.

ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΗΓΗΘΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣΤΕ MOZZILA FIREFOX

Πέμπτη, 4 Αυγούστου 2016

Μια “ενοχλητική” δημοσίευση

Πριν λίγες μέρες, δημοσιεύτηκε μια είδηση, που θα περνούσε μάλλον απαρατήρητη μες το κατακαλόκαιρο, αν δεν συνέβαιναν δύο πράγματα. Πρώτον, εάν οι άθλιοι τύποι της “Φωνής” δεν εξαπέλυαν εναντίον του προσώπου που την δημοσιοποίησε έναν οχετό ύβρεων, που η βιαιότητά τους θα ξένιζε ακόμα και τον πιο ράθυμο παραθεριστή. Και δεύτερον, αν δεν ερχόταν αργότερα σε γνώση μου κάτι, που όχι μόνο εξηγεί τη σημασία που δόθηκε στο δημοσίευμα, αλλά ενδεχομένως αποτελεί και σοβαρή παραβίαση της αρχής της ισονομίας των πολιτών. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα απ’ την αρχή.

Την περασμένη Κυριακή 31/7/2016, η δημοσιογράφος Μαρία Χαζάπη δημοσίευσε στην “Οδό Διονύσου” ένα ρεπορτάζ για παράνομη στάθμευση του κρατικού αυτοκινήτου που χρησιμοποιεί ο δήμαρχος Διονύσου Δ. Ζαμάνης για τις υπηρεσιακές μετακινήσεις του.  Συγκεκριμένα, το υπηρεσιακό αυτοκίνητο με αρ. κυκλ. ΚΗΙ 9644, μάρκας Audi, ήταν από την Παρασκευή 29/7/2016 παρανόμως σταθμευμένο στο ιδιωτικό γκαράζ της οικίας του Ζαμάνη, ενώ αυτός απουσίαζε για ολιγοήμερες διακοπές. Η ΜΧ, εκτός από την παρακάτω φωτογραφία – πειστήριο, δημοσίευσε επίσης και την ΚΥΑ που ρυθμίζει τα της κίνησης των κρατικών αυτοκινήτων.


Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να ξεκινήσει από τη Δευτέρα ένα μπαράζ ποταπών σχολίων και χαρακτηρισμών σε βάρος της δημοσιογράφου, που ανέβασαν στο φιλο-δημαρχιακό blog ο (εν διακοπαίς) διαχειριστής και οι “εντεταλμένοι” του. Όμως, το περιεχόμενο της δημοσίευσης δεν δικαιολογούσε  τη σφοδρότητα της αντίδρασή του(ς), μια που η ΚΥΑ αφορούσε την κίνηση και όχι την στάθμευση των κρατικών αυτοκινήτων. 

Επομένως, κάτι άλλο έπρεπε να είχε συμβεί, το οποίο να εξόργισε τους “πραιτωριανούς” του Ζαμάνη. Αυτό το κάτι ήλθε σε γνώση μου αργότερα, μέσω ενός λεπτομερέστατου email - για την ακρίβεια και εγκυρότητα του οποίου προσωπικά δεν έχω καμιά αμφιβολία - και έχει ως εξής.

Την ίδια Κυριακή, ένας άλλος κάτοικος της περιοχής είχε προσέλθει στο Αστυνομικό Τμήμα Αγ. Στεφάνου και είχε καταγγείλει το ίδιο γεγονός, προσκομίζοντας επίσης μία (άλλη) φωτογραφία και υποδεικνύοντας πού ακριβώς βρισκόταν η παρανομία. Πράγματι, η ισχύουσα νομοθεσία ορίζει σαφώς ότι τα υπηρεσιακά οχήματα σταθμεύουν ή διανυκτερεύουν σε δημόσιους και αν είναι δυνατόν σε ενιαίους αλλά οπωσδήποτε ασφαλείς ή φυλασσόμενους χώρους και μόνο για εξαιρετικούς λόγους στο πλησιέστερο προς την κατοικία του οδηγού Αστυνομικό Τμήμα. (ΚΥΑ 5750/32572/1994- ΦΕΚ Β-894/1-12-1994 και ΚΥΑ 543/5543/2000–ΦΕΚ Β-376/24-3-2000, άρθρο 12). 

Ο κάτοικος αυτός είχε ζητήσει από τον αξιωματικό υπηρεσίας να στείλει περιπολικό για να επαληθεύσει την καταγγελία και στη συνέχεια να προβεί στις κατά νόμο ενέργειες, που προβλέπουν μεταξύ άλλων αυτόφωρη διαδικασία, αυτεπάγγελτη παρέμβαση του εισαγγελέα και πειθαρχικές και ποινικές κυρώσεις.


Ο αξιωματικός υπηρεσίας (υπαστυνόμος Β’, του οποίου το όνομα είναι στη διάθεση των προϊσταμένων του αρχών) ενημέρωσε τον καταγγέλλοντα ότι το Α.Τ. Αγ. Στεφάνου ήταν αναρμόδιο να πραγματοποιήσει έλεγχο, επειδή η Δροσιά υπάγεται στην δικαιοδοσία του ΑΤ Ν. Ερυθραίας. Πρότεινε δε “να ανοίξει καρτέλα στο 100”, προκειμένου να δοθεί κλήση να μεταβεί περιπολικό στην οδό Κωνσταντινουπόλεως αρ. 5 για να καταγράψει το συμβάν και από εκεί και πέρα να επικοινωνήσει με το ΑΤ Ν. Ερυθραίας για να πληροφορηθεί τις εξελίξεις.  

Την επόμενη ημέρα ο κάτοικος τηλεφώνησε στο ΑΤ Ν. Ερυθραίας και ρώτησε αν υπήρχε κάποια εξέλιξη σχετικά με την καταγγελία που είχε κάνει στο 100, χωρίς όμως να αναφέρει καμιά περαιτέρω λεπτομέρεια. Ο εκεί υπάλληλος, ενώ αρχικά αρνήθηκε ότι ήξερε την υπόθεση, ρώτησε τους συναδέλφους του (αλλά με ανοικτό το τηλέφωνο) «αν υπήρχε κάτι για την υπόθεση του δήμαρχου»! Η δε τελική ενημέρωση προς τον καταγγέλλοντα ήταν ότι δεν είχε καμία γνώση και ότι, εάν ήθελε να ενημερωθεί περαιτέρω, θα έπρεπε να κάνει αίτηση στο τμήμα Ν. Ερυθραίας ή στη ΓΑΔΑ...

Αυτό, που δυστυχώς υποθέτει κανείς εκ της εμπειρίας, είναι ότι επρόκειτο για μια απόπειρα συγκάλυψης των ευθυνών του δημάρχου (που στο μεταξύ είχε επιστρέψει από τις διακοπές του) προκειμένου να αποφύγει το αυτόφωρο και την αυτεπάγγελτη παραπομπή του. Η αλήθεια ή μη αυτής της υπόθεσης πρόκειται να αποκαλυφθεί τις επόμενες μέρες από τις εξελίξεις.

Εάν όντως τα ΑΤ Αγίου Στεφάνου ή/και Ν. Ερυθραίας έκαναν σωστά το καθήκον τους, τότε σύντομα θα πρέπει να σχηματιστεί προανακριτικός φάκελος, κάτι που θα γίνει κάποια στιγμή γνωστό. Αν πάλι οι αρμόδιοι αστυνομικοί υπάλληλοι διέπραξαν παράβαση (του δικού τους) καθήκοντος, αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να απασχολήσει σοβαρά τις προϊστάμενές τους αρχές. Που, σε τέτοια περίπτωση, θα πρέπει επίσης να εξετάσουν αν ο δήμαρχος Διονύσου ζήτησε από τα αστυνομικά όργανα να κάνουν τα στραβά μάτια για να τη σκαπουλάρει ή αν εκείνα πήραν από μόνα τους την …πρωτοβουλία.

Ούτως ή άλλως όμως, το αδίκημα στο οποίο υπέπεσε ο Ζαμάνης διώκεται αυτεπάγγελτα και άρα, όποιος δικαστικός διαβάζει αυτές τις γραμμές ή πληροφορηθεί (επώνυμα ή ανώνυμα) τα γεγονότα οφείλει να τα διερευνήσει και να κινηθεί αναλόγως. 

Γιατί σε μια εποχή που η αξιοπιστία των ελληνικών θεσμών απέναντι στον πολίτη βρίσκεται στο ναδίρ, τέτοια περιστατικά παραβίασης της ισονομίας επιβεβαιώνουν τα περί διυπηρεσιακών συγκοινωνούντων δοχείων και γενικευμένης διαπλοκής και επιτείνουν το αίσθημα κοινωνικής αδικίας. Καλλιεργούν δε στον κόσμο επικίνδυνες ιδέες και πυροδοτούν απρόβλεπτες αντιδράσεις.

Σε κάθε περίπτωση, είναι (πια) γνωστό σε όλους ότι (και) ο Δ. Ζαμάνης και οι "πραιτωριανοί" του θεωρούν τον Δήμο τσιφλίκι τους και μεταχειρίζονται την δημοτική περιουσία σα να ήταν προσωπική τους. Και γενικά, έχουν μια σχέση με τη νομιμότητα, όση και ο φάντης με το ρετσινόλαδο. Το θέμα όμως είναι τι κάνουν οι αστυνομικές αρχές για την προάσπιση της νομιμότητας. Μένει λοιπόν να περιμένουμε λίγο για να σιγουρευτούμε κι επ'΄αυτού.

ΥΓ. Όποιος-α ενδιαφέρεται να θέσει την υπόθεση υπόψη των αρχών, μπορεί να κοινοποιήσει τα σχετικά στις εξής υπηρεσίες:
·  Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής, Τμήμα Κρατικών Οχημάτων
Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αττικής (ΓΑΔΑ) και
·  ΥΠΕΣΔΑ, Τμήμα Πολιτικής & Εποπτείας Κρατικών Αυτοκίνητων & Τηλεπικοινωνιών (τέως Διεύθυνση Κρατικών Αυτοκινήτων και Επικοινωνιών).

88 σχόλια:

  1. ΒΡΕ ΑΡΧΙΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΑ ΚΑΝΗΣ ΠΟΥ ΚΑΝΗΣ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΗΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ............ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝΚΟΙΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΚΑΡΗΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΙΣΑΙ ΣΩΣΤΗ Η ΕΑΝ ΘΕΛΗΣ ΝΑ ΓΙΝΗΣ ΕΠΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΚΑΝΕ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΗ ΑΝΑΛΑΒΗ ΤΗΝ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΩΣΤΗ ΔΕΝ ΚΑΝΗ ΑΛΛΑ ΧΑΛΑΕΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΗ. ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΔΕ ΟΤΙ ΤΑ ΧΑΝΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΚΑΙ ΒΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΣΩΛΗΝΩΣΕΙΣ ΜΙΑ ΦΩΤΟ ΦΤΑΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΛΙΣΗΣ ΜΕΣΑ. ΧΩΡΙΑ ΠΟΥ ΜΙΑ ΦΩΤΟ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΝ ΜΑΥΡΟΖΟΥΜΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΤΗΣΤΗΡΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑΓΕΛΑ ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΟΥΝ ΚΛΙΣΗ ΜΕ ΤΑ ΧΩΜΑΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΦΡΕΑΤΙΑ. ΑΥΤΑ ΝΑ ΒΛΕΠΗΣ . ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝΚΑΙ ΟΧΙ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΑ. ΜΗΠΩΣ ΞΕΧΑΣΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΒΖΑΝ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΥΤΑ? ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΑΛΛΑ ΚΟΙΤΑ ΤΑ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙΝΕΥΗΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ "Απλέ Πολίτη"
    Αλίμονο αν όλα όσα αναφέρεις για τον εργολάβο της αποχέτευσης δεν τα ξέρει ο δήμος και διπλό αλίμονο αν τα ξέρει και δεν τα καταγγέλλει αρμοδίως! Επομένως, δεν καταλαβαίνω την υπόδειξή σου.
    Αυτό που εγώ κάνω είναι να ελέγχω και να ξεμπροστιάζω την παρούσα δημοτική αρχή, όπως έκανα και με την προηγούμενη.
    Αν τώρα αυτό σε ενοχλεί, κοίτα να γίνετε καλύτεροι.
    Καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος4/8/16 11:43 μ.μ.

    Πολυ σωστα επραξε ο αξιωματικος υπηρεσιας του Ατ αγ στεφανου, ανοιξε καρτα στο 100 και σιγουρα εχει μεταβει περιπολικο . Αποτελεσμα με μια αιτηση στην Α.Δ . Παντως αρμοδιο τμημα ειναι το ΑΤ Ν ΕΡΥΘΡΑΙΑΣ , αρα η ΑΜΕΣΟ ΔΡΑΣΗ η ΑΤ Ν ΕΡΥΘΡΑΙΑΣ θα δουνε ποιος πηγε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος5/8/16 1:04 π.μ.

    Αηδία έχουν καταντήσει .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος5/8/16 10:16 π.μ.

    Τέτοια απελπισία σας έχει καταλάβει, που καταντήσατε (μαζί με την Φωνή) οι Εσπρέσο του Διονύσου; Τόσο κατίνες αμφότερες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος5/8/16 1:07 μ.μ.

    Πού την είδες τηναπελπισία στηναναρτηση ρε φίλε; Και τι σχέση έχει η δ/τσα με τη φωνή; Βολεύει μερικούς αυτό το παραμύθι αλλά δεν έχει δράκο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος5/8/16 4:13 μ.μ.

    Το ρε, στους κύκλους που σε παίρνει ψευτόμαγκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος5/8/16 4:13 μ.μ.

    Ο βούρκος της φωνής βρε παιδιά δεν συγκρίνετε με την διονυσοσκουφίτσα . Καταρχας το επίπεδο της φωνής είναι πεζοδρομίου , μάλλον κάποιος πραιτωριανός του γελοίου είναι . Για πές ρε συ υποτακτικέ 10:16 π.μ. ποιά είναι τα έργα της δημοτικής αρχής ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος5/8/16 5:37 μ.μ.

    Άμα είσαι στραβάδι 4:13, δεν ξεστραβώνεσαι με τίποτα. Ανίατη η περίπτωση σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος5/8/16 5:43 μ.μ.

    Μην είσαι κακός.Τόσα πανηγύρια οργανώθηκαν,μη θέλεις κι άλλα έργα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος5/8/16 5:51 μ.μ.

    Οι σοβατζήδες αν δεν ρίξουν τη λάσπη, δεν φαίνεται η δουλειά τους. Ανάλογα με τους τόνους λάσπης και η πληρωμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος7/8/16 2:11 μ.μ.

    Συγνωμη για το εκτος θεματος αλλα παιρνω τηλεφωνα στο Δημο και δε το σηκωνει κανεις...

    Εχει γινει διακοπη νερου απο το Σαββατο το βραδυ 6/8 εως κα ισημερα Κυριακη 7/8?(Περιοχη μαρμαρα Διονυσου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/8/16 9:08 μ.μ.

      Αυτό και αν είναι εντός θέματος. Δεν είναι μόνο οι ΄ενοχλητικές΄δημοσιεύσεις, υπάρχουν οι ΄ενοχλητικές΄ διαμαρτυρίες. Το Σάββατο το βράδυ οι τοπικοί άρχοντες ήταν στο πανηγύρι επομένως δεν άκουγαν τα τηλέφωνα. Την Κυριακή το πρωί ξεκουράζονταν από το φαγοπότι, την οινοποσία και το χορό του χθεσινού γλεντιού ,άρα πάλι δεν άκουγαν το τηλέφωνο. Ελπίζω μέχρι τη στιγμή που γράφω αυτές τις γραμμές να έχουν ξεκουραστεί και να έχουν απαντήσει στα ΄ενοχλητικά΄ τηλεφωνήματα του δημότη που απλά θέλει να έχει νερό στο σπίτι του.

      Διαγραφή
  13. Ανώνυμος8/8/16 11:09 π.μ.

    Οι χοροί και τα πανηγύρια καλά κρατούν και θα κρατούν. Τίποτα άλλο μην περιμένετε. Και η αλλαζονεία και ασυδοσία θα κυριαρχεί σε όλο της το μεγαλείο. Γράφουν τους νόμους στα παλιά τους τα παπούτσια και γλεντάνε! Τι δεν καταλαβαίνετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος8/8/16 11:11 π.μ.

    Ε, ρε, γλέντια, που λέει κι ο Καραγκιόζης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος8/8/16 11:12 π.μ.

    Κι ο Βασιλάκης ο αντιδήμαρχος έχει αναλάβει εργολαβία τα ζεϊμπέκικα. Σε όποιο πανηγύρι κι από μια ζεμπεκιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος8/8/16 6:52 μ.μ.

      Τρεις ζεμπεκιές παρακαλώ και χωριστά τα συρτά και καλαματιανά. Το φίλο του γιατί δεν τον κάλεσε; Λέτε ...; Φτου! Πίσω μου σ' έχω Σατανά.

      Διαγραφή
  16. Ανώνυμος8/8/16 10:06 μ.μ.

    Επιτέλους σήμερα έγινε το δημοτικό συμβούλιο που είχε αναβληθεί δυο φορές.!! Πολύ περίεργο το 13 θέμα .! Μεγάλο το ενδιαφέρον του αρμοδίου αντιδημάρχου.! Θέλει να δέσει την δουλειά για τα επόμενα 3 χρόνια. Μάλλον έχει "λάκο η φάβα".!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος8/8/16 10:54 μ.μ.

    Το είδαμε κι αυτό στο πανηγύρι αλλά μάλλον κάποιοι άλλοι είναι για τα πανηγύρια τι αγάπες ήταν αυτές με τον κολοτούμπα Πρόεδρο της Σταμάτας κολότούμπας κατά λεγόμενα του Ζαμάνη σε κάποιο τοπικό συμβούλιο της Σταμάτας κι εκεί που έλεγε ότι δεν ξέρει τίποτα για το πανηγύρι και πως δεν θα πάει γιατί δεν του έχουν πει τίποτα πρώτος και καλύτερος αχ αυτές οι κολοτούμπες......λέτε να τον δούμε στο ψηφοδέλτιο του Ζαμάνη πάλι ...ίδωμεν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος9/8/16 6:41 π.μ.

    Μπα; Μαζεύτηκαν για το συμβούλιο; Μπράβο στους άρχοντες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος9/8/16 11:09 π.μ.

    Δήμος Διονύσου: Τηλέφωνα επικοινωνίας για αναφορά προβλημάτων
    0
    08 Αυγ 2016 by Maria Chazapi
    Τα τηλέφωνα επικοινωνίας με τους αρμόδιους του Δήμου Διονύσου για αναφορά προβλημάτων ύδρευσης, ηλεκτροφωτισμού κ.λπ. είναι τα εξής:

    Εργάσιμες από 15:00 έως τις 7:00 της επομένης, Σαββατοκύριακο και αργίες
    6936 575234

    6936 575237

    6936 575238

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος10/8/16 9:15 π.μ.

    υπαρχει συνδημοτης μας που πηγε 2 φορες στο αστυνομικο τμημα για το παρακαρισμενο αυτοκινητο του δημαρχου?και κυριακη!! αλλα και δευτερα!!!πειτε μας ποιος ειναι?να τον βοηθησουμε ειναι κριμα,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν βοηθάτε καλύτερα αυτόν τον ψυχικά σακατεμένο που παριστάνει τον άρχοντα;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος10/8/16 4:54 μ.μ.

      Κρίμα , έπρεπε να πάνε πολλοί περισσότεροι .

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος10/8/16 5:44 μ.μ.

      ΕΧΩ καλαμια και ψαριντουφεκα ..όποιος ενδιαφέρεται.στην χε στα προσωπικα υπάρχει αυτό που του χρειάζεται. .με ενα κλικ θα δει την ζωη με αλλο μάτι. ...νιάου

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος11/8/16 4:53 μ.μ.

      Και για τούς άλλους έχει η ΧΕ λύση στο προβλημα τους...χαχα

      Διαγραφή
  21. Ανώνυμος10/8/16 7:44 μ.μ.

    Χ.Ε στο έγραψα αλλά δεν ποσταρες.στα προσωπικά..!!! θα βρει λυση στο πρόβλημα του.!!!!και όχι στα αστυνομικα τμήματα. ....εκτος αν θέλει να πάει για ψαρεμα χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος29/8/16 2:57 μ.μ.


    "Η ζωή κρύβει πολλές ευκαιρίες αλλά πιο σημαντικές είναι εκείνες που θα δημιουργήσουμε μόνοι μας με προγραμματισμό, υπομονή, επιμονή και διαρκή αγώνα. Στοχεύουμε, Προσπαθούμε, Επιμένουμε και Πετυχαίνουμε !!!"

    Ταδε έφη Β. Κοκμοτος, γνωστος για τις τόσες επιτυχιες του ως αντιδήμαρχος που τις στηριξε στον προγραμματισμο και την προσπαθεια !!!


    Καλό φθινόπωρο δ/τσα! Κάτι μου λέει ότι φέτος θα γελάσουμε όσο καμιά άλλη χρονιά........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος29/8/16 3:00 μ.μ.

    Αληθεύει ότι ο δήμαρχος σε όσες διακοπές πήγε πήρε μαζί του και την νταντά του???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος29/8/16 3:47 μ.μ.

    ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΣΙΡΙΑΛ ΤΟΥ ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΧΩΡΑΦΙΟΥ

    Η ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ


    Αγαπητοί,

    είμαι δημότης του Αγίου Στεφάνου, και θα ήθελα να σας εκφράσω την δυσαρέσκεια μου για την καταστροφή ενός γηπέδου μπάσκετ για την δημιουργία ενός γηπέδου τένις στo κόκκινο χωράφι Δροσιάς.

    Χθες, μετά από μια διακοπή 3 εβδομάδων επισκέφτηκα το κόκκινο χωράφι στη Δροσιά. Εκεί, με έκπληξη διαπίστωσα ότι το ένα από τα 2 γήπεδα μπάσκετ έχει γκρεμιστεί(!).

    Οι συναθλούμενοι με ενημέρωσαν ότι επρόκειτο να χτιστεί στην θέση του, γήπεδο τένις.

    Σήμερα τηλεφώνησα στα παράπονα του δήμου όπου και ο εκεί υπάλληλος με ενημέρωσε ότι "ύστερα από απαίτηση δημοτών και μετά από απόφαση του δημοτικού συμβουλίου" έγινε αυτό.

    Επίσης θα κτίσετε κάποιου είδους "μπασκέτες για μικρά παιδιά" (αλήθεια υπάρχει ένας κοινά αποδεκτός ορισμός για κάτι τέτοιο, ή ερμηνεύεται και συνεπώς υλοποιείται, κατά το δοκούν?)

    Θα ήθελα να σας ρωτήσω (και θα είμαι χαρούμενος αν πάρω απάντηση)

    α) Σας φαίνεται λογικό να καταστρέφετε ένα γήπεδο, το οποίο είναι γεμάτο από δημότες σας κατά τους καλοκαιρινούς ιδίως μήνες, για να φτιάξετε κάποιο διαφορετικό γήπεδο?

    β) Η απαίτηση των δημοτών, στην οποία αναφέρετε ο υπάλληλός σας στα παράπονα δημοτών, είχε να κάνει με την καταστροφή του υπάρχοντος γηπέδου μπάσκετ, ή ήταν απαίτηση απλά για ένα νέο γήπεδο τένις?

    γ) Γνωρίζετε ότι με την αλλαγή χρήσης του γηπέδου θα αφήσετε τους περισσότερους δημότες σας δυσαρεστημένους?

    Πόσοι θα χαρούν ένα γήπεδο τένις, το οποίο τον περισσότερο χρόνο της λειτουργίας του θα είναι κατειλημμένο από μαθήματα τένις, και πόσοι το ελεύθερο γήπεδο μπάσκετ που καταστρέψατε?

    Η απάντηση είναι τουλάχιστον 10πλάσιοι!

    Η λύση δεν είναι μια (ακόμη) υποβάθμιση, όχι ένα "γήπεδο μπάσκετ για μικρά παιδιά", τα μικρά παιδιά κύριοι παίζουν σε κανονικά γήπεδα μπάσκετ με κανονικές μπασκέτες (ρωτήστε τους καταξιωμένους προπονητές των ομάδων μπάσκετ του δήμου μας) το μόνο που αλλάζει είναι το μέγεθος της μπάλας του μπάσκετ.

    Να σας υπενθυμίσω ότι εμείς, που μεγαλώσαμε σε αυτά τα γήπεδα, είχαμε αναλάβει την φροντίδα τους καθώς και την διαχείρισή τους. Ποτέ δεν έχουν γίνει εργασίες συντήρησης-εξαιρώντας κάτι σανίδες στην κερκίδα- από το ταρτάν που ξεφλουδίζει μετά από 30+ χρόνια, τις καμένες λάμπες, μέχρι τα δυχτάκια που εμείς πληρώναμε και αλλάζαμε κάθε τόσο για να μην σας επιβαρύνουμε.

    Πιστεύω πως αντικειμενικά η ενέργεια σας είναι λάθος. Γι ’αυτόν τον λόγο, σας γνωστοποιώ ότι θα προβώ (και εγώ) σε κάθε νόμιμη ενέργεια για να υπερασπίσω το (κοινό μας) συμφέρον.

    Καρανικολόπουλος Σωτήρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος29/8/16 3:48 μ.μ.

    Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

    ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ: "ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ..."

    Αγαπητέ κύριε Καρανικολόπουλε καλησπέρα,

    Η απόφαση να κατασκευαστεί ένα επιπλέον γήπεδο του τένις, πάρθηκε για να εξυπηρετηθούν καλύτερα οι δημότες και να έχουν πρόσβαση σε περισσότερους χώρους άθλησης.

    Για το σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε σχετική μελέτη. Τα δύο γήπεδα μπάσκετ θα λειτουργούν κανονικά, απλά το ένα θα μεταφερθεί χωρικά μερικά μέτρα. ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ.

    Πιστεύουμε ότι το τελικό αποτέλεσμα θα ικανοποιήσει απόλυτα όλους τους δημότες.

    Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

    Να είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος29/8/16 3:49 μ.μ.

    Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΗ


    Σας ευχαριστώ για την απάντηση σας,

    Προφανώς και δεν υπάρχει πρόβλημα για δημιουργία νέου γηπέδου τένις. Αντιθέτως!

    Το πρόβλημα είναι αν αυτό θα γίνει εις βάρος του μέχρι πρότινος γηπέδου μπάσκετ που εξυπηρετούσε πολλούς συμπολίτες μας.

    Είστε σαφής ότι πρόκειται για χωρική μεταφορά του κανονικού γηπέδου μπάσκετ (το οποίο δυστυχώς σήμερα, την πιο επισκέψιμη περίοδο του χρόνου, δεν υφίσταται) και όχι για κατάργηση ή έστω αντικατάσταση από ένα «παιδικού τύπου».

    Επιτρέψτε μου να πώ ότι φαίνεται να υπάρχει κάποιο θέμα επικοινωνίας μεταξύ των διαφορετικών γραφείων του δήμου.

    Τέλος μια λιτή ταμπέλα στο κόκκινο χωράφι που θα φανερώνει τις μελλοντικές προθέσεις σας στον δημότη δεν θα ήταν άσχημη ιδέα.

    Περιμένοντας την υλοποίηση των σχεδίων σας,

    Σωτήρης Καρανικολόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος29/8/16 3:50 μ.μ.

    ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ "ΔΙΟΝΥΣΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ"

    Το Κόκκινο Χωράφι είναι ένα μικρό θαύμα στον Δήμο μας. Μια όαση για χιλιάδες Διονυσιώτες που γυμνάζονται, βολτάρουν και συναντάνε φίλους και γείτονες. Είμαστε εκεί με τα παιδιά μου τα περισσότερα απογεύματα. Ή τουλάχιστον μέχρι πρόσφατα. Γιατί τελείως ξαφνικά, χωρίς ανακοίνωση, χωρίς διαβούλευση και προφανώς χωρίς σχέδιο μια μέρα βρήκαμε ξηλωμένες τις δυο μπασκέτες στις οποίες παίζαμε!

    Όσοι δεν ξέρετε τον χώρο, έχει ένα μεγάλο γήπεδο ποδοσφαίρου γύρω από το οποίο περπατάμε και τρέχουμε. Έχει ένα γήπεδο τένις και δυο γήπεδα μπάσκετ. Το ένα γήπεδο μπάσκετ έχει περίφραξη και για μερικές ώρες της ημέρας χρησιμοποιείται για μαθήματα τένις στα μικρά παιδιά. Μόλις τελειώνουν πλημμυρίζει ο χώρος με τα δεκάδες παιδιά που θέλουν να παίξουν μπάσκετ πάλι.

    Όταν αντικρίσαμε τις ξηλωμένες μπασκέτες όλοι μπορούσαμε να φανταστούμε τι έγινε. “Επειδή τα ‘κονομάνε από το τένις, εμάς μας ρίξανε” είπε ένα οχτάχρονο παιδί. Καλή ανάλυση. Αν και τα παιδιά που παίζουν μπάσκετ είναι πολύ πολύ περισσότερα, αν και παίζουν πολλές περισσότερες ώρες της μέρας (που το γήπεδο τένις μένει άδειο) αισθάνθηκε αδικημένος. Και είχε απόλυτο δίκιο.

    Προφανέστατα κανείς δεν έκανε μελέτη. Κανείς δεν έκανε τον κόπο να δει πως και πόσο χρησιμοποιούνται τα γήπεδα. Αν υπάρχει τέτοια μελέτη, δυο μήνες που την ζητάω εγγράφως από τον Δήμο θα έπρεπε να μου την είχαν δείξει φαντάζομαι. Αν υπήρχε απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου ομοίως. Αλλά όχι. Αποφασίζουμε και διατάζουμε.

    Το εξωφρενικό της υπόθεσης είναι ότι ξαναφύτρωσαν οι μπασκέτες. Ότι πιο ανόητο ως οικονομοτεχνική προσέγγιση. Ξήλωσαν τις μπασκέτες, έστρωσαν τον χώρο για τένις και έφτιαξαν άλλο γήπεδο δίπλα για μπάσκετ ξανατοποθετώντας τις μπασκέτες αλλού! Ακόμα χειρότερο το γεγονός ότι το άλλο γήπεδο του μπάσκετ, αυτό που δεν άλλαξαν, έχει σοβαρά προβλήματα τόσο στον τάπητα όσο και στην μια μπασκέτα (έχει κοντύνει και είναι στραβή). Αντί να ξηλώσουν και να επισκευάσουν λοιπόν το χαλασμένο, χάλασαν το καλό!

    Και μετά είναι το θέμα του συρματοπλέγματος. Έστω ότι ήθελαν να βάλουν δίπλα δίπλα τα γήπεδα του τένις. (πχ για να επιβλέπει ένας δάσκαλος πιο πολλά παιδιά και να τσεπώνει ακόμα περισσότερα λεφτά). Γιατί δεν τα έβαλαν δίπλα δίπλα κολλητά αλλά προτίμησαν να ξοδέψουν αρκετές χιλιάδες ευρώ με έναν δαίδαλο από συρματόπλεγμα; Εφαρμόζοντας στα άλλα δύο γήπεδα το καινούργιο του τένις, θα γλίτωναν ακριβώς τα μισά μέτρα συρματοπλέγματος! Ή – ακόμα καλύτερα – να έστρωναν απλά με τάπητα του τένις το χαλασμένο γήπεδο και να έβαζαν τις παλιές μπασκέτες σε νέο χώρο.

    Φαντάζομαι κάποτε θα προκύψει αντίλογος στα παραπάνω. Το ερώτημα είναι γιατί δεν ακούστηκε πιο πριν. Γιατί δεν ρωτήθηκε κανείς; Γιατί δεν μέτρησε κανείς πόσες εκατοντάδες παιδιά ευχαριστιούνται δωρεάν το μπάσκετ στο Κόκκινο χωράφι στον ίδιο χώρο που πληρώνουν ελάχιστα παιδιά να παίξουν τένις. Γιατί δεν δημοσιοποιήθηκε το σχέδιο (και ο χρόνος που θα γινόταν, όλο το καλοκαίρι δεν μπορούσαμε να παίξουμε μπάσκετ αφού άφησαν ουσιαστικά μόνο μια μπασκέτα) πιο πριν για να την συζητήσουμε; Γιατί δεν το είδαμε στην ιστοσελίδα του Δήμου, εκεί δίπλα στην «είδηση» ότι ο Δήμαρχος πέρασε ένα απόγευμα από μια πλατεία και κοίταξε ένα περιστέρι ίσως..

    Αποφασίζουμε και διατάζουμε. Φαίνεται είναι σλόγκαν όχι μόνο της εθνικής μας κυβέρνησης αυτόν τον καιρό αλλά και των Δήμων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/8/16 3:59 μ.μ.

      Κοκκινο Χωραφι = τσιφλικι Μπετση + Δελαγραμματικα

      κι οποιοι εχουν αντιρρηση να πανε να την πουνε στο δήμαρχο που τους καλυπτει

      Διαγραφή
  28. Ανώνυμος29/8/16 3:55 μ.μ.


    Βack to reality .. !

    - Mε τις τρύπες να περιμένουν ακόμα, μετά από μήνες, τον μοναδικό εργολάβο του Δήμου ..

    - Με τις επτά (7) από τις έντεκα (11) Παιδικές Χαρές του Δήμου να ΜΗ λειτουργούν για δεύτερη συνεχή χρονιά ..

    - Με τα έργα Αποχέτευσης στη Δροσιά να έχουν μείνει στάσιμα .. (Για τη Ρέα Δροσιάς δεν το συζητώ καν .. σε καμμιά εικοσαετία και βλέπουμε ..)

    - Με τη ρύθμιση του θέματος των τραπεζοκαθισμάτων στη Πλατεία της Δροσιάς on the air ..

    - Με το Δημοτικό Σχολείο Δροσιάς να ανακατασκευάζεται, χωρίς να γνωρίζει κανείς πότε θα λειτουργήσει και χωρίς κανένα σχέδιο για το ποιά παιδιά θα μεταφερθούν, πότε και πώς ..

    - Με την τελευταία περίοδο των καλοκαιρινών camps (29/8 - 9/9) να συρρικνώνεται σε δύο (2) σχολεία (Κρυονερίου και Ανοιξης) και με τη Χειμερινή Δημιουργική Απασχόληση on the air (και αυτή) ..

    Επιστροφή, λοιπόν, στη σκληρή πραγματικότητα ..

    Μια πραγματικότητα με δουλειές του .. αέρα ..

    Καλό μας Φθινόπωρο, λοιπόν ..

    On the air .. !

    Από το Facebook

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/8/16 4:03 μ.μ.

      Επειδή οι υπεύθυνοι έχουν ονοματεπώνυμο,

      Λακούβες = Μπάσης + Κρητικός

      Παιδικές χαρές και Αποχέτευση = Λυρούδιας

      Τραπεζοκαθίσματα Δροσιάς = Ποτίδης

      Δημοτικό Δροσιάς = Λυρούδιας + Κοκμοτός

      Μείωση χειμερινής δημιουργικής απασχόλησης = Κρητικός

      Και πίσω από όλους = Ζαμάνης + Πέππα

      Διαγραφή
  29. Ανώνυμος29/8/16 6:11 μ.μ.


    Αυτό κι αν είναι σχήμα οξύμωρο ..

    Ο Ο.Ν.Α.Π. "ΘΕΣΠΙΣ" εξακολουθεί να συνεδριάζει, την ίδια περίοδο που το κυριότερο θέμα που τον αφορά, δηλ. "η έγκριση δαπάνης και διάθεση πίστωσης για την υλοποίηση προγραμμάτων καλλιτεχνικής επιμόρφωσης 2016-17", αποφασίστηκε από το Δ.Σ. του Δήμου στην 14η συνεδρίασή του (8/8/16) και όχι από το Δ.Σ. του Ν.Π. ..

    http://www.dionysos.gr/sit…/default/files/%2020%CE%BF_16.pdf

    Και το ερώτημα που προκύπτει είναι το εξής :

    To N.Π. του Δήμου έχει εκ νέου επιχορηγηθεί ?

    Κι αν όχι, που βρέθηκαν τα χρήματα για να γίνουν όλα αυτά που αναφέρονται στην πρόσκληση της συνεδρίασης ?

    Τραγέλαφος ? Κλαψίγελως ? Ανοργανωσιά ? Ολα "στο πόδι" και εκ του προχείρου ? Βλέποντας και κάνοντας ???

    Ο,τι και να επιλέξετε, μέσα θα πέσετε .. !

    απο το facebook

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/8/16 12:01 π.μ.

      ΄Τους έχουν απομείνει κάτι ψιλά και είπαν να τα ξοδέψουν, μη μείνουν στο ταμείο και σαπίσουν!!!
      Για τα μεγάλα Διονύσια δεν τους έφταναν εξ΄άλλου!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος30/8/16 7:26 π.μ.

      Καθόλου "ψιλά" δεν έχουν μείνει .. Το Ταμείον είναι μείον, γιατί τα τελευταία χρήματα ξοδεύτηκαν για τις εργασίες στο "Κόκκινο Χωράφι" στη Δροσιά .. Και ερωτώ : Ποιοί είναι αυτοί οι κωδικοί που χρεώνονται για να γίνουν οι διάφορες εργασίες που αναφέρονται στη πρόσκληση του ΘΕΣΠΙΣ της 30/8 ? Γιατί σίγουρα ΔΕΝ είναι κωδικοί του Ν.Π. Τα συμπεράσματα δικά σας ...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος30/8/16 10:03 μ.μ.

      Ψιλά είναι σε σχέση με αυτά που παίζονται αλλού!!!

      Διαγραφή
  30. Ανώνυμος30/8/16 10:54 μ.μ.

    ααα να μη ξεχάσουμε από τη νέα σχολική χρονιά λειτουργεί ξανα στο δημο μας η εταιρεια συλλογος γονεων ΑΕ με τις ευλογιες του δημαρχου μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/9/16 11:06 μ.μ.

      Τον τάισε καλά τον πρώην υβριστή του ο δήμαρχος, μια από τον Θέσπη και μια από τις επιχορηγήσεις. Παρακολούθησε αυτοπροσώπως και τις "επιτυχίες" του. Και του υποσχέθηκε ότι θα κόψει τα πολλά δωρεάν για τα παιδιά και τους δημότες. Κι όλα αυτά σαν αντάλλαγμα για ένα αποκούμπι πολιτικό, όταν θα έρθει η ώρα....
      Δεν μας πειράζει δήμαρχε, πήγαινε με όποιον θέλεις, εμείς θυμόμαστε πώς σε έχει αποκαλέσει ο καθένας τους. Και για να είσααι μαζι τους, δίκιο θα είχανε...

      Διαγραφή
  31. Ανώνυμος1/9/16 5:13 μ.μ.

    Στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο δόθηκε παράταση για την επισκευή στο δημοτικό Δροσιάς.Η στατική μελέτη ήταν στο αρχικό συμφωνητικό;Μήπως έγινε κατάτμηση έργου; Η αντιπολίτευση πού τραγουδά; Παίζουμε πλακάκια ή κρυφτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/9/16 7:54 μ.μ.

      Όπως θα διαβάσετε εδώ δεν η τεχνική μελέτη δεν ήταν στο αρχικό συμφωνητικό . http://www.dionysos.gr/sites/default/files/diakhr.pdf

      Διαγραφή
  32. Ανώνυμος2/9/16 9:34 π.μ.

    Τότε γιατί δόθηκε παράταση για εργασίες που δεν προβλέπονταν; Οι όποιες αλλαγές στην ηλεκτρική εγκατάσταση και ο έλεγχος στατικής καθώς και η διαμόρφωση της αυλής χάρισμά μας.Ω! Τι καλός εργολάβος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος2/9/16 7:29 μ.μ.

    Τι ήθελε ο Σύλλογος Γονέων του Δημ. Δροσιάς στον αντιδήμαρχο Παιδείας; Πότε έστειλε ο αντιδήμαρχος Τεχνικών υπηρεσιών έγγραφο στη Διεύθυνση ότι το σχολείο στην Αργυρουπόλεως είναι έτοιμο; Ω! Τι κόσμος αγγελικά πλασμένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος3/9/16 1:03 π.μ.

    Ο γραμματέας της Πνοής συμμάχησε με Ζαμάνη; Σταμάτησε να τον αντιπολιτεύεται.Είναι γεγονός ότι οι μέλισσες πάνε στη γύρη για να κάνουν μέλι.Καλές δουλειές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος3/9/16 10:27 π.μ.

    ΄Ισως ο Γραμματέας της Πνοής να συμμάχησε με Ζαμάνη, να τα έσπασε με Μπιτάκο αλλά δεν τα έχει μετρήσει σωστά. Λογαριάζει χωρίς τον ξενοδόχο, καθώς δεν έχει πληρώσει ακόμα τον λογαριασμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος11/9/16 11:42 μ.μ.

    ΑΦΟΥ ΛΥΣΑΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ , ΑΦΟΥ ΓΥΡΙΣΑΤΕ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΣΑΣ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ ΒΡΗΚΑΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑΤΙΚΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ. GET A LIFE..... ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΝΕΟΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΓΕΛΑΝΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ''ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟΥΣ'' ΣΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΕΝ ΚΑΙΡΩ ΚΡΙΣΗΣ..... ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΜΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΑΥΣΤΗΡΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/9/16 8:09 μ.μ.

      ΣΕ ΤΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ? ΣΤΟΝ ΘΕΣΠΗ, ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΔΡΟΣΙΑΣ Η ΣΤΑ ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ?

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος14/9/16 8:54 μ.μ.

      TA ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ; ΒΕΒΑΙΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙ Ο,ΤΙ ΝΑΝΑΙ, ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΔΗΛΑΔΗ.... Ε, ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ , ΝΑΙ Ο ΝΟΩΝ ΝΟΗΤΩ.... ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΣΧΟΛΙΟ ΞΕΒΡΑΣΤΗΚΕ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΗΣ.... Μια “ενοχλητική” δημοσίευση.... ΟΚ;;; ΓΚΕΚΕ;;;

      Διαγραφή
  37. Ανώνυμος12/9/16 7:05 μ.μ.

    Έκλεισε το blog ? Η πλέον έπαψαν οι σχολιαστές να σχολιάζουν ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος12/9/16 9:03 μ.μ.

    Πάντως εντύπωση μου έκανε και φέτος η ευπρεπέστατη κατάσταση στα σχολεια του Αγίου Στεφάνου. Και από θέμα εμφάνισης και από θέμα καθαριότητας. Μαθαίνω ότι ο νέος πρόεδρος με την υποστήριξη του Δήμου τρέχει καλά το θέμα. Να λέμε και ό,τι καλό γίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλησπέρα σε όλες και όλους!

    Όχι, το blog δεν έκλεισε - απλώς ήταν σε παρατεταμένες διακοπές! Όσο για τους αναγνώστες και σχολιαστές, αν και δεν ξέω στα σίγουρα, υποθέτω κάτι αντίστοιχο. Γιατί εν γένει, αν δεν υπάρχει τροφοδοσία ειδήσεων, δεν υπάρχουν και σχόλια.

    Από την άλλη όμως, η αλήθεια είναι πως μ' όλα αυτά που βρήκα γυρνώντας, τρόμαξα. Ακόμα και ένας ηλίθιος θα τα είχε καταφέρει καλύτερα... Έτσι, ακούγοντας και διαβάζοντας την επικαιρότητα, ειλικρινά δεν ξέρω από πού να ξεκινήσω. Υπομονή όμως, μέσα στις επόμενες μέρες θα έρθουν οι πρώτες αναρτήσεις.

    Καλό φθινόπωρο να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/9/16 8:10 μ.μ.

      Μη μας αφηνεις στο σκοταδι... τι βρηκες;

      Διαγραφή
  40. ΥΓ. Όσο για την (σχεδόν) διήμερη καθυστέρηση με την οποία ανέβηκαν τα τελευταία σχόλια, οφείλεται σε κάποιες αναγκαίες ενέργειες προκειμένου να αποκαλυφθεί αυτός ο ψυχοπαθής που εδώ και 3 μήνες περίπου έχει στείλει πάνω από 200 σχόλια πορνογραφικού περιεχομένου και τα οποία φυσικά έχουν κοπεί.
    Για τον τύπο αυτό, που από δω και πέρα θα ονομάζεται "Ο ΜΠΙΝΕΣ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ", έχω ήδη ένα "ψυχογράφημα" από δύο ειδικούς, που θα το ανεβάσω σε μια ερχόμενη ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος14/9/16 8:51 μ.μ.

    Εξώδικο στο Δήμο από το Σύλλογο Γονέων 1ου Δημοτικού Δροσιάς & 3ου Διονύσου!

    by Maria Chazapi

    Συνεδρίαση του Συλλόγου Γονέων των δυο Δημοτικών Σχολείων που για τελευταία ημέρα συστεγάζονται σήμερα στο κτήριο Καργάκου, θα πραγματοποιηθεί το απόγευμα στις 7, με θέμα και πάλι την ασφάλεια του σχολικού συγκροτήματος της οδού Αργυρουπόλεως. Υπενθυμίζεται εδώ πως σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση στη διάρκεια του χθεσινού (12/9) αγιασμού, περίπου 120 παιδιά θα μεταφερθούν από τις σχολικές εγκαταστάσεις της Λ. Σταμάτας, σε εκείνες της οδού Αργυρουπόλεως, μετά και την ανακατασκευή του παλιού Δημοτικού της Δροσιάς, η οποία- σύμφωνα με το Σύλλογο- ήταν σε περιορισμένη κλίμακα, γεννώντας φόβους για ζητήματα στατικής επάρκειας.

    Το αίτημα των γονιών, συνεχίζει η σχετική ανακοίνωση, για έλεγχο του κτηρίου από Επιτροπή Καταλληλότητας αγνοήθηκε από το Δήμο, με αποτέλεσμα ο Σύλλογος να στείλει την περασμένη Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου εξώδικο προς το Δήμαρχο, τους συναρμόδιους Αντιδημάρχους Παιδείας και Τεχνικών Υποδομών και την Προϊσταμένη της Τεχνικής Υπηρεσίας, όπου εφιστάται η προσοχή στα προβλήματα που παρουσιάζει το κτήριο, ενώ επισημαίνονται οι ευθύνες όποιου αποφασίσει να στείλει τα παιδιά στο παλιό σχολείο, χωρίς να έχουν πρώτα επιλυθεί τα προβλήματα αυτά. Δεν αποκλείει, τέλος, και τις νομικές κινήσεις αν δεν πρυτανεύσει πνεύμα συνεννόησης, με στόχο την ασφάλεια των μαθητών

    http://www.odosdionysou.gr/wp-content/uploads/2016/09/kargakou.jpg


    Επιπλέον ο Σύλλογος τονίζει πως απαραίτητη στη σημερινή, Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου, είναι η παρουσία των γονιών και από τα δυο σχολεία, “καθώς έχει προκύψει και σοβαρό θέμα με την χρήση των 6 τάξεων του κτιρίου «πρώην Καργάκου”. Σύμφωνα με πληροφορίες της Οδού Διονύσου, δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο, στις 6 αίθουσες που ελευθερώνονται από αύριο, να στεγαστούν τμήματα του ΕΠΑΛ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος14/9/16 8:53 μ.μ.

    ΟΙ ΧΤΕΣΙΝΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ

    Στο ΣτΕ για τη μεταφορά του 1ου Δημοτικού Δροσιάς ο Σύλλογος Γονέων

    by Maria Chazapi

    Προβληματισμοί, ανησυχίες, επιφυλάξεις, καταγγελίες και απόφαση για κλιμάκωση των κινήσεων διατυπώθηκαν στη χθεσινή (Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου) ενημερωτική συνάντηση του Συλλόγου Γονέων του 1ου Δημοτικού Δροσιάς και 3ου Δημοτικού Διονύσου, που πραγματοποιήθηκε στου Καργάκου, όπου τα δυο σχολεία συστεγάζονταν μέχρι και χθες.


    Προβληματισμοί γύρω από την ασφάλεια του κτηρίου στην Αργυρουπόλεως, στο οποίο επιστρέφει σήμερα Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου, μετά από τέσσερα χρόνια, το 1ο Δημοτικό της Δροσιάς.
    Ανησυχίες και επιφυλάξεις για την πιθανή συστέγαση του 3ου Δημοτικού Διονύσου, που παραμένει στου Καργάκου, με τμήματα του ΕΠΑΛ.
    Καταγγελίες για ανεξήγητη σπουδή της Δημοτικής Αρχής να ολοκληρώσει μέσα στο καλοκαίρι τις εργασίες ανακατασκευής του παλιού σχολείου, όταν μάλιστα έχει αποφασισθεί από το Δημοτικό Συμβούλιο παράταση αυτών των εργασιών μέχρι τέλους Νοεμβρίου.
    Και απόφαση να κατατεθεί σήμερα στο Συμβούλιο της Επικρατείας αίτηση για ασφαλιστικά μέτρα, που σημαίνει πως η σημερινή μεταφορά των παιδιών ίσως αποδειχθεί προσωρινή.

    Πιο συγκεκριμένα, στη χθεσινή-ολιγομελή, πάντως- συνάντηση του Συλλόγου, στην οποία παρευρέθηκαν κυρίως γονείς από το 3ο Δημοτικό Διονύσου και ελάχιστοι από το 1ο Δημοτικό Δροσιάς, εκφράστηκαν έντονοι προβληματισμοί τόσο για τη μεταφορά 6 τμημάτων στο παλιό σχολείο της Αργυρουπόλεως, όσο και για την πιθανή επέκταση του ΕΠΑΛ στις αίθουσες που ελευθερώνονται στου Καργάκου. Η εξέλιξη αυτή, που στην αρχή ήταν απλή φήμη, στη συνέχεια επιβεβαιώθηκε τόσο από το Δήμαρχο Διονύσου Δ. Ζαμάνη, ο οποίος- σύμφωνα με το Σύλλογο- παραδέχθηκε πως υπάρχει επίσημο αίτημα του ΕΠΑΛ, όσο και από τη Διευθύντρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Β. Ξυθάλη, που επιβεβαίωσε τη φήμη. Καμία οριστική απόφαση πάντως δεν έχει ληφθεί μέχρι στιγμής.

    Το πρόβλημα, όπως παρουσιάστηκε χθες στη συνάντηση του Συλλόγου, έχει δυο σκέλη τα οποία συνδέονται απολύτως μεταξύ τους: Από τη μια πλευρά είναι η μεταφορά 120 περίπου παιδιών σε ένα σχολείο αποτελούμενο από δυο κτήρια- της δεκαετίας του ’50 και του ‘70 αντιστοίχως- για το οποίο ουδείς αρμόδιος υπογράφει σήμερα πως είναι ασφαλή από άποψη στατικής επάρκειας. Και από την άλλη πλευρά η πιθανή συστέγαση τμημάτων ή εργαστηρίων του ΕΠΑΛ με τα παιδιά του 3ου Δημοτικού Διονύσου, εξαιτίας ακριβώς της παραπάνω μεταφοράς, προοπτική που συναντά τη σφοδρή αντίδραση των γονιών.

    Είναι αναγκαίος ή όχι ο έλεγχος της στατικής επάρκειας στο παλιό σχολείο;
    Με έγγραφο του Αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών Ευ. Λυρούδια εμμέσως πλην σαφώς αναγνωρίζεται η αναγκαιότητα διενέργειας ελέγχου στατικής επάρκειας στο κτήριο της οδού Αργυρουπόλεως: “Επιπλέον μελέτες και εργασίες για τον έλεγχο και την βελτίωση του ηλεκτρολογικού και μηχανολογικού εξοπλισμού και τον έλεγχο της στατικής επάρκειας των δυο κτηρίων θα γίνουν με εργολαβίες του τρέχοντος έτους” (Α.Π. 1420/1.3.2016).

    http://www.odosdionysou.gr/wp-content/uploads/2016/09/lyrkarga.png

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος14/9/16 8:54 μ.μ.

    Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ
    Θα πρέπει επιπλέον να σημειωθούν εδώ και τα εξής:
    Για το σχολείο βρίσκεται σε εξέλιξη εργολαβία με αρχικό προϋπολογισμό 128.000 ευρώ και με αντικείμενο, σύμφωνα με τη μελέτη της Τεχνικής Υπηρεσίας, την “ανακατασκευή κτηρίου, περιβάλλοντος χώρου και ενεργειακή αναβάθμιση Δημοτικού Σχολείου Δροσιάς”. Οι εργασίες περιελάμβαναν “τις βασικές οικοδομικές εργασίες στο εξωτερικό περίβλημα των δυο κτηρίων… και εργασίες αναβάθμισης του περιβάλλοντος χώρου”, ενώ με την έκπτωση που έδωσε ο εργολάβος (κοινοπραξία ΚΟΝΤΟΣ- ΜΠΑΛΑΣ) η δαπάνη κατέβηκε στις 43.371 ευρώ.

    Ακόμη 25000 ευρώ δόθηκαν με απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου μέσα στο καλοκαίρι για τη διενέργεια ηλεκτρομηχανολογικών εργασιών στο ίδιο σχολείο, ενώ πριν ένα μήνα το Δ.Σ. ενέκρινε παράταση τεσσάρων μηνών στην εργολαβία, λόγω φθορών που προκλήθηκαν από βανδαλισμούς και καιρικές συνθήκες. Η παράταση λήγει στις 23 Νοεμβρίου.

    Παράλληλα, και πάλι τον Αύγουστο, η Σχολική Επιτροπή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε έκτακτη και κατεπείγουσα συνεδρίασή της- προκειμένου να λειτουργήσει το σχολείο με τη νέα σχολική χρονιά- ενέκρινε τη δαπάνη 4600 ευρώ “για τις εργασίες επισκευής και συντήρησης εγκαταστάσεων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Δροσιάς”, τις οποίες ανέθεσε στον ένα από τους δυο εργολάβους της κοινοπραξίας Γ. Κόντο μετά από προσφορά του.

    Ο Σύλλογος από την πλευρά του επιμένει πως οι όποιες εργασίες έχουν μέχρι στιγμής εκτελεστεί, αποτελούν εξωραϊσμό του σχολείου, ενώ το πραγματικό πρόβλημα, που είναι η ασφάλεια των μαθητών, δεν έχει καθόλου αντιμετωπιστεί. Επικαλούνται μάλιστα προς τούτο την τεχνική έκθεση του Τ. Λουκά, γονιού και πολιτικού μηχανικού, ο οποίος εθελοντικά εξέτασε το κτήριο και διαπίστωσε υγρασίες τέτοιας έκτασης που να δικαιολογούν σοβαρές υπόνοιες για φθορά στον οπλισμό.

    Ερωτηματικά εξάλλου διατυπώθηκαν χθες για τη σπουδή με την οποία μεθοδεύτηκε η μεταφορά του σχολείου, τη στιγμή που και παράταση των εργασιών έχει δοθεί, αλλά και η απόφαση για τον καθορισμό των γεωγραφικών ορίων με βάση τα οποία χωρίζονται οι μαθητές ελήφθη μόλις την περασμένη Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου, σε έκτακτη συνεδρίαση της περίπου ανενεργής Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας, και τρεις ημέρες πριν την έναρξη του σχολικού έτους. Επικαλούνται επιπλέον οι γονείς τις διαφορετικές εκτιμήσεις για την ετοιμότητα του σχολείου να λειτουργήσει σήμερα, που εκφράστηκαν από τον Αντιδήμαρχο Παιδείας Β. Κοκμοτό («δεν προλαβαίνει ο εργολάβος») και το συνάδελφό του κ. Λυρούδια («έχουν τελειώσει τα πάντα και οι δάσκαλοι είναι ενημερωμένοι»).

    Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες της Οδού Διονύσου, στο σχολείο της Αργυρουπόλεως δεν υπάρχει ακόμη εποπτικό υλικό, ούτε και γραφεία δασκάλων ή τουαλέτες για ΑΜΕΑ.

    Όπως, τέλος, ανακοίνωσε η Λ. Λαγού Πρόεδρος του Συλλόγου μετά από την παραίτηση του Σ. Κοτρώτσου, εκτελώντας παλαιότερη (Μάρτιος 2016) απόφαση, θα προσέφευγε σήμερα στο Συμβούλιο της Επικρατείας ζητώντας την αναστολή της απόφασης για τη μεταφορά του 1ου Δημοτικού Δροσιάς, εξέλιξη που μπορεί να οδηγήσει σύντομα στην επιστροφή των μαθητών στου Καργάκου.

    Το θέμα θα απασχολήσει σήμερα και την Ένωση Γονέων, στη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της οποίας θα συζητηθεί εκτός Ημερήσιας Διάταξης.


    (ΟΔΟΣ ΔΙΟΝΥΣΟΥ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος14/9/16 9:59 μ.μ.

    Καλησπέρα σας, εμείς οι γονείς από τα πρωτάκια δεν ξέρουμε τι συμβαίνει. Τι λέει η δνση πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης; Για ποιό σύλλογο γονέων μιλάνε οι πιο πάνω ; Εχουν γίνει εκλογές; Εμείς οι καινούργιοι γιατί δεν ψηφίσαμε; Ο σύλλογος των γονιών δεν περιλαμβάνει και τις έξι τάξεις των δύο σχολείων; Αφού υπάρχουν δύο σχολεία δεν πρέπει να υπάρχουν και δύο σύλλογοι; Τα περσινά εκτάκια φοιτούν στο γυμνάσιο, άρα οι γονείς τους δεν ανήκουν στους γονείς του δημοτικού, αλλά του Γυμνασίου. Μαθαίνω από άλλες μαμάδες, ότι υπήρχε παλαιότερα ένας σύλλογος γονέων για δύο σχολεία, αληθεύει; Γιατί; Τα προβλήματα που θα βρούμε στα σχολεία θα τα αντιμετωπίσουμε μέσα από καινούργιους συλλόγους στο σχολικό έτος 2016- 17, έτσι δεν είναι; Μέχρι τότε οι μαμάδες και οι μπαμπάδες θα ασχοληθούν με τους ρόλους τους, των γονιών και όχι των πολεοδόμων ή άλλων ''ειδικών''.
    Ευχαριστώ και καλή σχολ. χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/9/16 11:08 π.μ.

      Χαχα έσας σας βλέπω Πρόεδρο του Συλλόγου σε λίγο καιρό (αστειεύομαι φυσικά)! Πρίν απο 2 μέρες μπήκε το παιδάκι σας στο Δημοτικό και εσεις παραπονιέσται γιατί δεν σας ενημέρωσαν ποιός είναι ο Σύλλογος και απο ποιούς αποτελείται ! Νομίζω κυρία μου ότι είσαστε εντεταλμένη .
      Γιατί δεν σκεφτήκατε να ρωτήσετε πρώτα κάποια Κυρία που έχει το παιδάκι της σε πιο μεγάλη τάξη να σας ενημερώσει , αν και δεν μένω στον Διόνυσο , τώρα , υποψιάζομαι ότι τηλέφωνα του συλλόγου υπάρχουν .
      Καταλαβαίνω την ανάγκη σας να καταγγείλετε κάτι στο φιλόξενο blog της ΔΣ , όμως τι ακριβώς καταγγέλετε ?
      Δεν νομίζετε ότι το σχόλιο σας είναι υπερβολικό?

      Ιωνάθαν

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος15/9/16 5:27 μ.μ.

      Ο,τι νάναι! Αν και δεν μένει ο μπαρμπα Ιωνάθαν στο Διόνυσο, νομίζει ότι ειμαι εντεταλμένη.
      ΤΟΚ ΤΟΚ,
      ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ;;
      ΤΟ άλτσχα'ι'μερ !

      εντεταλμένος -εντεταλμένη -εντεταλμένο (επίθετο) [ ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ :‹ εν + τεταλμένος ‹ τέλλομαι ‹ τέλλω]
      αυτός που έχει πάρει την εντολή να κάνει, να εκτελέσει κάτι, ο αρμόδιος: "έγινε εντεταλμένος καθηγητής του τομέα"
      (το ουδ. πληθ. σαν ουσιαστικό) τα εντεταλμένα, οι διαταγές, οι εντολές.
      ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ,
      Ο Ιωνάθαν ο επονομαζόμενος Απφούς ή Αφφούς ήταν γιος του ιερέα Ματταθία και αδελφός του Ιούδα του Μακκαβαίου[1][2]. Ο πατέρας του και ο αδελφός του είχαν ηγηθεί, διαδοχικά μέχρι την εποχή του θανάτου τους της επανάστασης των Μακκαβαίων εναντίον του βασιλείου των Σελευκιδών που ξέσπασε το ( 167 π.Χ.) [3]. Ο Ιωνάθαν ανακηρύχτηκε αρχηγός από τους οπαδούς της παράταξης των Μακκαβαίων ύστερα από τον θάνατο του αδελφού του Ιούδα στην μάχη της Ελασά (160 π.Χ.) [4] .
      ο γλάρος Ι.

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ φίλε, να μου επιτρέψεις να σημειώσω ότι η επίδειξη που έκανες για ν' απαντήσεις σε μια εικασία ("εντεταλμένη") ήταν μεγάλη και (τελικά) χωρίς στόχο, άρα περιττή, με αποτέλεσμα να μην βγάζει νοημα.
      Σου συνιστώ κάτι απλό: Αν είναι να πεις κάτι πέστο, μην το κουράζεις με κύκλους.

      ΥΓ. Αφού διάλεξες το ρηματικό ετυμολογικό μονοπάτι, καλό θα ήταν να είχες σημειώσει ότι το λήμμα σου (εντεταλμένος-η-ο) είναι (και) μετοχή.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος16/9/16 12:26 π.μ.

      Αναφέρομαι στον Ιωνάθαν Λιβινγκστον . Επιπλέον δεν μένω στον καλλικρατικό δήμο Διονύσου το τελευταίο διάστημα , όμως το σπίτι μου είναι εκεί όπως και τα εκλογικά μου δικαιώματα .
      Καταλαβαίνω ότι σας ενόχλησε το σχόλιο μου , για αυτό και απαντήσατε , όμως κάνατε λάθος υπόθεσεις .
      Ελπίζω οι εικασίες σας στο μέλλον να περιοριστούν .
      Ευτυχώς για εμένα δεν θα χρειαστεί να επικοινωνήσω ξανά μαζι σας , όμως λυπάμαι τους υπόλοιπους γονείς που θα σας έχουν για τα υπόλοιπα χρόνια .

      Με εκτίμηση

      Ιωνάθαν Λίβινγκστον

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος16/9/16 8:09 π.μ.

      Εντάξει ρε φίλε ξέρουμε ποιος είσαι, δεν σου ζητήσαμε και ταυτότητα .

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος16/9/16 2:09 μ.μ.

      Χαχα είσαι για γέλια μόνο , η κακία σου αποτυπώνετε στο σχόλιο σου ..

      Ιωνάθαν Λίβινγκστόν

      Διαγραφή
  45. Ανώνυμος15/9/16 6:49 π.μ.

    Μερικές γρήγορες απαντήσεις στα όσα ρωτάει ο φίλος γονιός που φαίνεται να ξέρει πιο πολλά από όσα μας λέει.

    Ο σύλλογος είναι του 1ου Δημοτικού Δροσιάς ΚΑΙ 3ου Διονύσου. Είναι έναζ για δύο σχολεία γιατί έτσι αποφάσισαν οι γονείς των παιδιών Πριν 3-4 χρόνια όταν τα δύο σ Ηλεία όλεθρο εδώ.

    Εκλογές έγιαν και γίνονται κάθε δύΟ χρόνια και θα ξαναγίνουν και φέτος τον Οκτώβριο όπου θα ψηφίσουν όσοι έχουν φέτος παιδιά στο δημοτικό.

    Εκει στη συνέλευση είναι πολύ πιθανό οι γονείς να αποφασίσουν να χωρίσουν οι δύο σύλλογοι. Ο τωρινός σύλλογος θα είναι του 1ου Δροσιάς και οι γονείς του 3ου θα κάνουν νέο.

    Αυτός που παριστάνει την μια τον πολεοδόμο και την άλλη τον παιδαγωγός δεν είναι οι γονείς με κάποια ειδίκευση αλλά ο δήμαρχος που δεν έχει καμιά σχετική ειδίκευση κσι το πσίρνει πάνω του ακόμα και λάθος. Υποχρέωση των γονέων είναι να ενημερώσουν ΠΡΙΝ το πρόβλημα και όχι να ψάξουν για ευθύνες μετά. Πολύ περισσότερο αυτό αφορά τα μέλη του ΔΣ που κάνουν πολύ καλα τη δουλειά τους.

    Όσοι πιστοί ακόλουθοι θίγονται ας κάνουν υπομονή λίγες μέρες μέχρι τις εκλογές και να βάλουν εκεί υποψηφιότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος15/9/16 7:05 π.μ.

    "Όταν τα δύο σχολεία ήρθαν εδώ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος15/9/16 1:11 μ.μ.

    Γειά,
    τελικά διαβάζοντας τα σχόλια των πιο πάνω και ειδικότερα τις απαντήσεις, όπου φαίνεται η ένταση στο πληκτρολόγιο - όπου ο δαίμονας του word έκανε πάρτυ, βγαίνει το συμπέρασμα για μας τους γονείς του 3ου και ου 1ου, οτι έχουν παρεισφρήσει στη φωνή των γονιών που ειναι ο σύλλογος ( ένας για δύο σχολεία;;; τι μας λέτε ;;; ) άτομα τουλάχιστον άσχετα με το αντικείμενο που λέγεται σύλλογος γονέων.
    Χαίρομαι για το blog αυτό που μαθαίνει σε όλους μας κανόνες συζήτησης δημοσιεύοντας τις απόψεις όλων που είναι σεβαστές απο υγιείς σκεφτόμενους ανθρώπους. Ευχαριστώ λοιπόν.
    Τώρα απολυταρχικές, επικίνδυνες και ακραίες ιδέες που εκφράζονται... ΟΧΙ στα παιδιά μας. Εκεί οι ταλιμπάν θα φάνε τα μούτρα τους. Αν έχουν διαφορές με την δημοτική αρχή να διαχειριστούν την οργή τους , έξω από το προαύλιο.... το στυλ του Ωραιόκαστρου που προσπαθούν να φέρουν σε πινελιές επιπέδου φασιστικού, '' πριν 3 - 4 χρόνια αποφάσισαν κάποιοι ότι.... ή η τωρινή διοίκηση του συλ. γονέων είναι του 1ου.... τι μας λες;;; σώπα...!!! Παραιτούνται, αφού δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα και με τις δημοκρατικές διαδικασίες.
    ΟΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ....
    Ευχαριστώ για άλλη μιά φορά το μέσον , που μόλις χθες έμαθα ότι υπάρχει.
    Συνεχίστε δυναμικά και με ιδέες που εκφράζουν το αύριο και όχι το προχθές.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/9/16 2:56 μ.μ.

      Συμφωνώ, νέα διοίκηση σε νέο σύλλογο γονέων... και για το 1ο και για το 3ο. Ο προηγούμενος πρόεδρος έκανε την καριέρα του σαν πρόεδρος , η θέση ορφάνεψε και οι γραφηκότητες είμαι ... το υπόλοιπο.... ο πρόεδρος... ΟΚ... ξυπνήσαμε... και όταν ανοίξαμε τα μάτια μας υπήρχαν άλλοι γονείς , άλλα σχολεία , άλλα παιδιά, άλλο σχολικο έτος ....2017... και θα υπάρξουν και άλλα προεδρία. Οχι φασιστικά, με γονείς ΚΑΙ από άλλους τόπου καταγωγής εεε;;;; Θα χαρώ να βρίσκονται ανάμεσα και άνθρωποι από την Αλβανία και να λένε τη γνώμη τους.Τα παιδιά τους ενεργοποιούνται μέσα στις τάξεις, γιατί όχι και οι γονείς τους;;;; Και πάλι είμαι σύμφωνη με το πιο πάνω σχόλιο...

      Διαγραφή
  48. Πληροφοριακά και μόνο, είναι αλήθεια ότι εδώ και χρόνια οι τοπικοί σύλλογοι γονέων είναι το επίκεντρο αντεγκλήσεων. Είναι ίσως ένα καλό παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο κυβερνιόμαστε γενικά (και κυβερνάμε όταν μας δίνεται η ευκαιρία.) Αυτό γίνεται γιατί οι "πελάτες" ανανεώνονται (με την είσοδο νέων γονέων) σχετικά ταχύτερα απ' ότι πολλά από τα (λεγόμενα) αθλητικά και πολιτιστικά σωματεία, που αποτελούν μαγαζάκια καλά στημένα κι εκεί δεν υπάρχει ουδεμία αντίρρηση στους μαγαζάτορες) από τους "μπροστινούς"///
    Επομένως, είναι καλό να παρακολουθούμε όλα όσα γίνονται στους συλλόγους γονέων, γιατί αν μη τι άλλο είναι ενδιαφέρον να βλέπεις από πού ξεκίνησε κανείς (στα σχολικά) και πού κατέληξε (στα δημοτικά).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος16/9/16 3:40 μ.μ.

    ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟ ΣτΕ;;;; ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΝΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΑΙΤΗΣΗ ! ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ;;; ΑΝΩΔΙΝΑ, ΑΝΑΙΜΑΚΤΑ ΕΞΩΔΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΟΤΑΝ ΘΑ ΚΑΤΑΤΕΘΟΥΝ ΟΙ ΛΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΕΞΟΔΩΝ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ 1ου ΚΑΙ 3ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΔΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΗΣ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΕΟΦ. ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΟΙ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ.... woooowwww !!!! ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΝΤΕΚΛΙΣΕΙΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΕΞΩΔΙΚΩΝ! ΕΞΟΔΑ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ ! ΚΛΠ, Η ΝΟΟΥΣΑ ΝΟΗΤΩ ΚΑΙ ΟΙ ΝΟΟΝΤΕΣ ΠΑΡΟΜΟΙΩΣ!!!! ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΟΤΙ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΑ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ , ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ, ΕΝΟΧΛΕΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ;;;;; ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΟΙ 3 ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΚΟΥΚΟ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΝ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ ΤΙΣ ΕΜΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΧΘΕΣ ΣΤΗΣ ΚΑΡΓΑΚΟΥ;;; ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΓΡΑΦΙΚΕΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΙΚΟΙ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΤΟΣΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ;;;; ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ ΦΩΝΕΣ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ, ΕΠΙΠΕΔΟΥ ''ΘΑ ΞΑΝΑΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΣ ΚΑΡΓΑΚΟΥ'' ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΠΕΙΛΗ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΚΑΤΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΜΙΚΡΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΝΕΧΕΙ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΦΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΟΣΜΟ , ΝΟΜΙΚΑ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗ ΕΞΟΥΣΙΑΣ, ( ΕΔΩ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ;;; ) ΥΠΕΝΘΥΜΙΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΓΙΑ ΣΕΒΑΣΜΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΑΞΙΑΣ, ΤΟΣΟ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΟΣΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΩΝ ΤΟΥΣ , ΠΟΥ ΗΡΕΜΟΙ ΚΑΙ ΑΝΕΠΗΡΕΑΣΤΟΙ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΕΙΣ ΠΕΡΑΣ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ.
    ΕΤΣΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ, ΤΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΠΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ... ΔΥΟ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΑΦΟΥ ΟΙ ΕΜΜΟΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΤΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΕΧΟΥΝ ΩΘΗΣΕΙ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΕ ΟΞΥΤΗΤΑ. ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΠΟΣ ΟΥΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΦΙΛΟΔΟΞΙΩΝ. ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ Η ΣΕΛΙΔΑ, ΝΑ ΠΑΨΟΥΝ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΓΟΝΕΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΑ CLUBS ΟΛΙΓΩΝ, ΠΟΥ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ;;;. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΕΣΩΣΤΡΕΦΕΙΑ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ανώνυμος16/9/16 11:26 μ.μ.

    Ενδιαφεροντες και αποκαλυπτικοί διάλογοι στο ΦΒ για το θεμα του Καργάκου μεταξύ
    - του πρώην πρόεδρου του 2ου Νηπιαγωγείου Δροσιάς και αντιπρόεδρου της Εστίας Σταυρου Ουσταμπασιδη
    - του πρωην πρόεδρου του Συλλόγου γονέων των δύο δημοτικών που ήταν στου Καργάκου Σεραφείμ Κοτρώτσου

    μέρος 1ο

    Σταυρος Ουσταμπασιδης

    Οι συλλογοι γονεων και κηδεμονων υπάρχουν για να βοηθουν για την σωστη λειτουργία του σχολείου.,να αναδείξουν προβλήματα που μπορεί να εχουν τα παιδιά , τα σχολεία οι καθηγητές. Μαζι με τους δασκάλους, τους καθηγητές, την τοπικη κοινωνια και την Δημοτικη Αρχή ,βοηθουν στην ομαλη λειτουργία του σχολειου.Στον συλλογο δημοτικού 1 Δροσιάς και 3 Διονύσου τα πραγματα ειναι διαφορετικα .Στον συγκεκριμένο σύλλογό κάποιοι κανουν πολιτκη, νομίζοντας οτι θα βλαψουν την Δημοτική Αρχή, κάνοντας λόγο για την καταλληλότητα του σχολειου ,υστερα λένε οτι θα έρθει το ΕΠΑΛ στις άδειες αίθουσεςκτλ .μέχρι που μου ειπαν ότι σαν δημοτική αρχή είμαστε απαράδεκτη γιατί το φορτηγό του δήμου που πήγε να αφήσει κάποια πράγματα , έβγαζε καυσαέρια και το παιδί της αναπνεε καυσαεριο.λες και όταν είναι τα πούλμαν δεν την ενοχλούν!!120 γονείς μαζι με τους δασκάλους .,αγκάλιασαν το 1Δημοτικο σχολείο Δροσιάς . Ευτυχώς ορισμένοι καταλλαβαν ποιόν ακριβώς ρολο παίζει το προεδρείο του συλλόγου και που αποσκοπούν οι ανακοινώσεις αυτές, σπέρνοντας ψευδής ειδήσεις και προκαλοντας προβλήματα στους γονείς στα παιδιά στους δασκάλους και γενικά σε ολόκληρη την τοπική κοινωνια..και εφυγαν απο τον σύλλογο.θεωρώ οτι οι παραιτηση για όλα τα μελοι είναι μονόδρομος γιατί υπάρχει και η λεξη ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος16/9/16 11:27 μ.μ.

    Μέρος 2ο

    Serafim Kotrotsos

    Φίλε Σταύρο έχεις λάθος και το ξέρεις καλα. Ήμουν πρόεδρος για σχεδόν 4 χρόνια και πάντα είχαμε αρμονική συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς χωρίς όμως και να υποχωρούμε σε σχέση με αυτά που δικαιούμαστε εμείς και τα παιδιά μας. Επίσης ποτέ δεν ασχολήθηκα έμμεσα ή άμεσα με την τοπική αυτοδιοίκηση. Αποχώρησα για επαγγελματικούς λόγους. Ο σύλλογος συνεχίζει να υπηρετεί τους στόχους του σύμφωνα με το καταστατικό του και τις αποφάσεις των συλλογικών του οργάνων. Εσύ που έχεις την άλλη άποψη προτιμάς να τη διατυπώνεις στο fb και στα πηγαδάκια. Στη Γενική Συνέλευση που παρθηκαν οι αποφάσεις δεν μίλησες δημόσια να πεις την άλλη γνώμη. Νομίζω ότι τελικά εσύ κανείς πολιτική, προσπαθώντας να υπερασπιστείς κάποιους ατυχείς χειρισμούς του φίλου μας του Σάκη για πολιτικούς λογους. Όμως στην ασφάλεια των μαθητών και στην διάθεση επαρκούς περιβάλλοντος εκπαίδευσης δεν χωράνε ούτε πολιτική, ούτε φιλίες. Τα φιλία μου απο τα ξένα. Μακάρι να γίνει το καλύτερο για τα παιδιά κι ας έχουμε όλοι λάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος16/9/16 11:28 μ.μ.

    Μέρος 3ο

    Σταυρος Ουσταμπασιδης

    Φίλε Σεραφείμ λυπάμαι κατ αρχήν πού αναγκαστηκες να φύγεις στο εξωτερικό για βιοποριστικούς λόγους και όχι γιά λόγους διασκεδασεις.Είσαι παράδειγμα οικογενειάρχη που κάνει οτι είναι δυνατόν γιά να μεγαλώσει τα παιδιά του .,και αυτό μας το απεδειξες φεύγοντας στα ξενα με μονο κριτήριο να μεγαλωσεις σωστά τα παιδιά σου για να τους παρεχεις οτι καλύτερο για το μέλλον τους.Σε προσωπική μας κουβέντα σου είχα πεί οτι μέσα στον σύλλογο υπαρχουν άτομα που κανουν αντιπολιτευτική πολιτικη εις βάρος του φίλου μας Σάκη. Τοτε μού ειπες οτι "σταυρό εγώ δεν κανω πολιτικη .εγώ κοιταω το καλο των παιδιων ,εαν υπάρχουν εγω δεν το γνωριζω" τελικά γνωριζες απλα δεν ήθελες να μου το πεις.,γνωρίζοντας οτι τα μέλοι του συλλογου ήταν απέναντι απο τον φιλο μας Σακη.φεύγοντας λοιπόν εσύ, ακούστηκε η φράση τώρα θα τούς γαμ&σ@.σε πληροφορω λοιπονοτι κάτι παρομοιο πήγε να γίνει και στις αθλητικές εγκαταστάσεις στο κόκκινο χωράφι, απο ατομα που προσκονται στην ίδια πολιτικη παράταξη και βέβαια έπεσαν στο κενό,.Στην συγκέντρωση δεν μίλησα γιατί ηταν σκηνοθετιμενη,φάνηκε και απο τους καλεσμένους!!ένας είχε αντίθετη άποψη , και έπεσαν επανω του 300ατομα λες και εισασταν συνενοημενοι να μην ακουστη η διαφορετική άποψη ,μέχρι που ακουσαμε όλοι, οτι μερικοί που τελειωσαμε το σχολείο της Δροσιάς έχουμε πνευμονολογικα προβληματα απο την υγρασια.!!ευτυχώς είμαστε και οι δυο καλά αλλα και όσους γνωρίζω στην ηλικια μας είναι καλά .Σε προκαλώ φιλέ μου Σεραφείμ εστω και απο κει που είσαι ,να επικοινωνησεις με την διεύθυνση του σχολειου η καποιον γνωστο σου γονεα για να σου πει εαν υπαρχει κατι αρνητικο για το σχολείο.,εαν υπαρχει κοινοποιησε το να το δουμε ολοι. Απ όσο γνωρίζω μέχρι τώρα δεν θέλει να φυγει κανείς απο το σχολειο.απεναντιας θελουν να πάνε. και για να λέμε τα πραγματα με το ονομα τους υπαρχουν ελαχιστες ατέλειες στον αύλειο χωρο, που σε διαβεβαιω οτι θα επισκευαστους τάχιστα. Σε περιμένω με χαρα να γυρίσεις γιά να το δεις μεσα και έξω μονο σου .βλεπεις ειμαι καλος και δεν λεω ονοματα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος16/9/16 11:29 μ.μ.

    Μέρος 4ο

    Serafim Kotrotsos

    Εγώ πάλι μπορώ να πω ονόματα. Η φράση που αναφέρεις αποκλείεται να εκστομίστηκε απο μέλος του πρώην ΔΣ μου. Όταν τους έθεσα την παραίτηση μου υπόψην τους ζήτησαν να παραμείνω μέχρι τις εκλογές νέου ΔΣ αυτό τον Οκτώβρη παρά την περιορισμένη μου φυσική παρουσία. Κανείς τους δεν αποζητούσε να αναλαβει στη θέση μου για κάποιον ύποπτο λόγο με πρώτη την αντιπρόεδρο κα Λαγου-Ιωαννιδη που ανέλαβε όταν οριστικοποίησα την αποχώρηση μου.
    Επίσης επειδή μπορώ να λέω ονόματα να αναφέρω πως η μόνη διαφορετική άποψη στη Γενική Συνέλευση εκφράστηκε απο τον κο Κουκουζελη, ο οποίος δεν ηταν καν μέλος, τον οποίο εγώ προσωπικά βοήθησα να πάρει τον λόγο για αρκετά περισσότερο χρόνο απο τους υπόλοιπους παριστάμενους, ώστε να καταστη σαφής η άλλη άποψη. Αν κι εσύ έπαιρνες τον λόγο, όντας και μέλος, μπορώ να σε διαβεβαιώσω πως θα είχες πλήρη χρόνο να εξηγήσεις την θέση / πρόταση σου. Δεν σε έχω για άνθρωπο που φοβάται να πει τη γνώμη του μήπως αυτή δεν γίνει αρεστή. Υποψιάζομαι ότι κι εσύ κατα βάθος καταλαβαίνεις ότι όταν ένας έμπειρος πολιτικός μηχανικός, γονεας μαθητών του σχολείου, που μένει δίπλα στο κτίριο της Αργυρουπόλεως, διαπιστώνει μια σειρά απο ζητήματα, μεταξύ των οποίων την ανάγκη μελέτης στατικής επάρκειας, την οποία καθώς φαίνεται αποδέχεται κι ο Δήμος, καταλαβαίνεις ότι για τα παιδιά μάλλον θα ήταν καλύτερα και ασφαλέστερα να περιμένουν να γίνουν όλα όπως πρέπει πριν μεταφερθούν εκεί. Απο την άλλη ο Δήμος έχει κι άλλες πιεστικές ανάγκες, τις σταθμίζει και ορίζει τις προτεραιότητες του. Εν προκειμενω η ασφάλεια των παιδιών και οι εκπαιδευτικές δυνατότητες που προσφέρει ένα κτίριο συμφωνο με τις επίσημες προδιαγραφές δεν υπερίσχυσαν άλλων προτεραιοτήτων.
    Κάποια στιγμή είναι καλό να ξεφύγουμε απο το μοτίβο είσαι μαζί μας ή είσαι απέναντι μας και να τοποθετούμαστε στα πράγματα μόνο σταθμίζοντας τα δεδομένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ανώνυμος16/9/16 11:32 μ.μ.

    Μέρος 5ο και τελευταίο

    Σταυρος Ουσταμπασιδης

    Στο ειπα οτι η φραση αυτη ακουστικε οταν εσύ ειχες φύγει,και για να είμαστε ακριβείς *τωρα πού ανέλαβα θα τους γα@σω* και εδώ το κλεινω .ο έμπειρος όπως λές πολιτικός μηχανικός ,θα έπρεπε να δείξει την ιδια ευαισθησία-ανησυχία και για το κτίριο του Καργακου ,πραγμα που δεν έκανε! ! Ηταν-είναι ολα καλα!!.Επειδή εγω δεν κάνω πολιτική εις βάρος των παιδιών μας το σταματαω εδώ. Τα υπόλοιπα τα λέμε τηλ, οπότε θες ,θα είμαι στην διαθεση σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος17/9/16 1:52 π.μ.

    Μέρος 5ο και τελευταίο

    Σταυρος Ουσταμπασιδης

    Στο ειπα οτι η φραση αυτη ακουστικε οταν εσύ ειχες φύγει,και για να είμαστε ακριβείς *τωρα πού ανέλαβα θα τους γα@σω* και εδώ το κλεινω .ο έμπειρος όπως λές πολιτικός μηχανικός ,θα έπρεπε να δείξει την ιδια ευαισθησία-ανησυχία και για το κτίριο του Καργακου ,πραγμα που δεν έκανε! ! Ηταν-είναι ολα καλα!!.Επειδή εγω δεν κάνω πολιτική εις βάρος των παιδιών μας το σταματαω εδώ. Τα υπόλοιπα τα λέμε τηλ, οπότε θες ,θα είμαι στην διαθεση σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος17/9/16 2:04 π.μ.

    Ο Κοτρώτσος δίνει κρίσιμες πληροφορίες και αποκαλύπτει την στημένη προπαγάνδα της αυλής του Ζαμάνη σε βάρος όσων τολμούν να υπερασπιστούν το αυτονόητο: την ασφάλεια των μαθητών, έστω κι αν δεν πρόκειται γα τα δικά τους παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/9/16 1:06 μ.μ.

      ΣΛΟΥΡΠ, ΓΛΥΨ, ΣΛΟΥΡΠΣΣΣ, ΖΖΖΖ::::!!!!ΜΜΜΜ, ΜΙΑΜ, ΜΙΑΜ...
      με κι αλλα γλυψιματα στο μελλον!!!! ο γυμνοσαλλιαγκας της περιοχης σας... τα τελευταια χρονια γλυφει στην περιοχη σας... τελειωσε απο κει που εγλυφε παλια, .... λογω υπερβολικης υγρασιας και ηρθε στα βορεια προαστεια.... αυτο τον μαρανε!!!!!
      ΥΓ. το κανει απο παιδι, ετσι μεγαλωσε και ετσι μαθαινει και τα παιδια του... γλυψ, γλυψ... σλουρπ.....αρφ, αρφ....φφφφφ...

      Διαγραφή
  57. Ανώνυμος17/9/16 2:09 π.μ.

    ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗ ΤΟΥ ΖΑΜΑΝΗ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ, ΧΑΛΙΑ !!!!!!!.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/9/16 11:01 π.μ.

      Η ορθογραφία σε πείραξε; για να μη χαθεί η ουσία λοιπόν αν κάνουμε μια ανασκόπηση στα γραφόμενα σχόλια θα δούμε ότι ένας γονέας πολιτικός μηχανικός (συμπτωματικά μένει δίπλα) έκανε αυτοψία στο κτίριο πριν τις επισκευές και το έκρινε ακατάλληλο. Με ποια αρμοδιότητα; Ο Δήμος έχει Τεχνική Υπηρεσία και μπορεί να κρίνει αν είναι κατάλληλο ή όχι. Μήπως ενοχλείται η γειτονιά της Αργυρουπόλεως και δεν θέλουν κάποιοι την επαναλειτουργία του; Το ζήτημα του Συλλόγου γονέων που εκπροσωπεί (;) το 1ο και 3ο είναι η ακαταλληλότητα του κτιρίου της Αργυρουπόλεως ή υποβάθμιση του 3ου λόγω διάθεσης επιπλέον αιθουσών στο ΕΠΑΛ; Τέλος όσον αφορά την πολιτικοποίηση του θέματος, μήπως η νυν πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων είναι σύζυγος δημοτικού συμβούλου της αντιπολίτευσης; Λέω μήπως. Ε, φτάνει πια! Ασχοληθείτε με κάτι πιο δημιουργικό...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος17/9/16 11:15 π.μ.

      Τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως μας τα λες φίλτατε.

      Κι αν ακόμα ο γονιός - μηχανικός δεν είναι αρμόδιος, όπως λες, τι κάνει η Τεχνική Υπηρεσία? Γιατί αποφεύγει (στην πραγματικότητα αρνείται) να δώσει μια απλή βεβαίωση για την στατική επάρκεια του κτιρίου? Τι εμποδίζει έναν από τους τόσους μηχανικούς να υπογράψουν ένα απλό τέτοιο χαρτί αν δεν υπάρχει πρόβλημα? Τι εμποδίζει τον ίδιο τον αντιδήμαρχο τον Λυρούδια που είναι κι αυτος μηχανικός να το υπογράψει? Μήπως λοιπόν έχει κάποιον λάκο η φάβα? Και αντί να σκεφτόμαστε σοβαρά κάποιοι καταπίνουν αμάσητα τα όσα του σερβίρουν>

      Όσο για το αν και ποιους εκπροσωπεί ο Σϋλλογος, σε πληροφορώ ότι ο πρώην πρόεδρος Κοτρώτσος είχε το παιδί του στο 1ο Δροσιάς και το ίδιο και η ταμίας του Συμβουλίου και είχαν συμφωνήσει στις τωρινές διεκδικήσεις και στα έξοδα δικηγόρου. Πάντως σε λίγες μέρες ο Σϋλλογος θα ξαναγίνει μόνο του Δημοτικού Δροσιας και οι άλλοι θα κάνουν καινούριο.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος26/9/16 5:22 μ.μ.

      το χαρτι της στατικοτητας νομιζεις οτι ειναι καποιο ειδος αιτησης?πας σε καποιο γραφειο και λες στο/ην υπαλληλο δωσε μου μια βεβαιωση?απο το παλαιο κτιριο εφυγαν ,οχι γιατι ειχε προβλημα στατικοτητας ,απλα επειδη του καργακου ηταν πιο καινουριο.ποτε δεν κριθηκε ακαταλληλο,με ποια δικαιολογια θα γινει ελεγχος σε ενα κτιριο που δεν εχει χαρακτηριστει ακαταλληλο ?με ποιες προδιαγραφες θα γινει ο ελεγχος ?γιατι απο οσο γνωριζω οι προδιαγραφες εχουν αλλαξει!!θα πεις στον υπαλληλο κανε ελεγχο με τις προδιαγραφες του 80!τοτε ολα τα κτιρια τα σπιτια ειναι ακαταλληλα... Πρεπει να δουμε ομως τι γινοταν με το ενοικιο ?ποιος πληρωνε και ποσο?γιατι διαμαρτυρεται ενας εκ των δυο ιδιοκτητων των οικοπεδων με αποτελεσμα να περιφραξει το οικοπεδο του ,οτι ολα αυτα τα χρονια δεν επερνε λεφτα?ενω ειχε υπολογιστει και το ενοικειο του ?ποιος τα επερνε?τι γινονται τα λεφτα του συλλογου?300x20=6000ευρω??το σχολειο λειτουργει περιπου 7 μηνες!!857,1το μηνα!!!!

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος26/9/16 9:43 μ.μ.

      αφού δεν ντέπεσαι και μόνο που ρωτάς "με ποια δικαιολογια θα γινει ελεγχος σε ενα κτιριο που δεν εχει χαρακτηριστει ακαταλληλο?" τι να σου πω βρε άθλιο παπαγαλακι; αν εσυ δεν λογαριάζεις την ασφάλεια των παιδιών κάποιους άλλους τους ενδιαφέρει και μάλιστα πολύ, ασχολήσπου με τα σέμτσια τπου ενποκίου λογιστάκο εσύ......

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος27/9/16 10:14 π.μ.

      ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΝΑ ΤΡΩΓΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΤΗ ΜΕΣΗ. ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ, ΑΣ ΨΑΞΟΥΝ, ΑΣ ΔΟΥΝ ΓΥΡΩ ΤΟΥΣ.... ΣΥΜΒΟΥΛΗ: ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΣΤΙΧΟ ΤΟΥ ΡΟΛΑΝ ΜΠΑΡ, '' ΕΡΩΤΕΥΣΟΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ, ΖΗΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ''

      Διαγραφή
  58. Ο Σταυρος Ουσταμπασιδης πρόσθεσε 11 νέες φωτογραφίες.
    16 Σεπτεμβρίου στις 6:17 μ.μ. · Διόνυσος Αττικής ·
    Η απάντηση σε συν δημότη μου,από τον Αγ Στέφανο που τον απασχολούσε εαν θα γίνει τελικα το γήπεδο μπάσκετ στο Κόκκινο Χωράφι, για να μπορουν να παίζουν μπάσκετ μικροί και μεγάλοι !!!!!Τελικά έγινε. .μπορει να ηρεμήσει τώρα. .Σε κάποια στιγμή θα αναφερθώ σε αυτούς τους συνδημοτες μας που προσπάθησαν να αποτρεψουν την δημιουργια των γηπέδων,με απειλές,προσφυγές στην δικαιοσύνη, για να καταλαβουν καποιοι οτι όταν γυρνάς την πλάτη σου πολλοί βγαζουν μαχαίρια SerafimKotrotsos.το ότι δεν λεω ονοματα είναι γιατί πιστεύω ότι το κανανε απο αφέλεια και όχι απο δόλο. ..απλά κάποιος τους παρέσυρε..
    Φωτογραφία του Σταυρος Ουσταμπασιδης.
    Φωτογραφία του Σταυρος Ουσταμπασιδης.
    Φωτογραφία του Σταυρος Ουσταμπασιδης.
    Φωτογραφία του Σταυρος Ουσταμπασιδης.
    Φωτογραφία του Σταυρος Ουσταμπασιδης.
    +7
    Μου αρέσει!
    Μου αρέσει!
    Τέλειο!
    Χαχα
    Ουάου!
    Λυπάμαι...
    Έλεος!
    ΣχολιάστεΚοινοποιήστε
    47 Οι Giannis Betsis, Renata Stavropoulou και 45 ακόμη
    2 κοινοποιήσεις
    Σχόλια
    Δείτε 2 ακόμη σχόλια
    Στέφανος Μιχιώτης
    Στέφανος Μιχιώτης σωροί από μπάζα δίπλα στην είσοδο των γηπέδων...
    Φωτογραφία του Στέφανος Μιχιώτης.
    Μου αρέσει! · Απάντηση · 17 Σεπτεμβρίου στις 3:35 π.μ.
    Σταυρος Ουσταμπασιδης
    Σταυρος Ουσταμπασιδης Και εδω η φωτό ειναι απο τα μπαζα που βγηκαν απο την διάλυση των παλαιών γήπέδων.,πριν ολοκληρωθούν οι εργασίες για πήγαινε τωρα να δεις ?
    Μου αρέσει! · Απάντηση · 17 Σεπτεμβρίου στις 8:01 π.μ.
    Στέφανος Μιχιώτης
    Στέφανος Μιχιώτης η φωτο εχει ημερομηνια 12/9, δηλαδη την περασμένη Τεταρτη
    Μου αρέσει! · Απάντηση · 17 Σεπτεμβρίου στις 9:37 π.μ.
    Σταυρος Ουσταμπασιδης
    Σταυρος Ουσταμπασιδης Τις φωτογραφίες τις τράβηξα χτες 16/09/2016.δεν ειδα τα μπαζα που έβγαλες ,μάλλον θα τα μάζεψαν, ειδα ομως ενα λόφο απο χώμα που είναι του εργολάβου, που κάνει την αποχέτευση.
    Μου αρέσει! · Απάντηση · 17 Σεπτεμβρίου στις 10:04 π.μ.
    Σταυρος Ουσταμπασιδης
    Σταυρος Ουσταμπασιδης 17/9/2016...
    Φωτογραφία του Σταυρος Ουσταμπασιδης.
    Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 17 Σεπτεμβρίου στις 3:23 μ.μ.
    Σταυρος Ουσταμπασιδης

    Απαντήστε...

    Επιλογή αρχείου
    Στέφανος Μιχιώτης
    Στέφανος Μιχιώτης parking για νταλίκες και μπουλντόζες...
    Φωτογραφία του Στέφανος Μιχιώτης.
    Μου αρέσει! · Απάντηση · 17 Σεπτεμβρίου στις 3:36 π.μ.
    Στέφανος Μιχιώτης
    Στέφανος Μιχιώτης Σπουδαία μπράβο.....
    Φωτογραφία του Στέφανος Μιχιώτης.
    Μου αρέσει! · Απάντηση · 17 Σεπτεμβρίου στις 3:37 π.μ.

    Ο χρήστης Σταυρος Ουσταμπασιδης απάντησε · 3 απαντήσεις
    Στέφανος Μιχιώτης
    Στέφανος Μιχιώτης Ας είναι λοιπόν δια της δημοσιοποίησης να προχωράνε κάποια πράγματα! Είναι άλλωστε η δεύτερη φορά που χρειάζεται να ανεβάσω κάτι στο ΦΒ για να μαζευτεί. Τότε ήταν σακούλες που είχαν ξεμείνει μήνες, τώρα μπάζα που είχαν ξεμείνει μέρες -
    Μου αρέσει! · Απάντηση · 17 Σεπτεμβρίου στις 3:39 μ.μ. · Τροποποιήθηκε
    Στέφανος Μιχιώτης
    Στέφανος Μιχιώτης αλήθεια ο σωρός με τα χώματα και την μπουλντόζα έφυγε κι αυτός? και οι νταλίκες?
    Μου αρέσει! · Απάντηση · 17 Σεπτεμβρίου στις 3:40 μ.μ.
    Σταυρος Ουσταμπασιδης
    Σταυρος Ουσταμπασιδης Όχι δεν έφυγε ,και δεν νομίζω να φύγει εαν δεν τελειώσουν τα έργα. Και συμφωνώ οτι οι φωτογραφίες είναι είδος πιέσεις προς την όποια Δημοτικη Αρχή ,αρκεί να υπάρχει ενα είδος στοιχειώδης επικοινωνίας. .
    Μου αρέσει! · Απάντηση · 17 Σεπτεμβρίου στις 3:52 μ.μ.
    Στέφανος Μιχιώτης
    Στέφανος Μιχιώτης ε, ας παίζω εγώ αυτόν τον ρόλο τότε! καλό Σ/Κ!
    Μου αρέσει! · Απάντηση · 17 Σεπτεμβρίου στις 3:55 μ.μ.
    Σταυρος Ουσταμπασιδης
    Σταυρος Ουσταμπασιδης Επίσης, αν και γω τωρα πιάνω δουλειά.καλο σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή