και είναι δουλευταράδες. Θα βοηθήσει πάρα πάρα πολύ και ο κ. Γενικός. Από τη μέρα που ασχολήθηκε με τα διοικητικά το κλίμα με το προσωπικό άλλαξε δραματικά προς το καλύτερο. Οι υπάλληλοι τον εμπιστεύονται γιατί λύνει τα προβλήματα που έχουν. Μπράβο δήμαρχε. Προχώρα ότι και να λένε. Όποιοι θέλουν να μείνουν πίσω να μείνουν. Εμείς θα πάμε μπροστά μαζί σου με τους καλούς και τους άξιους συνεργάτες σου. Πάλι μπράβο δήμαρχε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/1/16 3:25 μ.μ.

      Έτσι γλυφε για να είσαι δίπλα του

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος25/1/16 6:59 μ.μ.

      το κλίμα με το προσωπικό άλλαξε δραματικά προς το καλύτερο.....

      (η μεταφυσική της επικοινωνίας)

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος25/1/16 12:11 π.μ.

    Κι εσύ που καρφώνεσαι με τα .!! να δούμε τι θα ψάχνεις με τις εξυπνάδες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/1/16 8:14 π.μ.

      Λες να μην βρω δουλεια;; Εστω και 5μηνιτης;; Εσυ δεν κοιμάσαι καθόλου;; Σχολιάζεις πρώτα στην ΦτΔ και μετα εδω;;

      Διαγραφή
  15. Ανώνυμος25/1/16 3:33 μ.μ.

    Ο πολιτιστικός οργανισμός θεασις με ανακοίνωση του στο προφίλ του στο φέισμπουκ ευχαριστεί το δήμαρχο και τις δημοτικές συμβούλους Αγ Στέφανου κυρία Ντούντα και Σταματας κυρια Πεππα που παρευρέθηκαν λογικά σε κάποια εκδήλωση και που τους στηρίζουν. Φωτογραφίες και τα σχετικά ο Δήμαρχος με τις καθημερινές του Συμβούλους εντός και εκτός Δήμου. Αλήθεια ο αρμόδιος αντιδήμαρχος παιδείας και πολιτισμού κύριος Κοκμωτος και ο πρόεδρος του Θεσπι κύριος Δαρδαμανης δεν ήταν αρμόδιοι; Μην μου πεις ότι και αυτοί αδειάζονται σιγά σιγά θα πηδηχτω από το παράθυρο.

    The iNterN (Ο Αρχάριος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/1/16 7:01 μ.μ.

      ΑΝ ΤΟΥΣ ΦΩΝΑΖΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΧΩΡΟΥΣΑΝ ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΦΩΤΟ

      Διαγραφή
  16. Ανώνυμος25/1/16 5:38 μ.μ.

    Στα κάγκελα!Απο το e-dionysos.gr
    Δελτίο Τύπου
    Κύριοι της δημοτικής αρχής, δεν γίνεστε κουραστικοί με την παράθεση του έργου σας, γιατί απλούστατα είναι ελάχιστο και δυσανάλογο της δυναμικής του δήμου, πράγμα το οποίο έχουμε επισημάνει επανειλημμένα και δεν είστε ικανοί να το κατανοήσετε.
    Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως όποια από τα ικανά στελέχη σας το έχουν ήδη αντιληφθεί, σας έχουν εγκαταλείψει με σοβαρές καταγγελίες για τις διοικητικές σας ικανότητες και την αποτελεσματικότητα του κυρίου Ζαμάνη.
    Ενημερώστε τους συνδημότες μας, σε ποιο στάδιο βρίσκεται η υλοποίηση του έργου της αποχέτευσης το οποίο παραλάβατε από τη διοίκηση μας ;
    Σε τι ποσοστό έχει ολοκληρωθεί σε σχέση με το χρονοδιάγραμμα του έργου;
    Ενημερώστε τους συνδημότες μας για τα φοιτητικά λεωφορεία, πόσα δρομολόγια έχουν εκτελεστεί και με ποια συχνότητα εκτελούνται σήμερα;
    Πόσοι από τους δικαιούχους τα χρησιμοποιούν και ποια είναι η πληρότητα τους;
    Πόσο κοστίζουν σε ετήσια βάση;
    Έχετε εξετάσει εναλλακτικούς, περισσότερο αποτελεσματικούς και οικονομικούς τρόπους μετακίνησης;
    Ενημερώστε τους συνδημότες μας ποιες είναι οι υπηρεσίες που προσφέρουν τα τοπικά συμβούλια;
    Για το πιο απλό αίτημα ο πολίτης πρέπει να έρθει από το Διόνυσο τη Σταμάτα τη Δροσιά ή το Κρυονέρι,στον Άγιο Στέφανο. Τα υποβαθμίσατε και συνεχίζεται να τα απαξιώνετε.
    Ενημερώστε τους συνδημότες μας, τι έχετε κάνει σε σχέση με την πυρκαγιά στα γραφεία των σχολικών επιτροπών; Καταθέσατε μήνυση; Την κατέθεσε δικηγόρος του δήμου; Αν όχι για ποιο λόγο;
    Σε τι στάδιο βρίσκετε η ΕΔΕ που θα ξεκινούσατε κύριε Ζαμάνη υπάρχει πρόοδος;
    Ενημερώστε τους συνδημότες μας, τι γίνεται με τα καταπατημένα του Κρυονερίου; Ποια είναι τα αποτελέσματα των πρωτοβουλιών σας; Καθυστερείτε μήπως, διότι σε άλλη Δ.Ε υπάρχει παρόμοια περίπτωση και θίγονται άμεσα και πραγματικά συμφέροντα ημετέρων;
    Υπάρχει προσπάθεια συμψηφισμού; Εκβιασμού ίσως;
    Την εφαρμογή της μελέτης αντιπλημμυρικών έργων που παραλάβατε από τη διοίκηση μας γιατί δεν την έχετε ακόμα εφαρμόσει;
    Για πόσο νομίζετε ακόμα πως θα έχετε τον καιρό σύμμαχο και θα κρύβετε την απραξία σας;
    Ευτυχώς στηρίζετε ακόμα τις κοινωνικές δομές που δημιουργήσαμε και δεν φροντίσατε να τις αποδημήσετε.
    Τα στελέχη της παράταξη μας και ο επικεφαλής της Γ.Καλαφατέλης έχουν κάνει την αυτοκριτική τους, έχουν αναγνωρίσει τα λάθη τους και έχουν κριθεί για αυτά όπως και για το έργο που άφησαν παρακαταθήκη.
    Δεν αποτελεί άλλοθι για τον κύριο Ζαμάνη η επανάληψη τους σε μεγαλύτερο βαθμό.
    Μπορεί να μη δίνει σημασία στην κριτική που του ασκεί η αντιπολίτευση, όμως οφείλει να βγει από την ‘’αυλή’’ του και να δώσει σημασία στην κριτική των συνδημοτών μας που καθημερινά θίγονται από τη ‘’σαπουνόπερα’’ που εξελίσσεται εντός της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η παραπάνω ανακοίνωση της Ε.Π. ήρθε σε απάντηση της παρακάτω ανακοίνωση της Δημοτικής Αρχής, που απαντούσε στην ομιλία του Καλαφατέλη στην κοπή της πίτας της παράταξής του, όπου απάντησε στο πιο προηγούμενο δελτίο τύπου κ.ο.κ. Κατάσταση Γιαδικιάρογλου δηλαδή....

    Απάντηση σε Δελτίο Τύπου (23/1) της Ενωτικής Πρωτοβουλίας
    Με αφορμή νέα ανακοίνωση της Ενωτικής Πρωτοβουλίας επισημαίνουμε τα εξής:
    Δυστυχώς ο κ. Καλαφατέλης για άλλη μια φορά – κατά την προσφιλή του τακτική - συνεχίζει τη ψευδολογία, τη συκοφαντία και τη λασπολογία με αυθαίρετους, μειωτικούς...
    και υβριστικούς χαρακτηρισμούς για τη Δημοτική Αρχή.

    Φαίνεται ότι έτσι αντιλαμβάνεται τον θεσμικό του ρόλο και το καθήκον της εκπροσώπησης των δημοτών.

    Δεν μας εκπλήσσει βέβαια το γεγονός, αφού μόνο τέτοιου είδους «κριτική» μπορεί να κάνει, εφόσον το έργο της Δημοτικής Αρχής κατά τον πρώτο χρόνο διοίκησής της, όπως ενδεικτικά, η αύξηση εσόδων του δήμου από φορολογητέα ύλη που χάνονταν επί χρόνια, η υλοποίηση του έργου της αποχέτευσης, η αναβάθμιση του στόλου της καθαριότητας με νέα οχήματα, τα δωρεάν φοιτητικά λεωφορεία, η κάρτα Δημότη, η διεύρυνση των δωρεάν πολιτιστικών παροχών προς τους δημότες, η δρομολόγηση αντιπλημμυρικών έργων, τα επισιτιστικά προγράμματα, η ίδρυση Γραφείου Πολιτικής Προστασίας, η αναβάθμιση των δράσεων του Κοινωνικού Παντοπωλείου, η ενοποίηση των δημοτικών τελών, τα καλοκαιρινά και αθλητικά camp, τα προγράμματα δημιουργικής απασχόλησης για παιδιά, και πολλά άλλα, είναι για τον κο Καλαφατέλη «λειτουργική υποβάθμιση» του Δήμου!

    Αντιλαμβανόμαστε ότι γινόμαστε κουραστικοί, με την παράθεση έστω και τμήματος του έργου της Δημοτικής Αρχής, αλλά ο κ. Καλαφατέλης δεν εννοεί να το εμπεδώσει και να κατανοήσει τη σημασία του για τους δημότες.

    Ακόμη και η διοργάνωση πληθώρας χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων και παιδικών γιορτών από τον Δήμο, σε κάθε Δημοτική Ενότητα, όπου συμμετείχαν και ψυχαγωγήθηκαν δωρεάν - στη δύσκολη οικονομική συγκυρία - εκατοντάδες πολίτες, και είχαν χαρούμενες στιγμές οι οικογένειες με τα παιδιά τους, για τον κο Καλαφατέλη είναι «άρτος και θεάματα»!

    Σε κάθε περίπτωση η Δημοτική Αρχή - αδιαφορώντας για την υβριστική «κριτική» του επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας - θα μεριμνά, όπως οφείλει άλλωστε, για να έχουν οι πολίτες του Δήμου τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες, σε όλα επίπεδα.

    ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/1/16 6:56 μ.μ.

      ποια αναβάθμιση του στόλου της καθαριότητας ρε λεβέντες;;;;;;;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος25/1/16 8:33 μ.μ.

      δηλαδή όλοι τους βρίζουν; όποιος τους κάνει κριτική είναι "υβριστής"; σα να μη μας τα λέτε καλά βρε καλόπαιδα.

      Διαγραφή
  18. Ανώνυμος25/1/16 6:52 μ.μ.

    Από το faceook του δήμου διονυσου

    Έκτακτη Ανακοίνωση

    Λόγω τεχνικών προβλημάτων δεν λειτουργεί το τηλεφωνικό κέντρο και η υπηρεσία διαδικτύου (internet) του Δήμου. Τηλέφωνα επικοινωνίας σε περίπτωση ανάγκης: Αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας κ. Αναστάσιος Μπάσης 693 657 5234, Εντεταλμένος Σύμβουλος Πολιτικής Προστασίας κ. Παναγιώτης Τσούκας 694 857 1227.

    Gamo ta plan B, ε; "Σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος, καλέστε μπάση ή τσούκα."

    ε ρε βαθος αμετρητο, έρεβος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/1/16 8:35 μ.μ.

      ΕΝΑΣ ΜΠΑΣΗΣ ΚΙ ΕΝΑΣ ΤΣΟΥΚΑΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ
      ΤΟ ΧΙΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΠΛΗΜΥΡΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΕΡΑ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος25/1/16 8:37 μ.μ.

      Ήθελα να ξέρω ποιος τις σκέφτεται και τις γράφει αυτές τις βλακείες....

      Διαγραφή
  19. Ανώνυμος25/1/16 6:55 μ.μ.

    δηλαδή για κάθε πρόβλημα αρκούν οι δύο κολοσοί να το λυσουν !!!!!

    και πώς επικοινωνούν με τις υπηρεσίες; υπάρχει κάποιο επιτελικό κέντρο έκτακτης ανάγκης;

    γιατί δεν έδιναν τουλάχιστο το τηλέφωνο του πιπινιού όπου μπορούν να βρουν και τον δήμαρχο εκει; κλάσικ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος25/1/16 8:36 μ.μ.

    Κι αν έχει διακοπή ρεύματος και μείνει αφόρτιστο το κινητό;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος27/1/16 4:40 π.μ.

    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
    ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
    ΔΗΜΟΣ ΔΙΟΝΥΣΟΥ
    ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
    ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΗΜΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ

    Άνοιξη 21-1-2016
    Αρ. Πρωτ.: 71

    Αγαπητά μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής,

    Σχετικά με την αίτηση παροχής εξηγήσεων που λάβαμε την 11-1-2016 και με τις ανακρίβειες που διαπιστώθηκαν σε αυτή, οφείλουμε να αποκαταστήσουμε την αλήθεια.

    Στην εν λόγω αίτηση παρατηρείται σύγχυση σε θέματα που είναι εντελώς διαφορετικά μεταξύ τους.

    Στη 14η συνεδρίαση του ΔΣ της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής, συζητήθηκε στο πρώτο - εκτός ημερησίας - θέμα η πληρωμή ενός τιμολογίου που αφορούσε σε έξοδα του κυλικείου του 2ου Δημοτικού Αγ Στεφάνου, τα οποία προέκυψαν κατά την διάρκεια προγράμματος υγιεινής διατροφής για όλα τα τμήματα του Σχολείου, όπως αναφέρεται ξεκάθαρα και στο 37/5-6-2015 τιμολόγιο .

    Τα παραπάνω είναι καταγεγραμμένα και στα πρακτικά της 14ης Συνεδρίασης της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής Δήμου Διονύσου.

    Από την άλλη το σεμινάριο της Αστυνομίας το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 13-5- 2015 και 14-5-2015, με θέμα “ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ”, ουδεμία σχέση έχει με το πρόγραμμα υγιεινής διατροφής που αναφέρεται στο τιμολόγιο 37/5-6-2015. Μάλιστα δεν συμπίπτουν καν οι ημερομηνίες τους .

    Το θέμα της “αίτησης παροχής εξηγήσεων” αφορά τελικά στο εν λόγω τιμολόγιο; (37/5-6-2015) ή στην παραχώρηση χώρου;

    Διότι απ΄ ότι αποδεικνύουμε παραπάνω δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους.

    Ωστόσο, αν αναφερθούμε στο θέμα “παραχώρησης χώρου” για σεμινάριο της αστυνομίας που έλαβε χώρα στις 13&14-5-2015, το σχετικό αίτημα έφτασε καθυστερημένα και συγκεκριμένα στις 13-5-2015, λόγω κωλύματος του αστυνομικού τμήματος, όπως αναφέρει στο έγγραφό της η Διευθύντρια του 2ου Δημοτικού Αγίου Στεφάνου, με θέμα “άδεια χρήσης αίθουσας”.

    Τελικώς το θέμα της παραχώρησης δεν ήλθε προς έγκριση στο Συμβούλιο της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής Δήμου Διονύσου, καθώς έφθασε εκπρόθεσμα.

    Επιπλέον πως θα μπορούσε να ειπωθεί ότι ο φάκελος ήταν πλήρης, καθώς δεν υπήρξε ποτέ !

    Άλλη μια ανακρίβεια που πρέπει να αποσαφηνιστεί, αφορά στην αποδοχή χορηγίας μέλους της σχολικής επιτροπής.

    Αν θέλαμε να πάρουμε απόφαση αποδοχής χορηγίας, αυτό θα γινόταν με τον επίσημο και νόμιμο τρόπο, όπως είχε συμβεί και στο παρελθόν, με την απόφαση 22/2015 με θέμα την αποδοχή δωρεάς.

    Όσα ειπώθηκαν περί χορηγίας, λοιπόν, ήταν απλά σχόλια και όχι επίσημη θέση και απόφαση του ΔΣ, γι' αυτό και δεν καταγράφηκαν στα πρακτικά.

    Απόδειξη αυτού είναι και το γεγονός ότι το τιμολόγιο δεν πληρώθηκε κατ αυτόν τον τρόπο.

    Κατανοούμε ότι δημιουργείται χάος από εκεί που δεν υπάρχει και το ερώτημα που γεννάται δεν είναι πόση εμπιστοσύνη μπορεί να έχει κανείς στο προεδρείο, το οποίο λειτούργησε και λειτουργεί με διαφάνεια, ακολουθώντας το γράμμα του νόμου, αλλά πόση εμπιστοσύνη μπορεί να έχει κανείς σε λεγόμενα τα οποία βασίζονται σε ανακρίβειες και στόχο έχουν να δημιουργήσουν παραπλανητικά ερωτήματα .

    Η διαστρέβλωση της πραγματικότητας που παρατηρείται σε τέτοιου είδους επιστολές, τα κίνητρα των οποίων είναι δύσκολο να κατανοήσουμε, λειτουργούν δυστυχώς σε βάρος προσώπων, αλλά και της ίδιας της Σχολικής Επιτροπής .

    Ο Πρόεδρος του ΝΠΔΔ των Σχολικών Μονάδων
    Α΄/θμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Διονύσου

    Πέτρος Χρονόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος27/1/16 4:42 π.μ.

    Η ανταπάντηση Μιχιώτη

    Η ΑΒΑΣΤΑΧΤΗ ΕΛΑΦΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

    Η απάντηση του κ. Χρονόπουλου στην πρόσφατη αναφορά μου (αμφότερες επισυναπτόμενες) αποδεικνύει την ελαφρότητα με την οποία η διοίκηση αντιμετωπίζει τη λειτουργία της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής. Όχι μόνο δεν δίνει πειστικές εξηγήσεις για τα ζητήματα που τέθηκαν, αλλά αντιθέτως, επαληθεύει τις παραβιάσεις της διαδικασίας, προκαλεί την κοινή λογική και γεννά πρόσθετα ερωτηματικά. Συγκεκριμένα:

    1. Επιβεβαιώνεται κατηγορηματικά ότι πάγιες διαδικασίες της Σχολικής Επιτροπής παραβιάζονται σαν να μην τρέχει τίποτα!
    Γιατί, ούτε λίγο ούτε πολύ, ο Πρόεδρος και οι συνεργάτες του μας λένε ότι οι εγκρίσεις παραχώρησης σχολικών χώρων μπορούν να δίνονται πια προφορικά (από ποιον;), χωρίς να απαιτείται η υποβολή και τήρηση σχετικού φακέλου από την Γραμματεία και φυσικά, χωρίς να ενημερώνεται το ΔΣ, έστω και εκ των υστέρων!

    2. Γίνεται σαφές ότι στο μέλλον οι εισηγήσεις του Προέδρου και οι διαβεβαιώσεις που δίνει δεν πρέπει να λαμβάνονται σοβαρά, γιατί "η αλήθεια είναι κάπου αλλού"...
    Γιατί, τι άλλο να συμπεράνει κανείς όταν η άποψή του για την πραγματικότητα σχετικά με το επίμαχο τιμολόγιο αλλάζει διαρκώς; Στις 29/10/15 είπε στο ΔΣ ότι αφορούσε το σεμινάριο της Αστυνομίας, λίγο μετά υπέγραψε στο πρακτικό ότι αφορούσε σχολικό πρόγραμμα διατροφής, στις 8/1/2016 στο ΔΣ επαναβεβαίωσε τα περί σεμιναρίου της Αστυνομίας και τώρα στην γραπτή του απάντηση επανέρχεται στο πρόγραμμα του σχολείου!...

    3. Η προσπάθεια για επιλεκτική απάντηση στα ερωτήματα που έθεσα χειροτερεύει τα πράγματα, καθώς με όσα λένε εκτίθενται περαιτέρω και δημιουργούν νέα ερωτήματα, όπως πχ:
    α) Εάν η διευθύντρια του σχολείου έστειλε το έγγραφο για το κατεπείγον σεμινάριο στις 11/5/2015, γιατί έκανε δύο μέρες να πρωτοκολληθεί από την υπηρεσία; Άργησε το "περιστέρι" ή αυτή είναι η στάνταρ χρονική υστέρηση της (κατά δήλωση δημάρχου) «εύρυθμα λειτουργούσας» Υπηρεσίας;
    β) Έχει ή όχι δίκιο η ίδια διευθύντρια όταν ισχυρίζεται (εμφατικά) στο έγγραφό της ότι η δαπάνη του τιμολογίου είναι επιλέξιμη; Εάν έχει, γιατί τελικά δεν πλήρωσε η Σχολική το τιμολόγιο; Και μήπως τότε θα έπρεπε και τα άλλα σχολεία να μάθουν ότι έχουν αυτή την δυνατότητα;
    γ) Τι ακριβώς εννοεί ο συντάκτης όταν διαβεβαιώνει ότι "το τιμολόγιο δεν πληρώθηκε κατ' αυτόν τον τρόπο", δηλ. με "χορηγία" του μέλους της Επιτροπής; Πώς ακριβώς πληρώθηκε και από ποιον;

    Η προφανής δυσκολία τους να δώσουν πειστικές εξηγήσεις πρέπει κάποτε να τους προβληματίσει και να προσπαθήσουν να βελτιωθούν, αντί να ζητούν από πάνω και τα ρέστα. Αν ο Πρόεδρος δεν ασχολείται ο ίδιος με τα θέματα αυτά, αλλά απλώς τα εκφωνεί (οπότε μπερδεύεται), ας μας πει πού πρέπει να απευθυνόμαστε. Αλλά, αν αυτό είναι το μέγιστο των δυνατοτήτων τους, τότε κάποιοι άλλοι πρέπει να σκεφτούν άλλες λύσεις. Γιατί, είναι γνωστό ότι άνθρωποι που αδυνατούν να σκεφτούν οργανωτικά, είναι αδύνατο να δράσουν οργανωμένα - και τανάπαλιν.

    Προσωπικά, εκτιμώ ότι η διοίκηση της Σχολικής Επιτροπής πολύ δύσκολα θα πάψει να βλέπει παντού ‘φαντάσματα’ και θα βγει από τον ‘αυτιστικό’ κλωβό της, ώστε να προσφέρει ουσιαστικές υπηρεσίες στους μαθητές. Μέχρι τότε, ουσιώδεις ανάγκες των σχολείων θα συνεχίσουν να εκκρεμούν (πχ η υγιεινή των τουαλετών στη διάρκεια της μέρας) και πρωτοβουλίες τρίτων θα μένουν αναξιοποίητες (πχ δωρεάν εξετάσεις μαθητών), μόνο και μόνο επειδή προτείνονται από πρόσωπα ή φορείς που η διοίκηση έχει δαιμονοποιήσει, επειδή ασκούν κριτική.

    Στέφανος Μιχιώτης
    25/1/2016

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος27/1/16 4:49 π.μ.

    Και μια λεπτομέρεια, ενδεικτική του μπάχαλου που επικρατεί εκεί: στην ανακοίνωση Χρονόπουλου (με αρ. πρωτ. 71/21-1-16) γίνεται αναφορά ενός εγγραφου (βλ παρακατω link) και το οποίο πρωτοκολλήθηκε την επόμενη μέρα μετά την απάντηση (ΑΠ 75/22-1-16)...

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=846635002113486&set=p.846635002113486&type=3&theater

    ΣΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος27/1/16 6:35 μ.μ.

    Διάβασα στην οδο Διονύσου το άρθρο<<Αλάτι στους δρόμους απο τις 5 το πρωι αύριο τρίτη 26_1 μου κανει εντύπωση που ο εντεταλμένος πολιτικής προστασίας Π. Τσούκας ευχαρίστησε τα εθελοντικά κλιμάκια μονο αυτοι βοήθησαν κ Τσούκα οι υπάλληλοι δεν πρόσφεραν τοιποτα ντροπή σου Τσούκα μάθε να εκτιμας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/1/16 12:15 π.μ.

      Ωπα αδερφέ, οι υπάλληλοι ευχαριστω δε χρειάζονται...το ευχαριστώ τους είναι ο μισθος τους! Οι εθελοντες μόνο το ευχαριστώ λαμβάνουν και τους αρκει! Μη τα ισοπεδώνουμε όλα......δέν κανει χάρη κανείς!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος28/1/16 2:19 π.μ.

      ΏΧ συγνώμη, δεν ειπανε ευχαριστώ στον δημόσιο υπάλληλο; μη ξαναματαγίνει! Βρε ούστ απο δώ που οι βολεμένοι (και μόνιμοι πλέον) θέλουνε και ευχαριστώ!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος28/1/16 12:09 μ.μ.

      Μάθε λοιπον ασχετε οτι οι υπάλληλοι απο τα περσινά χιόνια δεν έχουν πληρωθεί όλες τις ώρες που εργαστηκανε και αν πληρωθούν θα πάρουν το ενα τρίτο απο τις πραγματικές ώρες οι υπόλοιπες δεν είναι εθελοντισμός;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος28/1/16 12:22 μ.μ.

      Μα κάλα , τόσο πολύ σε πείραξε που έγιναν μόνιμοι οι υπάλληλοι στον Δήμο ?

      Διαγραφή
  25. Ανώνυμος27/1/16 8:58 μ.μ.

    ODOS DIONYSOU

    “Καινά δαιμόνια” στο Δημοτικό Συμβούλιο!

    Έχουν το δικαίωμα οι πολίτες να ζητούν το λόγο κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου, θέτοντας ερωτήματα προς τη Δημοτική Αρχή και αναδεικνύοντας προβλήματα; Μπορεί ο Πρόεδρος να επιτρέπει ή να αρνείται, και μάλιστα κατά περίπτωση, το δικαίωμα αυτό; Είναι, επίσης, δυνατόν, να γίνεται κατά περίπτωση ερμηνεία του Κανονισμού Λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου;

    Τα παραπάνω ερωτήματα γεννήθηκαν στη χθεσινή- Τρίτη 26 Ιανουαρίου- τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, όταν ο Πρόεδρος του Σώματος Σπ. Γιαννουλάτος δεν έδωσε το λόγο στον συμπολίτη Στ. Μιχιώτη, επικαλούμενος το άρθρο 5, παρ. 2 του Κανονισμού σύμφωνα με το οποίο, οι πολίτες μπορούν να τοποθετηθούν, αλλά μόνο για θέματα που ήδη περιλαμβάνονται στην Ημερήσια Διάταξη.

    Αυτή ήταν η ερμηνεία του κ. Γιαννουλάτου χθες. Γιατί σε παλαιότερη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, την 1η Δεκεμβρίου 2015, ο ίδιος Πρόεδρος είχε προ Ημερησίας Διατάξεως δώσει το λόγο στον ίδιο πολίτη, που εξέθεσε προβλήματα της περιοχής του, χωρίς αυτά να περιλαμβάνονται στην τότε Ημερήσια Διάταξη.

    Η χθεσινή νέα ερμηνεία του Κανονισμού Λειτουργίας προκάλεσε την αντίδραση των δημοτικών παρατάξεων της Ενωτικής Πρωτοβουλίας και της Δημοκρατικής Ανατροπής Διονύσου, οι επικεφαλής των οποίων υποστήριζαν επίμονα πως αυτή η ερμηνεία- και συνακόλουθα, η απόφαση- του Προέδρου περιορίζει το δικαίωμα στην ενημέρωση.

    Αξίζει να σημειωθεί πως ουδέποτε στο παρελθόν του Καλλικρατικού Δήμου Διονύσου είχε σημειωθεί ανάλογο περιστατικό, μια που επί Προεδρίας και Γ. Νικητόπουλου, και Θ. Ροϊδη, αλλά και Τ. Καρασαρλή οι πολίτες διατηρούσαν το δικαίωμα της ερώτησης, της τοποθέτησης ή ακόμη και της παρέμβασης στο Δημοτικό Συμβούλιο, πάντα βέβαια με την άδεια του Προεδρείου.

    Σε σημερινή δήλωσή του στην Οδό Διονύσου, ο κ. Μιχιώτης τόνισε:
    “Χτες το βράδυ, πριν τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, ζήτησα από τον Πρόεδρο κ. Γιαννουλάτο τον λόγο για δύο λεπτά στην προημερησίας συζήτηση, ως είθισται για τους πολίτες. Όμως, μετά από σύντομη διαβούλευση με τον δήμαρχο κ. Ζαμάνη, ο κ. Γιαννουλάτος αρνήθηκε επικαλούμενος τον κανονισμό, παρότι στο παρελθόν είχε υιοθετήσει ακριβώς την αντίθετη ερμηνεία και πρακτική, όπως άλλωστε και όλοι ανεξαιρέτως οι προηγούμενοι πρόεδροι του Συμβουλίου.
    Η ουσία του κοινού πολιτικού σκεπτικού προέδρου και δημάρχου είναι σαφής: Οι πολίτες δεν έχουν το δικαίωμα να μιλούν ή να ρωτούν για άλλα ζητήματα, πέραν εκείνων που θέτει ο δήμαρχος και ο πρόεδρος στην ημερήσια διάταξη.
    Η άποψή τους αυτή δυστυχώς επιβεβαιώνει τις εκτιμήσεις μου περί επερχόμενου πολιτικού μεσαίωνα. Πιστεύω όμως ότι οι πολίτες δεν πρέπει να αποθαρρύνονται μπροστά σε τέτοια παρελκυστική ή και αυταρχική τακτική από τις αρχές”.

    Όσον αφορά στο ερώτημα που επρόκειτο να θέσει προς τη Δημοτική Αρχή, ο κ. Μιχιώτης διευκρίνισε πως αφορούσε στη συστηματική κωλυσιεργία που παρατηρείται στη διερεύνηση φαινομένων διασπάθισης δημοσίου χρήματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος27/1/16 11:21 μ.μ.

    μας έπεισες τώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος28/1/16 7:29 π.μ.

    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΖΑΜΑΝΗ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ

    Κάποιος σχολίασε ανώνυμα (27/1/16 6:35 μ.μ.) πως ο εντεταλμένος πολιτικής προστασίας Τσούκας ευχαρίστησε μονο τα εθελοντικά κλιμάκια και όχι τους υπάλληλους που βοήθησαν κι εκείνοι. Κι αυτό θύμωσε τους αυριανιστές που μας κυβερνούνε και έβγαλαν τον πραγματικο εαυτό τους. Θαυμάστε τις απαντήσεις …..

    «Ωπα αδερφέ, οι υπάλληλοι ευχαριστω δε χρειάζονται...το ευχαριστώ τους είναι ο μισθος τους! Οι εθελοντες μόνο το ευχαριστώ λαμβάνουν και τους αρκει! Μη τα ισοπεδώνουμε όλα......δέν κανει χάρη κανείς!» (28/1/16 12:15 π.μ.)

    «ΏΧ συγνώμη, δεν ειπανε ευχαριστώ στον δημόσιο υπάλληλο; μη ξαναματαγίνει! Βρε ούστ απο δώ που οι βολεμένοι (και μόνιμοι πλέον) θέλουνε και ευχαριστώ!» (28/1/16 2:19 π.μ.)

    Εάν πιστεύουν ότι έτσι μπορούν να διοικήσουν έναν δήμο είναι πέρα νυχτωμένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/1/16 7:30 π.μ.

      Ο κάθε καρακομπλεξάρας και άσχετος πήρε εξουσία από τον ανίκανο...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος28/1/16 1:18 μ.μ.

      Θα πρέπει κάθε Τσούκας να μάθει να λέει και ένα ευχαριστώ στον δημοτικό υπάλληλο. Κάποτε ένας παλαιός δήμαρχος του Αγίου Στεφάνου, ο Παναγιωτης Βορριας, μετά το τέλος κάθε τέτοιας δύσκολης στιγμής ευχαριστούσε και τους δημοτικούς υπαλλήλους αποκαλώντας τους μάλιστα με την τιμητικην για αυτούς φράσιν "κύριοι συνάδελφοι". Σε ευχαριστούμε "συνάδελφε".

      Διαγραφή
  28. Ανώνυμος28/1/16 8:01 π.μ.

    ΟΤΙ ΠΙΟ ΜΑΥΡΟ ΚΑΙ ΑΥΤΑΡΧΙΚΟ, ΟΤΙ ΠΙΟ ΑΧΡΗΣΤΟ ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟ, ΟΤΙ ΠΙΟ ΨΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΜΨΗΦΙΣΤΙΚΟ, ΟΤΙ ΠΙΟ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟ, ΧΥΔΑΙΟ ΚΑΙ ΕΛΕΕΙΝΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΔΙΟΝΥΣΟ.
    ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΤΕΙΤΕ ΑΧΡΕΙΟΙ !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος28/1/16 3:44 μ.μ.

    Απο την Οδό Διονύσου:
    Στην ακύρωση ως μη σύννομης της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής, που αφορούσε σε ανάθεση της παροχής εργασιών ταφών και εκταφών στα δημοτικά Κοιμητήρια σε εργολάβο, προχώρησε με προχθεσινή (25 Ιανουαρίου) απόφασή της η Αποκεντρωμένη Διοίκηση. Στο σκεπτικό της ακύρωσης ρητά αναφέρεται πως, σύμφωνα με όσα ο νόμος προβλέπει, οι εν λόγω εργασίες είναι “ανεκχώρητες και ανήκουν στην αποκλειστική αρμοδιότητα των Δήμων”.

    Η συγκεκριμένη παροχή υπηρεσιών, εκτιμώμενου προϋπολογισμού 40.000 ευρώ περίπου, είχε εγκριθεί στις αρχές του 2015 από το Δημοτικό Συμβούλιο αναφορικά με τη σκοπιμότητά της, και εν συνεχεία παραπέμφθηκε στην Οικονομική Επιτροπή για τη διεξαγωγή πρόχειρου μειοδοτικού διαγωνισμού, ο οποίος σε πρώτη φάση, το Μάιο του 2015, απέβη άγονος. Ο διαγωνισμός επαναλήφθηκε στα τέλη του περασμένου Σεπτεμβρίου, με τροποποίηση των όρων που αφορούσαν στις εγγυητικές επιστολές, οπότε και προσήλθε ένας ανάδοχος, στον οποίο και κατακυρώθηκε η παροχή υπηρεσιών.
    [.]Χαρακτηριστικό, πάντως, είναι πως σύμφωνα με πληροφορίες της Οδού Διονύσου, ο εργολάβος αρνείτο να ξεκινήσει τις εργασίες στα Κοιμητήρια της πόλης (σ.σ. περιμένοντας προφανώς την όποια απόφαση της Αποκεντρωμένης), με αποτέλεσμα διαμαρτυρίες και παράπονα κατοίκων.

    Μα καλά ρε ούτε τους νεκρούς δε μπορείτε να θάψετε?
    όταν σας λέγανε όλοι πέρυσι ότι η περιφέρεια θα σας ακυρώσει την απόφαση εσείς επιμένατε πως δεν υπήρχε λόγος και αιτία..Τωρα τι θα κάνετε ρε ενα χρόνο μετα?
    Θα βαλετε τον Τσούκα η την Πέππα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/1/16 9:58 μ.μ.

      Μόνο για εκεί φαίνεται ότι κάνουν.! Ρε παιδιά με το οικόπεδο τι γίνεται ;

      Διαγραφή
  30. Ανώνυμος28/1/16 5:36 μ.μ.

    Σφουγγοκώλης!!!!
    Σφουγγοκώλης!!!!
    Σφουγγοκώλης!!!!
    Σφουγγοκώλης!!!!
    Σφουγγοκώλης!!!!
    Σφουγγοκώλης!!!!
    Σφουγγοκώλης!!!!
    Σφουγγοκώλης!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος28/1/16 9:36 μ.μ.

    Pu pu pulitzer
    Pu pu pulitzer
    Pu pu pulitzer
    Pu pu pulitzer
    Pu pu pulitzer
    Pu pu pulitzer
    Pu pu pulitzer
    Pu pu pulitzer
    Pu pu pulitzer
    Pu pu pulitzer
    Pu pu pulitzer
    Pu pu pulitzer

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος28/1/16 9:37 μ.μ.

    Από το ΔΣ ο σφουγγοκώλης έφυγε κατά τις 20:30 και για καλή του τύχη , βρήκε το φαρμακείο λίγο πιο κάτω ανοιχτό. Πήρε δύο χάπια για την πίεση και πήγε προς το σπίτι του. Απ' τα νεύρα του έπεσε και σε μια λακούβα έξω απ' το σπίτι του και ράγισε το δεξί μπροστά αμορτισέρ στο αυτοκίνητό του.
    Τα πράγματα δεν του πήγαιναν όπως θα το ήθελε σήμερα. Μπήκε στο σπίτι και άνοιξε το Pentium 3 PC του, μιας και τσιγκουνεύεται να πάρει ένα πιο νέας τεχνολογίας και ξάπλωσε στον καναπέ. Η πίεση έπεσε σε φυσιολογικά επίπεδα και επειδή του ήρθε μια λιγούρα, έφαγε μισό αρνί που είχε περισσέψει απ' το μεσημέρι. Στο Star έπαιζε την "Αβάσταχτη ελαφρότητα του είναι" και αφού έφαγε , χάζευε την ταινία.
    Τον πήρε ο ύπνος όμως και ξύπνησε καταϊδρωμένος από ένα όνειρο που έβλεπε. Ονειρευόταν πως ήταν σε ένα παλάτι αξιωματικός και θα τον πήγαιναν στον βασιλιά να τον χειροτονήσει στρατηγό. Όταν πήγε στο παλάτι και γονάτισε μπροστά στο βασιλιά, σήκωσε το κεφάλι του και τι να δει;;; Τον πρόεδρο της Σχολικής να κρατάει το σπαθί για να τον χειροτονήσει.
    Δεν το άντεξε να βλέπει άλλο και ξύπνησε με τρομερή ταχυκαρδία. Η ώρα ήταν περίπου 4:00 τα ξημερώματα και κάθισε στο PC του που πλέον είχε ανοίξει και ξεκίνησε να γράφει τις αερολογίες του στο blog του. Το υποσυνείδητο επηρεασμένο απ’ την ταινία που έβλεπε στον καναπέ: «Η αβάσταχτη ελαφρότητα της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής»…..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος28/1/16 10:43 μ.μ.

    Βρε 1:18 που τον θυμήθηκες αυτόν τον ανύπαρκτο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/1/16 11:16 π.μ.

      Πάλι τα ίδια ;; 10:43 εδω και αμέσως 10:46 στην ΦτΔ ;; Περισοτερο ανύπαρκτος απο εσενα δεν έχει γίνει κανεις.!

      Διαγραφή
  34. Ανώνυμος29/1/16 2:13 π.μ.

    Κι εσείς τόσο εμπαθείς, που χαίρεστε; Δεν πα να κάνετε καμιά άλλη δουλειά εσείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος29/1/16 9:21 π.μ.

    Εδώ το οικόπεδο, εκεί το οικόπεδο, τι γίνεται με το οικόπεδο?
    Εδώ οι σχολικές, εκεί οι σχολικές, τι γίνεται με τις σχολικές?
    Εδώ ο Θέσπις, εκεί ο Θέσπις, τι γίνεται με το Θέσπις?
    Εδώ η Εξέλιξη, εκεί η Εξέλιξη, τι γίνεται με την Εξέλιξη?
    Έχουν πάρει τα φτυάρια και τα θάβουν όλα μαζί κι αν τύχει και βρεθεί κανένας στο δρόμο τους που θέλει κάθάρση....τον θάβουν και αυτόν μαζί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος29/1/16 10:57 π.μ.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος29/1/16 10:58 π.μ.

    Είμαι σφουγγοκώλης και γουστάρω το σκατό

    ΣΜ = Σκατά στα μούτρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος29/1/16 11:00 π.μ.

    Ξέρω πολύ καλά ότι τα διαβάζεις και εσύ τα σχόλια Λιάκο , σαν διαχειριστής!!!! Κολλητέ του σφουγγοκώλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ας με συγχωρήσουν οι αναγνώστες για τα υβριστικά σχόλια που ανέβηκαν. Το σκεπτικό της απόφασής μου είναι διπλό. Αφενός για να διευκολύνω τους συγκεκριμένους συνδημότες μας, στους οποίους αναφέρονται, προκειμένου να προχωρήσουν στα μέτρα που θα κρίνουν σκόπιμα. Αφετέρου, για να εμπεδώσουμε εντελώς την αθλιότητα των κοπρόσκυλων υποστηρικτών του "δημάρχου" Ζαμάνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναφέρομαι στους Ανώνυμους
      28/1/16 5:36 μ.μ.
      28/1/16 9:36 μ.μ.
      28/1/16 9:37 μ.μ.
      29/1/16 10:57 π.μ.
      29/1/16 10:58 π.μ.
      29/1/16 11:00 π.μ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/1/16 12:49 μ.μ.

      Τζιμάνια του Ζαμάνη, όταν τελειώσει μαζί σας η Υπηρεσία Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και αποδειχτεί ότι γράφετε ακόμα και μέσα από το δημαρχείο, θα σας βγουν ξυνά τα γέλια από τις προστυχιές σας. Εκεί να δείτε γλέντια εμείς και κλάματα εσείς.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος29/1/16 1:17 μ.μ.

      Οι άνθρωποι είναι εντελώς άρρωστοι. Και το χειρότερο είναι ότι αποφασίζουν για μας.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος29/1/16 2:07 μ.μ.

      Επαναλαμβάνω , που τα βλέπεις τα υβριστικά σχόλια;

      Διαγραφή
  40. Ανώνυμος29/1/16 1:11 μ.μ.

    Αλήθεια, γιατί δεν έχει καταθέσει ΠΟΤΕ δήλωση περιουσιακής κατάστασης η κ. Αγγελική Πέππα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/1/16 1:12 μ.μ.

      Είναι αλήθεια ότι η κ. Αγγελική Πέππα έχει βάλει στο μάτι τον Γεωργικό Συνεταιρισμό της Σταμάτας?

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/1/16 1:13 μ.μ.

      Είναι ο κύριος της κυρίας, ανόητε!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος29/1/16 3:30 μ.μ.

      Με όλη την σταματα τα εχει βαλει...

      Διαγραφή
  41. Ανώνυμος29/1/16 3:22 μ.μ.

    Καλό θα είναι ο Ζαμανης να εξηγήσει τη χρησιμότητα της νέας θέσης ειδικού συνεργάτη που ζητάει (δικηγόρος).Στο σάιτ του δήμου βέβαια σιγή ασυρμάτου.Για τους γνωρίζοντες.
    https://diavgeia.gov.gr/doc/61%CE%93%CE%A5%CE%A993-%CE%A6%CE%9F5?inline=true

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/1/16 3:33 μ.μ.

      Άρχισαν τα όργανα και ετοιμάζεται για τα γλέντια!!!

      Διαγραφή
  42. Ανώνυμος29/1/16 5:46 μ.μ.

    Σύντομο ανέκδοτο 1 : Ο Ζαμάνης θα είναι Δήμαρχος και το 2020 .. χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος29/1/16 5:48 μ.μ.

    Σύντομο ανέκδοτο 2 : Η δημοτική αρχή στο σύνολο της δείχνει πρώτα από ολά ταπεινοφροσύνη .. χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος29/1/16 5:49 μ.μ.

    Σύντομο ανέκδοτο 3 : Η δημοτική αρχή επενδύει τα χρήματα των δημοτών τις .. χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος29/1/16 7:55 μ.μ.

    Τη Δευτέρα στον Πιπινιο οι Ανοιχτοί Ορίζοντες κόβουν την πίτα.Οφειλουμε όσοι πιστέψαμε να πάμε και να ζητήσουμε απαντήσεις για την μη τήρηση των συμφωνηθέντων προεκλογικά.Ο Διονυσης πρέπει να δώσει εξηγήσεις αν και νομίζω πως δε θα το κάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/1/16 9:59 μ.μ.

      Σιγά μην πάμε ρε μεγαλέ , τι εξηγήσεις περιμένεις να σου δώσει ο ανίκανος ? Αλήθεια Σάκη θυμάσε τι είχες πεί για τον Γενικό Γραμματέα επί διοίκησης Καλαφατέλη ? Μάλλον πρέπει να σου θυμίσω και θα το κάνω ?

      Υ.Γ.1 Ένα μήνυμα για την αυλή (αν και δεν είναι πολλοί , μόνο κάποιες θηλυκές κότες-υπάλληλοι) , είσαστε τόσο άσχημες που η ασχήμια σας φαίνεται στα σχόλια της φτδ..
      Υ.Γ.2 Σας έχω μία πολύ καλή έκπληξη (για τους αυλικούς ή αλλιώς 'Γονατιστούς')

      Διαγραφή
  46. Τρελλά γλέντια σε λίγο με τη τραβεστί διακήρυξη για Τη πρόσληψη νομικού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/1/16 11:48 μ.μ.

      Δηλάδη αν δηλώσει συμμετοχή κάποιος δικηγόρος που είναι παρ'αρείω πάγω θα κριθεί ακατάλληλος ?
      Λοιπόν Ζαμάν φού και γονατιστοί , ο διαγωνισμός είναι πέρα για πέρα φωτογραφικός και η ανάρτηση στην διαυγεια είναι στάχτη στα μάτια . Αλήθεια βρε τιποτένιε τι έλεγες για τους ειδικούς συνεργάτες του Καλαφατέλη ? Μάλλον τα ξέχασες , δεν πειράζει θα στα θυμίσω..

      Υ.Γ. Νομίζετε ότι δεν ξέρουμε ποιά είναι πίσω απο την φωνή διονύσου ? Βρέ κατσαριδούλα άσχημη εμείς είμασταν η αρχή , βάλαμε τον πήχυ ψηλά , παλέψαμε πολύ σκληρά για να κάνουμε τον Δήμο Διονύσου πιο δημοκρατικό , πολλοί και διάφοροι , νομίζεις ότι θα κάτσουμε με σταυρωμένα χέρια ? Όσο για εσένα τιποτένιε , θα πάθεις αυτό που αξίζει στους τιποτένιους..

      Διαγραφή
  47. Ανώνυμος30/1/16 10:56 μ.μ.

    Βγάλτε τους στη φάρα ρε παιδιά ποια ειναι αυτή πίσω από τη φωνή γιατί όλοι το παίζουν ανήξεροι από το Δήμαρχο και όλοι της αυλης και καλά δεν ξέρουν τίποτα και τώρα απ ότι μαθαίνω μπήκαν στο κόλπο και κάποιοι[ες] υπάλληλοι μήπως πρέπει να μπουν στη θέση τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος30/1/16 11:57 μ.μ.

    Αν ενοείς τη γνωστή και μη εξαιρετέα της σχ. επ. νομίζω ότι δεν αξίζει να ασχολούμαστε άλλο ας κρατήσουμε ένα επίπεδο πολύ αξία δώσαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος31/1/16 1:27 μ.μ.

    Σας διέφυγε παλικάρια ότι στην προκήρυξη ζητείται ο νομικός να έχει γνώση κι εμπειρία Αστικού, Διοικητικού και Εργατικού Δικαίου. Κάτι μου λέει ότι σύντομα θα υπάρξει και νέα προκήρυξη για νομικό με ιδιαίτερη γνώση κι εμπειρία στο Ποινικό Δίκαιο. Θα τη χρειαστεί ο Δήμαρχος οσονούπω! Και όχι μόνο αυτός, βεβαίως βεβαίως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή