.

ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΗΓΗΘΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΟΝΥΣΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣΤΕ MOZZILA FIREFOX

Κυριακή, 2 Απριλίου 2017

Θα σε κάνω βασίλισσα!

Θα σε κάνω βασίλισσα!” Αυτή ήταν η μόνιμη επωδός του Διονύση Ζαμάνη, όταν ζητούσε απ’ τους δημοτικούς του συμβούλους να πειθαρχήσουν στην απόφασή του για την εκλογή προέδρου του δημοτικού συμβουλίου. Και μπορεί εδώ κι ένα μήνα να μην είχαμε κανέναν αντιδήμαρχο, αλλά είχαμε πάμπολλες ‘πριγκίπισσες’ που περίμεναν τη ‘στέψη’! Αναμενόμενο, θα μου πείτε, για την Ζαμανφού λογική, που θεωρεί μικρό κακό τ’ άλυτα προβλήματα του δήμου μπροστά στα οφέλη από μια καλή συμφωνία επ’ ωφελεία του δημάρχου….

Όλα άρχισαν όταν ο εξ Ανοίξεως δημαρχιακός φίλος και (εσχάτως) πολιτικο-αθλητικός παράγοντας της περιοχής ορμήνεψε τον (φερόμενο ως) δήμαρχο: “αυτήν θα την κάνεις βασίλισσα!”, υποδεικνύοντας ως πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου την κομματική του συνεργάτιδα Β. Ζώτου. Ο ‘δήμαρχος’ ακολούθησε χωρίς αντίρρηση τη συμβουλή κι είπε στην υποψήφια: θα σε κάνω βασίλισσα! Κι εκείνη – σαν χάπατο - τον πήρε στα σοβαρά… Κι έτσι ακολούθησαν τα ιλαροτραγικά περιστατικά της μη εκλογής Ζώτου με τις ‘δηλώσεις νομιμοφροσύνης’, την ανεξαρτητοποίηση κι άλλων δύο συμβούλων από την πλειοψηφία και την απόπειρα επιβολής της ‘βασίλισσας’. Μιας απόπειρας αστείας, που σύντομα θα καταπέσει με θόρυβο, αφήνοντας τους πρωταγωνιστές της σοβαρά εκτεθειμένους και το ταμείο του δήμου κατά ένα μηνιάτικο λιγότερο!... (Ε, θα μου πείτε, τέτοια ταλαιπωρία και τέτοιο κάζο, να μην αποζημιωθεί μ’ ένα μηνιάτικο κοτζάμ βασίλισσα;)

Θα σε κάνω βασίλισσα, είπε μετά ο Ζαμάνης στην αρχιτεκτόνισσα Π. Ταουξή, δίνοντάς της εκτός απ' την ευθύνη της Πολεοδομίας (που ήδη είχε) κι αυτήν της Πολιτικής Προστασίας (που είχε ο Π. Τσούκας). Κι εκείνη δέχτηκε, καταπίνοντας αμάσητο το δόλωμα - αν και παλιά καραβάνα της τοπικής πολιτικής – και κάνοντας πολλούς ν’ απορήσουν που δέχτηκε θέση ευθύνης. Πρώτον, λόγω της διαρκούς καθύβρισής της από την ‘Φωνή του Διονύση’ και δεύτερον, λόγω των ιδεολογικών διαφορών της με τον κυρίαρχο ακροδεξιό πυρήνα της δημοτικής αρχής, που αρκετές φορές την οδήγησαν σε αποχή ή αρνητική ψήφο. Τώρα πια, η Ταουξή πρέπει να απαντήσει με τη στάση της αφενός σ’ όσους θυμίζουν (χαιρέκακα) την Ζαμάνεια αρχή: “τα πάντα έχουν μια τιμή” κι αφετέρου σ’ όσους σχολιάζουν την επαγγελματική σχέση της οικογένειάς της με τα δημοτικά καθήκοντα της ίδιας.

Θα σε κάνω βασίλισσα, είπε και στον πολιτικό μηχανικό Δ. Ράικο, δίνοντάς του την αντιδημαρχία Χωροταξίας και Τεχνικών Υπηρεσιών. Και φυσικά εκείνος δέχτηκε, σαν έτοιμος από καιρό. Από τότε που ‘πήρε πίσω τ’ άπλυτα’ που είχε καταγγείλει με το κλείσιμο του Θέσπιδος και υπομονετικά περίμενε επί μήνες τη στιγμή αυτή. Και να  που δικαιώθηκε, καθώς ο καλός βοσκός ξέρει ν’ ανταμείβει τους ‘άσωτους υιούς’ και να τους χρησιμοποιεί σαν παράδειγμα σε άλλα ‘μαύρα πρόβατα’! Όπως και να ‘χει όμως, δεν περίμενε κανείς και κάτι διαφορετικό από τον μικρό Δημητράκη, που αποδεικνύεται μαιτρ στις θεαματικές κωλοτούμπες …


Θα σε κάνω βασίλισσα, είπε και στην (‘ξεχασιάρα’) συντηρήτρια έργων Α. Στασινοπούλου, προσφέροντάς της το πακέτο της αντιδημαρχίας παιδείας και κοινωνικής αλληλεγγύης. Και βέβαια κι εκείνη δέχτηκε, διαβεβαιώνοντας τους πάντες ότι τώρα πια διαθέτει πληθώρα χρόνου ώστε ν‘ ανταποκριθεί επαρκώς στις υποχρεώσεις που απορρέουν απ’ το αξίωμα αυτό. Ίδωμεν κ. Στασινοπούλου, ίδωμεν. Απλά να θυμάστε ότι οι ανάγκες στα σχολεία δεν περιμένουν το δικό σας ωράριο κι ότι ο προκάτοχός σας, παρότι δεν έκανε καμιά ουσιώδη τομή στα θέματα της εκπαίδευσης, ήταν τουλάχιστον εκεί, στη θέση του. Να δούμε και σας τώρα. Πόσο χρόνο θα αφιερώσετε επί της ουσίας τώρα και πόσο βελτιωθήκατε σε σχέση με την (όχι και τόσο πετυχημένη) θητεία σας ως προέδρου του Θέσπιδος….

Θα σε κάνω βασίλισσα, είπε επίσης και στη γιατρό Α. Ακριτίδου, χρήζοντάς την Αντιδήμαρχο Οικονομικών – με τη ‘βοήθεια’ της Α. Πέππα, βεβαίως βεβαίως. Τα ερωτηματικά όμως, που (μάλλον βάσιμα) δημιουργούνται στην περίπτωση της νέας αντιδημάρχου, αφορούν το κατά πόσο θα μπορέσει ν’ ανταποκριθεί (ή όχι) στα καθήκοντά της, αφενός λόγω έλλειψης ειδικών γνώσεων και αφετέρου λόγω έλλειψης χρόνου. Εκτός κι αν για τον Ζαμάνη και την ίδια, το πρώτο δεν σημαίνει και πολλά πράγματα… Όσο για το δεύτερο, ο καιρός θα δείξει και μάλιστα πολύ γρήγορα.

Θα σε κάνω βασίλισσα, είχε πει και στον οδοντίατρο Β. Δαρδαμάνη, όταν εκείνος άρχισε να εμφανίζει σημάδια ‘ανυπακοής’ - απ’ τον καιρό του Θέσπιδος ακόμα... Κι ύστερα από κάποια παζάρια, η προσφορά του δημάρχου έκαμψε και τις τελευταίες απαιτήσεις κι ‘ενστάσεις’ του δεύτερου συμβαλλόμενου, που πλέον ήταν έτοιμος να δεχτεί όλα όσα κάποτε τον έκαναν να επαναστατεί – μη χέσω – για το ξεπούλημα των υποσχέσεων των Ανοικτών Οριζόντων… Απ’ ότι έχει γίνει πια ευρέως γνωστό, ο Ζαμάνης του υποσχέθηκε πως εκτός απ’ το μισθό του αντιδημάρχου, θα έκανε και τα στραβά μάτια για το περίπτερο, που νοικιάζει ο δήμος σε συγγενή του κι όπου εκεί δουλεύει ο ίδιος ο Δαρδαμάνης. Ένα περίπτερο, που μέσα σε λίγο καιρό επταπλασίασε (!) το νόμιμο εμβαδόν του κι έγινε στέκι τσιπουρο-κατάστασης με τραπεζάκια, παίρνοντας παράνομα ρεύμα απ’ τη κολώνα και ‘αμελώντας’ να πληρώσει στον δήμο το ενοίκιο, χωρίς αυτός να τον ενοχλήσει!... Όπως είναι ευνόητο, μετά απ’ αυτό, ο Δαρδαμάνης μπήκε στο κλαμπ των ‘προθύμων’ που κάνουν τα πάντα όλα για το αξίωμα και το μηνιάτικο… Όπως κι εκείνοι, και δήλωση πολιτικών φρονημάτων υπέγραψε, και δήλωση παραίτησης εν λευκώ, και ‘κάπα-πι-κάπα’ κι ότι άλλο χρειαζόταν ο Ζαμανφού ώστε να αισθάνεται πραγματικά ήσυχος και ζαμανφού. Κι αφού λοιπόν τα ‘πανε και τα συμφωνήσανε, όλα φαινόντουσαν ότι είχαν λυθεί…. Όχι όμως όλα, αφού – απ’ ότι μαθαίνω - η υπόθεση του περίπτερου οδεύει προς εισαγγελέα...

Θα σε κάνω βασίλισσα, είπε και στον δηοσιογράφο Α. Μπέτση, δίνοντάς του την ευθύνη επί των θεμάτων αθλητισμού. Μόνο που επειδή ο ενδιαφερόμενος δεν ήθελε να χάσει την υψηλή αμοιβή του από την ΕΡΤ, βρέθηκε η λύση του εντεταλμένου συμβούλου. No problem, ο καλός ο μύλος τ’ αλέθει όλα! Το σημαντικό είναι να ‘ναι εκείνος που εισηγείται τις (πλούσιες) επιδοτήσεις του δήμου στα τοπικά σωματεία κι εγκρίνει τις έκτακτες αναθέσεις των σχετικών έργων. Όπως αυτή που έκανε, ως αντιπρόεδρος του Θέσπιδος, υπέρ σωματείου με πρόεδρο στενό συγγενή του κι αντιπρόεδρο το ‘συνεταιράκι’ του τον ‘Αδάμαντα’. Για τη συγκεκριμένη ανάθεση όμως έχει ήδη ενδιαφερθεί ο Επίτροπος – μετά από καταγγελία της αντιπολίτευσης – κι έχει ζητήσει τα απαιτούμενα βάσει των διαδικασιών έγγραφα και παραστατικά, που φυσικά δεν υπάρχουν, αφού δεν υπήρξαν ποτέ διαδικασίες στον Θέσπι. Όπως δεν υπήρξαν ούτε και στις Σχολικές, των οποίων έπεται η σειρά... Οι βόμβες αυτές σύντομα θα σκάσουν στα χέρια πονηρών τε και αφελών…

Θα σε κάνω βασίλισσα, είπε τέλος στην γεωπόνο Α. Πέππα και ήταν η μόνη περίπτωση που το εννοούσε. Γιατί η Πέππα, εκτός από την τεράστια επιρροή που έχει πάνω του – όπως άλλωστε όλες οι ‘νταντάδες’ στα μικρά παιδιά – τώρα πια έχει και δύο ακόμα δικαιοδοσίες. Πρώτον, αντικαθιστά τον Δήμαρχο όταν αυτός κωλύεται (η αντ’ αυτού του αντ’ αυτής, που λέγαμε) και δεύτερον αντικαθιστά την αντιδήμαρχο οικονομικών στο κρίσιμο ζήτημα της υπογραφής ενταλμάτων, σε περίπτωση κωλύματός της – ή μήπως και άρνησής της; Όπως και να ‘χει, ο δήμος έχει πια και τυπικά Δημαρχεύουσα, η οποία στην πρώτη της κιόλας εμφάνιση μοιράζει πάνω από δύο εκατομμύρια ευρώ, χωρίς ουσιαστική τεκμηρίωση!...

Με δυο λόγια, ο Διονύσης Ζαμάνης, εκτός από τον τίτλο του μεγαλύτερου πολιτικού απατεώνα αυτού του τόπου, που κέρδισε επάξια τον τελευταίο χρόνο, αναδεικνύεται πια και μέγιστος πολιτικός διαφθορέας κι εξαγοραστής πολιτικών συνειδήσεων των – τραβάτε με κι ας κλαίω – εκλεγμένων αντιπροσώπων μας… Αναρωτιέμαι, όταν τελειώσουν τα ψέματα κι εκτεθούν όλοι τους ανεπανόρθωτα σε πολιτικό, πειθαρχικό  και ποινικό επίπεδο, πώς θα ηχεί σ’ όλους αυτούς η ατάκα: 
θα σε κάνω βασίλισσα - κι αν δεν σε κάνω, να πέσει το ταβάνι και να με πλακώσει’….


109 σχόλια:

  1. Ανώνυμος3/4/17 8:17 π.μ.

    Μαθαίνω ότι η Ζώτου μετράει τις τωρινές απουσίες των συμβούλων της αντιπολίτευσης για να τους εξαναγκάσει να προσέλθουν και να σπάσει το μποϊκοτάζ που της κάνουν για τον πραξικοπηματικό τρόπο που ορίστηκε, έστω και για λίγες μέρες, προεδρος.

    Για να μην ξεχνιόμαστε , θυμίζω τα παρακάτω σχετικά με το πολιτικό ήθος της Ζώτου.

    1. Επί 2,5 χρόνια η Ζώτου ηταν ανάμεσα στους μόνιμα απόντες συμβούλους ή στους "επισκέπτες" που έρχονταν για μισή - μια ώρα και έφευγαν!!!!

    2. Επί 2,5 χρόνια η Ζώτου έκανε την πάπια για την μόνιμη απουσία του Ίσσαρη που θα έπρεπε να ήταν στο προεδρείο αλλά δεν ήταν πουθενα΄. Βέβαια, ο Ίσσαρης τώρα πήρε μεταγγραφή και είναι δικός τους , οπότε δεν τον πειράζουνε...

    3. Η Ζώτου όταν ήταν μέλος της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής είχε προτείνει να πληρωθεί και μάλιστα αδρά μια δικηγόρος για κάποια εργασία, που τελικά αποδείχτηκε ότι ήταν υπάλληλός της ή συνεργάτης της !!!!!! Και εντελώς ξετσίπωτα κατηγόρησε το μπλογκ αυτο όταν το φανέρωσε ως συκοφάντες μέχρι που δημοσιεύτηκε η φωτογραφία και έκανε τη πάπια....

    Αυτήν όρισε ο Ζαμάνης πρόεδρο, έστω και για λίγες μέρες.

    Αυτή προσπαθεί να επιβάλλει τώρα δήθεν τάξη για να εκβιάσει απαρτία.

    Συγχαρητηρια και στους δυο τους....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να και η επίμαχη φωτογραφία από την σχετική ανάρτηση

      https://dionysoskoufitsa.blogspot.gr/2015/12/2.html#more

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος4/4/17 9:36 π.μ.

      Δ/Σ γιατι δεν γράφεις παραμύθια για παιδιά θα είχες μεγάλη επιτυχία .ξερολες που πιστεύεται ότι όλα αυτά ειναι η αλήθεια.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος5/4/17 8:18 μ.μ.

      Διάψευση με στοιχεία. Μέχρι τώρα... τουμπεκί. Αν ήταν ψέματα, θα είχαν αντιδράσει αυτοί που θίγονται. Εμείς αυτό βλέπουμε.
      Το ... παραμύθι που λες είναι ... εικονογραφημένο.

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος3/4/17 9:12 π.μ.

    ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΠΗ ΕΥΧΗΘΗΤΕ ΠΡΩΤΑ ΚΑΛΗ ΘΥΤΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ακούω ότι η - και επισήμως πλέον - «αντ’ αυτού» τσαντίστηκε πολύ απ’ την ανάρτηση και σκέφτεται να υποβάλλει μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση. Τρία πράγματα έχω να της πω.

    Πρώτον, ξύδι! Ας καταλάβει κάποια στιγμή ότι η διοίκηση οφείλει να αποδέχεται την κριτική που της ασκείται και ν’ απαντά στα ερωτήματα που της θέτουν. Και μάλιστα ας έχει υπόψη της ότι όσο δεν απαντά στα ερωτήματα, τόσο θα δέχεται σκληρότερη κριτική.

    Δεύτερον, ας κοπιάσει αν τολμάει κι ας υποβάλλει μήνυση. Μόνο να σκεφτεί καλά μην αντί για μαλλί βγει κουρεμένη – όπως συνέβη και με τον Συνεταιρισμό Σταμάτας. Γιατί πολλά θα φανερωθούν τότε από πολλούς...

    Τρίτον και σημαντικότερον, την προκαλώ να τεκμηριώσει – αν μπορεί – με συγκεκριμένους αριθμούς κι επιχειρήματα το περιεχόμενο της προμήθειας – μαμούθ που εισηγείται στο δημοτικό συμβούλιο.

    Γιατί οι περιγραφικές αναφορές δεν φτάνουν για να υπερψηφίσει ένας σοβαρός άνθρωπος την σκοπιμότητα δαπανών ύψους δύο εκατομμυρίων ευρώ.

    Αναφέρω μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα:

    1. Δεν συγκεκριμενοποιεί - έστω και κατά τάξη μεγέθους - τις ποσότητες και το πλήθος από το κάθε υλικό που ζητά να αγοράσει. Οπότε γεννιέται το ερώτημα πώς υπολόγισε το συγκεκριμένο ποσό;

    2. Δεν δίνει κανένα συγκριτικό στοιχείο σε σχέση με την περασμένη χρονιά ούτε αναφέρει κάποιες εκτιμήσεις αν αυτή θα πάει ή χειρότερα. Επομένως, πώς μπόρεσε και υπολόγισε ότι θα ξοδέψει τόσα και όχι κάποιο άλλο ποσό;

    3. Δίνει πλουσιοπάροχες αμοιβές σε τρίτους έχοντας διαλύσει τα συνεργεία του δήμου . Έτσι βέβαια παραδέχεται ότι τα μεγαλεπήβολα σχέδιά της δεν εφεραν κανένα αποτέλεσμα και ο δήμος δεν έχει κανένα σύστημα καταγραφής και οργάνωσης, αφού αναφέρει επί λέξει «Οι συντηρήσεις και επισκευές που θα απαιτηθεί να γίνουν δεν μπορούν να καταγραφούν προκαταβολικά διότι θα αφορούν στα προβλήματα όπως αυτά προκύπτουν κάθε φορά και για τα οποία ο Δήμος ενημερώνεται είτε από παράπονα και αιτήματα δημοτών είτε από τις υπηρεσίες του». Και μιλάμε για εργασίες ξυλουργών, σιδεράδων, πλακάδων, κηπουρών, κλπ κλπ κλπ…. Τελικά, τι είδους προσωπικό έχει ο δήμος;

    4. Και με βάση αυτό το σκεπτικό προβλέπει αναθέσεις σε εταιρείας ενοικίασης εργαζομένων, δηλαδή στα σύγχρονα σκλαβοπάζαρα με τα τεράστια περιθώρια κέρδους σε βάρος των ανθρώπων που ψάχνουν το μεροκάματο με το κυάλι…

    5. Κι άφησα για το τέλος την «προμήθεια ενός μηχανήματος τεμαχισμού κλαδιών (κλαδοτεμαχιστή), για την αποδοτική διαχείριση των ογκωδών πράσινων αποβλήτων του Δήμου, ώστε να εξασφαλίζεται και η πυρασφάλεια των δημοτικών χώρων και του χώρου εναπόθεσης των κλαδιών» αυτές οι 31 λέξεις αρκούν για έναν προύπολογισμό 450.000 ευρώ, που καλούμαστε να πληρώσουμε από κοινού όλοι μας, χωρίς να μπαίνει στον κόπο να μας πει αν υπάρχουν άλλες φτηνότερες λύσεις…

    Τα ερωτήματα είναι συντριπτικά. Και η μη απάντησή τους οδηγεί σε μια υπόθεση, που με τον καιρό γίνεται συμπέρασμα.

    Αντε ρε χαμένα κορμιά, να σας δω σε δυο χρόνια, πώς θα τολμάτε να κυκλοφορείτε στους δρόμους της πόλης! Από εκεί που υποσχόσασταν κάθαρση και διαφάνεια κι ότι θα βγάζατε στο γως τις ανομίες των προηγουμένων, τώρα τα κάνετε εσείς τρις χειρότερα κι έχετε γλυκαθεί από το μέλι της εξουσίας...

    Δ/Σ

    ΥΓ. Να παρακαλάτε μόνο να μην ανοίξει το στόμα του ο Γιαννουλάτος. Θα σας θάψει με μιας ρε λαμόγια…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος3/4/17 2:52 μ.μ.

    ΑΜΗΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΚΥΡΙΕ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος3/4/17 4:09 μ.μ.

    Λοιπόν, για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους δεν πρέπει να τσουβαλιάζουμε τους ανθρώπους.
    Η Πόπη Ταουξή έχει πάρει θέση σωστή σε πολλά θέματα μέχρι σήμερα.
    Μην ξεχνάτε ότι δεν ψήφισε την παράταση στον Καλογρίτσα και τις αμοιβές των διοικήσεων ΝΠΔΔ και τους εργολάβους προσωπικού.
    Την πολεοδομία τη χειρίστηκε καλά ακόμη και με τον αρνητικό Λυρούδια πάνω από το κεφάλι της και με τις άστοχες επεμβάσεις-παρεμβάσεις του δήμαρχου, που ανάγκασαν την αποκεντρωμένη να τον επιπλήξει.
    Τη στάση της την πλήρωσε με ειδική περιποίηση από τη Φωνή Διονύσου.
    Αλλά και με διαρροές και φήμες ότι παίρνει δουλειές από το δήμο.κλπ κλπ.
    Η Ταουξή δεν είναι απλή περίπτωση.
    Την αντιδημαρχία την άξιζε, τη διεκδίκησε και την πήρε.
    Μην το βλέπετε μονόπλευρα.
    Δείτε ποιοι έχουν βρεθεί σε καρέκλες μέχρι σήμερα και θα καταλάβετε τι εννοώ.
    Να μην κάνω αναφορές και συγκρίσεις και καρφωθώ.
    Συμφωνώ, όμως, ότι ως αντιδήμαρχος θα αντιμετωπίσει διλήμματα. Και πολλά και σε σύντομο χρονικό διάστημα. Στο επόμενο Δ.Σ. σε πούμε. Με τα θέματα που καταψήφισε και ξανάρχονται.
    Αλλά και στη συνέχεια. Με άλλα που θα έρθουν και με ζητήματα που θα ανοίξουν.
    Προσωπικά δεν ανησυχώ.
    Ακόμη κι αν έχει υπογράψει το χαρτί με την ανοιχτή ημερομηνία παραίτησης, αυτό δεν έχει αξία στα χέρια του Ζαμάνη.
    Αν κάτι είναι αντίθετο με την ιδεολογία και την ιστορία της θα τα βροντήξει πριν ο Ζαμάνης κάνει χρήση του χαρτιού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/4/17 12:36 π.μ.

      H Πόπη τρέχει τώρα να μαζέψει τα αμάζευτα του Στάικου ...........μη την ενοχλείτε!!!

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος3/4/17 4:38 μ.μ.

    Έχει καταλάβει κανένας τι παίζει με το κλειστό στον Διόνυσο ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος3/4/17 5:55 μ.μ.

    Έτοιμη η dream team...
    Πιάσανε δουλειά. Τι δουλειά δηλαδή; φτυαράκια, κουβαδάκια και τα σχετικά. Το πολύ-πολύ κανένα σπιτάκι στην άμμο. Δεν είναι για περισσότερα.
    Ο δήμος παράλυτος. Οι υπηρεσιακοί αμήχανοι. Όσοι νογάνε κοιτούν ο ένας τον άλλο με απορία.
    Δεν ξέρω άλλο δήμο στην επικράτεια με τέτοιο χάλι.
    Περπατούσα τις προάλλες και χάζευα τα παρατημένα μισοτελειωμένα έργα της αποχέτευσης. Μπαλώματα, χώματα, υλικά πεταμένα ολούθε. Καλοκαίριασε, θα μας φάει η σκόνη. Ποιός να ασχοληθεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος4/4/17 6:55 π.μ.

    Κανονικά, αυτή η περίοδος, με όλα όσα συμβαίνουν, εξελίσσονται ή επέρχονται, θα έπρεπε να είναι περίοδος περισυλλογής, αναστοχασμού, ανασύνταξης, διόρθωσης πορείας, αναπλαισίωσης κλπ κλπ.
    Είπα... "κανονικά".
    Δυστυχώς, η αδυναμία των ανθρώπων που διοικούν το δήμο να δουν μια δύο κινήσεις παραπάνω στη σκακιέρα τους κρατά κλεισμένους στα αδιέξοδά τους.
    Όμηροι της Φωνής του Διονύσου, που επιμένει να νοηματοδοτεί το αηδιαστικό.
    Όμηροι της τυφλής πολιτικής που στηρίζεται στην ανθρωποφοβία και την εκδικητικότητα.
    Όμηροι των συναλλαγών "δίνω για να πάρω"
    Όμηροι της απληστίας και της βαρβαρότητας του ενός και του άλλου.
    Όμηροι των αντανακλαστικών κινήσεων που οι ίδιοι προκαλούν, με την ακραία προκλητικότητα και τον πολιτικό καιροσκοπισμό.
    Δυστυχώς, δεν έλαβαν τα μηνύματα.
    Πιστεύω ότι τώρα είναι πολύ αργά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος4/4/17 8:57 π.μ.

    Με ενδιαφέρον αναμένεται η πρωτοβουλία της κ. Ζώτου να ενημερωθεί για τις απουσίες των συναδέλφων της στο δ.σ.
    Αλλά και τα τυχόν μέτρα που θα επιδιώξει να πάρει για να τους ... συνετίσει.
    Πάντως, οι πιο επιμελεις έχουν ήδη καταρτίσει λίστα με τις παρουσίες της κ. Ζώτου και μάλιστα με λεπτομέρεια.
    Όχι σε πόσες και ποιές συνεδριάσεις παρέστη αλλά και στη συζήτηση πόσων και ποιών θεμάτων.
    Για να δούμε, λοιπόν, τι θα προκύψει από τη δημοσιοποίηση των στοιχείων.
    Με κάποιους γρήγορους υπολογισμούς το ποσοστό είναι τραγικά ΧΑΜΗΛΌ.
    Κοντράρει με Ίσσαρη,Αλεξανδρή,Αφάρα(παραιτήθηκε), Χιώτη (παραιτήθηκε) και Ακριτίδου (δικαιολογημένη).
    Αυτά. Προς το παρόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος4/4/17 9:54 π.μ.

    Τιμητής των απάντων η κ. ΖΩΤΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/4/17 5:48 μ.μ.

      Ή των πάντων ή των απόντων. Διάλεξε.

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος4/4/17 3:12 μ.μ.

    Επίκαιρο πάντα:
    Η γυναίκα του Καίσαρα δεν αρκεί να είναι τίμια, πρέπει και να φαίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος4/4/17 3:14 μ.μ.

    Το υπενθυμίζω για τα περιστατικά επιλεκτικής αμνησιας που εσχάτως εμφανίζονται στο Διόνυσο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος4/4/17 4:39 μ.μ.

    Επίκαρο πάντα:
    Μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος4/4/17 4:45 μ.μ.

    Το υπενθυμίζω γιατί πληροφορούμαι ότι επίνδυνα θαλάσσια φαινόμενα (τρικυμίες) επικρατούν στο κρανίο των διοικούντων τον έρμο το Διόνυσο.
    Θα ελεγχθούν, λέει, πειθαρχικά οι μειοψηφίες διότι δεν προσέρχονται στις συνεδριάσεις του δ.σ.
    Αν ήμουν σύμβουλος της μειοψηφίας θα την προκαλούσα να το κάνει την κ. Ζώτου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος4/4/17 7:21 μ.μ.

    Τώρα, λοιπόν, που δεν καταφέρατε να εξασφαλίσετε (πάλι) απαρτία, έχετε την ευκαιρία κ. Ζώτου να στείλετε για έλεγχο όλους τους απόντες. Όπως έχετε διαμηνύσει δεξιά κι αριστερά. Το περιμένουν. Σχεδόν παρακαλούν γι αυτό. Μην το καθυστερείτε. Ούτε λεπτό. Τη νομιμότητα πάνω απ' όλα.

    Τη νομιμότητα, που θα πρέπει να υπερασπιστείτε και όταν (με το καλό) γίνει το συμβούλιο και συζητηθούν τα θέματα της ημερήσιας διάταξης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος4/4/17 11:50 μ.μ.

    Παρακαλανε ολοι οι αποντες η ζωτου να τους στειλει για ελεγχο.θα πεσει τρελο γελιο!! Ο τσουκας διαμηνυει οτι παραιτηθηκε για το καλο της παραταξης, γιατι η ταουξη εγινε τσιμπουρι στο ζαμανη να παρει αντιδημαρχια. Τον πιεσε παρα πολυ! Α ρε ποπη και που να ηξερες. Και ετσι ο παναγιωτακης εχασε το μισθουλακο για να τον παρει η ταουξη. Και φυσικα η αντ´ αυτου κυρια ασπρομαλλα, ποτε δε θα την αποδεχτει, την καθυβριζει αριστερα και δεξια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος5/4/17 9:00 π.μ.

    Να προχωρήσετε κ. Ζώτου. Θα αυξηθεί και η δημοφιλία σας. Είναι, δε, βέβαιο ότι την πρωτοβουλία σας θα τη δουν με συμπάθεια και κατανόηση και οι κομματικοί σας φίλοι και συνεργάτες στη ΝΔ. Ο Καρασαρλής, ο Γιαννουλάτος, η Μαγγίνα και άλλοι.
    Μην ξεχνάτε. Σημασία έχει ποιος βάζει την υπογραφή. Όχι ποιος σπρώχνει για να μπει αυτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/4/17 1:24 μ.μ.

      Μόνο αυτό...θα χαθεί και ο ΄πρόθυμος΄....

      Διαγραφή
  18. Ανώνυμος5/4/17 1:26 μ.μ.

    Χαχαχα Μιλαν για τη Βάνα, που ακούγεται το όνομα του Ζαμάνη στη Δροσιά και οι δημότες φτύνουν τον κόρφο τους τρεις φορές Άσε που υπάρχουν και κάποιοι άλλοι που ακούν το όνομα και μουντζώνονται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος5/4/17 2:09 μ.μ.

    Γειά σου ρε Ποπάρα
    Πάρ' τους τα σώβρακα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος5/4/17 2:12 μ.μ.

    Η κ. Ζώτου, που η ασκούσα καθήκοντα ΓΓΑΔΑ διόρισε πρόεδρο δε, διαλαλεί ότι η δικηγορική της ιδιότητα δεν της επιτρέπει να μην καταγγείλει στη Αποκεντρωμένη του απόντες των συνεδριάσεων του δσ.
    Το ενδιαφέρον, οξύμωρο, αντιφατικό και συνάμα διασκεδαστικό είναι ότι η ίδια δικηγορική ιδιότητα δεν επέβαλλε στην κ. Ζώτου το σεβασμό στο δσ και τη συμμόρφωση με τον κανονισμό λειτουργίας του δσ όταν έλειπε συστηματικά, όταν ερχόταν με ολιγόλεπτη παρουσία και όταν έβγαινε εκτός αιθούσης.
    Θα ήθελε να μας θυμίσει πόσες φορές πήρε το λόγο, πόσες φορές παρενέβη και συμμετείχε ενεργά;
    Γιατί ΕΜΕΊΣ ΚΑΙ ΓΝΩΡΊΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΝΉΜΗ ΈΧΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος5/4/17 2:21 μ.μ.

    Η ταουξη ΈΦΑΓΕ το ραικο από την ποιότητα ζωης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος5/4/17 2:22 μ.μ.

    Ανάλαβε με όρεξη η ταουξη και τον καταπιε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος5/4/17 3:18 μ.μ.

    ΤΗ ΜΕΓΆΛΗ ΤΡΊΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΌ ΣΥΜΒΟΎΛΙΟ ΞΑΝΑ. ΑΥΤΉ ΤΗ ΦΟΡΆ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΡΤΊΑ ΧΡΕΙΆΖΟΝΤΑΙ 14. ΛΈΤΕ ΝΑ ΓΊΝΕΙ????
    ΜΉΠΩΣ ΦΟΒΗΘΟΎΝ ΟΙ ΜΕΙΟΨΗΦΊΕΣ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΣΤΟΎΝ ΑΥΤΉ ΤΗ ΦΟΡΆ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος5/4/17 4:10 μ.μ.

    Βαρυστομαχιά θα έχει. Πρώτα ο Τσούκας μετά ο Ράικος μετά ποιός έχει σειρούλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος5/4/17 4:22 μ.μ.

    Προηγούμενα κατάπιε και τον Τσουκα για πάρει αντιδημαρχια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος5/4/17 4:29 μ.μ.

    ΑΥΤΌΣ Ο ΤΣΟΥΚΑΣ ΤΕΛΙΚΆ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΓΙΑ ΌΛΕΣ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΈΣ. Ο "ΜΠΑΛΩΝΩ ΤΡΥΠΕΣ" ΤΩΝ ΑΝ. ΟΡΙΖ. ΤΑ ΚΆΝΕΙ ΌΛΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΈΡΕΙ. ΣΉΚΩ ΠΑΝΑΓΙΩΤΆΚΗ. ΣΗΚΏΝΕΤΑΙ. ΚΆΤΣΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΆΚΗ. ΚΆΘΕΤΑΙ. ΒΆΛΕ ΤΡΑΠΈΖΙ ΠΑΝΑΓΙΩΤΆΚΗ. ΒΆΖΕΙ. ΠΉΓΑΙΝΕ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ . ΠΆΕΙ. ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ. ΠΑΡΑΙΤΕΊΤΑΙ. ΑΝΈΛΑΒΕ. ΑΝΑΛΑΜΒΆΝΕΙ. ΤΑ ΠΆΝΤΑ ΌΛΑ. ΕΝΤΕΤΑΛΜΈΝΟΣ. ΑΝΤΙΔΉΜΑΡΧΟΣ. ΑΠΛΌΣ ΦΑΝΤΆΡΟΣ. ΌΤΙ ΤΟΥ ΠΟΥΝΕ. ΤΙ ΝΑ ΠΩ. ΚΑΛΌ ΠΑΙΔΙ ΑΛΛΆ ΤΟ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΎΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΝΗΡΟΊ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος5/4/17 4:45 μ.μ.

    Κρίμα τον καημένο τον Παναγιώτη τον έφαγαν πάλι τα συμφέροντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος5/4/17 5:00 μ.μ.

    Άντε μεγαλοβδομαδιάτικα να μαζευτεί κόσμος. Εμείς κι εμείς. Σε 1 ωρίτσα θα τα τελειώσουν όλα όπως στην οικονομική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος5/4/17 6:56 μ.μ.

    Θα έχω φύγει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος5/4/17 7:30 μ.μ.

    Βάνα, το καθυστερεί και με απογοητεύεις. Βγάλε τους στη σέντρα όλους. Οι απουσίες τους είναι πολιτική αντίδραση στην επιλογή του Ζαμάνη και στην εκλογή σου με λειψές ψήφους. Ούτε δουλειά είχανε. Ούτε άρρωστοι είναι. Χτύπα τους αλύπητα και στείλτους σπίτια τους. Τώρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος5/4/17 7:36 μ.μ.

    ΦΊΛΟΙ ΜΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΆΤΕ ΌΤΙ Η ΖΩΤΟΥ ΈΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΆΛΛΗ ΙΔΙΌΤΗΤΑ. ΕΊΝΑΙ ΠΡΌΕΔΡΟΣ ΝΟΔΕ ΣΤΗ ΝΔ. ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΛΎΨΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΆ Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΔΣ ΟΤΑΝ ΦΟΥΝΤΏΣΕΙ Ο ΕΜΦΎΛΙΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΆΣΠΟΝΔΟΙ ΦΊΛΟΙ ΤΗΣ ΑΡΧΘΣΟΥΝ ΤΑ... ΓΛΥΚΟΛΟΓΑ.
    ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΓΆΛΟ ΤΖΆΚΙ Ή ΒΑΡΩΝΙΑ Η ΒΆΝΑ!!! ΤΗΣ ΕΝΑΤΣΕ ΤΟ ΣΕΝΆΡΙΟ ΚΑΙ ΈΠΙΑΣΕ ΤΗ ΘΈΣΗ. ΣΥΓΚΥΡΊΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος5/4/17 7:43 μ.μ.

    Στην ποιότητα ζωής η ταουξη έφαγε και τη στασινοπουλου.
    Από την παράταξη του ζαμανη Ο μόνος μηχανικός είναι η ταουξη. Οι αρχιτέκτονες στασινοπουλου και λυρούδιας εκτός και ο μηχανικός ραικος ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ Τ. Υ. εκτός κι αυτός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος5/4/17 7:44 μ.μ.

    Θα αργήσει να χωνέψει η ταουξη. Βαρυστομαχιά.
    Άσε που ήταν κι άνοστοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος5/4/17 8:43 μ.μ.

    Και λιγη ενημερωση απο την Οδο Διονυσου


    Μόλις 15 δημοτικοί σύμβουλοι σήμερα Τρίτη 4/4 στο Δ.Σ.


    04 Απρ 2017 by Maria Chazapi

    Για δεύτερη συνεχόμενη φορά ματαιώθηκε λόγω έλλειψης απαρτίας η τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, που θα πραγματοποιείτο σήμερα Τρίτη 4 Απριλίου. Αυτή τη φορά στην αίθουσα του Πολιτιστικού του Αγ. Στεφάνου προσήλθαν μόλις 15 δημοτικοί σύμβουλοι, όλοι από την πλευρά της Διοίκησης, ενώ από την ίδια πλευρά απουσίασαν οι Π. Χρονόπουλος, Α. Ακριτίδου, Θ. Κρητικός, Δ. Αλεξανδρής, Ευ. Λυρούδιας και Ε. Καγιαλή (σ.σ. οι δυο τελευταίοι προσήλθανμεν, αλλά αφού η Πρόεδρος Β. Ζώτου είχε ανακοινώσει τη ματαίωση της συνεδρίασης), όλοι οι συνάδελφοί τους από τις παρατάξεις της μειοψηφίας καθώς και οι 4 ανεξάρτητοι. Παρευρέθηκαν, πάντως, για δεύτερη συνεχή φορά πολλοί εργαζόμενοι του Δήμου, μαζί με την Πρόεδρο ενός από τα 2 Σωματεία Εργαζομένων Μ. Μπακαφούκα, μια που πολλά από τα θέματα της Ημερήσιας Διάταξης τους αφορούν.



    Μετά και από την εξέλιξη αυτή, η επόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου θα πραγματοποιηθεί με την ελάχιστη απαιτούμενη απαρτία του 1/3 του συνολικού αριθμού των συμβούλων, δηλαδή με 14 στους 41, και με την Ημερήσια Διάταξη όπως είχε διαμορφωθεί στην πρώτη από τις ματαιωθείσες συνεδριάσεις (σ.σ. την Τρίτη 28/3), δηλαδή με 29 και όχι 31 θέματα.



    Υπενθυμίζεται εδώ πως τα 6 πρώτα θέματα της Ημερήσιας Διάταξης αφορούν σε αδυναμία του Δήμου να εκτελέσει σειρά εργασιών, κυρίως στον τομέα της καθαριότητας, τις οποίες αναθέτει σε εξωτερικά συνεργεία, οπότε για να υπερψηφιστούν απαιτείται αυξημένη πλειοψηφία από 21 δημοτικούς συμβούλους. Με το δεδομένο πως η επόμενη- τρίτη κατά σειρά- πρόσκληση θα ορίσει, όπως όλα δείχνουν, συνεδρίαση μέσα στη Μεγάλη Εβδομάδα, προβάλλει ορατό το ενδεχόμενο να υπάρξουν και πάλι, λόγω των διακοπών, πολλές απουσίες δημοτικών συμβούλων από όλες τις παρατάξεις.

    Η σημερινή, τέλος, ήταν η τρίτη- μία ειδική για την εκλογή μελών των δυο Επιτροπών του Δήμου, και δυο τακτικές- κατά σειρά συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου στην οποία η κ. Ζώτου ανεβαίνει μεν στην έδρα, αλλά συνεδρίαση δεν πραγματοποιείται. Ενώ εντός των επόμενων ημερών αναμένεται και η απόφαση της Επιτροπής του άρθρου 152, στην οποία έχουν προσφύγει οι παρατάξεις της μειοψηφίας μαζί με ανεξάρτητους συμβούλους αμφισβητώντας τη νομιμότητα εκλογής του Προεδρείου πριν από σχεδόν ένα μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/4/17 2:34 μ.μ.

      ΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΑΔΥΝΑΜΙΑ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ?
      ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΕΙΤΕ ΑΙΡΕΤΟΙ ΕΙΤΕ ΥΠΑΛΥΛΟΙ ΠΩΣ ΑΠΟ ΟΔΗΓΟΙ ΚΑΙ ΕΡΓΑΤΕΣ ΚΑΠΟΙΑ ΑΤΟΜΑ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΗ ΣΕ ΓΡΑΦΕΙΑ ?

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος6/4/17 3:31 μ.μ.

      ΑΣ ΦΡΟΝΤΙΣΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΕΠΑΝΔΡΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΣΑΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΕΦΟΣΩΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΣ ΠΡΟΣΛΑΒΟΥΝ ΜΕ ΟΠΟΙΑ ΜΟΡΦΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΕΙΝΕ ΕΦΙΚΤΟ ΑΣ ΦΡΟΝΤΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΣΤΟΛΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΕ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΠΟΝΗΡΕΣ ΣΚΕΠΣΗΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΤΑΛΑΙΠΟΡΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

      Διαγραφή
  35. Ανώνυμος5/4/17 8:43 μ.μ.

    Με βάση τους σταυρούς προτίμησης τα μέλη των Επιτροπών του

    05 Απρ 2017 by Maria Chazapi

    Με τη διαδικασία του ορισμού των μελών βάσει των σταυρών προτίμησης που απέσπασαν στις τελευταίες εκλογές, και όχι μετά από ψηφοφορία, ορίσθηκαν τα μέλη στις δυο Επιτροπές του Δήμου- Οικονομική και Ποιότητας Ζωής. Σύμφωνα με τις σχετικές αποφάσεις που αναρτήθηκαν σήμερα 5/4 στη Διαύγεια, η Δημοτική Αρχή και η Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Β. Ζώτου, θεώρησαν πως για την εκλογή των μελών στις 2 Επιτροπές πραγματοποιήθηκαν δυο άκαρπες ειδικές συνεδριάσεις, οπότε εφαρμόζεται η παραπάνω διαδικασία ορισμού.

    Έτσι για πρώτη φορά στα χρονικά του καλλικρατικού Δήμου Διονύσου, το μεν Προεδρείο δεν εξελέγη με πλειοψηφία- σ.σ. ακόμη αναμένεται σχετική απόφαση της Επιτροπής του άρ. 152 όπου έχει ασκηθεί προσφυγή από τις παρατάξεις της μειοψηφίας και ανεξάρτητους συμβούλους-, ενώ τα μέλη των Επιτροπών δεν πέρασαν καν από διαδικασία ψηφοφορίας. Επιπλέον η διαδικασία ορισμού που ακολουθήθηκε αποκλείει από τη συμμετοχή στις Επιτροπές την παράταξη της ελάσσονος μειοψηφίας Νέα Πνοή για το Διόνυσο, που εκπροσωπείτο από ένα μέλος της.

    Αναλυτικά, και σύμφωνα με τις αναρτήσεις στη Διαύγεια, η Οικονομική Επιτροπή αποτελείται από τους:
    Π. Τσούκα
    Π. Χρονόπουλο
    Α. Αγαθοκλέους- Ακριτίδου
    Θ. Στάικος
    Δ. Κωστάκης
    Γ. Καλαφατέλη
    Κ. Κοντάκη
    Στ. Κριεμάδη ως τακτικά μέλη, με πιθανότατα τον ίδιο το Δήμαρχο Δ. Ζαμάνη Πρόεδρο και ένατο μέλος
    Από τους παραπάνω, οι 5 πρώτοι ανήκουν στη Διοίκηση και για να συμμετάσχουν στην Οικονομική Επιτροπή, συνάδελφοί τους από την ίδια παράταξη που προηγούνταν σε σταυρούς προτίμησης στις εκλογές, δήλωσαν πως δεν αποδέχονται τον ορισμό τους.
    Αναπληρωματικοί των ανωτέρω θα είναι οι Θ. Κρητικός, Α. Στασινοπούλου, Σ. Ντούντα από τη Δημοτική Αρχή και Μ. Τσιλιγκίρης, Τ. Καρασαρλής από τη μείζονα μειοψηφία.

    Αντίστοιχα στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής τακτικά μέλη ορίζονται οι:
    Ευ. Τσαγκαράκης
    Β. Δαρδαμάνης
    Α. Πέππα
    Β. Κοκμοτός
    Π. Ταουξή
    Χ. Ιωαννίδης
    Γρ. Ίσσαρης
    Γ. Κανατσούλης ως τακτικά μέλη, και τους Θ. Κρητικό, Α. Στασινοπούλου, Σ. Ντούντα, Γ. Τσουδερό και Ευ. Λυρούδια ως αναπληρωματικούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος5/4/17 8:47 μ.μ.

    Εγώ πάλι θα έβαζα κεντρικο θεμα τη συνέντευξη Ρηγοπούλου στη Χαζάπη που έχει εκνευρισει πολυ τα ζαμανακια της Φωνης

    Β. Ρηγοπούλου: “Αισθάνθηκα ανεπιθύμητη από το Δήμαρχο που στήριξα- και προτίμησα να φύγω”

    04 Απρ 2017 by Maria Chazapi


    Η Β. Ρηγοπούλου ήταν η τρίτη κατά σειρά Αντιδήμαρχος που ανεξαρτητοποιήθηκε προσφάτως από τις γραμμές της Διοίκησης, μετά από δυόμιση χρόνια θητείας στην Αντιδημαρχία των Διοικητικών Υπηρεσιών και Ανθρώπινου Δυναμικού του Δήμου Διονύσου. Στη συνέντευξη που παραχώρησε στην Οδό Διονύσου καταγράφει το χρονικό και την αλληλουχία των γεγονότων που την οδήγησαν στην αποχώρησή της, καταθέτει σύντομο απολογισμό του έργου της, ενώ ρητά τονίζει πως για το υπόλοιπο της θητείας δεν πρόκειται να ασκεί στείρα αντιπολίτευση, παρά θα ψηφίζει όπως μέχρι σήμερα, κατά συνείδηση:



    Οδός Διονύσου: Είχατε κρατήσει ένα πολύ χαμηλό προφίλ, τόσο μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο όσο και στη διάρκεια της θητείας σας. Οι λόγοι που σας οδήγησαν στην απόφαση να ανεξαρτητοποιηθείτε ξεκινούν από παλιότερα ή προέκυψαν το τελευταίο διάστημα;

    Βάνα Ρηγοπούλου: Είναι γεγονός ότι και πιο παλιά πολλές φορές δε συμφωνούσα με ορισμένες αποφάσεις. Προσπάθησα λοιπόν, πάντα μετά από κουβέντα που έκανα με τον Δήμαρχο ή με διάλογο στη δημοτική ομάδα, να μεταφέρω τις απόψεις μου και τις διαφωνίες μου. Αν πάλι δεν μπορείς να αλλάξεις κάτι, προχωράς από μόνος σου σε κάποιες ενέργειες. Θα πρέπει να σας πω πως είμαι πολύ υπομονετικός άνθρωπος και δεν θα έφτανα σ’ αυτή την ενέργεια αν δεν ένιωθα πως είμαι ανεπιθύμητη. Οι λόγοι λοιπόν για να φύγω ήρθαν πρόσφατα και κυρίως με τις δημαιρεσίες.

    Ο.Δ. Ας μιλήσουμε λοιπόν για τις Δημαιρεσίες και την πρώτη Κυριακή.

    Β.Ν.: Το τι έγινε τότε, είναι λίγο έως πολύ γνωστό. Συνάντηση της δημοτικής ομάδας στον πρώτο όροφο του Πολιτιστικού και μια συμπεριφορά του Δημάρχου που τη θεώρησα ξένη για το Διονύση Ζαμάνη που ήξερα. Πραγματικά δεν πίστευα αυτά που άκουγα. Τον γνωρίζω πολλά χρόνια και έχουμε υπάρξει και συνάδελφοι στο Δήμο Δροσιάς. Παρακολουθώ την πορεία του όλα αυτά τα χρόνια- αλλά τώρα βλέπω έναν άλλο άνθρωπο, που καμιά σχέση δεν έχει με αυτόν που γνωρίζαμε κάποτε. Και μάλιστα όταν εξερράγη, προσπάθησα να τον σταματήσω λέγοντάς του πως παρεκτρέπεται και θα το μετανιώσει. Βέβαια δεν με άκουσε γιατί ήταν εκτός εαυτού. Και δεν με είχε συνηθίσει να συμπεριφέρεται έτσι. Δεν ξέρω τι τον υποχρέωσε σ’ εκείνη τη συμπεριφορά.

    Ο.Δ. Εσείς απουσιάζατε από την πρώτη συνάντηση της δημοτικής ομάδας, όταν ο Δήμαρχος ζήτησε από τους συμβούλους της παράταξής σας να υπογράψουν την περίφημη δήλωση, ότι θα αρνηθούν να αναλάβουν την προεδρία του Δημοτικού Συμβουλίου μέχρι να έρθει η σειρά της κ. Ζώτου.

    Β.Ν.: Ναι, είχα εγκαίρως ενημερώσει το γραφείο Δημάρχου ότι δεν θα μπορούσα να παραστώ στη συνάντηση αυτή, λόγω ιατρικού ραντεβού. Ήταν εξάλλου από τις ελάχιστες φορές που απουσίασα- πάντα ήμουν συνεπής και στη δημοτική ομάδα και στο Δημοτικό Συμβούλιο. Την επομένη λοιπόν από τη συνάντηση της ομάδας δέχτηκα αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα για να υπογράψω την υπεύθυνη δήλωση που ζητούσε ο Δήμαρχος. Κάτι που θεώρησα και θεωρώ φοβερό λάθος- να ζητάει ένας Δήμαρχος από τους δημοτικούς του συμβούλους ή τους Αντιδημάρχους του να υπογράψουν υπεύθυνη δήλωση και σε αντίθετη περίπτωση να απειλεί με διαγραφή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος5/4/17 8:48 μ.μ.

    Ο.Δ. Ασχολείστε με τα κοινά στην περιοχή από το 2002. Το είχατε ξανασυναντήσει αυτό;

    Β.Ν.: Όχι, ποτέ. Δεν έχω βάλει ποτέ την υπογραφή μου σε τέτοια υπεύθυνη δήλωση. Γνωρίζω πολύ καλά τον Κώδικα- όπως όφειλα και εκ της θέσης μου- και πουθενά δεν αναφέρει την υποχρέωση ενός δημοτικού συμβούλου να υπογράψει τέτοια δήλωση πριν από τις Δημαιρεσίες. Αυτό άλλωστε αποδείχθηκε λίγες ημέρες αργότερα: Όταν κλήθηκα στη δημοτική ομάδα για να δώσω εξηγήσεις για τη στάση μου, ο Δήμαρχος έδωσε πίσω τις υπεύθυνες δηλώσεις λέγοντας πως δεν έχουν καμιά βαρύτητα και ισχύ. Αν είχαν εξελιχθεί οι Δημαιρεσίες ομαλά και φτάναμε στην αποδοχή ή όχι της Προεδρίας, θα είχα αρνηθεί και θα είχα υπογράψει επιτόπου δήλωση- αλλά μόνο για να διευκολύνω τις Υπηρεσίες του Δήμου. Η Προεδρία του Δημοτικού Συμβουλίου εξάλλου δεν με ενδιέφερε ποτέ, δεν μου ταιριάζει, δεν τη ζήλεψα, δεν τη διεκδίκησα.


    Ο.Δ. Και φτάνουμε στη δεύτερη Κυριακή των Δημαιρεσιών και στη συνάντηση της δημοτικής ομάδας που έγινε ακριβώς πριν από την αναβληθείσα τελικά συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

    Β.Ρ.: Από πριν όμως είχα πληροφορηθεί πως ο Δήμαρχος βολιδοσκοπεί τους συναδέλφους μου σχετικά με τη διαγραφή μου. Έτσι ένιωσα ανεπιθύμητη από το Δήμαρχο που στήριξα. Όμως την τελική μου απόφαση δεν την πήρα ούτε και τότε. Αντιθέτως περίμενα ένα τηλεφώνημα από το Δήμαρχο, πιστεύοντας πως θα επιδίωκε μια συνάντηση μαζί μου, ότι θα καταλάβαινε το λάθος του. Κάτι τέτοιο δεν έγινε και την Τρίτη 14 Μαρτίου σεβόμενη την ελευθερία του λόγου μου και την αξιοπρέπειά μου, θεώρησα σωστό να προχωρήσω στην ανεξαρτητοποίησή μου.

    Ο.Δ. Πολλοί, ξέρετε, υποστηρίζουν πως τόσο εσείς όσο και η συνάδελφός σας η Αντιδήμαρχος Οικονομικών, περιμένατε να τελειώσει η θητεία σας, πήρατε ό, τι πήρατε και τώρα που δεν έχετε να περιμένετε κάτι άλλο από το Δήμο, βρήκατε προφάσεις εν αμαρτίαις για να φύγετε. Σ’ αυτούς τι θα απαντούσατε;
    Β.Ρ.: Ναι, το είχα ακούσει κι εγώ. Την Κυριακή λοιπόν που κλήθηκα να δώσω εξηγήσεις για τη στάση μου και θα συζητείτο και η διαγραφή μου, είπα στη δημοτική ομάδα: “Εγώ μπορώ τη Δευτέρα το πρωί να καταθέσω στο λογαριασμό του Δήμου ολόκληρη την αντιμισθία μου για τα δυόμιση αυτά χρόνια. Με μια προϋπόθεση: Ένας ακόμη έμμισθος συνάδελφος σε αντίστοιχη θέση ευθύνης να κάνει το ίδιο”. Ακούστε. Στο Δήμο Δροσιάς έχω δουλέψει άπειρες ώρες εθελοντικά ως Πρόεδρος του Πολιτιστικού Πνευματικού Κέντρου και παλαιότερα στην κοινοτική βιβλιοθήκη της τότε Κοινότητας Διονύσου αποδεικνύοντας ότι για εμένα δεν ήταν το ζητούμενο η χρηματική ανταμοιβή. Συνεπώς επιμένω: Μπορώ να επιστρέψω όλα τα χρήματα, αρκεί και άλλος ένας συνάδελφος να κάνει το ίδιο. Ουδείς στάθηκε σε αυτό, αντιθέτως είπαν πως αυτό δεν τους αφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος5/4/17 8:49 μ.μ.

    Ο.Δ. Τα δυόμιση χρόνια της θητείας σας πώς κύλησαν;

    Β.Ρ.: Είναι αλήθεια πως η Αντιδημαρχία Διοίκησης και Ανθρώπινου Δυναμικού δεν κάνει έργο που να φαίνεται- παρόλο που το αξίωμα απαιτεί καθημερινή αυτοπρόσωπη παρουσία. Να σας πω πως έχω υπογράψει 8377 πιστοποιητικά, κάθε είδους. Που σημαίνει κάθε μέρα να είσαι εκεί, γιατί στο δημότη δεν μπορείς να στερείς το πιστοποιητικό που του χρειάζεται και μάλιστα με συγκεκριμένες προθεσμίες. Όταν ανέλαβα, ολοκλήρωσα τη διαδικασία επιλογής και τοποθέτησης προϊσταμένων διευθύνσεων στο δήμο. Επίσης, ολοκλήρωσα τη διαδικασία επανακατάταξης του προσωπικού στη νέα βαθμολογική και μισθολογική κλίμακα με βάση την ισχύουσα νομοθεσία. Ολοκλήρωσα τη διαδικασία επανασύστασης της Δημοτικής Αστυνομίας του δήμου. Επιπρόσθετα, η πρωτοβουλία να καταργηθούν τα ταμεία στις Δημοτικές Κοινότητες βασίστηκε σε δική μου ιδέα, και μάλιστα είχα έρθει και σε αντιπαράθεση τότε με τη συνάδελφο κ. Μαγγίνα. Όμως εγώ είχα την ευθύνη για το προσωπικό. Και επέμεινα πως εφόσον τα Ταμεία δεν έχουν προδιαγραφές ασφαλείας, επ’ ουδενί μπορούσα να θέσω σε κίνδυνο τη ζωή ούτε των υπαλλήλων ούτε των δημοτών. Παρόλο που στην αρχή και ο Δήμαρχος είχε επιφυλάξεις για τις αντιδράσεις και της κ. Μαγγίνα και των τοπικών Προέδρων, εντούτοις και με τους εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής που βρήκαμε σε συνεργασία με τον κ. Κωνστάντιο, τον προϊστάμενο της Ταμειακής Υπηρεσίας, το εγχείρημα αποδείχθηκε σωστό και τα αποτελέσματα ήταν θεαματικά. Πραγματοποίησα τη σύναψη 13 συμφωνητικών παροχής Κοινωφελούς Εργασίας σε συνεργασία με την κ. Αδαμάκη, επιμελήτρια της εισαγγελίας Αθηνών, τους οποίους επιτηρούσα προσωπικά και είχα την ευθύνη τους εντός και εκτός ωραρίου μου. Το 2015 τρέξαμε, σε άριστη συνεργασία με τον ΟΑΕΔ, την πρόσληψη 110 ατόμων στο πλαίσιο της Κοινωφελούς Εργασίας. Σε έναν προς ένα για πρώτη φορά τούς πέρασα από συνέντευξη, ώστε να μπορέσω να τους τοποθετήσω ανάλογα με τα προσόντα τους εκεί που θα αξιοποιούνταν καλύτερα και θα βοηθούσαν περισσότερο στις ανάγκες του Δήμου. Εξέδωσα στις 14/12/2015 απόφαση Δημάρχου περί «προκήρυξης-πρόσκλησης υποβολής υποψηφιοτήτων για την πλήρωση θέσεων προϊσταμένων αυτοτελών τμημάτων και τμημάτων διευθύνσεων του δήμου Διονύσου», η οποία ανακλήθηκε στις 22/12/2015 με εντολή του Γενικού Γραμματέα κ. Χρηστάκη. Μεταστέγαση του ΚΕΠ Δροσιάς στις 25/09/2016 στη διεύθυνση Γρ. Λαμπράκη 19 στη δημοτική ενότητα Δροσιάς. Αυτά που σας είπα μέχρι τώρα δεν φτάνουν άμεσα στο δημότη σαν έργο, απαίτησαν όμως πολύμηνη δουλειά από την Αντιδημαρχία και τους υπηρεσιακούς παράγοντες. Αναλυτικά το έργο μου φαίνεται στον απολογισμό πεπραγμένων που κατέθεσα στο δήμαρχο στις 28 Φεβρουαρίου.

    Ο.Δ.Με ποιο σκεπτικό ανακλήθηκε η πρόσκληση για την πλήρωση θέσεων προϊσταμένων;
    Β.Ρ.: Με το σκεπτικό πως θα έπρεπε να περιμένουμε μέχρι να εκπονηθεί Οργανισμός Εσωτερικής Υπηρεσίας.

    Ο.Δ. Ο κ. Χρηστάκης σε συνέντευξή του στην Οδό Διονύσου τέλη του 2015 είχε δηλώσει πως ο Οργανισμός αυτός θα ήταν έτοιμος τέλος το 2016. Πριν από λίγο καιρό μετέθεσε την ολοκλήρωση του ΟΕΥ για αργότερα μέσα στο 2017, αποδίδοντας την καθυστέρηση στην κατάργηση του ΘΕΣΠΙ, στο συνεχώς μεταβαλλόμενο νομοθετικό πλαίσιο και στην πιστοποίηση του Δήμου. Τελικά γνωρίζετε σε ποιο στάδιο βρίσκεται ο ΟΕΥ;

    Β.Ρ.: Ο Οργανισμός είναι έτοιμος από μέρους μου και βρίσκεται στο φάκελό μου. Είναι γεγονός πως ο Γενικός Γραμματέας επιφορτίσθηκε με πάρα πολλές αρμοδιότητες και καθήκοντα, τη στιγμή που δεν είχε ούτε γραφείο για να δουλέψει! Σε συνδυασμό με τις λίγες ώρες που ερχόταν στο Δήμο, ήταν ανθρωπίνως αδύνατο να διεκπεραιώσει όσα του είχαν ανατεθεί. Κάποια στιγμή μάλιστα, επειδή πια ντρεπόμουν να βλέπω το Γενικό Γραμματέα να περιφέρεται, του πρότεινα να συστεγασθεί στο δικό μου γραφείο, για να έχει τουλάχιστον η γραμματέας του ένα γραφείο για τον υπολογιστή της κι ένα τηλέφωνο. Προσωπικά δούλεψα τον Οργανισμό, ωστόσο ποτέ δεν έγινε καμιά κίνηση για να συζητηθεί και να προχωρήσει, παρά τις επανειλημμένες κρούσεις μου στο Δήμαρχο. Και βέβαια ποτέ δεν έγινε και καμιά πρόταση από τον Γενικό. Ό,τι βρήκαμε το 2014, αυτό ισχύει και σήμερα χωρίς καμιά διαφοροποίηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος5/4/17 8:50 μ.μ.

    Ο.Δ. Και θα συνεχίσει να ισχύει, νομίζετε;

    Β.Ρ.: Είμαι πάντα αισιόδοξη και θέλω να πιστεύω πως θα ολοκληρωθεί ο οργανισμός εσωτερικής υπηρεσίας από τους νέους Αντιδημάρχους σε συνεργασία με τους υπηρεσιακούς.

    Ο.Δ. Παράλληλα με την Αντιδημαρχία Διοίκησης και Ανθρώπινου Δυναμικού, ήσασταν και Αντιδήμαρχος Δροσιάς.

    Β.Ρ.: Ναι, και τότε διαπίστωσα την τεράστια έλλειψη προσωπικού που αντιμετωπίζουν οι Δημοτικές Κοινότητες. Φανταστείτε πως όταν χρειάστηκε να απουσιάσουν ταυτόχρονα ένας υπάλληλος και ο Πρόεδρος της Κοινότητας, κ. Ποτίδης, τους αντικαθιστούσα όποτε χρειάστηκε, ασκώντας επιπλέον και τις υπόλοιπες αρμοδιότητές μου. Και αυτό συμβαίνει με όλες τις Δημοτικές Κοινότητες λόγω έλλειψης προσωπικού, όπου το πρόβλημα οξύνεται όσων αφορά την καθαριότητα με την κυκλική απασχόληση των εργαζομένων, το rotation, που αποφασίσθηκε πρόσφατα. Να μιλήσω πιο συγκεκριμένα για τη Δροσιά που- επιτρέψτε μου να το πω- είναι το πιο κεντρικό σημείο του Δήμου, λόγω της αγοράς, των Τραπεζών αλλά και της θέσης της μέσα στο Δήμο. Συνεπώς, και το έλεγα πάντα στο Δήμαρχο, θες περισσότερο προσωπικό στη Δροσιά γιατί οι ανάγκες της είναι μεγαλύτερες, κυρίως στον τομέα της καθαριότητας, με αμέσως επόμενο σε ανάγκες τον Άγ. Στέφανο.


    Ο.Δ. Καταλαβαίνω πως σας ήταν ιδιαιτέρως δύσκολο να πάρετε την απόφαση να ανεξαρτητοποιηθείτε. Και ομολογώ πως μου είναι δύσκολο να σας φανταστώ να κάνετε αντιπολίτευση, όταν μάλιστα προέρχεστε από τα σπλάχνα αυτής της παράταξης, όντας υποψήφια με τον κ. Πασιπουλαρίδη και το 2010. Ποια θα είναι, συνεπώς, η στάση σας τα επόμενα δυόμιση χρόνια, μέχρι το τέλος της θητείας της Δημοτικής Αρχής;

    Β.Ρ.: Θα ψηφίζω τις εισηγήσεις μελετώντας όπως πάντα τα θέματα και με την ίδια σκέψη που είχα ως τώρα- αν βλέπω πως κάτι θα ωφελήσει το Δήμο, θα το ψηφίζω. Αυτό θα κάνω. Και δεν θα ψηφίζω όσα δεν συμβαδίζουν με τις αρχές μου. Δεν έχω σκοπό να αντιπολιτευθώ τον Δήμαρχο. Από την άλλη πλευρά, ναι μου ήταν πολύ δύσκολο να φύγω. Έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα, δεν είχα άλλη επιλογή. Βρέθηκα σε αδιέξοδο. Σας επαναλαμβάνω, έδωσα περιθώριο να αλλάξει αυτή η απόφασή μου. Δυστυχώς η ευκαιρία αυτή δεν μου δόθηκε από τον Δήμαρχο. Ίσως με θεωρούσε δεδομένη και πάντα δίπλα του. Αλλά ειλικρινά δεν υπήρχε άλλος τρόπος ενέργειας. Εύχομαι πραγματικά και περιμένω οι νέοι Αντιδήμαρχοι να δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους για τον τόπο. Προσωπικά φεύγω γεμάτη μετά από δυόμιση χρόνια, ειδικά με τις συνεργασίες που είχα με το διοικητικό και τεχνικό προσωπικό και το προσωπικό καθαριότητος. Κάποιες φορές σκέφτομαι πως ίσως μπορούσα να καταφέρω περισσότερα- αλλά από την άλλη πλευρά σημασία έχει και πόσο γόνιμο έδαφος βρίσκεις για συνεργασία.

    Τελος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος5/4/17 8:51 μ.μ.

    Κοινώς, τον έσφαξε με το βαμβάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος6/4/17 8:54 π.μ.

    Η Ταουξή είναι αρχιτέκτονας όχι μηχανικός.
    Ο Ράικος είναι τεχνολόγος μηχανικός, υπομηχανικός όχι πολιτικός μηχανικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/4/17 6:40 μ.μ.

      Η Ταουξη ειναι ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ από την ΙΤΑΛΙΑ την εποχή που η μισή ελλάδα ηταν εκεί και "σπούδαζε".

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος7/4/17 7:30 π.μ.

      Η Ταουξή έχει σπουδάσει σε ένα ιστορικό και φημισμένο Πολυτεχνείο της Ρώμης.
      Επιπλέον, έχει σημαντική επαγγελματική εμπειρία.
      Λόγω, δε, της ενασχόλησής της με τα κοινά γνωρίζει πολύ καλά την χωροταξική και πολεοδομική ιστορία του τόπου.
      Οι τοποθετήσεις της στην ΕΠΖ και το ΔΣ είναι πάντα τεκμηριωμένες.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος8/4/17 7:31 μ.μ.

      ?????KAI MAS EFERE THN FHMH \ DYO XRONIA TI EXEI KANEI,LOGIA PLA,PLA ERGO O MHDEN ????
      OMOS EXEI ALLA DYO XRONIA,???????

      Διαγραφή
  42. Ανώνυμος6/4/17 9:25 π.μ.

    Πρόεδρος στην επιτροπή ποιότητας ζωής θα είναι ο Ράϊκος και είναι αδιαπραγμάτευτο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος6/4/17 9:44 π.μ.

    Ο ΡΑΙΚΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΣΟΥΚΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΤΑΟΥΞΗ. ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΟΡΟΥΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/4/17 7:07 μ.μ.

      Γιατί το βασανίζεται το θέμα , ότι διατάξει ο Ζαμαν που μπροστά του τυφλά να έχει ο Ερντογαν.! Αποφασίζει και διατάσσει για τα πάντα δημοκρατικά, μόνος του μαζί με την αυλή του.!

      Διαγραφή
  44. Ανώνυμος6/4/17 2:31 μ.μ.

    Σφαξιμο με το γαντι απο τον Κατσιακιδη

    Η δημοτική αρχή του Δήμου Διονύσου παρέλαβε την Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων-Γυμναστήριο του Λυκείου Δ.Ε Διονύσου,μέσω της Σχολικής Επιτροπής όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία.
    Ζήτησε τη βοήθεια του Θεού κάνοντας αγιασμό.Τα μέλη της γονάτισαν,προσευχήθηκαν,εξομολογήθηκαν,μετέλαβαν των αχράντων μυστηρίων,φωτογραφήθηκαν,προβλήθηκαν,πανηγύρισαν και μετά ήρθε η χειμερία νάρκη.Δεν υπήρξε ο ανάλογος ζήλος με το Δημοτικό Σχολείο Δροσιάς.Δύο μέτρα και δύο σταθμά.
    Είχαν μείνει κάποιες υποχρεώσεις του εργολάβου, οι οποίες δεν βεβαιώθηκαν εγγράφως ότι ολοκληρώθηκαν ή αν ολοκληρώθηκαν δεν ενημερώθηκαν οι αρμόδιοι του Δήμου και η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας ( απ' όσο γνωρίζω).
    Η ανέγερση του κτηρίου σκοπό έχει να εξυπηρετήσει τις ανάγκες του Λυκείου κατά πρώτο λόγο και περισσότερο το μάθημα της Φυσικής Αγωγής-Γυμναστική, όπως το εργαστήριο το μάθημα της Φυσικής ή της Χημείας.Και ενώ ορίσθηκε με υπογρφή και βούλα υπεύθυνος της αίθουσας,παραχωρήθηκε σε συλλόγους και καλώς έγινε η παραχώρηση ,το Λύκειο κατά πρώτο λόγο και το Γυμνάσιο κατά δεύτερο δεν κατάφεραν να εκμεταλλευτούν το κτήριο τους.
    Εδώ απλά αναφέρω απόσπασμα της νομοθεσίας: << ... σε περίπτωση συστέγασης ο καθορισμός της αποκλειστικής χρήσης ορισμένων χώρων του διδακτηρίου,από κάθε σχολική μονάδα, καθώς και της κοινής χρήσης των υπολοίπων χώρων και των ωρών λειτουργίας της κάθε συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας>>.
    Αυτά για σήμερα.
    Καλημέρα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/4/17 7:03 μ.μ.

      Άμα στηρίζεσαι σε δηλώσεις του Μαλάκα - βλάκα του δήμου... τι περιμένεις;;; Αλλά να μου πεις πούστης και μαλάκας το ίδιο είναι. Αδερφάρα που ανεβάζεις και πρόστυχα σχόλια

      Διαγραφή
    2. Κάνω μια εξαίρεση και δημοσιεύω (χρονιάρες μέρες) ένα σχόλιο χαρακτηριστικό του ήθους και ύφους των υποστηρικτών του Ζαμάνη. Έτσι για μην ξεχνιόμαστε με τι υπάνθρωπους έχουμε να κάνουμε και τι φασιστόμουτρα είναι οι "άνθρωποι του δημάρχου".

      Διαγραφή
  45. Ανώνυμος7/4/17 2:04 μ.μ.

    Η Ζώτου καλεί τους δημ. συμβ. της μειοψηφίας και τος ανεξ για τις απουσίες. Νομίζω δε θα πάει κανείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος7/4/17 3:20 μ.μ.

    Η Ζώτου να μην ξεχάσει να αυτοπροσκληθεί για τις απουσίες. Τρομάρα της πάλι ρεζίλι θα την κάνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος7/4/17 4:34 μ.μ.

    Η άλλη η ξανθιά είναι τελείως χαζή??? Στέλνει προσκλήσεις για εκδήλωση και γράφει το όνομά της και ιδιότητα αντιδήμαρχος δήμου Διονύσου???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος7/4/17 6:31 μ.μ.

    Η κυρία που ξέχασε να ψηφίσει στην τρίτη κρίσιμη ψηφοφορία για τη Ζώτου και ορίστηκε αντιδήμαρχος, ανάμεσα σε πολλά άλλα, Παιδείας καλεί τα παιδιά σε επαγγελματικό προσανατολισμό ΣΗΜΕΡΑ για ΑΎΡΙΟ.
    Μα καλά, ντιπ μυαλό δεν έχουν;
    Αφού η πρωτοβουλία είναι του ΤΕΒΑ, είναι γνωστή από καιρό.
    Ενημερώθηκαν τα σχολεία και οι διευθυντές τους; Ενημερώθηκαν οι γονείς;
    Αλλά τι λέω τώρα; Ποιον ενδιαφέρει η ουσία;
    Αυτό που θέλουν είναι η φτηνή δημοσιότητα και η φωτογραφία.
    ΤΙΠΟΤΕ ΆΛΛΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος8/4/17 5:11 μ.μ.

    ΚΑτσιακίδης reloaded

    Η Τεχνική Ύπηρεσία το 2015 εκπονεί μελέτη έργου με τον τίτλο:
    ΣΥΝΤΗΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΔΗΜΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ - 2015. Προϋπολογισμός έργου 200.000 ευρώ.
    Το έργο εγκρίνεται από το Δημοτικό Συμβούλιο και το διαγωνισμό κερδίζει ο εργολάβος Α (Οι εργολάβοι δεν νομίζω ότι φταίνε).
    Ανάμεσα στις επισκευές-συντηρήσεις προβλέπεται και:<< Τοποθέτηση χυτού ελαστικού δαπέδου στο γήπεδο μπάσκετ>> ( Γυμνάσιο Άνοιξης).
    Επειδή δεν ολοκληρώνεται το έργο, παίρνει παράταση και το 2016.
    Το Καλοκαίρι του 2016 η Σχολική Επιτροπή της Δευτεροβάθμιας αποφασίζει να εκτελέσει το ίδιο έργο και το αναθέτει στον εργολάβο Β,που ολοκληρώνει το έργο.
    Αναρωτήσου:
    Το έργο κατασκευάστηκε μια φορά,θα πληρωθεί δύο;
    Η υπεύθυνη μηχανικός θα βεβαιώσει την ορθή εκτέλεση του έργου;
    Θα υπογράψει ανακεφαλαιωτικό πίνακα;
    Θα υπογράψει την εκτέλεση πρόσθετων εργασιών;
    Θα εφαρμοστεί η γνωστή μέθοδος της τροποποίησης;
    Οι δημοτικοί σύμβουλοι,που συμμετέχουν στη Σχολική Επιτροπή,ήξεραν τι ψήφιζαν;
    Πότε ψήφισαν σωστά, στο Δημοτικό Συμβούλιο ή στη Σχλική Επιτροπή;
    Είναι εσκεμένη ενέργεια ή όχι;
    Έχουν αλτσχάιμερ ή αμνησία και ψηφίζουν δυο φορές την κατασκευή του ίδιου έργου με διαφορετικό εργολάβο;
    Υπάρχει απόφαση της Σχολικής Επιτροπής για την εκτέλεση του έργου;
    Αν δεν υπάρχει,ποιος πήρε την αυθαίρετη πρωτοβουλία;
    Σκέψου,βγάλε νόημα και γέλα με την ψυχή σου.Βρίσε και λίγο για να εκτονωθείς.Εσύ μου ζήτησες να σου εξηγήσω, για να βγάλεις νόημα.
    ( Αύριο κι άλλα).
    Καλημέρα σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Αφού του Ζαμανφού8/4/17 5:16 μ.μ.

      ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2016 - Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΠΑΖΑ ΤΟΥ ΔΕΛΑ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ

      ΟΛΑ 'Ή ΤΙΠΟΤΑ

      ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΟΛΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ

      ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΑΤΕΣ

      ΚΙ ΑΝ ΜΑΣ ΠΙΑΣΟΥΝ, ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ

      ΓΙΑΤΙ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ

      ΕΔΩ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΝΑΜΙΣΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ....


      Διαγραφή
  50. Ανώνυμος11/4/17 8:21 μ.μ.

    ΔΩΣΕ ΚΙ ΑΛΛΟ ...

    Φιλαράκια συγγνώμη.Μεγάλη εβδομάδα και έλεγα να μην δώσω άλλο πόνο.Με προκαλούν και δεν θέλω να τους απογοητεύσω.
    Καλή μου,έκανα υπολογισμούς και έλεγα:Τα κάγκελα του Λυκείου Αγ. Στεφάνου βάφτηκαν με 3,5 ευρώ το μέτρο.Αν βάψω του Νηπιαγωγείου της Σταμάτας,40 μέτρα περίπου, με 31 ευρώ το μέτρο,πόσα θα κερδίσω;
    Μου φτάνουν; Ίσως ναι,ίσως όχι.Για να νιώθω σιγουριά μήπως να φτιάξω και σε κανένα σχολείο τους σοβάδες;
    Δυστυχώς δεν επικοινώνησα μαζί σου για να μου δώσεις τα φώτα σου λόγω εμπειρίας.Θα με βοηθήσεις;
    Καλό απόγευμα σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος19/4/17 2:18 μ.μ.

    617,58 ευρώ για προμήθεια χρωμάτων για διαγράμμιση οδών από το Δήμο Διονύσου 19.4.2017
    720 ευρώ για προμήθεια χρωμάτων για διαγράμμιση οδών έξω από τα σχολεία από τη Δευτεροβάθμια Σχολική Επιτροπή 11.10.2016
    Όταν ρωτούσαν τον Αδάμαντα γιατί δεν έχει γίνει η διαγράμμιση έλεγε ότι τα χρώματα είναι στην αποθήκη γιατί η περιφέρεια δεν έχει στείλει υπαλλήλους να βάψουν, καθώς είναι δική της αρμοδιότητα.
    Αν δείτε υπαλλήλους να κάνουν διαγράμμιση οδών ρωτήστε τους αν είναι υπάλληλοι της περιφέρειας και αν χρησιμοποιούν τα χρώματα που αγόρασε η σχολική ή ο δήμος. Έτσι για να ξέρετε τι σας γίνετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Sorry για την αργοπορία ανάρτησης, αλλά είπαμε να χαλαρώσουμε κι εμείς λίγο

      Διαγραφή
  52. Ανώνυμος24/4/17 11:08 μ.μ.

    Ο Ραικος υπογράφει Πολιτικος Μηχανικός ..... Τι εννοεί το άτομο? Να διευκρινίσει μη ΤΡΕΛΛΑΘΟΥΜΕ απ την επιστήμη του! Αλλο μηχανικός κι αλλο υπομηχανικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ο Μπινές έχει ξεσαλώσει τις τελευταίες μέρες και στέλνει κατά ριπές πορνο-σχόλια τραγικού περιεχομένου, που κατ΄ευθείαν πηγαίνουν στον κάλαθο.

    Κάνε και κάτι άλλο λεβέντη μου με το γερό σου το χέρι, όχι μόνο τάκα τάκα και πληκτρολόγιο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ανώνυμος4/5/17 7:18 μ.μ.

    Κοπή δέντρων...πώληση ξύλων...παράδοση κατ΄οίκον...τιμές προσιτές...
    Η Αγαπημένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/5/17 7:45 μ.μ.

      Πες μας τιμές , και πως τα πουλάει με το κυβικό ή με τόν τόνο??

      Διαγραφή
  55. Ανώνυμος6/5/17 3:35 μ.μ.

    ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΞΕΦΤΙΛΑ

    Εϊδαν και απόειδαν ο Ζαμάνης με την Πέππα πως δεν μπορούν να μαζευτούν οι σύμβουλοί τους και περίμεναν πότε θα τους βολεύει όλους. Βλέπετε το αγόρι μας δεν μπορούσε να αντέξει κι άλλη κατραπακιά... Έτσι προέκυψε να γίνει το συμβούλιο Πέμπτη αντί για Τρίτη
    Κι επειδή οι δικοί τους δεν φτάνουνε αφού έμειναν 20 πια στους 41 , έπρεπε να περιμένουν και τον γνωστό σύμβουλο της αντιπολίτευσης που έχει κάνει τα πέρα δώθε σχεδόν επάγγελμα κάθε τετραετία.
    Δε πα να εξακολουθούσαν άλυτα τα προβλήματα του δήμου.... κανένα πρόβλημα ... Αρκεί να μπορούσαν να έρθουν σίγουρα για να καλέσουν στα σίγουρα σε δημοτικό συμβούλιο. Κι έτσι την Πέμπτη θα έχουν 54 θέματα προς συζήτηση .... Να τα εκατοστήσετε παιδιά την άλλη φορά...
    Άσε που η άλλη φορά θα γίνει όταν θα υπάρχει σύνοδος πλανητών και ο Ερμής δεν θα είναι ανάδρομος, οπότε ποιος ξέρει πόσα προβλήματα θα έχουν μείνει αμανάτι...
    Άντε και καλά ξεκουμπίδια ....


    Oύτε 10, ούτε είκοσι, ούτε τριάντα, ούτε καν σαράντα- αλλά πενήντα τέσσερα (54) θέματα περιλαμβάνει η Ημερήσια Διάταξη για την προσεχή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, την Πέμπτη 11 Μαΐου στις 5.30 το απόγευμα, σπάζοντας κάθε προηγούμενο αρνητικό ρεκόρ! Από αυτά, τα 18 αφορούν σε αναγκαιότητα προμηθειών που έρχονται από τη Διεύθυνση Περιβάλλοντος και στο μεγαλύτερο μέρος τους αποτελούσαν ενιαίο θέμα υπό τον τίτλο “Έγκριση Διενέργειας (Αναγκαιότητας) Προμηθειών και Παροχής Υπηρεσιών Έτους 2017”. Το θέμα αυτό, που αποτιμάται συνολικά σε εκατοντάδες χιλιάδων ευρώ, στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου την Τρίτη 11 Απριλίου αναβλήθηκε με πρωτοβουλία της εισηγήτριας Αντιδημάρχου Α. Πέππα για περαιτέρω τεκμηρίωση και στοιχεία. Επιστρέφουν επιπλέον προς συζήτηση θέματα που είτε ζητούσαν αυξημένη πλειοψηφία, δεν την εξασφάλισαν και καταψηφίσθηκαν (π.χ. η ανάθεση σε εξωτερικό συνεργάτη του καθαρισμού των δημοτικών κτηρίων γιατί ο Δήμος δεν μπορεί να τα καθαρίσει με ίδια μέσα) είτε αποσύρθηκαν μετά από αδιέξοδη διαλογική συζήτηση (π.χ. η επίλυση φορολογικών διαφορών). Εκτιμάται πάντως ήδη πως η Ημερήσια Διάταξη της προσεχούς Πέμπτης θα αποτελέσει ακόμη ένα σημείο οξύτατης αντίδρασης από τις παρατάξεις της μειοψηφίας και αιτία αναταραχής στην ομαλή λειτουργία του Δημοτικού Συμβουλίου. Υπενθυμίζεται πως η Πρόεδρος Β. Ζώτου έχει υποβάλει γραπτή αναφορά στον Ελεγκτή Νομιμότητας για τις απουσίες των συναδέλφων της της μειοψηφίας, επειδή- διαμαρτυρόμενοι για τον τρόπο εκλογής του Προεδρείου- δεν προσέρχονται στις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου. Η δική τους αναφορά για τις Δημαιρεσίες του περασμένου Μαρτίου στην Επιτροπή του άρθρου 152, σύμφωνα με πληροφορίες της Οδού Διονύσου, αναμένεται να εξεταστεί την ερχόμενη εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε, συμφωνώ και επαυξάνω, μόνο που ξέχασες να πεις ότι το δεύτερο κείμενο είναι από την Οδό Διονύσου

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος6/5/17 6:34 μ.μ.

      Μη μιλάς μωρή κουράδα

      Διαγραφή
  56. Ανώνυμος8/5/17 6:43 μ.μ.

    Διόνυσος, 8 Μαΐου 2017
    Κοινό Δελτίο Τύπου
    των Δημοτικών Παρατάξεων της μειοψηφίας
    “Ενωτική Πρωτοβουλία Δήμου Διονύσου”
    “Νέα Πνοή για το Διόνυσο”
    “Δημοκρατική Ανατροπή Διονύσου”
    και Ανεξάρτητων Δημοτικών Συμβούλων

    Συναίνεση και προϋποθέσεις

    Η κ. Β. Ζώτου, με την ιδιότητά της ως Προέδρου του Δ.Σ. απηύθυνε πρόσκληση στους επικεφαλής των παρατάξεων της μειοψηφίας και τους ανεξάρτητους δημοτικούς συμβούλους,
    «… με σκοπό να συζητήσουμε και αναδείξουμε τρόπο ή τρόπους για την εύρυθμη και αποδοτική λειτουργία του Δημοτικού Συμβουλίου του οποίου είμαστε μέλη.»

    Η πρωτοβουλία της κ. Ζώτου θα μπορούσε να χαρακτηριστεί πολιτικά ορθή και από πάσης απόψεως αξιέπαινη αν δεν είχαμε καταγράψει μια σειρά από γεγονότα, που οφείλουμε να επισημάνουμε και να υπογραμμίσουμε.

    Πρώτον, η κ. Ζώτου ορίστηκε Πρόεδρος του Δ.Σ. με απόφαση της ασκούσας καθήκοντα Γ.Γ. της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, στο πλαίσιο μιας διαδικασίας που –όμοιά της- είχε χαρακτηρισθεί κατά το πρόσφατο παρελθόν παράνομη από την αρμόδια Επιτροπή του άρθρου 152, ύστερα μάλιστα από προσφυγή της παράταξης, στην οποία ανήκε –τότε- ο σημερινός Δήμαρχος.

    Δεύτερον, η κ. Ζώτου προγραμμάτισε την συνάντηση με επικεφαλής παρατάξεων και ανεξάρτητους μια μόλις ημέρα πριν από την συνεδρίαση της παραπάνω Επιτροπής, η οποία θα συζητήσει την προσφυγή κατά της αντικανονικής εκλογής της κ. Ζώτου.

    Τρίτον, η κ. Ζώτου έσπευσε να καταγγείλει στην αρμόδια Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής συναδέλφους της ως απόντες επί τρεις συνεχόμενες συνεδριάσεις αγνοώντας
    (α) ότι οι συγκεκριμένες συνεδριάσεις δεν πραγματοποιήθηκαν λόγω μη επιτεύξεως απαρτίας και
    (β) τις δημόσιες τοποθετήσεις των συναδέλφων της, μελών της αντιπολίτευσης και ανεξάρτητων μελών του Δ.Σ., με τις οποίες καθιστούσαν σαφή τα πολιτικά κίνητρα της αποχής από τις συνεδριάσεις του Δ.Σ.

    Τέταρτον, η κ. Ζώτου υπέγραψε την ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ της 10ης ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ Δ.Σ., που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 11-5-2017 και περιλαμβάνει πενήντα τέσσερα (54) θέματα, μια μόλις μέρα μετά από την πρόσκληση για συζήτηση επί της εύρυθμης και αποδοτικής λειτουργίας του Δ.Σ..

    Επειδή η επιδίωξη της συναίνεσης δεν μπορεί να χρησιμοποιείται ως επικοινωνιακό τέχνασμα και περιστασιακό πυροτέχνημα για τη δημιουργία εντυπώσεων.

    Επειδή η επιδίωξη της συναίνεσης προϋποθέτει ειλικρίνεια προθέσεων και συμφωνία λόγων και έργων.

    Επειδή οι πρακτικές που υιοθετεί και εφαρμόζει η κ. Ζώτου έρχονται σε πλήρη αντίθεση με την συναίνεση που δήθεν επιδιώκει.

    Και, τέλος, επειδή η συμπερίληψη πενήντα τεσσάρων θεμάτων σε ένα Δ.Σ. σε καμμία περίπτωση εξασφαλίζει την εύρυθμη και αποδοτική λειτουργία του Δ.Σ.

    Δηλώνουμε ότι δεν προτιθέμεθα να αποδεχθούμε την πρόσκληση της κ. Ζώτου και να συμμετάσχουμε στη συνάντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος9/5/17 2:12 π.μ.

    Ρε παιδιά να πει κάποιος στην Πρόεδρο που έχει βγάλει και τη Νομική ότι ο επικεφαλής ΔΕΝ ΚΛΙΝΕΤΑΙ. Είναι επίρρημα. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΝΙΚΟ ΚΑΙ ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟ. Στο χαρτί που υπέγραψε, αυτό το "ΕΠΙΚΕΦΑΛΕΙΣ" βγάζει μάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος9/5/17 2:17 π.μ.

    Και πείτε της να μην ξεχάσει να απαντήσει στο κοινό Δελτίο τύπου.
    Σε εκείνη απευθύνονται και λένε ωραία πραγματάκια.
    Δεν είναι όμορφο να μένουν αναπάντητα τα σοβαρά θέματα γιατί όλο και κάποιος θα τα θυμάται και θα τα κοπανάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος15/5/17 9:00 π.μ.

    Οι πολύχρονες αυτοδιοικητικές εμπειρίες και η κοινωνική λήθη

    15 Μαΐ 2017 by Maria Chazapi

    “Κλείνω φέτος 27 χρόνια στην Αυτοδιοίκηση, σχεδόν θα πάρω και αυτοδιοικητική σύνταξη- και ό, τι έχω να πω, θα τα πω γιατί θα ακουστούν πολλά πράγματα από τους συναδέλφους ένθεν και ένθεν. Εγώ πρέπει να ξέρετε κύριοι συνάδελφοι τιμώ την ψήφο των συμπολιτών μας και θα το δείχνω με οποιονδήποτε τρόπο ότι είμαι κοντά τους. Δεν νοείται τώρα ότι η κ. Πέππα είπε ότι θα πάρουμε φωτιά, ότι θα καούν σπίτια- ίσως- και δεν νοείται κάποιοι συνάδελφοι να μην ψηφίζουν τίποτα. Δεν έρχονται στα Δημοτικά Συμβούλια. Σε όλη τη διαδρομή μου αυτό δεν μου έχει ξανατύχει. Γι’ αυτό σήμερα είμαι εδώ, για να ψηφίσω όλα αυτά τα θέματα γιατί δεν φταίνε τίποτα οι συμπολίτες μας, προκειμένου να κάνουμε εμείς την πολιτική μας και να την πληρώνουν οι 7 πόλεις που είναι ο Δήμος Διονύσου”.

    Αυτή ήταν επί λέξει η τοποθέτηση του Γρ. Ίσσαρη, σήμερα δημοτικού συμβούλου της μείζονος μειοψηφίας. Ο κ. Ίσσαρης την τελευταία επταετία έχει δείξει πως δεν πολυσκέφτεται τις επιλογές του, και σίγουρα δεν δεσμεύεται από αυτές: Εκλεγμένος με την Αδέσμευτη Δημοτική Κίνηση το 2010, πολύ νωρίς έριξε γέφυρες προς τη Διοίκηση- τότε- Καλαφατέλη και ανεξαρτητοποιήθηκε το 2014, λίγο πριν από τις δημοτικές εκλογές. Εντάχθηκε στο ψηφοδέλτιο της Ενωτικής Πρωτοβουλίας, παράταξης σήμερα της μείζονος μειοψηφίας, και εξελέγη δημοτικός σύμβουλος, ένας από τους 9 της παράταξης. Ήταν μάλιστα και η πρόταση της μείζονος για τη θέση του Αντιπροέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, αξίωμα που υπηρέτησε για τα πρώτα δυόμιση χρόνια. Υπήρξε εντούτοις ένας από τους αρνητικούς πρωταγωνιστές του Σώματος στο θέμα των απουσιών- “πρωταθλητής”, μάλιστα, όπως αποδεικνύεται από μια μικρή έρευνα της Οδού Διονύσου στα πρακτικά των συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου:

    Το 2014, χρονιά των δημοτικών εκλογών, αλλά και της ανεξαρτητοποίησης του Αγιοστεφανιώτη δημοτικού συμβούλου από την παράταξη που τον έφερε στο Δημοτικό Συμβούλιο, εστάλησαν προσκλήσεις για συνολικά 27 συνεδριάσεις, ενώ πραγματοποιήθηκαν 25. Δέκα από αυτές ο κ. Ίσσαρης παρακολούθησε μέχρι τέλους, σε 10 αποχώρησε πολύ πριν από τη λήξη ή παρακολούθησε επιλεκτικά ορισμένα θέματα, ενώ σε 5 δεν εμφανίστηκε καθόλου, καταγραφείς ως αδικαιολογήτως απών.

    Το 2015 ο κ. Ίσσαρης πολύ θα ήθελε μάλλον να το λησμονήσει: Εστάλησαν 31 προσκλήσεις, λόγω έλλειψης απαρτίας πραγματοποιήθηκαν 24- και ο κ. Ίσσαρης ήταν εκεί μόνο στις τρεις από αυτές!!! Η παρουσία του καταγράφεται στη συνεδρίαση εκλογής του ως Αντιπροέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, ενώ στις άλλες δυο συνεδριάσεις αποχωρεί πολύ πριν αυτές να ολοκληρωθούν, εν είδει επισκέπτη. Χαρακτηριστικό είναι επιπλέον πως ως αδικαιολογήτως απών καταγράφεται επί είκοσι (20) συνεχόμενες συνεδριάσεις, χωρίς να εφαρμοστεί ο περιλάλητος Κανονισμός Λειτουργίας που στο 10ο άρθρο του προβλέπει κυρώσεις για τις απουσίες, όχι 20, αλλά 3 συνεχόμενες!

    Η ίδια εντούτοις τακτική συνεχίστηκε και το 2016: Επί συνόλου 21 συνεδριάσεων, ο Αντιπρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου παρακολούθησε από την αρχή μέχρι το τέλος μόνο δυο, σε 4 αποχώρησε πριν από τη λήξη τους ενώ δεν εμφανίστηκε καθόλου σε 15 από αυτές, και μάλιστα χωρίς καμιά αιτιολόγηση.

    Το 2017 είναι βέβαια σε εξέλιξη- αλλά μέχρι στιγμής και επί συνόλου 10 προσκλήσεων ο κ. Ίσσαρης εμφανίστηκε μόνο στην τελευταία, αυτή της Πέμπτης 11 Μαΐου, για να κατηγορήσει τους συναδέλφους του των μειοψηφιών που απουσίαζαν για τους πολιτικούς λόγους που το τελευταίο διάστημα έχουν επανειλημμένως και δημοσίως εκθέσει.

    Λησμόνησε προφανώς πως οι πολίτες που τον ψήφισαν, αυτόν και όλους τους συναδέλφους του, και που είναι- όπως λέει- κοντά τους, μάλλον θα επιθυμούσαν να είναι εκεί, στο Δημοτικό Συμβούλιο, και να δίνει τις μάχες του εξ ονόματός τους, δικαιολογώντας κάθε στιγμή και τις επιλογές του- ή την αλλαγή τους.


    συνεχιζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος15/5/17 9:00 π.μ.

    συνεχεια


    Όσο για τους λόγους που τόσα χρόνια δεν έχει υποστεί καμιά επίπληξη ή κύρωση- “είναι πολιτικοί”, ομολογούν τόσα χρόνια στο σχετικό ερώτημα της Οδού Διονύσου οι επικεφαλής των παρατάξεων από όπου έχει περάσει ο εν λόγω δημοτικός σύμβουλος, αλλά και οι κατά καιρούς Πρόεδροι του Δημοτικού Συμβουλίου: “Πρέπει να συνυπολογίσουμε ποιος θα έρθει μετά, αν τον διαγράψουμε, Πρέπει να σκεφτούμε και τους δικούς μας που συστηματικά λείπουν- αν καταγγείλουμε τον ένα απόντα θα πρέπει να τους καταγγείλουμε όλους”, και λοιπά και λοιπά.

    Η περίπτωση Ίσσαρη είναι μόνο μία, ανάμεσα στους δημοτικούς συμβούλους που καταγράφονται με συχνές απουσίες, χωρίς αυτοί να κάνουν τον κόπο να τις δικαιολογήσουν και χωρίς το Προεδρείο να τους ζητήσει το λόγο. Μέχρι πρόσφατα, που η νέα Πρόεδρος Β. Ζώτου θυμήθηκε τον Κανονισμό και τον εφάρμοσε για να καταγγείλει όσους πρόσφατα απουσίασαν από 3 συνεχόμενες συνεδριάσεις διαφωνώντας για τον άθλιο, όπως τον χαρακτηρίζουν, τρόπο εκλογής της. Μόνο που κι εκείνη φαίνεται να λησμόνησε πως επί δυόμιση χρόνια από τα έδρανα των δημοτικών συμβούλων δεν είχε κάνει τον κόπο να παρέμβει ή να διαμαρτυρηθεί για την απαξίωση ενός Κανονισμού που έχει γίνει πια κουρελόχαρτο.

    Έτσι λοιπόν χτίζονται και συνεχίζονται κάποιες πολύχρονες αυτοδιοικητικές πορείες; Με την κοινωνική λήθη; Με τα πολιτικά αλισβερίσια; Και με τις δημοτικές εκλογές κάθε 5 χρόνια, όταν τα καμώματα των ανθρωποβοσκών τα σβήνει ο χρόνος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανώνυμος15/5/17 11:47 μ.μ.

    Η κατάσταση είναι τραγική. Αυτό που ζει ο Δήμος Διονύσου με τη διοίκηση Ζαμάνη είναι ένα φοβερό πισωγύρισμα. Εκεί που υπήρχε ελπίδα και δυναμική για κάτι καλύτερο ο Δήμος παραδόθηκε σε ένα μείγμα σκληρών δεξιών (Σταικος και Πέππα), polittcallly correct δεξιών (Ραίκος και Λυρούδιας) light δεξιών (Στασινοπούλου) lifestyle δεξιών (Ζώτου), παραδοσιακών δεξιών (κοκμοτός, κωστακης), σκληρού-παλιού πασοκ (Ντούντα), α-πολιτικ που ψηφίζουν χωρίς να ρωτάνε πολλά πολλά (τσούκας, χρονοπουλος, καγιαλή, γκιζελη, ακριτιδου, αλεξανδρής, μπετσης, τσαγκαρακης), ιαλαντζή προοδευτικούς (δαρδαμανης, μπασης), πρωην KKE (ταουξη). Ο Νάσος Κρητικός δε μετράει.
    Το καράβι έχει μπατάρει για τα καλά στα δεξιά. Ο οραματιστής δήμαρχος ήρθε και μίλησε τις προάλλες στην εκδήλωση της ΝΔ για την ασφάλεια. Ξεχώριζε σαν τη μύγα μες στο γάλα. Κάποιος να του μιλήσει για το dresscode. Σε είδα δήμαρχε και ήσουνα σα να πήγαινες στο καφενείο για τάβλι. Αυτό δεν το λες στυλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/5/17 8:19 π.μ.

      Το καράβι δεν έχει μπατάρει για τ καλά δεξιά όπως λές αλλά έχει πάει "σουμπιτο" όπως λέμε εμείς οι θαλασσινοί δηλαδή βούλιαξε αύτανδρο.! Τα βάζεις με τον "μανάρι μου" ότι δεν μετράει, γιατί;;; Λες για τον δήμαρχο , το καφενείο και το τάβλι. Το δημαρχείο είναι "καφενείο" αλλά γιατί τα βάζεις με το τάβλι;; Ρώτησε ο δήμαρχος ξέρει τάβλι;;; Στις επόμενες εκλογές αυτοί θα είναι σαν να έχουν παίξει τον "μουτζούρη" από το μαύρο που θα έχει πέσει.!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος17/5/17 5:37 μ.μ.

      Ο ΝΑΣΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕ ΜΕΤΡΑΕΙ. ΑΛΛΙΩΣ ΜΕΤΡΑΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΙΣΤΑ.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος18/5/17 12:52 μ.μ.

      ενω εσεις κουμμουνιστες απο τα γενοφασκια σας .ηλιας νδ ,κριεμαδ νδ ,κοντακ νδ καρασαρ νδ ,χαρουλα νδ ιωαννιδ νδ ,μιλαμε απογονοι του αρη ....

      Διαγραφή
  62. Ανώνυμος16/5/17 11:18 π.μ.

    ανωνυμα μονο μπορεις να τα γραψεις ολα αυτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμος17/5/17 8:21 π.μ.

    Βρε καλόπαιδα των σχολικών γιατί έχετε αφήσει πάλι απλήρωτους τους εργαζόμενους?Δεν έχετε λεφτα να τους πληρώσετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος17/5/17 6:26 μ.μ.

    Εκτός Ενωτικής Πρωτοβουλίας ο Γρ. Ίσσαρης!


    Στη διαγραφή του δημοτικού συμβούλου Γρ. Ίσσαρη από τη μείζονα μειοψηφία, μετά από πρόταση του επικεφλής Γ. Καλαφατέλη, προχώρησε ομόφωνα η Ενωτική Πρωτοβουλία. Οι λόγοι που οδήγησαν στη διαγραφή του κ. Ίσσαρη συνδέονται με τη στάση που έχει κρατήσει όχι μόνο το τελευταίο διάστημα αλλά και τα προηγούμενα δυο χρόνια “πλήρους αδιαφορίας” και περιγράφονται αναλυτικά στο Δελτίο Τύπου που ακολουθεί. Σύμφωνα, τέλος, με πληροφορίες της Οδού Διονύσου, η Ενωτική Πρωτοβουλία τις προηγούμενες ημέρες κάλεσε δυο φορές τον κ. Ίσσαρη να διευκρινίσει τις πρόσφατες επιλογές του αλλά ανταπόκριση εκ μέρους του δεν υπήρξε, με αποτέλεσμα την οριστική απόφαση περί διαγραφής του, που αφήνει την παράταξη της μείζονος μειοψηφίας με 8 δημοτικούς συμβούλους:

    Διόνυσος 17/5/2017

    Δελτίο Τύπου
    Με ομόφωνη απόφαση της Δημοτικής Ομάδας της Ενωτικής Πρωτοβουλίας Δήμου Διονύσου, μετά από εισήγηση του επικεφαλής κ. Γιάννη Καλαφατέλη, διεγράφη από την παράταξη μας ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Γρηγόρης Ίσσαρης λόγω της συστηματικής απουσίας του από τις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και τις συνεδριάσεις των οργάνων της παράταξης μας.
    Δε νοείται ο κ. Ίσσαρης μετά από 2 και πλέον έτη πλήρους αδιαφορίας να εμφανίζεται ως κομήτης και να κουνάει το δάκτυλο σε εκείνους που το ίδιο διάστημα ήταν παρόντες στην θέση τους σεβόμενοι την ψήφο των συνδημοτών τους. Το μάθημα πολιτικού ήθους και υπευθυνότητας που προσπάθησε να δώσει με το λογύδριο του κατά τη διάρκεια του Δημοτικού Συμβουλίου την Πέμπτη 11/5/2017, μπορεί να εκληφθεί μόνο ως ανέκδοτο. Από σήμερα μπορεί να συνεχίσει να στηρίζει δίχως «συστολές» τη διοικούσα παράταξη η οποία χαρακτηρίζεται από τη διαπλοκή, την αδιαφάνεια και τις ύποπτες μεθοδεύσεις.
    Όσο για τη στάση του τα τελευταία 2 χρόνια ας την κρίνουν οι δημότες, η Ενωτική Πρωτοβουλία και τα στελέχη της ούτε εκβιάζονται ούτε έχουν πολιτικές εξαρτήσεις και αγκυλώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ανώνυμος17/5/17 6:29 μ.μ.

    Αληθεύει ότι τα πεντακό του Γκρεγκουαρ και η χιλιάρα του Δελτίου βγαίνουν κάθε μήνα από μαύρα ταμεία ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος18/5/17 11:49 π.μ.

    Ενωτικη τελος.Επισημα θα πρεπει καποιος να αναλλαβει την αρχηγια της παραταξης.τωρα θα ειναι ο κοντακ ή ο κριεμα αυτο δεν το γνωριζω .πιστευω ομως οτι ο γιαννης τελος. ερχονται και αποφασεις των ελεγκτων θα πρεπει να δικαιολογισει καποιες χιλιαδες ευρω που πεταξαν απο καποιο ανοιχτο παραθυρο της κοινοτητας του ,(λιγο νερο ρε παιδια)οχι μονο στους συμβουλους του αλλα και στους ψηφοφορους του.ο Ηλιας το γνωριζει και περιμενει την ωρα να αρπαξει τα ινια της ενωσης,αλλα θα εχει πλακα να δουμε τι θα πουν ο κοντακ και ο κριεμαδ.οσο για τον ισσαρ κατι καταλαβε αν και αργα και ο ανθρωπος τιμοντας τους ψηφοφορους του εκανε το αυτονοητο ,τι δηλ ,πηγε με αυτους που μπορουν να διαχειρηστουν το δημοσιο χρημα σεβομενοι τις αναγκες του δημου και των δημοτων .για τις σχολικες θα σας ενημερωσω αργοτερα (ειναι πολλα τα λεφτα αρη)...και μια απορια για το κοινο δελτιο τυπου των παραταξεων που ελεγαν οτι δεν εισερχοντε στην αιθουσα επειδη δεν υπαρχει απαρτια απο τα μελη της δημοτικης αρχης,τωρα που υπηρχε απαρτια γιατι δεν μπηκαν?να καταψηφησουν ενδεχομενος τις εισηγησεις,αλλα φανηκε οτι ειναι σε αυτες τις θεσεις μονο και μονο για προσωπικα συμφεροντα ειναι συνταξιουχοι που τους ενδιαφερει να τους λενε προεδρους του χωριου ,ειναι αυτοι που θελουν να πληρωνοται απο επιτροπες ,ειναι αυτοι που διακατεχονται απο το συνδρομο της εξουσιας με μοναδικο σκοπο την προσωπικη τους προβολη για να εχουν να λενε στα παιδια τους στους υπαλληλους τους και στα εγγονια τους οτι καποτε και γω ημανα στην εξουσια...τελος υπαρχουν και αυτοι που λογω αγαθων προθεσεων τους ακολουθουν ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/5/17 7:12 μ.μ.

      σαν να είναι σκόπιμα μου φαίνεται τα ορθογραφικά λάθη φίλε για να μην προδώσεις το ποιος είσαι

      Διαγραφή
  67. Ανώνυμος18/5/17 12:07 μ.μ.

    Ο Νάσος μετράει στα λαμόγια του χωριού του,όλοι ξέρουν τις μαύρες δοσοληψίες του,αν μετρούσε με αυτά που του δόθηκαν θα είχε αποδείξει την αξία του αλλά πού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανώνυμος18/5/17 8:07 μ.μ.

    Πάντως καλά τα λέει. Μήπως τελικά έχει δίκιο; ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ανώνυμος19/5/17 9:15 μ.μ.

    Η Διοίκηση του Δήμου απαντά στη μείζονα μειοψηφία


    Με αφορμή Δελτίο Τύπου της Ενωτικής Πρωτοβουλίας, στο οποίο γίνεται αναφορά στη διοικούσα παράταξη, απαντούμε τα εξής:

    Είναι τόσος ο όγκος δουλειάς που γίνεται και πρέπει να γίνει στο Δήμο μας που δεν θα σπαταλούσαμε ούτε δευτερόλεπτο ασχολούμενοι με τα εσωτερικά οποιασδήποτε δημοτικής παράταξης.

    Πόσο μάλλον με την Ενωτική Πρωτοβουλία, καταστατική αρχή της οποίας φαίνεται πλέον πως αποτελεί η διαγραφή Δημοτικών Συμβούλων επειδή … συμμετέχουν σε Δημοτικά Συμβούλια – αυτό δηλαδή για το οποίο εκλέχτηκαν. Έγινε στο παρελθόν, όταν η Ενωτική Πρωτοβουλία διέγραψε τους κ.κ. Ζυγούνα, Β. Κοροβέση και Λ. Φέρμελη, γίνεται και τώρα που διαγράφει τον κ. Ίσσαρη.

    Πώς να τους πάρει κανείς στα σοβαρά;

    Είναι αδύνατο όμως να αφήσουμε αναπάντητες χυδαίες αναφορές στη Δημοτική Αρχή σε πρόσφατο Δελτίο Τύπου της συγκεκριμένης παράταξης, στο οποίο ο επικεφαλής της έχει το χιούμορ να μας κουνάει το δάχτυλο σε θέματα διαφάνειας. Προφανώς κι ο συγγραφέας εμπνεύστηκε τις αναφορές θαυμάζοντας τον εαυτό του στον καθρέφτη. Σε κάθε περίπτωση, ελπίζουμε να διατηρήσει το χιούμορ του ανέπαφο, σύντομα, που θα γελάσει κι ο κάθε πικραμένος.

    Αφήνουμε το χθες να λογαριαστεί με το παρελθόν του και κοιτάμε το σήμερα και το αύριο. Νοικοκυρεύουμε βήμα βήμα τον Δήμο μας. Αξιοποιούμε ό,τι σκούριαζε ή σάπιζε αναξιοποίητο. Και σεβόμαστε το κάθε ευρώ του κάθε Δημότη ως ιερό. Τα αυτονόητα δηλαδή, αλλά αδιανόητα για όσους ανήκουν στο χθες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος19/5/17 9:16 μ.μ.

    Απάντηση στην απάντηση στο Δελτίο Τύπου


    Διόνυσος 19/5/2017

    Δελτίο Τύπου

    Η Ενωτική Πρωτοβουλία δεν θα μπει στη διαδικασία να απαντήσει στο Δελτίο Τύπου του γραφείου τύπου του Διονύση Ζαμάνη για δύο λόγους.
    Ο πρώτος και κυριότερος είναι πως σεβόμαστε τους συνδημότες μας και δεν επιθυμούμε να τους κουράζουμε με ανούσια ευφυολογήματα.
    Ο δεύτερος είναι πως όταν ο αποδεδειγμένα ανόητος καταφέρει να σε κατεβάσει στο επίπεδό του, είναι σίγουρο πως θα χάσεις.
    Ελπίζουμε και ευχόμαστε ο Διονύσης Ζαμάνης να αξιοποιήσει τον κ. Ίσσαρη στο μέγιστο δυνατό.

    Γραφείο Τύπου Ενωτικής Πρωτοβουλίας (Άμισθο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/5/17 9:18 μ.μ.

      Τι θα πει άμισθος; Αφού και ο υπεύθυνος για τα Δελτία Τύπου του Ζαμάνη "εθελοντής" δεν λέει ότι είναι. Ή μήπως δεν είναι;;;;;;;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος20/5/17 10:25 π.μ.

      Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΕΙ ΛΕΦΤΑ ,ΜΙΣΘΟ ΔΗΛ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΣΑΣ ,ΕΣΑΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΑΜΙΣΘΟΙ ΓΑΤΑΚΙΑ ...ΒΕΒΑΙΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΚΛΕΙΝΕΙ!!!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος21/5/17 1:10 π.μ.

      την ενωση θα παει να την παρει ο σταματιωτης στην θεση του γιαννη (παει αυτος ειναι καμενος)μαζι με τους ψηφοφορους του ,η δικηγορος εκτος, καηκε απο τν σχολικη ,ο ηλιας την κινηση coolwater ,βαζει την γυναικα του αντιδημαρχο αυτος αντιδημαρχος ,2 μισθοι κρεοπωλης αντιδημαρχος.στεφανος-μαρια γραφειο τυπου και οι υπολοιποι στην απεξω...δυστυχως για σας υπαρχει ο σακης και ευτυχως για μας γιατι βλεπουμε τις διαφορες μεταξυ σας και καταλαβαμε την ιδεα που εχετε για την τοπικη αυτοδιοικηση.καταλαβαμε τι ακριβως προσπαθείτε να κανετε ως προς τα θεματα που ερχονται στα δημοτικα συμβουλια και ποιος ο λογος που σαμποταρετε ολες αυτες τις διαδικασιες..

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος21/5/17 11:45 π.μ.

      τόση αφέλεια βρε παιδί μου....
      τι σας ταϊζει τέλος πάντων κι είστε τόσο χαϊβάνια όλοι;
      ούτε ένα σενάριο της προκοπής δεν μπορείτε να κάνετε

      υγ. πες του σάκη πως ο "φίδης" είναι έτοιμος ...

      Διαγραφή
  71. Ανώνυμος25/5/17 8:08 π.μ.

    Βρε καλόπαιδα της σχολικής που είναι η άδεια για τα γυρίσματα στο Λύκειο της Δροσιάς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανώνυμος1/6/17 7:11 μ.μ.

    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΔΙΟΝΥΣΗ , ΕΣΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΣΟΥ. ΤΙ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ CAMP ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ; Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ. ΝΑΙ ΜΕΝ ΤΣΑΜΠΑ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΠΕΡΙΟΔΟ; ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ; ΚΟΡΟΙΔΕΥΑΤΕ ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΦΩΝΗ ΣΟΥ ΤΟΝ ΗΛΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΣΩΣΤΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ.
    ΣΑΣ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΡΕ Ο ΗΛΙΑΣ , ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ CAMP.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ανώνυμος2/6/17 3:12 μ.μ.

    Ουρά έξω από το Δημαρχείο για μία αίτηση. Κατάντια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/6/17 3:35 μ.μ.

      Και ένα σωρό χαρτούρα. Μόνο το εκκαθαριστικο και πιστοποιητικό εγγυτέρων συγγενών δεν ζητήσανε. ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΖΑΜΑΝΗ, ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ! Να σε δούμε στο εκλογικό σου πρόγραμμα σε δύο χρόνια τι θα λες. Έκανα camp δωρεάν και άφησα τα μισά παιδιά εκτός.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος5/6/17 8:32 π.μ.

      Ακούστηκε πως δεν θα παίρνανε αιτήσεις αν δεν ήταν πλήρης με όλα τα δικαιολογητικά. Ας πάει κάποιος να δει .... ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ δίνουν μόνο την αίτηση χωρίς δικαιολογητικά και αυτοί στον Δήμο τις δέχονται. Ούτε αυτό

      Διαγραφή
  74. Ανώνυμος9/6/17 8:37 μ.μ.

    ΣΑΚΗ ΜΑΖΕΦΤΟΥΣ
    ΖΗΜΙΑ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΠΙΚΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΕ ΓΙΑ ΦΤΥΣΙΜΟ
    ΔΕΣ ΤΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ ΠΟΥ ΧΕΙΡΟΝΟΜΗ ΣΕ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΔΕΙΧΝΩΝΤΑΣ ΤΑ ΓΕΝΝΗΤΙΚΑΤΟΥ ΟΡΓΑΝΑ
    ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος9/6/17 9:18 μ.μ.

      καλό είναι να μας πεις πού το ειδες εσύ το βιντεακι και οχι να λες λογια του αερα

      Διαγραφή
  75. Ανώνυμος9/6/17 9:27 μ.μ.

    ΟΠΟΙΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΑΣ ΤΟ ΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΤΟΝ ΕΡΓΑΖΩΜΕΝΟΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ανώνυμος9/6/17 9:43 μ.μ.

    To ότι η προμήθεια και τοποθέτηση ξύλινου δαπέδου σε γήπεδο μπάσκετ ονομάζεται προμήθεια αθλητικού υλικού πραγματικά με ξεπερνάει!!! Τι είδος αθλητικό υλικό να είναι άραγε το ξύλινο δάπεδο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή