.

ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΗΓΗΘΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣΤΕ MOZZILA FIREFOX

Τετάρτη, 26 Οκτωβρίου 2016

Οι “κατινιές” του κ. Ζαμάνη (μέρος 2ο)

Εντυπωσιάζει όμως ίσως ακόμα περισσότερο η στάση του ‘δημάρχου’ απέναντι στις καταγγελίες για την συνεχιζόμενη κακοδιαχείριση στον Θέσπι. Πιο συγκεκριμένα, ο πρώην δήμαρχος Γ. Καλαφατέλης προσκόμισε στοιχεία για το κόστος της μεταστέγασης του δημοτικού γυμναστηρίου, από τον Σταθμό του ΟΣΕ στο κτίριο της παλιάς εφορίας, όπου ο δήμος έχει μεταφέρει αρκετές από τις υπηρεσίες του. Το κόστος αυτό πλησίασε τις 50.000 ευρώ (!...), ποσό που οι έχοντες κοινή λογική προφανώς θεωρούν υπερβολικό. Πέραν όμως του ύψους της τελικής δαπάνης, ο πρώην δήμαρχος κατήγγειλε ότι έγινε και κατάτμηση, αφού ο συνολικός προϋπολογισμός ‘έσπασε’ σε επιμέρους ποσά που ‘δικαιολογήθηκαν’ για επιμέρους εργασίες. 

Θαυμάστε:
  • 10.416 για τοποθέτηση ψευδοροφής σε αίθουσα του κτιρίου (ΑΔΑ: 6Λ4ΙΟΛ5Φ-Ξ5Ν)
  • 15.376 για τοποθέτηση ειδικών δαπέδων άθλησης (ΑΔΑ: Ω60ΕΟΛ5Φ-ΩΑ1)
  • 11.036 για τοποθέτηση ηχομόνωσης σε τοιχοποιία (ΑΔΑ: 7ΞΚΨΟΛ5Φ-Τ4Τ)
  • 11.656 για αποξήλωση – μεταφορά – επανατοποθέτηση ειδών (ΑΔΑ: 7Γ9ΛΟΛ5Φ-Ι65)
  • 744 για καθαρισμό υαλοπινάκων (ΑΔΑ: 7Τ5ΤΟΛ5Φ-Λ2Δ)
σύνολο = 49.228 για τη μεταφορά του γυμναστηρίου κατά 500 μέτρα!

Γιατί άραγε δεν το άφηναν στη θέση του; Και μόνο για ν’ αποσβεστεί το κόστος μεταφοράς από το νέο νοίκι μείον το παλιό (αν υποθέσουμε ότι το τελευταίο θα ‘ναι χαμηλότερο), θα πάρει τουλάχιστον 10 χρόνια!....

Σημειωτέον δε, ότι η 1η, 2η και 4η ανάθεση (συνολικού ύψους 37.448 ευρώ) έγιναν όλες σε μια κυρία, που έχει ατομική οικοδομική επιχείρηση στα Πατήσια (!), γεγονός που παραπέμπει στην καταγγελία περί κατάτμησης.

Θυμίζω δε ότι η μεταφορά των συγκεκριμένων υπηρεσιών είχε γίνει με το σκεπτικό της εξοικονόμησης χρημάτων από τα νοίκια τους, που (πριν) έφταναν το ποσό των 5.500 ευρώ συνολικά.  Μόνο που το ενοίκιο του εν λόγω κτιρίου ανήλθε τελικά σε 8.500 € !... Απ’ όπου και να το πιάσεις δηλαδή – και ιδίως απ’ το κεφάλι - βρωμάει...

Αλλά οι καταγγελίες δεν έμειναν εκεί! Οι Δαρδαμάνης και Μπέτσης βιάστηκαν ακόμα και στην ανύπαρκτη «Εξέλιξη» να μοιράσουν χρήμα – κατ’ εντολή του ‘δημάρχου’ φυσικά. Πιο συγκεκριμένα, αποφάσισαν την ανάθεση της ‘οργάνωσης και διοικητικής υποστήριξης’ 3  ημερίδων για το «Ολυμπιακό ιδεώδες», την «τέχνη της ζωγραφική και τον Γουναρόπουλο» και την «οδική ασφάλεια για τα παιδιά» 2.900, 3.700 και 4.800 € αντιστοίχως. Τουτέστιν, 11.400 € συνολικά για την προετοιμασία 3 βραδιών! Λεφτά υπάρχουν!...

Πλην όμως, όπως αποκαλύφθηκε και δεν διαψεύστηκε, η «Εξέλιξη» δεν είναι σε θέση να απορροφήσει αυτά τα ποσά. Κι αυτό γιατί, πρώτον το Δ.Σ. της δεν γνωρίζει τίποτα επί του θέματος και δεύτερον δεν δικαιούται – επί του παρόντος - να τιμολογεί τέτοιες δράσεις!...

Το κλου όμως της επερώτησης – καταγγελίας ήταν η αναφορά στον γνωστό ‘εθελοντή’ –συνεργάτη του Ζαμάνη, που ξεκίνησε από ‘Δελτίος’ και εξελίχθηκε στον άνθρωπο που κανονίζει τα ‘πάντα όλα’ για τον Θέσπι!... Και ο οποίος τυπικά είναι ‘αφανής’, δηλαδή λειτουργεί και παρεμβαίνει (εδώ κι ενάμιση χρόνο) υπό το πρόσχημα του ‘εθελοντή’…

Επί του θέματος αυτού, ο πρώην δήμαρχος ρώτησε τον νυν κάτι απλό: αφού ο ‘εθελοντής’ αποδεδειγμένα εργάζεται σε δουλειές που του αναθέτει η δημοτική αρχή, γιατί δεν ‘νομιμοποιείται’ η παρουσία του (πχ ως ειδικού συνεργάτη δημάρχου), ώστε και εκείνος να έχει ασφάλιση και οι πράξεις του να αποκτήσουν επίσημο χαρακτήρα; Γιατί ενάμιση χρόνο τώρα εξακολουθεί να τον κρύβει, δυσκολεύοντας κι αυτήν ακόμα την πληρωμή του, η οποία βγαίνει ‘εμμέσως’; 

Κι όλα αυτά τη στιγμή που κάποιοι καινούριοι συνεργάτες δεν έχουν καν πατήσει στο δημαρχείο, αλλά αμείβονται μια χαρά από την πρώτη κιόλας μέρα που επελέγησαν έναντι των ανθυποψηφίων τους (σκανδαλωδώς, από αξιοκρατικής πλευράς)….

Επ’ αυτών ο νυν έκανε και πάλι το παπί. Ανέθεσε όμως στο alter ego του, την ‘Φωνή’, να ‘περιποιηθεί’ τον πρώην, που στο μεταξύ είχε προειδοποιήσει για αναφορά στην Επιθεώρηση Εργασίας… Δείτε στα βίντεο που ακολουθούν την φτώχια των απαντήσεων του Ζαμάνη:



Συμπερασματικά, η διοίκηση Ζαμάνη βυθίζεται όλο και περισσότερο στο τέλμα της κακοδιαχείρισης και του ευτελισμού της τοπικής πολιτικής ζωής. Δεν είναι τυχαίες οι πληροφορίες που θέλουν την αιτία της παραίτησης Κρητικού να βρίσκεται στην υπόθεση της αγοράς ενός νέου εξοπλισμού. Ούτε είναι τυχαία τα ‘αντίμετρα’ της Αυλής που αποδίδουν την παραίτηση στο ότι έκρινε ως ελάχιστα αυτά που θα παίρνει σαν αντιδήμαρχος. 

Σε κάθε όμως περίπτωση, ο ‘πάγκος’ με τους αναπληρωματικούς δείχνει ν' αδειάζει πολύ πρόωρα… Σε λίγο δε θα ‘χει ούτε ένα δημοτικό σύμβουλο να ορίσει ως αντιδήμαρχο, εντεταλμένο ή πρόεδρο ΝΠ. Αλλά ούτε και να προσλάβει κάποιον ειδικό σύμβουλο για να συνεργαστεί με ένα προσωπικό "ετοιμοπόλεμο", που κατεβάζει τα μολύβια κι ακονίζει τα ‘μαχαίρια’, εξαιτίας των αυθαίρετων κι εκβιαστικών παρεμβάσεων της διοίκησης.

Με δυο λόγια, τα χειρότερα έρχονται. Από την άποψη αυτή, η παύση του από το αξίωμά του λόγω της εμπλοκής του στην υπόθεση του ‘οικοπέδου της Δροσιάς’ ίσως και να ‘ναι (γι αυτόν) μια κάποια λύση…


Υστερόγραφο

Την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές κι ενώ ήδη το πρώτο μέρος ήταν στον αέρα, ο γνωστός – άγνωστος “Μπινές του Διονύσου” έστειλε στο blog άλλα 10 χυδαία σχόλια, για να προστεθούν στα περίπου 350 ομοειδή τους, που έχουν σταλεί το τελευταίο τετράμηνο. Τα πανομοιότυπα αυτά σχόλια στέλνονται κάθε φορά που ο ‘δήμαρχος’ ενοχλείται από κάποια ανάρτηση ή αποκάλυψη του blog. Το πορνογραφικό τους περιεχόμενο δείχνει τον αρρωστημένο χαρακτήρα και την καταπιεσμένη σεξουαλικότητα του συντάκτη τους, που για να εκτονωθεί, επιδίδεται σ' ένα ιδιότυπο αλλά προσβλητικότατο bullying.

Είχα προειδοποιήσει δημόσια τον συντάκτη να σταματήσει, χωρίς όμως αποτέλεσμα. Έτσι, προχωρώ στη δημοσιοποίηση των σημερινών 10 ανεπιθύμητων σχολίων, προκειμένου να καταλάβουμε όλοι με ποιον έχουμε να κάνουμε. Και έπεται η γνωστοποίηση του ψυχολογικού του προφίλ.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα  σχόλια αυτά ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΟΥΝ ΑΝΗΛΙΚΟΙ ή ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΙ ΣΤΗ ΧΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ή ΣΤΗ ΣΚΛΗΡΗ ΠΟΡΝΟΓΡΑΦΙΑ. Όσοι ΕΝΗΛΙΚΟΙ – και μόνον – το επιθυμούν, μπορούν να τα δουν ΜΕ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΥΘΥΝΗ, κάνοντας κλικ σ’ αυτόν τον σύνδεσμο.

126 σχόλια:

  1. Ανώνυμος26/10/16 12:58 μ.μ.

    ΣΟΚ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος26/10/16 1:53 μ.μ.

    Ο "ΑΝΤΡΑΣ" αυτός είναι για διδακτορικό ψυχιάτρου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος26/10/16 2:40 μ.μ.

    Κατήφορος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος26/10/16 2:46 μ.μ.

    Όταν το σκάφος βουλιάζει, υπάρχει μια μικρή πιθανότητα σωτηρίας. Για να μη σε παρασύρει στο βυθό, πρέπει να το εγκαταλείψεις εγκαίρως. Αλλιώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος26/10/16 3:11 μ.μ.

    Αγαπητή Δ/φίτσα, αν και τα άλλα μηνύματα του τύπου είναι ίδια ή παρόμοια με αυτά, τότε μπορεί να στοιχειοθετηθεί σοβαρό αδίκημα. Αυτό θα οδηγήσει στο ανοιγμα της ΙΡ χωρίς να βγεις από την ανωνυμία σου. Αν συμφωνείς, απάντησε ΟΚ και θα σου στείλω στο μέιλ σου λεπτομέρειες για το τι πρέπει να κάνεις ώστε να με διευκολύνεις στις δικές μου ενέργειες.
    Ένας φίλος με ειδικές γνώσεις και μεγάλη υπομονή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος26/10/16 4:02 μ.μ.

    ΤΟ ΝΕΟ ΛΕΞΙΚΟ: ΣΤΡΙΜΩΓΜΑ. ΖΟΡΙ. ΑΔΙΕΞΟΔΟ. ΑΜΗΧΑΝΙΑ. ΠΑΝΙΚΟΣ. ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΣ. ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ. ΠΡΩΤΟΓΟΝΙΣΜΟΣ. ΣΕΞΙΣΜΟΣ. ΕΜΜΟΝΕΣ. ΜΟΝΟΜΑΝΙΑ.
    ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΤΔ ΚΑΙ ΔΩ.
    ΤΕΛΙΚΑ Η ΜΕΛΕΤΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΤΥΠΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος26/10/16 6:35 μ.μ.

    Διονυσοσκουφίτσα, μετά από όσα σούρνει η φωνή στους/στις διάφορους/ες που έχει βάλει στόχο, δεν μας εκπλήσσει τίποτα πια. Τι περίμενες εσύ που είσαι απέναντι όταν υπάρχει αυτή η μεταχείριση για τους διπλανούς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η δημοσιοποίηση έγινε όχι γιατί με ενόχλησαν τα 10 χυδαία σχόλια - τι είναι 10 μπροστά σε 350; - αλλά γιατί εκτίμησα ότι είχε έρθει ο καιρός για να βγει στον αέρα αυτή η αρρώστια που μας κυβερνά.
      Αν ο/οι άνθρωπος-οι που καθορίζει-ουν τις τύχες ενός τόπου είναι τόσο αρρωστημένος-οι, τότε αναμφίβολα οι δημότες πρέπει να το γνωρίζουν.
      Έτσι λοιπόν απλώς ήρθε η ώρα να ενώσουμε τις κουκίδες που έλειπαν. Και ν' αποφασίσουμε πώς θα πορευτούμε!

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος26/10/16 7:01 μ.μ.

    ΕΜΕΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος26/10/16 7:09 μ.μ.

    ΟΙ "Φωνακλάδες" ισχυρίζονται ότι τα σχόλια είναι δήθεν αυτοκατασκευασμένα και αποκαλυπτικά της δήθεν διαστροφής της δ/τσας..... Δεν καταλαβαίνουν ότι όταν επί μήνες γράφουν παρόμοια πράγματα αυτοί , όλοι καταλαβαινουμε ποιος είναι ποιος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος26/10/16 7:10 μ.μ.

    ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΥΔΑΙΟΥΣ ΑΛΗΤΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ.

    ΕΔΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ.

    ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος26/10/16 7:12 μ.μ.

    ΕΝΟΩ ΚΑΤΑΧΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΟΤΟΚΙΑ ΚΑΤΑΜΗΣΕΙΣ ΚΛΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος26/10/16 7:14 μ.μ.

    Εχεις δικιο
    Αλητες ξεαλητες μασανε κανονικα και με το νομο
    Ειναι καιρος να τους κοψουμε το παρτι
    Τ Ε Λ Ο Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος26/10/16 7:19 μ.μ.

    Ακόμη μια αναβολή παίρνει η συζήτηση και, κυρίως, η ψήφιση του Σχεδίου για τον ενιαίο Κανονισμό Κοιμητηρίων στα θεσμικά όργανα του Δήμου, μια που σήμερα Τετάρτη 26 Οκτωβρίου δεν επετεύχθη απαρτία στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, που θα συνεδρίαζε με μοναδικό θέμα το εν λόγω Σχέδιο.

    Μισή ώρα μετά από την καθορισμένη ώρα έναρξης της συνεδρίασης είχαν προσέλθει μόνο οι Ευ. Λυρούδιας και Π. Ταουξή από τη Δημοτική Αρχή, καθώς και οι Γ. Κανατσούλης και Γ. Καλαφατέλης από τη μείζονα μειοψηφία. Τα υπόλοιπα μέλη της Επιτροπής, υπενθυμίζεται, είναι οι Β. Κοκμοτός, Θ. Κρητικός, Αν. Στασινοπούλου και Α. Πέππα (σ.σ. κάποιοι από τους οποίους πάντως την ίδια ώρα εθεάθησαν στο Δημαρχείο και στα πέριξ) από τη Διοίκηση και ο Γ. Φωτάκης από τη Νέα Πνοή για το Διόνυσο.

    Μετά και από την παραπάνω εξέλιξη, η οποία καθυστερεί ακόμη περισσότερο ένα θέμα που κυριολεκτικά “σέρνεται” στο Δήμο εδώ και ενάμιση χρόνο, η Αντιδήμαρχος Οικονομικών Στ. Μαγγίνα, εκδηλώνοντας την έντονη δυσαρέσκειά της, τόνισε στην Οδό Διονύσου:

    “Με αυτή τη Διοίκηση τελικά θα τα δούμε και θα τα αντιμετωπίσουμε όλα. Όπως το σημερινό παράδοξο, μέλη της Διοίκησης να μην παρευρίσκονται και να μην δίνουν την απαρτία στην Επιτροπή Ποιότητα Ζωής ώστε να ψηφιστεί ο ενιαίος Κανονισμός Κοιμητηρίων και να πάρει το δρόμο του για έγκριση από το Δημοτικό Συμβούλιο. Και αυτό γιατί κάποιοι θέλουν να περάσουν τις εξαιρέσεις τους για τις περιοχές τους. Ας είναι παρόντες στις συνεδριάσεις και ας προσθέσουν ό,τι θέλουν, έτσι και αλλιώς τα περιθώρια είναι πολύ στενά από την Περιφέρεια και οποιεσδήποτε εξαιρέσεις προστεθούν, θα καταπέσουν εκεί. Νιώθω πολύ καλά με τη συνείδησή μου γιατί και εγώ προσωπικά και η κα Κανλή, η προϊσταμένη των εσόδων του Δήμου, πράξαμε τα δέοντα. Εδώ και ενάμισι χρόνο ετοιμάζουμε τον Κανονισμό ώστε να αντιμετωπίζονται δίκαια όλοι οι δημότες και των επτά Δημοτικών Κοινοτήτων”.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/10/16 3:47 π.μ.

      Καλά μας τα λέτε κ. Μαγγίνα αλλά σε αυτή τη Διοίκηση ανήκετε και σεις. Δεν είσαστε με την αντιπολίτευση. Είστε και αντιδήμαρχος και τα πάτε και καλά μέχρι τώρα. Μήπως να το ξαναδείτε το θεματάκι με τα κοιμητήρια για τους ιθαγενείς κατοίκους για να μην αδικηθεί κανείς?

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος26/10/16 7:21 μ.μ.

    synexeia

    Αξίζει να τονισθεί πως το πρόβλημα με την ψήφιση του κανονισμού ήταν εξαρχής οι προτάσεις τριών συμβούλων της Δημοτικής Αρχής (Π. Ταουξή, Θ. Κρητικός και Α. Πέππα) να εξαιρεθούν από την επιβολή τελών οι δικαιούχοι των ιστορικών, όπως τα αποκαλούσαν, Κοιμητηρίων του Αγ. Στεφάνου και της Σταμάτας, που ιδρύθηκαν από τους γηγενείς κατοίκους με παραχώρηση τμήματος των ιδιοκτησιών τους.

    Tο Σχέδιο Κανονισμού, αφού συζητηθεί στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, θα περάσει από το Δημοτικό Συμβούλιο όπου για την ψήφισή του απαιτείται η απόλυτη πλειοψηφία των 21 μελών του Σώματος. Η απόφαση αυτή στέλνεται στην Περιφέρεια για έγκριση. Όμως εν συνεχεία θα πρέπει και η Οικονομική Επιτροπή να συζητήσει τα προβλεπόμενα τέλη, τα οποία πρέπει επίσης να έλθουν προς συζήτηση και ψήφιση από το Δημοτικό Συμβούλιο, με την ίδια απόλυτη πλειοψηφία. Και αυτή η απόφαση θα σταλεί στην Περιφέρεια, και εφόσον εγκριθεί, τότε μαζί με το Σχέδιο Κανονισμού θα αποτελέσουν τον ενιαίο Κανονισμό Κοιμητηρίων του Δήμου.

    Μέχρι να ολοκληρωθεί αυτή η χρονοβόρα διαδικασία, το Κοιμητήριο της Δημοτικής Κοινότητας Διονύσου θα συνεχίζει να χρηματοδοτεί και να συντηρεί, με τα υψηλά τέλη του, όλα τα υπόλοιπα Νεκροταφεία της πόλης, όπως τόνισε η κ. Μαγγίνα.

    Chazapi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος26/10/16 7:29 μ.μ.

    δηλδη αν θελω τωρα να ρωτησω κατι απο το θεσπι τελος ο εθελοντης ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος26/10/16 7:34 μ.μ.

    Σε αυτο το κτίριο συστεγάζονται Εστία-Κοινωνικο Παντοπωλείο-ΚΕΠ Αγίου Στεφάνου-Δημοτικο γυμναστήριο-ΚΑΠΗ Αγίου Στεφάνου -γραφειο για την καρτα του δημοτη...συμφέρει τελικα ή όχι. ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πριν, όλες αυτές οι υπηρεσίες είχαν νοίκια που έφταναν τις 5.500 ευρώ σύμφωνα με επίσημα στοιχεία. Τώρα το νοίκι για όλα αυτά είναι 8.500 ευρώ. Χώρια το κόστος της μεταφοράς. Χώρια και το πρόβλημα parking τώρα που είναι όλοι μαζί. Φαίνεται πως κάποιοι ήθελαν να γίνει ενοικίαση ενός μεγάλου χώρου. Τα συμπεράσματα δικά σου.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος27/10/16 4:37 π.μ.

      Εστια κ καρτα δημοτη που ειχαν γραφεια;Εκει επισης θα παει και καποιο αρχειο.Σου ξεφευγουν μερικα.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος27/10/16 2:40 μ.μ.

      και τα πολυιατρεια,οσο για το parking ολες οι υπηρεσιες ειχαν προβλημα μεσα στον Αγιο Στεφανο..τελικα νομιζω οτι συμφερει,αν δεις και τμ του πρωην γυμναστηριου με του καινουριου θα καταλαβεις ..εαν δεις τους χωρους του πρωην πολυιατρειου θα καταλαβεις ..εαν σκεφτεις οτι το γραφειο της εστιας ηταν μαζι με τον παιδικο του αγιου στεφανου στην ανεμωνης θα καταλαβεις ..εαν δεις τους χωρους του Καπη θα καταλαβεις..ΕΑΝ ΕΑΝ ΕΑΝ..οσο για τα 5500 μην περνεις ορκο οτι ηταν τοσα, μαλλον περισσοτερα ηταν,δες τα τμ ανα υπηρεσια και θα καταλαβεις..

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος28/10/16 12:23 π.μ.

      Στα 5.500 ειχε η διον/τσα υπολογισει και αρχειο πολεοδομιας και εστια που πριν δεν είχαν νοίκι αλλα και πολυιατρειο;

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος28/10/16 2:52 μ.μ.

      μαλλον δεν γνωριζε!!!τωρα ομως γνωριζει.και θα πρεπει να αποκαταστησει αυτα που εγραψε ,ειδαλως εισαι κοινος συκοφαντης Γι αυτο λεω και νομιζω θα συμφωνεις δσ,αλλο να εισαι διαχειρηστης ενος μλποκ, και αλλο δημοσιογραφος,να βλεπεις τα πραγματα αντικειμενικα ...και μου φαινεται οτι δεν τα βλεπεις, και αν τα βλεπεις, απλα τα διαστρεβλωνεις προς όφελος σου και προς οφελος καποιων που νομιζεις οτι σε στηριζουν ..

      Διαγραφή
  17. Ανώνυμος26/10/16 7:48 μ.μ.

    Βαρανε διαλυση. Αλλα εχει κι αλλα επεισοδια το θριλερ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/10/16 8:04 μ.μ.

      ΚΑΙ ΤΙ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ. ΤΑ ΚΑΛΑ ΓΚΡΑΝ ΓΚΙΝΙΟΛ ΤΩΡΑ ΞΕΚΙΝΑΝΕ ....

      Διαγραφή
  18. Ανώνυμος26/10/16 8:12 μ.μ.

    ΠΕΠΠΑ, ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΝΤΟΥΝΤΑ, ΝΤΑΓΚΑΛΗ ΚΑΙ ΖΑΜΑΝΗΣ ΕΠΙΝΑΝ ΚΑΦΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/10/16 8:40 μ.μ.

      Οι τύποι αυτοπυροβολούνται, αυτοχειριάζονται !!!!

      Όποιος δεν είναι με το παρεάκι, είναι εναντίον. Αλλά πόσοι να χωρέσουν σε ένα τραπεζάκι κουτσομπόληδων

      Λίγοι και αφιονισμένοι και οι υπόλοιποι στην απέξω και στο στόχαστρο των φασιστοειδών της φωνης.

      Άσε που τουλάχιστο τρεις απο δαύτους τους έχω για μόνιμους συντάκτες και διαχειριστες ...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος27/10/16 3:25 π.μ.

      Κύττα φίλε όλα τα άτομα αυτά δε μπορεί να ήταν επίτηδες κάτω και να πίνανε καφέ για να μην έχει απαρτία. Δηλαδή τους κράταγε ο Ζαμάνης; Κι αν τους κράταγε κάτι σοβαρό θα λέγανε. Ήταν και η νέα σύμβουλος Παιδείας και Πολιτισμού και η κ. Στασινοπούλου που ήταν πρόεδρος στο Θέσπη. Μπορεί να ετοιμάζουν κάποια εκδήλωση για τον Αγ Στέφανο αφού ήταν και η κ. Ντούντα εκεί. Δε μπορώ να φανταστώ ότι έγινε επίτηδες για να προσβληθεί η κ. Μαγγίνα. Να μη βλέπουμε παντού φαντάσματα βρε αδερφέ!

      Διαγραφή
  19. Ανώνυμος26/10/16 8:37 μ.μ.

    Αναρωτιέμαι αυτός ο "άντρακλας" έχει οικογένεια; έχει γυναίκα και παιδιά; πόση ντροπή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/10/16 9:00 μ.μ.

      δυστυχώς συνήθως έχουν απ όλα
      διπλή ζωή που ζητάει να βγει στην επιφάνεια

      Διαγραφή
  20. Ανώνυμος26/10/16 8:41 μ.μ.

    Εγώ είμαι αισιόδοξος. Όλα θα πάνε καλά. Ο Ζαμάνης έχει 3 χρόνια μπροστά του. Θα το γυρίσει το πράμα. Μπορεί να του έχουν μείνει λίγοι αλλά είναι καλοί και έμπιστοι. Κι αυτός είναι ηθικό στοιχείο. Δεν έχει πάρε δώσει με τη δικαιοσύνη. Είναι καθαρός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/10/16 8:59 μ.μ.

      "Δεν έχει πάρε δώσει με τη δικαιοσύνη. Είναι καθαρός."

      Χαχα, το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;
      Κράτα την ανάσα σου φιλαράκι κι όταν βγεί το κατηγορητήριο για το οικόπεδο τα ξεναλέμε.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος27/10/16 2:57 π.μ.

      Εγώ επιμένω. Ο άνθρωπος χτύπησε τα ντόπια συμφέροντα και θέλουν να τον ρίξουν. Οι προηγούμενοι δεν έκαναν καλή διαχείριση στο δημοτικό χρήμα που είναι δικό μας. Πλήρωναν ένα σωρό συμβούλους. Σκόρπαγαν τα λεφτά του θέσπη δεξιά κι αριστερά σε γλέντια και ταρατατζούμ. Μοίραζαν ζεστό χρήμα στους συλλόγους. Οι σχολικές ήταν ανεξέλεγκτες. Τώρα ο δημότης ξέρει που πάει και το 1 ευρώ. Όλα μια χαρά πάνε. Μόνο το νέο γυμναστήριο είναι λίγο στενάχωρο. Δεν έχει πολύ χώρο. Αλλά αυτό είναι στις πολυτέλειες. Να μην είμαστε πλεονέκτες.

      Διαγραφή
  21. Ανώνυμος26/10/16 8:42 μ.μ.

    ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΜΠΙΝΕ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ

    https://www.youtube.com/watch?v=Q5o_2O8fyhk

    "Ροζ Ακρίδες - Είμαι Πουτάνα"

    καλη ακροαση μικρουλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/10/16 2:58 π.μ.

      Τώρα κατεβάζεις το επίπεδο.

      Διαγραφή
  22. Ανώνυμος26/10/16 8:43 μ.μ.

    Μπορεί να μου λύσει κάποιος την απορία; Ποιος μπορεί να είναι αυτός που τσαντίζεται τόσο πολύ από τη Δ/Σ και την πέφτει τόσο άσχημα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος26/10/16 9:15 μ.μ.

    ∆ΗΜΟΣ ∆ΙΟΝΥΣΟΥ
    ΑΓ. ΣΤΕΦΑΝΟΣ 25/10/2016
    ΑΡ. ΠΡΩΤ.:29977
    ΑΡ. ΑΠΟΦΑΣΗΣ:2056

    Ο ∆ Η Μ Α Ρ Χ Ο Σ ∆ Ι Ο Ν Υ Σ Ο Υ
    Ορίζουµε:

    Α.) Αντιδήµαρχο Περιβάλλοντος και Πρασίνου από 1-11-2016 τη ∆ηµοτική Σύµβουλο της πλειοψηφίας κ.ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΕΠΠΑ του Γεωργίου και της µεταβιβάζουµε καθ’ύλην τις αρµοδιότητες της ∆/νσης Περιβάλλοντος και Πρασίνου και συγκεκριµένα από το:

    1). Τµήµα Υδρευσης – Αποχέτευσης,Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας: α)το Γραφείο Συντήρησης Πρασίνου, β).το Γραφείο ‘Υδρευσης και Αποχέτευσης,

    2.Τµήµα Καθαριότητας και Ανακύκλωσης : α).το Γραφείο Καθαρισµού Κοινοχρήστων Χώρων και Ειδικών Συνεργείων, β).το Γραφείο ∆ιαχείρισης και Συντήρησης Οχηµάτων και γ).το Γραφείο Συντηρήσεων και Μικροεπισκευών και δ). το Γραφείο Σχεδιασµού και Εποπτείας Καθαριότητας και Ανακύκλωσης,
    όπως αυτές περιγράφονται στον Οργανισµό Εσωτερικής Υπηρεσίας (Ο.Ε.Υ.) του ∆ήµου µας και την εξουσιοδοτούµε για την υπογραφή όλων των αποφάσεων, συµβάσεων και διοικητικών εγγράφων που απορρέουν από την εκτέλεση των καθηκόντων του.

    Β).Αντιδήµαρχο Καθαριότητας & Πολιτικής Προστασίας από 1-11-2016 τον ∆ηµοτικό Σύµβουλο της πλειοψηφίας κ.ΤΣΟΥΚΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ του Αθανασίου και του µεταβιβάζουµε καθ’ύλην τις κάτωθι αρµοδιότητες της ∆/νσης Περιβάλλοντος, Καθαριότητας και Πρασίνου που αναφέρονται στον Οργανισµό Εσωτερικής Υπηρεσίας (Ο.Ε.Υ.), ήτοι από το:

    Τµήµα Υδρευσης– Αποχέτευσης,Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας:α).το Γραφείο Πολιτικής Προστασίας και
    από το Τµήµα Καθαριότητας και Ανακύκλωσης: α).το Γραφείο Αποκοµιδής Απορριµµάτων και Ανακύκλωσης.

    Η διαχείριση του Ανθρώπινου ∆υναµικού(προσωπικό) θα γίνεται από την Αντιδηµαρχία Περιβάλλοντος και Πρασίνου , λόγω των αυξηµένων αρµοδιοτήτων της, κατόπιν ενηµέρωσης και συνεργασίας µε την Αντιδηµαρχία Καθαριότητας και Πολιτικής Προστασίας.

    ∆ικαιούχος αντιµισθίας από 01-11-2016 ορίζεται ο Αντιδήµαρχος Καθαριότητας και Πολιτικής Προστασίας κ. Τσούκας Παναγιώτης του Αθανασίου.



    ΚΑΙ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΤΑΝ ΤΑ ΣΚΑΤΩΣΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος26/10/16 9:16 μ.μ.

    ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΜΑΛΛΙΟΤΡΑΒΗΧΤΟΥΝΕ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΤΑΧΟΥΝΕ ΜΑΖΙ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/10/16 3:05 π.μ.

      Δε νομίζω. Μπορεί να φαίνεται ότι η Πέππα παίρνει το μεγάλο κομμάτι και το προσωπικό και ότι καπελώνεται ο Τσούκας όμως είναι δυνατό δίδυμο και το έχει δείξει. Θα δουλέψουν αρμονικά με τρομερό αποτέλεσμα για όλο το δήμο. Νομίζω τώρα θα φτιάξει το κλίμα με το αμαξοστάσιο και όλοι θα δουλεύουν διπλά. Είμαι αισιόδοξος.

      Διαγραφή
  25. Ανώνυμος26/10/16 9:18 μ.μ.

    "Η διαχείριση του Ανθρώπινου ∆υναµικού(προσωπικό) θα γίνεται από την Αντιδηµαρχία Περιβάλλοντος και Πρασίνου"


    ΩΧ ΩΧ ΩΧ, Η ΠΕΠΠΑ ΠΗΡΕ ΤΟ ΟΠΛΟ ΤΗΣ .....

    ΓΛΕΝΤΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/10/16 10:18 μ.μ.

      Tα σκουπίδια με τα σκουπίδια. Την καλύτερη επιλογή έκανε ο δήμαρχος. Άξιος!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος27/10/16 2:59 π.μ.

      Τώρα κατεβάζεις το επίπεδο.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος27/10/16 3:15 π.μ.

      Κύττα φίλε χρειάζεται μια τάξη για να δουλεύουμε όλοι στη δουλειά μας. Δε γίνεται ο καθένας να κάνει του κεφαλιού του. Η Πέππα θα τα καταφέρει γιατί το κατέχει το αντικείμενο. Νομίζω μόνο αυτή εμπιστεύεται ο Ζαμάνης. Φάνηκε από τη συνέντευξη. Γι αυτό της έδωσε το πόστο αυτό. Να δεις θα γίνουν θαύματα. Και να σου πω και κάτι άλλο. Αν η Πέππα ήταν πρόεδρος στο Θέσπη και στις σχολικές δε θα υπήρχε κανένα παρατράγουδο. Ακόμα και στην Τεχνική Υπηρεσία και την Πολεοδομία θα είχε βάλει τάξη και όλα θα δουλεύανε ρολόι. Τώρα όλο καθυστερήσεις είναι. Με την Πέππα ή θα ίσιωναν ή θα έκλειναν.

      Διαγραφή
  26. Ανώνυμος26/10/16 10:38 μ.μ.

    Ευτυχώς θα καθαρίσουν τα σκουπίδια. Σιδεροκέφαλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος27/10/16 3:41 π.μ.

    Αυτό που πρέπει να ψάξει στα σοβαρά ο Ζαμάνης είναι μήπως το μπλογκ που τον υποστηρίζει είναι μια στημένη προβοκάτσια και μέρος ενός σατανικού σχεδίου για τον πολιτικό αφανισμό του. Αυτό είναι κάτι που δε βλέπω να σας προβληματίζει. Εμένα οι άνθρωποι που συνεργάζονται με το δήμαρχο μου φαίνονται ΟΚ. Φιλότιμοι, εργατικοί, τίμιοι, καταξιωμένοι επαγγελματίες, με οικογένειες και παιδιά. Δε μπορεί να γράφουν τέτοιες αηδίες. Το ίδιο και με τις αηδίες που στέλνουν σε αυτό το μπλογκ. Εγώ νομίζω ότι όλα είναι στημένα και εσύ διονυσοσκουφίτσα έχεις την υποχρέωση να διαλύσεις τα γκρίζα σύννεφα και να ξεσκεπάσεις το σχέδιο βρίσκοντας ποιος σου στέλνει αυτές τις αηδίες. Αφού μπορείς γιατί δε το κάνεις να δούμε όλοι ποιοί είναι αυτοί που σε προσβάλουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε μας ρε φίλε που μας το παίζεις και αφελής απο πάνω και προτεινεις να καταργήσω την ανωνυμία του blog για να μάθω τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια... Λες και δεν ξέρουμε ποιος είναι ο ανώμαλος που τα στέλνει τόσους μήνες. Φροντίστε να τον πάτε σε κανένα γιατρό τον τύπο ΄κι αστα τα δηθεν.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος28/10/16 5:03 μ.μ.

      Μας κανεις πλακιτσα 27/10/2016 3:41.
      Νομιζεις οτι απευθυνεσαι σε χαζους;;;;

      Διαγραφή
  28. Ανώνυμος27/10/16 6:32 π.μ.

    Διπλοβάρδιες δουλευουν οσα ζαμανακια μεινανε και ο αρχηγος πρεπει να τους πληρωσει βαρεα και ανθυγειινα. Επιασε δουλεια μέσα στη μαύρη νύχτα το ζαμανάκι και παριστάνει τον αισιοδοξο δημοτη αλλα η ωρα τον προδίδει.
    Στις 2.57 μας λεει οτι τωρα με τον ζαμανφου δεν γινονται σπαταλες + υπαρχει διαφανεια
    Στις 2.58 + στις 2.59 λεει να μην ριχνουμε το επιπεδο
    Στις 3.05 ειναι αισιοδοξος για τους Πεππα + Τσουκα
    Στις 3.15 εξυμνει την Πεππα, αν η Πεππα αυτο, αν η Πεππα το αλλο, ολα θα λειτουργουσαν ρολοι.
    Στις 3.25 δικαιολογει τους ζαμανικους που επιναν καφε για να μη γινει η Ποιοτητα Ζωης
    Στις 3.41 σου τη λεει εσενα δ/σιτσα οτι πρεπει να βρεις ποιος ειναι ο ανωμαλος που σου στελνει τα μηνματα. ευκολακι!!!
    Και στις 3.47 την λεει στη μαγγινα να μην ειναι στην αντιπολιτευση αλλα να κανει οτι της λενε οι παλιοι και η πεππα βεβαιως βεβαιως!!!!
    Μια ωρα δουλειας γεματη...
    Τι λετε να παιρνουν κι εχουν τετοια ορεξη βραδιατικα; δουλεια το πρωι δεν εχουν να ειναι κουρασμενοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος27/10/16 7:27 π.μ.

    Η σύνδεση του υβρεολόγιου με το πολιτικό θεμα της ανάρτησης είναι φανερή. Υποθέτω ότι αντιστοίχως συνδέεται και στα άλλα σχόλια. Επομένως όλοι καταλαβαίνουμε ποιος είναι ο ανώμαλος που κρύβεται πίσω από τη συμβατική του ζωή. Δηλαδή τα "καλαμπουράκια" της Φωνής είναι προπέτασμα καπνού τώρα που τα φασιστοειδή αυτά αποκαλύφθηκαν. Ο κόσμος πρέπει να τους απομονώσει γιατί είναι επικίνδυνοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/10/16 7:47 π.μ.

      ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ Ο "ΑΝΤΡΑΚΛΑΣ" ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΑ "ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΣΕΙ" ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΙΧΩΤΟ ΣΥΓΚΑΤΟΙΚΟ ΤΟΥ ΣΤΟ ΚΕΛΛΙ 33

      Διαγραφή
  30. Ανώνυμος27/10/16 7:37 π.μ.

    Είχε δώσει εντολή ο Ζαμάνης να μην γίνει η επιτροπή ποιότητας, γιατί η Μαγγίνα δεν έκανε το χατίρι της Πέππα για το νεκροταφείο της Σταμάτας.Για να της δείξει λοιπόν ποιος κάνει κουμάντο κερνούσε καφέ κάτω τα μέλη της επιτροπής και γέλαγαν με τη Μαγγίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/10/16 6:37 μ.μ.

      ΞΕΧΑΣΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΗΓΕ ΓΟΝΥΠΕΤΗΣ ΣΤΟΝ ΜΑΓΓΙΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙ ΤΗ ΣΤΕΛΛΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ. ΑΥΤΟΣ ΞΕΧΑΣΕ. ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΝΕ.

      Διαγραφή
  31. Ανώνυμος27/10/16 7:53 π.μ.

    Κάποτε η Μαγγίνα για συγκριτικά ασήμαντη αφορμή τα είχε χώσει στον Καλάφι και είχε αποχωρήσει. Τώρα που η μια προσβολή διαδέχεται την άλλη τι κάνει; Τόσο πιο σημαντικός είναι λοιπόν ο μισθός του αντιδημάρχου από την αξιοπρέπειά της; Να την κοροιδεύουνε δηλαδή μέχρι και η φράου Αγγέλα και το Ξανθίπι της?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/10/16 9:56 π.μ.

      Η μαγγινα εχει δουλεια και σωστη επαγγελματιας, δουλευει χρονια σε τραπεζα, ειναι υψηλοβαθμη και ειναι με αδεια στο δημο, δε παιρνει το μισθο του αντιδημαρχου αλλα το μισθο της τραπεζας. Γκεγκε;;;;;;;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος27/10/16 10:05 π.μ.

      Κανεις λάθος. Η Μαγγίνα έχει πάρει άδεια άνευ αποδοχών από την τράπεζα που δούλευε η οποία τελειωπνει τον Φεβρουάριο του 2017

      Διαγραφή
  32. Ανώνυμος27/10/16 7:58 π.μ.

    Είχε πάρει αέρα λόγω αντιδημαρχίας η Μαγγίνα, τώρα όμως είναι και η Πέππα αντιδήμαρχος.Για να δούμε τώρα τι θα γίνει με τα νεκροταφεία;;;; Θα τολμήσει η Μαγγίνα να ξαναφέρει τον κανονισμό ή θα σκύψει το κεφάλι και θα υπακούσει;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος27/10/16 9:48 π.μ.

    Αχ Στέλλα, σε ξεφτίλισε και εσένα το παρεάκι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος27/10/16 3:14 μ.μ.

    Για να μη γίνονται παρανοήσεις και σπέκουλες. Η Μαγγίνα υποψήφια της Ροδόπολης, του μικρότερου χωριού, βγήκε μεταξύ των πρώτων σε ψήφους. Είναι, σίγουρα, απόλυτα σχετική με την αντδημαρχία της λόγω σπουδών και επαγγελματικής εμπειρίας. Έχει καλές σχέσεις με τον Πρόεδρο του τοπικού και γι αυτό δουλεύουν χωρίς να εκτίθενται ή να εκθέτουν. Στην αντιδημαρχία δεν έχει γκέλες και παρατράγουδα. Η ίδια έχει άντερα και τα χώνει σε όποιον το έχει ανάγκη. Έχει, από την άλλη, καλές σχέσεις με τους περισσότερους δημοτικούς συμβούλους. Άφησε τη δουλειά της στην τράπεζα για 2,5 χρόνια με άδεια άνευ αποδοχών. Αυτά για την ενημέρωσή σας. Για το τελευταίο καζίκι με την ΕΠΖ και τα νεκροταφεία δεν ξέρω πως θα αντιδράσει. Δεν είναι και λίγο που καφεδοπίνανε με το δήμαρχο τα μέλη για να μην έχει απαρτία. Η Μαγγίνα κάρφωσε άσχημσ το Ζαμάνη στη Χαζάπη αλλά εγώ δεν περιμένω κάτι περισσότερο. Η Στέλλα δεν είναι των βιαστικών κινήσεων και ξέρει να περιμένει... Εξάλλου, μπορεί να κινηθεί και μέσα στο Συμβούλιο. Το έχει ξανακάνει... με επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος27/10/16 6:47 μ.μ.

    Ρε συ δημαρχε στη Ρηγοπουλου θα αφησεις τιποτα; Της εφερες καπελο το ΓΓ μεινανε λειψες οι αρμοδιοτητες. Τωρα πηρε και τα υπολοιπα κομματια η Πεππα δεν εμεινε τιποτα. Γιατι τη μειωνεις ετσι ρε παλικαρι μου; Κι αυτη Δροσιωτισσα ειναι και αξιοπρεπες ατομο. Τι να πω; Με τι μουτρα θα της ζητησεις να ξαναβοηθησει σε εκλογες; Πραγματικα δε μπορω να σε καταλαβω ρε λεβεντη. Αλλα και τη Βανα δεν καταλαβαινω. Ποσα να αντεξει ακομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος27/10/16 7:02 μ.μ.

    Η χριστοφιδου στο φβ το παρατηρησε αυτο με τη ρηγοπουλου που εμεινε χωρις αρμοδιοτητες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος27/10/16 7:04 μ.μ.

    ΕΝΤΑΞΕΙ ΜΩΡΕ 4 ΜΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ. ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΛΙΓΗ ΑΚΟΜΑ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ. Ο ΖΑΜ ΘΑ ΤΗ ΓΥΡΕΨΕΙ ΠΑΛΙ ΤΟ 2019.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος27/10/16 9:31 μ.μ.

    Στέλλαααααααααα φύγε κρατάει μαχαίρι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος28/10/16 3:59 μ.μ.

    Πολύ θα ήθελε ο δήμαρχος να μην ασχολείται αυτός και να μην ασχολούνται και όλοι οι άλλοι με όσα γράφουν τα μπλογκς. Δυστυχώς γι΄αυτόν Η ΦΩΝΗ τον έκανε διάσημο με τη χυδαιότητά της και η ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ με την επιθετική κριτική και το σφυροκόπημα. Από όλο και περισσότερα στόματα ακούς, πια, αυτό έγραψε για την τάδε η ΦΤΔ, εκείνο έγραψε για τον δείνα η ΔΣ.

    Δήμαρχε, δεν θα ασχολιόταν κανείς με τα τοπικά μπλογκς αν δεν είχατε χάσει το ηθικό πλεονέκτημα και απασχολούσατε τη δημοσιότητα με το έργο σας. Δυστυχώς, δε φτάνουν τα γλέντια και τα τραπεζώματα ούτε η δανεική δόξα όταν φωτογραφίζεστε εδώ κι εκεί στις εκδηλώσεις και τις επιτυχίες των τρίτων ούτε οι επετειακές δηλώσεις.

    Δήμαρχε, έκανες λάθος επιλογές, τις πληρώνεις και είσαι ακόμα στην αρχή. Λυπούμαι που το διαπιστώνω αλλά οι δυνατότητες που έχεις για να αντιδράσεις είναι πια πολύ περιορισμένες.

    Έριξες, ήδη, στη μάχη τα δυο καλύτερα χαρτιά σου. Αυτούς που δούλευες στενά μαζί όλο τον καιρό. Πέππα και Τσούκα. Έβαλες και σύμβουλο σου την Νταγκαλή, με βιογραφικό που ελάχιστα εγγυάται επιτυχία και αποτελέσματα στη θέση ευθύνης που ήδη κατέχει.

    Τι να σου κάνουν αυτοί; Με ποιες εφεδρείες θα αντιμετωπίσεις την επόμενη μέρα; Όσο και να τρέξει η Πέππα, που την υπερφόρτωσες με αρμοδιότητες, τι να πρωτοκάνει; Μοίρασες την αντιδημαρχία του Κρητικού και έδωσες 85% στην Πέππα και 15% στον Τσούκα. Παραδέχομαι δεν έχουν τις ίδιες ικανότητες αλλά ήταν υπερβολικό, και από πάνω έχει και την αντιδημαρχία της Σταμάτας.

    Τι θα γίνει όταν τελειώσουν κι αυτοί; Με το Δαρδαμάνη θα δουλέψεις; Με αυτούς που δεν έρχονται καλά καλά στο ΔΣ; Με το φευγάτο Γιαννουλάτο; Με τον παραιτημένο Υφαντή; Με την παραγκωνισμένη Ρηγοπούλου; Θα δώσεις κι άλλα δυόμιση χρόνια στη Μαγγίνα και στο Λυρούδια; Θα ξαναφέρεις τον Κρητικό; Κι άμα σταματήσει ο Κοκμοτός να τρέχει για το Κοινωνικό Παντοπωλείο ποιον θα βάλεις στο πόστο του; Να σταματήσω εδώ.

    Εγώ, να ξέρεις, ακούω βερεσέ αυτά για το οικόπεδο της Δροσιάς και την έκπτωση από το αξίωμα. Ούτε τα πιστεύω ούτε τα αξιολογώ.

    Για την κατρακύλα σου αρκούν οι δικές σου επιλογές και, το παραδέχομαι ότι εργάζεσαι φιλότιμα...

    Τώρα που αποδομήθηκε το προσωπείο που φιλοτέχνησες εσύ, με τη βοήθεια αυτών που σε προώθησαν, έχεις γεννήσει τόσες πολιτικές έχθρητες και έχεις ανοίξει τόσες πολλές τρύπες για να καταρρεύσεις όχι μια αλλά δέκα φορές.

    Keep walking...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος28/10/16 4:05 μ.μ.

    Ελάχιστοι δημοτικοί σύμβουλοι συνόδευσαν το δήμαρχο στη σημερινή γιορτή στον Άγιο Στέφανο. Τις προηγούμενες χρονιές ξεμπέρδευαν με τις υποχρεώσεις στα Τοπικά και με χιόνι και βροχή έσπευδαν στην πρωτεύουσα. Φέτος τρεις κι ο κούκος. Θλιβερή η εικόνα. Το παίρνει το μήνυμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος28/10/16 4:08 μ.μ.

    Οι ΑγιοΣτεφανιώτες και ένας-δυό από την Άνοιξη. Δεν πήρε το μάτι μου άλλον κανένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος28/10/16 4:10 μ.μ.

    Κι από αντιδημάρχους ο Κρητικός, που λήγει τη Δευτέρα, και ο Κοκμοτός, που δε λείπει ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος28/10/16 8:23 μ.μ.

    Και άρχισαν οι καβγάδες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/10/16 9:24 μ.μ.

      Διασταυρωμένες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Τσούκας δεν πήγε στη παρέλαση του Αγ.Στεφάνου γιατί τσακώθηκε με το Δήμαρχο. Δεν είναι δυνατόν λέει να δίνει όλες τις αρμοδιότητες στη Πέππα και αυτός που τρέχει τόσο καιρό να μείνει στο πάγκο.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/10/16 10:45 π.μ.

      ναι οντως ετσι ειναι οπως τα λες αφου εχεις διασταυρωσει τις πληροφοριες{ηιμοσιογραφος εισαι) ,μου το ειπε ο τσουκας που καθοταν με την πεππα και με εβαλε αναμεσατους και μου ειπε επισης να του δωσει το κρουασαν το ενα που ειχε μεινει στο τραπεζι και οταν ηθελε την ζαχαρη μου ελεγε ΄"δωστην μου εσυ γιατι δεν θελω να μου την δωσει η κα πεππα "για να καταλαβεις ποσο θυμωμενος ειναι της μιλαει στον πληθυντικο ......{ααα ρε κραξιμο που θελετε }

      Διαγραφή
  44. Ανώνυμος28/10/16 9:34 μ.μ.

    Πάμε Πανάθα, εξάστερε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος28/10/16 9:53 μ.μ.

    Μήπως είδε κανείς τη Μαγγίνα στην παρέλαση στον Άγιο Στέφανο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος28/10/16 9:56 μ.μ.

    ΌΧΙ, αλλά είδα το χασάπη να ακονίζει τα μαχαίρια του!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος28/10/16 10:42 μ.μ.

    Παραπονειται ο κ. Τσουκας επειδη πηρε μικρο μεριδιο απο τη σπασμενη αντιδημαρχια. Δεν πειραζει κ. Τσουκα. Να κανετε τη δουλεια που σας ανεθεσε ο δημαρχος για να πιανουν τοπο τα χρηματα που θα παιρνετε. Λιγες η πολλες οι αρμοδιοτητες με την αξιωσυνη σας μπορειτε να καμετε εργο σοβαρο που θα μεινει στο δημο. Εμας τους πολιτες δεν μας ενδιαφερουν τα εσωτερικα σας. Μας ενδιαφερει η καθημερινοτητα. Εκει να δωσετε βαση και να συνεργαστειτε με την κ. Πεππα. Στο κατω κατω γι αυτο σας αξιολογησε ο δημαρχος κι αυτο σας εδωσε. Δεν φταιει η κ. Πεππα ουτε εμεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος28/10/16 10:49 μ.μ.

    Μήπως είδε κανείς τη Ρηγοπούλου στην παρέλαση στη Δροσιά;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος28/10/16 10:50 μ.μ.

    Τον καυγά του Τσούκα με την Πέππα, τον επιβεβαιώνει και η φωνή με το σχόλιο που ανέβασε για τον δήμαρχο και τη ΄ζωή΄του, πιο βρώμικο πεθαίνεις...Σαν δεν ντρέπονται να γράφουν τέτοια πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ανώνυμος28/10/16 10:51 μ.μ.

    ΌΧΙ, αλλά φιλικοί της κύκλοι λένε ότι θα μιλήσει και έχει να πει πολλά η Βάνα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/10/16 12:08 π.μ.

      ΤΙΠΟΤΑ ΔΕ ΘΑ ΠΕΙ Η ΒΑΝΑ. ΘΑ ΚΑΤΣΕΙ ΦΡΟΝΙΜΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΦΛΕΒΑΡΗ. ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΔΥΟΜΙΣΗ ΧΡΟΝΙΑ. ΜΕΤΑ ΘΣ ΓΥΡΙΣΕΙ ΗΣΥΧΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ. ΣΤΗΝ ΑΦΑΝΕΙΑ ΤΗΝ ΕΙΧΕ Ο ΖΑΜΑΝΗΣ ΣΤΗΝ ΑΦΑΝΕΙΑ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΙ ΚΟΥΒΕΝΤΑ. ΟΥΤΕ ΚΙΧ ΔΕ ΘΑ ΚΑΝΕΙ. ΑΝ ΗΤΑΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΛΑΛΗΣΕΙ ΗΔΗ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ.

      Διαγραφή
  51. Ανώνυμος28/10/16 10:54 μ.μ.

    Μήπως είδε κανείς τον Τσούκα στην παρέλαση στον Άγιο Στέφανο;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος28/10/16 10:56 μ.μ.

    ΟΧΙ, γιατί που να πάει με το 15% της αντιδημαρχίας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος28/10/16 10:58 μ.μ.

    Ο ΖΑΜΑΝΗΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ!!!! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!! ΚΑΙ ΕΒΑΛΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΚΕΙ!!!! ΤΗΝ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΕΠΠΑ!!!! ΚΑΙ, ΒΕΒΑΙΑ, ΤΗΣ ΕΔΩΣΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ!!!! ΓΙΑΤΙ ΑΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ!!! ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ!!!! ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΒΟΗΘΟ ΤΗΣ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΤΣΟΥΚΑ, ΓΙΑΤΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΤΣΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΛΙΓΟΣΤΕΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ, ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΒΛΗΘΕΙ Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΤΗ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ!!!! ΤΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΙ ΤΡΙΤΟΙ; ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ Ο ΜΠΑΣΗΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ Ο ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ Ο ΚΟΝΤΑΚΗΣ Ο ΖΑΜΑΝΗΣ ΒΑΖΕΙ ΤΗΝ ΠΕΠΠΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ. ΚΑΙ ΤΙ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ; ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΖΕΜΑ ΤΩΝ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΟΡΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!!!! ΕΝΤΑΞΕΙ Η ΠΕΠΠΑ ΕΧΕΙ ΠΤΥΧΙΟ ΓΕΩΠΟΝΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΜΕ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ!!!! ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Ο ΤΣΟΥΚΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ Β ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ανώνυμος28/10/16 10:59 μ.μ.

    Αφαντη η Ρηγοπουλου απο τις εκδηλωσεις. Γιατι αραγε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος28/10/16 11:07 μ.μ.

    Τι εννοειται φιλε? Γινετε σαφης παρακαλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος29/10/16 12:21 π.μ.

    Αν δεν είχε παραιτηθεί ο Υφαντής και δεν είχε ελευθερωθεί μια θέση ο Τσούκας θα ήταν μόνος του αντιδήμαρχος όπως είχε συμφωνήσει με το δήμαρχο. Μπάσης, Κρητικός, Τσούκας. Φεύγοντας ο Υφαντής μπόρεσε ο δήμαρχος να του βάλει επίτροπο την Πέππα γιατί ήταν σίγουρος ότι θα τα κάνει θάλασσα. Η Πέππα θα βγάζει όλη σχεδόν τη δουλειά και τζάμπα κιο Τσούκας θα παίρνει τα λεφτά με το 15% της δουλειάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος29/10/16 1:43 π.μ.

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΝΕΡΑ Ο ΤΣΟΥΚΑΣ. ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΙ ΔΗΘΕΝ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΜΑΖΕΥΕΙ. ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ. ΘΑ ΤΟΝ ΤΟΥΜΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΡΝΑΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος29/10/16 5:12 π.μ.

    Ένα φίλος δάσκαλος μου έβαλε ένα πρόβλημα αριθμητικής της 5ης τάξης του δημοτικού:

    Το έργο σε μια αντιδημαρχία για ένα μήνα αμοίβεται με 1500 ευρώ.
    Το 15% του έργου στη ίδια αντιδημαρχία πόσο πρέπει να αμείβεται;
    Του απάντησα:

    Επειδή τα ποσά έργο και αμοιβή είναι ανάλογα, εφαρμόζουμε την απλή μέθοδο των τριών.
    Στα 100 αναλογούν 1500.
    Στα 15 αναλογούν χ
    Άρα 100 χ = 22500
    Δηλαδή χ = 225 ευρώ.

    Όμως ο φίλος μου ο δάσκαλος είχε άλλη γνώμη:
    Σωστή είναι η λύση σου Γιωργάκη, για όλο τον υπόλοιπο πλανήτη αλλά όχι για το Διόνυσο, όπου ισχύουν άλλα μαθηματικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος29/10/16 5:20 π.μ.

    Ο ίδιος φίλος δάσκαλος μου έβαλε ένα ακόμα πρόβλημα αριθμητικής της 5ης τάξης του δημοτικού:

    Το έργο σε μια αντιδημαρχία για ένα μήνα αμείβεται με 1500 ευρώ.
    Κάποια στιγμή ο δήμαρχος φέρνει ένα Γενικό Γραμματέα και του αναθέτει ένα μεγάλο κομμάτι από το έργο της αντιδημαρχίας. Αυτό που μένει το κρατά ο ίδιος αντιδήμαρχος. Οι εκτιμήσεις των ειδικών λένε ότι αυτό που έμεινε αντιστοιχεί στο 20% του αρχικού έργου της αντιδημαρχίας. Πόσο πρέπει να αμείβεται τώρα ο αντιδήμαρχος;
    Του απάντησα:
    Επειδή τα ποσά έργο και αμοιβή είναι ανάλογα, εφαρμόζουμε την απλή μέθοδο των τριών.
    Στα 100 αναλογούν 1500.
    Στα 20 αναλογούν χ
    Άρα 100 χ = 30000
    Δηλαδή χ = 300 ευρώ.
    Όμως ο φίλος μου ο δάσκαλος είχε άλλη γνώμη:
    Σωστή είναι η λύση σου Γιωργάκη, για όλο τον υπόλοιπο πλανήτη αλλά όχι για το Διόνυσο, όπου ισχύουν άλλα μαθηματικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος29/10/16 5:32 π.μ.

    Ο ίδιος φίλος δάσκαλος μου έβαλε και ένα τρίτο πρόβλημα αριθμητικής της 5ης τάξης του δημοτικού:

    Το έργο του προέδρου σε ένσ ΝΠΔΔ για ένα μήνα αμοίβεται με 800 ευρώ.
    Κάποια στιγμή τα πρόσωπα στη διοίκηση αλλάζουν και ο νέος πρόεδρος, πολυάσχολος και πολυπράγμων (φροντίζει και για τα γλωσσικά ο καλός δάσκαλος) απασχολείται ελάχιστα με τα καθήκοντά του και το μεγαλύτερο κομμάτι του έργου αναλαμβάνουν άλλοι. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ειδικών το έργο του νέου προέδρου αντιστοιχεί στο 10% του έργου του παλιού. Πόσο πρέπει να αμείβεται ο νέος πρόεδρος;
    Του απάντησα:
    Επειδή τα ποσά έργο και αμοιβή είναι ανάλογα, εφαρμόζουμε την απλή μέθοδο των τριών.
    Στα 100 αναλογούν 800.
    Στα 10 αναλογούν χ
    Άρα 100 χ = 8000
    Δηλαδή χ = 80 ευρώ.
    Όμως ο φίλος μου ο δάσκαλος είχε άλλη γνώμη:
    Σωστή είναι η λύση σου Γιωργάκη, για όλο τον υπόλοιπο πλανήτη αλλά όχι για το Διόνυσο, όπου ισχύουν άλλα μαθηματικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανώνυμος29/10/16 5:39 π.μ.

    Ο σοφός δάσκαλος, παλιάς κοπής και συνταξιούχος τώρα πια, είχε όρεξη και για άλλα προβλήματα αλλά η ώρα ήταν περασμένη,οπότε είπαμε να πιούμε ένα κρασί. Το συμπέρασμα, όμως, βγήκε μου είπε.
    Τα περίεργα μαθηματικά συνδέονται με την ασυνήθιστη σιωπή και την ανεξήγητη φρονιμάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/10/16 12:20 μ.μ.

      ποσο βλακας ηταν ο δασκαλο σου!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/10/16 3:23 μ.μ.

      Χάνεις την ψυχραιμία σου και κατεβάζεις το επίπεδο.

      Διαγραφή
  62. Ανώνυμος29/10/16 5:49 π.μ.

    ΕΝΤΑΞΕΙ ΡΕ ΦΙΛΕ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙ Ο ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ. ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΣΕ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΕΥΘΥΝΗΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΛΑΜΠΕΡΟ, ΠΡΟΒΕΒΛΗΜΕΝΟ, ΜΕ ΚΥΡΟΣ, ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΓΕΡΟ ΜΗΝΙΑΤΙΚΟ ΕΙΣΑΙ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙ LARGE. ΜΗΝ ΤΑ ΜΕΤΡΑΜΕ ΟΛΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΖΟΥΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμος29/10/16 5:54 π.μ.

    Δηλαδή, τώρα, εσύ θέλεις να μου πεις ότι έχεις μπροστά σου τις περιπτώσεις των ατόμων που έχει στο μυαλό του ο σοφός δάσκαλος και πρόκειται περί ΛΑΜΠΕΡΩΝ ΠΡΟΒΕΒΛΗΜΕΝΩΝ, ΜΕ ΚΥΡΟΣ, ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΓΟΡΑ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΓΕΡΟ ΜΗΝΙΑΤΙΚΟ; Κάποια σύγχυση υπάρχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος29/10/16 8:08 π.μ.

    Έχει δίκιο ο Τσούκας, είναι απαράδεκτο αυτό που έκανε ο δήμαρχος!!!!! Στον Τσούκα που είναι πρώτος σε σταυρούς, που έκανε τόσο αγώνα δυο χρόνια τώρα!!!!! Ντροπή!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/10/16 10:38 π.μ.

      Ε οχι και πρωτος!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/10/16 11:25 π.μ.

      Είναι δεύτερος μετά τον Μπάση.

      Διαγραφή
  65. Ανώνυμος29/10/16 9:24 π.μ.

    28/10/16 10:58 μ.μ.
    Τι θέλεις να μας πεις? Ότι ο Τσούκας δεν ξέρει από διαχείριση προσωπικού? Τόσα χρόνια έχει την επιχείρησή του...η σχέση του με το προσωπικό του άψογη για αυτό και δεν τους αλλάζει σαν τα πουκάμισα. Επίσης άψογη συμπεριφορά με τους πελάτες του ( αν και έχασε μερικούς λόγω της σύμπλευσής του με την Πέππα, αλλά αυτό ίσως αλλάξει). Η άλλη αντιδήμαρχος τι προσωπικό έχει? Το έχει δηλωμένο? Να πάει μία βόλτα η επιθεώρηση εργασίας από τον τόπο εργασίας της? ή νομίζει ότι έχει το αλάθητο επειδή ασχολείται με κήπους υπουργών του Σύριζα όπως διαλαλεί συγγενικό πρόσωπό της στην πλατεία του χωριού?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος29/10/16 9:27 π.μ.

    Φίλε 29/10/16 5:12 π.μ.
    Αυπνίες είχες ή μήπως υπνοβατούσες και πριν ξεκινήσεις να γράφεις εδώ , βγήκες και χτύπαγες τα κουδούνια του κόσμου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/10/16 10:28 π.μ.

      Χιχιχι... το πιασες. Γατα εισαι.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/10/16 11:24 π.μ.

      xaxaxa είναι γάτα, είναι γάτα ο ...... με τη γραβάτα.

      Διαγραφή
  67. Ανώνυμος29/10/16 10:12 π.μ.

    Ωπα ρε φιλε. Σε οποιο τομεα να συγκριθει θα χασει απο την Αγγελικη. Ετσι του δωσατε αερα και εχει παρει φορα για δημαρχος. Για πες εσυ, τι εκανε στην πολιτικη προστασια; Το απολυτο τιποτα. Αν δεν ηταν οι εθελοντες με το δικο τους εργο δε θα ειχε να δειξει τιποτα. Ρωτηστε και τους ιδιους τους εθελοντες. Απλα τον βαλανε μπροστα για να φαει τη λεζα με το συνεταιρισμο. Αλλα η καθημερινοτητα δεν παιζεται στο ζαρι. Τι θα εκανε μονος του ο Τσουκας; Ευτυχως βρεθηκε η λυση της Αγγελικης για να βγει το φιδι απο την τρυπα. Ας κατσει ο Τσουκας στην καρεκλα, να εχει και τον τιτλο να παρει και τα λεφτουδακια και να αφησει τις γκρινιες. Παραγινε το κακο με ολους αυτους που νομιζουν οτι τα ξερουν ολα. Τι θα εκανε παραπανω ο Τσουκας απο το Μπαση και το Κρητικο; Και με ποια προσοντα; Συμμαζευτητε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανώνυμος29/10/16 10:25 π.μ.

    ΠΑΙΔΙΑ, ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ. ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ΑΝΟΜΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. Η ΠΕΠΠΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ 25 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ. ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ. ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ. ΤΩΡΑ ΑΝ ΕΧΕΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ. ΠΑΝΤΩΣ ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΠΠΑ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΤΙ ΝΑ ΠΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ανώνυμος29/10/16 10:34 π.μ.

    Εγώ διάβασα την απόφαση και κατάλαβα ότι ο Παναγιώτης σαν αντιδήμαρχος θα είναι υπεύθυνος μόνο για το άδειασμα των κάδων των σκουπιδιών!!!!!!!
    ΜΕΓΑΛΟ ΤΟ ΑΔΕΙΑΣΜΑ ΤΟΥ ΤΣΟΥΚΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/10/16 12:25 μ.μ.

      να ασχολισε σκουλικακι με το αποτελεσμα του τσουκα και να κρινεις το εργο του ,σκουλικακι κυρ παντελη .τα υπολοιπα κυρ παντελη ειναι ηλιθιοτητες που λες και κακιες .την διοικηση δεν θα την παρεις ποτε οτι και να γραψεις κυρ παντελη γιατι σκουλικι ησουνα κυρ παντελη.κατω απο το χωμα κυρ παντελη ..με αγαπη αντιγονιιη

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/10/16 12:32 μ.μ.

      Ο ΜΠΑΣΗΣ περιμενε την καταθεση στεφανου και μετα να φυγει??'η μετα τα χριστουγεννα ,πεστε μας εσεις που ειστε αναμεσα τους ......εσεις που ξερεται οπως λετε τι γινεται αναμεσα στον τσουκα και την πεππα ,πεστε μας πεστεμας (ααααρε κραξιμο που θελεις )

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος29/10/16 12:35 μ.μ.

      τι ωρα ακριβως κανεις την εγκριση των σχολιων ?βλεπω μια καθυστερηση ??τα διασταυρωνεις πρωτα!!!'η τα ανεβαζεις τις ωρες που θες εσυ??

      Διαγραφή
    4. Είσαι λίγο ανυπόμονος ή λίγο ανόητος αγαπητέ 12.35;
      Σάββατο σήμερα κι έχουμε και ψώνια να κάνουμε...

      Διαγραφή
  70. Ανώνυμος29/10/16 11:39 π.μ.

    Ο Τσούκας θα είναι πια ο Mr. 15% στο δήμο Διονύσου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος29/10/16 5:03 μ.μ.

    Με ανάταση χεριών συμφώνησαν όλοι κι όλοι 25 γονείς του Δημοτικού Δροσιάς με την πρόταση του Ζαμάνη να αναστείλουν την προσφυγή στο Συμβούλιο Επικρατείας και να παραμείνουν τα παιδιά τους στο σχολείο της Αργυρουπόλεως.
    Κι όταν κάποιος γονιός ρώτησε αν τελικά θα απαντήσει κανένας αν το κτήριο είναι κατάλληλο ή όχι, ο Ζαμάνης, που ήταν εκεί κι αυτός σαν γονιός, είπε ότι ο Δήμος έχει ζητήσει από τον ΟΣΚ να κάνει έκθεση αυτοψίας για το σχολείο, που ακόμα κι αν καθυστερήσει, κάποια στιγμή θα είναι έτοιμη.
    Και κατέληξε με το αμίμητο: «Αν η έκθεση δείξει κάποιο πρόβλημα, τότε φεύγουμε».
    Φεύγεις να πας πού ρε Καραμήτρο;
    Να αναστατώσεις τη λειτουργία του 3ου Διονύσου που έμεινε στου Καργάκου και διαμορφωσαν αλλιώς τις 6 αίθουσες;
    Να βγάλεις από τις αίθουσές τους τα παιδιά του 3ου δημοτικού ή κάποια άλλα παιδιά κάποιου άλλου σχολείου;
    Να ψάχνεις να νοικιάζεις στη τούρλα του Σαββάτου καινούριο σχολείο όσο όσο;
    Γιατι βρε Καραμήτρο δεν περίμενες να γίνουν τα πράγματα σωστά και με τη σειρά τους και μετά να πάει το σχολείο όπου ήταν να πάει;
    Αγώνας δρόμου είναι η μεταφορά ενός σχολείου Καραμήτρο;
    Αλλά αυτό που σου εύχομαι είναι η έκθεση του ΟΣΚ να καθυστερήσει όσο το δυνατό περισσότερο. Και 5 μήνες ας πούμε. Και μετά το Πάσχα αν γίνεται. Ώστε να ξημερώνεσαι κάθε μέρα με το άγχος αν θα κουνήσει ή όχι. ]
    Που βεβαίως εύχομαι τίποτα να μη συμβεί.
    Αλλά εσύ Καραμήτρο κάθε μέρα να αγχώνεσαι. Αν σου χει μείνει καθόλου τσίπα και φιλότιμο δηλαδή….
    Και συ και οι 25 που το ψήφισαν επί συνόλου 120 παιδιών… Και καταδίκασαν και τους γονείς που μένουν μέσα στα καινούρια όρια να περνάνε τέτοιο τάραχο κι εκείνοι…
    Αι σιχτίρ ανίκανε…..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανώνυμος29/10/16 5:23 μ.μ.

    Ρε σεις μη γραφετε δω για τον Τσουκα γιατι δυσκολευετε το "μασαζ" που του κανουν για να τον πεισουν οτι ολα ειναι καλα, οτι θα ειναι αφεντικο και μαγκας αντιδημαρχος και θα τον γραψει η ιστορια και να μην ακουει τι λενε οι κακοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ανώνυμος29/10/16 6:18 μ.μ.

    Τελικα παιρνει σειρα κι ο Τσουκας στην αλυσιδα αυτων που κοροιδεψε ο Ζαμανης. Αυτα που γραφονται εδω σωστα ειναι τα περισσοτερα και για την Πεππα και για τον Τσουκα αλλα ριχνουν σταχτη στα ματια του Τσουκα.
    Παναγιωτη παρτο χαμπαρι. Η αληθεια ειναι μια. Ο Ζαμανης σου υποσχεθηκρ μια μεγαλη αντιδημαρχια και σου δινει αποφαγια.
    Σε αφησε στην απεξω την τελευταια στιγμη. Ομως και η Πεππα δεν επρεπε να το δεχτει γιατι η ζημια στο προσωπο σου ειναι μεγαλη.
    Αχ ρε Παναγιωτη την πατησες.
    Τωρα θα καθονται σ αναμενα καρβουνα Δαρδαμανης και Ραικος που εχουνε παρει υποσχεσεις. Αν πουλησε εσενα τον κολλητο του βρασε ορυζα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος29/10/16 8:10 μ.μ.

    Καλά ρε παιδιά η Πέππα σαν εντεταλμένη πρασίνου πέτυχε; και σε τι; τι θα κάνει τώρα παραπάνω σαν αντιδήμαρχος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/10/16 9:33 μ.μ.

      Τι θα κάνει; Θα βάλει σε τάξη το προσωπικό που είναι ρεμπετ ασκερ . Θα λάμπει ο Δήμος όλος από καθαριοτητα και ταξη.Ανοίγει τον δρόμο για την υποψηφιοτητα της για δημαρχος.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/10/16 9:44 μ.μ.

      Μακάρι... μεγάλο το στοίχημα!

      Διαγραφή
  75. Ανώνυμος29/10/16 10:38 μ.μ.

    29/10/16 9:33 μ.μ.
    Ήθελα να ήξερα τα πιστεύεις αυτά που γράφεις ή απλά μας κάνεις πλάκα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ανώνυμος29/10/16 10:39 μ.μ.

    Όπως λέει και Μαγγίν με αυτή τη δημοτική αρχή θα τα δούμε όλα!!!! Ακόμα και... κολοβό αντιδήμαρχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ανώνυμος29/10/16 10:40 μ.μ.

    Μίνι αντιδήμαρχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ανώνυμος29/10/16 10:40 μ.μ.

    Αντιδήμαρχο περιορισμένης ευθύνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ανώνυμος29/10/16 10:43 μ.μ.

    Αντιδήμαρχο υπό Επιτροπεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ανώνυμος29/10/16 10:43 μ.μ.

    Αντιδήμαρχο υπό παρακολούθηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ανώνυμος29/10/16 10:43 μ.μ.

    Αντιδήμαρχο 15%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ανώνυμος30/10/16 6:00 π.μ.

    Κάποιοι που γνωρίζουν πράγματα από τη Σταμάτα λένε ότι ο Τσούκας θα την πάρει την κουτσουρεμένη αντιδημαρχία γιατί έχει ανάγκη τα χρήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ανώνυμος30/10/16 6:22 π.μ.

    Ο Παναγιώτης νόμιζε ότι λόγω της "φιλίας" που είχαν με το Ζαμάνη και την Πέππα τα πράγματα θα ήταν αλλιώς!!!!!!!!
    Έλα όμως που ο Ζαμάνης είναι πειθήνιο όργανο της Πέππα και η Πέππα είναι άφιλη!!!!!!
    Έτσι ο Ζαμάνης έδωσε στην Πέππα ότι του ζήτησε και ο Τσούκας παραμένει ο "χρήσιμος ηλίθιος" όπως έλεγε από την αρχή αυτής της δημοτικής αρχής μια ψυχή!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Ανώνυμος30/10/16 11:31 π.μ.

    προς "οδο διονυσου" ο γονεας ειναι τοπογραφος και οχι αρχιτεκτονας .επισης στο σχολειο του στου καργακου υπαρχουν ακριβως οι ιδιες κακοτεχνιες στον οπλισμο οι οποιες ειναι εμφανείς με γυμνο ματι ,την ιδια λοιπον ευαισθησια θα επρεπε να δειξουνε και για το σχολειο αυτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ανώνυμος30/10/16 11:41 π.μ.

    σε καποια αναρτηση ειχα πει για την αμοιβη του δικηγορου που ηταν 1200 ευρω για την προσφυγη στο ΣΤΕ.τοτε λοιπον καποιος με αποκαλεσεσε ηλιθιο του ντοστο και τετοιες μαλ@κιες λες και εχει διαβασει ντοστο!!τελικα βλ@κα εκτεθηκες κατω απο την ανωνυμία σου.... αααα επισης μαλλον ο ιδιος ,ειχε πει, οτι μπορει να το εκανε "δωρεαν" καποιος γονεας δικηγορος !!!και αυτος τωρα, θα πρεπει να καταλαβε οτι υπαρχει δικηγορος(1200εεεε) ,εαν και παλι οχι τοτε χρειαζεται γιατρο ,φερτε τα λεφτα πισω ....++---

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Ανώνυμος30/10/16 11:56 π.μ.

    Ξέρετε τι μου αρεσει σε αυτο το block?επειδη γνωριζω τι γινεται μεσα στον Δημο μας ,μου αρεσει να απαντω και να σχολειαζω την καθε κακοπροαιρετη αναρτηση ,και χαιρομαι αφανταστα οταν καποιος δεν εχει αλλα επιχειρηματα οπως λχ για το νεο κτιριο στον αγιο στεφανο !!!για την αμοιβη του δικηγορου κτλ..το να γραψω στην φωνη δεν λεει κατι ,τον σακη τον ξερω αρκετα χρονια,γι αυτο και τον στηριζω,τωρα θελω να μαθω εσας..καλημερα σας καλημερα σας."Ανωνυμος" φαν του μπλοκξ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή