.

ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΗΓΗΘΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣΤΕ MOZZILA FIREFOX

Τετάρτη, 18 Μαΐου 2016

Εφτά και το λουρί της μάνας

Αν ο Ντοστογιέφσκι ζούσε στην εποχή μας, το μόνο σίγουρο θα ‘ταν από πού θ’ αντλούσε την έμπνευση για τον ‘Ηλίθιο’.

Ζαμάνης. Ένας δήμαρχος που κατρακυλάει από μόνος του.

Ο πρώτος σταθμός σ’ αυτή την κατρακύλα ήταν όταν αποφάσισε να κατέβει για δήμαρχος, υποσχόμενος πράγματα που – όπως αποδείχτηκε – δεν είχε κατά νου ή δεν μπορούσε να κάνει. Νόμιζε, φαίνεται, πως είμαστε όλοι ηλίθιοι ή πως μας είχε του χεριού του, όπως πολλούς απ’ τους εκλεγμένους του. Τώρα το ξέρει πως έπεσε πολύ έξω – για μας εννοώ.

Ο δεύτερος ήταν όταν συστηματοποίησε τη διγλωσσία του και την έκανε σήμα κατατεθέν. Άλλα έλεγε στον έναν κι άλλα έταζε στον άλλον κι από πάνω φανταζόταν πως δεν θα τον παίρνανε χαμπάρι. Ούτε που σκέφτηκε πως άμα θέλαμε κάποιον σαν τον Καλαφατέλη, θα κρατούσαμε την ορίτζιναλ λύση αντί της ιμιτασιόν. Τώρα πια, μετά από τόσα ‘τάματα’ (οφικίων), μόνη λύση είναι η αλλαγή αντιδημάρχων και προέδρων κάθε εξάμηνο…

Ο τρίτος σταθμός ήταν όταν άρχισε να μαζεύει γύρω του κόλακες, που του πιπίλιζαν το μυαλό πως – αν και μπούλης – ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος του παιχνιδιού. Μέχρι που άρχισε να πιστεύει στ’ αλήθεια πως το ‘χε το αρχηγιλίκι και πως τα πράγματα μπορούσαν να γίνονται μόνο και μόνο επειδή το έλεγε σαν δήμαρχος. Τότε ήταν που άρχισε να φοράει και το στυλάκι του είρωνα προς τους αντιπάλους του, πράγμα που είχε σαν αποτέλεσμα να τους κάνει όλους να συμμαχήσουν εναντίον του. Ευφυέστατη επικοινωνιακή τακτική…

O τέταρτος ήταν η υπόθεση των Σχολικών Επιτροπών. Αντί την να διαλευκάνει, αποφάσισε να την χρησιμοποιήσει για συμψηφισμό, ώστε ν’ αποφύγει να ‘μπει στο κάδρο’ του ‘Οικοπέδου της Δροσιάς’, πράγμα πολύ δύσκολο. (Για την υπόθεση αυτή σύντομα θα έχουμε ειδικό αφιέρωμα.) Ο χειρισμός των Σχολικών Επιτροπών ήταν η αιτία της αποστασιοποίησης  κάποιων συνεργατών του, που με τον καιρό έγιναν επικριτές και πρόσφατα και κατήγοροί του.

Ο πέμπτος σταθμός ήταν όταν, πάνω στον πανικό του από το γενικευμένο κράξιμο, αποφάσισε να στήσει τη δική του ‘Φωνή’. Κι έτσι συνεργάστηκε στενά με τα κατακάθια του Διονύσου, τους ‘άθλιους των αθλίων’. Αλλά επειδή οι σταθεροί σχολιαστές του νέου blog είναι από φυσικού τους χυδαίοι, αντί να γλύφουν ευπρεπώς τον δήμαρχο, άρχισαν να φτύνουν όλους τους ‘απέναντι’, όπως τους λένε. Πολιτικοί αντίπαλοι, εσωκομματικά διαφωνούντες, προσωπικές αντιπάθειες και γενικά όποιος τολμούσε να εναντιωθεί, έμπαινε στο στόχαστρο της “δημιουργικής γραφής” τους. Κι έτσι, πολύ γρήγορα, όλοι κατάλαβαν με τι λεχρίτες έχουμε να κάνουμε – όχι μόνο σαν πολιτικούς, αλλά και σαν ανθρώπους.

Ο έκτος σταθμός στη κατρακύλα ήταν όταν η κλίκα έκανε σαφές στους διαφωνούντες ότι έπρεπε να τα μαζεύουν και να φεύγουν. Με αποσύρσεις θεμάτων, προσωπικές επιθέσεις, a-la-carte επίκληση της εσωκομματικής πειθαρχίας και άλλα τινά, έδειχναν την πόρτα της εξόδου στους πιο παραγωγικούς συντελεστές της δημοτικής αρχής. Κάποιοι ήδη την διάβηκαν, ενώ οι υπόλοιποι κατάλαβαν πως δεν μπορούσαν να φτιάξουν κάποια πράγματα ‘από μέσα’ – οπότε αναμένονται εξελίξεις. Κι έτσι, ο ‘Ηλίθιος’ του Ντοστογιέφσκι έμεινε χωρίς ιδέες και λύσεις, αλλά και χωρίς ‘χέρια’ – έμεινε μόνο με τους πειθήνιους.

Ο έβδομος σταθμός ήταν όταν πρόσφατα, κατάφερε να βάλει απέναντί του όλους τους εναπομείναντες. Απ’ το προσωπικό του δήμου, τα μέλη των Σχολικών Επιτροπών, μέχρι κι έναν τοπικό συνεταιρισμό. Είναι γνωστά όσα του σέρνουν οι υπάλληλοι του δήμου στις συγκεντρώσεις και στις συνελεύσεις τους. Κι είναι επίσης γνωστό ότι πολλοί έχουν ‘κατεβάσει τα μολύβια’ λόγω της συμπεριφοράς των μελών της κλίκας του σε βάρος τους. Η Πολεοδομία δεν λειτουργεί και οι υπάλληλοι έχουν μπλοκάρει στα πάντα όλα. Κάποιες Κοινότητες τον έχουν κυριολεκτικά χεσμένο. Ακόμα κι ο Γενικός του ξεκαθάρισε πως αν δεν του δώσει επιτέλους ένα γραφείο, δεν ξανάρχεται.

Κι εκείνος, αντί να εξετάσει ώριμα την κατάσταση και ν’ αλλάξει τακτική, εξακολουθεί να σκέφτεται με όρους γυμνασιακής μνησικακίας: ‘θα τους δείξω εγώ’, ‘θα κάνουν αυτό που τους λέω’…. Αντί να συζητήσει μαζί τους και να βρει τον τρόπο να λειτουργήσει ο δήμος σωστά, άρχισε τα φιρμάνια (τα ‘εντέλλεστε’) στους υπαλλήλους. Μέχρι και οικοδομικές άδειες ξεκίνησε να υπογράψει ο ίδιος – δικών του ανθρώπων φυσικά… Μόνο που οι υπάλληλοι, σαν πιο παλιές καραβάνες, του επιστρέφουν τα φιρμάνια μέσω προσφυγών στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση. Μόλις χτες η τελευταία του γύρισε κάτι ‘εντέλλεστε’ πίσω σαν άκυρα, ακυρώνοντας μαζί τους και τον ίδιο…


Όσο δε αφορά το μέτωπο της Σταμάτας, στο ‘Πέππα εναντίον Πέππα’, προστέθηκε το νέο (δικαστικό) σίριαλ ‘Πέππα  εναντίον Κόκκαλη’, με κεντρικό στόρυ τον πόλεμο μηνύσεων ανάμεσα στην Σταματαρχίνα και τον Γεωργικό Συνεταιρισμό.

Από την άλλη, η μήνυση Ζαμάνη εναντίον των μελών των παλιών Σχολικών Επιτροπών εξαγρίωσε πολύ κόσμο. Όλους εκείνους, που είχαν δεχτεί να μπουν άμισθα εθελοντικά μέλη των Σχολικών Επιτροπών και βρέθηκαν κατηγορούμενοι από τον ίδιο τον δήμαρχο. Βλέπετε, για κάποιους λόγους που μόνο ο ίδιος γνωρίζει, αντί να κατονομάσει συγκεκριμένους ανθρώπους που (αποδεδειγμένα ή βάσει υπονοιών) είχαν εμπλοκή ή ευθύνη για τις ατασθαλίες, στράφηκε γενικώς και αορίστως εναντίον όλων και τους έστειλε στον ανακριτή και στους δικηγόρους!...

Όμως, η μήνυση Ζαμάνη ίσως αποδειχτεί μοιραία για τον ‘ήρωα’ του Ντοστογιέφσκι. Γιατί – απ’ ότι έγινε γνωστό χτες - έδωσε τη δυνατότητα σε δύο συμπολίτες μας να στραφούν “κατά των διοικήσεων του Δήμου και των Σχολικών Επιτροπών και άλλων εμπλεκομένων στον χειρισμό της υπόθεσης”. Όπως προκύπτει από την πρώτη σελίδα της μηνυτήριας αναφοράς που κοινοποιήθηκε την Δευτέρα στον Δήμο, οι Μιχιώτης και Κώνστα μηνύουν τους Ζαμάνη, Χρονόπουλο, Νταγκαλή, Γιαννουλάτο και Σια για όσα έκαναν και όσα παρέλειψαν να κάνουν εδώ κι ένα χρόνο.

Έχω την εντύπωση πως με την μήνυση αυτή κλείνει στην περιοχή μας ένας κύκλος ψευδαισθήσεων κι απογοήτευσης. Ψευδαισθήσεων από πλευράς πολλών αιρετών, που πιστεύουν πως μπορούν να κάνουν ότι γουστάρουν γιατί ο κόσμος αποτελείται από άβουλα ‘χάπατα’. Και απογοήτευσης από πλευράς πολιτών, που αισθάνονται ανυπεράσπιστοι κι ανήμποροι ν’ αντιδράσουν. Γιατί κάθε πολίτης βλέπει τώρα πως μια αυταρχική διοίκηση δεν μπορεί εσαεί να κάνει ότι θέλει. Κι αν οι άλλες δημοτικές παρατάξεις δεν κάνουν κάτι γι αυτό, μπορούν να κάνουν οι ίδιοι οι πολίτες!

Γι αυτό και νομίζω πως η εξέλιξη αυτή θ’ αποδειχτεί σταθμός στην Πτώση Ζαμάνη. Αλλά όχι όπως οι προηγούμενοι εφτά. Εδώ πρόκειται για το ‘λουρί της μάνας’. Εφτά και το λουρί της μάνας!


248 σχόλια:

  1. Ανώνυμος18/5/16 10:44 π.μ.

    Χτες ο Ζαμάνης δήλωσε στο δημοτικό συμβούλιο ότι αν οι υπάλληλοι δεν εκδόσουν τις άδειες, θα το κάνει ο ίδιος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος18/5/16 11:27 π.μ.

    Όποιοι πιστεύουν ότι θα "ροκανίσουν το χρόνο" μέχρι το"2020" πλανώνται πλάνην οικτρά! Οι εξελίξεις θα 'ναι ραγδαίες και η πτώση εκκωφαντική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/5/16 4:19 μ.μ.

      Δεν θα ροκανίσουν τον χρόνο μέχρι το 2020 φίλε, τα αποθεματικά του δήμου θα ροκανίσουν μέχρι τότε.!!

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος18/5/16 11:48 π.μ.

    Τώρα που θα πάει και για κακούργημα με την οικοπεδάρα της Δροσιάς να ακούσεις θόρυβο που θα κάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος18/5/16 12:24 μ.μ.

    A, χαχαχαχα. Σιγά τα αίματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/5/16 1:42 μ.μ.

      Εσύ απέναντι με την πλέμπα μέχρι να ενημερωθείς. Συμβουλάτορα της συμφοράς.

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος18/5/16 2:02 μ.μ.

    Αυτό με την ΟΑ (Οικοδομική Άδεια ) είναι έγκλημα όπως συνηγορεί και η Αποκεντρωμένη Διοίκηση , λέει χαρακτηριστικά το πόρισμα : επεμβαίνει μη νόμιμα στην έκδοση οικοδομικών αδειών ! Εγώ αυτό που ρωτώ είναι το εξής , κοινοποίηση γιατί δεν έγινε και στον Εισαγγελέα παρά μόνο στον ίδιο τον δήμαρχο ? Και για ποιόν λόγο δεν επιβάλλονται στον θρασύ μας δήμαρχο και κάποιες διοικητικές κυρώσεις ? Και κάτι επιπλέον , ποιος μας λέει ότι δεν υπήρχε δόλος στην απόφαση του θρασύτατου δημάρχου ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/5/16 2:19 μ.μ.

      Δεν κοινοποιειται ουτε επιβαλλεται τιποτα για τους ιδιους λογους που δεν γινοταν τιποτα και επι Καλαφατελη. Μια απο τα ιδια κανει το συστημα, που μερη του ειναι κι αυτοι οι δημαρχοι.
      Τοτε ο Κλαφατελης κοπτταν για το ψωμακι των καημενων των ανθρωπων, δηλαδη των ψηφοφορων του.
      Τωρα ο Ζαμανης κοπτεται για τις αδειες των καημενων των δημοτων που τυχαινει να ειναι και φιλοι του.
      Κι απο πανω το παιζει και υπερασπιστης των οικισμων που κινδυνευουν απο το νομο για τους δασικους χαρες, λεγοντας πως η πολεοδομια του δημου επικαλειται τον δασικο χαρακτηρα της περιοχης για να μην βγαλει αδειες. Προφανως οι υπαλληλοι προκειμενου να του την σπασουνε μπορουν να πουν οτι θελουν, χωρις ομως γενικοτερη επιπτωση.
      Αυτος ομως ετρεξε καθολου για να μην χαθει ο χαρακτηρισμος στους συγκεκριμενους οικισμους ή σαν κλασικος γρφειοκρατης εκανε ενα χαρτι κι αυτο ηταν ολο;
      Γιατι χτες στο δημοτικο συμβουλιο παραδεχτηκε πως ειδε μονο υπηρεσιακους παραγοντες οταν πηγε στο υπουργειο. Αυτοι δεν ψηφιζουν ρε Ζαμανη, πλακα μας κανεις;
      Ετσι να τα λεμε ολα, για να μη νομιζεις πως σε εχουμε και ακαγκη και τρωμε το σανο που μας πασαρεις.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος18/5/16 2:59 μ.μ.

      Σιγά μην τρέξει ο Ζαμάνης για την ανάγκη άλλου ανθρώπου!!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος18/5/16 4:11 μ.μ.

      Η αποκεντρωμενη διοικηση δεν υποχρεουται να κοινοποιησει το εγγραφο στον εισαγγελεα. Θα μπορουσε ομως ο ιδιος να κληθει σε απολογια και να περασει πειθαρχικο. Παρα ταυτα εφοσον κοινοποιηθηκε το εγγραφο δημοσια οποιοσδηποτε πολιτης μπορει να το καταθεσει στην εισαγγελια ως μηνυτηρια αναφορα. Παραλληλα μπορει καποιος που εχει εννομο συμφερον απο την παρανομη εκδοση αδειων να ζητησει απο τον Γενικο Γραμματεα Αποκεντρωμενης Διοικησης την πειθαρχικη του διωξη για τα οσα κατηγορειται στο ως ανω εγγραφο

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος18/5/16 2:36 μ.μ.

    Παντογνωστες, δε μιλαμενγια εναν οικισμο.....μιλαμε για ολο τον Αγιο Στεφανο και ολη την Ανοιξη που οι υπαλληλοι (αγνωστο γιατι) θεωρουν δασος....ακομα και το κεντρο της πολης πχ το θεωρουν δασος!Καλο θα ηταν να δουμε και την εντολη Ζαμανη.....δινει εντολη να υπογραφουν παραυτα η απλα ζητα να μην ζητουν παρανομως βεβαιωση δασαρχειου; Εδω σας θελω!Μη ξεχνατε μιλαμε για δημοσιο ε;Δημοσιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/5/16 2:50 μ.μ.

      Όταν ένας δημόσιος υπάλληλος θέλει να σε βγάλει από τα ρούχα σου, μπορεί να το κάνει εύκολα. Όταν μάλιστα είναι πολλοί και συνεννοημένοι, μπορούν και να σε τρελάνουν. Το θέμα δεν είναι τι επικαλούνται οι υπάλληλοι, αλλά για ποιον λόγο ο Ζαμάνης επιμένει σε μια κόντρα που δεν τον βγάζει πουθενά. Και επειδή δεν είναι σοβαρός και σαν μικρό παιδί δεν θέλει να κάνει πίσω μας λέει ότι τάχα κινδυνεύουν τα σπίτια μας. Αν κινδυνεύουν, από αλλού είναι. Όχι από τους υπαλλήλους. Από το νομοσχέδιο της Βουλής. Εκεί να δούμε πόσο μάγκας είναι κι οχι με τους υπαλληλους.

      Διαγραφή
  7. Πριν λίγα λεπτά, η κ. Χατζηεμμανουήλ Μαρία ανέβασε στη σελίδα της στο Fb το εξής:

    "Αγνωστος έκανε ανάρτηση
    Διονυσοσκουφίτσα
    Είσαι τόσο εμπαθής που δεν έχεις κανένα πρόβλημα να παραδεχθείς ότι ακόμη και το σπίτι σου είναι αυθαίρετο και κτισμένο μέσα στο δάσος-αναδασωτέα έκταση, όπως λένε οι υπάλληλοι που υποστηρίζεις, αρκεί να συκοφαντήσεις τον Δήμαρχο, ο οποίος ενεργεί κατόπιν σχετικών γνωμοδοτήσεων της Νομικής Υπηρεσίας του Δήμου.
    Αν συνεχίσεις να υποστηρίζεις ότι ο οικισμός Αγ. Αγγέλων, που είναι το σπίτι σου, είναι δάσος, έχε υπόψη σου ότι θα καταστρέψεις ολόκληρη την περιοχή.
    Ο Σύντροφος"


    Η ΧΜ λέει την μισή αλήθεια. Το σχόλιο που έστειλε - γιατί από μόνη της καρφώνεται πως είναι η συντάκτρια - δεν ήταν έτσι όπως το παρουσιάζει τώρα.
    Είχε προσθέσει κι ένα ονοματεπώνυμο που ταύτιζε με το blog ("Διονυσοσκουφίτσα - κατά κόσμον ...... - είσαι τόσο εμπαθής κλπ"), παραβιάζοντας έτσι την πάγια θέση της ανωνυμίας / ψευδωνυμίας. Επομένως, το σχόλιό της κόπηκε, όπως και κάποια άλλα παλιότερα.
    Κι όπως έχω κατ' επανάληψη πει στο παρελθόν, αν θέλει κανείς να γράψει κάτι στη Δ/Σ, πρέπει να σεβαστεί τους κανόνες. Αν όχι μπορεί να γράψει στη σελίδα του ή (τώρα πια) στο χαμαιτυπείο της 'Φωνής'.

    Αναρτώ το τροποποιημένο σχόλιο της ΧΜ, κάνοντας και την διευκρίνιση, γιατί πολύ απλά, τώρα δεν υπάρχει λόγος κοψίματος.

    Δ/Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/5/16 2:56 μ.μ.

      Ο Λεωσθένης Πασιπουλαρίδης σχολιάζει στο ίδιο ποστ "Η Διονυσοσκουφίτσα άλλη δουλειά δεν έχει πλέον πάρα να επιτίθεται στο Ζαμάνη". Πώς ξεχνάει ο κόσμος!!!! Τα ίδια έγραφαν και οι καλαφατελικοί όταν η διονυσοσκουφίτσα τα χωνε στον Καλαφατέλη 3,5 χρόνια και πολύ πιο σκληρά απ ότι στο αγόρι.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος18/5/16 4:10 μ.μ.

      Ο ΛΠ ειναι ο γιος της ΧΜ που ειναι η γυναικα του ΧΠ που ειναι ο αδελφος του Αβρααμ που θυσιασε τον Ισαακ, κοινως Σακη.

      Διαγραφή
    3. Ο Λεωσθένης Πασιπουλαρίδης ό,τι είναι να γράψει, το γράφει πάντα επώνυμα. Επίσης είναι γνωστός σε όλους και δεν χρειάζεται να ενημερώνεις τον κόσμο για το γενεαλογικό του δένδρο. Μήπως έχεις καταλάβει ότι ο Λεωσθένης Πασιπουλαρίδης κρύβει από την τοπική κοινωνία το ποιος είναι και το ποιανού είναι; Επίσης θα σου έλεγα να κοιτάξεις λίγο μέσα στο κεφάλι σου για να μη γράφεις ασυναρτησίες. Το ότι πιστεύεις, λοιπόν, ότι ο πατέρας μου και ο θείος μου θυσίασαν τον Σάκη δεν σχετίζεται καθόλου με μένα. Δεν κολλάει δηλαδή στο σχόλιο μου περί του τι κάνει η Διονυσοσκουφίτσα με το ποιος θυσίασε το Σάκη. Πρέπει να σου έχουν λασκάρει πολλές βίδες για να καταφέρεις να ενώσεις αυτά τα δύο.

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος18/5/16 5:04 μ.μ.

    Ο Ζαμάνης να κοιτάξει να κάνει τη δουλειά του και να μη φορτώνεται με τις δουλειές των υπαλλήλων, όπως η έδκοση αδειών. Όλα έχουν αφεθεί στην τύχη τους και καμαρώνει ότι τα κάνει καλά! Σα δε ντρέπεται! Ήθελα να ήξερα το πιστεύει ότι τα πάει καλά ή απλώς μας κοροϊδεύει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος18/5/16 5:05 μ.μ.

    Το μόνο σίγουρο για το Ζαμάνη είναι ότι είναι εκδικητικός. Ακούγεται ότι είπε πως οι σύλλογοι στο Κρυονέρι που συμμετείχαν στη δεντροφύτευση δεν θα πάρουν επιχορήγηση. Αλλά κανείς δεν τον υπολογίζει! Άλλωστε είναι λίγα τα ψωμιά του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος18/5/16 5:49 μ.μ.

    Τσου, βρε Λάκη. Κατάντησες ο θηλυκός Λαζόπουλος του Διονύσου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Lakis moi, mon ami?

      Για πες αλεύρι, να δεις ποιος σε γυρεύει...

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος18/5/16 6:34 μ.μ.

    Θα πάρουν όμως επιχορήγηση η Νίκη Δροσιάς,ο Διόνυσος, η Άνοιξη, η Σταμάτα και ο Αγ. Στέφανος που είναι καλά παιδιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος18/5/16 6:44 μ.μ.

    Το Κρυονέρι, εκτός, με τις δημοκρατικές διαδικασίες Ζαμάνη,
    διότι δεν συνεμορφώθην προς τας υποδείξεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος18/5/16 8:55 μ.μ.

    Σχολιο με πολλά υπονοουμενα απο Κατσιακιδη στο φεις

    Στις πανελλαδικές των αρχαίων,ζητείται από τους μαθητές να γίνει πλήρης συντακτική αναγνώριση και να γραφτεί ο <> στην κλητική ενικού αριθμού θηλυκού γένους.
    Πώς κατάλαβαν ότι έγραφε και γνωστή κυρία στη συγκεκριμένη σελίδα; Υπάρχουν μαρτυριάρηδες;
    Η πλάκα είναι ότι ο << ευδαίμων >> είναι κατηγορούμενο του υποκειμένου. Κάτι παιχνίδια που παίζει η μοίρα!

    Καλό, ε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/5/16 9:44 μ.μ.

      το σωστό είναι:
      "Στις πανελλαδικές των αρχαίων,ζητείται από τους μαθητές να γίνει πλήρης συντακτική αναγνώριση και να γραφτεί ο << ευδαίμων >> στην κλητική ενικού αριθμού θηλυκού γένους.

      Διαγραφή
  14. Η ΧΜ επανέρχεται στο θέμα και με ρωτά πού μένω! Μέσα στο δάσος ή εκτός; Κι αν δεν θέλω να μου κηρύξουν το σπίτι δάσος, πρέπει να καταδικάσω τους υπαλλήλους.

    Αγαπητή ΧΜ,

    Πρώτον, δεν είμαι εγώ που μένω μέσα στο δάσος, αλλά η γιαγιά μου!

    Δεύτερον, δεν υπερασπίζομαι κανέναν δημοτικό υπάλληλο, αλλά ούτε και συνδέω αυτά που ισχυρίζεται με την τύχη των οικισμών της περιοχής μας. Αυτό είναι τόσο αφελές, που παραπέμπει στη γνωστή εξίσωση αστυνόμου και μπουζουκιού.

    Τρίτον, αυτό που λέω είναι ότι ο Ζαμάνης πρέπει να σταματήσει τα παιδιαρίσματα και να φερθεί σαν ώριμος άνθρωπος - κι αν τα καταφέρει και σαν δήμαρχος. Αυτό όμως δεν μπορεί να συμβεί όσο προσπαθεί ν αντιγράψει το στυλ του Αβραάμ όντας αυτό που είναι ο ίδιος.

    Τέταρτο, καλό είναι κάποιος εκεί μέσα - ή και παραέξω - να ασχοληθεί 'έστω και την τελευταία στιγμή με λίγο lobbying με αυτούς που θα ψηφίσουν , ή έστω με κείνους που θα πουν σ'΄αυτούς που ψηφίζουν τι να ψηφισουν. Αλλιώς οι περιοχές μας θα κλάψουν με δάκρυ πικρό, γιατί ο μπέμπης δεν έχει κάνει τίποτα πέρα απο την αποστ0λή υπομνημάτων.

    Πέμπτο, το blog δεν ασχολείται με ένα θέμα επειδή / όταν καίγεται ο (τοπικός) κώλος του, αλλά επειδή / όταν διακρίνει ένα γενικότερο ενδιαφέρον. Κι επί του προκειμένου, η σύρραξη Ζαμάνη - Πολεοδομίας δημιουργεί πρόβλημα σε όλους μας - αργά ή γρήγορα.

    Για τελευταίο, κράτησα μιαν απορία. Από πότε η συνεπής στάση λέγεται εμμονή; Μήπως αυτό βολεύει πολύ (κατά περίπτωση) κάποιους που έχουν τη φωλιά τους λερωμένη; Μήπως λέω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος18/5/16 10:51 μ.μ.

    Κατσε ρε φιλε σκουφίτσο....το γεγονος οτι οι υπάλληλοι ερμηνέυουν τον νόμο κατα το δοκούν και κρίνουν δύο δημοτικές κοινότητες εξ ολοκλήρου αυθαίρετες και δάσος πρέπει να το επικροτήσει δλδ ο Ζαμαν και ο κάθε Ζαμάν? Ο προισταμενος τους δλδ?Ηδη πολιτες κινουνται νομικα εναντιον της πολεοδομιας....και δεν ειναι ολοι φιλοι της παραταξης του δημαρχου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παραβλέποντας τη "μαγκιά", απαντώ επί της ουσίας:

      1) Όταν έχεις ένα πρόβλημα, φροντίζεις να αντιμετωπίσεις την αιτία, όχι μόνο το σύμπτωμα. Έτσι, καλό είναι να δει κάποιος από την διοίκηση πώς ξεκίνησε το πρόβλημα της αντιπαράθεσης Ζαμάνη - μηχανικών και να το λύσει. Γιατί ακόμα κι αν ο δημαρχος μπορούσε να εκδώσει άδειες, οι υπάλληλοι θα βρισκαν κάπου αλλού να τον μπλοκάρουν. Αυτό είναι που πρέπει να απασχολήσει κάποιον που ασκεί διοίκηση - γιατί ο μπέμπης προφανώς δεν μπορεί.

      2) Οι πολίτες πολύ καλά κάνουν και κινούνται νομικά εναντίον όποιων δεν κάνουν τη δουλειά τους. Και θα ναι σχετικά εύκολο να αποδείξει κανείς αν τον τελευταίο καιρό (δηλ. από τότε που άλλαξε ο νόμος Μπιρπίλη και πριν η Πολεοδομία έρθει στο Δήμο) εκδίδονταν ή όχι άδειες στις δύο περιοχές. Αν ναι, τότε οι υπάλληλοι την έχουν άσχημα. Κι ο Ζαμάνης τότε θα χει μια πολύ καλή ευκαιρία να τους στείλει σπίτια τους. Αντ' αυτού, έχει βαλθεί να κάνει τον τζάμπα μάγκα.

      3) Το σημαντικότερο ομως είναι τι κανει για τον πραγματικο κινδυνο που δεν λεγεται Πολεοδομια, αλλα νέο νομοσχέδιο.Πολύ φοβάμαι "πολύ λίγα". Μακάρι να διαψευστώ.

      Αυτά και χαιρετώ

      Δ/Σ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος19/5/16 1:02 π.μ.

      Κινούνται λέει νομικά ενάντια της Πολεοδομίας ! Χαχαχα καλή τύχη παιδιά , αποτελέσμα δεν θα έχετε. Την λύση μας την δίνει η Δ/Σ όμως υπάρχει ένα μεγάλο θέμα .

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος19/5/16 2:08 π.μ.

      Δεν πολυκαταλαβαίνω τι εννοεις

      Διαγραφή
  16. Ανώνυμος19/5/16 6:45 π.μ.

    Passipoularidou’s Weblog
    Μαΐου 18, 2016

    Δήμος Διονύσου-Ο Δήμαρχος του Καλλικράτη μπορεί να υπογράψει οικοδομικές άδειες.-Απάντηση σχετικά με το Έγγραφο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης που έχει αναρτήσει η Διονυσοσκουφίτσα.

    Filed under: Uncategorized — passipoularidou @ 9:05 μμ

    Βάσει του άρθρου 58 παρ. 1 περ. δ του ν. 3852/2010 (Καλλικράτης), ο δήμαρχος είναι προϊστάμενος όλων των υπηρεσιών του δήμου, άρα και της πολεοδομικής υπηρεσίας του δήμου.
    Βάσει του άρθρου 58 παρ. 1 περ. ζ του ν. 3852/2010, ο δήμαρχος εκδίδει τις άδειες που προβλέπονται από τις διατάξεις που διέπουν τις αρμοδιότητες του δήμου.
    Βάσει του άρθρου 94, παρ. 1, περ. 11 του ν. 3852/2010, στις αρμοδιότητες του δήμου συμπεριλαμβάνεται η έκδοση οικοδομικών αδειών, κλπ.
    Από το συνδυασμό των πιό πάνω διατάξεων νόμου, προκύπτει ευθέως η νόμιμη εξουσιοδότηση του δημάρχου να εκδίδει οικοδομικές άδειες.
    Η νομολογία του Σ.τ.Ε. που επικαλείται η Κα Καρδαμίτση στο έγγραφο που έχει αναρτήσει η Διονυσοσκουφίτσα αφορούσε το προ Καλλικράτη νομοθετικό καθεστώς, βάσει του οποίου οι αρμοδιότητες του δήμου για θέματα πολεοδομίας προέκυπταν εκ μεταφοράς από τη νομαρχιακή αυτοδιοίκηση με διατάγματα (και όχι εκ του νόμου, όπως συμβαίνει εν προκειμένω με το νόμο του Καλλικράτη), στα οποία διατάγματα προεβλέπετο ρητά ότι η έκδοση οικοδομικών αδειών γινόταν από υπάλληλο της πολεοδομίας.
    Δηλαδή, η νομολογία του Σ.τ.Ε. που επικαλείται η Κα Καρδαμίτση για να προσδώσει κύρος στην (αυθαίρετη και βεβιασμένη) εν προκειμένω παρέμβασή της είναι παρωχημένη και ασύμβατη με τον Καλλικράτη.
    Η Κα Καρδαμίτση είναι υψηλόβαθμο στέλεχος της κρατικής γραφειοκρατίας της συντεχνίας των μηχανικών και είναι φυσικό να μη θέλει να φύγει το «μαγαζί» από τη συγκεκριμένη συντεχνία.
    Κατανοητό, πλην όμως αυτά που λέει μπορεί μεν να έχουν σχέση με το«βλαχοδήμαρχο» του παρελθόντος αλλά όχι με το δήμαρχο του Καλλικράτη.
    Το ότι οι πολεοδομίες είναι «μαγαζιά» προκύπτει από την αιτιολογική έκθεση του ν. 4030/2011, όπου αναφέρεται ότι «είναι παγιωμένη πλέον η αντίληψη στους Έλληνες πολίτες για τη διαφθορά των πολεοδομικών υπηρεσιών που αποτυπώνεται σε όλες τις κοινωνικές έρευνες για διαφθορά στο Δημόσιο τομέα και σε πολλά από τα πορίσματα των
    Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης».





































    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γνωστά και σωστά τα περί διαπλοκής κλπ. Έστω κι εκείνα περί των νέων αρμοδιοτήτων των δημάρχων για έκδοση οικοδομικών αδειών. Το θέμα όμως είναι αλλού και απορώ πώς δεν το βλέπει ο/η συντάκτης της παραπάνω επιχειρηματολογίας.
    Η εν λόγω υπηρεσιακή υπάλληλος είναι το πρόσωπο απ’ όπου περνούν όλες οι εγκρίσεις των αποφάσεων του Δήμου Διονύσου. Και με μια τέτοια πρακτική αντιπαραθέσεων και προσωπικών επιθέσεων, το μόνο βέβαιο είναι ότι πολλές κρίσιμες αποφάσεις θα γυρίσουν πίσω εξ αιτίας τυπικών σφαλμάτων. Δηλαδή, ο Ζαμάνης με τις συμβουλές κάποιων μεγένθυνε το πρόβλημα που είχε ο ίδιος με τους δημοτικούς υπαλλήλους και το έκανε πρόβλημα το δήμου με την Αποκεντρωμένη Διοίκηση!
    Παρ’ όλα αυτά, η δημοσίευση του εγγράφου του έκανε κι ένα μεγάλο καλό. Τώρα πια γνωρίζει κι ελπίζω να μπορεί να αυτό-προστατευτεί από τις (παράνομες) υπογραφές που θα τον έσπρωχναν κάποιοι να βάλει. Και που θα τον οδηγούσαν απ’ ευθείας ως κατηγορούμενο για πειθαρχικούς λόγους. Απ’ αυτή τη σκοπιά, μάλλον μου χρωστάει χάρη, γιατί αν και του τσαλάκωσα τον εγωισμό, τον γλύτωσα από τα χειρότερα!...
    Με δυο λόγια, όσες ασπιρίνες και να πάρει κανείς, εάν το πρόβλημα είναι σοβαρό, δεν θα εξαφανιστεί. Κι εδώ έχουμε πολύ σοβαρό πρόβλημα με τον τρόπο που ασκείται η διοίκηση. Το χα άλλωστε επισημάνει διεξοδικά και επανειλημμένα από την αρχή της δημαρχίας του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος19/5/16 7:10 μ.μ.

    ΟΤΑΝ ΕΛΕΓΕΣ Δ/ΤΣΑ ΟΤΙ ΘΑ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΗΣΟΥΝ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΣ. ΤΩΡΑ ΜΑΘΕ ΟΤΙ Η ΕΜΜΟΝΗ ΤΟΥ ΓΝΩΣΤΟΥ ΥΠΟΒΟΛΕΑ ΤΗΣ ΔΡΟΣΙΑΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΣΕ ΟΣΑ ΕΙΠΕ Η ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝΕ ΤΟ "ΘΡΑΣΟΣ" ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΟΥΝΕ ΤΗ ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΙΑ ΤΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΛΛΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΟΣ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΗΤΗΡΙΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ. ΗΔΗ ΔΙΑΤΥΠΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΕΣΣΕΑ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΚΑΛΕΙ Ο ΑΝΑΚΡΙΤΗΣ ΤΟΥΣ ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΣΚΙΩΔΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος19/5/16 9:50 μ.μ.

    Οι συμβουλάτορες του Ζαμάνη συνεχίζουν να ρίχνουν τις ευθύνες αλλού. Λένε ότι απονεκρώνεται η κοινωνική και οικονομική ζωή του τόπου επειδή έτσι το γουστάρουν κάποιοι ανεύθυνοι, που ασελγούν σε βάρος του τόπου !!!!! και κουνάνε και το δάχτυλο στο δήμαρχο λέγοντάς του να «κάτσει φρόνιμα» γιατί όλη αυτή η κατάσταση δεν τον αφορά. Δεν ξέρω αν εννοούν εσένα δ/τσα ή κάποιον άλλον, αλλά τι να πει κανείς; Όταν του λέγανε του Ζαμάνη προχώρα και μη σε νοιάζει και κάντους να πούνε το Δεσπότη Παναγιώτη , έτσι δε λες Σάκη; ήταν καλά ε; Τώρα που σφίξανε τα γάλατα όμως τα ρίχνουν αλλού....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/5/16 10:41 μ.μ.

      ΕΤΣΙ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ. ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΡΙΕΥΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΠΡΑΧΤΗΚΑΝ ΠΟΤΕ ... ΚΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΤΑ ΠΗΡΑΝ ΧΟΝΤΡΑ ΣΤΙΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ. ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΚΟΝΤΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ. ΣΤΗΝ ΙΝΤΕΡ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΚΑΛΣΟΝ ...

      Διαγραφή
  20. Ανώνυμος19/5/16 9:55 μ.μ.

    συνεχίζω
    Και τώρα το παίζουν ήρωες υπέρ του λαού που δεν φοβούνται ακόμα και να παρανομήσουν για χάρη του !!!!
    Ε ρε πώς τα φέρνει η άτιμη η ζωή !!! Σα να βλέπω μπροστά μου το Γιάννη να λέει ακριβώς τα ίδια για ΄χαρη των ρουσφετιών του και τον Αβραάμ να τον κατακεραυνώνει υπέρασπίζοντας τη νομιμότητα με τον Ζαμάνη να σιγοντάρει....
    Λίγο τσίπα ρε σεις δεν βλάφτει!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος19/5/16 10:05 μ.μ.

    Παιδιά δεν ξέρω αν το έχετε καταλάβει , αλλά αν πάει κάποιος την απάντηση που έστειλε η αποκεντρωμένη διοίκηση στον εισαγγελέα θα γευτεί λίγο ο τοσοδούλης διονύσης πικρό καφέ .

    Το κάρμα νιόνιο δεν συγχωρεί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος19/5/16 10:14 μ.μ.

    Κοντρα να παεις δε μπορεις τσι μοιρας τα γραμμενα
    με τη σειρα τους ερχονται στο πιατο ενα, ενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το πρόβλημα που υπάρχει με την Πολεοδομία δεν είναι τωρινό, ούτε (όπως κάποιοι επιδιώκουν να μου φορτώσουν) προέκυψε από το έγγραφο που ανάρτησα.

    Το πρόβλημα είναι στη σχέση του Ζαμάνη με τους υπαλλήλους της Πολεοδομίας του Διονύσου, που ήταν και είναι δημοτικοί υπάλληλοι. Και που η σχέση τους εδώ και μήνες είναι σε άσχημη φάση και τώρα πια έχει γίνει πόλεμος. Κι όσο δεν το λύνει το πρόβλημα, με δική του ευθύνη, η ομηρία των δημοτών παραμένει.

    Δηλαδή, αν αύριο προκύψει κόντρα και με το προσωπικό καθαριότητας και κάνουν απεργία διαρκείας, τι θα κάνει; Θα ανέβει στη σκουπιδιάρα σαν άλλος Ροϊδης και θα κάνει δρομολόγια, όπως τώρα λέει ότι θα εκδώσει άδειες; Αυτός είναι σοβαρός τρόπος διοίκησης;

    Το τι λένε οι υπάλληλοι ουδόλως επηρεάζει το τι θα συμβεί αύριο με τις περιουσίες των δημοτών. Γιατί το πραγματικό πρόβλημα είναι στο νομοσχέδιο, επί του οποίου ο Ζαμάνης δεν έχει κάνει ότι χρειάζεται.

    Τα λέω όλα αυτά όσο είναι ακόμα καιρός, ενώ θα μπορούσα να την αράξω και να περιμένω να τα σκατώσει για να τον πετροβολήσω. Αλλά τότε θα είναι αργά για πολλούς δημότες μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/5/16 10:25 μ.μ.

      ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΔΕΛΑΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΠΕΤΣΗ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑΡΑ !!!! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ !!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος19/5/16 10:27 μ.μ.

      ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΗ ΚΟΥΖΟΥΛΑΔΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΑΥΤΗ Η ΠΕΡΙΟΧΗ !!!
      ΕΙΝΑΙ ΛΕΣ ΘΕΜΑ ΝΕΡΟΥ???

      Διαγραφή
  24. Ανώνυμος19/5/16 10:39 μ.μ.

    μην ασχολείστε που έλεγε και ο αβραάμ. εδώ δεν βλέπετε με τι ασχολείται ο ζαμανης; με εδε εναντιον του συνεταιρισμοιυ σταματας, και με μηνυσεις εναντιον των μελων των σχολικων επιτροπων αλλα οχι της λογιστριας που ομολογησε. τα αλλα τον αγχωνουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος20/5/16 10:13 π.μ.

    Από το Βήμα

    Με ρυθμίσεις στο πολυνομοσχέδιο που κατατέθηκε το βράδυ της Τετάρτης στη Βουλή «τακτοποιούνται» θέματα που αφορούν δεκάδες δασικούς οικισμούς ανά τη χώρα, όπως του Αγίου Στεφάνου και της Άνοιξης στην Αττική, αλλά και περιπτώσεις αντίστοιχες με της Ιπποκρατείου Πολιτείας, την κυριότητα της οποίας διεκδικεί το Δημόσιο ως δασική.

    Οικισμοί που χτίστηκαν με ευθύνη της Διοίκησης

    Έτσι, αναμένεται να απελευθερωθούν περισσότεροι από 20.000 πολίτες μόνο σε Άγιο Στέφανο και Άνοιξη Αττικής, όπου έχουν ανασταλεί μεταβιβάσεις, έκδοση νέων οικοδομικών αδειών και επισκευές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος20/5/16 11:13 μ.μ.

    Δυστυχώς σαν ρομπότ προγραμματισμένο δεν αλλάζει πορεία. Δεν συνειδητοποιεί ότι οι καταστάσεις και κπ άνθρωποι αλλάζουν και δεν δέχονται ως δεδομένα ότι λέει. Θλίβομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος23/5/16 9:50 π.μ.

    Οι Οργανώσεις μελών του ΣΥΡΙΖΑ Διονύσου και Μαραθώνα διοργανώνουν εκδήλωση- συζήτηση με θέμα:
    “ΔΙΑΦΘΟΡΑ-ΔΙΑΠΛΟΚΗ & ΜΜΕ”

    Ομιλητές:
    Λευτέρης Κρέτσος-Γ.Γραμματέας Επικοινωνίας & Ενημέρωσης
    Κώστας Αρβανίτης-Δημοσιογραφος, Δ/ντής Ραδ/μού 'ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ'
    Κατερίνα Ακριβοπούλου-Δημοσιογράφος

    Τετάρτη 25/5/2016 -Ώρα 19:30
    Πνευματικό Κέντρο Αγ. Στεφάνου

    ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΕΛΩΝ ΣΥΡΙΖΑ ΔΙΟΝΥΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος23/5/16 1:43 μ.μ.

    ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΝΕΠΙΒΕΒΑΙΩΤΕΣ ΑΚΟΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ (ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΠΗΓΗ) Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΟΥΚΑΣ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος23/5/16 2:17 μ.μ.

    Την είδε κανείς την παραίτηση???Ο Τσούκας έχει παραιτηθεί αρκετές φορές μέχρι τώρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος23/5/16 5:53 μ.μ.

      Χαζός ειναι να παραιτηθεί.!! Ποιος θα τον εμπιστευθεί μετα να του αναθέσει άλλη καρέκλα.;;
      Οι δημότες έχουν εμπιστοσύνη στις εθελοντικές ομάδες μας.!

      Διαγραφή
  30. Ανώνυμος23/5/16 3:32 μ.μ.

    Κρίμα και άδικο αυτό για τον Τσούκα.Τον εκμεταλλεύονται γιατί είναι καλό παιδί. Τον κρέμασε για άλλη μία φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος23/5/16 8:14 μ.μ.

    Καλά αυτοί οι μνημονιακοί του Σύριζα έχουν μούτρα να κυκλοφορούν ακόμη ανάμεσα μας; Χάθηκε η τσίπα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος23/5/16 9:47 μ.μ.

    Διονυσοσκουφίτσο, το μπέρδεψες το κοινό σου. Κότσαρες το χαρτί για τα εντέλλεστε, έμπλεξες και την πολεοδομία, ανακάτωσες και τους μηχανικούς, το καμες αχταρμά. Οκ! Έτσι όμως τραβήχτηκε η προσοχή από την άλλη ουσία. Εσύ στα επικοινωνιακά είσαι άσσος. Πώς την πάτησες έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε-η

      Πριν κάνει κανείς τον έξυπνο, καλό είναι να αναρωτηθεί: έχω καταλάβει καλά τι λέει κάποιος-α ή απλώς ακούω ότι θέλω εγώ και καρφώνομαι;

      Στο λέω γιατί μου φαίνεται ότι το ζήτημα της πολεοδομίας σε ενδιαφέρει ειδικά - μια και απ' όλο το κείμενο αυτό συγκράτησες.

      Όσο για τα σχόλια των αναγνωστών, δεν μπορώ να ελέγξω ούτε το θέμα τους ούτε και τη ροή τους - πάνε όπου είναι να πάνε. Και καμιά φορά την ουσία την βρίσκεις εκεί που δεν την περιμένεις.

      Χαλάρωσε λοιπόν κι απόλαυσέ την αυτή την "ανακατωσούρα" γιατί προβλέπω ότι οι εξελίξεις στον Δήμο τον επόμενο καιρό θα είναι τόσο συνταρακτικές και τόσο εστιασμένες σε 1-2 θέματα, που ίσως να αναπολήσεις αυτόν τον αχταρμά.

      Δ/Σ

      Διαγραφή
  33. Ανώνυμος24/5/16 12:00 μ.μ.

    απο τη Βορεινή......
    Δήμαρχος ‘’Πολεοδόμος’’
    Κατά τη διάρκεια κοινής γενικής συνέλευσης (9/5/2016) των σωματείων εργαζομένων του Δήμου Διονύσου έγιναν σοβαρές καταγγελίες για ωμές παρεμβάσεις του δημάρχου κου Ζαμάνη στο έργο των υπαλλήλων μηχανικών της Υπηρεσίας Δόμησης του Δήμου. Οι καταγγελίες αναφέρουν ότι ο Δήμαρχος έχει δώσει έγγραφες και προφορικές εντολές στους μηχανικούς της υπηρεσίας να προβούν σε ενέργειες έκνομες και πέραν πάσης πρακτικής και δεοντολογίας, μέχρι σημείου να τους απειλεί ότι ‘’αν δεν συμμορφωθούν μέχρι το τέλος της ημέρας δεν θα αποχωρήσουν από την υπηρεσία.’’
    Η συμπεριφορά του κυρίου Ζαμάνη δικαιολογεί άλλωστε και την περίεργη ανακοίνωση που είχε κάνει κατά τη συνεδρίαση της 19ης Απριλίου 2016 ότι θα εκδοθούν άδειες δόμησης με δική του υπογραφή. Μόνο τυχαίο δεν είναι πως η αίτηση αδείας για την οποία κόπτεται ο Δήμαρχος αφορά εκλεγμένο με τους Ανοιχτούς Ορίζοντες τοπικό σύμβουλο της Δ.Ε Άνοιξης.
    Ο δημοτικός σύμβουλος της παράταξης μας κύριος Ιωάννης Κανατσούλης κατά την διάρκεια του τελευταίου δημοτικού συμβουλίου (17/5/2016) κατήγγειλε την παράνομη συμπεριφορά του κυρίου Ζαμάνη και την επόμενη ημέρα (18/5/2016) κατέθεσε αίτηση με την οποία ζητά:
    1.Nα μας παραδοθεί όλη τη σχετική αλληλογραφία ( επιστολές , υπηρεσιακά σημειώματα , fax , email ) μεταξύ της διοίκησης και των υπαλλήλων, και οιασδήποτε άλλης αρχής.
    2.Nα ενημερωθεί η παράταξη μας από την διοίκηση και την υπηρεσία δόμησης, πόσες και ποιες άδειες δόμησης, άδειες μικρής κλίμακας και άλλες σχετικές με δόμηση άδειες έχουν εκδοθεί από το Δήμο.
    3.Πόσες από αυτές φέρουν υπογραφή αιρετών και όχι Υπηρεσιακών υπαλλήλων μηχανικών.
    Εφόσον ο κύριος Ζαμάνης επιθυμεί να διευρύνει το φάσμα των αρμοδιοτήτων του σε δομικά και χωροταξικά θέματα καλό θα ήταν να ξεκινήσει πρώτα από την αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων εξασφαλίζοντας στον γ.γ του Δήμου μας ένα γραφείο. Ίσως έτσι να μπορέσει να αποκτήσει ο ίδιος εμπειρία αλλά και πλήρους απασχόλησης γενικό γραμματέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος24/5/16 3:42 μ.μ.

    Το μυρμήγκι όταν είναι να χαθεί κάνει φτερά και χάνεται... αυτό λέει ο Λαός μας.
    Αυτός ήταν και είναι ο Ζαμάνης, όταν πριν γίνει δήμαρχος τον έσερναν από τη μύτη οι υποτιθέμενοι μεγαλοπαράγοντες της παράταξής του το ίδιο γίνεται και τώρα και επειδή έχει και τα φτερά του δημάρχου σύντομα τον βλέπω να χάνεται μέσα στο καλοκαίρι, κάποιοι μιλούν για κακουργήματα και όχι 1 ή 2, όπως και τα μυρμήγκια στο φως της λάμπας του καλοκαιριού…
    Φανταστείτε μετά νέο Δήμαρχο το ΣΤΑΪΚΟ επειδή είναι και «επιτυχημένος» πρόεδρος της ΕΣΤΙΑΣ και βέβαια ο σκληρός της παράταξης, για όσους δεν ξεχνούν πως τον σέρνει από τη μύτη πριν ακόμα γίνει υποψήφιος δήμαρχος…
    Ε!!! ρε γλέντια που έχουμε να κάνουμε με όλους αυτούς του απίθανους τύπους αλλά αυτοί μας αξίζουν απ’ ότι φαίνεται, όπως και οι πολιτικοί μας ταγοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος24/5/16 3:52 μ.μ.

    ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΑΠΙΣΤΟΥΣ ΘΩΜΑΔΕΣ ΣΑΣ ΛΕΩ ΟΤΙ Ο ΤΣΟΥΚΑΣ ΕΧΕΙ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ

    Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΜΕ ΤΟΝ Α.Ο. ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΚΟΓΡΑΜΜΕΝΑ Ή ΚΑΙ ΑΓΡΑΦΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ

    ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΡΟΣΙΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ Ο ΑΒΡΑΑΜ, ΟΙ ΔΥΟ ΕΠΟΜΕΝΟΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΕΝΤΙΜΟΤΑΤΟ ΚΥΡΙΟ ΜΠΕΤΣΗ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ ΛΟΓΩ ΔΙΩΞΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΤΗΣ ΔΡΟΣΙΑΣ ΚΑΙ 3 ΑΚΟΜΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟ 2010 ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΟΤΕ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ. ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟ (ΜΗΝΥΣΗ ΜΙΧΙΩΤΗ-ΚΩΝΣΤΑ), ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΣΤΟΥΣ 8 !!!!!

    ΑΠΟ ΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΑΡΩΣΕΙ ΣΤΗ ΔΡΟΣΙΑ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΨΑΧΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ.... ΑΠΟ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΛΗΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΞΥΓΙΑΝΤΕΣ ΥΠΟΔΙΚΟΙ...

    ΑΥΤΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΛΑΦΙ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΓΙΟΣ .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος24/5/16 4:38 μ.μ.

      Να δω τον τραμπού.. δήμαρχο !!! Χαχαχα , αυτός θα πάει τον δήμο έτη μπροστά !! Χαχαχα .. Πέρα απο την πλάκα όμως , θέλω να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος στον δήμο διονύσου που μπορεί να βιντεοσκοπεί τα δημοτικά συμβούλια ? Να δούμε κ καμιά ταινία της προκοπής ..

      Διαγραφή
  36. Ανώνυμος24/5/16 5:24 μ.μ.

    Μπορεί τώρα που γύρισε ο δήμαρχος από το ταξίδι του και την είδε να μην την κάνει αποδεκτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος25/5/16 11:59 π.μ.

    ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΓΕΛΙΟ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΑΝ Ο ΖΑΜΑΝΗΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΓΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΠΕΠΠΑ !!!! ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΦΑΓΩΜΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ . ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΜΙΣΟΥΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΕΙ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος25/5/16 12:01 μ.μ.

    ΑΛΗΘΕΙΑ , ΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ?

    ΜΗΠΩΣ ΕΝΑΣ ΕΝΑΣ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΕΛΑΦΡΑ ΠΗΔΗΜΑΤΑΚΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος25/5/16 12:05 μ.μ.

    ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΥ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΑΝΟΙΚΤΩΝ ΟΡΙΖΟΝΤΩΝ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΜΜΙΣΘΟΥΣ . ΔΗΜΑΡΧΟΣ , 6 ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ , ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΣΤΙΑΣ ΓΙΑΤΙ Ο ΘΕΣΠΗΣ ΚΛΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΑΛ.... ΠΑΝΕ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ. ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΛΠΙΖΟΥΝ ΣΕ ΤΡΙΤΟ ΓΥΡΟ ΑΞΙΩΜΑΤΩΝ, ΣΥΝΟΛΟ 10 ΚΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 25 + 1 ΑΡΧΙΚΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος25/5/16 5:39 μ.μ.

    Ρολόι δουλεύουν όλα στο δήμο!!!!! Στον αυτόματο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/5/16 8:27 π.μ.

      Ξυπνητήρι έχει αυτό το ρολόι μήπως και ξυπνήσουν να κάνουν καμμιά δουλειά??????

      Διαγραφή
  41. Ανώνυμος25/5/16 6:13 μ.μ.

    Πληροφορήθηκα ότι ο κ. Γιαννουλάτος, παρουσία άλλων μελών της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής, σχολίασε την μήνυση που υπέβαλα κατά της διοίκησης λέγοντας: «ήταν μεγάλο λάθος του δημάρχου που τον έβαλε (μέλος του Δ.Σ) στην Πρωτοβάθμια».

    Έτσι ακριβώς είναι κύριε Σπύρο και συμφωνώ μαζί σας. Ήταν μεγάλο λάθος του Ζαμάνη που νόμισε πως θα συμφωνούσα – όπως κάποιοι άλλοι – με τα στραβά που γίνονταν και συνεχίζουν να γίνονται εκεί. Αλλά ήταν και δικό μου λάθος, που πίστεψα πως η νέα διοίκηση θα άλλαζε τα πράγματα και θα έφτιαχνε τα στραβά.

    Γιατί, όπως γράφει και ο «Πιτσιρίκος» στο blog του, όταν έρχεται μια νέα πουτάνα στο μπουρδέλο στην θέση της παλιάς, δεν κάνει επανάσταση. Τσιμπούκια κάνει, όπως έκανε κι η παλιά.

    ΣΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος25/5/16 9:41 μ.μ.

    Tελικά οι Ανοιχτοί Ορίζοντες θα κλειστούν στης φυλακής τα κάγκελλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος26/5/16 8:32 μ.μ.

    MAGKA TELOS H MALAKIES TOY PITSIRIKOY POYTANES TSIMPOYKIA MPOYRDELO EISAI STHN 3 EFOIBIKH HLIKIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος26/5/16 10:42 μ.μ.

    δημαρχος 4ημερο ολανδια με αγγελικη, ζευγαρια, τσουκας δεν μπορεσε να παει, γυρναει, παιρνει τεταρτη βραδυ τηλεφωνο μπαση αντιδημαρχο ζηταει την παραιτηση του, μπασης του λεει παρε τα πα..ρια μου, εν το μεταξυ τσουκας κολοτουμπα παιρνει την παραιτηση του πισω, οι υπολοιποι ο ενας βριζει τον αλλον, ολοι μαζι κανουν αλυσιδα στο γκρεμο μπας και διασωθουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/5/16 3:45 μ.μ.

      φαίνεται ότι κάτι συμβαίνει με τον αντιδήμαρχο Τάσο Μπάση γιατί ο πρόεδρος της κοινότητας της Σταμάτας Βαγγέλης Πέππας τον ευχαριστεί για τη συνεργασία τους

      Διαγραφή
  45. Ανώνυμος28/5/16 4:43 μ.μ.

    Ο Πέππας για άλλη μια φορά αποδεικνύει ότι τιμάει τα παντελόνια που φοράει, όχι σαν κάτι άλλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/5/16 7:18 π.μ.

      Σιγά μην σκίσει κανένα καλσόν και ο Πεππας ρε φίλε, τώρα θυμήθηκε να πει ευχαριστώ; Κωλοτούμπας και αυτός.!

      Διαγραφή
  46. Ανώνυμος28/5/16 7:13 μ.μ.

    Ο πεππας στο φβ γραφει για τον μπαση και τη συνεργασια τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος28/5/16 10:44 μ.μ.

    και η ζωτου παραιτηθηκε απο τη σχολικη επιτροπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/5/16 12:58 π.μ.

      και όχι μόνο....οι εκπλήξεις στο αυριανό δημοτικό συμβούλιο

      Διαγραφή
  48. Ανώνυμος29/5/16 8:21 μ.μ.

    ΣΥΝΔΙΑΣΤΕ: ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΤΣΟΥΚΑ-ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΠΑΣΗ,ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΣΟΥΚΑ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ,ΔΙΑΦΩΝΙΑ,ΕΝΤΑΣΗ ΖΑΜΑΝΗ-ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΠΑΣΗ,ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΕΠΑ ΓΙΑ ΜΠΑΣΗ,ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΣ ΖΑΜΑΝΗ-ΜΠΑΣΗ-ΤΣΟΥΚΑ,ΑΝΑΙΡΕΣΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΘΑ ΔΕΣΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος29/5/16 8:54 μ.μ.

    Αναρωτιέμαι αν κάποτε ο δήμος διονύσου θα φτάσει στα επίπεδα εξυπηρέτησης που θα δείτε στο πιο κάτω link που παραθέτω . Ειδικότερα οι μηχανικοί - αρχιτέκτονες θα καταλάβουν την σημασία του καλύτερα.

    http://www.chania.gr/e-yphresies/hlektronsunal/eaithma-elegkths-domisis.html?item_id=36360

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ανώνυμος30/5/16 3:57 π.μ.

    ΑΣ ΜΑς ΠΕΙ Ο (Κ)ΜΠΑΣΗς ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΙ ΜΕΤΑ ΜΑΝΙΑς ΚΑΙ ΜΕ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥς ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΡΗΣΕΙ ΤΑ ΣΥΜΦΩΝΗΘΕΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΘΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΑΓΕ???ΘΕΛΕΙ ΑΛΛΟΥς 2 ΜΗΝΕς ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΙς ΔΟΥΛΕΙΕς ΤΟΥ....ΠΟΙΕς ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΟΥΛΕΙΕς ΣΑς ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΚΡΕΜΟΤΗΤΑ(Κ)ΜΠΑΣΗ????ΤΟΣΟ ΑΔΙΑΦΟΡΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑς ΜΠΙΖΝΕς,ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙς ΨΕΥΤΗ ΤΟΝ (ΔΗΜΑΡΧΟ)ΣΤΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΣΥΜΦΩΝΗΘΕΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΠΡΩΧΝΕΙς ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΓΚΡΕΜΟ???ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΕΜΜΟΝΗ ΑΡΑΓΕ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΟΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΕΣΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΩΝ ΦΟΡΝΤ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος30/5/16 3:07 μ.μ.

    Οι γνωστοί παλληκαράδες ξεκίνησαν τη δουλειά τους με τη λάσπη, για τον Μπάση, όπως έκαναν και με την Αγγέλα τη Δήμου για να τον εξαναγκάσουν σε παραίτηση!!!!! Οι καθαροί, οι αδιάφθοροι, οι αδάμαντες!!!!! χαχαχαχαχα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος31/5/16 5:08 π.μ.

    (από το Facebook)

    Αποκαλυπτική για πολλά θέματα η σημερινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου που παρακολούθησα μετά από πολύ καιρό. Συνδυάζοντας τα όσα είπαν ο αντιδήμαρχος Λυρούδιας και ο δήμαρχος Ζαμάνης προκύπτει η εξής απίστευτη ομολογία:

    Πριν ένα μήνα βγήκε μια πρόσκληση για υποβολή προτάσεων ανάπλασης - ανάδειξης περιβάλλοντος από το Υπουργείο, αλλά ο δήμος Διονύσου δεν την πήρε είδηση.

    Περνά λοιπόν ένας μελετητής από το δημαρχείο και τους λέει ότι μπορούν να δοκιμάσουν να υποβάλλουν μια πρόταση μπας και πάρουν ένα έργο μέχρι προϋπολογισμού 1 εκατομμυρίου ευρώ.

    Μπράβο του λένε, ωραία η ιδέα σου, χωρίς φυσικά να σκεφτούν να ρωτήσουν ή έστω να ενημερώσουν για το ζήτημα κάποιον από τους φορείς της περιοχής που ασχολούνται με τέτοια θεματα και τα μέλη τους έχουν σχετική τεχνογνωσία.

    Μετά θυμούνται ότι έχουν ήδη μια πρόταση από παλιά που την είχαν υποβάλλει αλλά δεν εγκρίθηκε κι είναι έτοιμη. Γίνεται να την ξανα-υποβάλλουμε τον ρωτάνε; (Αμ πώς δεν γίνεται...)

    Του λένε όμως πως θέλουν να τον πληρώσουν κι από πάνω. Και για να ναι καλά, του δίνουν 20.000 ευρώ συν ΦΠΑ. Καλά δεν είναι για 20 μέρες δουλειά τον ρωτάνε, μια που είναι και σχεδόν έτοιμη; (Αμ πώς δεν είναι;)

    Αυτά συμβαίνουν επί δημαρχίας του "αδιάφθορου"....

    ΥΓ. Ίσως έχει καταλάβει ο λεβέντης ότι το πολιτικό τέλος του πλησιάζει (αρχές φθινοπώρου απαγγέλλονται κατηγορίες για το οικόπεδο) και ακολουθεί τη συνταγή "Ο καλός ο μύλος όλα τα αλέθει".
    Αμ δε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος31/5/16 5:09 π.μ.

    (Συνέχεια από το Facebook για το χτεσινό δημοτικό συμβούλιο)

    Κι αμέσως μετά τη γαλαντομία τους (προς τον μελετητή) ήρθε η ώρα του τσιφούτη (προς τις καθαρίστριες).
    Ψήφισαν να δοθούν 94.000 ευρώ για καθαρισμό 11 δημοτικών κτιρίων απο μια εταιρεία καθαρισμού κι όπως έγινε γνωστό, η μελέτη προέβλεπε ότι θα χρειάζονταν 7 full time εργαζόμενοι γι αυτό.

    Αν αφαιρέσουμε από τα 94.000 το ΦΠΑ και πούμε ότι η έκπτωση που θα δοθεί θα είναι τουλάχιστον 10% , αυτό που θα προκύψει είναι η καθαρή προσφορά που θα είναι γύρω στα 68.000 ευρώ. Που σημαίνει ότι με κέρδος 20% (μόνο), το κόστος του έργου θα είναι 54.500 για ένα χρόνο, ή 4.500 το μήνα. Κι αν αφαιρέσεις εφορία και ασφαλιστικές κρατήσεις (λέμε τώρα…) προκύπτουν ούτε 3.000 για τα 7 άτομα πλήρους απασχόλησης. Δηλαδή 435 ευρώ μηνιάτικο ή 22 ευρώ μεροκάματο ή 2,8 ευρώ την ώρα!...

    Έτσι είναι… Χουβαρντάδες στους μεν, τσιφούτες στους δε…

    Το θέμα όμως είναι πως όταν κάποιοι είπαν ότι το συμβούλιο δεν πρέπει να συνεργήσεισε «βουλγαροποίηση» αμοιβών, η κ. Πέππα τους ρώτησε δυνατά αν είναι κατά της επιχειρηματικότητας.

    Εξαρτάται βέβαια τι εννοείτε με τον όρο αυτό κ. Πέππα. Αν εννοείτε τα 2,8 ευρώ την ώρα, αυτό δεν είναι επιχειρηματική ευκαιρία, είναι μαυραγορίτικη εκμετάλλευση και ανθρώπινη ξεφτίλα.

    Από την άλλη, επιχειρηματικότητα (και μάλιστα κοινωνική) θα μπορούσε να είναι να ενεργοποιήσει ο δήμος βάσει σχεδίου την δημοτική επιχείρηση ‘’Εξέλιξη’’ και να αναθέτει σ’ αυτή την υποβολή προτάσεων και προγραμμάτων, αντί να χαρίζει ο δήμαρχος δεξιά αριστερά 20χίλιαρα.

    Οπότε, κι αν ακόμα επιμένετε να δώσετε το σκανδαλώδες ποσό των 20.000 ευρώ (αντί για τα 6.000 που κοστίζει μια τέτοια δουλειά), το υπόλοιπο να επιστρέψει με δωρεάν προγράμματα για τους δημότες.

    Αλλά βλέπετε κ. Πέππα, τόσο ο δήμαρχος όσο και σεις επιλέξατε να κρατήσετε σε αφασία την Εξέλιξη και να «φυτεύετε» στο Δ.Σ. άλαλους ξάδελφους μόνο και μόνο για να ελέγχετε την κατάσταση.

    Αλλά, αφού πλασάρεστε σαν γνώστης του θέματος, θα πρεπε να ξέρετε ότι control freaks δεν είναι οι επιχειρηματίες, αλλά οι δεσμοφύλακες. Και οι νταντάδες…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος31/5/16 10:12 π.μ.

      Πέππα και Τσούκας συνεχίζουν την επίθεση εναντίον του Γεωργικού Συνεταιρισμού Σταμάτας.

      Διαγραφή
  54. Ανώνυμος31/5/16 7:44 π.μ.

    ΒΟΜΒΑ ΚΑΛΑΦΑΤΕΛΗ ΧΤΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

    ΣΤΑΪΚΟΣ, ΔΑΡΔΑΜΑΝΗΣ, ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΡΑΪΚΟΣ, ΜΠΕΤΣΗΣ

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΙΣ ΑΜΟΙΒΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ

    ΑΠΟ ΘΕΣΠΗ ΚΑΙ ΕΣΤΙΑ ΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ !!!

    Ο ΣΤΑΪΚΟΣ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΡΩΤΗΣΕΙ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

    ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ .....

    ΤΑ ΠΟΣΑ ΚΥΜΑΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ 1.500 ,ΕΧΡΙ 15.000 ΕΥΡΩ !!!!!

    ΑΣ ΤΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΖΑΜΑΝΗ ΠΟΥ ΠΡΟΪΣΤΑΤΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

    Μ Π Α Χ Α Λ Ο !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος31/5/16 7:49 π.μ.

    ΖΑΜΑΝΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΤΟΣ ΞΕΧΑΣΑΝ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΡΙΣΗ

    ΤΩΝ ΑΜΟΙΒΩΝ ΤΟΥΣ ΟΕΜΑ ΠΡΟΣ ΨΗΦΙΣΗ ΣΤΟ Δ.Σ.

    ΚΙ ΕΤΣΙ ΟΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟΛΑΒΕΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ

    Ο ΚΑΛΑΦΑΤΕΛΗΣ ΖΗΤΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΑΚΗ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΡΟΠΗ ΝΑ ΑΣΚΗΣΕΙ ΕΝΔΙΚΑ ΜΕΣΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος31/5/16 7:51 π.μ.

    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΠΟΥ ΛΕΓΟΝΤΟΥΣΑΝ ΧΤΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ

    ΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ

    ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΑΓΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΝΙΚΟΥ ΤΟΥΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος31/5/16 9:26 π.μ.

    Ποιός πήρε 15.00;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος31/5/16 11:14 π.μ.

      Δεν νομίζω ότι πρόλαβε κανείς τους να πάρει 15.000. Η Στασινοπούλου ήταν 6 μήνες Χ 600 = 6.000 κι ο Δαρδαμάνης είναι 15, άρα 9.000. Ο Στάικος έχει τα πιο πολλα, περιπου 10-11.000. κι οι αντιδημαρχοι από 250 το μηνα, δηλαδη από 1.500 ο Μπετσης μεχρι 2.500 ο Ράικος.
      Αν βαλεις και τους τοκους ομως και τις προσαυξησεις για αχρεωστητως καταβληθεντα ολα πανε πανω τουλαχιστον 30% !!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος31/5/16 11:23 π.μ.

      ΕΙΠΑ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΕΓΩ;

      11.000 + 30% = 15.000 ΠΕΡΙΠΟΥ.


      ΑΛΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ ΣΤΟΝ ΡΑΪΚΟ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΜΟΝΟ 2.500 ΑΛΛΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 3.500. ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΕΙΣ ΒΕΒΑΙΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος31/5/16 11:24 π.μ.

      Ξεχασατε να αναφερετε και την Ντουντα και τον Ουσταμπασιδη

      Διαγραφή
  58. Ανώνυμος31/5/16 11:20 π.μ.

    (Από Οδό Διονύσου)

    Βόμβα να έπεφτε λιγότερο θόρυβο θα δημιουργούσε! Ο λόγος για την ερώτηση- καταγγελία του επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας Γ. Καλαφατέλη στη διάρκεια της σημερινής (30/5) συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου, αναφορικά με τις αμοιβές των Προέδρων και Αντιπροέδρων στα δυο από τα Νομικά Πρόσωπα του Δήμου- ΘΕΣΠΙΣ και ΕΣΤΙΑ, που οδήγησε την εκπρόσωπο της Λαϊκής Συσπείρωσης Ζ. Σώκου να εκφράσει για πρώτη φορά αμφιβολίες όσον αφορά στη χρηστή διοίκηση των οικονομικών θεμάτων του Δήμου.

    Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Καλαφατέλης απευθυνόμενος προς το Γενικό Γραμματέα του Δήμου Μ. Χρηστάκη, που ήταν ο εισηγητής θεμάτων σχετικών με τα δυο Ν.Π., επεσήμανε πως απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου επί των ημερών της νέας Δημοτικής Αρχής, που να ορίζει εκ νέου τις αμοιβές Προέδρων και Αντιπροέδρων δεν υπάρχει! Αυτή η έλλειψη απόφασης, συνέχισε ο τέως Δήμαρχος, γεννά την υποχρέωση για άσκηση ενδίκων μέσων διεκδίκησης των χρημάτων που κατεβλήθησαν ως αμοιβές στους Αν. Στασινοπούλου (για όσο διάστημα ήταν Πρόεδρος), Β. Δαρδαμάνη και Α. Μπέτση για το ΘΕΣΠΙ, καθώς και για τους Σ. Ντούντα (επίσης για όσο διάστημα παρέμεινε Πρόεδρος), Θ. Στάικο και Σ. Ουσταμπασίδη για την ΕΣΤΙΑ.

    Από την πλευρά του ο κ. Χρηστάκης παραδέχτηκε πως απαιτείτο νέα απόφαση από το παρόν Δημοτικό Συμβούλιο, ή έστω επικαιροποίηση της παλαιάς που είχε ληφθεί από την προηγούμενη Δημοτική Αρχή.

    Για “ξαφνικό πολιτικό πόλεμο” από πλευράς Καλαφατέλη έκανε λόγο ο Πρόεδρος του ΘΕΣΠΙ Β. Δαρδαμάνης, τονίζοντας πως τα οικονομικά στοιχεία του Νομικού Προσώπου, του οποίου προϊσταται, έχουν ελεγχθεί από ορκωτό λογιστή χωρίς να εντοπιστεί κάποιο πρόβλημα, ενώ ο Πρόεδρος της ΕΣΤΙΑΣ Θ. Στάικος υπογράμμισε πως “Προσωπικά ρώτησα τις Υπηρεσίες του Δήμου ακριβώς αυτό, αν πρέπει να παρθεί νέα απόφαση για τις αμοιβές των Προέδρων και Αντιπροέδρων στα Νομικά Πρόσωπα, και μου απάντησαν αρνητικά, θεωρώντας ότι ισχύει η παλαιότερη απόφαση”!

    Να σημειωθεί πως- σύμφωνα με τις σχετικές αναρτήσεις στη Διαύγεια- η αντιμισθία του κάθε Προέδρου ανέρχεται στα 600 ευρώ και των Αντιπροέδρων στα 240 ευρώ μηνιαίως, με συνολικά καταβληθέν ποσόν για τους 21 μήνες της παρούσας Διοίκησης του Δήμου γύρω στις 35.000 ευρώ.

    Πάντως στο περιθώριο της συνεδρίασης στελέχη της Δημοτικής Αρχής- που επιτόπου ζήτησαν και πάλι την άποψη των Υπηρεσιών του Δήμου- μιλούσαν για την ανάγκη να προχωρήσει άμεσα το Δημοτικό Συμβούλιο στη λήψη απόφασης με αναδρομική ισχύ, ώστε να καλυφθεί το έλλειμμα νομιμότητας που μπορεί να οδηγήσει σε καταλογισμό χρημάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η συζήτηση για κάλυψη με αναδρομική ισχύ φανερώνει την τρικυμία εν κρανίω που έχουν κάποιοι. Παρηγοριά στον άρρωστο...

      Διαγραφή
  59. Ανώνυμος31/5/16 11:28 π.μ.

    Ο βασιλακης ο σκιζω ολα τα κλασον, μιλαει τωρα για πολιτικο πόλεμο. Ας το σκεφτόταν όταν έκανε τις οικονομικές συμφωνίες με τον πολιτικό Απατεώνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος31/5/16 5:14 μ.μ.

      Ο ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΙΣΤΟΣ ΚΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ.
      ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΚΥΛΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ .....
      ΒΑΣΙΛΑΚΗ, ΚΑΝΕ ΓΑΒ ΓΑΒ ....
      ΝΤΡΟΠΗ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος31/5/16 5:17 μ.μ.

      Τι έγινε ρε παιδιά; Αληθεύει πως η επόμενη επιτροπή παιδείας θα συνεδριάσει στο περίπτερο λόγω φόρτου εργασίας του Προέδρου?

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος3/6/16 12:18 μ.μ.

      Καταρχήν Βασίλης ανώνυμε εραστή του κουτσομπολιού,θα πρέπει πρώτα να μάθεις τι γίνεται και μετά να μιλάς,φοβητσιάρης,που δεν βάζεις το όνομα σου στις κακοήθειες που εκστόμιζεις,αλλά είσαι τόσο λίγος και μικρός που δεν αξίζει τον κόπο.............ανώνυμε κουτσομπόλη ......
      Δαρδαμάνης Βασίλης

      Διαγραφή
  60. Ανώνυμος31/5/16 5:11 μ.μ.

    ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΕΧΟΥΝ ΠΟΝΗΡΕΨΕΙ ΠΟΛΥ

    ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝΕ ΜΕ ΦΟΥΣΚΩΜΕΝΕΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ "ΚΟΥΜΠΑΡΑ"

    ΟΣΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ Η ΤΕΧΝΙΚΟΙ Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ

    ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΠΛΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΔΟΥΛΙΕΣ ΜΕ ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

    1) ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝΕ 2) ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΚΑΙ

    3) ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ !!!!!

    ΟΠΟΙΟΣ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ

    ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΣ ΤΗΝ ΓΡΑΦΕΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανώνυμος31/5/16 7:34 μ.μ.

    Α ρε λαμόγια , Ανοιχτοί Ορίζοντες στην διαπλοκή έπρεπε να λεγόσασταν !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ανώνυμος31/5/16 8:11 μ.μ.

    Κύριοι.
    Ο δρόμος που ακολουθεί μέχρι τώρα η δημοτική αρχή οδηγεί στο "ξεκοκαλισμα" των αποθεματικών του δήμου με με γνωστό κόλπο των απευθείας αναθέσεων ακόμα και εργασιών που μπορούν να κάνουν με το υπάρχον προσωπικό . Όπου μπαίνει "επιχειρηματίας" δηλαδή εργολάβος υπάρχει και η προμήθεια. Δυστυχώς λόγω της κρίσης εφευρέθηκε το επάγγελμα του αιρετού στην αυτοδιοίκηση.! Μαγκιά σας είναι να ασχοληθείτε με τον δήμο ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ, μπορείτε ??? Κάποια στιγμή θα λογοδοτήσετε όσοι εξ´υμων ή από αμέλεια ή συνειδητά εμπλέκεστε ή εμπλακείτε στο μέλλον σε υποθέσεις κακής διαχείρισης των χρημάτων του δήμου δηλαδή των δημοτών.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/6/16 10:11 π.μ.

      Ο δρόμος που ακολουθεί η δημοτική αρχή μέχρι τώρα είναι στρωμένη με ροδοπέταλα!!!

      Διαγραφή
  63. Ανώνυμος3/6/16 8:07 π.μ.

    ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΩΝ

    ΚΑΓΙΑΛΗ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ

    ΔΕΛΑΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

    ΚΑΙ ΤΣΟΥΚΑΣ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ

    ΣΑ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΟ ΠΟΛΥΕΡΓΑΛΕΙΟ: ΠΡΑΣΙΝΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ, ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ !!!!

    ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΤΗΝ ΠΕΠΠΑ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ...


    ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΟΜΩΣ ΗΤΑΝ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΕΛΑΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ ΣΑΝ ΠΡΟΕΔΡΟΥ,

    ΑΦΟΥ Ο ΝΟΜΟΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Ή

    ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΤΗΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΣΙΩΝ ΤΟΥ ΝΠΔΔ ΠΧ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΙΔΙ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ή

    ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΧ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ.

    ΑΠ ΟΣΑ ΟΜΩΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ Ο "ΑΔΑΜΑΣ" ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ

    ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΤΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ

    ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΣΕ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

    ΚΑΙ ΜΕΤΑ Ο ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ ΕΚΑΝΕ ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΡΓΟΛΑΒΟ

    ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΓΙΝΗΚΕ ΓΝΩΣΤΟ ΑΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ...


    ΤΩΡΑ ΠΟΥ Ο ΑΔΑΜΑΣ ΕΓΙΝΕ ΠΡΟΕΔΡΑΣ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΕΤΑΙ ...

    ΔΥΟ ΣΕ ΕΝΑ, ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΜΕΝΑ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος3/6/16 9:01 π.μ.

    Έξαλλος χτες ο Δαρδαμάνης κατά του Κανατσούλη και του Καλαφατέλη προφανώς λόγω της καταγγελίας για τα χρήματα που πρέπει να γυρίσει πίσω.
    Τι να σου κανει κι ο έρμος;
    Πρωί περίπτερο βραδι ιατρείο, πού να προλάβει να κάνει τα πράγματα του Θέσπη απ όπου όμως πληρώνεται????? Άσε για τη δύστυχη την Δημοτική Επιτροπή Παιδείας που είναι Πρόεδρος και για τα Πολυιατρεία που είναι υπεύθυνος αν θυμαμαι καλά...
    Αν Βασιλάκη, το ξέρω ότι για τα λεφτα τα κάνεις όλα ρε παιδί μου.... κάνε και κάτι έτσι για τη δόξα .... πώς θα ξανακατέβεις υποψήφιος την άλλη φορά;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ανώνυμος3/6/16 12:11 μ.μ.

    Με την ανωνυμία σου λέγε ότι μαλακι......θέλεις.Ο μάγκας ειναι αυτός που τα λέει με το ονοματάκι του.Οσο αφορά την δουλειά μου δεν προβείτε να απολογηθώ σε ανώνυμα και κακεντρεχεί σχόλια,μάθε πρώτα,βάλε το όνομα σου και τότε κάνουμε διάλογο,τον οποίο βέβαια δεν γνωρίζεις γιατί ειςαι πολυ καλός στο κουτσομπολιό .
    Βασίλης Δαρδαμανης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/6/16 12:29 μ.μ.

      Ο ένας βασίλης να κάτσει στην άκρη και να έρθει ο άλλος να γίνει της Παιδείας που είναι και καλός στην ορθογραφία ....

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/6/16 3:03 μ.μ.

      Αυτό σε ενόχλησε ανώνυμε η ορθογραφία όπου το κείμενο γράφετε με πίεση δουλειάς ...για την ουςια θα μας πεις με το ονοματάκι σου,αλλά προφανώς εσύ τα έχεις λύσει όλα ανώνυμε........
      Βασίλης Δαρδαμάνης

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος3/6/16 3:17 μ.μ.

      Νομίζω ότι ο διαχειστής του blog ,αλλά και ο απέναντι διαχειριςτης να δέχονται μόνο ´επωνυμά´σχόλια ,τα υπόλοιπα ειναι κουτσομπολιά ,δεν θα ασχοληθώ πάλι με όλα αυτά ,και συγγνώμη που ασχολήθηκα !!!!!!!!!!!
      Β.Δ.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος3/6/16 4:07 μ.μ.

      μη δοίνης σιμασεία Βασέιλοι,που να καταλανουν πώσω δουλοιά αίχι τω παιρήπταιρώ.
      Φιλιώ Πυργάκη

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος3/6/16 6:16 μ.μ.

      Χαχαχα πολύ καλό το σχόλιο της Φιλιώς !!!

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος4/6/16 11:57 π.μ.

      Δαϊνάβα δοινοι σοιμμασσεια τωυ μοιλεισσα και αιγο !!!!! Φοιλειο μοιν ξαιχασσοις τραγουδδααμμμε αύροιο στο γνοστωω καιντρω´ τα παλουκκακκοια !!!!!!

      Γοιοργως Νταλλαρρας

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος4/6/16 12:46 μ.μ.

      ΣΤΑΙΦΑΝΩΣ ΓΡΑΦΟΙ ,ΣΤΑΙΦΑΝΩΣ ΣΧΟΛΕΙΑΖΖΟΙ, ΟΡΕΩΣ Ο ΠΕΚΤΟΙΣ!!!!!!!!!!!!!

      ΚΕΤΟΙ ΓΑΡΜΠΟΙ

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος4/6/16 7:50 μ.μ.

      Ντεν ειμαι εγκώ καρντιά μου ο μονος που σας κάνει πλάκα με την ορτογγραφία...
      Σ.

      Διαγραφή
  66. Ανώνυμος3/6/16 12:23 μ.μ.

    Κυκλοφορούν κατι περιεργες φήμες για τον Πρόεδρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος3/6/16 4:08 μ.μ.

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ ΦΗΜΕΣ. ΕΙΝΑΙ 100% ΑΛΗΘΕΙΑ.

    Ο ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΤΟΣ ΕΔΩΣΕ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ

    ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ.

    ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΧΤΕΣΙΝΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΕΡΑΣΑΚΙ ΣΤΗ ΤΟΥΡΤΑ

    ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΑΝ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕ...

    ΓΚΑΝΙΑΝ ΓΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗΣ ΤΟΥ Ο ΘΟΔΩΡΟΣ ΣΤΑΪΚΟΣ

    ΓΝΩΣΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΤΟΥ ΑΤΑΚΑ "ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ"

    ΑΟΥΣΤΑΪΝΤΕΡ Η ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΕΠΠΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΛΑΤΡΕΥΕΙ ΟΛΗ Η ΣΤΑΜΑΤΑ

    ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗ ΩΣ "Η ΝΤΑΝΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ"

    ΕΦΟΣΟΝ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

    ΑΝ ΚΑΙ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ ΟΥΤΕ 5 ΨΗΦΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΙ ΣΤΗ ΚΑΛΠΗ.

    ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΣΚΗΝΙΚΟ

    ΣΤΑΪΚΟΣ - ΠΕΠΠΑ - ΤΣΟΥΚΑΣ - ΔΕΛΑΓΡΑΜΑΤΙΚΑΣ

    Α ΝΑ ΜΗ ΞΕΧΑΣΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΠΕΤΣΗ ...........

    ΖΟΥΠΕΡ .........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/6/16 4:14 μ.μ.

      ξέχασες τον Δαρδαμάνη

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/6/16 5:57 μ.μ.

      https://www.youtube.com/watch?v=xw0BWWKKa_M

      Διαγραφή
  68. Ανώνυμος4/6/16 11:40 π.μ.

    Όλο το ζουμί από τη χτεσινή ανακοίνωση της ενωτικής πρωτοβουλίας είναι εδώ "Ισχυρίζεται ο κ. Ζαμάνης ότι οι αποφάσεις που είχαν ληφθεί επί των ημερών μας είναι ακόμα σε ισχύ.
    Λάθος!
    Τον διαψεύδει ο ίδιος ο Γενικός Γραμματέας, που σωστά διαβεβαίωσε το δημοτικό συμβούλιο, ότι ως νέα διοίκηση έπρεπε να τις έχει ψηφίσει εκ νέου, βάσει Νόμου.
 Επίσης ισχυρίζεται ο κ. Ζαμάνης ότι δεν υπάρχει καμία περίπτωση προσφυγής του δήμου στη δικαιοσύνη για την επιστροφή των χρημάτων από τους δημοτικούς συμβούλους αφού προκειμένου να διατηρήσει τη συνοχή της ομάδας του, επιλέγει να βαδίσει τον ολισθηρό δρόμο της μη νομιμότητας.
    Και πάλι λάθος! Του θυμίζουμε ότι εάν μέχρι τώρα δεν γνώριζε, αν και όφειλε, τώρα γνωρίζει…..!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ανώνυμος4/6/16 1:10 μ.μ.

    Ωραίο το αντιπλημμυρικό στη Λ.Σταμάτας. Αντί να πλημμυρίζει ο δρόμος και τα καταστήματα θα πλημμυρίζουν τα σπίτια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος5/6/16 8:28 μ.μ.

    Πρόσκληση
    Sun, 05/06/2016 - 10:30 — press
    Ο Δήμαρχος Διονύσου κ. Διονύσιος Ζαμάνης και τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου έχουν την τιμή να σας προσκαλέσουν
    στην τελετή ανακηρύξεως του κ. Αθανασίου Μαρτίνου
    σε επίτιμο Δημότη Διονύσου.
    Την Κυριακή 12 Ιουνίου 2016 και ώρα 20.00 στο Πολιτιστικό Κέντρο Αγίου Στεφάνου του Δήμου Διονύσου.

    ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΕΛΕΤΗΣ

    19.40 Πέρας προσέλευσης προσκεκλημένων

    19.50 Πέρας προσέλευσης επισήμων

    20.00 Ανάγνωση Απόφασης Δημοτικού Συμβουλίου
    για την ανακήρυξη του κ. Αθανασίου Μαρτίνου
    σε επίτιμο Δημότη Διονύσου
    από τον Πρόεδρο του Δ.Σ. κ. Σπυρίδωνα Γιαννουλάτο

    20.10 Χαιρετισμός από τον Δήμαρχο Διονύσου κ. Διονύσιο Ζαμάνη

    Ανακήρυξη του κ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΑΡΤΙΝΟΥ
    σε επίτιμο Δημότη Διονύσου

    20.20 Χαιρετισμός από τον κ. Αθανάσιο Μαρτίνο

    20.30 Μουσική Συναυλία από τη Χορωδία «Ηχοχρώματα»
    με έργα Μίκη Θεοδωράκη

    21.30 Πέρας τελετής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος9/6/16 9:22 μ.μ.

    Διαβάζω το τελευταίο δελτίο τύπου με τον απολογισμό και τον συντονισμό των ενεργειών της δημοτικής αρχής για τις πλημμύρες και κάνω κάποιες σκέψεις.
    Ναι, ήταν μεγάλη η νεροποντή. Ασυνήθιστη. Αλλά δεν έχουν ακούσει τίποτα στη δημοτική αρχή για κλιματική αλλαγή; Για αύξηση στη συχνότητα και την ένταση τέτοιων φαινομένων; Δεν παρατήρησαν πώς πέρασε ο χειμώνας; Δεν θυμούνται τις προηγούμενες πλημμύρες, επί των ημερών τους;
    Και τότε είχαν κάνει συντονιστικό εκ των υστέρων.
    Δε μας λένε τώρα τι είχαν διαπιστώσει τότε; Πού πόναγε το σύστημα; Τα εντόπισαν τα κλεισμένα ρέματα; Καταγράφηκαν και τότε σε βίντεο τα υπερχειλισμένα. Μίλησαν όλοι που ήξεραν. Τι έκαναν στο ενδιάμεσο; Ποιες παρεμβάσεις ολοκλήρωσαν;
    ΤΙΠΟΤΑ. Γι΄αυτό είχαμε τα ίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε-η

      Έχεις πολύ δίκιο. Όχι μόνο δεν κάνουν ποτέ κάτι την ώρα που πρέπει, αλλά αν το καλοσκεφτούμε είναι γενικότερα μια "εκ των υστέρων" δημοτική αρχή, που υστερεί σε όλα.

      Κι ούτε που διανοούνται ότι υπάρχουν και κάποιοι σκεπτόμενοι πολίτες που θα αναρωτηθούν αυτό ακριβώς που λες κι εσύ. Στο μεσοδιάστημα, τι ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ κάνατε για να μην ξαναγίνει αυτό που (εκ των υστερων) διαπιστώσατε και την προηγούμενη φορά;

      Τα ίδια και τα ίδια. Μόνο που αυτά τα "λουλούδια" εξακολουθούν και πληρώνονται με δημοτικό χρήμα.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος10/6/16 1:31 μ.μ.

      Φίλε μου την δόξα πολλοί μίσησαν το χρήμα ουδείς.!!
      Οι πλέιοψηφια είναι "άεργοι" , "ανεπάγγελτοι" "ταληροφονιάδες".!! "Γαντζόθηκαν" στις καρέκλες για να εισπράτουν τις αντιμισθίες .! Ας αρνηθούν τις αμοιβές τους και ας δουλέψουν εθελοντικά, τότε θα τους πω μπράβο.!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος11/6/16 8:19 π.μ.

      Οι πρώτοι ήταν ότι καλύτερο είχε ο Ζαμάνης στο ψηφοδέλτιο, τώρα στην αλλαγή να δεις τι γέλιο θα γίνει!

      Διαγραφή
  72. Ανώνυμος12/6/16 2:39 μ.μ.

    Οι έσχατοι έσονται πρώτοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ανώνυμος12/6/16 3:58 μ.μ.

    Ανέκδοτο:
    Ο Ράικος νέος πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος12/6/16 4:51 μ.μ.

    Το χειρότερο είναι ότι αν εξετάσει κανείς τους διαθέσιμους συμβούλους ο Ράικος είναι η καλύτερη λύση. Για σκέψου τους μονίμως απόντες... οπότε βγάλε 5 με τη μία. Βγάλε κι αυτούς που πάνε για αντιδημαρχεοι, άλλοι 6. Βγάλε το πολυεργαλείο και τη νταντα που θα γινει σε λίγο αντιβασιλεας, άλλοι 2. Βγάλε και τους τωρινούς Α/Δ και τον πρώην πρόεδρο του δσ και τους δυο Εστίας και Σχολικής, μείον 9. Το σύνολο 22. Ε, αναμεσα στους αλλους 3 ο Δημητράκης ήταν φαίνεται ο πιο έμπιστος. Το θέμα είναι πόσοι δικοί του θα πειστούν να τον ψηφίσουν στις κρυφες εκλογές.... Α και με την ευκαιρία ρε Καλαφατελη, εκείνο το σούργελο τον αντιπρόεδρο μηπως να τον αλλάξεις και συ; μεγάλη ξεφτίλα ρε παιδί μου 6 λείπει 1 έρχεται. ούτε βίσμα στο στρατό να ήτανε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ανώνυμος12/6/16 4:56 μ.μ.

    Μην είστε καθόλου σίγουροι για τον ρόλο που θα παίξει ο Δημήτριος Βρούτος Ράικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ανώνυμος12/6/16 5:33 μ.μ.

    Ο Ραικος προεδρος του δημοτικου συμβουλιου; πλακα μας κανεις;αυτος δεν εχει ξεφτυλισει το ζαμανη που τον ειπε υποχειριο; σιγα μην τον κανει προεδρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/6/16 6:33 μ.μ.

      Και υποχείριο τον είπε και μαριονέτα του Αβραάμ τον είπε και για την νταντά του και τα παράκεντρα του είπε και άλλα πολλά!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος12/6/16 6:34 μ.μ.

      Και το Γιαννουλάτο τον είπε Ζωή Κωσταντοπούλου!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος12/6/16 6:39 μ.μ.

      Αλλο η Ζωή Κωνσταντοπούλου κι άλλο η Ζωζώ Σαπουντζάκη... το κοριτσι το ζορικο

      https://www.youtube.com/watch?v=ZdCkmLbd-So

      Διαγραφή
  77. Ανώνυμος12/6/16 6:06 μ.μ.

    https://www.youtube.com/watch?v=FALHYy7K5PA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ανώνυμος12/6/16 6:08 μ.μ.

    https://www.youtube.com/watch?v=k3S05tXvNTc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ανώνυμος12/6/16 6:09 μ.μ.

    https://www.youtube.com/watch?v=p7OEpO2LJbU

    euro 2016

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ανώνυμος12/6/16 6:11 μ.μ.

    https://www.youtube.com/watch?v=DqI9S9qIKO0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ανώνυμος12/6/16 6:15 μ.μ.

    men in tights

    https://www.youtube.com/watch?v=Xwr-7nkTuX4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ανώνυμος12/6/16 6:17 μ.μ.

    ΑΥΛΑΙΑ

    https://www.youtube.com/watch?v=Xxg-DRxbGGk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ανώνυμος12/6/16 6:31 μ.μ.

    Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΡΑΙΚΟΥ ΣΤΙΣ 22/7/2015

    Κε ΔΗΜΑΡΧΕ

    ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΣΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ , ΑΠΟΔΕΙΞΑΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΛΕΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΟΤΙ Η ΣΤΗΡΙΞΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙΧΑ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΞΙΖΑΤΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΗΚΑΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΛΕΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΧΥΔΑΙΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ.

    ΌΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΟΔΕΙΞΑΤΕ ΟΤΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΑΠΟΓΑΛΑΚΤΙΣΤΗΚΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΝΤΟΡΑ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΕΝΕΡΓΕΙΤΕ ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΙΟΝΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΜΥΣΤΙΚΟΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΣΑΣ .

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΑΙΚΟΣ

    ΥΓ. Επειδή δεν επιτρέπω σε κανέναν να παίζει με την τιμή και την υπόληψη μου και έχω αποδείξει ότι δεν είμαι κολλημένος με θέσεις και αξιώματα ……

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Ανώνυμος12/6/16 6:43 μ.μ.

    Αυτά για τα κολλήματα με τις θέσεις και τα αξιώματα τι τα ήθελε?????? Αφου μόλις του έταξε αντιδημαρχία και μισθό γύρισε!!!!!! Κολοτούμπας!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ανώνυμος12/6/16 6:44 μ.μ.

    Και λέγε λέγε, λέγε λέγε,
    ο χριστιανός μπερδεύτηκα.
    Απ’‘ τα πολλά σου λέγε λέγε
    χωρίς να θέλω μπλέχτηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/6/16 6:48 μ.μ.

      πάρε ότι θέλεις παλιατζή ...........

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος12/6/16 6:52 μ.μ.

      Ας το αυτό για τον Σάκη από Σεπτέμβριο μεριά... όταν πιάσει στασίδι δίπλα στον Αβραάμ

      Διαγραφή
  86. Ανώνυμος12/6/16 7:10 μ.μ.

    Εύστοχα τα βιντεάκια με τα καλτσόν. 'Οντως αυτοί έχουν την ίδια ποιότητα και διάλεξαν το ίδιο σχέδιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Ανώνυμος12/6/16 8:15 μ.μ.

    https://www.youtube.com/watch?v=TdCFi8JZe2w

    η ναντια κομανετσι με μουσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Ανώνυμος12/6/16 8:16 μ.μ.

    https://www.youtube.com/watch?v=6rJfMn3TUJI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Ανώνυμος12/6/16 8:17 μ.μ.

    τον φανταζεστε τον δημητρακη να κανει τετοια κολπα οταν θα του χτυπαει το ταμπουρο ο σακης ο γλυκουλης;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Ανώνυμος12/6/16 8:53 μ.μ.

    Απλά γελοίοι , όλοι τους πιο ειδικά : Διονυσάκης , θοδωράκης , πόπη , Δημητράκης και οι υπόλοιποι .. απλά γελοίοι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Ανώνυμος12/6/16 9:24 μ.μ.

    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ , ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΚΕΙΝΗ Η ΨΥΧΗ Ο ΔΕΛΑΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑΣ ? ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΤΑΓΚΑΛΗ Η ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΓΙΑΛΗ ΠΟΥ ΦΟΡΤΩΘΗΚΕ ΤΟΝ ΜΟΥΤΖΟΥΡΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΤΡΑΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΑ ΚΑΙ ΑΒΓΑΛΤΗ... ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΜΑΓΚΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΙΑΤΣΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΤΑΙ ΚΟΡΟΙΔΟ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΣΕ 2 ΜΗΝΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟΝ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΤΟΥ 2015 ΤΙ ΧΑΜΠΑΡΙΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ... Ε ΡΕ ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΓΕΛΑΣΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ. ΚΙ ΑΜΑ ΣΠΑΣΕΙ ΚΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΤΟ ΠΟΔΑΡΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΠΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΔΟΕ ΣΤΗ ΝΙΚΗ ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΑ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΓΚΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΗ ΤΟΥ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Ανώνυμος12/6/16 9:56 μ.μ.

    Ρώτησε ο Καλαφατέλης αν εχει κάποια σχέση ο Δέλας με τα σχολεία για να γίνει πρόεδρος της Β' σχολικής επιτροπής, Αν δεν έχει ο αυτός ποιος έχει ρε Γιάννη; Ξέρει απέξω κι ανακατωτά πού πονάει το κάθε σχολείο και ποιος θα τις φτιάξει................ Και ο νοών νοείτω!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Ανώνυμος12/6/16 10:15 μ.μ.

    για ακομα μια φορα στην θεομηνια ειδαμε τον συνηθης υποπτο με το μηδαμινο δυναμικο σε προσωπικο που του αφησαν!!!ποιος ειναι αραγε υπευθυνος δημαρχε?????
    αυτος να παλευει που αλλου στην λεωφορο σταματα και οχι μονο και καποιοι αλλοι οπως πχ ο τοπικος προεδρος ποτε θα τον δουμε αραγε?????ρητορικο το ερωτημα.....μαλλον παλι στις εκλογες χμμμμμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/6/16 11:11 μ.μ.

      Το προσωπικό που πήγε?

      Διαγραφή
  94. Ανώνυμος13/6/16 12:10 π.μ.

    Δ/Σ Κάνε και καμιά βόλτα το βράδυ να δεις τι συμβαίνει στα δάση του Διονύσου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Ανώνυμος13/6/16 3:04 μ.μ.

    Πάρτε τώρα και μια μικρή "μπομπιτσα" για να ξεκινήσουμε κάτι καινούργιο μέσα στο δάσος.!! Έχει σχέσει με τα νεκροταφεία τριών δημοτικών κοινοτήτων.!! Προσεχώς πολύ κλάμα.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/6/16 11:07 μ.μ.

      Ωχ!!!Πες τώρα ότι άρχισε πάλι η μαύρη αγορά για τους τάφους!!!

      Διαγραφή
  96. Ανώνυμος14/6/16 2:15 μ.μ.

    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ∆ΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Άγ. Στέφανος: 10-06-2016
    ∆ΗΜΟΣ ∆ΙΟΝΥΣΟΥ Αριθµ. Πρωτ: 15953
    ∆/ΝΣΗ: ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ∆ΥΝΑΜΙΚΟΥ
    ΤΜΗΜΑ: ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ∆ΥΝΑΜΙΚΟΥ
    Ταχ. ∆/νση : Λεωφ. Λίµνης Μαραθώνος
    & Αθ. ∆ιάκου 1 : Άγιος Στέφανος
    Τ.Κ. : 145 65
    Πληροφορίες : Ε.Αλεξανδρή
    Τηλέφωνο : 213 2030615
    FAX : 213 2030630
    ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
    Για την πλήρωση µίας ( 1 ) θέσης Ειδικού Συνεργάτη ∆ηµάρχου µε αντικείµενο την παροχή συµβουλών και τη
    διατύπωση εξειδικευµένων γνωµών /απόψεων επί θεµάτων παιδείας και πολιτισµού .
    O ∆ΗΜΑΡΧΟΣ ∆ΙΟΝΥΣΟΥ
    Έχοντας υπόψη :
    1. Τις διατάξεις του άρθρου 58 του Ν.3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωµένης
    ∆ιοίκησης – Πρόγραµµα Καλλικράτης».
    2. Τις διατάξεις του άρθρου 163 του Ν.3584/2007 « Κύρωση του Κώδικα ∆ηµοτικών και
    Κοινοτικών Υπαλλήλων» ,Ειδικοί Σύµβουλοι ,Επιστηµονικοί Συνεργάτες –Ειδικοί Συνεργάτες των ΟΤΑ .»
    3. Τις διατάξεις του άρθρου 2, 3 και 4 του Ν. 3861/2010.
    4. Τις διατάξεις της παρ. 11 του άρθρου 45 του Ν. 3979/2011.
    5. Τον Ο.Ε.Υ του ∆ήµου (ΦΕΚ 1546/Β/27-6-2013) .
    6. Τις διατάξεις της παραγράφου ΣΤ, Υποπαράγραφος ΣΤ1, του ν.4093/12 (ΦΕΚ 222/τ.Α΄/12-11-2012) «Έγκριση
    Μεσοπρόθεσµου Πλαισίου ∆ηµοσιονοµικής Στρατηγικής 2013-2016-Επείγοντα Μέτρα Εφαρµογής του ν.4046/2012
    και του Μεσοπρόθεσµου Πλαισίου ∆ηµοσιονοµικής Στρατηγικής 2013-2016»,
    7. Το µε αριθ. Πρωτ. οικ.28115/12-07-2012 έγγραφο της ∆/νσης Οργάνωσης και Λειτουργίας ΟΤΑ του Υπουργείου
    Εσωτερικών (Α∆Α:Β41ΞΝ-ΤΥΓ), βάσει του οποίου δεν απαιτείται ούτε µετά την ισχύ του Ν.4057/2012 έγκριση για το
    προσωπικό ειδικών θέσεων των ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθµού.
    8.Τις δ/ξεις του άρθρου 9 του Ν.4354/2015 .
    8. Την ανάγκη πλήρωσης µίας (1) θέσης Ειδικού Συνεργάτη ∆ηµάρχου µε αντικείµενο την παροχή συµβουλών και την
    διατύπωση εξειδικευµένων γνωµών /απόψεων επί θεµάτων παιδείας και πολιτισµού.

    ΠΡΟΣΚΑΛΕΙ
    Όσους ενδιαφέρονται να καταλάβουν τη θέση του Ειδικού Συνεργάτη σε θέµατα παιδείας και πολιτισµού και
    συγκεκριµένα:
    α) για την καινοτόµο και αποτελεσµατικότερη οργάνωση των δράσεων του ∆ήµου που σχετίζονται µε τα θέµατα
    παιδείας και πολιτισµού καθώς και την ανταπόκριση των δράσεων αυτών στις µεταβλητές κοινωνικές ανάγκες των
    οµάδων στόχου.
    β) για την ενίσχυση και επιτυχή προβολή των προγραµµάτων δια βίου µάθησης.
    γ) για την παρακολούθηση και αποτελεσµατικότερη αντιµετώπιση ζητηµάτων που αφορούν τη συντήρηση και
    καθαριότητα των σχολικών κτιρίων.
    δ) για την οργάνωση πολιτιστικών εκδηλώσεων (συναυλίες ,θεατρικές παραστάσεις ) για τους µαθητές και τη
    συµµετοχή εκπροσώπου του ∆ήµου στην οργανωτική επιτροπή φεστιβάλ τοπικής εµβέλειας .
    ε) για την προώθηση και επίλυση ζητηµάτων που αφορούν τη στέγαση δηµόσιων σχολικών µονάδων
    συµπεριλαµβανοµένης της µίσθωσης ακινήτων.
    στ) για την διάθεση διδακτηρίου για χρήσεις κοινής ωφέλειας ή για πραγµατοποίηση εκδηλώσεων κοινού
    ενδιαφέροντος ,σε συνεργασία µε τη σχολική επιτροπή.
    ζ) για τη µεταφορά µαθητών από τον τόπο διαµονής στο σχολείο φοίτησης .
    η) για τον καθορισµό κοινωφελούς χρήσης των σχολείων σε περίπτωση παύσης της λειτουργίας τους.
    θ)για την κατανοµή πιστώσεων στις Σχολικές Επιτροπές για την επισκευή και συντήρηση των σχολικών κτιρίων.
    Οι ενδιαφερόµενοι θα πρέπει να κατέχουν:
    α. τα γενικά και τυπικά προσόντα διορισµού σύµφωνα µε τις διατάξεις του Ν. 3584/2007 δηλαδή (άρθρα 11 ως και
    17).
    β. να κατέχουν Πτυχίο ή τίτλο σπουδών οποιουδήποτε τµήµατος Πανεπιστηµίου της ηµεδαπής ή ισότιµο πτυχίο ή
    δίπλωµα της αλλοδαπής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/6/16 4:52 μ.μ.

      Ενδιαφέρον ! Εγω που τελειώσα Μηχανολόγος στην Ρουμανία μπορώ να ασχοληθώ και με τα πολιτιστικά , έτσι δεν είναι ???
      《Απλά γελοίοι》
      Βρέ αρχιψεύταρε Διονυσάκο ξεχνάς όταν ήσουν αντιπολίτευση τι έλεγες για τους ειδικούς συνεργάτες του πρώην Δημάρχου ??
      《 Απλά γελοίος 》ή καλύτερα 《 Απλά ανάξιος λόγου 》
      Διαλέγεις και παίρνεις Διονυσάκο..

      Διαγραφή
  97. Ανώνυμος14/6/16 2:15 μ.μ.

    ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ
    Οι ενδιαφερόµενοι
    να υποβάλουν σχετική αίτηση στο ∆ήµο ∆ιονύσου , Ταχ.∆/νση: Λεωφ.Λίµνης Μαραθώνος 29 & Αθ.∆ιάκου, Άγιος
    Στέφανος (ώρες 07 έως 15:30 κατά τις εργάσιµες ηµέρες).
    Οι υποψήφιοι πρέπει να υποβάλουν µε την αίτησή τους:
    1) Βιογραφικό σηµείωµα.
    2) Φωτοαντίγραφο των δύο όψεων του ατοµικού δελτίου ταυτότητας ή, ελλείψει ταυτότητας, επικυρωµένο
    φωτοαντίγραφο των κρίσιµων σελίδων του διαβατηρίου (δηλ. αυτών όπου αναφέρονται ο αριθµός και τα στοιχεία
    ταυτότητας του κατόχου).
    3) Τίτλο Σπουδών
    5) Υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α’ 75) , όπως ισχύει, ότι:
    i) δεν έχουν στερηθεί οποτεδήποτε των πολιτικών δικαιωµάτων τους.
    ii) δεν έχουν τεθεί σε δικαστική συµπαράσταση
    iii) δεν έχουν απολυθεί από δηµόσια υπηρεσία ή Ο.Τ.Α. ή Ν.Π.∆.∆. λόγω επιβολής της πειθαρχικής ποινής της
    οριστικής παύσης ή λόγω καταγγελίας της σύµβασης εργασίας για σπουδαίο λόγο οφειλόµενο σε υπαιτιότητα του
    εργαζοµένου και σε καταφατική περίπτωση να έχει παρέλθει πενταετία από την απόλυση.
    Οι αιτήσεις των ενδιαφεροµένων µαζί µε τα απαιτούµενα δικαιολογητικά πρέπει να υποβληθούν στο ∆ήµο ∆ιονύσου,
    µέσα σε προθεσµία πέντε (5 ) ηµερών, η οποία αρχίζει από την επόµενη της δηµοσιοποίησης της παρούσας,
    δηµοσίευση σε µια (1) εφηµερίδα.
    Αποκλείεται από την περαιτέρω διαδικασία ο υποψήφιος που υποβάλλει ανυπόγραφη ή εκπρόθεσµη αίτηση.
    Η επιλογή θα γίνει από το ∆ήµαρχο ο οποίος θα αποφασίσει κατά την κρίση του για την καταλληλότητα του
    προσλαµβανόµενου (παρ. 4 του άρθρου 163 του Ν.3584/07).
    Οι υποψήφιοι για την πλήρωση των παραπάνω θέσεων πρέπει να έχουν τα προσόντα και να µην συντρέχουν στο
    πρόσωπο τους κωλύµατα διορισµού σε θέση δηµοσίου υπαλλήλου,
    Η Γνωστοποίηση αυτή να δηµοσιευθεί σε µία (1) ηµερήσια εφηµερίδα του Νόµου Αττικής και
    να αναρτηθεί στο χώρο ανακοινώσεων του ∆ηµοτικού Καταστήµατος, στο πρόγραµµα ∆ΙΑΥΓΕΙΑ, καθώς και στην
    ιστοσελίδα του ∆ήµου ∆ιονύσου.
    Εσωτερική ∆ιανοµή:
    Γραφείο ∆ηµάρχου
    Γραφείο Γενικού Γραµµατέα
    ∆/νση Ανθρώπινου ∆υναµικού &
    ∆ιοικητικής Μέριµνας.
    Ο ∆ΗΜΑΡΧΟΣ ∆ΙΟΝΥΣΟΥ
    ∆ΙΟΝΥΣΙΟΣ ΖΑΜΑΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Ανώνυμος14/6/16 6:38 μ.μ.

    Φίλε 11.07' 13/06/2016 , όχι άρχισε πάλι η μαύρη αγορά των τάφων απλά πρέπει να συνεχίζεται και μάλιστα δυναμικά. Βρωμάει πολύ η ιστορία και μάλιστα με ψηφοθηρικό ενδιαφέρον.!! Υπάρχουν "πουλάκια" που αρχίζουν να κελαηδούν.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Ανώνυμος15/6/16 8:01 π.μ.

    ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ, ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΣΛΑΒΕΙ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑΦΑΤΕΛΗΣ ΠΟΥ ΣΠΑΤΑΛΟΥΣΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Ανώνυμος15/6/16 8:07 π.μ.

    ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ, ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΙΚΑΝΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΕΛΕΧΩΣΟΥΝ ΟΜΑΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Ανώνυμος15/6/16 8:09 π.μ.

    ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ, ΟΤΙ ΣΧΕΔΙΑΖΕ, ΜΕΘΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ, ΤΟ ΔΙΟΝΥΣΟ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΜΕΡΑΣ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Ανώνυμος15/6/16 8:18 π.μ.

    ΑΥΤΑ ΕΝΝΟΟΥΣΕ Ο ΖΑΜΑΝΗΣ ΟΤΑΝ ΖΗΤΟΥΣΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ????
    ΤΗΝ ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΤΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ, ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΕΥΣΗ, ΤΗΝ ΕΠΑΡΣΗ, ΤΗΝ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Ανώνυμος15/6/16 8:19 π.μ.

    ΖΑΜΑΝΗ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΝΑΝΑΚΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ !!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Ανώνυμος15/6/16 8:21 π.μ.

    ΖΑΜΑΝΗ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/6/16 6:11 μ.μ.

      ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣ/ΞΗ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος15/6/16 7:37 μ.μ.

      Μπορεί και να έχεις δίκιο φίλε. Αλλά το γεγονός ότι είναι θαυμαστικά και όχι ερωτηματικά, μήπως δείχνει ότι πριν φτάσουμε στη ψυχολογία άνευ διδασκάλου ίσως πρέπει να κάνουμε λιγάκι φροντιστήριο σε πιο βασικά πράγματα, ας πούμε στη γραμματική? Λέω, μήπως....

      Διαγραφή
  105. Ανώνυμος15/6/16 8:25 π.μ.

    ΞΕΡΕ ΚΑΛΑ ΟΜΩΣ, ΟΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ, ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Ανώνυμος15/6/16 9:29 π.μ.

    Έχει σχέδιο ο ' άνθρωπος΄. Ο νέος εξωτερικός συνεργάτης στα θέματα παιδείας και πολιτισμού θα επικουρεί τη νέα αντιδήμαρχο παιδείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Ανώνυμος15/6/16 11:52 π.μ.

    EISTE MALAKES OLOI SAS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Ανώνυμος15/6/16 11:54 π.μ.

    KAI OLH H XONTRI PAREA SOU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Ευχαριστούμε πολύ τον εκπρόσωπο της "άλλης πλευράς" για την δημιουργική συνεισφορά του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/6/16 2:12 μ.μ.

      ANTE GAMISOU RE KOYRADA

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος15/6/16 7:55 μ.μ.

      Άντε να χαθείς ΔΣ,σε ζηλεύω με τόσες ευχές!!

      Διαγραφή
  110. Ανώνυμος15/6/16 7:52 μ.μ.

    Οι πολιτικοί χούλιγκανς του ανάξιου Δημάρχου δείχνουν για άλλη μία φορά το ήθος τους , η Δ/Σ και οι σχολιαστές της είναι μια πραγματική όαση για αυτόν τον τόπο , αλλά δυστυχώς υπάρχει κ ο βούρκος της φωνής . Είσαστε οι πραγματικοί εκπρόσωποι του ανάξιου δήμαρχου , να σας χαίρετε ..

    Υ.Γ. Αναρωτιέμαι τι λέει ο Κος Σταθόπουλος για όλα αυτά?

    Ιωνάθαν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Ανώνυμος15/6/16 9:41 μ.μ.

    Ποιος Σταθοπουλος;Του Καλαφι η ο άλλος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/6/16 12:27 π.μ.

      Του blogger ..

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος16/6/16 9:54 π.μ.

      Άστον αυτόν.Δεν ασχολείται με τα λιμά,πάει για μεγάλα ψάρια,πολεμάει να ρίξει τον Τσίπρα τώρα......

      Διαγραφή
  112. Ανώνυμος16/6/16 10:34 π.μ.

    Ανοικτή Επιστολή Στ. Μιχιώτη: Δήμαρχε θυμήσου τι έλεγες!

    Δήμαρχε,

    Παίρνω αφορμή από την πρόσκληση που πρόσφατα έβγαλες για την πρόσληψη “Ειδικού Συνεργάτη επί θεμάτων παιδείας και πολιτισμού”, για να σου θυμίσω δημοσίως την απόσταση που χωρίζει όσα είχες πει σχετικά στο παρελθόν από όσα πράττεις τώρα.

    Διαβάζοντας κανείς την αναλυτική περιγραφή των καθηκόντων του Ειδικού Συνεργάτη, βγάζει το συμπέρασμα ότι το πρόσωπο αυτό θα πρέπει να διαθέτει έναν εντυπωσιακό συνδυασμό εξειδικευμένων γνώσεων και εμπειρίας σε θέματα μηχανικού, οικονομολόγου, εκπαιδευτή, σύμβουλου οργάνωσης, επικοινωνιολόγου και γνώστη ζητημάτων πολιτισμού, ενώ επιπλέον θα πρέπει να ξέρει και πώς λειτουργούν οι δήμοι! Κυριολεκτικά, ένας (ή μία) συνεργάτης ‘πολυεργαλείο’!

    Και όμως, για την πρόσληψη ενός τέτοιου προσώπου, «παρέλειψες» να αναφέρεις τις προϋποθέσεις που ρητώς προβλέπει το Άρθρο 163 του Ν. 3584 /2007, που κατά τα άλλα επικαλείσαι. Ότι δηλαδή οι Ειδικοί Συνεργάτες θα πρέπει να διαθέτουν επαρκή επιστημονική εξειδίκευση (μεταπτυχιακά ή διδακτορικό, δημοσιεύσεις κ.λπ.) και αξιόλογη επαγγελματική εμπειρία στα αντικείμενα απασχόλησης (ειδικές μελέτες, έργα κ.λπ.). Να τα διαθέτουν και να τα αποδεικνύουν!

    Αντιθέτως, το μόνο που εσύ ζητάς είναι ένα Πτυχίο ΑΕΙ – και μάλιστα οποιουδήποτε τμήματος! Σου αρκεί λοιπόν ένα πτυχίο (π.χ. γεωπόνου, διατροφολόγου, κτηνίατρου, βιολόγου, θεολόγου, κινηματογραφιστή, διερμηνέα ή και απόφοιτου ασιατικών ή ιταλικών σπουδών) για να προσλάβεις κάποιον στη θέση αυτή, έστω και χωρίς καθόλου εμπειρία…

    Ίσως γιατί, όπως έσπευσες να διευκρινίσεις, την απόφαση θα την λάβεις εσύ ο ίδιος, «κατά την κρίση σου». Αλήθεια όμως, με ποια κριτήρια θα αποφασίσεις; Και με ποιες (προσωπικές) γνώσεις θα διαμορφώσεις άποψη για την καταλληλότητα του κάθε υποψηφίου; Έχεις μήπως ιδέα για (όλα) αυτά τα αντικείμενα; Ή μήπως δεν είναι εκεί το θέμα;

    Και για να στο κάνω πιο εύκολο, θα σου θυμίσω τι έλεγες, εσύ ο ίδιος, στις 8-3-2012, στην Προσφυγή σου κατά της (αλήστου μνήμης) προκήρυξης και πρόσληψης ειδικού συνεργάτη «Τηλεπληροφορικής» από την προηγούμενη δημοτική αρχή:

    «Το τυπικό αυτό προσόν, σε συνδυασμό με την διαδικασία επιλογής που προβλέπεται να γίνει από τον Δήμαρχο κατά την κρίση του, καθ” ην στιγμήν αυτός δεν έχει καμία εξειδίκευση επί του αντικειμένου που να του δίδει τη δυνατότητα να αξιολογήσει ορθά αυτούς που θα υποβάλουν σχετική αίτηση, καθιστά την εν λόγω διαδικασία πρόσληψης φωτογραφική και πλήρως αναξιοκρατική που εύλογα μπορεί να θεωρηθεί ως ρουσφετολογική. Κατόπιν των ανωτέρω θα πρέπει, και για λόγους ηθικής τάξης, η εν λόγω ανακοίνωση να αποσυρθεί άμεσα και να τροποποιηθεί κατάλληλα, αφού ληφθούν υπ” όψιν τα όσα προανέφερα που την καθιστούν φωτογραφική. Κάθε σχόλιο περιττό και ο «νοών νοείτω».

    Έτσι ακριβώς, Διονύση Ζαμάνη! Τα σχόλια είναι περιττά και ο νοών νοείτω! Αλλά χωρίς εισαγωγικά αυτή τη φορά.

    συνεχεια>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Ανώνυμος16/6/16 10:34 π.μ.

    Και σου θυμίζω ακόμα και όσα είχες δηλώσει στις 2/5/2014 (στο e-dionysos.gr) για τους ειδικούς συμβούλους του προηγούμενου δημάρχου:

    «Όταν προσλαμβάνεις ανθρώπους σε θέση μετακλητών υπαλλήλων, που αποτελούν προνομιακές θέσεις καθώς δεν είναι μέσω ΑΣΕΠ, θα πρέπει να είσαι ανά πάσα στιγμή έτοιμος να πεις στον δημότη ότι αυτός, για παράδειγμα, κόστισε δέκα δραχμές αλλά επέστρεψε στον Δήμο τουλάχιστον 11. Το θέμα δηλαδή είναι τι όφελος παρέχεται στους δημότες. Στην περίπτωση του Δημάρχου δεν γνωρίζω αν συμβαίνει αυτό. Επί 3,5 χρόνια ρωτάμε για το έργο που έχουν παράξει οι ειδικοί σύμβουλοι και απάντηση δεν έχουμε πάρει. Ειδικά σήμερα αυτό δεν πρέπει να συμβαίνει. Ο κόσμος έχει στοχοποιήσει τους ανθρώπους που ασχολούνται με την πολιτική και αν δεν θέλουμε τα πράγματα να ξεστρατίσουν σε λανθασμένες κατευθύνσεις, θα πρέπει να είμαστε πάντα έτοιμοι να δίνουμε απάντηση για το κάθε τι».

    Για να σε δούμε λοιπόν! Πότε και αν θα μας δώσεις τον πρώτο απολογισμό για την δουλειά των συμβούλων και των συνεργατών σου. Και πότε και αν θα μας δείξεις, με στοιχεία, αν έχουν βγάλει με το παραπάνω τα χρήματα των δημοτών που πήραν. Έτσι, ώστε όλοι να μπορέσουμε να καταλάβουμε αν η απόσταση ανάμεσα στα λόγια και τις πράξεις σου είναι μικρή ή μεγάλη.

    Κλείνω αυτή την (πρώτη) δημόσια έγκληση δίνοντάς σου – αν μου επιτρέπεις – μια συμβουλή: Ψήλωσε λιγάκι τον πήχη των απαιτήσεων από τους συνεργάτες σου, ώστε να μην σκύβουν και πολύ! Ούτως ή άλλως, οι περισσότεροι περνούν από κάτω…

    Στέφανος Μιχιώτης
    15 Ιουνίου 2016

    ΥΓ. Υπάρχει και κάτι ακόμα που σε εκθέτει ανεπανόρθωτα και που σχετίζεται με τον σεβασμό του δημοτικού χρήματος, θέμα που παλιότερα – όταν ήσουν στην αντιπολίτευση – καμωνόσουν ότι σε ευαισθητοποιούσε. Κάποια από τα αντικείμενα του Ειδικού Συνεργάτη αποτελούν ευθύνη των Σχολικών Επιτροπών. Όταν όμως είχα προτείνει να γίνουν από μέλη που είχαν την κατάλληλη γνώση και εμπειρία, ο τότε Πρόεδρός σου το είχε αρνηθεί. Φαντάζομαι πως τώρα που ο δήμος θα πληρώνει για να γίνει, το αποτέλεσμα θα πρέπει να είναι καλύτερο και ταχύτερο. Για αυτό και σε ενημερώνω ότι προτίθεμαι να παρακολουθήσω από κοντά το θέμα και να στείλω ό,τι προκύπτει στις αρμόδιες αρχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Ανώνυμος16/6/16 10:59 π.μ.

    Για να καταλάβετε ποια ειναι η νοοτροπια που εχουν τα τσιράκια του ακατονόμαστου

    Πριν μια ώρα ανέβασε ο Υφαντής το εξής στο ΦΒ:

    "Στο πλαίσιο του Σχεδιασμού για την υποστήριξη της Κοινωνικής και Οικογενειακής Συνοχής με Αναφορά στα Παιδιά, ξεκινούν σήμερα οι Καλοκαιρινές Δράσεις Παιδείας, Αθλητισμού και Πολιτισμού 2016.
    Στην πρώτη περίοδο συμμετέχουν 850 παιδιά και μέχρι τη λήξη του θερινού προγράμματος θα έχουν συμμετάσχει περισσότερα από 2500. Πέρυσι, στην πρώτη εφαρμογή, στην πρώτη περίοδο φιλοξενήθηκαν 450 παιδιά και συνολικά 1350. Μέσα στο χρόνο διπλασιάστηκαν οι συμμετοχές.
    Το πρόγραμμα πέτυχε επειδή με συνέπεια και μεθοδικότητα διαγράφηκε ο οργανωτικός-διοικητικός κύκλος από την χάραξη της Στρατηγικής μέχρι την ολοκλήρωση. Και επειδή δόθηκε έμφαση στον προσεκτικό σχεδιασμό, την διαρκή αξιολόγηση της ποιότητας, εσωτερική και εξωτερική, την εφαρμογή καινοτομίας, τη διαφάνεια και την αξιοκρατία στην επιλογή συνεργατών και προσωπικού.
    Ευχαριστώ θερμά τη Βάσια, για την γερή θεμελίωση, την ακούραστη και αποτελεσματική Ελευθερία, την επινοητική Σέβη, την Μαρία και τη Τζωρτζίνα, για την πολύτιμη υποστήριξη, τον κ Παρνασσά και την κ. Βορριά, για την συμβολή τους σε θέματα διαδικασιών και εργαλείων πληροφορικής.
    Και, τέλος, τον Βασίλη, συν-αρμόδιο αντιδήμαρχο και καλό φίλο γιατί είναι άνθρωπος των λύσεων και όχι των κρίσεων."

    Κι από κάτω πάνω απο 20 like απο τα οποια μονο 1 απο την δημοτικη αρχη, της Στασινοπουλου και κανενας απο τον σκληρο πυρηνα του Ζαμανη και της Πεππα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Ανώνυμος16/6/16 2:13 μ.μ.

    Άραγε γιατί να σιωπούν οι πραιτωριανοί του Δημάρχου;;;
    Μήπως γιατί σκέφτονται τι να πρωτο-απαντήσουν καθώς το έργο που έχουν κάνει μέχρι σήμερα σε τόσο λίγο χρόνο δεν είχε γίνει δεκαετίες πριν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Ανώνυμος17/6/16 5:22 μ.μ.

    Το είπε και το έκανε ο Γιαννουλάτος. Παραιτήθηκε από πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου. Την Τρίτη εκλογή νέου προέδρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Ανώνυμος17/6/16 7:03 μ.μ.

    Γράφει ο Π.Πετρόπουλος: "ΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ ΣΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΧΕΡΙΟΥ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ, ΕΑΝ ΛΗΦΘΕΙ ΥΠΟΨΗ ΟΤΙ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΗ ΘΕΣΗ ΑΠΑΙΤΕΙ ΣΥΝΘΕΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ, ΟΠΩΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ, ΓΝΩΣΕΙΣ, ΚΥΡΟΣ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΥΝΝΕΝΟΗΣΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΤΗΣ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑΣ".
    Απορώ που είδε το πρόβλημα του δημάρχου ο κύριος Πετρόπουλος.
    Το μόνο πρόβλημα που έχει ο δήμαρχος είναι ότι δεν ξέρει ποιόν να πρωτοδιαλέξει.
    Τσούκας, Μπάσης, Μπέτσης, Γκιζελή, Ντούντα, Πέππα, Ράικος, Κρητικός, Στάικος, Ταουξή. Δύο χεριών δάχτυλα και έχει και στον πάγκο τους γιατρούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/6/16 11:48 μ.μ.

      Ωχ Δεν προσέχει λίγο τι γράφει και αυτός? Θα τον πιάσει πάλι η φωνή και θα του αλλάξει τα φώτα.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος18/6/16 12:42 π.μ.

      ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΕΡΙΦΑΝΕΥΤΑΙ ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΟΛΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΟΥΣ. ΣΤΟ ΤΣΕΠΑΚΙ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ. ...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος18/6/16 3:40 μ.μ.

      Ο Ζαμανης ταζει σε ολους θεσεις με χρηματα.
      Η Πέππα αντιδημαρχίνα Παιδείας γιν αυτό και ο ειδικός σύμβουλος. Ε ρε γέλια αν είναι η Νταγκαλή .....
      Ο Κρητικός αντιδήμαρχος στη θέση του Μπάση και ο Μπάσης στη θέση του Κρητικού στην αργομισθία του ΣΠΑΠ.
      Ο Μπέτσης αντιδήμαρχος κι αυτός. Τσάμπα τόση "ευδαιμονική" προσφορά τόσους μήνες?
      Ο Τσόυκας βολεύτηκε με τις 2 αντιπροεδρίες, αλλά χωρίς φράγκα ...
      Η Ντούντα είναι πολύ πονηρή για να την πατήσει και να αναλάβει πόστο και η Γκιζελή πολύ καινούρια.
      Όσο για τη Ταουξή να δούμε αν θα φανεί γάτα ή κορόιδο...
      Ο Στάικος εγγύηση στην Εστία. Μόνο που επειδή περνιέται για έξυπνος τελικά θα τα επιστρέψει όλα όσα έχει πάρει.....
      Όσο για τους γιατρούς, εδώ δεν έρχονται στα συμβούλια ούτε σαν θεατές θα γίνουν και Προέδροι ???
      Στον Ράικο και στον Μπάση πρότεινε για Πρόεδρο του ΔΣ !!!! Φαντάζεστε σκηνές στο συμβούλιο? Σα να λέμε 120 μέρες στα Σόδομα.......
      Πάρτε το χαμπάρι. Ο Ζαμάνης αποδείχτηκε το χειρότερο δυνατό πράμα. Αγοράζει και πουλάει τους δικούς του ανθρώπους με τα δικά μας χρήματα ... Καλά να πάθουνε όσοι τον πίστεψαν όπως εσύ Δ/τσα. Γιατί κάποιοι άλλοι δεν τσίμπησαν. Λίγοι.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος18/6/16 8:06 μ.μ.

      Δεν τον πιστέψαμε, απλά πιστέψαμε ότι δεν θα ήταν ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ από τον Καλαφατελη.!

      Διαγραφή
  118. Ανώνυμος18/6/16 1:04 μ.μ.

    Εξαγοράσιμους!
    Λέει ότι ο καθένας έχει την αγοραστική του αξία!
    Αυτά έναθε ο λογιστάκος αυτά λέει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Ανώνυμος18/6/16 6:27 μ.μ.

    Μπορεί να πρότεινε στο Ράικο για να γίνει πρόεδρος αλλά μόνο βλάκας δεν είναι ο Ράικος για να δεχτεί!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Ανώνυμος18/6/16 8:41 μ.μ.

    Ο βούρκος που λέγετε φωνή διονύσου κατάφερε να κλείσει χρόνο ! Με το ιστορικό ρεκόρ των 5 αναρτήσεων ! Ρε σύ βούρκε ή αλλιώς φώνη κοιτάζοντας τις αναρτήσεις σου καταλαβαίνω ότι τον τίτλο του σφουγκοκωλάριου τον κέρδισες επάξια , σου έυχομαι βούρκε ή αλλιως φωνή , του χρόνου να είσαι περισσότερο υποτακτικός ..

    Ιωνάθαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/6/16 2:34 π.μ.

      ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΗ

      Διαγραφή
  121. Ανώνυμος19/6/16 10:39 π.μ.

    Η φωνή του Διονύση κάνει επίθεση στον Στάικο και στους αντιδημάρχους που προβάλλουν το έργο τους.
    Αλήθεια ο Στάικος ή ο Ζαμάνης θα μας απαντήσει για το που βολεύτηκε στο δήμο η ανηψιά της Κουκουτσέα και έδωσε τον παιδικό σταθμό????????
    Για να δούμε τι θα δούμε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Ανώνυμος19/6/16 6:37 μ.μ.

    δεν τον εμπιστευονται το ζαμανη γιατι ολοι ξερουν οτι λεει πολλα ψεματα. αλλα μπροστα αλλα πισω.φαινεται οτι ο ραικος εμαθε αυτα που εσερνε πισω του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Ευχαριστώ τους φίλους της Φωνής του Διονύση για τα "ποιοτικά" τους λόγια και τις "ευχές" τους, αλλά λέω να μην το γυρίσουμε σε ανοικτή ψυχιατρική κλινική αναλύοντας τα σχόλιά τους. Άλλο είναι να λέει κανείς 1-2 μαλακίες για να περνάει η ώρα κι άλλο να βγάζει τις καταπιεσμένες ορμές του. Πάντως "παλικάρι" μου, πρέπει να το κοιτάξεις αυτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Ανώνυμος20/6/16 11:28 π.μ.

    ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΔΡΟΣΙΑΣ.!!!
    ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΕΧΕΙ ΜΠΕΧΤΕΙ ΣΕ ΚΟΜΠΙΝΕΣ .!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Ανώνυμος20/6/16 11:31 π.μ.

    Μερικά χρήσιμα για την σημερινή ΕΠΙΛΟΓΗ υποψηφίου προέδρου και την αυριανή ΕΚΛΟΓΗ του (ή μη) απο το Δ.Σ.

    (Ονομάζω ΕΠΙΛΟΓΗ την εσωτερική διαδικασία της πλειοψηφίας και ΕΚΛΟΓΗ την διαδικασία σε όλο το δημοτικό συμβούλιο)

    Σύμφωνα με τον Καλλικράτη, άρθρο 64.2:

    "Για την εκλογή του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου τηρείται η ακόλουθη διαδικασία:
    Κατά τη συνεδρίαση που έχει οριστεί για την εκλογή του προεδρείου, ο πλειοψηφήσας συνδυασμός εκλέγει μεταξύ των μελών του τον υποψήφιο για το αξίωμα του προέδρου του δημοτικού συμβουλίου. Υποψήφιος για το αξίωμα αυτό εκλέγεται όποιος συγκεντρώσει την απόλυτη πλειοψηφία του συνόλου των μελών του πλειοψηφήσαντος συνδυασμού. Εάν κανείς από τους ενδιαφερόμενους δεν συγκεντρώσει την απόλυτη πλειοψηφία, τότε η ψηφοφορία επαναλαμβάνεται. Εάν και κατά τη δεύτερη αυτή ψηφοφορία δεν συγκεντρωθεί η απόλυτη πλειοψηφία του συνόλου των μελών του πλειοψηφήσαντος συνδυασμού ή υπάρξει ισοψηφία, τότε διενεργείται και τρίτη ψηφοφορία μεταξύ των δύο επικρατέστερων υποψήφιων. Κατά την τρίτη ψηφοφορία εκλέγεται όποιος συγκεντρώσει τη σχετική πλειοψηφία των παρόντων. Σε
    περίπτωση ισοψηφίας γίνεται κλήρωση. Την κλήρωση διενεργεί ο προεδρεύων σύμβουλος."

    Δηλαδή:
    Σήμερα Δευτέρα οι σύμβουλοι της πλειοψηφίας εκλέγουν υποψήφιο πρόεδρο με 13 θετικές ψήφους ή με την πλειοψηφία των παρόντων. Επειδή όμως ο νόμος αναφέρει ότι η επιλογή γίνεται αμέσως πριν την εκλογή, ίσως εννοεί ότι μια ισχνή μάζωξη 10-12 συμβούλων σήμερα δεν νομιμοποιεί την επιλογή ούτε εξασφαλίζει την εκλογή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Και το άρθρο του Καλλικράτη συνεχίζει:

    "Μετά την εκλογή των υποψηφίων για τα αξιώματα του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου διενεργείται η εκλογή, από το σύνολο των συμβούλων, για την ανάδειξη του προέδρου,του αντιπροέδρου και του γραμματέα του οργάνου. Για να εκλεγεί ο προταθείς πρέπει να συγκεντρώσει την απόλυτη πλειοψηφία του συνόλου των μελών του δημοτικού συμβουλίου. Εάν κατά την πρώτη ψηφοφορία δεν συγκεντρωθεί η απόλυτη πλειοψηφία του προηγούμενου εδαφίου, διενεργείται δεύτερη ψηφοφορία. Εάν και κατά τη δεύτερη ψηφοφορία δεν συγκεντρωθεί η απόλυτη πλειοψηφία του συνόλου των μελών, τότε διενεργείται και τρίτη ψηφοφορία κατά την οποία αρκεί η ύπαρξη πλειοψηφίας των παρόντων μελών του δημοτικού συμβουλίου."

    4. Αν δεν επιτευχθεί εκλογή για οποιονδήποτε λόγο ή η συνεδρίαση ματαιωθεί, επειδή δεν σχηματίστηκε απαρτία, η συνεδρίαση επαναλαμβάνεται την επόμενη Κυριακή και εφαρμόζονται αναλόγως οι διατάξεις των παραγράφων 1 και 2.
    Αν και στη δεύτερη συνεδρίαση δεν επιτευχθεί εκλογή ή η συνεδρίαση ματαιωθεί, επειδή δεν σχηματίστηκε απαρτία, θεωρείται ότι εκλέγονται, ανάλογα με την περίπτωση, πρόεδρος και γραμματέας, οι σύμβουλοι του επιτυχόντος συνδυασμού που έλαβαν κατά σειρά τους περισσότερους σταυρούς προτίμησης, σύμφωνα με τη δικαστική απόφαση που τους ανακήρυξε, και αντιπρόεδρος ο σύμβουλος του πρώτου επιλαχόντος συνδυασμού της μειοψηφίας που έλαβε τους περισσότερους σταυρούς προτίμησης, σύμφωνα με την ίδια δικαστική απόφαση."

    Δηλαδή
    Αν η πλειοψηφία δεν κατορθώσει να εξασφαλίσει 21 τουλάχιστον θετικές ψήφους στο πρόσωπο που διάλεξε, η ψηφοφορία επαναλαμβάνεται κι άλλη μια φορά κι αν και πάλι τζίφος, τότε Πρόεδρος ορίζεται ο Μπάσης - κι αν δεν δεχτεί, ορίζεται ο Τσούκας κ.ο.κ.

    Τέτοια μεγαλεία δηλαδή....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Ανώνυμος20/6/16 1:15 μ.μ.

    Αυτά είναι νέα!!!!! Ο Τσούκας πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου!!!! γέλια μέχρι δακρύων!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Ανώνυμος20/6/16 6:46 μ.μ.

    Για τα λεφτά τα κάνεις όλα,
    για τα λεφτά δεν τα παρατάς,
    μα θά ’ρθει κάποτε η ώρα
    και δε θα ξέρεις που χρωστάς.
    Για τα λεφτά τα κάνεις όλα,
    τι νούμερο καλτσόν φοράς.
    Αφιερωμένο εξαιρετικά στον υποφήφιο πρόεδρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Ανώνυμος20/6/16 9:01 μ.μ.

    Έπεσες μέσα δ/τσα σε όσα έγραψες. Μαζεύτηκαν 10-12 άνθρωποι και κοιταζόντουσαν μεταξύ τους και τελικά "θυσιάστηκε" ο Μπάσης αφού κανείς άλλος δεν ήθελε!!!!!
    Προβλέπονται τρελά γέλια μέχρι δακρύων στα ερχόμενα δημοτικά συμβούλια. Το δίδυμο Μπάσης - Ίσσαρης είναι άπαιχτο. Κανείς τους δεν ξέρει τον κανονισμό ούτε και είναι διατεθειμένοι να τον μάθουν φυσικά.
    Καημένε Μπάση, κακό τέλος σου επεφύλαξε ο δήμαρχος. Από τη μια σε ξεφτίλισε με την Πέππα σαν αντιδήμαρχο τώρα θα σε ξεφτιλίσει και σαν άνθρωπο που δεν θα ξέρεις που θα πατάς και πού θα βρίσκεσαι κακόμοιρε.... Ούτε μέχρι το χειμώνα δεν σε βλέπω να την βγάλεις από το ρεζιλίκι... Με τα κουδούνια θα σε πάρουν όλοι για τα λάθη σου και κανένας από όσους σου υποσχέθηκαν βοήθεια δεν θα είναι εκεί να σου κάνει τον υποβολέα.... Πάλι λεμονόκουπα σε βλέπω Τάσο....
    Εκτός από το τρολάρισμα προβλέπω να μένεις γνωστός και για τις ατάκες που θα πεις πάνω στην αμηχανία σου... Κατακαημένη Αράχωβα....
    Το μόνο που σου μένει είναι να το σκάσεις σαν τη νύφη πριν το γάμο..... Ή αυτό που λένε στρίβειν διά του αραβώνος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/6/16 9:51 μ.μ.

      Χαχαχα τώρα βρε παιδιά πρέπει να υπάρχει μια κάμερα , βλέπω ο Μπάσης να γίνετε ρόκ στάρ !

      Διαγραφή
  130. Ανώνυμος21/6/16 9:38 π.μ.

    Ο Μπάσης είναι η κλασική περίπτωση του καλού που αγγίζει τα όρια της βλακείας!!!!!! Δεν κατάλαβε ότι ο Ζαμάνης και η ομαδούλα του, του έστησαν φάκα!!!!! Ο Μπάσης είδε το τυρί στη φάκα δηλαδή τα λεφτά που θα πέρνει από τη θέση του προέδρου και όχι τη φάκα που είναι ο εξευτελισμός του και η απόδειξη ότι πουλήθηκε για μερικά ψιλά!!!!!! Με αυτό τον τρόπο η ομαδούλα αποδεικνύει ότι μπορεί να τους αγοράσει όλους!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή