.

ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΗΓΗΘΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣΤΕ MOZZILA FIREFOX

Πέμπτη, 3 Νοεμβρίου 2016

Η εντιμότατη αντιδήμαρχος κ. Πέππα

Το 2010, η Αγγελική Πέππα εξελέγη σύμβουλος της μείζονος αντιπολίτευσης, αλλά η πολιτική της παρουσία, ήταν ανύπαρκτη. Αν εξαιρέσει κανείς τις 3-4 ερωτήσεις που έκανε  για το χωριό της, τη Σταμάτα, τίποτε άλλο δεν έδειχνε να την ενοχλεί από τα πεπραγμένα της τότε δημοτικής αρχής ώστε να το καταγγείλει. Αιτία της αποστασιοποίησής της – όπως έλεγε –  ήταν ο φόρτος των επαγγελματικών της υποχρεώσεων.

Το 2014, η κ. Πέππα βγήκε και πάλι σύμβουλος, αυτή τη φορά όμως ήταν με τους νικητές και ως εκ τούτου, τα επαγγελματικά δεν ήταν πλέον εμπόδιο!... Όντας για πρώτη φορά απ’ τη μεριά της εξουσίας, πίστεψε ότι αυτή ήταν η μεγάλη ευκαιρία να βάλει τα πράγματα σε τάξη, όπως θα έπρεπε να είναι - ή τουλάχιστον, όπως εκείνη νόμιζε πως θα ‘πρεπε να είναι. Κι ακόμα περισσότερο, αυτό τα εγχείρημα της φάνηκε εφικτό λόγω της μεγάλης επιρροής που ασκούσε - και ασκεί - στον ‘δήμαρχο’.
Δεν λογάριασε όμως ότι η εξουσία αποκαλύπτει πάντα το πραγματικό πρόσωπο ενός ανθρώπου!
Έτσι, όταν ο Ζαμάνης την διόρισε εντεταλμένη σε θέματα Περιβάλλοντος - Πρασίνου – Καθαριότητας και Σταμάτας, κάποιοι έσπευσαν να … συλλυπηθούν (για όσα έμελλε να πάθουν!) τον αντιδήμαρχο Τ. Μπάση και τον συνεπώνυμό της Πρόεδρο της Κοινότητας Β. Πέππα. Τα γεγονότα που ακολούθησαν τους επαλήθευσαν. Πράγματι, στο 20μηνο που μεσολάβησε, η Πέππα έκανε τα πάντα μαλλιά κουβάρια στην προσπάθειά της να ‘αναδιοργανώσει’ τις υπηρεσίες: έψησε το ψάρι στα χείλη του Μπάση τον οποίο και απαξίωσε, απείλησε με διαγραφή τον Β. Πέππα και συγκρούστηκε μ’ όλο σχεδόν το προσωπικό, αποκαλώντας τους πάντες ανίκανους και τεμπέληδες!...

Παρ’ όλες όμως τις προσπάθειές της, οι όποιες παρεμβάσεις και τα σχέδια που (μέσω του Ζαμάνη) προσωρινά επέβαλε, δεν απέδωσαν σχεδόν τίποτα από τα αναμενόμενα. Και πώς θα μπορούσαν να αποδώσουν άραγε; Η Α. Πέππα δεν διαθέτει κανένα από τα απαιτούμενα προσόντα, ούτε για την ‘αναδιοργάνωση’ που αποτόλμησε, αλλά ούτε και για το ‘ναπολεόντειο’ εγχείρημα που ετοιμάζει. Κι αυτό για πολλούς λόγους.

Πρώτον, είναι γεωπόνος κι όχι μάνατζερ. Επιπλέον, χώνεται εκεί που δεν την σπέρνουν, καταστρατηγώντας τους τομείς ευθύνης άλλων συναδέλφων της. Είναι χαρακτηριστικές  οι απόψεις που διαλαλεί δεξιά αριστερά περί κλεισίματος της Τεχνικής Υπηρεσίας, ‘γιατί αποτελείται από άχρηστους’! Επομένως, δεν έχει τις απαραίτητες γνώσεις, ούτε διαθέτει την ανάλογη εμπειρία για αναδιοργάνωση.
Αλήθεια, κ. Πέππα, δεν γνωρίζετε ότι οι άνθρωποι δεν είναι φυτά για να τους ‘φυτεύεις’ όπου επιθυμείς και να παραμένουν εκεί αδιαμαρτύρητα;
Δεύτερον, είναι ένα αυταρχικό άτομο, που δεν ανέχεται την παραμικρή κριτική και ειρωνεύεται όσους πρεσβεύουν τα αντίθετα, χωρίς να μπαίνει στον κόπο να τους ακούσει. Η προκλητική της στάση απέναντι στους συναδέλφους της στο δημοτικό συμβούλιο είναι ενδεικτική. Από την μια είναι εύθικτη σε οτιδήποτε λένε άλλοι για την ίδια κι από την άλλη συνηθίζει να διακόπτει άλλους ομιλητές με τους οποίους διαφωνεί ή να αποχωρεί από την αίθουσα με τρόπο απαξιωτικό. Επομένως, εκτός από γνώσεις, στερείται και τις βασικές κοινωνικές δεξιότητες που απαιτούνται στη διοίκηση.
Αλήθεια κ. Πέππα, δεν γνωρίζετε πως όταν πάψεις να ακούς τους άλλους, παύουν κι εκείνοι να σε ακούνε;
Τρίτον, κρίνει τους ανθρώπους με δυο μέτρα και δυο σταθμά κι εφαρμόζει τους νόμους, αναλόγως αν αφορούν ‘δικούς της’ ανθρώπους ή ‘άλλους’. Για τους πρώτους απαιτεί ‘ελαστικότητα’ κι ‘διασταλτική ερμηνεία’, ενώ για τους δεύτερους είναι άτεγκτη στην επιβολή του νόμου. Πάρτε για παράδειγμα την περίπτωση του πρώην δημοτικού συμβούλου κ. Μπούσμπουρα, που πρόσφατα αιτήθηκε διαγραφή χρέους εξ αιτίας διαρροής του ρολογιού. Αν και η ίδια αναγνώρισε το δίκιο του, ψήφισε αρνητικά, με το σκεπτικό ότι μέχρι ν’ αλλάξει ο κανονισμός, πρέπει να γίνεται σεβαστός, απ’ όλους και για όλους, όπως ξετσίπωτα είπε. Κι όμως, δυο εβδομάδες νωρίτερα, πίεζε ασφυκτικά μια δημοτική υπάλληλο να εκδώσει (υπέρ μιας πλημμυροπαθούς συγγενούς της) αποζημίωση μεγαλύτερη από εκείνη που προέβλεπε ο νόμος! Ή επίσης, θυμηθείτε τις συνήθεις ‘κορώνες’ περί αξιοκρατίας κι από την άλλη σκεφτείτε ότι το μόνο δικαιολογητικό για την επιλογή της κολλητής της κ. Νταγκαλή, ως ειδικής συμβούλου για θέματα παιδείας, ήταν η συμμετοχή της στην Σχολική Επιτροπή! Επομένως, εκτός από ανύπαρκτες γνώσεις και δεξιότητες, η στάση της αντιδημάρχου δεν στηρίζεται ούτε στις θεμελιώδεις ηθικές αξίες.
Αλήθεια κ. Πέππα, με τι θράσος θα ανακοινώσετε στο προσωπικό που θα διοικήσετε την (αν)αξιοκρατική κατανομή του στις διάφορες θέσεις εργασίας;
Τέταρτον, είναι αδίστακτη κι εκδικητική σε όσους της πάνε κόντρα. Η στάση της στην υπόθεση του Αγροτικού Συνεταιρισμού είναι χαρακτηριστική. Με νύχια και με δόντια προσπάθησε (ανεπιτυχώς) να καταργήσει το μεταβατικό προεδρείο του Συνεταιρισμού και να καταχραστεί τις εγκαταστάσεις του. Επομένως, εκτός από τις απαραίτητες γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις που δεν διαθέτει, δεν αντιλαμβάνεται ούτε καν τις βασικές αρχές της χρηστής διοίκησης.
Αλήθεια κ. Πέππα, δεν αντιλαμβάνεστε ότι μια τέτοια πρακτική οδηγεί στην έλλειψη ηθικής νομιμοποίησης για κάθε πράξη και απόφασή σας;
Πέμπτον, είναι ένα control freak, δηλαδή μανιακή με τον έλεγχο των πάντων, και γι αυτό έχει τοποθετήσει εγκάθετους και πληροφοριοδότες παντού, σε όλες τις επιτροπές και τα νομικά πρόσωπα, προκειμένου να πληροφορείται τις εξελίξεις.
Αλήθεια κ. Πέππα, δεν αντιλαμβάνεστε ότι όλα τα παραπάνω αποτελούν τη βάση για τη σύσταση μιας (πολιτικής) συμμορίας;
Και έκτον, φαίνεται ότι βρίσκεται ακόμα πίσω στην εποχή του τυφλού τοπικισμού. Γιατί τι άλλο άραγε να την οδήγησε στην ματαίωση της δημιουργίας του δημοτικού Κέντρου Ποντιακού και Μικρασιατικού Ελληνισμού, τουλάχιστον ‘έως ότου φτιαχτεί κάτι και για τους Αρβανίτες’!...
Αλήθεια κ. Πέππα, δεν πήρατε είδηση ότι εδώ και 6 χρόνια είστε δημοτική σύμβουλος σ’ έναν καλλικρατικό δήμο;

Κάποιος επιτέλους πρέπει να μιλήσει στην κ. Πέππα για το Rexona της πολιτικής και της χρηστής διοίκησης, γιατί η (φασιστοειδής) δυσοσμία των αντιλήψεων και των πρακτικών της είναι αφόρητη. Κάποιος πρέπει να πάρει την πρωτοβουλία γιατί ο ‘δημαρχούκος’ είναι πολύ μικρούλης για να τα καταλάβει όλα αυτά και ν’ αντιμιλήσει στη νταντά του!...



234 σχόλια:

  1. Ανώνυμος3/11/16 10:27 π.μ.

    Τι λες ρε "πούλιντζερ"?
    Όντως έχει πολλά μειονεκτήματα, αλλα όχι και ετσι. Ήμαρτον πια. Πλεον απο την εμπάθεια σου για τις δικές σου επιλογές προεκλογικά, εκμηδενίζεις τα πάντα. Καμία ορθή κριτική, μόνο πικρίλα και απογοήτευση είναι ο λόγος σου. Τόσο λίγος τελικά....;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί δεν μπαίνεις στον κόπο να σκεφτείς αν κάτι απ' όσα αναφέρω είναι λάθος ή ψέμα;
      Απλώς η σούμα σου βγαίνει μεγάλη, γιατί πραγματικά έτσι είναι.

      Όσο για τις προεκλογικές επιλογές του καθενός, καλό είναι να ξανακοιτάξεις τις τότε αναρτήσεις. Ο Ζαμάνης υπήρξε μόνο σαν εναλλακτική λύση της δεύτερης Κυριακής απέναντι στον Καλαφατέλη. Αλλά τελικά ούτε αυτό δεν μπόρεσε να κάνει...

      Και μετά δες και τις μετεκλογικές αναρτήσεις, που ήταν "ορθές" κριτικές όπως τις λες - εγώ τις λέω έγκαιρες. Αλλά ούτε κι εκείνες πιάσαν τόπο. Τι έμενε πια να κάνω; Γαργάρες σαν και τους άλλους - ή σαν και σένα; Όχι φίλε.

      Και μόνο να σε συγκρίνουν με την προηγούμενη διοίκηση και να χάνεις είναι μεγάλη ξεφτίλα. Είναι σα να τρέχεις μόνος σου και να βγαίνεις δεύτερος...

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος3/11/16 10:46 π.μ.

    Ωχ ! Βλέπω η φτδ με αφορμή το τελευταίο άρθρο σου να γίνει θηρίο χαχαχα! Συμφωνώ απόλυτα με την ανάλυση που έκανες στο συγκεκριμένο πράγμα και λέω πράγμα διότι άνθρωπος δεν είναι με τίποτα .

    Ι.Λ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος3/11/16 11:16 π.μ.

    πω, πω, πω, μεσα στο μυαλο μας εισαι διονυσοσκουφιτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος3/11/16 11:17 π.μ.

    Αν η Πέππα θέλει να βάλει τάξη στα πράγματα ας πάει να γίνει ταξιθέτρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος3/11/16 1:39 μ.μ.

    Είναι αλήθεια όσα γράφεις για την Πέππα όπως επίσης ότι είναι και λίγα. Έχει κάνει τόσα πολλά, εντός της δημοτικής παράταξης και του δήμου, που ανησυχώ πραγματικά γιατί με το κείμενό σου αγαπητή διονυσοσκουφίτσα δεν την καταγγέλεις αρκετά!!!!!!!
    Ας είναι όμως, έγιε μια αρχή προκειμένου να ανοίξουν μερικά στόματα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος3/11/16 2:24 μ.μ.

    https://www.youtube.com/watch?v=V-zUCn7idAk
    Πάει ο κάβουρας το βράδυ
    βρίσκει το τσαρδί ρημάδι
    ψάχνει για τη φαμελιά του
    και τραβάει τα μαλλιά του...
    ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΦΗΣΑΝ ΤΟ ΤΣΑΡΔΙ ΡΗΜΑΔΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος3/11/16 3:10 μ.μ.

    Πήρε τα σκουπίδια της αντιδημαρχίας
    το βλαχάκι,
    μοίρασε σοκολατάκι,
    καβάλησε το άσπρο το τζιπάκι
    και γυρίζει χωριουδάκι- χωριουδάκι,
    να τον δει κάθε ματάκι.
    Έτσι θα κυλήσει ο μήνας σαν νεράκι
    για να πάρει και το παραδάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος3/11/16 5:22 μ.μ.

    why so much hate?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος3/11/16 7:31 μ.μ.

    2 χρονάκια μείνανε για την διοίκηση Ζαμάνη , υπομονή . Όποιος βέβαια πιστεύει ότι υπάρχει περίπτωση να εκλεγεί πάλι ο Ζαμάνης θα του πρότεινα να αλλάξει πλευρό ! Οι δημότες Διονύσου απέδειξαν και στην προηγούμενη εκλογική διαδικασία τι εστί βερύκοκο !

    Ι.Λ.

    Υ.Γ. Το μεγάλο στοίχημα είναι ποιός θα τον διαδεχτεί , νομίζω ότι είναι μια ευκαιρία για νέα πρόσωπα ( εννοείτε πως δεν αναφέρομαι σε ηλικιακά κριτήρια )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος3/11/16 10:57 μ.μ.

    Αγαπητή δ/σ, λίγα λες, ίσως γιατί δεν τα γνωρίζεις όλα.Η κ.Πέππα κάνει ερωτήσεις για το χωριό της ορμώμενη από ίδιο συμφέρον. Όταν το 2011 το δημοτικό σχολείο της Σταμάτας κινδύνευε να κλείσει, το θέμα στο δημοτικό συμβούλιο το έφερε ο κ.Κοκμοτός, όχι η κ.Πέππα. Ο κ.Κοκμοτός το ανέδειξε στο δημοτικό συμβούλιο, λέγοντας ότι σχεδιάζεται να κλείσει το δημοτικό της Σταμάτας και στο χώρο αυτό να μεταφερθεί το αστυνομικό τμήμα του Αγίου Στεφάνου ή να δοθεί για πολιτιστικό κέντρο στους συλλόγους της Σταμάτας. Τρομερή εντύπωση έκανε το γεγονός που ένας μη Σταματιώτης , ενδιαφέρθηκε για το σχολείο της Σταμάτας και όχι η κ. Πέππα. Η απορία μας, μας λύθηκε, όμως, όταν ανέλαβε η διοίκηση Ζαμάνη. Το σχέδιο που ανακάλυψε ο κ.Κοκμοτός στο τότε δημοτικό συμβούλιο, ήταν της κ.Πέππα καθώς η κυρία, επί διοίκησης Ζαμάνη, προσπαθούσε να πείσει τον διευθυντή του δημοτικού σχολείου της Σταμάτας να συγχωνευθεί με το 3ο Διονύσου και την διευθύντρια του Νηπιαγωγείου να μεταφερθεί στο κτίριο του Καργάκου. Για όλα αυτά που διαδραματίστηκαν πριν την παρέλαση τις 28η Οκτωβρίου και τις συχνές επισκέψεις της κ Πέππα στα σχολεία οι Σταματιώτες δεν τα Ξ Ε Χ Ν Ο Υ Ν. Είναι αρβανίτες αλλά έχουν μνήμη ελέφαντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/11/16 11:33 μ.μ.

      Εννοείς την παρέλαση του 2015,μάλλον.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος4/11/16 7:39 π.μ.

      στο νούμερο 7 του προγράμματος των ανοιχτών οριζόντων γράφει: "Τη δρομολόγηση κατασκεύης δύο νέων αιθουσών στο δημοτικό σχολείο Σταμάτας, την απομάκρυνση των υφιστάμενων πρόχειρων αιθουσών, καθώς και την κατασκευή παιδικού και βρεφονηπιακού σταθμού."
      Αυτό ακριβώς ήθελε να κάνει. Να κλείσει το σχολείο της Σταμάτας που τα περισσότερα παιδιά πηγαίνουν με τα πόδια και να μεταφερθεί το σχολείο στο ενοικιαζόμενο κτήριο της Καργάκου. Όσο για το νηπιαγωγείο και αυτό εκεί θα πήγαινε. Αντί να τρέξουν να βάλουν βάσεις για ένα νέο σχολείο στη Σταμάτα, που έχει κτηριακά το χειρότερο σχολείο του δήμου και τα παιδιά το 2016 κάνουν μάθημα σε κοντέϊνερ, αυτοί προσπαθούν να κλείσουν το σχολείο!!!!!
      Αποκέντρωση τώρα στη Σταμάτα!!!!!!
      Έξω τα σχολεία!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος4/11/16 3:24 μ.μ.

      Αγαπητή Διονυσοσκουφίτσα,είμαι δημότης Διονύσου και ομολογώ ότι δεν παρακολουθώ τα κοινά του δήμου μας.Η ανάρτησή σου αυτή πρώτη φορά έπεσε στά χέρια μου (μάτια μου για την ακρίβεια), αφού μού έστειλε το σχετικό link κάποιος γνωστός μου.

      Διάβασα με προσοχή τα γραφόμενα. Την εν λόγω δεν την γνωρίζω παρά μόνο από τις προηγούμενες εκλογές που εμφανίστηκε ως υποψήφια και μπορώ να πω ότι δεν μού έκανε καλή εντύπωση λόγω του ύφους της. Μέρος αυτών που αναφέρεις για το χαρακτήρα της γυναικός (κατά το ανδρός) μπορώ να πω ότι μάλλον διαφαίνονταν από την "αύρα" που απέπνεε.
      Θα κάνω όμως ένα καλόπιστο σχόλιο και εάν θέλεις δέξου το. Προφανώς από ό,τι φαίνεται θάβεις την εν λόγω κυρία. Για να θεωρηθούν "αντικειμενικά" αυτά που γράφεις και να μη θεωρήσει κάποιος ότι είτε γράφονται από εμπάθεια είτε υποκρύπτουν άλλα ιδιοτελή ελατήρια από την πλευρά σου, θα πρέπει τα γραφόμενα να είναι όπως λένε οι αγγλοσάξονες "evidence based". Δηλαδή γεγονότα και όχι χαρακτηρισμοί. Οι χαρακτηρισμοί είναι υποκειμενικοί ενώ τα γενονότα (παραδείγματα)είναι αντικειμενικά και μπορούν να ελεγχθούν από κάποιον.
      Και για να γίνω πιο σαφής, το μόνο γεγονός που είδα ήταν το σχετικό: "Πάρτε για παράδειγμα την περίπτωση του πρώην δημοτικού συμβούλου κ. Μπούσμπουρα, που πρόσφατα αιτήθηκε διαγραφή χρέους εξ αιτίας διαρροής του ρολογιού...", το οποίο πραγματικά αποδεικνύει (εφόσον ισχύει) ότι η κυρία δεν αντιμετωπίζει ισόνομα τους δημότες/πολίτες.

      Ολα τα άλλα πχ ότι δημιουργεί εχθρότητες, είναι ανίκανη, είναι αναποτελεσματική, είναι κακή επιρροή στον δήμαρχο κτλ κτλ εάν δεν παρατεθούν συγκεκριμένα γεγονότα και χρονικές περίοδοι στα οποία να φαίνεται η εμπλοκή της και οι ενέργειές της είναι απλά κατηγορίες που δεν τεκμηριώνονται.

      Δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω αυτά που γράφετε, αλλά για να είστε ακριβής θα πρέπει να παραθέτετε ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ και αφήστε τον αναγνώστη που διαθέτει την νοημοσύνη να κρίνει μόνος του.

      Εφόσον ενδιαφέρεστε για το καλό του Δήμου μας θα προσφέρετε και πολιτισμικό αλλά και σημαντικό έργο εάν συνεισφέρετε μα αυτόν τον τρόπο.

      Η χώρα μας και ο πολιτικός μας πολιτισμός πάσχει από γεγονότα και μένει τελικά στον ψεκασμό των χαρακτηρισμών που μάς υποβαθμίζουν και μάς σπρώχνουν συνεχώς στο βούρκο.

      Διαγραφή
    4. Αγαπητέ αναγνώστη
      Είναι ή δεν είναι αλήθεια ότι;
      1. Είπε συγκεκριιμενα να κλείσει η τεχνική υπηρεσία
      2. Φέρεται εΤσι στο δημοτικό συμβούλιο;
      3. Έχει 4-5 συγγενείς κ φίλους στα ΔΣ των νΠδδ
      4, πίεσε αφορητα τους υπάλληλος
      5, έκανε οτι έκανε Στον Κόκκαλη
      Κλπ
      Κλπ
      Κλπ

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος4/11/16 3:59 μ.μ.

    Ήθελα να ρωτήσω οι σύμβουλοι του δημάρχου πληρώνονται εξτρά όταν γράφουν στα blogs????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/11/16 5:04 μ.μ.

      Oι σύμβουλοι του δημάρχου, πληρώνονται έξτρα και οι υπάλληλοι που συνεπικουρούν πληρώνονται με υπερωρίες!!!

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος4/11/16 10:02 μ.μ.

    Στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης υφυπουργός συγγενής του Κόκκαλη!!! Και σε άλλα με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος4/11/16 10:21 μ.μ.

    Η Άνγκελα η ταξιθέτρια, έχει αναλάβει δράση,
    τον ξενοδόχο μάτια μου, χωρίς να λογαριάσει!
    Βάρδιες διπλές δουλεύουνε, χωρίς ρεπό και στάση,
    μόνο ο Θοδωράκης τους, τη θέση του μην χάσει!
    Οι οδηγοί στασίασαν τιμόνι δεν θα πιάσουν,
    το σωματείο τους καλούν για να τα συμβιβάσουν.
    Η πρόεδρος ευθύς κινά και πάει στο Σπατατζίκι,
    με την Άνγκελα για να τα πει να τα ξεκαθαρίσει!
    Αν το αμαξοστάσιο θέλουνε να δουλέψει,
    ο σπιούνος και οι επόπτες τους πρέπει να πάρουν θέση.
    Ο Ρούσσος και ο Θοδωράκης τους τιμόνι πιά να πιάσουν,
    για το καλό των δημοτών τους κάδους να αδειάσουν!
    Στην άκρη πιά να αφήσουνε τα "άλλα" παιχνιδάκια
    γιατί η ώρα έφτασε και βγήκανε νυχάκια.
    Άνγκελα, τις σπάθες ακονίζουνε,
    τα κύμβαλα χτυπάνε,
    τρύπα δεν θα βρεις να κρυφτείς,
    όταν θα σε ζητάνε!
    Από το Θοδωράκη σας, μην περιμένεις λύση,
    πρώτος την πλάτη του αυτός θα σου τηνε γυρίσει.
    Όταν ανοίξουν στόματα και αρχίσουν να μιλάνε ,
    για τις δουλειές που στήνουνε και τα οικονομάνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/11/16 7:15 π.μ.

      Πω πω ρε φίλε ποιος είσαι ;;; ο Ρίτσος;;;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος5/11/16 9:58 π.μ.

      Εμείς κανέναν δεν μισούμε.Αφήστε μας να αγαπάμε τον κόσμο, να σας αγαπάμε. Εμείς άλλο εχθρό δεν έχουμε παρά μονάχα εκείνον που δεν σέβεται τον άνθρωπο!( και αυτό ναι είναι του Ρίτσου)

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος5/11/16 1:50 μ.μ.

      Μα πόσο τιποτένιος μπορεί να είσαι για να σχολιάζεις κάποιον που προσπάθησε μέσα απο την ποίηση να σχολιάσει κάποιο γεγονός . Πόσο ακόμα ξεφτίλα μπορούν να γίνουν αυτά τα άθλια υποκείμενα ? Είμαι βέβαιος ότι είσαστε ένα τεράστιο μηδενικό , 2 χρονάκια σας έμειναν να τρώτε κάποιο αποφάγι , διότι γεύμα κανονικό και πλούσιο δεν θα το συναντήσετε .

      Ι.Λ.

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος5/11/16 7:44 π.μ.

    Για άλλη μια φορά είσαι μπροστά από τα γεγονότα με την ανάρτησή σου διονυσοσκουφίτσα.
    Φαίνεται ότι το Rexona δεν αρκεί πια για την δυσοσμία των πρακτικών και των αντιλήψεων όπως λες.
    Το προσωπικό είναι ανάστατο στην καθαριότητα, όχι γιατί δεν θέλουν να δουλέψουν, αλλά γιατί είναι άνθρωποι και αυτοί οι περισσότεροι οικογενειάρχες, που δεν ανέχονται να τους αποκαλεί η Πέππα άχρηστους, τεμπέληδες και βρωμιάριδες. Το κλίμα δεν είναι καθόλου καλό στο αμαξοστάσιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος5/11/16 2:21 μ.μ.

    Σαν παλαιος συνεταιριστης του αγροτικου συνεταιρισμου της Σταματας εχω μια απορια, κατα τα λεγομενα του υποτιθεμενου μετα τις τελευταιες εκλογες προεδρου κου Γ ΚΟΚΚΑΛΗ διαδιδει και δεν νομιζω οτι μπορουμε να τον αμφισβητησουμε αν εχει στοιχεια οτι κατα την παραδοση παραλαβη απο τον απερχομενο προεδρο, ο συνεταιρισμος ηταν χρεωστικος σε μεγαλο βαθμο,αναρωτιεμαι γιατι ο κος ΚΟΚΚΑΛΗΣ δεν ενημερωσε κανενα απο ολους εμας αν και θα ηταν καλυτερο να αποφανθει στην δικαιοσυνη και στα ελληνικα δικαστηρια.Αναμενουμε μια απαντηση απο μερους του σεβομενος τα χρηματα μας και την αξιοπρεπεια μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος5/11/16 5:07 μ.μ.

    3/11/16 10:57 μ.μ. Nα κάνεις το σταυρό σου που ήταν διοίκηση ο Καλαφατέλης τότε και από τετραθέσιο φρόντισε να γίνει το δημοτικό της Σταμάτας εξαθέσιο. Αν ήταν στη διοίκηση οι Ανοιχτοί Ορίζοντες θα το είχαν κλείσει το σχολείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος6/11/16 10:58 π.μ.

    Rexona χρειάζεται και ειδικότερα η κυρία αντιδήμαρχος. Έχεις σταθεί κοντά της???? Και μην με πεις κακιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/11/16 11:30 π.μ.

      Ότι και να βάλει το άρωμα της κακίας δεν κρύβεται.

      Διαγραφή
  18. Ανώνυμος7/11/16 11:47 π.μ.

    Διονυσοσκουφιτσα καλημέρα. Νομίζω ότι είσαι πολύ υπερβολικός. Γιατί δεν περιμένεις λίγο? Η Α. Πέππα προσπάθησε να κάνει πράγματα σαν εντεταλμένη αλλά είχε από πάνω αντιδήμαρχο δε μπορούσε να κάνει θαύματα. Τώρα που κρατά μαχαίρι και πεπόνι θα δείξει την αξία της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βεβαια θα περιμένω αγαπητέ-ή και η ίδια θα έχει τις ευκαιρίες της. Όμως, εγώ δεν μίλησα για την αξία της, αλλά για τη νοοτροπία της. Που πάντως παίζει κι αυτή το ρόλο της...

      Διαγραφή
  19. Ανώνυμος7/11/16 11:59 π.μ.

    Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΠΡΟΗ ΠΟΥ ΑΣΚΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΒΑΖΙΣΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΔΟΥΝΑΙ ΚΑΙ ΛΑΒΕΙΝ. ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ. ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΠΩΣ ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ ΜΕ ΤΟΚΟ ΟΣΑ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος7/11/16 1:28 μ.μ.

    ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΦΑΝΗΚΕ ΗΔΗ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΠΕΠΠΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/11/16 4:56 μ.μ.

      Γίνει πιο σαφής. Για ποια σκουπίδια μιλάς ? τα οικιακά, τα ανακυκλώσιμα ή τους ανθρώπους σκουπίδια?

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος7/11/16 8:31 μ.μ.

      Κατεβάζεις το επίπεδο.

      Διαγραφή
  21. Ανώνυμος7/11/16 11:48 μ.μ.

    Έχει κέφια η βορεινή.

    http://www.voreini.gr/b-a-attikh/dhmoi/dionisos-dhmoi-b-a-attikh/xiga-t-angelo-m/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος8/11/16 6:37 π.μ.

    Ρε παιδιά, αφήστε τους ανθρώπους να κάνουν τη δουλειά τους και όταν έρθει η ώρα του λογαριασμού εδώ είμαστε και εδώ θα είναι. Χαλαρώστε λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος8/11/16 9:10 π.μ.

    ΤΙ ΜΆΣ ΛΕΣ ΤΩΡΑ; ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΑΡΑΛΥΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΛΥΣΗ. ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΑΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΦΕΡΕΤΑΙ. ΑΝΕΡΜΑΤΙΣΤΗ. ΔΙΧΩΣ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΔΙΧΩΣ ΠΥΞΙΔΑ. ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ; ΚΑΙ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΙΣ ΕΡΓΟ ΣΕ ΘΑ ΔΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος8/11/16 11:31 π.μ.

    Τελευταία ακούω πολύ καλά λόγια από τους εργαζόμενους. Είναι πολύ ευχαριστημένοι. Εργάζονται με πίστη και αφοσίωση. Γρήγορα θα τρίβετε τα μάτια σας από το αποτέλεσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος8/11/16 2:44 μ.μ.

      Χαχαχαχα Μας έφτιαξες το κέφι!!!!!!! Είναι που είναι γλυκομίλητη!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος10/11/16 5:33 π.μ.

      ΣΕ ΠΟΙΟ ΔΗΜΟ ΡΕ ΦΙΛΕ; ΧΑΧΑΧΑΧΑ
      ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ,ΓΕΛΑΣΑΜΕ!
      ΓΡΑΨΕ ΚΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΤΟ ΚΕΦΙ...ΧΑΧΑΧΑΧΑ
      ΑΚΟΥ ΟΛΟΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ;;;;;
      ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΤΟ ΚΕΡΑΣΜΑ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ ΕΙΧΕ ΦΟΥΝΤΙΤΣΑ.....ΧΑΧΑΧΑΧΑ

      Διαγραφή
  25. Ανώνυμος8/11/16 3:19 μ.μ.

    Σήμερα στη γιορτή της οι υπάλληλοι σημαιοστόλισαν το αμαξοστάσιο για να δείξουν την αφοσίωση τους και την πίστη τους. Για να τους ευχαριστήσει τους έδωσε δίωρο ρεπό και τους κέρασε. Δεν πάει να λέτε ότι θέλετε εσείς εδώ Οι υπάλληλοι πίνουν νερό στο όνομά της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος8/11/16 6:52 μ.μ.

    Χρόνια πολλα και καλά Αγγελικούλα και καλη επιτυχία στο εργο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος8/11/16 8:35 μ.μ.

    άλλη μια ξεφτίλα στο "ενεργητικό" της δημοτικής αρχής σήμερα το βράδυ

    το δημοτικό συμβούλιο αναβλήθηκε πάλι λόγω έλλειψης απαρτίας !!!!!
    μια που προσήλθαν μόνο 15-16 από τους 25 της πλειοψηφίας
    και οι της αντιπολίτευσης παρέμειναν εκτός

    και να σκεφτείτε ότι ανάμεσα στα θέματα υπήρχε το κρίσιμο ζήτημα του Τεχνικού Προγράμματος

    ήθελα να ξερα γιατί δεν αποβάλονται μια και καλή οι συστηματικοί κοπανατζήδες δημοτικοί σύμβουλοι ;;;;

    πιο χαμηλά γίνεται;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος8/11/16 8:41 μ.μ.

    Κρητικός: απολογισμός του 4μηνου έργου του

    http://www.odosdionysou.gr/wp-content/uploads/2016/11/krh.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος8/11/16 8:42 μ.μ.

      και

      http://www.odosdionysou.gr/wp-content/uploads/2016/11/krh.jpg

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος9/11/16 3:53 μ.μ.

      Πω πω πω τεράστιο εργο αυτος ρε παιδια τάκανε όλα μόνος του πω πω μέχρι την εκτροπή του Αχελώου εκανε, και θάλασσα στον Αγ Στεφανο
      ξεκινησε να φερει οπότε τώρα τσουκα
      πεππας θα μοιρασουν μαγιο πετσετες
      και ομπρέλες βρε λιγο τσιπα δεν
      υπαρχει .θανασακη τα εκανες θάλασσα
      Ας προσεχες ...

      Διαγραφή
  29. Ανώνυμος9/11/16 12:30 π.μ.

    ΕΓΡΑΦΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΓΙΑ ΔΙΑΛΥΣΗ. ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟΨΕ ΤΟ Δ.Σ. ΑΠΌ ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΠΑΡΤΙΑΣ. 15 ΑΠΌ ΤΟΥΣ 25 ΜΑΖΕΥΤΗΚΑΝ. ΕΤΣΙ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΚΟΜΝΗΝΑΚΗΣ ΣΤΟ ΦΒ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ. ΟΥΤΕ ΕΜΠΝΕΕΙ ΟΥΤΕ ΠΕΙΘΕΙ Ο ΖΑΜΑΝΗΣ. ΑΛΛΑ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΑΝΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος9/11/16 12:50 π.μ.

    Το πλοίο βούλιαξε αλλά οι καπεταναίοι έχουν κατέβει πρώτοι. Εμείς πνιγόμαστε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος9/11/16 3:55 μ.μ.

    Η διοίκηση Ζαμάνη είναι η καλύτερη που έχει περάσει από το δήμο... όλα γίνονται με διαφάνεια και συνέπεια, ότι και να λέτε... για το λόγου το αληθές όλες οι αποφάσεις από το 2011 μέχρι και προχτές έχουν κατέβει. Ο Δήμος μας δεν χρειάζεται τη Διαύγεια είναι διάφανος σαν το καθαρό νερό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος9/11/16 8:17 μ.μ.

      Mέσα στον καλό λόγο είσαι.Για διάβασε εδώ να γλυκάνει το χειλάκι σου.
      http://www.minadmin.gov.gr/?p=19160

      Διαγραφή
  32. Ανώνυμος9/11/16 10:27 μ.μ.

    Απόφαση για διμηνίτες στην καθαριότητα η 118/2016 του Δ.Σ. του Σ. Διονύσου. Ακυρώθηκε από την αποκεντρωμένη.... Ερασιτέχνες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος9/11/16 10:35 μ.μ.

    Η 320/2015 απόφαση της οικονομικής επιτροπής εκχωρούσε υπηρεσίες ταφής/εκταφής σε τρίτους. Ακυρώθηκε απλό την αποκέντρωση... Ερασιτέχνες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος9/11/16 11:06 μ.μ.

    Η 41/2016 απόφαση Δ.Σ. μείωνε τα τέλη σε κατασκηνώσεις ιδιωτικά σχολεία και μη κερδοσκοπικά Ν.Π. Ακυρώθηκε από την αποκεντρωμένη. ... Ερασιτέχνες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος10/11/16 7:36 π.μ.

    Σκουπίδια και κλαδιά γεμάτοι οι δρόμοι, έπεσε και η βροχή, τραγική η κατάσταση!!!!!!!!! Βλέπει κανείς από το δήμο??????
    Από αύριο θα ανεβάζω φωτογραφίες!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος10/11/16 9:05 π.μ.

    Τι έχει γίνει με τις παραστάσεις του δημοτικού συμβουλίου????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/11/16 1:22 μ.μ.

      Κατεβαίνουν η μία μετά την άλλη!!!!!
      Με τέτοιο παραγωγό τι περίμενες??????
      Ο θίασος τραγικός, ατάλαντοι και αδιάβαστοι!!!!!!
      Τέταρτη παράσταση σε ένα μήνα,χωρίς να ανοίξει η αυλαία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  37. Ανώνυμος10/11/16 1:19 μ.μ.

    Ξαναχτύπησε η Χριστόφίδου στο φβ για τα σκουπίδια στη Δροσιά. Δηλητήριο. Για ποίον χτυπάει η καμπάνα; Κάτι για ανταποδοτικότητες λέει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος10/11/16 1:41 μ.μ.

    Χέσε θέατρο και κατούρα παράσταση!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος10/11/16 1:43 μ.μ.

    Πανικός στο αμαξοστάσιο για άλλη μια φορά. Αδελφές και παλληκάρια γίνανε μαλλιά κουβάρια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος10/11/16 2:28 μ.μ.

    Έμαθε ο Θανάσης ότι ο δήμαρχος του την είχε καλά στημένη τη δουλειά και ότι τώρα γυρίζει δεξιά και αριστερά και λέει ότι ψέκασε, Σκουπίσε και ησύχασε με το τσιμπούρι. Άντε να δούμε τι θα γίνει τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος10/11/16 3:28 μ.μ.

    Ο Θανάσης κελαηδάει και λέει πολλά για πολλούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος10/11/16 8:04 μ.μ.

    Δεν έφτανε ένας αντιδήμαρχος για τα σκουπίδια και έβαλε δύο ο "δήμαρχος" και όλα πάνε ρολόι!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος11/11/16 11:51 μ.μ.

    Το τερμάτισε η Χριστοφίδου (που ψήφισε ζαμάνη και δεν ψηφίζει καλαφατέλη, που ήταν χρόνια με τον πασιπουλαρίδη, που ήταν στο Θέσπη κλπ κλπ) με τα χάλια και την ανικανότητα της ζαμανοπαρέας. Πνίγηκαν στο σκουπίδι. Δέκα μέρες έχει να περάσει απορριμματοφόρο. Να πέρασε σήμερα; Δεν ξέρω, θα μας πει η Λένα. Κι από την άλλη νέο πακέτο για παιδικές χαρές όταν σε δυο χρόνια έχουν παραδώσει μόνο μια από το προηγούμενο πακέτο!!!!!! Πώς να μην γίνει έξαλλη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/11/16 7:33 π.μ.

      Aπό το fb της Λένας Χριστοφίδου (11/11/16)

      Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς και δημόσια την φίλη και Αντιδήμαρχο κα Βάνα Ρηγοπούλου, η οποία αν και αναρμόδια, παρ΄όλα αυτά παρενέβη σήμερα, μόλις ενημερώθηκε και διευθέτησε την αποκομιδή των οικιακών απορριμάτων από την περιοχή της Ρέας(Δροσιάς), τα οποία επί δεκαήμερον και παρ΄όλες τις ειδοποιήσεις εκ μέρους μου στους πλέον αρμόδιους παρέμεναν στους κάδους απορριμμάτων ..
      Αυτά τα ολίγα, για να μπαίνουν τα πράγματα στη σωστή τους θέση και διάσταση και γιατί θέλω να είμαι δίκαιη σε όσα αφορούν στους έχοντες και κατέχοντες θέσεις ευθύνης σ΄αυτό τον Δήμο ..
      Με την επισήμανση ότι και τα καλά πρέπει ν΄αναγνωρίζονται και τα άσχημα να αναδεικνύονται, με την καλή πάντα πρόθεση, για να διορθώνονται και να μην επαναλαμβάνονται ...!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος12/11/16 8:24 π.μ.

      Δεν είναι νέο το πακέτο των παιδικών, κάτι ψιλά απο διαφορές φπα τακτοποίησαν τα παιδιά!
      Τα παλιά 600 που έγιναν 300 που είχαν 24% που έγινε 25% και το λουρί της μάνας!
      Παιδική χαρά καμμία εδώ και δύο χρόνια από τους άχρηστους της δημαρχίας Ζαμάνη!!!!!

      Διαγραφή
  44. Ανώνυμος12/11/16 6:08 π.μ.

    Δυσκολεύομαι να τους παρακολουθήσω πλέον. Έχω δοκιμάσει διάφορες προσεγγίσεις αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Πάνω που νομίζω ότι βρήκα μιαν άκρη έρχεται και σκάει η επόμενη νάρκη και χάνομαι πάλι. Φαντάσου πόσο χαμένοι είναι αυτοί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος12/11/16 6:28 π.μ.

    Ο Στέλιος Κοροβέσης ανοίγει επώνυμα κα επίσημα τη συζήτηση για την επόμενη μέρα στο Διόνυσο.
    Διαβάστε την ανάρτησή του στο φβ:

    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=608913962624559&id=257563891092903

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος12/11/16 6:33 π.μ.

    Για πολλά μπορεί να κατηγορηθεί ο Στέλιος αλλά κανείς δε μπορεί να μην αναγνωρίσει την τεράστια εμπειρία του. Η δημόσια πρωτοβουλία του είναι μια ακόμα απόδειξη της χρεοκοπίας του Ζαμάνη με μόλις 2 χρόνια στη διοίκηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος12/11/16 6:36 π.μ.

    Εντάξει. Κι εγώ είμαι επιφυλακτικός ως προς τις επιδιώξεις του Στέλιος αλλά εδώ το θέμα είναι αλλού. Μια στέρεη και σωστή δημοτική διοίκηση δεν θα άφηνε κανένα περιθώριο για τέτοιες κουβέντες 2,5 χρόνια πριν από τις εκλογές. Αλλά εδώ έχουμε Βατερλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος12/11/16 6:37 π.μ.

    Ρε μάγκες μήπως ο Στέλιος ξέρει κάτι παραπάνω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος12/11/16 8:40 π.μ.

    Σκουπίδια και κλαδέματα παντού, απαράδεκτη η κατάσταση.Θέλουν και δημοτικά τέλη, κανείς δεν πρέπει να πληρώσει με αυτή την κατάσταση που επικρατεί στο δήμο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/11/16 6:18 μ.μ.

      μην πληρωνεις αν εχεις κοτσια..τι το λες και δεν το κανεις....μαγκα της φακης.

      Διαγραφή
  50. Ανώνυμος12/11/16 9:04 π.μ.

    Ε όχι και τη Λένα ρε Σάκη! Όχι και τη Λένα! Ντροπή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος12/11/16 9:15 π.μ.

    ΣΤΕΛΙΟ ΕΔΩΣΕΣ ΠΟΝΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος12/11/16 3:18 μ.μ.

    Η φτδ τα βάλε με τη Χριστοφίδου. Με το γνωστό χυδαιοπροσβλητικοεξευτελιστικοεμετικο στυλακι που μόνο η φτδ ξέρει. Μπράβο μάγκες και μπράβο και σε σας που τους ανεχόσαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος12/11/16 3:19 μ.μ.

    Να τους χαιρεσαι κ. Ζαμάνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/11/16 4:41 μ.μ.

      Εδώ τα λέει ο ίδιος ο Σάκης συχνά πυκνά, η φωνή δεν θα τα πει;;;;;

      Διαγραφή
  54. Ανώνυμος12/11/16 3:53 μ.μ.

    Η κ. Χριστοφίδου έχει σκεφτεί, άραγε, ποιοί γράφουν τα κοσμητικά για το πρόσωπο της?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/11/16 10:55 μ.μ.

      Η κυρία Χριστοφίδου φαίνεται πως τους γνωρίζει, ή τουλάχιστον τους μαντεύει, μια που τους βάζει ορμώμενους από τη Δροσιά.

      Διαγραφή
  55. Ανώνυμος12/11/16 4:50 μ.μ.

    Φταίμε και εμείς που δεν μαζεύουμε τις αποδείξεις από τους παιδότοπους να τις πάμε στό δήμαρχο να πληρώσει. Τόσα λεφτά που να τα βρούμε πια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/11/16 6:20 μ.μ.

      Σπιτι σου καλη μου ...κατσε λιγο με τα παιδια σου δεν ειναι κακο

      Διαγραφή
  56. Ανώνυμος12/11/16 5:20 μ.μ.

    Ζαμάνη τον αντιδήμαρχο με τις πεζοδρομιακές αναρτήσεις θα τον μαζέψεις ή θα κάνεις πάλι το παπί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/11/16 6:08 μ.μ.

      Κάποιος πρέπει να πει σ' αυτόν τον αντιδήμαρχο πως τα διδακτορικά δεν κάνουν τον άνθρωπο, ακριβώς όπως και τα ράσα δεν κάνουν τον παπά.

      Διαγραφή
  57. Ανώνυμος12/11/16 5:24 μ.μ.

    Ο καλάφις περιμένει απάντηση.
    Η μιράντα περιμένει απάντηση.
    Η σώκου και η ογε περιμένει απάντηση.
    Θα μιλήσει κανείς από τη φλύαρη διοίκηση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/11/16 10:16 μ.μ.

      'Εχει εκπρόσωπο τύπου ο Ζαμάνης τη φωνή του διονύσου, εκεί θα βρουν τις απαντήσεις!!!

      Διαγραφή
  58. Ανώνυμος12/11/16 8:44 μ.μ.

    Και στην οδό Διονύσου ο Κοροβέσης με διευκρινίσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος13/11/16 7:42 π.μ.

    Η υποβάθμιση του δήμου είναι ορατή κάθε μέρα. Παντού σκουπίδια, βουνά από κλαδιά, λακούβες παντού, βοθρολύματα στους δρόμους, πλημμύρες με τις πρώτες σταγόνες βροχής, ρεματιές γεμάτες μπάζα, φωτισμός δημοτικός ανύπαρκτος γιατί οι περισσότερες λάμπες είναι καμένες, πλατείες σε άθλια χάλια, βρωμιά και εγκατάλειψη παντού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος13/11/16 3:10 μ.μ.

    Να μου το θυμηθείς σε λίγο θα τα βάλουν με τους δημότες για να καλύψουν την αχρηστία τους!!!!!!
    Και πρόστιμα θα βάλουν!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/11/16 2:05 μ.μ.

      Πρεπει να μπουν οποσδιποτε προστημα,αμεσα κι ολας και οποιος δεν εχει να του τα περνανε στην εφορεια.βγαζει ο καθενας μια νταλικα χορτα και κλαδια ,ρε ουστ απο δω στα χωρια τους ολοι με 50ευρω τον χρονο δημοτικα τελη θελουν φορτηγο εξω απο το σπιτι τους ρε ουστ

      Διαγραφή
  61. Ανώνυμος13/11/16 3:16 μ.μ.

    προσπαθούν να εξανθρωπιστουν τα ανθρωποειδή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ανώνυμος13/11/16 6:56 μ.μ.

    ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΧΕ Η ΜΑΡΙΩΡΗ Ο ΦΕΡΕΤΖΕΣ ΤΗΣ ΕΛΕΙΠΕ!!!!!!
    ΤΑ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΑΝ ΟΛΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΑΝΑΨΑΝ ΤΑ ΛΑΜΠΙΟΝΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/11/16 8:28 μ.μ.

      ΑΝΤΕ ΠΗΓΑΙΝΕ ΜΩΡΗ ΚΑΙ ΦΤΙΑΞΕ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΥΚΟΥΜΑ

      Διαγραφή
    2. Ντόκτορ Ντόκτορ13/11/16 9:14 μ.μ.

      Ώπα τις μικρούλη !!!! Μαγκεψάμην ξαφνικά;

      Το ξέρει η μαμάκα σου ότι γλωτίζεις;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος13/11/16 9:27 μ.μ.

      Κατεβάζεις το επίπεδο!

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος14/11/16 12:16 π.μ.

      Αυτοί σε λίγο θα βάλουν λαμπιόνια στα αμάζευτα κλαδιά για να μας πείσουν ότι είναι χριστουγεννιάτικη διακόσμηση.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος14/11/16 6:46 π.μ.

      Τα λουλούδια της φωνής του ΔΙΟΝΥΣΗ σχολιάζουν και εδώ και αμέσως ΠΈΦΤΕΙ ΤΟ ΕΠΊΠΕΔΟ!!!!!!

      Διαγραφή
  63. Ανώνυμος13/11/16 8:24 μ.μ.

    Από φερετζέδες άλλο τίποτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος13/11/16 9:13 μ.μ.

    ΝΩΡΙΣ ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ ΘΈΜΑ Ο ΣΤΕΛΙΟΣ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΒΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΙΠΟΛΑΙΗ ΚΙΝΗΣΗ. ΜΕΤΡΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΗΜΕΝΗ ΕΙΝΑΙ. ΠΡΩΤΟΣ ΣΤΟΧΟΣ Η ΠΛΗΡΗΣ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΖΑΜΑΝΗ. ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΣΤΟΧΟΣ Ο ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΑΛΑΦΑΤΕΛΗ. ΤΡΙΤΟΣ Η ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΣΩΠΟ. Ο ΣΤΕΛΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΛΑ ΤΟΝ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΙΚΟ ΔΉΜΟ. Ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΜΠΑΓΗ ΣΧΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΡΟΚΑΛΛΙΚΡΑΤΙΚΟΙ ΔΗΜΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΨΗΦΙΖΕΙ, ΔΟΚΙΜΑΖΕΙ, ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΓΙ' ΑΛΛΑ. ΔΕΝ ΜΑΝΤΡΩΝΕΤΑΙ. ΘΑ ΚΥΝΗΓΗΣΕΙ ΠΑΛΙ ΝΕΟ Ή ΔΗΘΕΝ ΝΕΟ, ΑΦΘΑΡΤΟ Ή ΔΗΘΕΝ ΑΦΘΑΡΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΤΟΥΣ ΧΡΕΟΚΟΠΗΜΕΝΟΥΣ. ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΙ ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ. ΑΠΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΧΡΕΟΚΟΠΗΜΕΝΟΙ. ΑΣΕ ΠΟΥ ΑΠΌ ΤΟΤΕ ΠΟΥ Ο ΖΑΜΑΝΗΣ ΕΓΙΝΕ ΔΗΜΑΡΧΟΣ, ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ.... ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/11/16 12:14 π.μ.

      Σωστός!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος14/11/16 1:33 π.μ.

      Κάποιον από την οικογένεια θέλει να βολέψει ο Στέλιος αλλά βιάζεται και θα καεί. Ο Καλαφατέλης είναι τελειωμένος αλλά ο Ζαμάνης είναι ο δήμαρχος και έχει πλεονέκτημα και προβάδισμα. Αυτόν βλέπει ο κόσμος, αυτόν ξέρει και έχει μπροστά του 3 χρόνια.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος14/11/16 1:57 π.μ.

      Εν μέρει έχεις δίκιο. Ανοίγει η όρεξη σε πολλούς αλλά δεν μπορούν όλοι αυτοί να οδηγήσουν την κούρσα. Πρώτον, η κούρσα θέλει λεφτά και δεν τα διαθέτουν όλοι. Δεύτερον, μπορεί να θέλουν αλλά δεν είναι εύκολο να βγεις μπροστά, μην ξεχνάτε την περίπτωση του Ν. Πέππα που κάηκε στην προθέρμανση επειδή δεν τόλμησε. Τρίτον, ο μάγκας κάθε φορά είναι ο δήμαρχος, αυτός που κάθεται στην καρέκλα. Αθόρυβα φτιάχνει στρατό ο Ζαμάνης για την επόμενη φορά. Δένει κόσμο μοιράζοντας θέσεις και μεροκάματα. Ποιος θα του φύγει, ο Δαρδαμάνης, ο Ράικος, ο Μπάσης Α, ο Μπάσης Β, ο Κοκμοτός, ο Στάικος, ο Λυρούδιας, η Μαγγίνα, η Πέππα, ο Κόκκαλής, ο Ποτίδης, ο Χριστόπουλος, η Καγιαλή, ο Τσούκας, ο Κρητικός, η Ντούντα, η Ταουξή, η Ρηγοπούλου, ο Αλεξανδρής, ο Μπέτσης, ο Πιπέρης, Η Στασινοπούλου, ο Αφάρας, η Ακριτιδου, η Ζώτου, ο Γιαννουλάτος, η Γκιζελή, ο Χρονόπουλος, ο Κασαπάκης, κλπ κλπ;;; Ξέχασα κανένα;;; ακόμα και ο Υφαντής με ποιον θα πάει;;;; Θα είχε ανεξαρτητοποιηθεί αν ήτανε. Μόνο ο Πέππας της Σταμάτας δε θα χωράει. Αφήστε τι λένε από δω κι από κει στα πηγαδάκια και στα καφενεία. Οι άνθρωποι που ασχολούνται με το μαγαζί δεν είναι σαν και μας. Είναι ειδική κατηγορία. Ξεχνάνε εύκολα και γρήγορα. Έχουν μνήμη χρυσόψαρου. Θυμάται ο Ζαμάνης κι Ράικος, ο ένας του αλλουνού τις δηλώσεις, τις προσβολές και τις ύβρεις; Μια περίπτωση έπιασα, όλες ίδιες είναι. Λένε, λένε, λένε, λένε...και μπροστά και πίσω από την πλάτη αλλά στο τέλος... αμνησία. Για γέλια και για κλάματα.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος14/11/16 2:05 π.μ.

      Τα λέω κι έτσι, τα βλέπω κι αλλιώς. Δεν ήταν δήμαρχος ο Καλαφατέλης; Δεν ήτανε κι αυτός στην καρέκλα; Δε μοίρασε θέσεις και μισθουλάκους; Δεν είχε κι αυτός το στρατό του; Που πήγαν όλοι αυτοί; Γιατί τον παράτησαν; Γιατί έχασε; Με ποιους έμεινε τελικά; Κοντάκης, Κριεμάδης, Κλεφτάκης από τους γερούς. Δεν του έφτασε και πάλι καλά να λέει. Αν δεν είχε το προπύργιο στο κρυονέρι θα είχε καταποντιστεί. Οπότε, αν ισχύσουν τα ίδια ή ανάλογα, οι σημερινοί ακούνητοι του Ζαμάνη μπορούν να βρεθούν αλλού γι αλλού και να βγούνε τούμπα οι προβλέψεις.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος14/11/16 2:14 π.μ.

      Να σας πω. Έβλεπα το ματς με τη Βοσνία. Χάλια οι δικοί μας και χειρότεροι οι ξένοι. Απλά, βγάλανε το γκολ πρώτοι και πέσαν πάνω στη μπάλα για να κρατήσουνε τη νίκη. Στο τέλος ισοφαρίσαμε στο και πέντε. Αυτό που μου μεινε ήταν το αντιαθλητικό παιχνίδι. Αυτό μου θύμισε την εικόνα στα δημοτικά του Διονύσου. Ουσία μηδέν, έργο μηδέν και από τους προηγούμενους και από τους τωρινούς και χτυπήματα κάτω από τη μέση. Εντάξει, δε γίνεται δουλειά έτσι. Το θέμα είναι ότι στο τέλος χάνει ο δήμος κι εμείς οι πολίτες.

      Διαγραφή
  65. Ανώνυμος14/11/16 7:49 π.μ.

    Τους ενοχλεί η κριτική τους άχρηστους!!!!!! Αν φωτίσουμε τα μπάζα και τα κλαδιά που υπάρχουν στους δρόμους και που δεν πρόκειται να μαζέψουν οι ανίκανοι μέχρι τις γιορτές, θα είμαστε ο πιο φωτεινός δήμος του πλανήτη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος14/11/16 12:46 μ.μ.

    Από τότε που ο Σάκης έγινε Διονύσης και η Πέππα έγινε Αγγελική, από τότε που από απλοί γνωστοί έγιναν φίλοι και μάλιστα οικογενειακοί, πολλά άλλαξαν.
    Ο Διονύσης σταδιακά αρχίζει να απομακρύνεται από τους συνεργάτες, τους φίλους, τους συμβούλους δημοτικούς και τοπικούς, ακόμα και τους απλούς δημότες.
    Όσο πιο στενές γίνονταν οι επαφές του με την Αγγελική τόσο η απόσταση αυτή μεγάλωνε.
    Η Αγγελική αποφάζιζε πια αν οι συνεργάτες του ήταν κατάλληλοι, οι φίλοι του επικίνδυνοι, οι σύμβουλοι τεμπέληδες και άχρηστοι, οι δημότες δικοί της ή απέναντι.
    Έτσι οι συνεργάτες της Αγγελικής έγιναν συνεργάτες του, οι συμβουλοί της έγιναν σύμβουλοι δημάρχου,οι κατά συνθήκη φίλοι της έγιναν και δικοί του, οι δημοτικοί σύμβουλοι χωρίστηκαν σε βολικούς και αντιδραστικούς, άρα επικίνδυνους. Ο Διονύσης δεν έμοιαζε πια σε τίποτα με τον παλιό Σάκη.
    Ο Διονύσης έμοιαζε πια σαν μια καρικατούρα της Αγγελικής.
    Μόνο με τη φωνή της που δεν μιλάει ακόμα.
    Ντύνεται, στέκεται, πηγαίνει, μόνο όπου και όπως του πει.
    Ο Διονύσης δεν βλέπει ότι έμεινε μόνο με την Αγγελική γιατί πια βλέπει με τα μάτια της Αγγελικής, ακούει με τα αυτιά της και σκέφτεται με το μυαλό της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος14/11/16 1:51 μ.μ.

    14/11/16 12:46 μ.μ.
    Aυτό συμβαίνει με όσους έχουν χαμηλή αυτοεκτίμηση. Άγονται και φέρονται όπως τους ορμηνεύουν χωρίς να έχουν την δύναμη να κρίνουν τους ορμηνεύτες τους.
    Ευτυχώς που δεν είναι το ίδιο φύλο γιατί θα τους βλέπαμε να φοράνε και τα ίδια ρούχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανώνυμος14/11/16 3:03 μ.μ.

    Αγαπητέ φίλε 12.46μμ. έχεις απόλυτο δίκιο. Όσοι ξέρουμε το Σάκη από παλιά αυτό λέμε, πως έγινε έτσι αυτό το παιδί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/11/16 6:10 μ.μ.

      ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ , ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΚΙ ΑΝ ΤΟΝ ΗΞΕΡΑΝ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΛΕΝΕ "ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΤΕ ΑΦΟΥ ΒΓΑΛΑΤΕ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΟΝ ΣΑΚΗ?...." ΚΙ ΕΝΟΟΥΣΑΝ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΧΩΡΙΣ ΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ.

      Διαγραφή
  69. Ανώνυμος14/11/16 3:16 μ.μ.

    Σχεδόν δύο χρόνια πριν, αυτά και άλλα πολλά του τα είχαν επισημάνει του "δημάρχου" άνθρωποι του φιλικού του περβάλλοντος. Ήταν όμως τόσο τυφλωμένος ή δεμένος απο τότε που δεν έκανε καμία προσπάθεια να ανοίξει τα μάτια του ή να λύσει τα δεσμά του και έτσι η εξέλιξή του είναι η σημερινή, να είναι "δήμαρχος" με εισαγωγικά. Για την κατάληξή του ως "δήμαρχος" θα κάνουμε υπομονή να δούμε ποιά θα είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος14/11/16 3:45 μ.μ.

    Όταν θα ξυπνήσει ο Ζαμάνης και δει τη ζημιά που του έκανε η Πέππα με τη συμπεριφορά της, τις εμμονές της και τις κακίες της θα είναι πια αργά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος14/11/16 6:09 μ.μ.

    Χαρακτηριστική ήταν η άφατη χαρά της Πέππα όταν παραιτήθηκε, το βαρίδι όπως τον αποκαλούσε, Αβραάμ Πασιπουλαρίδης και έτσι άνοιξε για αυτήν ο δρόμος για την αποκλεισική χειραγώγηση του Σάκη. Όταν βγήκε ο Αβραάμ απο τη μέση, έφυγε απο το δρόμο της για τον έλεγχο της εξουσίας, το τελευταίο εμπόδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανώνυμος14/11/16 6:12 μ.μ.

    ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟ ΠΟΣΕΣ ΔΙΚΙΟΛΟΓΙΕΣ ΘΑ ΒΡΕΙ ΚΙ ΟΕΝΑΣ ΚΙ Η ΑΛΛΗ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΑΚΙΑ ΤΟΥΣ. ΤΗ ΖΗΜΙΑ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ανώνυμος14/11/16 7:00 μ.μ.

    Τώρα που είπες στρατιωτάκια, θυμήθηκα τη σύμβουλο απο τον Άγιο Στέφανο, που την χρησιμοποίησε και εξακολουθεί να το κάνει παραμυθιάζοντάς την ότι είναι σημαντική για να ελέγχουν το "δήμαρχο". Η άλλη είχε διαφορετικό προφίλ απο την Πέππα, φιλική και ομιλητική, έτσι της ανέθεσε τα τηλεφωνήματα στους συμβούλους για την παρουσία τους στα συμβούλια και τις βόλτες του "δημάρχου" στους συλλόγους και τις εκδηλώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος14/11/16 7:25 μ.μ.

    Ο Στέλιος όλοι ξέρουν ότι κοιτάει μια ζωή την πάρτι του και τίποτα άλλο.Πήρε φόρα τώρα που το κόμμα πήρε την εξουσία και τον βόλεψε και ξέρει ότι αυτό θα έχει ημερομήνια λήξης κι έτσι κοιτά τη δική του καταδική του προσωπική αυριανή μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/11/16 10:15 π.μ.

      Οι αγιοστεφανιώτες δε ξεχνούν ότι η περιοχή τους αν και έιναι κέντρο του δήμου είναι αφημένοι πιο πολύ από κάθε άλλοι κι ο κάθε Στέλιος έχει μεγάλη ευθύνη για αυτό.Με τι μούτρα θα μας ξαναντικρύσουν;

      Διαγραφή
  75. Ανώνυμος14/11/16 7:50 μ.μ.

    Pe seis ti pinete kai de mas dinete .eleos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ανώνυμος14/11/16 9:02 μ.μ.

    ΛΕΒΕΝΤΕΣ, ΑΦΗΣΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΟΛΠΑ. ΜΗΝ ΠΕΤΑΤΕ ΤΗ ΜΠΑΛΑ ΣΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ. Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ, ΚΑΘΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ. ΑΦΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΗΝ ΠΕΠΠΑ, ΤΗ ΝΤΟΥΝΤΑ, ΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΤΑΓΚΑΛΗ. ΜΗ ΦΟΡΤΩΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ. ΑΝ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟ ΠΙΣΤΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΑΥΤΟΣ ΤΑ ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ. ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ. ΑΥΤΟΥΣ ΕΠΕΛΕΞΕ ΓΙΑ ΣΤΕΝΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ, ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ. ΕΛΑΦΡΥΝΤΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΙΔΙ ΕΙΝΑΙ... ΚΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ. ΤΙ ΔΗΛΑΔΗ; ΘΑ ΤΗ ΓΛΥΤΩΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΚΑΤΑΛΟΓΙΣΤΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ανώνυμος14/11/16 9:10 μ.μ.

    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ. ΑΥΤΟΙ ΔΕ ΧΑΜΠΑΡΙΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ. ΔΕ ΜΠΑ ΝΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ. ΔΕ ΜΠΑ ΝΑ ΚΡΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΤΕ. ΔΕ ΜΠΑ ΝΑ ΒΑΖΕΤΕ ΓΚΑΖΙΑ. ΔΕ ΜΠΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΣΚΕΠΑΖΕΤΕ. ΑΥΤΟΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΙΔΡΩΝΕΙ ΤΟ ΑΦΤΑΚΙ ΤΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΓΥΡΙΣΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ. ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ανώνυμος14/11/16 9:12 μ.μ.

    Κ Α Τ Α Γ Γ Ε Λ Ι Α
    Σ Τ Η Ν
    Α Π Ο Κ Ε Ν Τ Ρ Ω Μ Ε Ν Η
    Κ Α Ι
    Σ Τ Η Ν
    Ε Ι Σ Α Γ Γ Ε Λ Ι Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/11/16 10:45 μ.μ.

      Ξέχασες την Επιτροπή Καταπολέμηση της Διαφθοράς. Αυτοί κινούνται πιο γρήγορα!!!

      Διαγραφή
  79. Ανώνυμος14/11/16 10:29 μ.μ.

    Βρε το Στέλιο τον ξέρουμε κι εμείς. Άλλο το ένα κι άλλο το άλλο. Σάμπως κι ο Κοντάκης δεν κουβεντιάζει; Ή μήπως οι Συριζαίοι δεν ψάχνονται μετά το απόλυτο τίποτα των ΖυγουνοΣπηλιώτηδων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ανώνυμος14/11/16 10:48 μ.μ.

    Ακούστηκε ότι ήταν ο Γενικός Γραμματέας σήμερα στη συνεδρίαση της Σχολικής. Θα είναι πολύ σοβαρά τα πράγματα εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ανώνυμος15/11/16 3:50 μ.μ.

    Στην προηγούμενη συνεδρίαση είχε πάει ο δήμαρχος δτη χθεσινή συνεδρίαση ο γενικός γραμματέας του δήμου, την άλλη φορά ποιός έχει σειρά;;;;
    Φαίνεται καθαρά πλέον ότι η Καγιαλή δεν μπορεί να κάνει την πρόεδρο μόνη της χωρίς υποστήριξη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ανώνυμος16/11/16 9:55 π.μ.

    Μετά το απόλυτο μπάχαλο του Ζαμάνη, την δημαρχία των Καλαφατελομεσίτων, την στασιμότητα της παράταξης της Ζωής, το απόλυτο τίποτα των Ζυγουνοσπηλιώτιδων,την εξαφάνιση του Μπιτάκου, τα ψαξίματα του Υφαντή, του Νικητόπουλου και του Κοντάκη, της απόλυτης πια σύγχυσης, δεν υποχρεούται ένας πρώην δήμαρχος τεσσάρων τετραετιών να προβληματιστεί; Μπράβο στον Στέλιο που τολμά και λέει δύο απλές κουβέντες από αυτές που λέμε όλοι μας. Εγώ θα περίμενα να πει περισσότερες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ανώνυμος16/11/16 10:17 π.μ.

    Τελικά θα καταφέρει να μαζέψει τους συμβούλους του ο "δήμαρχος" μήπως και γίνει δημοτικό συμβούλιο;;;;
    Γιατί βγάζει προσκλήσεις αν δεν έχει εξασφαλίσει την απαρτία;;;;
    Το ρεζιλίκι συνεχίζεται!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Ανώνυμος16/11/16 11:46 π.μ.

    Εθεάθησαν μετά το δημοτικό συμβούλιο σε γνωστό καφέ στην Άνοιξη , να πίνουν καφέ ο Δήμαρχος μαζί με 4-5 συμβούλους του. Τι να έλεγαν άραγε; Έκλαιγαν τη μοίρα τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ανώνυμος16/11/16 4:33 μ.μ.

    Πράγματι θεάθηκαν σε γνωστό καφέ και ωτακουστής μου μετέφερε ότι συζήταγαν ανήσυχοι και για την παρέμβαση Κοροβέση. Λέτε δύο απλές κουβέντες να αποτελούν αρχή εξελίξεων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/11/16 7:03 μ.μ.

      Μπορεί να έχουν γίνει και άλλες κουβέντες και απλά να μη τις ξέρουμε...

      Διαγραφή
  86. Ανώνυμος16/11/16 8:52 μ.μ.

    ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΊΣΤΕ . ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΖΕΙ ΠΙΑ..................

    ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΚΟΥΠΙΔΙ!!!!!.............................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/11/16 9:05 μ.μ.

      Τώρα, κατεβάζεις το επίπεδο.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος16/11/16 9:14 μ.μ.

      Και όμως φίλε 9:05 μμ , οι μόνοι που τον λογαριάζουν ακόμα είναι κάτι ξεφτίλες που περιμένουν να τους δώσει κάθε μήνα μερικά κατοστάρικα από τα δημοτικά ταμεία. Και εκείνος από τη μια τους πληρώνει μαύρα κι από την άλλη τους τα χώνει όπου βρεθεί κι όπου σταθεί. Αν αυτό δεν τον κάνει ΣΚΟΥΠΙΔΙ, τότε τι άλλο;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος17/11/16 4:25 μ.μ.

      Γι αυτο θα εισαι παντα ο μαλακ@ς της παρεας

      Διαγραφή
    4. Πειστικότατο το "επιχείρημά" σου...

      Διαγραφή
  87. Ανώνυμος16/11/16 10:21 μ.μ.

    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΙ ΣΚΛΗΡΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ. ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ, ΦΙΛΕ, ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΘΥΒΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙΣ, ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ, ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. ΦΕΡΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ. ΑΥΤΑ ΦΤΑΝΟΥΝ. ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/11/16 4:30 μ.μ.

      Συμφωνω μαζι απολυτα μαζι σου ,οποιος εχει αποδειξεις να τις δημοσιευσει...το να κρινεις τον αλλον απο την εξωτερικη του εμφανιση ειναι λαθος.. ειναι ελειψη επιχειρηματων.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος18/11/16 12:34 π.μ.

      Ναι. Έτσι είναι. Στοιχεία. Ντοκουμέντα. Αποδείξεις.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος18/11/16 6:57 π.μ.

      Μερικές φορές είναι καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς - ιδίως όταν δεν ξέρεις. Μάθε λοιπόν "εξυπνάκια" ότι οι αποδείξεις υπάρχουν και μάλιστα είναι πολλές και δεν αφήνουν καμιά αμφιβολία για το πάρτυ που γίνεται επί Ζαμάνη. Αλλά αυτή τη φορά κατατίθενται εκεί που πρέπει και σύντομα πολλοί θα κλάψουν με μαύρο δάκρυ.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος20/11/16 7:20 μ.μ.

      Μην μας κρατας σε αγωνια ,ετσι και αλλιως ανωνυμα τα λες, πες μας, πες μας...

      Διαγραφή
  88. Ανώνυμος18/11/16 6:47 π.μ.

    Η κα χαζάπη κι ο γκεμπελισμός της σε όλο τους το μεγαλείο με μισές αλήθειες και φουλ προπαγάνδα,από τα γεγονότα που αναφέρει το ποιος είναι ο πρώτος διδάξας της απόλυτης απαξίωσης του ΔΣ το καταλαβαίνει κι ενα παιδάκι ότι είναι ο Καλάφι τότε ως δήμαρχος και τώρα απέναντι σέρνοντας από τη μύτη ακόμα κι αυτούς που είχε διαγράψει (Γιώργο πόσα έχεις καταπιεί κι ακόμα καταπίνεις).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/11/16 8:20 π.μ.

      ΦΤΑΣΑΝΕ ΣΤΟ ΝΑΔΙΡ ΟΙ ΖΑΜΑΝΑΚΗΔΕΣ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΙΣΟΥΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΑΠΌ ΤΑ ΚΑΛΑΦΑΤΕΛΑΚΙΑ. ΡΕ ΘΕΟΜΠΑΙΧΤΕΣ ΣΑΣ ΨΗΦΙΣΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΒΓΗΚΑΤΕ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος18/11/16 8:23 π.μ.

      ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΑ ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ Α' ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΤΙ ΜΕΣΟΛΑΒΗΣΕ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΤΕ 52-48;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος18/11/16 8:24 π.μ.

      ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΤΟ ΚΑΛΑΜΙ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ Η ΠΤΩΣΗ ΠΟΝΑΕΙ!!!

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος18/11/16 8:34 π.μ.

      ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΖΑΜΑΝΑΚΗΔΕΣ; ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΕΙ ΑΠΑΡΤΙΑ Ή ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΠΟΥ ΦΤΥΝΕΤΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ;
      Η ΣΩΚΟΥ ΠΟΎ ΤΗΝ ΠΕΡΙΓΕΛΑΤΕ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΠΗΣ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ;
      ΖΥΓΟΥΝΑΣ ΚΑΙ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΞΕΤΕ ΤΟΝ ΚΑΛΑΦΙ "ΠΟΥΛΩΝΤΑΣ" ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΥΤΕ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΟΥΤΕ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ;
      Η ΠΝΟΗ ΕΠΕΙΔΗ ΑΓΝΟΕΙΤΕ ΤΟ ΜΠΙΤΑΚΟ ΚΑΙ ΑΚΟΥΤΕ ΒΑΡΙΕΤΗΜΕΝΑ ΤΟ ΦΩΤΑΚΗ;
      Ο ΚΑΛΑΦΑΤΕΛΗΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΙΧΑΤΕ ΣΤΗΝ ΠΡΕΣΣΑ ΩΣ ΑΔΚ;
      ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΘΕΣΜΟ. ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ. ΔΩΣΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ. ΔΕΙΞΤΕ ΜΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ ΟΤΙ ΝΟΙΑΖΕΣΤΕ ΤΟ ΔΉΜΟ ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος18/11/16 10:20 π.μ.

      Την κριτικη στη χαζαπη την εχουν αναλαβει αλλοι χυδαιολογοι σε άλλο γήπεδο. Η οδος διονυσου σας ήταν βολική και εντιμη οσο σας στηριζε. Τωρα σας ενοχλει με αυτα που σχολιάζει. Δεν πειράζει. Σας μάθαμε τωρα.

      Διαγραφή
  89. Ανώνυμος18/11/16 7:51 π.μ.

    Την αχρηστία του Ζαμάνη φίλε μου να μαζέψει τους δικούς του συμβούλους δεν θα την χρεωθεί ο Καλάφι. Αυτός πήρε το μάθημά του από τους δημότες και τους παλιούς του συνεργάτες. Τώρα έρχεται η σειρά του Ζαμάνη για φούμο. Παρατράβηξε το αστείο να φταίει για όλα τα κακά η αντιπολίτευση. Η Αχρηστία τους φταίει. Φούμο έχει δίκιο ο Στέλιος σε αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Ανώνυμος18/11/16 9:12 π.μ.

    Σέρνει από τη μύτη ακόμα και αυτούς που είχε διαγράψει. Πόσο μεγαλύτερη ξεφτίλα. Γιώργο ακούς τίποτα; Λες να τα λένε για σένα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Ανώνυμος18/11/16 9:26 π.μ.

    Τι είναι αυτά που λέτε. Κυβερνητική παράταξη και θα γίνει ουρά του δημαρχομεσίτη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Ανώνυμος18/11/16 10:18 π.μ.

    Ο Δήμαρχος επιδίδεται σε μεσιτείες τώρα, με τη βοήθεια αντιδημάρχου... Τι οικόπεδα να πουλάει άραγε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Ανώνυμος18/11/16 12:21 μ.μ.

    Από μεσιτείες άλλο τίποτα ο "δήμαρχος". Από όπου μπορεί όπως μπορεί. Εκείνα τα 11 στρέμματα του κλαδοφάγου-ευρωφάγου με τι μεσιτεία το νοίκιασε ο δήμος????Τα στρέμματα αυξήθηκαν επικίνδυνα, δεν έιναι τόσα απαραίτητα. Ο ιπτάμενος Ολλανδός θέλει μεγάλη πίστα για να προσγειωθεί!!!!!! Για ψάξτε το θέμα λίγο παιδιά!!!!!!! Κάτι μυρίζει περίεργα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Ανώνυμος18/11/16 12:35 μ.μ.

    Δροσιά καλεί Περιστέρι..........
    Δροσιά καλεί Περιστέρι..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Ανώνυμος18/11/16 1:18 μ.μ.

    Είναι τόσο βιαστικός και άπληστος ο μικρός, που ξεχνάει ότι είναι ερασιτέχνης. Έτσι έπεσε πάνω στον παλιό, που κάνει τη δουλειά χρόνια... και εκτέθηκε. Στάσου στο ύψος της θέσης βρε παιδί μου! Να κάνεις την εξυπηρέτηση αλλά να βγάλεις και μεσιτεία... από το συνάδελφο; Ή νόμιζες ότι δε θα σε κουβεντιάζει... με τον επαγγελματία;...πού σ' έχει και στη μπούκα; Πόσο ποιό χαμηλά πια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Ανώνυμος18/11/16 1:20 μ.μ.

    Ήταν κι ο υποταχτικός μαζί, που τον εκθέτει δεξιά και αριστερά κι όμως ο μικρός τον κρατάει στη θέση του... τώρα, ξέρετε γιατί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Ανώνυμος18/11/16 1:22 μ.μ.

    ΤΑ ΕΙΠΑΝ Ο ΑΝΤΡΕΑΣ ΜΕ ΤΟ ΓΙΩΡΓΟ , ΜΕ ΠΑΣΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ, ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ... ΑΛΛΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/11/16 5:23 μ.μ.

      χαχαχα θα το ήθελες...τα πουλάκια του δημάρχου κελάηδασαν ή ο ίδιος ο δήμαρχος

      Διαγραφή
  98. Ανώνυμος18/11/16 4:57 μ.μ.

    Περιστέρι όβερ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Ανώνυμος18/11/16 5:05 μ.μ.

    εεεεεεεεερε ξεφτίλα!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/11/16 7:29 μ.μ.

      Η δουλειά δεν είναι ντροπή. Να ζήσει την οικογένειά του θέλει ο άνθρωπος. Έτυχε να πέσει στο συνάδελφο. Είπε να τον εξυπηρετήσει. Νομίζω ότι του έβγαλε κι ένα δόντι που είχε απόστημα. Γι άλλα δεν έμαθα.

      Διαγραφή
  100. Ανώνυμος18/11/16 7:26 μ.μ.

    ΟΤΑΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Ανώνυμος18/11/16 8:21 μ.μ.

    Πάλι χαμός σήμερα με τους εργαζομένους στην καθαριότητα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Ανώνυμος18/11/16 8:34 μ.μ.

    Να δω και το στέλιο αγκαζέ με το γιαννάκη κι ας πεθάνω....μα ο γιαννάκης δεν είχε διαγράψει την κόρη του γιατί τόλμησε και πήγε σε συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου? τι μάθημα άραγε θα δώσει στο παιδί του ότι αν είναι να βγαίνει το μεροκάματο καλές κι οι κωλοτούμπες ή αλλιώς πέφτουμε και στα 4?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/11/16 9:48 μ.μ.

      ο γιαννάκης την διέγραψε γιατί τον αψήφησε , ο διονυσάκης την μήνυσε, μαζί με κάμποσους ακόμα...για να σκεπάσει τα δικά του τα άπλυτα, τα παραπεταμένα...

      Διαγραφή
  103. Ανώνυμος18/11/16 9:12 μ.μ.

    Ο δικός μας που είναι ολόκληρος ένα κακοφορμισμένο απόστημα, μπορεί κανείς να το σπάσει??????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Ανώνυμος18/11/16 9:16 μ.μ.

    την ξερει καλα την περιοχη. είχε κανει και μια επιτυχημενη αγορα πριν λιγα χρονια. ακομα εχουν να λενε για αυτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Ανώνυμος18/11/16 9:51 μ.μ.

    Μεσιτική Αμοιβή.

    Η μεσιτική αμοιβή δηλ. η αμοιβή που θα πληρώσετε τον μεσίτη για την υπόδειξη συγκεκριμένου ακινήτου που σας έκανε και το οποίο αγοράσατε ή ενοικιάσατε δεν ορίζετε απο καμία νομοθεσία, είναι ελεύθερα διαπραγματεύσιμη και δεν υπόκειται σε κατώτατα νόμιμα όρια. Η χρήση γενικών όρων συναλλαγών στη σύμβαση μεσιτείας διέπεται από τις διατάξεις του άρθρου 2 του ν. 2251/1994 (Α΄ 191). Η μεσιτική αμοιβή συνήθως στις αγοραπωλησίες ειναι 2% απο την μεριά του αγοραστή και 2% απο την μεριά του ιδιοκτήτη και αφορά την εμπορική αξία του ακινήτου. Αυτό όμως μπορεί να μεταβληθεί είτε προς τα πάνω είτε προς τα κάτω. Αρκετές οι περιπτώσεις όπου οι υποδείξεις ευκαιριών τιμολογούνται με μεγαλύτερα ποσοστά απο τους μεσίτες με ποσοστά που μπορούνε να φτάνουνε και το 7% . Στις περιπτώσεις ενοικίασης η αμοιβή συνήθως ορίζετε στο 1 ενοίκιο απο τον μισθωτή και 1 ενοίκιο απο τον εκμισθωτή (μισό σε περίπτωση κατοικίας). Οι αμοιβές αυτές επιβαρύνονται με τον νόμιμο ΦΠΑ δηλ. 23% . Έτσι για ενα ακίνητο που αγοράζετε απο υπόδειξη μεσιτικού γραφείου και του οποίου η συμφωνία αγοράς έκλεισε στα 100.000 Ευρώ η οφειλή σας απέναντι στο μεσιτικό γραφείο είναι 2%x100.000= 2.000 Ευρώ μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 23% . Απο την στιγμή που επιλέξετε να αγοράσετε ενα ακίνητο μέσω μεσίτη τότε να γνωρίζετε οτι θα πρέπει να υπογράψετε έγγραφο υπόδειξης ακινήτου στο οποίο ορίζετε η μεσιτική αμοιβή και στο οποίο αναγράφονται τα πλήρη στοιχεία του μεσίτη όπως ο αριθμός φορολογικού του μητρώου, καθώς και ο αριθμός Γ.Ε.ΜΗ. του. Αν ο μεσίτης δεν ασκεί νόμιμα το επάγγελμα τότε δεν έχετε καμία οικονομική οφειλή απέναντι του. ΑΠΟ "ΤΟ HOUSE FOR YOU - THE AERT OF REAL ESTATE"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Ανώνυμος18/11/16 9:53 μ.μ.

    ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΙΣ: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΝΤΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Ανώνυμος18/11/16 10:01 μ.μ.

    Συναίνεση για τα καλόπαιδα της συριζαικής αντιπολίτευσης σημαίνει να διοικεί η μειοψηφία,να καταψηφίζεται ότι είναι καλό για το δημότη προκειμένου να μην το καρπωθεί ως επιτυχία η διοίκηση,να υπάρχουν τα καλά και συμφέροντα.Οι ίδιοι τορπίλισαν το Νικητόπουλο για ΣτΔ ο Αμπαρτζίδης ήταν παραταξιακός ο Παπαιωάννου πρόταση της διοίκησης άρα καμμένος από χέρι.Στις σχολικές πήραν θέσεις και η διοίκηση έχασε την πλειοψηφία για χάρη τους και το αποτέλεσμα αντί να βάλουν τάξη ε στο χάος κι εδώ τορπίλισαν.Τους κάλεσε στις διαπαραταξιακές άλλα λέγαν άλλα κάναν. Τώρα απο κει που ακόμα και σαν διαγραμμένοι έμπαιναν στα ΔΣ έφτασαν στο σημείο να μη μπαίνουν και να βάζουν ταφόπλακα στη λειτουργία του δήμου. Ντροπή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/11/16 7:13 π.μ.

      Ήθελα να ήξερα τι έχεις πάρει και λες αυτές τις βλακείες!
      Ποιά καλή πρόταση για το δημότη έχει καταψηφίσει η αντιπολίτευση???????? Οι δικοί σου ........(δεν μπορώ να διαλέξω ποιό απαξιωτικό επίθετο σου ταιριάζει καλύτερα) "δήμαρχε", ο στενός πυρήνας σου είναι αυτός που σταματά όποιο σοβαρό έργο υπάρχει δυνατότητα να γίνει στο δήμο!!!!!!!!
      Άλλη γιατί δεν θέλει να ξεχωρίσει αυτός που θα το κάνει γιατί η ίδια δεν μπορεί να παράξει τίποτα εκτός από κουτσομπολιό και άλλη γιατί δεν μπορεί να ανεχτεί να μην έχει τον πρώτο λόγο και άποψη σε ότι γίνεται γύρω από το δήμο!!!!!!
      Αλλά κυρίως ΕΣΥ ....."δήμαρχε" γιατί δεν έχεις κανένα προσωπικό όραμα για το δήμο που υποτίθεται ότι διοικείς, δεν έχεις κάνει μέχρι τώρα κανένα έργο πνοής, δεν έχεις καταφέρει να τελειώσεις ή έστω να προχωρήσεις έργα που είχαν προγραμματιστεί από τον προκάτοχό σου και θα βελτίωναν λίγο την τραγική εικόνα που έχει ο δήμος μας!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος19/11/16 7:15 π.μ.

      Τα συμφέροντα της διοίκησης και κυρίως του δημάρχου τα φροντίζει πολύ καλά όπως μαθαίνουμε αρκετά συχνά τελευταία η ομάδα του. Τα προσωπικά του όχι του δήμου!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  108. Ανώνυμος19/11/16 6:32 π.μ.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Ανώνυμος19/11/16 6:40 π.μ.

    Όπα μεγάλε. Ο Παπαϊωάννου έβαλε μόνος του. ΔΕΝ ΨΗΦΊΣΤΗΚΕ ΑΠΌ ΤΑ ΖΑΜΑΝΑΚΙΑ. Ο Αμπαρτζιδης έβαλε μόνος του γιατί νόμιζε ότι θα τον στηρίξει ο ζαμάνης που έταζε εδώ κι εκεί. ΔΕΝ ΨΗΦΊΣΤΗΚΕ ΑΠΌ ΤΑ ΖΑΜΑΝΑΚΙΑ. Στο Νικητοπουλο χρώσταγε ο ζαμάνης αλλά κι αυτόν τον πούλησε. ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΑΠΌ ΤΑ ΖΑΜΑΝΑΚΙΑ. Απλά η σκληρή δεξιά της παράταξης ΔΕΝ ΉΘΕΛΕ ΣΥΝΉΓΟΡΟ ΌΠΩΣ ΔΕΝ ΉΘΕΛΕ ΚΑΙ ΕΠΙΤΡΟΠΉ ΔΙΑΒΟΎΛΕΥΣΗΣ. Αυτή είναι η αλήθεια. Οι συριζαιοι παραμυθιαστηκαν αλλά τώρα βλεπουν ότι κουμάντο κάνουν οι σκληροί δεξιοί. Αυτό το χαρτί θα παίξει ο ζαμάνης στις επόμενες εκλογές. Καθαρά δεξιό σχήμα με αγγέλικα και λουκατο. Ποντάρει τότε σε κυβέρνηση ΝΔ. Εξάλλου όλα τα πρωτοπαλικαρα του είναι της σκληρής δεξιάς. Γι αυτό αγωνίστηκε για αγγελικα και ζωτου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/11/16 9:42 π.μ.

      Η Ζώτου δεν είχε ΚΑΜΙΑ ΣΤΗΡΙΞΗ από το Ζαμάνη!!!!!!!!!!!!!
      Το αντίθετο μάλιστα!!!!!!!!!!
      Ο Ζαμάνης και η παρέα του έτρωγε και έπινε με την αντίπαλό της!!!!!!!!!!!!!
      Δεν έχουμε αλτσχάιμερ ακόμα φίλε και κυρίως δεν ξεχνά η Βάνα!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος19/11/16 11:07 π.μ.

      Χαχα καλό το αστείο του 6:40 ! Θα τον στηρίξει λέει η Ν.Δ. χαχαχα .. Παιδιά κάποια στιγμή πρέπει να καταλάβετε ότι είναι άλλο πράγμα οι εθνικές εκλογές και άλλο οι δημοτικές .
      Καλημέρα Νιόνιο!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος19/11/16 3:28 μ.μ.

      Mήπως να θυμηθεί ο "δήμαρχος" τι έλεγε για το Νικητόπουλο, παρόλο που εκείνος τον στήριξε για να κερδίσει τις εκλογές και μοίραζε φυλλάδια του Ζαμάνη ακόμα και στις λαϊκές αγορές;;;;;;;;
      Μήπως αντί να γράφει και να λέει αυτές τις βλακείες, να σκέφτεται ότι την καρέκλα που κάθεται και δεν τιμά την χρωστάει σε ανθρώπους που τώρα λοιδορεί;;;;;;;
      Αρκετά με την αχαριστία του "δημάρχου"!!!!!!!

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος19/11/16 5:29 μ.μ.

      Κάποιοι άνθρωποι αλλάζουν κόμμα για χάρη των αρχών τους και κάποιοι άλλοι αλλάζουν τις αρχές τους για χάρη του κόμματος.!!

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος20/11/16 7:53 π.μ.

      Μήπως να θυμηθεί ο "δήμαρχος" τι έλεγε για τον Αμπαρτζίδη, για τις σπουδές του, τις πολιτικές του τοποθετήσεις και τελικά τα φόρτωσαν όλα στην ηλικία του
      και προσπάθησαν να τον βγάλουν από το παιχνίδι;;;;;;;
      Μήπως αντί να γράφει και να λέει αυτές τις βλακείες, να σκέφτεται ότι οι άνθρωποι της Άνοιξης που παρακαλάει τώρα για συνεργασίες, έχουν κατά καιρούς λοιδορηθεί από τον ίδιο και την κλίκα του;;;;;;;;;
      Αρκετά με την διπροσωπία του "δημάρχου"!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος20/11/16 8:46 π.μ.

      Μήπως να θυμηθεί ο "δήμαρχος" τι έλεγε για τον Παπαιωάννου, παρόλο που εκείνος ήταν σύζυγος τοπικής συμβούλου του στο Κρυονέρι, δικηγόρος της παραταξής του και πληρεξούσιος δικηγόρος του προεκλογικά, εργάστηκε και προσπάθησε πολύ για να κερδίσει ο Ζαμάνης τις εκλογές;;;;;;;
      Μήπως αντί να γράφει και να λέει αυτές τις βλακείες, να σκέφτεται ότι την καρέκλα που κάθεται και δεν τιμά την χρωστάει σε ανθρώπους που τώρα λοιδορεί;;;;;
      Μήπως καλύτερα να σκεφτεί, γιατί όλοι αυτοί οι άνθρωποι που έδωσαν την ψυχή τους για να κερδίσουν τις εκλογές, δεν θέλουν ούτε να τον ακούν ούτε να τον βλέπουν στα μάτια τους;;;;;;;;;;
      Αρκετά πια με τον ανωφέλευτο "δημάρχο"!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος20/11/16 1:34 μ.μ.

      Δηλαδή για να καταλάβω ρε καλαφατελόμαγκες περιμένατε να γίνει συμπαραστάτης του δημότη ο νεαρός Αμπαρτζίδης κατά τα άλλα μια χαρά παιδί που μέχρι τελευταία στιγμή πριν τις εκλογές έπαιζε την κολοκυθιά για το αν θα κατέβαινε με τον έναν ή με τον άλλον; Και μάλιστα για έμμισθη θέση λες κι ο Ζαμάνης δεν είχε δικούς του που περιμέναν στη σειρά κι είχαν παλέψει για να βγει; Για συνέλθετε λίγο παίδες, ο νεαρός απλώς έπαιξε κι έχασε για αυτό και μετά από λίγο καιρό έφυγε από την παράταξη της ενωτικής πρωτοβουλίας χώρια ότι συνειδητοποίησε το μπάχαλο το οποίο επικρατούσε εκεί.

      Διαγραφή
  110. Ανώνυμος19/11/16 7:10 π.μ.

    Την ταφόπλακα στο δήμο βάζει η ανικανότητα. Ο Καλλικράτης τους έδωσε πλειοψηφία 25-16 για να κυβερνάνε χωρίς πρόβλημα. Αυτοί όμως θέλουν να είναι ασυδοτοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/11/16 1:37 μ.μ.

      Φίλοι μου προσεξτε, " Ποτέ μην αγγίζεις σκατά, ούτε με γάντι. Το γάντι γίνεται πιο σκατένιο, το σκατό δεν γίνεται πιο γαντένιο.

      Διαγραφή
  111. Ανώνυμος20/11/16 12:25 μ.μ.

    Κύριοι διαχειριστές ενός ανώνυμου και κατάπτυστου μπλογκ που λέγεται διονυσοσκουφίτσα, σας εκφράζω τον αποτροπιασμό και την αηδία που βίωσα βλέποντας άθελά μου όχι για πρώτη φορά στο μπλογκ σας hardcore πορνό διαστροφικό περιεχόμενο. Έχετε κάθε δικαίωμα να έχετε τις δικές σας προσωπικές προτιμήσεις αλλά ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να τις προβάλετε στον ανυποψίαστο αναγνώστη. Δεν υπάρχει κανένα ελαφρυντικό για την αηδιαστική και προσβλητική τακτική που υιοθετείτε και κατά την προσωπική μου άποψη θα έπρεπε να ντρέπεστε να κυκλοφορήσετε στο δρόμο. ΝΤΡΟΠΗ και πάλι ΝΤΡΟΠΗ σας.
    ΑΠΑΙΤΩ να δημοσιεύσετε το σχόλιο μου.
    Σαρκουτζής Μάριος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν δήθεν επώνυμε,

      Είσαι ο ίδιος "Ανώνυμος", που στις 19/11/16 6:32 πμ έστειλε το σχόλιο με καλυμμένο σύνδεσμο που παρέπεμπε σε πορνογραφικό site. Και το οποίο αρχικά ανέβηκε (αφού εκ πρώτης όψεως δεν φαινόταν κακοπροαίρετο) αλλά κατέβηκε σήμερα το πρωί όταν έγινε αντιληπτό το link και το ποιόν του.

      Κι είσαι ο ίδιος γιατί η ώρα που έστειλες το παραπάνω σχόλιό σου είναι μεταγενέστερη, όταν το έστειλες δηλαδή το αρχικό σχόλιο δεν ήταν πια ορατό σε κανένα!

      Είσαι λοιπόν όλα όσα λες παραπάνω, όλα όσα κατηγορείς. Το μόνο που δεν είσαι είναι το επώνυμο που διάλεξες να υπογράψεις.

      Αλλά δεν πειράζει μικρούλη, τα ψωμιά της ανωνυμίας σου είναι μετρημένα. Σύντομα, θα γίνει (κι επισήμως) γνωστό το ονοματεπώνυμό σου και θ' αντιμετωπίσεις τις συνέπειες. Τότε να δω τη μαμάκα σου που θα 'ναι κείνη που δεν θα μπορεί να κυκλοφορήσει στο δρόμο απ' τη ντροπή!...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος20/11/16 7:59 μ.μ.

      Μπράβο Δ/Σ.!!
      Έχουν "εκτροχιαστεί" οι λεβέντες.!!

      Διαγραφή
  112. Ανώνυμος20/11/16 12:53 μ.μ.

    VICE-MAYOR ALERT
    Αγνοείται η Αντιδήμαρχος Αγγελική Πέππα
    από την Παρασκευή.
    Την αναζητεί επειγόντως η ΠΟΕ-ΟΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/11/16 8:05 μ.μ.

      Χαχα τί έκανε πάλι αυτό το σούργελο και την ψάχνει η ΠΟΕ ΟΤΑ ?

      Διαγραφή
  113. Ανώνυμος20/11/16 10:51 μ.μ.

    Μετά από πολύ καιρό ξαναδιάβασα δ/τσα. Προφανώς και δεν με αφορούν τα αγκαζέ με τον Γιαννάκη, οι "κολοτούμπες" και τα "4" που αναφέρει ο δημιουργών ευφάνταστες εντυπώσεις 8.34 μμ 18/11/16. Κρατώ τα "μαθήματα" για τα παιδιά ελπίζοντας ότι ο ίδιος, αν έχει, να τα εφαρμώσει τίμια , χωρίς προπαγάνδες και φτηνή χρησιμοποίηση. Κατά τα λοιπά τον ευχαριστώ για το ενδιαφέρον του. Προφανώς κάτι φοβάται. Σ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/11/16 11:58 μ.μ.

      Πρέπει, όμως, φίλε Σ.Κ. να κάνεις την αυτοκριτική σου γιατί μας φόρτωσες το Ζαμάνη και τα Ζαμανάκια του και πάνε το δήμο από το κακό στο χειρότερο.

      Διαγραφή
  114. Ανώνυμος21/11/16 1:02 π.μ.

    Χα,χα,χα!!! Ναι ανεκδιήγητος ο Ζαμάνης, όμως καλαφατελάκια τόσο όσο και ο δικός σας. Και οι δύο ζυγίστηκαν, μετρήθηκαν και είναι άστα να πάνε. Πως το λένε, πιάσε τον έναν και χτύπα τον άλλον. Θεοί, μπρρρρρρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Ανώνυμος21/11/16 6:53 π.μ.

    Τι θα γίνει με την ανικανότητα των αντιδημάρχων
    της καθαριότητας;;;;;;;;
    Έχουμε πνιγεί στα σκουπίδια!!!!!!!!!!!!!
    Οι κάδοι ξέχειλισμένοι με σκισμένες από τις γάτες σακούλες, τεράστια ποντίκια να κόβουν βόλτες στους δρόμους!!!!!!!!!
    Οροσειρές από κλαδιά και μπάζα!!!!!!!!
    Στρώματα, καναπέδες, καρέκλες και ότι άλλο φανταστείς σε όλους τους δρόμους της πόλης περιμένουν να μαζευτούν!!!!!!!!!
    Πιάστε δουλειά και αφήστε τα κουτσομπολιά, τις μεσητείες, τις προβοκάτσιες και τα άλλα παιχνίδια που παίζετε!!!!!!!!
    Δουλειά, βρωμάει ο δήμος!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/11/16 7:26 π.μ.

      Αγαπητέ 6.53 της 21/11 εάν δεν γίνουν βουνά από σκουπίδια, μπάζα , κλαδιά και διαφορά ογκώδη πως θα βρούμε αφορμή να πούμε ότι πρέπει να αναθέσουν σε εργολάβους την αποκομιδή τους αφού εκεί υπάρχει η προοπτική μίζας.!! Διαλύσατε τα πάντα λόγω ανικανότητας σας και ρίχνεται τα βάρη στους εργαζόμενους στην καθαριότητα.!! Πάρτε είδηση ότι και οι αιρετοί πληρώνεστε από δικά μας λεφτά.!

      Διαγραφή
  116. Ανώνυμος21/11/16 8:05 π.μ.

    ΕΛΕΟΣ!!!!!!!
    Μετά από τόσους εργαζόμενους στην καθαριότητα να θέλουν να πάρουν ΕΡΓΟΛΑΒΟ ο Ζαμάνης, η Πέππα και ο Τσούκας????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Ανώνυμος21/11/16 11:21 π.μ.

    Κάτι συμβαίνει στο αμαξοστάσιο πάλι. Ξέρει κανείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Ανώνυμος21/11/16 12:39 μ.μ.

    Τι αντιδήμαρχοι και κουραφέξαλα. Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι.Θεϊκέ Διόνυσε στη μυθολογία έπινες και κανένα ποτηράκι για να το ρίξεις έξω. Στις μέρες μας όσο και να πιούνε οι θνητοί, ο Γιάννης και ο Σάκης ούτε χωνεύονται. ούτε ξεχνιούνται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Ανώνυμος21/11/16 12:57 μ.μ.

    ΟΠΟΥ ΦΥΓΕΙ-ΦΥΓΕΙ Η ΠΕΠΠΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΟ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/11/16 1:06 μ.μ.

      ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ .!

      Διαγραφή
  120. Ανώνυμος21/11/16 1:00 μ.μ.

    Τα έκανε σαν τα μούτρα της σκ@τ@ η Πέππα στην αντιδημαρχία που ανέλαβε!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Ανώνυμος21/11/16 1:20 μ.μ.

    Ο Στέλιος πήρε φόρα τώρα που ο κατά γενική ομολογία χαπακωμένος αρχηγός του στέκεται ακόμα έστω και σε ξύλινα πόδια, ποιος να σε φοβηθεί ρε φίλε δε ξέρουμε εδώ στο μεγαλύτερο χωριό το παρελθόν σου;άσε που το παίζεις κι υπεράνω τώρα που κάθεσαι σε βραχύβια καρέκλα και δε δια βάζεις τάχα μου συχνά διονυσοσκουφίτσα,όλα τα διαβάζεις στελάκο αλλά με το 11% του δικού σου εδώ στο διόνυσο μάλλον πρέπει να αλλάξεις δήμο αν θες να συνεχίσεις να βολεύεσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Ανώνυμος21/11/16 1:51 μ.μ.

    Τόσα χρόνια τον έπρηξε τον Μπάση με τα σχέδιά της η Πέππα, του έκανε τη ζωή δύσκολη. Άχρηστο τον ανέβαζε τεμπέλη τον κατέβαζε.
    Του άλλαξε τους υπεύθυνους, τους διευθυντές τους προϊσταμένους, έκανε εναλλλαγές στο προσωπικό, διάλεξε σε ποιά θέση θα πάει ο καθένας για να έχει τον έλεγχο η ίδια, αλλά ο Μπάσης άντεξε και τα πήγε καλά με τους υπαλλήλους γιατί είναι καλός άνθρωπος ο Τάσος και ήρεμος.
    Τώρα που ήρθε η σειρά της να αναλάβει αυτή τη θέση γιατί δεν πάει τίποτα καλά; Γιατί γέμισε σκουπίδια και μπάζα και κλαδιά ο δήμος; Γιατί οι υπάλληλοι κάνουν στάσεις εργασίας; Γιατί στο αμαξοστάσιο καθημερινά γίνονται επεισόδια;Γιατί οι υπάλληλοι θέλουν να κάνουν απεργία; Γιατί; γιατί; γιατί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Ανώνυμος21/11/16 2:40 μ.μ.

    Μπραβο παιδια καλα κανετε ενα μηνα αποχη και αφηστε τους πακιστανους μετα να μαζευουνε τα σκουπιδια να παρουν και αυτοι μεροκαματακι εσεις εχετε μπουκωσει με λεφτα χαζοι εισαστε;;προσεξτε μηπως πηγαινοντας για μαλλι βγειτε κουρεμενοι
    Μαντης Καλχας

    ΑπάντησηΔιαγραφή